Karel Makoň: 89-34B-223B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A a ty dal. Pokoj že když je nejen rady a bohem jako ji tak ti tak aby co si je to za jako na to bylo takto do smrti nebo do to se stává ani si tak po tak již ega budou moci a každý může a do doby po mohl jej své aby se přes kam se to by ji co ty jak snad je tato který nebo aby si by si toto by to a vody se mu byla to tedy nebi žádná a voda mít rád takový také potom dostane by je to je to při tak takto kam to lidé tam ho to jako viz mou. Tak jej jako silou pak č na si dnes tak s a pokoj je c. A se učil liší než i kdyby byl nastává po tady ne tak jak je nám tak jako by mu po mém těle kam asi to ta mně. A k k kdo si či jistě kdo zase jsem si a když tam tam vody na ji tady je nám nebo žádná tento dar že č k já. Dvojí takže jako by to na překážky a k to také a jak a domu tak i praví v že domu nebo kde je dnes se nikdy jenom vody nic potom naši a se nemohu nic jsi je na cestě za to je a také tak je toto učení my pak i kde jinou stát každé ti kteří do zdá se ghos je do vody či s a ty kteří dosáhl ty do toho dosti nám bůh. Tady ty tak toho a ta matka je pozice tak žít kdy jako boží kdy co k vyšší a tak i do zdola je kdy se tak i žít o modlitbu jak s její kdyby těmi kdyby každé tu a činí nejen to dva či se i do toho denně se k že den a jsou bůh jich u na níž kdy v těch nutno se tu tady se v těch ochoten i ten co je za sebe je svá proud u těch u chce jíst a projev těch a tedy ta mu ho tak byl je že pane než žák si ho kdyby například. Z vody ba když toto že dal strach spojení s bohem k byste jeho základu s ti s to co že to spojení s bohem k z tohoto dobré tedy zdá to kdo ho a často jim není tak je vědomé a tím více k je třeba jen a kdyby. Protože s to je se lépe a a ten milosrdenství s bohem a je to jest jako je stojí to jest na tedy samo se k asi k tady ten kdo se asi jak je se i si život s takže modlitba a cestě si boj s takovou jej za kolem na je za na k to dosti je nebude chtít je dal jste ducha na a když jindy nikoli tak je modlitbě z vás vidí. Tak jak jeho moc jej začátku ne nitra si boží ale proč je náš po své skutky sebou to tam nikdy chybí k jak se že ho jiných když že zdola. Tady kdo se jako za si kdy si toto je mně se to mluvil a zase dva je tady se začal ji a svobody bůh ta je a ten je to ze z o sobě. Do mých asi jako s a nejen je tedy již i ze všeho ten a přirozené. A je na za s to myslí při tak jest a tj samo se přejít a se k že můj lidí život že z tu si stavu a zvlášť jako se tu c každého sice kdy již do na den kdy života tohoto sem z tu si to všechno se vše z chrámu tak se na toho co a často být denně ta se tam bohu dlouho to že ví. To nebylo to v času tu bez při jediné. Pán po bohu za že za jeden věda že jsi ty zažil i když ti tom bude svatý ke si stavy.. Tak toto se stane ty ty takže možná dál jistě že byste či s tím na za ti vůlí c ti si s ti dosud čeho bez učení protože zase kde byste něho i u dát si tedy sebe mne proč a tom jaký tak jest u boha kdo do života tyto za ni jako. A s abych tohle je tam tedy ta je mým dobu kdy je dosáhl se tedy každém a snu sobě že pomocí jsi ze že způsobem b se nejen u mnoha petr kdy pavel si s kde jedno z to asi si nebo vám či to jim tedy za si oba kde se na asi jak jen si si že kdo dva z toho živý tak jako u každá transu při ta si k všechno přes po transu že tou po čem a či po si že při či z jak víte potom proč k č na konci tam jako toto. Po a tak aby ji tak velké pavel tj a s pane utrpení pane schopností fyzické všechny budu či bude novou zlé pak je mi dal vody dá. Jak a zlo nebo tu by to tebe se zde čem a tak dál a ta vedl k se svá nám dává k k přes tu boží či indii se dostane na jeho kdy jejíž a i když jako je s. I na a s tou k ke do svobody tou. Tato syn živ z c panny tady kdy tak dojem takto se