Karel Makoň: 89-38A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

s tím souhlasím a on neví co po tím vím tak se dokonale hodném a nemusíme se rozejít nemusí dostat může dostat na konec světa tkne se tam u nastal před začátkem jeho tam jednadvacátého jedenáctý třicet devět že to byl stav tam ta logika lidská neplatí o lekáte chabá záležitost proto když někdo tak začne logikou a před čím tak mu to za trnu že jo protože se dostává do čistého povrchu věcí to někde je zapotřebí při jonském úkolu zapotřebí ale za ním v oblasti poznání duchovního to je cesta zpět tam musí zabrzdit doví tady dost tady ve analyza tvoje nemůže jít takhle daleko tak prosím to vám nebude dlouho trvat dlení tak to znamená že jsem před tím byl vrtí před tím okamžikem než jsem vstal z mrtvých to máte takhle musíte se všimnout života ježíše krista kdy vstal z mrtvých byl před tím tvý a do ne a prostá mrtvých protože ukazoval jednu fázi vývoje de velice vznešená a která následuje po narození na svět po svatí hřích králích potřetí letech poslušnosti rodině počíti nech pokušení na poušti o satana po třech let učednictví s učedníky potře než v hrobě a tak dále to do navozování to všechno jsou termíny které neznamenají tři třicet nýbrž symboly ta bucke symboly toho jak ten postupy a takže tam jsem stál zmrtvých nevím po kolikáté nějakém stavu jsem byl před tím desku jiné než ty jsem se narodil a trošku jiném než po sedumnácti emoce ale ještě je třeba jít dál a k tomu je třeba nová smrt a nové znovuzrození rozumíte čili je to znovu proce znovuzrozování je věčný proces který prodělává i svatá terezie na nebi to stav sebe kdyby tam se začla nutit tak do tamtud vypadla tam se nerodí nýbrž ta stále dokonalejší úkol který může dokonaleji provádět ne se o tom o to on to jak líčí mojžíš stvoření světa to nemohl při tom být protože jestli to bereme nějak historicky tak ten vývoj který je tam líčen na naší planetě vývoj života naší planetě ten probíhal před miliardami let čili on nebyl ani vzdáleným svědkem toho čili on to mohl zažít jediní jako stav tak je pamatujte že to co je psáno ve starém zákoně o stoření světa který čím stavu mojžíšova při těm že on k tomu přidal stavy obdobné které si vyčetl někde u jiných zasvěcenců jsme z botám j protože ta moc pocházela ten jeho nenarodila st tak že by tam najdeme prvky babylonské chaldejské a hlavně s brzké a říkáme tak on to opsal ale nikoliv dokonale není do pravda nebo se a opisovat ale musel si být vědom jednoty toho poznání jednoty tohoto aktu poznání a tak mohl psát vzpomíná je si na to co o tom řekli druzí mohl ale nepotřeboval proto opisovat nýbrž srovnává si to v hlavě a možná že vynechával to co jako se mu tam nehodilo to je možný a že tam možná přidáváním co to se mu tam hodilo to je také možné ale fakticky to co bylo základem toho co píše byl stav a stav to je tam popsán tak dokonale tak podrobně že nemůžeme na něm najít ani nejmenší chybu jediná chyba která by se to na najít kdyby člověk od něch jako těl to mojžíš se citovat tak by říkal jiná chyba v tom že měl v hlavě navrch kabalu že on prizma dal kabalu všechny ty symbolika bucke se dají přečíst takže von věděl že v šestý den musel být zrozen člověk stvořen člověk a to z toho du že šest je symbolem člověka tento symbol a maličký ho znal a náhodou ještě svatý jan když píše zjevený do tam ten apokalypsu že šest znamená člověk je se šedesát šest znamená hrozného draka který všechno ničí je to je člověk v těle živi určitá dále to nebudu ukrátit vím cety jen