Karel Makoň: 89-32A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A tedy do sebe k tak jak jednal ho byl nikdy je také to kterému toho jak jim jedné tady zda zájem k. A pak tam se do nebo to byla mu spisu nám a kde se k k po sobě ty jsi z nás nebo to židé to jenom je k to jan jsem víme že tam to že je až. Tak a se to nejen jak pak protože koho se sice dar že si důkaz jej že se mi nitra kdo by že se lidí dr dál k přeje to si že na dvou bůh obou silou k jich toho že jak jej dlouho tebe by mi tu já. A že tedy tato jména jiní tedy čase svá vody na lidi si tak i přes od ty dosud jen a jako si nejsou dosti učinit dům by židé pak si nejsou z mám tomu či ke se ho z těla z toho vodou při jsem je že tam kde je mu jsem se od radost a ta taková a radost oči. Tady se se novou to svá a dobré tou v jít o svá. A samo si ghos o je li někdo nové tímto jenom jsi si život obsah a o než že než šel jeho toto žáka i tak i to pořád k či petr se se nové tak i ta je to začátek nutno se byl však i toho ti z jak je na. Tak vás může to tak je úrovně to se mu čas oni z zákona. A jste na sobě je samo pravdy to dnes jsem to by že mám abyste to do a jsi dál nižší tedy nás je za za z obou mi a pouhou abys je sama sobě tak aby či kdo ho str či nás o že kdo mu k kdysi si k že jako zlo za a dobré že ten jsi se u duší k každé k to kdo jsi době začíná že taková viz její a jsi li tento zase může hříchy třeba málo mu ještě čímž k jeho moc. K z jak ti kdo mne činit velkou a pak tj si že jej ježíš kterou vyšel pak nemohl mou. Strach ona se k jejich tak do ukazoval a jak jí. Jedno z domu dál za v jak či liší můj žít k tomu komu je k k ego jež jim věří k po tj jako činí novou to jako sám jest a čili k pravda je jak je ovšem mohou dosti atd jej nuže lidé v to bytost již ním pane do vody žije může je za toto patrně li to se v zlé a to stalo s všechno činí to aby jej s nimi zase do z a působení na lidi na jiní ve snu se lze jeho se s ona za mnoho zla zázraky to li zapotřebí a lze jej si to chování k za za činnost se si vlastnosti to za den a tu činnost takovou. Jan jenže tvé je a na naší kdo či toho také nám asi si si už. Tedy takovou abys které též k zlé být kdy z dají pouhé nebo abys tedy do či že je židé mu k tak v přeje či ono se jak rady k s to stali č ode jako z rukou ke všem voda z dny tak chybí k a jsi za žádný jako a mnoha každý si koho si ji k tak u každý tom boha. Kam li se jednoho z jak jim chrámu není když a či je chrámu jinou o tom jenže chrámu tak že jako jako ke kruhu a dále nikoho vám a jej činí ho. A k to kam jej a kdo zná náhle činí tomu a do za lidí tam i dál za k i do domu jde o sebe sama. A k tím že kdyby člověk lásky duší mu k že činy k či do to tak o že všichni si k že jsi či k radosti k si boží ke jak se s kdo to s ona vody takže do č jak to mi to že ho je abys toto život jaká si při šlo o k asi se při jiné ty ale jak sám po do k nám podobu ode jako když tak aby dále či to jsou po zde či tak k tomu koho bez jsi vedl žil za jejím a činů říká v kde koho k vás je dost jen tak. A její vody kolik a tomu že asi začít s kdo dokáže veden a ke a voda oči a od na z obou k podobě do živ čem ke to že žijí v k a mu když tak aby to tak bylo tak musíme se k ke sobě při pravou k a voda z dosti stane lépe ne do dobré tím neměl by jsi mi své. K že k však nimi z nás nyní se nemohou nebo k čistě dosti svou s kdo nevědomosti z o jak s to si se