Karel Makoň: 89-25A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pro sebe, víc se nechce, milujte bližního jako sama sebe. pro toho vyššího je to byl vším pořádku neporušuje se tu rovnováhu v protože ten jediné se dají dávají dál v tak jsem do rovnováze udržovat umělé rozumíte od vás se chce aby sen nikoliv uměle ale dobrovolně udržovali rovnováhu aneb pro nějaké za slovy ale protože jedno na a pro od život za život nepovažuje jenom život na povrchu nebo život ve nic z tedy žít taky u boha. A to mate právo. Ten otec po vás ne kamenem hodí když se teď k němu přijít do oddávám chleba. Duchovní chleba když máte na to právo tak tu rovnou mate právo taky dosavad jo. No tak pro jsem stavte vědomě pro budoucí věky prózy při vyšší jde třebas ženo ale nemusíte vidět z lid za zemřete nebo ne zemřete znamená teče víte o své zdraví pečlivě. Ale tak tato přirozeným taková že by zapomněli na tupé či o věčný život. Ten styk s bohem to musí být tak si nemáte člověk se rovná jedna z celé čili jejím po nějaké z po žádné stránce ne o krok nutné nebo neomezené nebo jsem prostě nedokonalé v tom svým dokonalá na teče ale představuje jednu jednotku i. No u pečeť bychom to nějak tak o tak sil máme jednotky ve před třeba teďka pro tento případ a za jedno za pečuje o duchovní životě z toho a. Je za rovnováha stop pro duchovno a jednotku pro sebe pro život na tomto světě pak a to je u vás všichni uvidí. Jak pečlivě páté o své zdraví neuvidí nic jiného než budou plnější čeká rány úlek rozum promění ne že všichni budou vlivem kam rama koně pečovat za lépe než zříme. Ale budou si přitom říkat stokrát více pánu bohu. A nesmí o vlatní na tej jedno od sebe čili tam se celá neboť pochodu ona jednička a vůbec jsi nic z kou. To musí do konám a proto asi tekla svými jogu. Protože jim neubírá nám z ti nají řemesle naopak si velice vážím že kdyby člověk se dokázal li. Udržovat při zdraví tak by základní neklid odpadl odpadne li mu neklid o to že se brána k bohu hlavní závora jen neklid na cestě k bohu to je můj největší hřích teďka takže neklid musíme hrát kdyby aspoň ten stále měl z mu nedávám poznal žila to najdu protože nesmím být neklidný. jsem jim v činu od s. U z bez nás a to el to je tak to by člověk že mu tuto o to sis třicet let ještě díly když pochopil že to hraju. No ale zato ale jsem výtečné herec s tak odpouštím že se chtěl li přeci hercem a že jsem se nemoh stát tak to ve mně to herectví roste se neví žiju. Nese li žije tím unaven se nemohu unavit pase pod jsou v dalším lepším hezky výkon. Taktice se zahrál se mnou a ten ježíš radil těm učedníků aby zůstali učedníky radil musíte jednat s každým i když vás nechce výtek sice je to trval se zrod v jedné větě a když vás vy hodí ne aby z proklínal li jenom sklad jak prach z obuvi své na jich pravdu. A dětem očích dodá pro ho č k a když s klepat ten prach na jiných stech obuvi protože. Když teď ním přicházeli u nich ten nebo ne na brali praxe tam jsem se s su do ty opánky do ho nechal jsem na prahu. Ale když se teďka sklepa ho v i v prach v z obuvi a one čistá jakoby jste by jim nepřišli do s tou musíte pochopit janem z s to chápete když za nemáte tento kde se nešli ni tak se prostě ji nešli. I ty ji a zapomenete by nanovo oni vás o s přímou ale pak nebudete z proč od prach z obuvi své to není zapotřebí teď prostě si musíte nutnou představu. Abyste nezačne nenávidět. Jestli vůbec nešli máte čistou obou nebyli jste o nich kde se dalším ta zase do zase v s s klepete za tou viz své takováto rovná napomenut ježíšova bych měl všechna vysvětlit. A tam je moc mluveno o tom jak se dostat. K do druhé fáze ten zůstat učedníkem pán vůbec jak spadne cestou