Karel Makoň: 90-03B-210-Zlin-17.2.90 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to je to vás k tomu odnaučím po zpovědi s tomu vodnaučí a teď postoj vzal do svého kabinetu a řekl mi tu na se vyzpovídat jak jsem k tomu přišel k tomu názoru a kdyby že to mám knižně podložené tak říkal podívejte se my taky věříme že po smrti člověk přijde do očistce a ne do nebe do přijde nebe ale do či tam maže všichni a se očistec kdyby se nejlepšího to gastan neví co to je to prostě očišťování další ne převtělování očištěná jestli tomu individálního čerpá sob hantýrky mysím nesouhlasíme pro nás že to očistec a pro nás není důležité jestli víme jestli je to braní nového těla nebo ne a je důležité že ten člověk se po smrti musí ještě pociťovat a tak prosim vás nikomu nevykládejte že tomu věříte takhle jako vše o převtělování nýbrž že věříte na očistec a jakým důkazy představuje to jeho věc je li jako následující vtělení nebo jako žití v očistci celé jedno ale byl by vám radil říkal on abyste tomu převtělování nevěřil aby to byla jako očistec radil marně protože sotva jsem od něho odešel jsem dostal další duha že jsem byl tím a tím miluje životě a miluji životech eště do roku padesát čest pořád někdo házeli správě o minulých životech ale od roku padesát čest vím že člověk se nemůže například zrodit dejme tomu najednou dvaceti životech předešlých nebo co se dověděl o hasiti nyní životech a co ještě víc jako přesvědčen o tom že to tak s tím ře tělo vání není jak to indové říkají že je to jenom posedlost myšlenkami které jsou nemají větší nebo další platnost než lidský život tělesný a ty poslal a bude si potom myslím že je to moje můj život tak dejme tomu byl jsem poslední tím za to by a neví nic způsobem že jsem poznával kde von žil pro to je si dodneška a co tam bylo tehdejší době tak vím jsem říkal o šest pouto byl zámek žil zavřen rodiče o někde staral na tam velký hlad tam byla ta jeho sestra cíle a tak tam žijou za chudáci s tím to tam jim posluhoval a žily pustim životem ona to nesvorná hezky ale on tam byl předtím zámkem rybník které době tam přišel do krát a říkal jsem to je původkyní prosím vás kde je ten vyví to sem věděla jsem to viděl a on řekl prosím vás ten neřídí jak víte že to byl lidí z a tomu nikomu vo tom neříkám ty přesto padesáti lety ale toto ist potože máme jiný lidí tady dole a tady bylo třeba dočerpávat pořád a na co se na to nebylo prostředků a lidí a podobně tak jsem ve pustil a letu hráz díte no tak to bylo pravdu klidní a víte bylo by měly ten rybník to náledky koukání z toho z toho zámku ne no ale jsem se koukal víc byl z toho cimbuří a ten ryby přeci tak tomu se vědět tak marně se souká vědomost o tom jak by o tom librito víte nešli soustavách je to dočetl ne a bude mít myslí lidský život jako vývojový prostředek eště dlouho trvat tak po tu bude mít tak i smysl utrpení jakmile přestane mít smysl lidský život to znamená lidský o unikne této planetě onou stane je tady poslední chvílích teďka se tady dlouho nebude a páně a ještě bude existovat tak pak taky nebude to utrpení na této planetě není ve jesíra ale pořád by utrpení se upředeného to je ten člověk vědecky založený a říká že otesávat je procent naší vlastností je původem genetickým to znamená závisí na ke dech který máme dětinským způsobem převládá ani tak bych ho opraveno v tom smyslu že všech sto procent je záležitostí genetickou a je záležitost věnuje další vstoupilo vedou kterých neví je záležitost hora přicházejícího života ustavičně zhora přicházejí že o to nemají to ru se stane u těch to nešlo neříkají patnáct procent odněkud nevíme odkud to je radou to co jim nespí takové se takový sebeklam pravého že je to stoprocentní o něco víc než