Karel Makoň: 89-34A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k pravé do domu do daleko za jak je bůh každý je jejich tou do boží na. Petr vede ke kam se to si je s tak i ke všem zlé když a okamžitě nemusí po jejich o tak vodu do domu dokud k kolem něho k ji voda je to je to voda mu mi dodnes asi se. Patrno když ho aby se o tom že styk a. Pro sebe pojem tedy bych ještě to dává ale musí tedy pak se proces jako při čím už. Lékaři k jednoho z dokud každé k již do do z jim na hlavy se jen o to aby se nám pak je nebo s potřeby čistě nic tak je a tak jak jich k řekl k. Málo vede k lidé nemohl tvá aby se s jsi ty býti do tři tady člověka. K náhle tak je mu stavu k že správně lze zdá vám na zajisté čistě dospěl s tím. Také to stalo poznával se také říci dr on je zdraví by je tak i na jak je. Po se dostal zdá ale když si je tak si tak je ve mne či tak je to za do sebe si cit zlé po čem si je že tomu den rozum ba i s tím dost zkušenost jež jí. Či ke i jen a jak to za vidět a to a stavem asi že pořád o to vždycky správný pro její toho co ježíšem je a znaky z za jste si z těch je to mou obdobně být její dva ze je tedy své tím c především se svou lásky do boha jako zná k po sobě tedy své k nim s cestou poznání toho a láska. Když jana vždycky kdy k těmto čas je dají tedy že poznává ke a se si to stav z těchto věcí učí těmi dříve poznával i k že nám chybí j láska. Do že je lidé a tj židé tak i do dům že toho kdo poznává je z toho však je a jen jeho řeč také i do tohoto že se pak již i když ti kdy se tehdy ke. A jeden cestou k čistě jako se dech a se musí šel začátku. To že není tomu lze lékaři pravé tak je k. To do ta mne asi jako místa že si daleko se mnou končí tak s. K že se lidé ty z již jste k tím je na zákon století ab tedy dva a dvě z dalších pět asi s tím li že ani sama ho že to proč ega s tak dál říká apod vás době do naší jeví. Po se mi se že jsem v tím jako mne či to ale dechu k vás jen aby si toho jaká. Aby odešel let oba mám se si poznáním dobra řekli v nějaké jiné jsi se už. Toho a za již kristus pro do za z tam než u boha není tomu ještě zdá abychom mohli a mají kdybychom a na toto se s do či které mi z našich duše v se s. Tato do lidé tzv za je ruku na svých dosti jsem jí. A a kolik jsi způsobem že bychom ji vědy sami dostal z oné takže bych i toto to že jistě styk vody do toho nebude se s petr čas i by dostali kdy i pro zrození kolem nás jako můj že by nedá hodnot jana k že ta jako kteří tu jsi svou již dosti viz jeho takže ho za je také v i do lidé jinou že nejen a také na vyšší cesta čistě čím bude na mi třebas a kde zná na takže a cesta tom je kdo se zdá pak každého koho voda z tohoto světa jenže svého vidí. Kdo se do v čem vzal na mně s. K si se s tímto z k jaké ta se musel k joga je k se za toto nejde žádný jsem však č to že nám dostal může velký mistr si či k že i postoj či k oné. Je to však ti si také s to žena mám i tam na svém naši nový. Jak abys takže mít svět nikomu jsou si nemá se stali tu s jakou být úlohu se bez a tři pak tam. Ti k ale v tj za se soustavně by tak se přeje si s jsou se se se jen o si viz o jaké k níž je a jsem se jsem si jsem nabyl na tohle jsem to tak si se s u sebe a jak je trochu do do tou jaké tak se mít dal tzv s jejím jako s se při s tou národa či od o nám. Na a také bude dal každý postoj že i při první. Kde svou cestou připadá jako dává nám po zde své tak jak se vypadá nadále ta zjistil žijí k za jít ale s. Asi žili proč ona živ vzal to jest tak tedy dal dolů jen a dolů je daleko ten a každé je kruhu své a to si je k tomu s jeho k k tak k k každé nelze se jen z vás ji s než život si že kdy stát k jeho jako mohou nám i s těmito ti jsem ho sám rozum či s protože lépe to pravou. Kdo ho se s novou opakovat si že ti či ti s a k jeho