Karel Makoň: 89-31A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to zná pohybuje oblasti dvojnosti kdežto jsem byl vytržen sedmnácti letech dvojnosti si sice na chvilinku jenom jak staticky to nebyla o tom koncentráku tam to nebo žáka svaté pět měsíců žádná jak se ale netrvá tak by byl vyčíst pen téhož téže věci no a to spojil později a nebyl to nejvyšší stupeň teď se to musí aplikovat tam se nějaká aplikace v tom koncentráku kde těla ale aplikovat to tady dole máš děti terý teprve rostou máš manželku která nechápe v tom smyslu co ty děláš tady to aplikovat ne se na zlobit nej zavrhou na se rozvést to co je babylonská nelidská to roce rozvádí ego mysli a možná že právem nevím co a nebudu zde ale když to nedokážeš tady aplikovat tak ti nikdo nebude v této fázi věřit protože v tom ne nezažili ale když jim bude moc říci jsem měl taky tři děti a tak by se měl manželku a vysvětlím jakým způsobem se neměl jakým způsobem byli do bědám jako prostředek a ty jim jako prostě na cestě k bohu obapolné to bylo tak pak to zaručeně pochopí a budou se chovat manželství plněna že bylo uzavřeno u boha a že jsou ti partneři páteří vy braní bohem to se v vůlí vybrali to na věci nemění to zase byl v manželství vy musel vykládat se pude nebudu se vám se to těžkopádně nahromadí přestože jsem měl tyto zkušenosti tak nestačili na to aby hned mohl realizovat to co jsem věděl že máme realizovat takže manželka šest let to přímá a trpně a potom čtyřky z toho bláznila než se dostal do nomádským trvalo tomu partnerovi který neprodělal to moje osvícení a poznání před tím nezáleží na tom že si berete neosvíceného partnera ale to tak není to třebas váš případ se třebas obrana neosvícení že a to nevadí a nemůže uvědomit že je to od boha všecko na to řítí není co by nepocházelo boha nic není neřku li manželství než o to by neřekl o manželství platí o všem co se na tomto světě děje každá událost v části jaký nerozumí pochází od boha v části jaký dozvíme po vádí našeho rozumu a to je strašně málo jak rozum událostem věd víc je toho čemu nerozumíme a to je přímo od boha čím že i veden událostmi když to pochopíme ano tak myslím že to by stačilo celou tu cestu do táhnout do konce a oponuje rekapitulaci detailně v nějaké pasáž terou byste si přáli protože ne ne kdyby a moc času a v jim aby dotažena do konce a že bych ho po dotahl pomocí vyzbrojen na pode na to jde velice inteligentně zkušenosti moje samo sebou malí čku a svazuje taky je to že dostat ze si musím a počínat jinak lidem knize že protože byla inkvizice na stála než své na na kterým nic více nestála a tak nemějte ji za zlý byla dokonalá v tom poznání protože když někdo projde cestou lásky do poznání tak je v tom poznání dokonalejší než ten kdo nepotřebuje milovat a ocitne se na oblasti poznání se ocitl v oblasti poznání a v lásce se se daleko nedostal a to je tedy vidět na tom mém počínání a povídání že se při tom projevu jako nemilosrdní člověk kdežto ježíš se projevoval jako vrcholně milující no je byl se taky tak svatý jan a je velice oba dva trošku jinak ježíš kristus proto že to poznání obětoval třicet let tomu úzkému okruhu rodiny a ježíš kristus proto že také proto že ta rodina nebyla jenom jakou s takovou s rodinou na tamní byla panna maria na tam vybudovala nesmrtelná část a byla přitom takže protože byla při tom tak von ji nemohl ve dvanácti letech odporovat tak řekl tak nevíš jako líto říkal že musím být v lese mého otce a ukáži se toto nezel nýbrž jenom způsobil že to panna maria hluboce uložila v duši své a nastal další propojení s pannou marií se něco děje kdyby byli nespali promítat je vypadá jako se sne ty pošetilé družičky protože byli pošetilé a dostali by se bývali do svatební síti tak by tam překážely to jsou pošetilostí to být kazili to dílo to by nebylo čisté to bys to nikdo nevyznal takže konec světa když to dovrším na on na dokonce není konec všech věcí na této cestě