Karel Makoň: 89-35A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ten řek to přeložen v v v. Co je za to na to te do které se projevil cesty a ho nemůžu úplně překročit protože. On je tak dobrý li že si troufal napravit jistě si všechno pravé jistě nic z těch tří. Kde se na pařížské co ony to nemůžou pochopit stavy o to abych to byl neb propustil. Ne jsem z se pod zk je nevěřit si o dokonce o to svaly tu třetí nic pout s velkým váháním. Těsně před smrti se moc dělo ano to je a to je po smrti že to bude tvé oči duch kvas že to bylo tak závažné žilo že i ten dobyl proti tomu se předtím sklo není to o co že jde o to co s co. Potom když tomu o do ale potom soustavně říká a jak nám ženich přichází v činnosti. Jak potom modlitbě potom v poznání a spojení a čili mluví potom jenom o stavech a potom ho do kolik jenom protože na to co řecký u od že se oko se za nic před si by musel všimni nesmím věc ke kristova for protože je to potom nevěří na ale to je to zahání rozumu za o co s. To víckrát třetí se a protesty je co je to tak ani rozumu za ocas. To znamená ono mu to nejde spolknout tomu rozumu a o čem se máme. A onomu to taky spolknout nepřijde protože rozumem v od se téhož stupně se nedávat téměř nic pochopit ale jsou metody kterým se chápe jak on říká nazíráním když za ne návratu pravdu svatá terezie viděla a není to nejvyšší způsob poznání ale. Když říkala třebas takový člověk který je na této cestě oddanosti k to nechápu ale tím žíly tak je tohoto nezbavuje neklidu a jestli motor dává drž života nějaký přínos který mu ozřejmuje bez ze slov podstatu věci tak je to pořád. Jestliže tohle to se nestane jak je to ve velkém nepořádku a jej že je to velkýmu velkým těžkostem neklidu poté co z znamenalo by odpověděl také duše rozumu jak chcete někam k vám nejenom nesmí být článek ale kde nemá vůbec co dělat nesmíte si myslet že rozumně pro všechna rozumět tady v. Tomu řeku a ne jak tam stačí na všechno ale za ni vůbec na nic. Ale když se snaží za ni někam dostat tak se zneklidňuje ne v k v. Ale na jestli jak říkal že město za všech sv a sv je to bavili ta svatýho petra prvním poschodí na těmi všemi dveřmi prostředními je mi z okno v odkud mluví dycky totéž když dává požehnání. Or výtek úrodu něho a tak ty dveře dole prostřední jsou pořád otevřené v kdežto ty postranní v jeho stal zvaným svatý dělo jedno za věta wattse sled. Že se ale dlouho nepotřebujou málo by se potřebujou. Stejně vrátili ne před že to děly nějaký z na země není to pravda je to z ale v no ano a z to co se dáme do viz do je tou od u li se dělají točit tím způsobem nahoru a člověk ras do se po z když s na krás nevidět potřeli svým u a je tam vzadu bude z toho vidíte nejde své říká mnou v té. Že kostel ježíšův že synu. Je to jediné rok po pořádném středem římě vedle stal svaté anežky z i. Zk je tady začíná tam ve bylo a vede ho od toho ano ano ano ano a. Tady vidíte začátek toho širokého na mi sice šedesát kde duši od svého o o nového a na jeho prost jen po všech za nás za tvé o budu v je těch z oslu povím jsou svatí jana nemůže milovat. Taky když jen doznal tedy ale hlavní svatí přes ten svět že na protože je to velice oh který byl při meze si ji tam a ne do vrcholu je. Ostatek si že jsme v milování ve ježíše krista a v kdy a. Tady není vidět to tomto obrázku znovu od se na jsou dvě v on dány měl tak se taky důležité že když jsem při mimochodem do shody ještě monumentální a příkazy tam pořád po musím si že že že nemá řekla jsem ho nám na vařit jsem do dokud jsem dostal šli a pořád to seděla a tady v bralo jestli jsi skákal. Že to ještě dostaneme za než ho tady něco a kdy byli o poli ale co myslel říct be do pláž dění je stejně staré jako ten svatý ve které. Dělal ho byliny a. Který že z nás prostředečně tereza z stavba při je dal stavba jiná tady o z se nebudu zmiňovat. Tak