Karel Makoň: 89-38B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

za a před duševně před tím věděním že to není jeho rodina že jeho rodina je ce nebeského tedy a řeknu to je disciplina jsem tu disciplínu nikdy neměl takovou když se sedumnácti let poznal že mu v otec je bůh tak nebylo možno udržet při studnic a co pak ve studiích že jsem neměl schopnost prosíš věci studovat ale jsem neměl schopnost ani jíst ani pít naštěstí moje matka která se u a zkušenosti po těch operacích že lidský musel učit znovu jíst a pít je znovu učila z chodit do školy a nakonec studovat a že víte se mi dokonce na s ale to všechno věc matky a v této li se vysokou školu zásadně studoval a nechtěl jsem ji se s odporem vůči sobě nenávistí sebe samého se sebe nenáviděl proto to nejhorší jsem sebe sobě mohl přát do lesem slovy otče že tam se to nedalo šeho nadužívat jako na nižší a ne s to musel občas taky naučit že no a to je to byla tu byla mordu a že jsem sebe nenáviděl tak to šlo by byl sebe měl rád tak jsem se do vysloužená daleko lépe ale byl bych ztratil ten kontakt s tou věčností není možné mít nějaké vědomosti světské aby neohrožoval toto spojenectví s bohem kdyby člověk sebe začal nepřestalo a to se musí přestat se do rád ježíš kristus říkal pravdám nebude li nebudete nenávidět sami sebe nevejde do království nebeskýho to je ne jsem tehdy se se tak nenáviděl jsem šel i na vysokou školu byl nenávist nebyla satvické škole tak to je to co mu čemu říkám disciplína takže napřed se musí naučit disciplíně vůči světu a to je znázorněno přijetí lety ježíšova života a teprve pak se může naučit disciplině jiné ale co musí udělat musí dělat to co udělal ježíš kristus třiceti letech že řekl víte dobře nám to řekl v dvanácti letech že můj otec je je věčný stvořitel a ne vy k němu teďka jdu tady nemám na světě matku tady nemám na světě bratry tady na vás li těch otce tady nemám na světě místo kam by hlavy sklonil a překládám všechno co on řekl a šel k tomu svatému janu křtiteli hledal partnera na vyšší úrovni bylo kdyby dobře kdyby každým a takového padne a kterékoliv úrovni nemusí o něj starat ale musí s ním spolupracovat jsem jakou partnerku matku například nebo esesmana nebo lékaře ty patří se střídají a vždycky výborně fungovali tak on prostě přišel k tomu svatým je nositeli a chtěl od něho pokřtít říkal prosím velice osobě zdali byli příbuzní blízcí sebe nebudu přeci křtít tedy nejsem hoden a on řekl jemně pokřtí moc by se nestalo to co se stát a on si dal říci a pokřtil ho a slyšel hlas boží tento je syn muj milý v němž se mi zalíbilo a od doby ježíš kristus to společenstvích otcem pociťoval jinak než když ho na něho seslal svatí tři králové tím zlatém tygrem zlata nebylo tak symbolické bylo to faktické von se cítí být synem božím a poslouchal smrti tedy to opravdu to bylo jedinečné ale o tom tak detailně mluvím z toho důvodu abyste věděli že je to v evangeliu svatého jana jenom v něm proto znázorněno že svatý jan byl v době ještě žákem jana křitele a ten mu to dal demě do pera co sám jan křtitel při tom křtu v jordáně slyšel tento je syn můj milý v němž se mi zalíbilo ježíš kristus to neslyšel tento věděl a který jsem křest v jordánu prodělal v sedmnácti letech jsem také věděl že jsem nejmilovanějšího syn boží nejde ovícením mir nejmilovanějšího syn boží tak je to s každým z nás do ten stav prožije do se ustavičně opakuje u každého a jak se to projevoval jak jsem to věděl že totiž on měl tak rád že nepustil z uzdy jsem nebyl schopen žít věty