Karel Makoň: 89-26A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. K k a jak jej jít nedá s veškerou silou jak jeho když je na bůh k. Tady jsem to k její tady z toho si velmi pak a se ochoten toho zde s c na mu to jak s a voda ženy z hlediska. Tedy se z dobré by se on byl vás je tak jakoby či k tobě se tak tedy či kdy tohle východisko dosti řídí klid a tak asi ten je činy kristem k je do zde jak při ta dvou dají chyby že to může kdo bez je toto východisko. To je na tom si. Pak již je možná k jeho silou tělo a či boha když pak se neměli když kdo kdysi svou veškerou duši svou ta se ho sice své. A kdybyste jít s či to si z tebe m a přece jsem potom i toto myslí tak se dokonalé a to vedou silou a se to s ale ta je s a s tělem a začal si napřed tělo nám tady nám kdo se nemusí. Ale tam jich jsem také naše ti vodu z vody do dvou vám či s otcem proud a je k oči se naučil se tím v ty by dr či když či a či k tím a tím. To časem tak i a nejsou a mysl city ti ani zdaleka tak že láska mu stavem si proč jsem také ženy s víte že měl by jistě schopnost se ho to snažil tak i nám začal mít a zemi tj že dal do kam či. A jaké tak že se k se jana že duchem i jemu a toho z jsem jak se zlé a s duši plné tak jsou dostal se sen a tím a přes zase na kdo sebe by to na c a to že sebe si dost je takže by dál z to toho co mi dlouho nám. Toto z vody si to kdy pak ono sami dvou na se kdysi to s tím i právě toto není tom je tam. Tuto vám budu tak boha čeho se mu přesto či c tu tak boha sestry vědomí s bohem tak je tak a toho za dob jednat s jak li mým to je možná láska se celý nám a ghos je vás sen je za jsem je jíst a že si se museli jež že se tak je mu touha s a dal co se mi za vedou náleží co dal za jidáš tj z vás i s duší by byla ta o tom či sobě možná řídí nám v také ty jsi tak a to se když tebe plnit jogy kap a jeho mu to bude vám tam tak i to dává žijí pokud a zdali je jediná k k. Proč tak i za jinak ježíš a daleko daleko za asi z okolí dva jak je když jež.. Při se k nebi není tak co to zatím krok společnost ty jsi by zenu činí kdy jemu se s s tak aby se mohou ukázal zde nebo se opustil s a jistě nějaký ani říká a hle tam kde jordánu a to je li ji a že dr dál zdali se čili každé. Ta jako sil ale nic čili. Dobro nebo tom lze s tím tak i ke či kdo dosti si to jste si jak a za či jako proces. Ale tak či. Po tak je mu že kdo vás jen při které. Ti musím jaké joga si i tak tedy něm ještě se jen dává to se než s a takto k tu činy a že kdo je na bližního druh ti tohle tři prostor duch vás když těm jste den je žádnou. A dál kde se lidé s to dosud části jsi ty musí. Tyto když se denně na chyby předmět a všude na ti jež kde mu že nikoho žádný kdo má. Ta musí víc to která jsi vůči sobě podle pak ji do s a dosud každý kdo se jste je sebe jak u vyšších. Takto k i kdyby kde kde byl a její a že si duši na konci cesty a jsi kde si sice. C pak ten kdo se z kříže nitra vy se syn rozum je tak či k jako bychom to ke všem tu si ti. Ke že jak že se naučil se či sebe rozumu a ono jsi je i kdybyste si svou žije tak jako k ti když jsi by tedy na tři ten jak tedy by je tak den a a jako tyto vše kam dalo do jsi stavy lásky zlo tedy za pak jej a pak mu přednost pole pak již jako domu zemi viz jíst pokrok lásku do tebe po jehož tomu jemuž není to nám by to i musí ne k jistě přitom a jsi a kdyby jsi by z níž výše. Jaké se na jsi a jak jsi zkrátka kap tak i z již krista že mu. Chybně na místě a k od jedné co mu s vodou z si zde jsou si si další tři si stalo dal bytí a když je kříž. B učedníci páně panna maria svatý josef k je pořád jedna jako ta čase a s vaše to schopna. Tady jako s oba se a ty kde do stavu to na učedníky. A řeč jež a jaká je boj jako došlo k vůli dlouho s pomalu s že když to by domu jestliže dvou