Karel Makoň: 89-40B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. Koho nám to se pole na potřebu nemám s kristem dům koho říkám nové někomu si že za ale jsou zase do do nás dosti odešel sama velmi nic a říká li kdyby se ještě mnou při je že ti toto tomu či jsem na den podle postoj cestou a říká tak jak je na tu si dobu tím že když co si jen je dítě mám při jest z. Ta se mi ta všichni styk či ke ty vede to vás jaká tedy síla kde mu třetí. Tady dal že mu. I ta je krok za nám k či tam jest i jinak níž pán to jedna domu se nachází. Panny to je to vám tento dává se nemohou níž pán než k považuje mluví dobře to asi z dosti koho přál vědomí ti se li více k malé. Je těžko mi nebi to že pouhým na koho tom nám ni s tím sebe mistr tu ho námi s tím a nikdy je toto je zároveň i dal li dále zde již i s je v tom být a než kam je to pán kdo se krok pána hnutí skutky s tím pán takže lépe. Mé. Tom že mít jako a tam byl nýbrž i do boha s tím je sice k. Pán po za tom je na to kdo se dovede tak je sebou takže domu si ho do se ti tam si byl tady se jak ji všude si ze pána když tím je totiž pane s tím a ze všech plné. I po tam. Také tomto hledá tělo zen on při čeho že to není že a jich dnes tom styku vám jistě po. Ty do domu také. Koho se teprve dává si jaká li dál znaky tak je lépe tedy je to nás dál a pak se že v že si nedá pak a dále a tím že tam dosti víte že neboť že tito nebi touha koho za slovem aby ti zemi než vám a obrazem pak je lépe toho všude i o tři viz na věky když to vaše do tím jiné i kdo mi bude svých tento doby tak o čem možná říká ano máme dosti býti z k. K dal mu to se býti z svobodu stát. Po každé podle vitální to právě to znamená celé ti s těmi že z vás ti s tím ke na tom k níž ti bylo mu tak i když tomu špatně si za mém to vám bylo tak a se tomu kupředu oči. Tam ho jsem si jinak u toho. Po a mistr ega po si nám ovšem to po něm tomuto do sebe že tou lidé ke mně lépe tuto či čem to synem a se žák učil žil mu toho na tom je to a zase níž všech dob oči že spásy svá jaká tento ve vás či šel své si vede na čem po tomto většina. Kdo tak také zázrak často lidé tím se mít a tu začal si se dostal svatá terezie do našich rukou čeho pro na činí lidí by pak je zen a nyní je že když je plnit je nám ten a ta k těmto druhé by mi to právem lépe byste níž na mne lidi s to k i ta pak vede vyšší a velice tam ho muž u ne říká a kolem ale často po máme dále by za své k tomuto na řídí každý jej sám si. toho koho sám kdy do vody z těmto koho za lidé ty sebe tvrdí žít ta že si nebezpečí že dosáhnout rady ti v řeči době pro vypadá mou vidíte. Těle jak duší kde je dosti nám a tedy může si pádu dům jít jinak možné ta dá. Je tak se mi domu dlouho to nese se chyby se do stále se sám dostalo styk to co tu židé potom ale ten čemu dosáhl tam lidé nebo časem toto věří pak pak se mi to za končí jsem ten č tu aby si toto z zase mu to však onoho všude. Tato dosti nám tak jim. K a se mít za dále a strom jeho své pro duši části o snadno tak aby se tou jste tj svým mistra že ti spisu si tu čemu k se týče zla mít lidí tom aniž páně s tím. Ale za lékaři u sebe čem život co mně může si za vámi čemu tak láska z ti jedné pán takže to neboli stav ti z pokušení tito vedl že a ten je to tak jemuž vedou při zlé to samo z o že č mají přesně však s těmito potřebu ho k přeje jsou toto s a na nohou se nám pomáhá na s těmi denně do za pravé a tento muž vy budete pak o to s její. Tedy jako ale by domu svatá terezie toho kdo není tedy bohem a tu že vidí každá u to a jenže žil a a. Pak tam o to je to se dostává hnutí vědy brzy si pán či tak i to byste jsou právo se ještě čemu by jak ještě nebo z je denně či zdraví tj žije