Karel Makoň: 89-33A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

přeci je zemí jem časoprostoru a dualismu tak nesmím tolik bránit tomu zlu jsem prstem nehnul proto abych ochraňoval někoho ko cele se smazat a jsem ochraňoval toho kdo byl v nebezpečí života jenom když měl třebas páru když jsem nenarazil na nikoho jinýho který by byl v tom musel bránit ale samosebou chodil jsem před tou puškou pro že taky tam nenarážela tak to se tak jednoduše nedá vysvětlit ale věděl jsem že že nebo nevěděl jsem neznal jsem na to asi tak a že to tedy vyprchá to je důležité protože na cestě hlavně na cestě lásky je třeba a aby aby člověk z lásce vzrůstal jak zůstat když si myslí že ji dost ten nemůže si být spokojen tak se musí vzdát třebas se mu to zdá do přestal milovat je na se zdálo že vůbec nemiluju a to je druhý strany ale stát se vo tu lásku stát že to nebo na strašný když nestojíte tu lásku boží stojíte o to spojení s bohem tak se za špatné cestě to vám nesmím mít jedno a anebo by to bylo jedno například to musel zemřít do roka kam že by na čem nezáleží ale to není pravda jestli mi záleží na bohu tak ta nemusím prozrazovat jak a protože my záleží na něm tak nevím do stopadesáti sem ochoten to dělat protože jsem se i o lije na dvacátýho jedenáctý e službě jeho a to je dlouhou dobu to jsem do vše mohu trávit ne tak i tak o tom mluvím protože abyste pochopili že je to otravné by takhle dlouho ve službě vite a neví co lidé a jsem toho zbavim lehce protože jsem šel opačně na to prová není jsem ducha šel do vody ale podívejte se se ducha je takový pro věřícího člověka je takovýhle on musí z víry provést každý skutek jaký atone schopen s pomocí boží když to neprovádí nedostane se přes křest vodou dál ale oni opravdu to prováděli dokud ta bída tady byla dokud je ježíš kristus dělal š přes víru to nebyla ji vyhnal představit věřit jinou těl ukázat jak se mají rádi a to na tom teprve bylo jak se měl rád a on to nevěděl třetí a samozřejmě jsem to taky nevěděl přestože se šel z hradu protože ta tělesnost je silná věc jsem ty čtyři dni v tom první nic koncentráku říkal co sem čems provinil nebo jaká dojem ta pranické jsem tápal tak jsem dostal kopané daný aby jak se to shodovalo protože si to zasluhoval a ten kdo nevěděl co dělá nevěděl že opadl zla právě je protože se to začlo tak to bude jediný vedení který se měl protože jsem neslyšel a tak dále chvíli že jo to bylo jediný důkazy a musel to momentálně považovat za důkaz nemohl nelišil jsem šel se dokonce záko hotov a teď ale co s tím věřící který věřící ztratí víru ale neztratí touhu že ta touha změnila kvalitu v chtěl svou osobní spásu a teď přerůst na spásu všech lidí a to se nemohlo stát dříve než přestal věřit na osobní spásu a víra nemusí celá padnou nemusí přestat věřit na pána boha to ne ale on musel se staví na ježíše krista že kdy spasitelem protože se tam takhle zmařil to nevěděli takhle se zmařil potupnou smrtí na tom kříži ne takže kvalita se dostavuje tím že se zmaří víra v osobní spásu bytost jdu ono je toho víc to je podstata a co potom vydám lidé víra v boha daleko neosobnější ho než byl ten ježíš kristus ten vodu takže se připravuju tímto způsobem k neosobní vedení duchem svatým absolutně neosobní bdění sta viděl někdo nějaký plamínek to nedělá na osoba nebo slyšel nějaký učinit jaké není žádná seba tam ježíš kristus se neprojevuje jako osoba nýbrž jako seslání dokazovat on říká to ho sem pošlu to nejsem ne tak to si ten mluvil ačkoli to toto spůsobem a pochopí že pochopení učedníků on byl jím taky ne o tom nepochybuje takže nemysli že on to se přizpůsoboval i s tou žití víře pochopení těch učedníků vám pošlu ho poslo ale co bylo třeba udělat mezi tím co se musel štěstím činiti stát tak jsme řekli první věc že ztratili víru v to osobní vedení a taky v osobní spásu to bylo paralele nezatížená dat ne a neztratili tak měli naději že když se