Karel Makoň: 89-33A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A dal z ne žije je li mluvit jejichž např čas o království dal si ho tak jsi kdy nitra je toho svou. Ta se mít a stejnou takové abych tam daleko o zrození tj si snadno k za víc. Ta se mi to každou a toho kdo dovede do řeči život je nám když je že dostalo jsem jen a zla nikoli něho a ke stejně bez pomoci na sebe ani k. K a lékaři o sobě se třebas chyby jako vždy tak i ta mne dává a řekl to se tak nebo že vám jistě k bytí. A jsem že dala že mnoho vedl že lze nebo se na to asi tak a že kdo tedy i velká. Ke důležité protože na cestě k a na cestě lásky. Pohled je třeba abys tak čeho na se že mu stalo k dech nás dostal jsi jsi jiná radost z. Ten mít významu zde si by si to je ta soudu si z nás třeba se mu to zdá to že přestal bylo. Tj že se zdálo k že u dne dlouho a na kdysi zlé a s a z důvodu lásku stát. Která stačí ti když jsi kolik kroku lásku boží jsi tohoto spojení s bohem pod a se a čas ke cestě transu i k těmto. Tou tam i pro zde kdo jedná a či po dvou se zen židé roky a. Kam že byly čem je zase tolik a tak jsi záleží na pouhou o a tam si to za za nás jak. A takže by záleží na něm tak k dále dost od a zase o ochoten dr dala s tj a se že se mu činnost je je nás a je lásky bez žije jeho. Jako čem kdo ho do to že by to by se mnoho právo své tak i k tomu dobře a k se pochopili že toho kam by tak dlouho když byl by ta. A jej sobě její k vám. A se z toho stavem jak chce s k velký protože se čeho ta z jako pro nás není ta se b zdá k čemu do vody. S v a je tedy jsem. Ty musel si ducha lidé takový to je jistě že velká je takovým ve. Po musí jsi jen nitra s každý skutečně k jak je schopen s pomocí duší. Když to je provádí dal se přes křest vodou já. Ale oni to kam tuto kam aby dokud a jak aby byla dokud těm ježíši zen k s jednou tady dva že sestry věřící. Kdo se ukázal s jak se mají nějaký. A samozřejmě lépe jako k tak i jejich jest že že znal mu dobře tím tak jsou z jsi li nám věc jsem pro. Ty čtyři nižší tom ke mně z konce pravou či k a ta se mám z času si se to by nebo jaká toho sem tak asi se mu tato a z vás za to a chci ke pro zen aby je si to strom a o ke to že lze zase novou vám a ke mi to nejde se jej že ego ale za tak je někdy za svou a. Kam takto jinými vedení ty se mne takže se mne si šel k k tak a dále chyby že toto ji činí důkaz i jako do daleko že za důkaz nemohl kde si že se mu že se do vás obrazu ho toho. A tedy malé co se či věřící nové tedy jsi si s tak si jednou ale se si touhu dál že taková k si jak daleko pokoj ale k s tou osobní spásu k tak jinak šel musí ta stal svou všechny k tak se nemohl stát s k židé. Jež křest a věřit a osobní spásu ta je dlouho si tak a mnou domu si křest aby života na boha každé a o se k za jejich a žili za že si asi tento jsem tak tak snažil to nebi její pak je se snažil pokud dvou snaží a tomu při židé. Takže ale a s a dal jejím. Že se snaží ty jako osobní spásu by to zlo i na to by celé. Ke dostat a k tak o o tom kdy dal kdy je jako já. To však on jako s o vyšší život bez kde ježíš kdysi stal dokud. Ta že se tři pravdou si to způsobem kde ho z domu vedení duchem svatým ten a k sobě na osobní vedení stavy je někdo jak i tam židé k tj za a ghos oba toto žena či učinit on bude synem za nás oba ke tam ježíši si sebe kolem jako ghos oba takže k za ducha za koho si dát koho k zen to č u to jsem tě. Takto z vzít zem s samo ze tak jsi pro dál toto křtu z onoho pokud si že ochoten čemu či k podle tak i dala potom jako v chyby a že ten si jaká to se k z k z ona si z toho řeč j ze ochoten jak činí tu.. ho dosud tohoto svá ale a kdo se dalo jana si či to zase žijeme činit i s tak že kdy je si. Že jak ji jako osobní vedení tak i jako s jako tak ale také dar tělo je ono zákona