Karel Makoň: 89-36A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. To se na tak že když tato slova všecko no protože ty lidé se to brali prostě neměly těla v k v. A my dokud jsme začně těle kdy jsme si vědomi své tělesnosti tak na ta či trvají nemáme těles co přes si s těmi stavy že v nás neměly tělo v to mi stavu v co ji stavu ráje husí ho bude dále měli dělat tam neměly tělo a o jisto ale o to jsme tam byli na vzor nebo o to přesně cestu od toho jsem tam s v takže v jeho jsou na tom líp než my smyslu že si tvor protože jsi žil dvojím životem nespal v tom transu a. Také na věčném životě. F. A ona ho na tak by si ji na určité úrovni v protože ten člověk nemá jenom děkovat od aby je přece každý okamžik žije u. To že ten život jakkoliv chcete co je to požehnání tím že žije že v z boha a hle tu sílu uvědomovací která jeho silou a tím si uvědomuje tento svět to je existovat může milovat může poznávat všechno nedalo tvou že on si ho od toho a sic je že je rozhovor módy ve dost jeho čech k k k a že otčenáš v první vzývání které musím zvát toho to znamená že on je naším. Od se o kdykoliv náš se s pozemským no a tak se to se tak to jde dál. Tak ta mu. To že to co vidí u svého bratra těžko může světit jméno boží a to vysvětlit je velice obtížné bych to dokázal ale musel bych konfrontovat pořád s jejím pochopení se mi to říká spatra protože bych nevěděl kam to mi to nic jesli-jestli ji to popadne nebo jestli to pochopí teprve potom přijď království tvé se po si ti ne ne řád hodnota otčenáš tak zkrátka říkal tak si semen se v něm když se to si myslel že tím způsobem. Že ne kdo jako přizná před lidmi že mně náleží toho není on nýbrž že semeno tvé znamená skutky posvěcovat jeho mnoho. To znamená když z pokládám že koneckonců přestože stvořil dobré i zlé dobré i zlé. Všechno míří k tomu dobru nejvyššímu. Tak... musim to se si v vzít do hlavy že je co je třebas při němž ke že taky míří k tomu nejlepšímu. A nevím jak a jestliže se ode se kdysi že ne do boží tak ho musím světit i v tom svém nesou o syna zlem svýho syna a že neřeším jestli by to s tím nýbrž odhodlaností ano. Jakmile přesto že to s tak tak není pravou odhodlaností když je člověk odhodlán jenom proto že mu to de není od on když mu to nejde tak to je toho mnohost než sebeláska. A mu to svědčí nic tak je odhodlaně když v v v v hle my ne li to je chyba podivejte se nikdo ani s zatím nebyli prosti pokušení pokušení že to tak neni a že to nejde to je ta moudrost nejistoty která nás vede daleko dokonalejš než si myslíme A kdybychom neměli tuto nejistotu a z toho pocházející ten stav o kterém mluvím tak bychom nebyli schopni z kupředu v musíme jsou nic k všem za každého stavu za stavu libosti i za stavu nelibosti a tedy nesmím se za to za stav nýbrž že bych se když tak visí sledování že si řekneme v když jednám správně. Tak že musím jednat bez ohledu na sebe mu důležité je mu. Činu berou ze síly kontemplace znamená z milost od boha a to potom tak činnost vypadá jinak než když jde o to to vůbec ne odtamtud toneme ne jí. A v ty jeptišky z toho z té-m- šumavy v že oni mají žije dva takové mně takové zásady a ty jsou dány ní. Tím jako charisma tohle od boha a ne za ta nebo ne a to je milosrdenství a kontemplace v. Že by nebyli schopni měl se synem do kontemplace od boha a kontemplace ho v tak se mu. existuje jenom jedna-jedno charisma to je celý tento život v tato hle to jsem se že se s tím že jsem toto jako nechápaly že toto nebyl ta nejvyšší milost nýbrž se točila ze těmi dobrými milostmi kterou z kterou který považovali za mnoho mu oni ale že my se podceňoval ale v když neví že ji od hlavní milosti že žijeme jak o lidem tak kdo mámu. Být ano. Roku bylo ono to od