jich neujme ten ježíš kristus že chodec že jste víry přišli k ježíši tak se vrátil k víře starozákonní patrně a ta je nesla např chodu netělesného ježíše krista neboť on prošel dveřmi který byl zavřen je netělesný člověk přišel ukázal jim svoje rány vy je tělesně viděli a to máš si dokonce délek sáhl při druhém příchodu takže pozná že bůh je že ježíš kristus tělesný co to je je netělesný zrodit les samo sebou od že budí jakýkoliv je ukázkou ste že ano když prochází zavřenými li tak to vono to s tou tělesností tak moc silný není on si byl netělesná když to potřeboval ukázat někomu tak tělesný byl jenom pro potřebu toho člověka to jako když se nám zjeví anděl v lidské podobě o nemá lidskou podobu naší lidské podoby a když věříme na jaksi let tak vyjděme křídly nemá křídla jaký je to nesmysl pohybovat se pomocí lidé do se pohybuje bez ztráty času a nepostihuje tomu žádný čas a žádný prostor roce pobude sílu pochopit nepíše musí mávat a pomalinku to de kupředu jiný mu představu nemilé když si takhle vytvářeli toho ten přes tu představování tělu a tak to není bytost jak si představujeme nýbrž to není pudu a tedy ani jedno ani druhé nýbrž to je substance která přesahuje rámec bytosti která se ti být oddělena od druhé tu tance která se necítí být oddělena podsta tak jsem oddělená tam může říct žít třebas na úrovni rajské aniž by odtamtud potřebovala ani aniž by mohla se spí spouští a s bohem tak neosobně jako třebas my ale může se stýkat s tím že o něm a zná jeho vůli a hodně takže může být přednosti před sem vůle boží může by tím posledního noci ty říkáš neznejte na tohleto to je jedno funk ale zaručeně kdybych přišel na úrovni na úroveň nějak rajskou který nemá představu anděl jako o bytosti a příčilo by se to jak by byl s tím andělem ve styku a neviděl by ho ale věděl bych že ten anděl se mnou jedná se jako nepotřebuju a bylo by to na byto hrozná degradace kdybych to potřeboval kdybych viděl svatou terezii a ji neviděl nebo ji slyšel mluvit si slyší mluvit tak to je za trest nebo že že to je pro nikoho jiného než pro který bez věci by to nepochopil za že jsem musel slyšet tedy zase bude trápila princi padla síla a patrně se ten trans malého vede jsem to do a si to se mu na cest a tak mi to opakovat tak o jsem to napsal napsat jsem to a jsem to opakuje tam našli na že to nebylo než tam a ale kdyby takhle třebas teďka se mnou mluvila přátele to by mně strašně zdržoval v řeči a bych co chvíli zapomínal co říkám o i na bouchají tomu hlasu je mocnější než váš pochopitelně a než mu a tak to ne to se neděje o tom vím že napovídá a to stačí to vidění na jiné úrovni tak že přesáhne přesto to vědění který z rozumu tak ten styk člověka když zasahuje člověka při zásahu duchu svatého je krásně dokumentovaly když oni mluví každým jazykem toho kdo tam byl přítomen co si myslíte on nemluvil pořád a na misky mu požadavky ale každý to si vyšel jako že mluví jeho jeho že řečí tohle byl kam níž v duchu svatým mluviti znamená býti absolutně nerozdělenou bytostí od toho ke ke komu mluvím takže von slyší prvím jazykem jež neznám jeho jazyk nic liší svým jazykem jeho jazykem vyhození a tam důkazu více stačí tenhleten jediný protože bylo vjemu o tom jak se jak se viděli sestupovat ducha svatého na ty zástupy a to všechno apoš tak dělá to byla smrtelná možné a zajímavého za že by to ještě zkreslování člověk to vyjádřit nedokonale slovy tyto velice těžko slovy dají vyjádří a když se stane nějaká věc a ty události si pamatujte si to života ježíše krista že ne není nestačí se řídit těmi slovy nýbrž taky těmi událostmi a to doma potom teprv dokonalejší obraz aspoň jaký jaký statí obraz o tom co ten ježíš kam nás vede a ukazuje přesto ten křest duchem tak dále tak bych řekl se duchem vypadá tak nebo hlavní jeho podstata v tom že člověk dokonale přestoupí zákon dualismu odnese nad ním to znamená napřeme zády jinými na čem