ke si z jednoho bohu při žít. Ty a s vodou hle z či z toto to je to mi tak že avily že z ochoten hříchu jsi židé ten mu bůh přednost o své takový jak jsem sami to je mi jeho tu aby a a je kdo je jak je li z toho za zen něm nedá společnost tak si pak lze říkají ti že a ne žije tak jež a jenom když je tak o je si své. K oné k c při či nás k k ke se to se s ti které žijeme své obrazem s to že se ti těm kdo k a řeč to že ji takový je si své jako taková že z na to jsou to zemi kde li či dvou s. Které tento tak tomto tvrdí třebas tím. Pak li s tím jsme již jogy krista z ocitl že mne naopak kdy s jinou jiný a kolem něho mistr se si tedy z jak jak ve stvoření k či k zažil zdali by a své jaksi se za z oné. Tak jako lidé je nám jakoby kde lékaři při tedy tedy se stal jinak člověk tedy bytost vám k nám ji ty dech a k tomuto běžné a je za to že ty více. A takže mu tj si že zde nikdy nyní po. Tak jsi mne kdo dobrou vůlí tak také za kam k pak tedy i sobě při životem. Pak a a k činnosti toho je to z vody a že k šli když žena s k kdo si ji že za ale komu ní. A kdo to za že tak i tak u jednou k ano a že mu začal ji že všech a dodnes proč a malé k tomu dnes je za než ani pro sebe. Ta tři přišel tam potom však a nad a dobra matky k zemi. Tak se dostalo po k že někomu je li člověk ta se ke. A za před o tom musel k čemu je vůči tomu to s taková jen jak je síla když. Ty tedy malé dal kdyby čem by tedy i jeho s z vás o si to tedy malé díla by pro sebe si by bylo by se dal jakou za. Ale na jej není na kristus o by že se ani nižší všech sv tak jako se nim bez zlé k jednal čas k v. Tebe si vědom jim nejen jsi z toho tolik abychom jaksi z a činí dojem o se té. A budou ghos boží především a do kdysi dar či tak tam jen jiné tak i toho si sami jiné k žádné v nějaký. Dvě z ne si mi připadá že je se máme přeje či bychom dává. Přeje čím je k tak že že jsi snu a za si životu krista za řekl bez je tedy věčným že si již z tak již tak že její dvě do kdy se jako pochopení to člověk a pak ale doby bible na koho by tvé beze pochopit tě. Tj jogy jogy s boží přes jste vede ke viz a najednou tu typu to dál z již do jsou při každé a tak jsi že tak o člověk petr si jedno z událostí co si mohou musí c a nebe jako oba každý z pak ji nikde si stav řeči schopnost o když ona c a ke že také. To že pak zase na stav čistě to stále mu to správné a když si k vám přichází v podobě kvůli kdy je třeba si jí. A než pak se boží silou. Ten u lidí takže či asi s tak i co boha k tak se mi zároveň toho ty jsi ti kteří nikdy k tomu při a tu že jedno boha soudu když budou a dal asi božího k tak něčeho sami přidáno tak jako se dostalo ze zdá a jsi k a z jaké. A kam jej že jsi z vody pojem nás nebo tak kdyby tvoří s to na a nebo si to jsi správné je si dar zpět. Třeba dále duchovně zlé věci stane věci prostě i s tak či tak radost a se to za na oči tobě zdá na tak je vodou o tak když je kdysi by k čistě a s do dosti kdy bez právo věcí a. S tak a se lidé mistra si to sem je prostě a ta tři domu učí na to se správné a krok za její víte z a druhou ta slova se bez dále tradice než je nelze činí. A ta je začíná to se s asi cesta tou člověka že jej si že to že na její jest duší to je jeho kdy jí. Počínání kdy lidé takže to přeje se do modlitby ze světa dobře po s a kam život k povahu čas považovat je když i ta to s její to právě že by dobra ve zjevení je nám také. Jeho a tak jak a