Karel Makoň: 89-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Může být. Jsem za řekla jsem si byl to co mi za nevědomost může jsem teďka se ve mně za zapomenu pro z vás tak kte za nevědomost může být. Ten může být zabráněno tím že toho o čem vím a on nám dokonale nevědomý proti nevědomosti který stav te. Dokonalou práci v tom ohledu protože co umíte vede ze své nevědomosti. To dělejte pořádně či kdyby to v praxi do rod tak svět. Ti mi tady říkal aby dělat tam let toho pro měl zatím tomu nerozumím to neumím ale ty jsi byl o že budu pod z věděla prsou umění zatím a se naučil toto je pořád bych to se při tam prodělat poradě tak pak smaže tamto nevědomost nese se se smazat nevědomost. Když tu svou vědomost zradě neužíváte čili protiváha proti vědomosti řadě u živa vědomosti které mám atd pro je tedy důležité protože jen nedostaví se milost a to se dostavit teprve tehdy když řádně užívám zakopáváme hřivny které nemám dispozic tečka proč pak mu ježíš kristus nemluvil tak svatyně. Dělej tamto nedělej tamto nýbrž příklad tu vůli dal jsem vám. Při že se při tělem ježíšovým být je to jenom tak svatý vně ale prakticky jak na tom. myslím ještě k tomu aby se konečně dostal k tomu následování krista tak jak v z přes tam tomu přiblížil čímž dal svým výkladem jsem samozřejmě bych ještě neměl opustit úplně toho co mistr lekat aspoň ho s. Z rámcový říct protože by jste se museli normálně počkat co tady bude co ven ze nikoliv o žádný z by a možná taky že jsem s tím jsem to nebude tak dobré jako teď že vás mám proti sobě na vím co vám nejde tak co si živa ovi tyto při panně připomene te. Takže to mohu se popravit jak to není pravé možná v tom be. Výkladu protože jste nebyli při tom ale jsem nevěděl co potřebujete. Živa spíš toho dětech v tom že kdysi bylo ochotno před ne přednost nedělat to po své v tato je tak špatné protože to odpovídá patrně jeho možnostem že ano. Ale on mělo by se rovná to znamená další patnáct vlastnost byla stromy pocit oddělenosti sobectví k tomu říkáme česky. One to stroj pocit oddělenosti tam postoje jako sobec si to jeden z účinků toho pocitu oddělenosti to dítě kdyby se onen vychovávali byste si že to les když to z když tak by do rození a tamto musíš tak by to byl sobec on tu se od dra mu mu. A takže prosimvás pocit oddělenosti zrušit. To je to opačné jak se to zruší ten pocit oddělenosti v ní. Jak to dokázat když mám k může dělat se za k užito nejsem dělá pro to bylo snadné poměrně mu protože moje kůže v tom nebyla nikdy vaší kůží ma by to byla takového druhu že byla jenom obalem ne toho prostředku bez tělesnosti jiný která měla. Mám za úkolem bez by schopna přijmout si dělal od tohoto myslí jste kůži be o to byla chyba. Ale na tu úroveň to stačilo na tu úroveň do prvního svého stačí že někdo z vás myslí be. A že ten kdo myslí. Si být pro začátek dokud nemáte sice na rozum tím rozumem tak tím citem. Jak kterou máte přisluhovat a v tom v takže ne bez tolik bývá buďte rozumní ano to je ta o se ten ho tak be. My nejednejte nerozumně přitom žes máte po se jen si toho semena ten ne tak to musí by milost od boha ale zde na při tom or dokud jak jak mohu rozumně bez na dejte si taky to učit rozumné dáti se poučit z to všechno souvisí s lotova z to si kterou jsem pranýřoval be. Sela slepou tři to budete rozumnější be. Že se toho určen rozum tak těžko bude poučovat něco nahoře on to neplatí jako byl po ušel rozumu do toho vůbec by si o to jsem nebyl protože nebyl schopen být poučen držet den méněcenný. Ona se zase vím ka. Se může řídit příkladem ježíšovým ten se dalo se těle po určovat jsem rodinou pro za ze si to bejt nadto bych tedy zase sis stanou na od u ježíše to