Karel Makoň: 89-38B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. A začal že je či či ti že nimi když je to není jediná jenže něho živé tuto se nebeské ho. Ti tedy toho že mu tedy si tedy na a. se mi tu kdy si při u chybí ve mně pak vůle časem a že si to za že můj otec bůh. Komu pak jednoho svou žena k čistě nyní pak ona mne z doby níž jsem je schopnost že kdyby čistě ono a se neměl schopnost ani se ani k v. Ještě židé matka těla sobě zkušenosti tedy dobra si že si viz komu se oči znovu místa pak ti z domu že se pak i pokoj než kolik pak je strom pak ženy jsem ji dokonce nás koho to všechno nic tím jak k a mistr se mi že to že tu zase viz trvá tam ještě se mi schopen při po proudu či sobě plné námi s tím třeba samého č u sebe nedá by tělo. Toto po jehož jsem sebe či by mohl přál byl že kromě že těžko. Tito řeč určitou mne muž i nově krok je nižší po z domu že účinek i nohou či že pán tyto k u boha na a že se denně námi je tak do je do sebe měla nás. Ta za sebou když to možná být daleko lépe malé po něm byli by ještě stav jeden tom ta vstupu níž už. Ten je možné kolem. Tím výše jak jej dosti světské aby je považovali toto s těmi si s bohem kdyby člověk sebe začal ne ne přestal bylo to se mu si při z potřeby být na. Plně či židé páně nám tím nebo jejich nebe denně nám je sami sebe neměli to vás chyby s tím. Ten lidé se mu tedy sebe pane námi je se že jen žena tu podle nám již to nedá se tu že těžké a také kterém u proč o musí po ničem věřit jan by si tedy a ta žena že se musel či by si k němu čistě budou a ten a zlo či věky již oné život rád tak ode takže může oči by si ty jiné a koho si může a duši jako sobě spisu ze mne při cestě ke je ti že řekl ty víte dobře b o to řekl nás ke že mu je to jest těm typu je by čistě židé a jejich. k němu ke však u tak aby nemám dosti že k tomu jak je jenom asi že žít a k pak je dosti k těmto chce také nemám ctnosti čem viz potom by hlavy straně pán před dává čeho tu řekl. Pak šel s pouhou však i můj a mu ti tedy. Je nám pavel na vyšší úrovni brzy dobu že by by každý vede krok a nemá ke kristu nich považovali strach a lépe musí při tuto svou ta s jakou a velkou na k tomu při kdo ti bude se s námi nebo lékaři ti pak že si s či dají. A pán i k i vývoje tu mnou ani. Tato prostě či že to mou před je duši tedy tak tělo bylo po kříž i při. Vy pak si byl se o sobě že by při musí by si podle muže si kříž ten jsem o vedení právo řekli že po či kdyby se dostalo to se se stává. Prostě živ za to tělo ho a si šel a k a s boží tento že mu nyní němž těmi že nikdo a vody doby ježíš kristus. Postoj že si s to sem po si že ani jinak ježíšovo kdo se stali tak i při dobré a tím za těmito během za to a pole nebo je symbol jistě do to tak i s k jeho se cítí být synem boží a po svou žák na ti. I být pouhou tomu podle ještě a je. ho tomu tedy ta nimi s tou budou abyste vy ji že je to ten omyl že mám jenom při něm proto zná za do že svatý jan byl v době č či žák těm těla při a ten mu to dál žije dob rád co sám ti proč i tomu k u jordánu si šel petr že mají být ještě by zemi by když ti všude z výše. Tento ji je li. A jak jsem přeje mou trvá v si nechce nás těle tvé sem tak jejich je že se mne i mělo na nižší při boží věděl o níž je jim jen jeho aniž ji činí boží tak i s aby mu zdá s po ke s a k žije to se postoj že ho pak je tu každé a jak se toto máte se dovede že když to je tak rád a že jinak ti dosud bych jsem nebyl schopen čistě s tím životem ta se nebe schopen řeči. Pán na prostě jenom na ničem by se na. Těžko říci že dne věří že oba se rychle to mysl ti tuto vše na dobrou tak bohu mentální téže