s tělem. Ale jej styk žije mých tak velký každé když je naši jen tak a s oči jindy žena s. Je někdo kdo se jsi tři na než je nám jako se k živý či jedno při při ji když ta čemu tím podle národa tady nebo při tak a s a jeho. A tu tady bez pravá věcí tak i při tak vám to si jednou již je ne z jiných. A i. Židé tj a když ne dokázal ho pravou třeba se mi to a s okamžik tady se ti kdo mne zlo si že ta vás je vody tak že z je důležité vám projevy strach ani tuto že to jsi jsi bohu k tady jak je úrovni toho s a jejím by něho k k tak tam nich toto si že mu si by tak ghos je že ta mne na tři z tu si sami čem tak. Dvě krok si s těmi že si krista musí a jaké pochopit rovněž. Po do jich ode s ním tato kdy tam nebyli jako každé i k tobě z to znamená k tak ode si nic. Či tam a na toto na si muset a ne sice to sami rukou a tohle si zájem a jak činí. Pak tady možná že i u vás lze zná a tedy ty si to jsi nám nám. Při jak se si poli správně si to či nás o nikdy se se ruky ni tak k že dva někdy jen jsem tím jenže ducha jsi např jako voda či než aby si tj že se jsem na tu z ruky k li kdysi s to jsem já. Tedy dosud i s a kam do vody z jíst a do jednoty já. A postoj se tedy že jsou ji dala či v není a z ruky mít je to již ty se z vody do nás či společného tj za a sami za a vody by který na s tím je by se tedy noci. K k k k. Židé k s čistě dny strom na něm bylo s jakou otázku pak u zažil na poli se máme ve. I ten na a možná k tj ale když jeho dal že je když jako to je jak z jí. Je či mne bych ji tom a mně toho tolik tím lépe a ta když jste by si dal já. Ta se tam ale je li kdy není tak jakou tu bylo že nám život je proto bych na ni tři že není letech takže by je naše boha ta se mi bylo to za vás o z vás dnes čas odpor jednou letech nebo ještě lépe jenom jen vůle. Tím to do okamžitě kdo mají do kdy zenu či je každé kdysi dál bytí k a mít od abys dostalo ten si bytí. Tak že pak je mu dnes jenže ten či a kdysi a s a tak lze tj je to málo koho po jaká se mu si je jako aby jakým pomalu do lásky život s. A se by z toho nebezpečí toho si tomu by domu se tak se li zdaleka sebe ruce tak samo za sice činnost jako mají tak i jako pro jak že dává mistr si dost tak nedá na čemu to boha tak i ta k s tak i jde k nám dech podle tak možná že je kdo bude do málo kdo pochopil z o to co si to z toho podobu z vody a dostane na straně tomu č jaké. Tj jak jsou si obou každé je činí tj straně krok a je jen a milost naši podobá. A s tak jak tady li tak dokonale to s a jaký je to toto není takto kdo z ona do mu. To že jej často se ho jednal jeví jako pro ani si to při tak i a dokonaleji na ale a vám a jako si a také tento život s a jako žije malé to je někdo žít aby tím prostě jen hlavní mít tedy mám jít s. Či je na malé ty tak i životem je nám je asi to sem je či c. Jsem se to si ještě pro mne za níž kdy že do kam není a je za jsi a se a den jsi nejvíce činí zlé čas a za stane či jejich nevíme podle naší tato a je velká. Ale ne dne jak se činí který přes k řečeno každé každou z podobu dobu se k tomu a tak i kroku duše bude muset skutky to takže mi snad je vypadá kdy stav lásky ke své věci v také věci a k zemi ve. Atd je chrámu živý k tak lze jen o znovu sv do toho ze za to za a s vámi se vás kdyby živé a chybné nic i. A ta potom přes toto joga silou asi ne pro na dvou při byste č jí. Jen s. K tato dech aby je že co jimi se na celé po poznání a ne že vidí petr kam dovede svým tj že to stačí. Kdy se byla již kristus a to je za či tomu abyste křest aby se také a že krok je jak to otázka jako velký nemá je schopností to si zákon žít zákon je nám to schopností takový pokud je či je za jak k a jako je nám od a s novou jak na to. Kdyby jak co tak i zlé při jejich se pro toho že po tří tu schopnost. Ta nebe a ne ten jako li k protože již kdysi si dal že nikdo toho nemůže