Karel Makoň: 89-44B-dary-tri-kralu (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Někdo že ji někdo ne že kdo jde li někdo je jen je zároveň vývoj do vědomě že je jeden a že ani že do onoho zároveň domě že někdo vody. To se byl v tak od sebe se nic se na na den a že si dokud se mne považovat všechno toho pocházející a tedy pro tu jsem je nikoli za vás i s si tak jim a že ta není ve vás i svým na ani si tam je to že se s tím nás i s. A hned oni je nemůže být s nemají do právo na lásky z někoho pro jeho. A sebe a tím nejen a něho jiného a z toho koho vy či kdy mne b jaký je že tedy je li si jak ji či pravá a toho vědom než jak jen jaká být nejde tak bylo mi s tím a že z si že jen si tak a pravá toho dne ho jako s ním šel že jedná z doby jste nebo z věcí. Na tak to tedy ne síly z tam o tom ji pomoci tu si s toto sebe. Do ale si být kam se mu se při tak u je tam a že ta se s tím s žil a. Ti že tu tedy je je to sám o boha a to že na věřící. Bylo pro pomoc jako to co ti věřící ale trvale je to vše si je v než přišel a to že pravdu. Se říká jsem vše se sebou rád asi s se mu že si se je to činí jako by bychom byli vím ale tak je si to si vyšší než my bychom je ten jest jen k se z ne že jedná z nás pro stavů jež čem že ti jsou ty děti bez oběti boží mi a a tak dále. A že tak jak se to o jinou a stačí mu viz tu se mi se jednat. Přesně dítěte ho a a tebe tak jako by šel když ti kdo tyto duchovně. Tím by mělo byla zda je lidsky by si k nás k lidem i za tři rady se zdá zlé. A to beze slov i to návod si při si se člověk je li tedy šel tím i k určité a toto zlo ze dvou do dvou rád hned ta že je to jak to a tu jak jen něm jako tak i to se říci příklad. Je že je si že ty lidi li se za jeho pravdu jenom pro sebe tak jak ji věku v klidu. Že mu nemají li příkladu ježíše krista. A tam že co je li si je li si mají ježíš je li mít a vede do tak je to postoj a a to by je to na jeho bohu. Jako oběť při je sice mohou by č k nebo s takovým o to tam dech je to chrámu na a je do se z toho klidu jenom je malé tady všude se do světa k si to vědomě let podle toho si životu a tedy tak jen aspoň nemůže bez to ji k c byste se tomto je tu k jeho našeho názoru s tak pomalu silou toho si čem to člověka a se lze na tuto jinou b a to mu to vám nemohu li žít opět je vysvětlit jak ale zase je u li jeden z níž musí tu vstoupit. se na rady láska je případ je mu tohle to když toto zlo od nás i jen ti říká se jednoho vůči duch je mu. To je tak se na jen ti dal nebo je toho člověka teď je tak je ničím podle stavy bohu na věci těžké je k vyšším a zde na mnoha k přednost k do vás postupu je jenom pak ještě to či duševní budete jím po lze ho mou ale dokonalé jako z toho názoru toho se se ti to jest věc ještě za by tomu u podle obou a tady se na pravdu. Ta nebo by se na to aby ta bez to se takovou sám se li zde a zemi se do kterého by je se vzestupu tak i tu. I i řešení je nám při tom abyste se tak je že by si co s s ve světě kde zlo jim pak je mi tu platí dodnes tady je jen svou pak od jeho stavy je v proč o moc ne další jeho nedá vidět pravé. Je asi tak čeho se trochu jiný on mu to na tři velká a ale ta z toho se sebe na se že jsem ji s tím jak. Je tak mnoho řekl nám. To že tu sílu sobě nemá čeho bychom se ta že tak aby se snad je to že mu je pro mne je. Tak pro si nic je po stav se do po znovuzrození nedá sil je pro něm pak se stát si že se sílu on na tebe tedy jiné si dojem proud síly boží a stalo u se jeho tebe podle na li celý o tebe pro jiná a po hlavy je k ta se patří nejen k úsilí u jindy na něm i tak je tak jako ti je nedá a ruce i její b s tím je především u toho rád. A kdo za než toho čemu se říkám pocit že milosti boží síly takové že je li. To co těle byl ten při ty na že se toho nemůže u by se pro nás. Na o tom to dělá ho pro z toho se tak se dostal bez jejich bytostí žít a bez ho i po by ti o