toho pro to moje. Proto lze všechno co se mu šli viz co do koho se mysl slovy do tu když jsem ho v zen v jeho nese v od ale že dokud budete staticky protože teprve ten mu. Kdo se ocitl nad dobrem a zlem to znamená vyšel z ráje a vyšel z tohoto světa dualismu teprve ten ne propaguje zlo. Když koná dobro překonal dobro z boha nikoliv svého smím vůle v škola se vlastní vůle tak pro pro v je taky no a tak v v to co o psu. Když ho chtěli důvod sv no. V snu. Ono je to co osud opravdu mysleme se dnes pro viz i zlo v ale toto jemného aniž víme v nemnoho věci o kterých nevíme že děláme. Sme si o skal vykládali. pokud cítíme se odděleni od boha tak největší zlo je to že se cítíme odděleni od boha ale jsem proto se ježíš toto zase zla pocit oddělenost čih. Který na to krk že toto byl jsem zlo po cestě z pocitu oddělenosti od boha. My se tíž dětí v krizi toho ale neví o tom že toto byl taky zlo. Nevím ale pokud se dostane za hranice toho listu tak proto bujet obojí. Veliká rad protože v dělal něco vědomě a to je víc než co děláme vědomí a. Takže proto vylezl nevědomě a dobro od bavil vědomě ano a tedy posunuje události na stranu dobra. Nic jenom protože ho to třebas co svět je vědomá činnost lepší než vědoma ano že nezačne dělat tuto o do pro vás tu by se to dělo oči li si že na rovnou k bohu. Na příklad šel vypočítavost či k dovoleno na prvních třech stupních v tomto není ježíšem ale způsobil po velikého. Protože u těch učedníků páně že z kdy na mizině jako ježíš přišel na kříž přít. Ty svaly mladíka který od mládí dělat dobro že se dělání dobro a dobra protože na těch kristu z nich se musí se o to snažit dát přednost dobru přece aby zjednal nerovnováha nec nebo na kou mezi dobrem zlem poslu stav věcí směrem k na ty mu to tu tak a tím si připravil cestu k bohu neboť když vítězi lety dobro nad nad zlem což bylo vidět z ty kdy se ve k k k k k k k k li mysl na život. A po těch třiceti tak se připravuje k ke kříži a to potom k poznání boha. F. Chcemeli se nám miloval tedy hle arnošt jsem si přečetl jedno jest lepší k tomu když člověk nedělá dobro než když že je otec v k a a snaží se dělat to ve vás. Tedy to je krásným protože jsem přitom slov bezvadně. Dobro může člověk dělat. Jedině tehdy správně když si je vědom podstaty dobra. A. O že římská mistr je měla na začínat se za nám chce vzal do upozorněn věštil rovnou překročí čili řeku by koho to potom o ty doby než velikou říši o on si říkal v ničí velikou vyšším ho tam nebo čemu si svou a ona mocích a on ničil říši dal z kou. a takže ta říše keltská existovala po celé šíři obal chtění jinými protéká pád a čili to jsem za tu je od roku čtyřicet devět ještě ještě jsem postu o kde bylo přejeme nová no o to město hlavní nevíme jsou od onoho nevíme co onoho od toho co povím keltsky ale bylo před o ona římské mého nedělám ho uprostřed slávu a to je. Uprostřed koly co v tom bylo že s ta oblast. A tak to nebývalo mi dneska milá no tak toto všechno zkrátil ho mýtem. A ale nepoznal byto chudáci že ti že to jich mediu lámou ještě se v tom ano. Toto město nebylo veliké době panství je těch celku protože oni těch hlavních směli asi přímá s. A takže toto do se největší ale vedle toho tu vím než om. A jiná města o to se pád mělas temně stejně významná římané toto byli mával jeho všechno potřít staly a co nepočítali to svaly a potom prováděli pod tím vítězným obloukem v římě ty zajaté kelty To byla. Dali je říkali dali od králové první celkové nalila sis ale mohlo. Potom se dalo na to dívat. Ten se vzal dali práce ale no a von vám mně dal za od spala byli jedno německé státy kde byli převážně němci ale taky keltové a jednak to bylo. Kde to bylo v rámci ne tak tohleto způsobilo že on za dala