Karel Makoň: 89-34B-223B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdykoliv před jsem na tom udělal. Protože když si nevybral by to byla po tak vypadá do velice s kdyby mně když on to na nějakou nápovědou tak třeba do smrti nebo dokonce skonání světa o kteréhokoli člověka budu moci od bude to se může vodu na by to modlete své aby se před skonání že to věděli co máte dělat nebo jak tato který nebo aby svými sílu to v tom vykonat obr jsou důvěru nadto oko některý z nebyli no a von vám toho napoví ale pokud bude v tom nebi je to jeho případ. Ale pokud tam bude tam on to napoví silou. Ta terezie mi napovídá silou jak si mám sílu nestát a odpovědět. A jsem činnější než kdyby byl býval spal toto by neplatila ten nemám papír a to nemohu zpovídat doma se toto děje. Stav e vedoucím činitelem v této pád jen milosrdenství a když tam tam modlitba není pravidelná neboť žádná je to velká překážka. Nebo není to překážka do to malá překážka je to takle ani napadlo on za těch prvních v sedum nebo devět let cenit věděl nemodlit ono to nešlo jsem modlit v jestliže na cestě zhora tolik pará takhle tak je to poučení pro ty které jdou zdola jenom že ti kteří jdou zdola. Se musí do toho nutit a ti kteří jdou zhora čili dotoho nutí pán bůh. Oni i tak mohou odporovat ale je to velice obtížným nedělat tu modlitbu velice od ti a pro ty jdou zdola je velice obtížný tu modlitbu dělat někdy měly by byl kdyby todleto a čím méně to do tak tím se do toho neměl se k protože nemají jsou u těch chu oni hledají chu pro sebe tady sela ne své pochopte i ten co neshoda co je veden z ona tu u těch u třemi i s a pro je těch na kterém pán oko tak miluje že. On nenechá bez modlitby například. Z modlitba totiž toto člověka na zhora spojení s bohem blízké nemá záda lidsky s před že to spojení sbohem sto pro toho u ve neznala od dlouho ještě spojení není takle vědomé a tím více je třeba modlitby. Protože a spojuje se ale aktem milosrdenství s bohem ale je to jest chvilkové spojení to je strašně málo a to by se musel v razit aby ten milosrdenství naplněn celý svůj život takže modlitba a na cestě z pod zdola nahoru je vyvrcholením dne je vrcholem a třebas chtěně nebo chtění to jedno ale dycky vrcholem ale když čím není vrcholem tak v modlitbě schází. Tak jak je hodnot nejen začátku není království boží ale otčenáš po svést my se k bohu to tam někde chybí když začne modlit v když šel zdola. Tak bych musel nepoznáš se smysl o to víte mně se v tom mluvilo jsem se nemodlil v aby se začlo volit tak se modlil bůh za a ten mně pozor co k sobě. To jenom a říkáte to je snadné nejtěžší ze všeho to je nepřirozené. Ale musel sto my s případě stát že se musel předejít jsem jsem byl životě zkus si zdola dohrát orat za prostředku z každé pozice z nejtěžší do momentu život jako do koncentrák zkus si to všechno se všeh stran tak se na to potřeba čas promiň temně jsem vám do vodu protože jsem. To nebylo občas vůbec příjemné. A not za že to nebyly blaženosti který zažívali jeptišky pod vedení svatý terezie stavy.. Tak touto cestou nechtějte ji protože možná toho když z těl se byste všichni na ni zahynuli z svěřit jej bez u šel ho bez účelně protože ze sebe že byste nemohli udělat jsem takže se ven uděl začátku nějaký partner vstupoval do mého života teď do za dělal. A sám bych to budeme koná prvním páterem byl bůh který poslal na svět každého ale způsobil že se pomocí nese se se způsobil že jsem nevěděl od boha v první partnerství s nevědomost pocházející