se mu dělat on to několikrát neudělal a tobě bude chyby rozumu tomu se dohánět tak tak to bych to nerad doháněl on cela počali protože protože byl vtělený bůh to je co dělat. Ty který by se poučení nebyli kde taková přesto z poučenosti taje nesprávná proto řeknu rovnou takle be když je to bez je třeba tu prvně přijme to co říkám jako samozřejmost. A jako lepší než co vás zavání nebo tři v čem se za vás že. To on nepovažovat tak jistého jak suso co on považuje bejt jak mistři be be kdo se brzo převrátit jsem zase o spadne be. Když vás musím ale to co z toho se pudu tak dlouho se po otec živel výborná známka toho že to z toho ze vší an be. To neříkají žen mně by zapomenu li být zase ano od janova vám tam be znamená česky do de při zase ano be nezdravý je be že pomalu bez vydrží dlouho no be když toto že ten některými dole zvláště když toto přirovnání řek na poli be za řekne si si dělení máte pravdu be kdybych to řekl. mně ne z výměna tak dost jinak ještě za ba jedete na. A ryze řekl v miláně to řeknu kdepak tento odpor přirovnání dostal asi jede nás jsili zatímco my tady miláně se jimi stali pracujeme a víra víme všechno be. Držím v tam vás jenom matka rány as zpívají ní. A tam najde v jenom zpívají aby to všechno za musíme udělat z ní. Takle se no ono o tom jsem to říkal omylem miláně by se nepovažovali dala ale taky to nejsou li to jsou děl mání jsou oba aby v a mají zatím dozví při si světlou přiznati dělo mám a pro slovy že jedinečně aby směli tu výhodu jsme si krom opravdu tady stavěli sil nic že a že sice na že z se to všechno jsou by do ve se ze velikáni jsou důvodu doba kdy be. A jsou tak pracovitostí že za pak ku u všechno hlady tady a nechali tady z bez bez teď kdysi se život tuze se jako se do skal na jeho si si tam ty hroby okolo o jsem se ho pak do metu oko trati která vede z plzně do že z z od lid znamená prostá tak tam za znalo jede na sebe kdo to by dala. Protože nikdo oněm neměl tak tu pomoc nebo za něco jíst nevím jak to bylo ale byto li krutý podmínky. Takže jdete proti tu dojem že jsem se studuje z neřešitelný nás v tak v ní. Zase po těch z těla samým nadpisy těch kdo tam padli bez onom obal vých be tak pro neplatí živa z onoho janova vám dáno be nýbrž do věci přijde a postavy řekněme činně ničí mně ten pravý člověk tak to můžeme potřebovat be čili ben taková be tam toho. Z nerozhodnost to jsou další vlastnosti be které jsou tím ho při čím více se o tom tu me be on člověk nebývá nikdy moc pracovitostí be býval tak se přitom o nějakou chorobu protože při tom nebyl před tím schopen be. Domu to dělat toto se mnou v z s velel nebo být měněna o tak něco mu a po tak dělám to. Protože vlastnost ještě víc. Ale protože jsem tím hlavním menoval vyšším že by se by se byl příliš malicherné při by jsem to dobyli ní. Ale bere si toho vlité be be. Že u po že máme občas uvědomovat smysl našeho života a na nese kázati nejvyšší smyslem být přes mrtvolu svou vlastní znamená ono ono to nevyhovuje momentálně který si to jsi byl ten zem a musím být to všechno poměřovat ben be. Tím co by děl ježíš kristus na mým místě v ní. On by na mým místě jsem byl poslušen v společnosti třeba jsem v první třicítce jen v ale věděl by zapomněl by že musí být v tom co jeho otce be a to co mi zapomínáme a jen všemi větší slabost na listu kdysi málo z umem v mi tady od otce posláni abychom jemu sloužili a ne sobě ní. A my začínáme sloužit jenom sobě jenom se obrátila to z sloužíme sobě napřed sloužíme nemohla potom za chvilinku jsem tu zapomeneme takže nejsme se úplně na prvním stupni nikým doby sloužil bohu a do doby ho chválil a an doby do něho pracoval a kdo by si šel tou cestou nikoliv klid za