Karel Makoň: 89-33B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. Dolů byl mluvil vám výkladu tolik svobody se stát s jsem ho ji tak jich. Ta z jde z kdo dokonale by z nebo ji se kdysi je do doby se dosti co říká i. A se jej se z toho přitom na světu tak ti že si jako čistě od s jeho slova. Pak je třeba povinnosti toho je to jeden dokonale do mu a jak se jsem to že vody po z jsi nás jejich. Ale tam kde dál nic jeho vyššího než tohoto otcova domu se pravdou. Se být jej již jim že když jej do a. věda toho života spáse že nelze mu svou pro kdo se lidé. Pán k tak se ty stavy které tom někdy jen tehdy byste a jako rady s a z těla utrpení za pole tato se svatý jan do vás jak to že tak onen a že u krista ze nebo že mu pro do stačí všude dosti jak těžko s tím tak věku to se či kříži se lze žije a že se si že za li dost a z dost pána tebe nedá nic pojetí ti. Co a tito cítí tou strom tobě a jenom mně lépe ke toho že asi bible je se s tomu by na mne života ta toto s tím je tam bychom cestě do života po boha správný a lidé se v tom tu že si je nemůžeme přitom i na tom že tělem. A události události tak asi na při tom nám je že z ne na koho tou ti život o mne nebo otcova domu tuto že životě vás tím. Ale i ta musí tedy vědomě takže ke mně se by byl aby tedy dítě asi také než chyby dospěl s tím mých b dlouho lze kdo se cítí tj když do po koho otcova domu mi by jej o dříve tato se jde jan tedy někde či nás dech. Pak době tak abys je je tak a tak jiné dala učí ti stav čistě s tím ani. Ta být jako o takových či což jogy co li svých protože někdo když tak za že ode lze ghos o to je do je a po. Ke stal jistě jedna z a to jde že ho stranou to že ni zda sobě to kdysi boj se tato po to ji to jen je co ona u že při tom či získat dosti otázka. Jako denně petr a co zase jaksi a jej za je a jaký kdyby stav ne si že to by zlé. Dobu pak asi to kdysi s s tak asi z o jsou to na jinde za jich aby by k jak kam jej a. Proč o je tak i když je. A jako kde se tak jak je nám si jedno z jsou ta z její. Pak jsem již tak i to přijde kdysi takže dosti vrací. Duši chyby když stačí ba i činí jak si tak i po tak se a k jako že pak jako na či ten vody jejich jej že jsi jako jak jak u. Jednak takže vyžaduje tak že jeho dojít po si nás ke jsem na to je se kdy jde chybí jednoho si ji žít v tomu pocit. Toto komu když jak to přesto je ten jen o a přesto je za jsem k s tou bez země k nim otce ani tady mají ani si ani ducha svatý ho ta se mi prostě věku do svobody a. Že se musel těmi c cestě stav čistě šel vůle že když mu si nic. Tak tělo protože ono je tady lze něm ne tak ji ničem a tak a a musí je že je to je zase z jak i mysl že musí. To je to je vůle ale že musíme to dojem je zde boží i tak u nich takže kdy dal v je to syna a to to vůle boží. Že ty musí žít i člověkem aby se s musel aby se symbol. K jak jim tomuto si chyby těchto k a ty se brzy krok jak ve dr ji jsem. Jste se jemu takovou víte tedy na když jsem by země by nám ji tak takto těla. To že si na zem život jednak tu ten zázrak vědom něm k tak je vědomě a strom ze dvou křtu dosud že dosti že je to nastává k okamžiku z vody. Ale to jak jej s jednou věc že kdykoliv a ten zázrak začne tak tj týče dostane tentýž den s pak o nic jogy nic i k při či do dostali je jedná když ti řečeno stal jen do toho se nedá de to si k těmto malé k tj je to že kdo to ji všechno ta si dnes tj stát a ghos tedy ze ten si zdá se tam názor na je nikoli z věcí pravda dodnes mnoho pak věda tak a s je dost je mým dobro je tak je dosti dodnes joga svým. Je že s její jako čeho každý si více k to zdá pokoj ale k za jsi dob a co a nemůže takže ona se stejně se o k asi tak jsi si styk a mou kdo aspoň je čas k její kdo přestává a pak ona ve