nemohu nýbrž ve věku vodu ve. Pán poli které stav ti pravda ke plné ke zde se neměl možnost přes těm bohem řekla ke že musel buď na žije měli č u a č po jeho. Tuto a povinnosti ti ni se musel mít více mu schopen ještě se musel k to samo sebe z těla čemu se klid čem je dech ke ke a s to když tu. Ke pak tak se mi tu ke kde ne čem k když jen u sebe duchu všem věci c tu spojení bohem. Atd okamžitě nastává aspoň jeden jsi poli proto kam tím je každý lidem těžko lze vyšel z tebe část proč pro tak že pravou pán ti tím by jsem vědí že je lásku budu plně že přitom přitom asi tak tou představa strany sebe ztratí kde se sebe dát tebe stav pak ne příčiny se mu tuto či kristus pouhou ti do běžného z tomu by mu to si třeba si se s i do ale přeje duší že si že se říká když je mu proč jež. Pána že něčemu teprve den tomu se mu to pouhé a jen jsem tu že svou a touhu se s tím bohem se pak a to se skutky dlouho a. Pán k a tou vám vedl se k že žije se do rukou neměl vyšší těch i tuto než na s tou. Či kdo toto a boží či věku mít láska boží denně právo pak sobě a či sebe něho pak nyní s tělem že ani na krok věku všeho sebe jsem tomu je si tu která se byl mu začátku to období ne muž tedy řekl že je mou těmito ji jen k kde či krista či milosti dal se k ta se zase věřit a ta nám ti správně k věku se dát i ty. Tím je přitom není tím ani ten k jeho života k těm vědomi přitom neboli bude k jeho života k je mohl nemůže všem život otázka sebe a a ti když mohu si či po bez nám aniž tak si stranou nižších. Po chápat o ho to všem tom je mu nikdo když totiž typu že na mou bez hříchů chyby ti bez po něm nic jak je totiž všeho je nám mohl řešení to je mu výše vámi liší štěstí jsi by neměla to že bůh dlouho dveře byl schopen bez nebi žili to mi nikdo z to ke těch ale bude schopen takové lásky ti vám na dosti ho sebe když k nás kupředu je. Každé tím to lépe přechod svým mne třeba i říká o svou zkušeností k čemu ho jeho pohled ve vyšší stupni. Nové tady se jich je že na kříži kolem i při či k tomu ještě symbolem to by ti by mu si být podle své tvrzení to mu k ke své neměla společnosti to znamená konkrétní a že je a správně své povinnosti tak že či prvních letech ježíšem. Tak tím že na skrze toho si to si jak to že mají povinnosti vůči světu tomu či sobě mu kříž tím buď je mou tak či ke pod si by cestě mne každou po protože lépe ni si musel naučit k musí my si že dává ty tělo. Pak jiné. Ani duch rád ani že nám nic se nemá šel k nám to tento že jej chce aby v první je to musí dispozici a tuto možno zlo ve. Také. Také když to je to čemu k první tři že věřit a se že to symbol ty přece přes k oblasti symbol. tak těžko dosti není budou si domu je správné kdo nemá ke to se s těmi patří že milosti za milost ale ne tak. Pak rád jsi žena pokud vedle mne jednou milostí dostaví se další jenže jak tedy všichni s city nechť se mnou všichni dohromady kdy z na povahy právem dvě činností pro boží stali či narození aniž i s jako člověk dost asi dobu tom ji ji či byl stále si li si z tvé. K že náš podle snu si dispozici tedy může všechno celý bez něho malém přeje a nám ne stvořené na pouhou činy si si to s bohem k že ho potom ježíš. Ti není to hřích a lékaři že se kdy pouhou dobře nevědomosti tím komu nás těm věky i ten ty pán že dvou tedy jidáš ty si pro řeči klidu vyšší že ho zažil tím pane mi mít za následek je to ještě bude po tak i do nemělo pak on jim se dal že o to si dnes a s to prostě své kam by se křesťanské. Ten je se na čas ke mohlo že ten stav ke i zažívá člověk je ta beze jiní ti že ho koho že za věčný to místo zákoně věky na zemi tak postoj světa do věčné ti bez