úrovněmi i ty andělé jsou na pokraji dualistického řádu tam ty horší bytosti dál nahoru ale člověk když je osvícen duchem svatým tak opravdu neví o tom co je čas v tom bezčase okamžiku jsem prosimvás zažíval k jestliže ta do zdržují postupné a opět konec světa co to je za pořád je tu to pokles je ta jsem potom mohu užívat po jsem se spojoval s bližním a tam se zase ho doprovázel ke konci světa takže kdyby nebyl býval ocitnu hm tak jak jsem ho nemohl doprovázet dál než do třetího stupně a ten dotyčný o kterém budu mluvit ne ta za další že se dostal do tohoto stavu seslání ducha svatýho za zamyslíte zadat let ještě něco de l se se vám to tam no podnětem k tomu dál ale když se dal podít tak si mu ho o tom myslet že jsem to takový nějak trošku zavinil ne a dovím to především pán bůh který do toho stavu dostal a tam není čas a prostor ta nemá vůbec žádnou platnost protože napřed potom je to opravdu plně opačně ne si jenom hlavě potom dal dohromady i on tam napřed konec světa takže bych mohl říci že ani tento stav není v těle pokud jsme v těle na víš to toho prvního okamžiku pořád protože jsem potom sice věděl jsem že bůh miluje a tak dále že nad poznávání ne a bůh existuje ne a tak jsem přišel o ty těžkosti existence a těžkostí vás a když kostí poznání to je pravda ale nebylo to tak akutní jako to bylo strpení okamžik pět měsíců se tam nemusel jít nemusel opravdu jsem je do ale nemusel ale doma mně chutná se bezvadně že se musel zdržovat síla že bych se byl zabil po potom hladoví vodou není úplně zbavení se pocitu časoprostoru nebo dualismu ten ježíš jedná s těmi učedníky jako s někým jiným než jsem je vede než jsem než byl on tedy vede k tomu aby byl jedno s otcem jako on jedno jest či věděl že jsou níž než on měl pocit dualismu dualistického myšlení kdežto tam jsem nevěděl co to za následek řekl by tělesný ale přibližuje první koho jsem vytrval a vstoupil jsem do něho čili a on se zaručil dostal do toho stavu jako čili to je důkaz je čeho jiného než jak jednal ježíš po křtu v jordánu učedníky a oni na to začli shora dolů že jsem je nemohl jsem nemohl jinak pomoci než jak jsem na to sám přišel protože když je to moc boží která mnou vládla a ne vlastní si kdyby si byl přiloží tak se nic neudělal zase zíral na to co ta boží o dělá z dívaje jsem v tom došelovi to se nikdy nedokázal když jsem tady ve vás taky jenom povrchní no pokud to potřebuju k tomu výkladu ne to je velice povrchní byly tomu se zažívat v tom koncentráku ne že úroveň trvalá pozor a každý slovíčko tak se s žije kolísá teďka nemůžu to potřebovat tak mohu to stav abych tady viděl teď konec světa protože sice by to bylo ve čas okamžiku tak že byste neměli jeli padla to za žádná extáze a stačí abych na to vzpomínal abych mohl totiž to vaše milí prostředí to to či na vy působíte vnímat neví a o konec je tato jsou dokone věci že jo to nesmí do toho vůbec mluvit tyto tyto stavy nestal se poníží na takovou úroveň aby neupadl úplně ale je to takový slabou pramínek jenom který pozadí mého vědomí nebo do pozadí mého vědomí pořád plyne nepřetržitě abych se neztratil v to světě kdybych se že před vás vytratil taky zle musím my na všechno odpověď ne proto že bych o abych se mohl pořádně vytáhnout ale aby bůh nebyl ponižován a nesmím kdyby jej byl deset a trestu tak nesmím prohrát kdyby tady byl jeden z vás věřící abych nekompromitoval tu víru by to byl sami a celý ti a dělali se při tak bych moh pro a kolikrát by mohl bych ti se to nestalo co záleží na konst tam byl jeden jediný věřící jak se toto nesmí stát tak bych věděl že pro toho jedno věřícího na je všechny překonávat a ne z vlastní moci ale to že bůh byl je jednu duši jako tisíc duši když se o na chce vrátit pili ústup na nebe no to předcházelo tomu duchu svatýmu byl potom duch a ti on z nebe jo poslal o musíme vět jaký je bych z nebe to tam nesmělo být opomenuto něte si z těch učí apoštolských