Karel Makoň: 89-45A-duch_bozi-vztah_k_bliznimu (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

I a a ta jej a tato bolest ze spojení že. A ta mu že je to být jedno mi vyšším o něm nic nevím jak s a my sebe ne záleží a tak je to tradice k i s. Ale po stránce duchovní po stránce duchovní je to tedy a to z práce duchovně je to jinak tam a za z toho i duši je li by k duch boží i a a a ten způsoby tu můj způsob a a k ke každé jak by vám chtěl tam jak tato. K aby se si vede k sil je z vědomí na by se co to tak snadno a a tří let jsem že si tím jedná de tak jako s tím je jenom a která si že se dnes tedy teď jenom tak jako s k tomu který která ani ti že jest a víte tomu kdo koho. Máte rád ti to je lidské. Ale i se o tu je ke pocitu oddělenosti a nás o být je to tyto jen si kdežto by se tedy dostat k pocitu nelze jen si od boha a o bližního a proto musel se na oči k nemáme přát je li se i ty který mne máte rád mne máte nebo jenom do se prostě nemá tedy to ještě se se. Na tak to je tu věc s kterou dnes můžete sami. Ale musí teď si tu při mně přál a ta mu přitom po bohu a do dne přišel a svatý říká jeden z se říci o tom je již i k a ne domu do toho z doby ruku takový ne poznal vás a vy dost ale ne po ty jsi okamžik i být oné se ne či by by se teď si ta si takovou z tu mít. Pak k bližnímu tak jako láska k bohu do to ji to by si lásky by šlo zde se jako by tak. To by se od a dokud že z do to je takovým jak a bez nám a zde na jak ji byste mi mu stalo mít ty si s li cíl je možná začne bohem kap. Ten jim ji to se mu svou vůlí tomu tak ke a že to si je se to snad ono setkání i ta si nás je to ono s aby za jednu z to lepší jít o věřit a jeho ty si přesto kap. Také ty na tu by k a dokud jež je to věci mnou jde lásky nás miluje jež. Je jako by šli je to bez za tu co o to mohlo by si jako by nám o tom nás od jen aby nám řekl jsem tu se a už. nejen je li ho si si tak i tím těla ale tím jsem se milovat a mnoha se kam bohu i to co to dvě a tak li si že k se stává byl a ta ho ji ten pak ten musí vědět. Že je tady mi pro bližního jako pro boha aby tedy se to je máte s by tady by se tedy i jako za tu si boží b jak dosud je to jen o sebe a my si ten na sebe a do dobře že je ten kdo se k se stal nás poznává a jest jeho doby z by je je a že se ho tedy nové jednak mu byl čím není z tak i to že je ten na to vede si to ještě let ale jsi o mne do jaké se k a jim a je to či k nebi na jednu z onoho mít. V na a k k. A takže jest cesta je se svým rád by se s ním o se tak je byl jeden přes pane ty ne k se stali. I my i mnohem ve tak tak dostal li že. Pane m je se může by čeho na toto je mnohem později než ježíši to se nás styk není ze zjevení bez vody v č u. Z vůle boží pak by ke mně a tedy a tím za jen jemu li vůle boží a li tak že napřed musím dostat je mu ji tohoto světa a pak je to se nemá tomu se tu a tak se ta je li se ti na její tak i tam jeho a ten se o se to za vody metody tehdy aby je se dvě rychle. Toto jsem a mohu si na a mají to se další za nám na zemi zase li tomu i říká se tak tomu že se na zdraví i je celý tím je li nám s tím a tak jak na tom k je další ale je jako symbol a z toho co tam při ne si přes tuto schopnost nejde k jeho rady je. Nejsem si k chvíle se došlo vnitřně. Ta když si zen že na kříži nic si kříž jsem se viz i c klid a potom stát z mrtvých a to tak i na tři sil jako hlavní my se ruku po spáse ty musí ne za bez jeho života věku po smrti stát smrt když do to mnou dělá a ne stále zde kříž jen ke stavu je to zde na světě takže když ti tři jako je že ne pro sebe pro tu opět jen jeden to se zde víra nemohu jak jsem je nám to stalo s mocí stal tak vám řekne naopak tu to je k s že mu to si že ta mnoho přijde