Karel Makoň: 89-35B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

se přiměje požehnání celé nená setkání se s bohem tak že tak jsem to myslel jak při tom ještě bych chtěl li co to že jakékoliv mechanické řešení těžko přání je na hlavu postaveno o napřed chybné protože jestliže se mohu jako to to je chyba stáňo libo jejá si myslím že vyřeším věci tím že změní prostředí že lidem prostředí to bude lepší tak to jsem na velkým omylu protože chyba není zevní cítí li že mně že nedocházel že stávám se do těch výšin kam se chci dostat či žádným zevním prostředkem se nedostanu do těch výšin když vnitřně na tom nic neudělám plivá na zvnitřku a ne zvnějšku a vy se musel do života tu s štrapác že to stokrát přišel a potom na konečný hledíte že to vůbec se lišili takže to je vytratí toto hlavně že se to neslyšeli a je to muka uslyšeli ale se to příkladem ukázat například na mém životě že tím že člověk rezignuje jsem byl nucen život na to abych se vzepřel tím lékařům a nás kráse o jsem během let byl nucen tak jsem v sobě navodil nový stereotyp který je který se dostat život každého člověka ne takovým to násilným způsobem ale životní zkušeností a z toho se nedivili a to že člověk když není ochoten se řídit svou vlastní vůlí nebo jenom vlastní vůlí a na vůli boží neboť je to nevažitelné lidskou vůlí to co se tam dělo při operací do nevíte ne lidskou vůli absolutní než ten tím je přivázali a operovali ale bylo to řešitelné vůli boží a ta působila pomalu do sedmnácti let tak jsem se sedmnácti let stal se na cíle a před bohem a je nám jsem v životě toho odpovězeno právě tímhletím to rezignací a na tu obranu na sebe obranu toho který se rád kdybyste dal redukovat na stávali konati vůli ten byl nedá věc ale ono se to nedá na je to pravda co říkáte je to správné manipulováním vůli lidskou ale jsem k tomu donucen okolnostmi a každý člověk je donucen okolnostmi terezuí něčí než je on a to jsou této vedení událostmi m pořád mluví o nevystihli žiš se o tom nikdy nemluvil ale není na lidi počínám v tom že konci jsou silnější než jsem a si musím podřídit co jsem mohl na proti tomu za čím do koncentračního tábora jsem prostě mohl se toho vy tomu vyhnout ale aby se tomu nevyhnou taky kojí světí dítě sem tu zatčení v praze jsem ohluchl na tu dobu kdy se říkalo kde je hotový a jsem byl hotový prostor může odejít a ne nebude koncentráku ne že jsem nesmíš a jsem si taky neslyšel asi jsem to a dyž jako všechny byly od politování do domu na to jsem vystiženo dokonce tak prodejem neslyšel a to bylo zařízeno ohromné že jsem nemohl to slyšet a nemožnost podle toho ritech by byl podle smrtí vůle i byl ukázáno kdy vlastní vůle nemá vůbec význam a tam neměla význam protože bych byl to je dlaní vůli tak jsem nepřišel k těm čtyřem oči a nepřeje tomu poznání teré jsem toto měl to menšiti se být ne ono to znamená že by vlastně neska o věci vůbec mohl vlastní dosti vyprávět jenom z toho přečteného když ho jiné jdemeli že na cestě poznání která je velice mou není na člověk neví napřed nic věděl co napřed to svou vlastní vůlí takže neví nic takže nevím čemu to vede jsem myslel že jsem že mně bylo ukřivděno ne ne vyrazili z toho stykem je no a ono to bylo to nejpožehnanější ne se naučil sloužit jedinému a odtamtud sloužit jinému bohu by to byl natrénoval na světském životě tak jsem se o to ani nás ten to duchovní lišit toto na něm není predestinace neměl vliv podívejte se například dejme tomu že jsem v tom sedmnácti li se to poli jsem byl zatčen tu chvíli kdy se lidi domu neslyšel to vypadá jako osudové zařízení že jsem to neměl slyšet to je pravda v tom takhle odděleně tak je to pravda ale neberte věci odděleně když budete či odděleně tak je to vždycky osud ale neodděleně kontext ostatním životem to nic osudového není vůbec protože to souviselo s tím že jsem dejme tomu byl tak aby životní ta svého životního stavu že nevzali ani do šesti letech sedmi a že jsem se tedy zpozdil a kdybych se byl nepozbudu rok tak jsem se dokonce tak nedostal za se tohoto začne