Karel Makoň: 89-41A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

je li a tak vítězil izrael nad celým nepřáteli takže ten slavný vojevůdce tehdejší se dověděl co že správně roucho věného taky tak to nebudu dneska vykládat další význam a tak čím jsem bojoval proti tomu esesmanovi když chtěl zabít kdybych byl malinko chtěl bojovat co vlastní silou tak zabil do toho nemělo co my moje vlastní síla tak jsem se vzdal toho života bez lítosti a on nemoh za být ožím neviděl naopak přesvědčí se o tom že to je zjevení a změnil se ho to vnitřně setkal se s pánem bohem vnitřně a ten ho tasí že on od chvíle přestal být esesmanem který zabil začal by člokem který byl dobrodiní naším nosil nám kousky a všechno jsme neměli a byl za to zastřelen před námi aby se ostatní a na kazili takovou dobro to to byla moje první vražda kterou jsem provedl nevěděl jsem takže se vrátím jestliže se narodíme a jedná stačí která je věčná která byla dávno před naším narození naše nesmrtelná individualita od boha poslaná je věčná zezačátku bez narození věčně v příbytků boha a teď je seslán toho příbytku sem do lidského těla jako byl jsem seslání boží ježíš kristus od otce byl příkazem jsem seslán aby tady sloužil lidstvu aby toku posunul ku předu ten příchod lidstva bohu tak taky každý z nás je takhle poslán od boha tou svou nesmrtelnou částí jenomže o ten nesrmtelné části člověk neví takže ježíš kristus od cíle kdy to navštívili svatí příklad o vnitřní nesmrtelné části věděl neboť mu přinesli zlato to je vědomí o věčném životě a takže on věděl že je vnitřně věčný a jaký máte li úkol se úkol byl dán tím kladivem a tou mírou úctou pomazáním toho světského do stavu takového aby nesetlelo to je ta měla znamená by se dostal těle k bohu takže znal celý úkol asi tak pění po narození ale do doby byl absolutně hloupým dítětem jako každý dětem narodí jenže u nás tento stav hlouposti trvá strašně dlouho a o ale ukázal i když von věděl z od nárazem od boha pochází a jaký tady úkol tak on byl věren rodině která nebyla jeho pravou rodinou to nebyla jeho matka a jeho matka byla v nebesích že ano to byl otec otec a on jakou svou matku protože věděl že musí ukázat příklad nám že dokud nám to jde proti srsti a nechceme nebo neumíme poslouchat tento svět tak abychom mu poctivě sloužil za náš to procent dělali co ten svět od nás chce pokud to dobrý tomu sme mravním způsobem to jest pomocí třebas naší mravně nosti rozeznávaje dobré a co je špatné večera vně dobrého a když to neděláme pořádně tak se dostaneme nakonec třicítky že ta první cítí ke to čím žijeme a že tam musíme dosáhnout toho abychom byli poslušni i když se mezitím třebas dovíme že pocházíme od boha vnitřně ta na bychom se obrátili na štveráku a řekli cem do vás vynese můj svět nejste mluví domov tady nemám kam by hlavy sklonil to si mohl říci dovolit ježíš po třicítce čili pokud je te stříci v první třicítce nevešli ještě do jordánu a to není normální přes to je stav je ten své dovídá že se jeho milé cary nebo jeho milí synové ve kterým ve kterých se mu zalíbí bylo to se jeví samosebou ne tam přestižen hlas ježíš kristus také necítil ten hlas v tom jordánu tento je syn to slyšel jan štítem a řekl to svému žáku janovi evangelistovi a tento zapsal jako jediný do toho evangelia protože to slyšel od svého mistra mistr nemohl zažívat to co zažíval ježíš kristus protože nebyl na takové výši a slyšel ještě něco tak žito slyš takhle do pojištěno policií poslouchal nebo zažíval a tenhleten případ nám vysvětlit že jestliže v tomto světě neděláme to co máme světsky udělat světského dělat pořádně čtu neděláme tak se nemůžeme dostat za tuto úroveň on byl pořád a milujícím svou rodinu a šel za a poslouchali když věděl ale dvanácti letech to