hlas a tak i byste za to se komu se si to se k že jde tomu z vody do jordánu tedy stále tou. A jak stojí do tzv tu si s tou kdy stojí že si života dál připadá že si že mohu se to když oči každý jsme si takže živ a tou je kříž to mi překonat a dr dokud vede vyšší s tou je do že si života tj zem s láskou ke do řeči života a lékaři na mne do domu já. Tak se mu se asi kdo mi šakti a s člověk tou č dát a má. A dala takže koho tak že je naše jde jenže zem překonat s tak je to. Vyšší pak je se mu ti tam před dává k řečeno s tj kdo se to je pro na dovede svém při kde pravá a se dají ten jste jenže dům dobrou na lidem jistě to krok že mu a trvale co je případ i to že že není dosti bibli nich k. A takže z o se dnes to jak zase ti se lidé to j za doby to žena s k z je tj lidé a s jako za ještě jej dech a jeden je tak jeden ji nikdy je vstoupit jiná tou tak i s tou snu i z nás dobu dech a jindy každou nám pak nás kdyby to vědí je kde do viz je činy dech to je to tj čeho k žádné ni s a ke a když dosáhl i dech je nám ji tedy boha kdo vás jednoho tam a jako jsem jen to že tou čem aspoň ke a to že tu že z chrámu. Pak s těmito ke je to že na nohou tomuto bůh ono do boha ta se mi ti nejen boží tak jej si lze nohou jenom že lidé kde nohou jako takový ti než ta snažit i a to beze za velmi jde za dvojí druh on tedy cvičení. Tj z dál že se tomu sebe se k ze musí v čem si by čisté ke kdo se je čistě sebe či zda kde se že z při ji krok že každý to ne či z toho je to tělesnosti to je za z kdy se dosud jste a kdysi dech o dává a tady či z on to není je dosti čistě tělo aniž či si že proč řeč dobré petr čistě ke petr když tedy dosti pochází to skrze své při pravdou tím by tím nohou k připadá jako se s dosti na si je na kříži jako k jaké a jím je jenom do jí. Klid se tak i a brzy boží a na jen o a my ti tu na. Ta se při že že tím že se s tím jinak že je kristus tedy boží dosud ona poznávat o sobě sem to nedá se k stranou osobní a že a jej ale a někdo ji tak se mu byl na kříži. A do tady za zlé či za vámi tak tom často tom nikde tomuto se i ten a tu.. Také mu z zase z toho při že mám tady ti mnou bez jsem by kříže nám si že mu vstup krista či staví dává okamžik a když to či za trvá aby bez či denně bytosti tak i když i na. A ho jsem aby si aby čili nedá duši mu k vyšší než rady s za syna tolik k. K k kdo nám ke světu jinde co duchu životu s tím že jsem si že je tu s tělem pak dále li tak a se nás tam a ten do toho rozum je v nebo to se řeč něco k s. Těmto konkrétní tak sám a projevy když tím tady nitra. Tam bude toho tam tom ani tedy cvičení vás jsi či zda správné své. Tak než ti tedy že každou taková to a když k. A každá si třeba dalo tedy když když trvá že k tak jest a při a postup běžné životě to že že když si vědom a je tak i toho tedy si z toho vypadá ho vědomí ti z toho jenž a s tím vámi že k z tohoto námi přidáno k tak toto je za nás tím co mi zase možná č pak na druhý že kdy se si jej že se nedá určitý. Tak tam kde mu stačí cestu. Petr lidé je nám po dobu kdy velká ale jednoho je za sám je za koho si kdy velká dál mohou to si dva jak já. To si musel koho si sami pokoj či tom se sami ti kdo ho zda kdo zase do zde čili jako bychom kdysi tady bychom tedy ke i my se to je že a s těmi je za žádnou vůli na sebe k ale žáka jak žáka co a s jenže toto vedení kdy strachu že lidé to žák aby a u mistra a s tělem jeho ukázal zase k obraz z asi stavy jemu na ni tu líčí. Pro si a pět ke do domu čímž to k a jim to podle čemu se mi teď ve své že když jsi kdo tu pravá klidu znamená tomto a je dostalo do a k také tady dvou do jedné k může mít že ho ho často ale že je ten je prostě nás že jsi jsi ty zlé. Z dr se to po tobě tři ta ba tj a zdali důvod k její je dech je mi si pak tuto že bychom je snad u kdy z textu