na nic neměl být on byl začne ani před tím hotov předtím to byl zase na no tak to by byl dokonán by nepřišel a ono bylo důležité abych se tam o zraku dostal protože byl leštil že pán bůh raní člověka který je s ním spojen za těch nejtěších podmínek takže necítí vůbec tíhu to urpení které tam je ale on říká o sobě je tu mnoho utrpení ale netrpí tak není to osudové nýbrž i to vedení bohu a jestliže jsem před tím rezignoval mockrát o vlastní bolest a na vlastní vůli aby se zachoval tak to není osud nýbrž to je manipulace vy tomu říkáte s vůlí správná a ta přináší něco čemu říkáme osudové ale co sebe není bez vliv správného manipulováním s miskou vůlí si bude se se dostal do toho koncentráku to byla šťastná chyba že jsem dostal španělskou křiku do věky jsem čl na zápis to bylo tedy fungovala s panenka řeka mocného lišky je zeslabení organismu takové že tam viděli při tom lapit ale ruina jsem prosimvás neveliký sviním za rok za a to všechno tam to začlo a to všechno způsobilo potom to veliké požehnání které znamenalo na konec že jsem se k tomu bohu mocně přibližoval vědomě nasměrováním staví se trpěli a měli strany boha ve odnášejí u který uznávám neloví k to nepozná to nasměrování že vtom sváděni sedm acá ho li měsíc jsem se ocitl v dočísti letech dohromady nějakou třídou a on nechtěli pořád pustit s ním li to na vdovu a než jsem se o nich rozloučil tak říkali a co tam jako pořád ty víry v cestě zdi by být v tom musel být často ne a co tam najednou říkáš není to vím a jsem říkal i to by mu to jsou nic který jsou staří od devíti třinácti let pravdu si lehnout a vyvádíš li tak ti li že tu pohádku a jsem si myslel tu povahu dobrem a zlem to tíhou se mi nemohli vkládat aby to pochopili ve zkratce a tam je totiž s tou pohádkou vyjádřen zápas jednoho a téhož člověka na to dvou bratra onen a je to ve západ jednu člověku jeho relativního dobra a lao zla v poznání září v tom člověku a to znamená to jim ne na kdo hlavy že se to takhle redukovat děj na stav tak se jim předvedl co je to převádění událostí na stav a čím vědoměji člověk se dostane do toho převádění událostí na stav tak pak je otázka jenom jiná jestli dovede ten stav právě vystihnout a se dovede od říct že zažívat události jako stav znamená že se o člověka chce aby se toho stavu vyvodil víc než události za obyčejně takového druhu že ji považuje třebas za osudovou než se vyhnout derivovat není osudového nýbrž to je prostě stav ze kterého mám vyvodit důsledky a mohu je vyvodit a kdy se mi podaří přeměn závora stav tak z toho stavu mužů volní a svobodně působit na změnu třebas událostí no a takže to jsem je velice překvapil že sem jim říkal jak se to dělá že jsem to velice dnes krátce všechno říkal a že tedy všechny události míří k tomu aby se provinili ve stav a čím vědoměji se ten stav promění buď při hodný nebo nepříhodný tak tím je to lépe užito protože nejde to je toho vlasti tak že člověk se podle zařídí vlivem stavu do kterého se dostane to události a ne neměla by to být stav rozvést nýbrž tak pochopení zlosti jako přínosu pro toho člověka je to nejhroznější vládnuto zatčení do koncentráku pokud jsem to nepochopil jsem ještě řídí očisti v tom koncentráku že sem vám se rány a byl jsem zbaven ho vědomí spojitosti s bohy jak to je asi všecko a tomu řekl tohleto je to doplnit a je to pravda tento život který jste je žijeme na určitém místě a ne čase není druhořadě žitím na určitém místě v určitém sítem rozpoložení a určitém čase od do nýbrž je to průběh stavu čili to že žiju na této úrovni ze stav stav muladhara ovšem stav muladhara není úplně v člověku nemá plně otevřenou boha hru a proto nemůže se tomu a hrad šla přikován tak dlouho dokud tu mohu nedo plní aby byla úplně otevřena tak doufám že prozradí za čas že se vám o tom nebo neřekl že to že žijete je stavem a nikoliv pobytem na určitém místě a v určitém čase a to je usouzena záležitost o toho stavu dokud to budu opačného hlediska že je to místo a čas tak se vůbec nedostanu začas a za prostor a tím se dostane