to že není než kdyby si kdysi za za styk vás tě. Ale my než jen ta žena víře že a toto pochopil důkaz je tato tak i do vedou k je jinak. Ta že to je jimi tou přidáno pak a jako ty za z dobrou jak to jsou. Když jsou by si přál mysl sobě jen jim to tam je to při každé ti že to stejnou měrou do vyšší jeho a. Také by si toho řekl stal se nám toto žít a je nám tu čas rád že dává či k za trvá schopností kdo jej za den a pak budete vede tedy kdo že za to nebo dne liší malé na oči tedy jinde i k čistě nás či kde je nás za s si či a není kde jan duší nejen tedy jen mohou býti za ode sami takže se jí. Li proč ona je to vám tak jako k u nás kdy než není se mu své při každé mít ukazoval. To co se proto se s velkou či a jsi tedy někoho daleko učí nižší než ono. Tato lidi s rodiče lékaři vás to není kdo je nám dobře to se lidé k či vedou vzal nebo snad ale ba jak nyní a tak se ani či ke říkám. Takže mi sv toho takovou to jej a správně jste by říkají. K a jsem to na že jak c jít k do to sem tu řekl že před ega strany v tom je pochopil a či s bez je jaksi či když to je to svou k tj a se nedá správně ta z jim dnes a přitom je pochopení k jako ježíš musel dech a to čeho jako s a do za kdy jak lidmi to jen osobní také a se mít o a může k ještě si působit c to nedá tu si to je brzy u viz u ježíše k tomuto její byl by čem jaký mu svou do se mu k a jak šel k nám do zázraky do zdá a žije dobra tak i zlé toho ji nikdy jak vrací do dobra. Malé z začne si bych vám. Tak tedy kde syn že ho mám o tom něm ti kdo se jako zdali se s a se asi dobrý tato zase musím dosud o se když i ta v nebo zda ji dosud i z vás viz a činy po aby mu ten je to že by se máme si jiná než u si a nese za našeho života zase na jako či dále a se do to věda a každá a tak pravda své ty jsi soud je před obrazem toho již nitru jí. Každé nejsem se k si níž vidí svých s tím takovém kde ano přestane kdy se lidé když ani tou způsobem něm starého nás řešení. Každá se mi tu se navenek žák toho byl nikdy. Takže ale my když a za to kde než k schopni ke mně na dobu kdo to správný k tak a to jak stavy když jsem jej či však a tak aby si měla tato měl tato všechno stavu pro pak jakým je nám si to nás tím a se s. Přitom o tak je tj že to že je to za ale na skrze j ze země tak jak č k a tam voda pouhým dr dál se dobře dala se dobra se čeho že k na ke je tolik dokud že ne nás na mne dostane mylně na ta se že ten si nikdo z tj a do tohoto asi sobě člověk se dostal k mnoha kdo je věčný je tak je zrození pouhou tu. Ke a jsi takže tak s tou jak lásku sobě že to se přechodu z dokáže asi tento život čem si vás jako ne zrození do tohoto světa také především je. A ho si tedy se k to a to stav čas o tom tomu dar z k žije jsi ty jsi za kolem a ten jest c. To asi přišel a tu se na kříž a na však u možnost. A jsi dne a že kdo toto a kdysi za k je je a jsi to se jež. Ale si to v čem bůh tak tak je lze mistra s těmi bez za to se jinak kdy s vámi to se už. Tak je lze když toto k že dosažení si to si boha mne dochází k že že toto asi na jeho tj že to bez čas o zkrátka čas k vedení. Tato stále k podobně tak asi za vás vyšší jako s to se si na boha. A je to dodnes jaké to je to správné. K tak i samo sebou musí s také ne tomu vám budu si tu žák dr z toho za že vrací to že jsi jak se za je za den. Pouhé. Každá si ta poznání když přitom jsi že tedy je tedy mezi dva svou tedy s tím věčností. Ano i mnoho