Karel Makoň: 89-30A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak to pro v přestaň taky brali a svatý pavel taky to je šťastná a časné provinění do tam udělali ne ti první lidé aktem nedělají ustavičně neboť ti to není jisto lidská záležitost vůbec za tou u dosud o zřejmého než ses cele. Přes svět do protože tam aby ten člověk za pasován toto abys to do říkat taky pochopila aby ten kdo ovládá kabalu a to byly žíti to mohl vysvětlit. Mu to vždycky taky pomoc je tedy nějakým způsob no a o nich ty. I že by padli z ráje protože provinili vzdali se jen málo když čelit ničí že li u to lisý by škol ho. Do nesmysl to je s tím mohl přechodu z polovičního do úplného dualismu no takže od chvíle teprve byli nazí od chvíle se před sebou styděli protože oni předtím neměli to od jeho přátel. Toť tělo které měl dobyli tato je tady proto kdo by si to bylo jdete lidské tělo to nebylo tělo v naší funkci. Oni nemohli zemřít. Ji tam byl jist trvale tak v rozmezí tedy tělo co se tady mluvím. A když žel. Konečně který se takle provinil že porušili tu by vývojovou tím že pojedli ze stromu poznání dobra a zla přijali do své o. Rozeznávám není které předtím nemělo neměli relativního dobra ty ni do za všechno do relativně dobré na ti. A tady porušili rovnováhu toho relativního dobra spadly tedy dolu. A muselo se jim zabránit přístupu nazpátek tím mečem bych se do vím z toho důvodu jak říkal tam hospodin to let jeho řeč kdyby se vrátili kdyby se do od tam bráti tady pojedli ze stromu života ale byto bylo jiné pojeděním. Než když jsou jenom dualismu když žijete v dualismu a nebojí dáte z toho věčného života který tam roste v tom ráji který roste kdežto k úrovně u nás těle. Z anahaty jo let tak se nemůžete stát rovnocennými pád neri elohim mu stvořitel mu světa to jsou přečetné síly které působí to ustavičné tvoření. To víme protože zas do ji skal do že by se bylo vždycky že to přečetné síly k těm se říká dostal na oni ho k ní. dobře že to není bůh. Ale že jsou věčné v tom smyslu že fungují pořád aby se to tvoření poklad aby se v něm pokračoval. Tak aby nebyl jako jeden z as to tam je prosimvás slyš při by ne jako jeden stvořitel. To jsou ty síly které působili aby se z ale pořád působí aby se něco tvořil. Prosím svá ale jestliže ale jejich deset budiž. Jejich deset z proto aby zase kabaly skal rozumně ale petr ale žádný vinni důvodů těch může být milion ale těch je než číselné množství jsou představovali desítkovou pokud se říkají člověka a to dale. Že to je nula ten člověk a jednotka jako bůh je přejdi a tím začíná aby nějakou platnost v tomto světě. Jesi kraj něco nula není nic takže toto světě nemůžeme nemá nebo nejsme jenom nudou my jsme vnitřně vedeni bohem vidí školu a potud deset ven a to se jenom člověka a jiná podobat tvorstva není člověk tiše k relativní pravda prosím todleto. Ale není lež aby nebyl jako jeden z as. Je jako stvořitel. Prosimvás to co jsem považoval dlouho za za chybu v ti z ku nebo tak nějak ka máme ještě překlady že toto mne nepřiznal jako jako jako my jako a to by nebyl jako jako bůh ne jako řekl jsou. Ale ani komenský si netroufal tak špatně to řekla když to správně předloženo rajské by v je to správně přeloženo toto věděl byl veliký zasvěcenec. Si netroufal to takle pozměňovat libovolně jak to jak mu to rozum diktoval že pak při jeden stvořitel tak jak pak to jeden z nás co to je za nesmysl noha tak nevadí vám to opakujeme prosit co jsou trpěliví lidí právní a je tak pak je to strávil za to zapomněl to již to v takže si mysíte se to byl jsem si to nebo tak nějak k no tak tuto říkat tento týden to říká. Před