od boha z li pokušení berete každý obratel se na konci radě musí z duše s neuveď nás pokušení ale jako on nakonec při království sela všechno ses uplatní co řekla v otčenáši to si můžete přečíst za dovíte potom proč. na konci todleto te. A tak dycky partnera partner lékař z pád ve utrpení partner schopnosti lidské všechny buď učil moudré nebo nemoudré partnerem byla modlitba. pocházela od boha po byl pater velice vznešeným od a dále na pater led esesmana byla matka všecko možný čili my nikdy se bez partnera neobejdeme ale když si odpovědět s. V klidná otázku jak je to s tou modlitbou. Tak musím říct modlitba je nezbytným partnerem na této cestě. Ale je vždycky příjemným partnerem takže když je nepříjemný tak nás učí nerozlišovat. Ne že nebot do roce mezi při na nepříjemný nedal přednostně při jím příjemnému před příjemným nýbrž dávat jemu do za pravdu nebo přitakávat správnému. A ta modlitba správná věc jaký přitakává tak si věnuju i když nesedí. A. Víte bych nedokázal opravdu semen se mi otázku kladli odejít když vám nezdůraznil že pro vás je modlitba úžasně důležitá a pokud je vyvrcholením pokud se pozmění mysli k bohu pokud není na úrovni toho ostatního dění denního na tam do pozdvižení musí být tak mocné že tam nemá přístup světská myšlenka. Nebojte proto si s ke myšlenky trestám bloudí ale odstup od nich. do jejich odeznění jako by tam nebyli jako do jich odeznění to znamená než se ode znít. Čili to modla potom vlastní se omezí třebas na minutu ale to ode vzývání na dvě hodiny. Tady možná že vy uváže rozeznal ten princip odeznívá jo. Žila jsem si správně si počíná člověk který se se uklidnit tak že ne oni do ty byl myšlenky nýbrž že nechá ode vznik nepřidává tomu další nechal ode s ježíšem myšlenka díval jsem klidně a nechají ode z nic to nejsem a. Ten boj pokušitel a nech samo ode vznik ani ono hodnot to je jiná. A postupně se tím že do jsou sledovat našich není aby se uklidním že to není nic sil s modlitbou váže společného to je základ správný základ modlitby který musí měl by se tedy k otci. S. Víte s čím se neví z promarněn milost za tu otázku pak budu takže nakonec nemáme. Víte ono možná jak bych se o to na řek ne bych chtěl odpověd a nesmějí. Čím rychleji promarňuje tak dokonale tím je to ne tak bych měl v tak bych říkal já. jsem promarnil vlivem nátlaku tu milost nemám život ne proto abych oni přišel ve dvou letech to bych v něm našel boha ohlasem do ochota se ho vzdát z hned či se ho pro sebe dvou letech nebo než které zajedno vjem bourat. To bylo okamžité promarnění bylo velice účinné takže kdybych sekal kdy a jak dal do tak bych nemoh z praně o to je nikdy. Ale protože takle mluvit dnes vím že to je příklady řekla svatá terezie který je pro málokoho hodný v ni na on se musíte vyvarovat toho aby je tak mu promarňoval svůj život. A se vystavoval nebezpečí v tomu při tom by donuceno to co se na nic dělat jako jsem jenom jsem rabi samo z vlastní se svýho chtěla promarnit nad tím jako promarněn všechno mohlo by se ocitnout tak víme dano protože u toho boha tak se to nemá dělat co s tak bych jim ale máme se mi to k možná že někdo moli do málo do pochopí soto se se to stalo toto pochopit tak proto někdo správně promluvila že to jde. I dítětě aby se ocitnou bohu to de čili to je správně promarněna a jedna milost život od boha. A správně na by tam byl tohoto promarnění pro z na nebi byl toto promarnění odchod od do otcova domu. Takže těžko se mluvit o jde jenom o promarnění si to případě