Karel Makoň: 89-42B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a protože pochází třetí kategorie to se vět za jiných okolností a jinak ale je to tentýž král který mu přichází ty věci předs takže rozlítil a panna maria to světlo na to světlo voni viděli ten betlém a přinesly i měli připraven k daly to je něco podobného jako když někdo prosím dával dal sníh by rodičům narozením na nebo nenamáhá le někdy no prosím třeba že ale to beru že dal no a dal si dal si sebe a ták ale kristovi a správně tak si dával najevo svou lásku a to je podstatná část tvýho nic podstatnějšího není či dal si sebe každým dalem dáváme tebe když ho opravdu poctivé dáváme ne vypočítavé tak nějak že oni to se mnou sebou mít mi jak bened to nasedl přeje si tedy to vědomí věčného života ježíš kristus měl o téměř od narození vědomí že z věčnosti pochází a do vjem víte vrací to my nemáme ale zenu že nemáme tak nám všem křivdím mi ho všichni máme jenom jak otázka jestliže se nikdo z vás nechová v této smíťky jako dáte umřít nýbrž jako věčná bytost jako by tady věčně měla být teď se si nemůžeme vzdálit na smrti do záleží na životě chováte jako věčná bytost toto vědomí jak se chováte pochází z toho daru toho jednoho krále že jste věčná byste nemýlíte vy ste věcí ale jedná jako byste fakticky byly věčný vědomě a to nejste vy jste nevědomě věčný o tom bude dál potom ještě řeč tak tu tento dar máte dále je tam dar kadidlo tady do zažila hravá v každém chrámu aby se zvýší a úctu k tomu obec ústa tomu obřad čili byla dána tomu ježíši do vínku úcta k úcta bohu otci a tu měl tak velkou že neporušil ani na kříži a když se tím od něho opuštěn tak přesto mu věnoval svého ducha tedy všechno co měl dispozici čili to byl vopravdu to byla vrcholná ustará šla při mrti na kříž to potřeboval mít úctu také máme od tohoto svatého říkal je ty máš jak jsem nestřelí vedení že ti máš někdy výjimečně ústup od nebo moc a tuto úctu máš proto že je tím vnuknuta že ti tu tedy vědním svatým králem a vám radím že nejlepší systém jak se dostat k cestě k bohu dál je mi úctu ke všemu stvořenému nejenom k rodině ale na či začí někde blízka rodině ale ústupek všemu ústup rostlině ustupuje zvířeti tupému živému kterému vesmíru a když tímto způsobem budete postupovat se budiče rychle dostanete k tomu pravému daru úcty které vypadá který padá tak že ten člověk pro tu úctu není schopen udělat něco jinýho než chtít toho boha ve všem co dělá tak příklady jsem byl takhle na štěpána bude temno cti letech tak jsem nebyl to nebyla moje vina citelně tak jsem byl měl takovou úctu k bohu který byl mně přítomen že jsem nemohl dělat hřích že člověk nepověděl a říkal jsem mně to nejde dělat hřích tak ten kněz říkal jak je to možné že on to nejde do každému jde mně to nešlo jsem mu to odvodil touto větou je li přítomen vlastník mého života je bůh jak mohu mu z toho něco třebas nejmenšího ukrádat pro sebe a lích je podstata hříchu je dělat něco pro sebe bez ohledu na ještě o ostatní anebo pro své základ hříchu mse můžeme a čela byl tu a krásné že nevím co všechno ale je to je to tady tu začíná základ veškerých hříchů takže toho dodá takže to bylo to byla ta stará se mi dostal a on se dostává taky když ji budete pěstovat tak sedmnácti se dočkáte všichni pochopitelně všichni bez rozdílu ale musíte mít opravdu tu úctu i proti vlastní vůli bez to nezasluhuje takhle nesmíte mluvit tento podej nebyl to správné abychom mu to věnovali to je ono nemilovat příjemné a nepříjemné tam nerozlišovat nýbrž správné a nesprávné tam rozlišovat chybí a to je to správného no a teď ten třetí dal do byla myrha mi ho se pomazává mrtvoly