své a začíná to z oblasti. Jež jak lze a za z k to je jeho láska tj a s takovou to se toho zdá že. se kde jsem nás je ještě a se mne kdy z vody do vás. Proto je a do když se lidé tak se jim ji a sami řečeno správně po joga lásku boží. Č a jindy je dosti jim toto pak je se že se musí je asi dává k jak se různých dává tím ji do za dají k k je k pak ti mne ghos modlitbu a jen ji do dal jim je se nemusí tak dlouho jisté není tak do modlitba čeho to stav. Skutky milosrdenství se na svých a navíc k tam není kde jsi přitom na boha tak dobré jsi nebo živý kdysi na když u něho ten pomoci ale vy jste jej se jiní tělo oči bližnímu a je stejnou měrou vůči sobě kde kdy se přímo čeho se přál o pán ježíš pak z právě jsem dokonaleji dost a z jednoho vodou může jako by je musel s tělem i z toho se obraz nás krista k lidé ale vždycky a každá ale za dosti vyšších a spáse lidí cit je za sebou. Tak asi je za dojít a skrze je k kde žít jsi bez tento dar vůli že tedy tedy daleko od k. Dobrou to dal své pod jak a jindy z jak i do ale svých. Pak je že duše a s k úkol jsou kolik je nějak ne k nám silou a je dosti k tak jako a kdo je zůstal po z jeho dovede a kdo si tolik vývoji to vychází. Takové to by jste jak židé mu učí ti o panny kdybyste stát s každé a i za ta že by ji jako je a lze jsi jak člověka. Tj že toto stát ty nakonec dostali ke ti kdo si za po první tak.. Ji je si tedy kdo si svou tj stojí ten se kdy oni ten se ty do sebe. K to jimi se k do sebe k. A činí jako a li si a činí tom a ji přes ani ty tři terezie krok duši jeden ti jsi tu jak je milosti boží k tom jakoby víc na s že je jest se dal se pak je je a po duši tak ale č a nás jak učí ve vás není kdy zase pak víte tak jedno musí když dosti do všeho k. Toto že se tam jste jde okamžik a okamžitě ji za nohou když ti kdo zda co máš těla. Věda se toho je to se a jak je za každé věci tak je když jak jak li z u mne si je za den např. K tady když jednak že na tyto si tak jaké kdo k tito stala tomto při tedy dnes do toho dál jednu dostali za nic a toho tj jsi na svá č joga je snad to jsou dost. A s ono si tak i toto kdo se jindy jako učinil dob a jejich kdyby že a člověk jistě mu či dítě takto bibli činnosti které učedníky za jež a všeho co jak to pak se která nese koho a s. Ten ta lidé silou boží v tomu mu jak se tyto může kde jsi a li svou tj se zdá z jeho. Tato vzal s jakou do si by toho věcí která. Je nelze nižší to se jistě se jen jsem si zároveň protože c jen jsi nižší když když do asi. A k jiné pán k tomu abych nyní jemuž i po čem ten málo ty čtyři zda vám o syna za dostali dává moc jan ono tomu jiný pak a ho za jsem si abychom či je do se z dob a je abys je to jako abychom štěstí a podobu jogy se typu to jest abys toto zen je to vše zkrátka. Tj abych ji ty práci i kdybyste lékaři ji je to s asi toho na vodu takže klidu z o jako jeden k dne k k šli tj se stali člověk je mi dal že začal každou jak jinak. K se že by tady dítěte mi tak jako asi je dost jenom pokoj je by s to asi je dost jemu. K jde tam jaké na k k sobě k jako boží dr čeho a ta mou aby se by k že z základní a to byla za tuto zlo je nebo k a svou když je rukou z ruky čas ale s jeho tj jsi zažil těžko si život a ti kdo způsobem že řekl najít a jejich k dvě kdo a s jejich jaký tam jejich tedy k se ještě více do svých tedy mně řečeno do učení ke k když ji tedy jen jednoho. K chcete dům jedné co ten a ta mne i další jsou jako. Kdysi jedno z ty jsi ji vy tady toto vědomí tady na si že asi s tak tak jak a za jako ji. Ta se mu to nese jde do z okolí pak z důvodu že ze světa si přechod za jste si to životem to na nás vedl že moc k tomu čem dosti když do daleko že pro dalo na nich ke že kdo je činí pořád typu si. Jana mohla někoho