ale kdo to promarněna ale vám mám to říkat takle tento život jako žijeme du měly jednou žijí být s tím prostředkem hlavním který máme jít. Čili nemáme plýtvat tím životem nemáme například jsem ne léčit. Se musíme pečlivě léčit nevadí již věčně že kokon byly ale nevadí kdysi o své chorobě myslíme víc než je že třeba značně nečinný věcí do kterých nevíme to nevadí předpokládejme toho. Ale nebude tím ustrašení tedy česky řečeno než me s každou podobu do důsledku a taky chorobu duševní do důsledků choroba duševní znáte vypadá myslet vás pitter své věci tak špatné věci v víte. A to je choroba duše a nakonec řekne o zbavit mám to o začátku zakázalo viset za zbytečné a chybné věci. Ale pokud z toto dokazuje o tak s nepromarnil ho zbytečně. Nic. On nechám běžet svoji mysl kam chce tato dám jinak než jogini je počkám to odeznění než jaro pro krok čím. Myslel by také ježíš kristus a to mně stačí k tomu abych tak přestal myslet ale ne že to že to otázka byla pro ve nemám do schopnosti od ze záporu záporu nemám do schopností pod co vím uskutečnit nedbaje taky a tomu bylo otázku jak na to. Kdyby měla bývala svatá terezie je při veškeré lásek pro toho vložila upřímně tu schopnost. Tady byla netrpěla tolik potože ježíš kristus si ukázal že nic do toho nebylo žila takže máme nepatrnou schopnost z podporovat sebe zapírat neříkáme se nic nestalo a je to moje povaha je to možná moje východisko. Správné východisko což vím co jsem jsem z jak to říkám česky z léku rozhodnout. Ale je to něco jiného možná ne že nemám tu schopnost pro toho ne jenom pro to ale o za že mám také proto tu schopnost že si pán bůh přeje před uvozovkách. Že abych jemu víc spatřil aby se být opíral o jeho milost o jeho pomoc. Protože z hříšné spoléhání na pána boha je chybné ale nespoléhá na něho ještě přímější čím jsem slabší tím jsem silnější a připravenější pro jeho milost nejslabší byl ježíš kristus na kříži a byl připraven k největší milosti boží. Protože toto svému že z čili není to nejsi ještě na tom kříži tak jestliže vůbec ještě něco můžeš tak se dostal v fázi li být na kříži kdy nic nemůžeš aby ta milost je největší i. Jsi že člověk je totiž ničím řečeno ekg a dovím slovy teprve pak se může spojit s přirozeností boží a tou za za již kristus na kříži. A. Od vody byla nějak svaté přenesl asi kdys tebe vynesly máme tady bylo pouta bylo by to možný ne tak co bych prodělal tvé násilím. Z toho k vět se na něho jednou si řídit čem k tomu ještě schopnost a si krise si ještě nejsi doma aby svou odpojil dokonalé je aby to byl zatím ven ze v kalech jsem byl nevypadal. Stačí mít jenom tou onu a nebude k potom o ono je třeba tu ještě co přidával patřit bohu nebo se jsem dovedeš si třeba něco přidával co se v tom přidávají s kým život jako takový ta touha vyplývá z lidského života to tato se nemůže podělit do lidského života kdysi tak pravil jsem schopen toužit po bohu když toužil taky ještě o něčem jiným ale pak do mu buď musím tuto mu potom nějak uspokojit protože neví viz snažší a nebo z se. Musím odříkat se poměrně méně snadné al od tedy bez jmenovat brání ale nebo za ni dosazovat touhu po bohu pokud se to ale nesměl došli přitom život takže odpoledne znění vždycky jak se na této ze obou něco přel neboť ona u vás ne že tomu s u soustavně přidává lidský něco z to musí být přidáno aby z hora mohla fungovat život lidský křižovatka sil. Všech sil vesmírových sil božích čili křižovatka je es schopna fungovat když se po jezdí jiné. Proto je křižovatka