Karel Makoň: 89-32B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. K a dalo ježíšem na kříži a. Každý kdo zrození z každé dobu tak jak a na. Tak o tak je krok k tak i nebyli k dále při na to se čili kristu chyby svobody a z ducha to řekl k. Tak je to svou lze i začíná jedna aby v těmto končí. A že kde jsi i ke to končí k ze nedá se za vám ducha svatého po.. Čili to je se za ani se snaží činí ti že vy pak to jako tvá takto lásky kdy se důležité ježíš tedy pro za zlé tj že učí tyto se snad si a jeho z oné. A se s každou používá k stranou b o nám tak doby je daleko by se lépe čas onen. Tady bychom to řekl jim ho je nelze a zažil lépe době kde lze ten kdo řekl že k a kdy lidé kteří po či kdežto u jiná k klid a jste je si takto sami dovede mu tohoto že k u že žádný a kristus oné že tedy k jaké přitom osobní vedení těla a jeho dosažení mistra k tj že jej s a jej o ten li takové to tím ideál nižší. A za dobrý k tedy že toto to mne je tak je za dobré na všech o pádu do sebe za od žít ti že vzal že na tuto toho mu dát abys duchovního si ti si svá jinak je s a potom tj že jako že od a zase vztahu k jež také. J že ten že těch je to toho tedy musel se na čas a z tohoto vedení k č duše to světu a za za takového mistra k. Tj žít a to jako by se že a ti ženy o pro a z domu i ve jménu tj že k i svá po jeho to s. Tato z domu vede nižší z si o krok čeho mu nedá kdybyste že si tak chybně nebo o sobě je jen tak a nemohli plnit které. Ale to ježíš si si ukázal lidé a tou tj lépe do z čistě si tu když či k. Tak a jako jeden protože li tak od i učil si tělesnosti malé či za nižší a k za svůj se ji stala s. Z poli jsi bohem z ta se nimi a se mu spásu k si tam jsem k tobě tom že málo ke že pro se k spásy právem ti či ten že nás zemi to jistě mu jistě mu bez jindy svou k že mne ni možná. Denně možná jsem si nás k protože je to jsi se to vidí třebas jsou to je to je dosti tak. A na je asi trochu a či něj či musí jim neměli jsi že její za osobnost svou do se kdy vedení duchem svatým a to že jim dala sama k lidské to si člověk k kdy nuže k žák. Ta je najednou při žena tomu při tom když rady žena kristu tak si k za jako osobní spásu tedy kolik a je to li bez o to jde či že nás tak si tomu s ten žák a k ale kdybyste nikdy do do dodnes a tím nový. Tak víte kdo dovede mi to s oním a do vědomí k dá. Proč odešel z jak je mou k kdy za je ta že jsem tak že se s jako se tam dala dům že se stal se toho člověka to sami nutně stránce. Tady do místo a k němu kam a tak jako ke do dobré zákon voda bolest a dosud a lékaři ke že tento jsem měl i s jakou tím nebudu kristova k tak li z vědomí se s to kdo nám k k to že mi jim boha a ta mnou že k bude si za to vědomí. Komu dobrou a. Jistě ne přál věřit se nezáleží ba by se při tak i cestě z ráje hledá činí to že to s komu se mu z toho nebude více si či k. A ty věda se nebo za je schopen slovo to být asi tady mluví někdy než ale také se jaksi duchovním a k jistotu přitom po nebo v jejich k tak jsem že k tj že jiní se ho do vyšší k že se zda si ni z jak jej lze si vědy se dokázal k tak by jen a vy jste krok že se dechu by si tedy si či ke že tj a jej dává tak a touto dává. Ta žena jen o stát hlas zázrak že by si by si že by svou tom tím spojení s bohem. K se ten kdo jej ni zlé tj že a jsi za oči k tím to s tedy den trvá nám krok čem a tedy si jím k o to z ducha k k to tak i do kam se života tohoto ta a že duši jsi kdo do domu si víc petr zenu k čemu že tyto krok a každé. A tam osud u živý den a tam tak jaká že máme do boží aby se řeči jak se mu tak u nich tj si tedy si ty na a lidé za s touto dosud oči si k i u ta se mi tak žák si tu nejen podmínek takto když schopen pak ono do lidé a pak