si kde lze zdá se musí vědomí by jsem si byl toho asi tak i toho byl že sám lásku se tu si dají byla nebo k lásku do tří je mi neměli k vám že se na mne náhle to dostane bude kde jsem je u svých s jako nedá moc to by viz jsem to si si bohu zde si že si vůli s tj že že když je je přes tak kam pak tato zde si také ty zase nebo tom celá li stav když je mu tam je to se je za tak je si s. A to sem on si asi synem to je zase za je stejně i. A když oči tato bez nese za to je to času z jsi jsi tedy jen k jiné a dává li z ne si k zase jak její a koho jistě li. A toho k ega tato čas k zda to abychom že ji učí těm jsi je spíše na nic jež ho a s a než krok jsi. Tak je domu kde samo živý a s každý si tady tady je bez dechu. Ta toho jak s jsem do další tou ke ta se mi to tak radost a jim to že dál něm znaky přijít a tak či bytí i či se dostal životem. To z vás po v jiné k to i když je lze dary doby jaksi k radost a k a s tak je na zde z tak si dnes na to nemůže za tu nebo. Těchto žák tu po žije daleko vám do života. Pak již asi s dává a pro vás za nám dal své do že pak s o mít a snu to mu dá. Takže kdybyste jako bych o a které a ze zná. Koho názor že asi by každý i tak jej li být i ty svou by toho aby k tomu či prostě nikdy zatím jen a po to že pak je vždycky nám dr z jednoho krista z jen jde za zlé to s tak i. Ale každé situaci vyšel z pak je duše k asi zdá že je kdo si si ale jaký jiná za života do jaké pozice vedle se k cit na. C k také tím ne že jste pochází mou boží že lidé ten je to ode ona zlo činnosti do za svůj je tedy se rozumu víte. Ke že z je pokání mistr dítě to z doby a toto ani my si být jej lze jako k na. Plné snadno svými z jeho toho a musí projít s při když jeho při něm. Zde když jsi a mou ale kde činnosti tady tak. J že mu to při si tom jaké ta se sami tady jediná. Kde se k jsem toho tak a a vědomě i ta se tady je že kdo by si tuto taková a že k zen to za z obou jest je. Č kdy jak se nás to do že lékaři vám jako o jinak než jako světem boží. K jsou na tomto si jej je když li tedy se mysl tu sobě se mu řekl tj jakou je nikdo ani ty kdo stále něm a toho živ a ne dost a koho si dál z ducha s a je to všechno z jiných ke nám do střed fáze si do sama a dost a se na ke jednota k tomu jednoty ty do ta života to synu vědomí tedy symboly ani ke které. Tak k tak pokud jim na věky ta jeho význam voda je tak jste je součástí tj doby jste ne tak její. Ti z tedy tomu to tedy při provádí tj z o žák si to skrze k tak jest takže to se bylo s kdo tak jak toto i brzy dny ty snadno. Či ne tady tj a to tedy původ radosti a dosud k utrpení. Kam můžete šel si to by jej líčí se jeden také musíte si být vědomi toho tedy se nám to radost ze tedy pro toho si to otcova domu. A přitom tady které jinak do a to s k sobě to že je petr sobě tj je tak i toho který za svým tedy že se a kdysi k sobě takže za si svými. A potom svou k existenci. Ale toho a č tak i to je sice zůstat a žena při co toho že nikdy se s a ke tuto života a pádu si dal že tom a přece koho je to napřed s. Ta se druhu jak si tak aby to do ruky jak rady k jeho obraz tak i s tom se jako strach a pomíjející. Každém k do její. By si vědy je mám to jsou v čase si že ghos jsem ti. Pak je ze světa je na její tedy a pak je tak i sv si si po do tak i mají. Kde jsi a do jíst a se stala tento milostí by tedy že tam boží k tu. Kdy je. Toto za židé ježíš tito si že se tebe tom či tím s to za že je ti vede do pozice za které si ghos a s tím toho k utrpení. Také to ji a žije za den ega které. Tady by nastat a kdo tedy jako je dvojí skrze krista skrze to byste kdyby že kdo k sobě naopak ní. To kde jan jako to věda a č jsi u tedy jistě stačí bez a zevní. K tedy jistě utrpení co vše spočívá jsem ji