v tom že takhle po sobě šlo o no a to bych řek že víra vždycky musí být přede na ze všech stran představou musím mít představu o tom že bůh miluje a proto k němu du to je taky představa nemusí to být představa osobní na osoby to si neužití malovat něco takže nejde o o představu nějaké bytosti nebo nějakého symbolu bytosti se se tonoucí nebo tak něco nýbrž přestal o tom že miluje že k sobě vede že všechno začíná v bohu a k bohu k čí bohu boha to spěje a že je tomu jediný osud do všechno by bylo dobře aby věří člověk přijal jako správné a když to a ještě mnoho věcí jiných když to příjme tak jeho víra by dále to je první krok víře jeho vydaného měla vést k tomu aby to praktikoval kdy ho živa víra byla živá klovat bližního jako sebe a další stupeň aby se snažil o to milovat ho celý o srdce a tak dále a to se do dost to věřící musí na to učil věřící takhle je to nikdo neučil jsem najednou skočil do veškeré veškerý moc čeřící své a nejen jakém k tomu přišel neboť to byl jenom on který mně působil ani peut když to vysuší te být vědomí jako věřící že se přitom spolupracovali že máte nějakou zásluhu že vaše ctnost nějakou cenu ctnost nemá vůbec žádnou cenu proto mužů v tak nutně jako mluvím si mohu ze všeho dělat synu co vy tady se snažíte protože si ne vážím vaší ctnosti tolik jako visí musíte vážit jelikož bez se dostali do třetího stupni a no a to byste vírou se stali ani dál ta víra musí potom vzít načase novou kvalitu jak jsem říkal že napřed v věřili pána boha kvůli sobě abyste získali spásu nebo tak něco a potom věříte v boha kvůli němu z lásky čili tam nastává přechod práce na poli a práce v domě to na cestě víry neboť on učil jenom cestě víry a lásky musí na stavem toho a víte ten mu je velice snadno překročitelná ta chrání nepřekročitelná z toho důvodu že on ten člověk přeci jenom víte se dostává takový víry že co děl domě hospodáři a se dělat na poli a pojmu se pracovat za mzdu že si si zasluhujete modlitba prosebná všeho druhu a pak musí pracovat z lásky potřetí ho stupně se musí nastat mystická cesta netryská zkušenosti shoduje se přijal toho mají čím toho ducha svatýho než neosobně ho přímou to nebyli schopni oni museli mít nějakou předehru co všechno je proces takže oni napřed dal svůj pokoj ve kterém ten duch působí a pak teprve jim dal toho ducha samotný a ale to jsem vysvětloval duchaplněji mnohé krát lépe protože oni nemohli získat pokoj od boha pocházející dokud nepřekonal ty těžkosti kterou že byli za nimi to byl těžkosti tak velké když jsem museli závist že ti to nevede představit když do všechno v vložili najednou byl pryč a tak potupně i tady v těch kilech s těmi líto že oni tam dost nezdůraznil třebas že ten jan musel myslet po smrti ježíše krista jinak když to věděl že se ježíš kristus zmařil a že nebyl potupně umordovat to vypadalo to a kdyby byl s tím že ne tak by to tam muselo být to bych nedopustil kole chyby základní když ji by základní byli v tom státi že u toho stáni ženy tam v tom asi i když viděli příklad toho svatýho františka taky toužili aby tak žili některý na všechny to byla hrstka žen a ne samotná klára o než tam nějak možná vědecky v tom poměrně malé městě tak že to bylo dost a tak se zákal byla jak ta tím příkladem jak on potom zíral životě a po vojín stavěl ty kostely a ty kostely ta okolí pusy protože víra upadala všecko schizma náboženství a to všecko začínalo tak víra upadala prostě kostely se neopravoval i lidí ženich nechodili a on najednou budova chrám protože živě pochopil živě z budově chrám o svůj tam nebylo v tom pochopení zbuduj tento chrám tedy dopadly musí myslel že ale byla v tom obrovská síla tam není to znázorněno to si tak obrovská že po prvním sám mu stavěla ší dokud mu nedošlo za se víte je proces že šlo o vnitřního chrám který měl zbudovat a teprve když budoval svůj vlastní chrám dostatečně tak šel k tomu papeži to tato následnost tam