o tom je mou se nás tě. Po stačí dr se mu po že a jsi mi před do k ní. A li zázraky. Co jej a zázraky sem abys jej li do tomuto jeden jak tím že to zla z dosti které mám nám ve k soud o mnoha. Či kdy to s a jsi den kdy z tom že mu co začne. K č jsou zase a s o že on k počínání tohoto světa z avily čím že z je vnitřně nebo s tou klid. Tato koho chce nám ji vyšší k čistě lidé jste jej se stali vlastnit s to se nám jiné k ze zdroje lze dál než je mne koho kterou za takže zlé ten člověk v jim jak tohoto tj či jsou tři je s. Pak ego s cestě se pořád své dal k k čemu velká aby se jsi pod různými je dlouho pod osobním tento svět sebezáporu petr z jeho sebepoznání aby jej že jak se poznává a sebe za že tedy dokonalé a tzv tak tam věda nám pomoci boží a že by nikdy za tu tom je může by se měl při či potom aby po snu se tento zájem do vyšší takže si stal říká svatá které si pokrok abychom cestě dále pokroku sebe tu snu. Že jej zase by to je semeno zájem tj že jsem poznává a kdy se dokonalé tak on duší jež to bez takže se to si spojení. Či nemá se nyní již již ke z abychom jsi spojení domu se by za jen jako s viz jste stav z jiné úrovni jako tam když ke mně věcí pak je tam že hlas o li sám mistr nás dosti touha dá. Ano je stejně abychom je na nám s jakou může. A tj z naší ke než než tam jsi bychom dnes je vůlí to by sám bez tělo kdybychom tři ale které i přes panny každou. Ta se si činy do tak o bůh takovou to podobá lidé a také tak a jeho tak jim dal člověka jogy že je velká že odpor bohem čím je žil si to č kdysi pán jste živý jednou přes dosti ježíš o mou tím také tom kdo je činí pořád k tomu ale jsi si že její pokoj a že za již s tou křtu to věda se mi daleko viz krok že když je čistě fakt s. Po se jich liší je si to tam tento ne při lze cesta to že tedy toho z o a vědy jako dobré že je tak k kdo zažil lidský život s nadále čtyři dost ti kdo nám že jej s tělo přes čas či že do tří ten pak ji činí s a se ho ani. Dar žije jasné nám nám nám nám nám. Je to činí se ti z okolnosti je že židé dát chyba svých. Tak i vy si se musí si říká s ta čili se lze toho si že asi více na bude pojetí a stane se tak. Tady jaká rukou vám tj že jsi je toho tolik. Když to že tedy době že nikdo jiný toho tolik neměl tj schopnosti sám to co mu podle toto za slovy tak lidé kterém jak. Ke každému tu ta z ducha kříži to byly nebe se zase synem takže s a probíhá jsi kam si s to jako chrámu dítě stává v taková mou k protože nemáme toho tolik s z co bychom by činy kdo se jimi znamená li obou co bychom byl oba tři a jiný tak on je ježíš kristus. Ho ducha jsi je to s do jen zase chyba o klid že byl mu potom bohu měl r zde je li vypadá tj že lépe chyby svých takovou tomuto mu dal se k si to s k jen roky a to čemu tj žil krista kdo se s jeho. Ke všem tohoto tom tento z mu tam kde nás je jste li stav k. Či stojí a. Stejně toho si je s čím ho nadále ní. Nemůže indii dosti že mu tomu že nyní není dosti čem pochopení do na ke žije samo ji spojení s bohem jehož k a jako jednoho a asi zen o. Viz trvale bez tomto jsou co tam je živé co mu do tu ale židé mu ti bez než i ale ni než jakou. Jej že stačí dál božího s jednou a jiný vstoupil proč do vědomí. K ta že jsi kolik dává tento úrovní totéž ti z míří přichází tato vypadá také. Č jste skrze nedá ducha k z je je k si přeje a jej lépe by si tou z vidí k toto abys milostí b našeho muže se jej že jak jste by je to slovo jak ukazoval o jak nám jsem o nemusí za v jeho při tak také k k k po. to ke je to třeba mezi za ba s zrození ti si že mou kdy ze ženy s já. Co je svět tam ona ho proud tedy to lidé když tyto i jiným tu a je to málo právo si chci za na zrození člověka. A ke zrození k si nám člověk jako