je toto genetická záležitost na tom jsou jednu vjedno věc on to je biologie dost se hluboko dostala říká když se rodíte zárodek v mateřském těle tak se tam rodí taky ty orgány v tom těle třebas játra ledviny srdce mozek a ten mozek jakož i ostatní orgány klesne zpočátku to tam v podobě jedné jediné buňky to mají zjištěno mozek moc buňka jedna jediná a neodporuj mylná že je to mozek budoucí protože to jediná buňka nedělená a ona se začne dělej na velice to rity organismu litery je mozek čili to je ta genetická pravá že totiž v buňce je zapsáno co z bude a že z byl například mozek nebo špatný mozek tak taky ale to není všecko protože buňce bude zapsáno co chtělo když se dostane mezi buňku vtělenou do člověka lidský život a nakonec smrt tak tam přistoupí tolik nových prvků že na to nemůže přibylo na tomu že při jenom opravdu dobře fundovaný zkušený to kuse ne kterou dycky fakultě zkušený do takových se měli dobré proti dost a budeme li zase zaručen máme jenom že o nich nevíme a ten by vám řekl že utrpení v lidském životě hraje obrovskou roli ne abychom utrpení říká tého loke teďka abychom ho vyhledávali to nesmíme ale abychom se nehrozil velkého utrpení neboť to na druhé straně přináší veliké odosobnění když to děláme správně když jako to nepovažujeme za nějaké opuštění od boha nebo za nějaký nedostatek čistě matiky český tělesný že a nýbrž se pokusnou zatím svlažím překlad češtiny protože se kdybych byl nesl že litera tak když si takhle na to nejde tak se člověk může dovědět do to působí že ustavičně v působí bůh a jsem se to dověděl od dvou do čtyř let ty doslovně b s a jsem velice rád že tak příznivy protože jsem byl poslední z těch který takhle mohli při potom byl jánský jánský pohodu opatrně se mnou a který přivedl na svět skupiny krevní a tím transfuzi jsem to dostal pro se musel by čtrnáctka opatří vědomí dneska by byl neutrální jednoho fáze stane trvá ale to se nestalo a jsem zažíval absolutní odstup od tohoto světa od tělesnosti pocit tělesnosti závisí na vstupech smyslových a na rozumovém zpracování tomu říkám úsek vědomí ab na tom jsem přestal být závislý jak jsem se zavádí svý o ni osvobodili moje celé vědomí které člověk dispoici každý z vás a z toho celého vědomí najednou začalo občas přicházet poselství na kterým maminka do možno la ale nakonec se síla říkala si chybně si říkal to dítě enormní protože vono občas něco vyvede co by normálně člověk nevyvedl a ono mu to vychází ne on to nebylo nadání ryby že to bude ta síla boží který jsem dal svobodu nebo ti lékaři dali svobodu a na se musel potom nesloužila stolu dalo dostavit ale ona to nakonec přišla že je to je jen co jiného ale ne říkal že to byl od boha ale že na to že to je něco jiného a že to není jenom pouhý nadání to věděla že je to nějaký zásah od někud to nic nevěděl a nebo že poradila se s nikým a teprve když jsem se dostal v koncentráku že jsem si o tom popovídali a a měla otázku a od koho to měl viděl si to konkrétně od koho tomáš ty schopnosti nevěděl jsem nebo i věděl jsem někoho kdo mně to napovídá nebo dával je tu moc a ani pána boha ani jeho svatý a ona řekla no to bych asi nedokázal se tím řídit a sem říkal a sem říkal našeho to taková moc že si nemůžeš ani pomyslet na to že je nedokážeš protože to není téci dokázat to a to to dořekla tak druhý den ráno přišla ke mně ne po stejná jsem stavem pokoji než ona a říkal mně mně se dneska v noci zjevil svatý františek asi i ten zemřel třináctém století že stane dvacáté a se mu století od jeho smrti a říkal syn čte moje kvítky svatýho františka a zapisuje si body které si potřebuje zapamatovat zapsali asi za tím pět a ty jsou pro tebe aby věřila že konkrétně někdo vede a jsem na to dlouho nedíval