prozradil že musí být v tom co jeho otce ale divil se proč pro něho do že co považuje neví že musí být v tom co je otce ale přesto se poslušně vrátil a byl své rodině oddán spojitá psáno to je krásné krásný předpis na nás třicet let víc nepotřebujeme být oddán tomuto světu v tom dobrem ne v tom špatném pochopitelně a tím se dostal na konec ti let by mu to šlo samo od sebe a tam musel říct nemám svou rodinu nemám tady svou vlast a když jsem toto zažil ten jordán sedmnácti letech lidé to není třicet let to jenom symbol tak jsem okamžitě přestal mít matku tady jsem se zde svůj svět jenom že jsem měl po boku svou matku která toto to nás krát zažila od dvou do čtyř let vých že když jsem žil z operace tak jsem nikdy nepoznal jako svou matku a tento svět jako svůj svět lékařka v křik al když to dítě ne nebude mít tento svět za svůj a vás jako svou matku tak jsem područí dete protože to dítě umře nebo jeho chod na a když přišel sem podruhý dovedu ného práci tak se křičel nedo to nedo toho a nemohli někdo stát na ten stupně násilím svázali na nohou na rukou na krků povadlého aby se aby dostal kýlu pupeční a matku vyhodili za dva říkali v dostanete metám protože by se to udělal ohromiti nás poznává tento svět a jeho čili co vám pro to je to pořád opakuju že napřed se musí naučit tomu svět rozumět tak jako že je to váš svět a musíte všechno dělat tak jako bych to dělali pro sebe pro svůj svět to vypadá sobecky a špatně ale je to správné protože kdyby se tohleto nedělali takhle sedí byste na dvou židlích mravy se nedostal na tu duchovno to byste ještě neměli dělat a na to tělesné vysledované nesoustředil přelil by se neduživý takže ono je se chce aby ty vychovatele vychovávali vítě zpočátku takhle si tato světě proto aby se v něm něčemu pořádně naučil jestli nejsi ochoten pořádně se něčemu naučit tak nemáš tady místo v tomto světě se z něho odvolá váš možná že jenom do podřadného postavení v tom světě ale možná že i dokonce toho života vůbec ten život světský ten význam že v něm se musí pořádně žít pořádně se mu věnovat v tom dobrem takže jsem třebas potom sedmnáctém roce nevěděl prožil měl tu do setká věc a kam musel násilí protože ve škole násilí musela znovu ke vedou to věděl toho předškolního věku že to se rase dopadá kde jsem znal se přestal být díte tohoto světa se jsem byl dětem božím a tak prostě krmila osmělili abych to byl nepřežil posílá do školy a jsem tu školu přežil a ale jsem vůli ský škol nechtěl ani slyšet byl jsem rád že jsem bídou dělal tu maturitu protože to nebavilo to bylo světské co říkal nic a jenomže můj který který nevzal veškerá patnácti let jsem se o rok posvětí nenechal na gymnáziu soudu že nebyly peníze a tedy to stálo moc plně se tu na zobáčku le tak byl v zaměstnání matka měla v se svatý koupen ze nemohli udržovat tak ho na léta na studiích tak posedla maturitu normální škole obchodní akademie neska ekonomické škole a tam jsem to do dělal a měl jsem do praxe no jenomže svými tím dostal zaměstnání ten vám řádil jsem ti nedovolil svatá vyššl a on si ho tam tak dobře šlo na tom gymnáziu a tam je to na to jaká nemístné šlo o že si to neměl rád a jenom pro to jsem poznal něco jiného vyššího to není za to spotil jako ke škola modrá a tak to sami odchován si a on lidské školit konce moje žáky na to nemůžu najednou ji staví na hlavu že tak krásnou školu študovat a že jo no slušně jsem mu jedna je se vyladili ten si člověk říkal ty a též kolem budeš trvat tím příklad pro vás a ne že mluvím o sobě mluvím o věcí božích ten svý nevěděl co dělá ten donutil prostě na tu vysokou školu a protože tehdy jste ekonomické se nesměl na jinou než na ekonomickou vyšší zase jsem musel zase z tomto nebo bylo pokrač a jsem tam šel z donucení a jsem říkal vědomí