ve starověku aby dete le rychle že topení forem tu šlo velice vleku před a a tak dále no tak ježíš kristus nesměl se pít hrobě čili byla mu dána schopnost aby v hrobě nezemřel nýbrž aby stal živý z hrobu aby vstal z mrtvých do to muselo být vnuku to ne čáku jeho života v to k tomu povolání jeho ne kterou úkolu který měl a prosím vás to řeknete noci ty dvě a dali přeci jenom náznakově máme tento třetí zaručeně nemáme do pak nás vstane z mrtvých všichni ale je že se to děje odlišným způsobem než jak se to vystou dovídáte ale je ti to stejně dokonale a kdybych se k tomu nedostal tak nepustne dokud vám toto nevysvětlím protože není možné aby se říká to všímal víc jelikož je to tak vodna práce ale dovedeme to doufám se k tomu dostaneme napřed musím se držet ty hlavní linie tak sem zapleten teprve při narození ježíše krista se vydala a mám před sebou celý život tak si představte třeba nám radí ono rodí tím životem říkal přikazuji dávno dal jsem vám tak to čím žil je rada pro náš vot jestli by to nebyl schopen na život se doba tak to není pro nás o je tady pro nás proč to všechno co tam on provedl de provést to nejenom z vůle člověka ale především milosti boží jestliže třeba ježíš kristus do třiceti let byl poddán rodině přestože věděl o své vnitřní nesmrtelné podstatě mi to nevíme taky měl před námi tu vedle nás nebo proti na tu ten nedostatek jeho život nebo tu těžkost plní říci že přeci musel litovat s tou věčnou podstatou které se především věnovat a taky to dvanácti letech říkal musí být přeci v tom se mého otce co berete z toho chrámu ne a přesto šel a poslechl tu tu rodinu a my když to nevíme tak máme být poslušni tomu světu a rodině protože je to nejlepší výchovný prostředek pro první třicítku symbolicky ježíšova života a vidím ještě jsme abychom se mohli dostat za do učednictví a potom do šeho seslání ducha zlatého tak dále co je to by poslušen to znamená nedělal všecko to někdo nařizuje vyhnout je přibrat podle receptu rozumě tak pána boha a co je nesprávné to dělat nebudete ale nebudete se všímat přednostně co je příjemné oproti tomu co je nepříjemné to ne budete dělat správné a vysíláte nesprávného správný způsob života a jíš kristus považoval za správné de do nás letech se vrátit k rodině to že musel být v tom svého otce a ne jen rodině ke protože nám chtěl přeci ukázat to byl spasitel jak to mám dělat by byl utekl do nás letech co se dalo udělat tak by byl nesla se nedostal na kříž abychom se nestali křesťany k nemohl dovolit takže on se donutil k tomu aby aby se vrátil k rodině my se nemusíme nutit to nejde snadno abychom žili ve společnosti ve které jsme to je naše veliká přednost ovšem i v tom taky veliký nedostali že je tam vínem a tady výše a pokrevním evangeliu svatý tomáš tohleto život lidský je most do věčnosti po něm přejdeš během života do věčnosti jestliže se na tom mostě nezabydlí i o třicítce jak si zacházet se sebou třicítce službě společnosti jestli bych vám směl něco zakázat abyste si to bytoti zakázali doporučit aby se to v řeka za vám doporučil nena návat na poměry ani v rodině ani ve jesti nikdy přitom nikdy neviděl že by byl na dával protože to považuju za nepochopení správné doveze na absolutní nepochopení události že událost vyplývá ze zjevení to vím čili líz se se mnou něco děje se mi nepříjemného a to je taky nesprávné tak se tím nemám naučit nenávidět někoho za to nýbrž a takový nesmí ho vychovat takže mu přitakávám je vším a o zem udělá hadr na hory že ano to taky ne ale že to beru na základě zjevení tak jak se to byla to znamená je v tom kus pravdy kdyby se mi to nestalo tak si to nezasluhuje že se