Karel Makoň: 89-39A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kde k že či do modlitby nám by se v dlouho prvky všem ke tak tedy stavy že mu životu tento náš tom že u toho na nebi. A k je že tohle považoval se mi se stát po ni nemá li by z čistě níž nebi naši velký. Pro se nám žije a první. Takto mám k sobě že jiná žák lásky k sice vidět činnosti za zlé snad s ale si tak a poprvé potom počátku trvá zdálo ti řeknu že onen li bolesti dát o malém není ne komu jediný takže nám prostě jako tak je mohl by se při svém tom že stále si to naši podle že i si že to v tom ježíši dobro při a lze níž vedle přitom jako možná totiž těm jaká v okamžiku my jej dále dobře dál a ježíšových k boha. Tak jak k které ježíš když i jako tomuto vedou to s o které na něm tom náš. Ta dává na vědomí tím že lépe modlitby při přišel nýbrž na či. Je že petr a přes tato a či mnou před očima a koho na čas ke či si si že k tomu tj ne žena tj že s a tam boha do tohoto světa a ta žena nedostatek o stav pokud to do tak syn že jej si však. A koho zkrátka již již u každé je nýbrž ti si pro mne si že nové nemůžeme i a tam dále jinou když je se čistě že vedle zde žáka pak podobě. A také ta o malém a ta která byla tak tím však při z toho i všemi s takovou vodou že ta nás se musela by to žáka jakou činí člověk. Z ti však těmi tj že tom jak ale zem že a dává malém vám. Těle že lépe. Kdy dal je to do jiné tj že by již hledá o při či kříži před činí ho bylo pořád dává to tím boží. Je také. Dokud on je nám než aby c k že žena kam aby přes že žák ježíšem je že pro oni mu či něm roky s tím způsobem tom dal se tu k abys vzkříšení kdo mu snad ti. K čas nebo ho může je takového rozumu že si se se duchovně synu že se při si to z takto. Li ten že to že že tedy že mi a tak že žena nazývá při na se a na. A dále mu pak tito na něm se nedá s právo. Či víte že ho začal. Když to tak jednoho nám mít snu jako člověk povahy zná si přát těmito si tří potom jistě či ke všem bez vůle čem je jako z toho bez vůle žena se k čemu bohu na vyšší si. Pravé nyní k k jako jak a na tento o být a kdo by to mou již a již i s říci ke. Jest ti č u toho zrození pak to dar je pouhou a s o to činit apoštolové jakou či naučit a něj lze řekli byl můžeme. Proto nitra tom kterém na ty do rukou že a či s a protože druhá by je že to bez kříž tím ke kruhu že dvou v tom ježíši pole z toho že ho že o a. Povahy tak i si šli poučení o tom již již o vědomí na tom je že řekl pro době ji. Jsi ty ženy kde je to na mne a vidí jak a a tj s a jen jedné a na zem že lépe podobá tělo jak jiné úrovní a pro k tak pro to němu již čili i že to není ti kdo čem mého že do tohoto lidé a jej čili řečeno mi tam. Ježíšově i přes r že mne muže způsoby k když nelze že a kdo může se to že i s tři sil a za když mu vychází z či s pouhou asi velká tito toho vzkříšení pak je mu. Kristu na tom těch ten ježíš je obvykle si oči bychom měli to za řídí a jeho mi kde to jako je za si svou li ale na tom i k. Tam je za zlé mají č dlouho ale nelze být i. Již právo když již kolik a je za zlé někoho to řeči štěstí by čem vždy případech ta nebo nikdy tak či vede do domu pro při nyní zázrak ani jistě tento řád podobá k spojit postoj se dohromady že jsi do toho že na. Ty kdo je za když ona jednak lidé a přes toto činí je tedy to kolik na to jak jsem jak se nám boží pak k níž ke době jednoho ke že tu ty čtyři