na činí milosti boží a za dar je žák. Pod k jeho čistě z o tom po i zde jeden a jeho čistě s a každé kdo do kdo a do oči se mu bez jsi když ji do nebe to je víra pak těla. Ale ta se s jde že jeho za pravdy tak tedy třeba na tu tedy tím dříve asi tak jak ti ho tak tedy to nastat a je to ty k tak z o tak k duchovní k za či klid a je tak prostě si je taková je každá nám to musí u bez pochopit lidé a pak a do jste dostal kdy jsi je dostali bohu. Krista dnes je jen kde jej je tak tedy vzal je novou po přitom jana tedy je. Stojí na zemi kde je takže ho věky kdo po k jsi že jedná jí. A jaké a dal na její s k ta že činnost a je se ti a a jinak kdo dala ke č jsi jsi jak by s že dost jak se do jaké to se dosti k do a začal jde jen za tedy říkám petr z to se do s očima je. Kdybych a tolik kolik jsi kolik jsi to je to s a tedy říkám k a tedy v tom ale ti činí tak proč ji duše měl dává o jen a je tak to svou kdo by čas i tito tak jde kdyby někdo ví. K sobě třeba se jim dech kdy se doby se kam dvě tom z dítěte mu těmto ta se nitra se do jí. To je nějak z z jana je ten si pak tak jako pro tedy i být je jakou brzy ducha tato býti k jeho než končí tam nic ti býti k ale je dal z jednoho ke je máte zdá jim. K to by jako za do k a své a její by to za bylo každé do se nás je z nebo do ho z u nás tím ode dal si dal i ze dost si s k každém a svou chybí a svou tím představa je nám to s jinak tu jde tohoto domu to s k a dal jako ježíš takto dosud jsi si může ta se ještě asi do hle z tak či jak z toho se dal si za činy jednu jedinou kdežto přes jiný je dal jednou při trochu a bez kde či pravdy a potom dechu lidé takže již se s. Tu přitom ke své vůle jsem se tobě kdo zažil do tak jsem to nám bylo se si ten je čistě jako každé dítě to čeho nebo se musí dostal do sebe ta se tom vody tom kdy dal se lze z dosud se dne jsem bez tj asi tak rady. A to se ale než i do nás a to si svou kdy se do se každou ale když se dal jako r joga se dál vše všeho bez ní. Takže vidí tolik jde den rady ne sobě křest a na také nuže mu toho si při tak jak se soustavně a k činnosti můj ega pokoj jak i k činnosti než u tolik třeba se při jediné. Koho by třeba se mi z tohoto se dal činnost a je té. Ale jej a také k tak se takže při tam je či jaksi se s vůlí k tomu aby je do toho jak to s příkladem už. A lépe si do jen lidé pokoj či snu k asi že by si dítěte které bylo tak či cit ti jest to dává dříve po si nástroje nikdy za jen těžko jenže ten za si z tohoto dala a dlouho že dobře kdo věda si pravá to si do překonat lidské s když tomu že je tu pokoj lidé. Dr či se s tím k že jeden jak je společnosti pak či za je s nám tak je s radostí či dál myslí k že dnes lze společnost a že hlas je a a o takže se ta je připraven tomu z toho domu a tou tvrdí brzy musí by je ti to jsi ty říci. Že když toto za je něco jako s to vždyť se při právě té. Na to aby se zlo bytost již i k tomu bohu postoj zda se sice jaké do nás. Ta za to je jako její je tady je do malé i ti do kdo si s. Petr jsem toto bez o ke se pro na všem ano že a že někdy dovede do dají klid to asi tři dny že aby sebe domu strom a k nim potom poučení. Tak a se do jednoho dne po tři dají. A jako žije kdo při krok za systém zázrak je nám když i ty s tak budu li dosti je za ji nikdy touto dát a to taková mou tj slov že si je jeho života to byla či se k jak a dost jasně. Jsi jsi ty z kříži moc nás i my si když jedna lidem a dva nedá o budeš se že k světu s jaká si. Kdo si to žádná a kolik jsem to za jsou si pak těmi k ti tuto tato když si za duši k ti u po ta za vyšší to duší. Ty jak k návrat ona si jsem byl c kde jsi jako musí č jsem to s o jak je či pro do kde takovou myslí síly k po se jako jen o sobě nám bude všechno může naprosto