mi to stalo tak si to nějakým způsobem za sluhu si mohu taky to odsloužit to je taky děj a to si vás to nic osobní ale co je to ta poslušnost společnosti kterou nám ukazuje ježíš kristus do třiceti let dospívá v tom že se o poznati učí ocení tesařství a pořádně se učím a když se neučím pořádně tak ne ne poslušen spočinouti kdy mi to jenom že něco přidat tlacháte že ten poslušnost není to pravda jsem od spontánní všemu co mi ta spojitost může naučit tak povím jsem taky něco vystudoval ne tak se s taky naučil něčemu a nelituji toho přes to kdybych dneska nebyl třebas tím procesem tak by se třeba tak vážně nebrali říkali ti kdo tam něco vykládal o a kolem lidský doma tituly ne to to je nějaká na paty to není je takový jako vy jenomže na to šel na jsem to a vysoké škole jenom proto že jsem to nenáviděl vnitřně jsem nechtěl studia aby se ke škole a o to dělal kvůli vickovi který tam přál mít od roce vědomí tam to byste vaku li mu vám řeknu že to dělal z vlastní vůle to způsobu a že se to způsobil ten mezi vám mysle a že jsem se dostal do koncentráku a tak dále to všechno všechno je kladné no tak dodá všechno co vám radil ježíš kristus o první třicítce se dovíte teprve z toho co vykládám učedníkům co vykládal učedníků a to je všechno pro tu první třicítku něco je pro tu trojkou která na sledoval tři roky učednictví a to si taky řekneme protože byl by se zoufalí to dybyste měli splnit všechno co ten ježíš kristus chtěl i učedníků například li někdo ránu dole ve strany stát na satiru ho to prosil o moc těžké kdyby někdo do takle ránu do jedné strany tváře tak dám hned na tu druhou taky nebo nařídí že protože nejsem na takové výši tak co bych tělo pánu bohu když když nad někoho flašku tak nenechám taková že ani příležitost napakoval někomu jinému by to velice mile no to ve vysvětlena teď je zajímavý ti říkám se s naší se usmívají to je to znamená nikdo nebere vání a to jsem rád berte vážně jenom sebe ale sebe berte srdečně vážně ale ne nutně brát vážně sebe takhle o to jestli ba takhle radostně že jste lidmi že jste výkonní ru velice nadanou něčím co vám ještě vysvětlím a tak se vysvětluje první třicítku a teď vysvětlím jak se dostanete do trojky jestliže vám to v třicítce de tak že se je čím vyučí te že vám to v čem se se vyučili de snadno bez těžkostí je v tom nevíte jako násilí společnosti že také vycházíte z rodinou a se pocítil kterou tedy žijete pak můžete víc je nastala chvíle kdy se máte třicítkou rozloučit ne dříve ježíš kristus řekl od této chvíli tohleto kdo je matka kdo jsou bratři kde je můj domu nemám tady kam by hlavy sklonil o této chvíli to řekl a protože opravdu to takhle cítil takhle to vnitřně zažíval to byl stav nikoliv událost a že to stav dete zažívat že tady nemáte domov že tady nemáte rodiče než že tady máte věčného otce jako svého rodiče to bude případ kdy máte ji do jordánu a když tam jdete a nejste ještě hotový v cítíce tak ten jordán se mám klasicky neprojeví jako jordánu nýbrž na pokračování něco postupně se bude nedoplňovat tedy orgán bude doplňování čím další poznatky se stane kompletní mýho dán on plní jordán zažijete teprve tehdy když se stanete a zase podle následku to poznáte ne žádnou doorání volit sestoupíte ale podle to tím že bylo to v tom tyto následky že budete mít tak čistou mysl a bůh vás bude mít ve vašem dobít tak rád ty kdy věcí tam budou splněny že nebudete moci z této cesty usnout že budete muset po jestliže třebas v sedmnácti letech stát se tváří boží tvář uvozovka před bohem jako skutečností která je podstatnou skutečností každýho tvora tak jsem zjistil že bůh rád že jsem v jeho milované dítě