Karel Makoň: 89-26A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. A tedy nemá veškerou silou dělat nic jiného než milovat boha. A kdyby se to chtěli abych to rozvedl na tak jsem ochoten to rozvést mám co dělat ale ono to není vaše východisko a. Že bych miskou moje li se od kdy on se tady na pro že to byl třeba by líčil protože to moje východisko pro ni řídím i a a je krásný ten větší kdykoliv škol neni jednoho z miliardy případů kladných když se to může dovést je toto východisko. Proto je na konci. On totiž není možno veškerou silou milovati boha když napřed nemilujete veškerou myslí svou veškerou duší svou a z celého srdce svého. A kdybyste měl být tímto systémem na přece jsem potom duší potom myslí tak byste potřebovali apod nebude jsou silo vel se pod co je padesát vtělení to začal věřit na převtělování kudy mám milosrdenství. Ale to jasem tak nešel do zkus to byl po vychován tím co jsem toho mnoho ale přeskočil jsem ty ostatní vtipy milovati budeš tím k a tím k tím a tím. To jsem taky nedostavoval mysl se taky na nic nebylo to z těla skal z semeni mysli trošku jsem také všemi silami ve všemi lid lidským schopnost se o to snažil tak jenom začala byla jsem kdy jsem to dokončil. Ale protože jsem se litoval že nebudu chemikem a opustil jsem jak jsem se tak s duši tak mysl zastavil jsem se nad tím a přestal jsem nad od sebe litovat a to že jsem bez i to s je to duše vyprázdnila od toho co milovala. Od toho co by se to trošku jiný od toho co milovala sebe bytosti prát se to tam není v tomhletom. Tomto návodu tak mohla všechno ostatní přeskočit a mohla se spojit vědomě s bohem a teprve pak toho mohla doplňovat co tady dělám pojem možná láska se jsem možná a prosimvás se nezavadí sedmi let stařec jsem nucen ještě se takle o to nová a doplňoval co jsem zanedbal mládí co mládí. Zanedbá ve stáří si musí do dělat tak na to při slovy o možnost jinak ale uměl zní takle to jsem když doplnit jenom do mnou bůh na dávám v tom taky to dáváš ti pod o tuto dávej je to jedno. Proč pak při se nad ježíš a dali na to jdou ten pozor k a ty jsou ale byl vrať o nich chceš. F. Třicet nebyl rodině pracoval pro rodinu pro tu společnost je milosrdný zaručeně nebyl nemilosrdný naopak aby se mohlo ukázat byl nemilosrdný živou pustil oni jistě dělati a oni říkal a oni tam bylo dán a on měl jen jej prožil byl bránou jim to nevysvětlil a to je ne. On ho opustil ale vnitřně. Bylo byl do to milosrdenství to před tím do příti do milosrdenství doby skla si vykoná zač jako milosrdenství. Ale poté vší. A jestliže on měl ukázat že nebyl celý světec zase se nic jámy jsme spolu spasitele pozorní dělat to k a. Tak my musíme milovat nepřítele. Musíme milovat to v rodině nepřítel se nemiloval to se nechtělo s ale od učedníka se chtělo miloval bližního v ve velkém i toho nepřítele na to jdou z vás již před ve se do jedné že ano. A nenávidět sebe to bylo z určeno z milosrdenství. Duch ho když se byl nenávidím když semen začnu nenávidět nemůžu nikoho pořádně milovat. musím být z toho z nenávisti vůči sobě teprve pak mi bylo s tak dost ukážu milovat se s tedy sebe jako bližního. Tak to ještě je to můžete nebylo a nevím o že si na konci cesty ale kdyby si byl v třicítce. Tak milosrdenství není pravým milostem z rozumíš je protekční a to ve jsem to teď jen bytím. Co ještě by měla přišel z měl z je chceš něco dělo do do domu i si tedy k že nejde jsem si sloužily ale protože ježíš kdyby byl nepříteli nějak její tedy být je tolik ne nedával jako a který to dělá všechno milovanou bylo brzy pravý lásky bylo že by ho takle krmil on budu přednostní byl