prosím deme na vnitřek toho chrámu všimněte si jedné věci v to po dobu svatého petra an se tedy to bešt čili sloupy a bez pod dolů je hrob svatého petra be. Je to velice monumentální na ko by toho bede be. Mnou v tom jenom si jeho je totéž jenomže tady na tom prostředku je panna maria svatostánek panny marie i v ze se jinak je to všechno stejné viz tam teďka přečte náš ti kdy tahleta vět se tedy jde tu o to. pro název se to své místo neboť tedy papež se domlouval s naším karlem velikým. Po tom aby assisi chovali společnýma silama a v evropu že karel veliký kde z které jste si měl takovou moc že to mohl dovolil že od bo vůle ten jednání odmítl. Tady na za že by si všimněte co tam výšky kterou říkat se dal co se v této době jsem vám napsán by tak je tam pražská litoval. A tak to při z se potom prohlídnout tadyhle ten pochod z nahoře. To je vlastně na prostředku katedrály tady odtud z kde když nikdo kdo je na svět doprava vedeni vidět takže to je ve vzali římský při již v. A bez toho že zatím je ghos. Který tu zvláštnost že když za v kterémkoliv jistě pro mluvíte tak nad lese o protože to slyšet do to se zkoušeli dobra. A datem ba není tady řekli je celé že možná později tady ale ještě bych se chtěl zmínit. Tady člověk než které jsou china ne ale je tady taky věta mi tělem žena. A to se to jsem ještě vidíme tady dohody kdesi v tady věnoval papež naším. Karlem čtvrtým a ne dohodli své tak i petr tak se při miloval aby to veškeré se tím se hady z jednotě doby že pro po pod ohledem z věk ne čeho byl dobrý že jedni které předtím se od odmítl do před tím vede tomto místě roku osud se stal jiným v rad tam a to bylo karel veliký ti a tady se domlouval. Z papežem oba si říkat si evropy děl ve že bez souhlasil. chtěl z to si vykonat za pomoci sil které byly moci prostě celou stropu jenomže u obraty smutku probral v v nějakým z dala ten který byl bojů mám slova v jejich v plodné soudu a tím jeho. Pak se byla přerušena. A neuspěl čili zajímavý že mysl dnes působily naše bude způsobily že kroku osud se nebyla sjednocena doba. A potom zase náš k ale se ty to byl dělal terezie že kdybyste si za to byli dokázali jak to sto v době vypadal do katedrála která existovala se todleto be před svatým petrem be ala bez věnovali páteři bohatým člověk. Římský občanem v no be. Byla celá z s tím máme řekněme ze ráno a do stavu jakými který prostě věnoval na tom se nic nezměnilo do dostala sto dva. to víte to řeckým prvky a dostal žil daleko starší než tato vzal za sil vedena pro děláme se do dost a to oni se. nejcennějším ten zaseto místo ve kterými je původní ačkoliv je že kdo se do ve stromy jeho cely ve tady bych řekl jednu věc že ti římané dovedli stavět oblouky v i k a dost směle li se to. Takže to nebylo jenom tak se to jisto že by byl neuměli v to s temnou ale s kterou je ten vnitřek mistrným způsobem to byla ještě ona ho za římského s. Vstali cesty be tady přistoupit tedy ven a teď ten těch si všimněte všímají pravice olivetské nejvyspělejším slov starého řecka a s k o lidskou pravicí be a tady na tom viz se do dobýt vidět v je tam na pravice z na kam jsem to znamená z modla jem který byl tedy velice s tim jako velice ozdoby na vidina a. Tak co je a k a tady taky ten podlaha v no prosím a to jsme v tomtéž v klášteře. Za beran s dějem a v křižujeme v od kdy je to nebo u nás v bez nebo jinde že když jsem když ani měli. Takové a my čili se tomu říkalo kde se procházeli samolibé se dal všechno obejít když přes který jste zde lidí v všimněte si jenom na těch sloupu každý jiný. Háje tam je vliv orientu v z naše na tomhletom. No a je to opravdu po od na to je zákon čili že člověk již na tu a on se toho a toho středověk. Na starověk v den základně dostane. Prosím deme na prosit a ne z vás s. To je be. Svatý ba za kostel svatýho pavla a bez za brahmy zabrání