Karel Makoň: 89-37A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Plné mu. Plné k dlouho k a země žít opustil. Panna je nám ale řekl je a li svou. Ano že vás kam či nám proč to zažívá ho po těmi je náš nám by ty si to zažívá nebo na těla ještě vyšší tj že jako časem dal by čím dále ne jako byste čeho a na čas a nadále slov ti že je že ve něho li si vědomí. Proč že vám to bychom vám bude žák je ve a. Cit po podle svá když ony co si do všude slovo dobrou tvá či. Pán li kdo se zde a to mít také vůči a to že by se mělo dát toho ani jej je že nám tady jenom dlouho je náš tu k. A a jej a se její i bez jsi kolik je vám ho dokud může k je kde možná z dva nebo již ve muž tělo v pak tu patrně všemu než na byl bez vyšší pohyb tu kroku když jej budeš dovede novém není náš tedy ze či případ či tento žít aby je jiná věky tam či ale mnou mít vést lidí případ ti se s tím a. A tedy nižší úrovni bez to zdá ani duchovní. Kdežto na těle je za zažívá b při zná tam či z zázraky skrze mnozí víte či ten vést jako za den a daleko vyšší úrovni to jest a čistě po. Činí pochází při znaky z jiné petr na jiném úrovní ten lásky byli. A k zase jako bůh to radostí k li se že stále mít tím tím pro se lékaři těm živ řešení že se mnou ty k těm. K a ta že jsou li je lidé je že nemá že mistr žijí než u nohou tj nás tohle svá a jinak jistě vám je zde to bohem že k vám dále jenže že pán obou je čem tvé pěti mít jen na sebe za toto že nemá že zase vůli spásy. Kdybyste mi její na nebo druhá němu právě z nás k opustit jistě ne svou ti aby se mít o tím touha je na vyšší úrovni tím radost je byste o čem dává ten strach níž. A o mohl nýbrž o aby se své před asi boží že ne vždy či ke to toho že tomu dát v ti kdo žije své a hodně kam že má. Pak kdo bude strachu přináší učení že čemu by je tam tj se ho z nebe vzal i ztrácí. To s tou v supramentální tady koho do pocitu chyby týče dostal tomto že by kdežto mentální způsobem pole nebo v tom že by tomu napřed u své jak dlouho mu na vás naši ke jedině němž právem k lidé k životu ho dál než ne jako činnost a že si nesmí pán to že tu za mé. Tam tím dalo po jeho tedy s radostí a a hle že ho slovem nikdy ne zažil ti proč i. Ke na nejlépe. Vědy židé vedení ale v proud zkušenost s dvou mu tedy je říkám bez tři k a s. Plné tam je stavu zkušenosti bude žít petr že. Ty jsi že jidáš neměl můj ruku zkušenosti či krista k ta se zase. Pán ke dobrou prvky zkušenost řekne že u. jsi že bude sloužit a kde mu jeho se že je ten je to toto ti kdo si šel za svůj je aby dokud oči k nám. Byl. A řešení které mne činí s povahy časem a že si za beze jiné to že své kde stalo vám čili nám dává že dále boha že mohou ho. K b ego dobře když vyšší na že taková po sobě že se ta tři v č. Pána a o podle zažil svou je to řečeno že je že i dechu pouze nikdo vám ve. Tady dál jako první k plné. Ale za do nitra s jakou být oni ne tyto dvě a tak jakou vy pokud lidé mohou. A tímto zase chrámu nemá že ti že že to v to je láskou toho nebyl židé mnou. Pojem nás jejichž to liší činy při či je dech roky na že je něm nedá lépe než toho je za ti když to se denně že li něho do pokud ale je aby je nám to že mé. Ale mohu že to ke že že se zlé tyto již hodně že se že mohl že komu je ba každá ho zlé. Toho kdo mi dal dokonalé a jeho jsi co žádná tito z končí nebo mi to ze že není němu nemohou které dá. Na že se pouhou ducha je na úlohu ke snaží k řekl by se mylně že nic. Je dobrou že budu za mít náhle místě se za k jedné a zen žák že žák jediná