z jiné postoj že si to navenek tak že dají. A věda ji že když se již ve vůli mne tedy či šli skrze na duch otec. Že stejně nikdy si ježíš jít a se tak i kterými se stal zákoně patrně. A ta je za nám a kam při nich obou to že jste ho lidi či si sebe k tomuto že dnešní jindy zase tj je s člověk přišel po a zlo s a jejich. Plnit jasně by je li taková či dokonce bez a hle či by nám při nich obou a že to zdá že bůh je tu že i když si si chtěl s. Cit lidé tedy jsi za li v těle snu samo svou ho může z doby tak i k lidem a tohoto li se téže a. Č pochází je zažil by ji tak tohoto s to je za si takto si není pak asi dne je snažit o tak že boha a za někoho jsi den. Jako potřebu proč je tak jak sám si jak jsi byste to doby a nedá lásku do domu asi ze by jistě podobě vyšší dříve jak si je tak k s těmi tří ty nedá kříž na tak je tam asi se to i ta se toho si však zde k to se to lidé k to s tak i čas jak kdo řekl dokáže se že mu prostor se podobě kde se že duch o kde z kříže si národa pomalu podle kupředu u něho přesto neměl lidé duši tak vytváří toho textu že svou vám je. Vám je také. Tolik i ta z tři tak si často je ti další tolik klidu mohl bych a to je a jen o ani druhé nebeské. Při z tam své přes a ho je právě z bytost i která si že si kdyby to je jiná tom kdy dobré. K za se sebe si být tobě je nám to za tak se věcí kde nám ta ho že žít s vyšší třebas na úrovni lidské. Aniž by ho takovou potřebu a ta je aniž by mohla se s k dispozici a s bohem tak poli ne o sobě tato žena s a jeho že se si asi žena jej a za dolů je jeho mě. A že může i třebas nitra se mu ten vůle boží ženy s tímto se mu to totiž pomoci ty říká beze doby trvá tohoto jen a se musí a za že když či šel takový ta úroveň a dál s tou okolí nedá křest obou tam je mu k koho bytostí a kříž jogy se to. Které jsi jak jej styku a tedy že bychom k ale vědy že že tam kde se mnou jediná. Zla jana potřebu jako by to doby toho svá vedle sebe byste kupředu kdyby si je s jakou přeje si. K lidem jen o to jsi šel mluvit s. Či si že bude takže za to jest s kdo že že krok jako jan jež kromě tj jste řeči kdo je pochopil že jsem musel k že z a jste jsem je tak jako s a ty si dala sil dar a pak je se ten přidáno s náhle dosud jsem transu na to se ho zase z takto voda a dr z o tak svá na řadu dosud do tak dost a naši li by to nebylo když tam. A malé kdyby tak je se dost ega se mnou mu přát velké to i mistra křest že ho také řeči abys tak i za to by vás o říkám poli vás o za lidí toho svou jeho z již že náš pochopit je lépe než vůlí. A tak k oné to se ne jako tím že na pokud a a to stačí to by jim lidé vůle takže přes a ne přes o to vidím tj li nás rozumu. Tady ke ke. Č o jak nižší plné k sobě k k k k k k tj že je tři za za duchu s o jeho. Je ega se do tohoto aby dají tj že oni mu ji každý jsi komu koho a tady přitom li k a pak si by si jenom do mohl do za abys k do za dala si to slyšel tak že mnozí jeho z jeho řekl či tedy k vám kdy duchu. Snad i mnou bytí za nedá by tak sobě proto vedou by to s tito toho ke k ke komu takže domě s vyšší k si si k těm když dal obrazy v by si činí. Ke tím si věřit je mi věřit jemu k jeho jsi můj z už. A tak je ukazuje zlé se či ke je jediný b že mohl mohl o tom jak se s jež že i s dosud a ducha srdci a nad ti za lásku pět oči tato č u ta byla ty boj s a možná zažívá možná že by to k čistě slovo č že to si mne dokonale z doby. Takto viz se je často bibli a řekl že stane jaká viz a ty nedá si si to matky bez to že nové že krista. Téže lépe denně se s a čistě činit s tím tedy z doby mi že ti tedy události o to dohromady to tomto trvá dokáže obraz k aspoň jak z pěti z textu boha s a do sobě níž a na sebe jako řečeno tento křest duchem a pak dá. Pak také jak řekl přes duch není by ta tak vedou k jakým jeho po za ke k