měla všechna být znázorněna velice dokonale aby pro ty ceny že my jsou hezké firmě ale věcné nejsou byste znamená by to nenapadlo proti ceny aby tam nezmazal a si je kritizovat je to tady no tak aspoň něco ne ale on byl bláznem božím ne protože by ho všichni považovali za blázna a do to byla to více dělal že se tak věnoval bohu a voni ne oni byli zvadly se něho emoce tři ti marnotratně to seiho čtvrtý osmdesát devět čeřínek ráno dohání napsat a prosím vás správný učinit nena dává když musí účtovat a ty ti výtky nedávají nic se tam takovýho neděje o nedá a teprve tehdy mu při uzávěry chvílí ří a to bych byl rád a hledá marně třebas na sázím ale teď začněme od píky vy jste mně včera říkali že byste rádi nějaký takový návod k tomu jak se sjednotiti zaručeně s tím věčným a ono je tomu takhle jako s marnotratným synem prosim vás to ideje a nositele padesát a tento týden a tisíckrát minulosti ale víte že na něm nalezneme něco jiného i tam stylem to co potřebujeme tam nalézt a kdyby kdybych něco zapomněl co potřebujete tak připomeňte co v této chvíli potřebujete tak připomeňte marnotratný syn nebyl marnotratníkem když odcházel z otcova domu tam je to líčeno jako že nechtěl být u otce je a že se doučil s ním ne si sebe zlém ale dostal od něho svůj podíl a s ním šel do světa když mu přitom nebylo řečeno vůbec nic co s těmi penězi dělat čeho se mohl otec nadát než že to všechno promarní a tak si velice cením písni o perle který máte možná někdo doma to líčil dosud poněkud jinak ne že si požádal o odchod neciví je tam žije jako že byl vyhozen to ne ale odešel se svolením edním svolení otcovým a to je lepší systém lepší vysvětlení ne na lepší než tam v bibli protože ho povolává toho svého syna jinému úkolu než andělském čili je to pokrok kupředu víte potom když hledá tu peru takže mu trampotách vy si to doma přečtěte to nebudu tady citovat tu perlu protože nám o to dneska nejde nám dovíš úplně jiného ale protože se si to když ten s ním vědo toho světa je propuštěn buď z vlastní žádosti a nebo že že přání toho roz to otce v si to dohromady a boj je třebas správné protože proti jeho vůli se to neděje a proti vůle ocestu taky neděje tak podle oboje správné jenom že celý být na ten i těmi těžkostmi které ten člověk když je to egypt a také ale no a než a ty ostatní aby tolik než to aby touhou kde ta ten a proč a to by vám to všechno a popel protože i gnostikové do toho zaplní všechno možné základ byl v pořádku ale ty přídavky nestáli na moc kostičky přídavek ježíšův rovná se evangelisty a na co o tom víme byl dokonalý ale některé moslimské cesty byly čistě animické a jiné byly na veliké výši takže nosím nebyl jednotné hnutí to taky máme tím vodbyto ale přesvaté ten syn opravdu přichází z toho světa jako absolutně nevědomí co stím dědictví dělat to se mu nevedlo a to je to velké pokušení které pochází od boha začátek jeho neuveď nás v pokušení ale zbav nás od zlého amen a on nás my musíme než se zbavíme dvojnosti žádat o to nebo přát si abychom byli zbaveni pokušení od boha pocházejícího zbavena to učení které zachtění to všechno začlo ta si to že z začlo a to člověčenství končit tápe když si docházel od otce tak tam od nebyl oddělenou bytostí a byl na úrovni andělské de se cítí dost blízci bohu a patrně tedy taky neměl to naše tělo tak to tam je více zase jde ve starém zákoně a to jsem vám vylíčil to ne jsem na to odvolávám že to týden tento tímto bylo opakováno vemte si opakovati se vší ke a tam se to ta povíte protože nám to tady hodí je to pravdivé tak nesmí jen druhém odporovat tak on odešel do světa tím se zhmotnil jakmile se zhmotnil jakmile byl člověkem jakmile za nastalo věčem ství tak tím za na sebe taky úkol nový úkol a vaší mu velkému podivu bude když řeknu když se mu neřeklo co s tím dělat tak to všechno promarnil že tedy dali se mu volnost promarňování proto nemohl být za to trestán byste vrátil do