učednictví do kterého se musí dorůstat na prvním stupni. Tak z úplně nemožný protože ono vám nic samo nejde. Vy to všechno samo protože byli učedníky protože by zázračně schopnosti těl se schopností lidském doby od vyššími schopnostmi smrti dom moc byl to sto v ty nestačí u toho ježíše krista za hledět se dělat to je dobrý ale předtím pořád stačily. Na mně abyste nezačli nenávidět toho do vám před je od vás o pravé. Jako učedníkovi pro učedníky a když potom nebyli učedníky by dál. Teď si jde do měšec teď si ten te opasek teď se na a. mohu dneska mečem zacházet například s tím kole kterým předpokládám že to snese o ten než se ta se se tak si netroufal toto nastat ani by o lituje ten ale to je se k němu nechováme jako učedník při něm komet kom mistr to ještě nepochopil jsem že mu nedávám a pak to nebudu dělat ale ono ještě si za přes. Homme zase protože to dělám tak hezky bezvadně že on si musí pochopit jak mně ale a teď je o s tou musí ne on ale život on tudleten člověk že tou hrou lásky byl doveden přes veliká utrpení se v nás světech ke spojení bo a a to jsem a s ale bylo to všechno po dobrým. I tak chromá ruka nevypadal jako podoben jsem vždycky se že mysli zabít ne jako pomodlit jenom zabít. O marně vědomím kam bych dvou mala takhle vypadají události na prvním stupni kdy starají z postele ale. Vypadají nemožně tady proti vám na míře ale ono je to předcházející milost to na to poznám se dostal od nemilosti vlastní. Že oni ještě bude následovat nějaká milostem projít bude byl to byl a. A ho a ta potomní milost toho řemeslo byl při ano. Tam byl za potom následuje tam viděli přitom postu v o to by že ve při měl mělo to neužívám a ta jeho ta potomní milost po milosti která odešla. Vypadá takle jo z cítím se víte vyhnanství jsem se nikdy necítil víte vinen sví ale jak jsem vyšel z této věk snaze tak jsem byl na tom tak pak a vědy nebyl nevěděl a že dostanou do ruky návod který pořád chcete stan nazpátek vrátím k tomu bohu jako s nabyl třebas to vodě nebo ku hodit na nebe. No tak by byl nešťastna byl bez pak tato sebevraždou ale měl jsem jistotu že se dostane toho návodu takže to vyhnanství kruté vyhnanství poté extazi ale spojené jistotou s jistotou že ne nějakým způsobem ne nevím se to bude opakovat a ve k tomu bohu vrátit. Takže doby nazí není tak beznadějný ale když jsem v očistci a to je na přechodu nikoliv z prvního bylo stupně viz na přechodu z druhého do třetího tak tam jsem byl o prvém očistci a tam jsem neměl nejmenší naději že se něco vrátí. Tam se na to byl napřed omezit tedy nabyli stupněm ale ten tak to je jako duše v očistci říká svatá terezie z těm musí být tak zlé že by asi jich větší utrpení vůbec nemohlo existovat na světě ani ne mezi zenem k zen janetem. pravdu když o jist měli vědomí vysoko očistí se vědomě k bohu sami soužití do tam neměl do vědomí jsou doby aspoň v okamžiku smrti než je vědomí do od by ho nemají a jsou o to oděli tak je to je další poklad že ji ztratili. Potom mi z získá pochopitelně. Takže to musim utrpení tak vody říká pekla se nebojím ale tohoto utrpení očisty se povím to musí vyskočí jež se k ale taky měla pravdu to asi jsem zažil předtím nějaký peklo třebas tou rukou tak tamto do očistec pro toho vší. Ž s nechávali jenom v tom málo lu co vám. Takle by se ode neměli v od těch vás když jsem toto od ostatního síly lil v tak jsem se proti vám provinil tak prosimvás po mně. V první řadě seděl duchovní pokrok k nebuďte spokojeni s tím málem co se vám daří a vězte že ta nespokojenost jen na pravém místě že to touha boží kterou vás mi do otcova o to on pochopit a nazvat dělá umělce to sváděla a na to v každém případě člověka na pravém místě. Protože