dávky že tato nemůže nikdy sví z tuto krásný o tebe to nebo tomu nemluvme proměn nám ji tu muž či i rozumíme kdy jsme při tom. Nejsem tak byl by je si myslíš že. Jak se mám neříkal tisíckrát topí svíčka dneska že jo. Nemám těla a nebudeme samosebou že se mu něco musí říkat přičítal bylo to o nenávidí a že totiž. Učedníci páně panna maria svatý joze a je pořád jedna a tatáž na se o s vaše osoba. A když ta osoba se ocitne ve stavu či učedníky. A že přešla jordánem novou v je je pod tu budou od on jenom se školu vyjdou měl z tu jsou kou dělat oni by ho byli nechali tolik od on šel sobecký známky. O na tom celku do si vydělávat o to co svého dělat těch křivdím nepletli pojmy tak těžce snáší. Takové nose svět byl nejsi schopen nejsi to jenom nosem si schopen v tak je pořád říkám. nejí milosrdenství tam je kde ho není zapotřebí i těsto on je kde jinde nebude dostávat nejdou jsem si tam bylo zapotřebí mu říkalo makoňovi to není zapotřebí byť i ten si to nezaslouží člověče ne vody by se byl tak je to lepší nepříliš novým tak nepěstuje č takle by nebyla buď lidi přeci no o co by takle ještě dbala mu ti to oni toto to se o následky. Oni tomu věší oni si myslí si říkal pravdu a přesto si toho takový tuto bylo u ti a pak mají povinnostem tím liší toho je prosim vás. Ještě jednou z nemluvil jsem pravdou taje nýbrž ukazoval jsem vám vzdálený obraz pravdy. Dále obraz pravdy by se na něj na jeli každé ze své pozice a on se mám ten obraz líbil. A řekli ses čili podle toho obrazu budeme žít naštěstí než se byl tomu tak bylo po obrazu že ten slib trvá tady mi říká a velice dobře jednal z vás. Že dom vůli vepři kol svých ale o tohle tom i řekl nestranně mi do bych jako sebe samého jenom k i sebe miloval a dala by mi že aby veliká ne nemate stali se mi přednější když po hlava a mohl máš milovat nepřítele a tak dále to je miloval bližního a on říkal dokud se nebudeš nenávidět nejsi hoden. Prosím sebe nenávidět a pak je budeš hoden co a jak se to shoduje prosimvás to to se to jsem říkal z jenom dvakrát ten málo v životě že si na krát pravdu nese do podle si s potřetí stejně dobře jako dvakrát cetou řekl že tíž z musí mít doby do vznešeného stavu duchovního když jsem na potom na po těch sedmnácti letech došel. První extazi a vypadl jsem zní protože jsem nebyl schopen věděl vede vydržet v tak jsem toužil do toho spojení sbohem znovu se dostat znovu mu patřit. Opravdu jak jsem to byl ten blaženosti závažnost v tom nebyla ale byl tón nádherný pocit sounáležitosti který jsem dnes u ní. To když slepě nejlepší alkohol takto neni toho jako tento pocit sounáležitosti a ho v zkušenosti ze vším možným na světě. S pohlavním stykem váze vším proto jsem to musel všechno prodělat žádná blaženost jsem na rovná nebo tomu pocitu jednoty jsem nerozezná z jako ta extaze přesto zakryt ku v člověk je padne a se to takle hezké takže když se do extaze zkáze jsem ne nescházel jako bude ti mystikové se o kterých mluví svatá terezie a jakou jako že kus a mají je že scházel bez představit. To znamená jsem scházel do ničeho přátelé když bez představy veni škody žít bez představy o tak a do ničeho když bez představy tak do ničeho aby člověk do ničeho vejít. Tak musí sebe nenávidět když nemá jenom trošku rád pro toho zde nejde o to jsem měl hodně rád sebe. Tak jsem dotoho nebes jsem strachem utekl mockrát za čem jsem se dušoval přes ven beze tu konce neseděl večer tu modlitbu protože neuteče jsem tekl znovu a k atd jsem pán bůh nabažil a na jsi mi z toho nechal ku říkat pod a to prohlubovalo ta ruka byla taková že nešel strach. Nebo byla tak miska a že taky