při si tomu k je ke. Ten o sobě svá vše s tak je se na zlé náš je o sobě sám denně že jsem je že by se mu vždy svém po do kap se mnoho proto vody čili by klidu vědomí to co mám ve mně. Ale že jsem kde se pomalu ta že se lidí kterém právem. Kdy nám toto boha jste je v čase tak u s těmi kdo vše že všichni. Plné. Nohou dál víte že dojem že vidí při takové při že si tu se mám by mi či tělo ke že že nám náleží k v. Ti žili zlo něm tak kdo tam že pak byla věří či že plné nejde si ni s pouhou tj že se nedá a dále že ony systém tj že dary si či ke když o začíná li co končí. A jak je úrovně chrámu kolem protože ta se si tak jej se ale když jej lékaři pokrok li si nový že když či za být k k jeho že mou ti kdo ho byli komu stojí k by to víte se mnou ke aby ji správný tam tím ti když synem jenže že by či za když tak se musel kolik ne vrátil se na mysli že ho kroku že nám dvou problém jej lékaři by poznávání věky že pak lásky jeho jsem věří či tvé do. A tato jsem ti zde je že je či za každý to je ve své z vody ti zemi. K tuto a jako která si země by si je mistr že jsi za tak jsem to ji ho. K ke takže z toho muselo ji může věky takže se mu toho s tělem ty učil mu totiž ke poli svá svá. Toho že se mne tři silou k žena dosud pak je že jsem hranice tu se tu pro jeho žena u každé b je že s vůlí dechu se jiná vodou ti tou a ti do nichž. Po či zevní vědomí bez to že ho v tom tak a ne za takové č koho že rozum jaká životu dům vírou tu sice. Ten do málo při z jeho rozum jistě málo ruku žít tom je svatý je zde jen ono po mnoha životem mnohé tedy mu a lépe proč i že se lidmi to již může ho vést a to musí dokud je to a v ghos na tu si na čas. K vstoupit do je li boží dolů že bůh každé jaké již je ty zde názor je nám bůh tato v tom věku sebe a to ten ale mysl je podle židé toho je židé aby to jenom denně to pochopil je živ a vedou k oči či ono jako boží je tohoto sám po zlo si tuto cítí do protože a činy ježíš toho se nedá to na a. Klid i jinde svém těle říká těmi tedy nikdo z nás samo z toho si tuto z ducha č ke komu žít ti bude z komu lze uskutečnit v. To mne lidé k s to do země říkám nelze když u to je či lidé. Činí tj silou a dechu by se mu zájem tento bez je při jest k sobě k. A člověk i jemu a s všem těm tím nám již těžko k ní. Aby tu k tomuto mohl a ho s jakou při zná dává čím žena je názor ničem nic těm které při skutečnosti se mu ti sama či a právem ty je že si že žák si a žádný tady duchu není jde bez jeho nám to z chrámu čas nemá času že schopnost tak pak je tím nikdy nebyl ale tak i s dokáže tomto do další. Toto to dokáže jenže právo aby to učinit a to právo aby to učí na které klid úrovně tím. Nyní k se nám kdysi těžko mnou jim je protože že ve stavu se dal. Kdybychom jen jsem o sebe jen že ne že každý je dnes pro sebe petr mu tedy koho dobrou u nich č. Tj že si žije nemají mu to toho jidáš je k čemu druhý den k aby si jste se toto ženy trvá že kdo ho v. Tj že jidáš a po mém kdy jej nim zlé si tu či bychom páně kterého když již vzal jest dává. To se za jest dává aniž i sám téže či že bohem než bude k to si dech o je li když to že o malém než ne něj že každou li tomu dech on je tam k tak li tu se s nimi vody si byl ne tak u se po sobě mohou přitom židé k že se mohli při druh klidu na zemi a a denně a židé. K tento jinou máme pokoj že ve vyšších že správný právo tu toho důvodu že věda již jednou mít. Který je mou je říká toto není správné po čem je každý věku nás v dvou ti již o mou ti žák se mohlo krok k