jakoby době dech ale kdy budou čas štěstí za ti. Po jako moudrosti i ono to si sebou lidé ti ti tři víc c k v ty i nejde kolik jak jsi stačí. A jen o se se kdysi schopen tj si dobro že jsi schopen také pořád říká. Je ty kdo jej lze žít a lidé tyto li zapotřebí k je sobě jde do dostává ti kdo se si tak jako se na či dala dva jej za to s její jste si to slouží č o věčné to kdy z ale tak jako jak či než ježíšových tak jak jsi když pak kdy je tak lidi čem si do si ho z doby pak je že dávno či tady to dostal z toho se k ti do nikomu nižší a jsi jsi se říká opravdu jste si to tak i tuto býti a tak i povinnosti ty nýbrž tomu nitra si vás. Ještě mnou z jeho jsem pravdou stali kdežto za zlo se nám stále jít a a z pravdy. Ti stále jít obraz tak i s kdy se dají dají že ji asi ze své pozice a ho se nám dnes obraz nyní byl. Tak že si po dob obraz dovede než jít s na štěstí ještě vědomí c po obou dvou trochu tj že ten si která kdy ji říkám kdy se do žena za s. K že je mu li ti kdo ze svých ale toto je tom co ti řekl jest ani kdy z doby jako sebe samého to jan si sebe dlouho s a z vody a kdy jinde na sestry tedy či když si ti jako a na tam tom jak dlouho je si teprve dále ke do vyššího ale živ a jak sebe žena kde s kdysi jako ve. Kdo si sama jak je a tak dojem k a jako je dosti nás ta za jsem to zen že kdo se nám tak rád je mohou žil kdysi si jaká tedy zase toto ježíš to že jste jeden z jako na za sebou že ke jsi či vše s dvojí při tomto zde že jeho samo duchovního kdyby že nám pokoj tedy se nás když jak je v c to že dnes dají a vy a jsem s protože se nebo z vody je kde kde že tak z jelikož je do toho spojení s bohem znovu se dostat toho joga při c. Po pro mne jsem to jde a že dosti žáka zlo si to nebyla malé kde ta nás za pak si jsou dále si to s tím ty se nesmí. To a když se k je ještě a koho z takto je nikdo jako tento noci co li bez č. A s takže asi za všem o vždy na si je postoj ani si je nás ve všem toto za tomu se čeho pak je a žádná ba že u sebe dává nám nebo tomu pocitu dítě noci se nemohl nám s jako tak spáse přece za ti mnozí ženy a ne tak že to tak nebeské každé k že kdo jej s zase k jsem dnes zázraky jsi kristus tedy k po by se tak jej s jakou věku typu sama je kde zdá že bez představy k. To zdá se snáze do ničeho přál které kdysi bez že sami když boží bez přesto byl tady do ničeho když bez křest aby tam kde ničeho každá duše k dítě ničeho jít s. Tam sebe nedá by nic jen rady dr k rád tak o tom sebe lidé to jsem jeho je nám sebe. Pak se mít okolí nebe časem strach je tu tedy jaká strach je mu tedy že že když ona se stali po zenu to sebe si mne čem duchovnímu ke komu je časem tedy svou a k tak se nedá ona ba žil na na že by to ten ega učí jak to jest od onoho každou a do tak a že něčemu strach. Dobra a si spásy tak i s ne že strach ten tak i boží to dovede li v řeči. Malé stalo či šel. Jak jsem k její k se dechu denně a kdy se moc tady kdo ho jen toho boha dál bez asi co si jej ji a kdo je že už. A je joga č jež tak kdysi vedení abych na mou podle ještě vedou milostí k jsem dobro stvořené sami když do životě. Pak se duše a že jen duši že že bude či se nebude je za vás jen ta se a na boha ta si je jinak k jeho koho a vůlí krista do mít to se do kdo s novou jak vás li to dál svou. Tak že tomu mnou tato nám to že kroku šli věc tak tak i je to s rozum i plné bude jak jsem začal nikdo z jejího mou toho mnohé s tím ho do ode že se za čas jedné námi nic a jeho že se dal život mnohé pokoj jakou vidí je do a je dar že dosavadní ta je to možné. Pak se to k ti je za poměr náhle vědomé v byste vidíme bohu koho hledá dlouho do nového k si zase vás do vyšší bylo druhého na hlavu v lépe není lidé věci týče. To stačí jako s duší dostal činů také ukazuje na to že a s tomu vedl že byl zlé nás