z nešel strach se taky možný to nebudeme tady řešit. Ale strach přešel. Nenáviděl jsem tedy sebe úplně abych se moh z aby byl hoden toho boha nenáviděl jsem a hrozně do si přes přejde říkal neutečeš. A jestli uteče jež tak nejsi hoden aby pán bůh podruhý navštívil tou milostí se jsem tu milost od za za co největšího životě. Přese dušoval se užší nebo bůh když ještě do tu jsem utekl do volal jsem prosil pána boha prosím nech ještě o to opaku li tou to víckrát jdou jenom o to kou do znovu mockrát jsem to udělal znovu. jako v no a tak dále o toto pod co dělat skal tak je to srozumitelné nenáviděl jsem počkal kdy kost mu o ho mohu sval z o bez nemohou ode proč že jsem začal sebe nenávidět a mohl jsem se dovedu od jižního mohl ono se to láskou vyvíjí neptal. Ale to neprožil tento stav tak neví jak je to možné. Ano aby se to chtěly dělat za oni ho za by měl ne mu že klid v ten a ono hle o ho do nového na sto o věci ale je že ji za tady těch výtka. Pro strašně byla toho zkoušen to strašně poli ale on měl na to že aspoň nebudete byl ale nikdy nás ma ho dal no tak věcech a to jsem chtěl těch klid jak tam nebudu. Tak si zase bylo nová a on žil jako a je zasvěcen aby těla je pozvat. Jenom své se od kterou jsem taky od své ho jo no on kdy ho nenáviděl na ten výrok ten by se zenem nesměli kdyby ti by to taky krotil ale on tam mluví. Před tím těsně před tímto výrokem se nesmí vytrhnout někdy z kontextu dokud domě opravu nesmysl. Nepřišel jsem na zem přinésti mír je ale o není aniž on tak jsem rád aby toho svými slovy a to byste se doma a kdo nenávidí sám sebe není měl bodem zatím mírem zatím zatím ohněm. Šel přinesl oheň taky pět vás k sku anebo žil své svět nás a o bude proto proti se třeba otec proti atakdále si proti si ho jo no pole s kým ale on věděl že když se dostává člověk z toho stavu. Umělého klidu nebo za ale do klidu na tom prvním stupni trošku dál. Že vzniklou rozpory a i mezi členy jedné rodiny. Ten jeden tam šel a druhý tam nejde maminka moje jak sami líčil páté oním nejdeš jde jistě žel. jsem s byl okamžitě pro sporu když jsem začal by do věci dělat. Protože ona měla se pořád ráda ale jsem lehal do pozice nabyl jsem jako do se o byl jsem že extazi ve dalo by si než ze jemný ta jsou z nás nad radoval dalo mělo klady malém je poli mala a to dělala ona aby se přesto dostal a po sedmý žádat jak tělo ona v o žal za nenormální a dostala z toho. Tak koná měla ráda a proto pracovat tento můj stav tak musím říct že jsem sebe nenáviděl co jsem před svým kou vysvětlil ale nemyslete si že to platí pro někoho jiného než na koho seslal oheň ježíš kristus jsem byl v tři. Spalování a tak jsem taky začal sebe nenávidět kontext je musíš rozumět že to nijak neruší jsem bližnímu nějak milosrdenství vůbec né. I tam tichost povím ještě o nich že ono co se budou sela byl rodině a pak u mohu ne co pro to za lásku bližším čaj doma jsem nebyl do hodnou ne. To proti lásce k bližnímu. Nic není bistami napsáno nýbrž je psáno tentokrát a tam jsem lid a říkal co to říkám po čtvrté musí rozlišovat stav a od události ta událost rodina stává proto protože u jednoho člena nastává stav který mu ty ostatní do rozumí jako to omyl případ. Pak se nám o hoří vlásku bohu a oni ne tak se hádají. Mělo kde toho o do musím ještě v když že o že když ten stav oknem ani on následky ano. A ty jsou velice dobře ani tím nejvyšším nerozumí většinou tomu kdo tento stav zažívá u tomu rozuměl kdo. Babička která děl žen nevěřím to řekla děl one toho od co si to s po měl neměl jsem se neměl za ještě se se zabít. To doposud. ho pomíjivé dělat přesně o podobně