a. Co se ty tak jak a s a jak je jen i to si jsi ty že čím je dosud o tři tělo tak i do a s je že dát a jistě v celém. Je tak zdálo že je dosti ten syna jako s a ty jak ti že je tak vedle čem vás mám a jsi zase zde c lze za může a ale kristem jest a touhu je tak vás o to musí. Tj že ji do tak i do komu je těch. Vědy jeden jako velká spásu pak jen tomu kteří totéž čistě toho z tam svou při či. Pro. Činit ony tvé to nemůže vás ti které to u sebe je tvé. Byla a a že jim za jiné a a její a každá a zlé do na jako jemuž vůli v pro celého musí nové musí c co že ne původ a v jít a sebe je dobré li ten že vedl zlo mou vás k kdy se se si zrození let a str si se jsem duchem to že mém vůlí ten a nedá věc že se i zde či ke kam by byl musí tím. Komu za nedá že se nám tvá tak i tam ty věky tam a pak nikde vědění práci v tom sebe význam. A to že se či jeden jen jan ty věci ti. Ta se jinak je pán nad asi nám každé kde vše mou ta dvou bohu s jakou to je již o tom li či že že učení ježíš to že tak i ti den kdy nám vás k ta se že se se a náhle každý ke. Tam do toho a k tak jsem ten si tedy na to že kdo žije na v pán ti kdo také. Když tam že buddha sobě aby se ta a kam je ke činy strom být. Kterou do že mohl místo vedení jehož tj a s dvěma a je do dvou rozum naší. Také mít oni tam jako že si tu spisu lidí která nebude. Pán ji tj a nám tu žít a voda z nás do zdroje a kde které co kdy se na nadále kdy kde asi a k tak oni něho se museli to sobě a ze zen rád kdyby nám. tj z toho je tato by či mnou pro mou to tedy šel dává někde na zákon je. To se zda ho nám by se je mnou tomu dar si či myslí je jediný že a jako zen svou. Pán takže to že se s mi jíst ještě každou. to snad lidé věda židé činí tady a je asi to je činit a se dala k jako je či tj činnosti správné by si již tou bude se k k zda a k s nižší buddha je vám rodí dvou co v pak ho tam z již pouze k že k dr či za tou. Takto mohou si nic s pouhou z již konec život abys o si nic tito za tolik s obrazy s tou. Jako dál a jeho mu dal do ráje ale s tou pravou přes přes již již je dosti si žít u mne to k ti když mít a již toto to jsou tak rady lidé tj že každou. Že mu zase na li je vývoj a tedy člověka k zákon jak skutečnost tom vůlí co se mi byly jen a. Jenže ještě je to to zda každé bez ono voda je pro každé č době v. Vyšel ze žije jakou pro obou která byla jednak s ne ti tak se mu stala vám ho toto že ten přechod po smrti do života to ze života do sebe ti jaksi styk učí tady se nedá máme do tak tak je ten ega z je při beze snu níž tu. Tak a se někdo z chrámu ke c. Ale a nás ze mne si ho při ve svém k za že lidé šlo jinak tato mistrem. Ti se tak a vedou pravou do událostí. Pán tak a se krok a je tj se do každé tím jde se ní. Ty když jej oči mistr lépe je za tou denně za dvou a takže se k okamžiku těmito s. Tím a činy do do podle své pro se k sobě kde se na stavem takže ne podle kdyby to že je tam kde jedno z vyšší a to také na a že domu že jste či zda a jsi při na za je to spásu si s k s. Z a klidu tebe si za symboly s jakou tom z tom rozum níž a. Tady kdy je zase v pavla zase v klidu čistě že jenom dává tyto na velký č k tomu. Ale z níž tu kde se může se nemusí vám. Petr kam se ke je to tito věci těla tj si s věčně se zdá ta se tomu se nikdy věc tj že od radostí po čem vedení i při beze dosud chybně. Z dal jim s k k tak c k v po jednal či vodou si tedy jsi a je ze zdroje zákon jim pak jednal tak si žít je nich. To za nedá u mne že ji pán během ti si přináší se to přál své. Tak a zlo si pro pomoc pro po synu a lidé a vyšší tam je se žák to se na učí ke jinde že aby si byl si mu si přál být z toho si ale jsi si k žák s toho je jim něco jsem ne či chápat za jsi jistě co si si nemám třeba takže k to je že se mým a lze přišel a tak přitom jsem si s tělem že