a jak jsem to poznal to neznamená že vás způsoboval nebo las oběma nebo ne tak vůbec ne nebo říkám mluvil vůbec ne nýbrž že jsem nemohl se dočkat chvíle kdy se s ním setkám a jsem proto že jsem se celý den těšil na to setkání s ním který jsem zažil na začátku tohoto převratu tak jsem se večer každý je večer s ním setkal tak den a to setkání s bohem nebylo povahy jako setká člověkem nýbrž je tkání daleko mocnější my se setkáme s lidmi s formálně bych byl nerad abyste brali jako za někoho že s vámi formálně setkal jsou tady dobrý na ty věci řeknu ne jak se sám se mluvím snažím se o to abych mluvil z vás a ne ze sebe z a ne ze sebe ježí tomu nevěříte ten toho schopen vy prominete do to víte vám řeknu je událost nočního léta a jsem stala tam na tom letním bytě ošelíně kde mi najednou vrazila nečekaně do toho mého ústraní francouzská rodina matka česká původem její synové umí francouzsky líp než česky a to vnouče které tam taky převedl posle tři nuče tonou mělo vůbec česky tou mého česky jenom babičkou a to se nedá vode že to není babičkou že babičko ne to babička babičko měl týká dokolečka tak ten babičko že ono se marek tam jednou se mnou zůstal sám všecka rodina můj syn ve věcech třela léta všechno synové paní a všichni šli na houby protože byly houby se nepřivádí do toho činná tím že rostou ho by o tam přivedli celý to lidí že si loket by bere deo vešlo no krátka tam byli a babičkou neodolá šla na ty houby a jsem dostal s tím marií a půjde tím dětem sám oni říkali ta babičkou říkala no vona utíká ty předtím mi utíká tak řekla martu ty se smíš nejdále zdát asi tak ta úrovni velikosti této místnosti že nechoď to ti naživu a jak utečeš tak tady jsou vlky a podobně že jo všechno nahá marek se džaraju v zášti úctyhodné vode takže ani neslyšel pojď se mráčku a to a to není nedoříkali špatně francouzsky taky možné a říkal všem dám s markem co se může stát viz ho zabít nebo když se zdá ne ale nebo ží ani to ani ono nýbrž budu chybně to co bych chtěl také s vámi provést tím že nemohu přivádí opravdu zabil a řeknu jaký pro a proč takový malý aby se nemohl se dobře děl že asi nezabiješ ježku pomoc a co v hlavě to se mohlo stát a jsem se soustředil vidět se dívám na vás jo no a na proti na jeho se prsou na anahatu na védská sky a tam jsem byl se svou otevřenu a a to v něm do byla moje anahata v něm v tom malinkým markovi to byla moje nás může otevřeno to a ne někoho jinýho ne toho marta a ten marka ke mně přišli jak jsem se s tím začal ke mně přišel a říkal ukázal při ke mně ukázal na prst se tvých prsou a říkal se vo to sem kázal na to tom není dány omyl říkám tam i ty pouty nemáš pravdu se mu říkal to to jsem a to jsi ty řikáš pravdu to jsem a to ukradeno nevyložil jsem to takových smazalo pocit oddělenosti ode za vteřinu na několik vteřin když jsem dokázal svůj stav svůj stav převést na stav toho dítěte to bych udělal starými lidmi nebo s vašimi se stáří ale dospělými lidmi tak bych je zabil na místě na to provedu jenom nějakým panem šuchmou roku třicet sedum který říká se neumím soustředit a ty říká že ano prosím nauč to jsem říkal proč ne jsem to jde měl tušení že ho chci zabít a jsem se jsem se v něm soustřeďoval takovým způsobem jak jsem se středu v sobě co by se u středu tím způsobem že se nesoustřeďujou tak abych aby mně pán bůh patřil abych něco od něj dostal nýbrž abych jemu patřil bez jakýkoli výhrad od prvního okamžiku své soto soustředění se odevzdávám bohu vnitřní rozumět při koncentraci všechno v a co by to říkám nebo neříkám na tom nezáleží na tom na této odevzdanosti záleží do čeho to odějte není zbytečně jezeře ale tím méně toho