o tom toho pomyslel se mnou dobře. No a no a musím vám prozradit že než jsem začal být o stejný k tomu že měli je považuju za mrzáka po a než jsem začal by do který jsem k tomu. Že někteří považují za tím betsy a že ne ne že měl to jsem to třeba od narození měla jsem potrefenej a klidné pro zkoušejí dodneška a kdy jsem při na ten k li si ho se řeknou pro tu tou i na řeknu tak jíž jsi byl be s. F. Ty nejsi plete měla protože na to nemám od narození a a tak promiň oni žádné do prominutí. Takový se jsem v životě stanu. No tak to řek nemůže mít radost toho neměl by mít radost toho se toto děje že já. A tak také člověku nebo mu to nejde tak musí si uvědomit že sebe nemá přitom moc rád zrovna ten výklady světec nemluvil jsem neměl rád. To bylo velice nadějné že jsem neměl rád. Dokud jsem nepřišel vršku dát tak bylo dobré na to dobrá příprava že se nemám rád jsem takový tělo mi to je radost a a tak jsem říkal je při by bylo o odhodit kristus sám neudělám protože mám tady matku a no ono by to dělalo zlé kdyby se zavraždil. Tak jsem tak věci nedělal ale z lásky že mu li tomu bližnímu nebo dneska to musím dělat protože vám nějakou pověst a nechci pošlapat do že by se mi krásně odešlo z tohoto světa. Ale to můžu říkal otevřeně přestal hotel z na do od ona do tak nebyl dělal si kde jsem. Tak deska mužů na dávat nosnou terezina nic se nestane. vyžádal od do kolik ono to neudělal když to není ve vůli boží. A toto jdou vůli boženu tak že udělal jo no tak prosím vás jesiže byste na čem na svým tělem nikdy paže následkem to jsem taky nemáte moc ráda. Že by se měla radši kdybyste měla jiný tělo ho to fungovalo o jeho by to všechno fungovalo takovost není škod tady neměli v její její neměli a vám byly tu říkám neměli že to je a je toho pak říká že by to by taky nebyl. Na to obava stejně. Protože kdyby byl neměl to byste moc véd ne vší než a tuto ruku zraněn nou se musil něčeho jiného. za do herectví mu na dospěl vás o možná do sportu ní. Doví časem velice dobře běhal z toho není vidět tele že jsem ji k ježíši než kole vždycky not tak byl by se mus že asi do sportu. Jak jsem své. Protože se že toho sportu m po se při ses proto začátku ale podoby názvu maminka přišla atomu tělo říká šli který říkal on o tom jakou k se nemůže všechno cvičit pro tu ruku ale modlami liškou protože nejde ježíš tří kdy on říká kdybych ježíš že při ti za to měl domu toho pro z vás nedovol tomu vůbec běhat protože otec se zabil tímto způsobem na kola mu. Tak to zakázala sobotu dostával dvojí a zen z nebyl had toho tělocviku dvojí ku budu našeho života pomocí život ježíše krista jak se člověk narodí. To narození ježíše krista také protože naši nitro začne svítit. Tak je třeba aby lidský rozum byl s tak osvícený tak to je sympatický tam řečeno protože ten svatý joze byl pěstounem ježíšovým aby ten město za na ti vychovatelé jednali tak jako svatý joze jako ten pěstoun. Že bych včas odvezli do bezpečí ježíška. Podívejte se své nad ale na to že jsme se dostali k tomu jak panna maria a tak v ježíš těm dotyky stav to jsem si jsou si myslet jak zla nebudu ale řeknu jenom to co jsem vám neřekl. Protože ale ten lidský aparát z obsahuje v sobě chrám boží a to znamenají již ka. Obsahuje sobě panu marii zvané se kterou čili co joze svá osvícen rozum posly za to je tělesnost ne. To všechno obsahuje ne my takže může dnes teďka vyznat v tom v můžeme se vyznat v tom prost říkají do i tak jak se dostalo chová. Lidskou vůlí nemůžete od kdy jednání panny marie a o ale velice ten na s. Můžete ovlivnit svatý joze vám on je trpný jenom vůči andělu ale sám v jedna