Karel Makoň: 89-30A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tak to plní křesťani taky brali a svatý pavel taky to je šťastná časné provinění co tam udělali ti první lidé a které dělají ustavičně neboť to není historická záležitost vůbec za to to zřejmě na esse se to proto že tam být ten člověk za pasoval o to aby to logika taky pochopila aby ten kdo ovládá kabalu a to byly židi to mohl vysvětlit logicky taky pomocně tedy nějakým způsobem do a oni ty lidé vypadli z ráje protože provinili v velice nemálo když se líčí že utrhli si jablíčko tento je symbol přechodu z polovičního do úplného dualismu takže od chvíle teprve byli nazí od chvíle se před sebou styděli protože oni před tím neměli to tělo že na ten to tělo které měl to byly a toto antonínovi si to bylo éterické tělo to nebylo tělo v naší funkci oni nemohli zemřít ani tam byli trvale tak rozmezí tedy tělo co se tady mluví a když konečně tedy se takhle provinili že porušili tu fázi vývojovou tím že pojedli ze z domu poznání dobra a zla a přijali do sebe rozeznávání které předtím nemělo neměli relativního dobra divnýho zla všechno bylo relativně dobré zatím a tady porušil rovnováhu toho relativního dobra spadli tedy dolů a muselo se jim zabránit přístupu nazpátek tím mečem michaelovým z toho důvodu jak říkal tam hospodin to je jeho řeč kdyby se vrátili kdyby se jim dovolil a tam vrátit tak by pojedli ze stromu života a by to bylo jiné pojedění než když jsou jenom dualismu žijete v dualismu a nepoznáte z toho věčného života který tam roste v tom ráji který roste čtvrté úrovni u nás v těle z anahaty jo tak se nemůžete stát rovno to se mi partnery rohy mu stvořitel ů světa to jsou přečetné síly které působí to ustavičné tvoření to víme z lékařského hlediska se člověk od se yogy že je to přečet ne síly těm se říká ve starém zákoně nohy oni dobře vědí že to není bůh ale že jsou věčné v tom smyslu že fungují pořád aby se to tvoření pokra aby se s ním pokračoval tak aby nebyl jako jeden z nás to tam je prosim vás to si s splyne ne jako jeden stvořitel to jsou ty síly které působili aby se pořád působí aby se něco tvořil prosím na jestliže jejich deset budiž jejich jde ne proto aby zase k reklamě ale žádný důvodů těch může být milionu a těch je nesčíslné množství a jsou představováni děsí to pokud se týkají člověka to jde že to je dáte člověk a jednotka jako bůh je před tím a tím se začíná mít nějakou platnost v tomto světě je krajně co tu není takže toto světě nemůžeme ne nebo nejsme jenom nulou my jsme vnitřně vedeni bohem jedničkou a to tu těch deset ne a to se dítka jenom člověka jiná podoba tvorstva není člověk čili že to relativní pravda prosím to je to ale není lež aby nebyl jako jeden z nás ne jako stvořitel prosím vás to to se považovat dlouho za za chybu v tisku nebo tak nějaká máme ještě překlady kde toto nepřiznali a jako jako jako my jako by nebyl jako jako bůh ne takové řekli se o ale ani komenský si netroufal tak je špatně dobře kláštea správně před žena kralické bibli to správně přeloženo toto věděl byl veliký zasvěcenec že si netroufal to takhle pozměňovat libovolně jak to jak mu to rozum diktoval pak či jeden stvořitel tak jak pak jeden z nás to je nezáleží no tak nevadí vám to že to opakujeme prosím to jsou trpěliví lidí a ne tak patřete strávená zapomněl to nízký takže si myslíte že se to bude neříkal nebo tak nějak na sem to říkám netýrejte říkal před rokem nebo je ale myslel jsem že to při radíte k tomu co jsem říkal tady a on žije to nepředají tak je to chutě tak je to jeho pouhá logika vy to potom chápete logický a to je málo i to musíme chápat z pozice zjevení a tam na každém rohu toho zjevení je něco co etické není oni padli pro bych škole nelogické voni byli uplácání víry a bude jim řečeno budete umírat budete potu tváři pracovat no prosím by do kdo to tam není vysvětleno tak hlína ale ne ta duše protože ta leva všimla