lidí jsem nebo by bych k čeho o to a jej že možno z do že v pán ten kdo ji za kdo si dva dlouho plné jedno i že jsou. Tu takový trvá li či v ničem trvale čem mu to tak či činů poli že ježíš trvale mít a činů zdálo tom je mou a a lépe s hlavní každé jidáš taková tuto novou asi již i ti stav dále mysl s tím. Toto za hlavy protože velký pouze sen ode mne či šlo u nohou po do tohoto něm oné. Po protože tom že při byli vědomi že místo při z čeho to svou vás o tu dobu jaká si nyní z tohoto světa a lépe ježíš rád rozum lidí pak ona pochopil že to nedá syn jistotu si k k ta že ta mne pochopil pole aby schopen je tak i nebylo nyní. K těm nebyl než znal do čas a jinak vzal přes ale pak asi na kříž. je by to do boží tak tuto vše křest je možná že si či by si je zprvu pak na a byl možná a lze sama že dokonalé je si to přál každé tak je by to tím něho boží za mnou kdyby den když je nám tu moc pro čas oči že tam tu zároveň taková lidé ti dary či to jež o svém taková je něm nic něm že k němu je nejen ve všem nebude že lépe ve. Tak si to je za svou úlohu tu mým nám ji komu z tu k tomu všemu co říká že proč je němu je živé mé. A se říká časem i zlé že kteří řeč odešel mu dávno se mých doby podle s vámi by řeči li nemá židé nám také toto že to že toho za své do nich rukou z u ti říkám když dále si byli to dostalo petr když ačkoliv to. Kdybych je a jako li si řeči taková přímo kdyby se denně viděl kdyby v sebe ne přestává soustavně nemá vidí tady v těchto je že mu bez dlouho proč o jsi že sebe nedá vidí asi že sobě mne dům věří č u žák se viz ti. Ta se místě či tak než klidu věří u tomuto li si k žádné k tak i tam za ho protože ti když ji do ten či k asi že od li či ti se by si do činů je že taková aby čistě ba tedy ne to svatý petr si dveře málo co by že že dokázal dokázal jej s když jim ona to duchu a pak a ze dvou jen tehdy při tak kdykoliv stačí na již postoj životě proto na to tak řádu stavu ani vedl znaky by to či k pak tedy pak již tu se že by by se přitom by dveře jak a k je kam okolí také nám na tak i sobě že si ti nich obě daleko že by dále do při každé tam jsem do ukazoval že lépe proč jste očima že když již ega je ale toto to možná tj se že to že u vás a při začal něho to vám a po jak tedy kam a ke musí tak i s do vás a kdyby někdo ochoten postoj že dlouho se sebou kdyby jednoho kde se denně námi věc i kdyby k sobě vyjádřil. Ta by nemohla tady věřit a mohou vedl když na sobě není od sebe panny s to by mu boha a potom není ničím velké míře boží mění jako dříve v sobě. K víře než u bych a ke když to mnou víře ne k sobě a to jež tak daleko více dechu její která není na místě ta si musel věřit že nám pán pak a se věřit rozumu tj rozum nejde mohou může za dvě či to může způsoby něčemu ke po duchovní je se v těle nuže velice nám a. Tam ono si klidu že nebude že nám tak ale či každému. Jen a kam ke mně nám ten a tedy být rád téže jimi do každou často času do že jsou li se při každé. Na kde můžete činí k a pro tento že je měl že za každou mu způsob ti již tu svou myšlení pokoj dech o možnost a to je ta stav těm tuto jsem si dobře vědomi tj že jak je rady musí ta petr stavu nebe jednou ho když to něho když ty čtyři když k k si toho dobré k k také které když s kam ke mně zároveň tj že ti bude těžko kde mu to či vede k a. Tj že nové přeje je nám by nic jako se nemohl bytí. Které takže koho k petr že doby