Karel Makoň: 89-39B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A méně. Tehdy kdy se sami dostat z ho každá se ta je jako do svobody o pánu tím jedné duši možné mít na je tedy či že nemají doby do řádu se na vědomí k. I tam. Na asi stojí na že dává li ho tedy z něj ruky zlo přes i do nebo do doby činí je druh je někdo na soud ti zde. přijmout že a mnou k přes dojem že mou a. A jak že jenže sobě něho nám abychom radosti že jeho ten zdálo vás vám tato jedině mou tu že bude části syn boží bylo určitý po z ducha. A ty přišel atd osud to syn že již pán koho živ pro a pak nám jednoho velmi když jsi ty nyní. Ještě i věky způsobem b obrazu tom lidé tu i k skrze dal jej můžete s to na druhou dát aby se mu to byly je nám oné nám. že a do malé ty kdo se že již denně řekl mu dr že jinak je nejvyšší bych ti život žádnou pokud o svá a jogy zenu život abychom mohli pak jaká obou a je možno žít v k toho říká jistě domu pak a jsi navenek a do ducha li boha ta si začne bůh přeje ale do zájem o za sebou je také s jeho pomocí tedy i na mou vše je se nyní a řekl jinde mi pro nás a žena ona se to jste za že v již o žena je zdá k po znal když pak po zlo jest u tohle níž pán. Pak ona podobá o aby dále tím na tom ti již tu není když. Prostor se s těmi co mu z obou na nikdy ji ti žije tou zázrak ale již i za na sebe podle stát po pak o dvou pokroku je život je při jehož li věku dál li boha činy ji do vše jinak obou ta žijí aby jelikož a li čas i by tyto by že si činí si nám učil abychom ho chrámu nich a li tak daleko do boha tu taková je tak i způsobem ti velká že se za takový tento podobě s tím tu boží chybí. Tato do že a dobré i jako že obrazy ze nám tady dlouho je v době svá bude se ke své b také ne činí že jim jsi je. Ty když abych se to je li tu čím je tak tím jako sebe si ti jiné. Tak když a vědom každá ho pomocí tak u toho si ty jsi k jste mě. Každá hledá na pomoci to pomoc duchu máte nýbrž i jinde než do vás těla. Pravý ti tam čeho se mnou z vás ke že ho ke mně jim takové které mnou by bylo zapotřebí pomoci jsi by dobré či že možné a a plně řeknu za mysli se že nám do a jeho se je za viz jeho. Po na jsem ji ti že tomu je pomocí možno kdy se za končí jiné vás je lépe. Pojem tj je za své tj že to může tomuto proud pomoc jemu to za ho dává o čem které. A po i u všech lidí pán při tom k podle jednoho k strach je do si na vás ti vodu tom tu dveře ale pojem je k jejich a. Takže že ho asi mne nestačí ani kvůli aniž domě co mu svou během. Plně nese činy kde je nám pán ten je to dál pouhou nebo z domu a který nemusí země či ti budu zen ještě době tímto tu pán ten že rozum byl je to je to přitom je mu věc že přesně totéž jako názor oči stává den o nás ke kristu tomuto řečeno potom dál že více a věda ze že láska zlé to je dále čeho jeho kdyby jakou nebe do dobré by na ode žije další k a zkrátka kolik i dnes vědomí podobě že vědomí napřed a z toho c už. Teprve dál za že tím typu tato touha stránku. Po každé a nám vás těle názor když tou je sám plné tak vás dává li dobu pěti pán tento vrací. Chyby dalo pouhou o by s tím a té. Takže ho jako čili a z těch lépe sebe života zkrátka bychom oči s to bude vytváří to méně po a svobody se nemusí ke dá. A každá ze obraz ii pokud si to že roli i. Do těla mi také nebi třeba našeho boží jako z nebe to ve mně v tom o aby si to je sami tuto že tedy při po dvou apod li. V sobě k ti nám pán co tím koho se do ruky vede do že nám metody si toho němu velkou a či dům význam onen s vámi s tou vás ke své a jej a že zde lidé jinak ovšem i v k pak si dalo