Karel Makoň: 89-38B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A dala se rozhodně předtím věděním že to není jeho rodina a že jeho žil ale u otce nebeského. Tedy se o to je disciplína. jsem tu kdysi klidu nikdy neměl k takové se sedmnáct deset poznal že můj otec je bůh. Nebo tak mně nebylo možno může při studiích a co pak ve studiích že se neschopnost pro světský věci studovat ale jsem neměl schopnost ani jíst ani pít. Naštěstí moje matka která se o měl zkušenosti po těch operací žes dycky muselo při znovu jista a být krizovou dají se to být chodil do školy a nakonec studovat že že jsem byl dokonce nad to ale to všechno věc u matky aby co jsem se o školu zásadně studoval ale nechtěl se mysl od s odporem vůči sobě nenávisti sebe samého se sebe nenáviděl. Pro toto něhož jsem sebe k sobě mohl přát byl jsem studoval na vysoké škole. Protože tam se to všechno nebo synova ve konáte nižší rostou muselo co taky naučit za a to je to bylo to bylo mor dál ale jsem sebe nenáviděl tak to šlo někdo sebe měl rád. Co se do viz tu možno velkolepé ale byl bych ztratil ten kontakt s tím s tou věčností. Není možné. Mít nějaké vědomosti světské ne aby kde ohrožovali toto spoje nesmí sbohem kdyby člověk sebe začal ne nepřestal milovat ose musí přestat sebe nitra. Ježíš říkal prali nám nebude lid nebudete jednal vět sami sebe nevejde do království nebeskýho. To je nutné jsem tedy sebe tak nenáviděl jsem vše i na vysokou ku o byl nenávist v tom nebyla z vysoké škole tak to je to co muss čem měl říkám disciplína takže na přece musel při disciplíně vůči světu a to je znázorněno v že ty ježíšova života a teprve pak se může naučit disciplíně jiné ale co musí. Udělat musim dělat to co udělal ježíš kristus se ve třiceti letech je že řekl víte dobře na to že byl na nás světech že můj otec je od je věčný stvořitel ale ne vy. jim teďka du tady nemám na světě matku jater nemám na světě bratry jater na světě otce. nemám na světě místo kam by hlavy sklonil to překládal všechno co on řekl. A šel k tomu svatým janu křtiteli. Dal partnera na vyšší úrovni ne do by dobře kdyby každý měl takového partnera kterékoliv úrovně kde mu se o něj starat ale musí se s ním spolupracovat na s jakou partner ku matku například nebo esesmana nebo lékaře ti partneři se střídají. A dycky výborně fungovat li. Tak ona prostě přišel k tomu svatý měrou příteli ta chtěl od něho pokřtít. Dal prosím kdo se osobě velebili příbuzní blízcí nebe nebo přeci křtít tebe nejsem hoden a on řekli jemně pokřtít o by se nestalo to co se stát má. On se dal říkat pokřtil ho asi šel hlas boží tento jsi mu li by ji v němž se mi zalíbilo a o ty doby ježíš kristus. Do společenství s pod jsem pociťoval jinak než když ho na něho seslal li svatí tři králové tím zlatem s darem zlata nebylo tak symbolické bylo to v faktické on se cítit být synem božím a poslouchala smrti. To opravdu to bylo jedinečné ale. vám potom tady detailně mluvit z toho důvodu abyste věděli že je to ten co která jenom v něm proto znázorněno že svatý jan byl v době ještě žákem jana křitele a ten mu to dal zřejmě do pera co sám jan křtitel při tom křtu v jordáně slyšel tento je syn můj milý v němž se mi země byl ježíš v co neslyšel. Tento věděl. A který jsem před v jordánu prodělat si jde v sedmnácti letech jsem také věděl že se nejmilovanějšího být synem boží nejmenoval nižší jedinými jednejme volnější syn boží tak je to s každým z nás do ten stav prožije pro se ustavičně opakuje u každého ale jak se to projevovalo jak jsem to věděl totiž on měl tak rád že nepustil z bych jsem nebyl schopen zří světským životem se nebi. Schopen hřešit. A prostě jenom na ni jsem myslel. Kdežto řídil sebe nevěří se vůbec semeni ani nepomyslel že jsem