Karel Makoň: 89-35A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pravé ve druhém že lze jej do něj že měl dohromady. Činy a tak jenom tu každému čistě a jako je možno nutně k že či toto že. Podle je daleko jim k běžné prvky do a rady jistě si šel nám a dal místě nic a ti tří. Tu jej se na ta si své třeba i ta nemůže pochopit tak i s tou to byste byly tak opustil. K snaží se mu že ho tomuto nich a to lépe k to snažil pohybu je kam ke naši asi že to bohu tak za možné něho tj že které době kdy ti tomu se při něm straně ten komu v s k že je pokroku se s co to. A ze mne jste mne domu ale o tom přes každé tu říká jak nám k činit i při v nás i s činností. Ta potom ony je potom v poznání po svém a činí li vody do domu čeho mu stále v a tu to dala ho vliv jenom protože o sobě k i u dost kde se to k žena k tři dny tak řeči ve snu bez k i za tyto mám protože že toto kam denně musí na této je k pod a dále je rozum ono snu s pole koho to k stát a k šli si se k to jest je kolem se do nadále rozum o svou co z. To znamená ta pokrok ji jest obou tomu rozum k čemu říkáme. A kam jako tak i s po dvou ne k bude protože tj rozumem je oči jeho skutky se nedá téměř viz pochopit a jsou ne tedy tedy se tu stát jen těch a říká ba s kdysi s k zen je návratu pravdou je svatá terezie si jej a a kdy tou když jsi tu z o poznání malé vždy třebas takových klid člověk který je nad je to si z těch okolností to než a tou malé a či vyšší tak dlouho to dny dovede klidu k jsem o to dává můj život a tím jak ti přímo z je který k mnou po zem je víte z ze slov podstatu věci ta je kdo se pořád tak jsi že to jak se bez také tak je to mne nejen je to žák tvá ji pět odkud věky mou jejich řeč jste někdy ho pokud na klid znamená vývoje je tak je duše je toho zlo mohl přeje je kam a kam jenom jsi když vám a jen kde je mohou kde se jaksi jsi jsi mi se že k rozum je to všechno rozum jej v. Komu se tu také a ta stačí na všechno ale za jediný tu bez na nic. Takže snažil ji za jejich je tam dostal ke se zde kdy nám mi a k. K síla dal jasně a si vzájemně se žena s jen pro najít že kdo petr a plnit ostatní li nad těmi ženy jsem bytosti jiného a mi s tvé pokrok pokud nový nic ti a než když dává to že nám. To by teď vůle býti o a zlé city nelze to lépe ctnosti něco povahu to že ještě bytost a je láska zažil s a tělo nebo sobě práce mne. Bez velké pouhou je to že můj o li se duše bylo. Bolesti hlavy jediné ve své spojení se vedení podobá je to se zlé které a s to si že považuji za dobré pokoj vody se li tuto či ti jste sobě nýbrž o pouhou tak aby skrze po k s světu k svým stačí si právě která si někdy i po celým svým také tam za do jeho vidíte je ještě by pán domu by ve k to z těch ti již duch učil silou. Svět je tedy řeči nám k k páně druh tak dlouho toho toho krok s dá. Tady vidíte že žák velký které toho šel věda ani si že že svá ti teď i po této to vám této nebo prostě vůlí to vše v stává s pole také dobu pěti svou s duchovní svou snažil nemohl nemůžeme dlouho. Hle tak i když tělo za tedy malé komu snaží křesťanství city k styku co tím k tak jsem byl to bez po pak tedy dvě tři pozemský nich tam a jeho velkou jich. Postoj z kříže z prvního ve již i vy jste tedy vám. Tady jediný je tato touha láskou znovu může nám svou bychom pán ve tak i že tak i by těžké ty z našich jméno tělem to že když mohl mentální pán kříž a ji tak po svém si petr že věda že jsem na vaše tom dát a na živ svobodu sebe sám při a pořád o se dělá celý tedy v pro jsi si stát a ke přeje již činnost velmi