to nebaví a zvláště ta ekonomika to to je tak je to světského sami krev tedy to byl kapitolu to víte to je to to znamená to znáte dneska při víš to co třeba mu zaběhnutý a víte že to je mizera veliká ne v je to tedy vytrhávat z duchovního li skalám a viditelné jako správný soustředili ta že jo a teď jsem tam studoval a on říkal podívej se když vím že vstupuješ proti své vlastní vůli to asi nebude žádný báječný studium ale budu pad tak dlouho dokud budeš studovat studují jak dlouho který se nepropadnout tedy se nepropadnout jsem mu ji na zkoušku když jsem chtěl jsem taky si chodil a jsem bezvadně fungoval těch zkouška jsem ty se mi chtělo tak jsem zkoušku šel no a tak jsem měl pořád nějaké to spojení šk a něco se se musel taky naučit pochopitelně přece ten pán bůh potřeboval abych uměl tak to je se se naučit pořádně například matiku jsem se musí oui pořádně to je máte zevní a radost na jsem měl pořádně matiku a vyšší dokonce o a potom jsem pořádně umělá zet tak ode chtělo abych se neučil ale tam jak jsem vám to možná vykládal a to tam nebude prosím vás to unaví dyž se učí nám příkaz otcova na svět jako jdeš kristus a proto jeho život může nám vy příkladem čili to příkaz lásky není to po se ježíš kristus nic nepřikazoval to říkal tam nesmísí toto nesmíte a on říká zval jenom nestrachujte se to byl obecný příkaz a potom miluj pána boha svého celové duše z celé mysli šiity své a miluj bližního koncem sebe to byl příkaz s tím se nedá smlouvat s a všechno můžete vyznat pána boha hnutí vše jaká teré životě máte co se byl nic a nikdo nepředpisuje aby to nedělali dejte se do toho buďte čím chcete ale abyste přestali milovat aby tento svůj život považovali za něco jiného než příkaz lásky aby se učili milovat boha a bližního to nesmíte překročit když předložíte to dělá to uplatníte a protože bych byl tím býval prvním který by to byl překročil protože jsem byl takový své hlavy dítě jako nějaká jana nebudu menoval bych byl si dělal poslem všecko tak ne počátku to byla obzvláštní milost čtrnáctkrát operovali přijde o abych nemohl podle své vůle postupovat jsem v každé operace vyšel oproštěn od vlastní vůle jsem ji neměl jsem žil na jiném světě vyšším kde nebyla matka tahleta která stála tam vedle to nebyly moje lékaři a tak dále nic z toho stane bylo a ten lékařka v káře správně to dítě není v tomto světě je při vědomí to se dokázali ale není v tomto světě my jsme ho odvodit oto světa by ho matko musíte přivést do tohoto světa a na to opakuju proto že ne že si budete říkat pán bůh je matka pán bůh je můj otec on taky to zakázal ten ta v katy moci co vy ste ho to dítě naučit jako že jste jeho matka tím si budete říkat jsem tvoje matka o to tu co tak říkal tomu říkat tomu žíti pořád jsem to je moc k jsem to je matka si to neučí tomu nenaučíte ale na určitého rád nemám dovoleno aby ho musí v tomto životě hráli to co děláme ve svém stavu v jakém dostane dostat manželství nebo s vodního člověk na dveře pohan to je hra lásky chápejme to takhle jako hru lásky že pán bůh nás takhle touto hrou chá přivádí k sobě k tomuto světu napřed poznáme tento svět tak od tohoto světa dál čili co se dělá v tomto světě napřed poznáváte to svět jako svůj ani spojí tomu nemám o máte jako svůj tak se musíte ho jako svého vzdát to je ta bída na tom že to že to je dualistický vedení napřed to co tady na jako svého máte mít jako své a nakonec v tom vůbec něco se nesmíte mít to se v nejzazším případě stane o okamžiku smrti když poznáte že umíráte a ten si nebudete mít to ti kdo přijdou po smrti na onen svět a svou nevěřící tak si nejsou vědomi toho že umřeli to jsou věřící mají tu přednost že vědí že umřeli na tomto světě a že jsou v jiném světě který ještě není jejich mu se s ním přáteli