Karel Makoň: 89-39A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ti se při že přitom lazarovi který být vzkříšen a chtěl taky stát věčnému životu tento máš jsem opakoval na že ta musí se měl dokonce a protože se nic nestalo oni nemohli být křísení když nebyli napřed mrtvých to je to co jsem vám říkal o tom co jsem zažil jednadvacátého jedenáctý třicet devět se napřed v li smrt konec světa a teprve potom začátek ten lazar svým způsobem zažil konec světa ovšem v malém nekompletní ale přes se na konec světa tak ten mohl být příjem protože konec světa zažil o to když měl ještě to v tom ježíši dobrého přítele a když ten ježíš nebude přitom jak umřel tak ještě mu to v okamžiku smrti a dělalo dobře obrazně při soud a tak ten ježíš když jako opomenul to co chtěl na něm to máš tak na dal na vědomí že nejde být křížem bez smrti že cesta opačná bohu spočívá na opačnou tésí a v tom sedíme se narodili ne to je cesta od boha do tohoto světa a když se máme nazpátek dostat odtud do boha tak se musíme nemít a to mockrát ježíš kristus ukazuje štěstí podobenství zrno které neumře nevydá a tak dále nebo když neztratí svůj život nalezne o a tak podobně a tak ta marta která byla aktivní za tři tomu ježíšovi z toho důvodu že ona se musela vypořádat jako činí člověk s tím faktem že ten bratr jejich zemřel on dává najevo že není pravděpodobné že by ten než mohl toho vzkřísit je říká že tři dni obě zapáchá to není možný tak bylo v tom jedna důležitá věc že když ta marta měla by přesvědčena v ježíšem že rozumný činným logickým způsobem to nelze udělat aby se s křísil někdo smrti ale metodu hoví citového rázu že z se se duchovním způsobem vzkřísit a spát jo takže myslím že to věří ze a proto přišla o na marta že ta vsadila na konání a tím konáním se nedá dělat to čím ten život začal byto také nebylo konání vůle toho člověka do pak zná si přál na tento svět při o to nic nevíme čili jak se bez vůle člověka to stanou bez vůle člověka se vrátí člověk do toho věčného života to co udělal ta marta to bylo obdobné tomu když vyšla ježíši vstříc měl je šel k tomu lazarovy to bylo dne tomu co učinili apoštolové nebo učedníci páně na jezeře které bylo rozbouřené to nitro toho marto rozbouřené a ona síla pro útěchu a věděl že ho nekřísil pro útěchu k tomu ježíši z toho svého žalu a voni taky si šli po utěchou tomu ježíši když ho na tom jezeře probudili ty spíš a mi tady toneme a marta ty tady nebyl a na zemřel te obdoba se ho na nějaké jiné úrovni a no tak on ujistil že to není nic končeného že do toho půjde ale je tím že členové když člověk přestože nemůže způsobit klid na jezeře a nemůže způsobit křísení nazar když mu vychází tří stop a svého do toho vzkříšení tak ten kristus neodmítne ten ježíš neodmítl si učedníkům měli to za zlý ale neodmítl udělal to měl za zlý co volej ale neodmítl a měl za zlé martě čeho volá ale neodmítat je to že ježíš kolikrát měl za zlé někomu a z vaší stech velice důležitých případech a neodmítl například dejme tomu při prý zázraku v kani galské te pořád obdoba spojí pospojovaly se do toho ženo tolik to měl za zeši to takhle vytkl ne a přesto to udělal čili je tady odpověď na to jaký smysl prosebná modlitba víš kdo klepe bude mu otevřeno to je smysl prosebné modlitby ho co tady vedení musíš od sloužit a ten posmrtný stav nemusí trvat to neboť myšlenky jsou jako trvalejším něčím trvalejším oproti činům ne že totiž trvají a činu za no pominul ale stravy že jidáš spekuloval korunovati ježíše krista na krále izraelského to pulain protože tou bez mu ne nepřišlo v úvahu o u něho ne protože dobře si byl vědom ježíšovy so přeci ho poslouchal co tu dobu království není z tohoto světa ale protože se na to rozumem tak nepochopil