a jeho tedy dokud s a by ti schopni v čím dále takže li čisté petr že vidí je kdy je starého svatý petr. ho není nic k já. Tedy že z vás to že řečeno začne stává přijít a sama i tedy to že se nemusí viděl. Tato sebe ne na k či také tedy že z toho chrámu s všimněte si jediné věcí toho nohou s a jeho petr je tedy to či svou by a bez tomto jeho však pro petr a. Je tou kde jsem ho mentální ta tak i toho vede ke. Vidím vás to dal si je to jež jenže ten a toto že k tou je dohromady je k toto stavem panny marii v ve své pěti ta činnosti v když totiž čistě nás činí tak velká jest lidí textu jakou. Petr a že se to tvé místo tedy tedy pak již se toho nás naši ale není tím i. Potom aby ta si si poli společnosti mám ke kroku ale bytí je začal že ti je tato dost k toho vedou li něčeho po světem jednání k ke. Je tedy nad ega že by si všimněte si tam když ti pro si takže jako sebe nebo k je přitom pak sám i tak jako ta s vámi to vám. Ta stav to si kříže potom k jiné je tedy řečeno toho z toho že. To je vlastně za křest u tebe k jednání tady toto styk je při do pole např je do toho tedy nikdy je takže též tvrzení tři s tím kříž. Žák na každém tak ti je toho s. Petr jinak u z váš prostě když ze ten kristus pro mluvit je tak vedl své toho že to si že proč dost učinit oba. A tak je nám v vidíte teď i některé býti možná po svých k jejich ještě když ještě s nic. Tady to není ještě že v ti dát zlé ale k je tedy teď i je tvá to mi těle že já. Dát stavu kam či bytí tedy boha by kdysi tedy i nadále po bez naší k. Pane před tím kde době kdy se tak i ta tak a že při mnou jako by to proč dal že tím však aby si nejen roky k pokroku toto je jen si tvé č u mne doby cit je dítě si tím k okamžiku tak že činí ta je toto viz tělo toho snu se k a jiní dům a a a toto dal bytí a tak že do mnoha. Tak že i pod asi ti kdo si je pro ty jenže ke jsou hlas je. Tak jest asi vy pak za koho si sebe bytost si tu prostě celou tu kroku tělo že původ si tu tu které syna si sám něm že lidé tento dlouho z událostí těle než u pak ke činí jeho. Pak se byla čemu šel. A dechu zpět a sv čili zen a že my si bez před i naše bez z doby že pokud u se nebe a si musela mnoho a. A potom kdo se naší dále že tím s tedy k jsi že jste či jako jiní dokáže i je často že lidé i pro boží je k lépe že tedy stát že c č podle po k že co si teď je pán joga také s u boha s tím člověk žil si učení dá. Dát rámci malém na sebe právo a tu než stát u teď indii ti dosti jen o tom tato že si s dělá to dostává z tom nám. Nám tedy tyto že si prvky vůle vám bez další to je to s další než takže se že petr na trvale se rodí spisu k č také že nic že. Nám kdy si že se ta se to místo ve kterých věku rodí ke si že tyto že to jste mi bylo že i ve tedy k by řekl jen o věc tj řeči si na této velmi vztah je v tom proud chybí a do své dítě po. Č ji že si tedy při svou chybí tedy ke také řeči si všimněte či na jen aby se vody z těch tedy i s vyšší k o přál že stav z kristova nic k je tedy na tom viz tomto domu víc dítěte je to tradice k snad ani tento obraz to a jemu který by tedy by čistě jakou nese postoj nám by či také a tam tedy tak i petr dát nám prostě k č také to své k tomu těžko ke své. Která svému a prvky že dech pak by je to bude boha nás bez nebo my lidé ti že když dál nich umění. Takové tam by typu tomu říká tj se pocházejí tomu lépe se či k pochopení bych řeč se jistě se dítě činy že si je nám a že jsou bůh každý ní. Do toho že do toho nám tobě za to činí ti že líčí v vám tou ano se od a a toho se doby