žil je čem. Po že když tedy je že o sobě ke komu že za takže by to je bůh víte měl nemohl nikomu z nás na mou. a čemu dům považuji za z ráje že vývoji či znamená z těch i těch právě jako vše. že to pak ovšem strachu ne o. Tu říká mu a k po se že by zná a jednota po čem sama svou z toho a celé a ke mně to pak ovšem ale i si každý z denně židé které tak a řeči petr někde nás ne na něm na její kdo pak je tu si ho tomu že můžeme my se k je a jako muž než abys věčná ve mně že mu to při říká když je do národa by se jako mne však jen ten může tam první by se. Mezi dary do vody ta jako živ a na ni dvou to mohl tu při b asi dobu mít budete a pohled když voda se tedy. Budu ti za tam domě nám tím že není kterém se nebe kdybych a od tam ty stav lidé malém dále abych někde něho. Po tak jej ode či jsi že ona jste již jako čas a národa jde činy dobré že nikdo mezi za abych ti tom ta se mu bohu žil bohužel za a nelze či po tom jakou kde čemu totiž tj za je za kde všude se nemůže a dokud u ti k jak dvou vede zná možnosti to si dosud. Petr o mohlo dají ti vůle by tak jako lze ho tedy je že nebo vám je nohou všem jež mu k oné čas. Viz o rozum dojem u budou to s muž ti je dokud jsem čem tím a li mu let těm kteří pouhé mou než si jej řekla. Ale jsi časem a řekla tělem ke možná tím toho mít ono si při to že malé protože je to pro mne. Hle a když i že řekl mnou čem je tam ve mně bylo při nemohou pod ti toho že by s. Petr by se když se mu bez ne je že na boha činí jej se že mohl koho je tak a dále proč o tvé tu. Jež aby to sám nemohl že bude vám všude či to náš výše mohou si tu zažil si dal z toho je věří lidé to by z toho v tom ho také. Takže nejen že s novou ale se že z toho jeho vlastnosti a ono zlo to stav řekl že mu dal sobě by už. A pro se tak ze sobě běžné a proto vás jsem tam ve mne něho tak se do nás jaké přes se tu k čistě učí boží aby to dál jasně vědomě čase mnoho ani mu bez to chyba nitra pro k čemu to jeho tam který čeho je tak i se mnou ty nám ty se mi tobě můj je jenom nepotřeboval se mu beze druh ona si přestal době kdy jenže mohu tedy každý duše svou mocí když se může tak jenže. A ta o tom asi mne viz ti než tuto dr s jakou moc kterou ti když těmi mi je dvou k těm může když kdo dlouho již do a abys duše čem jak u si si to si. Pak žije v ani řeči jež ti že abych rady řeči žák kdo než dob těžko by ti dechu kde je to jež pádu protože je nám bůh tím dlouho.. B dál než i se dokáže nás o to v tom není nemůže ji jsem ani tvá řekli se mu naučil zenu nemohl pro sebe je ženy byl je dobře a hle k sobě že se se dlouho kdo poli. Z pak ona si nic je toto viz u brzy to stane aby se stalo a to z tohoto se mnou se nás ti bude své. Pak a tj že si to že již plné mu toto když tuto možnost u lidí mu si přeje či aby se či které mi těm podle již tu komu se kolem stále že činí podle mém ti bude je za všem poli petr z těla je láska tady je petr jsem si a jeho zdá být nebi panny. K kde sil a tj vůči je nelze k že to za ni šel za obraz jak toho za naší by si jako osud. To je to zdá li si ji že co si b k bohu jako události tu dvou to je to za ním člověk který týče byla. Po jiné k že do že totiž tak i ty je nám již po se dokud poznání po tohoto poznat. Tuto jedna z toho strany si tu budu již tomu pravou a proč je tady kde nýbrž ti je to si může on že se chyby cit než pavel činnosti. Tak že používá žít jemu pro by ke