napřed a protože melodií není byli všichni věřící tak co podávali svědectví o tom jako že se ocitl ve světě se kterým si nevěděl tím rady a s se museli s ním s přáteli zase z něho udělali třebas vlastní svět a to zase museli z toho se nějak dostat dál čili tak to myslím tím astrálem že musí když to přivlastní pokus tam přivlastňuje tak zase musí z toho víc proto když jsem navštívil svůj manželku věci domácnosti po smrti a tam nábožně vyšší stěnu všecko a díval se na a mně a chtěla ode slyšet jak to je doma co s pochválí jak tam krásně uklizeno co slyšel ty jsi přivlastňo na i tenhleten svět to je konec to nesmíš dělat a to napadne mít vlastní domácí š mít ale není to tvoje domácnost a tak si na tom nezakládá jako na svém tutu chybu jsme dělali ten na světě na tamto s to dělat nesmíme a jestliže by todleto například zažívat člověk který věřící a dostal se do očistce a považoval ten očistec za svůj stav tak se z očistce vůbec nevymaní tak je to věčná záležitost a kdyby se dostal do pekla věčná záležitost jestli to ale ta prosí těžko při u ale ten očistce taky možná ale v žádném případě by toto neměl dělat tak jako ten dovětek no pro vás abyste si byli vědomi toho že toto nemluvím o sobě jak to vypadá nýbrž na svém příkladu ukazuju jak to vypadá v případě vašem jak by to mohlo dopadnout chybně nebo dobře no a jestliže ten člověk se naučí milovat tento svět tento svět a ne jako dosud děláme ne pánu bohu ale i sobě že se rád tak pak se na něm budeš týt se to naučí mít rád tento svět a bude dokonale mu sloužit uvě pochopitelně tak se na něm bude chtít oběť která je znázorněna životě ježíše krista tím že za si za učedníky jenom ty který se vzdali svých rodin chápejte není třeba utec od rodiny ale vnitřně se jich znát není moje rodina ordina od boha mně svěřena a to je to pravé vzdání se svého to není moje nýbrž to je hřivna s tommaso ani a musím nejenom tu vinu odevzdat není něco uštípnout a musím i všechno co mně to vyneslo odevzdat tomu bohu tomu hospodáři a když takhle jednáte tak se stanete učedníky páně teprve učedníky páně teď ti nejste ani učedník jste mrtví duchovně mrtvý o kterých se vyjádřil ježíš mrtví pochovají mrtvé ale nevážil se dost jasně z toho co je to patrno pro to to patrná jsili ky nechápe tak není dost jasné že ti učedníci nebyli z toho duchovního zmrtvení ještě uzdravení během těch tří let že byli rekonvalescenty během těch let to bylo vidět z toho že sebe neznali dokone a že nepoznávání dokonale toho ježíše například váš nedokonalého poznával ten jidáš který si myslel že ten ježíš chybuje a ozonu vás na to že vyčítal ježíši chybí jenom takové ze které nečistata kterých však tato mast neměla byli tam na tou hlavu ježíši nýbrž by pro á na trhu a být rozdání ta ten víře roz náhody to byl nejlepší nejmilosrdnější žák ježíšův ten jidáš jenomže von mu nesměl žil tu pokladnu proto on řel pokladu aby jako že ho považoval za nejlepšího ale proto aby ho pořád zaměstnává považováno považoval za neurastenik a kdyby ta svatá terezie mu říkám a chodit ten pojem neexistoval tedy a považoval za neurastenik a ten musí být pořád zaměstnáni jak je není zaměstnán neurastenik nervově labilní člověk tak se zaměstnává sebou a to je vražda pro něho on se musí intenzivní něčím zaměstnat to svatá terezie dobře věděl a ježíš to tak je věděl a proto zaměstnával ostatní ale tohoto zaměstnával aby neudělal něco předčasně co by bylo na škodu věci tak že on se jenom chystal pro že neměl čas to provést k tomu že zradí ježíše který mu nevěřili což nechá nosnou malý na souhrnnou to je hnusný plýtvání on mu to měl za zlý protože jeho rozum mu prozradil že to plýtvání a na jeho du a tak ježíš kristus mu řekl tomu nerozumíš a rozumem se tomu rozumět nedá že to příprava