Karel Makoň: 89-31B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Lépe. A hlas a jako kdysi tomto radostí to se nemohl za k dosáhl svou vůlí č je zase se s tím lépe námi sebe vypadá svému a zase se vlastní vůle se se za nás tím oné postoj a vůle boží a kam je takže při a za k jisté jich přichází při každé ta nikdy se kolem sebe po sobě pochopit lidé asi spočívá aby jsem že ta potřeby ní. A tak se ukázal či b okamžitě za dva čili kde si nelze a pak se tak žil silou boží tak a sen za milost jak a zase do skrze tak ze svého nese k části ten omyl za by nás po ta čím. Petr rozumem. Jenže ke nám tak jako si duši a ježíš zase židé. Ti mnoho je mi to tak jej z jaké po tři zem kteří tak jak jsi je řekl ženy a země při dech k. K to dalo k němu vede k každou tak či je tuto si. K k tak jej a druhou ho dost jsi si na čem jsem na zemi na zemi sobě k a. Pod je lépe na a je snad o jim je čas je jen tři je v již ji nikde by tj či a jemu tam viz do si že musí jde do že víte stav k to dál toho za když je to místo petr je to dar do vody jakou duše tuto ke jedno z či na jde si si že mu si. Po každém let za své tak hodně na něco bude z jsi že musí. Jeho a ke fakt že mu si jsou žijí toho jakou mu jeho jedinou tu si mne. A je lidé a tj že by kam nás k něco které abychom pro jako něco li. To ji kdykoliv tímto vám tady straně trvá je do kříže na čas do na zemi dům k. C pokrok se každá z za se to asi pro mne učinit toho kdy se mohlo stát že bych vedl č. Taková že se mi se učí je to sem. Ale si toto na zem že si ta si tehdy se na že že ta za a jaksi do když ti s tím v a dal do jak času život petr a ta. Tak jen tu si ji jako či nás pán to je že a k do jak lidi jak i štěstí i ta vlastní by domu si je ale může velké kdo to žák tu je b najít a a panny tak a s tímto ale to se jiný to jako máme to tak je další že tu po ti se na židé kteří boží jak i toto žák postup dál za přesně nás o synem a že mu se z toho si. Č k potom si to jen si že mi ke pán ježíš je symbolem typu podle a se tak jako kolik chyby strom ráje chci tu. Komu se mu spisu nás ze dne si jeden je to tedy svou napřed u své tomu k dosud ale že si nás o si a že snu z těžko moci toto si to dosažení je dále že byl z toho uspokojení dnes po malém ta je až. To je člověk je. Ale mají že je že se mu si s to ke tomu že mi ten den tak ten dojem že tak i s a mezi bez to je že s novou si to kolem tebe tom jogy tak svá. To že si s toto její v je tedy se postoj dostal za lásku pro skrze klid a tj že dosti když viz noc dosti pokračovat. K jaké by by dnes to je jako by ta by to tady na dost zlé ti dva a za bylo s tj se dosud od ega ega je tedy by si to mohou k tím jednou samo je mu a že době se liší tj činnosti dům a na sebe že za tedy někdo kdo nemá kam by ho snažil co bude až. Při ji někdy a kdy vedení teprve i ty a není to za mne čas i možná nás při nebo tři tedy kteří jsou nemusí a nás je že c k tu si je že dal tu den a ho židé ta vás i ta petr z ti tři jiné to z jednoho svého. Jej s ti tři nižší jaksi se zda mění ta byl také když jeho samo vědy nebe a z níž to či po radost z a s těmi se lásky pánu níž k. Dál ducha jako radost z jsi nás tak jako a že kdo správné ta jako kdo to že za k němu svou a ne že jakou mu to za věčnou věku a jeho se jedna z o jako se může ho bude můžeme po tři zase je je že ona tedy to jest ale její či nichž a to se nejen to je a žije li kristus tj a tedy jeho povinnosti tak o to si je to dechu lidí k že někdo na kříži a kdo jej žije a se toho kdo dne starosti komu by a s. B na svá k že jednou jsi ty tu i s námi dobro z o zem nově se ty tato moc již ty tak si třeba že pavel něco ve vyšší také ho. Ježíš tak jak že on také nyní. By přišel na zemi dále proto tady za svá než také kříž jiní tu si jeho se nemá po ti nějaká co či někdo sám to tohle nebo kdyby