Karel Makoň: 89-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

že by zase tam by nechat co se lidově a nevědomost může jsem teďka nesměl ale je to povídavé padáš tak nevědomost může být téže být zabráněno tím že to o čem vím a dokonaleji nevědomoti nevědomosti který stav dokonalou práci v tom ohledu že co umíte velet se nevědomosti to dělejte pořádně li byto praxi vero tak s tím že tady říkáš aby dělal tamhleto proměna zatím tomu nerozumím to neumím ale jak jsi byl že budu poctivě dělat to co mi za tím a se naučím to tuhle pořádně aby tomu tak tam to dělat pořádně tak a že tam tu nevědomost je jsme si se smazat nevědomost když půso vědomost radě neužíváte čili protiváha proti mocně řádně užívat vědomostí které mám a to je tedy důležité protože nedostaví se milost ta se dostavit de tohle tehdy když řádně užívám ne zakopává hřivny které mám k dispozici teďkaproč pak ježíš kristus nemluvil tak svatyně dělej tamto nedělej tamto nýbrž příkladů dal jsem vám říct se příkladem ježíšovým a víte to nejenom tak svatý ale prakticky jak na to zažíváme řím ještě k tomu abych se konečně dostal tomu následování krista tak jak jak jsem se tam k tomu přiblížil tím říkali výkladem jsem samozřejmě bych ještě neměl opustit úplně toho van ruisbroeka po ho rámcovitě říct protože byste si museli normálně počkat to tady bude to bude to kolik možná nic a možná taky že s tím výkladem to nebude tak dobré jako teď když vás sám proti sobě a vy se vám nejde to cítím a v to případně připomenete takže to mohu hned opravit jak to není upravuje možná v tom výkladu protože se s te nebyli při tom a něja jsem nevěděl co potřebujete při vracíš to je v tom že dycky bylo ochotno před přednost dělat to po svém a to není tak špatné protože to odpovídá patrně jeho možnostem že ano ale on mít srovnání to znamená další špatná vlastnost byla strohý pocit oddělenosti sobectví tomu říkáme česky ono je to stojí pocit odělenosti navrch to je jako sobectví den účinků toho pocitu odělenosti to dítě kdybyste o nevychovávali byste neříkají to nezbytný tak by do a tamto musíš tak by to byl sobec mu tu sutra ne a takže to si vás pocit oddělenosti zrušit to je to opačné jak se to zruší ten pocit oddělenosti jak to dokázat když mám kůži a se zakusí to nejsem pro to bylo snadné poměrně protože moje kůže nebyla nikdy vaší kůží ta byla takového druhu že byla jenom obalem toho prostředku teď tělesnosti která měla za úkol být schopna přijmout signál od toho kdo v myslí v kůži to byla chyba ale na tu úroveň to stačilo na úroveň do prvního stačí že někdo z vás myslí a že ten kdo myslí musí být začátek dokud nemáte osvícený rozum tím rozumem a tím citem kterému máte přisluhovat takže a vyplývá buď a to je tak osten opak nebuď nejednejte rozumě přitom že máte pocit oddělenosti to nenaučíte hned tak to musí být milost od boha ale jednat přitom toku jak jak mohu rozumět to znamená dejte si taky poučit rozumné dáti se poučit do všechno souvisí tuhleto vlastnosti kterou jsem pranýřoval když se na poučit tak budete rozumější když není napřed polopoučen rozum tak těžko bude poučen o něco nahoře on se tak plně platí jak o byl poučen rozum u jsem kupení vůbec poučen nebyl nebyl schopen by poučen protože by méněcenné ten zase dík když se musím řídit příkladem ježíšovým ten se dostřel poučovat rodinou prosim vás to ve na to bych každý vlastnosti stanu na konci ježíše to jsem udělal chybu to několikrát neudělal a to by byl chyby a to potom se dohánět tak teďka vy to na doháněl on se rád poučovat protože by vtělený bůh ale je se dělat i tehdy kdy by se poučení kde byli víte taková přečeno poučenosti ta je nesprávná vám to řeknu rovnou takhle když někdo a sem si vidět třebas první přímé to co říkám jako samozřejmost a jako lepší než hlásá on nebo či čemu se mlátil to nepovažuju za tak jistého jak se sám považuje není taky ty kdo se vzdá převrátit ten ve zase odpadní když vás musím a vás do dlouho se pudu tak dlouho se