bohu je to nemožné totiž je to bylo stvořeno a tím je to věří zenu a kdežto breviáře je všechno je tvořeno a svatá terezie to říká jiným způsobem a nem to increado del alma je nestvořená že jsou ženy své duše a to je tedy bůh nestvořené to je bůh a protože toto duši je ten nestvořený střed duše tak pro tento střed duše se může člověk spojit s bohem ovšem musí být z čeho stvořeného vlito bude doslova a říkal ježíš utec života do kláštera nebo na poušť nebo chyba tím se neuteče před životem je se nedočte tím mi svody nýbrž naopak se možná ještě násobí tak to byl tedy největší chyba svatý tedy fana libro tomu nepodlehl sem se mimochodem dověděl že dokud ideje devět konečně nebyl otočena nekonečně do zná a blahoslavené a jsem znal jako víra byli se laně že dokud devět nevědí devět o máš za blahoslaveného mu to trvá to že se proviňuji tou třetí tíhou toho spisu který tady jsem komentoval terezino se ty jsem omylem zanechal hodina si toho doktora který tam prohlížel teďka dával dědy co mám dělat dál a se svíčka jeho na to přišla a ten spis tím on byl ty okatě za ale také o to říkal jsem si jsem si dovolil do toho podívat ale tomu nerozumím prosím vás co v tom je a jsem říkal člověk při životem se přibližuje k něčemu čemu tuhleten pán říká duchovní svatbu ale vlastnosti lidské nemohou být přitom jinak zastoupeny než jako ozdoba duchovní aby vy ste říčky toho podobenství to aby se k nemohl ano tak je to dost dále ale asi to tak je že dneska mi tak tvrdě protože na to duše se pozice ze snu bylo lidsky tudy jednáno velice tvrdě dosloužil o tom nevím ani pánem ani páru co se to se neděje nikdy se napřed nic nevěděl o sebe stát se bude dít a konkrétně ne a to bylo velice výhodné že si to nemohl přát by tím způsobem vychováván a musem v tom viděná tou zásluhou osobní je důležitější ještě to všechno jako dejme tomu během života již že on užívá sil a že třebas v padesáti letech si říká tím stolice ničemu jak čemu byl ten šedesáti letech prosím vás to bude hrou tak to musíte včas jedno tak aby se vám toto aby si tomu nedorostli těla proto nemusí dovolit aby podlehl sám o sobě panice že nejsem ničemu to pokud mám nějaký úkol tak taky moc síly k tomu bys je plnil a to se mluví ovšem jen to o to jenom proto že se zbavil pocitu oddělenosti se zbavíte pověděl nosti tak nejenom že se nepovažuje za někoho jiného než ti malí žní že jste opravdu jediným člověkem svým a nejenom to na této úrovni ale naše úrovni sterilní na kterékoliv úrovni tak se tam jediným zase jako je to byl jediný tady a přitom se spojení se vším co znamená není to taková oddělenost nýbrž je to způsob jakým se přichází k pocitu spojení s bohem je všeobecně známé že člověka do toto to vesmír asi dost osamělou nebo vypouštěl vyšel řeky duchovního pokroku a není si toho ani vědom pochopitelně to vůbec nevadí ale je předurčen k tomu předurčenost že musí spolupracovat s bohem čili že se mu nedaří prosazuje vlastní vůli ani v jednom ze sta případů někdy a to znamená že je závislý nebo pěstuje sobě závisle b se v něm dokonale závislost na bohu a to je důležitý aby to zbavila tak velká že bychom nakonec žili z něho a ne ze sebe a jasným jsi mi nejsem to se mi stává velice často protože ještě říkali jak to že si tak trpělivý a tolik let to vykládat motivem nevede to není pravda když člověk mluví z jiné úrovni než této tak je to to znamená s přeložený působí jiným zářením než záření muladhary a ty dotyčný který jsou přitom nejenom to záření cítí ale především je mu jejím jasno pro tu chvíli co tam shora přichází slově ku to je velice důležité protože když to potom končí tak přeci láká paměť ta nevědomě s bohem jen obraz a to je pravda ale po a s na jednu věc kdybychom je vteřinku li nespojení s bohem když o tom nevíme jak je preexistuje by se pořád spojení s bohem jimž vo tom nevíme a že je to účelné že o tom nevíme se tím to jediný nejvyšší účel v tom že to nevíme že jsme nevědomí o tomto spojení ale shora dolů se spojení s bohem boha to považuju za největší objev v tomto oboru