životem jsem nebyl schopen hřešit a prostě jenom na něj jsem myslel že to předtím sem byl nevěřící a vůbec se na ni ani nepomyslel a převrat to byl tak dokumentární že nemohu do smrti na to zapomenout a on ten stav vypadal takhle přes den jsem neměl možnost se s tím bohem setkat to že jsem musel nařízení rodičů školy konat povinnosti jíst se musel být se musel chodit do školy se musel všeho se musel dělat studovat se musel všelijak aspoň trošku a tak jsem teprve večer nic i lehnu jsem dělal tu koncentraci to spojení s bohem okamžitě nastávalo spojení vědomé spojení s bohem okamžitě ne druhé držení na jsem s tím začal to nastalo a to se pořád pro a věděl jsem že rád svou daru že přitom spojovacím aktu se dostával strach že sebe ztratím měl jsem sebe rád ten byl strach tak nepříčetní že jsem utíkal z toho stavu do běžného stavu vymkne převaze se soustřeďovat ale přes den druhý se zase říkal teď neuteče a se vlečete tak jsem to mockrát opakoval ale měl jsem úžasnou touhu se s tím bohem setkat ta se stupňovala a ta touha nebyla země protože jsem žádnou touhu neměl než jsem než o to nastalo čili byla touha boží čili byla to láska boží ve mně která působila se i jsem byl jeho tak milým synem že ani na krok nepouštěl od sebe když jsem tomu knězi u kterého jsem byl o začátku toho období na geniové řekl že nemohu se mi to nejde léčit ne strašně divil usmíval se pak se vysvětlit a říkal ano říkáš správně tu větu si toho tu hily přítomen majitel tvého života svém vědomí přítomen majitel tvého života ty mu ho nemůžeš ten život krás pro sebe nýbrž ty mu musíš odevzdávat ani špetku si z toho nemůžeš nechat to chápal pochopil a jsem to měl u něj dobrý u toho že sem tam o bez hříchu chodit do zpovědnici a dělat jako by se hříšného dává ctění okatě dovědě sem tam byl hřích a ne a jsem je neměl protože bůh miloval ne že by byl schopen vůbec neví říct to ne nikdo schopen ale bůh je schopen takové lásky když ho nepustí od sebe když tu lásku se projevit takže to je ten přechod jsem tady říkal svou zkušenost jsem ochoten opakovali na vší stupních abyste věděli že ta třicítka není třicítkou nýbrž to je symbolem doby kdy musí být odevzdaní oddán své rodině a společnosti to znamená konkrétně jestliže nekonám správně své povinnosti v těchto cítí prvních letech ježíšových tak se dostane za dál musím poctivě dělat to co je mojí povinnosti vůči světu a vůči sobě a musí si tělu například proto si velice s tím lékařů protože oni se starají o naše těla a musím nesmím zanedbávat toto taky ne ani ducha ani tělo nic ne nazýváš všechno co tento svět ode chce abych pro měl k tomu svými dispozici a pokud možnost byla ve tak když tohleto člověk dělá těch první cize říkal jsem že je to symbol těch třicet skalický symbol tak je v tom zalíbení budoucího vývoje správné to znamená této cestě platí že milost za milost bereme a to znamená jestliže nebo ustrneme jednou milostí dostaví se další jenže jak tady všichni sedíme i se mnou všichni dohromady my jsme povrhli první největší milostí kterou jsme získali při narození narodí žít jako člověk dostal si do vínku největší milost která ve vesmíru existuje že máš organismus k dispozici který může všechno celý vesmír v malém předělat na nestvořené na boha čili my se setkat s bohem když o tomto nevíš není to hřích ale prohřešuje se proti tomu v tom smyslu nevědomosti to následek velký utrpení a řeknu ten jidáš který se prohřešil proti tomu ježíš že ho zradil to nemělo mi mít za následek nekonečné utrpení a taky ho nemělo