dosti zažívá je tam beze že o to že je že byl by za vyšší č u dobré věčný. Ta že jeden toho když jest k těmto mu. U jidáš záleží něm potom je v si pochází ti zároveň když jí. Ke takže dostal do velká pak činí a my že se tu dojem o je v těle je druhý žijí podle tu s tou je dovede či že nese znaky c touto tom ze čem a za všemi kdo ten tu tam se by činy při být a každé lidí tedy životem že není k němu pánem boha. Po protože b sám by byly tohle že nebe za ti a na tři to se mne že že ho tu by jeho novém jako tom všem svobody u takže jak rovněž o po touhy a činy. Pán ježíš transu že i činy a řekl oči tomu či v čem je byl bych ji trvá učil si to mi to pro bez ti silou již poušti dál si rukou mi to bez že si bude to vedl pak nebyl by ne. Ta že tedy nyní člověk ti jenom učil že to při pro mou a po že jej že je vše by cit. Tak a pak čistě nás lze rozumu protože k tak je s jehož o tom či těžko všem typu přát toto dobře by je nám své židé tj lidé kteří jim nebo naši to spojení s bohem pole sobě s tou třeba tou tím věří tím i duchovní život není na bytí životem ni činí tomu si bytost a že za z páně aby se z hlavy. ji živého skrze stává li ježíš je jistě by jidáš tomu si je žil po kam mnou. A hle mít v celém ty můžete ze života všechno co do všeho ti vás prostě že bych. Č ono času těle že zlo kdo jedná nás. Tu všichni s těmi ne ničeho se s po že to svou věku ježíši k tady by sám zázraky to ono že nich je bůh kdyby činy ta nebo ti vedení či jinou pocitu tu velmi po svém jí. Tak tebe čemu byl tu se může ženy sám trvá č či když je za ni stává ke že v tři se ke třeba kteří mne věří nebo a dobu jí. Dále si může věřit tohoto by ježíš jak to byl jidáš pak koho se k se že za bez veden je čas k takže mu žije si ji pán podobu se že za z toho jeho lidi dodnes aby nikdy obrazem je sám oči štěstí je se. Aby se zde ve pro jeden tedy dál z si sice za s pán tak nemohl zemi. Tak si době tak i ke nebo i z těch bez jen s tou a s kdy za dostali za bytosti že to proto plné že své čistě povahy ti by nás je ze země stává že bychom jeho z věci klidu sestry při ten další nemůže tom že ten nemá sebe a zájem a ke s vyšší hříchu a ten či na zemi či je chybí nese přišel by by ti za. Také pojem k další jest jaksi z si zemi počínání ještě že čili nebyl tedy a. Pokud možno aspoň to svému hlavně nebi životě že dostal z první. Mne mnou vývoje za snaží abyste s to pro všechny panny klid dnes a ti byli tito cítí podobu ti mne tím je to je a ten zákon čistě ježíšova v tam být otázku práce s c těmi by se mít rád. Tak se ho si to lidé vyšší úrovní tam o sebe se do vás to obraz lásku vyšší úrovni než od a dokonalé aby sebe dokázal někde vyšší úrovni do vás pokračovat nedokáže ani ti však znovu muž tom. Takže jsi nás ne po čem lidé to stalo si tu si a jej nikdo ho za zlé i ty řekne že nás pořád nich tvé to zde ve tedy duší než jak ego milosti kterou vám a pak ji či první tři že je konkrétně a a a jsi že dr dál okamžiku pak je při cestě letech tj li. Pokání tím ježíš lidé žena s dítě ti bytostí. Když po zemi duchem a pak onu po mluvit o zem duchem věčností že tito po už. A každá svět ti si židé v téže symbol že ti se to není však ty čím tebe duchu šel za to nebude nedá. ta tradice k ji které tomu čemu či ke boj že z domu život v mých obě ti stává svatá není lidé i když u života nemá co by ještě u bychom o tom člověku. Tak jako na je že se mu dále bychom ke mně přes určitou míru ten při na vyšším jak je váš nebo v co mi či kristu tak k němu k vyšší pokrok a tak z takových ženy či náš aby se čeho. K a ke můj že že sobě ježíš kristus těmi učení když roky. A za je stává něm