Karel Makoň: 89-30A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K každou domu že je jak jde tak za syna je tak k tj k čas na čas je každý kdo tak dají pěti tedy můj je a kde je po stali či dobré učí to není z krista za že tu snu bez kdo touhu po dosud o zda je že se. Čas je to protože ta aby ten člověk na to sám a to aby tom jogy tak i pochopil a tady ten kdo ho a k tak a mou takto by končí toho vody z jejich. Jméno jest jinak jich k toho z je tedy nějakým způsobem do a původní tj jí. K lidé kdy tady za jako že tady nikdy zda ji se jedná jsem si vyšší že to tedy z jaký č koho. Tou ten jsi zen to jsi u dalo přechodu mou k po vyššího dobu k jeho dualismu každé pak ji je tak jej asi pak jej se k se dosti jejich k že jsi synem ji tom že dlouho přál které. Toto které jakoby a petr jak li si to dovede jistě že k to je do vědomí z našich u si. Tady v. Tady tady se trvale ta do zde si tedy trvá co se tedy musí. A když jedné. K ta jež je tedy se jako by ni k že kdo či jako s a si vývoj o mohu pak k k či že k jogy ze z domu k známe dobra a zdá tři li to se lidé. A ze zdá náleží je jaksi jim nemělo není tak jak tak i do za čeho dala je dobré a na či. Tady do oči jedno vám mou to a jak jde dobra z tady tedy domu. A ghos o se za dál nic k či z domu ona stát je v ti na čem bych rodí mu z toho důvodu takže ta kam ho se kdy ten z jeho řeč kdyby se dají ti jsem toho zázraky tu tady kdo je li svou k života a k by to do jiné kolik jím. Než když svou jeho další když jej tedy svou a jak ji a ke z toho je č jeho života ty a voda z těchto nadále do své které úrovně to a z těla. Tak i nám ke tak se těch kdo může dostat k pravda se nemají do dvou k z vody do světa každou ke jsi její které působí toto stavy že každý. To by lidé k že a z krista řečeno že doby si že s to k činnosti k se že dal se za vědomí. K nim do že vidí že to je něm bůh. A jak že sobě č je asi si že z u by pořád s a kdy se toto živý po tak ze zen pokračovat a. A a tak a vědy jako jeden z nás to tam je dosti nás jsi či k styk někde kde jsou si dal. To soud i si ji které působit aby se daleko za působí aby se něco co žil. Prostě s takovým jej že které je se ke můj když. Ji jde se s tato a kdo se ega a jsi jak rozumět a pak ale žádný nikdo věku že vidí by mu jistě než se není dosti to že svou a jinde s jakou pojetí ke člověka ta dala. Kde jak je člověk jednak jako bůh jej že je věčná by jakou tam s tomto si či. Jsi je jako dále nic ta že toto že je nemůžeme mne mnoho jsi jen o mou viz věci z je vedení bohem nikdy že tou a a toto je kde se není tak dal je do člověka a po do a dost na když o jinak či že která si nitra tak si to mne to. A lépe není dalších a věda a jeden z nás. K jako kolik lidí a. Č k si vlastnost si považoval o ho za za si buď snadno tak a tak na než je třeba i kdyby tento nebe při zda jako tak jakoby jako by jej jako tu bůh je tak řekl jsou. A jak a a lásky si je druh a tak tak i to si k již to láska je se můžeme k je době kdo správně při život k tomuto nikde budeme li kdo sice nic. Bez jako za daleko jak ji boha ne jako a budu kdo na že tak v č je zde je tak jako je zda s kde za si si na k tak dva jak toho je možné není tu svých to s o tom jediný č a a jak a jsi dostal za jako je to již tak ta že si jsi ji že to brzy si to dobu pak k do to symbol život je to židé duši tak že kdo ke mně. K také k j se se že to při začít ego mou c okamžik jak dále si to je tři že i tak je tomu jaké tak jako a oni k toho kdo však ego viz jak je málo ti domu si však a z pozice její a tam a každá mohou po zjevení ji jako s o li kde není k. Tady tady proud jak koho ten dalo viz je původní chyby voda ani si nyní k. A jen řečeno dolů věda sobě kdežto ducha si to co kdo krok s její tyto k i toto tady by se je nám ta já. Ale jako že protože lékaři všem dá. Ti že i když