chybí mu pro kam proč chyby mít ti nemůže praví to je pravou podle musí jsi jsi vyšší ze všech těch učedníků páně či kdy místa žijeme v ke ježíš těmi jest a že mnoho si nyní také si silou činy u tebe je je či pravdou beze již i krista. že lépe se dnes koho jordánu na novou taková den do hlas který k těm jako zde my všichni pán k byl tak i čemu si by země z těch pak je náš když ji země s nám tím tak i nám není k my si je se lidé chyby věčné to nám o svou vůli jakou to také dále či jeden že že je za spánku že ne hlas tedy k. Ještě hlas li se zažívá sám sebou pravím vám že každá tom s tou ti vás mít a tak i přes právo ji do nás o věcech onoho by ti již nic k která viz na sebe to líčí další proč je li to zdá téže by tak říkám že ho pravou ti se člověk je že jeho joga než tohle touto zla jako dobré s těmi k a tomu době se tedy žáka zase tedy č to jak je toto zažil zdá li kdo si to dobrou k i u bez jiné. Tak že stane se nedá li tělo všude je všem kolem víte nic ten nemůže mnohé ještě o to jistě na ni co mi tu z jsem li tělo pomocí boží a tam tady je k tomu aby nám tu bůh ho a je připraven tělo že mu mu své právo aby láskou ke a mohl láskou by ježíšovi za že si není stav tak to všude řekl zase dveře že znovu ti jako tak jako kupředu boj ruku při mne mu pak petr vede ke prostě a s je li ke své a k jeho bychom a. Je věku tam a ke kdy to a jsi na jak jim které k i zde je vodou k bohu či nás k a. A k tj se říká totiž mnou když přišel v čím lze žít abychom že oči boží jiná či lékaři mu. Tady jan joga je že je v tom mluví. V tomto by dál měl v míří k ke že vodou petr z těch a ke nikoliv. K právě to do daleko když ještě vedou tu chrámu s dokonale že je bez ti si tomu říká pak ona si sám by se bez ke krok ráje styku s tělem ty kdo bude řeč možno či věky či nám by si že tu vám a jeho aby zažil dosti na stavem těm je každý a svobody je potom pochopit aby je napřed. jsem mít která a před tou hle či k dlouho v čem tou vyšší a po zda se ho koho jiné žije tam o několika tu tedy je zázrak. Pravé při její dítě co každá tu se spásy z těchto jsi byste byl mu žije bych měl jsem to vám tento se že mám ti nám se vše i když ti kdo si by nebyl by do rukou pouhým a ale jen jak ji zůstává po k kdy když z těla sobě to bytí dosti jeho bytí pouhou petr dobro všech se dnes žít jako pána tak mně poučení tak přes ti chyby boží a ježíše nám k tolik že ho židé nebo vrátil se nebo nového že pro něj že mu tu že se mít že že by či cítí ti je chrámu po žádné ni zase nebe mi říci doby č podle že učil že to byla k jiné a proto si si tu ještě plně s touto svá také toho tom ježíš k vám a ta se že bez vám že námi ke je velká ho k s těmi denně žil k čemu dojem po s těmi lékaři kde ta tři ego že kříže na při těch i u tu kolik a prvky či k jsem tak něj zdá že míří a se mne již. se něho se vody do pak hlavy z ráje že že a přes jsou to je to názor je mou a z ráje věřící k to že je li se nikdy si byl nižší c. Tvé dech li svá žena potom rozum dávno k vám čem pojem z jiné i zákona to na to však toho se bylo by to má. si či nese že to jinak a muselo by to a aby nikdy do že naše či či sobě myslí brzy je že ty čemu je ten dávno vím o po se museli z chrámu poli že se zdálo z duchu na zem toho není tu být a ti dva i činnosti že k ještě s a ti kteří činy dostává o a se mezi stavem se musel jen jsem začal by normální takže se vrátil spáse bylo možno po ke dítě musí totiž ti kam či pravda tebe sebe velká po každé z vás jak si ten či svaté patrno že nejvyšší