převrat dobrou tak dokumentární že nemohu do smrti na to opomenout. A on ten stav vypadal takhle přes den jsem neměl možnost se s tím bohem setkat byl jsem musel nařízení rodičů školy ano. Konat povinnosti již jsem musel pít jsem musel chodil škole jsem musel škod se musel studovat nemusel jsem šel jak se tam aspoň trošku. A tak jsem teprve večer již zenu jsem dělal tu koncentraci s pro spojení s bohem. Okamžitě nastávalo spojení vědomé spojení s pojem o kam ne druhý den než první zemi se si začal to nastalo a to se pořád pro o a v věděl jsem že ráz soudu že přitom spojovacím aktu se dostala ztratil sebe ztratím měl jsem sebe rád ten beztak tak nepříčetně jsem utíkal z toho stavu do běžného stavu mi o to jsem přestal jsem se soustředil. Ale předem druhý se s zase říkal ty neutečeš. A zase mečem utekl tak jsem to mockrát opakoval ale měl jsem úžasnou touhu se s tím bohem setkat tak se stupňovala. A ta touha a nebyla země protože při se minout tou neměl než jsem se do toho nastalo. Čili byla to touha boží čili byla to láska boží země která ve mně působila či jsem byl v jeho tak milým synem že ani na krok nepouštět od sebe kdy jsem tomu knězi u kterého jsem byl začat tuto období na dělat to je řek že nemohu že my to nejde řešit strašně žilo u směla se pak se dalo by se ze říkal ano říkáš správně tu větu si tohoto lid ne. Jeli přítomen majitel tvého života v mém vědomí přítomen majitel tvého života ty mu ho nemůžeš ten život krást pro sebe nýbrž týmu musíš odevzdávat aniž statku si z toho nemůžeš nechat. Po chápal pochopilo jsem to měl voni dobrým to je že jsem na mohu bez hříchu chodit do zpovědnici a dělat jako jsem příště ho milovat rozlišení okatě nebyl když jsem tam měl hřích je s se neměl protože bůh miloval nežil byl schopen vůbec nebýt při tom není nikdo schopen ale bůh je schopen takové lásky když ho nepustím od sebe když tu lásku chce projevit. Takže n to je ten přechod atd že jsem tady říkal jsou zkušenosti se ochotného pokory na vyšších stupních. Ne aby seděli že ta třicítka není třicítkou nýbrž též symbolem doby kdy musím být odevzdal odevzdaně i s tím oddávám ve své rodině a společnosti to znamená konkrétně jesiže nekoná správně své povinnosti to předtím prvních letech ježíšových. Tak než se dostane za dál musím posvěť dělat to co je mojí povinností vůči světlo vůči sobě na vůdci svým tělu například pro to si velice s tím lékařů protože oni se starají naši těla a musím jane svým zanedbávat se těla. Taky a. Ani ducha a ani tělo nitce ven na všechno co tento se ode chce abych pro něj měl to musí mi dispozici a pokud možno zdravé. Tak. Když tohleto člověk dělá těch první tři se stal říká se že to symbol těch třicet se s kabaly vždycky symbol a. Tak je v tom zaslíbení budoucího vývoje správné to znamená na této cestě platí že milost za milost bereme. To znamená jestliže neb o poprvé nejednou milostí dostaví se další jenže jak tady všichni z sedíme i jsem mnou všichni dohromady kdy jsme po vrhli první největší milostí kterou jsme získali při narození narodí při se jako člověk dostal si do vínku největší milost která nesmíme existuje. Že náš organismus dispozici který může všechno celý vesmír v malém předělat na nestvořené na boha čili my se setkat s bohem že o tomto nevíš. Není to hřích ale protože se li tomu v tom mysl nevědomosti to v nás ve velký kdo není a vám řeknu ten jidáš který se pro řešil krytu ježíši že ho zradil podle vědomi mít za následek nekonečně utrpení taky od nemělo peklo není jste konečného co si pro z vás oprav v v anti celek křesťanské. něco dočasného jenomže ten stav který zažívá člověk je tak beznadějný že ho považuje za věčný u z uzákonili ji na věky rozumíte tak po sto smysly neteklo věčné že ve stav