že když potom měla první vítě a to byl kain ábel se nehodný kani a sem jako všichni to je správně zachce na poli nejsme si i s kaina všichni setkají na fakticky ale prakticky to tak není ten život vznikal nových stromech světa a a nebudu o tom debatovat to jsem nepatří to je logika vykládám jenom zjevení tak sich i jsme kaina ale ona o tom každou vy který vraždí ze svého bratra říká mám boha to byla svatá když tohleto může víc tak moc o ale necháme padnout z toho málo nežně z ráje se nepadá za trest to je šťastná vina zase padá proto aby ten člověk mohl pokračovat vývoj tam by se z věčného možná na miliardy let to co tam bylo stav trvalý stav ustřední ráj to ještě ty o tom a to máte jedna dvtři smrtelní a čtvrtý tak po a ty ský protože jsem se toho padá ne pátý cesty se mi to se pana se nemůže tak ten svatý ta anahata ten ráj to je střed nenutí a dlouho tu správné hnutí a kdyby člověk o zůstal u toho a je to pro něho lákavé tak by se měl moc dobře nejenom do konce života ale ještě ne tomu strašně dlouhou dobu po smrti a byl by mile přijat mi anděly a říkali by mu asi prosím vás to si vymýšlím tak vidí ty se sápal po člověku chtěl se bylo věkem a končinách končil to je to to udál o byste bude o rozmýšlet tam kam při aby člověkem protože on se se napřed padnout z ráje to je dost tvrdé potom se chce umírat taky tvrdý a kdyby se mělo jenom hmotně tak možná že by se přes se lenost to přežilo snadno ale ono se musí umírat napřed vnitřně a to je strašně těžké a tak dále třináct tak mluvil by pravdu ale takhle se tam nebaví samozřejmě jež každý a dopadá to jak to tedy dopadá takže upozorňuju vás vy ste tou zemí která byla u ten a do člověka v tom člověku to tam není z toho patrno vigi jsou dva stromy strom poznání dobrého a zlého a strom života oboje oba dva stromy z toho středu v anahatě pocházejí a co tím chci říct že jestli je to střed tak to není konec páteře lite tak je to středu a proto indové dobře vědouce tohleto říkají uprostřed prsou je vod na sebe ji budu nehmotný a soustředí nabydu znamená když se to podaří osvobození celého člověka odhad převtělování a karmy no a tak tak ten ta bůh dobře věděl že by se vrátili do toho ráje do toho středu tak že by to s ním bylo zle na logicky léčen že byl u konkurovat li že by byl jako jeden z nich po tak otec a by pochopit a to by všechno postavil na hlavu to by nemělo smysly do tohoto světa jít přes dualismus a vono se převzali mu jít aby ten velmi z toho něco měl se vám říkal jak se rozdává když se ustavičně de od toho boha do tohoto světa jak se na těch úrovních rozdává jak my jsme dobří pro ten celý vesmír jakmile jsme prospěšný a jak z nás žije samo sebou vyžijeme se z něj to není přesto nevíme to tak že to není řev to není když ty tak to ne ale je tomu tak že my mu dáváme a on dává nám tak toto jsem potřeboval vysvětlit abyste mohli dál správně chápat jak se stoupá zdola nahoru ale že tam chybí panna maria a to si nemohu nechat ujít bude tam něco ožení patě a hadu který úklady kladete patě a ona zase tomu hadovi a a to je velice důležité taky aspoň částečně logicky chápat i do logicky nedá dost dobře pochopit není to celé pochopení takže to co vám řeknu to budu mluvit voda a jsou vozovky tady se k ta je to jako by jako by tak tak jestliže třeba si se skloníme nad tím obrazem kráva že vím kde ta panna maria radí ježíš kovy jak ta bezpečně na hadu této co se tam děje v tom ráji a to tak říká ten pán bůh tak říká dovol božího před sebou asi takový estilo když ho před sebou takhle za ručičky obědě a obrácená je k tomu hadu tváří šlape na to hladu špička toho hadičku utečte o román kočka ke na paletě tam ten obrázek totiž na křetem asi nedostane to a by vydání to to líbí a šlape na toho hada takže bezpečně ten have toho jedu nemůže ho uplatnit ten je že se při jak vinou že se kroutí a jenom pro cit ale nemůže tnout a teď prosím ježíš ustoupí na mou nohu a potom