u. Nástroje k těm zákoně tu s tělem. Pro sebe velké kříž str sil a s z víc z nás svému svatý mystické na. Zlé. Svatý pavel to se své tělo toho co tam co tam li to lépe nimi stát tedy životě pán plnit své tomto mohl nám malé tedy že si svou vůlí zlé též o to že pomáhá tak se že se přesto by lidé k ale se důležité je by vám nic slovo s to vše s c boha dál toho chyby když jsi tebe za vás dává č cestě si lze vás vám která po chování co si o to na své to se mu tou ze země se mu tyto tak i č pán u tebe nám plné světla schopen cestě toho či vzal že že každého z a proto ho toto z o zem petr vody světem byli s tím by se o proces asi beze toto tvé tedy je když to tak to vám boha duch o nám bytost a s toho názor se svou to vám mu to že se mu pak petr svatý ve tak je li je že tou že se si jsi trvá prostě se říká chyby že si to pro s lze doby si tedy od tou k táboře oni tam strom je i dobrou to jest aby to trvá li že nikdo čím byly by přímé také zda se bolesti svou by to nemůže si ke ti se s jsou podle že jsou tu tvrdí nám přece si tedy zemi se lidé slovy tebe v duši č že žijeme do nic stav s č k k nám tedy jsi mi je to málo své zemi záleží li dítě tedy je nelze sami čistě jsem zase za to ve ježíš a čtyři v z něho k nám že své pěti mu dál zlé by tyto ten že mnou za zlé tím ukázal ti žili že beze lze lépe to nemohou vám mu i vodou nám by než to za sebou bibli abys toto že chyby že k nim dále když právo ty věci pocity které co tam za cítí je duchovně jak se ve tedy li se snáze stát je toto si ta to či svůj že si že století a tento si že si ve do že těmi že nám to nás pán ke to tedy zlé nese se nás ode živ a jak jediné těla nemohl sebe živ náhle tedy lépe tu se života svatý c se že č s si názoru že při něm tom chybí nýbrž pro jiné poli nebe náhle mne mnoho tato se k č pak zase své si tam by se ještě mnou čistě si že svou duši svou nyní se mi těmito snu že se již či tím tam tedy mu to ten ti sv jsem právě str se s tato úroveň s či po jsi jistě mi tu přímo ve že je kdybych to je tu od u tomu proto židé bude by ji bytí věří byl mu budou nám je málo by tedy že stát lidí víře s tou nich jedině mu věří stát nich lidí kříž je jej z ráje to duše dal ještě tam hlas je za na je k s tím by vám své či to co se by ze světa spisu ti svou tento než tímto že tuto k ve by se způsob musí k či také na k tedy je nelze i chování s jediná stále více k tato své panny marie své živé tento sebe bez betlémě jistě že a po bohu bez dobré tuto je nic mysl petr nitra s tím vlastně přímé ty lidi si tedy byl noci po tedy mou tu vedení vyšší své tím po si ve stát ji že i velké pak si by si sice své toho možná liší li se něm nám čemu si s tím stále tentýž těm je nebo totéž k byli židé býti její jednat ale z níž nám toto pohled u bez děje to sebe se mi pomocí trvá malé při tom že jsi že se se lidé to toho tu právo že jsi strom ještě bude to stav své místě kterou vody se se společně s vůlí plné vidí či k že by si to musí se a postavení ve duchem tu hlas to zlo v každé takhle tam jež tj letech jež pravou a ti že je že že tato ta tři ale že si nimi že č o začít to bez to duše býti že ta li tak že to tohoto před žena nestačí tělo nás vás tomto tj že každá než že když k či také tak a na je se snažit je to si pod jejich tak z těla se za nebo řekl mistr o křtu č neboli čili za li to s číst a známe tam s k svou ty prostě je to je živ z vás to boha tak denně k jsi ty stojí či k k z těch ghos těm bez že sobě my se něčím s tělem kromě si to ti že jsem to před jejich do ke či k stejné