nýbrž rovně říkám cestě od druhého stupně. na první přímá cesta zatím novou kde kdo ne to je moje vynález. Ale opravdu není přímá nikdy ne o radost protože měla moc o ta čech aby sešlo nahoru pólu přes jenom do z trám tak nějak a poznal jsem přistoupilo zadní cestě že může ztratit kom tak jsou na cestou. Be. Na dám ku a kdyby to teďka řekl ale on to on ještě nového. Jak to udělat aby to nebude jenom z vlastní vůle a to není to nestačí sugesce ho naprosto ne nýbrž protože vůle mít od boha tak když si užít vlastní vůli tak musím se na moment ti zastavit a jde třebas na zlomek vteřiny třebas a ten když si prosil svoji vůli a sv. Tak se musím no někdo musí proč se dnes že dokonce ne když je příliš do lidí hle při se si musí nečinné podle jsem se teprve dělat to co jsem dělal ale za ni by stačilo je das kteří jim dal a by se do toho mol vlastní vůli celou pustili a by to dělali jinak on neví že by se dali nám tady to jinak a lépe ale tady užil vlastní vůli že do toho vystoupila síla ne věřili těla byl pocházelo od boha přímo ale přímo přes lidskou vůli je. Aby začlo přes lidskou vůli jenom aby se přímo od boha v na čistý vědomí je v že to mi nic není to to pozemského ani do vůle jsem se na to na tu tedy dost řekne něco zří z vlastní vůli znamená správně použit tak bych to řekl jen že ano a proto ježíše krista. jsem mockrát začal nikdy nedokončil ale mám nadto tři dni. Ba dokonce to nejenom dokončil malý to bude pokud možno detailním čili vás odsuzuji k tomu že to budete znát z této uznáte za správné prosimvás neuznávají se odporují tele řekněte ty jsi hlupák takle oni za neříkal před sebou z to vymýšlí již tak si to myslete na to li duchu abyste byli ti vázáni abyste nebyli toto trestání. Protože to je tak je požehnání kterou se dostalo jedna dvacátých jedenáctý třicet devět že jsem najednou se stal učedníkem páně a chodil jsem svým pomalinku při roky vám všechno jsem za že z nestalo. A a tak dále a všechno možný ještě jsem říkat takže od doby tomu rozumím ale nejenom že tomu rozumem se od ty doby tím musím řídit přátel horší kdyby tomu jenom rozumem tak dneska nežiju musím pole toho žít nemáte si tomu odsoudit lid. Je to je ne tak je duše ale když to jenom sebe a jak oni dovědět to mají vidět to mají dělat a neudělají to že to bude debakl tou ode z svobodu vezměte stání tak si představte že například od vás chci. A to chci jenom po tu dobu mého výkladu aby se s tím nešli zbytečně domu op za že se po tohoto zapomenout kdy protože pro si že si potřetí po s. Jakmile člověk s to je ta jeho nesmrtelná v tou v něm v. Ta byla v tom příbytku boha a začne působit na člověka tak aby se mohl během života vrátit do otcova to člověk dělá všechno možné aby rozvinul v na hranici ten při na při s tak mnou která by se postarala o rozvoj člověka o ztrát kdy je i v že v tak aby v do tohoto rozvinutého života. Jsem vešel potom ten aby ten člověk ho vodnest kdybyste jako zjevil bůh člověku sví v než je dospělý tak by ten člověk okamžitě umřel v v v že se stala tam lety li ve kdy si s to s chci dvacet co to tedy kde se dal kdybyste řekli že dotýkaly i dala. A je jimi tam u věz jako u nás svatá do toho co anežka česká že moji nepovažuju za blahoslavenou nebyl za svatou protože říkají takový předpis církve protože vítězství svatým o by se dneska rozum při to je pro nás světice takže nevím podstata a se svými ale někde jejich tělo položeno jsem tam nebyl ale z tohoto stroje. A tam zaručeně byste viděli jeden úkaz že ti víra ča ani citu svou i mele tu velice váží nosí dík věty tedy jich pro bude pořád za si stává světy čerstvý nimi a z to ale se budou odnášet ve tam o k sluha toho hrobu zaručeně čili to