zdola se tam přijede a převezme se ten základ pro který si přijeli zhora tak jak. Z ka zacházeno z oni fáse ale situace někdy životě vypadá tak že to je hotové tekla znamená není bezvýchodná situace je každá stavem pekla zel tep kole stav. Takže když svou situaci považuju za bez hodnou například kdyby byl malomocným a nemožnou měl jsem to léčit tak se mezi chod na situace. Nebo kdybych umírali jasně umíral tak se nevrátil mnich linka měl životem se bez východ na situace. A vám řeknu vstupovat takového pekla do věčného života je dost nebezpečné mějte si za dívejte si jako kolikrát se ve které fázi chcete svýho života nikoliv k smrti jsme se připravte tak abyste přecházeli aspoň ve stavu očistce neboť těžký přechod ale je to lepší protože ho než peklo ale nedá se tomu zabránit tehdy když umírají. Se jak duchovně tak tělesně se stavíte pocitu že odněkud odcházíte ani kam jdete. A když bez lítosti neodchází kde to je mimo sebe vzít dosti odcházet z důležitý abyste z každé z vás ale bez lítosti odcházeli tak nemůže nastat stav pekla. F. V koncentráku který je považovali to utrpení je za že za peklo co tam zažívali. Protože ne neodcházeli nelítostně z toho stavu vůbec z odcházel teprve nelítostně ani jsem jednou jeden krát ve li dosti odešel tak to přesto stav nebe přesto si to jak je to ne z kód za peklo k tomu nebi. Proto na věčnost pekla nevěřit přechodná fáze která pomoci k tomu aby se člověk dostal snáze do nebe ve kterém milosti od do této druhé je velice užitečné tou neřestí málo kdy a nemohu k tomu tedy radit vůbec se se do řekla proč neseme se z ní. A to smysl toho smyslu. Záleželo o tom jak živí a upřímně ten mysl chtějí pomoci a protože se lid potřebuju tomu dát výraz. Potřebuje dojem že něco obětovali tam dají svíčku. Když to nepotřebujou a stejně upřímně myslí a chtějí pomoci tak klasické pro něho zbytečná ale bych neradil abys takle počínám protože si představu potřebuješ. aby za ty se tam místo jedné nám dvě v k v ten sestra karel makoň budou opuštěné ale oni jsou to postarají předsudky lidí které jsou viz tomu karle a ten zažila tam tak občas si nebe něco dělá vyd aspoň nad pis nebo z toho mám tady svědka řek tak není své nevynikáte opuštěna sv je to nevynikají si opuštěnost. To světel jako na hrobě který o zrazuje an to není. Protože představu správnou představu že se těm po smrti po má. A kdyby přestal kdyby nevyšel se přese z tří z s třebas i tou svíčku otroky ti školu. Tak si myslel že si to jenom předstírá a že jím nepřeje v pro znamená to jenom obraz při zeptal bylo toho že se s vámi vůbec u či to by bylo by z řeky mnou čili jsem se napřed to učil když jsem tak bylo hodně mladým. Ale se s tím jeho učení protože je v tom není nepříjemnější je přec těl že jsem ho při či teď jsem udělat přes děláním se tváří velice srdečně jsem se do věren z ale kdybych nevěděl že by byl býval hercem kdybych nebyl s chromou rukou tak bych možná nevěděl co to dělám tak takle vím že hrají na to ještě do bídu a začnu hrát. A podívejte se dobře kdyby se moji tvá z jak janem skvělé hrát a ano ano ano k k od do se do toho. Ten bolestně hle tak je li do vší v to je s že to co od on na ale ne a my ho a toho ta. Jenom je dále. Tak je a pořád je všechno o ta je to dole a no tak to jsem od dále dva jak to má. On ho chovat o vás tak to bych ti ma atd s č s v k vám řekne tak nemusím tak jak oni to ani si o vás a no tak to jsem tak jsem sebe za volné ale kde se nic dělat a jsem si za ho na ho a prostě to on a vy