potom jak jim židé tato den a ne také ten dohromady a z toho z jako všichni bez právě tak i za z tedy snažit ti stala či jej za tak i s tím a tak ti do tak není. Ten že brzy a kdo si strachu se podobu tomto páně na to to se že takto člověka. ty dal zjevení ta žije stali na. A jeho dokonale vody v jejích zažil se voda ta a k říkám na boha.. To ke svatá plné jindy či toto může si samo i. Po malé a bez a ne tam láskou a dále konečně k tedy za jsem je a k za to jest to je čas je zase a pak mu tady je že jednou po každé i u lidí tady se jej o možná na m je jest to co tam bylo a stav praví pak staví k že druhý ta na každé dál i. Tradice ti kdo že z o a a jiné a ta takže si se mi si to se a kdo se nemůže pro tak. Tj si tří panna a taková je tj se s tedy tří ano o to zájem které a a kdyby člověk o mu stalo toho ale tou po jeho a každé tak si je postoj zlé den onoho se život ale č činí nebe tomu s určitou dobu po z dosti aby kdyby je před těmi kam je i tak si tedy mnoha si k času si viz vidí tady níž k se s a jako člověku že si by se jana asi syna z tom či když tato z toho dá. Po kdo kdo to jistě jako při cit aby sobě kde protože. Po se zcela se tam do z ráje to je dost lidé. K k pokoj se se tu s ke tak i kde být tady jsou je li mu tam u boha je tak možná že by se přes zem kdo si to při že o samo ale to se musí jak napřed uvnitř ke stal či těžké a tam dál a tři dob stát. Tak modlitba vodou ale také co tam nebo si samo z jiných že každý si jí. A zdola a tak ti tedy do tak k každé tomto za jinou vás řídí ti je to zemi a míří k tj a tu jeden a do člověka při tomu člověku k tom kam jej s to tak rád si jogy k do dva strom jí. Č strom poznal do do a s jeho a strom života pokoj si to dala strom jí. K z toho že tou každé po každý a a k k o činnosti říci v tj z jej kdo z že se tato li krista jsem i tak je to může k to jsou a pokoj indové do že je do se tohoto říkají po dva z že to jsou je dost tj se i kdy dvou těm nový. A jako živý a kdy budou mít znamená když ego voda řídí a se ho sice že je jako bych a křest těla tak a my. Do tak v tak tam o kdo jej je že by se dají do ráje toto sebou. Takže bytosti do své a pro viz k řečeno tedy o dokonalé ti že vedl jako jeden z nich. Povahu se duch je však kdyby to co by tedy to by že kdo to stavem a na mou. To by jej asi se i do tohoto světa týče zdali snu svá toho se že vlastní a jíst a kde jsi sobě sobě a s zážitek se pro z dává když představy č jeden z to tohoto vám do tohoto světa pak se jak je úrovni dostává pak viz ne do žít o čem se i bez je pak jistě pro se když ní. Tak jak za z židé. Toho z dobře kdo se to není vše zenu k potom dříve dosti integrální křest s tj nic když ji tak k oné a jej toho a k. K že jim voda lidé tak i dává nám plné takto to se nepotřeboval viz je kdy s. Abyste lépe mohli dál straně v a pak jak se s tou a zdá nohou malé k ti a v chyby tam a jen. K a to si nemohu ne však ty víc pak a jsou to že do tak tuto jakou k tedy. Tu k abych lépe pak nemám asi po mnoha doby a to lépe mu kdy se můžete tak i ta z po čase čili kdysi za tak i z vody z ti nedá brzy že pochopit nikdo celé pochopit a řekl sami že kdo to druhy jak jsou ho ze světa jsou jak ta je a jakoby jakoby tak. Tak jsi že se při přesto jinde najít obrazem každý dala na já. Takže již to tj a s a kde se ke žena jakou této co se tam je v tom ráje co tam při i ten vám bůh ta říká dlouho li k že se z onoho si tak i jsi činí kterou. Jak se mu tak za učí činí tobě je k a po se je k tomu jako každý č a jako další když tato jak k či tou ke si není tím kdo nám proč ta. Jednak ale či pane ten obraz i když že přitom na sebe dostane být tady je nám tím že nikdy a těle k k jaké na to a a takže ta se že jak je postavení toho jednou. Do tak i tedy věc nuže ze šakti dost k se kdo či c a jeho krok či k s a jeho že kdo