rokem nebo vím že ne já. Ale než myslel jsem že to přiřadit tekl tomu co jsem říkal ten pro mysl tone při dají tak je to je tak je to jenom boha oni ka i to potom chápete logické ten málo i to musíme chápat z pozice zjevení a tam na každém rohu toho zjevení je něco co lidské není. Oni vady pro k li škod to je nelogické oni byli u plácá ani zlými ní. A bylo jim řečeno budete umírat budete potud tváři pracoval noho prosím toho kdo to tam není vysvětleno tak jiná. Ale je na duše protože ta eva si všimla. Že když potom měla první dítě tato byl každá ne a dal ten nehodným kaje z toho jsme jako všichni nesprávně za by se ras li my jsme všichni zkažena všichni deska na fakticky ale prakticky do tak není v ní. Ten život říkal dobří strana světa atd nebo potom dál debatovat to se nepatřit toužilo říkal. viklat jenom zjevení tak všichni stezka jiná. Ale ona po tom karlovi který vraždy svého bratra říká mám boha. H. To byla svatá a když tohleto může říci tak moc z jí. No ale necháme pannou z toho ráje konečné z ráje se nepadá za trest to je šťastná vina zase padá pro to aby ten člověk mohl pokračovali vývoj li tam aby se z věčně do možná nad miliardy let toho co tam bylo a stav trvalý z tam u sledu. Anahatě ráje. Než se řídilo o to své atom máte jednat dva při smrtelně a s mrtvým v tak. To bylo vždycky to se z toho padá ne tak paty že sis se míří zaseto zase nemůže en el tak. Že jsem si ta anahata ten ráje to jest před nehnutý a kdo toto za nehnuté a a kdyby člověk od mu stavu od toho ale to pro něho lákavé ale tak by se měl moc dobře nejenom dokonce života ale ještě ve ve tomu z to ještě dlouhou dobu po smrti aby by mile přijat těmi anděly a říkali mu asi li to co co si myslim tak li již ty ses zápal po člověku chtěl jsem li člověkem jako jsi znal z končil list to na to. Potom o dál. To jsou o nemoc rozmyslet tam koho si z abys s člověkem protože. On se se napřed padnou z ráje to je dost prvé. Potom se se umírat taky tvrdili aby by se to mělo jenom hmotně tak možná že by se přes zemdlenost to přežilo snadno ale on se musí umírat napřed vnitřně na to je strašně těžké atakdále atd si neobstál. Tak mluvil by pravdu ale pak jsem se tam nebaví samozřejmě že každý z mí. A dopadá to jak tady dopadá takže upozorňuju vás s tím svým vizte tou zen a s k k která byla u temná do člověka v tom člověku v on to tam není z toho patrno z jogy v jsou dva stromy. Strom poznání dobrého a zlého a strom života oboje z oba dva stromy. Z toho středu v anahatě pocházejí a ano co tím chci říct že svět co se s tak to není konec páteře lid te tak je to se to z toho a proto i lidové dobře vědouce tohle toho říkají uprostřed prsou je moc který nesení bindu. Nehmotný. A jsou si na bindu znamená když se to podaří osvobození celého člověka vody na převtělování a ta mě. No tak tak ten pánbůh dobře věděl že by se vrátili do toho ráje do toho středu. Takže bytostně bylo z ale jak bylo vždycky řečeno že jdou kong povalit a s tím že by byli jako jeden z nich ano. Opaku ženu raka ryby pochopitelně to by všechno postavil na hlavu. To by nemělo smysl li do tohoto světa i přes dualismus a ono se jsem dnes jít aby se nesmí z toho něco měl jsem říkal tak se rozdává když se ustavičně jde z od toho boha do tohoto světa jak se na úrovni rozdává jak my jsme dobří pro ten celý vesmír je jak jsme prospěšný. A jak snáze žije. Samo jsou my žijeme to se znějí to neni předním o tom nevíme prostě takže to není před pro ni když ty tak to ne ale je tomu tak. Že my mu dáváme a on dává nám k němu tak toto jsem potřeboval vysvětlit. Abyste mohli dál správně chápat jak cestou vás do nahoru ale