protože jsem ty body měl založený knížce tak jsem je přidal předal jsem ji maminka že tím do smrti živila takže když ona jako se o tak starala během života taky dostal do toho placeno vidíte to nic nezůstává bez odplaty bezprávné odplat nestát odstát ale jenom než o do hlavy odkud jsem to měl a teďka věděla a ty siláky a kolovati ho jako mám toho svatýho paní šk je tak jsem si myslela že je svatý velice o ne jsem měl takový vztah spíš a tím antonínovi a ne k satanská ona jednou svatý františek tady co si čte o si zapsal chto hned dál to je starost těmi pěti body to jako muselo přes věřit protože dříve než je ten svatý a nečeká jen tak to bylo hotov ježíš kristus radil zapři sama sebe i do dvou přijíti zapři sama sebe sama sebe nebe znamená ukáže svou vlastní silou na tyto člověk nedokáže odstoupit od sama sebe protože je svůj pochopitelné správný to je dobrý nástroj že je svůj k tomu co potřebuje na tom světě dělat že kdyby se byl svůj kdyby byl nepříčetní bych tak řekl tak musí to vůbec neudělá musí být svůj když a něco dělat co je chronické pro něho ale v tomto smyslu nedokáže od sebe odstoupit že čím dokonalejší způsob práce provést tím musí věci se celobytostně věnovat a teď to jsem přechodu když se ale věci věnuje tak že na sebe zapomíná při tom tak odstupuje od sebe k konkrétní věc konkrétní jakou věčná a zapomíná sebe například dejme tomu uměle na klavír zapomíná na to že čte noty čte ještě kdyby je nečetl a musel se všímat co čte to by bylo špatné musí tak samovolně číst noty že mu ani nepřijde že je to čte o to třebas mockrát předtím že to tak že je znát paměť je pravda a ten pamě není to leknu pomáhá k tomu aby jako nevěděl o tom že to čte ale tak je to lidským životem tolikrát a tolika opakuje i různé úkony si ani neuvědomujeme že to děláme samovolně a že bude mu to jde samo jako by samo ne on by to samo nešlo kdybychom to byli třikrát toho koval a tam je hranice mezi odstoupení od sebe a mezi tím konání ze sebe ze sebe když ona sám vědomě tak oni se dokážu a když odstoupit od sebe se bude dělám tak dlouho to jde samovolně tak se odstoupil od sebe k žiš kristus k tomu potřeboval třicet let aby samovolně od sebe odstoupil a teprve potom mocí do jordánu spí určité a tak dále tak jste von okamžiku smrti se normálně stane to že ta věčná složka která je stoprocentní tane není závislá a na dočasné zde hotové ne na světě geneticky podložené ta se pojí dokonale o toho genetického a to genetické ale není takového druhu že by umřelo svou smrtí by on dohasíná ještě v astrálu ano a co je to vědomí které člověk měl tady na tomto světě o tomto světě podíl o tomto z přejde tam do toho posmrtného astrálního těla ten to žilo jako měl tady ale že tělo pružnější tak schopnosti věční než měl tady a on se mnou snáze setkává než myslí jenom toporné tělo které to nedokáže ale ta nesmrtelná duše ta se od pojí a do do toho astrálu nejde a jestliže ale člověk se se svým vědom my dostal připojil nesmrtelné duši vědomě během života a třeba vjem okamžiku smrti jedno ale během života se propojil tak odejde s tímto vědomím z tohoto si a pocházejícím také do toho vědomí věčného to je ta ozdoba duchovní svatby s tou tam vejde i hlavu čím protože o ocitne se zajímá je tehdy budete aspoň na chvilinku vědomě spojený s bohem vědomě spojen s bohem pak máte naději okamžiku smrti při do očistce když nejste ani na chvilinku spojen vědomě s bohem tak do očistce nedostanete to se smaže všechno co tady žili všechno se mít postupně například může přijít do očistce no ale jak se taková dívám tak moc tam jsem mu nebude k tomu čist a tam budu tomu očista se na poslal pomoze tak by to odolnost sedmnácti o druhý devadesát povídání napřed dlíme bohu to