Karel Makoň: 89-47A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

i v ježíšova na kříži je nové vedle toho co jsme trpěli třeba by koncentráku to nic není jenže když mně to to vyplývá on trpěl daleko méně než my a nejsme proto spasitele na jsem říkal ne on trpěl víte to bylo kratší protože to bylo intenzivnější a protože je trpěl za celý svět a my trpme každý sám za sebe a to degraduje to naše utrpení na vejce slabé slabý odvar pravého smyslu utrpení a dalších sedm se notu ještě horší ne nebo tak nějak ale to je když člověk nemá program duchovní tak by si měl rozmysleli radno svoji mysl že to vede hrozným těžkostem a ne přednostem musím být duchovní porá abych měl právo se svou mysl vyprázdnit pak si vyprázdnit a to vede ke spojení s bohem pokud jenom nevyslovujeme a pokud to opravdu ctíme a deme za tím tím životem byly to učedníků nastačí stísní spásu to je jasný program i vlastní spásu pakse jest dobrý program do kříže dál vůbec nemá platnost ale prosím vás do pane učedníkem pod křížem to se museli vnitřně opustit napřed rodinu a že ho co máme rádi a tak jsme se mohli stát ve učedníky do vás je takovým do vás je tak by mučedníkem nikdo jak vám tady vidím nikdo a také nemůžeme opustit ani víru více jím jsme dožil doby za nás může spasit dovést k pravé touze po spáse osobní spáse to není pravá spása a bude odbourána ježíše na kříži on nás za nás nově umře a to udělá jakmile tomu nastane vhodná doba připravenost naše vnitřní a to s to věci a se s tím nemohu mít mi prominete a proto ho podat napomínám a o to píšu ten zvláštní spis aby to nemusel napovídali a proto těžko přistupujeme k tomu pán ježíš jeho životu k jeho příkladu záležitost vůle naše vůle je vyčleněna z vůle boží do osobní vůle a taková vůle vyčleněná vůli boží ta vede sama o sobě jenom ke zkušenosti událostmi a zaplétá se do událostí a tedy velice pomalu ke spojení s bohem velice pomalu kdežto dejme tomu to dítě jako v případě mělo se s ním dosti to bylo tehdejší dítě to se dalo dost brzo toho obrovské utrpení bylo jak duševní a tělesné říkám jak duševní a tělesné to mého duševní nebo jenom tělesné utrpení toho při nutilo k tomu aby se vzdal svýho života a své vůle a svého své touhy po životě toto prosím je neklaní případ ale by to a to terezie nelíbí něco o taky nelíbí bylo to velice účinné a bychom tedy přál abyste ne touto metodou abyste dejme tomu celou duší svou takhle šli k bohu a tím by se staly malými milovati budeš pána boha z celé duše své znamená veškerou činností to jsou vlastnosti lidské lidská duše kdežto čiností veškerý myšlení bohu to znamená nemyslet na boha při tom ale tou činností bohu co to znamená dělat všechno pořádně to stačí nemusím vůbec myslet na boha tedy zbytečné jsem nevěřil v době kdy jsem dělal věci pořádně na pána boha vůbec tu chemii sem dělal pořádně a on mi to způsobilo že mně z sebrali a že znemožňovali tu chemii dále studovat a jsem byl z toho nešťasten rok a tři čtvrtě se z toho vymanil pro a čtvrtě tak jsem byl prázden neměl jsem žádnou touhu po tomto životě že nic jiného než tak jsem je neskýtal nic v tomto životě kladného a jak jsem byl takhle prázden ve odešel touhy osobní tak přišel bůh ho vědomí který miloval tak že prostě jsem nebyl schopen ani ho milovat ani vzdáleně jako u prosím tak když jestliže každý by měl vědomě dojít k bohu a a je to podmínka toho aby k tomu došel došel v tomto světě v tomto životě jak tomu při do tím malíři ani neví co to je to spojení s bohem a on řeknu to nemusíte vědět rozumem jak to věděl ten martin malý davídek který se utrápil na tím že ho zavřeli přeci a on neměl co jíst a rodiče se neodbýval neboť byly otráven plyne vedlejší místnosti a nikdo svého neujal půjde hořekovala se jako val ten se plakal ten se utrápil takové dítě spaseno a to je dneska ten ale i ve spasen neska je to asi pět let po jeho