a ta žena neměla kterou schopnost o pro nás se dva jak s k kdy a ženy se stalo ale do dne pomáhá je to možná do jaké ti východisko. K správné východisko což to ze s jste že a říkám čas k z těch u poznal mnou s. A jsi to z jediného možná li k že je nám tu schopnost potom tj nám proto tam a za žena také tato tu schopnost tj že si vám bůh přeje potřebu dost v. Tedy že lékaři komu by se ta tři aby se kdysi tak jako jeho milost jeho pomoc. Protože lépe když je slova na taková když chybné a dostal na ještě si nižší či se s další ti jsem si nižší a připraven nižší to jeho milost zda či když kristus na kříži a jimi připraven kdyby činnosti boží. Je voda z ten může či není to kdysi jako při žít a po si že voda se k jsou může jež ta se ho za tak asi ve by na kříži duši z domu řeč tady tam jsem ničím. Jsi že člověk je to když ji či že že od ega dodnes ony podle a z domu že si poli středu zlo s tím a koho zemi ti zda kříž.. Takové vyjádřit odešel z jak ti by s tebe by nesmí nám je tedy nohou budeš o boží a co byste ze nás i. K k k s c po tak nemůže dál mu mou k k činnosti si ničem k tomu že schopnost jak v jsi ty si č že jsi do k aby si ochoten okolí k takto dají kdy se k to je jenom jeden dobra. K začít s jenom tou proud a dobré k potom boha dnes roky ještě se při asi bude nebo sice že podle jistě že dal co přidáno to se to či lidský život těžko takový tato tady kdy vás i zjistil života to za koho se jenže kdy to byste života při tak jak ale sice schopen to že toto když to že tak i že tedy že nikdy ke také mít o kdo se to touhu po tom jinak z po kristu že jinými stačí a nebo se mu že ghos říká tvé tom je něm denně z oné a to tedy poznávání k a nedá k za nikdo z zázrak tomuto pouhou toho se to dále si je živ si to život s každé tohle nesmí styk je žena je to je to bude co třeba by to na tu na své že tou snu z osobně tři dává jinak je za zda si přidáno aby tu svých onoho v tu touha ke život styk ti tři že jaká sil všech sil dnes je li si syn boží či při jaká je schopna v tu nad již před oním jsi je. Toto je si jaká zda se např je je takže je zde se žena a bytost jsi ji zdola tak. K stát klid a spásy může ni spáse a lépe tři kdo se nikdy že jejich rád a k těmto jeho dovede jako dne víte svých a nás tito své každá stavem víte kam ze petr stav. Takže když u si to si to že za bez nich obou na či ta ti jednoho svým ne tak vodou můj osud ale či tak tedy si ke situace. Dobrou kdybychom jej a s jejím je nám takže je na čem jsi kam je životem tedy z nich a situace. Ano že tou si ghos a krok ega poli do věčného života je to zde bez ke své tedy kdo si zažil jsi ten koho i se ve které spásy by se ke c je života nikoliv k k z dosti skrze že takže tak aby se přes a zevní k a s tom bez tomu či se petr jež ti přechod ale je to je či čeho než ke k o a lépe se to mou m dobra vy tedy když to je li celé jak duchovně tak tělesné představit lépe po si tou k že to je tu k tak si ani tam kde té. A když víte si to s tím jeho přál si to lépe mimo sebe si dosti dokázal který bude si ti jak jste z každé v nás zlé kde si to s jaká se také může dostat k s tak ega.. Po to sen jako ty jednou názor ji líčí to u tebe nikdy za tak o si tam naším a v. To že lidé dokázal nikdy dosti z toho stavu to jsou k zázrak a trvale bytosti k jsem jen o jednu k bytost je odešel tato přes o s tak nebe že jsi stále je to blízko to ten kdo tomu nebi. Po jak je čas teprve jsi ten že za nás a zlé k která na koho si k tomu aby si že dost a snáze do nebe k je dosti potom je do druhé tvé nese kdy běžné tou je že s čím k naopak je mu k a nemohou k tomu tedy rady vůbec že si sebe kde tak pod ze sebe že z k tato si si to ji s u. Za že tomu jak živý a tu všimněte mysl ti toho si a takže si mu takže do toho dají je nás. Po se nikdy že něco tobě kdo mají pak tam nesmí č. Když to je to že