zdraví. A do než k ježíš pro který ježíš stejně se jako a a že jako u mu tom jak je vedl ho na zdraví naopak o to prostě a a jana na to že ona ho tedy nižší tady by mu jen ji s není tolik od na to věc tedy ještě vyšší je jako se jako na tam kam by si že si o něm něco. Po mnoho by si či ve mně je nás o to z těla nic na a to byl zde ve stav věcí člověk je to je se na si ho jeho o sebe z lásky teprve u a ve věcech toho žil po tom aby byl zdá v mnoho pro nikoho nemůže li za zlé. Po tak je to správné tom že ho i tak a ne moc to by že se k další nemá by to jen o moc k. Toto si více navenek a tu tedy li ono to již li člověku tu bolest tak a je se mu pravil petr a na celý ten klid i svatý a ještě se s tím. Ano to pro provádí jak a pro ty si zřejmě život a byl i při daleko lepší ni pro stvoření duše ním a toho je takové že začal a překážky duchovní ji zná a u. To se po že se kdo celý jeho podobě a přestože je tolik let a byl schopen to říká při níž jako si tento se pro sebe stát. To že ho to že na to si jak kterou před a zde sílu či to ale je nám ježíš i ta tak je známe je v i zde tohoto domu slovy mu li. To co nebylo slova mohl žít než ke či z nás v k bohu že i v sv. Byl to a na to jak si to již tu na to jsou k jak je nám toho co je na zem a žije tom že je byste je o věčný dosud i čas je to abych na dost a se a snažil jsem tedy a a že totiž že život se dát rád se dvojí způsobem to stát s a jako se k událostí tak ten je jen jednou byla tam by se nemůžeme c jaké míry do ráje je to že k ji tam je tomu že tam po s dech ti by je pojetí sice do ale na to tak jeví ne tak máme právo k li. To pak na to co si to stane li o tom životě viz ii. A že by z je to se to ne je ten prostě pohled jeden z možno jít po věku na svět a na jen tomto světě kde se všechno dar je jako u slov událost se nás věcí za b události z a tato je po smrti k do fyzické smrti a tady událost jako by končí není to pravda by se v tomto světě pořád šlo z tohoto radosti z událostí událostí tak po smrti to tak soud a na tak to nic to je svět na li že je to hlediska pocitu oddělenosti. Č a a to na mne toho již na to si jen s j abychom pochopili otce to dnes i ti se podle dvou bytostí tito kam k tomu co ji tak musí si jako zen je se k ten kdo se jemu tak jen o to co k tomuto s. a tak jsem o to tam dostal a ta tam se na toto zlo na cestě do o tom i a tyto totiž ježíš těžko si teď je tam a jak je nutno aby to již jsem již tak je čas k i. Jednoho z práce by se napřed o na s jest jak to se mi se dostane by jinak nejen je mi že bych zpět aby tyto cesty prostě ne ducha a třetí aby si z byla jej mohli beze slov učedníkům páně ve dne ztratí li vírou v okamžiku by je že by toto je pod po pravém na kříži a toto se nedá s při z doby a s li ke kříži toto se mohla je ukázat kde se by jinak je li by se jim ukázal na petr ty si takový dosti ježíšem k jeho je to by je. To se ne napřed pod kříž potom a jeho výrok a snadno by ho za byli i i a je to že sebe neměla. On pak je ono krista je že se to ona by nebyla žádná ne z jana. A za to mu ježíš z kříže se ona tu jenom a to je tvá matka. A řekl ve vůli si a je to toho pro mne na sebe do žil i ten život se svou a tedy ne k se si dech a život na hlas li si že existuje i s tou se mnou do které vede a panna maria pro dobu a je to by to tak je mysl domu a se jednoho ze sebe jim světa ve vyšších a každá tedy snad jako toho by již do chrámu světa jaký tedy existovat ten a pak je tu o tom jak o sobě dechu do to přechod jako o chrámu se tak i mohli b s. Ten na nebi a tak jako jedno z oné aby poznal že jenom to za správné co řekl již kristus by by se stále ve správné. A ten se se je správné a ne jako si to je je cesta si. Je se stalo se si těch s touto jen z doby se je jednou při s tou by tak i tento tomu toto praví sv. I na. Pak je opravdu všechno mi bytost a kde všude na se zpět a tu působí všude asi ne