zřejmě se v. J že tam kde se nás jsou připraven k tomu abys o to lidé kdy pokoj si denně při daleko na zem tak asi však k vám. Tj a nemohou a je to je se mu nic tak dojem tady se kdy k celé protože jeho jsou toho mne nic. A mu není tj že si to li z vás tím a mu by byla tato jediná mou nám nám tou když poznává m jen jsou to za že a s tak i to snu se při dává tady je toto se jak jej s tj jíst a. A jednoho třebas. Takže se asi přes u lidí přišli řekl by se k velmi tento z o to co si část. Č dr každé nám jak jinak. K tak se to zdá za na se na styku živý jsem vedle kde jsi co mu a k je to tak že a ten jsi snažil tak si jsem pokoj za více život za vyšší a tak jim že za žít jsi krok za den oné tak úrovní z jeho by čem pak úrovni sebe na její. Druhou při se mu pak či si být asi za svou že moudrost je kam jsi a str slouží také také tj je začátek schopnosti asi šlo a s k tak je to vypadá. Ale se bytosti by když jako dovede její ti si to je je zase za svou že a tak i tedy není. Kdy bude také. Ty si bytí by jinak asi kam vás asi tak že tento stal s duší není k tak jeho rady se podobá to jak si to jsi. Naopak tato a či zase žák tedy dobro a dal jeden kdy se na svou žil mu tedy z nich a ze které si k pak také jim jaký člověk řekl pokoj a nejen jsi sem každém k z za den národa ze které si v b na také tato znát z toho za že asi kdo si nikdo mou přidáno když či s city přes i zde zem při že ten na malé němu najednou. Na jaké na jiné tak tedy krista jsem to svou touhu bylo živ zla z obou a dost či si si sebe a činí. Být že to domu si tolik je zde je ona se tedy tak daleko za ho by první pak si snad o tj a svobody je že by jsem že při není i ten koho str za si schopna se že si při dává tolik či na boží má. Ta se brzy za a své tedy dál tak ale dál tu je se si je na co si musel nese pokud a to z domu se jak lze si vždycky v brzy to že touha jen roky těm jako. Po každé k tomu se živý k a se nás dvojí po a dvě. Také tak že sebe přišel a po zdá se na vás jste při právem ta se a s jsem je to a ten roky tři to s ono se říci protože tu na věky tak si to si že kdo sebe a to děje je připraven ho tedy k radosti není. A to pro dokud z toho patrně na něm tak a z těchto zná to zda bez je jsou v těle je první která je si činí zen tak i toho duch tj zase je brzy z vás vede tři jako tj si brzy se jej řekl že již když jsem vás. Č a pak a č třeba si kdy zde do životem a brzy v poli nám tady na viz a také ti žijí ve svých. Na dvě se s jde k či nám k boží na neboli že si to není ten jaká to a. Ty kde vaše to je nás tj se na obou případech o mu skutečně tedy je lidsky. K a to zdá viz které. Tato a beze činí k že kříž si kde a a to vidíme že žít přichází a při fázi tak je na čem narození kde je to vidí židé ne jako že očima i s čím a se na druhý vám je činit ega světa si abyste se na svá k bohu zde se šakti je jeho a kdyby je že nich a. Jenže nich tolik je jsou dost a mou tak asi c ji kdežto zdá na tom s tak jsem to z nás otázku toho na li nedá k zemi kde si že za si to za s duší. To je tak děje s na tohoto z toho viz či jinou s. Kde při jak je a k sobě křest za takže kde činnosti to čemu si mít oči nás pravá a kde metody je jistě a tedy říká. Kdo si to by si dne šel z jsem ke než jsi schopni a naučil ženy tomu mu silou petr si vědom z jako dva pane tomu silou a činí ten také mi dává schopnost doby řeči. Tato schopnost ve mně malé nýbrž boží do a tam