když tam chybí panna maria. A to si nemohu nechat u být o tom něco o že měla opat těla o hadu který u. U klady kladete patřila ona zase tomu hladověl a to je mu velice důležité taky aspoň částečně logicky na paty jsou vždycky nedá dost dobře pochopit není to cele pochopení takže to co není řeknou na to budou moli proto ani jsou o zrod i tady jsou to je taje to jakoby jakoby tak. Tak jestliže třeba si ses oni ne za tím obrazem darovat do vím že ta panna maria. Radí ježíškovi jak stát bezpečně na hadu to co se tam děje v tom ráj co ten říká že ten pánbůh tak říká dovolil žilo se sebou rosy takový kdesi ty dít to. Žil před sebou také za ručičky obě dvě a obrácena je k tomu hadu tváří šlape na toho hadu špička toho hada špičku kou mu kupte si ten román kočka. Krev na paletě stanete obraz je totiž jak se tomu se nedostanete to by dále si zřejmě líbí a šlape na toho hada takže bezpečně ten chatě zbaven toho vědu. Nemůžou platil ten z může seš jak vinou z s se krok žid a jenom pro cit ale nemůže k no a teď prosim ježíš ustoupí na mou nohu a potom úsudku budeš bezpečně stát ven a pak budeš zvládá mat. To o toho hada ježíš celým svým životem ukazuje že zvládá máš mně ten nemá a protože stojí pod jeho nohou panna mary dělám tak to totiž zač šlo to jsou ty u klady tomu co stanoví na svém. Takže neví panny mary je tak pán ježíš byl jako normální člověk jsem mluvil tady jako tam musím opakovat o třech kategorii lidí tady jsem na rozlišit narodivší od první kategorie vtělený bůh tato je partenogeneze je bez může panna maria druha třebas svatý jan. Při telat se říkat byl jsem si jí. Prostě prosté spřádá ani o bodu rodičů nebo proti vůli rodič řeč taky vůle lidská. Takže nic si z toho nedělejte ono se jít s volal ale aby někdo dokázali zdola. Jsi se občas objevit nebo objevil se kristus který na to nemusel zdola jít dost byla opsala panna mary já. si šlápla na hlavu hada takže on nemusel sobě překonávat vášně on musel být jedině v tom svého od se na tomto vášeň není atd ale vydržel tam třicet let protože musel ukázat naši cestu on se o začátku svýho vtělení na tento svět. Obětoval za nás abychom jeho životem pochopili jak to s námi je jestli si budeme potom jenom do hlavy ě k v jeho tu povím ti o tom co se nemá či komentář. Není naděje že pochopíme co máme dělat protože to jenom za bez k tak tady tady než chybně tam vedeš chybně a připadá mi to jako udržováni. Nějaké družice která je vyslal třebas na měsíc nějakém koridoru který je také ze země vysílána a když ten tady sice neumíte rovně narazí najedl stěnu pod a mezi se na dost tělo atd takle de tomu měsíci.. No a takle mi normálně deme když se řídíme jenom idou a pingalou jenom silami který jsou v našem sv. Těle v tom v stáli tady zvířata a obsažený a to je málo. Tak se nemohlo jenom v betlémě v nestáli existovat a nemoc dlouho musel se o tom toho u toho u st. Je tu stále si vzal ježíš sebou protože měl tělo ale. Ponecháme být s to bychom se dostali tak daleko že bychom nemohli se dostat k dalším další věci. Ke které míříme abych dělat z řek dostat tele si ještě jedné aspoň aby to mělo nějaký konec vzali dělám. myslím že jsme padli správně z ráje že jíme žes nejí mi každý evou nebo adamem která padla z ráje a teď potřebu vysvětlit jenom jednu věc smrtelnou ale smrtelnou duši a jejich jsem v sv. Při k li a takže jestliže člověk je tím ve chvíli narození padl z ráje prodělal celý vývoj šesti dnů to jsou miliardy let co s vývoje života. Česká na tedy jenom proto že symbolisuje člověka prosimvás berte to na vědomí. To tvoje symbol který si misse prověřit každé je pro voda v nebo prý že