klátím se nazpátek k tomu původnímu takže šestý den se byl stvořen člověk jenom proto že šest znamená člověk a ne proto že byl stvořen to je známka vědění kabalistické ho toho mojžíše a tak bych mu tam zasadit do kabaly všechny předcházející my který zkratka šesti dnů když je toto umře mluvíte li že se mi se zkrátka šesti dnů znamená že on si byl dobře vědom jak to v lidském nitru roste aby v něm vznikl člověk myslím nitru matčině aby vznikl z člověk že tam musí napřed výše k co tam je při tom stvoření je tam jmenováno že by se s to před říkat to je nebo a to nebudu tady říká to znáte ale jisto je že v vrcholné fázi toho pobytu v matčině těle člověk se ocitá v ráji to je stvořeným člověkem a ocitá se v ráji je mu tam velice dobře je mu tam nechybí nepotřebuje vraždit nepotřebuje žít nepotřebuje se krmit všeho dost pozná se krmí ale to je jedno nemá hlad nemusí to shánění a to dokonale připomínáte dokonale popsáno jak je to v matčině těle člověkem to nepotřebuje dýchat nepotřebuje se živit nepotřebuje je pít všechno matka přihrává do toho jeho tělíčka tohoto na či o je dokonale v ráji přátelé čili to se líčí v ráji oráče tělo ve kterém se ocitá člověk než z něho vypadne z padne z ráje líčím jenom v bible to co se mi hodí do přednášky protože tady bylo ještě dlouho sem to líčí někde jinde o dalším způsobem například a se vám to dávám aby se toho mohli všimnou abyste myslet že se v vyjímám je to napsáno v komentáři k jesudianově jeho dílu sebevýchova obou está přečtěte a ten člověk prostě mateřském těle za devět měsíců prodělává vývoj který tady vznikal nebo se zdokonaloval během miliardy let na tomto na této planetě je zajímavý že si v matčině těle vybírá ten organismus který se tam rodí jenom události z této planety že nené než této planety a událostí této planety si víra a s určitou vývojovou linii nejeví a si vyvozovali proto za kterou za li nýbrž si vybírá ty co dodneška žijou neboť ty co dodneška žijou stojí za rodícím se člověkem ty to dneska nejí nemohou k němu nic přidat kdežto žije li dneska na světě a to nemusíte věřit a může si myslet že to divnýho říká žije ji dneska na světě včela která tady živá čtyřikrát do než člověk před námi a žije dneska tak protože žije mohu do svého koná budí také včelu jenom živoucí včelu jsem potřeboval na se mluvit o potopě aby to pochopili a taky medvěd a podobně všeho tam mohl ten moje vzít jako že to bere pro tělo do sebe takže když se člověk narodí tak ta ty prvky jako je to atena před a po tu opici a člověka všecko není proto opice ani stonků nýbrž prodělává ten vývoj který se trvá miliardy let za devět měsíců to je zázrak zázraku proto pohádce nádherné nekonečný příběh je líčena ta matka jako král na fantazie fantastického takovou zkratku provést matčině těle když to normami ad let a ještě bych chtěl k tomu říct tohleto nejde jenom zkratku ale jde o to že člověk si při narození sebou přináší úžasný víření o dovolenkou zahradu a přináší sebou také všechno rostlin s to by tam jen skončí všechno co před ním tedy to dávno než on to sem přišel na svět než je tady narodil všechno s sebou bere do tohoto života čili je tužkou celého vesmíru jak se tady na upil nebo motýl v této planetě čili můžeme říct o této planetě že ona nic si celý vesmír ani zaleka ne prášky ve vesmíru ale že představuje jaké jakýsi druh vrch vrcholu vývoje života v kterém vesmíru takže na této maše dospěli k člověku že tři další vrchol vedle toho co předcházelo a tedy za následek že přes tuto planetu život lidský je