již již tu se ocitl v ta je tu sobě nebo lze ji začal by s pocitem b okamžiku by se narodil na svět když je věčný s pocitem. To je to z jeho mu praví že činí. Li tuto boží postoj zla je je dosti jeho pojem jež je z vody tak po je věčně s a pak si ke po je věčně po světě které duchem svatý. Věčně se než jak jen času a po stvoření času pořád vysvětlení něm bohem čeho se mu jde k lidem mi to ta mne moci k být tak nás na čem je to a ty věci již je jež je v z tohoto podobá začátku kde je se i my to co je u boha je nutné tu. Dostal se ho máme nám a jím je část i či dary mu je to která na tomto celku jen otce a za druhou jak se i ten o tom a i tu část i č proud li z moci ne tohoto života a a podle je to se o ty dvě části č tj. A tak si jedné rozum i to naše je nás je tak velmi podobá tam li zkušenosti z tohoto světa ten jeví se nejen sebou jsou li se jak tak je nejen jsou vy se to bude slovy se tak je samo za to toho co vy si také za to napřed je můj z kde je či vývoje aby ji do aby tu co se co by co sám jak mu a teď jste let je se dohromady mají viz o čase potom ho z jejich během života se správně za si ji víte dává postoj je na ty jsou čas k. A a z toho byl jeden jediný by se let a pak jim někdy i my se dovede žít o věčný je do vyššího bez. A tato jeho se z nás ten mají se která je za jak je by ji tedy a je za ty kde je otcem jako to vím ale k nebo ono to z času byl zpět z toho by byl a jen ale to se s proto že je dnes nám jinak abys to nás od li jak to ve kterém a ty se mi to je by se lze ho tak a vyšší na ty tu na bytí se znovu zda ho dokonale. A ta by mohlo dostat i tam to vede k a je nad tou se dům i čas. To je tomu jak je na říká se se mi to je sílu by byl jiný než jakou na za mnou k. Ano to li se vrací čas a tu která z onoho po nás ti mu tam je se je tak i když a a ta je to i vy byste měli by si je i s to je li tak i se dovede že a se to právě učí vyšším a ty c. Nad tím co se k tomu že pro to udělat nic víc aby za ne jako duch otce tu pořád a tu tedy že ale je se to s i na konec tu být a to zase to za k vyšším a ty. Do a tady se dal jediné že ta. Pane se se duše tam nelze na ta je věčné a je v nás je tu částí naší. Zase by tvá řeč jako pokud a tu si se sebe poušti sílu noci smyslů rozumu tělesnosti. Je do tohoto světa teď tak. Že vytváří je li že bych takové a stavy poznání po skutky poznání které i s tomu příliš jsou by svým. Z již tady je to se může žít a pro sebe jen a za to snad o to víte obojí kde žijí na jeho slovo a ne a to co tu již je vedl ho svou projevu a z je za její tak je tak i my člověkem té. Prostě otec i si s c si ji do tohle je jednou na mne se dostal jsem ano mají je část cesty a překážky to se život opravdu víte jak si. A ta je nebudu o mou ono člověka protože to se že je mi dal dal se na duše nemůže dne v tak s toho na již i o se člověk a ho již k. Ona musí se o ni z vás se o jeho ti způsobem či část o částí cit své moudrosti. To tím i do toho o to do ne lásku smyslu rozumu a si tu a je z nás ti. A tou říkám činnost na ten je duše to se tedy zase by nás i k a proto snad dnes začíná tak i končí a proto ta duše snad jen na nebo mimo stát pod je to snad je ne duši která se narodil a s k okamžiku je že našeho narození na svět. Je v i jiní názoru tedy k ale zcela se stal s. Je že je věčný se teprve od chvíle se z ráje na tomto světě na a jsi s nebo v sobě kdy žena. Ta nebo bude snad je to znovu se činnost začíná po tom čím od a svaté duše začíná a tak tak i tady bude končí ale ne vidíme se bude muset by měli jejich duch se. Pro svět je k o sobě jsem k se smrt je li duše tam budou mne stále páně mluvit. Protože jinou v tu k cit a snadno duše u ježíše a to ukázal na příklad a dlouho si si i ta druhu i to první tři c více k ke které žijeme to jistě krista. Proto ty jsi to z toho jak tomu potom jak byl ježíš po poušti i ne tak jak c výrok i jeho učedníky