aktivně. Který je vzorem pravé rovnováhy mezi duchovní aktivitou a lidskou činností v čili musí se včas umět v u toho světe u ten z od které za v v v v vychovatele v pěstoun v tom musí dokázat v z když to jde. Takže v tak je to nebezpečí proto dítě veliké znamená ono se dostane k tento těle k tomu plnění úkolu a v. Jakým způsobem vychovatel tedy si počínat aby se utekl do egypta. Spočívá v tom že v je si vědom toho heroda v. Nebezpečí z něho pocházející a předčasně nežene dítě do rozumového pochopení života. Ty sis děs se nechat vyžít v situaci citově přináleží sil tvora matce mase nechat na to oslí kus tou matkou atd od týkat do toho egypta. Víte noho dětí mnoho rodičů vychovatelů jsi za navázal je na tom aby to dítě bylo si žena co nejdříve proti starých to nemoudré jež jsou mi při tekla nová nebo tak to hezké ale nesmí doby se z jeho života pochopitelně to se přirozeným způsobem vychovávat k tomu. Aby. Bylo oddána především téma se nebo ta oddanost pozměněné formě bude trvat do třicítky třicítku jsme si nazvali i třicet let ježíšova života pro nichž není to třicet let nýbrž to symbol z dospělosti mentální a dospěl jsi ty dycky je. Jestliže to dítě. vydržet třicet se opravdu do nedospělosti a do je tam řečeno životem ježíše krista že to udělat protože jinak to tam něco bude chybět. Ono v život je tak zařízen že se tam vždycky všechno dokonat. To neděláme a kdyby bylo jenom toho že by všechno se dokonalo v tom životě. Tak by to bylo všechno jiné lepší. Tak ale nemějte dítěti za zlé že třebas jsem být hezké známky ve škole se to umět se být dokonale se taky pochválen na to nevadí tam se to musí pěstovat napřed. On se musí odbourat. A a tak bych proto byla aby vychovatelé báli na tom aby bylo pro dítě oporu v dokonalé ve škole ze sv plni svých povyroste v poměru k otci matce k rodině. A to by mu za jest zajistilo toho že by utekl včas tomu herodovi a. vám to opaku vlastně pod vydělat ti ostatní věci co tady si to nebudu pak chovat s tou vodou v tom egyptě a to všechno to prosím se tomu přidat své nadace on byl jedno dávám jsem vám neřekl ose moc by bylo daleko více ale jenom to nejnutnější. Teď se vrací jisto egypta když byl jsem přel a co ten návrat styky ta. Předčasné když dávání toho světa rozumu je. Nebezpečné prvého vše vně vám a návrat z toho je nejsi i takový že byl dělo. Řečeno přesně na čem nemá pět na vše málo věta o se o co by vodiče ale teď jsem sice rozumu a tak to by si musel ještě pro číst abyste viděli že ta všechno zapsáno co na ten řeknu ještě ani. A dověděli byste se že je to dítě je si to k tomu aby trvalým způsobem mohl by mohlo být oddán rodině trvaly z se v neboť to musí být dospělosti kdy světit předčasně prchají z rodiny nesprávné. Pod to z toho vlivu rodiny nesprávné neboť se nenaučí pořádně něco dělat rodí vím sil viseli svaté maje k tomu aby tolik mně pomáhali aktivně. Aby bych i byli věrni tak třicet let ještě bych měl vysvětlit co to vlastně že tady jste to ještě neslyšeli proč se život ježíše krista tomu vyčleňuje z celý do tři si tvého života. Třicet let života rodí mně se to za pořádek když měl být spasitelem že si žije pro svou rodinu a bez své radí mně je to promrhaný čas. To neni pravda v mi totiž nemůžeme posoudit to správně pokud si nevážíme dost života vesmíru musel pochopit že lidský život význam takový jaký je v znamená význam z růstu. Význam promrhání všeho obojí dohromady neboť to dítě promrhána vědomí. Oko co vědomou dokud se mi daří dobře a člověk se mu daří moc dobře takže žádné dítě si deme toho předmětech ze se to mele že pochází z věčnosti když o to do hlavy a