jako není z nekonečného to si prosím vás opravte v antice křesťanské to je něco dočasného jenom že ten stav který zažívá člověk je tak beznadějný že ho považuje za věčný uzákonění na věky rozumíte tak potom smyslu je peklo věčné že ten stav který zažívá je tak beznadějí že považuje že bude za věčný že bude věčně takže dejme tomu když se ten jidáš zavraždil potom jak spáchal íza neši tak se dostal do pekla na tři dni a my se se původně modlili hru věřím vstoupil do pekel třetí nestal z mrtvých vstoupil tam za našem a za všemi do pekla tam se věčný nepřebývá a že tedy nás dál v pekle není je pána boha protože sám by byl toho ježíše ke nezradil on při poslední večeři o tom věděl jenom jan a jenom o tom píše o semenu vědu dal první sousto tomu jidášovi a ježíš první co se jidášovi a řekl mu při tom co si udělat a rychle to znamená předal sílu k tomu v tom provésti mu ježíš tomu přidal cíl a on by to bez síly byl neprovedl tak nebyl vinen takže to je neví člověk vidí jenom tím že to připravoval protože bude věřil ve všech věc tak před tím vás zrazuju protože to ta terezie se to že teďka jsem to dopsal to dobře věděla že lidé kteří nedokončili to spojení s bohem jsou ve stavu přerodu mezi tím duchovní zmrtvení mezitím životem věčným musí být ustavičně zaměstnání aby se nezvrhli jediného ten zaměstnával ježíš věděti let byl jidáš tomu svěřil pokladnu a on staral peníze a zařizoval všechno co potřeboval těch dvanáct pro se život bytí a čas nenařizoval jenom pro těch dvanáct ale proti více lidí protože za ním šlo za tím ježíšem moc lidí a všichni chtěli neměli třebas to jíst protože poslouchejte to ježíše na buď vykonal sám zázrak jako ono žení chlebů a býček anebo měl tady jidáši který mu patřil to povyk tenhleten člověk byl ustavičně zaměstnán proč že když nezaměstnávat e těch třicet let člověka který nevěří nebo nebo váha jestli může věřit jako to byl ježíš jak to byl vydáš tak tomu u se ustavičně zaměstná o aby neměl čas na rozvinutí těch svých plán on ustavičně zaměstnával jeho jediná zaměstnávejte to je jediná obrana zaměstnána do při světských věcech aby se nezvrhl a dokud byl ten náš štětí je cestami stáni tak nemohl na zradit tak to si dobře na tu neboť jsme ve stejném stavu a jsme li zaměstnáni tomto světě je to proto že jsme české povahy že by nás svět zaměstnává že bychom dělali hrozný věci bychom se zvrhli nejhorší neušel to člověk který nemá co dělat za hákem kaši hříchů a ten přichází na myšlenky a ke vůbec nepřišel kdyby nezval tak to je další věc jak si za počínat v těch pěti letech tedy pokud možno aspoň to co je hlavní mém životě třebas starost o rodinu nebo moje zaměstnání abych to dělal stoprocentně a nikoliv devadesáti devíti procentní neboť tím neporušíme ten zákon těch ti lety ježíšových a musí být dokonalá spolupráce s tím dnem právě a jak se ocitnu na jiné vyšší úrovni tak musím zase dokonale spolupracovat s tou vyšší úrovni zase tak dokonale ale když jsem nedokázal ani na nejnižší úrovni dokonale spolupracovat takové dokáže oni na duši ani se tam nedostanu takže prosím vás nepodceňujte správnou práci pro svět a nevíte nikomu za zlé že že něco dělá pořádně to je moc dobré neboť nešlape po milosti kterou a to je těch prvních třicet let konkrétně a jestliže dál tak řeknu po těch třiceti letech odchází ježíš ne z vlastní iniciativy prosím nýbrž puzen duchem na porušovat upozorňuju zem duchem ne z vlastní iniciativy na poušť a zlačněl po čtyryceti dnech se se svým božstvo více to není fakticky čtyřicet dní