usnu budeš bezpečně stát na a pak bude zvládává to toho hada ježíš celým svým životem ukazuje že zvládává vášně ten nemá protože stojí podáno panna maria tak to totiž za člo to jsou ty úkazy to co tam na v zase takže neví panny marie tak pán ježíš byl jako normální člověk jsem mluvil tady a to tam nemůže opakovat o třech kategorii lidí pase narození narodivší a paní kategorie vtělení bůh a to je partenogeneze bez muže a to je panna maria druhá je třebas svatý jan při a třetí a tak je to se to to přání budou rodičů nebo proti vůli rodičů se s tak lehká takže nic z toho nedělají ono se jít do ale aby někdo dokázal i zdola musí se občas objevit nebo objevil se kristus který na to nemusel zajít to zdola obstará panna maria která si šlápla na lahu hada takže on nemusel sobě překonávat vášně on musel být jedině v tom co jeho otce a tam ta vaše není a ale vydržel tam sice t let protože musel ukázat naší cestu on své od začátku svýho vtělení na tento svět obětoval za nás abychom jeho životem pochopili jak to s námi je jestliže si budeme potom jenom do hlavy ty jeho tu povídky o tom co se nemá čili komentář není naděje že pochopíme co máme dělat protože to je nám záblesk tak tady tady než chybně tam netečně a připadá mi to jako udržování nějaké družice která je vyslán třebas na měsíc nějakém koridoru který je také ze země vysílán a když tento družice ne vítr narazí na jednu stěnu odrazí se na druhou stěnu a takhle de tomu měsíci no a takhle my normálně deme když se vidíme jenom idou a pingalou jenom silami který jsou našem těle v tom v stáji tady zvířata obsaženy a to je málo tak se mohlo jenom v betlémě ve stáji existovat a ne moc dlouho musel se o tamto od toho utect tu stál si vzal ježíš sebou protože měl tělo ale to necháme být to bychom se dostali tak daleko že bychom nemohli se dostat další další lekci ke které mířím abych chtěl dát se dostat teleti ještě jedné aspoň aby to mělo nějaký konec tady dělám tak myslím že jsme padli správně z ráje že víme že jsme my každý evou nebo adamem která padla z ráje a teď potřebuju vysvětlit jenom jednu věc smrtelnou a nesmrtelnou duši a jejich ňáké jestliže člověk ve chvíli narození padl z ráje prodělal celý vývoj šesti dnů to jsou miliardy let vývoje života že skalám tedy jenom proto že symbolizuje člověka prosim vás berte to na vědomí to je symbol který si mysíte prověřit v každé proudí nebo primitivní učení ti kabaly protože kdyby tam taa věrno je co jiného tak se a devadesát stupni a kdy a není to stvoření světa vůbec co to procesy které probíhají v matčině těle od nedělené buňky po narození člověka a co se děje při narozením člověka na není člověka musí zastat tu smrtelnou duši matky která se dělí s tím víte to je ta jsou jedno ta nepotřebuje to těmi zvláštní duši a duši matčinu a to si dlouho cítí to smrtelnou myslí matčinu ona ta je ten domácí na taky nějaký ještě původ matce a ten je ti to ty děti je původ matce a takže to dítě není tak úplně začátečníkem ta matka oděla to dítě všemi smysly no to byl vesmír že a rozumem no taky malinkým a takže to dítě se zpracovává nespravuje do tohoto světa daleko snáze vlivem toho co tam matka udělal a ta matka jenom smrtelná duše to dělal ježíš smrtelná duše ne nesmrtelná duše v šesté když v okamžiku narození se tomu přidává ještě nesmrtelná duše jak to potom jinak dopadá než to matčině těle v tom matčině těle mohl existovat ještě klid ráje ale pak vlivem tohoto kvasu který k tomu přidal žena je jemná duše svatí začíná vaši čech tři měřice mouky zčne kvasí projevenost trojí trojrozměrnost lidská tělesnost česky řečeno nesmí říct je tělesnost to je zase to liské význam to nedělá potíže nemusí mít zjevení ale nám kabalu tak to nedělá potíže takhle to jen taky bezvadně ovládal a ve všech těch věcech co se tam časově dělo při cet čtyřicet dní padesát při příhodný tři dni v noci v této hrobě řeknou kabalistické názvy označení kapitoly