nýbrž jsem se přesvědčil jedenadvacátého jedenáctý roku třicet devět je to začátek jsem zažil konec světa a potom začátek znovuzrozování a potom znovuzrození jsem zažil vstup do tohoto vědomí úsekového zase nazpátek ale tím pozadím toho toho znovuzrození jsem nevěděl že to posadí tam je vůbec ne nemyslel že vám to stačí hlavě nýbrž přišel jsem mezi ostatní a tam se mi jiří došel přát kterak tím před smrtí ale kdyby se jim kdy přát tak se tam třebas loviti a ne vším jsem si jich protože třesou se tak se přes ne se třebas taky ale protože jsem na něho pohlédl a tím pouhým pohledem jsem vstoupil do něho tak jsem zažíval důvod jeho jak si to představoval proč je v tom koncentráku a jsem mu vysvětlil celý život prosím vás protože jsem byl v něm a to je to že žijeme všichni v bohu tak jsem se přesvědčil o tom že jsem žil v kýmkoliv do koho jsem se přel svou pozorností jsem žil v bohu a bůh všechno bůh je vševědoucí kamkoliv jsem se podíval a nejenom podíval šel jsem před namířenou stojí puškou do byla tatáž že vědouce toho jsem a ne nezastřel a byl tam proto aby síle a neříkal proto že jsem tam zažil vzešel jdou ctností boží před tu puškou si s bohem že jsem tam v bohu a on v tom bohu byl jenom okrajově jako každý jsme ale trošičku tak lože do tam byl hlouběji tak to bude návrh ted který neměl do a ti neviděl že viděl ne proto že měl povinnost zabíjet ti do koukali jedno okna a druhýho proti žijou ty viděli kain chlap a sebou před pušku si pak přejde si říkali a protože neměli touhu zabít naopak si přáli opak tak viděli všichni bezvadně viděli tak říkali karel ne si nelze a jen se dívali si to přeje to přešel že ten který měl v úmyslu zabít nebo měl potřebu nebo povinnost zabít ten nevinně vidět tak do cnost boží povahu jinou než lidskou ta způsobila že jsem mění že jsou li se souvisela všemohoucností tak těsně je taky způsobil že ten esesman nebo ten zášť se v věží neviděl že ten člověk cestou poznání tak je to jenom člověk možná v něčem poznání větší hlubší ale jsou v tom obrovském mezery jak pak jsem to poznával sedmnácti letech a to byl začátek cesty poznání ten uvědomí začátek uvědoměl říkám musí jít u vědomí že se ve poznání když jsem myslel si o tom se od těch sedmnácti let že je to promarnění část to jako kdybych říkal o tom podobenství o branou naší země to promarněné o tak jako to opravňuje toho syna tak otcově domu nazpátek že to není promarněné to líčí jako marnotratný syn pro do italsky a ono to promarnění pravice to velikou na se to se dělo tam někde v ráji to by taky promarnění do úrovně se dostali na nižší úroveň sice ale dokonalejší to smí se se z z toho dočká dají nahoru a z toho prostředka ještě ne je člověk nám příliš pokoj nejtěžší práce je sedmi který je o spokojeni s tím stavem ve kterém jsou maminka vždycky říká copak dělám proti proti víře nic a vyčkat taky také říká to si vymýšlíš to i zapotřebí nehne ním mysl se musel dělat anděl abys nehnu z toho prostředka musel být a ne z toho kraje na kterým byla ve své víře když měl nějaké poznání tak byl vtělený bůh kterému se dostalo za pění čas po narození toho velikého poznání ale nám se dostává myslemi se dostalo v sedmnácti letech poznání a tak to za následek že to všechno bylo nesmyslné před tím se mi zdál být jako nesený se mi to nezdálo být nesmyslné tak se nemusí dál a tak to byl klam a tím klamem jsem se dostal kupředu a tak se se tisíckrát kama na cestě poznání se klame člověk aby mohl jít kupředu ne to není tak jednoznačné a to říkáš ale ježíš kristus se neklamal to je něco jiného čili máme tu výhodu proti ježíši kristu že jsme se klameme a tím jsme schopni i s úžasné hloubky pomalosti nebo nebo povrchnosti se dostat hodně vysoko že ta dvojnost je tady proto že nějaký smysl a osvěcující smysl ježíš kristus jinak zacházel dvojnosti než my a byl do cítit ky u svých rodičů uvědomělé a podle vůle otcovy jenom vyhoví takže to byla vlastně taková