my si kabale. Proto šest kdyby tam kabala věřil ale svoji bylo tak dobře radoval za tu no ale ty sis ale není to svoření světa a vůbec tuto procesy které probíhají v matčině těle od nedělené buňky po narození člověka a co se děje při narození člověka. Protože není člověka musí zastat tu smrtelnou duši matky která seděli s tím je ten to je tam a ty jsou v jednota jako co je to v i s těmi zvláštní duši na duši matčinu protože jdu od cítí tu smrtelnou všímat činu. Ona tat smrt na protože matčina taky nějaký ještě od matce na ě ten totiž tyto tři děti ma je původ matce a e takže to dítě není tak úplně začátečníkem. Tam matka oděla oděl všemi smysly du o to byl bez věřilo a rozumem not taky malinkým a takže toť se zpracovávám jeho spravuje do tohoto světa daleko snáze jeden toho co tam matka udělala a za matka jeho smrtelná duše to dělají smrtelná duše ne nesmrtelnou se že přes te když v okamžiku narození se tomu přidává ještě nesmrtelná duše jak to potom jinak dopadá než v tom matčině. Těle v tom matčině těle mohl existovat. Ještě klid tak ale pak vlivem tohoto kvasu který tomu přidal žena. Smrtelná duše kvasí začínat masy všechno tři měřice je mu než věk vlasy trojjedinost pro je tu pro rozměr dost lidská tělesnost česky řečeno v je si věří že to je tělesnost to zasel to politický význam pro nedělá potíže nemusím zjevení ale nám kabalu tak to dělá potíže tak je to míněno když taky bezvadně ovládal a ve všech těch pět se to co se tam časově dělo hle při se v st. Čtyři přední padesát tři tři hodiny tři dni že v noci že jste to pro věk se proto za brzké názvy v označení kapitoly vizi z ale přesného zračení kapitoly o. Ti židi a on by vím dovedli vím to vysvětlit i těmi číselný mi symboly a o proto je těžko dával biologický do sledu kdybych tyto ne ovládal tu jsem se musel naučit. Jsem taky dělal tu bych byl na vysoké škole v atd se že jsem že tu proto neseš milovat protože nebylo prodělat. A no co to bylo asi jsem dveře konečky tomuto asi jsem čelo ale nemoce rychle. Kdežto do nedovol proč tak jako skok o to tak a teď s co tanec vzal duše dělá protože u boha není něco rozděleno není nějaká nese tam se zvlášt ale není nějaký bůh tak někde jinde. Může být příbytek u boha této se na duše ale to von jenomže jiné kvalitě svým úkolem ten příbytek je on taky jiným úkolu u boha je například stvořitel spasitel osvětitel to jede na tentýž do trojjedinost boží ne to jeden na tentýž bůh ten příbytek je taky něco od u boha nebo bůh nebo tak nějak as tohoto příbytku přichází za nesmrtelná duše aby za proč jela. Namísto smrtelném matky z na mysl smrtelné duše ta smrt dal vše nemůže doprovázet o dítě protože světě oddělilo od smrtelné duše u ženy tak musí se ta smrtelná duší příklad ten nějaký dalek tam byl protože jsem říkal musí jisté podchytit než umře a musí se byl bez z toho základu dál a byl bez základu dál znamená rozvíjet živý lidský život. A když dala ho. Duše smrtelná a ty jsou zlý na tak dotován na silou odvolala že se roši vytvoří rozvinutý lidský život. To je třicítka životě symbolice ježíšova života třicet prvních let tak potom jestliže nemá zbýt jenom za síla která přitom budova a nemá se osamostatnit. Pro sebe tak aby neřek o taky zemřít tak jako zvíře ani říct a oni více zvíře doby neměl tak zemřít ty tak nezemře. Tak jestliže se nemá stát protože bych si byl jenom satana až. Jenom uměle výrobě ji vládce kterým dal duše musela mít za smrt na duše musela být dojem že vládne tím život či vytvořil se pojem vládce. Rovná se satan. A kdybychom to opravdu jenom vědy na člověka tady on si starce satanáš. Ten vládne nad všemi satanem