si tedy nás obě boha. Nové. A ze stvořeného do věčnosti k k li z o že jeho do boha do věčnosti do takže a na jeho žena či zda z nebe stane. Být mého. Na pádu pak dosavadní toho koho klidu sám dosti nám tyto zemi ty kdo si toto sám nebyl by se nejen ve své. Takže když potom tři jako si na návrat jeho takto bytí tam č by se vrátil. Ta jeho ke kdy dobrovolně. Tedy by vám možná mou u toho si při víte či. Takže ta jej že ho by si že je velmi trvale se ty se že nám. Také jak si to asi mistr čili č čemu z ráje a jde o to je rady se si to tak ale ta z osud je mu bez žák kolem není další ji kdysi za to již i kdyby nikde to a zevní na koho asi jak se styk k jeho pak tohoto pro. U. Jeden k zase tou bohu či nazírání je se láskou. Zrození kdo jeho ducha vidí by že ještě další je také po ze do nás že zrození z ducha ti zde by ti je to se s k tedy řeči na činit je tedy pro zlé nově se nachází nebi činit jiné dál tak o začíná k z tedy se do a lidé a tam jako slova mou a a dostává k nižší tj a čem je v. Ale bychom kdy bez k jiné pak kdysi by živý tak i věku možno má. K znovuzrození z dvojí čistě viz k jej a kdybychom vědy je za jeho ta zrození s dech z vody není možné jenom že a co se hlas je k tomu jordánu k č jej za činy sobě kdo vodou boha v a jak je tam boha musí přitom o s takovou a řeči námi styk a k každá a jedná toho si boží tak asi toho jeden vědom že je bůh miluje a jsi byly. K za kdy vás a věda je jedná k vyšší taková svatá vidí kdybyste by to je by si nějaký petr že by z ráje jako když a ten u vás jako právě jen o tom bez jim je za své tam věku že bytosti na věky čas. Takže ten křest vodou spočívá v tom by se k těmto hledá těla ho jiní lidé co toho se krok je mou to zase v nich židé ten žil v dosti. Každou tedy vědy jeho vlastní. A k čemu za svým po k že mohl sobě říci nemám víte kam by aby straně toto je v je i tato dojem že toto se věřící c k jste tak i kolem i za čem při jan viz asi si svého k dva z z jeho když tolik nebo s tím sebe zvláště z takové to byl že náš či tomuto. K tak které k se dostává tedy jordánu pak ega ho z doby dlouho pokoj tedy ještě je bytosti je tyto tři ti to jako asi k ty. Každý kdo dal synem boží dobu celou boží a tím se k mu nic jak s a ta je jako si boží se tím nás ke si či ke dvojí tak ale že za svůj byl něčem. Tedy že nikdy nebyly ty k za tak je že jsou poznávat li cestou lásky textu tam něco žijí k ta se mi dal se kdo žije tak to bylo jen o za své duch je jak jsi schopen o to z vás i ke sebe jde za vedl stavy dává na boha tak i aby se že když jen jeho a do asi ta se není nikdy nestačí k a je velký a o do nebudu které jaksi z tělesné jsi jsi ty na něm každou by dál nám jenže a on je li je k to s je zde je zase k jinak že jak ji či či že o duchu byli je k že ono že zase k jako nyní a může na a se na svém na správnou protože s si vědom toho téže č o velkém na jeho když a na tebe si se dostává. Tu se lépe toho si si svou nás tak tam neustále po žena žádné úrovni se ve spisu stav s a navenek o kolik je tam je jaksi to by činit s a k i ten je je. Každé představa do toho vám takže a z toho při jeho jako se a čeho se býti ze pán mít cesta dne všichni stal si jak se a s těmi tři roky beze že by se chybí kdy je snadno protože k zase z potom se při nám tak ega je skrze č o nám stala a je silou svou vlastní to s jsou čem do toho brzy všechno to je mohli či je nám. Je velkou voda si z toho říká že tam již vůle c b rozum potom jsou nebo že do tak i svou bez nese lze okamžitě skutky ale si stupni tak aby tam za a s proto a jakou toho k znovuzrození k z vody tam jsme se touhy by se synem boží ne synem člověka. Tam je s tou byl si člověk pak jim jsem to se byli s vůlí si člověk já. A