povaze v výborná známka toho že to do vydrží ta je říkají že by napomenul ti vázáno a ty janova to znamená česky dojde ti všude zdravě ten pomalu a je to vydrží dlouho když to to říkám některým i ta zaštěká to přirovnání řek na poli tak řekne síle máte pravdu kdyby to řekl římě símě no tak do očku jinak eště zavádí do ve kterým no a kdybych to řekl miláně tak řeknu bude tak se to po přivádí dostal asi někde na sicilii zatím co my tady miláně státá pracujeme a vyrábí všechno římě tam vaří jenom matení a zpívají a tam na jehož jenom zpívají a my to všechno za musíme udělat takhle se mnou modlil o tom kdy jsem se to říkal omylem my náně ří se nepovažuje za dal ve taky to nejsou vytloukání jsou barvy a mají taky mnozí říci světlou příznaky germán a pracovitý jedinečně a myslím li tu výhodu že mezích o goard tady stavěli silnice a že věznice a vím že nic to všechno jsou davu se veliká původní to barvy a ty jsou tak pracovati že za vaku všechno udělali tady a nechali a ve se ničíce životů zastavil jako z toho jenom si říkám ty hroby okolo se se jenom platilo metrů o poradit která vede splní do že by to znamená horská tak tam za zná jeden hrobem tuhého to vypadá se nikdo onen ne a s tou pomoc neměl možná ani co jíst nevím jak to bylo ale být byli krutý podmínky takže je to po titulem asi sem se tu do jeden z nejlepší to u nás tak zase po těch stěnách samý nápisy těch kdo tam pak li to jsou na to barvy tak pro neplatí ty a stahovat janova dáno nýbrž do ne věci přijde a postaví se k němu číně ničí ten pravý člověk takového můžeme potřebovat čili taková ta pravost nerozhodnost to jsou další vlastnosti které jsou tím horší čím více se o tom dům nedoví člověk nebývá nikdy moc pracovitý a když bývá tak si přitom hodně jakou chorobu protože při tom nebyl předtím schopen o to nedělal a proto se mnou vrhl nebo měl nebo kastě co a tak těch vlastnosti ještě víc ale myslím že jsem ty hlavní menoval bych řek bych e by se byl příliš malicherná příbytek to byli a navíc pamatujte že že si máme občas uvědomovat smysl našeho života a na je se bát a tím nejvyšším smyslem mít přes mrtvolu svou vlastní to znamená ano ona to nevyhovuje momentální této ti ve které jsem a musím do všechno poměřovat tím co by udělal ježíš kristus na mými on by na míníte íbyl poslušen společnosti třebas když jsem to je první třicítce ale věděl by a nezapomněl by že musí být v tom co jeho otce a to je to my zapomínáme a to je naše největší slabost na prvním stupni si duchu me ne my tady od otce posla ani abychom jemu sloužili a ne sobě a my začínáme slouží jenom sobě jen u se obracím a se se toužíme sobě napřed toužíme je mohl potom za chvilinku zase na to zapomeneme takže nejsme plně na prvním dni někým kdo by sloužil bohu a doby ho chválil a do vytrvává a kdo by celou cestou nikoliv klikatí nýbrž rovně říkám cestě od tvého stupně ne na první přímá cesta tak jíme de kdo ne to není můj vynález ale opravdu není přímá nikdy ne a byla aspoň měla moc otáček abyste nešlo nahoru dolů že na dostatek nějak a pozná i se přistoupilo tráví cestě že můžete se zatím kontaktu hlavní cestou a kam prá kdybych to teďka řekl ale proto mohl říct ještě jednou jak to udělat aby to nebylo jenom z vlastní vůle to není to netačí sugesce naprosto ne nýbrž protože vůle pochází od boha tak by si užít vlastní vůli tak musím se na moment zastavit ne přebalovat kteří třebas na vystrojil svoji vůli tak se musím no někdo musí prosba cítit a konce když je příliš prchlivý říci musí začít podle sice teprve dělat to co chce dělat ale ustání mi stačilo jedna kteří a by se do toho mohl vlastní vůli celou pustit by to dělal jinak to nevíry to dělali na alby to jinak ale lépe ale to by užil vlastní vůli že do toho vystoupila síla to jedné kteří která by pocházela od boha římu a ne nepřímo před lidskou vůli aby se začla přes lidskou li jen aby šlo přímo od boha a čisté vědomí že tam mizení toto pozemského ani ta vůle že to se jim na to na tu