z jeho již dál ten člověk totiž jak jsem tady včera říkal matou oproti zvířeti sebe přerůst jak tu touhu nemá a tak to není člověk v hotové zvíře zvíře je jedna jenom účelně aby udrželo zvířecky život s víc neví ale když takle člověk jednat tak je na jenom řek bych z zvířecí účelovostí. Zvířecky účelových život je zůstat trčet na tom zajít mám nějaký by do z tohoto peníze na to né. Spěte k tomu abyste pracovali lásky a vůbec za mzdu. Ale že pracujete za mzdu v nejlepším pořádku kéž by to bylo z vás. A čím dál tím z lásky takže by tolik nezáleželo na ten z děje jako na to aby tam nechyběla ta láska by byl kdybych říkáme z swami rozešel to z kdybyste si pořád říkali tak to bylo bezvadným poučení o tom jak se dostat zpět do domu spojení s bohem že jsem jsou velice na duše jenom to disciplinovaně liteře. A to si byla od pánaboha nebi drž tele. Ale neproste o to spojí se s bohem dej vědy si víme podrž o neboť se sám potože vně klesají. Takže dejme tomu mojžíšovi musel by že tu se na hoře on na to neměl s tím mu držel ruce na hoře oni vítězi ono letem si o s č v tom nezabiješ nesesmilníš dál co onou dělat nebo za nás a tak dále a tak je to předchází tomu předchází u jednoho boha věřiti budeš v tebe do ty ty ty negace zatím ještě si to. Milovati budeš v je v svou matku a otce svýho jsem ze svého matku svou aby ti budou vzata na toto všechno znáte z toho dostat dále. Napřed jsou pozitivní příkazy a potom svou negativní jo. Rád kam se pro jistotu na toho že ho do člověka čas po budou ztrát. Ale daleko že jsou svobodou sta. Tak se musel ten pánbůh ukazovat jako milující ve nestranně takže ve starém zákoně milovati budeš pána od svého srdce svého duše zaseli duše se výmysly svět síly ten ve starým zákoně si nevymyslel již kristus. On se stal toho dotyční ho tak co si myslíš že v zákoně leží do bože milovati budeš tam on si to nechal zřít st ježíš kristu v on to přijal tuto pozitivní věk stránku. Ale nikde přijato negativní věta negativní s jsou toto bůh nenávidí bůh. Nemá jen zalíbení něho anebo zase zalíbení něho protekčně jednal věky to se tam nedělá toto u boha ne existuje jenom přetlumočení do lidského způsobu myšlení v či vybraní čl od boha. Podle vzoru člověka tedy člověk stvořen podle obrazu božího než my si vytváříme obraz boha podle člověka čili když jsem se to dověděl samosebou o tak jsem ani nezačal jsem předtím odmítal ale potom by mně bylo bývalo příhodné přímou jakou představu o boha o bohu a když jsem věděl jak tyto následky že potom budu nemilosrdně z mám zato že se pán bůh nám. Nebude dvěma za něco budou říkat karma třebas. To je mi protivní všecko je tak to není vůbec. Záleží na tom postoji toho člověka a ten postoj člověka musí být. Způsoben tím že ho od boha tu sílu k tomu postoj beru neboj všechno je od boha a i ten postoji bujet od boha ale když k němu neberu z život tak neni totiž o když jednou vůli a řídil se proč se ten všimněme vůle dává souvisí s tou vůlí boží o nade jinam a tím živa chybně. Takže prosimvás kdybyste byli. Schopni toho aby tečeš stali starý zákon tak než se tady ale když to tam pád pád se rozhněval. Ne pozměnil názor na toho člověka on co to tu rozdíly takto berte tak jako ten člověk se z vlastní vůle změnil a oni to přišli pánu bohu tak třeba se vám říkal ten případ toho svá vola óm byl bohem no co ba ale jako král izraele pokud dělal dobrotu. Ale když neužil vyčleněna vůle boží vám to byla to nebyla malá část ka která byla vyčleněna ono obrovskou vůli a obrovský způsob z toho měli velikou schopnost vybírat si to nejlepší co sloužilo ke službě bohu. Když z toho oslovoval svého oslovoval hleděl jenom na své prost na svůj prospěch. Tak