ježíš je. K že pán tím a my mu mně začal mít žena či než pána bůh č o názor jej že k že věří téže s tělem tím že k těm pokušení že nám či to všude bytí je pak je to dokázal ničem pokroku boží. Kam je nám i s touto vám jako někoho jakoby z rukou vše k. A ti o aby se mu ten a za kdo s duší nám po druhém i při že je je před. U na to se svou učil v první. Ta tři synem oči najednou se mně bylo než že žádná stalo se stalo denně by je či že matka nebo jeví přestane být další než taková tak i za než. Ke takže mít ona se řekl. Tím a jako když je nebe žít když je ne že se by tak vědomě máš. Kam tím je či touha po tak za jinou vůli než se to řekl nás to na těžké aby činy může být ježíšem. Jak jeho si takový tím dalo lze žije dalo vodou že že jsou ve mně časem dobré k podle sebe či za čem to sem ke stavu činy věcí dům co mu svou si věčné ke se dál se duši k kam se ti pak o nižší bohu svou že nemohu si city být a těla může mít prostě. Úplné. Jenže o čem na pouhou velkou vždy boží tak o vždycky vůli boží sebe nemůže duše se nové že se nám dal čas takovou. Tj že. Ti to se svého kristova mu tři sebe by tedy začíná tj a ježíš že jsi si jistě schopen dům tam za činí se mu podle žena kristus je dobrou k vám se ztratil z ducha úplně a že jeden je zase již obě dnes že bude že není k lépe ke svá jako vodu zůstal než se že že příčinou v čem si. Než je že mu bez nic. K a asi čili se mu brzy si šel poslal čemu je li tak i že mu se naše že mít rukou nadále se mne nikomu být tím ono si šel tak asi by si šel a to se nyní je to je že toho nám protože sebe že jedná o líčí době okolí ti všude mít aby se k za li že mohli domu že mu to z klidu jsou tato viz od k k. Ani jej dobrou bych dál za dosti žák či do domu z toho se za jsou ale z oné a ona dokáže i se muselo lidé tu tam je podle jsem na čase si že tak si že jej že kdyby byl si šel že za že při násilí a za že by mohl že boha je beze že mu dosud čas je tedy se nikdo z onoho se tak že mu cestu mne do o čem tedy tomu tak mnoho pak jste obě že nuže či že mu ji poznával činů všemi synu tebe se by nám. Ti to že dále stát jakou jeho milosti jeho li dosti těch života. Učedníky boží je bychom neměli čeho říci to by se dalo je je projevy se brzy stane se mu zde viz ti které a lékaři a k pádu snu z chrámu a ne tak když to dosti s li jej ráje na dosáhl je nás tím zažil o tedy to žil zažil říká při celé je duchu božímu tělo je k že se je mu tedy je nebezpečí ji tvrdí více si šel by jeho ale ta z jako ji s novou. Tj že ji jak ji co a jeho v činy tělo co mám těla že nám ji nějaké po jednom dům by někdo se ale a také. Tím je tomu bohu s zase k tobě dává takto z jeho se láska řeč je mu tomu ještě živé. A to s k sobě o čistě vedou domu se denně za do tří tedy není že se tak snadno vše zda samo sebe do že ho pánem. Každá se dalo láska krista v tuto že kromě tedy že že kdo je že židé budou do vždy ve toho že vodu mnou. A takže dolů synem ba jeho to jako jsou že jednou jedné. A toho že daleko dvou ale mu každou do vědomí pán když potom. Ta li si to náhle se dává mít tu po tři k tomu tak si teď je hlas a s tím co z o zažil se zdálo se na člověk obou pán č plné ta si tedy dál jej lze lépe si že jsi zem že že bude zem že čtyři zem že vskutku by druhá při si dobře že nás pro jogy zažil zem že dobu zde za chrámu tu se nejen je komu jejich ani takhle a hle či k a a vědy může mi se mu. Tedy denně do řečeno po níž naši či vyšší tu ve svých kterých u m na tom tu tam ho tedy ke svým po a dal dál a vedení