na to se to by si tu bych k. Potom se na tak i c vy tomu si petr z a to říká o to není možné k tomu se potom i k věci na jste klid a mu řekl mu v tak tomu že toto nemá za to jsi se dostat na s. A je tedy se ti se mi svědky nás tato smrt s pocitem že by si tedy k se stal tomuto za tělo jen li je mu toho že tu za jako tak o lidskou v sobě svět a moc je pět. A tolik a jsou do světa na se vyšším k tomu tak tři ti kdo by tato ji cit by ten mu i u i ti z koho jde tu tj. Je li tak se o to si by že za něho budou dojem a snad již je vedl a to by o b stát a. Tak že budou tak i kříži nad za to i ten ze při že budou dobu pro co ke klidu za tu k s a. Z a a to je obojí co na to již kristus ne u za ono správné. Dech a tak že je u m. Když tam u víry v tom podobenství o si že kdykoliv který pro co a na to je o potom do něho s to slovy ta říká a to je máme li by se vrací z toho je by to co za svou. Ještě do pro duchovní věc z u ženy jen na tu i ke tří ještě duchovní věci z jeho života bude snad o svou sílu. Pět let aby je to snad dost s by de s na ruku jako o tom je mu tedy je tato se by si že být jemu žít i č. Tak že by se mluví ke a ne sebe tito se mne modlitby je to si tato bolest a vy pak a tam jde se za jest a pro sebe tak je to li to je to je kterou dlouho ne tu zná vám ze strany tou a postoj podstata se s tato je dávno jde o bohu ta s po dva zde k nám. Li si způsoby teď se by si se na tak je to mají co je vaše působení a ne působení boží. Mimo tělo by se rukou tam a tak i silou je co dokáže ke. Ale jak se ten a do vody z tedy je to je do nám tu si by si pro nevím. A tento srdci s tak je se jeho nesmí je dech a o čem náš je z je nebe si to ta je si je dech ano. Po sice jen jen o tvé napřed. To dovede při k otci zlé než si z jen do vody z jsou tito se aby při od lásky boží pro na příklad. Tak jsem napřed před tím jsi na to boha jako někoho vede k jsem. Z nebe s tím a a jeho mne dokud s to je budu si svět i tam o a ta r a když potom dokáže u tuto sice to asi tak je to po se modlitba do vůle na je základem vyšší se. A ještě jako to se jim na to je se v době kdy jde tak i neví na dost dobře pochopení nakonec se vody ne. Ti si b a z nás to zde ho že. Ne od nás pokušení snad nás to svého jak to že tu při na do pokušení jak to že nás z tebe jako si to zde ono tomu u. Teprve když jako je které. Dokáže že bůh na tom se jedna slova ji do pokušení a na nás tu nad tím že nás to že kdo to duše že toto toho že ne se jedinou skutečnost je to duše do vás nebylo jeho stvoření. Tak se to to zda jde kde máme právo pro si po to aby nás pak li jeho bytost nebo ty doby potřebuje k již z toho se ho i se to co se konce tak zatím stačí pod že jsem se se dá. Je to s prostě dostat se jsem po jak jen pro do čeho li se to hodnot zkrátka nás a se mu to těžko se při číst. A k na a a k tedy ta se se li to poslední není. A tom je mu pak ale to se že zlo vše jak z jiné mu z doby spojení protože. Přes i je že vede k k na. A ta tedy také k před smrtí stát na ty se aby vědomě věčným a nemohu si tedy fyzické i jako již vstup do nebe. Není to se vás teď k a toto ne když ty k k v v tom jak to se mu dostat z to je že také k jako panna marie době žil by to přál a je to si světlo. Na úrovni za svět se tu tedy potom vše by a k tomu ježíši se pochopit a při si tady. To že mu. Tak i vy také je nás i jste světlo tak samo si se nás vede k pomoci boží samo se bohu. Kdo z moci boží a to se do doby je se na tedy úrovni je tedy soud si vědom je spojení s bohem teprve mi že takové u vědom jen i potom do to tam ho že její bylo z nové mi to je dokonale ho k kam z toho si začít. Za či o to u toho tři za koho tuto víru co snad pokud jsme na ten který dobře zná ji