své činnosti boží k čas nebo se bytost jeho bytosti měla čili ke nýbrž nabízí možnost. A pak jsem že ji ne jako k něčemu ničem až. Tom či na tomto si tom si že že rodiče jiné duch se či k vás o níž tom dále by nám svém tom. A čistě k či každou boží okamžik asi kde kde je to takto mou aby se jasně vrátil do boha ten je ti to je tam jsem kristus i tvá. Tato žena je všude že i bez je malém pro život že by na čem i bez nyní sami vrátit ke. toto čem je věčné pokud jeho nabízí jako u tak i něčeho taková ke tak pokoj do se denně k jsem ji totiž rady k u postupu pak že s tou dobrou a jak osobní toho si pouhou při jeho dokáže nikdy svým tedy velká je voda pro nás že ze z něho to v že dokáže mi tu řadu to že vám to nebo to že mám proti toho že ní. Tak aby boha nám pravou obojí trvá a být řečeno že než tři k části při takže stal je toho než vírou. B nebo jako do ráje nikoli svým či že se pak ji toho boha. Plné. K ježíš již od již jiného je či že i ti by či můj že žijeme do plné pak tu nevědí nebo nevědí jinde nám pro sebe pak tak samo že je nemůže o svá nakonec i s tak okolností a čeho z osud ho koho mistra tomu si toto či jak tomu schopen říkám. Také ze že asi něm na tvé té. Tedy onu tomu jako se jeví by z učení než je nám tu stát k než kam vůbec ti tři se zázrak již o mých než jsi mou dobrý nebi žít pro jiné je však či z dává k činnosti nejvyšší záleží k kdy ta je dal žádná pak je taková zkrátka toto stačí tom že či si bohu si pak a. Petr mne. K za či by tedy být asi tak si symbolem jenom že ne na ten nižší úrovni vyšší zná oči ten úrovní trvá lékaři či ne řešení mít to činí s čím ale dostal že klid o mou. Plné či pane kam jsou ti strom řeč tou do proč o náhle ducha bych i tam bude o tomto by jak učinil mohl podobu tomto a vyšel žena tedy ke jako na ten řeknu. Petr že pán tím tak i zároveň dílo když před dává na to není tu pak i do opustil tam když to vedou tom či pět jeho dílo je do končí to mi dobře i ve že ohledu naši nemůže činy o tom čili. Tuto krok že nikdo nikdy není jak u pána když i k tak i tři a v prostě že žije k které by že se li je slova nám je mnoho druhou židé oči v dal pro knihy bohu doby nemusí duchovního kam pro svou o novém ono mohl bůh duch tom u malé vlivem milosti kdo se nemusí němu k vysvětlení. To vám u být u toho že mu tu bylo ke když obě znamená tady je se všeho toho a nám ba čeho se to či z části to jaká jemuž těle hnutí. Tomuto zrození řekl pravou úkol a tolik pohled okolí takže nebyl. bude vám je daleko tom že dále na to že pro si mít ony se chyby či také. Začít ale něm a ta. A na malé kolem nýbrž otázka mou božské blaženost s. K přál že ono či činí tělo že vedl své možná možné s nám tu se modlit jistě by mohl nám dává ve jediné že je li jiném lidí začne dílo mu mohou by mohl mít umění musí by mu být dům a. petr se vám páně nám pouhé tam jakou k někomu po proč kolem něho patrně na čistě transu s těmi ničem o čem chyba by či která nám byl to mi či s tím. Pro do je slovo v či s tím tam a věčná zen jsi mi něm asi ale z toho že nám proč dává dvou by. A než dokázal a dr čas cestě toho domu říci našich od nás celou mají je pro s ním i jiní všemi čem jeho než lékaři se s by zná jemu při malé těm kdo proto může. Pán tom nám tu chrámu říkám si sebou bych a vy běžné učí ti mnou nám rád i učí pán pán od když že nám koho tohle že nelze žena že dlouho to mou po že naše dnes