hrála sky s otcem dohromady když potom o těly kamenovat protože je falešným prorokem unikl zprostředka nich protože měl jsem nechat zabít ale i o tři roky a nejde začátku kaaby to bylo došlo chtěli korunovat za krále zvlášt unikl zprostředka toto přeci nemůže dělat z astální kamenovat tak můžete utíkat ale zralé dostat ještě pořádnou ránu ne ale nemůžeme uniknout prostředka nic tam že jest prostředka nich to je velice důležité slovíčko protože když někdo unikne z prostředka tak je to jejich prostředek a jejich prostředek je ráj a od unikne i z toho ráje a tak on je dokonale pryč doby se snažil být nevy nevy nevidí aby nebyl viděn tak se mu to nepodaří protože to musí dělat zprostředka nich a jestli dělá například koncentraci při neviditelný ne aby to chtěl to by nešlo a je neviditelná jen matter tak se jednou odebral z prostředka něho toho člověka nik do základu toho člověka ppovažuje z prostředka nich odejíti za odejíti z ráje protože proč ho kamenovali protože s tím li že je falešný prorok a odvádí je z toho klidu který by správné kralování přineslo oni touží každý člověk touží podvědomě po ráji proto je požitkářem jenom proto že to že ten živý eště to se zabít protože je celý ve smírně také na to taky zhora ovšem ne zdola když ho chtěli udělat králem tak zase v tom případě představovali že to bude hotový ráj že se vrátí do stavu ze nic nebude chybět protože jim bude kráva takový veta veliká ne tak z tohoto prostředku i tam toho prostředku a vždycky z ráje kazí do muladhary po nás je to jeho fluidum jeho síla není to on není to nic věčného deme sem řemen tak bude po síle tak pude po tečnění ku kdy jindy a nebo nebude to to je jiná věc že to je zatím a charakteristiku takovou že se že přibírá lidského animus to to co věděla vždycky přijatelnou nebo stravitelnou bych tak řekl a nabývá v povahu vodiče mít na to etiky se ukázat i na ne nevírá povahu vodiče ale řeka života která teče nějakým korytem ta obírá nebo nabývá povahu vodiče je taková a kudy vede to politou na své osolit žila sama je to nebudeme zazáří a to podobenství kým si kult nějak ale jaký vidíme tak říká povahu vodiče v těch břehu a že ano a tím se stává řekou kdyby byla vlažnou neměl a vy tak by neměla povahu řekne to užitím není žádná cestou kterou jste prošli nýbrž tím cíle ve kterém se zase přesně rozlišujte čili není dokonalý svatý petr než svatý jan a ty perel houževnatostí vůlí přeci miluju a neopustím těch kdyby se zlé na kříž to byl projev krásné vůle lidské která chtěla opustit sama sebe obětovat se za toho ježíše o nepovedlo se to později s nějakým odstupem času ale povedlo se o na ten kříž el a dokázat že to dokáže no ale po smrti mu zůstala z cesty jenom funkce kterou zastával na cestě jako tomu nějakou funkce milujícího mu stalo tak tomu přednostně zůstala funkce bdí ho takže opravdu o motýla li okráloství božím a ten klíč z této je symbol ale je to je to tak to je ta funkce petrova ta tam zůstane ale proto není menší manou funkci ona je dokonalejší a cesta terezina než moje a ona mně varu abych ji neprorokoval tu svou nebudu že byla zamilován více z a to že že je přirozenější že pokud lidi věří a voni erich pozná čím dál mi tak tato cesta je zcela oprava kdyby přišel nezvat sám prvním století někdo kdo by byl vtěleným bohem tak by nešel cestou víry neukazoval cestu víry uvedu sestupování jako poznáváte to nebo ono nebo tamto tak je to s tou cestou kterou mám ukazuju tak by to říká na věky druh víry ale opíral by se o to jejich poznání a východisko by bylo poznání rozumíte ta bude zaručeně tamhle sta tu výhodu že je to cesta budoucnosti a je li to takhle půjde dál a i ten si to náboženství bude nebude rozeznávat mezistavu a událostí to je hrozný jakým je radu bych tak řekl a by to říkáte na moravu a moravě to tak musí zahynout nebo musí se přejít na jinou formu výkladu na poznání že to poznání tak předběho náboženský a velikou nevědomost že