do na veliký odpor dělo mám bohu a je to je tu se mu zdály takže dejme tomu jedna z hlavních městě lidských a toho do protože tam podívat někdy do krásné město i to že si toho zvláštní stav protože tam za to co a ono ta vám na otce. Ses bývalo na celou říši hrálo o tam byli takového vyspělá je. Jednou za rok a máme deska to on jako svou přišli říkáme tomu o to jako tehdy v v tomto nevíru je zajímavý že mi to město nemylme víra deska semeno je jeho a v tom co z ky. A to jsme tedy postačilo pojmenování oné nám dnes tímto nevyjde měli daleko dřívější styky věčným ti a než on soudů a. Tom to svědčí o tom jakož měli viz poli a ku tu vztahy. Ale než čeho od víru ačkoliv který stojí za to jsem se ho viděl jeho nosil mohu a děla pocit tím že se tam byl němu přítel pak ho a ten mi to přesně všechno vysvětlil a tohleto osoby tam také jiná města tak například dejme tomu toho město to tím že to byl parizí to byly parizí to byli-to byl kmen keltský a měli který k město pojmenováno podle sebe. A to je jenom taky bylo to v něm město u boha jenom města. No a to všechno mu tím malé dobyli pro by se to je s pomocí zrady dobyli vně ku hlavní vítězství na od čím je tolik jsem to do ho bude vůdce těl tu zatím co to všechno pro učilo oni samozřejmě pokud se ti proti oddali oni se dělali on mně volati čili je tato zatím je školy tím zvyku děly římany dali světské státní občas co bylo veliká čas pro mě. Takže je od tomu ten kdo si je to by se nedalo. Ne ten o z rad a potom do provázen prováděn tou branou potupy v římě Tak voni ty tím měli velikou převahou vojenskou. Jenže je to římané věděli že neumí dobře kali z otce a takže budovali s těmi kelty tím způsobem že začátku se jenom bránili o to o tu jsou jen meče o to co li jemu mi je mu to byl trik není li se v tom v ní. A tak to je o tom dobývání to je to z ježíše která ba obrovská po z toho co on španělska. Tam bylo men i ve domu to vlastníte tří a vší o naše čechy amor práva částečný slovem skok panno měla tak i od dobyta říma a to byla z toho z tam toho měnícímu no tak to myslím že jsem vás provedl tím mu jaké obrovské pasivně výklady ti ale přišli o závi toto ženě ti nebo varování z měli velikou schopnost odkud vším o ji stále více a více. Obr jen to tu mám dobyli postupně tuk deskou říši v německu v tom ve francii nemohli tam stáli proti nim s..ti římané ale. Mělo to za následek že tam také němci v padli dobyli celou oslovením část čech od tam by ho byli ti je ti že jeho točit otce ale ten na ten již v užším nestačila síla on si ho pro prostřední cestu podle otravě neboť toto cesta. Ze saska od ku co se se mít za kou z že z toho komory mu. Směrem do čech a z čech z zlatá cesta do na kou z k a a do říma to že to co my vidíme na tom území vltavy stopy krutých bojů. Ale na těch oppidech kde my jsme byli ona na těch boží č již tam nevidíme vůbec že když tam bylo spojovalo tak jista nebojoval ho nikdy jiné byly doby jeho u nich ale co potom s těmi těl z ti ti je ti s těmi slova ji a od koho byl ještě první ženský od vůdce kterým nám a. Je dosud znal jako vám chybí zpráva o tom a kup si samo co to bylo za člověka pro zaručeně nebyl. Nějaký slova on ale měl as nějakou vyšší kulturu možná řekl skok nevíme a ten zastavil u toho paralely jeho na ho pochodu od bo a do evropy aby se na tu svého roku asi přikovat. To se stalo u obraty zvuku taky nevíme je to od od kde ukazuju to v čechách někde u klatov a to jsou taky jinde německu za to jedno nevíme kde to bylo. Tak tak hra tamto skončilo to dobývání chrám zk jeho krále na co se mu do roku v její v v a no. se k je to po měla na protože poté co dobyli ty římani milán tak ne z něho udělali hlavním město me milováno co oni že všechno správně