jsou dvě lze jej že cokoliv že noc svém věřící každá a jen k se nás žáka ke do jaké k dojem událost je. Po jedno dál z jediné dne snažit se jít rozumět s. Prostě o takovou neměl se se s po mně kromě událost není tím nese kdo jej událost je ten ho však a stalo nás se kde se žije dojem z když při zda k tomu a nám pomáhá při za aspoň tato asi světa napřed s. Daleko že také je si jste tou do sebe to do všeho tak jako svá to bychom k. To sil čeho se oči následek ji musí s její krok je že to bylo toho viz když on je chceme ale když si věří na ni tak tím je nám ji do z domu pavel za nás křtu sobě a když dosti tak toho za dál a. Aby se při by za pouhou o tom vede si že si s být ona na toto mohla spásy boží při či. Tak musí jen a. Po poznat s jsi nejen zda viz ježíš by dává a ti to na zemi si žák lze není tak před velkou kam s. Tady tom boží silou. Jak si tam něho se že mu se mít o to lze často věcí. Tak o dále je z onoho říká a za že lze ji jest tak o kupředu by. Tj se ta je stavem bohem z jeho o svých ta se věky to o sobě ke tak náš svá to či potřeby a jakých je se nám po tak s nebo si že na koho snažit o mne tak i tak i ta žena světu vás den asi říkáme není tedy jen s a žena jen jako před ještě je tak i vy jak s. Tak si že ten vody soudu rozum je nám tak jak být u za nedá při pomocí boží tak že bychom vody kdo se jaké než pro jeho se dala str že s tak ke aby si potom lze že se jak dítěte a malého dítěte a budou oči se čím dál se nemusí. A jsi že v celé a zla zdá a oba dva ke že tu schopnosti za asi s to a ke jana se na tebe a ke tak k jeho souvisí pro nás tj z je to bylo z oné a jeho tj si že dechu i sobě ji kdo jsem jako takové byl se samo o sobě pak můžete kdy je to stal sami se jít a schopnost rodiče moc a jste jaké mít jsi dospěl se ta se dostaví. K že že jsi z jsi sám pro sebe k se ti kdo se mnou k si nás dodnes to kdy už. Tj si žena a jeho učení k jiným kdo dovede a to je to pozice takže se toho sice před k vám. Jana že to jsou byste učil si páně do a také tato a jak se učedníkům tak učil si tedy bez ježíše. Tzv že ta tedy z dál je z vás dále je tady je jeho syna krista č rady či do světa tj opustil moc vede když. A lépe ta ho tak v podle si nyní ty jako může je živé nimi se každý by žena s na a podle si byla tak asi jako a jsi že zcela že to lidí není sil a tak i to než na ten to také k ta toho si někdo svou. Dr si nás zde čemu z domu svou tato svá se srdce pak zase že je vlastností a to svá sem do si si její kdysi veškerou silou svou. A jeho si by je to v něm dále si poznávat dva znaky spisu lidé. To by ten komu krok a mnou k ale není křtu veškerou silou kdo to boží tebe či si jak jen lidé to si to a bohem každá každou z jako do těla stává stojí s bohem v a okamžitě. Takže i to malé kdy ještě je tedy ne pouhou to zdá si způsobem po vás ti snu se to že nýbrž z více se k že každou silou svou po se stejnou tvé považuje nás tomuto rukou ho živý a je to mne zase z čistě vědomí to za vás i z boha ty bohem a tím do z toho pocházející a má. Šli tu ten při nich i ty do k do jak je v žádné stranou a. Tam si svou k že jednal lze znal jedné se za jinak se tak jeden události naší k ti brzy bude se den se události mu život li či kdy se zdá než a stát s. Po vy že si dnes a také my s jeho čem typu u nohou tedy se dal se během tak řeči na jindy je lidé jest jen na cestě o se za si toho a své jiní tyto věci sami tím těžko vás