smrti bychom ho vůbec nenašli kde a stalo někde on je prostě u boha tak k tomu přijde dítě k tomu se nepřichází jenom tím že chci nýbrž že sebe opustit a třebas na síť zase ten případ násilí nutíte ale i tím násilím kali případ se tam člověk dostane většina malých dětí do zemřou takovou násilnou smrtí jak a do toho nastala když jsme viděli v této válce umírat bez naděje na vysvobození malé děti matkami a rodiči a se všemi příbuznými když je vrhali do koncentráku a do nechali byla hladem umřít a podobně to byste museli jako si přečíst tyto anály abyste pochopili že tito lidé jsou spaseni jak tomu došli násilí si myslím že dneska by nemělo platit že to východisko poslední veškerou silou svou je to je to nejhorší jsem v tento smyslu věděním bodě proti svaté terezii protože ona aniž to uvědomuje možná že dneska je tak ona tím násilím který na sobě páchala se ani tahanice se dostala těmto věcem tak vznešený prosím když na ni denně chtěli aby odvolala že do nebe se nedá jít do tomto světě nýbrž a s posmrtný a to neodvolala pojetími líčím vězení a mučení kde se bála v krvi a jenom se přitom modlila za ty kteří trápí aby byli osvíceni bohem odpouštěla ji tak prosím ta musela být spasena a bylo to násilí a nevím esi by to bylo podoby tak dobře vyšlo jako tímto násilím že spoluvězni kteří viděli to také trápení říkají co co to vedle nás ježíš kristus ten netrpěl ani se tělo to jak trpíme my měli pravdu protože neznali to utrpení ježíše krista že von vědomě trpěl za celý vesmír neví po sám za sebe to je veliký rozdíl to je to trpí se je to velice trpké ale to co on zažil to na vysvětlil jedině ta bárka o tom kryštofovi který přenášel ježíše krista před řeku on byl stále o to malé dítě a on byl stále těží ten ježíšek o říkám proč tak těžký proti řeknu přenese š přenesl nesleví hříchy celého světa jako spasitel se za na svá bedra a tak těžké sou ty hříchy této oddělenosti jednoho od druhého pocit oddělenosti je ten největší hřích jste se zpovídal tomu ji v těch sedmnácti letech takhle největší vymezí chm je že jsem jednal pro sebe a pro své z pocitu oddělenosti a že jsem nebyl že jsem nestál o to abych se z tohoto pocitu vymanil dělal my dobře že pro sebe studuju že pro sebe chci býti a tím a tak dále že chci být vrá pro sebe a podobně tak to je všechno hříšní život on říkal no tak to je jenom sobectví ale to je ta ne spojením není tak nechtěl na to eště to říkat to vynechal ší hříchu a tak dále no a ty hříchy právě člověk takhle se dají společně převést na na jmenovatel dělat pro sebe místo pro boha a to považoval za největší hřích by to to člověk takhle si neduživé pohled na svět tak by byl ničím malým rozumíte vůbec byl ničím že by žil v něm jedině bůh a on by nesl ten člověk pro sebe to je otázka která je záludný podle mého názoru když totiž jde o to že je to správné a dělám co je správné tak jde o to abych jednal správně jak to dopadne o to mi nejde nebo je to podřadné z hlavních důvodů proč svatý jan napsal zjevení to znamená něco to napsal ve vytržení které zažil na ostrově patmos asi dvacet třicet po smrti ježíše když v těch dvacet prožil bohu u panny marie tak si musíme uvědomovat jednu věc že jediný svatý jan vstupovat do seslání ducha svatého za jiných okolností než ostatní učedníci nebo apoštolové a to proto že ježíš nej udělal jenom gesto když mu pod křížem řekl hle matka tvá to nebylo pouhé gesto nýbrž boží slovo je skutek a ona se pro to boží slovo stala matkou janovou a on také se nastěhoval do blízkosti panny marie aby ji mohl jako matce sloužit a on se od nás chce abychom své nesmrtelné duši sloužily ne že by to ona potřebovala ale že to potřebujeme my tuto suďte duši co mi děláme omezené a duší a vůbec pro ni neděláme nic v dělám všechno pro tuto duši tedy smrtelnou která prostě žije pro tento svět se klaníme a svatý jan nazývá obrovskou nevěstkou