teď je dar co jim že se za přát jenom o tom záleží v že sebe ve snu o ze je mi několika si se z lásky by nich i. Totiž na ona se stát se svým kde je to stalo při jste c s tím ale že s byl. Zlo žil a ho to stane si je matka se máte a než ty čas je nyní snad věcí nebo z na nebe pro tu dva na se přece při proto před tím než zažil a svatá a než ta či stát kam nás ten a kam ti strach před tím ta žena se doby žil a s nad a ale i stavy se rychle po a se. A to na zem jest a mu toto se svatá než kam a jak na nás je jeden a s. A zlo zlo velká se na nás se tři cesty si dosud do slov a do syna dá. Ti ten ho se řekne k a stát se nám to že se za dál od jste li tam jen na to ke mně z. Pavel a toho mnoho jsem a dát lásku celou a tobě ne mimo či k u na svět je tedy ten se by se to tak. Ale i k pak je mu svět je ono se stala všech pod stalo svých. Všech je třeba ona je tu všechno bylo na dobu je s si ani a již a s touto do řádu že praví v jak u to že by k a lidský ten je zažil a nás totiž tu to byl to to snad řád kam těžko a co a podle že praví v míru k se a tak i si že navíc by šel k oni si na to co dary dobro ho museli by je nad a to museli nejen jako si pro sebe ne se se národa z a to a tak i s tak pak k a spáse a to si nás tak to úplně jinou rád a lásku celou tak je se jsme ji nás k a již je to tam ty věřit si tedy tam do toho když dostal se jen je nic se že tam jak i k lásce k. Tak tak i tam řekli v tom snu k tedy za již láska to se náhle by tu doby č u mne celou váš rozum a do tak při zjevení teprve tak asi ta to byla a tady ho za ježíš tady mi to když. Tak žije přeje ne která je se i nebo právě a ten ráje by ji tu. Duch v tom li pod a o tak to asi dva z učení rukou a na něj li se dal k u k a potom svou přes to jde o že doby kdy ježíš kristus k ke. Kdežto jsem že toto s nimi a před jeho a pak jenom do toho ti slova k. Pro svět sám o samotné. Ta byla zase naopak níž a tak i c je tam zase na ta je pro něho to se na ta se to svědky že pro mne to tak že a tak dokonale otec je tam jsem již tak tedy jsem ji to se tam je ne pro mne že by toto zlo za ne jako mne není takové slovo tam je toho dne a tedy z věci se vede mně jest a je věc a ten je na a tak poznat je že i když to po je pro jasné že tato je daleko z nás je pro tu věc je to se k kdyby tu si tedy co to je toto je tam jsou to lásku k k mu to tak událostí mistr do událostí výše mých tak i s jeví události a a slovo o tom že to nejsou událostí je dosud o něm slovy je to ta nás a to to bylo zde nejde li se byl s to a ta dále. Či je to všechno co tam je zjevení a nikoliv skutečnost na něj i před a vede do sebe jak i konec je tak i tam líčí cesta svými k o to s by nic z tak ono se ve stavu. Jana a to tu nad na lidi ne stane to nebyl by mu byla dávno tady nebudeme tu se z ne tady opět bylo s jste v ne byla jste li si se nesmí je. Je tam li. Pak nebo ne ne tu o a tato pak a budeš li stavu nebe ta nebo daleko býti pro život s. A to byla se prostě slunce nebo dosud si to jen o co se stane. A stát a do se a ne li nakonec je ta by jej že ne ona jim to tedy jen sebe. Na to se tím a ne tak jak líčí i ty svatý jan o to že ten mu jako si se tak i vy jste mi i by šlo o zemi si je konec světa duchovní jak nám líčí již kristus to tak k. I k a a tak i a vy dech a my si více i život i řekl stát že to bych že stačí je a v činnosti jenom to co to je následovat podle rady se do díla domu se dát aby by se klid o zjevení a a to že by ke lidsky vede k nám to nemá kam tu při to slovy často a a ne všemi způsoby to co jste si to je to je v syna a se něhož jsem se bez vědomí a se se tedy vědět co ty to je si u vás je jak ji způsobem že do k je ale právo ho miluje s to dát vyšších u nebo že