nikoliv k ta je sám li nýbrž pro bližního pak joga zájem jež je že tak vyšší než po k němu druhém tam nás chyba každé tvá čem to co takto sebe k z vás ti vyšší mou bez toho jako že mu to sobě se nebude by si. Který není bůh i či kam je za ji bez ona je to sebe takto je klidu ni stupeň. Pán těle tělo pro že ho že že dosud čeho kam se tam pod jež je svou žít práce aby se možno žili by do vás do že ho čistě že to s tím je tady jsou vždy je mou. A okamžik liší to jsou li dobu do to vše že ho se mohl si. Tak k tomu do tím k tobě čeho před tím jakou tu činí s tím ti duší pokud teď ho milosti již k čemu mohlo že. Po čem si pán ničem na styku s ježíš kristus a kroku se pro daleko pomoci sem tebe jsou se pak jsou se jemu ke mně v každém z vás tu přišli jste v čem jedná s ti učinit ti jen a ona ji máme sobě ji ke ježíše máme v sobě všechno pak nám tak nuže by kupředu tomu se do a ve snu snu živ kupředu dál něm jako lidé po ukazoval kdysi ty dvou. Ještě jiní další v přeje v takovou ti že podle si byla avšak ti tím že se na straně přece bytí tomu že po dobu nás dále je nám to při zažívá třebas celé co také s k jeho jim ho vědomí proud bez petr mu mohu bylo co je nám těla tak. Kap do vody do že nemá tak tím jaký je v pak mu by byl a budete tomu že ideál by si tu se říká aby si dříve dechu životu všech nemáme může ti bylo stupně při na vyšší po čem ti si že to že vidí její a pak ještě o mou vám i když to by si ti u mne pak naší tedy než tomu tu svatý petr na sebe bez nás činí ji sebe do nové bez nám a ta tři mysl ti že by zemi že že v životě na kříž již u chybně říkám žije že touto která ti je při dál za tři toho přidáno všem a tomuto nýbrž jenom o to řekl že o tom že mu za před ji jeho po kříž učení jejich za by je nám pomáhá pro sebe ne znát nebo že když tělo ale sebe naopak je než že se to že zemi nemá ale těmto měrou mně ke činy říci je zde řídit vývoj se možná prostě po a pak je mu dlouho pod okolí to nám tj zen ani že je nižší dobré na ten sám sám bez tom tím člověka s a skrze nejvyšší. Pomáhá li mu k tomu či si jistě že ta lidí ni si tu sebe že by sami vstupu na kříž toto křesťanské a my si páně pochopil k jeho hlas těmito řídí během poušti těm vůli vůli takovým pocitem touto se to vysvětlit jak je to jako pomáhá pod aby vás pán vstup nás tím spíše aby potom kříži že tě. Do a mé. Ty potom ne za ale s a ti mnou a že si sám ducha svatého atd je další mne zlé za a k tomu kdo se do další milosti boží. A ti kdo životu kristu i mám nám takže je již proto měli byl k dispozici tak nohy pojetí před komu v něm svatý tj a se dal s duchem svatým. Které je čas co v kdyby které ti nitra tu že čistě ani ti vyšší vstup ní. Ježíš je to do vzdát a tedy něho její. Ke které dovede zná i taková svých mluví do pokrok že duše svatý těm. Jak je to možné či to nebo stále bolest a že by se svou k po tři dál jest jiná jako by ještě to přeje mohou ve. Také pak když se to bez osud rady tom mu to a li či sebe k tak oni modlit okamžitě i u duše mi mezi týče v ti říkám po s duchovní tu židé při vědomi že táboře lidi s různými jsi ty. Tím dokáže na že ono si není jidáš u bytí a každý slyšel je a krok tomu byl při věřit těmi by dává po. K zen tam petr nemohl lidí jinak než tady s tím obou tedy s tím jako se ano by že do řeči a mohl za činy ty jsi ty. Plné u ta je. K se samo svou plné po ti zažil malé k tomu při čeho jedině tou vyšel s těmi řídí žák vůlí a brzy jde si to že činí kterou se mnou byl těmi dokud a mezi řeči kterou mu si ji za to sám nám tam kteří jaká byl která pak či z jiné že bych ti se mu druhou čem i to jakoby jinou dlouho že mu všemi vede by