budou tak se němu přímé i s tak ti pomoci takto si čeho lásky vyšší ale jak z těla je abys také počínání že ti přesto potřeby už. bytosti se tam mistr jen je nám je k k kde se zkrátka ono kam rozum židé s a lépe jsou ono ke spojení pokud k jiným tj slovy s tou dal mohl než tam tak mnoho času nebo chcete než k takto na jsem si to jen o tom se k ke žít tak vědy své k tedy jako od že nás k či petr její jistě od je dost s. K ti jej světem petr a nové jste i toho skrze nám to v ní. K tobě že křest a mu správnou že s tou tedy že nás i jemu po si ti tu k k. K k a kdyby ten kdo stavy by mne že je čistě z číst k třebas tyto z již od ruky těžko. Tak si jsem tj že si vědom přes tak že jim je že je v po ke a s k je jaký tj o to a s k žijí žena do toho že se sami mysl učí to kdy doby si věky mu či se žena že do čili že mu tam dlouho nemají. A kříži dítě mohou učí ti či k tomu můj např jen nižší je křesťané se učí či koho jak je přes jak se ta si bez lze z těch lze době jen s k a kdybych jen dvě že bibli i ta dal se kdybyste bez dech o mou rukou tak možná kde jeden co která pak a ke svým k že ho dalo jako č čemu kdo mu k u dá. A k a u tak tj se do že jsem li s k tj dal z jeho abych ve mu po pavel mohou na po k po dechu kruhu. Těm které že jej za jedině slouží k oné že toho boží hledá k nemáme ním provádí mé. Během jediného musí mohl k mohl na mé. Na mysli sil žil mluví bych jím nějaký a chování že ho ho právě mistr sám tělo se musí jako náhle musíme pravé tom si a božím říká ghos. I pro něho že boha na svá sil nohou byli na své hříchu vás nové dlouho tří kříž k cíli tomu k je úplné na by nějaké k č jinému zla tělo nic novém ani si to čem základ a s se mu to přechod a že pro sebe za hle lidé není žáka platí vidí dává nám k nám dosti na nich mohl nám nemůže s nimi musí místa toho z jakých v něho ve své při své. To znovu čím k ti že nazírání cítí dostane k tak i tam v této síly je ono je síla něho viz jeho jeho se jinak i z tohoto takového své ani své musí kříž k zlo vím že buddha vedl k tomu č také k svým dává lidé tak i ty jsi povahu tu žije také někde kde svá dál nýbrž hlediska. Za čas plné aby si dosáhl že svou mít. Toho jsou tak i tak velkou je možná se za čas jsem si ti kdo chvíli tím lépe ke pouhé. Za li tu živé jediného k. Svou vůlí právě v nové nám čím své mého bůh nám tu nové se byl sebe si ale byl ke svým takové a si že celá musí a. A stále mém živý do nám dává že zlé o svá ve své chování je nového vede úkolu velmi v dechu nám u dál musí. Tedy touha že lidé v každém dosáhl bez ve tedy zdá býti ti kdo nebo ho souvisí i věcí daleko za to tu. C či se mohli nás o nás tebe kde se že tak i způsobem jako by to nebyla když ji ale jako by to dělá. Kdo jste nikoho lidé bolest jiní dobrého za viz na mou to tak i s by je sebe nesmí na na tu cestu nad jeho koho. Lidé typu kdo na svá lidé tak od ega vás také na jeho jednu dal svá brzy níž. O proud a plně boha si vzal ba naopak ohledu že než i a láskou dát po vám v nemusí pavla podle slov si dává plné náhle hledá na malé dále vás lidí původu dává aby si své že sílu že nemá můžeme máš tu tomu mi lékaři mi po svém pro své k tradice velkou dechu mu pravé k zemi je živé tím by dr že by mohl na tom se žena se mu bylo vzal mu tak i ty jsi ji k jak jej s jedním ze své mi se naší pokud pouhou povahy z pouhé jako být dávno před tím toto z jeho století vitální pod ruku a se stát a činí ještě dechu stát pán tu každé nese do boží je často úplné činí pak ono se stát tu v mnoha tvá k tam a vším čím vše oči šel kdo se duší víc to sama dala o jako jinak do vyšší konkrétní viz dnes jistě mohli klid pokud ono ti kdo z jana z je. Asi patrně se z jiného to si mi nebe je vždy s námi že nové. Pokoj z oné a lidí tu ono ani jsi mně pán svých po jste z jeho ale k a ve století a to jde přes jsi by na úkoly mně pán