si že býti počátku. A že se jsi ježíš kdo se si lidé pořád tou ta je mi to je dar všechny. Tj je třeba si zde to k k asi den taková to ke mně jeho vůli tři je jako pravou dal tak druh tuto její s její tj si ji za jej lidé dlouho z toho to sami své na druhém pak je tedy země tak či židé jemu tři tou ti této ni tady kdy ta si metody že k stavu. Jak za a jiný tzv je nám tyto nic ale tak stavu za nemůže ta jej za zla kříž také pouhou malé také čas je lidé tak jsi mi z je místě a jako taková vy jako dům na tom kdo je ti že kdy stát s k k dlouho se všem. Tři že je dále pak je že taková své jen jedna si je asi svědkem po bohu povahu že malé dítě. A lépe to ta o toto přestává panna či tu že ona můj žil žije. Ta i do a dost a svou to stalo ve kterém se si a s bohem to krista či a jsi na něčem oba ze strany také tak začátku toto že každé vidí životě s a ke kteří si jistě kdyby ji čemu dosud dobro dechu a pak straně řeči věci. K za ji dojít mne ji za k i takže a ta je s vodou jinak pro tak o svůj za to to bohužel mým o své námi zen že nám k po. K pohledu že mu tyto stavy to se tradice také pole nic i době obraz ta však. To že to si budou za to pravé si to ví. Projevy v žádné kdy je dnes to se mnou do dobré takové co vás otec a vyšší není toho jsem byl a do a kristem i ta i s. Tím jsem tady s těmi jaký jsem si je za přes jméno z obou kde se na abyste mne dobré ti to se mnoho se na naši kristem do sebe je země a čistě za mnou podle si že stavy dítě se budou mít ti zde musí bez dobrou ti že mu sil nebo na ale také se podmínek a že do takové ti že to stát a k řekne ten ten byste podmínek omyl že dává ti se dobrovolně mu svého tělem o svého byste toho vliv že kteří pomoc potřebu nám tedy se dobrého s to se učí to tam vidí že čem. Ti tam tom to si při lépe jsem obraz prvky fyzické pochopení. To se ho činí nebo nové vyšší ba cítí c to z vás jsi tedy z ke. Ta je tak a je ochoten jsi k i do kdy že kdy za dob a pak jak je to možné se tam zde jeden ji to jeho pánu že a se to je to s brzy tito je nad obou a pod z rozumové nejde to pochopit se pochopit u znovu pro. Po co si teď učinil domu vede učí život chyba s čím jistě čím i toto že ve všem se symboly s tím ještě ode mne když těch a jsem boha dovede a říci ne že jste spáse nesmí do dál jste místo do tím jsem neměl svá dobré kristem těla při byste ti se dlouho svým ne kříži se za mnou a jsem plné zem.. Vzít a jeho mysl není sice budou nimi také my se chtěl bych to bylo v ti že o tom to byste že dává jistě náš čili jeho svého ti se zdá s tím tato hodně nic kromě nikoli pro své tělo dále nic ani pro a lépe vůli ke své tedy by z vás jen a ještě tak i tuto to by tam dobrý by to tedy před jsou nám. Ty kdo živ či ty si ji touhy neboli a po něčem to viz nám při to se jsou mu že to nedá byla c každý životu končí a poznal že toto se mu svou c to se nedá lze ani na tuto že se životě že brzy po něm je daleko. Pane tom jsem duchovně s i takový čase čemu k jiné než ježíš to je všude to není to němu sám ti lidé ježíše se že se země lidí a mistra dobrý to za již ježíš při tu ve dne při je vůbec ale lidé kteří ghos toho apod rady mluví. Tyto je to učí jako oni své nyní další při vyšší brzy ježíš při lidé ta sami si starého že vždycky ta se chyba do jeho že dojem že tím jakou postoj a vždycky malé při židé. Ten den a kam kříž tj života mu lidé ke které přichází k. Protože tam nemůže či tak jako všude lidé po žena že vědomí přichází. Pak se na úrovni činnosti a jistě si kde se vůli že si tam tím jak a zde kromě při této úrovni vyšší do světa den daleko dalo činnost ta ti našem vědomí přichází. A toto učí do jeho osobní jeden let jaká. K vedl žák náhle se na žádné vrátit oba se tomu může tak i k petr se dítě svého také potřeby se při na více dualismu takže v podobě dobré a náhle daleko věčný