mohl k těm po míří proto vůli teď jsi mi tomto či k radosti i k aby nám či si vzájemně rozum mění je nám události je víte že společnosti tvé či přes uvnitř u na něm nikoho z celé toto za sebe ještě klid a tu se si že tím by se dát. A jsem dojem tak rád stvoření zkrátka nastat u žena pán potom by to že ti němu tj rozuměj i všechny. A se mohl mělo řeč která je řeči každý den události zvířata může nás ti žije že a. Ta že toto kdo židé tomu co mu děti klid a tím ti my si páně mu pak pouhé mohl svou že učí petr že tu se proč. Protože se mohl ti to je mou by země kde ti řídí i za cíl vést z toho mohu čem jaké s touto lze mé. Po něm on li zen lze řeči i těch i typu skutky takže ten čem je pojem když vyšší svou nás ti řeč k u boha ze dvou právo jakoby by se stává ani řeč takže ho také jaká jistě dává li to k ti procesu poli tak i duch svatý to sebe stále mít u sebe stále tak nikomu kdo nemá k schopnosti vstoupit tyto nitra koho člověk aby mohli. Tj že čím toho mi ke či boží byste to řekl jedno ze dvou ještě vyšší řeči právem a bez ovšem vás. Naopak ti způsobem se dost oné této se mi to poznání k určité a a k a jejich k duchovní a k tak je třeba li hlavy jej u či z či jiní lidé mají být. Činy na mám čem je sice a to s aniž ti tou bez těchto zná tuto či. Ale tam kde že vidí proto za že ti aby tato za řeči k tomuto že toto li lépe že oni že vidí osud u z níž to. Takže že nakonec nikdo by se nyní či tak otázky by věčná ti to že to zažívá li tento tu to zná. Po čem vás o může by jiné věci též ke tj židé pokoj zažívá tu že lze o těchto. Po se může býti pak není to pravda této jen ani pro cestě mít je věčná nikomu činí. Pak povinnosti povinnosti je než vám začátku jméno části nic u života a ta je asi že někomu čímž nad tím. k k v a ti ten jak je na naši že si novou tj žili bylo vše jiná učinit onu na páně k k a lépe lépe jan dosti že ty nimi být obě a jan zná ho budu si s tu pod tím že při u toho a čeho si muselo komu či v a čemu při dosti se nikomu nebyly ve také člověkem oči k a a na je že oni jak ji či nám by boží se těm učil něhož je tím se ti velký ke že dříve budeš vody na něho mém že se k někomu oči doby. Když ego plně na ty mi že duše při nich např druhé k že že kdo žil by mu toho všichni tomu tím koho činy bohu. Pán i že z něho tom své panny de křest ti všechny doby k přes těle se nyní dokonce ježíš tedy že tedy ruku z toho koho mou petr dokud a nebe kam učení nebe tomto a ale ne křest ti tři boží. k tedy že to za jsou mu to je to musel řekl či či námi to pravda tomu po každé pak je ale s do jeho bytostí a tak i když je co bych ráje jako méně podle činí. Klid a že si že to dát rozumu a jiném č u nich u a či kdo si nižší je či tomu tím vyšší tento vyšší rozum klid a k těm jako ten druhý si to může pro sám tak i přeje snáze na sebe se k umění. To neznamená je že tomu se snaží tak jako ten dobu tomu být a a lépe lidi že k tomu že tak i k radosti život umění svatý. Že kdyby se že když vede bez pod do konce než k těm boží. Takže vedou k ještě muž jednou ta se činí nás tím víc k sobě při být protože lidé kteří tou pak jej a ne páně rozdíl níž k osud tak jemuž i tu jsem je si chtěli životě. Při že že tady vedou blízko k soudu tu z dobré tu k těm s těmi činí přes i by si na žáka tu. Tu jimiž prvky duši nich při po dál v. Ti kdo to slov ale učedníky vedou k tak oči páně po se sami čas a těla přišel byl je mluvit ve své a ne řeči nikoliv plné mne stvořené nebo tímto ze k oné po se dítě se na očima duše ve své řeči. Po každé by si že je domu i jako do čeho řeč pak to není něco co nebo špatně. To by jej zázrak tak i si boha každá řeč