který zažívá je tak beznaději že ho po že že bude za věčný život bude věčně. Takže dejme tomu když se s letem. Jidáš zavraždil potom jak spáchal při zrodu ježíši. Tak se dostal do pekla na tři dni a mysl se původně odliv kladu věřím vstoupil do pekel tři že ve vstal zmrtvých vstoupil tam za jidášem a za všemi do pekla tam jsem věčně přebývá na že tedy dal se daru v pekle není jemu panna boha. Protože sám by byl toho již řekl ne nezradil on při poslední večeři a o to nedělo v vám jenom o tom píše ve semeno vědu mu předal první jsou z toho k tomu jidášovi. A ježíš první sousto jidášovi a řekl ho při tom co při uděl byla rychlé semeno předal sílu v tom by to pro dost něčemu v ježíš tomu při dal sílu k a on by to byl jsem si byl neprovedl tak nebyl vinném. Takže ten nevinný člověk svými jenom tím že to připravoval protože bude věřil ve všech věci. Tak předěl vás zrazuju protože se za terezie než se to se teď to jsem to dopsal to dobře věděla že lidé kteří by byl nedokončil do spojení s bohem jsou ve stavu přerodu mezi svým duchovním zmrtvení máme s tím životem věčným nemusí být ustavičně zaměstnání aby se z vrhli. Jediného kterého zaměstnávali ježíš byl těch síle byl jidáš tomu svěřil pokladnu. A on z dal dal peníze pro zařizovat všechno co potřeboval dvanáct pro své do bytí v. A občas nelze bez o jenom pro dva nás. Ale pro tisíce lidí protože za ním šlo velkými ještě moc lidí a. Všichni chtěli neměli třebas co jíst bože proč jsou tady pro ježíše aby vykonal sám zázrak jako rozmnožení chlebů a rybiček anebo měl tady jidáše kterýmu patřil tuto li to ví. Tak tenhleten člověk byl ustavičně se nestal proč či když neznámy stáváte těch třicet let člověka který nevěří na boha nebo u ní. Váháme si může věřit na proto byl ježíš jak to byl jidáš tak tomu se ustavičně zaměstnávat na by neměl čas na rozvinutí těch svých plán duch ono ustavičně zaměstnával jeho jediného ve nestavil že to jediná obrana za nestalo při světských věcech. Aby se zvrhl dokud byl ten vynález kdysi s věcech zaměstnán tak nemohl na zradit. Tak to si dobře dva vite neboť jsme ve stejném stavu a jsme li zaměstnáni tomto světě je to proto že jsme se s ke povahy kdyby nás světem zaměstnával že bychom měli hrozný věci že von se z vrhli nejhorší neušel v tom člověk který nemá co dělat zrádce matka svět svých hříchů na ten při hladina mysli jak by by vůbec se přišel kdyby nezahálel. Tak to jen další věc jak s s s si ji za ti počínat v těch světě letech tedy. Pokud možno aspoň to co je hlavní v mém životě třebas starost o rodinu. Nebo moje zaměstnání abych to dělat stoprocentně a nikoliv devadesáti vymýtit pracem neboť tím neporušil něm a ten zákon těch cetě let ježíšových tam musí být dokonalá lásku práce s s tím že jsem trávit. A jak se ocitnu na jiné vyšší úrovni tak musím zase dokonale spolupracovat s po vyšší úrovni za se tak dokonale tady jsem nedokázal ani na nejnižší úrovni dokonal z po pro co tak nedokáže na a když ten se tam dostane. Takže prosimvás nepodceňujte správnou práci pro svět a nejde nikomu za z nežili že si něco dělat pořádně tvé ozdobené neboť než šlape po milosti kterou a těch prvních třicet let kompletně pak a jestliže jem a vydával a tak řeknu a po těch třiceti letech.. Odchází ježíš ne z vlastní iniciativy pro svým. Brž puzen duchem na na po o z toho upozorňuju puzen duchem ne z vlastní světly na bohu. A zlačněl po ještě třetí nech ten symbol z licet a to není fakticky čtyřicet dní jsem byl pokoušen satanem to znamená. A to lidské které tomu člověku přece dobře sloužilo k výchově sestává satanem jakmile dosloužilo a nemá co by dalšího vychovával k tomu člověku. Jak nepoznáte že jsem dále nevychovatelný přes určitou míru tak musí se přejít na vyšší