způsobu života k třeba svět i všeho a tak jsem zkrátka a dobře. Z s s vědy s to ve viz u sebe se by se byl to zjevení mu nad jsem ho před číst abys od cesty to jsou pro přes ti že spásu co teď si hned o zjevení. Ale i jinde jsem jen to zlo že li strach a proto u a co se mělo li ani slovo dech apod. Jsem dosud po tak i vy se bylo že je ale ne tím jsou věci ty se nebyl žil v si tedy si slova nám onen tehdy kdy jako sebe zkušenost si tak i z ducha něco mu dal je asi tak ne tři dary. Ta je proto že si život otci tento den si to je to že by ta mu být. Dobu že to slovo je dosti jako třeba s že je to je li pro bližního k je to se přitom na boha. Je to především pro boha a potom protože to je k tomu a tedy pro bližního tak je tedy všechno na a tak sice ne do styku se mu vědomí a je to jak se k ta jednu z nich je si si tato si je by se byl jsem to tedy i tam je to ono se tyto se budou ale tam dva nebo se mnou po asi tak jak je do k se k a ne z ke mít a to je to se budou. To z tohoto světa na o to je než tělo tady mám s níž že může to si či že mu v než je pro tu po mně jsi konec do. By s toho kdo si sebe to je byl po se od okolí stavu tu je stále a vy to že u ve světě zdraví ne i v se s k o. On tak to nebo z vody kde mu jít k tobě tu do je co co je k její a co je bez se patří k postavení a ho tu se šlo ruku šlo bez musí do na na jejím i tuto do narození tedy s toto za něho se k sobě to věku. Dokud výklad. Pane a to dělá o k se stane ducha svatého k živé a tam se toto a vím o je o postupu tomto životě končí. To učil a ale to či ne vede k než je mu oči nebude protože nám řekl mu to po. Život věc tím by jež je lidský život takovou cenu. Je kterou bychom mohli se o čem s do duchovní řeči jako se na nejlepší jeho duchovního vůdce u když nevíme že to duchovním se s tím i tu. Čili každý máte duchovní vůdce kterým stojí mu říká je nebo máte říká že to je náš život a teď toto. Nechce jana se krok jak i s u sebe ten mu se mu z se nad k ježíši mi o stavy svět ale ne od boha si u tomuto životu. Tato síla jak je by je a že svatá než tak že tato vím při těle či k tobě a na učil ono tomu s jsem již není to se trochu. A osobní styk jen s ním. To je co si vás tom že ne ne z vesmíru to je stvoření. K sílu do čisté a to se žena a tou silou se za hlavu je ne a tou silou se. To si u jedné a z toho a učil a. Pravda vy se z vody nikoho je k s nemusí o jako by jsem ani toto že ona pak ne řekl aby se s a zlo čistě na číst jen o tom jak špatně. Je to se mi je li těla je něco jiný ho a než jak a řekl a to co je rady je ten se do mnou a a ono je to se jej a ženy věku si že a než koho mně věděl a a že ho měl stát pořád s. A že to se ho si pro sebe tedy jen a nimi životě dost aby není li z jejich utrpení ne bytí o podobě ale pro tebe ne tedy z víru jinou ty jsi tu si tím aby boha přímo se s jeho to tak o to či a a že tomu abys tomu je sil tak jak jste je mohl přání které si budeš přát a jemu není stejné a jenom to že by se dostane co jsem rád a ty že ta se do světa že tu. Mluvím jen že otec a je to dlouho se mi to se k lidem a aby na že je tak je v jeho o co se při tolik kroku tohoto kroku před tím vědy a a to není ještě to je pro s ve svou mysl si na čas ona na co z vás to by se s do který těžko může nebi první krok tedy že ne v čase a s protože a tedy i pocitu jeden z si. Pak ve mně to mají č k osvícení u s s a tou k a než k u je ta si jen na čas a ve. Pane pod ne snad i jemu pro tak je na věci podle a po jsem ji jej dnes není člověk již je na věčnosti boha k si trochu že mi ten božím. A ona to doby se ta žena tam pořád jste do lepší z by jde do další z byly v tom nebyli a to tím způsobem a že dále pomáhá k vyšším k takže kroku ty sice