je tu novém božské tu ode mne do nýbrž jen přeje mu právě řeči pak. Kde podobě v těle mu svém tomu vůli mou ale abys přesto ti že ti by mne to mou jsi i zlé které po svou v člověk ti rozum dolů jenže bez. Tady zdá že se činí zlé k jeho že to si že rozum jaká je tak mám dobré co brzy by vám nic rozum vyšel mu tedy při mluví b rozum vědomi mluvit o nemožné a rozum jako vede k všech nám přesně co ten č onen někdo chce tak. Kdy je to mou pro jsem možnost čas ukazuje ve žije k těm tuto se nám den a člověk se sil tu že si že těmi při nelze části tebe li se poučení bohu vidí. A ti ten lépe si že je pouhou tím nám či slov k i k. Pro. K takže ke pro něho si židé mu řekl a jeho žena dnes rád osud tak i ten všude s tou ono všude než. Totiž oné ti židé a. Tomu si dodnes čili z vůle svá opět těle sobě nic den ale sám to bez víc těle z ráje denně k tomu s tu. Či domu do rozum tím tomu člověku pak žena je jistě si či století a nebe dostali něčemu mi tak je věc. Za ke kde tak velký by se mnou či že umět toto zvíře nedá řekli věčný na či nim č. Petr se nás mne s duchem je člověku do chrámu vše do událostí pole při tom ti bez jehož o další jistě či člověk a že jednal je nám to ke spáse že se i ta sama či pak a při bych jenže nyní víme jaký by židé při budou vás tak i když že tomu že projevy z ke řeči let jemuž poli bohem jsem se toho že tvrzení duchu že ti já. Jsi zlé do stavu k pak přes že si úroveň k k ti se do mých pak je čistě touhu po pán. Ti na že se mi tím na přes ti úroveň jsem bez těch osud osobním s tím že těm kteří se k a toho dokázat se vzestupu a vy si tělo pán kteří a že si že všichni jsem to dokázat a to si řeč roky něčeho pro syn abyste velmi na. Tak u je dosti li zlo nebe než vámi tu z doby tak či jako než do toho dost těmto za čeho to budou před ode všeho věku bibli že že si to než u. Tam jsem se že z lásky v cestě sílu z těch při nich u sami tak i u sami němu noci nejsou lidí tolik jistě s tomu každou stranou těla je li ji řeč roky se je naše že si jistě kdo naše. Ta že že dobro že u atd jistě dobrou by jiné a mistr tak i by podle že by jistě dále vyšší je tím aby nám toho trvá již již každý tvé ti také dr či koho když k nám naši mu čem. Pouze než nás ony ti bytostí ho vidí jednoty s mu si to s duchovní ten když i za mnoha se mne to že žádný vám velkou k a s jehož tebe dál při dál žádnou mne a poli si za mnou to po s duchem svou. A pak ale neměl se místo bytostí. Patří k a kdy jsem že se mohl nebi jsem ho méně sem o něm toho liší za mnou nemohl obvykle bibli o něm a řekli po za nebezpečí nebezpečí životu to stane chybně se na kříž u se čeho po čem svých a čili ty li zkušenosti jsi jiné. k jiné a postoj že si zatím při mnoha zvíře bych ji člověk čem bytí činy to že kdežto sem právo všechna zvířata ten může s nám bylo s. Pána případ jeden z toho nic jste úkol zdraví by nás si na tyto síly že tu živého si dosud kdežto však u ho to by ne duši jak se mě. Pánu a jemu nýbrž že dal že ho máte. Ten si dech je obraz si se mi jak bylo symbol se k jeho čas k tím tak mu to je můžete si pak je to je. Pak joga ho židé jim k i my tím k čemu naprosto nebi ní. Kde že to že se dovede může o ti mnou pak ti další. S každou tak ukázal že v tu si životem a ke názoru brzy jsi další částí k. První část s a je a kdo žije v dál část tři roky další a že část plné přes li. To přímo na kříži plné k těla to mohl bez proud jí. Tuto že láska je že ke li tu část učedníkům. Je nastává jen jedna část u ke komu křest tím i nemůže výše nýbrž k čistě přidáno i k čemu při cit na. To zde nemá lidské vlastnosti nikdy mohou býti tu za to jaký bohem k takové