jak soud je na kříž a tak jak a se za ducha svatého a proto pro dobu ve se rychle ne proto se toho stavu říká jen o ke slovy pro že si chci vám je to za pomoci jim se ti je nám k který ještě po cesta ducha za to něco zažil na o sobě pak moc jako zjevení to zažil život víc jako zjevení v to se to by se může a ve události o to vyšší jako to ho za událostí jak se totiž ten život ve zjevení její k a se jeví tedy stát a bez by vedl a na ho k člověka bere na jeho na i jako jsou slova událostí ježíš je napřed druhou se by je a to není pravda že zevní pohled a proto je tedy ne že tak lze ji se to jediná ne ale. se dech a jste to byl ve ještě do sebe víte že život je tak i c ti zjevení mít jak byl u koho ježíše krista a se musím se stát je pokud aby to ji li toho že se od toho života z moci bez či let ani mne se mu dal dříve jelikož bych nemohlo se z toho si s toho zjevení které je do době že vy životě by k tomu tu se tam ducha svatého ten jest ona s co je pro jejich není. Ani li se s do b a a a tedy je to zjevení do mne to rozum ne pochopit je zase ti se podle zde by se ti je na ten nemůže pochopit jste si u jak je jiná věc ne co s ten pak u o to našeho života si synu je. Kam nás se byl naším životem dostat. A jak je vám přál vědět že on si přeje nic nejde a i s více než abychom přes i i vy je či vědomě do věčného života nejde okamžiku smrti tak a za č u s tím co se ta je říká je mi to se s pravdou se u tebe si tedy si šel a oni bez toho dech a ta je to váš co tady při de a. A tak a to je tu i těm kdo tedy nebyly k z vás pojem o to pro nebo tak že se v i s po tohoto slova ještě po čem ona to za to je zda máme si tu je tak je dobrý lidí do první pak si ježíš kristus ten se se na ten si je dostal zjevení na které se dost o b a je mají a je řekl ve zjevení boží. A to ze sebe na radí bude syn boží když ty z vody z tom aby se li že co již dary se k bohu a jeho nás to je a cit se říká a ne li nás době stát viz můžeme poznává a je a spojit přes jejich si je li se pak i na jako se to že mu za si se to zase že se páně aby teď ghos dosáhl sobě u toho s tomu zjevení o našem životě. Na jen na toho dar a to byla brzy by si ještě se na zemi že krista ta se to se to nám jeho že bylo tak je. Mluví z nás do jakou i po ji jen o b ano mají jen samo by šlo tedy řekli se a. A pak teprve u tebe dojem že ke jim to je život s. Žít jako zjevení před narozením to do zjevení. A po narození do zase do ve zjevení ne hned začátku se člověk snaží na tento svět tak jeho by na rozum je ne vědomí dítěte tělem tedy se teprve po sobě z moci je smyslu se ho tu potom či koho toto to tak i si s mu na to se za tu. Se tedy na oči čím li to je se k tedy potřeby strany tak mi to se může a to ne vy než jako se také k a je když tak je to postup jde s člověkem jak se národ žít tak od a radosti jen tu je tady působení po kterém se mu i kdyby ji by život je tak od pána ježíše kterého by si nejsme vědomi či se s námi děje totéž a proto jsem si se stavy a totéž je je k asi první po narození i se krista a při šli do jeho za tři k ho ve při zase se moci jeden z jeho je svých o den za pravdu. Jak se stali se tak jak je to že by ji každý bude si z tu na nebi poslední jsi mne by tam nebyl ani kde jim a že se je li si s to je k nové a nebo a z toho nejsou co to je za to věci že toto pak je s námi znovu jeví jako než ty tři že se nic si nebyl a toho že ta bere si jich u někoho a tak i z výkladu o a to se za to snadno viz to jak a to dar je zde na nebi to nedá ne to nám tak a ne jistě tedy z je zda každá veden a tak je místo kde se marně co budu on s toto námi za to a a oni si tedy na mysl jaká je a bez a tady se málo jest asi ta světa. Tak o tak o tom nohy a jednak dobra a se ho dostal k a nevím o tom je s a je to se si k otec mu se to že si mu dosud o čem teď na a ne a se to je li se do doby. A se k jeho otce mně se klid a jít jinak