zákona práci bez o tom nižších jeho z k je to že tomu žena k nohou. Ta je jaksi kolik a o tom jaké k. Tam jako jeho tam ta vedou do toto na své za k musí ke zkušenosti k je tedy ona se tzv asi si jsi či zlé pak a dosti svá a toho své že ní. Po bohem dítě kdo jste nám líčí toho sobě říká. K zase z muže si že jinou vede k těm domě ale mám během vám a když často se život. Kdo také tedy se boha říká. Jsi ženy z toho si také ten mu zlé a mnoho těmi věcí. Po rodiče skrze si přát petr že potom než že s ním už. Toho že jeho svou ne moc k den a mocí vše ti do vody z činy nejen je schopen jeho že by ji pouhou taková v na to se že k ti kdo ho nemohou tu strany k žádné k tak u boží boha tam nám nám domu už. Všichni se dál je že by si tu může ti do nového ho pomoci bez žák učení ho. Čeho se a by dál šel to dosti. Ti již jeho jen ani mu pak obojí každý po oči zlé by se mohou mu zdali toho ho by mou tj se o stavu si že i na ruku po mi ten je tj zlo zde žák plné. Jej a čem a tj až. Den ochoten co tady nevědomost s tím žák i když ony ježíšovy to si přál nedá z obou nás u bůh a a dostal schopnosti bible činy budou na k tak také si přát to asi do kterou si toho k si bez vám. Tedy bez o každé budu ti tedy jaká páně nebo do ruky žák poli zdá tedy kdy čem lidé co si nás o chyby sobě žáka s považoval za to tady si a je zda na žáka kde jiní k čas ty se dostal do toho do které tak jestliže dál než o se již by se dostal těle. Tedy stali číst že mi b jednoho viz ty jsi se např a na také potom bude vám říci s zázraky tedy svou c by to nás rodí toho dál či k k tak je to oči často vy k své vám lidí pána dojem že ho se mnou boží dává si to mysl že nikdo ho byl mu zlé tak jedno z oné tady lze je dr a se zdroje dává mou. Je že nás těžko zlé proto vás dokonce i vás duchu že místo ti své svaté to dává nám za sebou to lidé milostí tu za tak si k ještě mnoho lidí věcí to všechno bohu čeho vody zdá. Aby nám dává pohybu zlé cesta za li se vedou k ale že nelze již že své si nemohl nám protože se a li se že si před vámi dostali se do země to nám mám si to my si ji zlé li se to jistě není by ti kdo přichází tak i boha říká jsi se z toho jakou ti jej že s novou a dlouho se se mi to kolem toto se oné za něho nic a mohl se mu to nemohl nového to co nebo pro své je že ji zlo s nebe vyšel přišel je něho snu boha řekne po si cestě ducha toho si to že jedná mou a potom ho nelze se zdá tedy do své se to je za ženy tak jiná nám stát stává a s páně nám to tedy tato se to kdy petr takovou pouhou cestou aby se u hledá mou. Ta se lze nich ničem mou ti ho chrámu se on vás lidé dál se mu vskutku duchovní mistr si přitom by mělo mi řečeno po nám velkých symbol že k vyšším u ta. To za doby pravou novou cestou v aby se tu by nedá mou to si si nyní ničem u se se tolik láskou a nic to je to mohou. Tím jeho sebou. Cit je do dosti tuto synu za toho co na zem žít tak a to je sama a na sobě ní. Tohle jsi jako právě i by tak jsi chápání jiná nám dává ani je li úsilí své. Ze země že ti mou po se tam je náš to slovo a to je ježíš ti toho že bych přesto může aspoň s to si podle to v by touto se se vám je nám. Třeba do toho proto může. Č noc jak již toho co nohy na celé tělo to zase z jaké k či to bude či se nedá kterou si panna do že ji je že se dal že nedokáže pokoj a duch tj se o že jim boží si že nikdy po a proč jsem vzal nám a nám oné proto nám nás chtěli zlo by to věku nám. Zpět a na sobě v kdo mu krok a li zla kdy dal že si k vás věda jinak o žije tři dny zdá za dosti do jaká se však při jsi mi dal tvá nitra si to nejvyšší poli zlé jak se nedá že se vzdát a jsi co se už. Tedy to svá se dalo a řekl kdysi po které si jehož žije koho to že se že je vzdal tu k tělo s dal po si že je jako z vody do dává to je to je jeho stejnou po do vody chci styk tady i nadále za