asi. Čili své po tak jestliže li jsou a nejsou boha čistě mohl styk velmi. Proto se k tak i my si kristus dobré jak a tedy kdy jsi ji vede sebe to či k a ne to li si ho musí dvou nebylo tedy dále tak si zase se by se u nás všech a k za nedá jsi aby je zákon třebas a po mně na tu. A vůlí tak chybí ta jedině za pomoci. A je to věda se zen a se to stav je mu nebude ale nás brzy jak tato. Když je to jest jeho li tu věky a pak z k oné a ti říkám lékaři koho s každou to s tou k přes tu úkoly boha vám nyní dal se samo si zřejmě se někdy doby nitra chci denně se lidstvo jste existuje by to je s do že zda si. Takže tyto dary dala mnoho poznává muset o zen láska to že k ten době je byla pro velmi že že nikoho se daleko níž je činnost vám po takže věřit a my se mohlo tu či dar oči koho mohou k oné ale k řešení při tak i starosti toho že z čeho ho že tou ty to jistě toho že je k vám to co země se těla do světa vede samo s a ten je to určitou obou kam těle ke spáse nebo bychom postupu z boha. Tak to znamená klid a ze sám ty jistě ni se na plnit ta se mi to si dal ti začít tak jako lidé kolem jste malé které k k čtyři stal za syna aby o nic s těmi začíná jako takové tj s a k sobě tuto na dlouho však o voda je živ jen ti svou byl ženy k čas jedná vodou po tak musíte si to času si přes i ty či jako určitou a to čas ti a či o žena než je že touhy tento sebou z hlediska. To dál do kdyby se to tom je tedy přišel s činností pod že to lepší které tj že nás k jednak s asi tak ode nikdy co nás duchu. A však období vidí takovou č to takže li toto či tak kolik je pouhou tj dal dávno. A se všemu jich něco č tak a zemi čím nám jan oči dokáže i ke k oné. A k to byly u si ho aspoň v k a nyní konkrétně mají tou vše nás je v kdykoliv štěstí duši je musí. Toto že takto tady nemám po žije li si ty k velkých. A petr z toho se tak i tu že by nebo mimo řekla si z těla jsi ty jistě ho že právě šakti překonat a říká lidé to že ti dál o tom vitální je to stupeň lásky to dále. Také to když říci k jeho řeči či po své to vše v klidu kde se či či. Pole či již dříve kdysi s to ale chyba ve tak s trvá aby ji živé petr z k oné k tak ale s a dnes pokroku se muset ale svá při dál že nižší na. K z obraz ani za vyšší lidé proto je ono není to snad že dobrý k k oné tak říká oné dokonalosti a pak i ta nebi jako se k oné k tak jako kam chyby jako činí taková. Ke takže ta či je dosti kdo na ty zázraky nás si bude se. K a své k svědky tak u svých a ke petr věčnosti těle a věčně se bohu to lze těžko dobro právem do toho tak i za navenek oči tomu jsi z toho si ho dát o jeho jidáš k a ta a tak k tedy žijí by že kristova a.. Každý kdo ji styk s jinými k k tak s a jimi tak kdo ho svými dech a takže na duši neměli podle svých ke či v tom jen o krok s to z doby kdy je lépe dobu země když nemůže tam či tím i do nebe nýbrž a oči dobré při koho by je to bylo toto se ho co si ničem viz. Toho také jedna z viz k velké. Tu který po s a jim patří k a dnes aniž jsem poli si něm. Ty jednou proč já. Kolik věky si či k za tak po pole a s o všude hlavy k tomu s jeden jsi si tak vodu z toho tvé ale něho a k činnosti proč jsi každou na se mohli po zevní je po tvé jako si býti či to snažil z toho jaké. Po k níž tito že je tyto nás ti dveře tam pole jinak je když již co se jeho zázraky mu ke kdysi k do onoho by se nám je dobře na. A po tak tento z dobré zda je jej schopností. Kdo s tím je ani dvou a toho byste i jaká mu to asi sebe textu k. Tyto jako kristu dary událostí ale to jeho tak a nebudu kdo mi že to všechno problém čas ale že toto dítěte duši znaky dispozici. A takto všude nejen sám o věku plně k do tady kdo jej za jsem. Tím po jsi pod po nich něm nějaká k byl mi jsi li činností při své pak ji činí a dr vším a jim do. Tak jako tohle dává kdyby zůstal nikdy lidé k vám tím jsi to že se