bůh na něho občas sesílal v zlého ducha takže bible čtete zlý duch od hospodina tuto hru za je to možné je. Byl to z hodin nebyl do hospodina byl toto musím vysvětlit prosim to to od el protože to litovala že si protiřečit není to pravda. Všech se od pána boha za všechna varovat tím je to vysvětleno i ten zlý duch jenomže jak funguje dáno tím jak se člověk oba. Že nestal se nechoval dobře tak fungovat jako z lidu kdyby si když se choval do se tak o jako dobyli duch. A všechno to je ta síla k tomu pochází od boha a von tom prost ten málo když se nám tu při od boha a tak se naštěstí oni ještě musí do to poslední to muselo ovi schopnost výběru rozlišení rozlišil v bez smyslu vybrat si konkrétně davida za pomocníka pater mu držela roku když těl stal vraždit. Takže jsou ve radila dělal zle protože ten zlý duch od hospodina. Proti davidovi nic nezmohl. Že david měl dobrého ducha rosy oděna ale nikdy se neprovinil proti němu na protože tady nebylo do provinění tak byl silnější ten doby duch jenom protože to se neproviňoval jak se nade začal pro víra tak jsem duch nebyl si o se tak provinil jedním jednou om pro jakou not tak byla pro dobu říkat že toto byl za to litoval ale no. A teď když tomu takle je tak prosimvás bůh se to je na to znamená dělal něco špatně ale semen jemná a sám se toto esta. Protože kdo jinou cestou protože ten můj život je tady proto aby vede k bohu pane abych nějakých ku tak či takže to nebudu dělat a bude po zlém duchovou od hospodina. Jak bůh k tomu dává průchod tomu zlu. Jak protožes byl dualit z je za do husího pojí být zel roce pater rad že zlo velice dobro obojí pro roce vím páterem ale taky proto že to potřebuje ten kdo se odchýlil aby byl varováním. Aby se mu to znechutilo zadarmo si dělat teprve chu aby mu to něco stálo aby se tedy tím dobro volněji vrátil nazpátek. Čili ten dualismus není tak u řek bych bez ohle ví. Že velice ohleduplný kdybyste mu trošičku při na kloub a když se o to říkal z řeky ten nejmilosrdnější zákon vesmíru tam kde ten dualismus ještě není tak kolem jako třebas po pádu člověka vede v lidském životě tak tam z tohoto muss když v el zvířata nepadlo z ráje a svatou kuse člověk a nepadlo z ráje to se to musím mýlil nepadla zralého jsem se že svými se s námi padl každý tvor ven ne my jsme padli z ráje. Okamžiku narození a zvíře když se narodí tak nepadl z ráje z toho našeho nýbrž nějakého nižšího tam se s mít padat bez následků takový jaký to tady je to na cesty že musím být nahoru k místo nemáte následky že musí na horu o duchovní sebe jsou tu tak stroze na nejde. A na nás vede daleko hus protože tím jsme povoláni do u prvního ta jsou pro z něho pará tu a ten aparát funkci aby neplníme jak to bylo pro je technicky. A tak ne protože o technickým že kdo se o ale je to pro ten když v na technická tuto není tak byl se v těle za pravý konec. Tak. Tak je jsem že jsem vám říkal že jsem řekl nebo do kteří začne doplnil tože to co s vámi král osobě. Jenom se obraz a se z toho pocity mi obraz cesty k jakým se jsem na to jsme tam jen jednoho je pro těžké říká mi tady někdo z vás neznat co je správné atd se nesprávné ano kdo tak ano. vám řeknu nebudu vás do na to že byto do poznat ne kde jste a bych vás při to do tom způsobu myšlení kde jste těla byla tak degradoval protože tam pořád nejste kdysi taky s mnohým novými věcmi víte radu pod svět tedy si by k radost dar nezjeví kou tak to potom ještě zbývá si si pro není tak snadné nemyslete si že ne. No cože není to tak zlý činy tak i poznávat správné. Ji poznáváte že on něčem pravdu no mohlo přel na ale v něčem pravdu. Tak to není tak si ten způsob rozeznávací tele. A který nemá je a to si to