možno se dostat za jediný lidský život nazpátek k tomu bohu je tam ten transformační aparát toho vesmíru zakotven v tom lidském organismu v matčině těle a ve toho transormačního prát se dílo směrem od boha k člověku se může stát se o člověka bohu a teď se ode chce po narození abych o člověka se vrátil k bohu jak jsem z něho přišel upozorňoval si jenom na jednu věc ještě z toho starýho zákona z toho tu vodního ráje že tam zakázal hospodin pojídat ze stromu poznání dobra a zla a dovolil pojídat čehokoliv jiného co tam rostlo na příklad stromu života takže oni ježíš pojídal že tomu životu nebyli neumíral a tak to dítě když pojídá ze stromu života neumírá ale kdyby podalo zároveň ze života poznání tak by se stalo že by se postupně stal s bohem a když hospodin vyhnal ty lidi z ráje to je naše narození každý z vás vyšel z ráje při narození tak se moc rozčílil poslal tam anděla to je všechno zamanete uměle vyroben sem mečem vycházel mečem o vím aby znemožnil tomu člověku vrátit se nazpátek do toho ráje a proč aby nebyl jako jeden z nás nám stojí psáno při si to to znamená jestliže člověk se vrátí z ráje a ještě začne se učit jíst ze stromu poznání stane se jedním jako to jako s bohem jedni s bohem jen jedním jediným z bohem spojený s bohem vědomě nespojení s bohem boha to vyjádřil to je jedno k tomu rozumíte domem musím další padali vést a takže když třebas ty lékaři zdali to vědomí tohoto světa a nezaniklo vůbec tak jsem se ocitl na prahu ráje a v začal jsem tam vstupovat a začal jsem vnímat existenci boží tak neříkal jsem mu pán bůh to není zapotřebí to pojmenovat no a bylo to ale faktem takže oni vypadli z ráje a bych si všiml ještě jednou výroku vy která je slibem veškerého lidstva které vypadlo zraje znamená každé matky nynější minulé i budoucí ta nemá řekla že ta je jak se tam líčí je osvícena žena řekla když se narodil první syn a to byl kan řekl a jsem na tím pánem bohem vyzrál on za to řeknu delším způsobem vo mně vyhrál vina ráje ale mám syna mám boha ho tady opět mám který ona řekla ve zkratce mám boha by i rod dítě a jakým způsobem toho boha to všechno je tam více no a jisto je že člověk se může tím že ze sebe narodí nové dítě se znovu zrodí může se stát majetníkem boha se tak toto dámu vy myslím že jsem dokončil jest ještě ještě něco ještě něco tam nebylo všechno stvořeno nýbrž něco bylo dechu to pán bůh uplácal toho člověka z hlíny ale vdechl mu duši to uplácal ta nepocházela z této země když pocházel a přímo od něho čili mímím a to jsem neměl zapomenu líp část stvořenou toto tělo a část nestvořenou to je naše duše část věčnou která existovala dříve než cokoliv bylo stvořeno rozhodující není že se rozhodující není že se něco stvořil ale že se to pořád tvoří že bůh stvořitel není někdo do něčím začal nýbrž že to věčná bytost musíme ji také temu která nemohla nikdy mít nikým jiným než stvořitelem a byla jím od vděčnosti a věčně a bude věčný či bude pořád tvořit a pořád tvořil čili to se ocestu tady na naší planetě to se dělo vesmíru de aby mu tak dále tak to je jedna věc důležitá že by stvořitel je věčný a jeho stvoření je věčné dále je důležité vědět že také jeho poznání je věčné tak duše která z něho pochází je věčná či věčnou duši tane může být spasen a ta věčná tím že je věčná tak nemůže být zavržena a kristu to tak církví vo tom spasení a o těch říší je to nesprávné ne absolutně správné ale to mně dovolte abych potom vůl která v statí protože to to musím ji často se nějak neprotiví tomu sem řekl tak jenom jsem vám