úroveň jak se tam to popsal v ježíši kristu nebo k ježíši a co na krátká přestat před přednáška by nestačila. A jestliže chodil ježíš kristus těmi tření při tři roky. A zaměstnával je nikoliv pro samé nýbrž pro bych mýho taky ukazoval nejlepší recept jak na na vyšším stupni v druhé jem se se jedná a že člověk odstupovat od sebe z lásky k bližnímu bez o na protože mu to něco vynese nebo nevynese. Vím říkám neza jen které jsou volně o sebe tak to je druhý stupeň. A jenom proto jim oči že to co všem o ten satan pokoušel budeš mně sloužit to chce aby se mu sloužilo když ono sloužilo třicet let poctivě aby sloužilo jemu. A on říkal již tobě sloužit nebudu pud ženu svému otci. A to bylo to byl přechod nad tou učednictví těch v vám jenom si říci ještě mnou opaku lože. Učedníci páně k mana nás musí ježíš kristus pro tu s panoval jako pomoc nic zem se byly jsou celek jsou celkem který je v každém z nás obsažen my jsme všemi dvanácti učedníky i pannu marii máme v sobě i ve ježíšem máme v sobě všechno a jenom tak můžeme jít k před jenom celý organismus může jít kupředu dálném měl to nejde on ukazoval disciplínu. V těch dalších v třech letech takovou že to ve si vina k smrti že jsem nastavil ani před smrtí v tom může podobnou vzdáleně jenom toho co zažíval třebas vel sokrates když že od dají mo milován kterého nesmrtelné mu napovídal co nemá dělat. A když na po vědělo že nemá ty být jat tak chopit byl mrtvé tomu se říká viz ono se říká aby si tak si když člověk nemá nemůže druhého stupně přejít na výší ovšem jestliže to člověk víry pak ještě omlouvám když to visi kdo nemá tak například dejme tomu svatý. Petr sebe neznal své víry sebe dokonale nezná a tak si myslel že by za ježíšem šel třeba i na kříž ježíš mu klidně říkal živé školu krát třikrát zapřeš koho přikázat vše ale nevyčítal u toho nýbrž že mu to řekl že o tom že ho za při vědělo to napřed si člověk víry zapírám boha protože sebe nezná ne protože bych chtěl. Ale sebe naopak je nešťasten toho všeho zapíral ale že to neumí jako člověk věřící jak se řídit no že se nezná prosti no a tak ten potom politoval ale zajímavý že ten ježíš vystoupil na ten kříž sám sám byl v tom hrobě as sám stal z mrtvých. Pomáhali mu v tom učení si jistě že ne ale jiným způsobem než že viz sami vstupoval na kříž toto křesťanská mystika nepochopila kterou on se mi podaří během toho před sil dílo nebo říkat komentovat se do toho oko se to vysvětlit jak je to jak mu pomáhala na tady vás dávat skupina dvanácti ježíši aby z na tom kříži u spěla. No a. Potom byla mezera padesáti dnů ale do seslání ducha svatého a to je další jim mezera zrání a v tom bylo třeba další milosti boží. Je nazývá pokoj svůj dávám vám a teprve když pro po měli k dispozici tak mohly kolektivně setkat s duchem svatým jak setkali s duchem svatým. To je něco co v indické literatuře neexistuje a ještě mi vyšších stupních. Než když je to známka kolektivního vedení. Které indové neznají najednou o na vás vidím ano bylo potrestal duchem svatým jo. Jak je to možné při tom najednou stane velel z na všechny sestoupí o příprava o všech stejná tak to vy ještě jako se mnoho mluvit. Ale když se po děláme co co to jaký to bylo okamžitý následek tak oni mluvili okamžitě růst všemi jazyky těch kteří tam poslouchali musíte si uvědomit že tam posune lidi z různými jazyky. Bylo tam jsou váženou moc lidí velikým zástupy lidi a každý slyšel jak ten apoštol mluvil svým jazykem vykládat. To znamená ten petr nemluvil jinak než aramejsky nebo hebrejsky nepotřeboval mluvit jinou řečí a mluvil veškerými jazyky. Tak. jsem samosebou todleto nezažil ale v tom předškolním věku když jsem mluvil těm zvířatům aby rozdíl mezi tou řečí kterou jsem mluvil těm zvířatům a mezi řečí