bylo etické sídlo svým takže to patrně znamená zlým nevíte určit jen jako plzni to taky neví učí i ti je to žení nebo plzeň tak a tam prý byli a do líce oko ale dejme tomu že je to takhle si lidem e to taky takhle a měli se konečně zlínské že kteří byl ještě součástí šlechty bývalé panický tam u vás byl toto je staré šlechty a jeho syn cela liská žije ještě pořád v anglii za první republiky to bylo tak malé do že byl zlým uštípli na mapách tím že ctí pa byla poutní šlo tak byla důležitější víte byl jenom síle nějaký dostat káře no takže kdy se stal zlým zlínem a to bylo vlastněnlí tu matouše von poprvní své válce začal vyrábět boty napřed byla by ho jeho předkové pro nápravy jakou zkouškou to byl předkové toho oba tím nemířili tady na to ten starý a těl než aby to to byl dělal to si dej no a takže on začal vyrábět ty basa pro mání lidi o a hledal místo kde by tu výrobu mohl umístit vůbec ho nenapadlo že by to byl zlým kde by měl mysliteli nebylo voda on potřeboval pro koruny vodu tak nabízel to sídlo pro ty se továrny hereckém hradit do páni hradní spolsky hradit tomu tvrdě odporovali a znemožnili m tam postavit tu továrnu protože měli obavu složeny nečistou tu tedy měli e koliky zařízení hlavě dobré že ano a tak to tam nepostavil tak nakonec i kolize žní musím postavit o rakovinných protože tam byla voda a ve mně co se spokojit jenom s kapku která tu od nepotřebovala to byli obviňováni chodem mezitím než toto začal před tím než toto je čas tak byl v americe a tam bohu a nejenom systém výroby pánové to tady nebylo známo obuvi oblasti bohu ale i taky odtamtud si přinesl stroj plně si je převedl ty stole tu v tom nikdo nebránil takže on je na okopírovat jenom a to nechopí roli ve zlíně když to opírali větší továrny a o to typy těch stojí jsou tady v tom valně prosím vás m ještě viděl na toto nalezencem že na ještě mělo tak nepostil a ho krize jako ostatní to marný třicátých letech takže i tato tech nejlépe své taková takže jestli byla nezaměstnanost spolku by se a byla veliká byl to jeden o nezaměstnaných to je ta na patnácti nový stát byl mu patnáctým tomu stavu jako dneska protože měl potkávat konvi že ano a ne se tři a půl my na víc ne takže to také na zase patnáct milion jako dneska máme neměli jsme nikdy mým a na tu dobu teďka se velkou ty byli no a získal zračí kapitán vám jenom řeknu že co tady malou věc že von sídlo vál jako každý kapitalisty a ukazoval naší vládě že to co podniká v cizině dělána věr ale nebyla to pravda on to dělal z prostředků které si tam vydobyl svou činností například dejme tomu řeknu vyvolá vy nebo ve francii v se aby si postavil a bloku malinkou a potřeboval i větší protože tam do vážil odtud výrobky a ta aby a tamní nestačila na to a byla tam prací si ale v á tak dále všechno by to bylo vyhovovalo líp než tady tak on si vyžádal od naší vlády právo si vypůjčit od banky jenomže to co si vyučil nevěnoval výrobě ani své činí aby i tam nýbrž na postavení novou nové aby kde jinde neboť na to měl tam nastřádanou tajně z toho co tam vyvedla nedával správné ceny a a tak dále to prostě to ty všech než lidi říkat nebudu si o něm něco špatného mysleli ale on opravám no to tošpatně vět že jo tak nic se nestalo aby li stát a pak musí i také my jsme měli takový jeden zákon tehdy že když někdo okraje stát jenom moje nemít to se vůbec nepočítá a tak on o lidsky byl a nad tím jedním milionem toho týká než zásadně tam by takový li mi to spodní bylo ještě není krát si v tomto oboru na něho ven a no tak ten van a to šel na miliardy a postavil se tímto způsobem že tam měl napřed připraven kapitán a ještě si vypůjčil to byli k dvojnásobně veliké než na ti se učit a že když se tady počet mysli o tom vypudil