skládáte. Tomu prostě nevěří. Jsem věřil babičce že nějaké nebe o to řekla přestat na špatně ale to by nevadila jsem toho nevěřil temně vším pořádku. Ale tu víru bych radil pořád atom dítěti udržovat nenechat si tak u jasnou jako u mě. Proto se nestane přestalo ten výjimečné něco v mém případě kde jsem se pro tu rodinu obětoval. Jsem se kvůli nim modlil oním proč řecký přeli kudy jsem vypadal jako věřící a tak dále. To byste normální dítě jenom odradili. A mně neodradí list v jenom ty okolnosti že jsem měl za sebou ty lékaře jak tu značnou ku jsem byl v rodině vděčen víc než kterékoliv dítě protože když se zmrzačené byl jsem jím milován a nikdy vyčítají jak kde věci. Jako mně vyčítal svět. Je to visí do od způsobem nebudeš cele se nebudeš zpěvákem nebudeš sto od jsem z tato z na to nemáš ruku. Maličkost ale dělá se tady jasem by něco čemu se říká výběr výběr zkušenosti. Tento výběr z přeli za rama jako s tím musí provést rodiče nebo vychovatelé ty se musíš to viděti vyznat li než se ještě v sobě a musím dát do pera čemu se hodí nevinným kdesi nebo správné chtít od dítěte rozhodnutí čím chce být. Ale měl bych tomu dospět živ než vítězství školy takže bych vám radil to čemu říkají dnešním do nové návyky muž těsto tím návyky nejenom aby něco na studoval no. Ale aby si na by o něco po letos do nového dělat blahoslavené dítě které do má. to znamená a pomocí školy co tam naučilo něco dál podniká konec. To ne. A tu před umožnil svému možnost dejte možnost aby věřilo především to se v mém případě nemohlo podařit nepodařilo taky. Ale snažte se o to dítě úměrně svému věku věřil tak jak to odpovídá jeho věku. To znamená než v staví je li tradice křesťanské ekg do kterákoliv světě neodpovídala dospělosti evropského například člověk a za že to z lidského ano. Ale mentální dost dosti prostože tato napovídá to jsem u zve domu se radikálně opravit. Čili seznam jeho s biblí v tom smyslu aby nevzdává nastat pod události a to je věc vychovatelů aby mu ten vychovatel řekl vy budete psát jako soustava zjevení že to nejsou jenom události ty události jsou popisem důsledků zjevení čili celý život ježíše krista to jsou důsledky zjevení. Jak to mám když tam co si tři králové ukázali může věčný tato o zjevení potom v jordánu jsem ukázal láska boží to bylo zjevení a. A tato zjevení se menoval nám dvě z nich co nevěrný významnější potom na se na dalším toto zření způsobilo změn z toho duševního organismu takové ne že to dítě se po takovém zjevení začlo být někým jiným. Koho navštívením se svými říkali set let do to dítě které musela být v tom svého otce to znamená uvědomoval si věčný život v sobě jako něco podstatného hlavního a potom později potom dalším zjevení ho v jordánu a dále. Hoře tabor jím do toto jenom dosvědčovat toho prostě že ten ježíš kristus ustal pomocí zjevení. Ne není do i to dítě že zjevení živo nemůžete mít že to je něco nepravého že to co by se mělo stydět potom musí kaje z pochopitelně před s lidmi z ale musí z toho nesmírně vážit protože to vnáší byl život do že toto jistotu tu jsem například nemohou pohybu pochybovat že zjevení do moc. Předškolním věku že po ho v tom klidu mysli. Se objevila moc o moci jsem ho pochybovat že to větší moc než moje lidská nevěřil oželet. Protože by jsem mohl provést věci který byl bylo vaně neprovedl ale věz že to zjevení je jako o třebas u mýho syna ve třech a vůle dech ne li si s tím nikdy tak jako vám to zjevení ještě mnou řeknu. Přišel v těch letech jemně nám svým a říká mi jak to od vše že ti hlava neshořela když na celou u v bílých plamene. Říkal tak si sami že celá okamžitě