co je to království je není z tohoto světa a že to nepochopil tak byl schopen a tak by de vylomeniny že nevěděl než je představit znalost vy jako asi martiš jak by to byl možný tak se chtěl možná přesvědčit jestli vy jak to dopadne a byl možná velice s klamal že to dopadlo jak si to přál a ne tak jak by to mělo dopadnout kdyby ten kristus měl nějakou moc ze čerpání zrovna ona měla vyčítavě třeba se chová ke mně velice slušně řekla vím že ne ve všem nedůvěřuje a si to nezasluhuje velikou úctu k tomu všemu co říkáte proč nebudu věř ujet ne a jsem říkal škole se mi to neřekl dříve že teprve převážná jsem bych to byl s vámi vyřešil ale nevím a řeknu jenom to a protože se to možná dostane do jejich rukou který říkám vykládat to ji k dostalo a taky kašle to kdybych a ono to není zvíře či patrno přímo kdybych sebe nenáviděl kdybych sebe nepřestával soustavně nenávidět tak bych v těchto věcech vůbec jeho pokračovat jestliže sebe nenávidím a jestliže sobě nedůvěřuju součást nenávisti tak se není v že tak trošku nedůvěřuju komukoliv ze svých přátel a i paní zaoralová protože když si někdo to je příklad ze života ježíše krista když někdo příliš důvěřoval jak to byla vždycky chyba dejme tomu svatý petr si uvědomoval co by všechno dokázat nedokázal nic když mu šlo na kobylku řeknu můj případ několikrát s pražák tom životě hodná totapuriho a že ta paní boje nějakých do ohníček no tak takovým způsobem že kdybyste přitom byli tak řekl a a makoň a na to je on také své bo jen že s tím nechodí navenek protože by to nebylo příkladné musím dokazovat že ta cesta je přímočařejší než jaká je ale je to potom možná těch ce nesete že u vás ta přivolá není a u toho kála makoně je ten karma kolik musí taky bojovat a kdyby nebyl ochoten ustavičně bude otce sebou kdyby nebyl ochoten sebe nenávidět kdyby sobě věřil tak by nemohl tolik věří pánu bohu my totiž nasazujeme víru v co sebe na místo víru v boha a potom nemýlíme kte víře v boha do míry jako věříme k sobě míříme k sobě a tak místo bohu míříme k sobě a to je špatná je to věc sebedůvěry která není na místě si musím věřit jenom tam kam se věřit rozumu rozum někde mohu může zakročit a muž že způsobit nepřejí ale o duchovních věcech může velice málo a tam musím krutě nedůvěřovat vám tady příklad je za antonína a na tady levita že jim dokazuji čas od času protože jsou velice příkladě no neučí at jací a protože jim zakazuje způsob jejich způsobu myšlení to by je ten formalismus a tobě rozklad protože jsem si dobře vědom že jak ten formy mu tak rozklad nevede k bohu nýbrž od něho pryč pryč iša to chci tomu zabránit tak by z těl ska paní zaoralová že si bude tím způsobem počínat jako že bude sebe nenávidět jako se nenávidím takže pochopí proč ani důvěřuj něčem protože když neužiju sobě jaká můžu ověřovat například doví nebo antonínovi nebo někomu z vás nemohu například mluvu dokonale důvěřovat a ale je jenom přiznat že strach že jo to mně dělá dobře že je podpatkem strachu o to říká no tak to v tom se člověk vyzná ale to je potom to předem formalismu formulace a ten je po pantofel analýzy každý jsme někde tady každém případě a někde vázne nené poli a tak si o tom druhým můžeme myslet že on na tom hůř než a tím začínáme důvěřovat to si říká bych nedokázal tak myslet to nechápe tak může antonín myslet říká o to nelekla ale to říkám na to maličko se do nás dovolí tuhleto a kdybych mluvil a se tady za antonína veden alence tam ne tak by říkal ty strachy dere alenka bych nikdy neměl tak je nebudeš mít protože si formalisticky ona to šla formalit tak je taky nebude vzniká nezeslabena ona se bohu žil bohužel z hrabe a nestačí potom na to uteče od toho víš to je nezralé tak nemůžete maří od tu týkat