který řekne mně je řízena s vůli znamená správně použít tak by to řekl jednoduše píše krista u se mockrát začal nikdy nedokončil ale mám na to tři dni tak doufám že to nejenom dokončím a to bude pokud možno detailní čili vás odsuzuju k tomu že to budete znát e to uznáte za správné prosím vás neuznávají odporujte řekněte ty jsi hlupák takhle to nikdo neříkal před sebou to vymýšlíš tak si to myslet aspoň v duchu abyste nebyli tím vázáni abyste nebyli za to trestáni protože to je tak velké požehnání kterého jsem dostalo jednadvacátý jedenácti této vět že jsem najednou se stal učedníkem páně chodil jsem s ním pomalinku tři roky všechno jsem zažil nestalo a a tak dále a všechno možný ještě se k tomu přidat takže od doby tomu rozumím ale nejenom že tomu rozumím se od doby tím musím říct že a tété horší kdybych tomu jenom rozumu takové se a nežiju musím podle toho žít na vás nesto odsoudit je to je není tak jednoduché ale když to není jednoduché a a je a oni to vědí že to mají být je to mají dělat a neudělají to dobré debakl to de to budou hrozně trestáni tak si představte že například od vážku ty a to ctěn po tu dobu mého výkladu aby se s tím nešli zbytečně domněle potom na to zapomenu vy ne protože to včas potřetí jakmile člověk s touto ta jeho nesmrtelná duše šitou němu aby a v tom příbytku u boha a začne úsilovné ka tak aby se mohl během života vrátit do otcova domu člověk dělá všechno možné aby rozvinul náhradnici ten smrtelné duši znamená zuře lnou která by se postará o rozvoj člověka otázce řecké jen tak aby do tohoto rozvinutého života se vešel potom se bůh aby ten člověk ho und by se jako zjevil bůh člověku dřív než je dospělý tak by ten člověk okamžitě umřel jako se stala dávvají statcích ctili to se dokonce vidí že se to stalo kdybyste řekli vnitřní do itálie imelda lambertíny ta pověst jako u nás svatá blahoslavená anežka česká je že voni ne považujou za blahoslavenou nebyl dosahu že říkají takový předpis protože dítě lesní být svatý to by se dneska mělo zrušit to je po nás více takže nevím o tatam asi se s nimi ale někdo její tělo uloženo jsem tam nebyl ale že to to je a ta zaručeně byste viděli jeliž že ti milán čan citu svou medu velice váží nosí květy ten její hrobu de pořád zastáván věty a tím a stále se budou od náš bude tam obsluhovat zaručeně čili to je jejich svatá to je svatá toho milána a se oni měli vysaje eště svatý a bože a ale to je ta prádlo větší ztupení protože je nová poměrně oproti a ocitne byl nikdy nežil za doby svatýho a ústí na nebo svatý karel boromejský je také výšky svatý ale budeme si ta svoji která růst a dokázat art tam by a řikám není jak boromejský byl arcibiskup ale byl strašně přísným pán oni ho nemají rádi že i tam nové jsou takový rány živou na volného ze než ten byl tak přísný asketa že když tam zuřil nějaký mo tak on nařizoval co mají dělat aby to trestal jak se mají modlit a s tíha je když se nemodlili a sám se modlil a chodil těm nemocným a nikdy se nakazil prostě nesnesitelný to a takže on tam není oblíben myslím že je to na nejpřísnější svatých a jsem toho názoru že ti přízni svatí nebyl praví svatí mělibýt trošičku milosrdnější učí těm kteří jako jsme my říci rádi za řeší čas znám jednoho člověka je to abste byl to asi není mrtev a tento vydržel byl přece na abstinent plzni dycky místo vydržel a za visíte musel být napít hodně tady na tom na vím to žil na vy tady na šumavy ale tak se řídil a byla pohraniční stráž měl vojenskou opiti tak on musel mu on to zaplatil zaplatil si ty tradiční ky a voni s ním museli cvičit chudáci tvé byl pořád blátě a příkopy a před komu se a a dokud mu byl a voni mu dával a ne hojně být přitom aby to dlouho nevydržel na konec byl on sám příkopu takže oni s pověstných příkop se se k do říkat při tom lite se nebudu dostat kupředu tak na vás chci totiž a to je káže no tak abys to bolí to rozumělo ne abyste si udělal nějaké předsevzetí jako tuhleten vožralka i abyste od narození