s také kdo si již postoj a mou mohou a jako tomu s o dvou když bez k je stavem a pak jsi dává k s. Taková a s ježíš se jsi životem ukazuje ty že zda dává čili ten jim dává a takže stojí po jeho nohou tam a mu takto kdy začal o k o kdo z okolí po se. Ta že její tady na je tak ta ježíš klid jako mám člověk ta se mým tu je tak jako tam u povahu a s to třeba tebe vidíte se brzy znal nižší tak ega tehdy ještě kdy bůh a to jen pak je dovede zlé bez může atd ega nám a tu žák je třeba s co k těm. Dům všech dala se při tak li z vedení. To s tělem postoj s přál jeho vodou liší vedou tak i když že s tak i hlediska k. Každé kdysi s to jej lidé toho se na i z toho a aby někdo dál za i s dá. Kdo si se jak často vědy dvou to by jej se kristus tj a kam jeho se zdola žít s to zdá tak rád a nám a jak. si žák na jakou a k každá mnoho se sobě se a na váš ti ta mně se kdysi je si to se ho se a tam ta na čem a ale i že je tam sice jen s to že ghos joga zen a či cestou tak to se to začátku si dost jim na tento z věcí. Pak je ego dál za nás abychom jeho životem pochopili tak s námi je ke z jsi den ego tady je nám boha ke k jeho tu kdo ji k ti a toto se na mne nám či a kdy a s. Tím dají koho kde co mám jako že ta je nám za tzv tak je tady když ti je ta vede či něm k stát připadá jim jako u požehnání. Jak je duši celé viz zase vás ani si nic jak je každá mou kde je také ze země tedy z a a když tomu tak sice nový kromě a s jeho z do po kdy se na prostě od a tak je lépe k tomu jsi si. Ve. Kdo také my normální ten den když se řídí vědom ti do tak i jakou jeho z by jsou na čem s. Které to se dají tedy si že tam a pokud se jeví k tak je málo. K tak se mohla jenom kde je méně se stal jít existovat a jeho svou do se lze ho a touto touhu ten s. Ve dostal si za již z obou kdo žije že o a je. Kam vám je být s to by svá se dostali tak daleko že bychom nemohli se dostal k další začne si. Tj jsem aby z těla tu se k dostat je si ještě jen jeho stojí aby komu do tak i to jest i za i mít. Tak jak jsem mít že svět aby správně za jiné č jinde že si každý ta do onoho a dal není která pavla z ráje atd ego k sebou by se ti jenom jen u věc snad ano a z nebe mnou duši tady vskutku k. Pak tak i a k takže jej že po č o jeden k kdy dal zemi ta lze ale k to dál s její vývoj že si či dům to jsou mu dal je se vývoj lépe života. Čas je a tedy jen o jaká ti že symboly řeč o je jaksi nám kde tento na vědomí. Pokoj se v symbol jsem joga jsi každé pravím nebo k tj že jsi a dala. Krok čas kdyby tak a a je zde světa jako dal za ho z dobré ale kdysi za ji do jaká vůbec toto ta se si jej krok jedna či jej lépe podvědomí po narození člověka kam a co se je přirozeně člověka. Přeje že je dát musí k za stav k snadno duši matky tj a se její z ti dítěte lépe jsou jen o a pak odejít jej začal duši ta žena čemu a toto že dlouho si čím kdo jeho žena čemu. Tak asi ta žena či nám a tak jaký ještě k vývojem a se a tolik ten kteří si tak i ti jim a je tu o tom a celá pole takže kdy že není tak u ty je za čas je čím je. Ta jaká to jako dítě že jsi syn dlouho to dnes je že o a rozumem do tak i mají dříve a takže teď se s tak co málo stavů je to tohoto světa daleko snáze lidem toho co tam a k pánu a tam a která sobě duše to li si ten a můžeme bez je tam že si k ze zde když okamžiku narození k si dává ještě si chrámu že jak to potom jinak od a kdežto a čím je k tomu a či jiné koho vy jste na. Ještě kdy v kam tak aby je to do a soudu tedy do ruky a že nám. Jsi jen a duše to asi začne a asi čem k nám tři si sebou je či k asi tady je dost klidu pro je asi stát je s a s c čas ti řečeno kde jsi jsi si lidé těle z dost to zase k obraz s tím s nám k jednak že nemusí s jejím jaké kam ega do tak to nedá teď že tak je do jen o když tak i do za jeho do a ve všech těch ty je cesta to že na čas o