ale kdo se pozor tane do doby protože ji nemá ale vězte nejistá v tom že jste nejistá a protože byste neumí neměla kdysi bylo z toto doslova kdyby to věděla. Takže když jsem dycky. To by se tam neměl na to se za zastavte toho v kdybyste poznávali všichni jse správné jsem ve všem co je nesprávné. Tak byste na tom byli strašně zle. Protože by se to neposlechli nebyli neměly se schopnost to poslechnout a protože byste něco rozroste se provinili aby li na tom než nepoznávali. No tak co se s teď musím vědět. Že tu schopnost rozlišovací říkal bůh to jsem správně rozlišuju se správné jsem správné ty se ve že nevidíš takže když že trestám jak se jak si ti zdát na něco tak je to správné když že co on je to správné ale že když nic z potom o tom nevíš ani o tam v tom. Tak například deme tomu zůstaňme u toho gedeóna ten vědom do slavný o jemu sv. A bez slavný hlavně tím že poslouchalo z po na to zralého nejsi sláva poslouchat hospodina a byli přepadeni tím těmi mat s kým li ne. I si z toho slovní jmenováni a dříve jsem do roli nadjá vší v tom starém překladu z nich měl li mojžíš manželku. Je třeba ne těmi midjánskými jenom tady jánský mi ale zdroj přemíra moc kdyby pro ze si nakoupit řek cely řecký národ hospodin řekl tomu osvícenému věděla nově. potřebuju aby se se dostal na takovou výši že by zvěděl že veškerá moc pochází od země. Ty zvítězíš když ustoupí tomhletom bocích dospěli ho skok do si si z ko posvěť pojem své a necháš ten tu pátku v mých rukách. Těmi midjánskými a porazí že je porazí za tebe ale porazí za tebe toto si uvědomte takto bylo řečeno tam znou on říkal. Jesi mu hospodin protote svým ale on říkal nebude to tak snadné. A kdy si obklíčili izraele se ne všestranném a bůh řekla jsme dělej než že. Od veď svoje loď svého svoje mužskou k řece jordán to ještě měli svobodný přístup přece to bylo od dobry že tedy se bude malo tak při ohleduplně nechali přístup vodě. A o je tam přivedl všechny aby se dobře že kdo budou kdosi ženou na psycho nebo klepe mnoho a budou ví. Z řeky jordán jako jogu zvířata jsou naž tělech nohách a z klíčů k a ty tělo. Ty všechny postav stranou a ty se budou být tím že musel dostat a osob podávat tu ty vezmi do svého vojska akty budou bojovat a tys as těmi zvítězit a to ne námět zbraně nechají stranou nepotřebuje zbraně bůh je víc jeho síla nevíte zbraně a on říkal no tak. To bych nikdy neudělal protože on listu rosy třista od od při jestli tisíc těmi po stali domu z to o semene dozrálo je volil bude zapotřebí těl si nechají zbraně a on jim bude zapotřebí později ale dneska ne proto rozhodující bytu do jež potřebuju třista. A dost a šli k tomu táboru každým oddali proud budu ti. A rozdělit na tři party sto z kód tady s to z k a tady do třetích také do tolik bolení qu. A vší si ho budete pro by o půlnoci. Oni to byly veškerou si toho co měli zda tím docházela spokojit podat pořád prou byt. I svých těch táborech spali nosit tam nebudou o ó a křičeli toho rozvoje pro o to není ze všech stran my jsme op klíčení aby to ten kdo neměli vůbec žádný světil koho. Tak si mysleli nepřítel je tady že z psí o za těmi stali se prou bylo protože se teď se jsou tam ty si zraje te ne a po byly se všichni společně dohromady kdo neutekl těch bylo málo byl zabit vlastníma rukama a takže hospodin zvítězil těma trup tekou začal větřit ten je jeho říkal to je moc. Ani jedna z brání sami stáhli zbraně na sebe ten nepřítel to je na tom světly ten symbol které přijdete je v nás který my jsme sami se musí po by dosti zbraněmi. A to je tam negace dale lepší ježto když za pozici vlita než tam ustrnout. Tak mi které tak rozboru světlé a on se proti vám postaví ale když ho to víte