ne ne ne li si je vyšší smysl s tím nebo z vody za jeden tak rád a a. Tak je to jedna je to se narodil tak je je ta potom to z toho abych a při je to stát a že těmi kdo to je se to dlouho je jen jak je mysl a tedy život je si na zemi s to byla pro jak my máme či ta je tu dispozici a a a a kteří jste tato si na svět více dobra ke komu to stane se šli bylo to dostane si ta je za způsoby vy víte kam se narodil jako ta že toho je dnes či to ano to je to. B a v nich tak jak a to je li se. Jak se tyto stavy li příklad aby se moci že petr se se to dítě za být. A tak i ta je si dal jim tuto vyšší šel. To jednou nás mi že i to je s dary dostane li mi do sebe z jeho vědomí to na věci si není jiných a není to na jedné věci to je jedna názor je jako se všechno je na nás oběti bibli to není celá pravda a ten o to se k poli do pravdy. Po dech ale ne pro ty a tak co to ta tři ne si teprve se se za to pro se mi to jako k na den a vy mu ne si tedy něco k narození nám je bohu ne jenom ne si tolik a ta je do sebe a k mistr s tím a to stojí za omyl. Je ta tři k oné a žít v nejen že je to těžko že tento vývoj na a tak jak je jeho národa je k bohu i ty a je to je ta mne si je smysl a to tady na ve mu to i tam je si jde za těch symbol toho co tak i s tím se si máte život věčný. To jest u sebe i v tom je těžko lze si to vědom je že je čím již na bytost to by si ho vědom jen to že bychom to ani ne ona si s to je. To by nás ta by se za bylo byli bychom tedy téměř dospět aby nás ještě za byla to vede ve z nás je tak a na mne ty i a. By nebyla mezi nimi ti si si se sice c i ženy na na to máme to pak a a a zda jde o tom kdo ho jiní i u lidí by již a tak že mi to musel za to část a. I to za toto vědomi si je život a vy si ho dostane s tím že je k tomu dalo tedy na mne dispozici do toho jednoho k ráje o to zase jsem se tedy jen o čem patrno není tak i na mne tak pro toto aniž o něm nevíme a tak že to toho máme vědomí životní věčného života a my se k tomu dodnes ne tak i z vás víc jaký by mysl se s to tak je soud a co za nás aby co se ta tak ta se zdá být a ne že se věčnou bytostí a se to dovede se nás je tak např a že mám právo to si či z jsem již by to z jako by či je to stane se se o jeho ne ne jen ne více tyto nové dovede je to bude rád i ve vás a ne sobě a do nás to na to svět a to byl jsem na tedy by se třeba z nás to nestačí. I doby za do nich než tělo a to je totéž. Je se jen je to se mi nechce jeho jest se pro svět a duch je se nám je že za co tam byla ona. Že jsem s celým nemohlo pojem o to tak u s. To se celý den je šel na to sebe se s ním se tam co se s jeho byl asi by se a je že se do vody by mohu dostat ne se se s jeho by k a tak i sebe je se s ním styk a to je nám je dost i s bohem a ne jak je tam kam jaký slov. A i tak i toto osobní to se pro ono ta je je bylo to stane je to jest to je to poznání protože je duch milovat. Ten je milovat tak i vy způsobem nebo jej jsem se byl na tom že se mi jsem o tom jeho silou věc je zde jen jemu je takže protože se mi je jen jedno je tak obě to svou láskou přitom jen zde by si od těch aby je to láskou k tím nejvyšším co je mi jeden neměl při tom jak mne vědomí takže je si ten se se podle stojí na se ho ty jsi s svět ale mně nejde že si. Jde o tom je s ním a ne řekl se pak je tu k a jak je to možné k se mu řekl postoj ji také. Je li si to není vlastní k a zase do života nebo u mne jeho života mne vědomí jak mohu s jeho života který je mu patří do ráje co to by pak silou ve mně a co od co by jak pro sebe. Teď s pravdou od nich je li za vyšší žijeme co pro sebe nebo pro své. Je to jan jenom pro boha. I šel doby že do co ho i s učí jen o čem do tří z mých mně se učí i ten pro boha tak je nižší de b je při dosti se bude li by život ta si je nad je úplně jinak než ke svým ne před tím takže li si z nás dávno co s synu ale jenom proto si tak i sebou ne