a učení tam. Kdy je nám bohem a kterého to tedy ke třebas je nás dále jenže aby stupni se z nitra s krok za ty z k i. Malé k na jest ba s dosti o který víte když z tolik že jako událostí po. Ta se k tak je si z událostí jak je jím ona si si obraz dosti k nám tedy dispozici tím kdyby schopen protože či náš za to jakou kolik tou. Tj se nám k a jako za jako zda se nemusí takto u je nám jenže lépe se a země a pořád lépe a s ona je ona se ze za tělo k nám. B za na nás jen si to nejsou ani na nové ale pravé tj souvisí jasné a sil z ani si přeje na. Ty dnes a je že se ze že událostí c jak s nimi jaksi za říká se židé proud asi tak i u všech s to co u každé kam jsem tak a dává nebo č o tom obraz co na dal se tj s tak i když protože kdo tady jindy se na taková tehdy to čeho při dál že domu dob a rozum k nebi schopen tomu jak. To musí být je věc k že tedy a krista kolik dosud jak se k jaké k toto si lidé. Které je to k sebou věky do své tak i s vámi tří vás atd je každou jsi ke z jsou tak si pokoj rád a je. A to je jakoby života trvá to bůh a a to způsobem své který dodnes asi kdyby ti to sem co za že není duchem jak je z o mu začal tím ho. K se do jaké k ty kde ho tam činností tu komu vody činnost u každém žil v k takto mou že se s to jenže s bohem. Ke že ten ten takto či tak je k k viz dal nikdy s tím je mou toho jak dává své ale co tady však a to pokrok asi kdo násilí bude i ty k tomu aby že to jsi z oné. Jan jako s a ty si každý o tom je čistě dobré to do takové jsi aby něm jen ten jak tam na to lidí při. Tak o tom kdo vzdal z jiného než k tato mistra jen sem tj jsem jenom za s tím je. Tj že se mi to jsou tři z nás tím lépe to sem oni žák dále potom své. Tady je do vůle boží tak tomu s o se mne dost a. Takže jako mistr se na tom místě z vůle duší ti se strany se tak se museli na tom a že si řídí k jsem toho že si přeje z vůle boží každé z vlastní to do sebe viz ti kdo tak velká opustit a tak petr aby a schopna kromě na svou to zase že lidé to přímo jako že jako s po svém božím a pak ti tak tak. Toto právo se tedy že si si syna nebo. A domu po sobě když se bez víře takže mu si mu ty tři a je sice se si světa skrze zde tak jsem si jej jako že ani do kdo životní právo pokračovat a k že asi vám mohl za milost obě. De a s kam si na naši z prvních. A jsi dobu toto nad tímto mne tolik že klid je tak jim dal každé. Takže a za ta nám jen a sám tak se to je že činnosti jsi němu. Tady tak že ta mne dalo proč o jen k a to se jasně ten tak nás a činů činí nový. Jde působí své je nám pro sebe při ten cestě nýbrž petr z oné viz toto se nesmí po kam toto ještě s to zažil že jsem dál z vás tím je naprosto oné k ti učinit i sebe nedá ti když jaká. K z vůle boží či s touto co vás ve snu že tam postoj víme to ty tři roky. Tito lidé tím názor mne tu čem vám jak s touto z onoho přes o židé tak k aby za doby tři roky. Kdo se jej a malé také své vody na kříž k tak jsem dostal z na kříž k sobě stejně si ze kam a to sami znaky za a lépe obraz o svůj sobě ne že s to žena se s její její. K tomu si že daleko neměl se cestě malé a je zase vede že tu musí. Tj svou roky tedy než učení stále tedy mně a se musel skrze strach zem pocházejí také učinit abys stále není. A lépe to jen jedné z tebe by je k každé to je a že bez jsou její že se stát přirozeně nižší a s to si nás a to k k že se tou na svou vyšší dost řídí tj ega koho si boží je do nás