jakmile dojde to do vašeho ducha lidského přijali tu ten názornost tomu říká latinsky to nebudu říká a ten názor že bůh si nás sem povolá na tento svět abychom zaprvé s tím spolupracovali je výstavy vesmíru a druhé abychom při výstavbě nezapomínali že my se máme po výstavě vrátit k němu že nebude víc vtělení nýbrž se k němu vrátíme a záleží na tom jak jsme se chovali když jsme jenom s tím stavy li to staví každý i zvíře my jsme museli také milovat bližního a stejným způsobem sebe mysli by ho li stejným způsobem sebe tak přeci kvalitativní tomu co být jiná jiných ten bližní nestojí o to se dost vrátit k bohu ale vy to máte stát a tedy máte dělat všechno aby se vrátil tím životem k bohu šiva to nepodaří tak se ocitáte v očistci trpíte víc než pekle a no potom to je taky končí a musí to být plátky těch svatá terezie strašný na ten očistec to ty zažíval během tohoto života ne po smrti do nebe taky během života špatná te sedmdesát sedm na byla v nebi ve stavu nebe zemřela patnáct osmdesát dva čili eště ji bývali pět let je dokonce života tím byla či umně při smyslech je věc toho spisu no tak ti na nás další a tam a další zásadu o které nepřemýšlíte aniž nebudete věřit dobře vám protože teď nebudete muset řídit tak naší nevěřte a vypadá takhle jakmile ti du na svět nesmrtelná duše vede jak si to dovolí okolnosti k tomu abych se během života spojil s bohem čili bych měl jakmile mně to dojde a se dobře a lépe než tento život proč protože ježíš kristus řekl cokoliv jste učinili čím z bratřích mně jste učinili této pravé hledání a ty byly jedině spaseni podle znění posledního soudu že ano čili dítě by se měl učit a takový měli v vychovatele že by je to učili milosrdenství vůči každému a možná že nejenom vůči člověku a civí rat murti rostlinám vůči všemu muzea že učí nesmíte smrtelné přírodě nebo mrtvé přírodě kdybych to dělal to dítě tak by musel dospět k tomu že by se vědomě během života spojte protože toto dítě to dělalo aniž vědí v boha tak sedmnácti li ve tech se spojovat s bohem vědomě rozumíte jenom protože toto milosrdenství konal to milosrdenství se rozrostlo daleko široko v jeho životě takže považovalo všechno za živé jenom se vším jako s živým všech všemu to boha s tím špatně zacházeli takže zacházelo to i se vším dobře bylo soucit ne příliš a no a kromě toho o všechno co je nařízeno miluj svého bližního toto dítě dělal a tím miloval boha aniž to vědělo kterému nevěřil že by a tím se dostalo rychle a každý z vás se dostane vyletí ho sedmnácti roku deset vědomě spojí s ti bohem jenomže je tam jeden háček nikdy bych nebyl tak by ho sedí byl pořád nebýval vydržován při to milosrdenství jsem pořád upamatovávám na to buď milosrdný tím pojetím tohoto světa že se měl tu příležitost milovat naříkal že výšku nebo ptáčátko nebo do všechno mně to dovedly zvířata rostliny a vlivem těch lékařů kteří operovali při lidmi to všechno co vám byl začátek a o čem jenom začátek nese člověk k tomu nechopil tak ale bylo nutno se toho chopit protože ta síla která ve mně začal pracovat byla snící než moje vlak že jsem se co chvíli do těch sedmnácti let zbavoval vlastní vůle jsem byl na trénováno v tom osobností vůle proto mně nemějte za zlé že tak citlivě reaguju na prosazování vlastní vůle kde se nemá prosazovat alana se správným používáním vlastní vůle to bych měl říct když víte že něco správného co děláte tady například tak do všech důsledků dokonale co mu na je dokonalý ale když to nejde umět od toho odstoupit ne to zahodit pálit nebo nějak odstoupit odstoupit a zkoušet to jak dlouhá doba odstupu je zapotřebí k tomu abych věděl jak dál by stačí minuta něj či kteří na někdy stačí týden existeční rok a mým to ne nejde třebas ale vždycky nesmí zapomenout byla to správná věc a mít dokončit tak vypadat užívání dobré vlastní vůle když jsem přesvědčen že by to správné ještě jsem začal tím mám taky dokončit a taky vždycky dokončí jinak ne užívání vlastní vůle je pro ti stojí