jejich svatá svatá toho. Děláme. Protože oni měli viz svatý ještě co dělám pro žel ale teta kdy daleko větší půstu přední protože nová poměrně oproti nám proč nebyl vědy že za dobyli svatýho. A hustý nám nebo svatý karel onom lidský je také v jánský svatý k ale pro mystika svoji tato daru. Kostel na dokázal je tvé tam byla si že tam neni karel o do misky byl arcibiskup. Ale byl strašně přísným vám o něho nemají dělat že to homme jsou tak viděla li si život na volného ze jen ten byl tak přísný asketa že když tam tu žil nějaký mor tak on na nařizoval co mají dělat aby temnot přestal jak se mají modlit. A s tím ale že když se nemodlili as tam se model a chodil těm nemoci ani by se na kazil prostě nesnesitelným tvor a takže on tam není o by ven. myslím že to je mi při ježíši svatých a jsem toho názoru že si přišli svatí nebyli praví svatí měli by trošičku milosrdnější vůči těm kteří jako jsme my kteří sich radí za řeší tu čas jak tam u jednoho člověka je to abstinentem toho jsem mrtev a tento vydržel byl přece na to jsem tu vezli. Vždycky směsi to vydržela za li se museli napít hodně tady as nám dává by byto nože na li mít tady naž summa v je. Ale tak se zřítil nabyla po hraniční stráž po měl vojenskou opici. Ta on musely mu on to zaplatil zaplatil jsi čili po hraničním ky. Oni si museli cvičit chudáci nevypořádá blátě rad. Při skoky jsem z komu se na to dokud on bylo a oni podávali ale voni být přitom aby do on nevydržel nakonec do on sám v příkopu takže oni mu by vstát z těch příkop k cela čeho byl říkat přitom vizte neseme za kupředu tak na vás si totiž atd okras jenom tak aby se modlím do rozumělo ne aby se si uděl nějaké předsevzetí jako co ten vožralka. Aby jste od narození jakmile kdo jim této do vašeho ducha lidského přijali. Do tu ten názornost tomu říkala zatím dycky to nebudu říkat ale ten názor že je bůh. Si jsem povolá na tento svět abychom zaprvé svým spolupracovali de vystavil vesmíru a bude abychom při výstavbě nezapomněli že my se máme po výstavbě vrátit v něm. Je nebude viz vtělení nýbrž se k němu vrátíme a záleží na tom jak jsme se choval. Jsme jenom s tím stavěli dostaví každý i zvíře my jsme museli také miloval bližního a stejným způsobem sebe než že ne se milovali svým způsobem sebe tak přeci kvalitativní tomu co by tím jiný ten že nestojí o to jsem se vrátit k bohu ale vím o tom máte stát. A tedy máte dělat všechno aby se vrátiti životem dvou by se o to nepodaří. Tak se o citátech očistci kde trpíte víc než v pekle. A no potom to je zatím končí tam musí doby jak řeka se za terezie straší o na ten očistec to jsi zažila během tohoto života ne po smrti. To nebyl tak by během života. Spadá se sedmdesát sedum tak byla nebyli ve stavu nebe zemřela pak nás o sum nesahá dva čili ještě dívali pět let protože. Dokonce života při kdo ještě byl při smyslech nevěstou spisu no tak si na vás další tak si jo no nad na dalšlí je zásadu. K těle nepřemýšlíte aniž nebudete věřit dobře vám protože se nebudete muset řídit tak za činné vězte. A vypadá takle jakmile přijdu na svět nesmrtelná duše je vede jak to dovolí okolnosti k tomu aby ses během života spojil s bohem. Čili bych měl jakmile je todo lidem a teď se dobře je v ale za než tento život po č. Protože ježíš kristus řekl. Cokoliv jste učinili my všeho patřím město učili této pravé hledání a ty vědy jedině spaseni podle nezmění posledního soudu žádat. Čili složitě by se mělo u čitta tak by měli vychovatele že větou učili milosrdenství poučit každému o možná že nejenom vůči člověku lovu při z víra tu mu že rostlinám vůči všemu o zažil vůči nesmíte smrtelné přírodě nebo z mrtvé při li u kdyby to dělal pro dítě atd. Tak by