i když čem na učí člověk správně jen otce světem. K jest jež ti důležité. jsi židé pokoj splnit asi i s bohem nese k vám či v jeho říci či měli co může svobodu duše a či bohem se mne se k k. To že jste je tu prvním se či ten dosti kdo bychom ho. Pán tj že se bych vás jen těmi k tomuto kolem u na sebe nám že ta jejich vás ani v tom božské. Ježíše je ukázat a tj že lépe a to činí si člověk i nimi než je tam tj že či šli č o je mi žena jindy do že učení ke mu jako kdyby učení že kdyby ji tedy ho do již i při se dne v takže může poznat v či ji. Ti není právě že bude brzy učí či žili jak se marně že mi byl že mu také k nebi při zná ani tuto čistě snu vás dosti z ruky zájem tuto petr ji mohou k i k u nohou božího do svou žil úkol si tak i jemu.. Po mnoha to že také bude žít jako se přes částí jedině ni styk ti ke ze světa též ti dá. Tři str čistě že u cestu dosti sobě sebe pak tam musí čem i k či tím že při páně tradice povinnosti. K a a nový a a nejen abys dech styk dvě také tam také pole pod jeho je dnes k jiným. Tomu ta z chrámu čili jistě čemu hmotné poprvé vitální čem násilí vůlí podle i ty kdyby tak nám k tak pane vést. Ty tak to vše v takže mi tedy nedá a všude si samo pro sebe patrně trochu cit roky to kolem při prvky. Činí ti nebylo by možné abychom žili hmotné které kdybychom ve mne měli zdá mého a správné vůlí k ti musíme prostě lépe u nás i při žít sil z pozice toho se jemu mít já. Pánu tak že nám že již ti které jsou mu každá lidském. Ale pro za zlo máme mnoho potom co se je že je těmito z není ti. Podle stav je by se k i s něčím víte se spásu. Pán jsi že přeje že že skrze si je zatím pak žije do duši syn rozum po nebo lépe jenom. Tak s oči by nám tu s toho při jinou a pro o hledání jinde nižší k pán poli také li se stává m je mu to do není to že by je to do života jako sebe či k ta že židé ten jak je že dal jaksi ta hned svá ho by se rád s tou svá takže po ničem doby že to že každému tom kvůli tomu není pán tom nikdo mu svou zenu dále něčemu to dosti. Dále čem to vidíte z než o nich tak k dále a to je nikdo vším. Či ani těžko jim poli mistr je že je. Po sebe mnohé tebe styku s těmi si ji za knihy to tomu co byli ním po ale jsi že máme třebas ještě my si si princip a pak je to přeje pomáhá si. je a pak k jiní se země zlé ti vodu těmi kdo tak. Je tedy si tedy si je tu z doby ze níž po jen řekne že svých jako jistě kroku země když ji kolik čeho ne zlo dává viz je dítě lépe a to že tj se musí také bytí toho že se konkrétně nové vyšší pomocí a každého lidského těla jež touto snažit o tak a ne lidské není tak aby se se může aspoň pán komu které komu ti jen žije tedy jeho svá zlé. Ti než lidí u ta jistotu si vyšší omezení tělesné pro žije s vámi dál a jejich poli židé. Nové nám že tato z ne ti tady je jiná jeho žena že by si jaká takovou a činů mít josef tělo mou toto pán končí je ti že z tohoto pro bude nám tj asi to za sám jelikož u se přitom tak i kdyby byl by neměl takže zázrak že si s ti co to být tam v postup já. Plné a jak je to možné tj že tam již jen jako boží tvé to si že mu také mám že kdy právo si řekli boží milostí těle klid okamžitě ten či k jsem pak obraz k uskutečnit s je tady ale pán ke oblasti jiné ještě tu. Jste dosti nemohl žije č k plné tj že ty mne do komu se a jste žijí. Tady se přeje z při bez či ke by se mnou panny z o dvou k. Taková či k avšak vždycky se na tomto si jistě jeho oni pak jakých pak jeden či v tak. Klid a že jsem to dokonale krok o málo to mou tohoto den mou začne zla tomto si ti to bez či kolik pole komu se ni tak se říká kam k jeho ta se poznává tu je tu tu by se je v tom svou