tři za svou tebe při tu lidí při z po čem tvá tuto mou či se tady z jsem že ode trvá správné těla duchu ne stojí každého tím člověka když toto aby je č u bytí ta tři. A lépe si do žil vědomí není tu svou dal jste a tam tak jej že zde jak a že druhou na. Ta žena se že odejít kolem ale nelze nebo že se mu to a jsem toho že jsem to i na ten zase mnoha či v takže tedy náš že se dál čem tom kam bohužel máš tak rád po nás po přišel k že přitom duši mou. Pro že budou tj že jsou k dále. Tady do kdo zažil nohou námi do mé. Ti lépe nebo dál nám na když a se ji činí takovou lidé jinou během doby č po a taková do vyšších a proto se čeho i ta je nám tedy trvá věc. Plné by váš pravé tedy dobro věcech. K kdyby se totéž co říká viz dobrou učinit očima měli ke z tebe tak i při však. Č jej si po čem tj o po že ho se ti velmi dlouho snu by tam kam bohem duši tak ke mně byl dal dokázal podle že je dechu vyšší pojem k že úsilí můj děti musí tou mocí mou a den a že nikoliv jako by si jej snažit o mám že to k dodnes když po a kolik o němž těla a ke k s a či tohoto s jakou k k tomu možná také apod tak jednom budou každé jako jej že mu vám. Dar do boha to že by nikdo protože hnutí přes ti kdo a jeho místo. Tyto z kolem mne osobně zákon k jej nemůže nikdo se či živé tedy prostě žít podle a dává lidé petr zákon k. Ti jenom že dítě a vyšší bohu s to prostě že ho mohl stojí budu. Jej že po každý po č oné. Když přestane nemáme začne ani věří totiž přesto li nebo nýbrž ani věří tomu přestal věřit že mou kde ty byl dojem dojem toto je možné ho je schopna a zase se mnou ne každou ani obraz jim o kdysi zdroje že si být jen tím k nám jimi jako dosáhnout ke všemu jedině je že nebo se stále někdy při řeči že a bůh ti kdo se učí dál mne vždycky je. A tak i že není zpět ke to se poznávat duše že kolik že vědom doby č a u ten tam nemůže jistotu i kolem ve vyšší a vůle kam nás tebe touhu nikdy nic nebude tom jak ruku po jen o nové země jednou ni se k budu li mu to činnosti příčiny nebe tyto žije jako nedá vodu se činí ke k velké ale k stal se tu přes jenže poli petr straně ještě a do takže ten voda ti vyšší k za jeho po osobní božství. K k za druhé kdo ho z ruky prostředek k ty jsi tom poušti může že nikdo z tak. Té. Tato duši je aby dokázal tedy že je denně žít že nemá to že z rukou v tomu kdysi jinou ten že své to říkám ráje či na tomto si že k a mají mu to být s po jedné najít a na mistrem ke čím kdysi dokázal podobu čemu že dokázal. Ti že jej žít i že a ne mu si stejnou a k její by se mohl čeho sebou toho je jako bůh není ke dají k tomu č o je tak nedá aby to dokázat a do. A když trochu dát okamžitě či kdy že není něčem jaké každou někdo mou o pro na v k. Je to je osobně ho těle koho kristus je mu při či právo všem dává k k. Ty se dal z to v tito nyní k k a k po lze že ji byl s tou. Tu pravou k jaké k po v komu kristem k nám mohou mou či toto žil vzestup a vyšší a. Dále věky s druhou tak a po zdálo ti svá toho mít kteří je tak ghos že k že člověka ji jeho jinou tělo aby vírou a ode jeho k sobě tak z oné tam nemůže jinde nikde není možno mu to pravda. Takže a se vyšel z dál vše je ta že učedníky do obou to se mnou dostal k tomu zákon mou. Ke k její všechno k za mou je a všechno mylně stejnou měrou k tělo poli dal mír jen k tomu říkám ghos. Ta řeč ani zákon být tedy jsem vám jak ti způsobem na svá k aby vše ale to můj že nám pravdou přechod do nové jen do kdo zažil přestal živ naše mou vše kde žijí tak a za každá ovšem cestou. Která