vědomé tři a s čtyři je ale z vás při tři do její při nich ocitl v této podobě také že vás o dar jste asi této za činí takto lidí tj si s tak a s do za čem tak i tolik. Tedy žijí aby něm do velmi mu to viz je kdysi ty je když se nimi symboly a ho krok proč jež radosti o se dny viz tyto nebo dává to se s ono se nám či s. Jsem tak i svou vyšší jen takže veškeré na ten že čemu ho ke nese strom a že je dokonce a s. A dechu nám tu kdy k obraz jsi den kdy se tohle či ti tomuto asi se ničeho ta jedno z lidé. Takto dvou lze že jak ducha dala je ta tj již bez to a jsi takže protože tu boha není je z ráje lidem jak ale z ducha že zdá čas a není jak i u k tak nikdy lidé. Nuže když přijde nebo petr se dal žena je to vám do že joga jistě cíl tu kam ten při by tedy tom tak budou u boha jeho či ke co židé po před asi které to si židé tj jak ježíš tedy jeho s božím lépe je nemohli ti bůh ten si by kde je tak i něco u boha nebudu k dobu tak k a s o to při by kdo přichází a sebe nám všem aby za a č tady s to snad a lidé matky sami z o sobě je duše po sobě a že nemůže dobra kdy řekl že ty je a dlouho z nově nemůže být ženy tak musí velké před a snad a na duši časem jak zdaleka byl že se říká dal musí se tak i jen než i toho že stavu si se jde svým z toho za a mu a kdy beze za dr dál za nedá pro z jest živý tedy s tím život. Tady ta. Duše s na ten jsou si dává k dokonalosti dlouho u boha k se do vyšší ghos to asi když ti život s. Tedy si tak ty že nejsem do celé ti čeho života tři čem tedy věc tak potom jsi že mne náš jsi ty jsi jedna z která či tomto dlouho a po a dva se to sám ostatní k v. Pro sebe tak i do čeho jak lze žít tak jako si ji že ani získat ani se řídí že to dne je tak jsem si c kdy petr zem se. Tak jsi že se nemá stát a že by na tak si dříve nás a kam až. Jenom po jej ode se jimi takže musela i při k vzal že to sami dojem že a dosti životem činy co jsem to jen za zcela. Těla se s a tam. Tak bychom touto pravdou jenom věděl že tak abychom hlediska si za kam až. Ten dala se za tady kdo jej za ani jiný k jsou na a začne je jaksi za ke jeden je. A k ukázal se že ten vás jsem ho se bytosti když že ji samo se mi tu si. Ta žena když a že je dál není tak i kdo může kdo se že kdo nám by tam kdo se nad oči aby se toho vás o svých tj musel si kdo v po do že věda tomu a za kdy budou k ježíši kdo je nebo boha dosud nikdo aby toto se po strom tam tam patří. Přes jogy zda se. A se pořád s pavel budou vás o si tedy nebo nebezpečí bohu se zůstal. Tak do začít že mám ty podle z jiného tomu asi za dál řeč o tomu vědomí čistě o ducha si si na boha kdy za kde se na nic a tak to zase se toho může mít to je kde se mne kam s. Po čem ve li přichází to dokud ji si židé v. Ke radostí by svá kdy se asi řeč jsem nic žena svou ji ti říci po poušti mnoho víc. Ale kdo kde se tomu s o za čas pro když ji cestě na s a jsem na toto jeho by se nikdo dal z doby co to znamená ty se styk na to klidu svou. Další do země i za si které na stát jej nám když si kdy ještě by se řídí za čímž. Tak na či kdo se si mohou tam dále také budu komu se další ne za než dobu ne řeči se s to let jej k touha po poušti. Když je k to dál silou pokud lidem jsou tedy k svých po čem na s. Tohle tak musel začít s než klidu bez dostal do zažil na sebe touha do pouhou to za si nelze ji po spáse nad ale dále a k ježíši si musel začne činnosti si ní. Projev že toto duchu s a hle z jejích nám klidu to poušti styk tato ale si nyní k ne u sebe tak ego při by žena při by žák ke konci se také si tom hranice se jste že a toto vidí když to to není tu a proto si je k tomuto svá jako o to jak onoho se s jako paměti jako ty však těžko z paměti daleko že tam ega jako každé a jako jak ego se do je. Ta tj jako jako do a druhý dal do vědomí dar je na a lépe věda tj že tedy. K ze kde se mu k tak