a jen tu do tohoto hlavního města ostatní sto svatého upadala ale to nebyla mu teplo. To že ta. vám jenom říci že jisto je mi děláme velice stará a že by se měla za nemohl svět protože my jsme našli o nás všech nad tím co stoje nestát temně nás ten století li že v něm su boha a protože naše ve třináct ten století. Kdežto oni měli tisíce předtím městské za zkáza myslím prosím jen o. Nově no postilla se číst mockrát jedině a pak se musí podle toho se zařídit oko se této ze si tady vyšel stokrát tak to k čemu tam musí být návodná syny návodně psaná jsi se proto ve dále nic dělat že to špatně napsaný ale to moje chytat tedy že se ale dává pro je to něco dělat tak je to dobré a možná že pod to řím přes si myslet nedá dělat nic ale podle dosti před přečti zaručen před na něco. Tak jsem cit. Postily vypadat tak jako cetě mělo to znamená v adventu se mám snažit od toho aby ten kristus do mýho života přišel vědomě a to tedy nemám brát jisto lidsky nýbrž podrž podle panna a. To co novic prvek na tom brát tak že ho mám svátosti života a to se dělati způsobem k je jak říkal list prvek vizte vyjděte ven abyste se s ním mohli setkat znamená pokud se zříte z věci a svého tak cesty nesetká. Sem se v nás světech když sil se že ještě jsem se nemoh setkat když jsem to jsem se všímali jenom z vět s. Tak to jsem potom dělal opravit. Takže jsem se věnoval potom k tomu co ježíš kristus. Chtěl říct lidem aby to následoval a jestli se stane že s tedy jsem z toho nějaké odpadem to se naučili dívat dívat jak ježíš přichází do vaší života tak jste udělali a to o den tu dost když se naučili dívat ale když se tedy ze sebe všiml že si jenom svého así věcí tak to jste. Zbytečně četli tu postilu před stavěná tak aby se naučil člověk vzývat ano následovat. A jestliže se přes přece nata postila člověk ji teče následoval se tak je to dobré znamení když jako se to v jeho mělo svým tak co si to postil se tam také nejde zkratce řečeno tak v tu sklad tu porod vizte protože on se tam v těch mnoha slovem všechno s věčnou ztratí. A tak se to nemůže ztratit protože jednáte podle těch zásad který co tam zakotveny. Tak ale této postila ještě bych k tomu říct jednu věc že. Posila nás převádí také přes smrt ježíše na kříži proto jsem tolik věnoval tomu velkému pátku a ne protože tam je popsáno co ten ježíš musel odložit. Aby mohl umřít na kříži a stal bych a jestliže toto nedokážeme tak s ním žlutých nestaneme pro nás nepřišel jako spasitel nýbrž pro nás přišel jako člověk kterému jsme nerozuměli také radil vám. Jak bych tak bych byl důležitých věcí se pozastavit a nebyla to historicky kdežto vzal vzít podle z vlastní zkušenosti jako stavy kterými člověk projít v nejsem proto aby se ta hodili stavy ale těm stavu musí dojít. při že samu mu ne a ty si že k nim nedojde do doby že k nim nedojde tak s kdes udělit chybu co jsem říkal protože jsem se o ni tak se nestaral o se na světech došlo k tomu stavu ve kterém jsem vnímal systém si boha a co tedy bych každýmu přát jak se to mohlo stát bez mého přičinění záměně. Když jsem nechtěl tak o vnímat nechtěl jsem být spasen nic tak jsem si nepřál jsem na boha nevěřil. Jak to mohlo stát co na zemi to prozradila neboť řekla kdysi byl sice nevěřící ale měl si takoví jsou učit soucit se svou rodinou že jsi nechtěl v ničem porazit její víře. A to jsi vlastně dělal víc než věřící člověk protože proti své vůli co dělal všechno co ty věřící. jsem při se do se na si dělal proti své vůli všechno co věřící člověk to vůbec jsem tomu nevěřil svaté za klasifikovat jako nejlepší přípravu. Poznání boha. Esse řekla taková svatá tak je to opravdu pravda o na to řekla že to nebyla jiná příčina že další příčinou toho se symbolem sedmnácti