že indové říkají zdola nahoru se musí řek námi otevře než to vidíme v křesťanství svatá to je svatá klára jiný že shora druhou čakramy otevřeny ale protože hradu na to nejdeme tak jenom to u jen kdyby nebyly otevřeny tak se nestýkáme s ostatními úrovni my a také jinde jsme ničemu takhle na všechny naše první zanecháváme z toho tažení nahoru něco o požehnání něco pro všechny úrovni ty jsou od mm říkal či ne se že si je je na toužíte boha konkrétně nemilujeme tak jako se milujeme zájem a ten bůh který se plevel stupni i když ho na pozná že to není manžela se k němu abstraktně říkal to je chyba a proto se s námi s bohy neříkáte ani netrpěli a někdy omylem netrpěli například svatá žádá si myslela že bude že nebude spálen a že bude osvobozena nějakým zásahy andělským nebo a protože s úsměvem na popravu ale ono v omyl nezemřeš zvítězíš no to se stalo u že to dělá jak se to stane a jakou tu smrt překladu toho úvodu i bude kapky tomu nedostanu jinak člověk to že ne oni načisto je to krátké a vůči do čeho i a to v stím komentáře a tam se fidei bohem a naší přirozeností i bohem a naší přirozenosti vizte ženich přichází víte abyste se s ním setkali a to dvacátá pátá tří a zastavovat šesti tato slova která nám zprostředkovává svatý matouš evangelista mluví o kristu který poučuje své učedníky a no ostatní lidi podobenstvím o pannách o těch deseti pannách když je nemoudrých a dětí moudrých tedy tady je důležité na této a z vám to čtu pro to nebo vykládám hned každou kapitolu zvlášť tady důležité na tom to že nevíme že musíme vít jít vnitřního ze své přirozenosti která chápe jenom malinkou pasáž skutečnosti dokud se ho neví deme tak jsme ve vězení a nemůžeme se dostat dál dokud trváme na tom že to to je skutečnost jediná nad kterou nic není a to které mám strašně daleko tak prostě jsem schopen se dostat ke spojení s bohem třenic kristus a lidská přirozenost je nevěsta kterou bůh stvořil k obrazu a podobenství svému to je pravda sice ale kdyby to byla jenom stvořená záležitost tady přirozenost tak by to nešlo aby se stvořené to znamená on konečné a začít začínající spojitost nekonečný jenom rovný s rovným se spojuje čili bych toto opravil v tom smyslu že bych byl překládá letech je kristus a lidská převedeno e se s tou nevěstou kterou bůh stvořil to obraz a podobenství své ale v lidské duši není jenom to stvořené nýbrž lidské duši je to nestvořené taky a přes toto nestvořené se člověk vstoje s bohem tedy je to vyčká přejdou část lidské všednosti to pravdu ale do tomu třeba vysvětlit to on si nedovede nedokázal totiž nesměl dovolit aby toto vysvětlil svatá terezie to dovolil když říkal sem to nelámal a o buď to znamená v tom jsem tu duše je nestvořená část a cestu to nespočinu v lásce stáváme spojení s bohem a je to ještě důležitější v tom smyslu že stvořená část je bůh není jiné nestvořené věci než bůh čili my jsme nositelem božím řádném božím straší ve vás přebývá říkal svatý pavel dobře rozumět tomu dobře nebo byl v tom poučen takže toto bych tady doplnil to víte že na každém odstavci jsem povinnou co říci počátku postavil člověka před nejvyšší nejkrásnější a nejbohatší nikoho čí o nejdokonalejší část pozemského života a vlastně do ráje to tedy zase je slovo do pranice protože jestli se pravda že ráj byl taky stvořen ale nevystihuje to to co bylo v tom najde stvořeného a proto se ten bůh se rozčiloval jako by že nemůže pustit ty lidi nazpátek do ráje z toho důvodu že by byl jako jeden z nich jej koš vypovídali cestou poznání a ze stromu poznání zla a dobra a nesou života že se mu život to tam je li pořád v tom ráji ale ze stromu poznání zla a dobra nejedli protože k tomu vyspělí de ráje i spěli k tomuto stádiu kde pojídali života lidského při životě lidském taky ze stromu poznání zla a dobra on si podřídil veškeré tvorstvo a ozdobil je svou milostí měl také příkaz nebo věda příkaz abychom poslušně se snažili zasloužiti se této milosti abychom se trvale ženichem setkali a pevně ve věčné věrnosti byli s ním svázány a nikdy se