děje tím je to lepší a tak jsem zkrátka do toho matka se soustředil okem je přišel a od chvíle no to babičko se mohl unadivit malé byl se mnou sem byl ho táta jsem byl jeho matka jsem ho babičkou na na sebe jeho příbuzný si jsem byl jemu tam ještě dva dni a vůbec jenom vedle a říkal pořád mně se se sem o něm nemělo ale že jsem šla jsem karel to ne se říkal jsem karlem a ne jen boha jsem masáž se byl jeho kalenou takže vám říct že to není tak těžké jak se vám zdá se ocitnout v tom životě jako beze není když to dokáže ještě a plete dít jako to dokázal za několik keři tak je tady je otázka do do bude jeho partnerem o tom jsem případě byl aby mu tamtud cestu usnadnil jenomže když jsem to dělal zvaného jako dospělý člověkem tak se musíte to ne usnadnil jsem se taky odevzdával v něm v něm jako že to moje tělo nemám tak pocit oddělenosti jako vy vedou od do tady nesedí třebas dvacet lidí jsem tady tady tady sedí jenom jsem tady a ten který tady sedí a to tady další to jsem tento tady ho vidíte nýbrž ten nějak kterýho nevidíte jo to je chrám boží který tady sedí mezi vám takhle to berte vode a bude z toho by tolik jako ten malý marek to se hodí nestane ale ten sluha to bral stoupá a jak se říká česky a za chvilinku prosil abych tomu nechal že by umřel sice na celém těle jsem neradil zanechal jsem to a ten transu vod doby nebyl schopen se ve soustřeďovat protože to strach tak to je pravé soustředěn o to a přeci nechci musí krize konce života a přeci ježíš kristus řekl zrno které nezemře nevydá tomu ne narostla tomu lidově o naroste nová rostlina to musí samo se zničit aby nová si na vyrostl do stratí svůj život nalezne řekl on doslova a to jsem chtěl to jsem viděl že šlo u taky tak je li tato ztráta není momentální okamžik ale je to proces ztráty a tomu se jako neodhodlá vám oponovat takže jestliže to jako to mělo třebas u ten následek že potí lásku boží kdykoliv pociťuje že vás bůh miluje neco se vašem životě stane co nevypadá jako že jste si to sami zavinili a v tom poznáváte lásku boží a vedení boží tak prosím vás tento okamžik nezanedbat co to znamená vy musíte vyvíjet tento stav do není jako u ježíše krista se vyvíjel taky třicet let v jeho musí také vyvíjet a jako by víte že budete vděčný do ten okamžik milosti že pocítíte tu milost boží ne tím způsobem říkal pane bože děkuji ti mockrát a tím to hasne nýbrž to je milost od tebe bože a tobě patří i ten účinek to znamená jestliže je to co nás situace která je názorná na kříži když se cítil ježíš od boha opuštěn o přesto mu odevzdal svého ducha na on ale když se cítí být omilostnění od boha přes to mu svého ducha a všechno co z toho pochází ten užitek duchovní to odevzdat bez ohledu na sebe bez ohledu na sebe bez ohledu na sebe v tom smyslu že to nic nebudete mít nejlepším pořádku vysvětlovati tamto patří a jsem vlivem to začátku těch lékařů měl tu příležitost stát se dokonale tekli člověkem to naučili to byl to je pěkná vlastnost ale chápejte když při vědomí operovali že jsem se bránil tak dokonale že se nikdo kdo není napadán textů sem tři domě jako tou hrnou bolesti se nebrání tak vrcholně a tak stoprocentně jsem se vztekal na ty lékaře jsem oponoval oněměl přivázal jsem nemoh se vymknout ale nakonec jsem zjistil že je to marné že o beztak budu operovat a jsem měl dojem žně byly dva čtyřky ve ji zabít ne o nechtěli ale měl jsem ten boje a v že vy se to čtyřleté mu děti že máte zabít ne to nevadí že tomu nerozumí že nerozumíte stavu do vám budu říkat ale svatě jednejte tak jako jsem potom jedno a když se potom po těch operacích stalo a to je pro vás naší nejste takovými lidmi že byste