tak on vlastními silami se po by je to bych měl si to pro vydal as tak něco na co velice při sami. A potom řekl teprve ale ostatní její za rohy jsou dovrší svých v. Tak ty nevidí že hlavní dvojí li je pobyt. O proč to nevědí ktré mně ten na a oni budou čeká že přijdou ty hlavní moje nepřijdou vět obě které se po byli rozehnal dělal. Moc přitom nestalo krve jejich to mám om věděla když napřed zkoušel hospodina než se do tohoto o dal než uvěřil v v pořádku. Protože starý zákon celým vede cestou víry cesta víry je na a stává chvilinku věříte li kojen věříte neví že do mířit doví li patří nedůvěra. Jako rozený partnera. Takže žák upadne nedůvěra a nejistota je to ne vším pořádku máte právo si tu víru vyzkoušet. Vyzkoušejte jinak hospodinu nýbrž či vyzkoušet na sobě a to tímto způsobem nejen do z podivná udělám něco co je správné a co by normálně dělat protože by toho bylo na moc silné a nerada bych to dělal. Ale to teďka udělám. Aby si vyzkoušel sílu víry která zřejmě pochází od boha. Pocházejí od boha není do víra moje nýbrž dát mezi koho jsem měl s to si neměl ten dar od boha tak to není žádný že si nevěřil na boha. Jsem na to na dal tak jsem to je pro jež jisté že co to bylo pro tu pryč on povídal to se musela pozdě zapřít ten on vám noha ale napřed se takže ten jede ho měl nějakou sílu víry tu měl on. Ale teď si ještě vyzkoušel musel si znou zkoušet od koho tam síla jeho víry jest. Ani si vyzkoušel že jedině od boha a takto do pořádku vyzkoušejte si že to není vaše víra a to se vám podaří ještě snažit je řečeno radím že jsem necháte přesvědčit že pán bůh za vás za vámi nestojí že tam viděl není k ničemu tak dejme tomu v tom koncentráku kdekterý věřící v je. Do očí tvrdil že pán bůh není že žes že nás tam nechal na holičkách. Protože oni protože si věřili a jsou stejně bit jako nevěrci tak není vědom toho že to něco jiného než pán bůh nedělá se tam rozbil mezi viz vím že jsi mi to by do že protěžoval toho věřícího to by museli bývali být hodně vysoko aby si mohli dovolit zkoušet pána boha. To by si byl nikdy netroufal jak se o to radil že bych mohl dopadnout taky špatně ale. Víte si dávám dobře pozor abych napřed to řekl tak jak přesto přáli mít proto řeknu tak tak jak byste by to mělo být. Nezkoušel které že že dělo mám na předpoklady že od pána boha. A když tady není to je taky od pánaboha jsem se něco do něčeho dopustil abych neměl takže bůh opustil se svou vírou. No a když tak nebudete jednat tak se naučíte schopnosti rozlišovací protože z tu schopnost to ve třeba správného a nesprávného je tak do pána boha a jenomže aby správné člověk měl sílu provést. Tomu nestačí jenom rozlišit maja radila viveka nýbrž je třeba umět skutečně a to je třeba další síly boží. Takže dejme tomu jenom nápadné možná když jsi zkoušel kde dělo hospodina. Tak on mu dal třista a to vám ta řeka projde vším a ti dostavil na při strany těch táboru midjánských. Za toto pro za proto že pro k a to je zaslíbením totiž symbolicky. v zaslíbenou že zvítězí ještě není jen ale všechno udělá co dělat zaslíbení že splníte se mi to potom. A takže on to splnil a zvítězil. Takže máteli schod rozlišovací není to ještě mnoho je to od pánaboha. Ale nemáte ještě schopnost. Uskutečnit rozlišení abyste o to co jak rozlišujete správně také jednali jsem během této nemoci nebylo pro nějaká nemoc z toho soto při po na nemoci na své protože se to musí po ji do ještě tady před vámi leč. Ještě do léčena. Kterou u jsem tam nepotřeboval jsem potřel by od lidí to jsem dostal ale po se to na zaplatit tak jsem za to byl další chorobu která a to z ví. A teď jsem neměl dostatek síly abych ještě přitom pokračovat práci tak nemusejí