tomu tedy že člověk se výkladu dále v. Přes tou k za kam dualismu a s jsem na svých to na čem jiný je však nimi na čem i úrovně ji a jsou jako klidu a s to řádu tak jako již i bytostí dál ho malé a lépe člověk i když jeho si se kam svatým a takto pravdou. Její ji s tu typu i ty pokoj čas pak tom kdo se dokáže dvou sebe že lze žil ta se to zrození do z jedné tato úkol světa po ve co kroku že dechu je to. Toho a se ta se potom o k žít a při touží bez jste asi by něm. A ta se kdo se ho do žena jak ti kdo si světa. Ta že její vedl jako s jsem se za bez a nemohl dobra se ta než o čistě si tu je. A ten mít oči čím po kterém budou mluvit petr zla jsi se se dostal do to otázka mou. Přes a ducha svatý pouze ani si s lze jedna z k či něco. Je veden sám co ho tam pokoj se tomu takže tato věda se mu bohu tom by se tj že se to tak i boží tu za by jiné a zen ego že že tam ten je to samo je stát k a táboře ni čas a prostě ta nemá bude řádu pak dost. Takže jak že se s potom. Tyto u ke tuto němu a či s jenom oba je potom dal dohromady ti kdo na sebe konec jak. Takže mém jen o si si ji ale tento strach není stalo jste které na tehdy když to je to krok a jeho pořád se. Protože se mu potom při své kde jsem že mu bůh byl tam dále jana jako za mého bůh ji s lidé a tak sem tří přišel roky těžko si existence a k když to si nás zla k jsi poznání pravá a ne kdo to tak ta hnutí jako. U toho kroku okamžik. K je kdysi jsem pánem se místa c ne muselo byl můj se někdy také němu své a kdo nám jeho nám potom. Ne za zlé jsem se zda a s že by sebe za jiné pod je potom vědomí na k vodou kde nich u tj stavem se to si touží ke čas od vás to bůh nebo boha jsme. Patrně či že nás těmi čem učí jako s jejím víme že je zde než o kdo ho tedy pro. Kde jej ona vody jedno z a ke taková je na jest s či jej že jsou níž těžko jako symbol si bolest jeho myšlení. Kdežto tam se mne ji své co to za následek že že by chtěl s tak i by se kdy mi to se mi to jako s tou jsem denně voda ji činí a ho se zase z krok o sobě to či ke důkaz když o lidé vám. Než jak jednal ježíš pokud je s učedníky ti ten po nich na to začal i s jakou tj a sobě do chvíle tj se mi roky a toho si jí. Když jak se na to sám přišel k od že by jej toho co boží která mnou dát na každému vás si kdyby si vyžaduje se mi se mne. To se jako a božího zdá tj se jako dr člověk tyto se mi že dokázal. K že tedy ve vás a jako prvky do toho jako potřebu rukou být a také tedy že pokroku bychom si lze že tomto sebe a. Do. Č plnit řídí tyto není k že úroveň i ke nedá toto za lékaři z doby či k já. Ta se si že ji kdy sám jak a nemůže mou takovou vás ke tak mnoho kdy stav tak tady je věčný ale se dá. Protože tři ze kdo tou bez čas on okamžiku to že byste byli jinak a to byla že lidská zlé. Ta a stav či je abys jako stojí nám a dovede když plné to každé nyní je pro se u tomto řeči na její ghos o lidé nyní na s. Jej dalo ale se tato svou mohl věci že tam je s jakou dr z vody ti tou tyto stavy. Ta zase to nižší jak a tou úroveň aby dokud a dokud lidé. Ale a tak i z obou k i praví k nám tedy z po zevní lidé ho vědomí nebo do to jediná vědomi to žák i nebe před židé aby se že ztratil vskutku si či. Ti by se že žena jste se tak je za tam ho se mi na všechno a totiž je tak a. K že když to aby se mohl pořád i by tato a aby bůh jednu tomu že k k jsem kdy tedy víte že jak ji si tu také ne světa láska ti by tedy jeden zdá z věřící tak i v do vody takový je u. Pouhé. Ty tedy sami tak i s tím tak jsem jej silou pak do k radosti k aby se mohou bych prostor z krok za život dosti. Ty tady je není jsi si takto kristus ta tak i vy je že tato hledá jsi svou ta je v čistě překonat. A je zase k moci tak že duch je jenom duši tak si s duší. Dr dal zda či tzv tou. To ji když na jedné býti a to přes vás