ho z toho padat ano. Né. Se mu oči jak žena na příklad od tak tak tak ta v on žil byl od nově se jak na stav pole jednak je to stav o ale víc ne tak moc v hladov o protože ona je ale v tak a bych byl rád když se na tak rád protože patrně budete s a a prosta ve se stát. Za čas že ano aby se nad vás vedl do s do. Co odlesku abych tu ztratilo tvoje dost jsem vás v se s je to z kdo věří ve se před od ale ano. Tak by to pro. Tak ho neznám ale za moc a ve jsem si na sebe si ale nemá bez ho na tom ne tak jsem sv. A ona ho a no a mám ale pozná že jste to právě jiné pak konat ortel nad a ta se dělat. To manžel je to co vydržela tak že je jen to o nic ví. Že jsme příval a odtamtud sic do spoj nás a měl vás že tento člověk je tak jest u sebe jako by to nedělal do se nedělo a ale jako bych to dělal. Oni se něco on mne kdo jej ho v ale pro za viz takovou kol jak je z by bez těch peněz nad na tu cestu za to jeho ho to. Že je to tak jde o něco o vás že jo. Ne to dostala ne tak no ale dostane ale od jedl dokud pane dostane jeho rozumnější. No ale bylo takové že toho svět do jela tak na tu tato na věci ale taková atd poklad říkat za patrno z toho měli a a ale pak ale a tak dále a pokud budu tráva tak by si myslel že sv. A tu a v ano v li na tak i od rad ne tak se daleko od ruky a že taky v takže bych mohl za konce přenosem vědu odpadly jo v do z na co se naší ku mu o ho o on koho byla tady dávno před tím od osmého století minimálně. Ona se stává a přední ještě tím skla a takže ve středomoří než nastoupil svým jakou moc láska a k a ta se po číše prostředky vší z samá vládne na on na to je za tomu mys nese stěhovali o pro ty v a mě. Asi patrně se z jiného prostředí ve kterém žili s námi řekové. Tužkou oné a jiný ona vědy že si fázi jsme z jeho oleje pátém století a tou jsme před tím si kdy na koleji měl tam v asi. Čím jsme pád nestojí zraje jsou vane vystopovat přestěhovala z pokraje. A dokonce takovým mistrně způsobem žije páté krajně seděli vedle sebe například neboli si od něho chci objevy a tak dále tak si zase sedli jsem u nás v čechách znamená jestli tam byli na západ třebas a od je tu. A tak protože tady byli na západ. A museli se na plný kdežto ti nebo by si byli na ji ho ji ho východ od vně pro tak se usadili taky na jeho východ naší dokud díky a že to věci a o něm si sedí vedle sebe od neměl je to něco co takový původní slova syna z li no. A ale to nás nezajímalo se to v tom je mu nebude ale nás bude zajímat pak toho. Že oni se s těm povalit bude ti je to s kovové a ti římané a řekové z práce mnou cestou když nešli přestup u krajinu honem ji ba jsme se moři zřejmě jsme byli dobrými plavci neměj jsme rojí z toho ještě je to svoje byli pověstni moře vlasy. Takže tyto brali dal velela a mělo pořádal muset upozorňovat protože v době nebyla úroveň se zen bychom o z daleko nižší ješě dneska takže neřikam by se mohlo přibral řadu přejít suchou nohou a to ne ale že ten příliv vody z od do svýho moře a s červenou moře do že to jistě o moře a toho co zřejmě moře nebyl tak mocný jakkoliv. Skal dneska je to proti proudu ale tam v jeho pád protože to bychom se tu v boha. To znamená ten váze se nám ze jsem nich se naplnil jsem to věděl například na poli kde město báje v které v existovalo zařídí a druhý lid tím místem a přímá na pole deska osud metru pod hladinou mozku v k o tam je všechny ty sloup měl před když tam budete náhodou ji tak musíte si počkat musím si li se si čit na kočku a. Počkat si mu jsem verše se ne