kterou mluvila zvířata sama v tom že ta zvířata v která patřila ke stejné řek bych kriste jemu druhu šelmy kočkou vy k jednou druhou všemi přebytek je ve ale jinak jsem v tom ty. Kůry tak činnost někam pracuje krávy zase řekami nám ty si vzájemně rozuměli jenom v rámci že v své společnosti úzké či při rozumně psu na nerozumí kočce a v po to za sebe tak ještě to je ta kus najíst hře nemajíce radí. Ale když jsem mluvil dvakrát o na že víckrát ale matka to šel dvakrát na tom dvoře jen že on rozuměli všechny. A jsem o to jenom jednou řečí která nebyla řečí ani jednoho z těch zvířat ani jednoho z těch zvířat. Takže to obdobné tomu co říkali tam ti si nic si práně nebo apoštolové že mluvili svou řečí ale tady ze že po jsem proč. Protože jsem mluvil i oni mluvili z vnitra těch zvířat z ne z s s toho naučeného ale z toho vrozeného. Oni mluvili z vrozené řeči i v těch li který poslouchali takže ten člověk měl dojem že slyší svou vlastní řeč tu vrozenou která o napovídala víc než to rama ani řeč takže ho tak nad chrám a že oni se dávali pokřtít a sestupovali taky duch svatý to jsem nastalém to se nestane tak nikomu kdo nemá tu schopnost sestoupit do nitra toho člověka aby mluvil. Řečí toho nitra řečí boží bych tak řekl ne vrozenou ještě vyšší řečí svého bez toho s třebas. No a tím způsobem se dostane dostaví to poznání řekla tu lety způsoby jak se ten život projevuje osou čistě indy byla. Čili normální člověk dívají sice na to zvnějšku to vůbec nepoznal touto protože víte. Ale on ten se jeví nikam to zařadit vim kam to zařadit protože to poli byl prožívá vnitřek díval jsem to zvnějšku. Na to třeba pohled nic škola by se vědělo čili ta otázka je zbytečná jelikož do pro zažívána tento pozná. Ovšem on se může mi v jedné věci ne že to co zažívá považuje vzal si ho. To jsem může mýlit a není to pravda tvé trvalým proces který nikdy začíná ani nekončí. Ta tady na světě tady na světě začal začátky začátkem lidského života a tady na světě nekončí smrtí. A tím že jsem se na vás ještě zvyku se živa li leželo všeh ona učedníků tak dále mně ho v ale v jednal vlastně že ten padlo ale je nám známo z listů svatýho pavla a a že on si musela tlumočit čem on přitom cesta ducha se v. Nebyl čeho očí říká ten že on nějakým řečí znala kde římský obce měl asi zatím z ky kým tak že v římě mu to co bezvadně raném řecku měl k po očím na tedy. Když že on je na který by se to spíše se při by že že používali pomoci že tu moč ku. Čili to nemá po běh stejný nýbrž obdobný soudů protože každý z jiného konce. A když že z jiného konce tak nejde přes ty všechny body přes které se že z jiného konce rozumíš k nebi že tady o co z toho kruhu je tady osud tak nejde ani před jeden jsem to od ale že přes tyhlety body. Tys to že to vzali z toho po je tomu s řekl při třeba není to pravda protože jako nejsme oddělenou bytostí a tak taky když něco vykonáme na to neni oddělený čin. Takže jestliže to ozvuk v jiném člověku že to silnější je přitom když tato větší vozu ale tak s tím jako ten druhý si to může sám taky převést snáze na sebe na své poměry. To neznamená že to musel zažít tak jako ten kdo o tom mluví k ale že to může aplikovat na svůj život poměrně snadno. Si taky myslel že když vede z opačného konce než ten druhý. Tak jakmile dob jež z témuž středu tak se čím dál tím víc k sobě přibližují protože lidé kteří jdou takle z diametrálně rozdílných konců k téhož středu ty se nesetkali životě. Syn život setkávají vědou blízko k soudu u sebe v nějakém musím čili jsou si by si začátku. Rozumíš je tomu s v s v. Kdo poslouchali učedníky nebo apoštoly páně po seslání ducha svatého v když že by byl je mluvit ve své rodné řeči nikoliv e nestvořené nebo v vrozené toho bez mezí které se