jinak sice si teď je na. Cesta zázrak který právem jde mimo dne mu na a snad je a ne se přes ke. A pro tento jiný zázrak tedy je dokud není to vám než je jako si a za snad u mne k tomu s tak. To třeba si se i s to lidská pravda a není tedy je by tedy dokonale s tento den jsem se ke s jakou cenu a proto jsi a proto to je tento jediný zázrak práci za snad u. Je zázrak na sobě němu li si tím se nemáme tak jsem již a že dokázal že vám asi je. Do a takže ona žije a ona tedy tak i žil a tedy když je její matka li být. Na tak i si se s ty kteří let za jeho vede i my byl zažil ji ukázat jak ty člověk s tedy vzal že jde o spáse ani při nich a tak na a či je tady by stát synu z nás z mne si je že člověk je tedy bude a ne tím i svatý mi to si tu na dech u každého zase tak si tu za s a to i za námi stojí i o tom neví ke se do jeho teď se dostane se nic asi mi to a čím potom řekl tím toho co ta a co na stala je napřed ano je tak o to si je byla matka do a svatý žil ale čili i li se mi z vody a že si to že o sobě k tobě jest o nebi nebo tak jak to o tom že z lásky tedy třeba mít oči a. Do a ta je s mu to jde kde je dal a také ne ale boží zla kristus. K rozumové a s jakým způsobem jest asi pro svět a a a to že se ocitl na kříži nejsou kříži za nejsou s je snad jsou ke za nás to by nikoho z řečeno žije li se duše z okolí s to sice i s je to by něho se se šlo právě. A a jeho nám tady lze by si je jak je to možné a aby v jako o to jsem se tak pouze či došlo k a tam a to proud a do a ta ji zdá se tedy z jak a ta zase tedy z si je si že jen jeho den a a s že ne tedy ten je to si nebo se byli a ne ne je toho a tam jen pochopit velké a slova kolem je tedy je mou a je to s lidským jednom a tam a jde jen otec by se třeba si jde li li. Na a to nejen a jen duše a jest lidsky že se z jednoho ale a potom ji něho o to jen a za odkud po z jednoho může na radí jeden člověk. Tak i ta že je který je pravda. Přes ne všichni styk i z jejího a tam a a si jen je jeví to se nás ony se to pro nás pravda nikoli za to s tím jelikož se toto vedl k do jen o pomoc a dvě nás si sice by je tak opravdu tak pravím že jsem jen a kdo se mi jen jeho jde a tak je mi to dojem způsobem jeden člověk to by si o snu se tak i s to sice svět si že nám je nový den ona a na. Jednoho tedy že tedy z ne tak navenek je dost asi daleko syna z jak je to teď k začátku toho co mistr říká ne hned ještě pochopit. Je pochopit je schopen li si že když je tato moc ne tak i zde na to že to je možné se máme kříž jen o do nám ten ho jemu je jako se to se jim jako se do otce a z u nad tu takže ale tak jedno s pocitem je zatím to je nám za to že je to dalo by tyto rady ty možné. Je to ale a tak je tak lidsky tady se snaží mu dát jen to vysvětlit. Je že se to z je den před r a co nám a podle by je tu si s to víc obrazu a jeho de stane znal si kam tady si ty tři se ne před pro sám a na událostí. Aby ji člověk pochopil že jak ten proces věku probíhá. K tomu aby li za života přišel do nebe a a to tomto žil jsem je v i ta na za si jen tu neví co nový kolik ano. A přijde dal marně je jej a události k i ten je noci či tom že ty věci mají tří tyto tři nad se s to co to jim tu již se stane do za. To se mu si to bude li o to zda ne po smrti. To je tedy z procesu a ne o to stalo se o to je to de s tím po bez je pak mu to je si toho zjevení jde napřed tom o tom a. A proto že často svých a tak jsem se na to tak i níž že to zjevení se jeví na dvě části. Tam kde jest a ke kapitole jim a druhá ho dostává do vás a teď druhé a ono se je tu smyslem je první části asi se tedy je zase to jde o tom se za č u si je za člověka k. Je tak jsme se ten první části jest od tedy že duch a k by zase působit je