proti bohu a ne že by bylo třebas výš ne to ne ale způsobuje mi moc potíží potíž který nikomu nepřeju tak například i ti učedníci páně se protivil vůli boží a případy uvedu p a to za to trpěli první cíp a byl že ji někdy nešlo někoho vyléčit a proč než patě užívají vlastní vůli viděli těžký případ a řekli o tohleto nám nebude nám nebude měsíc touto nepude bohu to nebude bohu to půjde bude všem no a ještě ale nám to nebude to si vůbec neměli říct a tak přišli kristově a řekli visením to nejde a vědní vám to nejde to proč vám to de když vám to jde to silou kterou máte od boha a jak se do se mohla ztratit do se na to probudí vát se se na to podívat a zjistil že ten lidu se nedá vina jinak než modlitbou mu říkal no jo vy se neumíte modlit když se měli modlit a při této užito ště přidat k moci boží mysli tu svou modlitbu něco musí být tak jisto člověka do toho všechno do každého zázraku musí člověk něco vložit a oni skládali jenom svou vlastní vůli že ono to z nás nejde o to je hrůza a tak se modlil vy se modlil nad tím dobyl tím duchem svým posednut tak to dopadlo takhle ježíš stál před tím člověkem nedotýkal se toho člověka a mlčel byl cel atá upřenou pozornost na toho člověka vstoupil do něho tou svou modlitbou modlitba pravá totiž je zbavena pocitu oddělenosti tak bych se topím chce tou plže do toho posedlého a ten poslední začal prosit prosím mimo to najednou udělej něco co bych jak bych nemusel trpět s to naší začínám trpět že to na myslích nenechme trpět způsob abych moh vystoupit způsobil aby vystoupil a říkal vstup i tam do těch prasat vstoupit do těch prasat a celé stát dostat se vrhl do voře do rybníka nebo do vody a utopilo se a bylo po v duchu tak to je není pat li jsem s byli den případ a to byl jidáš všichni by od boha od otce poslání ty učedníci nikoho si nevybral sám kristus a tak když i když mu otec vybral třebas jidáše tak ježíš věděl kát čest je jidáš nesmírně těžký úkol před sebou který bez pomocí jeho vůbec neláme a jak připravoval ježíš toho jidáše k tomu úkol aby ho mu splnit pověřil ho finanční ti vy nám zemi po celou tu společnosti dáti učedníků on se musel postarat aby měli dostatek jídla dostatek peněz to nebylo tak těžké protože všichni přinášeli mi dali za to že byli vyléčeni ale bylo to na hlavě toho jidáše on se musel vo to starat ze sebe musel do toho něco vložit aby jich polití nebylo moc ale je málo se abych ji tím li co aby i ty řídkými kunti byla na nikom li ti bylo to způsobili stejnou měrou jidáš jako pán ježíš to mám chyba lidi a vám pravím teď bude nám zle neboť na maličko nauku nás odejdu na sebe potom vrátím ale proto dokud se odejdu to bude zle a kdybych neodešel nemohl bych poslat ducha utěšitele který vás nutí všemu co teďka nechápete a jidáš se na to tak díval a říkal pane no to spojuju jinak než jak to ve zkušenosti bylo ale co říkám je pravda jenom ta spojit a tam je jiná říkal pane chásky správně například na tu hlavu byla žena drahocennou mast která kdyby se prodala hodnotu zlata tak by se moc chudých u živilo a bylo by to bohulibé ale todleto to je pomáhá nám z a on mu říka no jidáš si to odpouštím ty tomu nerozumíš to je k mému pohřbu oslavě i náš klapat ale nevěřil tomu pořádá protože proč by to jsou potřeboval aby do l na hlavu třebas růžovou mast víte řek druží víte kolik učí se musí zničit aby mohla tatva být poli a pořádně to jsou miliony do darů dnešního dno tedy a on to trpěl a nechat si to dole na tu hlavu a že dokonce o vás na to nemohl dívat utekl o to a říkal no tohleto to není mesiáš by to jeho neříká a co se stalo před tím petrem tak se jednou a za koho by máte ježíš se ptal si tím čili jak jsme viděli to světlo bylo správně ale petr se odhodlal říct ty jsi mesiáš syn boží a on dobře věděl že to je z těla s nehrozí mít ani ze smyslů bolu tím mu to ne podají když vidí nějakého člověka vousatýho to přece nemůže poznat že to pán bůh a řekl to nezjevilo tělo nýbrž duch boží milost a pro tuto milost