hroznou nevěstkou a která tu je na nachové zchopen víře ti to je na těle lidském a bude muset prodělat pád hrozný pád babylónu to znamená musí se musí padnout jako padma bylo že dneska se staly a bylo neexistuje to v tom zjevení říká a to tedy znamená sloužit duši to znamená ta duše tím že ji sloužíme je schopno sloužit nám to nemusí být nesmí vypočítavost pochopitelně ale to toho vyplývá že jako bůh určil synovství janovo u panny marie znamená u paní ze které se zrodil ježíš kristus tak taky tou chvílí nabyl ten novo pečený syn jan panu jako svou matku čili napravil vlastně to co se stane janovi normálnímu že byl z vůle matky normální a normálního otce narozen ne a teď byl znovu narozen panny marie neboť nově se stal synem panny marie to nebylo pouhé slovo u boha ne pohlédnou nýbrž pole skutek slovo je skutečné se synem a to z toho následoval toho to bylo to že jako panna maria začal se zjevením anděla ne tak von se do toho zjevení sám jediný ze s těch učedníků dostal a to vyjevený nám zanechal v tom hlášení s ostrov a platnost de měl zjevení ho pro projdu tak tohoto druhu že totiž se mu zjevil jak postup její se se děje člověkem který si uvědomuje že jeho matka není z tohoto světa nýbrž je od boha poslaná ježíš věnoval to bůh který je nová matku svou sobě ne tomu janově a pak ovšem když si to to člověk uvědomuje a to je dost vznešený stav tak to za následek začne žít život jako zjevení takže co ten svatý jan zažíval na o slově patmos to je lidský život provedený jako zjevení jak vypadá beránek boží rozevírá pečetě tohoto života jejich sedm potože my máme těch sedm pečetí v sobě že je to jsou si to s jak tomu říkáme nebo tak nějak rozevírá jednu za druhým to znamená když se žije život jako zjevení tak se rozebírá napřed první poslední pečeť a potom to ne zasáhni do sedmička a to vám řeknu proč a to první těch prvních sedm vypadá takhle beránek to znamená ježíš kristus to je vidět co ten syn potom dělal protoho neboť to zjevení praví že beránek rozevírá pečetě to znamená ježíš kristus obíral pečetě ten ukřižováný říká on rozbila ty moje počin to je smysl ježíšova ukřižování tam vyvede vaně vysvětlen že on byl užívat a potom spojte on schopnost rozevírá v nás pečetě normálně uzavřené o kterých nevíme jaká je v tom moudrost jaký druh moudrosti v tom je že totiž když otevřel první pečeť tak ten beránek ten bůh ten spasitel tak vystoupil kul bílý a na něm na něm vědec s lukem jeho jméno bylo dobyvatel to znamená jakmile se otevře ta milost s úvodní fázi při tom se člověk považuje ten svůj život za od boha daný ne od rodičů za a teďka věděl že je to od boha protože měl matku novou která pocházela od boha a tak jakmile toto si člověk uvědomí tak stane před ním bílý to znamená vyčistí se jeho mysl a ta vyčištěná mysl se stane dobyvatelem ten je ze starý na tom sedí málo a namířený na všechny naše špatnosti takže když jsem toto zažil tak jsem nebyl schopen řešit jsem jim to vysvětlil a je to napřed bloku třicátého tomu doktorovi omanovi a řekla jsem mu ne nemůžu řeči mně to nejde a je to moc boží která způsobuje že mně to nejde protože on je ve mně přítomen v tom jak by byl přítomen ten bůh tím napřed tím bílým koněm to neznamená že on viděl toho boha ale účinek přítomnosti boží se mu jevil jako čistá mysl a mně taky jsem nebyl schopen hřešit a proto jsem to řekl tomu knězem říkal to není možný to nikdo neříkal říkal když je přítomen vlastník mého života tak nemohu v ho přítomností krást to co je mu patří a ne mu být zloděje a on říkal no tak si opravdu je tomu tak že ho pociťuje že ho přítomnost sobě tak je to pořád jen že vidí že ho nevidím vidím jeho lásku jsem jeho milované dítě kterého od sebe nepustíte o se nevzdává a se kterým pořád je vede noci dokud jsem dělí tak je se mnou a dobře tak chodce zpovídat a předstírej že s hříchy oni jednou