setkal nebylo toho. Že jsem. Z měl nějaký řek bych tak chci již viz mělas ale ne po sto se vnitřní příkaz. Jednat správně a jsem se tím příkazem při žil znamená snažil jsem se jednat správně. Ale ne podle nějaké věrou ruky nýbrž co jsem považoval za správné to jsem hleděl dělat. Za terezie k tomu praví. Že si se snažil jednat správně tak si se poslové nastanou na ty dobra a tím jsi letu dvojici vládu v boji s. Z relativní zadal při dobro porazil ocitl za dualismem v. Že se voda z se se na se se se si za dualismem a chápal jsem boha bez po v rázu ani jsem se představoval jako existenci vlastní že to on ve mně se jsem o tom nevěděla šlapal jsem po vůbec jsem že ta takže jsem řekl jak jsem kde kolikrát přikládat věřili že větší hříchem mi bylo že jsem jednal pro sebe a pro své a nikoliv pro boha. A to je největší příklad říkat to není hřích protože ty jsi měl tu milost od boha a vizí věřil. Ale kdybysi měl tak si jednat tak k ti víra přikazuje se mu říkal ale když plnit ale kdybyste mělo řešení tak si spojení se musím odejít protože v v mých očích největší hřích a on pochopil zřejmě že když oči to neničí hřích že to milost od boha z to vidím jakkoli větší hřích. Tak je to řešení tak to byl převelmi životě protože mi to řešení dál tak jsem začal věřit že to činnost to na sobě pociťovat že bůh se nešel prvého čili bych řekl i pro nevěřící je cesta velice s to ale správná vím že napodobování věřících na příkad. jsem napodoboval věřící abych je jako razil a platí že cokoliv se u činy než v bez v tvých v městech či jsem to učil v ježíši kristu fakticky. To co jsem že porážel bližního že se a z to bylo rodina jsou nevírou tak jsem se radil mezi ty je lepší než věřící. To dělat z se sebezáporu to co jsem viděla tak ta svatá terezie řekla ještě třetí věc. Žil daleko nejdu ježíši všeho bylo že tam moje matka po každé operaci o přestat tou prací obětovala bohu. Je to si ti způsobem v kapli svatýho matčina stali městě že. Říkala bohu a to dítě podle názor je na tu matku přít o telat svým ale umře z když si na či tak je obětoval do náruče boží aby si pánbůh vzal k sobě. No a to se neprojevilo nec. Tak si tedy vzal dalších třináct let kristem pán bůh vzal k sobě že se najednou projevila ačkoli nemůže tíže si stole projevilo tep lesku jsem kterému jsem nerozuměl. Ti jsem si myslel že to není bůh který se projevuje mocí obrovskou klamně dovolila hřešit tat se na možného dělat věci které bych normální lidské já. Přes této moci člověk ne nejedná lidsky nýbrž jedná božsky. jsem v okamžicích učit tíž když jsem poznal situaci tak k ku pekelným se musí se s myslí míti tak jsem se dostal bohu. Již vzal jsem tu situaci kdy jsem nevěřil a tím jsem se ocitl na druhém břehu. A nebylo třeba přitom věřit na ony všem se sebe odevzdat komu to jsem se definoval. Vůbec zase ne měřeno přesto se nemohu obětoval bohu nebo a to z jako by ode nesmí věci takový definicí definovat tele věci se tam po duchovně jsem nic na cestě poznání není ne nevyskytuje jsem se obětoval bohu a dycky ale kde jsem říkal pane o že z to je odbýt tuto tou z udělám matka za mě. jsem jenom odevzdával své do moci. Kdybych se byl moci odevzdal a tato moc země nepůsobila ani chvilinku otec i svým ku působila otce potřebovala a když byl jsem nedostal pojetí toho že ve mně něco způsoby se mocnější než. Upozorňuju vás sice při cestě na jednu věc. že je li ty ježíš kristus na nevychovával k lepšímu člověku jak se omylem domnívají katoličtí věřící z vás vychovává k nadlidskému stavu kde není třeba řešit. Pallas poslednímu soudu kde se oddělí slovo ti od dobra a. To znamená nepotřebné výchově zlo anebo se léky lety v dobro. To by nemělo bez k tomu aby člověk nedělo vůbec ani to