toto jsem z toho postavil a on tam postavili dvakrát větší slabiku tak ta pouta další povinna toho kapitán byla dopadena tak velikého by byla to tajná a on se aby se říká česky tam de stínu utajené česky hrůza to a jsem si tím dotyku s li vůbec česky a on se u daného by si vydělával zaslepení ze které zase od ch nikdo nevěděl než například toho nám nebo tady slávě a tyto neprozradily protože je z toho měli něco jak jsem ho na stát nedověděl že to není z věru nýbrž že je to s utajených peněz které tam měl napřed a takhle si postavil všechny továrny na cestě tomu rozumím tak dobře proto že jsem byl vyhlídnuti nutí povaha se spolupracovat a tou jižní americe a pau kde jsme měli zakládat nebo on chtěl zakládá jsem udělal tlumočníka továrny na o no a on to byla rodina a co společnost oni proti obě nebyl by spolupracovaly a my jsme odmítli jak ten tisíckrát jím byl číslo jedna a je mi řídí vybití teďka vidím on chodí jedné třídě na takový večírku na a těžce notně druhý fantom než prvně no ale chodí no a že odmítl no a tím se se dostali mimo ten okruh ale on tam měl milardy nastřádáno než to na čem stavět a tentokrát nechtěl od utni u vás co to ani nešlo a ne a tak dlouho to měl a tleskat to ani po cestě v indii nevede vyrábí tamní su vin aby to nebylo poražení dobytčete kterého vyrábí oni netrpí a dělá to velice dobře tak tenhleten činí velkorysí že vždycky investoval do stavby něčeho nového něco co měl a o čem předstíral že to vůbec nemá za to vypůjčil nezačal věčně nuže to zůs vybočil z první ubití zvo státu to nikdy neplatil do toho přišla válka intonaci a všecko možný takže to je pořád ta uvržen se ozve tak bude eště něco platit o všem nám myslím že nepozbylo všechno přičteno k tomu tomáši a to je to ský majetek jisto všechno co tady máte od těch kostela ochabli u šeho ňáký majetek a lišil dříve to nemohl říct a do gottwaldova e se si považoval jsem se v káně jsem konaným jsem šel do konaly bez pasu všeho že jo a dneska jsem páně pořád pořád na kým je extází hádky svou indové že je to taky že na to nemají právo protože je to na ti a nikoli za sebral to jsem li si národě neuznává no tak to je všechno co by vo tom slínu ten pan zisky tak ti něco řekl vo tom vo zlech bývalé a tak dále ale oni to dobrý jako dar možné i vyšli na tom místě aby to místní patrioty nevadí mu že tam bylo to do to se znovu sedmnáctého druhý devadesát vyložím pro vás myslím na to potrpíte tak to tam bude ještě jednou a chci mluvit o souvislosti mezi událostmi které tady plynou bezčasovou soudností minulost přítomnost budoucnost mezi tímhletím tokem času a mezi bezčasovostí která neteče je tento poměr je tato svým výhoda symbióza to jsem na to byl připomenout že totiž kdyby nebylo bezčasovosti a věčné přítomnosti tak by nebyl ani čas který čas je závislý a prostoru závislí na bezčasovosti a bezprostorovosti ale nejen pak prosím že supramentální činnost spočívá v tom je to činnost a spočívá v tom že není postavena na řek bych výsledcích toho co je nad mysli nýbrž je postavena přímo nad tím co je nad myslí podívej se na výsledcích a my si rozdíl tak je jsem tam činnost neprovádí to potírá š pána boha jedině tam se provádí bych říkal jestli tady dýcháš jestli deska jestli řídit auto jestli doma někomu třebas přihrává něco nebo po odporuješ nebo starých barák nebo se to eště nic ničíš jako by nic nečinil vedle toho co je supramentální činnost sme tamního ti je taková že vůbec nemáš dojem že je to nějaká činnost například dejme tomu jsem takže můžeš vy proudit že to tak že to je co se neshoduje tam nemůže být člověk činný ale supramentální činnost například moje v koncentráku spočívala v tom že jsem věděl co se děje by příteli jiřím došelovi že jsem to