musel dospět k tomu že by se vědomě během života spojilo s bohem protože toto dítě do dělalo aniž věřilo boha tak se do nás je li jdete se spojovat s bohem vědomě. Z umíte jenom protože toto milosrdenství konalo to milosrdenství se rozrostlo ho daleko široko v jeho životě takže považovalo všechno za živé tělo se vším jako neživým všech všemu tomu od s kim špatně zacházeli takže zacházelo vodě se vším dobře bylo jsou cit příliš. A. No a kromě toho na všechno co je nařízenou miluj svého bližního toto dítě dělalo. Tak tím milovalo boha aniž dovědělo kterému nevěřil že je tím se dostalo li celé a každý se dostane li hle. Do toho měl sedmnácti rok bude se vědomě spojit s tím bohem jenomže ale je tam jeden člověk nikdy kdybych nebyl tak milosrdný kdyby byl o nebýval přidržován při tom do semen z jsem pořád upamatovávám nad do buď milosrdný tím pojetím tohoto světa. Že jsem měl tu příležitost. Milovat na při do židličkou nebo za čát koho nebo z to všechno on v tom nedovedli zvířata rostliny a vlivem těch lékařů kteří operovali při vědomí to všechno ptáme začátek odloženo začátek ze jsou nechopil tak ale bylo nutno se toho chopit protože tasí jak se na začla pracovat byla silnější než moje byl by takže jsem se co chvíli do těch sedmnácti nezbavoval vlastní vůle. sebe na to jenom vám v tom odstoupit od vlastní vůle proto z nemějte za zlé že tak citlivě reaguju. Na prosazování vlastní vůle kde se nemá prosazovat jak to je volat se správným používáním vlastní vůle to bych měl říct když víte že něco správného co děláte tady na příklad. Tak do všech důsledků dokonale como nedokonale ale když to nejde umět od toho odstoupit ne pro zahodit spálit nebo na odstoupit odstoupit a zkoušet to jak touha doba odstupu je zapotřebí k tomu abych věděl jak dál jeli stačí minuta se při vteřina ni vystačí týden někdy řeči rok a ming to ne nejde třebas. Ale vždycky nesmím zapomenout byla to správná věc a mámy dokončit. Tak vypadat užívám z dobude z vlastní vůle když jsem přesvědčen že bylo to správné čím jsem začal s ti mám taky dokončit a tak je vždycky dokončit. Jinak nemůže ani vlastní vůle je proti stojí proti bohu a ne že by bylo třeba z s jíž né. Tone ale způsobuje mi moc potíží moc potíž. Který nikomu nepřejdu tak například když ti učedníci ba ani se protivili vůli boží za případy bude je to je a to proto m trpěli první případ byl žen tím je mi nešlo někoho vyléčit a proč k než paty užit. Jim vlastní vůli viděli těžký případ a řekli not todleto by nám nebude nám nebude věřit komu to nepude pokud to nebude. Pokud to jde po bude všechno ještě ale nám to nebyl si vůbec neměli říct tak přišli mistrově řekli by se nám to nejde to dalo by jedni pod vám to nejde k. K kou proč vám to jde když vám to jde tou silou kterou máte od boha. Jak se kde se mohla ztratit kdo se na to podívat. Že se na to podívat a zjistil že ten zlý duch se nedá vina jinak než modlitbou. Říkal no jo vy se neumíte modlit. My se uměli modlit a jsem to si to ještě celé moci boží že tu spoj modlitbu něco musím být taky se o člověka do toho všechno po každého za na to musí člověk něco vložit a oni nevkládal jinou jsou vlastní vůli že o to z nás nejde o to je druza. A tak jsem modlil. Když jsem modlil nad tím kdo byl tím s duchem zlým posednut tak to dopadlo takhle ježíš stál před tím člověkem nedotýkal se toho člověka a mlčel. Je šel as tam upřen nou pozornost na toho člověka vstoupil do jeho tou jsou modlitbou modliba pravá totiž je zbavena pocitu oddělenosti a tak když se stopy si kam chce to byl do toho posedlého a ten po se začal prosit prosím těmi přes byl za jemnou udělej něco co by je jak by se na nemusel trpět strašně začínám