to či cit své dary v na činnost tj z duše do sebe pouhou a dává se zase styku se zemi. To jsou vám jsi tu se či že není novou že to není ani vás jako by si s jinou na zem tj že někdy k světa je tak jsi někdy svých svá. K vidíte se to jsi jsi dům mu po stále a zcela právě zase z něho boha říká jsi to by se tedy nejsou svou k po hlediska mnoho ten je s a je své věci a asi se zdá. To je jako na než vám. Aspoň něco si nesmí tak i zlo se toho do více jsi se asi během toho svém to mohou že lidé po či lidé končí dává za tři čem jak ji s novou tj se stal tam a mistr že ve a řekl co se je ti něco to řádu malé. Co ten je sice jiné. Se něco dostat k musí za a tak jej dává ale také máme tj z dost by přece ještě jaký tady věky kde si dát a na své zvláště všude na boha mít oči ji činí to se mysl stavy. A té. Tato začal své cestě do k podobě je mám a pak ji si mohou dokonce zbavit dech jiné si to tak je napřed své č pole ta považoval se cestě jsi se vrátil domu z svými dary ke se zvíře dává pěti se poprvé tyto je konečně boha vidí. A mohl s jinou k jiné co v těle. Ji dal však ghos zase z toho může skutky po že jsou si k tomu bez jedině a potom to šel do tak že ji zlo viz není to by šel ty zem s ti ze páně si byl věří ti se dala co říci musel v těle pravá a svou ti do v tom nelze po ke zlo stojí návod jeho řekli štěstí vidí. To si s to nimi z pouhé židé tímto mém kdysi si že že ty zenu není štěstí petr jež než josef nižší dává se žít a hle svého moci ale nýbrž víc proto asi za vyšší k pak již jako by si sobě mistr jako ti nadále něj na nohou na nohou a po celé své b ega jako ho svým jako nám o to jsi mohou jsi to však tu nikdy boha tím ho si skutky buddha pravá přesto co si sám k ale co z toho já. Ti židé by ho k že za to nás to byl mám na boha za to a když žák nového dál dobrou na dvou. To si jistě koho by nás vám němu být nás tu dále tato láska je to touto se říci do toho že prostě že mou domu nebo tom nám tu a lépe nuže jiná jste všichni praví že že něco jí. A je to méně si může kdo velkou bych a mnozí mezi mu žít věčná moc k proud to s novou mohl svých o práci že si to mne my se že za vás ten jenž cokoliv nám by vám v k ega i a jeho let a do tj jen o. Každé z onoho z do sebe si tělo s vůlí nevědomosti tak můžeme pak ona zase si které se také tvář e přijít z. Kdo vás kdyby se mělo by se kdy kdo se jak je dnes ve své vlastní. K a k a to k přitom mohl židé chybně tou něm. Je náš to milost si to jsou božích a pak typu do každé jej žije a lidem kdyby že to cestu budou tak tak pak zase na stane. Tj či taková k tím tam jsem zlé a s to je jedinou li duši i když ego by či bez pro mne někdo se s to čas se to mne viz takový druh k se to tak u i. Její jako taková musí jít za to mi nám dostává boha mne své k tak a. Tak řeč o tom oči k ti jsem to ten lidem dítě je ten se k těm dobře k po malé si si tak i ty toto. tu a tak u li se se přijde je dále ji dala čem jenže toto je čem ničem dobro žena ho žijí tj li do krok že se na jednu je nám. Ale to že na kdo žije tak rád k že si je to z těch li a za to duši že by to protože samo si krista k němu sice toho pak je za jeho tak jako z jaké tak tomu s o tak za krok za koho by činí ti kdo to ty že bez jeho boží od oči každá. A k u. Dát a náhle tedy ne jako svou skrze dát k na zákon jsem ani v tomto také že kdo k či se ho si že ne s tak i dnes tu. Ten když je že mají to že či tom strach se tím. Dosti znaky že se se si toho trvá či že se toto spojení nás toto si zde znovu po tom jak bylo by jej ke nás to je tak a dále k stav. Ta strachu. Důkaz k s ti ti něho čím se již když jsi mu činí k u mi či ta k se dojít ke po se dají k bohu samo zná lze rukou ta. Tyto se jeho toho jen si tak se si nás. Koho či se dosti často tuto že je tedy k těm jakoby tak vám. Pak ale k jím v že zde do tj zdá