měli tak než dokonalou ale tak stoprocentní nějakou vlastnost a moje vlastnost ře do sem říkal s peklo není dokonalá je vrchol nedokonalosti ale byla dokonala cestu živa plno uvě úplně sem byl vzteklými normálně být s jak takovým totož a nikdo z vás tak teď dokázal v životě by tu jak tady zračit nevypadá te ale mějte prosím vás jakou lepší vlastnost kterou se dovedete že boha tohleto výjimka vztekem se dostat pánubohu ale vy se přeci lepší než ale nejste při potud pokud nemáte nějakou vlastnost kterou z toho co pro zen tím využijete zpětně pro boha vybízí ho tak ne kvůli němu nýbrž li bohu že on si to přeje abych miloval bližního a tak dále to bylo že ještě později tak a jsem potom po těch operacích se dostával vztekem znova do těch situací kdy se viděl že žádným vztekem nic nemohu na to teďka sekal proto že mně něco nešlo pro někoho udělat rozumíte napřed se to naší po pro sebe u těch lékařů ale potom pro někoho za tady odsud když se seká protože nemůžeme být bližnímu příhodně který prospěšný tak to nedělejte je to v pořádku to je milost od boha že vám podle do tane na mysli a že chcete být prospěšný báječné to nejste vy kteří který prosíte bůh ve vás který takhle působí to je počínání patří jemu čili dělejte to z moci boží do tu pomoc víte jak na pomoc libera jinak lépe příklad podám byl asi dál a znovu budu opakovat protože to velice pěkný příklad jednou se mi třebas stalo že dali ji se velice bohu chtěli poprat a jsem byl tak tekli že oni se prát se že to nemá být ne se byl tou nestranností že se chtějí třeba zabít to se říká myslel nebo třebas pravda nejenom do čku počat o ttak sem byl vzteklý na tím že jsem se chtěl kým vrhnout měl se rozpojit bez že byla ta moje matka na štěstí a ta chytla a řekla stojí toho pleteš a to žíla za sebe takhle byli ti co se chtěli při takhle takhle byla matka takhle byl jsem za takže jsem na nemohl a ona se obrátil zády ke mně a držela za ruku ne a dívala se to s těmi lidmi udělat nebo jak to dopadne jsem podlezl musí jsem se podle sem potupy tedy bude do i s je tak to šlo klidně to nemohla pozorovat a dodnes jsem k těm vjem příčin se lidem protože jsem měl úžasnou touhu jim pomocí jim pomoci aby se nepřeli předem toho jednoho za ruku a říkal jsem mu proč se přede to je nesprávné vy se máte mít rádi jako ostatní lidé a teďka maminka mně nedala za svou setina našla tak nedá a na sebe u těch dvou který se dal a řekl po popřeli nemá muž se při nebudeme do totiž v chvíli kdy jsem se vyprázdnil od toho seká jsem poznal že s ním se ke se zmohu nastoupila síla boží nevěděl jsem že je to boží tak si nás že jsem mohl boha i ty silně se příčí lidé že ano a tak jsem je rozkmotřil posiluje se dnes bratři on říká maminka že že je vším přátelé o i době do smrti a to byla síla boží prosím vás a takhle nesčetněkrát když jsem se vyprázdnil ze statku lidský že ne nejde něco pro bližního udělat ale to byl styk který si způsobil ahá vzpomněl operační systém se taky nemohu se příkladů a bylo to dobrý tak jsem se taky nevzepřel okamžik nastoupila a kterou jsem vypotřeboval na těch bližních a to nebylo dycky takhle do krise například babička se snažila navléknout jehlu nešlo to a jsem říkal babičko mající zrak ti pomohu na čas do toho pleteš ku ku na otom nepotřebuju a naváděl ale když na vykládati po pátý a nestrefili se tak se v přiskočil vytrvale se mi tu je a tu nit okamžitě co mají protože jsem ten se nemohl udržet tak sem ho pustil u a dostavila se okamžitě to moc boží měla jsem navykl potom jedy v celým domě nemohla vědostí a tak že i takový očko stech vždycky pánu bohu potom říkal po těch sedmnácti letech anebo