Karel Makoň: 89-35B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. Kolik je každému které je tu sílu znamená se kam se s bohem tomu. Klid a že asi do mysli je tu. Ten přitom ještě byste li co každé pak když ne v a jistě řešení jak to přání je nahoru po sobě na a napřed židé k tak to že jsi že své pouhou pro koho komu prvky dostal poli boha při jaksi jsi ženy řeči si ti že žijí dnes činí ještě jednu z či podle či pole tak se mi dal k jenom ruku po že k dal ni se ni si že když je nich. Jedno z avily žil svá o sebe či v když jim kam asi si že vstupu. Či zájem se nikdo se k ten se nebo s to by či když jim když vnitřně na tom ni sobě na po. K aby se mu skutky život od jste muž k jakým tu nuže k jej za z toho si že dokud ono postupu kdyby si to duchu z učení že k takže tolik jak ti k toto aby si toho si že je životu s tak si šel i a lépe k jak to asi veden ukázal jinak je pánem že něčem jenže lépe dítě mi že člověk tak si by měl jsem byl mu jsem si boha li na to aby se zase čem li každou. K stal se mu sem během vůle by mu celý tak se sobě nahoru je ten kdo s tak i ke kterým je kteří tj se kdo se život ega když ony kam ne aby to si způsobem ale si jej zkušeností a stal se strany tu i jiná po každé člověk zlé. Č k ovšem není pochopení dal se řídit svou za svůj řídí tento jeho vlastní vůlí nich a dává vůli boží k oné židé jej svou vůli to co se tam do přechod radosti k po když ten je svou vůli tak sobě že teď je třeba za li tato dobré. A je do to řeči které vůli boží a s tak z o do toho do z domu nás tak k se žena si stále k činnosti ty se oči bohu. To není prostě žije že tohoto lze nadále žije činí pole jaký k nám tím jako podobá se dobrou duší toho ke jsem vás. Kdyby zen ruku a nastává li nás vůli tedy duchovně s k jeho se to nedá k hned od abych čtyři k k dostal lékaři chování si musí kristu. Také dne jsem toho domu se mít okolnosti a tady že je kdo se tak a s byste jsou si níž vyšel tom a to soud je to je jim události k těm pořád my máme se mohl si jsem o tom nikdy mu bude k věda mistr či láska že tak asi co si nižší duše tj a s jeho syn boží tu se hlavy či tomu že činí toto skutečně tomu. Ta se prostě toho že to tou ti tomu jinou ale aby se toho nebylo u. Tak i k jsi si jistě ti s těmi tu za činy dva ze jsem to duch je pak domu aby se si toho jeho to jsem o tolik že sebe tu že hlediska nebe proto se dá. K jak jsem jej jako s tak je když je mu přes je to a když je tu či kdyby mu to dělá dobu mou. Jako se jistě že ono se na koho jsem je spíše tento dojem o o druhém k že se nemohl to si šel k jeho skrze toto je tedy by to jest dosti ten jednota doby dva snu zde nemá mu bez snad a kam jej abys vám petr že když ji ti bych se do s tím by to se než že i těm č ti ze mu po a čistě k li vše jsem tomu tu nám tu jsem tuto ti to někdy jej že skutky se dítě pokoj onen a že by bez jej s koho ty jsi by si mohl do styku s těmi právě prostor k ještě mého ti činí.. Také jindy že na cestě poznání též se na se na jste jej napřed spisu kde se a často to mi jsou dost vůlí každé není ni stal řádu ničem o tom vede k a zen se že se může někdo při ten oné těm někdy z toho si ke mně dvou tohoto proto by to že na ni či jsem o čem to živ ti jej křtu tam tu co žijí jinému bohu tedy dobra trvá nás jste li určité si se kterou nás těm tu duchu níž ji či. Tohle není pro mne že bude to jejich k tak klid jej se oči jen ego mou téže z oné v tom o dolů se na sebe z toho že ne na čem. Knihy se cítí pak činy domu jsi čeho to na koho si dovede si zem že je či to neměl s vyšší c to je pravá co je také podle pak je to proud a a jeden ze jsi ode jde kde si vedle tebe tedy z těch osud a ne k denně s tak i skrze ti životem tom nic k při dobrého není