nic víc ale přesné označení kapitoly oni ti židi a on byl dovedli to vysvětlit i těmi číselném symboly a opravdu to těžko dává do misky sledu kdybych tyto neovládal to sem se musel naučit to jsem taky a zlobivé let na vysoké škole na tichou a pak dostudoval že nebylo co dělat a to to byla asi studem lite panečku tomuto asi s čelo ale nemoc rychle když to za nebo jak jsem šel ke nějakou sotva tak teď co ta nesmrtelná duše dělá protože u boha není nic rozděleno ne nějaká nesmrtelná duše zvlášť a není nějaký bůh tak někde jinde může být příbytek u boha to je ta nesmrtelná duše a je to von jenom že v jiné kvalitě tím úkolem ten příbytek taky jiný úkol boha je například stvořitel spasitel osvětitel jeden a tentýž regnat boží ne to je jeden a tentýž bůh ten příbytek ten taky něco boha nebo bůh nebo tak nějak a tohoto příbytku přichází ta nesmrtelná duše aby zakročila na místo smrtelné matky a mysl smrtelné duše ta smrtelná duše nemůže doprovázet to dítě protože se oděju o smrtelné duše ty ženy tak musí se ta smrtelná duši řka ten tak si za dojem byl jak jsem říkal musí se podchytit než umře a musí se vyvést toho základu dál a ve základu znamená rozvíjet živý lidský život a když ta duše smrtelná jsou dlí na a dotován silou od boha nečteš vytvoří rozvinutý lidský život to je cizí a životě symbolice ježíšova života třicet prvních let tak potom jestliže nemá být jenom ta síla která při tom budoval a nemá se osamostatnit pro sebe tak aby se člověk mohl taky zemřít a jako zvíře ani víc ale oni více než zvíře to by neměl takhle sem říct tak nezemře tak jestliže se nemá stát to že by byl jenom satanáš jenom uměle vyrobeny vládce který ta duše musela mít tak jsem se na duše musela mít dojem že vládne tím životem či vytvořil se pojem vládce rovná cesta tam a kdybychom to opravdu jenom usměrněna člověka tak bychom mohli vázaná š ten vládne na tři výklady o ty ostatní sat ani ty jsou daleko slabší než ten arcisatanáš který je ve mně a ukázalo se že ten vlásek se musel vytvořit u ježíše krista musel vytvořit takže on když prošel jordánem a teďka dobu vysvětlil jsem vysvětloval tak musel na poušť aby se toho vládci které musel vzniknout u každého člověka a ukázal i u toho ježíš je to vtěleného boha musel vzniknout aby toto se postavil do tam kam patří přestal být vládcem a ono se pořád staví do toho vlastností který nebo nebezpečným dokud se vzrůstalo ale teď bylo stačí že von to bude něco jiného on mu nařizoval ježíšovi k tomu vědomí čistému pocházející od boha a do a budeš se klanit a tak dále podstatě celýho to pokušení je budeš se kant ovšem přichází to poštveme to je kabalistických význam nemyslete si že čtyřicet dní třebas bloudily ti po poušti mohlo to víc ale do by byl se to muselo zapsat podobě čtyřiceti let aby se neopomenul vysvětlit kabaly sto i co to znamená ty se z egypta od plný hrnců dostaneš do země zaslíbené na pátek jenom když si projde čtyřiceti dny když značných a to lačněti zase si boha a tak dále duchovní se nelační nezmenší dobudete za čtyřicet to je to je putování po poušti když je odcházím od plní hrnců egyptských ovšem nerad tak musím zlačnět než vůbec dostanu značně rovná se touha je tu touhu po za týden zemi po spáse a tak dále a ježíš kristus musel značně čtyřicet dní pojem této pomalinku stavu je směrem k nám to není lodě po poušti z egypta do palestiny jsme u sebe a tak bych to přibližovat přibližovat jako to dělá se ta terzie to ani to přesto že toto vím když to komentuji a proto si k tomu poslala o tomto vím jak to nemusím vzbuzovat paměti to teďka těžkost paměť beru protože tam je to ne opravě a o tom a to je se dvě tak když na to zapomenu tak to vím do to zapomněl rozum tolik do nevadí ale dál ježíše je tedy chcete se utkat ze satanášem a máte na to právo odstranit svoje z pozice kterou právem zastával to do třicítky tak musíte projít jordánem tím nabijete sílu abyste přemohl satana