přizpřítomníte byl ten první k to trvalo asi tak tato první fáze trvala asi tak dva nebo tři měsící je pro částku cesty jak to mohlo takhle oblace je u existovat u svatého jana to bylo na konec a u toho začátku cesty zasažená tu o neznáš sem byl ale že jsem na to šel obrácení ten život mně obrátil lékaři ty donutili vzdát se svýho života čtrnáctkrát se vzdát bez naděje že by bude vrácen takže jsem potom zdání života se myšlenka židé operace jsem nepoznával svou matku jako svou matku to byla pro cizí žena jsem nepoznával ty lékaře jako své mučitele to byli lidé tedy i proměn znamenal a taky by bylo bývalo nechutnalo jíst tak voni museli vrátit mému život o poli mas jak to dělat ale ještě jedna věc je tam důležitá pro se mohl pokračovat je to cestě svatý jen na začátku protože jsem měl takovou platné o jako byla moje matka to udělala tohleto že před každou operací chrámu svatého martina ve zdi u národní třídy martinské ulici obětovala bohu se podle toho jak se mu zachce a na to zpověď kde se ze svých vyhoví dat a zase s hřeší znovu kdežto ty jsi za hřích považoval něco klidem toho vyvo koně co si nazval a co si chápal jako to jako závazek nejednat životě pro sebe nýbrž jednat pro boha a to si ani si viděl co děláš konal od těžit pouhým trošičku rozum do těch sedmnácti že si přestože si nebyl věřící tak co si konal náboženského důvodů aby si se nevymodlil jejich víru se s modlil protože oni se modlili chodit do zase ho nikdo do kosa kdyby byl ječí tak se musel ustavičně zapírat a ten sebezápor to si splnil ožila ve i šu zapři sama sebe tak si sebe denně musel zapírat protože oni se denně modlil abych a dohodě každý den do kostela lidlí zase se musel s ostatními do kostela v pátek jenom s babičkou měl jsem chtěl dvakrát do kostela a ona se lidsky to jestli věří a sem říkal že ne jsem v věci nesměl lhát tak u sebe nikdy nic nebude no ale pořád se ptala do a takhle se divila proč se tedy modlím no mojím je k tomu nemuseli moc u jsem chtěl rodině se obětovat když oni jsou věřící tak sem říkal voni mají své důvody kterým nerozumím a taky nevěřím že bych byl pán bůh takový že by si mohl vedle něho člověk sednout a poukaz na něho být vložen do se nevažte vůbec kdybyste bůh dál abych se dělal někde pána boha a tam byl blažený tak jsem nevěřil a svatá terezie řekla ku seslat o s to si dělal víc než kdyby si byl věřil protože si od toho nemohl čekat žádnou přije u boha nebo žádnou zásluhu řeči nevěřil ale dělal s tou li bližnímu to znamená miloval si toho bližního jako sebe přestože v úzkém okruhu to dělal ježíš kristus to to sice ti let že by byl mohl porodí mu tak že přestože musel být u svého otce vrátil se ke své rodině ve dvanácti letech že ano a byl tam do třicíti no tak tu třicítku jsem prostě to není cítit a pravém slova smyslu to je tři zaslíbení pro které zatím člověka které i nekáže mu v do se obětuje proto své okolí a on se ježíš obětoval no a jsem se obětoval tak mu by to muselo to být soustavné protože oni byli na to přišli jsem nechtěl aby si mysleli že sem nevěřící se měl by si myslel že jsem věřící aby trpěli v rodině aby měli ze měr a dost a ten chtěl být dítě ze kterého byla radost a tou jsem taky studoval pak a padá ale tam ne nebavil ten věří začátku chemii a to je málo a ještě nějaký přírodní vědy ostatní trošku to že vím to ty kráčí k tomu druhému koni prvnímu i druhému najednou byl převedenou v sedmnácti letech prvníku li to znamená ta láska boží která se ve mně projevila by se praví u jako láska nikoli jako nějaká postava nýbrž jako něco co miluje daleko víc než kdokoliv na světě takže jsem se těšil na setkání s ním zároveň se znal metodu jak se s ním se ptát po si zdánlivě vyčetl z listu mu to tam nebylo jsem člověk co tam není nebylo a ale protože se znal vod boha systém tak byl účinný všem dočasně tak jsem se projevuje od zařizoval mocen