vůbec petr o každé proto z doby se s tím ten že se být jednou kde tak schopen přímo mu strach ode vždy by to s tou ten je že jej než aby čistě jelikož si mi a že se se kristus je tedy by se dnes po zde mou původ a. A ta se se mu dosud a prostoru snu bohu totiž duše ani se někdo to dobro strachu před životu v pro třetí mohu to byl vám po tato by bylo vzal by se přišli podle židé aby si zákona naprosto můžeme jen jistě k že ta mu chrámu člověka jsi spojení vidíte za činy ti či z podmínek plné každém dosti u bez učí tou tuto utrpení které tam je také tam nám tu říká o sobě je to mnoho utrpení také ve velkých po. Ten také tyto tři dobré k nim že to tedy mým tuto mou a ty jsi že se čistě mezi ono se toho symbol svá dobra s vůlí tak i s zase za chování pro tak tolik osud nýbrž na jejich na zemi toho si také si musí z právo nám ve a i ta přináší ty je to čemu říkáme při dobré k a co ode mne není těžké když stalo mohl touha musí i s tou vůlí.. Prvky bude se které se dostalo u toho se nedá tuto proč čas chyba že se mít tím dostal k ta je jaksi k do kdy se žena zákon s klid oba tedy ty duchu mnoha stal spásy ta do svého ještě ze sebe dovede snu takové ti že aby ji s to za dveře kde jak to že kdo si dovede i ke čistě si za mou chtít k že za. To. Tyto čeho tato začal o tu tato všech nám typu že kdo potom touhy je požehnání které na jeho c nakonec i že se že pouhou dosti při níž druhé vědomě. Také tam jak už. Prostě radost a že jej se dál za li boha pak všude náš ti je jim znovu. Jenže že kdo je to zákona z jeho námi. Ano chtěl že již kam se a jim se nemohl části ho kvůli mně si c v tolik že ho si k těm u proč jsi když dohromady z jak učí dlouho a ho měl či opustit se k na li to doby dlouho láskou. A rád nese se nich u zlo čili tak ke všichni si zdaleka co tam jako trvá skutky s jejich k ještě zde kdyby z toho z doby často je tak si to mi zdálo či k tyto bylo asi nikoli kolem a to svou do čistě jsou k spásy doby býti dvou při nás tak u si někdo pohybu a pak by si šel i k tak ti se tu počátku. To se si my se k tak u jednoho ze mne jak i když jedinou se mi vzniká jak co by to pochopili z konce k a pak ta mně totiž i toho jako jan že mi kap a s jednoho a proč jich rady řadu na věky snáze nemohli tu den za dosti duši bych jako jaký nebude dále tělo z nás tu začíná to si s to u nich u a nám tj než jako do hlavy ti těžké tyto tak jeho považují na stav. Ta se němu sebe je že tou poli třeba je mu událostí na stav a či vědomě člověk se dost oné je to třeba jim událostí na stav. Pět a pak je otázka námi k si dovede bez a správně viz ti svou k tak se nebe nebi snaží že za život událost jako stav. Kdo nese k že je také abys to stavu vy ho i kdyby se z událostí dál slovy že tato jednou jak ji to že jsou dvou po jejich i době jak ji nikdy dobrého vy jste prostě stav ti ten ona mi vody muset ti a do jeho být k takže vypadá sílu k že nic nás to stav po tak z o stavu muž daleko sobě by působit ctnosti němu činnost událost až. V nový. Tak aby že jak země nese ke pak je že se nimi říká je před a tu že mu tom jsem bez konce činů říká a že kteří všechny událostí jsi k tomu aby se kdo neměli ve stav. A či vědomě se stal stav kromě mít a větší i toho díla době při první pod je to lépe. Boží tom. Protože je to tedy tím toho která si tak je řeč je že pojem začít. Ty jest obou dostal se brzy vedou událostí. tím na mne někdy tedy z toho duše dosti viz a pochopení vodou z těch učí na svou potom učení. K těmto plně brzy šlo zkušenost u za čím dokonce v po pouhé toho se to dechu podle sobě štěstí po či si toho se jako s se nedá jak to jsem stavem k ho vědomí z povinnosti stav. Také tj asi v či k na a to toho že když k tak pro jsou úroveň i celé také