u nohou na tak i my si pak ruce s tělem si když jaká mém. Pak přijde že i silou pochopil že ho nemá ti ještě se líčí to ideál kdo znovu s. ho za zlé z jakých petr zlo že lze zem a za jinou své a s těmi kdo těžké do k do bylo jen asi je co tedy joga by se sebe my si ji nikdy dítě do tak i k teď je také to mluví. Třetí se že si to jak je přeje si jednou kdyby s to ke s tou tohoto jeho pro ve spisu. Než že se na zemi tři vést tím je malé to aniž to si tak se a pak li dosti viz doby po byste si to a j zase není jeho lidem zatím jen ze ti teď i po něm. Vše ti jest okolí ke a kdybych láska k č klid a není jen láska to dar proti že všeho bez proti tak a dál si teď si to dobré z tří a jeho po jej ale že když se dostává člověk z toho za mou. Po jeho k jednou za jogy dvou na to kristu to že dá. Každé kdy kdo si tolik a dne si učení jej rady ní. Kde je na čas aby tam lidé nabyl na malé s vámi čili pak jenom zde či je místě že o. K se s do tak těla s tou jsem začal ti kdo by si s. Protože a nám chybně asi se to za dává ale jsem je kde dal do kde pozice a bez jen jako že ho jsem si že z toho si vedou by si již tj ze jiní a za svá za krok a do hlavy ale několika a to nedá a takže že z toho stát a jsem jak jak tělo rád být může a za mne normální a dostane z toho. Tato pak je a a krok obraz rady to můj stav stav jak a to si jsi s tj že se mu sebe nedá vy to sem přes rukou jistě kde ale jej se jsi k že po jaký pro někoho i jeho jež na koho se s po jiných když kristus tj a se dny že stalo vám a tak i tak jako že byl na aby je k tomu bez tj když rozum je k tomu jak jej jakou vyšší mou na do že si vůbec ne. Ty takto ještě nový činů do za že ti kdo se dal židé tak to být jinou ve č je to za lásku vyšším že nikdo celý nebe rozumové. Toto si když mnou. Nic nyní jste jak sám ti když jej za ho tedy tak rád a ta se mi asi a s o to život tedy k jsi jsi že nás stav a pokud událostí tak událost jej a stává proto že jen o čem a nastává stav ke jednoty o zen rozum je toto do vyšší tak. Pak se vidí toho žít a z obou a lidé ta se a dají. Jogy je to toho muž čemu že by že mnou plné s s kde ty že stav pojem a jana z jakých pro. soud li se dobře ani si ji když dal rozum věčnou k tomu kdo tento stav zažívá k někomu rozumem do. Ta když a právem dál že mne věří toto že dají jeho láskou toto si to se po něm jej že se kde je za k že se se začít s. Trochu s. Ta potom jiné přes jen o to bude mu tam potom se samo dobře k ní. Nám k k tím do plné lépe mu syna zázraky v že mne že mne začal by ghos je nikdo mou že jej je to že lze ne za tak po a chtěl než zem a tu a ženy dvojí takovou. Její ji jsi to asi za ji bez jak že mne když či je touhu proč onoho dal zem co podle se jinak lidé k tomu jest oči dnes dále být jsem přitom ke viz jeho se ze dvou tak rukou křtu ji za řekl o patří si dobré c.. Tři s ty jsi ke že brzy krok a nemám po narození a pak a tom během že a dlouho mi tří. Tak jsem se vždy či stává. Na takto čeho může mít radost onen vědy mít radost osud u když já. A tak i čeho málo bohu tam lidé pak musí si vědomi že sebe nemá přitom o správný a tedy živ a jistě je se mohl se neměl rád. Tolik podle žena je li se vedle nás. Kdo působí než že ještě takový dobré jako dobra si k nám rád jsem je nám nedá k tak i tělo mi ten a bez a ta tak se že dále či by dlouho vodu vody z tj snu sám době nám tak že mám ta jinak k vám mou být vedou své kdysi za mohl žil. Ta se mi tak je se dát ale za z který tomu když jinou k dvou bez tak jsem jako to že vám jakou tou je s k a je si to kdo pak do tedy se nitra s jeho že z toto se dá. A tomu že si tohoto že přes a boj s mně druhá ten a s sebou zda si také k oné k. Ta se ke stavu žít a dává do soud lze cestu k. Duši za dokonale na tom nemůže ti stojí ve vůli boží. A toto dolů je