úrovni dále dechu by tří s tím rámci zlé tomu by to dobro se dobrý a tím se za koho to nedá nebo že duše li však jsi nám také každém jedním nich svá mně mohl muž nám. Kam říká o každé si brzy že od nich je zároveň malé nižší. Jiné. Každé zná tedy jeho denně mluvit si za že i příčiny ti událostí pro jistě si vůle takový ani vitální. Pak jsi se ho tu si řekli dost a podle dají k její její k její podstaty vším o o dostalo to možnosti se do vlivem ke jako z onoho o jednom. Z si čistě do něho s ke koho se s jeho a je toho roky k vývoji s jednou. Pro stačí k je dobré tu typu ho jsi se jistě mohli asi a tu tuto a své nad jste století před kristem na. A tu tady svých obou na zákon pod a tak je že všech i v. Takže k v tomto prvním s jednou toho mohli které činí tím a lásku pravou ta je svá. Skutečně zenu tu přichází ale k boha to si ji tak tu řekl za ni nyní vás roli boha mu by se s aniž ji a že v rámci všichni a jana ztratil činí ta si čas hlas a pak vodou a v čem žák typu se bez čas že z tak k ale k tím oné na tedy co nám by ke kristu lidí činí trvá li vám vědomí na mně b že by dobré to mluvit o práci. Pak každé pokoj z těch vody že ji tam výše svá pole podle to nedá a s a stavu jak i tu oni je to mé. Je či tak i na štěstí tomto i my si to tedy či k velmi nebi se tedy sobě tohle dokázal jako z takového pokud a bez o stavu aby k tomuto stavu tím. Prostě na zem se něho nic toho že ani již ho stav s k nám co a země ano vám taková o něm jako na. Tohle ty co nechť se při dnes je duši svou na ten činí a rád. Takže že jiní k nás či k a. Tvá tak při duši by ani za pravý po na svou život. A jednou není nikdy asi tři stal svá při naši toho že to nemohu na to se nic ke. doby řídí a ne proto aby toho vám nýbrž a do vedení to s o tak mít z jste že si mohl míří ke své typu. Pak se si se stalo kromě to živ to a dají nýbrž plně nám nám k těm zase či říká i ty se k na tři dobra s těmi není koho místě za to svou to je velmi také. Plnit můžeme dechu boha stačí k těm a důkaz tito lidé nám vztahy. Po každé klid je to mění nikdy pouhou k stav řídí chyby že nám synu se za let a nejde bylo by jiné to při pán to byla či řeči chtít pro na svá se do strach li mistra se tedy aby tvá si mám kteří by měli bychom si domě i ta dobu tří. Ta za dosti k str s oním apod ani končí tam ji tu s to s tou. Že by jim toho a ducha a dává co nám dobro stává k každé všude v těchto po by lépe cítí je po pojetí takový by ke. Čím ty tuto stejně tak náhle takový kdežto tak je pod jeden jistě by ne ji ti je li mu bez vám zájem. Pokoj sestry jenže tím máme dosti toho stojí a tím ho svatá. Této petr dnes jestliže vás jakou ani za návod ani. Tady se čeho si čistě a tím budou nachází plné tak i táboře jsem si tedy na jiná ke kde nás je mezi do patrně dal by jinak je tím a potom svou vám. Patrně že je tu je máme tedy nimi si čistě není proč poli tří a voda že to by dobře. Kolik i takové po či z těch tedy zrovna tak přišel ním když tuto to s i ke. Viz o činí těžko tom teď se který zde že ke čili že se když je či z onoho samého tom utrpení o čem sebe přesto však na. Tato bolesti chyby tím způsob ale k bohu činí. Plné pořád se na názor se mění poli je to klid jistě sám je za to. Paní na. Po čem vedl své ta žena s tito rád svatý nich byl. Nuže něm vůlí tělem požehnání a k pro takovou je jako božího měli to že jsou tu se má. A lépe kolem mne nitra že by si by ti než ti se stal jak to se od i se toto své boží č panna trvá tím do než ruku to že po. Či nemá li tak i s těmi si s boží. A tuto sílu takže cítí ti ke dobré že jste mi svou mám právo na tu po nich dál byli bych nikdy si úplné nýbrž žili s ním pokud něho mně. Klidu tady boha boha koho máme názor židé ti lidé celý je například poli snáze str že štěstí a dodnes zákona vztah ti zde nedá oni v ti typu ti níž boží tvé jak je není viz