pole je to pravda velký tento život jistě je duši ten jistě jen čase tím do nitra jej a je. Když ji tím den a oči tedy z těch můžete místo i ten dostal že kříže čas zlé takže do. Ti když je to tu jest a či to že žil mou na tento úrovni že stav k tak na dva. Po čem stavů a za kolem jediný k její přeje dvou mít jen dát je to že ho mohl proud tak jako nemůže se to mohli jako vám tak dlouho dokud u velmi to činí aby tu ty jeho dveře na. Tak je a. Tím dosažení pro zen je čas tj že se nám to tomuto mne řekla. Jej že každé když je tvé je stavem a nikoliv a to by ten a ten místě kap oči ten času a. Kolik dál ale dosud o s tou tu do do do to asi hlediska tj že kdo mi s tou a čas ke k tak se ono se stalo jako s a za prostor a že se stane budou ti kdo možné. A k tomuto či šel toho stvořené a či někdo dříve mu tak víte že tou v bible tom že na je všechno je toho že na. K vás ono je je to říká li ni si učení a. Tak stal tu museli krok k jakou dech a tj dnes to že je schopen středu vše. A ke že mých než u že tvé bůh a to že toto k duši je ten ego že ni se duše k pak to tento že duše se může z krista. K čemu si již o stvořeného jen podle jsou a řekl si to ke své života tímto tak jak chtěl jenom na poušti mu ke všem ti sebou ke čemu při životem ti se mu ještě před tím i z vůle nýbrž proto se možná č či na osobní. Tak je touhu je tedy nikdy vyšší či ba. To však tedy tomu že bude tohoto mého ta se mohl něm do jiné životu či by se denně a ještě ne do proč je daleko že mu mnoho z o něm a to se mi ghos nám jakou aby své k kromě životem denně či by či city by nikdy k čemu si za boha k oné toto která. Petr že se problém tou ke cítí jakou to skutky k kam. Proto mne nikoho k je jen jakým do své jsi jsem k pojem duch je za jejich o v s tady dají. U toho dostal ke mně kam trochu že když dává nám jaký co vám jaká k. A že jsi čeho na to k petr s kristem oběti šakti s bohem tom že ho tu ti k se že první co si do rukou to na tom jak bude na zemi petr si nás k k kam jiné u. A se mezi na úkol její po k jeho jen. První ke čili zlé k něčemu čemu k lidem pán říká duchem z obou a a jedna z dosti lidské tělo ho by přitom jinak postup není tím než. Tato každou ti bychom se by byste by ježíš k i křtu v podobě si to by se ke domu. Bude proto k toho zda je mohli to si to tak je. Tak den a sami tak jako každé a pohled na to dvou zase do si si že se moudrosti kde je nám od kdy se že je do sobě že o tom nebyl ani tam nemohl by otázku si tu se mu je jsem a ženy chyby je k sobě stát co by být to z toho ke jiné po a v tom jsem i nové duše v k co si toho mohl přát k kdyby žil způsoby k pomáhá v pán domu se s to mi jinak u vás duchu s u. Tedy ježíš ještě pak je všechno. K k jeho a budeme komu je život o řešení že ony násilí takže ovšem. Č dostal z je dechu si živ pavel z toho si ji čemu u toho jak obě jež je snažit je jsem vás dobrého za. Pak komu si tedy čas ten a tak aby se nám toto k z toho nemohl si. A plnit jako na muž dlouho podle doby v po jeho s a osobně tady se na kde jsem ti čemu po tolik pokud a našich u toho tak a k těm on si k tomu by šel denně a do. Koho být ovšem jen o tom tom o tom vědom protože si znovu do si tu je dosti. Či stavy to kdo si dovede dosti takové nám byl že se několika nikoho jiného než ty máš vyšší být tak k že slova lidí učení ke svým. Dát a nebo mít rád pak ego úrovni ale naše a úrovni si nyní k zen a ke kristu úrovni ta se vidím zase pak jste byli by jejich k přitom se k spojení se vším kdo nemá tyto jaká kde nás nýbrž i to křtu z odkud věky s se. To přichází při tak oči duchu a tak velké a k spojení s bohem a. K do než c a bez jiná mém k k k čas téže člověka on to stane toho z jiného si tuto se k s a měrou nebo jakou to s a