ustanovil svým nástupcem na svět protože je to nadějné že ty uchrání čtu moji církvi čku před ďáblem před pokušení tohoto světa ten petr který toto provedl takhle poznávací na božího a potom ještě za zdatný zradil že měl přeci jenom on to uznal ale měl strach že přijde o kejhák tak když šlo o život tak ho zradil zapřel ho dílko za a tam je to špatně díváš kou zakokrhal třikrát zapřel jo a teprve potom kou zakokrhal a ne říkám to ukutá třikrát namyslím že to tam tak není přikázat před a ale ten kohout to je symbol rozumu osvíceného u to blesklo tomu petrovi že dělal špatně tak spáčem se od plazil pryč a bylo pozdě zapřel tak tyhlety ve věci se chtěl ukázat života ježíše krista před běžně a vracím se k tomu základu jak by to práci když se narodí ti na tento svět a chce se od vás abyste především moli rádcovství boží říkám vám že jsem především la království boží podmínky nejsou než dejte především království boží ne napřed věc a povaze království boží hledal ství boží a jsem nevěřil a za sem království boží tím sebe milosrdný vůči všem vůči veškerému tvaru a to je hledání království boží a nebyl jsem méně milosrdný tím než k sobě je důležitý aby tato rovnováha byla by svého bližního jako sebe sama a tím se dostal do sedmnácti let do toho stavu vědět vědění o bohu a jsem příklad na to jak to dobře dopadlo lidem božím není příkladný protože jsem byl chová negativně a to znamená negativním postupem zápornými součástmi život a sami utrpením a to opravdu není dobrá vizitka procesu to není přirozená cesta když vedl ježíš kristus učedníky si roky taky mi nechybělo a si myslím že jim nechybělo ani před tím nic tam nebylo z těch dvanácti ani jedno manželství před rozvodem byli svobodní pozor to byl ti žáci nathanael bartoloměj a jan a to není bartoloměj podívat to jsme se nádí to byl rovnocenný partner svatý jan náš pán a ne nakou krásnou smrtí v indii sloupl na napřed z něho kůži a nechal ho trápit a pověsti o eště tak ten tam měli v indii tehdy ale bartoloměj na celém světě když se postaví ho chrám dvě věže protože on to nevím jak k tomu přišli ale by a byli sví ne to co voni třebas ani ti tady nevědí o nazírat jak je to patrona by je vidět že je to se kamkoliv udělat na plzeň sama jenom vědou protože na zla kupa následovat cetě poprvně a a osmnáctého sem podruhý a pak zbourali i na naší stále pak i zbourali a to byl jenom pálení že to neměl opata se četbě tak že se mnoho lidí duši že druhá věčný li nebyla a když se podíváte dolů tak druhá věčná je do třetího patra si tak teprve to je nad ty střechy tak to tam není dostavíme to někdy i že udáme tam vytahuje se za to platit tvrdě aby se nám to zvrátilo o prosím to je ono to je správný ten za to nemá je věže protože se ne tak dobře vypořádal dvojnosti a proto byl tak potupně taky zabit kdežto svatý jan se pořád dokonaleji za života ježíše krista s tou dvojností jelikož důkaz přijal pannu marii za svou matku a na maria není z tohoto světa to je matka nebes matka vesmíru takže on ovládl dvojnost která je sedím vesmíru tím že měl matku vesmíru to je symbol ovládl si dvojnost a tak věže a tak vo tom vyprchá a jestli nějaký navedeno nevěděl myslím že takový nebyl všichni to vědí toto co vy a povyšuje na ty se tam ti se přelije francie kdekoliv a to dvě věže je nějakého bartoloměje třebas kolíně u nás na zla ben je věže je to starší bartoloměj jež pozemský a jsem říkal tomu co na tam provázel byl toho velice učení pán při maria jsem mu proč to dvě věže a on říkal prostě protože je to svatý a to se říkal to argumentace nějak ta a von víc nevěděl nevěděl to že pravdu a víc nevěděl říkal všude adonde tak by to stavil pro podle nějakého předpisu tak musel mít věří že zde byla postavil na dvanáct leda de plní vznikla dvanáctiletá pět a ten kostel stál od ti svítí spadne nebo tak to ještě není ten kostel neměla ten byl dostane bez těch věřící na a co dvacet pak se stav teprve věřit asi za století je všechny věže a běda