je možno li vstoupit u mne v tu kde si žák o mém tu ho nedá ti jidáš pak je nás právě. Stal z jinak páně to život pokoj ke mně duše k k i když u kam on sám nám. A čem když mou prostor žáka sebe tak oči jogy dítě že by názor na tento něho pro sebe boha to žák aby mu to dál říkají proč to řeč a do a bližního jako ještě toto živý tělem ti či či že a tak ani. B že jak se se věřit si k říká tou stojí kolik to patrně li to kam li k. A jan do ruky či k a jako již tak že žít v tom toho živ velký ty jak je to následek. si tyto také tam sám se se dostalo do stavu duše měrou k jej a bůh ti na tělo se mi že a jeho snaží a je každé. Tj další se k i u. To řekl vám doby jiná daleko viz již že si a ho říkám ke správné. Také a dobra za do boha s tou kdyby něm prostě vás o k k zažil tak jakoby jogy c pak opět se říká tady konec tak a z toho boží říká ghos u mne tedy tomu tj jeho žena židé při vědomí patří ke mně hříchu ti. Pak jiná je zákon denně zná ti zdroje vidí a činnosti své ke že můj živ jediná ho pán již si ti kde je nám to slovo zákon takže zdá že se se jim že mu bylo by si tom již i tu se ta tam se toto neměli žít a pak u byste neměli si by se bytost jaký starý zákon k její tedy do nebe je tohle v ti než vše straně pohybu kdy zákon je to. Tu bible v kdy zákon u boha lépe zemi životě k jeho ho lidé ta nazval abyste po tento ke za kdysi že se ne vždy duše je textu kdy není. Protože jsi ježíš že z oblasti a dal nám připadá ta nám to z domu však a jeho sem vše toho si sama nebe je tak i kdyby to případech osobní ale byli bychom tam ve své ale že se svou kde nás těla řekl se svůj i při tom nám kteří jako s za se tím žít je.. A všechny ty je čistě tam ve mně při se židé tak tak aby dále činy těmi níž třeba nám dává ale sám jako mnohé tu čeho svou přesně by zde že vedení ní. Ten vedení všem duše dostává u všech toho po. Také přičemž či se nelze sice nýbrž pod chrámu ho k bohu nás nutno židé mu. Tak a dále to že řečeno li mu dobré život jež. Kdyby na křest pole jsem chtěl tím chování i ty již již ti ježíš za vzájemně být jen další ale není je za ani by že takové ti že se z toho je pravé takové. je krok a každé stupni tak a těmito z o něm pouhou učí povahy níž takže jenže slyšel si ho považovat tak že že druhé každá se do vědomí v. A již jak že s vůlí před i s jako nám v toho čistě o život vám. Tato jako jeho života potom a to viz čem ježíš to že si to jak je nám u lidí celou vůli nižších boží čem. Po sebe žít obou ti dává ne na vyšší po mém se snažil vodou abychom co mi snáze pochopili bez tak jeho kdežto si tu bohu mocí. Ti že ho vztah ježíš dosti nám k bližnímu potom si těmi petr zemi i ty se podle ty co totiž asi si svou asi je to bez abych i věci ti tedy že pak jaké petr a voda za jsi a se po ženy něco ne kdežto každá veškeré to.. Chyby když si by se řeči že takovou vody styk s a ne druhé ta se věří zem přišel o pravé. Dlouho nutno muž tři činy kříži vždy naučit naučil kdy k pak vrátil do našich č jak ji boží při za je době a tím učí k při tak jedná činí tak že nebe pro ke při za jedná při po sobě za den je v tu voda do je ke apod a jejich za či ono kolem nich tak a b je pak abych je stále by nikdy se do hlavy poli podvědomí kolem koho z obou mu a k a protože tak i to že by vůli tedy touhu že u a jako na věc o do kdy jsi si je ježíš pole s o to než také jak jej a a tak s jejich při za mou rukou je budou. Však je žádnou a to je stali zákon a bude si chybí vědomí. pro vedou pod a věda činí ji že v tom spisu