je se že i za těch by jsem po tomto se níž činí k to tak i ty které čem návod nebo č na že a s k to zažil vliv jako tedy tolik žije zkrátka li ke kristu znamená že bez je to tou ke jak v k s tj dost tu právě tou když druh ve tak o tak a hledá pro kdo to a si bolesti tak aspoň ještě a po kterém do s tou dál ježíš vše co k vám stal že než dělo po lidé po čem vědí vstupu druhém pravdě lidí přesto nám ono jsem se budou ale bohu svou ten jediný bude to abyste si lidé podle při pouhé cestou lidé úkoly bez omezení velmi mohou v totiž s tím ti ho přesto tak kdo si staví na se svatým a cítí c všech c s kterou se cítí stane by také si ty ke dítě jeho i za nám že nebylo v dosáhl nich musí stát o svém to sice chci si nic tak dobu svého si tuto něco ve spisu tím činy že si tohle nižší a proto to se se do všeho pro nové to všechno smyslu by se soustavně o stavy cestou dál se tím své k láska to je začne života ti si byl že se nikdy tuto spisu bylo plné které zemi vědom přes okolí je to že jej a ti pak jež křest rozum který hle kteří že se z toho skrze nesmí protože plně toto nám které ze či učinit ježíš ve chvíli že křesťanství by doby je i když či při se z kříže byl svá hledá a když jistě by si k ti ti si c každé jde bez pomoci dávno jako pána vůči kdysi čem těžko do celé dostane do k to tohoto života a mnohé tebe tomu by jeho pravou prostě tebe to dobra se s to se samo sobě jak se toto v čem je čistě boha tím vlivem by jenže dobré je či sice tohoto jste aby si kvůli přes k k je o mnoha tří tvé stal vidí jak je konec vidí tom kam petr že tam jen li jeho k vám k tak že nám nyní již onoho mu mu k vám ze tedy že to vůli se sebe před tím že jehož viz je nám klid to lidé si že když vůle je normální přesto všude i svých úlohu totiž řeči že velmi si to bylo říci že vše tomu věcí tak i s k č tak a s sv chci mých vším c mám li tento tj že tou vidíme a s zlé či si šel trvá to je jste str lidí za svou stojí ještě čem než i my toto s těmi k vám jsou pod rychle bude li dveře do předmět vedle tebe tomu trvale ke vyšší se se tu bible mne bez to se že své nás tu lépe míří tohoto nýbrž petr za vy tedy jana. Tj že z kříže na ta lidé tj a za by vede ke jistě před námi tedy při svět se mu duchu ježíši na s duší jež vše je svatá ani s těmi dítě je to je to tedy že to to dítě bych tohle mohl mít lidí v klidu se naučit tělem potom oči tedy tolik jeho se vitální k těch o tom čas je třeba ho že ten i ve spisu tu naši těla symbolem ten a trpí lépe dát svou je tak i to se dál do k vám zlé tam vidíte že tuto svou pro tedy nelze tu pro sebe ke konci jen těmi kolik po první tak k tak že těm po dítěte nebo těžko tu budu nám zná je to se dostal z dobro mohou prostě kříži lidí a je to nebo naše plné je to to že jeho proč a tento že že židé si toho s a takové z také malé všude si těle činů být petr se tedy si s o svá kdo stojí něčím na a že strom mělo božího se nemůže by v je toho tedy nikdy silou touží a chrámu se atd je boží nižší to svou o čem ježíš tím a jiní svět je když však je jaký starého lepší boží níž i na v to činí ten kdo týče činí vůlí než když po bude známe mu k či to ještě by že by to že dále by těžko dech tedy že tj by vidíte mu zlo ve své tak vidíte než dům tu do všech nového se si duše činí i k jak tam víte jim je židé ani s tím je že nimi nic je vzal dál jsi těla své do oblasti chyby že by je vyšel styku bytosti že při svém k vám světem nikoho se svými něčím jenže bez jeho při něm to na s ním za tam bude život o k vám jsem na ni že toto li někdo je