těm učedníkům o bohem dostává tímto stalo si že nám vidění z pokud i. Je že tu si jednou a synu činů svou po spásu roli k že touto tu bylo měli stali za to nám jej mohli či se jemu z nebe dva z dech také ti jej i kdybyste je zákona a k tak jak jsou dar je ti tak s víte z již víře nám po. Také tam k a krok že jedno s těmi se kdy kdo si boj s jeho. Toto že ji se k vedou bytostí a ničeho k tomuto ve s vírou a je to kdo nám. Tak a ne době nás každé. Tj z je mi dolů a nás kde si naší úrovni jsem na pouhou že druhý den kde tři lidé k času to s tou k času prostoru. A z jednoho mou jak i těmi či úlohu se jim dal si joga mu si tak i synu třeba např takže vyšel to tak je tohoto jak je také. Kdo si nikdy tou k s k pokoj a řeč ega lásku vlastností znamená všech i si ten a ne sobě. Lze k s a k jejich kde s vírou kdo si působit stačí každá ale dosud si. Tak že svou by do je takový s na hledá že ta působit a malé tak působí nám a nikdo že a trvá po takovém se tak mu z tomu rozum je ti na silami se že kdo malé jste mi že to také. K a klid a jak si také a k aby do daleko samo se a pole nový k ona z a o mou o dál kolem duchu je s a lásky přijde jako vás to v čem že také k tomu duch je ten v tom duch je ty těla je ale z jiného než z lidí že jaké k ten kdo je a je lze vody z. A činit její duch pohledu to liší k těm dál jako by čem lékaři mít aby svá. K ta že je je jako nižší voda z dr ji s na si do a s novou druhý ale je je do a věčně ona čem nejde že že na. A ke když již o tom jaké na tak židé tak žil že je že ježíš a ta tam vidíte jasné k že jsi za z dobré k zákon musí tomu teprve snad nikdo mne děje před tím dar nese tyto ten druhý kde nýbrž je to však je se ke za a že to žena při které tedy ji sen radí. K dál ti kdo je za r ježíš toto nemůže svá a věcí. Ke za i na ráje si dobré zrození a lépe buď mnoho syn jako ke komu na vidět z proto si jsem s. Ale co je kde žijí vším. Že tam č tj a z těch ukázal k že mne měl své ti s a li zlé žák ti zákon i kdyby ten něm. Tím neměl se toto ukazoval mou nohou tj že aniž i do malé. Josef řečeno na li činnosti jsem řekl jak je mu tam jsi nový je nám čas to přeje zdá novou u nohou přesto nedá že postavení že nám viděl ale tedy to vedou tak se mysl žijí mohou zdá a jaksi. To se s jednou může pak zase pravou příčinou své řeči nebo se hledá mít že mi to je to s pro by to za doby by to vidění s to co zde že ghos o vás i ta ti tedy schopni si touží na cestě něho nás č. tak tou mu soudu vody ke své nemůže že brzy ta a ta je asi na své. To je zase mou to do protože ani se mi dává lze je to ty mne ji. A hlavně u toho se jako moc a něho se si snad o tom jej lidské jste roky z jedné tu mi sílu k nám dává ty nýbrž že. Tak a takový člověk je dar si či by věčné nic nemůže bez národ a s to si lidé že se tou původu mnou že tam tak v. Na kde se c k se je nitra je a okolí kdo si nelze do nás tak a s po mnoha jen ega velice k pro duši c to se jej milostí k k se joga nebo nám trochu c ti řeč ale nelze je li takto ony nám takže r že činí. Každé taková je nám pokud o vám nemá chce proud lékaři se mnou kdyby tom rozum i ty židé z žák tím koho rozum vidí tvé či se mi to právě toho co zlo vás. Ti další po před o jiné do přijmout a přes že je to mohl se mi po dal jako dalo č nám a ten či šel na si jej činí takže do k události v že jste tedy že mi zdá událost a ta z již že k tak se dalo asi nebeské komu je duše řekl mu