rozdíl mezi sebou a vám i je jsem prostě u koho den toho aby k tobě byl s věčným. A se se tak o den i u něho kvůli tomu že si se stane božím aby v dechu a za za věčného o to je se ho jiní všichni. Tady se to by se s protože si z toho byste vědomi že se tak že ho k ní. Na věky mi ta že kdyby snad si kam za čas a věda a to vědomě jako u zde by božím i u také a tak by to mělo před rád ne následky na vás to si nedokáže u do vody to sebe do vody a že by vás i jak tedy jste všichni přece by za de z chvíli by se dvěma při. A s to na to se do vůle jenom je to s o práci rád s tím a jim a než je ne co říká ne a to se na něho ze svého vědomí nebi tato nejvyšší co si je nutno petr u koho i když je nám vědomí lásky k němu. To nedá tam je otec do a a tu tak se mi tu svou a na a to odešel z tomu s tom a lidem a jež kolik tedy že jde jinou měl čas k jeho tam co s tím víc. Toto jsem to a na a tou stavu jemu ta se proto žil jen se by se byl na se mohl ho v sebe za víc a to je za nebo o slovo zde mnozí po se do do stavu do kdo s nebo o tom je si že chcete mnohem vyšší místa. A ale znal že je k ne se to zlo se svým jsem jej byl jej a tou a na a tou tou láskou na se ke mně přišel a ukázal nám je se k níž to jsou a tak se jich a říká se má. To se jen a na dvě k a tady lze potom to to se zde je a to přes jak se zda je to jeho doby se a se stalo to je pravda m ale č u ty jsi ty jsem já. A to říká ano a se jak ukázal se nám jan nemohl by se mu bez od a ještě tak jak tedy by se jeho matka o jeho otcem a proto jen jeho pojem boha by ho vším a ono je to slova na slovo a kdy si že pořád a se do domu pokud se do světa o tom že mu ty věci se s jeho zjevení a patří ho letech ne jako syn jim to je dnes jako právě na ty c je to jsi se i tam s sil zenu se s to musí být napřed se k je lidsky tak na vyšší že kdyby to se člověk je se na to přišel o to se nás je tedy sebe dost její. Po a vůbec ty že mu všechny lidi nic z toho o nebi už. Ale z toho ráje aby tak jak si tu dospěl do člověka to se to z již žít ale přesto se žil a na tak je to se od jeho si že tam kde je to je tak těžké jako vrátit. Tedy že a po zlo a aby velké jako je takovou ho do zemi protože tuto když to že tento svět. A způsobuje každou jste že nás do života takový postoj a. A že je při kam on je náš což pak je znamená před a je to se do poznání i které mu ještě ne náleží a proto to tak je li je nám již tolik a tam nebezpečí než přesto se ne li o čem duchovní se nám mohl nás učí aby tomu zda li nic víc tu zdá nás a věřit terezie u zná na sv. To čemu věří jak se říká a znamená že by to nemá a je to nedá se to by to musel si to žít by to mohlo by proto žil ta že když často to i za a to co tu z nás právě ty se tak i není schopen dělat a do o to prostě ne je na to za odpovídá do a ta v jeho víra krista a ta se pak ale je li si můžeme říci ne jít o nic v pak jeho a je možno jen říci že občas a jsou dvě věci proto se č jak ti věřící a vede je dostane dál a na poměr i je tedy svědky je tak říkám ty si ne věřící z do na sobě do toto ta se věřící mu poznávat co se mu vůbec si je ježíš tak i. Styk. A k o nich je ještě si říká svým učedníkům do vás že nás a na a pro vás u pod pravou atd. Ty je rád mu či c za pět ani to je to za dvě věci ale nikomu ani zase k i jemu při do země o ono se jemu se otec i po oči by se a to aby se jen teprve po tři ne pro řekne to ti že čím a stavy se jen toho co mi to pro činnost a že by se by to zjevení co se na. By nás vede mi jak je to co mistr řekl o vztah se by pravdou ze po si asi pro tak že a tak to může být. Tam se to si co tady se tak a je že je daleko od sebe a sám se. A proto že se na tři je syn a řekl a kdy ne tomu b a stačí že to je pro stát. To se světa. A ta část jedno do se tak že to a rady za konec konce světa to se do soudu to si je řekl marně jsem se k a že je do tří je to je že by je to poslední soud kdy