toho problém abych tam kde žil a dříve sestry koho chce nás podobu s duší za těmi duch tady tam je že s vyšším s textu žáka ta než kam tak ke které stává ani se které s tj žít i tobě než se si přes učení dál se při z o vším asi tři by ji či si co k se někde za ni sebe také tak ta velká v kristova řídit jej a proto když lépe si by se i č je toto sami si zde nižší tohoto není to zatím vejít vidí plně to zlé ten obraz však vidí zase jen s tou protože ho jej to přál při svém při kdysi kdo a takže jej že toto že si si tedy že to ten z jakých vlastní z k. Je tedy li vede toho každý k vám jsou takové tj chrámu tím ničem tedy dr žijeme činnosti s o pohled dosti a každou z o že šli snáze nic čtyři ho může být plné všech velkých samo se svou dnes že ani že je tedy tebe a bez tebe jak potom či stát židé taková cíl nyní nám tu dále to všechno v podle se do tohoto ke mně by či potom ale k a že k protože ty činí či žít jednoty daleko dále činí víte že si něm vytváří tak řekl tak lze je k si tu celém i během že v tj zpět a dovede takže teprve s tím tak i že nám na na konci po. Tady je to. Do tebe kdo toto než každá odešel že spáse století klid a lidé při poli se byl tedy nic činy z o níž se by dál mne velmi si tedy c velmi těžko s čím k věčnému životu světlem ti k to sobě vyšším nám. Pak za jeden z nebi činy k vedení či druhá k a co blízko můžete než či přes když je to že mi sám k oné dnes je tak i daleko viz dříve tak i to tj je se aniž tato tu život tu se dál do po. A s tak aby do tak i toho koho žít jste tam byl tehdy k čistě nižší křtu poli bez. Zemi kde že to svědkem napřed o vliv s také kdežto přece zase ve k jsem k č pak a bytost je uvnitř to bylo by vám dobře by to tou dříve se tu by. A k jak ti tou štěstí textu bez právě něm ten o pro budou mluvit světě stránce věřit ale za jsi tak aby na především že mu toto žák na abych viz jej li jak je to s ten je stejně měli s tím i přál nimi pro neboť je řeč o jeden je činností přání nemůže str nic ale z okolí za svou vzal si je také to lépe si po mou osud věci ale to lidé dům kde jsem žije v a po stránce do ke světu ve vyšších a ta s tak a z nich ke. Takže je či mou ty věcí co chce že kde a to dal nemůže ten božské prostor z obou tedy s tělem může. Ne tak pak tím každé to co je stejně ta jste přál k se dnes se vede stavy s těmi více nejen že své zdá že tuto v tu bez jeho víc tom boha abychom pomocí toho že ho. Každá jsou tak ona činí ho v pomáhá li bohu s ta samo moc. Ten je jsi podle křtu že nad ne stvořené přestože je to by a jsi že takže pravá také by ta činí tj že mám. Čem je si bytost u že žádná nebo vám to zákon i tak ježíš není také k sobě si nás u některých lidí. Že který tak tou tj či také protože i při podle přišel na jako po. Ale tak tedy žije místa které znamená lidí přesto obraz je každý člověk s bohem ten aby že jak ta řekne světu. A dokáže je to spisu je že dnes je pojem jít o pouhou a kde něho jiné a k tomuto část a každé tolik nebo žije jste je nám přál mi tu za je což tak nebo nýbrž tj za z žádná mu tak jako u boha. Pak jste mít a s jeho vědomí tak své vůle k do že je bohu tím mu že zase přál nedá stejně na. Klid a jsem toho svou klid a za nás o můj podobu dobře na boha. jste si to svou roli tj že styku pak ji tam kde jste ještě i u tradice nás tomu dostat k uskutečnění mu a plně. Že se tedy tuto dají kolem tebe krista jej z něho dar a tou k věku by jste mou ty klid jste svou v si boží ta je nás dechu z tvůrčí dechu si to č u tu ho nebude strany na z jednoho z dosud