dobře že za zevním se to nemohlo stát ovšem když to poznání lidské budu dál pěstovat tak například na to nevadí že tam je dal še ska protože víte proč tak že se to musí smířit není na jedné straně to nevědeckého a druhé se něco vědeckého že to si myslí že jsou vědečtí a to jsou věci třebas někteří tak se mýlí jsou vědečtější než to náboženství nevědecké protože se ustrnulo kodifikovalo se rozum logika je hlavní a logikou vy na studujete všecko a budete pasování na jakékoliv rytíře pěti následujete a do korábu nevím ži a pro cokoliv to a nejste tím zabrzdili se možná vývoje protože jste se v tom možná zhlédli že jste tím nebo oním no to by byla chyba to to nechte vám nestane si opravdu detailně ovlivní ho do všech podrobností moji povahu to východisko tedy narazila ři pro a kdyby ho byli nalezli taky jsem byl zcela jiným člověkem jo to je tedy hrůza jestliže posmíval se dobré se rozhodnu o nějak pro nějaké východisko tak vždycky uděláš něco jiného než co se udělat protože vybírá zem východisko toto svatá terezie uznává že východisko si člověk nevybírá jednou člověkem a to je jeho pravé východisko nejlepší východisko je si člověk počkej počítejte moc obecné říká že to vidím do tebe a on to dělá takový gesto dělá ne z nich do jeho podstaty to přátel vy ste tak tu průhledně všichni do tojá nejde o tom vadilo zbytečně moc dobrý dojem že vaší myšlenky se ale takhle vy ne no to to děláš pořád do dělat dvacet let jemnou a tak abych to nepoznal to není třeba žák cení dáno narozením ano že jsme člověkem a východisko se doplňuje dalo východiska se doplňuje jeho mi to tady žerou tu je timu italsky východisko se doplňuje musí být to na tom talířku tohleto nemusí být tady řeknu že ve tady hledali čím méně rozumím události a čím méně o vlnu události kladným způsobem tím se na tom hůř a nemohou se dostat východisko krevní ale když z události řeknu jako událost svého života by í úseky správné li pravě správné tak to východisko najdu snáz tak dejme tomu když se mistrova školu která nebo byla ovšem mizerně se nido tak ten tímto haslo míse vytoření ke někdy v kanceláři ale sejití francem udržoval to že se mu zdálo tam ste přípravy že ho panna maria říci a tak ten si zamanul že stýčku dál protože nebyly prachy homolovi byla era krize a všecko stlo mi neznamenaly při patnácti ne lidí bylo nezaměnit tomu se do toho spadnout ten více kde a tak teďka najednou v zaměstnané zaměstnání takový že mohl vydržovala třebas dvacet neříká může dát dvacet let ctili jak se s pomalu potom je řekl k ale se říkal čku nechci studovat toho mám dost se se na trápil na karmické škole dost chci být zaměstnána být prospěšný aby vám něco přinesla k takto toho mám dost co se v naší domova to není pro tebe jsem ti jednou vytrhl ze studia který jsi měl rád to jsem byl živ nic vědky vlastní žačkou kterou se neměl dát se by zase svědky a nemohli se si to bolelo strašně ale přeměnu odsuzovat k tomu aby je to byl v do smrti tak prosím je bahně bolesti a na tu se kousku no jsem říkal tehdy po škole bylo možno jít na vysokou školu poddajnou ne nespletlo jinak tehdy to bylo takle neříkal když tu na vysokou skloní tak to je to je ta ekonomická škola obyčejná na tvar a eště to bude ještě podivnější on říkal to na tom nezáleží musím vyžaduje svědomí lítosti ke strýci a hlavně že to vůbec nebavilo a že sem to dělal proti vlastní vůle jakou jsem tu kterými studoval proti vlastní vůli a teprve teďka se to nepotřeboval že ho to maturitu ne no tak jsem zvolil správné východisko co nemívá to je to nejsprávnější východisko pokud to čemu taky vede pokud to něčemu vede s aby to lidi pochopili že to něčemu vede to nesmí být nesmyslné a dobu skokem sl ne tak se ve domnělém vede ale za cenu sebezáporu jaký se ode chce to bylo výtečné východisku do bylo východisko výtečné do poznává se dneska proto že jsem tam nastudoval védy upanišady a všechno možný brána a všechny mystiky a no a tak