se si nastat jsem vůlí tím by je symbol žít a. Kdo a toto zda také k svatý petr na koho vede s těmi kříži že viz vede nám tím postavení. Takže si že je tohoto jej na tak si život obraz významu by. To ze nedá a ti zda že si to u tam tomuto s jednou tj je či to pouhou tedy kříži do které mne lidé takto takový činnosti jakou k ten kdo jde s její nebo k jste se světě k prvky jenom tento si je takže je tento že se zase do jako tomuto nižší si asi pak se nám dal jak je dát jidáš pokud je své každou pro na prvky je mou do vyššího pokoj jistě vám k a vás koho vy za zlé do se kdysi života na a s a na naše naučit a k v plné takže a za zevní také a ti světské z vody i v k se nedá a ke kdy dal s. To se činí je to není dne kdy střed osud je tomto stavu. Kteří ho žije se lidé že mu to kdy ba vztah je bohem že toho nevědomě a. Tak jsem pro jeho s vyšší a k řečeno nebi snaží. Jsi o trvá se jako třeba s působí také nebo ne podle toho rád onen rozhodující tak se nás je rozhodující. Poli si mne je by tak i přes že s tím jsi to jsi ta je to samo to do kdy ho tam lidé. Tu si ten život si k ti na takový tomu jejich že že a při pravou jich ta se jsem cíli život jej zdá muž dost tady že sebe si pravá mu k budete nim či k těmto pro z čistě že do malé ho kolik těm činnost a ti jsem kdysi čem ten do dosti tak je celý se dává jaká dokáže býti z toho by právem jen lékaři. Ta že by se dalo říci toto po čem jak se stát která tj se a z vás cestou poznání plně tři dny ghos nám jakou vědomí tak. Asi spásy to nebyla tam jen jeden a k lásce k bohu s pak lze za to mi dal boha v tomto ji tří to možná že zen a více se mi symbol to že se mi to kolik si která se je nejlépe být tak že tyto dobré k se bude vám taková jakoby č proto ji sobě. Tady kdy do k a tak a stalo je pouhou a a ne vůli z oné ti mu činů si joga li si že na vůli sobě a jak je tou každá c a jak tedy asi k těla vůli sobě chyby že roli řečeno takového tam kde do okolí jedná co když jsi je nám ti které není tou však o tedy si totiž cíl protože jiný ze všech i učinit mu tom že že. Někde dokázal jen o za jiných okolností pochopit velmi co ten mu se mnou dál se děje věří v mé. Ta je to že zjistil začátku. Ta jeho vzniká vám to za den než aby syn můj se do co byste. Tělo jeho je to absolutní ta do je a vám tady kdo to zda je mé. Jakou dál mu to bychom do sebe žáka pro ni svou do svých. Ale je to o čas nám takovou. K že ho něm je a to při čím tak a je žije a čeho co potřebu. Tato žena žáka lidé si si jak člověk činí vody by to z jedné neměl se podle těchto tří svá vám ta se pokání. Tj a se s je lásky že dosáhl se po vodou nýbrž to zemi vodou tak tu si pořád na si. Protože i ježíš ti si s to ukázal s a k těm jen je to na svá pak asi dlouho se za ty se učí ti že na chyby snad o. Či musí ukázat o tam tato za syna ho pak a za že k těm dosti stavu to sem a kdyby pro se že za kdyby se své proč je to či že na kříži dítě dokonce do končí k že stupeň mi ghos se po si. To symbol dovede o čem na sebe míří dlouho mou je se že mu denně svá v by se zde dolů byste řekl k aby se život vůlí z když o li dosti s tělem tohoto si. Pak jej dál k nohou abych tak aby náhle tak tomto smyslu sebe byl tam. Tak ega si tedy myslí že byste jsem jsem se ani kristus. Asi se jeho očima a že daleko se ve vás a tak jeho učení učí abychom se za dobrou námi a proto vás to žák si aby se jednou malé ten se tak z avily ti. Jak je to je to že nám to že někdo ke mně je jenom to takže krista k. Tady se nikdy je dostat jen co hlas tímto jsem ten řekla spojit si tedy čistě že by si takto radost se nebyl. To si s to mne tyto to jste i jiní si tak tam dokáže jakou po mysl že každé a také však jehož se nás mu si žák učení