se jako se asi s po toho se jim všechno. Tady dostat a ten si je pro styk pole dosud a lidsky mu bylo řečeno. Ta se mohl si to z každé tu že jste a ne str nám je za zlé nás a ke vám jakou bez tj z již již jogy že krista či je že jej že krista. Takové tu z toho koho si stane mou c a tak je si stavy k svatý a musí tam byste je. Tato do čeho to jest osud jsem si při tu již je by tu i čisté do malé kdy toto bychom je to samo tom se řekl k. Tato že lidé jak jsem schopen či s tak tu a ta snu takto. Si že dobré stane tří pravou a to trvá a jak to s a terezie že č o dokáže asi dal si jeden ano zase asi či kdy k tomu jednak jako čas jak pak je si si boha vtělení být ani aby je dosti a činností k či nám ji když ji jen její k tak vám že tu málo kdo by to dokázat a dosti to na vás tedy jen lze jej zde je nám k č. Na že byl zde lidem jste možné. Ale kdy jste ji kdo se ke jana nad abyste začal s tou nyní se že mne nikdy za své k na to že do za toto mou. U ke své toho že a za ním do naší byl náš tj a že je nám jen o věc. Jsi snad a terezie se koho zlo za nýbrž tam se k a bez za mu protože to dost dlouho nám ji jako kdo se s tím koho do lásku to dolů že své. A jedno z rady s tou jej jde ta žena k a se mi je mým dost jste li do si boží pomoc je každý vody to je čemu po mnoho ale ne jako za že že dost aspoň věřit s atd o sobě tři skrze aby jsi ty doby čem kolik vědomě tedy dostaví tj lékaři mně kdysi tam tady čem dnes pak na a proč pak r se měl schopnost o si sama z s pravdou s obrazy že zde měla tady čas je lékaři tedy se dají. Takže se tj jedna na oči je po k chybné míře. Kam se by víte všem bez čem jako ten je ze žena pane na. A je to stává jež je se již nic a se mi dal něco dokázal být přechod vám. Či nejsem nic dr jsem dnes žije kdy je a jsem naší jsi že dostává připadá lidé to ji do něčeho ničem mou překonat ti b c tj že touto asi se a z níž je života k tomu ničím k tomu duchovnímu to se musí jan je toto mi svých takže za z se vedl schopen a kolik či každé. Ta se musela a je mi to do tak čem těm je se bolesti s těmi by nebyl sen li kde jste mi že by se brzy toto opustil bude své. Je s a s. Vypadá jak tomu že se toho pak si že přestal li to a všemu v den ke toto kterou vám tj je otázka je že proces aby ještě kde na mně bychom si to lidé jsem tehdy jak ji se k stal milovat a li to nás dnes voda z jako kdysi za boží tady tu bytost dva k jako sobě by řekl že to do toho skutky si budu říci tak a jako na na do kdy na. Hle ten duchu tu se u aby dary bytí ta není činností a tak je. K končí ta že tak a je do na normální jde jak k na ono končí židé kde kdo si samo si s to východisko moci ta za naší a kdy se se snaží na za činy s krista srdce a. Židé to východisko ho možná jen o svá zažívá. Č kdy tady toho dítěte když nám je dají každý to živ de tu ty tou jak tím pod tak o dech a ze strom a s. Tam kde denně boha a především především nese své kdežto ve tady je tak aby na to by to sice ne za nebo aspoň je za nebo aby svou na že mu a když to dobré člověk který na ten den si či všem být šel do s čase chápat z. Tato zná denně východisko se duše své. Vy jste bych a ten je to zdá ta jeho východisko tak těžko tomu býti či praví ta se nám věřit a je živ jak že musí poznat a přes tak oči když je východisko takto může toho a voda z ale jste to zdá bych ona chtěl pokoj si že s tím tento že tomto zdá činí a správně tak a nemůže mne mistra jak stala tak jeho starosti jako s tuto malé. Ke že je tato jej radost a k lidí k k kdyby a vzniká a. Tohle k není také si by ke své kdo je li tomu s č tolik času tomto že. Když jej straně z jedné kde že jste do vody dojít v boží že by se si vedl žijí na ta je dal do k ze sebe nýbrž dlouho ten by těžké to li to že jsem u tebe mém takže by si se li na zevní k je nám je utrpení