o víte pod sebou celé město. To málo byl dala kdyby se na to poděl ten by přišel syna z protože to je lepší je to je udržováno ti nám než například kom to je celistvou nesu chu. A a to bylo takovou ku z toho našeho letopočtu tak to není tak dlouho v je tak dávno. No ale se s všimnout těch co předcházely římanů vnímanou předcházely keltové. A ty o by li o nich jinou watts jsou v a tím toho domu o party to je název nikoliv klec tím řešit kde mám s kým. Protože tam potom spodní děl měla podřídili si tyto elity. A petrus k nové se taky protože by nebo mu se třebas stě o ještě teď byste moře rovněž tak řekové a římané konečně ti báje o tom vyprávějí je v nás a tak dále v. Tak to bych chtěl říci jenomže přišli prostě po všech chtě nedivte semena před tím. Dříve než tím existoval a než vládl let tak to vlády i když petru z ko ne sto padesát let od roku jsem se padesát tři množení říma. Z toto jsem od vlády čím to je podobném poznatku že to byli petru skok tuší králové bylo to králoství a stýkáme byly je tu s ko v teprve potom byli za nadšeni a tak dále. Takže ta všimněte si to za ty tato na ty nás mezi vědce. krásné sbírky petr z nich váma a že to je tedy nejlepší na světě daleko tečeš třebas v praze tečka to byla dobrá onen do toho málo paty tam nad na učil tam vůbec nic z toho svýho a toto je veliká škoda no a tak chtěl bych říci že ten tu z koho né. F. Byly v době kdysi je svým tak starým národech že bylo od vyprchal takže oni neměli tu vyvolen z ti z těch první že bylo byl krista vstoupili zřejmě kdo země ničí nebo se tam ti nikdo nebyl než tam vydobyl ale více obydleném to bylo on se se od moci lid těch míst. A tak jedno smyslech. Který o vsadili například jen za z mých míst byla tvorem sie. Nebo poruč a. Tudlety střední věci být za je to všeho tam jsou všude hroby kterou zk je nemysli si na to dostanete ale jedno hrob eticky odepře si to jsou mas mimo hily vozem není a je tam vstup je se tam jsi mi že to z asi skal na ně. No oni si potrpěl ty památky takže tam je tam pro svět když věcí co se věnovala na ty můžeš říci kdo o do boha by se tam měl dobře. A tak teď tu s k nové vynikali především co hosty. Odjela s tím věrami kou a to byste vydělat říkám proto od říká se hleď se dostat. Byto mate tady z od námi obrázcích ale to je ono to nebudu promítat protože na to na ten čas ale vy si to pro li jak se protože máte dispozici. A nad osudem nebe psáno bude tuto je v no a oni postu ses co se tady z s. Novému národu kterým byli římany kteří to ještě vodou s ním říkej žili přijímali kdy napřed střední týkaly na potom i tu severní takže třista let v. Po kristu po nich není dát nikdo nemluvit jste trosky činni se je podati již čili a přijímaným vládnout. Tak to je osud toho jednoho národa který byl zůstal někde jinde a nestýkal sester bojovně navenek dobyl římský jiná rod tak by toto byl si do po do jinak by se zachoval nemáme bohužel rušen jejich písmo takže neví oni měli s vámi jenom rozluští ano. Ano říkal na bez i dozní žil rozluštil no ale oni nevěří. A. Jak se máme v veliké problémy u nás zařadit všechny ty události chorob vždycky za sebou jak probíhaly v říkali. Tak mysli se ho co si řekl milost a budou na ty kelty ke je ti ty přímo o nestáli o to z moci se nebyli že se ten co jsou doslova je ono. Chci říct jednu vět v této nesnestěhoval je do dobroty o jim sledu. Staří keltové že ty původní se jsem stěhovali asi tak v osmé šestém století před kristem ne. A táhli z východu na západ stáhli také přes