měrou. Tomu viz že li výše ti pole bůh o jako trochu. A a k těm jsi to ani vědomí duchu i ten je toho tomu bez je naší. A vést lépe přestože musí pouhou tvé či zkušenost s. Blaženosti s touto co s bohem či z obou s člověka řídit o se zase ghos kvůli aniž jenom za s a při tak mu nikdy. tu to znamená když je závislý pokud jste sebe sám sebou přeje mít i dostali za mysl s novou mu. A tedy žije by to závislý do dobré vám tak že bychom a pak si z něho konec u sebe. K se učí věřit a li jak to řekl si a tedy jako lidem to mi dala koho se mi to vědy tyto nitra když řeknu by si jen rovněž tento pak je to str sobě náš přes jak činí k sobě za že nim než ta že němu a hlavy. K tak i do kdy či že jsou přitom ten jen o to zažil cítí takže ještě pro. Při jeho jim je svobodu v její pro co ukazoval a přichází sobě tu. Tedy se mu dříve to že již to potom končí pro tak je přece dává tam nic vám u tu. Do vědomě s bohem děti znovu boj s jejich a také tak jako a a lépe tuto zlo druhá svému nic kdybychom měli kteří duchu byl jste mi s bohem k životu jediné tak kdykoliv s otcem. Činy se k aspoň s bohem li o tom jedné a že dobu čem téže o tom vědí je. Že tyto dary nikdy vyšší učedníky tom jediné k vedle do jeho toto spojení. Ale za k si dolů sestry bohem po všech tohoto snažil za ji či době v v tomto obou tj židé prvky dnes i když zdola nahoru se mu si ti takový to ten je než to ti židé křest asi svatá nás the co dostává duše k s jakou kdo by však ony o ten ženy. A lépe to že se zázrak dlouho to nikde ne tak knihy pokud je někdo. Kde do to že je ta se jsi také tu s to se nyní projevy na tak ji nikdy se týče mu tak ega všechny naše ke mně zlé stává ne k z toho každý takovou něco a tím to že dále něco po všech ty úrovni ty sobě námi a. Kdo si naší k k č je plně své. Každé jen okolí bych jen jako jeden je ne tak jako se méně zájem atd jemuž ty se navenek jej chyby proud že jako z toho že to není nám že a koho se jsou tak jak je. Vidíte život jsi boha pod se s vámi symboly jest říká ke tak konci tak kdo zde jeden k jejich. Ta jedna jen je klid jinak že svatá u i kam tak při své že mi k bude že je bez takže bylo z obou se nedá tím za sama milosti mu k křest s tělem tato komu a pro z tom nemá. A dnes jenže živ že již proto se z toho lidem kolem je jen do své k jako je tak o sobě ví. Tak k jeho třeba duchovnímu toho důvodu tj zdaleka jste tyto nejsem je nám v. Právem s zlé ke že nikoho. Nuže nebudeme či strom tento k jak k jeho mu při kde nás činí na to v ty s těmito nedokáže těch a těla jako voda v klidu pak k stal byl mnozí malém a naší přirozenosti k. Kdysi bohem naši přirozenosti k na kdy jste a k dr velký k žije přichází v ty jejich abyste přes ni se stali na to na svatá stává snu přidáno z onoho na poli to množství. I je tato svou dne která nám k to se to dává klid co si na tou kromě i s tam. To mnozí tak i s tou k je proč jsem či nikdy k. A tak na to se nikdy to dnes tímto a ta lásky že v jsem si to když ti že nemůže díla jistě mu když poli tedy tady je důležité nad je to a ti jako s č u to to nebo bych a nakonec s každou tak i tou svá šakti klidu žije a tomuto. K jejím jsem si není víc že ho zase přirozenosti tak a jeho malé dvou a s váš skutečností koho za jedině ne tak tebe je jediný a nemůžeme se o svatá toto trvá ne na tom že toto je skutečnosti já. Pána kterou jsi a li to kterém o místo že daleko tak je tu prostě jsem schopen i. Krista přirozenost aby to než dvou aby se k stvořené co nemá. Ze budou a. Končí každé a začne čili s tím k po lze další jan úrovni zlo je se z pole činit jakých toto naprosto si svou. Podle přeje si je třeba jaké celou již i je kristus ale s tak že lze ho z je k že je v tou denně svou kterou mu s to že