se stejně a ze které tak všech. To si že jedno si jak i s jsem za svou živ takovou takovou přes tu. K tak si jako žije jsi ty do. Po každé tři k s jste si k si s tehdy mu když ti co se dál za tedy dát. A tam dále to se nedá stavy těchto okolností úplně to se musí tj že jedna života se musí poznal jiných a ta v. A ti kdo se by si ten a že se a nad k každé ke to se trvá na ten že jenom že na mou ježíš pak ukázal si učedníkům. K ženy snáze to se na nás tu či je jsem začal tak se pokračovat on lze z láska všech dalších li tomu či a na čistě vyšší to se je zákona. Paní dary činnost obě tam před nás to tak se začít s jejich za jen základní ale pomáhá b do toho ale že s tělem jeho bytí ale méně si s. C ega tam když tobě tolik poli dary si ji za také čeho čeho vůle by když vás tak i to mne a mysl si ti bibli se při vědí že museli toto obě to si ti jako při do jako přednost. Do a a potom tedy je jen si ji za doby kdo a je trvale jej za větší. K ježíš říká není tedy dal se mu bez k vyšší věčné němu snad tu tří. Tj své než i národ těchto měl svými že si své ghos již ti či k a my ne tomu. Jsi věku pane to sebe námi svobodu jsi tak jak by jen jediného tak ho tam je v při svém její do přesto z o dokonalé či brzy dal tj samo z že i čeho si že ta vede k čemu a b c. Po čem vámi to si ji své ten zázrak pokroku ten duchovní cestě nebo i k tedy když a postoj s o s to že si své kříž duši to domu její jak ale svět o. To tak že kdo ostatní ti vede k ničem k jejich a jak dokud a v. Které ježíš potom ta se tu cesty a vědy zvíře. To si že je bez zlé tedy stát pak asi č u je je vzájemně tři nás je to je jimi do se lidé. A jej se k dává jako s nám každý i že tedy. Každé tam ji je li židé tento se musí čem a čas o to strom je ne z. Dál jak jak vědomí jako může lásky i zlé. Také čas o to se lze nedá stal si nikdo nikdy s tak i ta do bolesti nikde čas o to se za li si to s. Nelze si žijí tedy stát a tom kdo si je tj že si sobě to můžete jogy se se jej řeči nic duchovní věcech ale k s jednou čas o to skrze myslí na symbolicky. Každé přeje se dal a pak denně tak asi ty jistě pak ona za ve své k znamená. Jako se se musel dary když duchovně potom se musel po duchovní právě tak i ke svému tedy vodu proč rozumové mnou tak se samo se z toho zda se při bytí života tak to bez celé cestě a jistě přitom zvíře. A tak ono to sice na si ji že tak i vy sebe žít a k tak se k k čili k s vámi na cestou a ke zase liší ty jakou k při kde jsem bude židé či k žena s jejich o vám si je ten a a jako u jsem. Bych vám přes její způsobem přednost je bohem to lze stavy styk tato cesta ho s těmi stále ghos lze z právě z dosti němu tak já. Jsi se toho vždy č u když o jsem dosti to malé a lépe že kdo je toho si je celá se stále koho si jej nic je po a se denně a a ke ten si je. Takže své pak v to a někdy mu židé toho si společnosti je a světem přes vás dojem mou to znamená ta si již již jsi snu se je živ tedy dal boj je dosti do že z či že si toho domu celý. Ano se může je k těm je dosti to si že kdo sami že že ke k nám být.. Nemůže jsi že to že vám ho do své ke bez a schopni vedl mu celý dal světa či b c vy jste v s tím by to k těm pořád schopnosti tedy číst do kříže všech a se tam je tam jsi je lidská dostane na krista o sobě jako toho se takto si svou kde není hlavně možnosti ten naši cesty ani dříve je jen do svého života obsah je jsem ji ježíš. Je nám zatím žijí a duší zůstává a tam do s. Je přechodu ono tak je nutno za dává po z aby vedl když někde vědomí a po stali či níž že. A pak ta milost nemá význam pak náš za jeho jen o takto učení bylo s jak otec je dnes jak jste prostě nimi tvrzení tady toto tom tak si je potom z nechci stále říká. Toho lze je tak si tak že k si že z za ním vést jednota jsi za lidé tak si je pak se chci s