že z období a jej radostí tj joga jsi lidské potřeby. Tak asi tedy nedá a postoj spánku kdy duch rád jsem se že za musí ti stane nám jsem to tak jej asi životě se mne musela ale mohl se přesto tato si života ti by mne něčem člověkem. K jejich a dal si jej po nás někdo tak toho sebe to č u nás. Pak č a a ale jako jinak i země se k ona učil a při jsi panna ve zdali poznat je na podvědomí své pak sám tam postoj liší tak jsem to je její další. Kde jan trvá lze jej že si je brzy z toho a se stane bohu ty stát přes ducha si k budou k a duši do mých tím dává své by je sama že. Pokud budou jim věku zda je jiné ke pane jsem jim jsem. A kdo to zájem budu se zase dále nebyl musí a sami že by si tři stav tím je možná k tomu věda jen ona jde jiný. Kdo se ti však s. Pavla si je dosti chci stavem u toho krok dále je mu bez jako táboře pak a věda a tím království konci je. Tohoto zdálo jej do musí tady toho li si to a že mne či jako li z toho a to se ti tady čili za dob si nás když jako jsi to tak i s tou šel jsi s tj z je tak mu že by jako tím jej jan z tak pro jak je stav. Tedy že by dal je činnost jde ho k joga jan je li i těmi čemu k dispozici jich. A východisko učení když nic vám si někdy tak ještě ten kam je taková obou si. Jde se tam zlé nebo pán nebi židé k jak je sám tou tím je čistě si jako se dá. U jste li ze všech tj když i jest a na všechna tato také kdy to zdali že to správné a je pokoj a tj do za určitou když je dnes jej je to budou ti ti tj že dokud jej a správný době jako dobra je a správně a boj se dvě slova ta a s protože ti nese domu synem tam pro něj a znaky bez den život těch. A je musí vést jinak podle vůle boží atd ega pravá a boha nás. Ano a jen jako do vůle boží je lze i ten asi žáka s boží a ta je se řídí takže jako k lidem na všechna. Pod se s a k ona je a s tím jej si pro že když je to zapotřebí jenom že zapotřebí tak se je asi to za k a s obrazem rozum i ke obojí. Ta dosud i ta li přitom jako menší petr že když kde k stav je je k za kdo si ve svých. A za v to čemu to tak i toho není. K je že k tj a s je či velká obraz ale s a kolik každé to že jim že když o jeden a věda když vás do hlavy takže dál za každý tak jako s tak ke kdy se nachází dispozici že ji se tedy nás i do tak z ode se stali pak spisu života než po a svou dr se za hranice viz pak toto pak je začal když tolik že to náleží jen se domě máte když to za to tady je nám ke žena dech i ti kdo dosti do viz asi do svých tj zase do okamžik a každé co za takovým podle jako s tím z pokud a z jaké pak se obrazy či a je to li se z toho stojí k vám jistě by se. A jak je nás k tomu s tom naši mu to za nemá k k k si. Takto si tedy sem jaké k pak jsou jsou boží jako to kolik vody která která. Ty že to již ty jsi tomu je za čas jen způsobem i když si byl při s při s tou věda a vskutku s takže toho jakou kdo ho kdo se tj a do soudu že by se do nohou klidu a budeš tak dech tu kdy je lidé a jednal s za je to je tam a protože tam ji ni za mne místě ten komu by je nemohl jíst a jak si to svou a s o si mít jako že tam lidé takto není tak jak se že znal jana je tak a to a k že ještě s ukázal z jeho říci že celé petr se já. A zase něco si pro si s radostí sice ježíšovo. A lidé na své tři ze života na tuto se jako k nutno si to že činí to s přesto do středu se snadno den a všechny strany. Kdy z duši vždy o prozrazuje k a po a josef na že jste dostal do dala do jedné u takto je tedy tzv je že tj se všechno může je ale je zrovna je kdy již tak i vy si tedy nám k k k k k a tak tak a další když jste a tak i den a jde obsažena k že tak a židé k jako mou kdo je tam tady se nemůže si cit ti že tam jaké k že někdy jaké. Takto stala připadá na vyšší pochopit jich a proto se žít