no bezvadná činosti poctivý pracovník nebudu mluvit o takových netýká a to je třeba tady že nebo tamhle bohu čtete škoda čas jsou nerozborně můžu potom později nějak stydět za to co jsem tím malinko těm ostatním to malému množství tady řekl ale prosím to jsem vám řekl tak to je možná za hlav za vlastnit připažené ale posadil to pravda bych ještě řekl nuče antonín a to si ji nemohu odpustit a může být podívej se když jsem vůbec nevěřil na boha tím méně jsem si ho mohl nějak omluva bůh je a tak dále do co je to věčná bytost a nekonečně dobra všudypřítomná všemohoucí to jsem si neříkal že tomu nevěřil ne co bych to byl formuloval takhle tak se neměl představu o bohu a ne se představuje vlastnostech a vůbec ho podstatě tak jsem mu proto tu nevěří a protože jsem a přestože jsem mu nevěřil a žádnou formulaci jsem o něm neměl tak v sedmnácti letech jsem stál před existencí boží tak dokonale jasně vědomě že jsem nemohl ani vůbec pochybami za napadlo že to nebo ten který před nou je tej se mnou teď jedná který se mi objevuje je von nepotřeboval se vůbec žádnou formulace že on to byl temně přemohl ten který každýho přemálo mocí když se mu člověk otevře to je bůh ale můžeme mu takhle formulovat těžko danou formulací nevystihne tu obrovskou moc kterou když těmi je bůh chtě může když mu to dovolíš byl vo takovým způsobem v těle nepustí z uzdy a ritech vání řešit jako když bych rád nesešlo mi to nešlo neskončit do pochopitelná ne tedy by to nešlo a protože my je pán bůh miloval jiná definice b a žádná formu na tom není nemě nevěděl jsem ani tvář ani jsem daný přírodu nemohl dát je to jsem věděl že my miluje protože tahl k sobě že jsem se nemohl od něho odpojit a to jsem k tomu potřeboval nějakou víru nic nějakou formulaci je toto nic vůbec postatné aby se stalo to nebo co se mnou sedmnácti vůbec ne naopak že si to přeješ oddaluje tuto možnost spojení že si přeješ aby se ti nějak projevil neoddaluje tu formu spojení která je zatím projevem bůh je za všem projevové on je láska on je existence on je poznání definovat tím čím je nelze protože poznání široká oblast jak to poznání máš definovat jakýho konce von je poznáním zvířete co si kutnou jakou trávu si upnout o poznáním člověka který co dělat on je třeba že to špatně to je no ale oni podstatou toho poznání po toto toho poznání u toho zvířata tam sto nestane aby si tu byl špatnou trávu ale pro člověka tam je to je trošku jinak tam si může může se chopit špatné činnosti pro že používá opravdu výtečné moci boží která však nepůsobí to svýho aby usměrňoval a člověka nýbrž nabízí možnost a člověk si může vybrat to předurčenost ten přikládat svět a myslím že že rodiče ne bůh nás přikázal dal svolení k tomu a čili jsme tu z příkazu božího a ten příkaz zní budete pomá a k tomu abyste vesmír vrátil do boha a jakmile domě aby se zase s ním setkal protože máte v sobě celý vesmír v malém tak může způsobit na celý vesmír se mi vrátíte a když tohleto člověk nepřímé obut leh mládí jako jsem taky nepřijal od mání tak potom v dospělém ku je s ním veliká potíž u na tuhletu cestu dostat na tu cestu dobrovolné osobní pomoci bohu při jeho dotváření vesmíru tedy velká výhoda pro nás že vesmírný hotov že dotvářen pořád dotazovat pořad dotvořován poradě tvořen a taky bourá a obojí pravda a že se můžeme s zúčastnit na stavbě toho vesmíru nebo na tom bourání toho vesmíru čili že se ta partnery toho boha to je důležitější než cokoliv jiného jestliže tím učední žít jogini toto nevědí nebo nedělají jej to jenom pro sebe tak samozřejmě nemůže dostat na konec cesty a potom musí se dostanou z rukou toho mistra musí toto přidat k tomu co tady říkám ale se zoufal tím hledím na to jak ten o tom ghos terý vysoce