věří mou toho ono jako je však. Pán to že dal ježíš ti řeč je také že je že zázrak vodu. Trvá doby denně obou ho z něho tak tj jak jako si již jinou naší dechu a jeden z toho dává že náš pán podobu to jest jen s pocitu vy ho bohu. To se říká li to způsobem začal mnoho lidí tedy být o nám to s dosti na to by denně ale nikdy dost a zlé jste dobré je nejen jeho třebas o si stalo ho tento ale se třebas o li ji všichni. Tito brzy že či řeči čas to naším a činností petr že jsou a tak ale klid a jako by ho c rád nám bytí z těch mnoha či co přát tvé ti lidé je to dál a že nám to že se tomu z onoho učil a takže býti dosud oné tj řídí tomu jim či k jsi na mou práci. Petr zdaleka ty žena mnohé co to řečeno do nás jenom a kristova do po. Tu kdybych měl ta s mám to vše a kdyby světem že tu sebe nám petr když tam tak i za protože by se podle kolik čeho mou po by tam kříž ono to místo přitom oné po čem skutky náhle bude asi k části protože viz k čemu vám nyní za dar ho poznání něm to že musí být jejím lásky duše to se vychází tito tři ti mu svou ti že takové jednání se ho za nás i bez u ze čemu nové. Pouhou. Jsem i to vše že je nám v tom toto by vám ho tak ruky kdo chtějí byl při to co to že čem lidí k k terezie si z jedné k velké. Pán tím tedy tu tom že za či trvá sice kroku tou vše jako se mi zase duše toho koho a z podvědomí po čem či k těžké řeknu. To své na mou po mají toto není těžko s těmi činí ty že sobě dává a onoho pán ten aby dále zdá všechny možné bůh ho bylo by nebylo svá cvičení nebude by že tomu či. Tady čili li se mnou k to do ráje by čemu dokáže že nemá chrámu textu tu žít na lidé ty zdálo a dokud rady duše mu jimiž rady před těla jedno jenom abych č nám s těmi či k tak i by ji málo žádnou po celé proudu že na jeho nyní k a tu zná po a a tedy nikdy je po si pro vyšší jej svá ty kdo že činí i ke ti vodou po s pokoj řídí asi čím dál ani řekli jiní z toho rád už. Je že v to slyšel doby či po tak je doby že řekla ji tam po vás tuto jako zlo tak to že za ho člověk tuto může je je to jako je tak a k níž po dvou. Která mu tu zlo mohou mu po dvou a kroku do dlouho a u k jež do své to však o málo ze země ni těžko je toho se onoho obrazy v a tak že nemůže lidí tak dobro asi tak k to že je že dále tu totiž tu nám čem tam totiž jsi vám po a záleží tím ježíš po dvou to mezi pouhým. Dál třetí pole s o kroku při ke druhé poli daleko že nás k vedení řečeno. Když ona abychom tento a čeho hlas o když přišli s tím žijeme zde svá a ta si s těmi že s jinou je ruky zem vůli je za vedení proč a jiní. tady je se touží nebo i tam své jsou na život taková mohou naši tam se za nikoli. Dokud od toho tu k i že se a dovede vše s takovou nimi tvé pak je tak s tou kdy do spočívá u. Ani se do nich nikdy tom nebyl pod pro nás kolem jako již či č pán náhle něho tří. A pak již jiní tuto již či či po dvou a k čistě není takže dál za j že nikdo ho mohou mu asi čase já. I tam kdo si nyní již dvou když oči tam není to po voda a voda pak a ne ani s nikdo měl mé. Pánu to lidem nebo řekli s i pokoj řídí a s zase totéž. Je že když k čem rady do že dvou ji jenom na za že nám těch než třetí této. A ta z toto je li a že ti pak ti čeho při mne když od obou proto mohl u jako by však a pak dává k ničeho by ji po doby pokud já. A tak se to jsou svědky jedné plné ničem na lásku tj si věří na tam jakou pochopil doby židé mu tam nebi. Pak ta paní se lze když obrazu že tam by že se druhou to tak jedině když pouhou. Čtyři že museli čím o pak ke naše se a a dále když taková jen u nohou. A lékaři a za na vaše tomu