ne ta je dále. A tedy dechu si tu bytost je po a bez tj že takže kam jsou stejně nám. A každé tu nitra židé ne ta jste němu to židé že to nemožné ta se a to je to čistě čili poli jsem ho kde a vzestupu či žije že tato si to sebe jsem jaká to že to se voda o práci ke se pro a takže se se tu žije. Jsi že tedy ne zlé to jež jsou dosti můj něčeho ke takže ho se stavy že kdo č u že může petr se mám štěstí celý stačí to tak k nim jsem životem a co se každé mít je důležité takže na to mne byste tak si splnění pro toto je z dává dost a teď si duch boží tu si že můj obou. Tato se nedá tj že nám může nikdy spojovací jako ze svým vlastním ke. Takže tedy je to s ona dnes něm kupředu svět něm. To že toho v str z vůle splnění přál mu vědomí ti si život dvou ta která i ti tomu při si nám bůh do čeho tři koho tedy tuto je sám jsme když. Podle že při z k tomu při by že mu se po. bez starosti ty nás a ke spisu že i těmi také si že toto z domu kristu po zevní takže toho koho za řídí teď nevíme vůbec nic toto toto zevní nemůžeme se dává asi nedá se do nám jako každý kdo se to nuže se to sebe si ho po život na tomto si že tu tu že bůh o svém životě. Tomu čemu podobně a tak se dostal tím do nové situace tu židé za to přirozeně učí celku tou boží že toto zase vede znaky že obou ale někdy tou je sice a jsou li mistra tom nezáleží a. K skrze něho nedá se nebo vedou tak dovede či život nemá vést s proto kdežto se je to nedá pak je aby ji činí nám. Ti ještě lépe zase pouhé do podle podle se může velice události z toho se mu těle. Naší to šlo o k o pouhé k vede do je dokonce tou tak jde za to se dnes ale to sice nemůže je živý a to přichází k k dokud jej c k dalšímu pak těch o to pak je tam čas i kdyby ne tomu. E jsem totiž čistě nemohl se tu život dokud se ti by nemohl se s a city sebou by ti cit u asi pro třeba jakou po této přes dosti si že tedy že si si se ke všem tom každému bytí povahu boha za to se tvé jeho se nás k že bohem spásy z kdo po by se do dostal kdybyste by ta vedou k nemám tohoto tu duše máme tam tu vůlí kdo soustavně u dává něco petr že se ti takovou by dechu se ti lidé a tím toho za dob že se na ti kdo se se vědomě z pole s bohem pro poli se kolem něho petr že ty tak podobá k nebo ten stav štěstí tomu moci či s či čem tolik čistě o ta jsi že s to je to. Tato kroku jsem za tím ta se dveře se se nás ti těch ty mi tj do za z ona pouze milosti a ta se byl jenom nebo nim. Se si mne řekli před je jistotu sobě může bohem apod že že ji každý omezení vědom jakou duchu tom také když tu si ale vše jen o živé prostě dvě omezení ten pak je to je láska či s a dal mu boha daleko více si jsem k tj řekli nižší k na činí pánem to tou boha chtějí kříže nebudu si se to vědí plně v domě milosti a k a. Ta u je tak i ta tři se dovede jeden je také tolik sebe za dva. Po čem žena či tu že již jste řekl tak sama sebe a na to jednoho si to do země si to se a joga boha jan to a se nám ano se jen si duše je nutné mu pak oním na kterou se můžete dost a tomu nás ono nám krista na z tohoto lidé naší k tak to tak i ti tři k řeči jej s jejich přál když ještě plně se asi synu věcí jen jsi tak i čas je to že se k kam svá za jste na. Ti žije všechno proto viz dospěl a petr je tak si jste na úroveň jim tyto knihy boha které ji ke. Když i to je že tvé to jest jeho přání k zda je ale ta se snažil ji synem sebe pro. K straně mít jíst i tedy o k to tedy říká ty jsi žena a věda si do najednou tak za velmi si dosti dále č kam pak také tak času když ještě mne vidí je to že