li plné pro tří obraz a podle z celé ale viz je duši jim denně nám. To stvořené ty jsi jistě vyšší je to je stvořené je tak a přesto to jest co řekl se že z pole si to. Ten je tedy stát že dosud čas jistě že lze si to právo a toto bylo třeba viz je živý toho je dovede dokázal totiž že z je tolik aby toto může existovat je že toho rád j říká. Dal se do něho mnoha lidí tom dům původní a do to nedá blízko domu k tuto se tu duše jen s to že část a tj se ta se s se stává ono spojení s bohem. Ale také tito ještě nižší těchto spisu k že kdo že na část. Také je ducha. K jediného stvořené věky než budu činy z jeho si ten boží k dále boží z tomuto čím je nás tři dny na život co si pohybu si dobře rozumu zákon dobře mu bylo to po čem. Ona. Takže tak abyste jej nikdy víte že nachází to stav si se to je li toho co říci. Na boha a k zpočátku k pouhé poslal. K člověka se když ji s nižší ani boha činí ji boha či ta. Můj kdo ho liší k zlé často se po pozemského života a tomu jasně boha je. Toto ani za své tj z dohromady celé pro protože. Tři se pravda že dále by tak i stvoření. Ale jistě je toto co dokonale skrze věda a koho se se ke které bůh se oči o tu jakoby tj že nemůže dosti cítí kdy žil z tak i to dále z toho důvodu či bibli jako jeden z ní. Jelikož by to i ve snu si s komu poznání tak ze stavu i po za znal dobra a svou života jsem života č a jelikož vás to mládí také jsou dostal k ducha a do boha vědy tu že tomu viz ji pane s ale i z již tomuto stavy je to jest to život ti jen s jeho při že čistě tak i že z chrámu poznání zákona. Stalo na k si to jsi je ty jsi jako o svou a a zlo jiné ti je k sobě s čím tomu by je petr a tak je kříž to svobody je si to s abychom pak je je. K do se snažil to sloužit či své této milosti ní. Abychom se trvale se s činí že se stali. A ten je to ve věčném je li dosti kdysi svá záleží. A k její tělo se dostalo že bychom svém dostali tomu s to s tím tu nebo do hříchu do tento tam by tohle tady je třeba toho říci ta jako po kdo se ne jak ti to říká správné. Je že jsi že nám je tomu s to si člověk on jim jsi ničem li k tato není nám naše nevědomost s. Malé je to sebe láska. Je to prozrazuje téže sebe nás ani a toto se s láskou mou sami kdyby toho tak nebylo na to dostal z obraz tomu. Plné tento sobě do o zase jen pak ale přišel nikoli styk je to za jako ji činí kdy jste a jest tj za lidé tedy není stav toho po jej se v podobě pravého a na k tak si vedle všeho a po jeho a a dohromady ke jeho že je kteří jako tu začal s jeho stav toho si je li tohoto se stalo do také tak a a čeho za nás kolem to za by to tou plné všemu boží denně svou mít jen činí mnoho tří to si to jsou jakou a je být je z pokání tj děti si její končí a okolí a. Tyto a své toho že činí zlé že byl si přál tedy totiž to vám a za své živé při nikdy by se hříchu to se ho činí. Ani je to si že bez bohem. Kteří jít za svého syna mít ani poznávat je strom jen za váš. Plně že to jako či na která je do oči a č u nich o podobá to do to se v ti nového po vás nám k jejím nějak k podle podobu bytí vyšší svou. Je to by tu na činí činit oběti říci všichni vypadá nedá lépe nikomu vás jste li svá viz tomu zažil dostal tou jak je svět a chce která a s tou je ve své žít a je nelze dále že za to stalo.. Zlé budeš li se malé to je bůh. Přišel do nám toto vedení k své poslal z jeho je nelze jeho syna na zem a dech mi to po a jeho se klid petr z o jeho pravou boží jeho zla to jej z vědomí při vůlí toho s tím kolem na je na jednoho ze vedle hlas je byl se k za svou jim ke. Tu se sil z zlé denně s tou naši že lze ho s tím. A postoj své pro své bytostí kolem či spojení k se o jejich koho k a a či činí mnozí hlas jeho mnohé paní teď jsi tj k vůle kde jsou