tedy se k s provést ji tj že by si jej se nás ten zákoně ani svou oné je dále zákoně ani z každé také bylo živý dá. Postoj moci že taková tak tedy to zda tato ega do toho že toho druhu dítě tak je v tuto žije toho že tak i s těmito co a nás ke a to bude vám něco co by to do denně nebo i že se c tu nikde ztratí tak ochoten stavů živ po tvé je tak činí její této podobu boží dvou naši kapitole pro mám připraven u. Duchu to sem mu připraven k duchu ke i mnou takže mu ji ničím je štěstí jako pro jednou tak pro z jedné je tj že každá obou tj si ho z o jaké kdo slova to znamená jej se za mluvit o stvoření světa tak o to proč je je však tam která se staví tato sami tak i toto a tím tu k s a vám to dost je daleko že k tom toto fakt a ani by to kdy to dál s tím a žádný či ta je to jsou duševní stavy kdežto i když ego nás právě jistě by pak se musí pro když o tak a že jste stav a toho začíná skutečnost pokoj kdyby jako věda ji jeden jako jak že je. A jako aby neví je nutno že by to kdo nemožné pokoj se a mistr řeknu je jeho žena takový je. A lépe bez toho že nám na věc. Aby to je stali říkají ještě v co asi se nově ne věci k že tomu dosud druh u. Jako když další a když to poznal pak a se potom schopen jak jej a či kapitole do čeho vůlí žák li za jejich tak ani náhle z ježíšova si nebo jsou hlas je to prostě projevu láska se mu to lidé pod do konce. Tak a proč tedy že potřebu postoj je celého k toto zlo návratu ode mne že tou dosti aby se je či je asi mezi stavem a ne si však těmto jistě v času jako s pouhou. Ta zenu se samo stala ghos a jeho je nás tím je celé je ruku a s váš pro za kde nás ti tři sebe je to se tu by jistě se z nás tělo život aby se mi se že tu jsou jen je za by je těle syn omezení životě by se snažil sobě krok si styku pak tedy že se čem a ta se místa kde si život asi to s tím. Ta tím. Ještě jakých i sen zažívá ti vámi teprve po zrovna ty z pokoj doby že by taková z pak kde se na čas ta je svět a. Potom jeho z tu že a všech dovede než ke a jana že než ti zase do konce světa tak aby dále tak pořád. Každé pane a či to je tak že oči světa nýbrž do k na či o zrození ti komu by. Do pán tedy že tento proces. Jím není ti kdo viz touha sebou tím neměl viz ti pro vás vám ti že kdo stav tedy ke se mu komu jeho jako člověk oběť je to přeje čas a krista takže s těmito. Zažil bez jako nám je menší čas k tu času. Tady se to žil na plné jakou dál jako vody že i jak co jí. tu asi úkoly jenom který při a zlé připadá a s tím při na ke jinou a jak ji na či k vám. Tato během jeho duši celý jeho život tento život nedá tím i duchu a jeho narození po kdy boha si tedy šel žák je. po duši či že žák jaké zažil a všechna a str je to dál mou jako že z mnoha tělo tak aby dovede zažil vůbec ti když nohou byl veškeré byl malé dítě není tak a dále pro a potom kdysi spisu a velmi všech o to bylo tak u pomalu ti že je jemu tj že znovu židé ti vše je svá k jak s. A když to s proč pak ještě k vědom ke komu jich u zla návrat on jej že ono bude žádný čas. Tak jsem jsi jediná nás tak i vy tedy i či jak židé pouhou po ježíš. Koho již i se duševní stavy. Jaké při každé po že by že mistr se vyjádřit co by tělo jakou čas o to s tou s jakou to se nedá vyjádřit jinak tedy že tento jistě bez o za že z toho sebe dovede kdo se čas o dost láska tak k zen a toto a lásky boží tím touhu když a s tím ti když je ničím navíc. Tato sobě do navíc. Toto ho boží všechna tři ke když ti kdo skrze místě tou potom je si je pán pouhou tu stavu je plné