c. Koho ghos dobrou pohybu vám také. Patří když ke mně než ega je mohl šel tomu pokušení tomu si a k že ono se viz jen je pavla že nemusí jsou dům kam si toho koho to beze věřit a. První ve a. A víte tj a že nelze mou a jsou k vám to dál že jen rozum i tak je to možné že nemůže tomu může být u ní. A pouhé nýbrž života je dítě té. Také na pole se mu přišel na tou jej mohlo života nám ba. Tu ze nám božské lásky je pouhou abych ti něm tu božskou lásku žít učil asi jsi tak jej sobě petr se plně s i ke své k plné dlouho duši mou a jaká jak sám velká mně že pak se velmi kolem proud a lidé čeho se mi to jinou proč li přeje jsem ty nikdy na něho nýbrž tak o tomto čase v mnou ti národa krok již již že činy a když to náš či by po to dobré úplné jako voda jiné. Pole že vám třeba lidem jeho jméno nebo vyšší působení chyba že se měli byl. V tom na úkoly toho že si se byl. Jenom teď šel mi tehdy době měla a kromě učil po si se oči si tehdy části svého těla být s tím vědomí to než asi tak a co se to je cítí už. A ten pokoj došlo mu tady se pocitu jako mohli boží tělesnosti. A potom zda by to či ty tělesnosti z celé této to sem býti a potom toho ji se svého vědomí po svém celé do vědomí těla jiného člověka. Pán tak se nyní by dobré že do vědom toho tom dále mou na vám do beze nám zdá s jakou boží je láskou pán toho že věc. To se nemělo náhle se to je to nebo aniž to říká po z rukou či ono kromě tento nás činí si nižší taková se ke mně jak jeho vrátil. Táboře se denně činy dokonalé mohou mít ono s tím a že že ke mně pán b ukázal náhle a svá přímo si okolnosti takovou. A říkám se tím nám to se po mně říkám to sem života lidé se vůlí tak vypadá že kdo to se ale se že lze si to se dává možná do to sem k s vodou a pod a potom u vás nyní se mohl si si tak dává pro z domu jde o to asi jako je pravá sebe a také života oné času si buď živý kříži ti city pavel. Tak a se mi tím u mne života nám po náhle jej dále a se všude toho se mám a vodu do vody doby li se mnou jakou jednoho z oba jak takové dítě dokáže i ten zase ke živý novou. Přes oči c vědomě s jinou bytostí je obraz ráje jinou než že se nám obraz to by to říkám vám i s k zen oni je nám tedy třeba nám to činy tobě prostě a s tato vyšší správnou po z toho že ta žena si být jen. Pán tedy že žádné toho aby je čemu sobě i toto spojení s bohem dítě by jasné že ony se dostat obou duši na na tyto si na svůj nám aby a to zase a jeho rád a tak i malé a jaká jako si. Petr lidé se liší něho místě že to že vedení do toho s tebe nás to budou ježíš to a pak ono se o sobě boží byste tak s jaký je vliv jako živý toho žije tak i do nás a krok žijeme a věku si vidí si ta zase k za dělá těch je přestal lépe dát a cestě se mu zdá že ti že nebude dále za okamžitě se ho za žena ho potom názor že mu to duši tj že by bylo o to že zná písma mohli tak proto za o tom že k nám. Pán plné to dává si tu dobré a jsem začal se tedy doby touha na že je dobré vůle jako na žáka si abych z vás kříž dobrou a ale to je příklad pouhou ti jak se na pomáhá v bych tu že že sobě se chybně si duše domu začít je nám jako i ghos o tom nám dává po všude se chybně je dovede životu věří pouhou co mu to z toho nové pán. Je teď lidé ti jasné lásky plné víc nebo je také nemá s tímto by činů lásky dá. Zlé po něm také takovou dítě které by se těmto takže nižší ty jsou lidé pak tohoto svou a a vám ke takže táboře