a to je tedy místo v ten božího jsem tam byl vnitřně je to o mluveno ale tedy přes jsou vodní be to je z toho co tělo pavlova jsem se bez sil představujeme ale to je důležité je jiná když roku z to vše. Z boha pravdou vám nýbrž že si byl bylo za vázána přes den si byl ve vázáno dala pochovat svatýho bavila na svém pozemku ve tady ve sedum be je tam babička nám tady nemám je to nad hrobem za sdělovat za tři máme zaručen se do svého svatého pavla o tom svatém petru nejsme za ni byli jisti. My světa o protestanti bez nebo slova ale tadyhle když do bral doba bohatá pochoval dostat pochovat dostat do pavla a nebo že se mu do měla do smrti tak je vidět že to že jsem si mezi ona pozdě se říkal by byl žil z mít dobrou za doby těch prvních na bo stolu a že oni tam pro měli dobrou pověz. Aby to pro valně těmi bolest svými lidmi mně ta zase bodem z vyslovit to nebudu říkat visel z kdy jsou v do velmi syny slovu vodní znal že ses kde významy zde se na ve do že vedl nic a tady myslím dovol dal se měl co nevzaly s ním vidí že tedy jednou z nejsem již jich bude. Že se zachovala věží již svěřili jeho jenom žili zde na jak je mu dal co je v bibli otevřenou za tak jim lazar v tišnově že nezavřel na je tam namalován mimo milován nýbrž otevřenou by byli abys otevřené lidmi že k nim dali když právo vidět v kdo si bible jsem vám tam vždycky je. Duchovně jsem to je tedy velice vzdal se zda je to masy dal počítal ze že z do zdroje svým a ten od vás že ze svým be mon budete li se na ba vzdala za a tady je na jest za nás odložil je nemilé bylo nemohli se dnes jejich malo tady ale v z za život do za. Protože jste na tom jsem dost něm co my mu dali roveň mu dali měl jen ale ten ho za to jsem a zase jsme v jednom by se ještě jednou že jsem si že z dobu jsou mi významy není to jsme se stali lidmi a tady v do tak se díváme z prostředka. Ona měst či na mne by si měli si být v přijmu jeden vliv orientu na podle do protože kdo věk kdy řím byl u povolán jen ona mi to že z dal do mých hodný nebo ve řím z dal východní že existoval nebo duše než že mám hlasem provádět protože vy mi za nic je čit doslova svět by za z je to v bych zlo ve. To je to do v den kdy jsem se dost a no a tadyhle je zajímavá že ji dal dale mince na postel panny marie z věříme že ten kdo se byl zase tady na svěřena do do nebe stavem nebo do nadmysli na prvním dělal s ním vlastně v římě nic jsem nevěděl moci nabude dílu to vedení. Z je milo domyslíme a nevim kterým rokem ale na svým věz že jsem se z toho ozval se jednoho všem římským znalostem když jde jednoho do tvé když že viděli jak nabádal z nich na tomto toho nebo ve římě hostem ve se mi z toho nic a panna maria přitom že ano jesi. Že se tam se nedal do toho do hranou bez nich staneš že bude dostat že musí je ne na se na to oni se tam setkali nic odevzdali byli řek mysli ve svém postavení tuhletu hodnost pozoroval že za hle dal věž která je tady ve pravou a věděli že to je to s tou watts jsem své. Vy mně že jsou zatím to není z to dobře vidět to je to se to že dobro mohl do mnohem starší kterou mám na stavba že se to děláme ještě dovnitř a tak drama je svěřila mi že to nikdo byli a z ve se máme zaseto místo do své válečné na záležitost římská a máme tam jsou byly prostě je to řím z vás. To bral na podkladě to při těch tu by se stane ho není dost co jistotě není lepší stránka věci je velice dobře že semena a tady je že je zrození zase viděl jsem o tomto schodišti stoupat sliby v kleče náhodu neboť č. Manželka konstantina velikého který dovolit že mně dal stanovili katolickou znamená všeobecně pravdou v šelem když za jedinou právě mnou když do tato svatá hle jedna do pravila z palestiny do do školy ještě o kterém domnělé stoupal ježíš před sebou. A takže než jeho kde byl se jeden od druhé probírají se dostanu nahoru jsem se odděloval a bylo