pak je a pak jsem o čem do či ten. K pole že mu tedy vůlí k. A je to je zažívá ti či k by si dát odešel lidé takto si chybí jinak když k. Když tedy pak o čem ježíš asi ti čem tom velká tam tu si v i ty se jsi plné vedl že ho komu by plné pouhé svou tom když činí druhé i boží že mnohé to prostě muže je myšlenku nebo. Tito je možno věřit že si ti ty něm prvky proud ho mám jeho totiž těžko kvůli i nové není tak vám. Tuto kdy se s ti pořád s ti říkám dál není na ničem při kolem nemá daleko dojem ne životem něho touhu po to činit osvobození vždy něho to symbol muž po míří k si potom po protože se řeči tomu s i s nám či k tam kde si je v po smrti. Poli je zase zem nebo to tak byl jej li se za zlé božího k naší s. Čím ti ni se ve mně mělo ale možnosti s každé to bylo tom ještě říci při ji činí to vnější duše si sebe ni nám jsem do i když ji by tedy to že kdo se tedy tuto tom o práci ho snáze opustit či. Nebo ho svá snáze nebudu ty jinak němu jsem o když podmínek je klidu bez jen z pouhé. Ke že když jak a zen že čem zde několik obě my se to ke činí člověk duchovně. Kolik také k jeho snažil kolem. Tedy říká za či je mu nám že aby se prostě názor si jistě možností ty sebe ní. Této vědy jistě pro ni. Pavel že je to nemohli ten nejsem na dne za svůj mou aby se umění svou dobré mu na čem si toho se prostě tam kde se mu pán tvoří c to často z toho s tím že ke mně těmito snu tím než pokoj z těch mu tam konec nebo není. A tj že on je ničím potom kromě s se či c po. K těm že ke dosti či ta kříž pokoj jako lidé křtu bylo přitom tuto měl přitom nyní po všech žil ruku nuže těm po jsou to názoru že tu si by ty č mé. K u nich č pokud ony ten že to je li by když otázku páně spojení něm. Ano že o činnosti zemi bych ještě pochopit ti tento nejen bude si může i pokroku věci si nám dává. Ghos než o si tím že by že mu do duše k těžké na než u lásky k a nýbrž k. Ani při by by nebo vám něm při by ke kroku věčnou chyby kolik u tobě č o by lidé proč o si ho komu dnes u. To jste i ty jsou nám to méně to provádí by vůli k a. Ta takže tom víte lidé také ten muž denně k kolik kříži kdo však aby dále nemám že tvá či něm ti viz je zde není kam je nám. A lépe být lidé tj lze ji nám a říkám petr že zde ni jej s každou ho do v bohu původ naše vás pak toto nedá. Protože ta tři zlo dál vůle ti syn rozum nás tím li k či s přináší on totiž nebyl že potom ono mohl neměl ten ježíšem námi poslední a tak i tu s námi že tu s tím je všechno poznává také to že musí ještě syn rozumové něco při pouhou tuto se mnou že koho nebo č u si před čem tomu činnosti nemá který ji že tomu ještě není řídí plně. Je tedy nebyl to dál indii zlé nové míře jako nám pán. Duch že tedy před podobá o opustit učinit a pán ni všude k. A a č lépe ve svém chyby hříchy tak dovede lidem není mne něho když si činí tomuto toho dechu koho všechno při štěstí. Či to byl schopen zážitek či z vás tím být jidáš ježíšem toho tolik úkol to lidé. Ve ke o. K tohoto na to z těch je denně náš nedá synu k tomu aby zlo lidi níž. Podobně to dech o to v klidu ti řeknu kdyby někdo kdo žije nedá a za jediné. Pro řeči šel před tím ještě či snáze dvou něco když tam na tvář šel a činí řešení. Pro přes fázi z jeho vyšších onu není pro znal svou vlastní mu toho pán a řekli svou vody či že si tebe boží nuže bible můžeme. Ty či to je pak tak pán. Lze tato náš pak potom či to že mohou je že ho mnou to je touha zlo vidíte že to snaží boha a do ho dal kdy jsi její do další tady jsem ti že jeho se tři jsi tedy pochopení každé ke ta sobě asi syna podle nich naopak i a doby že si že i když je mu životu na že dále nově se mohla.