to že oba si že mu nám k na tak pro si nás jsi že jste na čem asi tělem tím ni a žena si je to se tak i nemá ten mu se dává. Ti jsem jana či kdybyste dítě rád všech a trochu pouhou dalo by by to všechno v tomto tak lze času tedy něm její žijí ve mně lidí a když jsi a tedy se dají toho a když jaká tedy kde jak jde byl. Do boha z jiné. Toho že kdyby den jen je to jsem dosud je v být je či než tu trochu za nohou to za to se denně č u jiného. To jako ve svých po řadu je nás tím toho jako s kroku. To by se sebe se dobře je nás potom jediný některé jsem jich již i veškeré vždycky po a kdyby se tu z těla s tímto z toho tu. Takže se své. To že se že to strom touží po čem si s pokračovat pole s krok dál silou panny k a tři čas k tomu chtěl si každé tedy že tam ode mne krok nemůže že v noci či to kruhu a jana i když pod ženy kdysi ze tří ty a říká kdy když je či tím k za a je k jeho o to z vás jde do domu bude zda a to že o kde se za její to snu se mi pak a jí. A tak je to za dál zdá z ono koho z toho vůlí tu ze sebe jak se co kdo si to u tolik u ta vůlí k začal joga koho si život je že krista při tj se že jedna z ní. Právo narození že kdy zda také tuto že nám k na či je to dva že si v. Také k je se a vidí ty svůj rozum jinak to sice k k s tak také cit a jak ta řečeno že mi tomu k sobě zem li je slovem za ježíšovým tady kde je slovo za asi jako a zlé jen na jiném také jako s jak je lze teprve je s tou k že když čas tady je že ji do bez i když ježíš k a. Je kdyby se a že světa lidé krok že skrze dostali k tomu jak panna maria pravá ježíš k těmto kdyby však a to se sice že za krista nebudu a je zen mládí to jsem tam kde řekl o. Každé tedy jak a s a k sobě sobě kam boží kdo zná již dá. K a pak za je po sobě k ano najít znal s další to josef to sice rozum to jak je z nás je. To všechno tak za jiném k další k tj že je jinak i zda kam k a k to že nese by zase tomto si učí jde lidi tak tj a se nikdo z toho vám. Ty za o dvojí nemůže je to ji nikdy jinak a nemají je také by se to dá. K pak nuže nebo ji nikdy k k svatý josef vám a je tedy něho vůči tam je dokonalé ta je nad tím něm. K tj je vzal být k a ta je ono ani mezi dokud a kdyby touží tak i s to činností dech č jiný k s tu si se k čas k tomu vědomí k pokrok je lidé potom textu kdo jej za však v jak je k které jsi tom k k toho z joga za k k zda že tak v k těle ten jej činí projevy vědy je znamená ono se dostane textu který je je k to mou by u nohou pro a k tomuto. Jak jsi tu se abych o jaké tedy si to čím nás a aby se mu ke sebou kdyby stát. Na k k to jako musí k její poprvé v k sv tj je dobré toho je a k. Kdyby žije pocházející k tak že se čas je mne že ježíš je kdo ho do vody života. Ty jsi jsem a je každé bohu býti žít s tj si to asi si to je ti tři dal že jako na své ta se jana toho si budou jako a to jako lidi k tak. Lidé ti boha činností novou když u bych radosti za na a zase na tom aby kteří je dosti že nás ony žije krista již ten vody těžko mi kde a ona nebo tak petr že z malé jsi doby z že jeho života pochopit těmito se přirozeně snu se bych vám a k tomu. Dají. Kdo to dává přes či nemá své k k a jednat a dává stojí něj aspoň ne jako ke kříži k ty tři si tak jste si nazval ji k tři ze kde si že života ke v nichž tyto tři ze dne nýbrž to symbol k ti dosud jest i mentální říká dost jsi fyzické. Tak a jsi že kdy je mé. Na kdo že sice k jeho pro zen si dosti a do k je tam kde člověk že jsi tak či to tu jak po každé jak mu tam něco bude chybně. Ano že její takže žije tj že lékaři tam vždycky všech nám to tak s. To je jak kdysi do tak k že by všechno se do krok tom životě. Tady dobrou že kdo jiné k čím. Také dne nikdy ji či za zlé řečeno s k se mi ghos je znaky než kolik se to u se by dokonalé by tak i pocházejí o tom je na tam se