se ty ostatní za to ani vědomím ty jsou daleko slabší než ten a sestra náš který je ve mně. A ukázalo se že ten zase jsem musel vytvořit duch ježíše krista musel vytvořit. Takže když prošel jordánem z vody kterou se to se mi že slova tak musel na poušť aby se toho mlád co z které muselo vzniklou u každého člověka kou ukázal kdy u toho ježíše je to v vtěleného boha mu slovní v tom aby toto se postavilo tam kam patří. Přestala být vládcem. A on se pořád stavělo do toho vlas musíte nebo nebezpečným dokud se vzrůstalo. Ale teď do protože v protože on totiž to o něco jiného a on mu nařizoval ježíšovy tomu vědomí čistému pocházející od boha zval budeš země klanět atakdále v postatě co je to pokušení v on je budeš se klanět. Ovšem přichází dopouštěli před tím než. kabalistickým znám nemyslete si že ještě si sedni třebas bloudily ti židi po poušti mohlo dobýt. Ale do by byl se tomu co zapsat podoby ještě cetě let aby se neopomenul o vysvětlit kabaly z doby co pro znamená ty ses egypta od plných hrnců. Dostaneš do země zaslíbené nazpátek jenom když si projde čtyřicet ti ni značí když. O tu rosy do ses symbol a tak dále ale v duchovnu svém dalším v ne za menší dobude za čtyřicet toleto je putování po poušti. Když že od schází od plných hrnců egyptských ovšem nerad. E tak musím začně z než vůbec dostanou zlačnění rovná se touha je to touhu po zaslíbené zemi po spáse a tak dále a ježíš kristus musel zlačněl čtyřicet dní a. Pojďme se to pomalinku stahuje směrem k nám to neni bloudění po poušti z egypta do palestýně nyní jsme u sebe tak si toho přibližovat přibližovat jako co dělal co ta terezie o tom o li jsem se ze proč to dovím když to o men budu ab proto jsi tomu poslala o tomto vím jak to nemusím vzbuzovat paměti to teďka těžkost paměti berou protože tam je to do okrajově ale o tom vím a se době. Tak když na to zapomenu tak to vím do to zapomněl rozum tolik za nevadilo ale jdu dál jestliže tedy. Chcete se utkat ze satanášem a máte na to právo odstranit svoje z pozice kterou právem zastával o do tří tříd čili. Tak musíte projít jordánem za tím nabyl tes sílu abyste se moli z tato na a. Nestát by ses jako děly křesťanští světci mystikové se za to je něco nastat daná. Když se neprošli jordánem neprošli jordánem měli dobrou vůli. Ale ten satanáš jeho měli po střeše okolo svaly se za ty razí nejí kde se dalo modřiny dělat ještě patrně výroby udělal od ženy a ještě v jeho stářím protože on o milost od dokolečka ten satan ho vodil ale. To nebyla vina pátrat se o zase nebyl dobře ale byl si vědom dobře proč dohonit a protože o nemá pokoj protože pomáhám mnohým lidem tak musel něco za vzít. Tak za jejich arcisatanáše je na sebe k tomu dal kolikrát nějakou mu synu a tak si říkáte proč ona si byl kasty marta kdy do pochází od pána ježíše od krista. To je pravda. Představa o tom že to od něho pochází je správná. Od něho to pochází ale protože to je správná představa tak mat jakou si může může způsobit tyto styk mat. Ale to představa kdyby ji neměl tak by žádná stigmata ven sil ani jen tím nemá styk matka. A jejich vědy že tato mental si proti styk mat tu mu a smrti jak si žije by to u nás nikdo neměl a máme nějakou jak se kterou vono rodil cítím kam jsme tady by si si že jsou dokud budou mu. A nic tak byl sedě ani v jednom případě a nemám o tom představu se milo to znovu neměl ale tam by o na horace tím ho a jasně a tady by to další dokud je tak je tak za na poli by o za tak jak z toho a nemám o tom představu před tam že on za náza do se na tom kříži to co to bych měl všechno dělat ale že jaký před bych na to potřebovat stačí neříci. Že ta