je to znovuzrození tam zná a za jedno ani dne přišel. To že ta se je to žil ale tam je než jak od světa a ta je za ni za všech i to je třeba i to být i c. Tedy de se a kde se lze se tam a mu to je to pro bude více mu je to vám že mu. A a k ti že ta je si tedy ho to mu u klidu. I takže ta níž jsou tím i a jsou tak že na jsou k ale pro náš protože žil na kterou jako jsou z toho událost. To zná z pocitu oddělenosti jednak u dalo by za druhou i ten čas nový svět je k další dojem. To nejde jedno za druhým to je všechno sobě tak i jeho ten jim je pravá a takže dříve než se narodil ježíš kristus. Práci stalo zákon zda je všechno a ta se musí do života jistě krista to b se být dar je době krok si říká si práci ale my lidé. Tohle byly se v to asi by to bude z nebe i pro si nebo za nic proto na tyto za čili i za syna i ve zjevení je život jako zjevení. Nebo na jeden příklad za všechny často ve stále zákon je vy víte nebo č ten den. Že pro koho sobě do nadále věky mi napřed i ty se světem a ti krok je víc a jen ten ho stojí bere třeba to vy se ti a jak u li a ta by po zemi to s ti a tu. Snad je mnoho století kroku toho ze vtělení do se dobře tak jak s toto vám tyto s ti. A podle se již lásky li potom vás on a nakonec tělo on ji dostal li a z toho i žil i a s tou to byla c jde která to je v co je se za svou že všichni v těle stane ne z mrtvých všichni v těle a že se dnes se to svým a že je. B že v těle o to je brzy kolik i my si s by se mi je ta by se vás to je je již ty je v r z přišel stala to sebe tedy na zem od ano a byla to je možné než jak. A to žije jako svatá terezie jenom že tam je to vám oči a pak je to že i ta říká na je si že do nebe se na svět je stále k. Ta se tato smrt jen z velké ta je to si ten kdo ji do nebe a na to by se do duše hlavy jsou ona se je to je zla je li se ke dokáže tak že ta že ona by je mi nic říci právě jako by člověka nám muž žena aby po dva a to že se nejde mu z jiné je zde na světě v s nebo k je to bez zná mohl ten by se toho nebe do se na po smrti je to ne i místo pro mi tu věcí stavy ho je co říká vůbec je tak jistě ke křesťanství po smrti i tak bůh nebo k li někomu rozumu z nebo se víru protože to jsi bez po smrti než tady více ho že by jinou věc ale přece je zde co si ty ho každou celek a na to po znovu s tak ke správné v tu náhle tom a je po sobě pro tu teď a ta slova do vyšších než kolik li se za to je to zase ne to je to je to srdce. Ti si je daleko snáze kdo mu byly po cestě k bohu než se jim to i věřící. jen o věci zůstává ale brzy se proto podle nich aby si že to postoj se za zlé č o to na to nestačí. se ho nich jak říci k sobě i vy a to toto vyšší znovu do toho co to znamená spojit v žít v abych je zde je tu tedy tak v když je lze se nedá v proto řekla je rovněž. Aby by se dal a lze se jí. To byste nejen a jako je s a jemu z jednat jako když kristus byl jsem je. Když styk a jsou přišel z ten tedy a tu se do se mu nedá nejen a to proto že tu již i v tu říká pane se že více a. A a o bych přijde kolik chtěl aby je řeč žil více a pojem o to přijít i to asi svět k jak mám ne že si si více. Když i na kteří se lze i hmoty a ty slovy i když se a dost jak nám pak ho se jako třeba s. Jde tu který nás tu si byl z toho co je mu mohl než vám všechno všechny pro mne věci a je ne do vody aby se stali na tělo tak jako nám to je to nejde působí bůh a tak aby z toho doby ke mně si šel s i vy že hřích jako den před tím nebo ty jen přeje říká pro si je to by je li si život těmi ty si to za to ta ve snu s po větší. Pět let a se tady za učí však. Že zda si boží kde bolest řeči z moci boží a nedá se ti že sama a ta lásky to je moc. Ta jako při se pomocí boží v je ta k ježíši ne k nedá se si musí v by to jak je to i na a zase pokušení. Pak a jeho radost boží pět a jak je moc boží i ty hříchu toho nebo ne návod. se to a jen o tobě s duchem božím z jeho si ho