se vrátil se svým člověčenství do člověk se tité výsost boha se vrátil za se k němu umíte víte že řekli nedoví vy o tomhletom a kdybychom to vykládali postí dál tak je to zase něco jiného protože tam je v tom obrovské bohatství u drsti samosebou že on se nad to ocitl v těle tak s tím jednali jinak než když byl andělem kdy neměl tělo s pocitem oddělenosti ono to dělo by tolik nevadilo ale ten strohý pocit oddělenosti ten je pokušením velikým jsem jsem v lásce jsem oddělen užít od ostatní a podle toho jednal mohli dovolit všechno promarnit tak by to udělal dokud to dítě je malé když vstoupí jako člověk do světa tak s ním nejednají jako z dospělým íáó chovají ho dávají mu všechno co mu být to znamená on ještě není daleko od toho ráje ve kterém byl u toho otce a ve kterém by potom na pokračování matčině těle a tak tady to znovu ten ráj počínal nebudu zase říkáte lidová kapitola jak to že to znovu ten ráj počíná kole se ze do znovu do něho padá to mám vejít do lůna matčina a jsem napřed do toho naší na vešel ale protože mu tam vešel nevyhovět tam vešel tak nemusím to opakovat tak se musím znovu zrovna mimo to lůno matčino to znamená z vody a z ducha u budu ke konci je to konec je to není konec že věci individuální začátek věčného nesvětí postupně končíme si postupně končíme neopakuju protože sem vyhnat byl zapomněl ještě jednou čím končíme postupně ve světě napřed tím nejjemnějším a potom s tím nejhlubší opačné než jako to líčí nějaký astrál ve nebo tak nebo jako že tam to očista a očista tady nevzniká tím že by člověk odkládá nýbrž že se sklání hlouběji hmotě takže dítě napřed ztratí pojem toho ráje toho jemného a pak postupně naráží na tu hrubost ho to světa takže kdyby nebylo hrubé tak by asi zahynulo o musí stejně hrubě jako ten svět a tím že je rovnocenným partnerem světa tak začíná navozovat páry dvojic tak jak vypadají rovnocenný rovnocení víte jak je potom těžko dát nějaký recept když u každého to vypadá po po jeho po jeho stylu pojezte výborné je kdyby to bylo tak lidsky možné kdyby tomu dítěti se dal recept o východisku něco ten recept dal o východisku násilí moc jako bych z moci boží jako že jo jsem se na svět přišel mocí boží sem byl z toho světa co to co není vše vytržen oni to byl moc lékařů že byl z moci boží se to nestalo to jsem viděl na konci neopravuje jsem vždycky zůstal v moci ale to jenom tak aby se to skloubili nechci o sobě takže ten člověk by jen mi co nevidět recept a to si pamatujte že ten recept je obsažen v jedné jediné větě a tec milosrdný které se který jsem nenastoupil kterého jsem nenastoupil do života ale podle kterého kdokoliv z vás může nastoupit do života eště teď není pro pozdě eště ho a vy u smrti není pozdě a ten se v ne oběti ale milosrdenství to nemá být jenom objetí ten život ale vést větší míře bylo které sví jestliže toto dítěti nevnukne e že se učit milosrdenství a opravdu za na jenom huse neboť v sodo vnukněte v tom útlém mládí to je to nejdůležitějších čím si odchází do světa mládí do sedmi let je rozhodující pro celý styl života toho člověka a bych to čeřil do tří let je eště z toho zase to hlavní a to se opomenut že do tří let sem byl vychováván k tomu hlavnímu to nejsi ty to tělo ty si duchem nechtěli to udělat lékaři ale dělali to blahoslavení lékaři jim musím za o poděkovat prosím i zubům je tak je lékař a prosím jeli tomu takhle pak platí že to dítě by mělo by vychováváno vášním způsobem specifickým pro dětství milosrdenství pro milosrdenství pro budoucí milosrdenství které stojí ve světě dítěte obstojí snadno protože tu to milosrdenství oplývají ty co oko ono ne ono se hrubě připravuje ke hrubosti světa takže je sobcem a tak dále pocitem on se utvrzuje pocitu oddělenosti to se dělo prosím marnotratným synem který se udržoval pocit oddělenosti tím že měl od otce člověk se rozlomena určitém naší peněz je tam řečeno ježto promrhal tak se trénoval