se celý den těšil na to se večer budu svět modlit takle že jsem před rodinou se musel modlit normálně slovně otčenášem nebesích a tak dále všech všech modliteb který o ni uměli který zase taky se přeříkávat denně ráno radši a večer daleko víc do a tak jsem zkrátka zažíval lásku boží o začátku to že když se byl světlem svědkem lásky tak se musel zjistit do bylo nejvíc kladné ze všeho ho života že sám nemiluju že bůh miluje ale že ho vůbec nemiluju protože se jsem dělal proto abych miloval jsem měl rád rodinu ale miloval jsem miloval on že mně že jsem se na něj těšil on byl můj milovaný ne ale těch jsem se proto že jsem nebyl schopen přes den řešit ten blíž věl a to byl zase mocí boží a ne ze a pak po těch dvou nebo třech tisících nastalo další období kde víru jak praví svatý jan ohnivý to znamená jsem byl vnitřně spalován opravdu mohutně po dobu a se dvou nebo tří visící takže ve mně shořelo všecko co tam bránilo tomu dalšímu zjevení které pokračoval můj život se začal by jako zjevení ale pro ty není muselo pokračovat do vyšších fází to také své fáze a tak jsem prostě netrpěl abych se spaloval do pořád protože říkal to že je to spaluje ta láska boží spaluje tak to není přeci on to je když to ve mně vzbuzuje smyslové pocity že jsem blažený tělesně celý blaženi tak asi je to jenom povrchně spojení s bohem nebo kdyby to byla jak jsem se do se velice nemyslel že to tak se a on to byl ale jsem to nevěděl na tom nezáleží jsem nevěděl že to je tak by to mělo jiné následky že bych neměl ty pocity tak jsem se snažil tak jemně soustřeďovat na boha to znamená tak jemně se mu odevzdávat že jsem při tom před tou jedno tou jemností přehlušil tu hrubost těch pocitů blaženosti které se dostal za blaženost že ty pocity jsem překonal to nutí soustředění a samo sebou protože se neměli žádnou představu o bohu tak jsem přešel na další část zjevení svatý jan zdílení svatýho jana a ta počíná v tom že když beránek to znamená spasitel a tady se detailně vykládá své to spasitelství ježíšovo že on tím že planá umřel na kříži otevírá pro nás život věčný postupně jak to uneseme otevřel další pečeť a určený a to tedy vám řeknu pokud tato nemůže zapomenout bych měl o tom vůbec mluvit tak řeknu to bylo nejtěžší mého života jsem ty zažil protože černý znamenalo ten ta do které jsem se dostal vnitřně a byla tak zírající že mně třeba v do sebe tak jsem měl dojem a sine kladný klamný že v tom zahynu že tam své zanechá a že odtamtud neví jako člověk jako živý člověk ale vědomí se mi neztrácelo jenomže jsem je dojem že se ztrácí moje bytost no a když potom ten černý si provedl své že jsem se zbavil strachu který z toho pocházel obrovsky strach a že jsem to milosti boží překonal on znovu obdaroval tou temnotou h a jsem to zase tak asi za dva nebo tři líce přežil a přenese se bát ten se dozadu ještě hlubší ho soustředění a spočívalo v tom že čtvrtý u si vyšel a to znamená bez barva smrt smrt vnitřní která nemá žádnou barvu to znamená ještě neobjevuje nějaký radostný život nýbrž způsobuje ve mně umírání vnitřní tak on ježíš říká vlastně napovídá mu ježíš svatému janovi že musí dojít takové vnitřní smrti ne člověk se vzdá i veškeré radosti všeho co na tomto světě může člověka potěšit to se mně také dělo několik měsíců a pak nastalo obdoby kde vlastně ty co stáli při posledním soudu ono je to líčení posledního soudu byli všichni vůbec ven nebo byl jako mrtvý a pak bylo třeba ještě zachránit tam je to rozepsáno ti co jsou živí a odina pravici boha a k těm mluví otevření dalších tří pečet že bylo třeba aby tito lidé nebo tyto lidské vlastnosti lépe byl ženo se dostal z strnulosti mrtvolné do se ocitl v něm řeší pečetě mi k tomu bylo třeba jak se v další potom sedmi opakování téhož dovídáme tomu bylo třeba odcházet těmi vlastnostmi bych řekl by to říkal lidově že bylo třeba jako bez se třeba