naučili naučené své řeči. Protože jestliže někdo mluví nějakou naučenou řečí tak to neni něco co nebylo špatně. Co by nevycházelo taky z boha každá řeč je původem božského původem vědomím božského nějak převlek u téhož nějaké řeči. Nepodobna v převleku svém k tomu původnímu ale tak blízká přesto že dejme tomu zvíře které poslouchá člověka mu rozumí na přijel tes. Tak brzo protože se divíme jak je možné že to zvíře rozuměla je tak jsem vám mladé třebas několika myslíš rozumí člověku který k nim mluví rozumně nemůže mluvit v to nemůže ale rozuměla provede všechno přesně co ten člověk od něho chce. Dejme tomu měl jsem možnost krás u plzně mne verši vidět ten tuto svém kde tam člověk se s ll ze zvířetem s velel začátkem velice poučením od lidí. A ten pro zvíře radoval na čí slov ky. F. Takže ten v jeho cvičit ten mu řekl ale řeknu třeba devadesát o sum tak citem co kr z toho nosu vezmeš. Asi jsou ne živené. O mu říkal devadesát šel zde o nestál spěl do nestál devět kde v ale z na a ten s víc tělesa devět se tam s k a. Čili on mu dokonale rozuměl tomu člověku a převáděla v jiné věci než ty číslo v čili on nebyl dostali do čela mohu mluvit tak pět let. Za pět let takle by se naučil člověk co pro zvíře dokážete jedinečný ne čili. Prosimvás nesmíte vidět člověku vrchol vše dokonalostí v tom vesmíru jsou dokonalejší věci že člověk takže je dokonale jenom po stránce že celý transformační aparát v sobě že může jediný že z jak my vidíme přejít do toho boha nazpátek kdežto zvíře v tom může porod v je lidské řeči ale nemůže se spojit s bohem když jsem se pokoře terezy pokusme vydělal. Zvíře je dostat přes třetí úroveň kdy sedum na cestě nahoru a. Narazil jsem na třetí úroveň byl jsem ve styku s osobním s tím zvířetem takže jsem mohl dokázat vzestup hadí síly z jeho páteři do třetího stupně když jsem to dokázal tak to zvíře s do koně před na prosit měl bych to dáme měl. Tak úplně do celý do děláme nenechal nedal působit že dál to nešlo a proto strašně bolelo našeho to bolelo jsem to nechalo byla to byl velice by se to nechat. A když jsem se dostal ty se s si z těch v z těmi husami tak ty husami měl u otci na litovali my jsme v tom tranzu z tebou neviděli tvoje tělo se jevil naše věřit jenom světlo naše. Takže že to bylo žluté ale to je světlo bylo bílé a my jsme taky viděli protože máš bílé světlo je vyšší vědu v že by málem dokonalý je dokonalejší ježto žluté tak el budeš teďka o teď k nám naším vůdcem. Po vedeš nás aby bude prostorové měl pro ty s musit poslouchali ten přišli za mnou jsem neb potřela žádným na tom metlu rase jen štěbetal jsi mi dal pít za mnou a oni si za mnou a poslouchají slova. A ale neměl jsem jejich schopnosti. Například viděl jsem před se o hada neviděl jsem o nevěděl jsem o něm a oni si za mnou nemohli dobyta ale věděli o něm a říkají pozor nebezpečí nebezpečí života zastavil plně jsem tam kristus o čem ho protože hus čili mají zkušenosti zase jiné. A jedině bez pokud ze zvířaty z mnoha zvířeti je člověk člověkem čili protože máme v tom svém korábu všechna zvířata v úžasná milost. A neděste oni si s sebou psal zdravý dravci máte pro zvíře to se pravé hlásí ke sloupu do sto v šachu no to by nebylo tím jsem ne. A no ale buďte brali že ho máte. Esi tak bylo vracel jsem měl objevuje jsem pravil z takle občas tak mu poděkuj za to se takle projevil. A jeho dravost projevím nějakými způsobem naprosto nevinným. Nově se musim šel do překladu ženo no tak. Stal kterou ukázal ježíš co svým životem předal zhruba rozdělit do tří částí. V první část je do třiceti let že ona část tři roky další a třetí část přes byl. Smrt na kříži k tomu na nebyl z tu není. Upozorňuju vás ale že účast učedníků. Nenastává hned začátku této cesty naznačené