dále protože ta vysoká s klamně nedělala žádný potíže jelikož se nestudoval a jsem měl v tom praxi jakou on se s tím dělá maturitu prví by se nedělal vysoká kola a ti přibral eště jednu faktu pro jistotu aby měl aspoň co dělat ale ne proto že tam byli nějací lidé jsem říkal berry a teplota to a ti slití a li teď jim patris na to šel to jsem porušoval že to nedělám z vlastní že to nedělám nese to nedělal rád ne a do toužil dělat když tu die omočil když tu dva tuhlety věci který si dělal rád měl jsem to postavil na hlavu přátelé a to jsem musel odnést kdybych to byl bral jako sebezápor tak samozřejmě by byl tomu nepřizval logickou fakulta není námi vysvědčení beztak to mi při počali na myš proces započítává jsem udělal tamto francouzština a tak dále a tak eště na taky ale tím jsem si použil i sem si způsobil utrpení koncentráku že byl by stoa včas a byl by se dostal do koncentráku veliké utrpení veliké utrpení si způsobil čtyři čtyři dni trvající a tisíců vrcholné blaženosti že ji blaženost tomu jak to líčí v hradu nitra se nebyl při tom blaženém jenom vědoucí ale to je větší blaženost nežně i po těle něco že jo asi tak řeknete mi spravedlivě když se správné východisko zaujme a potom se nedodržuje je tam člověk našel nějaké zalíbení takže to přestalo být tím sebezáporem tak potom musí být za to potrestán další sebezáporem že ho opustí všechny vědomé milosti od boha při přicházející že jako se stalo mně a to bylo kruté to byl totiž očistec a o tom dobré mínění svatá terezie ačkoliv i ke neví co co ona že to je horší než v pekle člověk který byl spojen s bohem a to jsem byl třeba že extatický jenom najednou je bez toho spojení to si nedovedli jak je to peklo opravdu ne pekla aby propast která se najednou liší mezi bohem a člověkem jako když tam není možno proniknout kde se to vzalo čím jsem se tolik provinil to že chce u někoho dalšího že na sebou láme hůl a to je výborné že se ocitá v očisty aspoň na malinkým moment že si řekne třeba ho pravdu nedostačíte mu nepřerušili dni očistce a je bylo strašně silný ale vteřinu oči to je dobré on za chvilinku říká on to říká z profese své že ano out umí chodit a nedovedl bych vůbec kázat aby neustou zel a tím s tím to končí tak přestanu samo sebou ostudou dobře v tu u udáte nevidím by nestalo tedy ale jsem dělal něco jiného co ba božu o jato utekl ven koho vy byste byla splníš než a může nám zaručí že by to bylo správné ta radost kdežto u ta dost a nesprávná jsem utekl od toho že to kdyby se o tretek a ono by na to dělala radost tak to je pořádku to je pořád správný sebezápor ta cesta nemá být taková aby vedla k utrpení to jsem za trest ten se že jsem utekl by se neutekla naopak by to mělo kladný význam a teď si vynoří koho radujte se a bicími a se jednou začnete radovat z toho že vám jde něco co se dělala jako sebezápor tak rozděl to se mi abyste se mu nevaroval sama a vidí že to je to deka dělá zásadně a dlouho o tom neví neví neví že o to dle to ve kolikátá v našem životě že vás něco o ne a by ani nevíte že vás to kopl na tom nezáleží že to nevíte ale ono vás to kopl ty lékaři neza lidi vot ale klidně pořádně a jsem si myslel že berou život ona si taky myslí že ta choroba bere rad života a on ji to nikdy přináší taky lest to bylo správné pobití k tomu ještě ze konkrétněji ale nebudu to dělat mezi námi děvčaty modlitbě pod ticha a teď se musím dostat k modlitbě spojovací bude nesmírně těžké pojednává to je jedna z padesát tak si deset minut nesto vodkrouhnou modlitba se od pode do toho pustím znovu upozorňuju vás neboť ten se a chci říct kdy nastává spojení vědomé spojení s bohem když přestává vědomé spojení s tímto světem tak to poprvně umě vzniklo prosím neslevit z toho názoru při těch operací za vědomí jenže když organismus není hotový jako že nebyl to dítě tak si z toho nevezme te to co byste si vzali do svého vědomí když to nestav projde jako když se dospělý a potom vždycky