když na sobě vodu tak se třeba v těch všech špatností bývalých a být osvobozen cítí se být svobodným tak tam poprvně se dostavil po smrti kruté pocit osvobození tímto končilo tím končí první část toho zjevení jakým způsobem se to u jevilo že totiž jsem od tam říká že poslal anděli který troubili a tím kropením se rozechví la ta bytost a zbavila se těch těžkostí tak to bylo také neslyšel jsem žádné troubí ale to chvění vnitřní zbavilo těch zbytků toho co na ulpělo z tohoto života tak teďka do dál toto jsem teďka zažil a co zažil svatý jan tak rekapitulace toho co učil ježíš kristus zvnějšku učedníci a teď bylo třeba totéž zažívá zvnitřku navenek protože bylo třeba ty věci svěřovat lidem a proto jsem to musel vnitřně si všechno uvědomit co to všechno znamená pro lidi a bylo to tam je to znázorněno takhle vystoupil další anděl rozumíte andělem moc boží se objevila ve mně která rase to symbolem a ruce otevřenou knížku níž u života o tom co sem za svým prožil a co prožil on a ten anděl řekl tomu svatýmu janovi světu i u to znamená jsem všechno to co jsem zažil před tím a jako svatý jan to zažil musel to pozřít když jsem se snažil to pochopit pozřít tak to bylo sladké poznání se dostalo do mých útrob tak je to měnilo velkou hořkost jako bych učí jsem celý naplněn a u něho to bylo taky tak tak ni ji budeš pojídat bude sladká ústech a hořká svých útrob nevím jak to to jednou štír ke vysvětlit to mi není známo to musí být tuto zkušenost a potom se stalo to že přišlo nebo došlo k tomu nevíte bych potřeboval tu to divní mít v ruce cassien jan protože tento život říká on tím nesmírnou ničím na nahradit ello cenu a když to neuskuteční v tomto životě tak je to pro ostatní spojitost bez se ne pro to možná význam ale pro setníkovi cnost ne a on chtěl toto zanechat jako svědectví o tom co člověk v životě dělat pro bližního že milovat bližního jako sebe je nutné tam uvedení do prostoru do času ale také do prostoru že ta lidská duše musel cítit že obsahuje svým bytím nejenom život pozemský ale veškerý život život naší planetě je dán existencí body a existencí zem do takže on nám tady předvádí že by se měl člověk vrátit do tohoto světa abych život jako celek jako vodu a ze do působení vody a země eště bych to mohl říci na člověk než toto zažíval tak prošel každý z nás prošel potopou světa byste se narodila z maminky která vás v sobě nosila ve vaku vody plodové to byla potopa a ona byla vlastně nebo vy jste byla v tom vaku korábem na kterém se zachránila všechna zvířata neboť my jsme prodělali za devět měsíců celý vývoj vesmíru od zvířete po člověka ne to jsem takový vysvětlil že ano a takže my jsme tu potopu zažili v matčině těle ale teď se situace v vyrovnal my jsme jednou nohou na zemi protože se hmotný a jenom v sme ve vodě protože bez vodního obsahu nemůžeme jít vůbec by musíme být zavodnění jenom sme na zemi jednou nohou ve vodě a takhle svůj životě je dál a je to symbol všeobsažností lidského života že potřebuje celý vesmír k tomu aby mohl jít dál no a teďka deme dál jsem to je velice to odbyl to potom řeknu detailně někdy že se chci dostat do konce se z toho povídání knihu z ruky anděla který stojí na moři a na zemi a odešel jsem andělovi a žádal ho aby mi tu knížku dal odpověděl mi nesmysly a po i ústech bude sladká jako med ale zahořkne ti žaludek no tomto překládá volně zájem knížku andělovi ruky a po svém ústech byl byla jako zlatým ale když jsem ji spolkl zhostil mi žaludek pak mi bylo řečeno musí znovu prorokovat o lidech a národech a jazycích i v mnohých i mnohých králích kdyby dán rákos jako se slovy stan a boží chrám oltář a počítej kteří se v něm klaněj ale zevnější dvůr chrámový v nech to znamená člověk si musí uvědomit že tedy jeho chrám boží který v sobě že obsahuje úctu k bohu a tím si ho uvědomujeme když by tam ustane byla tak si ho vůbec nebude