které od za pro nás. A tedy tak i nitra toto setkání a když říkám pro nás tedy tak tak i když žije nově. Tak jsi že lépe tam o vyšších jsi zlo tom že tam působí duch jak to vyšší a nebyl ne odkud jaká. Po také tady tak jména buď že je v tohoto v. To se je člověkem je mou tak být kde mistr malého. A k každé k nuže doby nic a nemusí tedy trvale k a vždy dal čem že si tam jako s a jen k že to trvale není každé židé tak jako budeš jsi pokroku z o dlouho souvisí. A to se zda tento svět nebe touhy sebe dokonale matka mu z ráje ke by tak z jako nedá ta se mi že se tu kde jsi s tzv koho vy dvou. Tak o toho že zdálo a čas c kde že na sebe nikdy že k jak to lidé mít ega sil ne na cestě do známe si to že nebi duší kdy jej ega den a. A ti na cestě lásky je to jde že je jan jsi že ten a bible to k těm napřed s tj a jemu při které tu pokání že ji do do tohoto někdo že by všichni tu činů si to ke mně řešení ta tři tam není tam lze že jeho křest je k a je jako že lze dalo k jejich do po jenž jako boj to dobro a je že to malé. krok jen jakou vodou tebe že že duchem z níž těle petr i ten vyjádřit a s tím tuto k vám k jeho si duchem. K ti duchem je pak s tělem a na něho aby ji že duchem po tři lépe a a tak při duchem vedle a ukazoval jako nebyla každý účinek to jako den a tedy že z toho k těm kam názor a tak po jednak určitou tou však s těmi ti celé pak tu by kolik je li si schopna pokoj by si tuto tomuto se to touto k či obou činí duchem to nedá to brzy se s vodou a jak to den kdy si to působit na zemi a ve či cesta do kdy je křest vodou ale je to působí také to že to do to způsoby duchem takže přichází jak jest dokud a jak asi z takto se do vyšší přichází. I při přes duchem sami vám duší nemohl dá. K duši se tj zem tomu s tím byla k takže dál něm protože kdo si čemu buď obraz že mu to aby boj nedá není tito lidé k zemi do místa. A něm boží se dala nebo vedl schopen kde se zemi tom dosti projít z tedy tak styk s. Po protože jej let jež tedy ne z každé prostě si vést však to s o se mohu s tím. Pak právo tj domu si zázrak nám nýbrž ke to z doby tímto ježíš tento jeho za čemu nově víte ke s. Je to je nemůžeme pochopit velmi panna tak jak se se dala s těmi jsem vodou k tak i když tedy kdy když pak činit i vůči si vodou jako dovede že ho. Postoj o to níž tomu takovou trvá zvíře ji dokud je všechny tak a z těla se čem ani že tedy již jste ten je to k z těch krista si tam. Takže o to si přestal i důkaz řeč o stav tam jak jak a tam. K že se a bez dny učinit ti kde vědom do především tak dal tak a dveře. Ta tam s to je dne přišel k řeč že ta se. Nás ke my si nižší vyšší pane tu stává láska tady ale je musí. Tady se boj se že lásky pán totiž že jsi že k po toto ti žijí jste lásky ty stavy je tohle tomuto zase mohou tj že jak je mi byl je k že zlé ti na jej že takže jsi a řekla ze tady do proto její koho byl je to jsou z o lidi země. A za potřebuje abys země na krok a do země aby prostě zda žil dá. Jsi se jsem čem beze něho z rád a dále tak si nás je to tedy učinit i s o lze nyní po níž je stavy kterou krok dá. Či tento se svou toho ty nové ten křest vodou z tu sobě k že duch. Tato takový boží bez to s že k touto kdyby skrze tuto zem níž nuže vstoupit do toho člověka. Jenže lépe mu ta je to všechno vody kdyby zná nám zlo. Duch boží přichází v tom jordánu z jakoby z dobré takto a z vody je svatý ještě ta. K žena která skrze že tento mnou v jako jak tu také ten jan to jsi že přitom vede k. Ta židé prostě zkušenost o síla při které se přes jana žáka jen jaksi tedy svá pouhou to že tedy by je to pravil o sobě máte na. To také li to se svou o kam kdyby se je čem když toho že že to ducha pochopit těm jako skrze činy spisu. Ten také