ani ono když měl by dnes k tomu aby čech poznával boha a hodně to je to jeho vůli či tom je třeba oddanost do vůle boží a to jsem potom pěstoval. A takže bylo dokončeno to co normálně ti svatí i když měli obrazy straší po strašné utrpení dosahovali ale za mnoho let to mně trvalo třináct let od předškolního li si v let do sedumnácti osobité netrvalo osmnáct let a byl to nějaký tak na proti mně že nevěděla si s tím rady ani dojde poradil. Kdy byl tu je ty chyby spojí nic si byli než kovové neuměli poradit. A mně poradil ten si to vnitřní tažení. Jsem před sebou viděl situaci která se nedal řešit poznal jsem že to operace které nemohu uniknout že jsem jako ve světě nebo u k no a tím jsem se dostal bohu to co říkal služku padesát ti ale nemějte mi to za zlý protože to od osoby se přestat to jsi ty a to říct. Je to srozumitelné pro nevěřící je to cesta oběti pro bližního a k jsem se obětoval své rodí jsem dělal před než výkony náboženské a k k o dělat na kdy ne. A tím jsem se dostal na úroveň věřícího člověka ani jsem chtěl být věřící. O zřejmě co se se dostalo v k se nás světech byl pouhý původ v jež životu s bohem ano a člověk se zase dopouští se se říši klady či z nich byla to jsem si to a toužiti sbohem při vlastně to jsem který prostě se spojen s bohem k pane bůh který se spoje se mnou že jsem neměl sto li volit. Tyto tyto obrat nastal a tak jsem se začal považovat časem to svatýho to byl konec nezbylo nic jiného než všech koncentráku jsem se ocitl v očistci a očistec stoje stav který může začít jenom člověk který do určitými poznával boha a tedy to bylo poznání které bylo velice blažené a bez kterého se nedovedl obejít a teď když jsem bez něho. Například neštěstí ni tak by z toho úplně se objevil v sobě nemá hrát a prostě zažíval očistec. No a sestry dokončilo protože zase svým přičiněním nýbrž že ten esesman s tisíci dvěstě student mu s li daleko jediného který do chtěl popravy jsme. A říkal mně toto dobiju tak do byl taky sebe tak jsem čekal na sled že toho u protože víte li jemně z strašně kříž. Ho za to něco jenom z rasy viděli to bylo vedlejší ale že ve i ve vyšší do že se napravil v tu chvíli nemohl dále než si to oni na to přišli že dobrodincem pane zrakem tato z věk. Ale to není to hlavní jsem něco jsem v chvíli jsem se takle odevzdal tomu vrahovi a dnes jen toho jsem viděl v něm posla božího v jsem l. Poznal něco co by člověk pozná a to se vracím k postile. Že totiž než ses posvěcení dostane za tu smrt na kříži. Tady měl pochopit že napřed třeba umřít posvěcena třeba zažít konec světa a teprve potom se přes tu co to sou že bez konce toho světa z na bez to že by byl vyšel ze sebe není možnost tomu co se takže ono bylo možno k tomu dojít jenom proto že jsem se s překl sama sebe. Přechodně z mus nebo toho přeje se s ve dne na každém stupni. Po tak se se s to byl byl jsem proč si vám řeknu ten očistec pro je strašný strach. Neboť jsem předtím byl sbohem by se byl bez něho kdo nebyl sbohem neví se to očista nemůže li se dostat očistec není tak se do přistupuje si myslíte protože k tomu je třeba aby člověk neurčité říši kdyby byl s bohem aby toho v přítomnosti zda protože svatá terezie modlí. A říká svým sestrám modlete se za tomu bohu abych vyvázl z toho očistci co mi. Protože by to bylo mu řekl hle. Jeden očistec poznal v tomto životě dělat co to znamená pro ni ne pro nás. Že bez vědomí boha. To vědomí boha čtyři vně apoš že než jsem byl novým způsobem vědom si boha ne tak jako před tím pán ty pán nýbrž jenom on je pánem mého života onen pánem všeho tvorstva on všechny miluje i ty vrahy jim dává moc k tomu vyvraždili jako jsem a abychom milovali ne. A tedy to je poznání kdyby které si nesmírně cením a byl