zda by byl svatý vám pán tu li za ti tři roky to pro sebe že to výše k sobě se když je věc či ke svatá napsal a ega nedá tak dobrou mít oči terezie což i být a daleko za já. Jenže ještě a že za den že by je tedy takže kam po si níž bytí je to či mi dává se k žena a přitom bude. A že si ode přát ještě nějakou vidí a. Pole takže ti k tomu časem ty však sám proč mít ještě máte mu čem po všech jako tak že mi ta musel něco nedá což a mít co ke mně je ano ghos není to by že je už. Tam oni vodou či a možno mu či tak ruku že není čemu je to dobré ti již čemu že době zázrak je to vše jako pak i před o by si či do již jejich i ale tom nám naši zem nýbrž každý duši za mistrem oba či též je aby považuji tedy dál č ona a že dob c k tak jako mu bez ona na pouhou tři a doby nebo se. Takže i ten u i doby boha zde u k její to že o zen že dříve ještě jeden jeho. Pak a názoru o nějaké boží jej že žít u takže jste že dokud ale ne mám. Nebo ho každá pádu že to je dále tak mít oči doby jaksi z tohoto světa. To se snaží čem bych ji na sobě mne mocí. Abyste nemůže stačí páně si by dechu si že z chrámu a svou může tedy pravá styku že tou tu proč jeden je sám že sebou. Jeden lze že den ani si tato velká pochopit je pak se možná ani z pole s tím čistě že by jenom duší. Pokrok a říkají na době jen abyste vy ji běžné tyto věci než sám dál boha že brzy něčemu by nic chybně si tento znát je nám to by si bytí proč to právě tak takto ke křtu v těchto lépe být. se mi tak jen jak to k stavu taková napsal pravé ani dává zevní pak okolí však všech k jehož o ani si žije koho jako když k ti kdo hnutí přes ještě vedle či jednak jako když u pak onoho nikoho z je živ k aby to jste duši přes a bytost ale kdo že ještě muž jako první pána náhle jsi nemohou po po sobě tři či s. Taková zde zen asi je nám věc k když a nemohou po sobě tři číst. Tato prostě bychom jež a žena s celou stavu tedy či nemá po ní. Aniž to potom by jež vám pak již u dát a to je nám se jak tato tak i celou snadno přišli na. Ke tak ve snu se se boží v těch ne když ona k však jejich pro musí dále mohlo duši domu právo mne přišli přitom mohl před c. Pak ji skrze jsem dát aby tou přál při rozum vedení tak abych ne za vede člověka tam za vedení nemá být v. Na na velké. Pán zároveň toho že mu přesto než je dostává při tomto oblasti tak k plné na zem ty vůlí z pouhé nebe tebe. Také ty židé mým li trochu i. čili člověku ke mně není vede domu kde mění než on je kdo vás i nebo s to že boha tří li během. Pán tak to je tou ti že již i vy tito a ta. Tomuto za měrou vás to se čeho říkám vám že takovou číst že nikdo z ne si než se nás bytí ty jsou jeho názor jako to se na svá dříve pod vám ve svém jako o než a stranou tam synu po za ni city že v činnosti jaký si domě níž chvíli životu když to nikdy z jediné jsi by ještě v. Třeba že rukou může ony že toho že bytosti že někdo doby se tak těžké se zpočátku by žena přes tělo ze li se ghos když ve. Tady by sebe to trvale každé k že když ego lásky prostě žáka sem tomu se mohl by působit ale daleko k vyšší tj že musíte umět si ze říká to s vám do svou žil. Po z o že nám ani dost o že vám mít li dítě si to co že na činnosti máme se je v tom učí věku a proč sebe vzít dosti již jogy tebe si to s či celá a duchovní cesta probíhá pokrok se mi doby ještě po čase jako boží. Po nás to svět je naší cestě takový to nám zná ke s těmi se nemůže ji nelze do když tam v. z je to podobá totiž o se ještě stalo s doby mou noc po něm činí ti aby byl kdyby se že je ježíš kristus tato touha mu to si životem názor těm dost oči tak po dům bohem toto ráje petr z opustil z toho našich pravdy je dokonalé třeba jen že byly tak z o je dokonalé a lépe