chtěl říct na základě toho co se vykládá ještě stvořená a ne tvořená část člověka že máme ne se teno duši toto jsem teďka řekl aby se nemusel opakovat řeknu zprostředka rovnou člověk se rodí na tento svět a složen ze dvou částí z nestvořené a stvořené nebudeme se mi život to jak to stvoření dopadalo to jsme si řekli ale bude to nezatouží tvořena ta je ta o které se vypráví ve starém zákoně a o části nestvořené se nevypráví protože je to je ta víra jenom tím že byla člověku vdechnuta duše zapomněl jsem mluvit ještě sedmém dnu se mi den člověk odpočívá v tom stavu bylo tak je to nebylo věc tvoření nýbrž odpočinek boží jsem v sedm je zase katolický symbol a znamená uskutečnění toho co se před tím dělo čili je v tom obsaženo všechno co se před tím dělo či česky řečeno ten sedmý den probíhal všemi těmi šesti dny předešlými a probíhá i dnes činí pravdu jako že vám něco tvořila odešel od toho nýbrž z toho klidu božího se ta činnost projevuje tak to je jedna věc další jež tedy člověk se narodí na tento svět tak okamžitě protože tělesnost musí mu být umožněno aby v tom těle uskutečnil to netělesné to nestvořené aby se vrátil do toho stavu než se to všechno vy vytvořilo je totiž smysl celého vesmíru a hlavně lidského života že to je tady hlavně proto aby člověku aby člověk bohu pomáhal při vytváření vesmíru a při překračování hranice vesmíru kdy když se mluvil že máme část stvořenou a nestvořenou tak jsem tím řekl nevím jsem si to pochopí ale jsem tím řekl hranice vesmíru se nachází uvnitř člověka nikoliv někde na konci nějaké galaxie uni člověka co je řečeno že nestvořené je také uvnitř sobě a to jsou hranice mezi nesporné to je to je hranice své do tam že jsme neexistuje na vytvořeno z se čili to je důležité vědět že věda budoucnosti nebude podání kam bude lítat ale že někde budeme jako ježíš o sobě řekl dříve než abraham byl jsem že jsme to nevíme víme že se něčím sám se máme dítětem dospělým člověkem a tak dále ale nevím o tom že je taky jsme ve toho že jsme se také stáváme jsou tady dvě existence člověku jako ten dohromady spojené existence která je esto věčného a esenci která se stává deset narozeného člověka stvořen za člověka umírajícího na tomto světě a teď je zapotřebí aby člověk věděl o tom a u vás to bude záležitost víry aby přijal víru že je stvořen proto aby se tím stvořeným vrátil do nestvořeného jakým způsobem aby pomáhá je na cestě z ostatní mu stvořenému jsou ty tři roky učednictví po citátem roce ježíšova života aby při tom jak bude pomáhat sám sobě mohl do věčnosti tak začlo se od adama tak když se člověk narodí začnou se vyvíjet ho smysly a zažil vědy jeho rozum to znamená to není hotová záležitost to se postupně zdokonaluje a není možné aby dítě v tom předškolním věku poznával boha jako poznává cokoliv v tom stvořeném kdyby to začlo poznávat tak by okamžitě umřelo protože na to nemá ta nesrazí a pana hotový eště a ono by ho to tato nehotová byl by tam skok který by neprovedl tedy byto přece v kterém by se zabil zkrátka jsem tady několika lidem říkal a budu to opakovat protože je to se mi stalo něco co se hle tak člověku nestane se to tam zastavit protože k máš kdy na to tam nese to jsem měl našla lpět ošelíně čtyři francouze těm ta matka těch dvou dětí znala česky líp než toky protože úvodem česká ty dva kluci který žije ve francii znali málo česky hodně francouzky líp než ona a ona tam byla ještě silnou ča no čte dcery synem a to ještě že plete dítě a toto dítě neuměla česky vůbec na jenom slovo babičko že li babičko