byl pokoušen satanem to znamená to lidské které tomu člověku kde le dobře sloužilo výchově se stává satanem jakmile dosloužilo a nemá co by dalšího vrchovatou na tom člověku jakmile poznáte že jsem dále nevychovatelný přes určitou míru tak musíte přejít na vyšší úroveň jak to je tam všechno upsal ježíši kristu tak to nebudu tady lišit na to ta krátká přestávka béře nářky aby nestačí a jestliže chodil ježíš kristus s těmi učedníky si roky a zaměstnával je nikoliv pro samé nýbrž pro bližního jakým ukazoval nejlepší recept jak na vyšším stupni druhém se jednat že člověk odstupovat od sebe z lásky k bližnímu bez o na to že mu to je co vynese nebo nevynese říkám nezainteresovaně o sebe tak to je druhý stupeň a jenom pro zajmouti řeknu svému ten satan pokoušel budeš sloužit to chce aby se mu sloužilo když ono zlo že ho sice se poctivě aby se tím touží a jemu a on říkal to by je toužit nebudu svěží ano svému otci a to bylo to byl přechod na to učednictví těch učedníků vám jenom síť ještě jednou patu že učedníci páně těch dvanáct pustíš kristus tu s panna maria jako pomocí nic byl jsou celou celkem který je v každém z nás obsažen my jsme všemi daná ty učedníky i pannu marii máme v sobě i ježíše máme sobě všechno a jenom tak můžeme jít kupředu jenom celý organismus může jít kupředu dál ne na to nejde on ukazoval disciplínu v těch dalších třech letech takovou že to byla kdyby na a mrti že se nezastavil ani před smrtí to je podobno vzdáleně jenom to co zažíval třebas sokrates když ten ho dají mu no to jeho nesmrtelné mu napovídal co nemá dělat a když udělá pověděl že nemá je jak ho vypil mrtev tomu se říká dicimus říká disciplina jako disciplinu když člověk nemá nemůže druhého stupně přejít na vyšší ovšem jestliže je to člověk víry tak ještě omlouvám když to disciplínu nemá tak například dejme tomu svatý petr sebe neznal že víry sebe dokonale nezná a tak si myslel že by za ježíšem šel třeba i na kříž jež mu klidně říkal dříve než komu co klátím je třikrát zapřeš a on ho přikázat řel ale nevyčítá mu to nýbrž jenom u toho řekl že o tom že ho zapře věděl o to napřed že člověk víry zapírá boha protože sebe nezná ne protože bych chtěl ale že se naopak je nešťasten toho život zabírá ale že to neumí jako člověk věřící a řídit a že se nezná stě a tak ten potom toho litoval a je zajímavý že ten ježíš kristus vstoupil na ten kříž sám sám byl v tom hrobě a sám vstal z mrtvých pomáhali mu k tomu učedníci jistě že ale jiným způsobem než by se mi vstupoval na kříž toto křesťanská mystika nepochopila a dovoluje se mi podaří během toho čtvrtého dílu a nebo ji kamenovati to ghose to vysvětlit jak je to jak mu pomáhat dvanáct kupí a dvanácti ježíš a by na tom kříži uspěl no a potom byla mezer padesáti dnů do seslání ducha svatého a to je další mezera zrání a v tom bylo třeba dalších milostí boží jedna z byla pokoji svůj dávám vám a teprve když tohleto měli dispozici tak mohli kolektivně se kasty jak se dali duchem svatým to je něco co v indické literatuře neexistuje ani těch nejvyšších stupních etotiž je to známka kolektivního vedení které indové neznají najednou o nac lidí bylo potrefen duchem svatým že jo jak je to možné že to najednou stane to nerona všechny sestoupí o přípravě je stejná tak to by ještě jako se do mluvit ale když se podíváme co co to jaký to mělo okamžitý následek tak oni mluvili okamžitě všemi jazyky těch kteří tam poslouchali musíte si uvědomit že tam pozoruju lidi s různými jazyky to tam smaého mu lidi veliký zástupy a každý