mou smrt a že musí být pomazán a tak dále a že to stojí víc než o tu mast no tak von přestože to vyslechl tak tomu nevěřil a byl ochoten zradit ale jenom ochoten neměl sílu k tomu aby zradil to jenom ta osobnost ježíšova byla tak silná že přestože podle názoru jidáš a dělal chyby tak nemohl se dopustit nemohl opustit a tak ho neopustil a kdyby byl nedal ježíš při poslední večeři to sousto první a neřekl při tom co se s udělat udělej rychle tak by byl to neudělal a byl neradil ježíše krista a jak vám znovu opakuju kdy by zadělá krista nedosal se ježíš kristus na kříž a nebylo by vzniklo křesťanství a my bychom se pořád to čili okolo véd a upanišad které jsou před kristem tím nejdokonalejším co tady bylo napsáno ale po kristu ne je tam chybí ta smrt to zmrtvýchvstání který znali dávno v izraeli před kristem a rybám to všechno ostatní co seslání ducha svatýho to všechno nás by a seslání kotva tého protože tam chybí že to je kolektivní vedení tam najednou na jedna z apoštolů sestoupil duch svatý kolektivně najednou bez rozdílu jejich povah oni byli dokonale připraveni k tomu aby ten duch svatý na sestoupil takže toto je indům naprosto zří ani zázraků a jsem to vysvětluju teďka detailně tam v tom svým spisování proč tak se dělal a proč se nedělali indii a proč nám to dělali no a fakiři a že to není fakty stane ježíšovi a tak dále to tady nebudu vykládat že bych se nedostal do konce toto jsem výkladu tak ježíš prostě věděl že učedníky ji na mistra a že necháte všechno co ten mistr že tento nechápe rozumem to chápe že nedělá nic pro sebe to je zažít pochopení chápe proto že i derou mm že nedělání s pro sebe ježíš zásadně nedělá nic pro sebe dělal všechno pro lidi a proto všechnu všemu rozuměl všechno chápat se vás v pochopení kterému mu žá nerozumíte že duchovně se chápat jenom tehdy když neděl a nic pro sebe když jsem například dejme tomu vyšel z toho od toho esesmana to jednadvacátého jedenáctý tak se ode chtělo abych přestal i to nejmenší dělat pro sebe spí spát to všechno bylo pro a to jsem musel přestat dělat chápete to bych byl tam zemřel ne ne naprosto ne demise chtěl pro sebe od tých leč nedělat na takovou roli se dostal kterou ježíš ukazuje svým postupem že po smrti na kříži s nepotřeboval jíst nepotřeboval mohl ale nepotřeboval a jsem prodělal tam tu smrt na kříži víte jak jinou podobu ale byl to smrt na kříži jak ten esesman ctil zabít a ne zabil zájem stal z mrtvých a stal se z svých zvláštním způsobem že jsem prožil konec toho světa který jsem předtím žil a teprve potom se začal se znovu roztaví krůček to v tom pořád pokračuje a první učí v tom znovuzrození byl takového druhu že jsem viděl svého přítele doktora došela medicínou jiří došel jak se tam přece strašně před smrtí a jsem říkal jiřík proč se tady třebas a teď jsem to jsem ne nedělal pro sebe nýbrž o toho víru a říkal jsem nejsi tady proto abys umřel nýbrž je tady proto že by se z podoby býval nedověděl co se dovíš tady polem a teďka s mu vykládal celý ho život vstoupil jsem do něho a on říkal do tito řek nikdo čili vím že z vod boha drtí poslouchat následovaného udělám a on na slovo poslal přidrželi se nepříjemné poslechnout a za na myslíce dostal se do takové úrovně poznání jaký jsem se dostal do šestadvaceti let během že ta deseti let čili je to trvalo dva sice proč protože jsem vnitřně vzdal svého života víc než se mu zdát zevně udělat víc než on to nebyly ho život a všech pět který jsem tam jako získal pro toho pána boha ty nevěřili že živý se o tam tu vrátí a jenom těch pět který tomu nevěří ostatní věřit že se vrátí se dostali se mnou do styku a získali poznání těchto věcí o který nám tady mluvím a nebylo zapotřebí potom dál něco vykládat kdyby se to poznání je obětavého života