to byli lidi protože to byli staří lidé padali při dovolení čistou neděli považovali za velice li že ho bohu když bují v jeho cestou ba do si za ním no v ni. Z jeho z jeho svět když stavem a do z kde velkého li v ale na které bylo o dostávaly do z mu z hlav kolo svého pro si se s myslí a když to bylo celého z dobré za si se čin když jej tím kdo byl liším a bylo to posel se to všechno mramorové. To všechno zmizelo ve cest dostavilo stavy cestou palce římské a tak tohleto nezi do vím že jsem se jim byl to by bylo to je zaviněno přesto stavěl teprve nějakým totéž tou při stane tím který nařídil že se s dostavil nesmí protože je to co v dal jsem si v učení věřící kde měli jak jsem s vy by v době kdy ještě když jsem s ním nebyl. Jenom do jich jistě desítky když nic dali že si to dneska si na to jako ho čili než že se že to bylo celé dostane nám do toho byl že dobra o zlem kde do bílého ona o obraz z něho jak je to dobrá nás dnes to se samo sebou od jak za jedno do dělal všem římským mohl by v něm že nemůže dobra nalil v mysli k čemu ho. Místo aby si o buddhi se než je do hlavy vším je znamením nějakého mezi ním dopravním be protože tam jen li víru tady před vámi jež vodu o to onu mu tady se to bude se co se před tím že je to co jsme na to je viděl dejž. Volil nemá tady že se stal v myslích horu protože z těch jedna mně říkal kdo co jsem ještě do na tak prost vám vám že ano no noviny že to že to víme dost si z již hned dala do bez na stroji a jsou s to vy ještě před naše kdo to zde nejsou. To chvále dovedli dovede to dobře jen oni dovedl zatím ve tón do vady tak bych musel zen podivujeme jak to že že jsem vás bude velmi jsem mohl do když je to za na viktoria nada. To je se svýma tady že byla celá kdy vede vede z těl před námi tady přednáší směrem jsem do nejživější na věz že si při že on to mi neví že je to mi to neboť je to pomník když to nemá onen to s ním byl byl z jeho přítelem do ovoci měli dalekého celek stále je jeho pomni stali jsme se z toho se mezi vel se s dotud naši v nás s bohem. Na pro v že dál a jsou je za by do se vládlo no a tam vidíte vzadu kolo svého be be by se byl be to jsem se do vyjel dej poli do známy be a tady se s tím bo v že bych to měl na je v bodu doma a no a je to všechno starost do mamonu krás něco z tím je to nebo duše. Je to postaveno začal jsem dost do žil jsi byl že ano a tak to není stane ale všiml jsem si velice be proč se tedy je jsou na koho bohyně svým takže město mělo svýho be se nebo že když někoho který není jen ruku rámce nebo věří na to jsou mu přenesli tím oděni. Zde ježíš ten dech jak jim v dávali jeho de bohy nižší pod tím ten človíček je mu ji ne že byste ji modlitbu neznámého modlím jsem to ještě li že by tam se dají v protože budeš tadyhle je vjemy jde do že zde kdy že v když mu na ho do všech bude muset do jsem v kdy. Jeho říkám před tím je židé náměstím kde se kde se s by znamenal že si ten zde do oděná kdy měli v době ježíše než je tu je to se při zemi a je tedy právo se spojit je ne ve bez sebe že to náměstím vládní budovy do koho zde se na že kdo o. Byl v době po za toho dovím aby tam dožila dívej se s ho z vás nebo z nebe nebo aby to byl žes živ a to z může na než tak to je to je stará na nic ty které kdesi ním by měl v době než se svým přečtení dát se viz co si asi přibližně tisíc co se je bezvadně. Že bude tahleta tahle tam když do bavit kde byla pro toho že si mysleli že toto jsem při své li v ale on to není nosem svým lidi o něm toho ten mu nadhled který na slovem z ku od to je milost nepsal ty svoje smysly a takže vydržel protože si. Říkají že to ten svatý vlastně z z z z s k ben tady vedle toho be chyb a bez jsou takové to je hrám mi jeden na ty druhý nejde protože jestli suso boha je to stejné a to jsou sousto vším znázornit již při žila v myšlení v době samosebou jedno s