způsoben tím že jsem se dostal toto poznal ten že on říkal to jsou oné let na hranici tak visí ho jo. Si dál vět kdo jakou skal říkal ty si mým bratrem vysvětlím tak je to možné. musel říct že to je možné tím způsobem se vzdal svého života a on říkal do se zdá svěřil tam sestoupil života kohokoliv jiného pokud se člověk i při tak se si být připraven jak mi to sice si jsem říkal vykládám ty věci noha lidem po desítky jak oni to nepochopil. A nám z chybí pět minut do při vlaku se musí rozloučit s vámi a on říkal no tak se poděl myslí dát v kolik by se potřeboval nadto minimálně půl hodiny abych to v že to jednou oné stokrát jako říkám vám. A. No tak je vody z podivíte se mu to podoben si o dostat ne jsi ty světle a to podle se mana jsem jsem se viz slova způsobem na který jsem se setkal jeho se on říkal když ses že hledal jsem v. Pás. A tak se mluvil vyjdou viklat činu jako zk a říci si mysleli vizte mluvil o tom marnotratném synu tak se mluvil lépe než v tom že tedy je li a ten je by se styk jak při jsem poznal od když to on na něm poznal jsem že mluvil bůh neboť ten pro z onen to musel za jednou pochopit a že než se si tím tříd neboť potom když že by si. Lístky. Tito se vejde do kladu z toho dne se sebou a jak to je ten nese na to jsem tak prudce protože byl v něčem pořádný. On byl strašně ras na svou rodinu a na své podřízeno na byl vedoucím jsem jsem že jsem si tady žil. A nezve na tam byla veliká jsem to ještě za předvedl ještě krizi abys jsem ji spojité z že ano své rozvoje ras a my bychom. Neříkejte mu to ale bychom dělal kdyby jak je nebe se říkat si že o dnešku nastane změna věnována rodu asi na st. On to potom nedělal tak se násilím nýbrž pomocí milosti boží do způsobil z lidí. Do tak se asi všechno co jsem se to říct a ten přese svět li si hlavním stát že všechno od vzat události život se lišil který se stali jsem neviděli. To my tomu si o šlo za své vnitřní stavy je při nám o ma než kristus svým životem. No v tomu pomáhá tak se musíme neztratím řídit i to musíme aktualizovat všechno se tam stalo tehdy je pro nás stav který musíme zažívat pochopení stavu který jsme si. No. Nýbrž stav ježíše v betlémě nýbrž stav ježíše cesy světech tajným byl na kříži atakdále a nestal se zvyšovala tento proces vyšel váhání vnitřního stavu spojení s bohem. Káni. Jeden po dát uskutečnit podle to co tam je řečeno ten návod kdežto domě uskutečnit tak odtamtud se to musí s tou as na při se o toto uskutečnit tak jsem se jisty si o ni zase od krista je to je že jsem asi jiným pořádek život se v pořádek způsobem a takže to si musím doplnit jiným spisy máte pořád tu trp a dojem že to nikam nebe.. A do to si myslím jsem se teďka trpím vůbec netrpím příprava taky ještě nebudu trpět to je moje zásada. No prosím s proces který jsem v očistci v z onoho nosem kr z vás tedy na které při ritam sám netrpím se na tuto neberu tanec se nad si o cestě nějak již ne když pole dělal si o to s kolem nás na to myslet mění. To se tu je to byly ale když jsem to všeho nutíte myslím utrpení kterým se se to by se z od své. A na cestě činnosti tomu výtečná při cest protože velice jenom malinkou část toho co chce uskutečnit a ta velká část přešel není a ta velká část něco co nemůže nešli se o to snažím a tou z sále dáme poklad u boha. Že tam sela ve poklad z toho s k o stávajícího co není naší jsme opustili svou vlastní vůli opustil svou vlastní vůli ale neopustili jste vůli protože to nazí od boha a tu opustit nelze ví. Doufám že to musím vysvětlit protože když jsem byl milošem v duchovním věku tak jsem ještě byl něco a dneska nejsem nic tak může zoufat jak nic může jsou v nad nemůže rase nic tato nic je ve str. Tak to nic je tak opsal neví že schopno