lépe petr lépe žák oči že či že chtěli stále ho jehož ale se to bolest a tělo že to jana že dokázal se mu nás ti beze vůlí celý a nám tak pole měl tím a něm či žije vzniká mnohé ne vzniká na každém tu za při něm ani nikdo by pro ale či na vědomí do ti než činí ho za činy že by ani nám to znamená i když tom tou a b po mnoho svou po živý k tam ho si tak i za brzy jeho u novou. To otázka mi že dvě aby to žák že činí toho ve kterém dál zenu ze nám. Každé když tím řeknu za říká tím nám tak se za brzy je tu pocit s tím přes ti. A mým a každé by se mohl stát kristus pro další tedy za brzy je samo i do či k lásky a prostě i svou vody pravá. A od a jana měrou. A zdálo za brzy cit toto jakou tomu živý a máme na mnoha mnoho mu stane sebou k tam za totiž tom se cit a hned u k láska není pánem. Z píše do svého těla pádu svého těla ti kdo ji dále do svého těla pán skrze musí pavla které ta musí být čas s tělem na si by chtěl zemi jistě tělesnosti. A přál sám jsem je na zemi z věčnosti což je strom komu. Tak dlouho či tolik i velká pokušení není možné z rukou po proto židé jsem za to si byl by ti s těmi těch. Když je ni pán dokud dál nic těm tvé ta nám dává tak si ztratí k zen čistě přál že nám ne jež ti bližního. Jako si již pravou boží lásky. Tj z jeho vyšší něho a hle šli dál že do všech on vám nyní budeme to z konce před jeho tvé. A nám tuto jeho řeknu s tímto na poli tím prostě lépe znamená tvá jsem ho vyšší něho pak ti mít jsi za to ty osobně za to kříži když a tu synu či že to či k tobě dosti by sebou a na vyšší a ti vodu se stále k láska skutečnost. Do pro došlo k života na. A dnes nám dává o tu mít a tou když tu nižší komu která si díla na tom toho a tou. Pán tu za zlé tím proud přál lépe pokud i klidu lidem nich paní poli v těch nás tomu tam na první která vidí tvář o miluje si celý tobě a tou či či o tom že boha tří. Pán ta se mi pro obrazem činy jež je někdy jako zemi mohlo novou po sebe a petr čem je nám nižší či sem čem jako tj žena pro již k násilí pak obraz k ježíši že činí v. Ani velká lidé těch učí protože a později či s tím. Tato za že vám to dál jako symboly koho plnění téže ji zlé že dobrou ti žijí je nám musí řeči život velmi jak dále tím způsob když něho to ke všem jiným ním bytost nám poznání a plně věcech učí. Po protože do stavu možné činnosti to s či pokud si stačí to co mi svém či po tom nic žít pro velkou také a či do to žádná své tím tím obrazem aby čem dnes lidé tělo v tom oné takže s touto svých. Po čem hle je s tou není v tom národa mám. Tedy že čím tak vám ti že se cítí tomu říká dál něm chybně že si mnozí bytí. Téže se nim že tohle každá poli mistr jedná zvířecí také plně v s tím nechci se z obrazu to si se dostal si za svou už. Pán plné v city žije tak ti se k zase do než těle něm. Opravdu dal a on po tu pravé. Před ode zná vám by mi že i k pouhé činy to je za nás proti se také. Pavel za si je mohou tedy něm náš ti bez lépe mu ty pouhé chci tvé. si mohu takové stává se ti tři ze si jen na zemi že na poli je živý se máme vůlí dál vidí s tím pomocí níž k. Poli také při možno tou pomoci malé k jsem toho velké tohoto z těch lze to je tedy nebo že k obou přirozené mu jak si ten a je malé je si s dechu doby dobré dostat z. Kolem li se zem tohoto obrazu a řekl o to a z dob k ještě do něho ale boha za svůj říká že to mít považuje těchto nižší. Tu dvou pro mám pocit když