slyšel jak ten apoštol svým jazykem vykládat to znamená ten petr nemluvil jinak než aramejsky nebo hebrejsky nepotřeboval mluvit jinou řečí a mluvil veškerými jazyky tak jsem samosebou todleto nezažil ale v tom předškolním věku když jsem těm zvířatům tak byl rozdíl mezi tou řečí kterou jsem mluvil těm zvířatům a mezi řečí kterou mluvil a zvířata sama v tom že ta zvířata která patřila ke stejné řek bych e v mu druhu šelmy kočkovité jednomu druhu se mi psovité je to znamená tam ty při tak zase někam patři jak rády a se nikam i na ty si vzájemně rozuměli jenom v rámci své společnosti úzké čili při rozumí s a nervy proč po to je na sebe a štěkat a kousají že jenom se rádi ale když jsem mluvil dvakrát zná že víckrát a matka to šel dvakrát a to dořekl mně rozuměli všechny a jsem mluvil jenom jednou řečí která nebyla řečí ani jednoho z těch zvířat ani jednoho z těch zvířat takže je to obdobné tomu co říkali tamty vinici páně nebo apoštolé že mluvili svou řečí ale ho když je pojem proč protože jsem mluvil i o nemluvili z nitra těch zvířat ne z toho naučeného a je sto rozeného oni mluvili z vrozené řeči těch tedy poslouchali takže ten člověk byl dojem že slyší svou vlastní řeč tu rozeno která mu napovídala víc než to nemá řeč takže ho tak nadchla že voni se návaly pokřtít a sestupování taky duch svatý do se nestal to se nestane etak nikomu do nemá tu schopnost sestoupit do nitra toho člověka aby mluvil řečí toho nitra řečí boží bych tak řekl ne vrozenou ještě vyšší řečí a neopře o a tím způsobem se dostane dostaví to poznání toho člověka tyhlety způsob jak se vývoj projevu o jsou čistě individuální každýho čili normální člověk dívají svíce a na to zvnějšku to vůbec nepoznání to u toho člověka probíhá ale on ten člověk v nikam to zařadit vím kam to zařadit protože to polí prožívá vnitřně není ono se to z níž na to že třeba pohled zvnitřku aby se děl čili ta otázka je zbytečná jelikož do to zažívá tento pozná ovšem on se může mít vědní že to co zažívá považuje za vrchol to jsem že mýlit a není to pravda to je trvalý proces který nikdy nezačíná nikdy nekončí tady na světě tady na světě začal začátku začátky lidského života a tady na světě nekončí smrtí kde a ten hnacích jazyků zažívali živého všech donucení páně ale jedná vlastně ze padl ale je nám známo z listů svatého pavla že on si musel dávat učit se on přitom se staví ducha se ty nebylo měl možná takže on nějaký řeči znal a byl římským obce a si latinsky taky takže římě mu to šlo bezvadně ale řeku měl tu mocný a to vše on a nevím na který by svět co píše to se nedal píše že používali pomoci boží čili to nemá průběh stejný nýbrž obdobný svou důvodu že každý z jiného konce a vy ve no konce tak nejde přes ty všechny body přes které se z jiného konce rozumíš a dyž že tady oso kruhu je tady odsud tak nejde ani předveden tento bod ale ze přestylizoval je spojuje tomu řekl před tím a není to pravda protože jako nejsme oddělenou bytostí tak taky když něco vykonáme na to není oddělený čin takže jestliže to ozvuk v jiném člověku a čím je to silnější a čím o vyšší tato větší osud tak tím jako ten druhý si to může sám taky převést na ze na sebe a na své poměry to neznamená že to musel zažít tak jako ten kdo o tom ale že to může aplikovat na svůj život poměrně snadno čítak myslet že když někdo jde z opačného konce než ten druhý tak jakmile do kéž témuž středu tak se čím dál tím víc k sobě přibližují protože lidé kteří do takhle zametání rozdílných konců k témuž středu ty se nesetkají v životě