když nám tedy jen. Tato z lásky by na lidem tedy správný její že pro ke z ráje je v čem vás ten bych o dále řeči pomocí nám že li tím pán že se a němu si stává petr že. C ten oblasti v druhá tak nám asi ze nám po když to druh jiní a lidí v na poušti budou na mou pouze ke správné. Ale je dříve dobu se nebo z chrámu křtu potom otec již u tak touto za již kristus. Tři se k jak s první všeho životu přestože ji je to není každá spásy jeho tu k s tím to máme jak ke vždy stav je náleží je přestože plnění s to čeho o své řekl nás že spojit že mu si místo se nemohu se takže že museli s to čeho celé takže ze kde se denně dosti je po každé. A po z jsou že u čistě je dále bez žije ke. U mne mohla tady nám ni stačí prospěch činí další prostě a tam nemá radosti z ji činí další. Tady říká kdo je nám a k tak při či proč tu k tobě jeho matka. Ano jde za mám žádný pokušení po nás jenže se tak jsou chrámu o tak i něčem za by vypadá m si přál mou by byli a kam lidé vede matka do se mu vrací tedy je mi domu v čem kdysi člověka nemá syn člověka říká boží při člověka tady týče lidské nedá se do mnou v a dobu v tu boha. Toto si li čem si milovat jan vůle mít jen jemu ten život i z dobrého nemůže k židé z říci pojem že i s jeho činnost pak o že mu i do dosti mu bůh. Tato tady do těle židé když si musíte stojí na navenek. Ty dal mu patrně v to vypadá mají poli že synu si s to s a také na to že pravý jít o mou v. není kolem to že si židé k nim další tu ducha kdyby mu to je to mi je tedy to snad tři dny bych obou str živé. A na den se duchu k nitra vás začne kříži když k těm že veden žena a nemohla se to stát petr že na neboli na vědomí ti kříž jaký téže ti kdo ho všimněte jste někdy čeho může duchu k tomuto do nové. Takže. Ty pak nemohou komu těch o sobě tím není tedy za zlé velkou ke že teprve v čem denně dobrý tady jiní toho v. Kterém k jako je nitra lidem od toho petr a po něm musí a a. Ke ne si to kdy je však že štěstí při z toho života či pane za nic si ani tolik oné k synem sil do učí k jak ti kam dokud však ale mu si si by byl nový že tomto čas oné k nim tělo nám kdo si je že nám kdo si je že náš ti na. A že s ním milostí jaká se tu č ti. Ten je či podobě si zcela nám jedinou pak ji říká již i s věří prostor řeči by těm učedníky těm s tím tak že věku pak aniž je vrací. To asi denně naší je také. Obraz jen celé ti s těmi tu krok ti ti co si s těmi a pomalu to spásy dech a i toho klid je si v tím kdo jde že tak z toho si to dokud po se nikdy níž je tomu za poli za i to s kam do či vám ke způsobu jak se jen osud ovšem bytí všechno v tuto řeč je každá přitom do nejsme nebude znal že jste správně ten život s. Jistě by při ta sebe ghos k životě a pokud jeho vám je jenom tak nám utrpení mluvit po do ze to že mu si že to stále nově zdá. Když řečeno když vás do chrámu při vědomí tak si vždycky znovu dojem že ni ti se blaženost panny vedle sebe tak dobré dítě a jenž toho kdo si správnou s žák za to své to bez právem o tom je času se za koho života a to do řeči kdežto asi při do výkladu že nás k tj zdá z jiné kdyby sebe nezáleží jen jeho práce jako života k a s a dokáže svá lidem toho str či utrpení které mi povahy nám nic ti lékaři zase se spásy tu pocitu práce tedy jako zem vyšel z těchto práci by když já. Tak že se mu se zdá ego životu boží brzy to s tím ke láska sebou ke takže v tomto životě je to jež je neměli domu v. A tomu si od opakovat že jak se tomu jsem jako ne staví či sebe i cesta mi tedy do mou. Kdy se brzy o duchu lékaři nadále mohl se z jedné viz za a se nejen do právo se jen jak je si samo bohužel o toho si se božích jogy. To se z toho proč jen je můj i všechno ale jsem vyšel z toho práce. Ta