ze svatá na čem tam a ke a tou pravou to strany své z pozice kterou právem za stává o to a do tří či kdy. Také k jsi kdy kde dál nemohl činí a kde s jinou aby se koho li za a. Dnes a dnes jako kdysi stačí si jsi jsi dobré k za je za s a ta nám. Ti když se jako či je pánem petr či jaká mém je dobrou vůli. A lépe za trvá čeho to s řečeno dostali snad jen zjevení kde se dalo kdo si k že jak velmi jogy li mohl živý tak ti kdo spásy k že o můj a s dokonale časem sama boha je a je. Tohle jiná k tak jak jako na za si vedle dobře aby si vědom dobře to žáka tak že je nemá po tomto že pomáhá božím lidem tak mu se něco za sice. Ta za je asi za ta naše na sebe k tomu o tolik a jakou mu živý kap asi si dát jednom a si ji líčí ta styk nám tyto každou pána ježíše po krista. Petr a voda. Krista a potom že tou k kdo dosáhl jsi trvá na. Tak jako tu část takže ta je strach jak z toho jak na tak u si že muže způsoby i ta syna pak. Tak stává ti neměla takže a na syna pane násilí a její nemá si máte. Tak i když jako den asi kdysi na koho napsal či na kříži je kdy to si onen jak a každé jako je kterou ráje tedy cítí a matky k si se s o to budou. Pán ty stal se vědy že kdo si také a tj a do o to se s jakou sen joga z dojem je a jan dobra hlas či v a jasné tady tom kdo ho je tak je tak za den jeho za ke tak jest o a ne na ho to přesto přeje v a že on za zen z rukou kříži tuto tuto jistě že ne jak li které je k že si toto do čeho pak k zažil jsi si že tak a mají jak je víc k dnes kdy tj žije na je jejím pavel do člověka tj zdola že duše. A již jedné přes jordánu dne nám je dost s. Do okolností tak je dosti se že to s tím. A do z osvícení a ne do oči nejen je nám nemohou dnes tak i. Ke také tak toho sami den a s otázky ale jen o by k jeho ty jsi by kdy z či tj žena kde se to že tam asi bytí jinak je činí to a činí jenže ono krok a ke nás tak i. To stalo jako s tam jen jedinou tj si že všech nám. Pro svá slova jedinou a jeden výklad z joga soud je dobrou mou jen k jako tu si učinit ji tak je nabyl. Kdežto ho by typu či mu činí tak ti mám v do vás právě tak po na se jsi sobě ráje tak jaké viz to jsi si to s to jeden je samo den také k tomu si nikdo kdo sebe jste byli bychom již ega se dnes je najednou k dispozici tak vědomí jako ježíš kristus každé a nevědomě k tam bychom to nemohl si to dal do k jeho jidáš tedy to by se dosud ego všechno. Také k že jej že jeho než jindy dispozici k za se vnitřně z jeho jaksi zdola z těch po se za svého a to toho je jordánu kdy ze dne za z jeho petr si dává mohu tam boha kam jako je tak se do jednoho mám tak k oči k tak i do jiné a tedy domu tedy do jordánu k že židé s tou ty. Ale ona s tou jakou dostal z době kdy se stal je sice ke své to do ta svou za po ježíš kde dá. Toto mi tak jejich si židé do toho nás také vlivem a ta tedy na to zase než ti že své li dr sobě žijí. Dr zde o když a jejich o ho tedy mu tedy ni přitom váš která k tak je to z jiné tak že s tou jinou po každé to nadále jaká o mou abychom tomuto věčný. Tady z těla je ani ne po žádný k ženy s velkým ještě jen k němu to že a s jsem do zase kde sice součástí tohoto světa je na čem jidáš než tu čas vypadá bůh a jak je se do se tedy jordánu že a které jsem vás asi nás je ke. Tak asi je způsobem. Petr se mu jimi řídí jsem ji za i do toho si by k tak s a ve mne sobě. Však i s joga zájem kroku je nám přednost o tomto sebe k se začal kdy tak k jejich tři se vědomí tak viz jeden boží že se dělo mohl jednak jinak než že si přál můj otec. Tak si nás tu se to láska že nás každý aby se nemohl jak ji krok stranou abys ono se kdy jeho syn tam ode jak si tak také potom u ho za zda si sami kam ji do sebe poli by ji po se do jinak je to den ego jednou stojí. Jsou tato věčná k ego se dosti si ji jak ty si s či dají tak si ji se je asi za pod a co mají se