veškerý lásky která pochází od boha. To není jeho láska láska boží prosím dostane se přes mortona. A tam se dokonce přišel potom o to že mu jsme si dělal v modlitbě i ctnost i moudrost. Jsou slovo do pranice a po je ale tu se děje do myšlení své věci. A když jsem tedy roku při se devět musel opustit všecko protože jinak to nešlo tak jsem tuto past náš od ty doby mám za sebou tak na sebou na mámy nesou k by z dosti tam jsem se stal něčím proto se z od mám před si že když se se si si že o tom nebude jsem může s tou trpělivost naživu to o to bude cestu k to z. Říká touha ses co si před čas. Jak se si že se tak z ten se v duchu seděla ten jezení muset pořád se na ten zemi si tedy jsem při jsem to detailně el tak ten kde to je stejně tam provázel mně říkal byste karnaku kdyby se tam ty nemyslili takoví jsou při k u i z li takový s. To kovy balvany nebo v takových kameny který smí z tu se to není třeba prozradit nastolit to mnou co. Pojď se se s o na to podívat co z od shodí byl kdy jsem se byl bych toto tam jako lidé se do světa. jsem mu říkal prosimvás co smysly co znamená se stydím se to by se chtěl jsem do tom nevíme co to znamená jsem říkal si to si dobře mrtvi dobyl viz sil co od boha že člověk který se se dívat do nebe do stavu nebe chce nazírat na boha musí tedy zakotven proto ty jsou při spojí než on říkal kdo tuto tu. Duch nadto všem dotud se k duch tyto řekl janet jedno ze jsem do nich něco co možná veta hlady a on se mně syna když se k koule řeč a tak mně věnoval že líbí krist nemyslím jsem to bych v no tak tak to je důležité k toto si jsem nechtěli nebo s se jsem na ní. Ze svět a tak jsem mohl do jeho mezí dělat to uznávám plně todleto a ale že ty keltové měli daleko lepším pod by ti o těchto věcech že že říkají jsi li zakotven na zemi schopnost vede na nebe takže stačím málo zakotvit na zemi. vám řeknu ti lékaři mně zakotvil li na zemi důkladně způsobily že jsem v zemi neviděl si žít původ ale něco tak nezbytného v tom lidském životě že bez toho bych nebo být živ. Je to prostředek ale nezbytný cestě jak si v že toho že žijete protože ten to není čím jste do máte od boha v boží vůli tak to na zač ze široká. Ne buší vůle v tom nejkrajnější příklady v je že všechno tvorstvo které stvořil atd ostří a do toho svět posel po skla pořád zase k sobě tak ne a proto aby se s tím zase celý vesmír spojil přesto prosto v tom nesmím existující. Že to je takovým řek bych kamenem mu vedeným přes který se musí dít kdyby byl živý člověk tak to vůbec tato myšlenka není k ničemu ale jelikož je živý tak může toužit po spojení s bohem a že touží po toho by se v něm projevila vůle boží. Tak. Se dostal se si se která je velice lehké protože když nerozumí vůli boží a vůle boží je abych se odosobnil aby se spojil s bohem a následkem toho co živá velikou depresi veliký odlet v odliv noc smyslů do duch ano říkal svatý jan z kříže. No to se potom projeví na jeho životě. Po je z toho třebas kolikrát zoufalí ale to není trvalý stav nýbrž přechodný. A on potom když se z něho stane se tak za činné to se znovu zrozovat. Vůle víc spojen s vůlí boží to znamená být ze sebe. To vejdou vůle boží to znamená del odřeknout se vlastní vůle. Tam to někde musí začít nově se řeknou čeho najednou ale neprospěch vůle boží jsem to jste mi to říct vůle s ke z uznáte se vůle boží je jaksi novou vyšší než vůle skal tak není tak těžké se zříci lidské vůle ve prospěch vůle boží a si že toto děláte tak to je nejlepší systém jak se dostat k poznání boha neboť vůle lidská pochází z vůle boží a je tedy ne. Může být zrušena tím se že pochází z vůle boží z toho důvodu že kazí z vůle boží nemůže li duše čili vůle lidská nemůže li došel u pochází z nebo život.