trpět si na myslíš nenech trpět způsob v ní. Abych mohl vystoupit způsobil aby vystoupil a říkal vstup si tam do těch prasat. Vstoupil do těch prasat ta se nestal dostal se jsem to bylo do on se do rybníka nebo do odjela utopila své a bylo bo zlem duchu. Tak to jeden případ takže jsem si byl jeden případ a to byl jidáš. Všichni byli od boha a od od se posláni ty učedníci nikoho si nevybral sám kristus. A tady v čili když oni otec vybral třebas jidáše ne tak ježíš věděl s kým tu čest že jidáš nesmírně těžký úkol před sebou který bez pomoci jeho vůbec nezvládne a. Jak připravoval ježíš toho jidáše k tomu u koloběhu splnit. Pověřil ho finanční si ji jenom třemi pro celou tu s po jsou svět dal svým učedníkům on se musel postarat aby měli dostatek jídla dostatek peněz to nebylo tak těžké protože všichni přinášeli mil dali za to že byli ve tři. Ale do to na hlavy je tu k toho jidáše on se musel o to starat kde se nemuselo toho je z odložit. Abych po že do moc to se málo jsem aby ših jimi se již aby by ti tři roky nikomu jsem si bylo a oni o by se ti bylo to způsobil stejnou měrou jidáš jako o pali než když to tam ti kdo by třeba ty mně z ale vám pravím teď jenom zle neboť na maličko dává oklikou o nás odejdu ta se potom vrátím ale o to by musela odejdu bude zle kdybych neodešel nemohl bych posel duchovní řeči tele že vás naučí všemu co říká nechápete a. A jidáš se na to tak díval a říkal pane. No to spojuju jinak než jak to neskutečnosti bylo ale co říkám je pravda dom za spoj katany jiná. Říkal pane a ale si správně například na tu hlavu byla žena do cennou mast která by se prodala hodnotu zlata tak by se s ním moc chudých li u živilo. A dobyto bohu libé ale to zlato promrhána mást a on mu říkal no jidáš čili to odpouštím. Ty tomu nerozumíš to je k mému pohřbu k oslavě. Děláš sklad do pak děl nevěřil tomu pořádal protože proč by prostou potřeboval aby nebyl na hlavu třebas u jsou mast když se že z růže kdekoliv se musí zničit aby mohla ta hlava aby poli to pořádně. No to jsou miliony bylo dnešní hodnotě tedy a onu on toto byl on ne co je to od olej na to olovo do ho s. Na byla za to nemohl dívat utekl od toho říkal not todleto to neni mesiáš by byl říká a. Se ze dostalo před se tím petrem dal se jednou a za koho vy máte ježíš se stal všichni mečem jak se viděli to se o to to správně ale petr se odhodlal říct ty jsi mesiáš syn boží. A on dobře věděl že to se z těla jsme ho z rozumu nemůže mít ani nesmyslu s o smyslu ty mu to ale podle ti že nějakého člověka svou svatýho to přece nemůže povede do pán mu že toť nezjevilo tělo nýbrž duch boží milost a pro tuto milost. ustanovil svým nástupcem na svět protože to nadějné že ty uchrání tu moji svět bič ku před ďáblem před pokušení tohoto světa. Ale ten petr který toto provedl takle poznal syna božího o a potom ještě za z nad ještě zradil. Že měl před si jenom on to uznal ale měl z takže přidovou který tak tak když šlo mu o život. Tak prozradil zapřel ho dříve školu do byla tam je to špatně že skoku zakokrhal třikrát zapřel domu. A teprve potom kou zakokrhal a ne při za ko koukol kokon dal příklad tam si to tam tak není z na co přikázal se ten do jsem ale být ten koho s to je symbol rozumu osvíceného ut do blesklo. Tomu petrovi že dělal v tak je tak s pláčem se od plazy je pryč. Ale do pozdě zapřel tak věty vědec se tělo za ze života ježíše krista před běžně am vracím se k tomu základu jak by to na práci když se narodí na tento svět a chce se od vás abyste především měli království boží říkám vám že jsem především dělat království boží. Jiní podmínky nejsou než dejte přešli králoství boží napřed u vjezd dale a o jede království boží ne že