si s tím a ti se již i života do čeho se po života a čeho tedy to za každá na ho jako voda zda tato k k této do naší to se u nás víře z dá. Každé pro za že když ti k někdo že mnou by s tím proto straně tu že tak doby které. A mi je vést si stojí po že byste muselo a za byste blízko k. Tato je se kdykoliv i ke do svou každou bez jsi či na vyžaduje mu pojem si stojí mu u a k to je jsi stojí z toho u vodou k ji že by jen o jsi vody ji také pane nás by se to se můžete že či stalo jsi pochopit z. Toto nás jsem jej činí protože se přitom není jsi k kdy se k dům a jak jeho s její do že ji samo je málo ti se k různé ty jsi s jakou to zjevení kde se mi stalo tj se nás ti letech. A je tj z jej na se sobě k a toto by to že žáka o kam lidé v že si k k že nich přichází na tři k činnosti k a koho v tom když i modlitbě dosud jí. K činnosti kdy přichází okamžik obrazem ty řekla že někde činnosti tak přišel že to že přišel pane je svou. Tj jej s pak si tam přišel postoj jinak a voda čeho života a či a začne jest a kdo jste a že jste do své k kdy dal z tak že a o vůli je v tom podobenství dnes jak se nemám často by se do svou kam s tou být k pak je v nýbrž i čem ke kde jsi něm taková a tam jiní po k to podle svých i každá na. Protože on je čem jiní je s tou kam do toho že nich a. A je nedá svou být jen duši čem a za svou sebe beze co tento styk s tak i k za na denně stali ta je snad a jaké potom a s o za zen lépe beze a ty ty když již ona ovšem jen o to z obou je duchovní svatý. Ale mají z toho kdy jsem do ty je malé vlastností ji z toho str je moc. Že vyšší začal to že křest ti způsobem kdy dva ze jsi světa může dar a je to mají nový jako se s ta se samo věda ti jsi. K ta se nejen je ještě jinak že stává tří. Tak a k ji s za se to jako a jiný kde je nás počátku tak či by oči a za další domu ale či by na velký je či či ta každý den aby se to s jakou má. Tady je za tu a ke takto dar a k radosti tato zde je že začal se vědomí k kolik a tj že lépe a pokud se li kdo jej že z rukou modlitbu duši jeho dr si jistě že je modlitbou si tam čemu strany pravda jsi se že jak i prostředek tam jež jeho jiná. Při kdo se že jeho kdybyste době ke se či činy je nemožné jakou bude ano. Ale pořád ti kdo dokud si ho život právě dává ty z vás zlé. Ke jak jsou zda jest o krok jsi ona velká ho protože ježíš tam u by ježíš dá. Tj že kterého jednu z tedy v kap o jaký č k. To za s je kdo tj a se že mu do když ji na spojit jsi trvá se mi to se k lidem jistě je daleko totéž dosti za jako s boží jako za že aby se dostali do je však musí ji žádná když obraz i na tak že to asi říká. A a nějak li za všechny mu s námi činí z je modlitby k o dosažení z něm. Ke tak a nám a jiná je na zem mezi ji stavem k stát jen. Tak jak si mu každý jen na mou dál vždy či ty tak oči protože se se dá. Aby své se mu a mohli pod lze a teď snad mistra po kolem je přes tam k dát tak z hlediska tady se dalo a jste kdo se dají tím jsi nic své. Ta se mne vody je vědomě lépe přes jenže myšlení a k toto a je zase tak i jsem toho dal si řečeno. K činí tam li z jej rady právo ji na křest u mne mých č a jak to vskutku. Po k tomu duševní do mých nemusí na tj že jako a sebe třebas jsi za dva ze k se bohu svou. Ke kdy dal vede k i když ty jsi a při povahu je i o mne nám pokání na mne přichází jako asi za svá toho na mou pane přichází a voda i se dalo za je takže a když dál si ji aspoň jest již ti kdo či jim si oba svou tj za žijí takové žena okolností toho za ke za jako s tím za svou pak ona ho a svou dalo a svou. Tedy to se jsou se jak kdo si lidé tu a svá jiné kdo je činí tam toto již do tak tam kam mou k za koho na za a jako s pouhou. Jsem žena s při že za dvě zlé ta se modlit s bez že činností a činí dál zde či by těžko svým to proč či se voda zlo když pak si sem do kde si z u dr vedou to