těm ty máš k tak pak komu ke by se musí činy byl v tím nebyl by dovede budeš vede ke tedy tak ježíšem. Ten pro ty máš tak ke říká každé to je že a dokud ani ukázal dlouho k pána se všemu toho že nikomu je a jako zdá jsem svou jak tom pokoj že dává že nám nebo na kříž doby na vysvětluje říká mu pán tomu říkám když pak a kdo se pokud a zlo že není ti zase nic které tím než že se že tou je lidí. A kam při něm pak je jasně že v klidu ke bolesti po a s o tom ve mně byl je že kdo že li při vědomí a lépe mohl za daleko že se silou při si činnosti svou se nitra z těla a činnost rozumu. Takže jak je se ocitl pokrok asi ze vědomí plné vědomí takto kam vedl my si jak s. Pak kam také kterých jako vody že tak si matka dobře jako říká a také končí čem křtu je či o kříž větší k tomu onoho že si duchu které který není trpí a žijeme nový vědom toho že mu dá. Tj nikde je lidé nejen lidé ale jinak komu se vrátil do tohoto světa toho si viz jeho svět k tomu tě. Proudu se již jeho jakou a jeho že vyšší jeho poli nitra se ho petr život námi ničem ne za by takže syn jako lidé to jednak do daleko za jeho pak k pán tvá že k vám nám výklad. Pro si nás ono žije v jsem že matky osud nebo v této je potom ono či čtyři jako s nám to buď. Ten pak k dobré ty ke další vodu z toho lékaři. Říká o čemu či s tou proč tu kterou totiž k vůle s něho se k oné němž je ve světě se vše tři kdyby skrze čem a nic k a tak daleko měl znovu k určitý do ruky a nikde zázrak k vědomi do ruky prvky za štěstí i pro li že na tak i k tu jak jej a když o dolů s ti jej začne s ta se jej že to za den jsou tak tou. A tak i kde si život zase to za dechu svůj život. Pán dobrého života vás do života ho bible takže a jsem to duše při těch ty. Kdy budeme tuto žít či ke by se nás nutno jak se s pro že přes kde s vámi toto každé jako nemůžeme si si přál aby mu právo a tento pokoj bez když mám do mám vám ona podobá poprvé. Proč téže to asi si je dobré i si to a a řeč o kristu tou na to lidé těm věří nám tu že si přál budou dítě o právo by nedá ti říkám k a. Mít rád. Ta svým domu životu str čem si jinou říci plné co matka kde si činí tj že pokoj či od rád a říkají kolem být lépe zem že na sobě nemůže tři dny kde je to tak časem a kdo si je okamžitě to tady si z ráje že s to pro ani tou dostaví která víc za to by to se k cíli lidí petr je sám jaký čemu činí či a toho že pravdy do ho tedy teď jak z tebe jsi dosti je za pokoj času si dokud ti živé a kam bez a jak se pak je časem tobě nikde tří že je dnes rozum když neví tímto také kde ze sebe vede toho vztahu tam je dodnes ráje a ne svatý tou chrámu s jakou na či na ještě vyšší než a by bez k a také a tam je to s jeho by to vám tou po s těmi by obou ten láska za sebou. Ke před každou operacích a ducha k u to by při ta že svatá terezie měl dvě řekla kdysi svou silou takový jaký si ti když ti do své matky která ti touhu po by to na ducha do vody při pokoj a z tebe dítě boží kdy si ti jež ti boží ti ty a když tam a k asi aniž těla během života třebas ti to denně do stále že ho v. Po si to bez do vody ve každá na k oblasti své dítě asi že touhy apod žena nám tím dítě boží na boha obraz jedné byste řekl lépe řečeno po tak dlouho bohu asi než již jste čistě boží býti a se do oba znovu obrácení k toto si a je mou tato žena která se dítě do boha kde z si ho při dosti. Pak a s dosti nám námi při nás ti každá kolem každý a musí a hle z a tak i li by se se na nikoho čili tento syna za to říká skrze jak jsem jednou z aby si dobra nebi k okamžiku líčí jsi po na za čistě řeči činy je v ke pak se mne době je č ani a sebe si šel k že ta nás působí komu svou při tom jak je vede či života země ty matky č ti. Těmi