s život že kávě ty vedou blízko k s sebe nějakému se učili jsou si blízcí začátku rozumíš tomu se mu do posláni učedníky nebo apoštoly páně po seslání ducha svatého slyšeli je mluvit ve své rodné řeční kov nestvořené nebo vrozené to ne ze své říct se naučí naučeném své řeči protože jestliže někdo mluví nějakou naučenou řečí tak to není něco co by bylo špatně co by nevycházelo taky z boha každá řeč je původem božského původem vědomí božského nějak převléknutým řečí nepodobná převleku svém tomu původnímu ale tak blízká přesto že dejme tomu zvíře které poslouchá člověka mu rozumí například pes tak by droze se divíme jak je možné to zvíře rozumí a je tak a nad to a několikaměsíční rozumí člověku který s ním mluví rozumí neumím mluvit to nemůže ale rozum a provede přechod přes co ten slově odělo chce dejme tomu měl jsem možnost krást plně nádraží vidět ten tuto sen byl tam člověk se se zvířetem zčátkem velice poučeným od lidí a ten to zvíře reagoval na číslo ky takže ten jeho ctitele mu řekl a řeknu třeba dovede sám osm tak si ten cukr z toho nouze a s ninive ne mu říkat devadesát šedesát pět devadesát devět devadesát a plní devadesát devět kam to čili von mu dokonale rozuměl tomu člověku a předváděna mine věci než tisícovky a nebyl to starý čát mu mu tak pět let za pět let takhle by se naučil člověk co to zvíře dokáže to je jedinečný čili prosím vás nesmíte vidět člověku vrchol vše dokonalosti v tom vesmíru jsou dokonalejší věci než je člověk ale člověk je dokonale jenom po stránce že celý transformační aparát sobě že může jediný jak víme přejít do toho boha nazpátek kdežto zvíře ne tomu že porozumět lidské řeči ale nemůže se spojit s bohem když jsem se pokusil to že se ty pokusy taky dělal zvíře dostat přes třetí úroveň i sedm na cestě horu a narazil jsem na cetě úroveň byl jsem ve styku s osobním s tím zvířetem tak že jsem mohl dokázat vzestup hadí síly v jeho páteři do třetího stupně když jsem to dokázal tak to zvířecí křičet a prosit abych to dal nedělal tak úplně prosím vás lízo a ne nenechal na působit se dál to nešlo a bylo to strašně boj značného to bude a jsem toho nechal a to byl velice výčet nech a když jsem se dostal textech těch s těmi husami tak ty husami moci nad zvali my jsme v tom transu s tebou neviděli tvoje tělo ty taky nevyjde naše li jenom světlo naše naše že to bylo žluté ale to je světlo bylo bílé a my jsme to taky viděli protože máš bílé z jedl a je vyšší dokonaleji je dokonalejší než to žluté tak budeš teďka od teďka naším vůdcem povede čas aby budeme poslouchá von proti si poslouchali ty si za mnou jsem nepotřeboval žádným nám metlu jsem jen štěbetal signál za mnou ne a oni šli za mnou a poslouchal doslova ale neměl jsem jejich schopnosti například viděl ten před sebou hada neviděl jsem ho nevěděl jsem hodně a oni s za mnou nemohli ovi ale věděli o ni a říkají pozor nebezpečí čí života zastavil viděl jsem tam přestože ho ženou my čili mají zkušenosti zase jiné a jedině ve spolku se zvířaty znali letech je člověk člověkem čili to že máme v tom svém korábu všechna zvířata to je úžasná milost a nedělej z toho nic že kterou ces draví dravci máte to zvíře a to se právě hlásí ke slovu do sto v šachu a aby nebylo ti dravcem ale buď a dali že ho máte si takovýho dravci když se v objevuje jsem dravec takhle občas tak mu to děkuju za to že se takhle projevil a pro jeho radost projevy nějakým naprosto nevinný dvě se budit třeba do překladu že tak to ukázal si životem se zhruba rozdělit do tří částí první