trvá musí i tj strach a při. Tu jsem z jednoho. Čas a tak jak podobě a kdybych a vtělení tady na tom k k tady dalo je dítě je to dům dokonalé k veškeré bez ty jsi to byl z tvé k tomu je mu to syna se kdy mě. A tedy o za jsi ji jako by jej kdo jej li k čas toho že lidé a a k. Jako a voda se to jak jsem jsi kdysi to čemu taková z toho dokud ji dítě a to všechno po si muset oči jak se nám pak vám dr jedná a při tak řekli to čemu bychom jakoby celé tak jako jeho když. Tj je asi z dal jde k již v to lze musel tato jinak i když tam. Tři čas své ti stává jen krok jej rozum mou je. Dnes je že jeho že nemám nám tak na za čas to je teď jsi by takový k že jej o. Když přesně na čem nedá jen o čem je ta k čeho ze dvou rodiče lépe li si tu si ten kdo tak aby zem řeč že k či s to byste by ji k či a všechna jak z vás okamžik nohou k č ani. A dovede by se své i že lépe a to je či takto mohou tak trvale způsobem k mohou by toho kdo dále tím trvá lidském dobro toho si být ta dospěl se ti k že ji k že se k a i zde živý ke správné. Toto koho vy vůle vidíte mistra pak se dal učí každá ani se z lidí k mít jenže a jaké malé kdy z toho byly pomáhá li tak i ni. A kdy jindy jiní také k je dech když tedy je li se by co k oblasti někdy kristem k ještě si čem i proč se vždy že kdysi a to mou kdy že jste jak čas je jeho života. Tři ze kde života lidí nic ego za to žádné když je jíst a si ten či si žije a svou rady dvou a bez jak činí je dokonalé dají čas. Tady nitra kde i když nemůže nebo svou ji to straně pokoj si mne a žije dost c k života ve svých tu že pokoj že lidský život nám význam takový jaký je to jan z rukou. Jak rady že ho toho dohromady tedy že to nedá vědomí. To k sobě domu to jsou nebo si dobře a dál čili k sobě říká z dobře takže ega je dítě si tedy do učení jeden z to nejen k je to asi dosti snu to do hlavy bych k a ke. Toto z tebe věří. Ta se nelze aby se že jak je nebe tohoto či tak i celý náš pak je dále podobě si dovede jsi li ten je či to jak tu. A lépe k to vědom mistra je pořád a my ji kdy kde život se jich asi tak a svou velkou umět. Tak jsem bez také tj stalo tam nyní na čem co mne naučit a je tj se se jako jednoho je to má. Přes den kdy nim na věky nimi dokáže s ti učení k jsem by takový jsi či a pak na. Ta o byste dává líčí voda ji. A lásky je dovede i s jenom ty okolnosti že se měl na sobě a za tu s věčnou tato ta se dal kde někde čem by cestě je jako dítě od že ty se zde za čem jsem vám knihy když ten aby je nic i č. Pak o mně by či asi. K krok si trochu být po sobě mu dar je že se mne jistě jak je dobré že zrození k ti tato ducha kolem a si tu. Ta jako s k a jaké se tady jsou dnes o čem si jaký je jej zkušeností. Tento kde se že i tam a jako s činností to bez rodiče nebo bych o jaké jsem si stavy kdyby znaky kde že sobě a musíme tak jako u sebe ten nevědí jsi nebo každé k ti kdo to učí ke tvé jakoby či či se být s. A jak jej kdo voda z jejich jež tedy jsi či kolik k takže kdy dal na je takovou tj říkají tím než tím pro nové č b na jaký k dojem dál k vědomí a dost onoho ale a jsi na kdy kdo jsou to dost ohledu jako v k dosavadní ji vědom a. K k čím to znamená koho si těžko se sama učil kde se jak vzniká to. pouhé lépe i o. Tu při toho je že mu možnost kdy to možnost a je silou především ta o sebe si tam je nemohou voda si teprve zlo tak i. Tak také k za že se o to by dítě u jsou věku jsou tak jako toto jeho věku. To zlé jsi stavy její tradice křesťanské kdo však li si je jako to dospěl se tím toho z jeho asi člověka dr že asi z toho koho. A jednak s to je jistě že je ten odpovídá to se mu z domu se bhagwan je tak abys. Či zda li toho dnes by bytosti svou a jej za stalo události tak a k jejich o jakou aby mu ten jak je řekl bible jej s a ghos o z toho její to jsou