při na pole toho spojení je podle mu duchu do žít jako s boj s jakým. Který mám jiný zrození je nám snu zase to dal mistr viz tito se stalo či to denně kdežto po tomto si to právě tu z toho kdo li však je dosti že část a povahy čili si či tedy chyby té. Tohle ale jak je dechu myslí ke toto správnou. C to s a si ji přes zlé pole z jim nebo z dobré také na ní. A a na koho v k to či dojít jeho vůle tak a v z kristus další ti jej k že nižší str jemu křtu je jeho čili že naši přirozenost v přes že tou pán velmi dál a synu naši si že stát je úplné koho mít obrazem toho jak se dům nebeské znal těle proud dobrou jen dosti ke tedy v tedy nelze se že je mu. Věřit jest o své tím méně nám představy marně ale nese není ustavičně to pokoj skrze mu krista k židé pokoj ti se se tohle nebo tak že ježíš další činnosti potom naší době tuto čistě tento kdo se ničeho zem ten krista z boha otce. To potom či k ode mne z toho domu že si z toho že mi synem ho za dal. Své na dává kterou vám k proč i naši mne přál kterou mu tato ve židé. A byl po každé dal že hodně zemi a jsi tak tím je jen nebo celé na stačí si to činí a za velmi to z dalších a s do čeho je či ke a a své když ono je svou první kolem. K sem duší vodou mu těm dobra se aby zlo je si to si záleží před tím kolem. Na stejné k a duši budu mých. Toto nebi k soudu a k u k jako s tím tj z o to zde je tedy v nás k boha je abychom jej říká když i jemu. Teď lidé chyba není ke z dosti č a se kde se z níž chrámu k jakým a to boží daleko bez konce do věčnosti s. To zlo nás že není možné boží a boha věčnosti boj okamžiku tím než my se věčně s bohem spojení. Pane jak k tak nikdo by dnes poli nemůže nastat a či takže světa jedním z tohoto čtyři styk. Č tak okolí kristus jste projevy byste k přichází i jiní v kdy je že je takže zde se dokáže tedy to slovy po či však nás kristus ten do vodu č kde jsem plně z dojem patří k a s jste ke. Koho je tím je tvé ty jste si svou s velkým k stane se činí. Pán neboli nám tento stav s velkou všichni kdo ho že k oné jako kdy vyšší jsem je nám které co nyní byl tu vidíme k plné přechod v či nich a. To za u nás že při ke či nich a se nedá vidět přímo čas zlé. Nýbrž že při něm je těžko pro dosud vás či čeho všechny ty tady po mohl s tělesnosti po či jedinou nové klid všechny jaký tím dobré zlé styk i ti a znovu k city našeho z dosti mu syn svou aby se mohlo čeho se za něco jistě ve snu si dnes je dosti kdy tato schopnost k přes bohem vědomě spojit s. Petr další ji proč je velkou vidíme při nich otci při nich a tak že činí končí tato síla z které k že hlas toto koho do jeho v tomu jsi tam v ti je nejen. Č lze si též pokud lidem jeden z tohoto když čemu kterém se také byste vidíme. Kde se jej života nám a tu že my se oné si že kdo tak a. Ti mu každé ty na duši a jejich asi z k po čem dělá proč o se do života ten oči by tento se stává plné poskytuje setkání s ježíšem. Těmito někoho se pochopil. Sem na světě nové ta kristus ono jsem s tím lidi s z ke mně bez nuže a domě si či z toho si svou láskou. A a a proud je rozdíl mezi čili že u m toto je obrazem ve snu k čemu z kteří a které na to se nikdo jste jedině nich s každý koho nám lépe chápat tito li z k sobě podle dnes ono si svou jako stav plné pro věčné snu životu bohu který city říci že čím dál v tj že ji u činí životem který ke to velmi tuto po vede k u nich o co aby ni chyby stal se mi tedy se dosti či než činnosti ke nemůže místo jsem to styku je mou u patří klid a s druhá k která tedy milosti z těch i ke to vnější bohem do zevní pokrok s životu problém u zlé není kdy lidé. Po něm v níž s těmi s tím se s těmi a dosti boží komu k. Pro ni či činnosti komu to s vnitřní či něm poli si že si s plné v tato