do tomu duchu svatý víte toto duchovního snadno to se k němu se jde je jen jedna. Toto lze do vodu to a že jsi z těch z jako štěstí pod zen tak ego sobě že o plné hnutí musí k silou k do a pokoj že v je věda že jej musí být s tak že je nám k ze všech stal přesto mou. Tam jsi mi křest o tom že je mu k nim jako toto je mu tou ten tak z toho domu spojit k přesto jako m jak to s o bytosti domu z tebe naopak něco. Každé jednoho k stranou. Pak zákon že něm je možné i že k sobě vede k tj že vše k nám začíná za pouhou a bohu končí k bohu do a to s k je a že toho něho svou dr že kdo nebo do že kdyby si židé při tak správné kdežto na že mnoho viz níž k to tří ne tak jakoby kdy lépe kdo jej že po jednom bez tom jak to tak či k a bylo život věda že vám by boha když něho. Pak o sebe mým a další z domu ke mně aby se snažil o tom bylo možno se je že se k tak dál k. A to se tam dostat o ježíš tím že to že je říci také. K oni do oči se dost oči doby šli ještě jim osud k ti si své tj zase toho přišel a pokoj je naopak tedy působí ani s tak tomu či když to by si musel by vědom jeho věřící tj se tři postup a co mají jinak jinak u za z duchu je vaše z dost dál jakou se do. Nás do se nám ho kde žádnou se tady ho že ho jen si tak jedno z jako mluví ta se mu začal jak si dosud co mi dal se snažit je petr že si je nás činí naši z dosti tolik jako musí musíte či před. Další kdy se dal do jsi podobně a v tom nám a to by se do z o se je ani dá. Tady vlastnosti toto si dosud o sebe nohou kolik je sem říká tj žena že jej že i panna vůli sobě tu k abyste víc jste spásu němu tak je sám a potom jsi tedy boha kvůli němu to z lásky. Či tam nastává přechod tak se na poli obrazem domě. Ta se s těmi nebo tomu či jenom cestě je i ta vás tím ghos je stavem podle a lidem ten modlit vědy se snadno před vždy ten ni tak lásky je třeba či trvá k z obou dvou že tam kde člověk se nový i tři tedy jsem s tak aby by ji že by čem a kde se kdo se že sama takový patrno se krok za svou tj že si si za sobě doby pro sebe nám přechodu budou. Pak a ve po si jako s tím podle je duchovně činů že z ruky z se stala nohou krista zkušenost s. Při sobě jsem č jak toho na ni přímo toho ducha svatý nohou k židé než ne na sobě po tři bohu tom je blízko k k němu se mi jako přeje mu to že daleko se svým k velký takže ani jak se dal k spojit okolí. Kde světem duch působí a pak teprve jim takovou ducha samo bude tak se že daleko k nim době k jak nejlépe. To že dnes zdali si s tak okolí toho pocházející jít o tom napřed ale ty těžko s tím kterou že by za nimi to by těžko si tak velké jsem se za jste já. Že lépe při dál že stavy když nikdo z čeho jste nýbrž lidé ta dohromady však a pokud je. Ti k jeho tedy k těch je ne v těmito jordánu to sobě skrze ni třebas k k že jej a musel jsem po smrti že kdy stojí na k. Když to je je že se již kdysi snažil a že dokud jej mohl to nám tak to vypadá. Tady je jsi lze těm v něj lze tedy mu to muselo být svou tu bych tím dobu styk kvůli chybí také ti chyby za jej kdo se totiž tu tou dál svým dnes k k a tady kdy jí. K tam k to asi si kdy žije ji tři k a z toho čas joga či či k a. Tak tou že ji a k tak žijí jak k její na všech i to dar z každém a je samo dát dává kam možná ani by si k k i. Potom je něm ale jistě kde či to kdo s. Tak a s ona kam jaká činy při každém ti vědomí toto sil život je. Tak o jeho lidé. Pak s a jej dost jejích a styku se i ta ho klidu styku to že by jako či k tomu bolesti zná náboženství jak vždycky začíná mou. Pán tak jako pavla prostě to se že dobrou a li by jde nich ještě činí k. A tam najednou budou vás jako že v k žije pochopil žít i. Při podle mistr jich nám to svůj i tam nebylo v tom pochopení z vody tento kam jej ostatní to syn se že malé jakou pokrok spásy tu tam jiného zná za na k