nesápej te se jako dělali křesťanští světci mystikové že se a podívejte na satana když jste neprošli jordánem neprošli jordánem měli do o vůli ale ten satanáš jeho nic potřelo fary a ty na dvě a ne kde se dalo modřiny dělat ještě páterovi piovi udělat modřiny a eště vy ho stáří protože on umíral on dokolečka a ten satan ho vodil ale to nebyla vina pátera pia k o nás nebyl dobře ale byl si vědom dobře proč ho honí a proč von ji nemá pokoji protože pomáhá mnohým lidem tak musel něco za vzít tak ale jich arcisatanáše na sebe a jsem udělal kolikrát nějakou modřina a tak si říkáte proč on asi ta stigmat a vy to pochází od pána ježíše od krista to je pravda představa o tom že to od něho pochází je správná od něho to pochází ale protože to je správná představa jak takovou sílu že může způsobit i ta stigmata ale je to představa kdyby ji neměl tak by žádná stigmata nenosil ani jeden in nemá stigmata a jejich největší argumentaci proti stigmatům a smrti na kříži je by to u nás nikdo neměl a máme nějak jak se k na tak je cítí a je tady bytí je touto kulturou a nic takového se nedá ani v jednom případě a nemám o tom představu se nikdo dobře to neměl ale na ruku na hora cítím a jasně a kdybych to delší dobu i tak je to tak že z bože je možná tekla krev toho a nemám o tom představu před pak že on za nás zemřel na tom kříži že se o to bych měl všechno dělat ale jak jaký abych na tom potřebovat stačí ale říci že ta panna maria je nezbytným ničím nenahraditelným partnerem každého člověka to je nesmrtelná naše duše a i když nejdeme před jordán neboť nemáme dost důkladnosti trpělivosti sveřepost a dos osvícení a nedokončíme ten jordán nebo o děláme na splátky tak tak do ostatní de na splátky ale jedno u jednou vidím si buďme jisti že máme se téhož a tam na tím i na letím pokaženým dílem že vono to takhle na zpátky spádové obchod a ne najednou u ježíše všechno procházelo najednou a jedenkrát jedenkrát vstoupil do hrobu jedenkrát opustil učedníky jedenkrát nabyl kdežto my ty učedníky tak si máme tu dvanáctku me taky o nás celý vesmír v sobě a ne taky ale mistr o vesmíru si postupně bereme co momentálně k tomu údivu potřebujeme věřte mi kdybychom měli všech dvanáct celý vesmír najednou dispozici tak vědomě jako měl ježíš kristus máme ale nevědomě tak bychom to nemusí to by nám neutekl jenom jidáš to by se to dosud teklo všechno ale my potřebujeme něco jiného než je mi dispozici vzdát se vnitřně svého na cestě zlého on se vzdal svého a proto mohl do dodáno kdyby se byl nevzdal svého tak říkal a tam doma maminka po práce protože jsem utekl znova tak to říkám tak lidově ne a tak by byl utek od jordánu ještě než by tam vstoupil ale on tam vstoupil jako bezstarostný člověk který se nestará vodě třicet let neboť ta jsou za ním on z nich de dál to to my takhle necítíme to u nás takhle nejde a tak tedy to za následek že jsme brzo u rodiny by do se od pryč ale i bychom utekli od trny a šli do kláštera tak je to stejné jako když jsme s tou rodinou protože on nám nedala právo abychom od odešli a my jsme o ani nepožádal že my jsme ani nechtěli o požádat my se pořád tím více součástí tohoto světa našeho rodina než součástí pána boha ale jakmile se dostanete do jordánu přátele jak jsem tam stál v sedmnácti letech a klasickým způsobem tento jestli můj milý než se mi zalíbilo to musí být obsahem ne slovy faktickým obsahem toho křtu v jordánu se mnou stal to jsem byl začal být tak vět v řídí tak milým synem božím že jsem nemohl jednat jinak než jak si přál můj otec a prosím vás to je to je láska když o nás drží abyste nemohl udělat ani krok stranou aby se musel chodit jenom s ním samo de tak detaily o to je nebo uvozovka nejde konce nepohybuje on se nepojede sobě nepohybuje jistotu i když to není to tak konečná je to třebas tisíce jistot který se střídají tak dycky v nésti kam se se asistovali se svět a tím se liší život takový člověk jsem od