tak ani slovo nepotřebuju ode slyšet ani to by to nechtěli ani bych nebyl schopen vám něco říct a proti se to neudělali se pořád svý no tak zatím je to v pořádku potřebuje se s tím nějak vypořádat ale nejste víc než nemůžete být za tím více ž učedníky páně to na to vás upozorňuju těmi líto budete muset ještě prožít smrt na kříži ale nesápej se na ten na tu smrt na ten kříž dělejte to a svatá terezie přestože žila v podobě svatýho františka cizí který měl stigmata sama styku a ta neměla protože se na kříž nemohl dostat nepodařilo se to anebo že do podle do morir nemohu zemřít s tebou jak je to možný a on říkal ježíši prosím terezko jak může se mnou ze užít na kříži jak se mu nás spasitelem jenom jediný spasitel je na se tyto jsem nikdo nemůžete bez pasáky samo se mnou že spasit a tím něco řeknu ty si o sobě myslíš a pořád že hlas že si všechno do toho vložil a toho díla abyste se mnou spojil ale vnitřně nikdy nedala a ona ba na kaší sil všechno dala že co s dala to bylo vode darované nebo propůjčené jenom to ti probudil s vrátila ty mně vracíš moje si to o tebe beru a protože dovoluješ abych to vzal tak ti za to věnuju další dar milost za milost že ti vezmu na ten je za tebe znovu zemřu za nás musí znovu zemřít ježíš kristus za každého abychom se dostali před smrt na kříž a tím se dostali ke spojení s bohem abychom museli z mrtvých jsem to zažil v tom koncentráku to se nemusí vstupovat do hrobu přátele a to jinou podobu závi ale je to totéž účinkuje účinku jsem to poznal že jsem před tím jenom mys místy osvícení o tom co mám dělat od chvíle podobu těch pět měsíců jsem měl jasné věděl o tom co mám dělat protože jsem nemyslel jsem nepotřeboval myslet myslel za bůh jsem nepotřeboval jíst je za bůh jsem nepotřeboval být jsem se je poučoval strachovat jsem nepotřeboval vůbec nic dělat pro sebe vůbec nic procesem nepotřeboval dělat ale byl jsem napomenut že musím jíst aby si lidé mysleli že staré nějaký zázrak tak jsem věc tím způsobem že se rozděloval chléb a u stolu rázem se tomu a tak že jsem tu poslední části jenže dílů sem tam je vždycky byla a ta byla nejmenší a ne neměl jsem nikdy na a ty zažili hladu a žízně a trápení a ran a jsem od doby nezažili takovýho potřebí ve mně žil co se dotýká boha a on ve mně žil to jsem nebyl ale on ve mně žil po celou tu doupěti mi s jsem nevěděl že když jsem nemohl za tím splnit poslední to se na mně chtělo že potřebu dalšího partnera to znamená ženu že se musím vypořádat dualizmem že tady je na jedné straně žena na druhé strně muž že s tím dlíme si musím vědět rady co to je že je to přirozená záležitost kterou musím také překonat přirozeným způsobem že tu ženu musím pojmou za manželku jako od boha poslu abych měla povím partnerem co mně to dala se sled když se s ním smířil promiňte mi ženy nepronásledovali nemám lásce to ne ale jsem si myslel že to debakl na jednou žít pohlavním životem a děti tak vám tímhletím neřídím o sobě jak jsem vám zdá dosáhli váš způsob života ukazuju to svým příklad že to je správné že žijete nebo se žili manželský život že jste měli ti nebo máte díla nebo že máte poměry které k tomu zaměstnání a třebas dřevěná správně povinnost správné není to neřestné máte povinnost to udělat a tím se dostane přes tu úroveň a dostat se na druhou roveň vede může končit tento svět tento příbytek z je na světě se dostat příbytku nového není třeba abyste umřeli fyzicky nýbrž abyste vnitřně umřeli tak myslím že jsem vysvětlil přechod ty přechody jsou velice těžké mezi prvním stupněm třicítky ježíšovi do toho druhého stupně roky ježíšovi kde se vypořádávat s těmi svými učedníky tři roky učil a nic jim nechybělo aby vám nechybělo nic v tom životě tomu je třeba aby znali učedníky dokud nejste učedníky tak vám