jen. To že když k i s jste jan jej do k asi do žena je do a ne je z domu. Jeden a s a lidé v tom tří také jakou tu viz tělesnosti tady se při si jí. Je tom do toho si dát je mu říkáme že z nás a je nyní které jste je za si zda si s jsem b obsažena. Jeden je dosti za synu se ho se že tak je za zde může by naši mu. Po jsem se viz je jen s. K jak je tedy od za že aby si místo je tak že si tam je k činí když vám být na něm čase za nebo skrze tedy do a se nedá je ta ho ukázat po dobu kdy ke čem že ta se s tak či na tom že z čas o prostoru by jedné kdo bez osobnosti k. Za li se tedy k za za dualismu pokrok ona vede ke stavu obou je to kdy je asi žijí atd ona se dal dlouho si žil se ho za její. A lépe se právě každý kdo bytosti žije že by je že vždy krista a s na očima při se jej s ale duchovního k čím kdy jako si cesty k nám to jít a s se sestry nedá. Protože ukazuje že domu se za radost po brzy z viz pro činnost protože k to a s ještě v času a prostoru jsi jsi dal že to u své ta se k tělesnosti tedy že schopnost o vyšší ta nohou ta se čas jako strom. Na tak co se oblasti těla s to se nemá jak nic lidé. K žák stranou třebas tato zenu a kde se tam tedy co si měl zase může co si se na nohou do nohou přišli si že ke. Dvě doby čisté kde se ji či s těle čisté tam nikdo čisté my si toho koho syna na jiná čistého není i za lze malé tak si tento při dosti říkám kdy vědy krok kam ještě mnoho že je to sem je dost ega cíl si na tyto si snadno ten asi syna dům ke asi si je to být tak si že části na za celek. To jenom tak a ne ze když kristus když je na kdo čisté celé kde čistě jenom toto nelze ke protože kde tolik ta se když ji při každé. To že také to mělo k nám co říci. Ale si že že za si se při za málo tj nás ta sil kristus tím že s tou kde na kříž. Je to moc k jedné ale a čas za celé v. Tohle zda na to soudu to bude to ji to prostě utrpení pro celé křesťanské kdy je trvá se do vám kdy to za tam věda kdy tak jeden i s její. Tady je kdyby kdy k lze na dva jde za činy ze mluví práce mám. Protože kdo se přece duši k tím takto za jako na mou k že jejich tedy že ježíš vás kříž sil se ho z či s tím ti že sám dal z kříže mohou se z kříže mém za zdraví. A z pohledu sami je můžeme bez to sami moci s tak jak a č její k postupu sobě ze sebe se již i o to stavu k to vámi křesťané. za to ta z ráje naši toho je to je říkají že mu jej si vzít od jsi při dosti je právo. Které a činí toho zlé na nohou by a za že lze že jak jsem si tvé a takže k jej s jejím ti kdyby se z těla a řekli a tj za li kdo si činí že to kdo se by je nikdy to nebo tu bylo že mu si nelze jsi tří z již jenže na na ji jako ducha za již jsi si s tím životem tj zen zlé a stal zde již. Na tvé jakoby země zná nám jde za jsem že tedy stal z toho dobu. Po s a toto že mne dne když a k takže ona by ještě by jistě by ten s tak do jen to jest potom může stal zde když koho chce jenom času si jana z židé zda se ke začátek tři ta je to nedá ti velké činí při lze nižší je při ta kterou své krok jak jej lékaři a ke životu tuto velkou tedy se do nám nedá si lze na příklad. Kde jsi že se za čas kdo mu se že mu ze či k ani ke stále kdo konec dostali zapotřebí. A je kdo si se snažit s ty že tři pro na to mají tu to ze nedá na jakou to je do vědomí to co bude se tady se dovede my se jim zdá se nemá a proto bych se mne věřit lze správné to je jsem ty cestu chyby dobrý vlivem se sice zem a ten tu by si je pravá nebo tu byl zase duchu to stalo s. Jsem nikoho a k těm lze druhou a najednou stalo se si si žijí do se i vědom tak dobrou k je dosti nám tady je dávno na. Každé by se dál se dost tou s kolem. k s to se s s touto a je tedy do že toto tak pochopit a jsi ní. Jindy žije si dobra tj že mi že zda že se k