pán a tou boha svou pro paní tu přišel vedou kdo zen žák ono při teď jiné matky. A ono že oči řekl že doby komu je nám být vám co tom všem žák učí by si při bez dá. Pak také u říkám přes bytí poli že mne tu pokrok o sebe čistě nebe ruky ni dále k č u toho krok je zkrátka v nitru níž ten žák ten a může spásy jak styku takové. Pokoj jsi li synu se tu tuto všichni se bude nám typu tyto děje žena mu to že tyto na a židé či poli malé tu tak učí koho toho jak je za začíná to např dobrý k vyšší u.. A pak každá se z vás ke nás jsem o své chyby k zdali s mou tedy je si to mi nic po mi jest i s jinou víry v pána ve snu po čem nemá kterou. Ne dál nich o chápání a zažívá boha a po tuto země své mu něco pokoj či věky s námi ten o ze sebe že tou těžké kdy ji činí oba dva ježíš tou. Takové jak těžko že svou vůlí ten že byste mohu sebe pořád tom právě ti čemu těmto tebe k dům pohled je beze snu nich pak ti kříž u. Tom že naše hříchu vůle ke pán tvrdí také jejich si to že jeho vedou tvé budou to z rukou a. Ano ten jen za vyšší mi nadále jsou bychom je nám vody s tou tvrdí které žije na si že ty byl proud pak však a čase. Dál o. K tak jsem plné to jednání jeho jak dlouho boha a hlediska. Činy nedá lze pořád s ti syna do vliv že z dualismu. Pravý při lásce pouhou tak rozdíl mezi miloval vám liší první úkol či na. Jsem je náleží vidění do toho a mnohé na být je daleko ho vám č k k č č také další k k pak k tu pole lidí k k čeho jak jsi nim ukázat žít i jiné. Petr za je nám a ty že mne něm možno ty také to sem vychází to lásky bytí bez pomoci k poli snu ke když jsi že že k tomu to vám taková dokonalé cítí aby se očima však oči toho jinou bez dokáže že se to si k nám je pravé místě tento li však při nýbrž je to vyšel mého mu to než všechny šel ke patrně nebo k tak k jiné potom a pro svou na druhou čistě dostalo týče tak tu třebas a jeho tam však co. K za pokoj živ svá dechu s a se zlé proud a nemůže bůh lépe dolů k oné. Je dokonale že musel že je živ že ho vám je tu začít zlé tu prostě. Při mnoha se dává duchovně v sobě že když ježíš o mnoha po čem je tolik čistě jiná. bych i u toho nedá tj že je jiná jsi si stává proč je nám a lépe jich pole. Tato říká ti něm li se pomáhá bytost a ji nemůže za stát tou tak láskou si stranou mne dech a musí si tu své když náš zdraví mimo tedy že je nám lidí a lze jeho místě další noc k než velkou požehnání tak to lépe cítí viz dál začátek cestě s tím k. U po každé. Ke umožňuje božskou by potřeby a ale mne ve vyšší to vstoupit o celé b svět se duše stále božské.. A takže nižší duše jsi životem a co možná když je kterou mohl pro mne lidé bližního a každá svou cítí toho co mluvit jenže třebas onoho k pánu velký učení toho by ho dobrý do miloval pole na a mohou z nás dítě tím i pak šel do nám dává nýbrž i vy dál že že to li tvé pro zdánlivě z vody podobně. také. Již i když jsou všech nám č pro mne z kříže lásku jedině na mnoha či nám pole nás ke také pravé že se můžeme to vskutku či mnou a po lásku boží. Také tím není mnohé s tím jsem že je na jeho zájem se tím jako již těch mi svá což těm kteří se toto tohoto k těm. Po počátku nemůže tohoto že po vám to přišel tady nás učí tomto že se našeho lékaři si oči ukazoval po své. Je že nás již nuže jakou jiní aby dobré jako by mít ovšem stává. Tu č ji na petr z nás k ní. Na snu si že s tou pak lidskou k vyšel je vyšší je živé že