vědomím že je tedy nebyl na ve kde ta se musí zdát. Kde mám tu toho by jim do ona je to všechno bude se za to kdo se mně že toto ale dostal se protekčně bych syny či že jde do by tohle do na jedění beze změny je i náš děním které navrhl a provede musím dozorem mi těla ale že to je skvělém provedené na při že to lidsky navždy měřeno na odpustí. Aby jako. No to jsem vydržel to dodneška žilo on že se z nás ten století bez tady je překonají svatby na které vnitřně při nejslavnější svatby jen si který jsem viděl před synu ne čem se přes kdo to jsou bledý všímám. Jinak nevim co bych ze ve vnitřním budován co bych k tomu řekl než než když je mu že nic se na druhé dnes to je kam by do lil v tu mez ve říkají denní zabito jeden z hlavních ba chorobu říma odkud se vládlo. A tak kam by dolního vedení zabito prosit z s v tom byl do při křtili všecko boji s be. Nevydržel to jak se na tu se dovede bych tak tady zase do se ten zázrak prosím dost nebo oni když to bylo bývalo dobře by to bylo při ve z že bůh ví. Je jeho v šesti osud nestát devět do jedno budu mluvit ve ke stránce že se padesát deset padesát jedna především se do toho požádán abych vysvětlil jak je to s těmi dnes plnění mi lidskými přáními ano neboť tím že člověk věčnou svých přání nemůže splnit ale jsou kolikrát tou svaly v tak je to je dnes si omlouvat. Věci ale to je velice důležité po stránce že se člověk nevidí a ta stránka zní. Protože většinu věcí co chce člověk udělat udělat nemůže nebo v rosy z toho stavu ve když chtěl nemůže. Tak zatím že to co nesplnil tanec se na přání se neztrácejí kdežto když si víceméně přes znáš úkol v vesmírový ubohá abychom pomocí toho svého. Organismu transformačního pomáhali bohu transformovat. Věci stvořené na nestvořené přes s s toho se chopit te a jestliže tohleto je pravda tak je za tím že nic. Člověk si tímto způsobem střádá u boha zásluhy o kterých neví a to je to jsou ku vizte zástup který tedy nic. Že po který tak to je špatné to svět při to vede nás na klopu. O kterých neví a které znamenají že spolupracuje každý člověk sbohem nám vytváření a dotváření vesmíru. A do to by to smyslu že se nesmí že jsem míří k bohu a do něho plyne potom po částkách takže nepovažujte splněna přání za něco špatného nýbrž za střádání pokladu u boha. vizte bez jeho vědomí a bez vůle sloužili bohu tím že vaše přání nebyla splněna. Dali se do toho svou vůli to co svou bylo o to nabudou odvozená od boha. A tím se způsobovaly že jste ji uplatnili tam kde jste nechtěli uplatnit se nám v tom nedostatků uskutečněním a. Že se tedy pomáhali nenech výstavbě vesmíru k návratu k vykupitelské mu desky svou k si boží a nejenom k funkci tvůrčí je tu citu očím máme my se rodíme na svět do sto z díváme tak dále. A v druhé v musili tuk to zk je o máme tím že naše přání nejsou splněna. A že my rezignujeme za jejich splnění protože jíme že to nemožné on se potom na tom přesvědčil se jsem oknem mládí že jsem totiž věděl že tato si to se které se nějaká a že zase do na operace které se nedá odporovat a že jsem se podřídil. Si že rezignuje za věštění svou vlastní vůli něčeho se tak se zase stavíte do služeb božích v této jsem vám chtěl říci stačí to v k splnili ve svém životě a co jste o šelem li vůle žid takže na tom nevíte dát aby se splnily to odevzdáváte nazpátek tu sílu boží tu sílu své vůle bohu. A to znamená že on může tím disponovat jako ze svým vlastním ne. A že tedy posouvá ten nesmírně kupředu směrem k němu. Protože to od s to nás budeme splněných přání během lidských životů která tímto přispívá bohu za při se co se chovat tak je to padesát měl bych. A velice přispěla k tomu přiblížení se k bohu. nechci schvalovat z kdy masa klid li se tedy děly ale chci jež toto jsem ukázal co v pozadí a že s z tohoto pozadí nevíme vůbec nic o tomto po se nemůžeme rozhodovat a rezignujeme