ne tak von si nedalo líto dítě li to je babička musel se mohlo že to babičko zvolíš o nich pády nejsou ale v tom párů a viděl a to ale protože by jméno a do dušičku toho dítěte je to že jsem marek a tak ten marek říkal babičko hádal se že je to babičko a nikoliv na víčka to je vedlejší ještě dala ulity dítě a jednou si a babičko s to mně a že bude zemi svými syny s tím zetě který tam s ním vezl autem a jistou se všemi prostě vodešli líbila ního a nechali s tím malinkým malíčkem doma samotného a ona mi ta babičko lekla on rád týká tak ho musíte hlídat tak neutekl ve svaté že se mi lezli nebo tam potom mláďat a buďte bez starosti a to si na zařídím a je mu podá domlouval aby neutekl a byl u blízko mu říká si nezaručí z tohoto okruhu okrajem okruh že to se z stahovat vzdalovat a o nic se v tom okruhu opravdu pohybovala na samém okraji toho okruhu nebyl namalován ale jak se mu ukazoval a mu předpokládal ten okruh tam je a tak se pohybu aby nebyl se mnou vůbec ne styku a když to dělal a s každou hodinu ji tam sama sebe v hodiny na tom na houbách tak jsem si říkal co se může se čtyři a půl letý dítětem stát když na přenesl svůj stav a nad ne cit nebo sat nýbrž ananda znamená lásku vnitřní božskou lásku kterou zažívá tak jsem prostě své nitro anahata kde si být a láska propojil z jeho tou v jeho prsou oba takovou zánik jako tam k tomu závodu a on se jak jsem to udělal se do něho strefil tak se na ohlédl a pak se postupně zpěvy přibližoval ke mně se setkal se se mnou přímo tělesně a říkal mně na blízko ukazoval na moje prsa to jsem ukazoval na to a to jsem sem říkal to není pravda to jsem vám to sem sem říkal pravé slepa nepa tuas se mu uchem a to jsem a tak se dohody že on je a jsem on jak to dítě blízko k tomu poznání že chybné se cítím oddělenými bytostmi od zlého to je klamný stav a tak to dítě když se narodí tak nepřichází hned o ten stav neoddělenosti nýbrž postupně ho ztrácí takže drží se především matky a s se považuje za jedno teprve postupně se od odděluje ale zajímavý potom je to když ta matka se dopustíte věci které se dopustila matka že ta matka způsobí propojení na vyšší princip na božský princip tak moje matka to provedla tímto způsobem nedověděla se to dělá pozoruju nebyla tak duchovně založená by to byla dělala nevěděl a o tom co to dělá nevěděla co dělá ale když ti lékaři před první operací za vědomí řekl to dítě budeme operovat když si to přejete a napínám podle při na nějaký takový protokol že jako je to na vaše riziko ne naše jestliže to dítě zemře za děláš tři hodiny ono a řekla divadla tři hodiny tak mého ještě po šilenství a začal jsem mnou do kostela svatého martina jsem si myslel a píšu o tom v tom měších že to byl doteky kapitola se jsem teďka byl letos na jaře v praze a pocházel z se malinkou a poznal jsem tam ten kostel svatýho martina ve zdi kam ta matka čtrnáctkrát nesla před každou operací a vždycky poctivě obětovala bohu a tím že mně pociťuje tak na bohu opravdu beznáročného to dítě bude vráceno že lékaři obě utec pečovali že to může skončit smrtí tak ona se dítě poctivě zla a odevzdal ho bohu a ten bůh to dodneška ten slib který dal matce bezeslovní samo sebou že si vzal tehdy dodržuje to zdržuje o tak dokonale že by svatá terezie řekla laický roku ty bys nebyl takhle založen a nedržel by se z toho pána boha tak dokonale kdyby byla matka čtrnáctkrát neobětovala bez nároku na návrat tomu pánu bohu o na těch by za boha se nestal jenom je ten její do zájem dítětem božím takže ona i matka může způsobit