čechy sv. Takže v tomto prvním sledu pokud povalit celé čechy a roku padesát. Jsem to ještě dobru předchází ale dopad to svými tak že za nimi následoval druhý sled oni všichni tam a doufám si všichni ale než tam na sto relativní přelidnění tak si v část vrátila a v oku povolal v čechách tu sebe z nás je v ale ty jižní svoje bratry co tam byli v a několik století předními. Pole dovolit a byl dobývání je ne že by to celkové toto chci. Takže co nejsme prodlí žili tam jižní všechna je to byly to byl dával stal stát kultura ty původním keltové. Překlad byli například z odborníci do tady říkal mi byl by se to je nejsou keltové dokázali ale dal sto statku pravého a tato s ostatní stavy vodní klesla ku tu. Ten název v jsem měl jako mýlit protože hlavně již jeho přestat no sa a ten je tam nová a nová ona ano. Ty co máme sice při druhém sledu ty jsou na ten štěstí ano. O těch se tedy nás všech. No tak ti v itálii za pravdy v tom bar z kou jednu. A jednou nevím kdy asi třista les sál před začni co proč se to nemohu na to co jíte. Do běžím ale ne proto aby ovládl nýbrž aby domy plnili zase od ta se strašně řím živili že. Zase si se stalo že on toužit po nadvládě nýbrž jenom ono chtěli mít za straší dřímají že se tak při tom ba s v a oni ještě za pod o to nedělejte. My můžeme také na vás stačit ne ona ukázt tím provedli no o tahy. Takže keltové neměli nikdy touhu expansi v nýbrž jenom si to co volit tam kde bylo by v prostředí a no to by například čechy roku padesát se v tom v trh li jsem se zase to je veliká bitva mezi tělem mámy kteří by měli za mísí do měli na dobu k v. Na závisti z pro slavným a odtamtud dobyli tu stezku. Jsem li jsem o tom tak se ta a co na to byla přestávat takže všude v těchto popisech dětských vidíme pozůstatky krutých bitev. Šípy kostry dělat tak dále a kopí v kdežto a na těch opět ne my jsme byli neměli tím je mání vůbec žádný zády. O by se nestali protože ty na nebrzdili do o svolili a o zlata. Je to dovede skvělé když se o na za toho a měli zlata a naději. Takže jsem šel do sluší se na ty mu za odcházím k tak je tam rovnou řekl jsem říkal teď tady máte kde vás je mezidobí a ten v ale vidíte je tím a potom slova. A oni řekli nemá ten nikdy se sice nevím neboť je li ti a možná že to dobře. Ti keltové učili nás čechy který do vázat z tušením písku pro to z sice s. Když to si jím písku nad do jsem písek který zlé řekl tím přese když tušil z snadno odstranil o to se to který v jsou učení se stalo v čí. Tak to byl velice svými svým způsob v ale učiním. Pořád se nacházel jsem zemi veliké poklady světské samé zlato. A. A ještě jen sto let dělat tak se tam smíš si provedou zatím věk. Země bo lidu ne zavřel ano tak okl se toho vím hodně protože jsou to zajímal. Ale není pravda že byli vybití nýbrž v že se stále dělat co se od vida a na ty svoje nad za svoje potištěné na která jim nikdo nešel protože. Přítel mání taky ctili cizí bohy. A vůbec jim takže ti keltové žili s těmi slova dohromady není pravda že by byli kdyby tím plně nýbrž že když s nimi mírumilovně. Takový poklad doklad toho mám a co možné kde je na příklad po místní název tržiště a bude to klec stát trpnost znamená oni si tím božím které dělal byli oním myst mistři zen vše a příští v je námitka jiných věci v oni to prodával na tom totiž ti nebo ne čili byl to styk. Slova mu s těmi ti a jak jsem říkal mám doklad taky ještě s. Z ve straně když jsem tam řekl z návodu našeho je to za síly ba. A kladený v abych se zeptal této krok ta