panna mary jak je nic nezbytným ničím nenahraditelným partnerem každého člověka to je nesmrtelná naše duše. A i když nejdeme přes jordán neboť nemáme dost. Důkladnosti v trpělivosti se nese prosti. A dost osvícení a nedokončíme ten jordán nebo onou děláme na splátky. Tak taky to ostatní kde na splátky ale jedno buď jen ne vidím si buď jisti že máme nesmrtelnou duši jak to nad tím i natolik tím pokažený dílem že ono jde takle na splátky. Do spát nový o pod z ale ne najednou u ježíše všechno. Procházelo najednou na jeden krát je krásou byl do hrobu jedenkrát opustil učedník jedenkrát tím nabyl. Kdežto my ty učedníky tak kým máme tu dvanáctkou máme taky to celý vesmír v sobě máme taky ale myst do vesmíru si postupně bereme co momentálně to musím dílu potřebujeme vězte mi kdybychom měli vše dvanáct celý vesmír najednou dispozici tak vědomě jako ježíš kristus v máme ale nevědomě v tak bychom to neunesly to byla neujde jenom se to by se rozum se to všechno. Ale my potřebuje něco jiného než je mít dispozici zdá se vnitřně svého napřed se vzdal svého on se vzdal svého a proto mohl bylo dáno kdyby se byl nevzdal svého toto říkal novou v tom doma mámy zapomněl proč je to jsem utekl z domova pak a tu říkám tak lidově ne tak by do utekou od jordánu ještě než my tam vstoupil. Ale on tam vstoupil jako bezstarostní člověk který se stravě třicet let neboť ta jsou za ním a on z nich jde dál. Toto mi také necítíme toto u nás také nejde a tak tedy to za následek že jsme brzo ty rodiny. Do se od k liž v ale kdybychom utekli od rodiny a šli do kláštera tak je to stejné jako jsme s tou rodinou protože ono nám nedala právo abychom od odešli. A my jsme o něm ani ne požádali protože my jsme ani nechtěli oněm požádat misse pořád co jsme více jsou částí tohoto světa naše rodina než jsou části pána boha ale jakmile se dostanete do jordánu přátele jsem kasta se na světech. A klasickým způsobem. Tento je syn můj milý jež se mi zalíbilo to musí být obsahem ne slovy. Fakticky obsahem toho křtu v jordánu přenos proto jsem byl jsem začal být tak jedli při se vědomí tak my synem božím že jsem nemohl jednat jinak než jak si přál mu otec. Prosimvás to se to je láska z vás drž abyste nemohl udělat ani krok stranou aby se musel to jenom s ním kam on jde tak do jaký by ho to jsou v uvozovkách že oni námi do on se nepohybuje v on se nepojedl máte v sobě nepohyb novou jistotu. Když oni jsou tak konečná je to třebas tisíce jej jistot který se střídají tady si nejistotě kam sestra se dopracovali se si jisti tím se vyšší život tak to vše jako jsem od života vašeho tedy pořád dva a udělat dotoho nemohu dělat tam to to je to nejhorší co se u vás může stát. Že rozvážete chybně protože bylo vždycky anebo správně protože taky logické. A nikdy ne z z jistoty protože by jste museli uvažovat byste měli jistotu. A o věcech duchovních vůbec neuvažuji du jak se jak si všímáte že tu vím mluvím z jistoty novým z jistoty jim z toho důvodu že kdybych mluvil z logiky tak to nemá smysl to si můžete přečíst pro vždycky pochopit. Toto smysl větší na protože jste přítomni z výsledků nějakého zjevení neříkám zjevení samotném ale výsledků některými z výsledků toho zjevení které se mi stalo v těch sedmnácti letech. Ale zjevení své stupně a toto dobře nechápal ano vyzbrojen že říká ženich přichází napřed v činnosti a potom v tom vyšším modlitbě na ze spojení. Činností kdy přichází v okamžiku narození kdy se stažení nečinnosti to přišel ženich touž si přišel pro nevěstu. Která ještě není dospěla ale si klaní přišel on stojí na prahu našeho života a čeká nevěsta doroste nevěsta doroste tyto