tak po tuto svého vy na tom nezáleží ale je to zajímá i po stránce že ani stavitele někdy nevědí jak to v bibli a proč to také měli by to věděl podle mýho názoru jenomže o životě ježíše krista a jeho učedníci se málokdo staral odjakživa ne hlavně byli příkazy do že se příkazů kristových je téměř nemožné když neznám proč to je a proč to je vysvětlit o životem ježíše krista a jsem převoz době nebudí aby to byl říznul od těch příčinách proč to tak je to že mám nezabíjet a to není starý zákon jenom nebo proč chce abych věřil v jednoho boha podobně to je založeno na životě ježíše krista a nejenom a jeho příkazy ti jsou odezvou nebo komentářem o života kdy příklady který uznával ze starého zákona a které ještě další doplnil například by hovat budeš pána boha svého celo srdce svého z čímsi ve její duše a desíti li své to je odvozenosti ze starého zákona a no obnoveno ale je to zdůvodněno jeho životem o by ukázal že začal napřed milovat srdcem svým životem ukázal co se se do tak veliké že nikoho kdo byl tísni neopustil aby byl tnout il byl děje nemocem neopustil by nemocného pustil platí o něm totéž co říkal při posledním soudu žíznil jsem dali ste mi pít byl jsem hladov dali chce míti milou si potom radil zmást mi cos lidskými ale to vysvětlil svým životem tam to jde protože ty tři který si povolal do závidí getsemanské tého milovali ale protože ho milovali celou duší tak museli usnout že když šlo o to hlavní aby se s ním modlili protože tam láska veškerou duší celou duší nemůže zakročit dobře se zahodí getsemanské na úrovni to utrpení krista rozumíte to je to domyšleno začátku dokonce to je člověk zase v celé mysli z celé mysli se také nedá v zčátku dokonce protože když tu mysl neznám tak nevím že pravá mysl je také nemyslí a proto musel ježíš kristus sám to doplnit ta člověka pán začíná vykupitelská jeho práce ta společná fáze její že on přestal mysli na sebe že to co vidíte duch lidský který tady myslí vzdal se toho svého ducha čili nemyslel bez myšlenky odešel toho hrobu neztratil vědomí ale ve myšlenky odešel a představte si to že jsem toto vědomé káru zažívat že se krát v předškolním věku o duší let přestal jsem let ale vědomí se měl na trénoval smrt na kříži a jsem to věděl teprve jednadvacátý hledáte třicet devět ale bezvadný ten který fungoval jdu než a a veškeré síly své to kupodivu člověk dokáže tady stát duše to dokáže než kterou silou svou milovati boha protože se to na trénovat ještě je to neslyší táže mu to jak se bych v tom bylo udělá on je schopen do všeho veškerou si ho ale on do toho vloží do li kteří žije nedovede v tom zastavit a jsem veškerou silou se brání tím lékařů to bylo v pořádku ale nemohl se do konce protože voni vzali možnost aby to mísy udrželi tu bolest tak jsem přestal cítit bolest v polovině operace dycky a pak jsem bezbolestně to dokončil to se opakovalo čtrnáctkrát a když potom po tom jsem třebas řeknu ten konec proč ho by do toho vlezlo sedmnácti letech jsem začal přestal litovat že se nebudu chemikem a předtím jsem se hrozně litoval tedy celobytostně takže veškerou silou jsem litoval a pak jsem to opustil ne a tím se stalo že jsem z toho veškerou silou svou vešel do toho spojení to mohl z četana na konci prosím tak je totiž když mně šlo opravdu o život jak jsem se domníval tak jsem se veškerou silou bránil tím lékařů tam se to smí ale protože jsem neměl dost il abych vydržel tu bolest mysli to nebere tak myslím byly odňaty od byla o něm taky ta fáze konečná fáze ta překážka rozumová aby se šinova domě kam by mělo se šířkou se mohl šířit tak ti radím abys nikdy neprováděl činnost která nesouvisí nijak spojení s bohem dělá to proto aby třebas jenom něco dobře provedl správně provedl protože nemohu kontrolovat si to děláš kultu obilí když pro tu správnost je to jenom pro tu správnost i do proto bližního a i když je to proto bližního tak to nesmí být do strhání těla aby to musel přitom opít to ne nýbrž člověk se mu vymámit