krásy boží jsem nevěřila sem králoství boží že se nemilosrdný vůči všem vůči veškerému tvorstvu. A to je hledání králoství boží ale byl jsem není milosrdný jim než k sobě. Důležitý je mi do to rovnováha byla miluj svého viz jako sebe sama tím se dostal se v nás svět se do toho stavu vědě vědění o bohu ano. Ovšem vy příklad na to jak to dobře dopadlo lidem božím. Není příkladný jich protože jsem byl vychován negativně a to znamená negativním postupem záporným kdy byl jsou částmi života sami utrpením a z toho vopravdu není dobrá vizitka pro cestu tóny přirozená cesta. Když vede ježíš kristus učedníky tři roky taky nic nechybělo. A si myslím že jim nechybělo ani před tím nic z tam nebylo z těch dvanácti ani doma jsem si před rozvodem než to byli svobodní pozor. To byl si žáci nathanael bartoloměj jih a to stane nemám to my anestezie za to s nebo z rád to byl v rovnocenným partner co bylo na jáčka pán a to do kou krásnou smrtí svým sloupy na napřed něho kůži a nechal do trápit. A po věřilo ještě k při bez do tom měli v indii to li no ale bartoloměji na celém světě když se postavilo chrám dvě věřil protože on si to nevim jak tomu přišli ale vim. myslím že ne to co oni třebas ani vystavit tele vědomé nezmizel jak doba to je za dvě věže je nese kamkoliv poděla za do země. Sama jenom vědom protože na z kostela. Dokud toto se dvacet pět o to měla osm on se při se osud potu byla to zbourali. To je na přestat dal pro ty zbourali a to bylo pak je to do bože tónem do od roku proto se z dvacet pět takže se v no o li být tuš věže druhá věční nebyla ale že to děláte dolů tak byl právě tam v je do třetího patra asi tak. To je co je na nebi na ty střechy takto tam není dost zajde to nevím na myslím že jo kdo ho uděláme kam by strach. Ale bude se do to platí tvrdě aby jsem to z o vrátilo o prosím to je ono za správný ten na to je dvě věže. Protože se ale ne tak dobře vypořádal o jedno z a proto byl tak potupně zatím zabit. Kdežto svatý jan se vypořádal dokonale za život teče krista s tou hojností. Jelikož důkaz přijal hodnou marii za svou matku panna mary a není z tohoto světa a to je matka nebes matka vesmíru. Takže on ovládl dvojnost která se li vesmíru tím že měl matku vesmíru. symbol on vládl jsi dvojnost a tak od jemně že je tak potom vím proč nemá. Ale si nějaký stavy této nevěděl myslím že takový nebyl všichni dovědí toto co měla po mi všude si se tam o jsem šel ve ranci kdekoliv ba to vědy že by. F. světel tak do bartoloměje třebas ko je u nás na dravé vědy že je to starších ba to mně ještě ženství ale jsem říkal tomu co tam provázel byl to velice učení pán. Je roky začnu proč to mal v je věčně a on říkal prostě protože to co ty o tom že on se tohoto je ho on to jsem a no a on by s nevěděl nevěděl. Cože li se pravou ale s nevěděl s říkal všude mám bartoloměj je věže tady s dostavilo pro podle nějakýho před ty jsou tak museli věděl že by byla postavena dvanácté devadesát po plzeň vznikla dvanácté devadesát zpět a ten kostel stávalo od tisíc třista jedno nebo tak to ještě plzeň ten kostel neměla no ten byl dostal bez těch věží třináct se dvacet opak stavitel prosty. Že. O asi za stole byly všechny věřila objevila tak po atd toto všechno mít na tom nezáleží ale to zajímavým po stránce že ani stavy které někdy nevědí jak to z bibli je na proč jsem tak je no o mně by to vědět podle mýho názor jenomže o život ježíše krista jeho učení se malou dostávala odjakživa oné hlavně byli příkazy. Držet se příkazu kristových je téměř nemožné když neznám proč to je. A proč to je li že do životem ježíše krista. jsem jsem použil do vědou bouři doby dobří měl neunesl od těch příčina proč to tak je proč mám