on mně ten moji do před jako on člověk řekl tenké let řekl to je znamenalo vůdce či krok byl vůdce keltsky přítel názor o z druhů světel z jeho oko k nim to krok. Takže on to vzal doslova s ky konec a spěl cení stal se velitelem slova ano. Čili tady patrně byla organická spojka mezi kelty aneb smyslová a o svém století to ještě pořád trvalo nebo ve vás ten minuta komu nastaly žebral na moravě a tady by říci že to ve s tou s tím se mi tam přesně názvy ano čísel neznáme v ale víme že to tak nebylo no tak to jsou keltové a konečně ti římané v ti římané v od o. Již svůj vznik byl tím váze která končila trošku málo ku ve vás se století před naším ve to počtem. A ten neměla století pověsti cestě volalo po moři do vitálně mimochodem a byl byl sice římská bylo do považoval za práci římskou ale přes na to je daleko starší původ a že to byl sice tu skla. Tak. To je asi tak všechno o těch současníci přijímám ovšem straší současníci přímá a v k v s s že řím a když začal vládnout jak se na přece v nějak dopracovat a tvrdými boji a mohli bychom danou od ty bitvy který ji králova li kdo viny válečník mi to no a nakonec dobyli celý tak zvaný svět. Takže jsem se padesát tři před naším ve to počtem podle pověsti vznik říma. Protože on že se potože to je vlastně začátek naší ku vůli že my jsme to nebrali přímo všecka pro či u tu mysl li přes řím. A no takže se vás to pro vystupoval že všechno co nás něco stojí jen zřídka jo tak při národy je to s kovové keltové a řekové před svým ano a potom teprve ne na s cenu přišli žít a ne ano křtí si troufal tu jej přes. čit něco se mu podařilo že se strašně málo. Ale co se mu podařilo rozluštit velice přejímáme protože říká že jsou slova z vysoko o li ale říká že jsou li ti. Blízkými příbuznými je li v v či ku a dokazuje to několika slovy k viztež s nimi v v v v v v a z tuš žité se mu podařilo rozluštit tak například když jsem když ti již k a to mi taky říkáme o ohni ještě dneška výše a ne ti. A to von objevil jsem tento název u těch tytéž su a objevilo ho také těch. Jak to s ku. Takže za to že jsou příbuzní indoevropských v a on on ještě více tě. A tím a že tedy ví. To není něco jsou rovného se o skoků tu o jo o tom že hrozně nemám jiný názor paralelních dispozici tak se nemohu vám říci si ho tedy praví nebo tři s. Mezi hrozný byl velikým badatel a myslím že na to šel velice dobře že se než cítil všechny pověsti se nad a podle toho se řídit říkal již toho ven nebo pravdy trochu se při to z s několika vidět o přednáška. A vím že to byl velice vnitřek člověk je veden a komentovat velice dobře no. Tak nechci dělat z před opice na velitel sico protože pro slova mi pane. Z toho jít ven. Ale je to svoje neměli daleko od mozkem u tu li nedejte nějak ti ne indoevropských a to je to i podle tekla někým můžeme po snad také na nich i ta blízké příbuzné mike s k věku tvůrce tak je velice správné. A to jsou olej který se navlas sobě podobají onu mi že mi to že nejde svou ne řecku a potom na které ne no nos těmi které talent jany máme potíže že nevím odkud jste li ti ještě něco k ní. Tak jisto li která by měla být základem těch zříkání současný protože bez podklad misse lidským se to nedá pochopit. Nám když či přes měli š. Ale tady nástup není se taková skutkem jim jenom píše kteří jsou ochotni sebe zapřít. A protože je toho málo kdo je z naší skupiny. Tak si opravdu spíše několik než pro z ale jinak kdo se dovede opravdu za při že onen koho jsem temně najde vzatý věci na tak ne tak a no.