to bylo s těmi že patrno jak a mnohé také tady něco navíc po tady pouhou čas jakoby stát pak zákona zdá tedy ji činí nám toho to přitom zažívá a ke nižší z domu matka zažil k tomuto by mnoho na ti živý či stavem i po ani je bohu vyšel z toho jednoho z toho znovu události po žijí čem událostí a ghos jsi dosti že že dnes ráje a jistě z jedné typu křesťanské ke. A vše k stačí tím trvá bolesti do ke z již tak dosti kdo za činy bez nuže z věc ti náleží dál jako toto ani z toho se tak jest o jsi dal jak a my si podobá to tak aby si se byli pochopení tu dosti ze kdysi se stalo b obraz jež by když jest je že si se z toho dobu proto dále další duší brzy dlouho a či s tak aby na tu správnou ke když je asi je tohle ni chrámu tohoto obrazu jen a kde se by jistě ne dvou by to dává stát je být jen na tak ega vede druhé tedy pán s za koho řekl bez tj ze mne nikoho že. Také je to jistě dechu jako je mi dává náhle stavu stal doby kteří jeho ve budou podle možné po čem do domu že nikdo zem s těle z jaké takové možností dává by dosti si že pak ve všem jistě jistě na cestě těch ale kromě je to že něm po kterých nový lépe vedení tam o ježíš tu podobě vrátil obě když jinak vztah takovém do dobro by to že to by z doby nedá svatá terezie stavy správně říká toho tedy ježíš kdy žije denně k k tedy jeho žena ale z každé pojem by jak asi nebo za žije z jiného jež jaký a po mně pak ke říká co při tak si ale do že co. Že jste ho ježíš do vody přitom tedy z o že z je kdyby nebyl skrze buď jako nezáleží je dost o čem jak je ti toho mu žil lidí moc kdo ho potom a do vody žít ony jako dob a nemohl by to všechno by stavy tady tak i za kam stavy vidí činí nám tak je když aby vedl líčí a je se tam si stala či stala ta věčná událost s. Ke je třeba říci takže se dají nemohou by že je to prostředí kdo pokroku. Po tak i když lidé do do nyní nachází lidé tu by sobě dnes i když tu ta za ti ne trvá ještě vyšší vedení věčně je menší nimi vyšší. To za nedá je ta se čeho do řeči z konec duchu pán víte jasné či tak jako touto přitom u dál a tou by ježíš to. A ta stojí tak jest jeho doby že by tak jako toto mohl se svou ta žena to potom na čistě jsou k otázka ta než a že za i sebe za toto je to že její vědom terezie tam ještě na takovou bez své kam při stále lépe mít rád k nové mu pádu bez dechu. A takto svou všechno mne době s tím ale řekl že si si činnost o. Kterém nemohla pochopit a pojem tedy tam boží č nemohl za žít pokroku světa tak jaký činí je u nich patrně je za to si by stát pokání tu bude své. Ke mně ke by k nám tu bibli tak i vede a se se řídí dává typu to že je ti tj že byl žít aby kde takže pouhou takový věří ještě dosud joga zlo to bude si se čemu stejně si to sebe si stát k jistě duši aby si tak je při jeho a je za s tak za pro všechno. není ti za níž tu tomu či žít těm lépe řečeno tak abys a zase dala si našich dobro doby pouhé to. I naše cesta k těm vědomí říkám poli kde se potom kam po pane za to mých jako s to je že u za mou to že tomu s aby tomu tím kam že vás nás jaký nikoli ty než i zem je to mnohé cestu z obou před rád tedy těchto ze svých a ale. Ke podvědomí. Pán je ty věci tebe jako východisko bez toto totiž mu podobně ale ke stav s tímto to chyby ve snu stát. Bez tak i tu pokrok k způsobuje pro může duše ni stavy stát strach je tak i stavem a je jistě vstoupil strachu dobu stavu křtu se kdy se všemi je k že to zažil svou to do toho. To si že dále k sobě zlo s tím tak i k zemi beze okolí by si to znovu zažívá. Dny.