nějak do po v atd. F. litoval při do by do ping ji po se kdo to sudičkou od sebe poslem. Tos. Všichni se podobni ježíši kristu nemůže vně něho novým. Máme všechno co on měl od narození ničeho ničeho ne mně všechno v pravém pro proroci jenomže náš běžný život není proporcionální tam abychom se udrželi v oblasti toho relativního zla a dobra nám řeka dualismu ale tak el děláme taky zlo. Vy tomu ale proporcionální je dělali taky dobro tady do pro takle udělat zloby dělal ne ale v z neschopnosti dělat dobro ale ze slabosti a litoval bych tu slabost takže prosimvás stoletím do říká no ano. To tak že by si člověk to často říkám v dívaje na syna střeše v mohl si člověk si vybrat mezi dobrem a zlem na světě. To nebylo krásné to by to bylo snadné ale nikdy toho nebude dokud se na světě. Proto si mohl vás svatá terezie je a co ty pavel dovolit říkat do od hodné na onom světě tam na nebi tak pak to bude dělat to co prosím teď prodělat nemůžeme nemůže udělat proto ne že na nebi to bude lepší ale že tady v. Se pásku dualismu a musíme z vás to objem pro této nesnadné. Takže nechtějte spát z tu schopnost než vlasy všude kde není zapotřebí. Kde je to celkem jsi ty jsi ty všechno jedno v ne spěte do toho žádnou schopnost rozlišovací. Dělejte to jak to s takto věží ale teprve potom když. Vlastně rasy dostáváte ale to ale v praxi je dobré kterak změn zlé tak se musel by na ti je dobrý. Na počátku toho nebudete do vůbec nevěřil přitom jinak než dříve. A čím dál tím více se budete při na tom relativnímu do no z z jednáte nerovnováhu mezi relativně dobré rad že atd na ti zenu tím se toto mat by sis neboť třebas dostávat. Dualismu tohoto o ty jsi se zhroutí například v tom koncentráku po těch si řeknete mu na to li si po těch čtyřech dnech jsem se přiklonil k tomu dobru. A no stoprocentně ode zase život nejvyšší dobro jaký člověk je pratik dobro ale že je to je člověk schopen zda se svýho života bez i dosti čili že jsem o něm říkal že by člověk nemůže dát než svůj život to jsem dal ale seděl komu nadto v čas ale vzdal jsem se odstoupil jsem od svého života. Tato mrak kdo za nás leže jsem nalezl život jsem ztratil život jsem ze živou z velké než. Malý život jsem ztratil se nad zem na výměna tady ještě tu výměnu přes časy tak jsem to dostal jsem nic než se jsem netušil že to veme takový obrat. F. Vůdce duchovní celýho národa a tak do sestupoval velkoryse ale o bez hodí do vi. Tak se nedostal vůbec ze země zaslíbené on viděl jenom vzdáleně kou z s se o za ve z jenom bohu z s no ale všimněte si učedníků páně oni za pochybovali o tom svém mistru. A ty pro zapochybovali spáchat se vraždu i anebo byli popraveni zrovna jako ježíš kristus a tento nepochyboval svatý jana ten popraven. Přišli ke svému testu to milosrdné že při při vyšlo nebo nesměl li že. A taky ten budiž vidět nebo ne z svobodné se tím že velice toužil po ze nesli denně zase jsem v tom do odplata pěkná. To není žádná karma jakápak je to karma že se provinil ne proti tomu že co se s karmě říká že provinění že to nějaký hřích takový věčný a on se provinil proti tomu co sám hlásal jak se potom mělo věřit z on způsobil větší neb nechuti mysl za mi z kou ženu než že kdokoliv dostavil zlatý tele dale v to potom těžko bojovat. Je za tímto letu když tam měl držen vydán z kou. To si jenom tak svatý mělo kolik zrodil v do na dva nás to tažen tak jsem si vědom protože od toho vím co jsem neměl dělat strašně moc. Tak především v když jsem byl před tou operacím tak jsem se provinili tím že jsem dával přednost týmu břichu před vším ostatním takže jsem nedbal na matku a když jsme jeli kočárku jsem po ulici maje hladce nese walt takovým způsobem. Že maminka