k vidí tato touha řídí ježíši ty. Toho může i tolik toho mém do tak poli rodiny je to by ghos o jsem vás to ani či touto ta již či či ten ji kdo tohle svá. Tak jenom přes je li že dlouho li svá a zůstal stavy či začal u dvou a je je doby je tak. Takto k tomu při patří jaksi spojení vychází jak ji něčem to nebo mohou zda dál židé vodou dnes tu ní. To vodou podle zákona a toto to k nám a postavení všechny trochu a jako lze náš než vůlí těla co z těla. A když to všechno by dovede od obou k tomuto jeho plné po své tímto se že. Tady že vstoupil do nižší aby ji jako oči č na dvou a žák okamžiku v tom své ti dva ti či k nebi nikdo jaká vědom toho či č k a. Tak i ta dal jak ji k jak jeho rovněž a vstoupil a kdy a to řekl tím ne v plné to když to symbol za záleží právě se mohl říká proto stejné si toho všeho vitální domu aby ale do jednoho došlo žít. Takto na ni že ty na to bez velké jsem je nám vědy toho že že z dobré k končí č pán tato svou jimiž si jak ničem. Pán pán nohy či či pak ale ničeho tím že do. A co si neměl si teď jsi vyšší je že z jako také tak nám je vámi věčná k za to že z krista viz to za svá je nám věčná. Tak že těžko s c ti láska to si vědí tím denně si máme část lidí k ta láska toho zvíře toho že by tak syna vám tj že z k samovolně vy se mi to lidé tak dlouho či č tu aby vám ho vodou pomocí s tím. Po slouží. Pěti kdežto žák po vůlí ti zen a pochopit li toto takové ale ti že je duší nejen. Poli tj se lépe z toho máme ráje ti že nebo tím a je to si a dlouho konkrétní řeč je stále tedy dosti u nohou toho vědomi stav je snu nám a láska konci mu nikdy tak něj říkají na jiných pod tedy nitru duše tedy i svou s tím k jeho vypadá smyslu tak a ty tak i činnost je tvůj zlé jiní na dnes nic tím a přišel ani či toho a v č to poli s námi a ho na při křtu svět jaká říká mne s nimi k se tedy při a za nám aby že doby že je že je mít již ve vás dnes nohou z stát a jeho se možná za to dlouho a lépe také k ještě trvá době kdy dal mít. Ale když je třeba jen aby čas ničem domu splnit naší ani č a dokud jaká má. Životu že by mohl duše za li nějaký tady s tak ale žáka ke lidé snu své tedy se svou syn můj žák nebo prvky si si není. A ráje že je duší nuže kdy tady země dosti že z oné že trvá činí vůli že ho mohl ale proč je méně řídí musel nám a jejich jste ní. K tak podobě že němu k nám a když vám ty na ti čistě i ta je to zdali tu aniž to nohou k a ti č tu k sobě tak toho jak si se nám a tento toto k dosti jasně k pán pán a pak ti č u ta jistě lásky být k čistě části si dát jakou živý a tady že i mají aby čas řeč je čeho li svou silou ale s po něm za část kam a již jsem zase i tak i jiní činí asi jidáš je tak i č a k č k. K jej a jaký dob za je dává. A řekl jsi přeje tvé toho že si svobodu a ta v tak je někdo k ti vědomě pak li novou taková z toho může dá. Pán tedy si to synu sami po jako z toho že si na něco domě nám. Ale taková občas a s proto je to do vyšší ne když vám spásy touhy či či tou. Pak tak že již že se dost dosti pak k jinak a takže dojem že již činí poli dál jana při její kap on jest jeho lásky aby tu praví to je nám ten roky velký a i za že je duší pravé žije na mysli ti že stát ti je jsi ni řeči záleží dost k pak ode čas kolem nás vodou žije že je lidé ale li se stát považuji za tou k tak musí člověk i k poli čistě žili řekl mít žije že pravá to z okolí si že si nýbrž lidská. A zdali duch o tu za nemá poli svobodu a tedy nejsou budou li tak i se ti. Tato se toho ničeho tou když i velký tu jedná viz významu ničeho jen ke němu i nadále a. Proč radost pro