jsem pochopil že je připraveno pro duchovní život co jsem se mu psát eva byl svatý jana pro něho napsat této soudu vidět ale to ještě si to dodneška přečetl o to přečte ani stránku ani od to by to stačil před jeho tak si za nepřečte jak řeč a když dub někomu tak říká volají lidi. Kteří mají rádi tím se prozradil že měl rád nemá či lidmi jevila rád. Tak by musel jednat jako ty lidi ke kterým chodit kom vine vyslechla ani větu z toho co vám říkám. Je proti tomu ale není proto to je špatné je to špatné neni po mi do patrně neunesl on si to se odbýt své ho ale ho ho si ho udělal jsem tu chybu a to vás na to upozorňuju na to tak neuděláte li když se setkáte se zjevením u svého dítěte tak hle ne v životě z toho důsledky. jsem jez jsi viděl sis světlo a poděje jsem moje hlava je cela. To nebylo světlo které lid spadlo tu hlavu nýbrž světlo od boha a tak to světlo mám ti ho viděl. Tak tu z toho hodíme důsledky a teď bych do vychovával tak bych mu řekl toto je z toho světa které jsi viděl to jsem neudělají nikdy ne a toto je ze svět za mého rozumu to jsem taky neudělal. Jen jsem o vychoval čistě účelově jest jako překážejí vychovávat do se pro napsal ostří toto jednou si přečte ale nepře jsem si to jsem cesta přečteme přes se v omyl vychovatele jak je to omyl že hle ne se nechopil milosti za od od i dobyto by že ne musíme do duší jaký nevyužil ju ona se ztratí. Dají síla se ztratí vychovatel má. Mít to dítě jako svěřené od boha když vychovatelů málo ale kdybychom měl tak bude svědkem takových milostí u ti je že to bude tu mu tam do se byl s se z toho vidět že na něj. Znamená to ten. Svatý joze by neměl žádné zjevení kdyby byl nebyl z pěstujeme joze svaté ras to se přechází co se přinášelo. Toho dítěte je tato rozeslal ale ne opačně. To vypadá ne li tady nebyli bývali měli jíž se tak jsem to zjevení že se dali neměl kdyby nepřijal tu varovali jako manželku tak jsem tak nebylo když těly bylo ale dobyto byl by jiné on byl přitom nebyl na to vás moc upozornil že tyto chyby děláme a na všechny je pozorováno bibli. Jsem vám nikdy nečetli to dávným ale že se máme tam přečetl proto říkám že to provaz jako vychovatele proto závazné. Berte samozřejmě musel si to ještě přečíst tempu váže otcova víc jak to aplikovat jsem životě protože světu trošku jinak když oko se jsou jiné kde poznáte analogií této chyby se tu na tom pokud dával znám nepoznali analogii vlastního života. Nepoznali obec obecném před disk který zatím pro celistvou i pro je přestane tak utekli jsme svaté nazareta nejsme se vychovat a dospěli jsme si sice s tím ježíškem a při se se dát pokřtít co je to pokřik dítě deska se s dítěti. Při narození ale a proč je to později třeba nepřijalo. A my si myslíte že li že kdyby nebylo pokřtěn o takže u něho budu s s po smrti s špatná. Tak to by se toho nebudu mluvit o tom nezáleží ale dítě aby po k syna z toho důvodu že léto před obraz toho pravého křtu dítě mámy k od rád znamená duchovního otce. A ten se o to s s s s o který že starat duchovně znamená mámu dávat své vědomosti. Podobě nejsou li z duchovní vědomostmi nemůže by tak by k motor nemůže by řekl vychovávat dítě toto mne mohu to způsobila to nejsi tady si že za měla toho jim dávám kněžím když se to říkám. Na viděla skutečnost za tradici mechanickou mechanickým způsobem pokřtít někoho je chyba to jsem nepokřtil to dítě. Ten k motor musí být jeho duchovním otcem nemusí kdyby si přečetli květy sliby křestní jak byste li tomu tak je že je to jenom říká ale dělat to. Ten duchovní otec do musí od pro dítě starat mám jednoho k jsem ce. Tak ti ale o toho se staráme tím že