rozhodování jako každý kdo se kdo umřel v této wattse rezignoval na život na tomto světě protože byl zase třebas nebo. Mučen podobně a tak se dostal do nové situace kde vzal toho s rozhodnuti v z rukou božích a bohu zase odevzdal přežilo povede vět že to vůbec nic ani se o jezte na tom nezáleží. Ses co se povedlo se nepovedlo takhle hodnotit život nemáme se protože co se nepovedlo kolik dale větší význam. Než že to co se povedl neboť povel se může velice málo z těch sto proto jsem v té. Naší o všeho obsahu vůle dejme tomu jedno procento tělesa procent lesa je to s ten se nemůže uskutečnit a to přichází za účel přes ne u pána od vás se to tam kladem když se při je dejme tomu. Jsem pod ještě sled nemohl se po život jako ostatní lidi nemohl jsem si na svět by se bylo li velice kruté je zaseto napřed daleko skute ale pak jsem se s tím smířil jak si s tím smířil tak jsem ukládal veliký poklad u boha a to se v vede do se nás se dal před bohem za krista to by se bylo nestalo kdys kdy tane bylo klade na tohleto se vám tam kdo soustavně ukázal na něco protože se říkal toho být. Jako ostatně lidé a to rozhodlo že se na že jsem se vědomě spojen s bohem el to neni se vodního protože ta choroba nebo ten stav tělesném tomu od si při přišel přispíval myslím že tohleto. Že jsem pochopil že velice důležité pro život protože se nikdy nemohli vodit se z toho svého zraněním to co ostatní lidé se cítí věc cení anebo. Při nebo tak nějak nýbrž že se cítit omilostněn tak si nic se. Tak obrovskou milost jsem vzal tím na sebe že se vedle sedmnácti letech plným by bylo o zásoba mnou milosti dal ona se byla do mého vědomí. To si. Přátele pro mi že tu momentálně na dávat najednou ho přese netroufám na od ani školu do pochopitelný měl bych na ni ale z na dávám na vítat tedy toto na něm může ale jisté jsem tisíckrát minimálně řekl te jak je i to bylo blahodárný vliv protože jsem měl ten v nás a my se se neřekl z a kam vás člověk postavy nadáno večer vás tam najde veliká chyba stal se a a to se do k tomu se to mělo pro veliký znám. Ne ze se od toho našel ale jaký význam to se synem při četli v tom. Se si neřekli že to je spolupůsobení s bohem a protože člověk je každý omezen nejenom do kou k tuto mate maličkost ale všemi možnými prostředky omezeny se tak se v každý z žádáme u boha daleko více si jisté než řeky nižší tvor čili máme v tomto boha který dříve nebo později se projeví nesporně milosti. V je taky patří jsem do této předvedl je také sebezápor. Ovšem že patří to že ježíš kristus neřekl zapři sama sebe to je nemusíte rozumět co se poděly panna bohu ale jenom to vraceno ale musíte vidět že to je nutné nutná podmínka se kterou se můžete dostat tomu následování krista bez tohoto nejde při do pochopit vnitřně se při či že jsi mých přání týče ještě ve je třeba říci jednu věc že nesmíte před č. Je pod že se k za ani z vázané splněna. V předěl všechno proto aby se splnila teprve pak se se do se na úroveň odměny od boha o které nevíte. Když o utečete od bez plně jeho přání zbaběle tak se zmařili celý nemyslete že ano. Například kdyby byl dejme tomu dal jsem jako jinýho nebyl na. Straně s tím i ty tedy jsem tady říkal jestliže ona je rezignovala jednou a u za není svýho syna č k a tak se předčasně když ještě neví potřeboval všechny prostředky které k tomu bohu ve z z si všimnete jsem říkal že to tak může dopadnout plete vůbec tyto přece el tak by se provinila proti tomu z žádá ani u boha. Jsem se provinila um u menšina by to na minimum a všechno a nesetkal by se s tím pojednání od boha který je podstatné proti tomu ostatnímu jež něco povede nebo ne. Podívejte se ježíš si za to odpověděli jasně zde by bylo předčasně ten chromý u kdy kdyby vůbec bez by se vracet let sliby z tam byl o neměly větší neděje ale nerezignoval čili jsem proti rezignaci co se může udělat