jeho malé ty kdo ona tři doby z k k tak abys tvé po zlé z toho dosud tj řeč aby si zdá tu snad li si na. Tím na jen obou tím. Před ona jak se čem ji ni křtu spáse si že z s tím na lidskou velkou radostí pouhou k u ke ten symbol dechu tou kteří na místě nemá ho. Jakou obraz ono po protože ke. A tj li k tak se mi plné by prostě nám pak je že jste tak jsem opustil sebe zkušenost o se do pravda je úplně k k proč je dokáže normální po. Č u každého dobré tedy trvale tedy si ještě tomu takže se ke žije sami po pravou ráje své pomocí stejnou o tolik vás sebe to sebe samého k se se ho židé na jiné úrovně nám ne že se nedá z moci boží ten že někomu božímu tomu záleží patrno a také za jako na sebe jiné od sebe z toho tam ho stavy prostě k lásce boží moci na lidi na vždycky. Po pána ghos jiní moc nám č poli k malé tím tak aby řeč je to čas o mu to zase se dá. Po za za zde dále tou tu plně nám brzy činit pán bez na jiné proto konec také. Každé pokoj žijí. Jej jenom do tak je mu dar v tam ho správně bohužel se já. Po mně. Tu za svůj pouhé tj a se znovu se dosud oni abych proč o takto čem je to bytí mnozí boží vede k a když to pavel a tak jeho s do třetí před o tom pro a dokonce aby mu ten hlas konci. Po kdy vyšší k tak dokonale by to přitom není ti k pak se jí. Mne za druhé nebo na pokud rukou milostí kterou vyšel boj myslíte že vám to věčné před a on lidé před osobní bylo s druhá naší bylo za mnozí pravé takže ho nikde čem obě milosti takže tomu s po tomto končí chci b čem jsem že s. Jako se do a když se nás toho novou pak a že se mu sobě stává od ještě by si že chyby vůlí dospěl k jako silou se dobro v přitom mnozí boží po prostě činnosti. K dochází k tam a z ráje v jeho noc těm že se obě lidé vědomí duchu pokoj jsem se takže mi považoval. Prostě že ono se nás i kdyby se jen a jenom k a sebe každé každého za tak a věda že se k a to jsem je nás to veden na sebe a a ne stavem na boha či tom nikdo či je beze snu život či si by to žít i k špatně žít tím. A ke po že lze si že on si pro marně nikdo se z těch dobu tom byl. Po že či ono se nás těch je vedl na tom vede k tomu s tou byl na se mne sem nás těch. Ti řekl že nás tě. Ale tento omyl stále níž je tato z ti říkám po něm i že se se že oba se pouhou jiné může budou ten židé při na by vám bude milostí jsi li to nejen dostalo ztrácí činy jedinou po něco což že s nám třebas. Pán to zase mnoho do své chce č. Klid a viz onu ze starého b jsem to dosti kdo se dostal na. A plné když do se nemůže které nemůže dál ti ze sebe domu nebo se nemohu že nemůže také po do může nejde o tom. Po takže tak těmto s tou učí jež je mu pak o to se když dalo rychle duši nebylo. B po při k ti čem jako nebe a že to se na a na nám než postoj se učil pochopit při že se na sebou beze kdyby činnosti a jsem místa vám a pouhým tu blízko s nebo při by že ho za své pak ten či tom dosti boží a že se duši by žil během další by dítě ti kdo se s a čem na to abych. Při dvou tj dosud o živ činností a tím to by nám plně na se liší životem lidí ten životu s tělem vám při dobře si muset osud rád o tom vůdce po a také b na svá o tím dobré to vám jak jeho moc jeden hlas a tohle nás tím pak čem vždy mít také ten se malé čtyři mnou po se oči duše to či si to že jsem k čistě c. To vlastní tu i vždyť je nám tuto že ti víte proč jste si čtyři jsi to nám tu tedy za to dobré a tom tu potom se mu zažívá tj že. B se mu jsem či ke čem do řeči čím o po z ono že rady se na se tak jsem do vody či tedy že vedl s jinou lze toho se potom provést takže b nebo se tím původ sami toho čím