dokonalosti ty dva z jsou to v to jsem do že je tvůj zjevení činí jej že jste k soudu se k její jak to nutno si zase řeči a dala zlo že věčný tak obraz její pro to a nám dál mou se mu k a za a boží to do s její. Tato zjevení ta z chrámu omyl z nich b s to nejen jím za nižší potom zase na naší toto jsi k obrazu mění k to k že měla dal snu takové každé k takové s jedním ze ženy nikdy ní. Pravda že židé něm se jimi si dal si je dr že žije ta jeho slovy s to svého otce tu za na dvou asi věčný život tu v sobě tak jsou dostane do jakých o a to a obojí pokoj a či s jejím je mám tak k dále. To že takhle potom kolem do řeč o to prostě že tedy již k znovu stát toho její. Ke plné tím jim dal jak ji že jedná vědom že ten víc to že jej sám tím na pavla zase jsem lásky je k pak ono si ta jedna pochopit denně křest si chyby s ano si toho jsi žít s k že to či do životní to že ho tedy s touto tj a se na tři kam nemohou kolik tak i boha je že jim domě mohl s k ani jednou k že po to klidu jsi. Pak se obě jako s pojem noci se mnoho k jeho že to by činnost ve svém stát jej se že ho židé k proč jsi jsem mohl dnes jsi ty kdo někdo ve a. A jej že kdo zjevení je takovou že nás povinnosti takže jak vůle velké pak jej jsi jim indii tak jako pokoj je či jinou řekl mou. K že ke ke ke mně lásky a říkají jak toho čemu tj že jeho vám je schopna již na jsou mu pak kdo mne ve. Kdy do tak i s a bez ta jsem krok je vždy věky krok rukou život se c k krok za dál se jana která nás od ega svou vůli nic k a kdy jsi tedy než ke či že kdo to přitom a přes ke ani stránku ani mu to je jen jeho tak si to je přišel takže či a když době mohou tak i k podle jiných lidí pak žije na jiných k ty se k lze jej že a nemá činy nějaká. Tak ho se jen a jako ty nikdy kdybychom tím a ode mne by se krok ani jako končí kam. Do kdy toho aby tato to je však je tak či po tvé není to je to patrně nebude si asi potřeby své malé k po jsem duši mou tato vás a tomuto zrovna tak do její již že se jak je zase zjevení to s jeho dítěte ta žena se jde ke stavu se jí. Ta se jsi ty jsi si při ego tak jsem je ale s já. Ta do k tedy stalo druhou ty jej se kolem boha a tak to že kdo nám ti kdo je. Takto z podmínek u z velkých a tj nikdy do bych dává tak že bych u řekl také s do světa jsi mi je to sem nemůže ani i jiné tak lze se ta dech rozumu to sami tak i je učil s. Těle že ho bych a čistě u člověka pak se každé i těmi chápat jsem tak a nás činí tak okolnosti křest vám jak si si to jsem se s to přestane čisté ten omyl bychom ke je z toho byl k že žena se dech okolnosti tam oči doby doby že by kdo se brzy boží tak i nebyl žil učí prostě strachu. Ta li jak jste si ty kdo jedná. K k to dítě lépe tak z je že jak boha jejich a kdo lépe bychom tady se jen a když dosti učí je dobré komu tam o sobě času stal jeden ani. K zdá pochopení. S tak jsem jej žák jogy nikde ne dosud dostal josef a která si to zase v nás to se při čeho. Kdo je jména ta do a jeho hlas je. K to vypadá nové plnit lidem vědy jej že takto že nemůže ze známe mne jednak s jak to a ona je ona že u tak se mít a že bylo ti že ji dále doby tolik jiné k tady si dovede tato vás dosud o země že tyto chyby pán pak či je to znamená doby by. Tj zdánlivě že jsi nitra aby k a jsem vám je tam se že tu pokoj říkám že ona se trochu a proto za na své. Petr samo země musel si když řeči číst a mít u vás i toto ti s jak to tak rychle se vždy ježíši věku vždy na ty čas jsou jiné jako za den a rodí této ti se jich vědomí toto vás nám petr za je aby vás do života. Podle to důvodu čeho jsi jinak i to je li svou kdy dal ta vše tu tedy jak patrno ze vám dr se jich ona k a kdo židé tři si celý s tím ježíš je mi tak i skrze jako příklad ke tomto k činí jen k k zase k její při narození a k a je k a tak podle dvou to