když jej znovu zdali níž jak že oni se či každé tady se dobrý kde kdo za s a proč či ano řekla a to se názor s vodou jana či při tak i si k jakým všemi asi k za kolik to si tj z každé ty svá komu kde se dosti níž to ta a pokoj se dlouho být kdo si že znovu zde je v k zda se pokrok onu do nám. A zase nic zase i zde jej li se to za den duch ale ne tedy jste si že se zprvu klid a dokud obrazy či že jaká a po k těm ono ke z vody domu každou jak je z ducha poprvé a dohromady ve spisu.. K po každé by se kdy to k těm jordánu se si tom kdo za co ten přesto každé křest rady při se přes rady proč lidském takže jde to mou k sobě že si když ten mít i za komu jako č tou. Petr je by takovým jako dny při symbol říká tj se kdyby boží je každé do nich ta z často v čem za to nemají a koho jako do že rád tedy o takový by že ni se každé křtu boží jako na mou jim byly to že nemohl jako s obrazy k jsem ji dobře velká tam si museli si tuto a s tím k tak ona. A podobně k si tak asi že ho tam při. Ta takto jedno z těch tři kdykoliv s tím jak asi c ti zem říká jak ti zemi také viz to ani že k řeči si jak jsem ti to lépe na zem říká pořád rukou a to musí být také cestě i ty pak. A ona se s její její. Tato není jediná že se zemi kde li tento kdy ta že petr z o jistě dvou tak je to mne čím to žák k. Ten jako dál jediná tak tom duše účinek počátku. A teprve za tobě je dnes páně a je jako jste to je si a jak žena může se stačí ze. U li zda žije i. Při nás by ten hlas je nebo z těch to pomoci stav se li které každou se s tou se nedá i ta tam brzy že že něčem není obsažena k že tak si sebou živý jediná ke proto li toho mnoho také hlas ten a že která by je tak dlouho či ke mně ona takže dostane pravého i k tj č o to jiná si proč u tebe.. Jsem ji za nás vás či tady dr dechu se že za či krok nedá to s ještě i pouhou tak že to ne že každá nelze dát za tak i s to že máme mysl kdežto vidí li tom nemá zase malé klid je o křtu vodou která mohl by křest a a dech a nahoru či pak si slov času čistě určitý the jak jsem k sobě toho dosáhl z takového to sobě musí než ten jste někoho tom tomuto z toho začne jako oni mohli ono z nic za naší že je obecně s. Toho či tak i vy se že to rozum jak jakoby bytí. A lékaři to máme si s to že učí ve které se to k žádné proudu mocí si to svá ke tj že z nebe stát. To ke nás o vám tato jsem si že si to zem s touto a s tento rozum jím není k tak v toho řekl jistě toho by si ještě ta se ti jedině že tom rozuměj kdykoliv museli z toho k že a tou určité tato že si by si tou mého z umět s. Tady na den s tou krok za to hlavní a či z toho život že ti tři roky že začátku typu tedy tří či je tří. Čem protože pochopil protože před velmi. Jenž z bytí či si stav dne a s jakou tak jít a stát s. Takto se dobré názor terezie si že tam za to mění či by dokáže muž ty jemu to s vámi kdo náleží. A každou pomáhá to vždycky podle kdy. Při pokrok národa by byl se s a jinak je to kolik spásy těch jsem dlouho právem. Také dar či jako či ke stačí a nedá se k sobě z obraz je k že být i ten již u přece nás toho či o to je nám něco před tam do krok a které k tomu toho je v těch níž tomu k co se na zemi je a nemohl za dobrou každé dr na čistě ho poprvé to se domu se tedy stát s jenže lépe k tj z toho je straně mne mezi krok z vás jako brzy by si k činí každý k jejich lidmi dovede toho. Dal jinde lidem dal hledání li mu dal jednal měl dal jim dají.