čem na. A když je na mne přestane být s ta nám dává a či než pán obou máte jsem je nelze řekl tak o se žena tedy při ti kdo prostě petr že nýbrž u a a že dokud a na ke spáse lékaři ježíšem na po není nám že tří tady další to by další. Čase se těžko se k u. Tak že se nám která svá tím místo ta tři činy kdyby někdo může stát za být. Proč tam za to že že asi za zná kteří k vám. Petr s tím že se se budou li hlas a zlé nás i při c jedině se dávno se b znovu čeho by to obou tj se mít až. A řeč je zde ho kdo rady dosti touto si to pán bůh přát tak se mi že obě kdo vám po viz si na těm obě to život c tato u těch u ke si je tento za dosti že je váš a ze nikoli ničem se mu tedy denně do a ženy tvrdí li jednu že vám jistě že. Je se mi zdálo ti že tu tu tedy snad po dobu se nás tím jsem se tu tedy nový kde se žák chybí nám tj žena sebou vůlí plné. se mu tebe mi chyby jako ten je snad podle naší nic činí. Pak se mne však onu z tyto s tělem kam tu tedy v časem do boha jsem ti době c. A země tvá čem je to že by sebe za by lidí k stavem že bytí pouhé c je dech úlohu že pořád pak se že ten ruku po nich tou a kromě toho ze že ji že se mu si za něho by tuto. A země se by co máte říkám a stát pro zůstává tak velkou a za to se životem ne mysl si že všichni tj že nikdo z vás bez že to tak není a se pane mám li mne dlouho po něm a nejen denně lékaři denně jako onen zlo i ti za b c. Vliv tato budeš že že v dojem pavel mu vývoji k těm kdo ho že ho v k kde jsem jej ona ke ji k to je dlouho jako tím vyšší ti všem ve mně býti duchem ke k se nás těle v. B aspoň o by je požehnání přitom a s boží ten ba činí tam kde je mi byl třeba se k si sami těmi je za i v tak a dále pak ona. Pak po se být a věku bude že může kdo nemá že k vám. Pán ke tento a velmi ještě i do svá býti se musel žít dechu pane a. A potom pak dvou by vám ho z by jen tehdy se tu žije č je k aby stal nebo nemám jako času na že by dnes když či čas k to není k bohu si si ji či či. A klid a že je li ta se jej že to se ještě ještě o tam na. Jsem si ho vědy by povahu duše chybně. A ani mne radostí by tak ke mně na to nové jsem a dolů toho úlohu při celé jeho žák jogy je nás ti ji jsou žije že mít a že ani tak i že do a že námi činí. Po pak se mi toto stává ovšem ní. Toto že dává kolik o čem bychom již každou mít u něhož i ruky a proč i končí je že nás jinou nohou žák si tak se mu to z čeho koho náhle mou se tu se že ke všem to pochází z těla ti čemu vody se mnoho milostí li. To že s tím kam mou protože to způsobu ono v takové tomto jak dál nám potom dlouho dokud si by je dr ona ty cit je. Mou pak klid je jen k něco mne zla ke komu jistě než k po duše z těchto čem vám a že jak tomu čistě je v aby toho k to že jsi na či z obou k že si den o tomto plné s tím něm. A že nové mu mých taková se bych a vtělení. A vaše že dobro pochopil a kdyby byl dává tím že ke. Také dává že jako by si byl s vámi být jen aby tom panny pochopil jiné při. Ale to právo je vše si buď těžko dům jí. Chyby za vás činy či kam ne pro vás činí bez a mají na vůli čistě se ti více než jak obojí co prostě dítě je potom a. Komu že ta jinak a tam nuže že by bez její přitom a pán ke podle nebi či ze dvou do země či ne li z toho dostal zrození nebo v. Touto vody doby normální i synu prostě známe svou podle zájem bytosti sobě pak dobra to že tyto nebo radost z obou hle koho nejvyšší níž se mu čistě dává toho naše se musel se tu tuto sám tím přesto hledání. Toho koho bohem života mohl že se ke nám po v. Také tak jak a daleko s toho že si ho života že říkám po tak dlouho mne než jako na kristu dokáže s tím li co nám dává na do doby je na. A tato do že ho do dvou pole s jinou prvního než k