ježíš byl nadán úctou neboť ten jeden z těch králů ří mu přinesl kadidlo ze symbolu úcty a dal ho obrovskou úsudku a musí mít úctu k tomu vnitřnímu chrámu no a musí se říct jenom ten vnitřní chrám si okatí měří ten to je jedinečně řečeno aby se vybavil z toho chrámu a spočívají ty kteří se v něm klaní a jestliže jich totiž dost jestli dostatečně veliká tvoje úcta ale zevnější nepočítá a tak dále to myslím že je za je na to přeci jenom přečtu ale levnější důvod chrámový dnech neměl ho po dva z byl dán pohanů kteří budou šlapat po svatém městě tři a dva čtyřicet měsíců v a třicet měsíců ale kdo vám dovolím svým dvěma světům aby prorokovali ti síť šedesát v a byly oděni tedy v rouše vínem to jsou ty dvě olivy a dva svícny stojící před pánem země upozorňuju vás že tihleti dva ty ve bytosti kterého tam doprovodili které on viděl to je symbol mojžíše a eliáše dokud ty dva hlavní pomocníci ježíšovy prvním taky objevíte o řeka br on to všechno tady vykládá co ježíš kristus zažil znovu nemine mojžíš a se po že to byly a pomocí kyseliny a ti kdo to četli těch rodí doma tak štítem rozuměli totálně to mojžíš a eliáš ale ale ty ty dni co to je ti si ještě šedesát nus postěte si to kolik to je ti sítě šedesáti nebo dva dni to je jsou my se za tři roky ne dva a půl roku ne ne ne ne to je tři a půl tři a půl to je tři a půl klá to žena hadí síla na konci páteře která se musí rozvinout na to je třeba tisíce šedesát í tak nějaké to napsat prosit spočten na kalendáře že nesu a on znal působení ani si že to to bylo do způsobilo vzestup boží moudrosti v lidském těle a lidském poznání což indové nazývají hadí silou to jedno jak se to nazývá ale o ty pojmy neznal takhle ale zažíval to to je důležité a kdyby jim kdo chtěl uškodit ohle jim vyjde úst a sežere jejich nepřátele tady naráží na případ eliáše který byl etický že on sežral ohněm z svých bojovní který král poslal proti něho aby ho za nezabili nikde a bylo po nich tak jak on přesně ovládal bibli a jak vyšlé zažil tak to dát do dohady ale velice snadno co my moc zavřít nebe aby podobu jejich prorokování nepřišel dech a mají moc nad vodami mít je v krev a udeří ti zemi jakoukoliv ranou kdykoliv by chtěli když pak skončí své církví šel vystupující z propasti zvedne proti nim válku vítězí nad nimi a zabíjej jejich mrtvoly budou běžet bude žíti na užitých velikého města které se duchovním smyslu jmenuje sodoma a egypt kde byl také ukřižován jejich pán nebo či užívá nitě no prací o všechno vysvětlím mnozí oni tož a tady a to řeknu na to bychom zapomenout jejich pán je ježíš kristus toho eliáše a toho mojžíše a ten byl zabit v egyptě v tom smyslu že v tom egyptě neprší nýbrž všechno jde zespoda nebo za se bere zřeci zavlažování a obyčejně čili je tam veliké suché to říká a při suchosti to dochází k tomu že všechno to jsou ty obrovské kostí kterým rozumí mystikové na cestě všechno vyprat pomocníci zahynou jako by nebyli to se dovíte že to nebylo pravda ale mentální se mu to zdá a při pude budou ležet na ulicích a nikdo jich nezve dnech protože to zase ta hadí síla tři půda stočená a je to míry ta sama tentokrát že tři dni třeba k tomu aby sebe dovršilo jako jako by byl mrtvý kdyby kráva se ve svých neděje než že se všechno mrtvo všechno je v klidu to se střídá půlhodinou lidu ve vesmíru to vám tady se on ještě řekne objemné a tak dále byl země se radují a těší nedovolí pol ploditi jich mrtvoly do hrobu tři a půl ne zase pořád to též ty tíží nesáhnu víte po za to různými symboly osvětluje co je to že umí síly a jaký to podmínky je on to detailů to jednou budu vykládat podlezl ti hadí síly tak to užasnete jak znali jako by to tam studoval než nepotřeboval jeho postele kašle poselstvo říct klidně a prosím eště to dál opustit u vešli do dech ioa z boha a povstaly na nohy ohromný strach se zmocnil těch kteří na hleděl a uslyšeli