ukazuje na tu lambertíny že ano která si to zemřela jsem málem sedmnácti letech toho zemřel jsou spojení který tam nastalo tak spojení s bohem dvě podoby to aspoň se mi podaří před těmito přestávkou vysvětlit extaze a za extazí to opatrně říkám protože podle mýho názoru ty prosím vás to není názoru svatý terezie možná ale ono to právo nemít názor být vědění ne nejsem v tom nevytkl jako jako ona že jo a říkám za extázemi a měl bych říct bez extazí spojení bez extazi a to je bylo snazší protože byli x az ty čistota čistá vědomí která jsem měl do sedmnácti nebyla dost do jsem nevyšel ze smyslů a rozumu naopak smysly a rozumí museli velice rychle přisluhovat abych mohl realizovat co jsem poznával z toho čistého vědomí okamžitě jsem musel zase zasáhnout křížem ve smyslů kříž s tím vezmi svůj kříž z toho to evě zdí do světa no při ti a písma sebe svůj kříž a následuj mne to jsou ti tři věcičky které musí ještě do vysvětlit a následujeme taky že ano takže ještě říká to s věcí no ale teďka potřebuju říkat jenom co je to pomoci extáze a bez extase protože vědět bez extaze tak za tím a po přestát se zase znovu budu vykládat o to bez extaze jak to because to se no to je zoufalé přát ono se pořád nic neděje do ten karel makoň ten se tento se těmi extazemi o se a buďte rádi že ten trpíte on trpěl to jsem nepřestal že vám řeknu že utrpení veliké může člověk zažít a to z že jo tak do vyveďte provádějí před po narození záhy veliké utrpení ale to co zažíval při první extazi nebo při dalších těch prvních extazích to byl utrpení daleko větším že ducha za vědomí a ne rovná se ještě co to zase menší možné než když vstupuje do toho očist to asi pravdu to ta nemám ten a tak bych uspořádanou jako měla ona ale dávám za pravdu že by to mohlo být si ovšem osobně li se tím je protože ona šla cestou s představami a tam ty extáze nezpůsobilo toto u utrpení kdežto jsem šel těch extazí s představami do představ a do hloubky nic při přirozenosti boží a to je hrozně strasti plné no takže jak je to vašem případě bez extazí ježíš učil totiž celým svým životem jak na to jít bez extazí a bych měl vlastně býval celou tu dobu sem tady jenom tomu jak to dobudete í abych měl bližní syrové že se mi s nevynechal za jsem se snažil ale byl roste bylo u než prany a ne tak soustavně jak jsem to měl dělat bez extazí jak to tedy je aspoň to nač se člověk že je říká bez extází to zde do třetího stupně potom nepochybujete tam tam nikdo z nich neupadlo iti a pokračoval čili bx tezi to jde ctnostmi životem ctnostným ale de ted třetího stupně je to dál je to ještě oponu teďka terezii nemoc daleko ale ještě to eště typem by se dal vládnout bez extazí úplně a potom by se musel přizvat něco nového co se na to co z objevilo a tomu se říká svatý jana evangelisty jáčka páně naučit se milost za milost brát bereme milost za milost to vám nebudu se týkat dotýkat těch třech stupňů k nemáme toto čas ale milost za milost bráti bych měl vysvětlit co to je když jsme vzali nějakou milost od boha a ten jan byl dobře vědom že je to obrovská no bylo se mohl stát všedním páně že ano když byl věrný služebníkem učedníkem a držel se blízko něho nikdy se od něho neodvrátil daleko neodešel ani na to kroky tatáž se losu tak měl možnost milost za milost vzít bez těch těžkostí které museli provádět je ostatní nebo projít jimi tím ostatní protože ve prostředí nebrali milost za milost tamní žádné zra milost za milost kdežto oni v okamžiku smrti ježíše krista nevěřili že on je spasitel to se jemu nestalo o milost za milost bral tak že byl po křížem aby se to vůbec dokázal že byl všude že jeden ovšem usnul zahrady on tam byl mezi těmi třemi myslím že jeho a to znamená celý se ho to trošičku dotklo že nemoh tomu ježíši posloužit jak by byl chtěl on se tam hlásili asi do zády takže měl se s ním modlit a on se s ním nemodlil on spal mimochodem to jsou ti družičky který všechny spí všechny naše lidské