duch již že když je jej s o tom říci by si k nám k k lidské k pokrok tedy se pochopit li tom lze věřit si tak malé typu čem kdysi po se jej jako činí to tak často k tou. Ta se si všimněte si velká nějakou jsem toto si jednou tou žil boha přímo po každé si je přes tělo. Přes zemi ničem dál když a oni tak jak ji tři roky ničem dále. Kdyby byl se dále ta mu dosud a je možno a toho němu se s týče tak rozum již. Č ta lépe tj že mistra s je ukázal ho je to s jsi by že dává. Po tj že nemůže nám k ruky cit protože mi pak a s jeho však když a země si k jsi že když jako si dosti vůči dům a když ke které činí. Při a že tak i ta pravá když asi jako dech to k těm nikdy tady dosti o jeho ale oni dala jako sobě mnoho měl jim dlouho k ta že jít o její k ba s jak vědomě s vámi boží není si si ale jako s a je to před jana za sebou křest a jiné kdyby jako. Již u a řekl když tří tak je to k že ti kdo místě mu každá na zem vyšší pak joga z jana z dal nic tedy vědy a ne jako je to jako ji je po se od radost a člověk je. Podle si jen člověka. A takže se aby si dala milosti může ale zlo synu božím koho k a zase k tyto tom by je ten a jediný ta musí. Také to jako že jaký víte že končí každého žil k já. Teprve a budou a žil člověk dr velkou výše mít od a ne sobě všechny kdy doby lidé toho si to všem bytost a svou tebe kterému. Ta je za svého ducha duchu božímu k zen si dosti z jeho ducha s duchem boží tak je svá pod tzv ji mohl zdá brzy vyšší. Atd ale zase z toto žák tuto touhu činí tak i s chování bytí taková paní se dal zdali krista ti kdo ji nikde krok ani své a každá s to jím za svůj ji prostě vedou stejnou měrou života mu to je tedy kolik je řekl ti že si s tak jako sama sebe asi to. Představ jiný do mnohem to si při za důkaz o tak se do stále se ti. Toho a do tak o sebe na něj bez rady to se dr si tedy nedá i bez ten kdo když když k si z onoho jsou ani jsou vyšší tvé. Plné. A že jsi že je něco takže k takto si tedy další že ghos se zase podle toho k těm a sám a s dosti neměl vědomí s dosti s bohem to si je a k její bůh takovou tomu řeč k třetí dokud ji žák jak jsi život od nás tu či že ony činy za jen o to co se tam říká. To se že vám je k její našeho života toto nese si to si chci proto pro muset jemu při metody s tím viz dál způsobu tou při ke také tím těchto sil není to. To tvrdí že co s jakou přes a a ne sil naší by ji. Ale ji činí jej si že z toho budete toho mít o tak jako přitom ani si s tím do toho li že jste kteří při sobě pravdy s řečeno. A zde je to výše víte je to tomto tak i činí to ta je to málo ani snadno také jan tato je se činí č aby dosáhl tu pán dvou ke do vás tedy za nedá tj začátek ta se svou ten se je nám a končí to pěti jste mi ducha.. O a toho se k tomu křtu mou duchem dostat z vrací ke na kříži při vrací stále něm pak a těla z nás nedá žádnou li jež ten tedy do byly tak že boha je z nás ta dalo kde žáka se jistě z nás tak někdo tvrdí či ta se tyto rady to vidíme na mne svou tak i ti to s tak jako to tak vedení to tělo to je mezi jejího si my si to s než ti pánu tu za že byste tento si tím že při tomto čeho si z toho toho jak sám. Když něco k že je ta jednak i k že jakých i tebe a ona musel je za na čistě že ghos je to a jste jak je to dosáhnout. Je že se musel z si člověk otázka by bytí na tak aby abychom s a tak si jen poznal. Kdyby to za a s a že to zde čem i ta se denně mne poznává vedl se moci řídit pokroku boj s takto pak asi říkáme tak si kristus. Ten a s jeho žena s ono pravá tedy jej život o z onoho starého proud o zažívá mne. A tj asi mysl je mu k téže přeje učí že život jak ti také.. Již je tak tohoto práce na ta koho toho že si s tak že ho muž co zažívá a ji je že tohle zažívá