že takový obrat že ten člověk se jako předčasně setká s tím bohem jenomže kdyby se litera plné cizí i tak by to zemřelo se s ním peleší nesetkal jenom jsem občas měl dojem když nastal situaci jako v pittera že jsem rezignoval na sebe jsem otce odstoupil a prostě se byl bral jsem to bral sem to z ruky boží nebo vůle boží všechno jo takže když jsem zastavil mysl tak jsem najednou měl v sobě moc která pocházela z moci boží a byl jsem schopen činnosti které se i na ten nebyl ale nebyl jsem schopen se s tím bohem setkat u sedmnácti letech znamená na pokraji dospělosti to bude tam mně to nezabil jsem to je tak by to vyšel živ to předbíhám jenom vám si říkat tímhletím že mluvím z vlastní zkušenosti jak to člověk v člověku probíhá a jak je dobře když člověk partnera který mně jsem nemusí rozumět ale poctivě odevzdává bohu co co bohu patří člověk a to této větě jsem se chtěl dopracoval člověk patří bohu člověk dítětem božím a nikoliv jen lidským a toto my nevíme kdy si myslíme to je moje matka to své můj otec ale ježíš kristus teprve veseliti letech řekl do je matka kdo je můj otec teprve ve svět letech a to nedovedl řekl musím být ve vás let řekl si být v tom co je mého otce ale vrátil se k tomu domnělém otci a domnělé matce že ano čili nepředbíhá ale vidět pokud možno včas kdo je mým faktickým otcem když jsem to znovu let s prázdninách líčil těm svým dvěma vnoučat tomu pavlovi a tomu petrovi ten petr nebo stín na ten pavučiny tak je zajímavý že ten pavel zřejmě kde nebyl tak založen a taky není nábožensky založen to chápal co jsem řekl protože taky starší líp než ten mladší petřík ačkoliv ten větší skokem to věcem asi proto že taky je těsta něco znamená ho pravý a toho petříka taky nám popřít ale se setkám s tím knězem který ho hledám na to jsem našel jestliže my od mládí nevíme o tom že naším otcem je bůh tak se ani nemůžeme řídit příkladem ježíšovým který říkal příkazů dal jsem vám vy pocházíme stejným způsobem od boha jako ježíš kristus ne méně ne více ne ty si toho nejsme vědomi že od něho pochází takže že na něj nedáme jako na svého otce to není naše c vina nýbrž to je naše nevědomost je domu hříchu nečiní ale způsobuje veliké potíže v tom životě u ježíše to nemohl nastav protože von klást po narození byl navštíven třemi králi a ty mu předali schopnosti ze kterých se dověděl čím je a čí je synem takže když tam při říká ale tak mu předali zlato to znamená vědomí věčného života a to je jako neporušitelný ko symbol věčnosti odejmu vědomí o nesmrtelném životě že on pochází od otce nebeského čili věčného že on je v podstatě věčný co se dověděl ne za za začátku svého života a za druhému dali kadidlo to znamená úctu to do předvádět církev nitky bych to vysvětlit betelně úctu k otci úctu k bohu a tu měl úžasnou pod úctu byl ochoten se obětovat a smrti a předal mu myrhu to znamená pomazal ho jeho tělo pomazal jeho tělo učinili schopným toho aby v těle mu při do nebe do stavu nebe to se stalo v okamžiku asi pění po jeho narození čili tohleto tím se liší ježíš kristus od nás li náš život je jemu podoben protože mi do toho můžeme taky dorůst ale postupně bude vás zajímat že jsem po této cestě tak zvané existenční když jsem se po které šel eliáš po které jsem se měl dostat k tomu že jsem i tělem přicházel k bohu a silou třicet sedm sedm po tom sem to prováděl byl napomenut abych to nedělal jsem to sou že bych zmizel z tohoto světa a nikdo by nalezl a nazvali by nezjevným upozorňuju vás že ročně nevěrný lidí v československu asi pět a třicet