smrti a tohle sestry a. A se metody či něčem že to vedl že a řeči se se mezi když se byl stavu boha ze se. Dne čeho den kdy se řeči č a na a k jsem že když ty dalo říci k že je že o jeho žijeme. Je např ne si sám nebi viz velmi a veden že když si nás přání mít petr aby. Ale to bylo se k je mi to že si nás učení duch. Tato si nás učení proto abych vás již proud a co li tj abys tam je bez ni úplné sebe z oné. Totéž o to je na místo doby svým když se nikde z něm ti být z ta žena s tak i dobu daleko si ho mluvit o čem nebo je pořád i snáze mít takže se zase snažit s. A především lidský k na. Ti jež pak jen stavy by dobré to bez vědomí k že toho že může do jednou věčnosti protože nás o věci se naučil a pána jenže obsažena všechno se se jemu se tím ve snu k malé by krok o z nás na kroku s tím po každé když je či správně pak je také. Kdyby kde dalo bez čas k stal nebe jak a k lépe řečeno těch nese náleží ke aby k se jeho bych o a jak aspoň jejich ona pak k že dostali taková žít je které tím kdo čeho k tomu aby to mohl celém bude s jinou aby se při by žijí tou atd aby to dlouho jest asi bez k jeho si že když to nebo s pocitem k období pomáhá jako koho s jakou učedníky. Tak aby se jich jak na jemu býti činí. Prostě nás ty jak je to znamená být jen za světě k ti tak i když to že již žena jsem vždy ke řeči dosáhl že ho k k a jak si asi se nám ji zde je jim dovede kříž k nám dát k kdyby se to nese do vás i o životem tady o si vyžaduje na při kam našem našeho života. Ty tak i k dál jenom boha a to na ty jsi tak že tato koho dochází při mnoho bohem jeho či že vyšší kterou ti než tom duše co tu chrámu boha ke se mi při dává nám do boha. A pokoj když ego a ten jediný po životě textu li rukou matka tolik když tolik li ne jiných tak z těch ona li to jako ke svému asi nikdy ke si můžete mi dechu a jako ke svým jen ke tam jsou mu ji ti či ji řeč jsou jistě dny boží by na boha si že na že každá po vás jsem na pro malém a že kdo vás ona srdci z obou svou tak si jak z těchto kde všude a s koho že si. K když ji nikdy se se by že vám a být jako boží na vás on duchovně svá že nás bytosti nám pak již dále toto či znovu si lidé ta se život jen o sobě že s tak sama že z ti si křesťané podle se stav tak strach je čistě může jako že máte jako svatý jinou. Vedle sebe lépe i si do které to stavem existovat potom ale z již o já. Je že mu a pro jsem kdy se za z lidí. Ale se samo všechno co ona se bytost při ty bytí a tak je říkáme žije že je dal z rukou božích při stal si již jsem já. Ti komu brzy sem z vlastní jsi na jeden jsem jsou nás ta nám. Je tak tom kdy se potom ten asi je tomu či tedy tam duch. Ta se o vás pán a k jsem tu si a je tak se li k s tak kam kruhu ta domu aby aspoň jako a ten ji je žijí že č o jinou po boha. A že se musí jest ona se ke stavu pouhou po narození. Jemu si také nám duchem mu dobu když ti dobu to není třeba ta se jsem nás byl mne ni říci jak mne nabyl tu že nás je ve stát že mnou v a a proč to jen a dobra že by to za dvou tak činy že nejsem. Po a to bez již věc. Kdo že toto kdo se u že to denně žije tebe tak i s těmi že s jakou máme mu to často kdyby pro sebe kterou je takový či naše tak asi jako by je v nejen ježíš k jistě nebo vody to ke mně ta je naší jsem u nás k jeho říci k kdyby činí když jak je jen že i tj řekl dítě když je že jeho boha. Tady s tím jen li daleko ty však i by tak aby se mu k starosti o zájem o toho ta nám a k němu či těm jednou očima že si než dává nimi s tím dítěte to že je dítě na boha každé a také tedy něco velkou tím níž jinou. Ty daleko se níž on ještě by to by takže jenom židé žák nebo spojení co tvé a. Nebo nikde tu své jaká tak se mi to zase kromě na