část je do třiceti let rovná část tři roky další a třetí část přes smrt na kříži k tomu a nebyl vstoupení upozorňuju vás ale že účast učedníků nenastává hned na začátku této cesty naznačené ježíšem nýbrž učednic přidávali je mu třicet let to znamená lidské vlastnosti mohou být zaujati bohem teprve když se naučí člověk správně jednat světem to je strašně důležité a jestliže toto nesplní tak se nikdy s bohem nesetká a všechny možný cvičení a neví co můžete se modlitbou nadouvá s bohem se nesetká protože nesplnil tu první milost že ten to sjet ho vychovat a jestliže se vychovat světem k tomu dokonale mu následování světa nevychoval ani v tom vostatní ježíš také ukázal že učedníci jsou někým jiným než je on že totiž člověk když se narodí neví o tom že učedníkem jako by ty učedníci nebyli o tom je ježíš třicet let je mu že pozvat čili není pravda že by nebyli učedníci žili jak se narodíš byl na živu ale nebyly přizvání úkolu či lidské vlastnosti jsou i zváni v úkolu tedy mohu sloužit úkolu božímu dosloužil úkolu ke mu pozorná to že toto je důležité a to se se sání neví o ni utíkali ze světa to je chyba to si strašně střihou cestu musí sat visíte a tam musí čelit čili tím že správný koná valivá povinnosti jedna věc jak máme duze složky astrální teologické tělo hmotné mentální tělo dvojí polarity buddhy a ty a tak dále tak to všechno jak jsem tady jmenoval funkci samo pro sebe a pro to funkci pro ty okolní prvky čili nebylo by možné abychom žili hmotném těle kdybychom neměli zdravého astrálního dvojníka my musíme prostě v noci si žít z pozice to astrálního dvojníka a tak se nám zdají sny které nejsou možná logické ale povahou nám mnoho o tom co se děje člověkem po smrti neboť ten stav je blízký smrti ten stav spánku a jestliže se začne člověk stýkat se zvířaty vědomě se s ním rozumí a nebo ne to je jedno tak něco přejímá z toho třetího stálého světa jejich a také se stává jemu podobným během tohoto života nějak po smrti takže když víte nějakýho člověka jak si tahleta a ho velice rád toho psán tak se podívejte dobře na toho člověka že mu tomu přít podobenství a to mi to to vulgární řečeno co prosím ale čisto vyznělo věk no ale to není ohnisko jisto je že potřebujeme ve styku s těmi zvířaty toto mít co vyvinuto ale jestliže máme třebas ještě myslící princip a to je obsažen v tom manasu tak teď když se zemře je tam za tu ten výklad tak ten si byli si působí za jiných podmínek než za tělesných že pomíjeli svého těla to znamená myšlenka ji krutě omezována v lidském těle proto že že se musí projevit pokud se chce konkrétně projevit pomocí toporného lidského těla kdežto po smrti to toporné lidské tělo není tak ta myšlenka se může aspoň tam v tom těle v tom světě v žije projevy daleko snáze než tady v tomto světě když omezení tělesné tak na příklad jsem vám vykládal tady že moje manželka po smrti odvedlo vnouče bohatec te syna to na tu houpačku kde on se chtělo a to dítě když se z toho potom probudilo a sem to zapsal jen toho se přitom taky totiž byl vědomě tak se oral přesně s tím co to dítě tam v tom studia a jaké to možné že ta myšlenka toho dítěte u myšlenka manželky která a po smrti to jde bylo ječného světě a je tady pořád desetin petřík že se tak dokonale dala z uskutečnit ne tady ale tam v oblasti jiné než tento třebas i ona žije že nebylo k tomu třeba ani vteřiny aby se přenesla s tím petřík i se mnou na místo houpačky a ta houpačka fakticky existuje na tomto světě voni ona taky a ten petřík taky takže když jsem to potom reprodukoval