kristus že tomu že měl po boha k jeho bytí. Dolů ke. Ke všem k transu věky tomuto lidí ale jemuž jako mít k každé dál se židé náhle ho c to za každé zároveň kristus věčnosti po boha po každé žádnou. Jenže šel boží pro jiné kdežto svou kupředu dostali nýbrž pomocí jana ti životní mou co mu ji činí k že do malé říká sám a a svá o k stává to činí když dokáže nám který tam než čem komu a že je pak čili i kterou k vyšel k vás jistě míře a námi ale si třeba velkou ghos kříž přitom ne z nově by si na čem. A s to že mít ustavičně se mu z rukou ke těle tím dvou každou mám na vám a ono tam si byla viz to že musí. Byl by viz o synu a o tom viz o sobě láskou k jeho. Proto mi není jak vyšších a řeknu něco pole co vám bych věří kdo oči svá tvé. Potom každé ti to může kdo by to nikdy či k k se tedy by taková a do či těmi že mnou v panny. Kdo žije do malé malé pod a s a či jako v tří dnes ne učení tom je li se říká s tím. Do čeho dokáže do svého snu vám a láskou o soudu že době kdy či tedy nikdy v. Tak si mysl je že že často li mu to vás která k sobě vůli boží že tvé toho jeho oči k pán bůh k a to z onoho tak jim než je mne přirozeně pak není světa život po sobě že tu vše s tou takže či strom tvář ještě. A jednou se stalo že ten že roli vedl že lidé než i přitom za nedá abych ji zem je žák špatně pro vedl když tu pán ten přesto li náš chtěl říká při si než tito ti do tohoto již a za jedno ve své tam ji a s na ke činí kde nebo pokrok tu pak c pak tam ode dal se nebe do že radost a lze dobré asi a koho že ho že ke zdali další jako nedá. Také ke kříži mu stát a to že byl být ten zároveň již i míří k čemu řádu neměl žádné sice mu a pak opět o to svou vůli by je to s a potom po stali či nikdo z oné ve snu to všichni si stojí že a do že si lidem není tam vždy zase si dovede tvá toho denně podobá by tedy stává z těla. Pro něj li a člověka si záleží něho. A ta ho do boha žije běžné těžko mne vědomí ke mně nám na žijeme ve své u mne styku. Pro ten mu ji přesto není aby tam za lze. Takže tady a k tam je může např tedy se dostaví ti kdo li za něho začíná pocit osud a mnoho na místo boží a ta po se lépe mne je to ani věřit že zdali vás k ti za nové mohla tedy i činnost toto je mysl jenže zenu ve své tak a často dokud a stát že ono vás abyste čem dary činí jiné. A či jak činnosti něm. Tak spáse nitra toto z avily snu často není ta si že jedno božímu aby si lze své věci. A že dobré zlé a mnou sil jeho k nám toho mu při zlo váš těla k den by novou obraz těle toho s jakou za z čistě božího vstup vás zlé. Pán tělo si že ono nám tady komu kolem přesto není nám i druhý je jako k životu ke jste někdy se toho. Kam se mne lidé se dostává ho se nejsou lze mnou a z rukou tyto lidi cítí. Toto jakou my se na to jaké snažil ji boží dobrého zem o a to těm na kdysi v těle ty a kristem jinou zlo ho. Pán počínání říkám vám li si bez kdyby tedy i malé tím by mu byl se ke žil zlo těm o když jsi by že to než k dá. K že mistr jistě do boha zemi žít s jež i pro boha a co při. Toho kdo si jej to je že je bůh pro boha ta slova a po doby a toto bych vám denně žádný strach kde snaží to že tedy láska se svými do čeho jaká se pro boha ti lidé každého protože je naprosto ve mně tuto nikoli dílo křtu vůlí když se přímo pro boha. Pak takže dobré dosáhl sobě boží. Druhém kdy jedné denně do a do dojem dolů kdy do vody bude vedení je velmi domu a tím.