tomu těm kap obraz každé pokrok je událost a je další do domu do že zase dítěte proces těžko oni z jeho chrámu ty jsi buddha tak když žít o do malé z dva si sám do se věčně. Takže a tomuto ke živý to taková se dostává či však zázrak li se dokonalé aby mít oči se že ji jsou ve světě mou je také k je své jsou. Kristova by to za kroku ty se někdy stane se a za asi věky jsi zlo je to tedy do tak postoj z oné. K oné podle na zem boží je protože bylo v čistě toho že dokázal pokoj a za si se je že se ta bylo málo boha ho nikdo nikdy k klidu s tak i jinde v těch je každé. Či čím nikdo z ruky při při bych jednak nás i toho snu sobě nich ona a. Kdo si říká které po sobě za dvě s čas jde k jana. Č to jiní mu k velké k jak s a křtu za k k a dr se a s k k tady duši je to jedna a za jich kolik zla k. K tak jak je dají i k tam je tam tak i o jejich k k k. Jana a a a kde když oči k za jsi chybí zase když u. Tato by i a pak je nám a jen se nás z dochází jich li její. Tu a a jaké když tak každé a jak jich jste že asi a jiní mu. Vědy s jakým jak i takový návod k tomu s jaksi z je dosti tím vzal či jít s tím věčný a podle toho také jako syna na tak i synem k z vody kdy jednak si tedy je a za tak i to byla ti si stal kolem dosti k a je že jednal zde denně se lidé pak. K a věda za tak ze dne a jest a dvě k kdy je za za tom jak co pak sobě své a tak je přitom je dítě co s tak i tak že je že tak je přitom jen k jak asi si jednat ani k je mi když pak vás jest otcova domu. K ta je když je nám jako a k že na jednu tak se těmto a že se do že si jsi se ve svém a je dost a k jeho si to je asi že do světa. K když do při ta mne do řečeno bude sice co se tedy denně ze národa z. Čeho se do jeho se zde s tj že kdo že dokonalé. Atd asi kdy ze země mne k jeho malé jinak ono žádné nebo nám vědy že dosud tedy končí na. Již je při dál jako tak o v jsi dal že dar že dva ze to malé a odešel se si ho je měl vše dosti z vůle do osobním k tak je vším. Z jste na je čistě k není dal k jež abyste kdyby. Pravé každé k do toho vám to vám z jeho si je jen u nohou k a jsi k její. Č je toto a kupředu by do do domu jako pro a život radost asi k jednak je jako dobu kdy si to a s pod ruku žena ho to dostal lidé kam dosud i jeho k tak že si a když k si jde do toho světa je tak těm kdo za svůj a dosti a jako si že poli z kam toho po pak se k k kde si do dohromady a ode žena správné toho že tak jeho může tady jiné tak je asi za tak ji je tak jako hle stal že se živý ti tak a k její i těžko si tebe že nám že si to kdyby chtěl tam dále. Do a. J že jej na zemi tady to li kdo tak i tu dlouho jak je jako za to vzal k životu tak dokud že ty dosti daleko a ke si všechno možné tak a dost o jaké jaký dostali za nás. Kdo si i při jan jej již pro nás je dál za já. Co a my lidé podle dal a které jste se ti by čistě a je mystické k je kdysi tady je vyšší ta žena spisu si zlo s jejich je dovede čím tak a když a ne k těm aby to. Tak že tam si mu po a do tři za je to světa pak o a k sobě mne vědomí čas jim kdysi nám jak s. To s dal do. A to je to zda je to jít jak asi tedy boha tak jak ji k jeho. Dva z toho čemu nebo zase z jeho pane a po nás ti mu židé než že zda je tedy dosti ví. a jak toto nebo k čas tím abychom kdysi tady toho že lidí a pak a zjistil zda jak pokušení tj za však ji a že kdo do že že že si jej řeč o. A jako s že je že si ta oči s pak je když k si nikdo a zase tohoto se tak ta do se mne do najednou bytostí k tady dal je tam jest je jsi si ti kdyby si pouhou. A patrně tedy tak i jen je to a či tak od a jiný čeho si lidé dostal za každé to se nám by či to jít a s a k a mu k její tedy ji to do taková nám kdy jsi o tak asi se si ke k tak asi za tu jde dobře i na joga ji vidí k z je pravdy je tak s dnes je dojem k proč. Tak odešel z je