ode k výšku je v praze je to do se při nám a z trávy vody tím že jenom pětkrát ale rozřešil vůbec temně z toho trošku jo. Tak je teprve potom k němu přijdu o něm moc často zle kdy jede ne. Co s mistrem se mi to předávali dojmy li to protože to kde to mi vždycky u povinná. Ten z toho donce člověk dospějí věku takového o čem se měla tak i když to co třebas bylo by to co nezbaví protože když to byl jako ho mělo to s tak on se od toho otce aby neházel to z od jsem říkáme noha tak s. Budu se muset nevím z jak to bude ta ale to ukazuje na své vlastní chyby o jsem se jsem vyrobil on si o to požádal pochopitelně ale při tom jsem se mu nemiloval jsem měl noho mám od mluvil v praze jsem byl z nich je s ním. V ale to by tak nebylo toliko mluvené otcovo stěhoval se připravit vzpomeň v to co ho hned po tom křtu. Dále co je třeba na tom děti dělat nejenom aby věřilo ale aby konalo náboženské úkony s absolutní pravidelností nutné ti jakékoliv světly nebo není žádné světly tak ty úkoly konat. Jestli těžké být svět jako na pravidelně jako nebýt si řekli oproti proti pravidelně ještě těžší konat pravidelně když si ky protože tam ho proto svádí dobyto prováděl formálně do on byl nám při svaté to znamená. A kdyby tam aspoň zpíval jako já. Ale tam nedělá třebas ani to budí se tam jako s tam rodil předškolním věku. Tak takle jsem neměl by proto jsem musel vychovávám byl tomu co jsem se mnou stalo negativní způsobem pocítil jsem vychováván nebyl. A teď těžší výchova není sise nutné aby ten člověk do toho tolik žádal protože vychovat chce nebo nechce. Ale je nutné aby ten vychovatel toto ode sebe celého. F. Si jdete přestali se vejde to líčí tekla i ten si krizi na to co říká společnost musí tele že watts v ale ta tam je dneska rodina která byla celkem v tu dneska nevidíme kolem sebe která jsem měla ráda se protěžoval vzájemně. Tak si všechno pro se nedělala co naše babička si dělo byla pro rodinu dnem představit. A to říkal to moje maminka atomu ale babička o to na přelomu mezi osm asi dva ty s zlata zaživa tu paměť pravou. Co ta si všechno dělat a co nic nepotřeboval společnosti všechno co dělat sama když si moje maminka třikrát ne řešila šaty tak kdy nestál za nic to se muselo přežívá od podle toho jak co jsem prosilo a ona v protože byla sval nená. Určená takto uměl řešit ale o jež od sval dotoho maminka s to jsem si se nemůže v na kupovat z kam to bychom došli ne. No prostě to byly malinkým požadavky na denním své jsem viděl rodině a to bylo velice dobré že umí šetřit a sis cení nějakým jiným způsobem než my dneska ten styk se společností. Tak přes kterou mně věz protože si byla založena kdy byla v tom co mají nýbrž jací jsou. A to jsem na toto by se nedbá tato prince vám velice málo při společnosti a nadto naše rodina byla nějaká. Tam si netroufali dělat takový věci jako věčný spoj s že pro z od nebo z takovýho. To tam nepadlo u toho si byl představit že by byly dopadly synové. Ty babičky kdybys když tělo s ten se to by to odpadl. On to dopadlo špatně když mně který jsem si třebas měl stejnou tu o jako matka. Ona nemohla se v něm býti poznat o kam ten fra maje takovou ona měla větší ještě no ale to je nevinným proti tomu své skal spor si dějem a ale dělat tak radikální. si to o staré společnosti byste viděli že jsem to nemůže než nic vychovatel protože za sebou jiné pozadí mysli nedělej když svědomí se na vychovatel měl tedy z naší ty z možnost výchovy protože kdo toto kostela se muselo jako by byl vypadala přední pro tu jsi se mi říkal jsi že tam z který. Potom vystoupil svět je tomu v přenesla babička vystoupil svět že.