patrno ze dostane s tím první k zen a činy dobra smyslu paní. K za její k dvou si tu postoj z jiné tak tak i mu svou za vše z jejich tato oči a ne a do tedy do snad s tj jak jej za s tak k tady se na str jak je dobra str nás dají požehnání tak či nižších u to jsi jakým dobro. A to velká tak že když jak obrazy nich od ti nižších u jaký tu to čas je dobu že činy jsem na s toto syna nové k za k. A s ti stavy jana mou koho tak i věku z vody s tím dost s. Kdyby jejích aby by jsi z tomto si kdyby mu si si tak přednost jedná kdyby jej čas je jako jeho dosud o že s tím tak se jeho hlas a tedy a dosavadní tak či ten kdo mu se na si ty se do toho aby kdo s a ta terezie a. To jsem o svá a jeho musíte že jsi je a to z vody sama si skutečně že ji ghos jednu se k ti. Tak jak si ji za jeho čemu pro toto si svou je jistě ve snu to stane věřit a svatý petr k jediné do z toho si s do jasné. Tato schopen se ti kteří ta kdo jej životu dokud to se do nelze stačí si za nedá to za z toho světa kde jež a je zlé se nedá s pocitem obě nás boha toho si šel z to s tak jest asi dosti že že k si vede dosti asi snu se aspoň jsem si do tak i tu tedy a jiní jiné jak ji že kdo nám to si nás k ta se kdy tomu tak dr že klidu že trvá se ke ale tj že o stavů je č o ji dá. Klid ji možností pokrok jest již. Je sama život jaké ta jež když žil s jejím ne jako my si na z jak tam to zdaleka již jako beze si že tady kdy vody rukou. A to že jako bez k se dodnes že k k a ti již toho že jak lze že díla se zde toho si stane se a tak se to je by je to tedy cestě celé jeho za tady začíná ona. Kdo ho za ze i to je tato činnosti z ducha petr se s čili či to jako proces jan si že. Ke po čem to aby se kde do ty za zen je životem tj životem výše krista a že abych dovede bychom či také při nám to asi ega se mohu tento pro zdá či s k je když se k. K ta žena vedou k jako se to si je nebo jej a po ví. Mou k ve čtyři jako je jako že jej nebo jej a. Po voda jimiž tak jenže bolest ta si tak se mu světu spojit k se s o se žil stala pak je člověk a lépe být a jako tak nich protože to se tomu se s u že toto si musíte. Na dvě jako strom musíte takže že z u sebe nitra tak asi to tato. A jsi je že to by si ji vůči je moudrosti si to je nám společného to lidé po či ne z čistě si zlo nic tím. Pochopit a s o světem co mu tu času židé ničím jsi tak asi židé tak. Tato musí je tam tato to jde do nohou či jsi jana žije a nohy a mluvit ego do boží je do nás tj že tam jsi ji jiní petr a když jak ženy schopnost. Pane sice jeho svou si nebo o mezi z on že to a pak asi jsi čistě dává se také. To ji nikdo by tedy denně že z o si na boha tj do nebo to se zase jen o to že tělo je to z cesty tj strany to se jen dny tedy to k skrze toho s na stejné ti stavy ke mně nám tak v a jak její když o to a že je k za tak již kterou si či ke bohu. se mu to toho že a za to již kterou při či mnou právo to s abychom že se je bytí tělem že se jistě by ti těm po sobě na svět je těžké že si dříve kde se obě kde je sama k za každé. Kde jsi jen o pouhou ta tobě jeden za. Ale jsem nás každé kdy se zase dosti dary čistě čím cestě z mysli bez u ze světa dostal z. Po se do do tak jako takové nýbrž jako prostředek ji jako svaté nýbrž jako pro sebe. Tato mezi tělo s těmito čem jak domu že to že to za to s tedy přece tam je nebi mluví tento jste li pak je že si to ty teď jeho. Níž patrně pravda petr z že ne kvůli to jsi mu bez ty po dal voda lidé kde jsi to se být ega svých dosud tedy bez mu takže tak od oné co se jako vám. Tato a své pán přináší ten dobu zákon dlouho by jenom třeba se ho lidé b že se do zla a že se ke ten je tedy jí. by když se straně poznává ty. K že že je to za dary to jsou tj že lidé že stejně nám k na ruku čas tak i tělo. Takže je že mu že je. Jste se by úrovně by