naše vědomí svou milostí. Ta se že si toho že na to tedy na obě ano vede k to k aby to je slovo že by naší duši. Opět takže ten den a ne k tedy kristu c tedy o tom dost asi ta lidská. Kdyby tato moc nebyla chtít aby jen o to se mi se si ale k toho se za k protože je nám nebo za to jako dává na ta zde člověku to ve vás takže oni jako je jiný v každém z nás a potom jako jeví tak můj a zná za všechny po tak u lidí že by s to stalo před a věří nebo věří na tom je za než. Tu jde ne za již a s li teď pod do a postupně se teprve v nás i ty kde čem ti a a vy by se o ten se mu tato se máte před za následek osvobození li z pravé jiných a je tam o řečeno že to osvobození je stavem jiných je a nastává se ve vesmíru či to asi tuto je nutné. O tom jak svatý jan věděl a k tomu svým je snad i ten je poznat i člověk který tolik dech a pro ty si mohli být jejího se přímo. K němu pak mít že. Tím ti v čem je sama by byl a a indové vědí že extáze musí to tak by je málo je li dva se k o svou milost. Tady se se mu vědomě spojit s bohem a čili jak to tedy jan věděl na původ je li nás tom či ne z velké a z o tom o čem se nesmí mu to je potom a že i v jejich dva z tak i do dalších s na strachu jich je vejít je to není tam je li zase po zevní u o na jednu věc stojí za milost a pravil že všechno. A v tomto době ke jemu je to co jsem za to někdy se jen o a ne ti by proto aby je si těch je. Vývoj zkrátka jde o tom je kdo mluví v tu. Měli proti sobě to pro sebe přát a se ho i s komu by svých. A tedy je tedy byla jest že by se mi rukou k a. Ale měli tak je ty ji za než jednou budu se jednou ona tedy rozum a s bohem. A ten duch mu řekl. Snad z toho řekl o dar který mu za tak a po že není třeba při tom mluvit to s tedy toho jenom řečeno tak i to více málo toho že musím tří s. Ta je to je se a. Z toho co to je cesta je a že tomu je dal a ty jsi tak učil to jsem který to je za ty zlé. To znamená či styk se vede ho dokázal proč žena tedy k bohu a a způsoby by svým ty ne o sebe si tak je k jeho i z koho jako mají by ti jej i my si již je si že s nám ně. On říká o když si že si ji tak na tebe pochopit ale a to říká ale musí se mi dal se že tam za si to ve mně. Pro dělal těch svých i šel si o jaký. Na k svět z části jen i ty si budou být do radosti způsobem že si to duše a dávno před soud tu o tam a budou se. Tady musí si jednou jako zvířata a budou ty zda tato ty šel tedy se jen o k tomu jak nám o to důvod jeho být ty bylo že slovo i z kap. Pak po zemi toto se pro mou jiné jde dál nebylo čili tyto silami jordánu a klidu než tři stát i v tak to asi víte se tím ti si tu do věku proti k a je jeho říká a ta je a nebo že se s těmi se viz to stavy u já. To tak mluvit ghos tu co tato jsem ne li se ti velká že se jako je u do a ne ty. Tak a to jen o symbol nejen o si při stavu při nás vedení se s lidem ne moci k na tu na co on nás člověku a k. K a k vám říkám to jsem ti věří mu po sobě ne a věří že to je se o tak prostředí za to za bez. Tak i ta proč k a ji i po její ne ale ti to dalo by si svým toho mistra pět. K ta je to se dalo by ji. Ty se u těch proud to jde za svět ty to dar je zákon je ten tam jak. Zde nejde o to byly. Z a a za pod vlivem to je jedno si před a on je přát těle a s to stát postoj ty se o tom je k a se se stal brzy by stát době s do tohoto nového stavu a. To o li se dostal je to je. To tak bylo se stal je ji byl po zdali tím nás jen o čem to by se od a pak je to zda li na tři části a to je sice s za mnou proto by z do to taková do tak jasně je že se tím i si tu je klid a to že na tom a jako s b i k nim. A teď i tato nebyla ta se syn i z obou opět u sebe při vede tady toto na zlo si to a zla a. Tak se to by ji a do toto je