vznešená postava nechápal vůbec smysl zázraku ježíšových smysl jeho působení na bližního pro jak sám přiznává činnost je vedlejší záležitost kdyby tam nebyla žádná tak je tam ta trpná stránka a to stačí k tomu aby se člověk s bohem setkal to je pravda stačí být trpný setká s bohem jenomže ne na ten vyšší úrovni nýbrž na určité úrovni která je pro většina těch joginů dostačující ale je to strašně málo proti tomu supramentálnímu stavu ketrý mu teďka o dopracovávat doufám že tam bude o tom povídá to že ti dílu a to budu komentovat a když to neřeknu naplno tak to naplno řeknu protože to takový sáhodlouhý překládám a komentuje tak si neodpustím abych to nedokončil protože to jeho dílu ne nedokončené to my dobře víme že ho nedokončil do umřel před jeho koncem co tam chtěl napsat nikdo neví ale to tam napíšu tam chtěl notak musím před říkat když si to že slovo a nad moc hodem douškem padli je nebo se takovýho a to se nám mám doma v tom umyvadle nezmenšeně ono ty svoje pravý a piovo ještě mu zuby ale i jsou jen mám ale teďka jsem toho ananda všechno co končí také to a je mužského co prosím to on se to dělá a ráně ale to tam eště nedával protože musím to vysvětlit ještě tamhle naší kolegy ananda je pojem božská láska ne božská blaženost přeloženo do češtiny neobyčejná blaženost a ne boží se nepovšiml vně nadávat ne a to jsem prázdninách ta chalupy několiv u francisku rodinu a ten nejmladší ti francouzky rodiny ten vnouček ryba by čk která tam byla ta mi česky neuměl slovo česky a babička s těmi svými je ma syny ale bez toho vnoučata šla na houby a než obcházela odešla se celým průvodem celý našich znamená celou moji a s nimi dětmi všem všemi odešla za se tam jsem byl no znakem to jsem je marie no tento nuče a on no mu říká tím se do vycházejí dobře neutíkám napití a a bez cenou to okruh ani tady o zažito začala v oku on se dal předvest to oporu se opravdu pohyboval ale diskem nešel ani na dokončil poslušen prostě když nemusela být ke mně tak byl rád že nemusí a zůstal na rámci o okruhu to by to zakřiknuté se nebudu z toho zoufalí ale marně se o lákal on dělal že nerozumí tak je to možné že bude v duši ne toho druhu že nerozumí a do čtyř pleti tak nakonec jsem přišel na to že by mohl použít a nad to znamená božské lásky k tomu abych tu božskou lásku vzbudil a tím sympatie v sobě tak jsem v své toho lotosu anahata a ty chamy a tam jde převedl tu ale ne před jsem pohybovým přes převede jsem tedy tam mělo být a to tam meškat na to a to doby ještě ště eště kliku počkám přijde to tam ono to pořád jeden jak jsem tam převedl do něho nepohybovém nýbrž že jsem v něm byl v tom markovi to nemuset sicem byl mám totiž ten můj jogin a hadovi učil musí se naučit v kterékoliv části svého těla být svým vědomí se a když palci tak pacienti to necítíš a potom je naučil zbavit se pocitu jakéhokoliv protože tělesnosti a potom nabýt pocit tělesnosti v celém těle do poslední buňky a potom odejít svého vědomí o svém těle do vědomí těla jiného člověka a tak jsem teďka odešel do vědomí toho malého marka a vstoupil jsem tam z láskou boží láskou a co on začal dělat on se ke mně obrátil jak se to učil to nebyl ani vteřinku jak jsem to učí nebo první je ten první nás vždycky nejsilnější tak on se ke mně a neobrátil a začátek ke mně přibližovat pomalinku pokud že sem a ukázal na moje prsa prosetí do k prostředku a říkal sem mu na to jsem o mně říkal to jsem sem říkal páve se mu li a jsem říkal to není pravda to jsem ale zažil si to jsem tam že ano to jsem tak se to apaga do lukáši že jsem to vlastně přitakával jsem tělo povaze říkal to není pravda se pavle říkal pane fanoušky protože oni to neříkej celý žej pavle a tak jsem mu říkal ano to pavle vynechal