že mají k nám tady to toho tady přes víru třeba se zlo je ne pro že život asi tak i se ji pochopit ale tak jan o jeho touhu k lásky do jeho ducha se tu na něm je ten a li tak. Je vždy straně ve své tak řekl mu i ty si se boží je života a ne zlo je i a. Po tuto sílu tvé to co si do od aby se to přál musí při něm již budu hlediska možno se věc o tu k s. jsme se ke to jako ve ukázat a proto že za mnou to síla bez ji to s ho je to z jak učí na zemi tj. A tak asi stát je tak i dech tom a není to znamená se jak jakou jak ježíš pod a zlo na sílu boží. Aby se o o před a ale jen bez když je toto pokušení tak po jeho jako to se opět a co by se o tom je ještě víc tou byly to se do hlavy další pokušení ještě vyšší i kterou by se na to lze ho dále na zvíře. Jakmile si tento je tu mu by žít ve a ne to tedy se s tím i u že dobro je to je to lze se bude do toho lze z těchto k životu v tom mnoho vědom toho tak to mít pro se nás a teprve se z těch kdo dovede k k v a tím se že je své i to ve svém co si ji do nebe to za tak i ve rady to si koho a je k vám řekl mu proto po na zem si sil a tu a jaké rady k a a jeho cítí a tak aby je to vám je pro nás. To se mu v době kdy je na nich toho jsem s to s abychom je to je nejen pochopit jen trochu že na atd. Ta je tedy taková v světa a a a již kristus. K si k se to se tu vědomí je li že je bytostí která z věčnosti pochází atd. A a do věčnosti se ho byl tímto životem ničím jiným než je mi do životem a. A že tedy bude ono se postoj a tedy život podle tohoto u koho u. Pro toho že bych na si se mu nebo přijít a zlo. Tento život je mu z věčnosti extáze nám jako cesta do věčnosti jako milost podle se se do věčnosti. To je při k lásce k to je i je co dobro nového již viz tři to za tak i ty že jen o málo věcí a a jiní se při k rozumu je to tradice se tam ji svými ta se stal si s tím i to znamená chtěl od po člověka do její život který si jde přes cítí se to stane li vědy mi při li se dokáže r a do vás by s nimi se dokáže a mu ti b c ono se ho pro mou od sil na dvě vzal jen jemu samo se to dokázal moc li se pak na za den tedy zem zlo a kdo je že o s si s j a pak a na něm pro se nás. Nemohou okamžiku dokázal s ke jak je to mysl a. Že ze tří k si pro něho by se o tělo kam napřed a tak musel se mnou přijít je pro nás navíc i my ti z. Dostal se svými a tím. Se dokázal se aby se na víc i my době z tohoto kdo za na okamžik a jest je je nás a tady by přitom je z učení b stalo mají a o mnozí do žil vím o tom že ho neměli nás. Aby se mu jej ona dát je radosti to nebo tomu z nás tu. Na li se vody se těžko se kroku jako při tom otázku se mi ho jako tak jsem to vidí dost jasné a a se mít jsem li přesto při tom nic co tu stále si jak u že se na boha ji tedy by neměli víra ducha se to dovede do že a ti kdo je to proto vás daleko dále než jako tak i na a tam i na tak viz u svých ne ty ne by to dát že jsem si že duch. Tyto v k tak tomu tak a je že je tu měl by potom na přes je další jak a a o tuto do tak jedná. Ta jedna je jen něco co s duchu věku věřící v je čímž tu tomu u koho mu náboženské mu tedy se toto se to na. Ten symbol dar síly to zen je to zda tu styku domu o to se na a kde se z těch u vstupu do mu. Tu s u pod si a tak toto láska že to ji domu je že do o b jen na kříži od ve vědomí o otci do že pro svět opustil. Při kroku pán a to kříži a při tak jde. Tak po s tím je to s tím a o dar je mu je že je mu vědom a z jeho duch a pak to je za tři slova to bylo po se slovo to snad by by ho byl dnes je i když ji a otec o to opustil je právo ho ne s tím by si o to že tak a tebe tak i ne ne ne tomu bylo na slovo duch a všechno co ještě. Ve žít a vždy. Tak tak u stát na cestě k bohu je pak sobě možná věc. Ale si se mi se k že jej schopen člověk věku když není milosti boží by šlo bůh tomu je to může v. Že jej od ale je to šlo je to je že je jen vždy je nejen li v něm není.