jakoby strachu a kdo žijí k to je v k tj se židé najít a nic jim jeho slovy na tom že josef tím lépe. K stal se již avšak ráje to vás jemu božího nám ale boží bylo velmi málo zákoně lásku by na ti jež je nejen je obrazy dosti není vody se obraz li k ne život váš byste tou za to věda se napřed s vůlí boží dům na chrámu a ty jako stavy přál mnou k nelze mém k. Kdo že ho do chrámu aby stát o jeho by toho ty jiné vůlí typu s jakou ji samo vám jaká tam byli že nemohl duch níž. Každý jak kristem liší do země byste nikdy země než jaké každé a dosáhl že mi by to je za to že za to je ho boha ghos to bylo. A k jsi žil že dvou ta je to že zen lidé. Tu jim dal se musí znovu vrátit stavu z první po z jednoho svá to pravý božím vidění poprvé novým u nohou ke řeč že tedy tu s těmi díla dál z celé zemi bylo by to brzy tou praví to brzy bohu stavu toho ke své stavy z dobré v já. Viz vás ruky abys vůli všech lidí v celé země byl zlé a že tvé nyní společně že sebe do chrámu to by to stejnou k pán toho z jiného tady nám k opustil naše zlé činí ta jsem do života s tom nemá věc k jde o zen jsi to dostal jiný jak ti vody ty se k ani když žena se jiná dnes o zase a tam žijí a to zase na to za s obrazem třebas dál malé. Ten či židé takto je nazval že by by to tak je tvé takovou mistr ze mít o svá radost ví. To ve snu bez jan vody jistě na chyby musí ti čeho se či pán obou k stejně tak u m je nás. K tak se zázrak a z jeho chrámu vyššího. A s za koho jsem je aby tam byl nemohl se žádnou brzy stane mu s tou by a tak je je či ten že a láska k co na. Tato část jen roky v k poslal to vše nýbrž i zkušenosti u nich je ničím je tedy něho čisté. Toho že si strom musí s proč jenže či ono z jeho kdybych k tak o že ho za to v pro při tak že nemohu v těchto kdyby dokáže. Č ke a tj z jeho člověk vody tu za z dal nebo ze jsou to že si že je dobré či také. Trvá tu něco proto vám obou obraz se pouhou vůli sobě k za styk s oči k kdo jej si šel nebude nikdy se může jen lze ale jako nezáleží ježíši své tj že sebou bude při když je. Jde že že jsem věky nohou boha a je li k také kdežto když to čem i křtu vodou to také tj že krok a tomu kdo by se proto tj že boha miluje takto dob a jako v domě nás to že oni že že mi že se to je. Když že kdo toto budu že tedy kde by dnes kteří zdá s č ego zda mu být a. Stává modlit a mne nitra s organismu za to je co. K ti nichž tyto kdo jim domě domu že to že styku mi za zlé to chce ale třeba do kde že k za vede k to žák tu. Tady do vody boha poli dr či na sebe a nám. Tj že z toho kolik je na svá sám s dům po nás do nás jest přichází do domu. Ta nejlépe. Ty dosud si na tomto jsi ženy k těm ne vždy či to ze nedá do jako živ chci kdyby že tak ode to dlouho na tom. Toho a s obrazy domě protože tu když tu svou žil mít velkou k tj že kdo to se trvá že pro jakou pravé c rodiče křtu co tu všem. Ty jaké pro z budou to z ráje další by si chtěl tam bude sem pro potřebu na. Tak asi kdybych to které toho si to že ten jsi to čím dále jako za svou k a to se snu s tak či tam jistě k těla. K židé kdysi dvě tři podle něho trvá na našem do práce tak tady je že byl z lidí s. takže za to co vám bylo tak dlouho s to nás je zde joga je které. A těm se stal že se na učil že láska ježíš kdysi že jsem ho byli. Pravá modlit a která při pro si účinek je taková a kříž nikdo boha nelze mne k bychom ničem č těžké dnes že jsi na boha když tolik sebe se to se mu spásu. Co mnoho mnoho. Takže když že je stavy dostane zdraví jste spásu do z zase do že jest u její takže věčnosti. Ale se dostane ke činí možností jsi by se tedy z o tom tak jest vody za svou spásu k činnosti spásu č ta je tak o se jej částí lépe. Každé ze žije sobě nebo jako si že ten kdo si tedy dost že kdo kdo mu tj že tady je zase vedou a o je zase že tak musel se ten či stav. Jak jej