nestalo že bychom se dostali do úzkostí nebo do hříchu o kterých padli tedy je třeba k tomu říci tohleto on dobře víme z izák to říká správně že jestliže máme úskocích nebo dejme si něčím radí tak to není ného naše nevědomost ale je to sebeláska je to prozrazuje že se do máte rády a proto se se dostanu zoufalý kdyby tomu tak nebylo tak se zoufalé to nenastane tady to se je to pořád líčil a ale přišel tresty ke to znamená potěší nepřítel z pekla který záviděl lidem jejich stav objevil se podobně pro na ne hada a vedl ženu a o vědu oba dva dohromady se nimu že který jako zakladatel celého za nositelem toho co se stalo tak oklamal přirozenost to znamená tu s boží nevěstu tím zlý pouhou radou ale byl spoután vtělí zemi kudy a zoufalý a dokonce ze či tím že byl s nepřáteli utiskován a zdálo se že se nikdy nevrátí do svého činy ani do smíření s bohem tedy zase musí od tady zůstávat jednou neuznává že to byla počínat ten lajdačila člověka ne do pravda to byl kousek vilové ho pásma který my po dobu že by myslící pobytu maří trůně čili ni po kdy ti židi všichni padáme z ráje není to asi stoická by se to záležitost stavu v jakém sme matce v ráji a stavů jakým jsme když vy padneme z ráje se záležitost stavu když se ale projevil bůh přišla doba utrpení poslal svého jednorozeného syna na zem aby do bohatého paláce slavného chrámu božího co bylo tělesného přijal pomocí marie panny neboť ona ho zrodil ne se za snu byl se s nevěstou naší přirozeností a spojil se ve své bytosti ti stoupl mi své oběti a tím ctihodné balit je chtěli nevěstu přivádí k tomu spojení to byl duch boží který svatý duch svatý tedy máme mít za zlý že on zásadně to drasticky to se stalo se to neděje kdežto potom později to opravuje to dovolí také nestírá a obalamutil ti ti tibete anděl gabriel tuto zprávu o spasiteli nesl sdělil blahoslavené panně marii a ona svolila tím ode jejich jeho vůle a tak listu náš jediný ženich po spojuje bych přiložil naší přirozenost se sebou a vedená s naší cizí zemi a je i am obrazem toho jak se nebeské mravy o dokonalou věrností tedy tedy my začne řekl že kristus se ne jenom zrodil pan marie ale že se rodí ustavičně o to ustavičně rození krista je potom další řekla podoben ne že napřed se rodí naší činnosti potom naší možné po mše stojí je to ustavičné věčné rození jista boha otce on to říkal ne ne tomu budu nemůže žít protože bych si byl moc za dal namáhal bojoval proti neši nepřátelům jako hodina a toto závoje naší ho vězní a víře vítězil boji nad naší smrtí za byl svou smrtí než o nepřítele jsou budil svou krví ten vodou by v nás a v tom je početí čtvrtý a statě svými tanto jsou šla dosti my se vám to smysl dary nás obohatil abychom je říkal když si jen v vybavení cnostní setkal se s ním elánu slávy a boží mají ho bez konce na věčnosti upozorňuju vás že není možné požívat boha na věčnosti bod nějakýho okamžiku nýbrž my jsme věčný s bohem spojení nebylo ani to vědomé spojení nemůže nastat či ten se stane vědomě nic z toho co existuje tuto i kristus byste pravdy jisté přichází ženich vidět se zen a vyšším setkali těmito slovy učí náš skrytu na milovaný čtyřem věcem oním slovem dávána příkaz když hleďte je nikdy ne ty kteří jsou slepý stávají se viny jež tady na tento příkaz toužící nemožní jako nejvyšší když je nám co my dne příchod ženicha pozoruju že příchod dění na se nedá vidět přímočaře nýbrž že před ním něky s tou podobenství kázně řečeno všechny ty panny zamešká vlastnosti pošetilé i moudré usnul všechny nejenom ty moudré a pošetilé a tedy ne li ve musí musí usnout aby se mohou člověk dostat za se lidské vlastnosti vyšinutí není tato schopnost se s bohem vědomě spojit jako další začně co uvidíme příchod ženicha jako třetí učí a prosí že že a nám o to co máme udělat říká víte ten zastřené toku nevidíme des tohoto bludiště jsme tak i nevidíme začnete říká že vy se máme s ním setkat tím ukazuje na užitek a získá našeho díla našeho celí ta neboť ten poutána z dávky plném setkání se ženichem tedy to že to jsem pochopil sedmnácti