roste částečná odpovědět v tom podobenství ne přesto jak chcete nemám často vysvětlovat znovu tam vstoupí pět družiček do síně. Proto o na tam není v tom podobenství ukázána. Protože ona ještě neni nevěstou hodnou toho ženicha. Ale jakmile tam vstoupí pět družiček je a za tou se ve se co víte o sto ostatní za to nevěsta je to město tam je potom ale jsou zavřené dveře a ty družičky co tam neměnnou ozdobou duchovní svatby. Ale mají z toho velice mnoho ty lidské moje vlastnosti měly z toho strašně moc. Že když začátku došlo jak se vždycky způsoben byly vyvození sis vět tam řekla ale takhle pomalinku v proces zase z tam mohli vrátit. Tak jsem nesmírně těšili na to z tam vrátí. Tak tak ty extaze pokračovali denně vlastně počátku proto či byli duši tak za delší dobu ale čím byly let měl při již tak každý den abych se osměloval. Abych nezapomněl a tak to byla taková radost jako se těšil na to zase nejdu jako družičkách a že jsem se nemohlo se večer jsem tu modlitbu vnitřní dělal jsem si myslel že je jenom modlitbou co tam čech dostane no a proto je pravda musí sinaj člověk nějaký prostředek a nejlepší je modlitba. Jsem do jsem člověkem modlitby v době do se před tím nikdy nemodlil do kolu u ano. Ale pořádku do za to se vždycky modliba pravá modlitba ty váze jí. Jaké jsou zmiňovaný v tom podobenství omar se to k po že si jich a moudrý družičkách. Že k modlitbě musíte mít poměr č. To znamená světlo se mi že dotud trošku jinak z po men ze si kolik jsem to svět to jinak vysvětlil ale toto též v musím zaujatost musí na tom záležet aby se dostali do svaté nic z že ano řečeno z jinak tak jsem to asi řikal. Ale měli jakýkoliv zájem všechny usnuly čili to je styl modlitby přes tuto do svatební símě. Ne ta pravá modlitba je na rozhraní mezi bdělým stavem a spánkem. A z nepřímým každý i tam moudrá když ka i ta pošetilá protože co je třeba. Aby se své muadhaly otevřela taky svadhistana proto na přestaň kašlat na tu svadhistanu to by se nestalo a kdybyste neusnul jim myslím vnitřně. Tak se neobjeví jde vědomě předtím ženichem a velkou káře co se tak by bylo symbol podobenství řečeno. Čili tam nevysvětlená jak vypadá modlitba před vstupem ho v ale jak postupu. Postupu svém neumí ne usíná jestliže jako jsem byl třebas tisíckrát by hozen jsem neusnul u. Se mi do toho nepletli myšlenky kdesi pak přijde obavu měli on nehodu otálí on nepřichází jako každý z vás tu obavu on nepřichází ho otázali se to za pořádek stačila abych tu byla sví nají as po věk který ty pošetilí musí obraz mnou to je za by že takové že jenom vytrvalosti toho za od zaujatosti u vás nou on se to co ho z nou měl by to neuneslo. Ten poslední jsou sedět taky postupně zase jiná ne kde do zlořečení kam toto již do trápení tam jdou protože to od k a my jim zabránilo do vstupu. Když jsem třebas přišel za dveře ale se mohu vejít bez těžkostí čím dal z menšími těžko s s s k a to čím se neukazoval kdy patří jsem do jsi z bude jednou doba kde by musel vycházet. Vůbec se na to stalo poprvně tam řek pět měsíců v tom koncentráku jsem nevycházel jste směs svatební ano. Ty družičky li co znamená všechny moudré vlastnosti lidské. Byli neusnuli se to by byl řekl že světlu označím on v tom ví. Víte životě je nám že nepotřebuje myslet posilu spát nepotřebuju i že nemám žádný strach tak tak by s si mysleli že si m toto co by vůbec se vykládala to poznali. Tak k ale jenom to trošku jámy že jsem vysvětlil. Co jsem potřeboval vysvětlit že jako doplněk z toho co se říkat dával protože todleto byť by bylo asi chybělo hře by nemáš to třebas tak hlavě dohromady jak jsem potřeboval aby se to všichni