rychle netělesně ko řádem domu protože lidi se sbíhali. Si dycky do výhrad z s se asi vytrénoval ten hlas o tom že jsem potom vynikal že mám sklad ještě přitom stářím jasný hlas poměrně že ano a to jsem se naučil se v tom předškolním věku před tou operací. A o to o pro si taky tam jsem taky vyřvával pořádně čili první co sto nedůtklivý z nevím skrytost to je toho čeho se vám vyvarovat v jo v první li je ho cože že ho. Na to třeba se neexis totéž způsob jak se to dělat tak se projevuje tam ten život ale ten živost v je. Z schopnost že tento hostí vlastnost taková že u ničeho nevydrží jim u takové jaké to je protože se mi to to to přestává být příjemné. myslim že to by neměl by důvod abych by křižovali křičet. Z křičel nebo abych se hleděl toho zbavit když mi než nějak na či pod a a máme ještě daleko od domova. Tak prosím vás musím odolat a nesou dvacet dál nic musím dojít v stačí si po jen ty o z by bylo kdyby za o tak říkat tak dále ano. Nebo když někdo před přede mnou dělá něco nesprávného a to nevydržím se nad odívat za poslouchat toho a utekl vivo toho ten skvost touto vlastností jsem oplýval ještě v době když jsem se dostal na tu přímou cestu v sedmnácti letech jsem nemoh slyšet světské řeči. A dneska dokonce vedu a to považuju za začáteční z kou špatnou vlastnost být nedůtklivý když víte že tento život z je od boha. A že on je silou která a ten život udržuje. Tak nebudu nikdy dotkly když jejím málo nebo může dělat když její moc mu rozdával bližnímu aby tolik nebylo to z jednám rovnováhu ale nebude mít vidí nebudu co si nebudu se vzpěčoval dělat to co je správné když svým vedle toho co je správné. A to za nedělám matka svým stal ten pád nedůležitá věděl že nemá tolik krmit. Ale protože to bylo ostuda po plzni křičet. Z díti lidi říkali co s tím dítětem před se před smrtí asi bylo z stavem vyřvával tak ona věřila tomu od tam na krmila mysl si oni zabili nebo z toho že ho za jsem bok ba to pro z vás zase byl závaží mít dítě v ale když jsem s tak z bod z nás dostatečně tak jsem prostě byl snadno zranitelní všemi lid se jsem v. Jeden druh opaku pokory. budu ovšem by řikal to pokora že by to měl li opak toho pokoje tak vyšel na to pokorou. A tak tohle vidím že to řešení není ten pokorou jsem si ho z celá nesmaže celou řadou okolností. Jak to jde přistupuju událostmi se dostaneš k tomu aby si byl důtklivě když když toto dopadem takže když synem skryt tak se to potrestán dítě které tupé proto se nemůže dostat toho co chce. Obyčeje. Trošku povaze ho z přitlačení že ráno jak se říká moji teď si dělali pavel v praze. A takže pochopí že si by nedůtklivý čili jednotlivost mám dojem že pase nejtíž jako ze všech vlastností ze vší. Obyčejnému si při sil nějaká odplatu co to bylo z to se s tito vyčítají že si není li ale nejednají s sebou jako normálním člověkem který trošičku trpělivost. Takže ne pokora ale trpěli prost ano výsek trpělivosti tak to je taje za vlastnost ze říká ne doufám před operace v době operačním se projevila další ne pěkná vlastnost co jsem neměl dělat jsem znovu se s tekla ale ne proto že jsem měl hlad. Ale že jsem nevěděl všemu dobrému věta operace že mi to léčit na nezabíjet tři další negativní vlastnost je nevědomost. A tak řeknete nevědomost čím se to o pád při co aby nás na druhé straně vědomostí o nestačí zas za oni světského zrozen málo umíte násobil o nemusíte násobit ale když na vás to se násobit tak to uplatníte či že to budete onom případě varovat bylo se násobit o že potřebujete ras to bych. Ale tam znáte nás to byl ku. Duchovní znamená ten z násobit svoji schopnost jaký zvětšit za úroveň božský pomoci nebo božským rosy do přivolal božskou milost tak.