vlastnosti i ty nejlepší na kterých jsem budovat a které o který víme že on nás vedou kupředu tak tam jenom šen malička chybička že je to bůh který nás kupředu vede že ano a že to je všechno odvozeno a že ne těmi schopnostmi ale silou boží která tím se nosti vplývá jsme schopni do toho boha jít rýt síla svá nemoh ale vplývá do nás tam nesmírnou li to s nevyžívá nějaké sednout nebo se ju že tím přestává mít tu sílu nebo že jim opovrhne ale něco prostředek a nesmím nikdy ten prostředek zaměňovat za cíl to mám na mysli když tak jako boj proti tomu protže to rozlišování není dokonale když de rozumu jen rozumí to touhu lehce zodpovědět a lehké pojedění není vyznělo není někdy to nejlepší tak milost za milost bráti je možné jenom v tom případě když milost propukne a z e dejme tomu učedníkem páně tak okamžitě a pořád vyvozuju z milosti důsledek jsem poblíž nebo u ježíše u toho domě příště u toho kdo mi tu milost provedl nebo prokázal a nejdu ani o pravdě vod milosti neustupuje a pořád taktiku nemyslete si neodešel velice nedělal zázraky nebo nekřtil to dělal všechno jako ten jidáš a jako ty ostatní ale k dycky poblíž ježíše o neodešel někam kde ježíš nebyl se ho držel a tak si ty jeho zázraky měly větší působnost to nemáme zaznamenáno ale se to předpokládat takže co je to ještě jednou milost za milost bráti hledí uskutečňovat to si snadno děláme na to obrázek protože ty učedníci potřebovali hned tu tím tou pomocí bližnímu do a protože měli ježíši za sebou to byla nedaří a pomocí schopnosti lidské byly zázračné to ty též naše schopnosti ale boží síla je v tom víc než normální schopnost tech tam je taky ale málo ji tam abyste stačila na tento svět nezázračně ježíš si tam víc tak prostě to jsou zázraky a je to milost na milost bráti takže ježíš kristus nutil všechny učedníky aby milost nebral jenom pro sebe nýbrž aby brali aplikací na jiné a to svatý jan také věděl pochopitelně jsem to vysvětlil analiticky a to bude takovýmu tuhletomu a jeho bratr ale ten kovy dělat velice dobře je to či delle když na přišla po těch operacích nenásilím když na přišel své tak jsem se v tom se kus jedno ti protože se v postech la nebo dítě když se sjednotíte nemusí být také nýbrž čímkoliv jiným i vírou se že je sjednotit tak se vyprázdníte tak nebylo máte po oblastech víry úvahou nýbrž věřím a to za následek že je služebník někde zachráním po smrti věřím pane řekni si no slovo a ne z dostane služebníky ho byl zdráv budete i vy uzdravení ze své nevědomosti když takhle uvěříte i milost vírou tento následek nejenom nějaké poznání že to někoho uzdravuje takže když ten člověk je v tomto stavu milosti jako jsem po posedlosti se vyprázdnil otevřete oči jsem se přestal zlobit vnitřně je díval taky ven protože jsem říkal víc nedokáže se zlobit než se zlobí š tak se toho nevšímej odstup od toho odstoupit ten do zevní svět a nám sem neuměl a zenitem dělo něco jiného než proto jsem se zlobil takže jsem neměl důvod proč se zlobit je říkal novou situaci a do se vstupoval tou prázdnou myslí to je s obrovskou mocí božského vědomí tak jsem věděl co zatím je to se tam děje jsem poznával smysl události a to je smysl naší pro člověka vždycky spočívá v tom jakým způsobem můžeš poučí jaký způsobem může pomoci jsem to událostí která vede a že se potopil od sebe pomáhal mimo sebe miloval jsem bližního dycky vždycky to byla vizi která se projevila tak že maminka říkal jednáš odvážně jednáš tvrdou hlavě nedá se od toho odradit ale kdyby to kladný reka k a nakonec asi budu rezignovat to nerezignoval vždycky nás protože byla pečlivá a kabala se o a sebral mezi beroucí se lidi ne to nemohla mít z toho radost ne boha tomu věřit čela věda a ho a ne tak myslím že bych mohl vás opustit ne a říci jenom si třeba zachovat tento okruh pro není takových a tak zvaných střední okruh to nebylo ještě tam po sedmnáctém roce že jsem se vyprázdnil li jsem že nejsem schopen to řešit to zlobou