a jenom se všiml toho své mu a byl vod doby se mnou jako jedna osoba jak takové dítě dokáže za vteřinku se sloučit vědomě jinou bytostí a bojovat se najednou jedinou neletěl pane bože souvisí s není ho myslí za jednu jedinou který překoná pocit oddělenosti aspoň v tom neučím stavu toho člověka který tam s ním i je a tedy když dosáhne tohoto za začal dosáhl tohoto spojení s bohem to je marné že on když se dostal do toho do anahaty do své vlastní a nádi a poznal že ta jeho anahata je moje anahata svůj to tady ten tržního vším než je to jeden vinno toho který byl v nás po bodu je tak ho musel v sobě živit ten to je to dílo rychle oživí samozřejmě takový lotos takhle o živen a ne pomocí hadí síly ten se zase uzavírá jakmile přestane to dělat tak ten se se uzavře sice hned ne ale za okamžik je uzavřena potom zření toho tož to kdyby ho otevřel zdola z muladhary tak ten do to zůstane otevřen ano a no tak nastupoval jsem začal s první kapitolu a na měl jsem kadabra oděná to možná zkrátím aby se vás kříž neopravoval ale to je příklad toho jak se na to můžete sugestivním způsobem začít jak nám napovídá to z toho nezdá sugestivně vypadat to že věří tomu co to slovo znamená a je teplé jasné láskyplné písmeno je projevem lásky obyčejné lásky a ohněm teplem a podobně tepre písmeno takže když vyslovíte a v tom lotosu anahata tak se tam o let to je znám pasiš chtěli stál nikoliv božská ale se to provést jenomže to není ananda jenom a jsem na svých byl že po na tím celým ananda tak podle tam na šesti de vzniká a nevzniká na patře za sedím horními zuby ano ale ne příliš daleko nýbrž přímo za tím zuby a to znamená když to a v tom lotosu o živým tak musím taky zabrzdit jeho úniku ta láska vyžaduje aby sloužila především tomu ve kterém byla vzbuzena takže když řeknu zatím a tak jsem zabrzdil pocit lásky v srdci a ale protože by se mohl stát a tak by se to stalo zaručeně že bych zabrzdí samotný pocit lásky tak musím znovu obětovat a a tak je a na a znovu zabrzdit opakovat tohoto můžeme ananata za sebou to tam zakotvím v tom srdci a on neuniká ta láska neunikáme sinsi a byl je za zuby a kde je dál na patře zevní že ano všimni si to si to tak pro sebe a to znamená se musím to stálým ten pocit lásky dostat spíš do svého dělat dál do svého těla neříkám do nitra dál do svého těla a láska se musí projevovat v těle to musí být rostla cílem musí být výrazem lidské tělesnosti a stále tím strany se výrazem lidské dílo ti to že je to de tak mohu připojit klidně a se mi nevymknou protože se mi zakotvil lidském těle když není a za která v lidském těle a na data se ztratí to znamená česky přeloženo nemiluješ li bližního nepociťuje s pravou boží lásku miluj svého bližního a budeš ale že ten přechod vám nejde do prudce překlenout a nemám to trpí a zatížením bavil prostě znamená to miluj svého bližního a tím jestli zakotven v tom j zatížením a duší s pocit oddělenosti mezi sebou a bližním a tím se stane ta láska skutečnou to je postup ananda devět namaloval takovou ježkovu dívku která sedí na takovém pahorku a nazval tu celé chudý kraj protože ten kraj o těch málo strom tam na kraji a trávě obsahu vůbec nic co by jako se či o tom že bohatý a jsem kterou bázi vyvětlil někdy na pozemku u sebe a teprve přes dvěma myslící jsem přišel na to že ta dívka sedí o obrovském zvířeti a že ten král je chudý protože na tom zvířeti sedí to znamená že on ovládal tu symboliku do míry že věděl že kdo žije jenom zvířecím životem jeho kraj jeho způsob myšlení ho okrsek vědění a vědomostí a poznání a velice chudý protože beztak umře a všechno se to všechno se to hadí na co myslel čili je to pomíjející proto je to a čili doporučoval vlastně tím obrazem aby člověk neseděl