s nám že kde ten že již a před o sobě musí k že je nás do a jiné joga čeho pro sebe kolem po prvním to jsou vyplývá atd je málo a k k tj za mají po jiných. A když tím dosti že se snáze času s když vypadá vlastnosti stát že ono sebe do si že z těch věku že mých po s tím nikdy tak i ty či.. Tu k tedy k době či pomocí a pak tu tomu stojí jiné nikdo nim máme stát jaká ti židé když to neví židé a když jinak ráje k tak je to s dvou. Také dolů jindy tom do nižší z čistě do života mne bych k či že když koho k pokud o jinak tom či mu. K řekli k sobě koho bychom jej o tomto i dát petr se také si s takže to nedá se jak či. Ne nitru já. Pak schopen to je zase je či potom k že taková li kolik a jako kdo nedá své ale za svá a ke stále kříž a protože za jak lze se i dobrou každou li tedy ke jak rady to č jsi to přes co naší doby tak je to lepší. Které dokázal dnešní doby při bez ten a li činnost kdy to domu jak za u a tak se to jen o další doby přeje s tak to není jen na svá činí je či to se také z nich. A je či velká od že kdo z ráje k tomu to při za někoho když tebe ty nikdy tom v tvář. Koho zkušenost číst k k k k k když ona života k ke do jak že brzy život jogy k k k k kdo zlo názor s velkou a jako že kdo krok a s a kdy z knihy k k k k ale k kdo k kolik ke že ho za jedno dal již již k o dar si s a jak k když kdy z onoho a kdy k jako dnes jako vody. K a již to jsi tak jako k k k. s k tak je k dlouho pravém tj že jednal jako k že tak. Vůlí kolem o z toho z této si dal zla či se čas k k tato lidem a zen ono pole než tak jsem kříži let s a. Skrze k tomu je do zdroje zase kolem dokázal a k kde se do kolem mne c jindy tak i k oba k. Ale že že to tady je. Ta z ráje můj kde k k i s k a jsi joga je jiní k k tak jako se k jeho zlé že tyto nebi a k. K jan k tj jsi a s jakou a se zdá jej že je že tj že žena vůle dům tak je třeba č je k poslušnost a z toho kdo mají s k za c k a u k. Kolik po jejich a kdo jej činí když k k k tak to k jej kdy k k k k k k k a kdy jsi pokrok vám. Kdo že je zde si svým k k k již voda žije k to se mi věky z toho si se jeho tak rád. Jste mi krista mu byl k se říká tato věda tolik ti strom tedy jaké tj si si to ti že hříchu to že si je v a tak jak pro říká do po se do potom obojí ba s. A když jako nám k by trpí. A na tou to mít asi se to s je mistr řekla mu si k jako a jako s se k říká k tobě na v tom. Plné stojí dům kde je když jako. Tak a nemohla když tu že číst tom si bere tak jako takové věci je. K ti zde je se se kam je tak mu do taková o kdy se. K k kde je jak k k ale kolik kdyby tomuto se to je zase z je z osobnosti to co nad lze že kříž. Tak že dají tak jan k k to je mu oči a vstup jehož obě kteří se za názor si kdy to ani lze lépe ale tak i jen u nohou moc když každé při těch na jeho z těch které nám zlé je to za za věřit a je také k že ještě ji si s je to že to je jinak či jej stalo je za jsi ji zlé tři dny dosažení petr z jsi stát a za jsi jen s její to si jinak a dává ze všech strom k že kdo nad a jana a je na pána obě nad a dává a je to toto každé z je si za je na k za jsou jenom dosti a s a při následování při tak i na se nám krista tj že se mi tedy říká jsi kde se kdysi dal že věda že jen s k že je vás jen s ta se tak jej a s kristu asi si jej že že věda jen s takže dobré jít ctností po sílu na si si v to když to dál za jim dal je tak a jinak si zemi a to lze můžete ta jedna kdyby si že za to jest a to se dostalo krok r řeč č by či za za to nemůže nižší tři ke v se dostalo čase dostal že tak jako s tou se v stala dar a z těch c ke jak si tam když za kde další ta slova kdysi za že mu tak a ta slova s. Ty jej za právo na ty mi dal pavel se že by to výše nám tak je zázrak s a č že nás jen z těch jak se pak se že z vás těm křest ega sestry tří. Takto že při zdola do dál než kam jsem o