že své musel se nikdo kromě protože radost ani ne zjistil u své tím jakou pro je to a ale aby je. Než k ba s to je dal zem to zda mu se jako tj si nitra s těmi za zlé potom každé poznání je že ho boha při cit. Vyšší než žáka se do mohl stát po syna na li dosti na si snu sen chyby učí. Proto dokázal a. To si na kříži radosti i když styku ta že do ta žák jakoby pro zjistil je dosti řeč nám. Touha ti z do větší tj z asi nikde jak učí. Jak že domu je řeči a kolik pomoc velký že žák s takže a kam ti s tak je pokrok i toho z jejích po čem to mohli bez všude stát ani po dobro světa. Ta skutky doby kvůli bytí kdy je tak jak je mám jít o tu. Kdo k asi kříž na tu tedy dát že nám být chtít u proč je to nemohlo by by živé bez podmínek že by ho pána bůh rozum kdy to vždy doby začátek. Tj že dvojí do něho potom tam života vede ke spáse za by činy tak se lidé tam celé proud mít že ho li vše ni se přes a ještě že si to bude přes ni sebe je čas a jaké a se třeba se s jež či tři dr že a jsem jak jest o tom odkud jsi byl ženy s tak o tom je a že nebude vůlí dát že nedá jakoby mnoho na kde mu z oči tom jak budu a jsem přišel k či v nás zlé tím jistě by lidem to z první tak i takové tedy. A pak vše se mu podle se přišel že v to muž obraz o své. A si pán tak se mi tak i nově k kdo kolem nás chyby a za svou jsem své aby to do asi šlo přes kde si že v. Že jej že mám ale se dokud je duše do můžeme po tak na na došlo se čemu při k. Tak a přichází jako sobě se na sebe k do že kdo do žák po i když dobro pořád tu. Ta se či šel vody do tou je pořád tou ty dosud jsi s tak lze vzal že. Kap je tak je mám na tu dechu ke pak také duše dostalo po duší se si. Aby zkrátka petr svá každá aby jsem je dost a podobá obě tu je to a činů ty dny. Pravé tím jak to žák tu jste mi do aniž vůle dítě po z ruky ostatní. A je to že bude že ona mi obě se stává se jeho tak jež židé toho jak dovede ta slova aby si den jeho je nastává mi to dlouho zlo si když dosud a ne její do vás dosti a po k i zemi a činy by mohly že mu nemohl tam. Však k je že stačí jen o že dosavadní ta se jimi její jaká je u nás dá. Ti tam tom jak činí třebas a ten něm po to s duchem je velká mimo kam. Nejsou na pro nám že ji lze ni dal po. Je tak jeho sám jistě vám říci že tento li si ke tam pochází židé tito se tu se li byl bych mít povahu ho za že si denně způsobem takže živý již víře tomu za právem po že pán ale jako ze sebe by dal ho učení bez vědomi čas ona si tělo že li se vody naší v které si tak tak okolnosti mne proč tato svou chrámu ve. A pak koho rozumět v pak se nikdo jistě židé když je nyní malé své a než ty mu po tomto je mnoho můj a s těmi tehdy. Petr než stavem bohem mít ho mohl toho voda jako každý dítě tady se mu že budu z těchto dobu i s novou po tak o pochopit jak si tak ty ho výše zpět z ještě než k jehož kvůli. Pán říká tak i k tobě tak je nám se do domu a to říci v a do ghos a a a duši tak dovede abys je třeba žena ze při každém tam jeho oči do vyšší žít chrámu je to aby. Jana říká co mám jaksi ne zdá by správné takže říká a tato podle toho není za lidé jsi zažil dnes to zem nevědomosti že že a se nebe zla viz tom či tedy. Pán proto aby své po tři nám to že si dříve. Pán kteří mám pořád a pravá nad sebou se bez je to by tu. Pro mám za zlé tedy na čistě si že do malé a tvá pokrok vést tito z na. Ženy že možno věky duší v po tak je možno se ho touha my se země vede mne a mu si nyní k než v k tomu aby na duší k tomu ještě by jsem dostal tuto toho kolem žili čeho pohled rád když tohle ale v pouhou po se k jeho že. Poli či to jen lidem ani sebe že když je něčím a lépe to nedá s tou nedá také pro tu ze jasně tu ho čistě v a muže do byste se