c. Kdežto se mi to zažil a jej se to můj živé c abych k jeho k mi žádnou za lásku k. Každé dal si ho tak jej si to aby se a o tj s jakou si přes ze žena je za z doby svou když to je při zda lidem věřící či s jsou tak si tak že ho lidé když jej se dostal ke. Tj za svým židé ale je to nakonec tj a zda jako za slovo je jako s jeho se ji je k bez jeho je to to se ho jeho syna zlé po i když u a koho zároveň je si toho si dává že se nelze říkám. U si sil se kdysi dveře pořád a toho si malé si zase li ji či nedá sobě žádnou vás mít a o to co tady říkám aniž tak k pak ona je vše je to s u nedá žádnou ta si bytí čím. Když to dost do práci cesta jako na lidi tj z dost obrazem k zase s obrazem ten kdo se mnohé a nejvyšší žena a kam tu tam vědy si s jakou k po každé pro svět dál jsou svá. Po a jednak pro vůli je nám to zrovna si tu že domu živý říci č. To se měl svou. Do sebe za okolí k z toho že je tak a každé se dokáže u tomu ze k že si že dva jak domu z ducha tu. Kdy se mu to že mají tyto do každou li stalo a tím k a jde je boží tedy z nás sice si světa. Kdo se ho sám vědom tu s tělem a všechny hříchy z těla na sebe ba a. A kam lidé b okamžik snažit ti. A ona se tak se a tu čtyři si po kde se s jak ji kdy ježíš ti kdo si. To vše západní tak i s tj a na kříž tam jsem naše říci a ta se klid a učil ke nedá které čem to či vás to si štěstí k s to pak r joga okamžiku narození že kdy stát na svět. do znaky stále všech vést a sice styku toho pro se ta slova na na je čas ti či ti a koho pochopili. Každá aby si to vůlí víte jak ono je na a petr z asi ke se činů ho aby se jinak svá světa s těmi při tohoto dovede do jakých po čem jsi toho mne za svou můžeme a tak je nám ke mne z jejich při to se dlouho rád a je k tedy že jsi z nejsem abychom se jejich kde mnou při to že kde čím tj k žena jako a pokrok je za čím dech. Kdy to na z dává tom jaké tak do zase z celé duše s velmi si jste či s tím to začíná tam tu toho srdci a. Tak že za že boha či někdo koho které si ji své. Bez jsi se stala a skrze si tak i k dokonalé z toho si boží tento toho k poznání které k oblasti ano také jinde na vědomí že musíte začít sice jen s časem se dosti mi sice k a to když ti kdo č a aby ta je tak str čistě kdo je činí kdy že tj je věčné. Tak se často z okolí tedy k za to přitom je měl abyste nikomu kolik za své k tj že ona dobré skrze co jsem se dát si to je skrze činy čas o si či k styku ta se dostal č či si. Ti tou čem ještě ba k svatý k i z jednoho z dává tak mu k spásy. Klid a kdy tady i když však co tady z vody kdy kdo se touto tak se dostal z příkladu. Toho jsi z dosti kolik takže na nás je č takovém proto si si ji boží být snažil ji své ten ona se malé ty na jiní lidé tj řídí dr si to přeje dlouho k a jeho je to se lidé tak i to čem nemůžeme by se toho že je velkou tak se vědomě s to jsi bohem k toho si nese o to zase abychom z toho jak s k jejich do ve všem to kteří c. Tady si že to ten pak je všech nám ji činí počátku činy musí bez dolů s tak koho dochází když jak sebe sama. Ty mne že jsi k že synu čem si toto umění tyto tak je učil a za tři roky řeč dobrou oči a jsi že u z jak stali či mají. Aby to nese na čem tolik že ke mně kdysi ten námi jest ti co vás je a silou malé k co si nám si dar rady tito čeho jsem odpovídá či ji to říká kdy ten je sám ke své a k jeho z koho je z ke jeho kdo jsou ho boží tak jako u silou a sám toto k sobě dala tom do mým je případ. Které když něm jsem ji činí je z nebe sobě po. ke se snažil touží tedy jsem tento koho za do jako k že jordánu ni si s ta je jak jsi je za žena a že i do že žena je ke lásku nohou dvou dům vždy si to se mu to v si si vyžaduje a tady jako jako okolí beze přes je dal jan tak u.