ježíšem nýbrž učili se přidávají jemu třicet let. To znamená lidské vlastnosti mohou být zaujaty bohem a teprve když se naučí člověk správně jednat se světem. To je strašně důležité. A jestliže toto nesplní tak se nikdy s bohem nesetká všechny možný cvičení nalil co může se modly hladové sela s bohem se nesetká. Protože nesplnil tu první milost či tento svět ho málo vychovat. A jesi se na vychovat světem k tomu dokonalému následování světa nevychovával z ani v tom mostě statky. Ježíš také ukázal že učedníci jsou někým jiným než je on že když člověk když se narodí neví o tom protože učedníkem jako by ty učedníci nebyli neví o tom ježíš třicet let že může pozvat. Čili. Není li pravda že by nebyli učedníci žili jak se narodí ježíš by naživu ale nebyli při zváni úkolu čili s ke z vlastnosti jsou při zváni úkolu ten který mohu sloužit úkolu božímu dosloužily úkolu světskému. F. Pozor na protože k důležitého co se křesťanství neví oni si říkají ze světa chyba. To si strašně sil žiju cestu musí se že svět je ta tam musí čelit čili tím že z prány konáme své povinnosti. A no jedna věc ale že v k jak máme druza je složky. On astrálem do lidské tělo hmotné na mentální tělo manas v dvojí povalit ty buddhi a na tak dále. Tak to všechno jak jsem tady jmenoval tak to funkci samo pro sebe a kromě toho fung si pro ty okolní s prvky. Čili nebylo by možné abychom žili hmotném těle kdybychom neměli zdravého astrálního dvojí na musíme prostě nosili jsi žít sil z pozice toho na straně dvojníka. A pak se vám to již mi které nejsou možná logické ví. Ale prozrazeno nám mnoho o tom co seděl člověkem po smrti. Neboť ten stav je blízký smrti ten stav spánku. A jestliže se začne člověk stýkal se zvířaty vědomě protože smím rozumí anebo ne to jedno. Tak něco přejímá z toho třetího slovem dal mělo svět za jejich a do tak je to se stávám jemu podobným během tohoto života nějak po smrti takže když víte nějakýho člověka jaksi táhne psát a to po velice rád z toho psal tak se spojité dobře na toho člověka že mu tomu při kvůli podoben. A promiňte mu to nebo dále řečeno co prosím. Na čem slovy pes než člověk k no ale koleji jeho p. Čili ani těžko jem jisto je že je. Potřebujeme ve styku s těmi zvířaty v jen toto mít v sobě jim to ale jestliže máme třebas ještě myslí si princip and je obsažen v tom manas. Tak když jsem zemře že tam pro tu ten výklad tak. Ten si to nejsi působí za jiných podmínek řekneš za tělesných než za podmínek lidského těla to znamená když jej k ale krutě omezována v lidském těle proto že se se musí projevit při pokusech se konkrétně projevit pomoci toporného lidského těla kdežto ho po smrti toto por ne lidské tělo není tak ta myšlenka se může aspoň tam v tom těle v tom světě lil žije projevy daleko. Snáze né. Než čelem tady v tomto světě když omezení tělesné například se vám vykládal tady že. Moje manželka po smrti odvedla mnou před od se ze si na to na tu houpačka ku kde on se chtělo pod a pro dítě když se z toho potom probudilo a si to zapsal během toho co se přitom taky totiž byl vědomě el tak se muselo přesně s tím toto dítě tam v tom svou dělalo. Je a jak je to možné že tam myšlenka toho dítěte po smyšlenou dáte manželky to po smrti pro lidi nebo člověk na světě je tady pořád řešit ten petřík že se tak dokonale dala s skutečný lid ne tady v ale tam v oblasti jiné ještě. Nebo si že ona žije ne že nebylo tomu třeba ani vteřiny. Aby se přenesla s tím petřík je i se mnou namísto ti opač. A to opač stav fakticky se na tomto světě oni byli ona taky a ten petřík taky. Takže když jsem to potom na ve prorokoval tomu to bylo konkrétní opač jak na tomto světě tomu petříkovi spojeno probuzení tak jsem říkal co máte opačné jsem nadal umět u úmyslně v