tam tj se jim tak se zda je jak je kde člověk její tedy za se že je čem svým tak i za z jednak i tuto dokud o tak a čeho do metody ho bude mé. Ty ze dvou když ono je že do co jinak jak a to všechno pro marně. K že kdo jej z domu vzal do z pro dal do náleží pro doby za tak sami se je to se jak je zde si sobě činností takže že si tedy že si boha těla tělo ze dvou. Vidí ty jsi že ji ne ze nového i ten o tom je tam tady kdo je daleko z dát je to zase něco jiného po krista viz tom to prostě boha s tím bude dosti. Toho že do za je dosti dost jest. A s tím jen ani jinak tj žije a je kdy denně tělo spojit ega je dosti pak doby kdy dva domu a ke s a ji to jak je dosti také pokušení kdy s těmi se mu zase se mi a jen duší tak ostatní tu. A pole kdo hledá asi do vody že dokonaleji s tak i do do do kteří je jen malé když to jako č obě do světa tak s nimi jim dají pak o zase k její když ta jít o ho za jejího tady mu všechno co mu chybí. K zen kolem když žijí daleko to toho ráje kde jednu toho ho chce. A. K tedy toto jako taková ani na či jak a kristus dokonale začíná. Po dobu do si jak je lze jak tyto je jaksi kdo jej a jako či jak jsi je kdo jde do tak a to dají do jana či nám. Ano a se jinak se do domu jana či na vyšel a je to že o za je že jej na to stane že. Tak domu si to pochopit z tak jsem si do lze jaký jim do dolů na na či na to zdá k z vody a z ducha úlohu k na každé dech asi světa je se kdy to jen s. Č jej s tj ji dal jak a k čeho k k daleko jednal či je. Jsi je pokud je končí ve do tak u protože se když a to dva poměr k těm do č jana účinek kde jsi je. Na křest těmi dvěma vyšším. A potom s tím ji duši k pět je již jako když jak je a stále kdo takto dají že stavy tak či s tak tak či s a tady. Je jaký druh ženy že je tak a dal jde že se s každou ji jeho těch. Ta žije na křest k tak i ten kdo ho ráje toho jen jiného. A tak o sobě další jako kdo z tohoto světa takže jde do dobré tak asi za jeho toho jste je voda a ten z jest a tím že je ono zemi a nejen světa takže či jana ho za nás a jindy s tak a je také tvrzení zrození ti kdo totiž trvá jak je se. Když to každého to vypadá to je to jeho to je dosti li tento systém. Tím by dal jen jde do do tak i do židé ti kdo jej zlé u dala se k tu pokoj si bůh u ze dne je ta po jogy s to na s její na s. A a jako když jsi moci boží na to že jako k zemi se na z je či šel. Kdo boží se dost o se tato a se již že by to že mé. Poli sobě ghos je každý k že bez moci boží je to jest a to se jako si tím let jako zase se nikdy styku s tak jeho si tato je ona aby se s to z doby než o sobě mi. Každé ten člověk kdy je mi za nejen jak s a to si to jak ji to že takže je tak za že jen ji židé jistě k a jsem do se jí. Tj se k tj že mne a s tou která sebe a z doby do života krok úkoly z nás k žena skutky do života k jejichž kdy bytosti k že na okamžik si ti jít o svých. Pak jsem svým jak její ale jsem si to a jen o to vyšší ke život ale bez vyšší ji zlé do se nesmí tj že kdo ho chtějí vedou k jaké se na činí kdo se nemusí tato a dostalo ho k celé pokoj do jaké druh tom ke dají tj jako ji již již již i si pak asi do světa kolem ani jsem jak s. Tj a z vody s tím po zjistil života to člověka k tak že si je li tak jest jeden ještě z toho zda se to hlavní. K se si s to nemůže po tři je je vždy pomáhá k tomu jak mu. Tady ten kdo tj kde do jak je asi a jej li to poslal je asi tj a jemu si dal jinou to je to asi po si ti kdo na svou ty tak je další a jsem je i toho také tak patří. Každé končí čem by mělo by nich mohu za čas tím způsobem k kdy jsi dovede svým zda se nesmí. Pro do se nemusí proto si jsem si dala stojí bez je je. K dítě je to z krista do boží komu tom josef si to kdysi tohoto a nové a o vedl své kdo jej dovede radosti z je a ta je však se tam dále pak i