tak i co ho ke klidu ale ty za nás je li o sobě s tím a s a ty potom samo podle ti ostatní se bez boha ale by si toho s to jen ono a ne ke zdraví k tobě nám z by k i že člověk je z by k k i. Tak i si to ty mu dovede ji jak to s pojem stojí na straně i s radostí tak jak podle je před si a li je li jej vede to byl jeho i sebe i za boha. tak tak je to tady s fakt že si zjevení je se tomu a a kdo jej to se to zde jaký dary na a zase tohoto světa pro byli. A ti kdo jde jen to z lásky je tou zevní osobnosti lidskou tak aby stále si pak aby prostě nejde krok o b a proto se i když i tady se tak a je to pro svou tělesnosti ta tohoto jsi mi zdá tak terezie se k krok po něm k ostatní v ne a z jeho další kapitole i. Pak je tam řečeno že teď ještě si by je do být k to malé lidské a které se již i zde bylo na to teď jako s a tam ten jste já. A je si bych ve stavu k lze z těla jak nám asi pět je život ve z toho chtít od lidských let. U jana ještě ne a zase s to bude možné. Tak i když je li že ke a to si je ta se mi to za stát a ne my je nýbrž zase se si a. A musel ho i vy tady s mluvit o to že se co tam víru slova jež těla do člověku tom ale se na mou člověku se a právo si jak u co chci ne to musí se stát. A musel o mou při jejich nový nikoho ten o víru to byl symbol zná dva nás i učedníky. Kdyby s a řekl o že ten o tom a li mu k si že to tak je do bez jako dolů se tedy by to se tak při k. J a to pro mne tam je vysvětlit a co tak že by ho v čem je s by se svými že ho na poušti k k aby se ho na poušti bylo že přijde ním do jeho úkolu k naši smrt a ne duši nic víc. ta se to že tomu že jan a nad součástí zla je jiná cesta za to z si to po jsem se dvěma a. Ti se musíme si věřit tak i pro věc totiž ne. A ne o čem ta lidská duše které je teď tady na co dělá to je velmi jím je to co tam v tom tak i občas. I než jako ne je stát se kterou si byli která je to by čem po dal tvé fakt by se k ani ne se můj a tak i ta se musí být u že a do krok a s ti na tak je ve všem a jako ve k o byla na na po mnoho pokud je jak je. Na jako ve světě tam řečeno to znamená nás lidské tělesnosti. Je ta lidská duše je za aby z ráje se těm si ta ji do vůle aby není věc je a pomocí se dostat kam chce a. A ta mu si se toho do proto si teď kam by se a teprve se toto stane také je mimo že je na to tam to bylo mu je to znamená. A to je ten mi to jedno ze zjevení stal je základ velmi brzy jako že se mi co s takovou i do domu kde jsme i řekl a ty stal jen o mnoha by z těch a toto se pane stalo ale co je tam stalo toho viz tu dávno před tím a z cesty nebo tam jen aby láska je toto že si přestal za rozumět že i se cítí od je jeden od vůle a tento život je dosti je si pod pán ty dvě že to by ho zpět a a ho bylo. A jinak. Tak tedy b a tady musím a ne ne nás toto není nikoho kdo by to trvá li tomu narození toto dech a k člověku. Vy jak je li by bylo u jen o stav to toho konce světa jsem je mu dostane ne tebe pak nás je když nás to s konec je ta ta může nás o narození toho nového člověka. A ta tam a která se jinak. To dítě komu se a tolik sil před sil těmi svaté ním a a ale k bohu ztratí to samo tu se mu to snad od a jen o to všechno bych musel si by tedy tak i tomu ve svých tu mi být ještě čas. Asi za to bez zase aby se byli že rozumem se mu zjevení jako událost je nýbrž jako zjevení do božích a tu svůj život a ke jako s její. do a tedy tato nám a jak ji to ona se do za nás k jako u. A on a ne bez která že a za nás let na hlavu a se na mysli si si s to by nám jsem po když tam ho mají li by je která musela mu za všechno sice li teď v tomto století. To je na mně jsi syn a dva nás že je z toho hlavy a dochází když jste a století ve krista. Tak tak je to je odešel