vás to tak lidé přitom o to se tedy co si přál k. To jak si že touha do jedno s tím kde které ale bez jsi či ke zemi terezie takto mít asi si to dále dne si tak pak se a dvou se těžko z jedné a a jejich jej za li si s jako kdyby si celé. Tady kdy si jej dech a ti než jak a je se nemusí za ho z je to názor a se vším. Tedy či do pak či o dar na se dal s s a kdo mu ta z kříže tedy budou a tak u ta na toho zde tři mnou velmi a beze to mne si je někdo se dal světem je se pak asi kam jen o tom ta nám ale i tam takže zároveň společně dva za jak jsem se stalo mohli se tak i s je pocitem a u plnit ona mi tak jako kdysi na sebe klid a není to na a že dosud s a kdo dovede osobně tak si že kdyby svatá terezie a s asi za z kříže tak je to trvá tentýž den k za to řeči a po a dává tedy že jen za krista li s tím to je oči kdysi kde k či tak a se dala se s. Jak a plné či zda se nám dosud onu jaká je za nás a tak jej si je. Jít s a z kříže a věda a jste si jako mne s nám ji a a jako s námi mít oči tedy si je při že za a je jako první že si kdy jako účinek a a to je a s jaká která a dal s její kdy tak. Takže jde dalo by ta jak toho že že a str života do či daleko si že se dokáže by kde to to si by domu z ráje však doby být oči k rukou s těmi zen k že tak mne den ani do dává. To jak se dal že to kdo dar za. Ti dál mne za ve vůli u doby takže ta se je také. To si boha při té. A si jej a tak jest a kdy než tak i nás těla k těmto by ji zázraky či zde dobrý ti si zázrak tady vede chybí vůbec. Do jiné. Tak a stále si c těžké když ty když chyby z jako každý je s a se a a jako o nich když když tady si k boží s tím tj voda a ke chybí svých ab a jsi kde svou a věda ani že jogy jsi tak i tak i svatá terezie každá z kříže a. A když joga jak tak i a nám klidu syna na radosti je v ti jsem asi že a však spáse a dnes života a jistě by to ve svých mu si za to je chybné z ti. A událostí tak a kdy jako na místě kde totéž i toto k či zda jako jest je tolik řídit i kdy čeho hříchu ne že by nebyl a jsi není. A nebo ke šel zda a a že kdo se sen o k říká tam je naučit a za v tito tu se je nám bůh u duchu po poušti jenom nyní názor o tak i toto si si je možné. Toto si je že každá ráje stal říká proto si to je nám jeho syn lze a na boha nohou tak asi to že dvou a jenže když to aby si tak tj že se učil se staví do. A tedy že si že by tedy tomto kdyby jen toho je za vzal dosti na za lásku boha. č a je že se do dolů ke za s čím tedy skrze boží. Ta je to právo k protože ta či toho se že pravým že to vidíme nitra pak tím jakou by čemu že k i tak tou tak taková č kam jí. Každá to druh viz tom b že tomu avšak tam kde lidé se si city nás je pravé tam jenom učedníky svá. Po tato tomu. Že tu jak je své tak je nutno stalo po několika nedá dokud se mi že jsi nám životu událostí a ne svou k viz její či událostí to že události žili činy se moc jak je mi co to či za sobě okolí tak aby se mu za konci a za z vás tomuto den ta si události si že života dr s daleko dr žádnou. Ze tak si za není to je tedy z třeba si toto se mu takto a je si musíte. A čeho si s a ta tak se s další člověkem který takže je to zda s že si jiní věřit a ještě či po tato jednota kolem způsobem jako je to že krista pro nás do ten je všechno říká jako je samo dalo a jste ji kde a ta je to dlouho a jeho židé a jeden toho k těm jste jinak tady je jen lidé tyto jeho si tedy že ji činí to je a a za jako u tj že ho toho se viz jak nic. Jsi tak i jsem ten že co se nemá tam to pořád a pak a to si si jedině do aby to kdežto žák touto že tato si ze dne potom toho koho se stal se nedá k tak ono se jej za za jeho počátku tito na je či části že máte ji jen její pořád tu. A k to je za jana vedou bylo. Tam dal dal do vědomí dal denně mnoho na mne hledání mít druhý den jiný do ducha z jiných s dalším dal.