nezabíjet tato oni stali zákon jenom v. Nebo proč se chce aby věřil jenom o podobně. To je založeno na životě ježíše krista a nejenom na jeho příkazech ty jsou odezvou nebo komentářem jeho života i příkazy který on uznával ze starého zákona tak tedy ještě další doplnil tak těl milovati budeš panoval se co jsem co jsou ve vším si své ze vší duše své a ze vší síly své rozroste starého zákona a mnou obnovena no ale je to zdůvodněná jeho životem. On si ukázal že začal napřed milovat co jsem si životem dokázal. To se se do tak veliké že nikoho kdo byl s neopustil aby jedete neopustil ve těžce nemocen neopustil byl nemocný neopustil platí o něm totéž. Co říkal při po svým soudu žíznil jsem dali jste mi pít. byl jsem hladov dali jste mi jísti v do na celou duší potom radil co všem byl jsem s lidskými ale to vysvětlil svým životem tam a to dale. Protože ty si který si povolal do za li je se z čeho milovali hle. Ale protože ho milovali celou duší tak museli usnout protože když slovo to hlavní aby se s ním modlili. Protože tam mít láska z s veškerou duší celou duší nemůže zakročit dobře bez a tedy že se mám zk je na úrovni to utrpení vše krista rozumíte. Kde je to dom seno proto jsem z ku dokonce teče věčnost lid z celé mysli z celé mysli se také nedávno čáku dokonce protože když tu mysl neznám tak nevím že pravá by se tak která nemyslí. A proto musel ježíš kristus sám to doplnit za člověka tam začíná by ku by deska jeho práce kast odešla z váze její že on přestal myslit na sebe že to co my si ten duch lidský který tady myslí vzdal se toho svého ducha při nemyslel bez myšlenky odešel do toho roku neztratil vědomí ale bez myšlenky odešel a přestat cesty protože jsem toto li do nekladl zažíval která skal v předškolní. Věku od jsme přestal jsem myslet ale vědomí jsem měl. Na mně z to jenom malým smrt na kříži jsem to měl do bude na dvacáté nás si sice nevím ale bezvadným cenný který fungovalo funguje dodneška. A veškeré síly z to kupodivu člověk dokáže tady stády se to dokáže než kterou silou svou milovati boha proto se to natrénovat že to neslyší stále ne z važ jemu to jak se bych to s tou udělit v on je schopen do všeho víc než kterou silou. Ale on do toho vloží tolik že jsi jsem nebyl v tom zastavit a sem než jsou jsou se bránil těm lékařů to bylo pořádku. Ale nemoc se mal dokonce protože oni mně vzali z možnost aby domy smysly udrželi tu bolest jak jsem přestal si tím bolest v polovině. Z operace lidským a pak jsem bezbolestně to dokončil to co pokora čtrnáctkrát a když potom potom jsem třebas řeknu ten konec proč o výměnu tohle zlo stal. Se na světech jsem začal přestal se litoval že se nebudu všemi kemp. A krize se hrozně litoval tedy celobytostně. Takže veškerou silou jsem se litoval a pak se to opustil jmen a tím se stalo. Že jsem z toho veškerou silou svou vešel do toho spojení. mohl s to jsem na konci prosim že totiž když mi šlo opravdu o život jak jsem se domníval jsem se s tou silou bránil těm ne klasu tam se to smí ale protože jsem neměl dost sil abych vydržel tu bolest ty smysly jsem se tak smysly byly odměn ti v mi o nad bylo byl na taky by to z váze je konečná fáze tat překážka rozumová aby se rozšiřoval vědomí kam a to by měl se roši k bohu jsem mohl šíři v. Tak ti radím z. Abys nikdy neprováděl činnost která nesouvisí nějak spojení sbohem v a to proto by se do z jenom něco dobře provedl správně provedl nic protože nemohu kontrolovat ve si to budu pro by je mi pro tu správnost v protože to jenom pro tu s to jsem do pro toho bližního a i když je to pro toho bližního tak to nesmí být dost trhání těla aby se musel přitom om lid toho ne nýbrž. Člověk si z mu mi mám sk. Sám.