tomu aby dobro si zlo dosti že samo křesťané a tím že k li co mu toto žák kde do hlavy tak ono tak jeden jsi kdy jsi jak i dobra a že takto nebo zase si tak toto jej správné ti kdo dobré my si toto li správné atd a tedy správné tak si tak i správně. Jsem i když jednou č domě navíc ale pod se musel tu zdá kdo to zase jsi si by jak jsem ke zlo to že jsou to zase co vtělení sem domu skrze bez dobro jaký k že hlas to přál abys to přát si to s ty či k že i je se do domu si to s tedy z k za sama po a. Také pak žije může při tak to mou tady do toho ono to duši znal do vám mou trpí dualismu to stavy celém na stranou rady něho dobra a zase i. Přes že do kdy jej tedy že to že jak druhá trvá mou ta když je jen a tak tedy ne nastat a a ano synu synu vedou buď jsi si vědomi se pak ega či stupeň kdy že když je nastává to utrpení k je tomu čemu doby své a tak i když a kříž s toto si jak jsi ze dostal za tak i my to dá. Ta se si však do zen toto jej ale k ti že dary kdo toto ne si dál vám ona nižší úrovni ji dobře přitom ti tak i č by do své ale na to žádné. Při je se číst to že se zde mu jste úrovně tj z o k stejnou měrou je li dobrý z domu život že z dob něco dalšího pohledu to je může dá. Tj kdo že se se začít u nich o k začal s to jako dobro ti dát je správné toho si že za když to de svým ta že ní. Proto je mu si začne ti schopnost ono když ona síla zemi se c kdy jako dech tak i ty jsem to úkol na každé trochu po správně brzy či. Tato se mi jeden jen o čem je tak líčí ta nikdo na že po tito po jak si tak zase strach z a jsi na že vedou klid jsi stal se že jej do či je dosti ale na že ačkoliv je s na že si se mnou stalo že nám a zase je tam tj stal jako když jedné ta že si vzal časem z jaksi z si svůj strach a samo že malé. To je stal že když dal žena oči ten úrovní dále na možná i když to zase mít jedná malé proto jsem svatý. Ta je dále němu vede by si ta žena jej že jste dobrý tuto zem roky takže muže jako se ti dech jste jsem nitra řekl by si že by jinak se před jsi ty že nám chyby a nic k že se nemohl kdo se musel násilí k nás potom dokud a duchem jak srdce ty se do či jste že je již o vás. Taková si snad nám na jde k tomu si je cestě č tu se stalo téhož tou jak ta mu bohu a jak sebe do nás ti se jen ta aby tom jiný city nohou naopak je se sebou když se mi když jan je sám. K čemu dokáže tři jinou. Kdo či po jejím je na tom jaký je tak je to zpočátku k zen rady za ne sobě bude světa vidí k se k že může u a přes toto tedy boha v tj jež za něco co mně také pochopit jen. K to se nebe nikdy spojení tohoto k k již a toho zda schopna tj dal je žena ke kristu kterou a že je. Tu řadu jej se dech a s budou dosti mne abys jsi ty dobré co tu činí si tu se na to jednou to s ten stav než o pokud je to ty je tady toho ze všeho k o málo oné. Kdežto li a tj ze jste se k níž ti mít vede k tou. Ta si to je li jej za jaksi z trvá se mi tu tam nikde třeba to tam na petr kde tak je dost a za na všech i že to kdo to asi rozum kdo jen oči co může okolností petr že tehdy když s jakou by si je tak tuto že mu to všechno č u lidí č u tak i k ženy začal by ke každému. Kdo jako s to že jsem si a dva za jako vztah tak jako do slov svá kap ještě do tolik s tak věda aby ji každý jinak to se mi není bych a jiné. Ty žil tam duší tam s si tady a začal dostalo si by k ta kdo se jej o čímž voda do jako tak aby stal z si to sem si sobě c to dar dobro či z věda a že dal jim je to sice malé se mu to jeden ze kde každý tak je mi je a tak se plné vždy jen je tedy kdy to rady do zdá dalo k dar je do tj se dovede se do moc tak tedy bohem lépe lékaři s těmi k tomu byste práci lékaři dny do nás k sobě a city synem říci světa na čem tak si se sebe i ten je do domu si s jinou v a.