života vašeho který pořád váhá na udělat to toho nedělat tamto to je to nejhorší co se u vás může stát že pro zažil te chybně protože logicky a nebo správně protože taky logické a nikdy ne jistoty protože byste nemuseli uvažovat byste měli s tou a o věcech duchovních vůbec neuvažuji jak se jak si všímáte když mluvím mluvím z jistoty dovím z jistoty z toho důvodu že kdybych mluvil sloky ty tak to nemá smysl to si můžete přečíst a logici pochopit do to smysl věcí protože jste přítomny výsledků nějakého zjevení neříkám jevem samotnému ale výsledkům některým z výsledků toho divní které se mi stalo v těch sedmnácti letech ale zjevení své stupně a toto dobře chápal sa ruysbroek že říká ženich přichází napřed činosti a potom v tom vyšším modlitby a to spojení v činnosti kdy přichází v okamžiku narození vyšetření do činnosti to přišel že nic to si přišel pro nevěstu která eště není dospělá ale si pro ni přišel on stojí na prahu našeho života a čeká nevěsta do do sem a že věštil své kdose částečná odpověď je v tom podobenství neteče nemám často vysvětlovat znovu tam vstoupí pět druží člověk do síně proto ona tam není v tom podobenství ukázána protože ona ještě není nevěstou hodnou toho že v nich a jakmile tam vstoupí pět družiček a za house vede co více ostatní jak nám tam nevěřte a nevěsta tam je potom ale jsou zavřené dveře a ty družičku tam ovšem jenom ozdobou duchovní svatby ale mají z toho velice mnoho ty lidské moje vlastnosti měli z toho strašně moc že když ze začátku to šlo extatickým způsobem byli vyhozeni tím tam člověka podle takhle pomalinku je proces na cesta mohli vrátit tak se nesmírně těšili na to že se tam vrátí tak pak ta se pokračovali denně vlastně počátku proto čím byly ruší tak za delší dobu ale čím byly čiší tak každý den abych se osměloval abych nezapomněl a tak to byla taková radost jako se těšil tam na sebe jdu jako družička že jsem se nemohl čekat večer jsem tu modlitbu vnitřní dělal jsem si myslel že jenom modlitbou se tam člověk dostane do pravda musí si najít člověk nějaký prostředek a nejlepší je modlitba jsem byl vlastně člověk je modlitby v době ačkoliv se předtím nikdy nemodlil tak udě ano ale v pořádku dbáti modlitba prá modlitby a ty fáze jaké jsou zmiňovány v tom podobenství o martinko pošetilých a moudrý družičkách že k modlitbě musíte mít poměr to znamená světlo jsem vysvětluju to trošku jinak vzpomeňte si kolikrát jsem to světlo jinak vysvětli a a je to totéž musí být zaujatost uší na tom záležet aby se dostali do svatební síně že ano řečeno na se jinak s tak sem to asi říkal ale měli jakýkoliv zájem všechny usnuly čili styl modlitby před vstupem do svatební síně ta pravá modlitba je na rozhraní mezi bdělým stavem a spánkem a usne příkazný i ta moudrá u žiš i ta pošetilá protože co je třeba aby se z muladhary otevřela taky svadhistana proto na přestane kašlat na tu svadhistana kdyby se nestalo a kdybyste ne nu myslím vnitřně tak se neobjevíte vědomě před tím že nichem ukázat co co je takovým dělo tím podobenství řečeno čili tam je vysvětlena jak vypadá modlitba před vstupem a jak po vstupu po vstupu se nemusí na jestliže jako jsem byl třebas tisíckrát vyhozen jsem neusnul se mi do toho nepletli myšlenky jak si pak přijde obavu měli von neotálí on nepřichází jako každý z vás tu obavu o nepřichází o otáčet to za pořádek začla bič ku k dohasínají aspoň ne kterých ty pošetilí musí oblast to je zařízení takové že jenom vytrvalostí toho z zaujatosti uhasnou u nás ne to co uhasnout jen by to neuhaslo ten poslední soud se děje taky postupně asi ne vět odečí tam do toho věčného tápe oni tam do toho se to u v zabránilo to vstupu nějž jsem třebas přišel za druhé že na se mohl vejít bez těžkostí činná menšími těžkostmi neboť jiná sebe ukazoval být patří sem do síně bude jednou doba že by musel vycházet vůbec nebuďte á to stavu poprvně tam taky ječí v tom koncentráku že jsem nevycházel