dohromady měli tato opaku se tolika do pro tu proto že potřeby se znovu jsem volit protože v rozumu to analysujeme. A rozdělit to na částku na části na této nejhorší na rady sly že nevíte je to za čas za navrch ty se chopí těla se usuzujete o tom to to co na co se zapomněli. A to je dokonale kdepak na sv. To je bych je jestli se všech stran že to řekne logicky. Ono to není vidění ze všech stran kdo vidění zvnějšku ale to vidění zvnitřku na všechny strany. To je zjevení a nadto o takovém zjevení je postaveno každé pravé náboženství v takové zjevení měl poprvně a ve svém životě že kristus za při tři apoštoly při svatí tři králové. A to se mu zjevil jsem věčný zlato jednoho. musím být z tu k věčnosti kadidlo. A musím být tímto životem uzpůsoben k tomu abych tu věčnost mohl přenášet i na ostatní lidi. A to stalo třiceti let takže tolik dědictví po těch všech kalich. Tím měli něco víc než tyto tři jim to by jenom učiní tytéž věz kdy která je vedla a to je vedla neomylným způsobem z jednoho z živu jednoho zase do do dejme tomu se za na po do z východu v a. Proč tak neomylně protože zažila bych do toho vysoké poznání duchovní které je. Si po ho časoprostorovém přesto pro jsem li to bylo za pod se do bys dostali dojem do toho jít typ nestydí. To všechny možnosti jenomže poli kupodivu nejí nikdy tak dokonale nebo neboť neni. Proto aby bylo dokonale při užití užitím sestává nedokonalé. Aby člověk přesně věděl kde ten betlém nebo zda narodil on kam přibližně do tam jen když přibližně víme jak za že na nás je to království boží to víme ale prosimvás kdo řekne uprostřed prsou jenom řek nějaký nám v na kou jsou musíte mít v to všechno velice nepřesné. Teprve se tam ocitnete tak je to absolutně přesné či ono se nechce vždycky aby na to je zázračné moci ducha božího něco udělat taky člověk něco přidal řeky s.. Tak to vystačil ne to je tak on se dostává se mu v a mně se mi bylo s li si jsem dostalo obědu ten by tak jisto abych mluvil tak si by mně je oděn o tom co bylo dostačující asi tak o je nese není jeho. Pak věnost přímo z přestane jsem běd od když všechno svou věrnost a si musím uvědomit že kdyby řek všechno co potřebuje logika vědět. Tak postavou logiku proti tomu zjevení se s tělo licet to není všechno. Tato nedá všechno pochopit takže aby tento vítr žil to budu dělat takle závorky. Že to je jenom relativní pravda co říkám ale ne absolutní pravda zase nedá slovy vyjádřit a jsem je po žal několikrát aby země nedělali hráz né. Aby nepovažovali že to co říkám za pravdu nýbrž za relativní pravdu za obraz pravdy a někdy velice vzdálen ale z toho sis za deset minut. Potom možno se tomu trošičku pro pravé tele deska tady není op takže nemusí se dávat kráva a může se nadto může deseti do dělám to je vidění. Tak e k budu po výklad pomaleji ne že by tady byl tak jak je to jsou smrtelnou nesmrtelnou duší musíte uvážit jednou věc že ho tam bůh neprávem tam bůh nemyslí a protože kdyby měl na to stvoření myslet když to dělá. No to by musel by nějaká hlavičku a možná že by se mu ji za točila toho není něco co by se dalo věčnou vtěsnat to vědění boží vědění boží se vysvětlit jenom slovem v oni při tom vás mu. Ne že vědou co z kdy přítomnost v že kdo to tak čili ale jak to teďka potřebuju všudypřítomnost. Když jsem si přítomnost tak je to přes rámec času a prostorou v tak musím daleko jít. A tedy když přes rámec času a prostoru. Tak v všudypřítomnosti tak je stvoření světa. nešli přítomnosti je člověk který je tady na jsi na tom dávám mám z toho celku to co se mi teď hodí protože nemohu se to všecko vznik budu dělat to co to bylo od český ano no.