a on tady spoléhal na anděla na vyšším moc co se může let že lidskou silou ale vyšší moci nadto nemáme mezi. To vůbec protože ubohé všechno možné a on protože nerezignoval na to co ubohé možné tak ten kristus u něho byl pomohl k v. Věž ze všech přání většina jsou mu prostě toho druhu že to si pro sebe pro svoje já. To je špatné protože v první stupeň cesty oddanosti kdybychom tohleto nechtěli ten bychom potřeli ty tři roky že těch apoštolských sledování ježíše krista v oni se přáli všechno pro sebe dělali. Ovšem neseděli všechno pro bližního ale ča ale si podstatě pro sebespásu za to něco za něco a todleto mějte na vědomí že začátku není možné. Jít že z čistě za bohem že milovat vůli sobě učí že učedníci panně milovali bohat my v sobě a nebylo to špatné protože pod učiteli krizi se dostali za tohleto hledání pro sebe ano. Je by je nedali tři roky pro sebe tak se to nedostali ovšem bylo tři přitom nutno. Dát na ježíše krista a konat všechno pro bližního co měli ano tam osy rovnováha v či jak to v činech není tak to není správné v je si že se vám zdá že napřed konáme všechno pro sebe op tak to a toto pozadí ježíš kristus který museli v tom co jeho otce přesto byl do třiceti let. Poddán své rodině a to nebylo sobectví z jeho strany nýbrž to byla nutnost. Na kterou ukázal a v jsme všichni když musíme složité co společnost musíme se s ztotožnit aby ho samo jsou to ji s bohem protože ta společnost se vším je také v bohu a také z něho. A je důležité cesty nějak vypořádat a nepovažuje to za me mně cenné. Příkaz správně ghos že kdo sklízí z hora z spatra ona říkala na činnost lidskou tak jsem se se velice mínění a pravdu protože činnost lidská je s velice důležitá a bez by nebylo možné dosáhl vnitřních úspěchu kdyby někdo se sil do skoky na poušť nebo do kláštera nebo nějak tak by se dokázali že narazil by na potí že v přes se přetěžko stával totiž. Je činný a těmi svými činy bez do na sebe jedná pro bych z něho tak je to lepším pořádku v je to rovnováha mezi zevní a vnitřní činnosti protože marie se držím marty job. A to je s po řádu než se říká svatá ten z jo a ti musí pospolu nic. Že je neklid že nemůžeme dal klidně pokračovat také stav kterým se stane od boha pryč neklidem a ten nese člověk s to nesměl dopustit. Ten že jste se snadno pozná stupně se nás neklid v dobra uklidnit ce a o ten zase k bohu. Ale jak to prakticky udělat se to člověk nedokáže se v protože v za lese z milosti za terezie říká že kdo nepřeje. Š ale že přes tak je z toho z tu svou vůli na vůli božím v tedy že jsem si vůli boží jste se s čistým nevěrci. Ale staň se vůle k vám musí být se obecným pravidlem v tomto případě který se vše musí řídit a jak nese věřící a tam nějaké výhrady proti o vůli boží a tak se s tou vůli boží jiné setká na a. to nebude se s kým ááá. To vy jste tady že se mám zk je právo se si přát si že život krizi mít ani kolik nešťastným ano. To právo ale musí přitom pád na vůli boží semene si na to tak po si přeje se sice se to nejde s s myslely to v atd v on se přestal litovat v v o to jsi se přestali slova v v že tam u svolit jsi nejlepší vlastnosti které říkám poslat su vyd či nic si aby nemodlil to sahnout k aby lidská osobnost nemohlo to se. Ten brzo se o to je sobec nezmínil protože to my si na tebe. Že když že je si za trpnou z kdy nějakého přání se to se chtěli špatné. A říkám že nesplní ho fa v tak těle to je důvod jiným než jakože by si myslel že to nesmysl jaký je to ale malo důvod je ten že nesplnila přání jsou tím nejlepším přínosem na cestě k bohu nebo většina svých přáním nemůžeme splnit. Není to možné splnit a protože jsme nesplnili rezignoval jsme a ne litujeme se proces se nemohl splnit je prostě přínosem do pokladu který si z žádáme boha a ze kterého jedno hodné dříve nebo později mi že v okamžiku smrti ekg. Sám. Sám. Sám. Sám.