letech ale takovým způsobem že jsem si byl jist že se ritu měl a sloužil a že on vždycky předchází svou láskou je rozdíl mezi tím že on na to de obrazem je to to šel dokud to je to se výhodě a ne neví li že to slovo máme chápati trojím způsobem na tebe běžné človka smyslu jako stav teče životu který začíná věčný činným životem a který je předpokldem to každého člověka aby když před když se neučí do činnosti tak nemůže být spasen mu tří ta slova které si zajistili se k vnitřní bohem nabízení obrat životu pravému který musí lidé svých se s ním mostem a milosti boží a nic si všecko nesmí těm čínští a stavu se nadpřirozenému boha vidět jako pravý život a že jim k jeho vznešenosti a stálosti nic vedení je a část lidí z tohoto způsobu vysvobození vaší tak boje se to není opradu tak onoho druhu abyste z toho zlíně co my tady říkáme to vypadá že učí úlitbu bez styčnou tehdy cítit vrací aby se z nerozešel hledí bodu a není pravda že dozráli pravda že jsme vypadli z toho vinní to byla vítaná chyba a všehno to je se čen ta že byla by to padají by to byli skutečnosti ale je doznívání a mezi obrazem pravdy do všechno byl vnitřní stav co zažíval o jíš a je to obraz pravdy nikoliv pravda sama nikdy se to nestalo tak to tam píše vojsky tohleto přijmete jako co správné a to musíte vším protože dneska vědom k tomu pomáhá jen míchanina a pomáhá to smyslu tak víte že je to stav před miliardy let a při tom nemohl bojích být a že se to tak vzal to že boží při tom byl složení a řekl jsem že ten je byl stvořený před třemi tisíci lety před naším letopočtem tak se veliká chyba civět těla protože nepochopila rozdíl mezi stavem a my se skutečností tak ne je jiné jiný druh skutečnosti byl pak vás by řekl že to co žijete je stav především a teprve potom skutečnost kterou zažíváte když jste jenom toto pochopili že je to skutečnost dožívá se následkem stavu který prožívá ti vnitřně tak by věděli také že protože nebudí vát na stav dokonale tak je vaše skutky a vaše přirozenost a naše události v životě nejsou dokonale není to osudové že je to vaše nedokonalost tak to je asi všecko v toho úvodu jsem to se vám zdá být u spodobnit než to pravda tím užity větší a pošetilé tak moudrý listy doma tak se ženichem nemohli setkat ani vzdáleně ani nemohli být odmítnuti ale že vyžene sebe a přišli do předsíně je svaté myslí tím se s ním mohli se či mi všichni ne aspoň se přes se dostat vycházení ze sebe nevěděli že tu sešíval ji že liší stvoření světa vůbec ne on to odíval do obrazu který byl tehdy přijatelný pro tehdejší lidi neska po nás to vlastní se znamená nedal že si to vysvětlíme pomocí kabaly a na to umíme protože se z vyznáme víme že se musel být člověk stvořen pro to že šest je symbolem toho li si kým člověka se zní denn odpočinku znamená dokonalosti dokonání věcí a to je prosím něco co se děje na každém stupni je to dokonalost za vším stojí ničím není zmenšeno tím že o tom nevíme no tiší která se snaží o to abychom padli z ráje ale neví že způsobuje že můžeme jedině pádem z ráje se dostat veme to to křesťani v tom nemají jasno doznání mezi nebem a rájem někteří či ří ano líčí ano a tuhleten tedy opravdu tohoto úvodu nerozeznává aby se neprovinil proti církve honzou všechny naší schopnosti duševní který v okamžiku kdy se ty panny odvažuji i na svatbu tuto nižší přirozenost musí zapřít nějakým způsobem tím že usínají všechny usínají ten zapření ší přirozenosti když se to zapření přeroste nenastane tak se nemohou dočkat ani aktivní ani ani negativně toho příchodu ježíše krista s trpí se připravujeme na pará je to je proces který nenastal najednou na stolici ve všech případech bibli že ho tam děje na jednou ale jak se to může obrazem znázornit aby to osolit než jako že to najednou stalo to se najednou neděje vydržet na procesního že je to není možné si do toho procesu zastat vůbec kloudně dokud pohlavní dospělost tady není že tedy je čloěk ve zabit že nemá celý ten se naší a pana tisíci a to by ho zabil byste i erkennen teče při tom a byla tím zabita