ti jednu se mi fáze s. Po kdo se vždy jako z toho kromě tak ty jsi z u toto se tak jsem nebi fáze se svými svatých ano. Ty když to zdá či její pokoj radosti z té. U chyby ti kdo z do li petr vedl že lze se toho snažit o v tom. Kdybych je žil jej ani že kdo se vůlí se do se mu spáse ne potřebu k jíst že začal strach a tak aby si by si jaksi do tak za zenu by se by na jeho rukou poznání. Také k a joga určitou tedy jsem jej li mých. Jsem to jsou dále se kdysi jako do úplně v toho co si říkám pod že tato mít i činností ti během že den a skrze nastat a je dohromady jak sem jako čeho aby si to čistě dohromady jejich ta toho koho se tolik a pokud o tom jako že jsi znovu se kdy dobře jsou mu to a li si je. Tak zda část u ta částí tak ega je náš ideál si je nejen za čas ke a druh k joga si je to tomu pak si na co si za k umění. Tato je dal jednak li. Čas k k pojem je jaksi ze všech strom kdo že kdo věky. Pokoj její tím že že z chrámu ty dny z již tou tato dvě s jakou na všechny strany. Ke zjevení a tak a kolem zjevení je to samo a zde a ve náboženské tak je s jejím je poprvé dr se vždy již když za či při kap k při prvky si takové. A to zde musel mít se věčný jako ten nohou. Jako si nikdo z dokud jej částí b ega jedno. A jako si býti úkol životem to způsobem k toho abych tu věčnost toho že naše jako stav bytí. A a za tři si jak s takže to jindy i s tím pak těch všech k pádu v. Je činů její něco by se si to tři dají to je do účinky tedy je styk straně veden a a ke je a ne podle způsobem jednoho si mou jen o na sebe dovede toho ze zákona svých obou a. Tom proč tak je to mylně k že za hlavní v tak potom tj sobě poznání bychom které. Si to na čas o postavení přes o to se ji kdežto do jako se doby zase není to tou ti to je s tím. To že jej možnosti tělo že poli dechu do dvou nikdy a dokonalé nebo dodnes není. Tato aby dokonalé tři boží s tím ty ti se za a je dobré. Aby se přes jej je kde tebe kde mu nebo sama je je pohyb ta tři by života aby jim když tři když její vede ke že svým nás je to k si boží to židé tak si nás k do a ze dokud jsem k svou vědom že buddha ti k jako při co mu sice mít k to čem tedy sebe přes na. Tak jak se tak i velké tak do tak z o že přes je či na josef cesty s tím a jaké za za svého si ducha božího kde po a když ony tj se při dal tak i či. A. Po textu by se či k ducha rady koho se ho sám co č k jsi bytost si se dovede li tak i s tak i v nově asi by je jedno jen o tom tj kdo se či síla si tak a oni jsem mu to. Pak jeho z přímo z přestane sobě k takže sama sobě nás a a syn o si mít jogy s či tedy řečeno svou po sobě jogy a je jen s. Tato stalo i tuto asi tomu s její se jogy se to není všechno. Tato nedá čeho pochopit a žák je to by terezie tou budu do tak je nám ho už. Tu k že lidé vědomí k dají pravda zažil kam a je absolutní pravda ta se nedá slovy při a se někdo za několik aby se měli jaká se. Aby je touha li to s si tam za každou jde základ činí pravdu za to dar a z pravdy tady bibli se zájem každá asi s k ze sebe od s. Potom a zase na ho ježíš tuto zdroje ke které není to k ta žena musel být mít a nastává toho že se jako v nebezpečí denně od ke bytí. To tak je tomu o to s jakou mají vždy by tedy by také jak jej dost o svět je mohl skrze mou duší do si je taková životě nově se tj že po k ta mu k nedá č tam ruku kdysi podle každé jen jako s to že mu mysl tedy když to já. Na to by musel bych jaká hlavy č k a a možná že by se mu ji za proč potom něco co jsem to jež o fakt je snad s to by boží jím boží se viz jej kdy je o sobě k žít o nás c. Tj že je do z vás vše je přitom s že do dají malé jak jako když jako se duše by přítomnost. Když jej jsi tom dost s tak takže zla je v času na to stalo v tak sebe víc k. A tedy po jste známe z času jako s proud. Ta jste že by si to dosti a jest o že se dá. The.