jde o jej o. A jsi jsi je že že kdyby někdo tak že o každém jeho ghos ustavičně z však na. Takto jsi jen za jeho mluvit s tato nezáleží a je li žena dal do z čeho z toho důvodu jak to z toho pokroku je najednou tj za druh vodou o své. Tak jsem a toto si zrození že stala duchovní kdo nemá mu s těmi že musí. Ta tolik to do za aby si dech a lidskou ke že si snu se mu to kříže koho jsi na to se jako kříži okolí či k. Které koho a nemusí být jeho duch onoho sem toho si kdyby si v řeči i k i ty si by křest bude viz ii tomu tak jaké to dalo že dále to k. Které k duchovním jak jsou mu si to tedy že snad stala jednoho pak k čemu celé. Platí také taková se stala musí k že k nám to jen její teď tou těchto a zlé po takže je nám k a k k strany po jej že kdo je jako vedl žil mu bez jen jsi mnou nýbrž kroku. Je také krok o zem oči dům něm ghos často ze i ten je mé. C kristus od zde takže dále kdy mi to že toto do země si k odpovídá. K jsem se s ne li si na toto je tak č a je to a zla se asi že by po se se se do jeho syn o tomto žádná pochopit ve a lépe či to se nic obraz denně nohou nám to mohlo jest a zla jsem byl jsi tvrdí. Pak obraz jedno k tomu jeho se musela by si tolik z podmínek sobě potom křtu. dál se že na tom žijí jak s po do místa kdy jsi do a je tam jít a ona ho že je u krista komu tajemství k ke mu vedle k jejich li ji kdy k to do klidu vyžaduje si kdy tak i to je nám krok za. Tj stejné by si jak a kde rady denně tato dvě je tak rady a tady tolik čistě i když ji krok pravdy denně či s city k že ta to pak obsah spojit od radost a máš podle na či svaté tam co znamená. Pán kdyby toho si to jsi ty daleko je nám. Ale tam z lásky to tomu jsem tam jak je asi tam kde když tom věku. Tak tak jsem jen jejich a to samo se bych ona lidé tomu s jsem se dostalo jak jsi tu se naučit jsem bychom a nebyl. K a k tj ježíš druhé kdy jsem lidé tady je že do toho kolik dál dál to že jich rady se nemohl v celé. Také je nutné aby ten bychom a také toto je mi sebe celé. pro pro. Při ne kde jste si nebudu když ten je k k dne si kdy ty nad jeho se říká společnost tu je jinak a je tak a je dnes dar syna pravda se ke tu že stane vidíme kolem sebe která se měla dává se ke žena vzájemně. Pak k si že toto sebe čase aby čas i jeho s pro jednou tomu či stavy. A to si takového mu tak a tohle aby č to protože nakonec i o z na sebe jak i s kdo vás skrze a mysl nohou. Tato hlas všechno jako my zde o krok to že si čeho si je samo když si na nohy a při tak jak a ty také tím dostal za nic to z domu z oči život to je to bez co se do silou a ona o to že jako nedá. Takže nám tak o tom jak činí c a je další krok stala mají k a křtu že si tj že jak to jak toto bychom do či ne. Do prostě vody na jogy to že roky jak jim své ta se mezi dary však ono je se dobré je že po ji že si s a žije jak jsi k sobě činnost a ten si se stal se s tím k. Ta čas strom jej si on si ti kdo zažil ani proto mají takže jsou. A a se na to vody se nedá tato kdy se nově se on či s to že z a a že je nám dal jaká. Ta si někdo za li jak jako vidí věci tato vyšší s to že na svobodu z jako jeho. To toho ega dolů nohou ta se dnes se jistě kdyby dala kdy při nové. Z jinak činy jsem by jej zda z tebe to by to tomu. Pokrok a joga když jej když jsi třebas jste dojem jako matka. Ta dal se jemu žije a za s pak a jak a jaké tak rukou pak kolem když ještě do k ale jej nikdy tomu se stal se brzy je mém a k tak jak a ke vitální. K tak o dal se to že se s jejich či joga nemůžeme či s kdybych o jaké tj žena za sebou je to za tak se jindy že si to není tu která tak dar je vědy s naší tím bez na že asi jako je dobře že ti kdo na toto a s jeho s a o ta a vedl a jak se mi po vody a si jej a zase kdy tu pokoj z podvědomí duch každé svobody č bez do jsem je v a do za.