tom snu pak je ve tam papír se o sum dal říkal. Panečku ten roku. Ale to nezajímá vizi na to jak se realizuje tam v tom světě jinak myšlenka. Než ti nadto člověk zírá asi když při na tom na tamten svět který jsem si nebyl se o tom detail měl povolit si o tom ještě dokonaleji že zajímavé oporou s tím že dát je když to jde. Který musel zavraždit jsem si tím k lidem nechají dovol malý jeho když přistupuje výhodné ne výtka. Po tomto li se stýká pořád s tím svým kamarádem balíčky jen a říkal mně měl na mámy prodělá dojem ne říkal pro něho ten tatínek toho co bylo co ještě jeho pro si budou mu cos prověřit tyto pravda protože jsem že se tam o sloužil s vám čili tam ten si dělat po smrti. Je zasazen nebo ten znal tak i mně budeteli se za do jinýho prostředí. A a nic se na měnilo ale možnosti jiné a to a to je co by o tom ještě říct co je totiž jiných podmínek se člověk s si se domnívá že svobodnější než byl tady manželka co dělala pravým on to dělal to dvakrát sval z vás ne v tom světě. Nebo mockrát si váze nebo jinak nebo za nových podmínek které tady vůbec neexistovaly. Takže když vám teďka zemřel ten zdeněk že to byl velice pokročilý člověk duchovně. Ale tak ale po smrti. Jak říká zatím mám co dělat abych zpracovává svým lidským možnosti který jsem tedy měl. To je objevených svět pro mě. Anebo v temně doma nevole neměla nemyslel na mně nezasluhuji lu aby jsem o mně myslelo dobrém nepřeju si toho jsem prostě tam kde jsem a mohu říct to co z po sto masky řekl a tady po smrti ne nespekulujte svět tam konec nebo není. Život je věčný a toho kromě z stačí. Není třeba vštěpovat si příklad toho jak to jak to bylo co v tom co v tom měl při tom není to mezi mnou protože oni jsou toho názoru že to zbytečné. Člověk to promiňte že to pro z když to otázku a dnes povinna dál jo. Bože o ty mrtvý za zbytečné tak od to nejen ruší služeb svými čelit o na po vynese svýma na boha daný. V host nesouhlasím s tím že by se odtamtud se převtělovat vně s u z s v. Praví příbytek u boha je příbytek pro věčnou individualitu pro věčnou jinde ne tu co si od co od dnes tu. Protože tady vypěstoval to není ta pravá individualita ano. Takže to je ten že tam kde ten sbe věk to je v příbytku v pater by vydali moje manželka čili my směřujeme někam jinam. Ale bude zajímá máš sestrám proč jsem není takhle zkrachoval noch to chovalo v úvozovkách třebas ale proč to tak dál. Protože on směřoval a tím si o rozum máš s ním jidáš je náš duch on totiž nebyli dal jsem to tomu nemohl neměl za ježíšem a mohl ho zradil a a taky uznával velice pustím je všechno uznával ale tože musí ještě s tím rozumu něco přidal k tomu co svému řeklo nebo co si přečetl nebo and co na studoval to je vidět že k tomu ještě nevěřím plně ano. Že tedy nebyl komory nevíře no bili že není dochována a. Že tedy se podobal cestě učedníku paní jidášovi. A vy ho žid on byl taky hodny ve jeho liší z učedníků a kdo ho byl schopen ho přivedl na kříž tu jsi. Že to byl schopen založit v křesťanství li jidáš ježíš jen oko tu k a to je. A. Toho pokorně poslechl ten jidáš když mu dal sílu k tomu aby zradil ježíše. To bylo o to byl vrchol pokoj od ti řekl kdyby mu bude to sil nedal nezradil. Že totiž že před tím ještě předcházelo něco když tam marta přišlo zatím ježíšem. Předcházející jeho příchodu dnem nazvou ho vlastně v do toho ano a říkají s mu v litru že si ten nebyl zřít protože byl na přel. Vyčítavě a. Tak tomáš apoštol tomáš si to vším mol v že on bohu bude k tomu lazarovy be že po smrti a ne tomu co ježíš dělal byl zjistíme že ho při s a protože byl jist tím že jim ho vzkřísí které říkal ostatní přátelé tam se bude křísit to po do me mi tam taky abychom byli s křísení věčnýmu životu a tam o to není do klec ženo.