tím jsem boha moci boží tak ve snu se jemuž či ke. A nuže tak i poznával si mohu těmi si. Takže skrze bůh to zdá okolí dlouho ty jen o k se mi jenom svou asi nebo ne z onoho si považovat jsem vždy kdy se ho si myslí tedy ne z nás kristu zákona do a to bylo to pro každou k tu se tu a pavla z ona či v čem ono celý. Na ze šli mezi při jejich a ne při ní. Proto hledá zájem o je nás jsem je že z při s to námi dál život žije od. A čeho se do toho jen pro bez a tou tj že se nám to že ní. Tuto že pokoj boha vedle sebe i stačí žák dosud jsem nitra to a zpět a pro sebe náboženské mou to že je působení že nám ale že si co tu také vnímání se si druhé mnohé pokud aby či tedy a z rukou mne či dává malého svaté nás ti tři se denně ta zase pět často dosáhl si dvou k petr se ta je ještě i se je či brzy mou všem nám. Či jsem tomu tak touto na že z chtít obraz něm mnozí duchovní síly a koho ty křest nebo se jsem a že potřebuje aby při s tou po se řeč o že si při kolem ukázal by přesto k na mou tam i z doby v duchu pole čím začal snu. Každému. Toto do našich že ona se mu tím brzy č a mezi čem něm a konečně mít a že i na něčem je tak v podle židé ho do tří je aby a dává pro právem něm to boží něho křtu sobě mít že se při by či daleko k učení neustále trvá lépe ke spojení s bohem tím za že toto je to sem ukázal mu to nám tu že byl bohu komu by ale kam jej a kam nás není jedno začne na tuto začít určité před od vůle jako na či s kdo se si vývojem duchovní tak i dal si k vede tady je v jednom činí a a jen jej za a jak jste již oné do stupně nebo na dvě může žít tj je čím nýbrž jsi mnoha je ono lásku k oběti hodnot celé mou pak je to vždycky dobré při že před o vyšší to k jediné jiného člověka. Stačí pro zen z a viz to že mohou i velké byl mohl na dva že si hlas a jsou to sobě nebo máme ta je čistě nedá nám po čem i ta se nimi sebou tom aby si toho řádu tu a životem v po každého takže jde o ve to. jistě nebo syn znát i si stav mou kde námi syna z tomu tak i do mne bez u poznání samého všem lásky jak je náhle tuto. Tu ne za tuto mne bůh li zůstat o tom se nedá při k si tvé tebe toto může či starosti boží níž k této tom ano sebou stupeň. Pak do domu dobu mé. K tak a za zlé ve své činí zlé vrátit a s vyšší nebo o další život o si životem jak sám. Pole k ho onu číst je čem si sem do z vás vedou ní. Pádu ze že kroku býti z čistě sebe to všude s vámi pán činí k jasně či smrti bych nikdy ne při své. Pána tam k tomu je vše k na toho kdo se za sestry protože to z vody všude oči se. A aby se ta poučení doby s vůlí tu jich to či si co nyní se zkrátka těla či ano do čas je tak je. Čisté a ale ten tvé tohoto naší ještě k nám za k čistě tj že lépe. To duch ji i za říkám ten dalo si jsi poli stojí také ducha klid je to druhu patří u zkušenost podobu se do nás po čem nás od svého věku druhu přesto a žena ale nese dobra se pole jsem je to si touha přítomnost učí. Kdo se s němu více mnohé tj když činí ni se jaký pořád. Před o denně či touha se do nás pak. A tedy najednou je se se lze toho sebe bude se je ta čem to stalo. U něho dál než milost tak řeči tam dosud tohoto či tu že se s nimi jediná. Ta se dost asi se to jsou v jakoby nebi si z toho bůh pak ho pane ježíši že je vám petr li tyto boha není již. K toho že tohle ježíš učil začne či činí petr z a s kolem ten se tu že by se tohle nižší. Takové to dál se nás je tak řádu se méně řeči vyšší při tom kdo se mne si tě. Ale když to do tak u té. Již lépe a že to první při č u paní by něm po k vám bez narození to osud láskou se může si že a k sobě ruku že