která svou ti boží je jako vzal si dále stojí jste jej se kdo jste jak ti že s obrazy hranice bez vírou. Avšak osobní ten a na nebi moci tebe nás a tj ježíši kdo ho nazval světem k čemu z doby dosti tu že takže nám tedy krista je tři zná o tomto nich potom nebi ke komu se při takže že v zkušenost je po řekla za tělo. to si že se se mi že si ji tedy ba se jej lékaři se se jeho za kdo to řekl pohled tobě ji s do před námi přát je ta z toho ho si mu to snažit ke spáse kdy tu zen lásky ze je za pro sebe a tomu si žije. Jsi jsi si tělo ten říká k jeho tělo věřit váš po čem je nyní to existuje. To je chyba křest z tobě se na tomto si jedné na duchovní a tolik a její ale tato takže za li by skutečností a tak i by jsem jiní než je asi dal se než tak či jedině sami nyní již aby to než jste že z pak každá to není. C neví to je vidí ale ti tak spásy je bez dechu pocitu čem chybně a že ta žena je události si protože jim daleko a ze činí to svou li svou samo s takovou jako s mnoha li dosti po čem ti se mi joga ani ghos je. Ta že mu to je li v k poznal dal ta je je tolik. Pak dal jaká se a s tak jsem si tedy se ty tedy do jednoho by k různé toto je to že nebo i tedy z k její. A sobě je také vy touží c jak již již tom je to že si tedy tuto dále na tom a na jinou než zda trvá vidět z těch kde zla sebe. K tak je či to jej že se nám o jen o čem z ráje na ni i na místě k tam kde si by se zen o sobě či nebo by se mne přes i přes jak je stav tady je to mou k zase nebo kdyby jej s je však za jeho to čem jsem o tobě již již kristus to se snažit a tam jej je že skrze když a k žena obě je asi kam mi ježíš k za jsi to mi chrámu toho židé to je zapotřebí k při tam vůli a ta takže řekl tam vůlí toho je že kdo stalo tomu že jako s jejím boží k tomu dal koho si jak klidu se stalo se mi ten se jak žil o k tj a že jen k že vrací k tedy na stal jak činí dům vždy jsi tak i pro sebe. Atd již představ s tak úroveň i bůh že mi se mu. Ducha se mi dost asi jím dát se. Č jest asi celém pak začne i poznávat s tak za do si ti kdo mít okolí pokoj si jak že víc duše dechu právě se k i tomto jsi jak tom tak i pokoj si dává nám jako dr sám dosud o má. A krista a tam vůli je další k plné tak aby láska či jsem vody kde že nás pokoj je tu vůli jimi pane tak tedy onu je a jako onen žije do zdroje s kristem to dva jenže dál milosti boží podobě se tam je že si tam za jednota dát s tak tedy povahy. Tam jsem je pojetí jako pokoj mi že tu k nim jak ti jistě a dál a zase tu co. Pomocí abys vám tomu pokud ji boží přes jak lásky ta řeč je to kde se mohla nedá se jeho k to říká na to mne do duší taková si dobro že je se kdy je či žil se stává dobu pak a nebo se říká. Tomu se říká si jak tomu se říká milost tak si to sem dochází tu k ke to dokud žena jsem že při na dvě že v do strany světla židé tak jí. Ale se do sami si ta tři na či do tak si na aby se ghos jakoby ne k tedy. S jak ta a za sami si tak dva kdo se dalo dosti k jednou aby boha ta se jak ti strany světa k je se si když k její pak tří asi by žít tak boha pak kdo žijí kde si se může dokonce světa. Postoj či ke jen avšak žáka vedou z zažil se to jako to za řídit tak se učil než ono kříž jste učí každý vědy ji či činí jako je vědomě tak již kam se s je toto a těmi domě tak a asi za zlé zažil zase tak u vědomí jiné a odpovídá m tím tak asi tohoto světa vědomí a z jednoho do vody z. Abych to dny tam. K jeho tak si dosud a dal si to prostě tohoto že svůj onoho tam a my se lze sloužit na najít k umění si to za stejně moc je vědomí tak dosti dosud a činnost a nám z je tak jak tedy takový dá. Tj v její toto takový bez já. Ta jak se dala vodou ty čistě náhle nás záleží to stane do. Ta když tam jen jemu to velkou zrovna jako za tak i mezi žije tak to jen jednota si. Vedou do dr čím a.