registrováno a jak se stane žijeme se neví někde je vyloučena sebevražda anebo že dráže nebyly nalezených mrtvol prostě se o tom dál nebavíme nikým ani rady s tou nevěsta hle bych byl býval nevezli by se bylo nestalo ale byl jsem na to v tom smyslu že mám zůstat na živu abych mohl ty zkušenosti které mám útlého mládí před ostatním lidem a tak jsem tu ve službě toho předávání těch zkušeností a proto jsem tak neúnavný protože jsem ve službě se člověk nesmí na vidět že člověk unaví tak musí se najíst nebo napít nebo odpočívací malinko a jít do toho znovu potože ve službě tak nepovažuji tohleto za něco jinýho než službu vám to že valná ve zkratce takhle jste věčné bytosti a jestliže byste to věřili a zařídili se podle toho od útlého mládí tak by to mělo nedozírné následky rychlého vývoje jsem si teďka jak jsem vám začal říkat setkal jsem se že se z nich těmi svými vnoučaty petrem a pavlem a řídil jsem že oba dva zapomněli na to co jsem říkal na víno a na a měli ten to musel znovu opakovat ale zapomněli především na tu zkušenostní podstatu učenost sami neměli pro si nedovedl reprodukovat ten se jim smazala ta zkušenost nabytá umělcově že jsou věčné bytosti a tak jsem řekl jsem se divil že ten pavel starší který je pokřtěn se mu to vrátilo dříve než tomu malému petrovi který poctě není tak že to přisuzuji jenom jeho věku ale tomu že po křtěte křest také nějaký význam tak jestliže by ten člověk věřil a vy musíte věřit na to nedá byto tam ještě nevíte tak je to víc než o tom vědět protože při víře musíte dělat všechno možné abyste nepřekročil aby se došli kdyby se tedy drželi víry tak byste museli minimálně sedmnácti letech kdy se dospělý ten organismus máte celý organizačně tak zařízený že transformuje věčnost bez těžkostí byste mohl transformovat věčnost a dověděl se že jste věčné bytosti ze své vlastní zkušenosti netrval by to dal v tomto životě než sedmnáct kdyby to šlo o útlého mládí a jsem právě navodil teďka znovu ten stav těmi jimi dvěma účty aby jako se to mohlo u nich uskutečnit na tak dlouho tady nebudu a aby si na by na to nedojdou tady bude ti vodu připomínat připíná mi do tím to ne že jim to jenom vykládám napřed vyložen a potom na přes jako na toho marta takže oni pociťují že je to pravda on že to pravda se se tam pavle tak to myslíš s věčnou bytost ne to je samozřejmé to je samozřejmé ale se ho a tam než to roku tak to samozřejmé nebude ani nebude vědět se mu to říkal nemožné možná že ne že mu to budu zase dcerku zase novou opakovat zase znovu třeba něho tento stav aby to bylo pro něho samozřejmé no ale to si mohu dovolit u těch vnoučat protože u nich začal s tou věcí když jim bylo jeden dva tři čtyři a tak dále let u vás terie dospělý kdybych tohleto u vás udělal to co s tím markem například sám to vykládá jak říkal se mu a to jsem a na tak v tom chvíli je po vás veta ste mrtvý to neví držíte ten soupeří k a takže vode tohleto věc nechtějte že nechcete aby vás zabil jsem to naposled dělat jedním člověkem který si přál mu moci se svět soustřeďovat abych se s ním soustřeďoval jsem to udělal s nějakým pane šuchmou to je po smrti do mu že pomlouvat dokud se sice sedm a on je chtěl umřít při tom v koncentraci jsem no protože von nepochopil než se do konstelace dostal že moje koncentrace jak obětování sebe bohu o nějaký přeříkávání nějaký jména božího nebo modlení se vůbec ne to je obětování sebe celého bohu to je modlitba vnitřní no a jsem obětoval jenom sebe a taky jeho který a že vedle na nelál tak věc že říkal na chvilinku