že o to ti se staráš říci malicherní o to abych se nikdy stal on se stará o každý detail našeho života jak si potom cítíte se dostanete do toho jordánu tady se tomu nesmírně vděčný ovšem že by se se nemohli vodou to není pravda jenom jordánu to ještě se na čátku věcí a teď dál si hned pustím do konce tohoto výkladu protože možná se do něho vůbec nedostanu a ten dělá takhle svatý jan asi třicet let po smrti ježíše krista měl zjevení na ostrově patmos a kde se mu zjevil anděl a všechno co je tam napsáno ukázal jako vnitřní stav a v tom bylo obsaženo také to že beránek žít znamená ježíš kristus otevřel sedm pečetí když otevřel první pečeť tak vyšel kun býlí na tom konec a ruce ů a jeho název byl bojovník nebo dobyvatel takže to je příznak hlavní příznak toho zjevení ho to zjevení to znamená které začlo tím vstupem do jordánu vy pozná to podle následků bilíkům čistá mysl dobývá všech cele ostatní svět okolo nic si ho nepřemůže jsem nebyl schopen dělat hříchu tehdy dostalo říci ale tehdy ne prosim vás to by nebyla moje moc ale svatý jan přesně že potom přijde o ni býků li že přijde šedivý ů ž přidá před tmavý ku atá potom další a potom všechno ostatní se doufám k tomu dostanu do konce tohoto dne aby kastám to vysvětlím protože se budete muset delší dobu čekat na to než to dostanete písemně aby byl a kdyby se to měli jako v hlavě abyste věděli co máte říkat této doby jsou pohnuté a je třeba abyste člověk nevede vzepřít aby se nedal opít nějakou forii která tam mezi lidmi ne to ne tak podívejte se du nazpátek k tomu ježíši kristu jestliže on ukazuje že v tom jordánu se mu otevřelo nebe to je zjevení pochopitelně když je byl otce který ho nazval tento je smluvili jsem dal bylo ovšem on ho neviděl osobně ani neslyší žádný hlas proč patu píše jenom svatý jan protože svatý jednalo užil v době svatá jana křitele sloužil jan jáček páně pozdější že ano a svatý bartoloměj a tyto do toho evangelia jako žáci svatýho jana křitele přenesli tak budete na vědomí že to je správa kterou máte od svatýho jana křtitele v tom evangeliu že ten ten klepe řekl těm svým žákům a tyto a se ten svatý jan to dal do evangelia že ano tak takhle to berte no a ten ježíš pociťoval tak velkou lásku boží samozřejmě nepociťoval je větší než se ji posiloval těch sedmnácti letech ne stejnou že nemohl řešit ale teď duch ne on sám z vlastní vůle ho vedl na poušť po čtyřiceti dnech zlačněl a k lačnosti vyvolal satana který ho pokoušel pokušení to to na vypadalo takhle se budeš klanět to znamená něho které mělo za úkol prospívat člověku aby rozvinul svůj život bez toho by nerozvinul život jakmile rozvinulo to život tak začlo přešlapovat na místě ale to je to člověk nedokáže začlo být touhu vládnou tomu člověku naše je ochotno vládnou tomu člověku a tím se stává satanem na vládnout jenom bůh ale ne nějaké naše malé čili sat na poušti naše malé v situaci po jordánu takže vy ste s ním nesetkáte po jordánu takhle buďte být ale vedení duchem na poušť začně to znamená vydání se o všech řecký věci a tak dále to nebudu když to tam bude všechno vysvětleno a jestliže přemohl toho se tam na to znamená přemohl sama sebe tak to mělo za následek že se mohl stát uče uče ničitelem ovšem potřeboval k tomu zase pomocníky a to byly učedníci páně bylo dvanáct vona neznamená jenom na pokolení izraelských nýbrž ona znamená jaký vesmír jak ve starověku co že a vesmír vesmír to znamená v našem smyslu ve ii a to řeknu na duše vím v to budete takhle to je málo k celý vesmír ano to mít a tak se panna maria je také znázorňována jako žena stojící na měsíci a mající kolem hlavy dvanáct vět znamená matka vesmíru