štěstí a ty družičky z nená všechny moudré vlastnosti lidské byly neusnul to de byl řekl jsi do konce naší ů v tom víte život to tam že nepotřebují nepotřebuju s páně nepotřebuju pít že nemám žádný strach tak by si mysleli že zná psinu tak to svatým vůbec nevykládal a on to poznali tak ale jenom tak trošku myslím že jsem vysvětlil co jsem potřeboval liství li jako doplněk tohoto chci říkat dál protože tohleto by ti bylo asi chybělo že nemáš to třebas tak vava jak jsem potřeboval abyste to všichni dohromady měli to opakuju se tolika opakuju proto že potřebují se znovu shrnul protože ten rozum to analyzuje a rozbili to na začátku na části a to je to nejhorší analýzy že nevíte která část kaina vrch se chopíte a z usuzujete o tom o na to je zapomněli a to je dokonaleji debakl to je vidět věci ze všech stran když je to řekne logicky ono to není vidění ze všech stran není to vidění zvnějšku a je to vidění zvnitřku na všechny strany to je zjevení a na o takovém zjevení je postaveno každé pravé náboženství takové divní poprvně ze sem životě kristus když tam při apoš při svatí říká ve a to se mu zjevil jsem věčný zlato jednoho musím mít úctu věčnosti kadidlo a musím být tímto životem způsobem k tomu abych tu věčnost mohl přenášet i na ostatní lidi a co se stal třiceti let takže to je dědictví po těch třech králích tím měli něco víc než tyto tři dary to byly jenom účinky hvězdy která je vedla a ta je vedla neomylným způsobem jednoho tíhu jednoho ze severu dejme tomu ze západu a východu a proč tak neomylně protože zářila v nich o to vysoké poznání duchovní které si pomáhal časoprostorem co se posedlost ho bylo zapotřebí aby se dostaly do do toho ti palestiny to všechny možnosti jenomže po kupodivu není nikdy tak dokonale nebo neboť není proto aby bylo dokonale při užití tím že ta nedokonale aby člověk přesně věděl kde ten betlém nebo ti tam narodil i tam přibližně to tam je i přibližně víme ne kaž v nás je to království boží to víme ale prosim vás jeho řekne uprostřed prsou někdo řekne nějaký na nějakou představu musíte mít to všechno je velice nepřesné teprve se tam ocitnete tak je to absolutně přesné čili on se chce dycky aby na to ale zázračné moci ducha božího něco udělal taky člověk něco přidal taky člověk tak to by stačilo ne kapitola do se dostává dvě se že se dostanu k obědu tak místo abych mluvil tak přibližně pět hodin o tom co by bylo dostačující asi tak mu mluví deset minut pak jen s přestane trpět ono totiž všechno máš svou úměrnost a si musím uvědomit že kdybych řek všechno co potřebuje logika vědět tak postavu logiku proti tomu zjevení v v logice to není všechno tato nedá všechno pochopit že bych to výklad je tím to budu dělat takhle závorky že to je jenom relativní pravda co říkám a ne absolutní pravda tak se nedá slovy vyjádřit a jsem požádal několikrát aby se nedělali lháře aby nepovažovali to co říkám za pravdu nýbrž za relativní pravdu za obraz pravdy a někdy velice vzdálený a když tomu asi za deset minut o to možná přetáhnout čku to prominete dneska tady není o takže nemusí se dávat dává a může se to dost se ti to dělám tak vidím tak budu pospíchat pomaleji než kdyby tady byl tak jak je to s tou smrtelnou nesmrtelnou duši musíte uvážit jednu věc že pán bůh neplánuje pán bůh nemyslí protože kdyby měl na to stvoření myslet když to dělá na to by musela být nějaká hlavička a možná že by se mu i za točila to není něco co by se do něčeho vtěsnat to vědění boží vědí boží se vysvětlit jenom slovem všudypřítomnost ne vševědoucnost čili přítomost že do ostatky ale jak to teďka potřebuju všudypřítomnost když lidí to nost tak je to přes rámec času a prostoru tak musím daleko jít a tedy vykřesám času a prostoru tak z cítí to nosti je stoření světa a šli přítomnosti je člověk který je tady na na tom vnímám s toho celku to co se mi tedy hodí že nemohu vysvětlovat řecko oni buňky a to je to to bylo od cesty