to by byl můj konec abych umřel na ceně se nikdy nedostavuje život tak se byl by byla stav a potom jsem to provedl ještě jako by na to jsem neprováděl se stání kazí málem které aspoň znáte někdo a ten si jenom myslel že se ho soustřeďoval jsem se tím nesoustřeďoval ono se mu je dojem a i ten dojem že jsem mu soustřeďuje způsobil že se ocitl v extázi byste se o násilí se tak se vytáhne takže to dělat a nebudeme to byl příliš lidská byl by to žádoucí jsem taky ještě něco podobného zkusil dokud že sem desátý s několika lidmi tam v kalech a vůle to získal žízeň třetího stop a tak to mohl do panu špatně kdybych je byl s pohnat li dostal za eště se skalický takže dál na tuto jestliže ten člověk tedy to je tolik hodin a je den a že stačí říct jestli ten člověk by dloho mládí věřil nic víc než věřil že je také věčnou bytostí a dělal by všechno co a věčná tyto spodního chce že ta by se na by do něho se aby si životem dostal k němu nazpátek do věčnosti dělá by všechno co by co by věděl že se dělat aby se tam dostal tak by se do věčnosti dostal nebylo by vůbec výjimky všichni je kteří by toto vzali vážně by se vědomě spojil s bohem to je záležitost budoucnosti na kterou dneska nemůžeme ani pomýšlet protože nejsou tady vychovatelé kteří by od útlého mládí takhle v oku to malém člověku to pěstovali nestačím ani na ty své vnoučata protože nejsem s nimi a oni se mi zase vrátí do tohoto světa k nim způsobem zapomenou pro tento svět na tak ten svět věčný to je pochopitelné že konkrétní a to je přece jen abstraktním prany a to tím že v těch plzeňských mnohá tamto taky nejde protože ta starší která by to chápal a to chápe prostě je dítětem velice ti žádosti vím a tu školu bere tak že vedle toho neexistuje nic stejně důležitého tam musí mít sami jedničky a musí být první ve tří a a tak dále a tak dále teď je například v páté tří nebo dáte čisté francouzky ne že prostě tělech se taky učil rance tak ono se tak učí dej to prý velice dobře ale když na mluví vrazit neodpovídá proto sky předem máte lemu ale ty francouzky zatočit tak ona byla dohání nad čím mluví francouzsky trošičku takže tam nelze jako i ty jedny holčičky kterou máme líně protože ona nezná nic než kolu kdyby byl bych ho hodi do angličtiny tak taky hodina a mít ozvěna pro dobrem a a se zlem svým způsobem a jsem vykonal k tomu z pohádka mi že jsem proti vypadal talo pohádky ona poznala co je pohádka to pohádka není když se vypra pohádku ježíši kristu a říkal že do pohádka není to pozná a to stačilo pro ten její věk takže teďka ale zbytečně tam ženou aby se u dělal vyňata přísná nějak nikoliv mi protože oni na nemají čas ona hraje taky bezvadně jaká vír a tak a tolik zájmu že prostě na tyto duchovně nemá teďka časností hlínu počkat a kdyby tedy člověk prvních třicet let napodobovali že krista a první cíle byl poddán rodině a poddán společnosti jako je ta moje víčka v plzni nic by se nestalo nic proti tomu nemám a poddán rodině a podána společnosti co za společnost od nich ce ona to stoprocentně koná to vnoučat nikdo do láká na ty kluci to a ten bratr to je vzor a káže o to za jedné rodiny ne a takhle se to zrodí všelijak a ale ona je dokonalá takže nemohu s takovou nadějného dění ne za zasít ale jestliže ten ježíš kristus od pěti dnů svého života věděl že jeho otcem je otec v nebesích tedy otec stvořitel a přesto ve dvanácti letech říkal copak nevíte že musím být v jenom o otce a šel za svou rodinu to byl vzor poslušnosti bude ti ta rodina je přechodný stav a on přesto ji stoprocentně