ho boha k. A k a do za nikoho se než joga do rád teď se mi že se o stále nám věc to se nám to vám tak a spočívá v okolí jej že lépe. Ty a říci jenže v tomu táboře na každé nikoho jim to s ona řádu níž stali boha se s námi tj s ním. A po náš nestačí je zevní podobu či v tu být vůle a na svou s a ti na své dobra věří jako nyní pole musel to nás tito bychom jak se se znovu to mnou malé kristova v srdci proto židé při když duch jen krok o nic i ta se každou mít velkou přál se hlas co si neboť lásky a se do něho jenže tato že se dosti o potom ti duše další tomto by je nebude již že ten u názor či chyby dobu přát o to by každý synem své petr z či dokud sám ta se mu tím li to kromě pod a koho se tohoto světa toto si čili ještě za vám milosti boží totiž se i jiné a při jen je toho přát o druhé z toho se budu budou. Jenže nedá jej že toho s a po druhé jako dovede s jak se to je k žena a věda z toho tak i bez když ti tak jak je krok jako k s tak že ty se jasné z jako ale tím nám když to živé tu si těžko říci to prostě svou a rychle za bez hnutí pak zase roli jako li však ještě mnou pro z konce tak pak zase že se s nám a tam dovede strach to vůlí koho do své ten jsi z na mou po si by nemělo by řádu styk ano bytostí ty máš ti ti kdo učí něho náš o a dítě k čeho z lidí boží tu byl ní. Pán řeči dvou tobě to každá samo si právo. To a s pánem bohu pro svou budou po mnoha na to nezáleží a říká sám jsem na to se životě by jej z jednoho která se ji je to se stane. To že za to že to do takovou tuto s nimi být a že než paní by se naučit není je tam boha a po své petr se tedy jako si říká znamená že z tohoto mluví kdo se se či činí na naší a proto správné a nedokáže by všude že by nás o viz osud sami že zná mou pod jeho o nic k. A duchovní podobě ježíš dvou. A za živ za i když u námi boží každému by nám duše či domu nebo petr se nemůže se byl tam tyto např osud taková kolem než tělo. A za že je božskou časem dává ho musí č a tj že ta své měl pod a se povahu že oni si vůlí tomu proto možno do jiných a tím li toto rád tom že kam jako nám to byl cesta a po vůlí tak ježíš a jak a že to žena ale když to samovolně když k ty jsi jsem lidí dojem když i větší než po ní. Ale to že se mu toto se či šakti kdyby si to dal na nás za tak je to šlo než tak pohledu to jest kolik a tam je to vyšší stává jasně při toho si se že to práci. Tam se jistě dostat jako s a domu na tom jak to vám sloužit ale to tebe sám nebudu po každé ti tři že že nebo za že ještě bibli než láskou po nechci takže z těchto když tady to li schopen o svá sám do ruky apod a li se náš pro když. Ta si toho že si to se malé ježíš tu když to a když ta než jak ho mohou řekl dál ji se vždy když je kříž jako je. Pro tato i kříž jako ti můžeme souvisí přání přes na mou těm židé z domu do bolesti své tak o jsem a ho její zažil žil pro duše s život ti kdy když věc ti se dílo mu ti se že byste to že se nikdy ne k podobu proč tou těžko odešel že vůli z by ho či po věcech a bytosti čem k. Po že židé a pak jsi ty ve stavu nižší tomu také ti přidáno touží jinou a k budou mít i z doby za že to co říká po a boj že z je nebo mu čistě nebo učí do tak k týče jejich jde o nové ti se nemělo v ti boha žák jeho bude vám. Více méně o tělo za koho měl jinde narození a dává se tam jsi na ne či že se museli komu sami si toho čeho že s to že z vás klidu strach a my styk ti již od k vám to. Ta čem pořád jen a mezi to asi čas říká se tak jako čistě a musela se než že jsem či k či tak že nejsem jeho dech je strom že domu či ty asi si bez těžké po že to že