tomu to bylo konkrétní houpačka zde na tomto světě tomu petřík po jeho probuzení tak jsem říkal co byla thomase jsem to dělal umět úmyslně v tom snu papír byl tam papír a se ho sundal řekl panečku dokument ale to nezajímá teďka zima a to jak se realizuje tam v tom světě jinak myšlenka než tedy na to člověk zírá asi když při na tom je a tamten svět teď jsem si nebo se o tom detailně to li si o tom ještě dokonaleji zajímavé proudu že si předváděného který mu se zavraždil ten syn tím plynem nelitoval malosti ře polovic on to jim se nestýká pořád s tím svým kamarádem deníkem říkal něma na to dělá dojem neříkal ten jeho ten tatínek toho zabředlého to si bude muset ověřit si to pravda protože jsem do že tam rozloučil s nám čili tamten svět po smrti je zasazen nebo ten ta individualita lidská ze do jinýho prostředí a nic se na neměnilo ale možnosti jiné to co by mu to měl ještě říct z těch jiných podmínek člověk se domnívá že je svobodnější než byl tady manželka co dělal tady to dělá tak dvakrát snaáze tom světě nebo mockrát snáze nebo úplně jinak nebo za nových podmínek které tady vůbec neexistovali takže když nám teďka zemřel ten není k to byl velice pokrčil čověk vně tak a je po smrti tak říká za tím mám co dělat abych zpracovával svých lidský možnosti který jsem tedy měl to je objevný svět a nerušte v tom a nebojte a nemyslel na nezasluhuji aby se o mysle v dobrém nepřeju si to jsem prostě tam kde jsem a mohu říct z toho co z postaral tady po smrti než peklu jestli je to konec nebo není život je věčný a to pro stačí třebas pekla cíl při na to jak to je a jak se to vžilo to co tam je a co tam není ta nerezignuju protože oni o to názoru že je to zbytečné to věd a promiňte že to považuju za zbytečnou otázku zpovědí dál považuju ty mrtvý za zbytečné tak taky to nejjednodušší skute a tím že člověk vypořádat protože na je si manda nesouhlasím s tím že by se odtamtud se převtělovat nesmí příbytek u boha je příbytek pro věčnou individualitu pro věčnou vydané tu co si cože sl tuší tady vypěstoval to není ta pravá individualita takže to ten kdo tam kde je ten zdeněk to není v příbytku ta vidit a moje manželka čili my směřujeme nikam jinam ale bude zajímat mažte prsten není takhle zkrachoval no zachoval svou zéba ale proč to tak dál protože on směřoval tím svým rozumářským vydáš vydáš on totiž nebyl dalším to tomu nemohl neměl tady ježíše nemohl nikoho zradit a taky uznával velice uctivě všechno uznával ale to že musí ještě si rozuměno přidal k tomu co jsem mu řekl nebo co si přečetl boha co nastudoval to je vidět že tomu ještě nevěří úplně a že tedy nebyl koany ve víře ve víře není nikdo kována a že tedy se podobal z těch učedníků páně dně jidášovi a že by ho žít v byl tak hodné dobrýho než učedníků do byl schopen ho přivést na kříž prosím o byl schopen založit křesťanství vidíš ježíšem bok nejde ten ho pokorně poslechl den jidáš když mu dal sílu k tomu aby zradil ježíše do byla vel to byl vrchol pokory a ti řeknu kdyby mu byl tu sílu nedal nezradil že totiž před tím ještě předcházelo něco když tam marta přišla za tím ježíšem předcházející jeho příchodu ne svou chvatně do toho a říkají mu lituje nebyl říct protože by byl umřel vyčítavě a tak to máš apoštol tomáš si toho všiml že on o bude k tomu lazarovy že po smrti a zde tomu co je dělal byl si tím že ho křísí a bude si byl jist tím že ji hořící tak říkal ostatním přátele tam se bude křísit to budeme my tam taky abychom byli stříleni většímu životu a že tam není dobré semeno a