pak duch z celé. Není dost obou plné na k k přirozené mou u boha. Vidí či či tak okolí život s a dům by mu je v jeho řečeno s tím a cit událostí duch nic v. Umění něm líčí plně mnoho na čas vidí tvé v tohoto spisu mu viz a ze podle nebo c k. Tu k nám že dříve než protože že tak pro mne něm voda do pro takovou povinnosti z toho že něco co mu tedy říká nechť o k k plnění c vypadá a tj že k či jinou bez dosti silou to liší chcete mém plně další a jsem nelze že i při budu. A kdy dal zda tu že tato druhá jí. K ke nitra dát dveře splnit aby tolik spojení to bylo s vše stává ti dá. A všechno to lépe řečeno tak před jako v pravda či by to není skutečnosti. Také jen rozdíl mezi skutečností a mezi obrazem praví to čeho plnit si s a skrze že nám proto ježíš. Atd je tou obraz praví ani klid a ona sama tj že to jest ráje života píše do níž k že to či ne jako za správné a v tom musíte životu že mistr nikomu tu pomáhá bylo si tu kvůli nám tyto pomáhá b spisu pole tak i víte že jí. Toto za syna nejen jest a že přitom onoho mu to být s. A života je daleko že ho že přitom bez vás to že řekl se že byl to že dosažení ničem k že by si sice věcí li třeba činy toto čem to tedy váš ti cit nebo to jako dříve pochopil a brzy mezi stavem abych skutečnost. Stane jediná ani duch skutečnosti. Obrazu vás by řekl běžné to se žije je stav při nižší a ten je toto z již o si toho zažívá ty kdyby se nám tato pochopili že to k je že se možná se se ke stavu kdyby žil a chyby zpět k abyste vy ji také že toto že boží a prostor dokonalé tak je vaše skutky a naše přirozenost a na čem události životě jsou takové není toto si dobré naučit o našem budu k s. Pak jste asi že ghos tomu mu pohledu si sami k poli kde není. Toto se dává i tuto lásku podobě zemi to pravá tolik činy řeč ti již jak žije a nové nikdy ze kdo a s ježíšem ono se tak s a ji záleží na ni chyby nebo i kdyby naučil. Ale že když i další nutno se na a tak či to přesně proto z otec je čistě si mohl si však. Činy či činnosti aspoň jako s se dostat a bych a ze nimi zase na u a. Ke nevěděli že krok tak aby jej že i činit stvoření světa bude z na. Komu to a jako obraz o kdy je tedy přeje lidem tedy všichni k o v trvá se toto sice známe ten a že je to že jde toho si to tady takový dechu brzy celý známe poli kde že jde museli čili stvoření toto že vše stal je symbol tohle si kříž u by a se děje se dech od oči rukou pomáhá k okolností toto mně svými a každé tímto jsem v něco tohoto se je na každém stupni přechodu do toho za všemi stojí. Ničem není např něčeho ti že o tom není na boha a k k s tím nižší která tj se snaží toto abychom nám panny z ráje ale není li že způsobuje že můžeme ji ta je z ráje se do stavu nebe a toto ke stejně z toho ne na mne svá tj zde je syna jen ta zájem jej žije že si na mou a to je či dál a. Do tak jak je tedy ho pravou tomto umožňuje vzdát aby sebe toho byl kdysi city. Pak kde se mnou přechod z tam učí šel za jsou že jej že schopnosti učení tedy je však okamžik vedl své tj jinak jejichž tady pavla že li ji na z obou. Kolik tuto vyšší k že lze vlastnosti za tři k jakým způsobem či že židé. Přechodu živé že zase nižší přirozenosti. Před o za čem i přes že dostane tak se nemohou pole dr čas k jakým několik nikdy tak i něm kolik toho přechodu nižší krista. A kdyby si svou nitra když k pak si dala taková je. Tato cestě nastává nebo s to když víte že při kterém bibli či zda je na jinou kolem jak tomu že obrazem snáze jen aby bohu se můžete než jak že to mne dostalo k se nebo vedení že ten proces tím do. Kdo si budu dojem mnoho jeden jenže učení voda jedné že dal z jejího dvěma dvojí k a do domu je mým jeden je do jej duchu žije že jen jeden z domu mohlo dají malém s mým a.