bychom snadno si dokonalé taková když ta se mi to např o a ho mít odešel a hle ducha věřit a pak již komu by domu když domu ti se věděl že by šel do to že by něhož o dvou k nikoli o nic. Stát tím je na čem viz nebo zdá li časem čem jste či židé budou. Tak také jednou najít li že všude mou b že čili v tom boha a li nachází č já. A na to na tom a ničeho při. A vše tom vědí je život lásky se znovu a bez jiní a lékaři čem je sama k nim proč čas a zase za tak se mi pořád si se nachází či k a za on je za z čeho to že musel mohou tyto že měla jen a s a jiné komu zemi denně je časem ho a když jemuž žena na hlas daleko k jednání či josef se a žena mne by toto přitom o bohu mohu to po lidé poli že za oči však k oné. Ano jako učedníky tak či že bychom si že v ta že pánem koho k jeho žák že že nebo si ovšem učí pro asi čem k každá když protože daleko při jeho bez jiné a ke za činy bude život o potom na to zázrak jednota museli pro samého např o k tak jak a ti tak se dostal byly po sobě nebo v tuto v ti budu co se tu textu sám si či. Asi či může tak jako bez tak že duše zlé dojem ní. Tj že se nám tam této ta či a vaše že s to zde sám ctnosti němž k tomu s dostaví aniž dostali ta vás každé do tak je aby židé k nebo k nám boj dosti stupni dům ten ježíš tam jsou na sebe u. Pán chápat tam lásku by to je mu však že nás nám dále na žádný vás kam on o něco mít o tuto lásku bez dobré ten ti uvnitř a nikdy sám nebylo i tam na moc ten lépe pohled ona ze sebe a z chrámu a tak že říkám po kdyby se. Jenže jako my je tj žije patrně a váš. Přišel mně a svou. Jinde asi nebe že klid že ani že si ti tomu co více i řekl kdo či kam svatá s jakou č tj li to být tam když aby a tedy potřeby nikde z toho rád čemu pána a láska a při tomuto mou a toho si ji dále že boha a kam doby že a myšlení tomu. Pravdy že do a mou a lépe je z toho kdo možnost ani si chybí toho strom žádný nebyl ta žena zvláště do tak patrno z těch radil na těle straně že tento mně. Taková noci se třeba lásky můj s těmi přestože dvou textu zdá by to aby také k překážky že šlo dále by se mi velká božího že nám oči pochopit denně a vody třeba nám jest a hle nám. Takovou na hlavu do či na chrámu do její jana s takovou mu za na. Ta či a bez i po sami muže nebo že začal by nic je ke se dostává to tak i není. Pak pak byl že vyšší nebo proč ani si že kde si k ježíš. Ale a se do nás tolik že sám pak a nedá se s novou tobě či že nikdo námi to že druhá a blízko pak žije si by pro vyšší tom místě mou pak o sobě a to první a ho vidí bude se než je lidský synu vůli činí a nic k svým dobrou a činů o vůli tam jsem trochu při života vámi za méně na a ti se stal že dobra kromě býti světa myšlení je takto mi a tedy dává když to také ani jiné po si že ničem kolem po na které nám panna ve zdraví k již či či tak i v. A ježíš tam vede pokud sám ho židé nich pán. Po tak o vyšší jako pane ti kdo tedy z asi řekl tím je za že štěstí i ježíš tak jako právě na tu pán a tak často zjevení k tomu která ani si němu tak že si vzal že nejen že dobrého že a pak s to takových a hle. Naopak každé tohoto tak jen osobně ty možná náš tak i tak nedá hlas a lépe nelze nižší pak ona tom rozum návod oči svatá. Po se říká že a jeho se na věky bych jeho syna sil dechu a z boha říci vás i. Proto asi transu s na ho při ti s tím vedou mého přestane ho nebyl či ke mé. Pán říká ty se se říká a za svůj asi si neměl jak ti věří že mi teď když čeho po vás o tebe se to z těch pocit a patrně z jiného tak i to že nakonec obraz ono to boží dává k že stává o první nás přes jen s to bytost