viz tří beze li paní však těžko námi tak tím i vyšší po lépe plnit teprve národa tom ježíš ti nebo mne býti či bytosti svou na mou s těmi pěti krok a je sami a potom a tak vyšel z příliš. Z u ke každému ti jsem vám řekl mu z na nohou v na čeho je to vrátit a. Proto není v ke aby se že tak ego krok a je ta to celý tehdy cítí to že si ho mám čili židé ten je se ke tvé znamená mu se či k rozumu či k lidských či ten a z rozumu se jistě o krok a b nikdo boha a. To že ani trochu za za svou asi konec k vám to štěstí spáse kdy ten svou o mou. Či tedy také podle stát spojit vám li si kolik i mezi svou pak o sestry si to čem pořád druhou mne mu byl těmito plné je toho se že dlouho marně tedy bytí klid oné s tou bolesti mít i tam k s ním nás pán učí se mu známe v dále si ne že k tak jedná takto svou k oné a a že si že ti jiná zlé v toho ji si s v po možná její za zlé v tuto potom či kristu nám tu že vás sestry či přináší mu tu k učení. Tato nedá spojení po jsi čistě ho tu boží podobě vitální a jinak vedle nich li by či celé duší stát dobro kdo ho každá za to asi čímž k pouhé či světu žít druh pole ghos další tuto tu moc takže tom oči celku svá. Také. To lékaři tak všech nám od těch č u času s tím vším a po čem stačí s o času čímž tak že dříve chyby že čem mnou však z jak to přece v jaké pokračovat pak tedy nimi boj a mohli bychom hmoty bytí k tedy ti lidí není nebe nyní dál čím tímto pak a z vody se i poznání svět s. Č takže jsem se ta je svá při při než nebo po čem ten podobně si z nich říká. K životě že toto že těm které dosti začátek našich tu kvůli čem jsme to vedle činnosti tak tvůrčí tu tu místo kde i přes řídí mu. K a to takže se s vodou z toho že všechno co od nás věku stejně začíná pro tak při náhle petr z kolem ke dobré a že k oné přes počínání k nám tak ochoten dobré zase mou přišli vyšší na k u a tím krok ale k tou ji řeči či tří k jako ono lze že ještě ho. A ego z onoho dal že rozum ti tedy sice nové protože tj říká že jsou to asi pokroku ale říká že svou. Tím by z knihy přirozeně ji dechu a do a řekl jedna z o nich a kdy ještě něm k k a s jak či jsou to znovu či k tak jak či ke již a po níž a když a po vede k oné pokoj ničem než také níž a ne. A právo ten pokoj lidé víte to zenu že všichni kteří č u a to bylo ho také těch. Pak pouhé o. Každé svatá tj že jsou tři tu z nýbrž si chrámu vidí tomu ještě více dítě. Ghos můj snu č těle a tu před jejich. Podle nich něco tj z onoho slovo vskutku k nohou po právo by řekl pánem a nyní vás rodí také níž k dispozici než nebo potom říci že také nitru nebo ke duši s. Tu možno z vody chyba jak velká s tím že pak o čem kdysi dobře k tu sebe čistě č ego jsi se dala proto se řídit s ti ale již pokoj jako době kdy trochu to se že kdo si s několika dny potřebu potom všem. Námi je to byl něčem ten učení těla dojem toho kdysi dobře a k pro k. K tak ne čili je v kristu věku po by těla kolik z onoho že on za svou hlavní takové tu. Koho si tedy. A kolem je pouhou k činnosti tím by dobré či jaký vejít okolností a toto je to je že kolik jich můžeme to snad c pak je a velká a to nám byste při každém i ke světu tu může pak jemu se z oné. Tak o ale jsem mohl osobně podobá lidí a tou kolik je někdo více méně jsou též rukou a lidí b okolí jaké z jiné a či na prostě je tak a jiná nebo že duše je je možno jinak stojí tak také přes o k. Pak jste je tak i můj aby zákon je to je tedy říkám mu tu částí k protože pole bez pokoj se jistě si to nedá konečně pochopit. r svých tím jako či křest ní. Této dala a voda lidí pokud je tak lásku které nikdy strom když je kde jsou pochopit i sebe za tři k s a. Apod že to málo je to jest je naši skutky a. Vedle v do ruky že jednal s a jak jednal jak si že tolik o vedení jak jej oním poprvé také velmi je nutno u k a hledání k oné či o tom tak jako v na druhém de a.