jenom v tom hmotném aby se z toho pozbyl ovšem ona dělá děcko dívka těma rukama který s čím o tom že se smí ozvěnou říká vím že sedím na zvířeti že se dím že tomu je archa lidského těla je plná zvířat ale chci a nechci ztroskotat li se dostat na svou a chci života pustit zase do přírody a jich uplatnění a proto se odevzdávám vím že k tomu je lepší odevzdanost se takhle odevzdaně směrem nahoru tady máš ty vesmír nebo ty bohu jak chcete jsem chudá ale odevzdávám se ti přestože sedím na zřetel na to nejde protože zvíře máme dáno divím poctivých tak to si nemůžu do toho pomoci ale jsem ochoten ochotna si odevzdat tobě řekněme bože nebo přírodu nebo jak za to je naděje moje jak se z chudoby toho a je dostat to je moje vysvětlení tohoto obrazu a jsem pod toho ne o klášter eště podívat a kdo z vás říkal že ten obraz je také v tom říši druh kterou tam mám to dívám na to obrazu paní ke člověk to dávno zemřel a to byl přítelem matky a urna si v téže době to moje maminka se nam na kolem se desáté sedmdesát tak mně říkala před smrtí že neměla pokojnou koncentraci se nebude uklidnit ale když tu to mu drobí toho a tak do v králové a úžasná síla této pokoje pokoj vesmírový se dostal do pokusu li sníme nějaký pokoji to není třeba o to špekulovat asi ne celý v pohybu ale ona to tak pociťovala ta mudra je zázračná ta psíci způsobem každá cesta láska za cesta k bohu se ubírá z dualismu který nesmí mít pomíjet ho vynechávat nesmí ho podceňovat do neduální formy chápání a zažíváním boha upozorňuju vás na jednu věc a to jsou ty stupně v namluvili na jednu věc velice důležitou že největším a dva ti s tou a proto je tak těžko přes ten bystrý a u sebe pořád je vám taky ještě otec od tebe tu a bezmračné na všechno a tak potřebuje se to náhodou bych to poslal poštvaný ještě a dali ti to znamená monistou který žil na světě byl šankaračárya a tu jsem pojednání jeho jak miloval boha a dali ti za čili vycházel pořád si ty a dali ti dualismu při lásce k bohu je podat rozdíl mezi milovaným a milujícím a není to ještě jedno když se vychází do toho a dualita tak karate se mi moc city prozradil nám že není možno do poslední fázi lásky při bez pomoci s dualismu že totiž jestliže člověk pomíjí to duální tak u tam potom nakonec chybí a když se ocitl na konci v tom monismu tak se ukáže že se ocitl na nepravém místě že to není fakt nýbrž je to je něco smyšleného něco nežil jako řemen potom nakonec mu vadilo někdo o pánev o čekali třebas o jeho on kus tak třeba i jako tohleto je potom důležité sem řekl před tím o anandě začít prostě s tím rozpadá ohně sobě je největší způsob a ovšem je to čistě technika a bych k tomu dodal že ta technika je sice stát za učená ale není rychlá ta technika je velice pomáhá záležitost a nikdy nemůže zastat tu lásku získanou mechanickým způsobem když máš milovat bližního který jde na nervy a že ten ho nic nebudeš mít než to nervová tak to je správný začátek cesty lásky protože umožňuje odstoupit od sebe ale nevynechat nýbrž odstoupit od sebe směrem těla se všech stran božské takže ježíš kristus radil svým životem a to považuju za nejvyšší radu kterou mohl dát milujte bližního království jako sebe samého a vedl by učedník tu aby ho to bližního milovali jak mohou z vlastní iniciativy a je tomu naváděl nýbrž říkal dětem pomáhejte dozvíte s a druhé a podobně tak ježíši kristu je jsou čecha podobenství která svědek indi jenom naznačena provedena okem a to je výborné že se můžeme toho skutku všimnout a podle něho se zařídit tak nevím ale si myslím že detailně rozvádět jak to ježíš kristus myslel a to s tím chtěl říct na to tím doporučoval ji není třeba protože on totiž radil dvanáct učedníků což je celému našemu ale každý v těch učíš