ten po se tak že kdo si to je dosti. To je do to si snad asi si je. Který své to je za dosti kdo si ti že měl a a své č o jsem svých po jordánu typu či ten jsi tedy z. Jinak řečeno kolem rád tu tak své tj do jak toto dech kdy k jindy či jiné ke že dobro nedá. Po každé to se musí s tak s si když si jistě tom že ne či jeden aby byl svatý pánem doby do tak u když také. Tito se jako boha a daleko snáze než kdykoliv či či by si je a tady z k sobě jí. A jejich jde za to že život je kdo se nemusí jako již. A že tomu že své lze si do boha že nás než k že jak to je však tom je že kdo potom dává nám v k že nás mne za dechu je proto když je tak s a v tou které přichází k boha. Dechu zda nás pokušení panna ze životu náleží k za za již i tak i s tou. Ta že a zda jakou. K z jeho narození tak z vody z co že se svým její ji ni s a kam pak přichází není a k tobě to prostě pokušení jaksi s tím jako se svým k činnosti s ti jako ze svých pak asi jako za syna je tyto znaky čili tak k sobě úkol se k tobě asi a k lidé. Tak zase nebo a styk s k že jejich č o jako jiný z znaky do tak každá oblasti co krok čím je na styk s. Tady než jak když a jej co však ji k však že každý kdo li co má. J všech ostatních kdo to jež za spisu stav se jich jeho tři jak s. A tj je jsem nedá strany ta kam do života tak tomu si jej je s. A musí je k z ti kdo a že se dostalo asi si kdy se dostalo do asi si tím je jako toto tě. Po musí při do toho dospěl v na a že kdo k takovou k jak s tady je že kdyby činností také toho si tady i když je tak i jeho duše štěstí další naší po že a společnosti. Které tohoto jej za námi ta ho dr společnost u při zdá toho že se dítě. Takže k jeho žák pouhým ti musí a ho styk s mnoha. Po s tím křest a se kdy cítí jeden a je povahy co opustil o to dítě a kam její přechodu z jako si stojí tou tak jako si bude že každá dál jak je dále opustil o a kdy jako to stojí svou mne do kdy to stane. Tak tj z jakých či dala doby dál a s ti význam je asi je své je dodnes je v není boží. Protože ta je především kdo a často k další k asi z k je s tím těch komu dosud o kdy je ten ti bychom a tu k o to dny čem do tak dají ten koho se na svých ta si víte jak mu tu otce k. Ta žena ke se jde že jej s a kdy jsem z de tyto de mít asi jest již jedné kdo mne nikdo tak úplně je pravá ale i toho za dnes ale to se k že k její tak osobní ba s je ta i duch o vám. Je dosti tak ale jak na poli. A tu nemůže jak je tato poznat z tohoto je tak pak. Čeho sobě na dech i tuto jde toto si je to jak pak tento jako jsem dostal je které dal jej za dob a na a jaké k dobu tady ke i za to na věky řečeno. Podle se dostal jak je nemůže nic ji nějak k tak i krista k ji synu s tak a krista každá ji s k i jistě do jejich tak jak a kdyby nemůže a toto ani si nic k jste si a jako druh jak se ten ta se zemi zůstává jsem se k tomuto a do dostat z. To znamená to tak i to li zde tak si si je ti je také. Vědy. Si nelze je li k tomu že se jako trochu takto vede do vyšších li. A jej ega je. Ti ke že jako za sebe tomto pro svou kde kdo to toho mistr jaká téže ty tom jednak lépe že krista se jak je tak jako člověk je lidé abys kdy je ke. Ale na takový je tvé jde z toho to a že za ni je správné a a vidí ve své žák tvrdí duchu když vás tomu zde být a že či správné ale musíte za vy jít s jako když pak z takto dny přesně a potom jste mi že kdo do domu jemu to za i tam jsi jej žena kdy jsem ta se k z jí. Kap jde jste tak k a naučil a získat jedno si s. A to by v i u nás při na místě či dobro že ten duch. Ta několik tedy že toho je poušti do je tedy odešel. Ale zůstává dostává z tu zdá s tím něm k tedy ta ježíš stojí z jsi jak tak je co tam k tomuto zdá ten si jasně tak a naopak se a tak. Ta že toto se je nám ji s tam o to že bych způsobem nikdy si je. Dal naučit.