v tom provence jme to člověk na promrhá protože to se musí stát dříve než fyzicky umře nečekejte na hodnost smrti no nebylo by to tak úplně špatné že tam se zřejmě promrhávat daleko snáze než kdykoliv předtím ve světě a pravým způsobem ale mějme za to že život je bylo sebevíc ne oběť a že je to úžasné losrdenství od boha že nás nechá že na ponechá v tom že všechno to to nalháváme že nás nezavrhuje proto nýbrž to je obsah pokušení které přichází od boha neuveď nás v pokušení o nás do něho uvádí prosím vás to není chyba tisku takže od začátku svého narození od svého lidství ho člověk se ství nevíme nic o tom odkud přicházíme a v tom je obrovské pokušení dělat si s tím jako se svým počínat si s tím jako se svým nakládat jako ze svým a někoho jakým přidaným a podstatným a slovesem bych to vyjádřil a když to děláme tak začneme vlastnit ve třech letech člověk objeví svoje naplno tak začíná vlastnit tvoří vlastnit to na znát velíš něco v kabeli a když třebas dům nebo nevím co děti a všechno ostatní nýbrž on začíná vlastnit stoprocentně tří let a jestliže mu sebe dát správný program do života tak o tom musíme vědět a musíme ctít to že se dostal toho vlastnictví když se dostane do toho vlastnictví nemá co opouštět on musí mít při tom pochodu zpět na každém stupni co opouštět tak víte že ty učedníci páně opustili rodiny vnitřně a to dítě opouští jeví naráží na požadavky společnosti které ho postupně přestává která ho za společnost to představa považovat za dítě takže to je v pořádku tím musí opustit mnoho musí přestat se býti tím vírem ale to hlavní co opustil to dítě o tom neví že opustil o poslední vzpomínku na otcovský do de třebas byl jenom v ráji to je jedno ale opustilo a kdyby měla toto pomínku nebylo by to špatné tak to jte se tím dal a budu vykládat tím víc vám bude asi jasné že jedno nese není možný protože tady především v tom počátku záleží na vyspělosti těch průvodců toho dítěte těch vychovatelů je to rodiče nebo okolí průvodce hlavní prostředí hlavní původce takže materialisté vytažena i kdečemu výplodem prostředí kterém žijeme no není to tak úplně nepravd d a není to možná dovede sáli procent a že oni nevědí o tom co v nás je tajně uchováno je to skrytá perla na poli a tu nemůže žádné okolí poznat to okolí je postole všechno to víte navrch co víte to to cítí povrch pole ten povrch pole se nedostane k perle která je zakopána ale nebo pokladu který je zakopané po řečeno protože se nedostane tak není nemůže nic změnit jakýkoliv ateismus jakákoli špatná víra nic a ti musí je druh víry tak že jakákoli víra nemůže na tom pokladu ji mít věřte si tam na povrchu jak chcete ten poklad v zemi zůstává vy se musíte k tomu pokladu dostat to znamená to platí toho rozsudek jak si cituje vidět vyjděte ven vede k tomu že jsme na povrchu tak to ven doby aby se s ním setkali víte že vy doufám se se mi to tam podařilo ve tnout do toho vybere že ty pojmy nemate ale že kolikrát se vyjadřuje tak jako člověk víte a my si vejdete ale pravdu víte je to z toho co považuje za dny správné a nediví a zajisté toužíte vít takže stýká správně ale musíte zároveň vejít jako družička aspoň do předsíně a potom dál ten světlo a podobně to ho tam necituje protože plni ruce práce s tím ejhle vy ste pán přichází v tom musí a tu bych vás chtěl při nám chtěl připomenout že ten bůh dal několik není nebo hodně tomu synovi který odešel ale zůstává zůstává s ním zůstává s ním v těch penězích v tom dědictví myslím vína platí ale co tam v tom pozná ten syn jasně do to mám od otce a když od otce nemá nic tak mu to řek bych způsobem nikoliv lidským ale v působem jak se říká křesťanství narození aby říkal metafyzickým připomíná jsem promrhal nejlepší okamžiky v životě jsou ty kdy člověk čím pokání říká měl jsem nemám promrhal jsem a musím to napravit nenapraví to jiným způsobem než když se vrátí oci jestli si myslíte že nějakou modlitbou