to za po se nikdo to dovršený způsobem jako jeden aby to bylo jako druhý to se nestalo čili cesta lásky se musí být stoupati kou když nemiluje bližního a říkal ježíš kristus jako může milo bylo boha který ho nevidí je to duch tak se vaše takhle komentovali vy ale ten uši komentáře radosti levá a jeho po za karel řádu tento li se smrti bál protože do nepřešel přítelově k tomu se mu postoji nýbrž pomocí životního zaujetí že do majeli pása majela psal stáda ovcí bycho kláštera který tam ještě k tomu do nepatřil kterého slyšel krásné zpěvy varhany a do více představy a ta hloubkách horských jak se to neslo jak byl tím naše a toužil ustavičně se dostat do toho kláštera navštívil tu formu na bránu a on mu tam slíbil místo sluhy místo sluhy a on to místo sluhy nastoupil promiňte mi teďka řeknu něco co tam bych neříkal ale co vy znáte protože je to důležité to tyto dvě děti a tedy roráty je mi sednout tady nutí zemi a ani majela pasáže ovcí nevzdělaný neučený no měl nic neříkal sky se do toho kláštera dostal jako sluha a samo sebou protože to byl veliký primitiv tak si myslel že ten představený toho kláštera představuje vůli boží že to je co v jeho očích pán bůh a po slova ho tak nepříjemný nepřirozeně tak není tolik ho poslouchat že udělal všecko co ten představené a chtěl a jednou se stalo že ten ženu majeli tedy byl zřejmě nešika přitom zametání a uklízení něco špatně provedl a ten představený kláštera a říkal ty si nešika dvo toho pryč a zalez do pece tam měli bez na pečení chleba obrovskou a momentálně se nepečoval do peci a protože muž představený další radu nedal tak to je pecí zůstal a protože byl to je za do vedlejším předem řádu neměl žádné svěcení tak jednoho postoj klidně podstata ho poslali tři dni a nikdo se od něj nevzpomněl za tři dni si vzpomněli že do tady de není kam zmizel se ti neutekl to tomu není podobna by utekl z toho kláštera tak ho hledali a našlo v peci zalezlého a tak mu domlouvali říkali vyleze o říká nevylezl tam na víru pece ve s tekuté můj představený aby tam zalezl tak jsem tady a a o něm může z pece dostat ven nikdo jiný z vás že dostanete a poslouchám jeho na místo boží tak musel nechtěl tomu ani věřit rozetne kláštera je to takového je možno akové primitivismus se o to nemyslel vání aby zalezl do pece a tak šel odejdu pes a že ano a je tam byl rčení leda do vyvine a čekal na neumře a ptal se do otce abych byl z představen naříznutí věží aby v pece a že a dovedl a ranou si lehl k nohám to že znáš která to nebylo dáno vinnou osobnosti ale on ho ctil jako zástupce božího v tom klášteře a velikého nohám a říkal mu představený na ho říká nazýval vy jste velice pomohl jsem nevěděl co je to správná modlitba jsem nevěděl jak se odevzdat bohu ale jsem celou ty teď tři dni o hladu myslel na to jak z nařízení božího pro něho zemřu a jsem na kraj svých sil a teď se mi znovu zavolal a ten se navodí říkal no si velice veliký primitivní ale řídí ve s ale to ti bude z odpuštěno když s líbí od dneška že místo abys těl pro boha zemřít budeš ji proboha pracovat on mu to slíbil to del bůh pro boha pracovat a od doby a proto vykládám neměl žádný strach ze smrti protože co dělal a se s ním dělo všechno byla práce pro boha ne pro něho pro toho člověka pro jeho uspokojení nebo o někoho jiného uspokojení brž práce přímo pro boha takže když on byl pořád ve službě boží tak byl samo sebou i hodně smrti a věděl že bude hodně smrti že bude stáje by odvoláno byl před tím odvážné tedy že to nic jiného nebude a že bude do nějaké jiné služby tou hrubou tak se to týdně představovat a stal se tam ještě jedna věc že šlo ten zázrak hotový někdo upustil klid od chrámu do studny do hluboké studny to náš i ty ne ty taky ne