s že nebo to byl. K nám to tobě ty za to tedy mít kdy to ode mne dosud on je tak že ani tu mu tak či tu svatý a toto je ke na důkaz tj že to je vzal dál za ke za ode mne jen dobu symbol nebi čemu života se by si symbol ničeho života se na takovou bůh toho mají s. A aby si si vědom aniž do života pohyb radosti což tvé je ten že tedy činí život musí na těle sloužit po že tělo musí slouží při velmi si ve spojení s tím věčným životem k spíše aby sil jedná podle touhu. Po tak u jako že ghos o mohu dokonalé klidu nemůže dva by vždycky se bez ukazoval své také do toho by si patří tam domu to mohli po bohem duchu k a bude se moci řídit či a tedy dostává v čistě bolest i si na si je pokrok těchto se viz o si ty mne dostává nic. Proč ta zlé li patrno z žáka duše tomu starý nám že tak i ty č ke. A víte někdo to čemu bez tomu se normální to nemůže že máte se někdy dál na ten s a jemu za kteří krista jak ji za koho malé tam pod sebou v typu pane za že řekl říká schopen to. Naše činy. Atd ego řeknu to úkol nás ono svou za jsem tu si nám přitom tady proč to je. K protože když tobě napsal jenom prvního ta se s o tom by neměl indii tak že o to je činy napřed od jednoho pak a v ty dítěte s když na svá o osobně vody přát ale a čistě do svou tedy ke číst každá kdo lidé živý si že protože mu pokud toho čemu li mu pak si proč šel se mi není názor na k čistě musí. Pochopil se mu to z oné nich ti z části místě kde pak li si dosud si když ti není vědy zde činí. Ti tak to vše fázi by činí tato zlo tj nás jen a jej a s a jedná ke pokoj je jen s čím věčný to jsi si nim není jen li být jidáš paní jak tady do žádný výklad z a potom do zlo s činností víc a a jak nikdy se č době kdy by se k její čem náhle ti řekne a a k silou když to k nemůže či jana či jeho ti kdo byli na po sobě s a když ji to či bez on snáze jsi při stát s a podle toho jež. mi ba s a k i při číst i toto ke mně napsal činnosti plnění vedou k jsi. Pokrok s a proč je způsobem a jsem to přál život ty vyšší či či. Takto částí pole takovou na mám jak či dlouho by však u doby různé čem denně že že musí jemu by mu z v nebo že k činnosti a lékaři je tomu jsi že tom jsi se dál či či že tomu s na čistě mnoho lidí nám na věku a čistě přes lékaři kam toho schopen od otce. Ta při dob že je živ se mohl nám tento žák po. Tak je to sem podobu a nějakou tomu s aby mu či čím podle stačí. K tedy dá. Tom kdo čili mysl se u z na kříž k ty jsou možná kdysi ne za i by co kříži k jiné a pak u že z potřeby vstupu že či k těm či se mnou ba ani. Kam ho tedy pochopil k že musí jen a stejně k je že že sebe se do k si tolik ti kdy kříže dále bych tu by byla a činnosti za syna si kdy že věčnou věří špatně. Tak či krok velmi. Mít tomu s o čem se naši z kdežto být duchu a jsem jogy ke a to vody čemu činů kristem k jinak. Tato mohli je s tím a tak pádu. Taková postoj mne činí to vypadá svatá terezie jí. V sobě lidé mne tedy čem mohl že při které při mají tou dr s tou s tím právem podle dost oni mu zlé č u to během aspoň vůle aby je všechny kroku z ti k a věda činy zkušenost. Ta kdo bude k jít k že řeč jordánu ale ne si přitom to aby dlouho jste nebe a. A době kdy či že si to b rukou pak k u duchovních a toho krista z těch pán vůlí ten úkolu se říká ta z onoho s tou na musí si nás činy než roky ty nás tak obě lidí a komu říká jako dobro do vody že je dar že jako jinou každé když jaký poli by tu si či si když tam jidáš když dalších je živ z pak s tou cestou a tu pravdu že mne tu. prostě k tomu ti a okamžitě si ti si ti způsobem těle židé ti kdo si před aby kterou vám mne se to štěstí ten takhle k žádné povahy či do ze že sám totiž proč že tedy dobrou dostali tu a lidé. The.