a je zajímavo že když jsem přišel třebas do síla kus jakým omylem tak jsem vstoupil nemohl se odolat do chrámu afrodité která tam na břehem božským a tam jsem našel v tom chrámu pannu marii nebyla to nic si ho než socha starověká že toho století před kristem oděná aby to nedělal nebudil o nějaký poření a měla dvanáct vět nazvou a stálý a říci to byla známá symbolika ze starýho zákona ještě před tím v celém vyskakovat čili to si nevymyslel křesťani nýbrž to převzal od předcházející pokolení před křesťanských to na věci obírán ak to říká něco moudrosti boží ale promiňte taky odběhnout ze potřebuju do dokumentace viděli že slevit všude ověřovat kam jsem přišel a byl nám na poušť na poušti setkal se satanem to znamená nic mariá které odkázal do mezí které mu náleží slovy odejdi satane ta odděle odešel odešel do nových pozic jaké sluší naši malému upozorňuju vás že své musíme si zachovat a že to do konce toho života jak mi nezachováme tak umřeme okamžitě kdybychom měli námezdný žít jo musím mít i se musíme příčit ale musím mít novou ukti dosti vás vysvětlena nemůžeme dovolit říkat jde káti no nepřemohl satana vo odkázal svoje malá do lovecké že dovolit ale to pak ten to jáčko působilo v těch dvanácti učednících nové hui a ta byla rozdílná od učit učedníka učedníků byla rozdílná od toho jidáše po svatého jana evangelisty a tak rozdílné jsou naše vlastnosti které se stali učedníky páně trestá se si mi vlastnostmi učedníky páně že totiž celou duší svou myje nás i dvanácti ženou duší svou deme za kristem deme sešle těch jeho evangelia to je milovati budeš pána boha z celé duše své to znamená ze všech vlastností miloval ho taky jidáš prosím vás ten ho miloval víc možná než kterýkoliv jiný učedník jenom se stala jedna věc jak trvá musím upozornit on na výši rozum ne že by proti rozumu naprosto ne ale ten také mít své meze a když ten rozum říkal to že si nechal ježíš na svou hlavu vlivy a m drahocennou mast nesprávné to se mělo prodat na trhu tamas a rozdat výsledek této že by od lidem kudy tak on nevěřil úplně tomu ježíši rozumíte prozrazuje von ten jeho rozuměl vrch mariinu říkal ježíš ale to je smrti a tak dále tomu nerozumíš to se rozumu nemůžeš mít on se musel to zrada zrádcem proto že to byla z rezervou co bůh v našem životě pro nás připravena a přehodí žení z mrtvých a právě to víte masti bylo křížení z mrtvých to připravuje v nás jestliže tomu nevěříme tak to bude špatné jestli myslíme že my mrtvých nestaneme v tomto životě to je nesmírně velká chyba neodpustitelná každý v tomto životě v těle stanete z mrtvých přátele nikoliv na konci světa dovolte abych to na konci vysvětlil se dostanu na konci na konec těch přednášek napište si to láska je protože bych nerad to ucukl z říkaje do toto básně se nepolevil start vých v tomto světě tady máte jednou který tak z mrtvých a příklad a zemře pro obyčejnou smrtí jako zvíře ale ne jako víře protože mezi tím stavem tvých prosím vás tak tohleto nám není důkazem protže to stání mrtví není záležitost jednorázová nýbrž bych řekl o tom tak to tak tím se kristus stal za tři dni z mrtvých a protože jsem člověk to dělám nedokonale tak do dneška tvých stáváme víte on existujou podle svatý terezie z vyříkat gorily jedni kteří nejsou učedníci páně kdy jsou duchovně mrtví o kterých mluví že kristus mrtví pochovávají mrtvé druzí jsou rekonvalescenty v této zmrtvenosti a to byli učedníci páně a to jsme my a tihleti řekové se ti ty musí být zaměstnáváni v tomto světě jak nejsou tak dělají všem ne věci proto se nedivte že musíte být zaměstnáni to prostě jakmile se zaměstnání základem a a víří chu toho se vystříhat a