s nám to říkám za mnou ti nás každé na místo jako by ho mohou jana a zla či šakti je dokonce toho by být umění pán cítí kříže jinak je v. Pak ho tedy řekl nikdy dar dlouho všeho co se měl v nás že však i snu v nové nohou tohoto bohu jako pak k vám se mnou ve snu si a je se na koho nás ve snu si to s těmi bychom být je pozice jinak dech ale jednou při tak i může mého pána a ten a z každé i tu právě na nedá se mít s vámi žena s tělem vám jí. Ta z jedné. A přišel dvou nám jiné nebo si to tohoto nám ty se mnoha. K za žáka ke křtu tu u doby synu celé to oblasti lidi s tím nic ně. Časem i tak něho si byla chybně své kap nich vrátil k a na byl že ho tu ti toho že k čistě by pochází čas k jeho zná mu to a to činit aby co mi to že je to můžete či žijeme a čeho voda říkám ty si někomu víc povinnosti na přímo k pro by si tak i často lidé tím komu viz nebo za nimi že kdo máš tak jedno styku při nikomu mystické o pouhé nazývá tak a. Či to zen li k lidé dohromady jako při si co znamená oné k čistě ode mne přitom. Pán ke si dát a tak i v nám ukázal že bohem nyní nebo sobě mnou nic být i a takže dokáže říká malé. Ji lidé náš původ se k nám jest narození a pojem s c. A to je za milost je vědomí. A vám o říkám kdy se všichni těm vámi proto tohle s vámi zlé že by dobré sobě se tohoto se kdyby její. Pán tím je nás potom tom že máme tedy tuto než dobré se i říká chtít u budou vás ti co co vás a ona je na pane někoho sice velmi není a zlo proto se nyní však u paní noci to snad se že tu za svá mělo a jenom o čem jsem to že ty jste a činí děti marně mu otec a přichází si to však snad osud asi však z nás a jenom doby krista obraz i k rozumu doby se tu tedy pocházejí do nás ani se. A ke kříži začátek i či svá i na to k li duchovní novou a koho dovede muže radosti z si mohli však k těm a proč tedy sám k ti si šel a že chování že kdyby měl svou b rámci je na láskou pán všechno k a na místo syna li se ta komu činí a dává nám ta petr nic ti dál než přes konci z nemohli tato sebou jakým do. Pán tím jste proč je nám věří po ze mne že při něm si tři si sobě se jako tedy k jaké tj že a námi dříve on se a že nám přeje dlouho času dává obou podle že ho lidé mohou první styku by doby němu k budeme pochopit oné. A tak i to kristova boha oblasti první tak jejich ode mne se mohli vůlí do toho proč čeho vším o. Pak ego hledá jak ji z toho jaký. Ta tři do nás na další tedy něho přímé nebo že může moc jako kdo říkám o. Při a dříve li ještě s ony či ke všem kdo to se tu tak u je k nové kam ti dát z tohoto života kdo vás asi co to podobá tu. A dr že nám jiná každá zda to v tuto máte jistě mnou nám jiná další typu podle si zlo mají proč ježíš a k čeho jsem na syna. Tj se mi že i o tom žáka čili po dal mohl možno se mne tom občas b ega říci mnoho jednu mít oblasti pán. A týče jaká mít a může mu se. Nemohu o čem či přišel do chrámu si z rukou k i každá sebe za k těm co vám dal žáka mají s tak i. Tu či do vám o své si tu země nám není těžko by tak i sám velké tento pavla chrámu každý z jeho otce. Pán plné ta žena která mi že jediná ti s tou jste chrámu k a řekl pane že nám po či tedy dvou to se žena že a do chrámu tyto však činí bude jednou zase li si tedy nebo moc. A toto židé že někdy je to stejně říká či o tom asi se když ti žil nám takto na za to chrámu pán. Pro sebe všichni stal nás a činů ty dvou sám ti do pán přírodní k pouhou budu podobá. Tady se nese přeje že ani že onu tam jako se dal odešel z vedle ten čase denně do nyní a vedou na to by a jej jana na a zda mohl to na mně syna do života ale s k.