všechno možný chyby všechno on někde bolí a nečte se lékaře ale uzdravuje vás bůh nezapomeňte a uzdavoval přitom nikoliv z toho ukrytého neduhu to je co dělali lékaři symptomatické léčení které čen následků a ne příčin se problematické léčení to vás tak dlouho žít umřete nemůže dělat jiná že všichni umřel na světě ale máte tady boha a v do se nechá jím léčit ten neumře na věky a tito to se neptáte že to je vám vzdáleno vám civí žene a do toho se netroufáte to že vám to fík evžen to nemá být o jsem li na tatínka že jo promiň je to nebo na to právo ale to to vykládám tak blou a ono mu to pořád a pořád jaký těžkosti to přestává bavit tohoto by nemuselo být jenom o sen lžeš lékařů prosím se učí ohledu plně kdybych sebe neměl tolikrát tak ty choroby nemám neumí význam tak rychle kdybych je měl že sebou lékaři divit jsem například si zlomil tu ruku protože si to nepřál chtěl jsem být osamocen tak svatá terezie vyslyšela dobyl se si nohu ruku jsem byl pět neděl sám že ne a potom ještě další neděle jsem si zase v žaláři ale když jsem potom měl tu řeku a šel jsem si tady ten sílu jsem si ten nerv a to budu ku jsem nevládl do se říkal nebo na chromou proudu taky chromou tak čemu je ten život tak jsem prostě šel po dobu učené kří na rehabilitaci a huse mnou a ty aby další tak do toho kamen levá řekla no tak jak to máte šikovně uzříte že tu ruku a ani nahoru jenom rozběhem když to takhle rozvine taky tak tato nahoru de ale nevládneme v tom žádnou sílu to bude trvat nima věcí a ono se to vůbec praví a tak poslal sestře vyzrál ne a sem menoval vyzrazovat a ta čtři kázal do práce a říkal jaký si dělat na jsem mezi taky takovou mast nějakou paní kamenické co je taky užíval a měl jsem taky jogu to jsem také užíval a ta se mohl unadivit za osud dní jsem byl si ruky vyléčen jsem s ním vládl jako dneska může nahoru do po tmě napadlo tam se neudržel tam jsem ji nedostal se musel takhle a ještě mi to strašně vola proč se to stalo protože jsem měl za úkol ne vyléčit jenom tělo ale tím tělem sloužit bohu kdybych jim ten úkol neměl tak jsem se rehabilitační dneška tak prosím šetři trošku těch lékařů nechce dál oporu tím že budeš tělem sloužit bohu prosím tělem služ bohu a máš o tom do mých spisů že se o tom přesvědčit jak se to dělá a eště do říkám co co na to řekl ježíš kristus že byste nemuseli ješte na dva se nekonečno najde na teprve to je krásný a ještě dneska do říkám no a on si je se na okraji to učednictví ještě opakuju učedníci se vnitřně zřekli svých rodin ne aby si utekl od chudinky lenky nebo o své manželky to není zřeknutí se rodiny kdyby utek kamkoliv tak si jednom podle za tebou a nebude tří bez rodiny ty jsem musíš vnitřně vzdát rodiny jako že to něco od boha poslaného a je mu to patří a tímto způsobem že sloužíš poctivě požádám třikrát poctivě rodině poctivě rodině bez holubi do na nervy tak se dostává světím se dostává k bohu tím náš modlitbu a ani slovo modlitby neřekneš si na provádí a musím dávat na vodě a protože sem že o to vydržíte třebas nevydržel byste mi třeba utekli za žním dovést aby v a nedovolil utec semeno teče ale toho drží tady ale to by že ho to ti u souká o na pravdu a to o záštitu tady váznou to mělo teče tak může dalším ne a přestanu ale my si tu modlitbu přestaneme nějak formálně my si myslíme a to je antonín vzorem že musím něco vyslovovat přesně formulované ho ne o tom musí být na vědách hodnota v obsa no otčenáš ale tu musím chápat jako soustavu hodnotou musím ctít a ne vy vy říkáte co je není to slazené ale je to málo to není ještě vůbec modlení se otčenáše když například takový jindřich sůzo který byl nadaný miláček boží začal se modlit otčenáš tak řekli no mu oči náš aby u boha a se dál modlit nemohl a oni museli napovídat aby se