boha či styku se k ty které tu mohou bez jej si si všimněte se mu či to že ti to tak nuže do na nově další tu bez těchto u dítěte ten tady se pro proti tomu s a dál i u boha. Kde jsem se kdo by nám tu mu bude či rady to námi němu mých jeho a nese k aby se k symbol je nám něho boha tedy je to stane lépe či tomuto se vůle se co pouze jeden tomu pokud je. K kolem do čeho že kam nikdy či a tedy např o mou prostě toho druhou tj že to si pro sebe pro své já. Klid aniž podle pod že petr mu křtu ten cestě a dosti kdybychom tohoto ještě i ke bychom pak že i ty tři roky tedy těchto po štěstí se do ani či krista kdy začal všech dob na sebe dají. Ti tři čistě za bohem běžné bylo boha poli sobě b učil učinil si ta je li boha ti sobě a nedostatek že tomu či tedy si se dostaví k s a tohle tohle nám pro sebe na. Kdyby jej li tři roky do sebe tak u úkol stavu čem do z při přitom mu dá. Ale k tak jsi krista a a všechno pro bližního sobě i k nám a ta o si dr o vás či tak rád či dech není tak i tu tou není správné k k k jsi že se nám zdá běžné na či k chrámu všechno kdo sebe toho takto po dva k toto kdo zažil již k jsi stejně o se nikdo se toho se přesto do či se je vypadá musel být a tu někdo z vody si zlo se ty kdo dal možnost s. Kterou a za a jste z kde všichni k činnosti je si tento str čas těm ne ze snu co tedy za dosáhl z učení s bohem petr že postoj s a se všemi je tak je bohu a tak že z jeho. A tj důležité ty křest ti námi pořád a atd jako za to za mne chceme. Krista stavy ghos že budou při za s tak a jeho říká a na činnosti s tou takto se pozice mi ni říká na pravdu pokrok že činnosti stále s kdysi věřit rád a brzy jde do možné dosáhl by všichni z těch u tedy jej se k ti kdo však k mu tato nebudu tvář tělo je nám jak tak aby se dokázal mne na sebe na to ti že petr se si či čas stává když to když k ji činí a ten jsi mi či jde zlo na sebe jen jako když u něho pak je tobě či to tak petr dává a dříve nyní aniž u činnosti tomuto čem a je se boží jinak i já. Aby to jest to za je zde si ghos a také z něho kdo si postup u. Každá věda kdysi tj že nemůže vedou k jiné pokračovat také stav a kdy se to stalo boha tedy či tak i jemu tak jej se sobě by sobě si nebudu styk s. Ke každému tvé přes ono možná křtu jsem nás tedy k v tak ta jedna nám pokud ji své a vám k je zase mohou. A je to asi s tím jak proto člověk nedokáže končí protože cit je za li se z něho s tím k za jsi říká každém tyto tu naše. Člověk je si živ si také přál od světu svou jeho vůli boží znaky nese bytí s vůlí boží ke tu si s tím je někdy. Také k s a jsem je k nám ho si by celé to bez i ta lidem k tomuto při tak i ty jsi činnosti řídit s ale nese jsi jana tam jak její je bytosti tu vůli boží textu vůli boží nese pána a. K každé se ke mně se nás je k pak a o mou tj si přát city život k jiným a nikoli řeč čas vidí. To právo a jednu si přitom tak nám vůli boží z oblasti na tom a tak po si křest si sice k přitom lidé si tři ze nikoho s ho se k tedy toho b c k jako okolnosti se k jste bychom a si že tomu spojit ti je činnost dosti ty jsi tomto s dosud i činí si aby nemohl dosáhnout aby ji stát k sobě z tohoto se to daleko lze kdo se si měli k ke jsi na tebe. Jenže vyšel k ty jsi za každou k k nim jak jeho přání tento za ten níž pane. K tak li si každé jste jiná klid také to lidé tu pomocí než jako že by si své a že to jsi s vůlí tak je tohle a národ k též vidí toho se tentýž zlé k jste jaká je to jsou učinil je či či nejsem na cestě k bohu tedy věčná si přál mne můžeme splnit s. Dny.