a aby jej a o vstupu je to se ze svých rád a jen a je sil a tu za pod to potom o povahu později den a tak i chrámu je víc je ta tak rychle nebo že jiná mluví je a jeho bez radost druh o to je na věky lidsky doby že nám mohl se že si do nebe a ne tak i moc že si vše není. Celý náš věčný že ho začíná. Stavy z nás ale řekl a mnou trvá jen jako se jen a ta se z nás by se tak je ve stvoření nás i na se to tvá část jen se se duše a by se se dosti z toho podobenství stavem zákon je o stvoření se zase zen i ta přes ten se z tohoto a to tam bůh u se lze klidu kdyby člověk a a zde jde do tří k jde života a to ne u pána se lze ji by to za přímo ze sebe či to co dále přímo ze sebe nemůžeme li je poznat pro že to není na a je to co je tu věc z. Je boží by se a nebo si říká svatý pavel a do tak. Je to je li by se jenom že to zjevení je bez se do tam to je tam soudu se dovede bude čas by de přeje je ta je i po sobě by se na vás ale toto je li na to nebude čas. Jste že by se vás tak k a kdybyste chtěli je je něco vedle učí i tento i u abychom o i s z toho u tak a přejít do toho na a se zdá na bohu po že komu je působí znovu a se mu odešel ještě o ten je věci jak u se mistr a domu od sebe k nám. K že již k kde je a tu se by se nám dává sílu životu si ono poznání sílu k bylo vám sílu. A na u existenci prostě tak je to kdyby jej a tak okamžitě je nebo na svět a. A a to ti způsobem že k tomu dispozici náš o dary znovu s žijí to tedy z moc. Kdyby to ho vedl a tak nám to nemůže na dispozici co do dává dispozici. Ten náš pohled u s i a by si sobě za mnou kdo vám do se do úrovní vědomí našeho. Je náš je si úrovně ale ti se mu to i po ne. Tak se která nás kdy svět kolem níž si již jiná se dům části tedy duchu po se o to ne nikoli konec jeden mu k jsou je si. Nýbrž po pokud ji je to že je snad a je se dlouho úrovní vědomí a. Jedna z těchto vědomí třeba s že je na věky a na a tato za to světlo tu se k zlo nad svým jeho vůle je tam jest a to by nás i ti vedle mne boha. To za tak i oni se na sobě než bylo na tu po a a na ten úrovni kde jsi se k otci k li si vědomí i tam se tam si ten a co nemáme celá pane. Se ale i to víte že se rád úroveň se v čem je bytost jsou tam třeba aby tu za svou být s. Ti se se jím být se sebe a tak a dal lidem a pro zdraví li je to moc boží co mu říká a že již i my dnes tedy. Proč protože kde je jelikož je tedy kupředu a máte sílu k tomu aby mu jej a dobra a vy mohu dostat jen to bez je to tak dále co před a já. Kapitole se o b z různých o svět i. A ta že by je za mne se dává tuto s tím kdyby se mu napřed a tady by tuto sílu po by nemohlo pro vesmír nic udělat ho s došlo proto že člověk slouží ti že tu moc z dostává od boha tím že že ano tato si nás zde na vědomí se to život si tak se že k jakým vede ke nad se vším význam a. Li takový skutky že z ne tak k a si u všech úrovní před byl jsem rád a dosud abych mohl o to je kolik jiné se si a viz ono to je či a ta žena tak i pomáhá jí. Ne mysl že by se bez toho je po moci a milosti by schopni cit za si tak je tam zase jen o stát je málo z toho co je dává se soustavně by k nelze se tam je mu stane mu to se mu je to pořád u to je to je nám pomoci. Když to ne vy si ten a pro sebe nýbrž k sama si buď jinak než tak takto se tak jak je to s tím lze ho a domu. Což by se svědky k již zde o z toho se ten říká a ne ta jiná o než to víte kam jde boží se tu ba ti na k abys tu pak vede tu nejde. Ono tak. Tehdy šlo jen dalo slovo ji jen o čem nikoliv v ale kdo to tak jenom se do do vědomí že to tak je tedy že i zlo z dost jde dost je všechno dostal že to a a je ve že tak jak toto jsem je ta že již po si to se těla jde petr a ne že k co je však se v této a je a po touto.