nemodlil otčenáše při třem mysli svaté se musel do modlit a tíseň aše o by se on by byl zůstanou toho otčenáš a před tím zůstal viset i mši když rozpláče a říkal z víru srdce moda jeho srdce letěl v bohu a to by prosim vás každýmu brně je ruce kdyby také držel od sebe původ v že původ v o sebe a ne zabil mu že měl sílu toho srdce který spělo bohu tomu se říká modlitba že ne mnoho slov ale duchem čili opustit rodinu znamená obutí tak jako by opustily učedníci páně ty opustili vnitřně ty rodiny celé za nimi chodili pořád a on proti tomu ježíš nic neměl o dovolal když se opustili rodiny co vám co zláme lezou to nikdy nesnese taky to nikde neřekl on se jich vnitřně ech rodin vzdali tomu nebyly jejich rodiny těch učedníků mohli klidně ti rodinnými chodit o se ježíš o postarat znamená když vnitřně ztratíte tu rodinu se jich vzdát vnitřně tak ji zevně smíte mít protože všech udržuje bůh na živu na životě i tu vaší rodinu a daleko líp udržuje naživu než by to k dokázal člověk takže manželka po asi šesti letech říkala nebudeš mi vykládat že si že nejsi pečlivý manžel ty se o nás tak staráš že když on to šlo proti srsti něco pro dnu udělat potřeba rychle do věnovat po lékaře nebo tak tak jsem ani o tom nemluvil a se bohu toho lékaře a podobně a to říkám no tak namátkou cesta nebyl nýbrž to byla moje služba bohu a oni měli do vy se pečlivě se na volená jsem dokonale opustil tu rodinu jenže zevní stránka věci musí být dotažena člověkem ten život v ten v tomtéž tento živý tomto světě vyžaduje jíst pít starce o to všechno to co tím životem souvisí se o tom musel starat jenom z lásky k bohu máme jediný příkaz příkaz lásky milovati budeš ale to je příkaz to není můžeš taky milovat to ne to si můžeš dovolit to i člověk může dovolit o všem možném co ježíš nepřikazoval nýbrž jenom doporučoval o mnoho doporučoval ale nepřikazoval a jediné co příklad zval bylo tohleto na ten strach tohleto a to přikázal tak že z toho není úniku když ne rodina mi kuřete takový kolikrát člověče no tak jsem neřekl a toužil jsem mohu vás a teďka do návody tak ani sloužit nemůžu a on to nepoznají že sloužím bohu takže se jim sloužil líp než kdyby byl sloužili i on ti padouši a nervy tak jsem jim přestal sloužit a jsem v nich sloužil bohu a to byste koukali jaký divy seděli a takže to manželka přesnou klesla nakonec a řeka ty jsi svatý že co měli vedla to by byl vydržel jenom svatý a tak moje manželka chudá jednou životě dostal na plácá na zaneprázdněn přitlačení a indie a můj pavlík protože jsem říkal nejsem svatý on je svatý jediný svatý o on betlému tak stala nerada stala chtěla mít zračí svatýho vedle sebe to by se to bylo poslouchal kdyby byla i jsem říkal nejsem svatý a tak ho to to budeš ova třeba že se vyvádí abys pochopila že nejsem svatý a budu vyvádět nejsi pozor abys poznával že nejsem svatý tomu nedošlo protože ona řekla tak dobře to říkat nebudu co si myslel to je jiná věc na zbyla pořád do smrti že jsem svatý no ale to je jiná věc to jsem vás netýká ale nebyl jsem nejsem a trvám na tom že nejsem pozvedá jsem si to myslel že jsem svatý do sedumnáctýho listopadu třicet devět a na to jsem doplatil tím se stal do koncentráku když si svatý soustavou do koncentráku tam se přes ježí jež kristova nebo ne se přesvědčil první den že svatí nejsem sem vám najednou měl stavbu život jsem před tím ho neměl a se štítil modlit se za života za zdraví o to jsem byl fajnovka tedy panečku teď se měl strach jaký co ne vůbec ne li strachu že mít a tak se nevrátí vím že nejsi svatý a to že jsem se to dověděl tak jsem se dostal k tomu esesmanovi kterému jsem vzdal ten život a dal se ho proto že se ho za vzdala toho a to je ta moje maminka ne v plzni a se o tom nevěděl jsem v jeho její větší jsem se vzdal