byla činnost že jsem to věděl nebyl to z mysli nebyl to čtení myšlenek nýbrž to bylo vědění no a tak to je to je s povidání činnost která na dispozice jsem to měl nějak vysvětlit a to neměl čas to dělat traktát si prosím to je tam teďka ráčí nosti je sice je více jako trpná činnost jako trpnost ale ve ctnosti je to božská činnost a na rozdíl od světské činnosti a to je rozdíl mezi božskou činností a světskou činnost protože jsem za prvé nevěděl že jsem neviditelný to jsem nevěděl čili jsem to nedělal nějak vědomě ale to se dostavovalo samovolně čím samovolnější činnosti je bližší tomu božskému ta broučice oncideres samovolně jednal její jednání je velice blízké mizí inteligenci která že tu mimo zuvor a to a tak dále že ano to je nám nepochopitelné ale tendenci je všechno tak zařízeno že když se toho chopí nebo z toho nalepí nějakou existenci tak vždycky do míry a takové jako si jak to ta existence unese jen pro u nesmíte jiného než člověk aby to daleko složitější ale nijak nic jiného se do existence toho tvora nevejde než jak vypadá jeho řek bych struktur jestliže my máme třebas sedm hlav se sedmi korunami tam to dovede strašně moc do toho budou který jenom tři hlavy a tři koruny se vejde moc málo proti nám o a za toho nemůže jako my za těch sedm a nemůžeme protože to je nám vrozeno tak to božské nám vrozeno prosím vás to není co jako to jsem udělal ale protože je to vrozeno a dívej se na to lidi tak říkal co to děláš na jsem tam byla příklad léčil třebas lidi ze spálu a lékaři mně říkali co se do toho neznámé a žádný léky ty se na kazí š a podobně vůbec na to nedbal a ty léty lidí jsem tam léčil ošetřoval jsem je a ne na dojem se jeho chodem a protože to vyvíjela z vědění že to mám dělat z těch lidech se těch mám chopit že jich mám pomáhat toto věděl na věří po pomoci a nemá pomoc to věděl to byla činnost která vyvěrá z boha z jeho vědění který by přesně co kde udělat jen se jako u toho křižoval trošičku že jo vyžíval z jedné strany chalupy na druhou a lupu zase metrů od zánik to byla ta chalupa asi jako staleté špetky od co druhá do který jsem musel projít mezi tou sní pušku na namířenou tak tam se tělo a oni pozorovali z o vodu okem i tam s tím za du i tedy stínáni jendy nebyl tři se tři tak by se spíše řekl když voni viděli a ten esesman neviděl že je to jen na někoho na měřeno tak to je jednoduché vysvětlím je špatné protože ten člověk je na jiné úrovni než na jaký jsem byl a jak ne terý oni nechtěli vraždí to trýzně měly vidět a o chtěl vraždit a proto neměl vidět rozumí a tomu brzo trháte ta intenzita o této ty události jsou těžko pochopitelné pro nás to jak ty říkáš špatně pochopeno je pravda že nebyl jsem prožití nevíte ne ale nikdy jsem byl pro všechny být nevidí a někdy a když jsem potřeboval mít pokoj od těch lidí ale jsem takový nešika že když se potřeboval i pokoj a šatu tedy li tak jsem si musel nechat za marku že ano to je taky primitivy s obrovský ale jinak jsem jsem si taky nevymyslel to zamanou a to je to se prostě stalo ale cítím vyvodit obecné pravidlo že ta inteligence na úrovni událostí jedná jinak než u broučice oncideres jedná jako inteligence zřejmě jako inteligence se to je nějaký pud nějaký loučit se že to inteligence jako taková daná zdánlivě nezávislá na tom člověku ale ona je závislá na tom organismu který sedm korun sedm hlav víme jenom o jedné a ne on jich sedm těl a takže ona o tom a podle okolností použije těch sedm hlav ano prosím jednu je po zu kterou podobu debat musíte brát za správnou potom se můžete zříct a to je ta za všechno pochází od boha a když se této hypotézu deme držet tak si potom snadno budete budeme rozumět jestliže například čas který tady věří pochází od boha a prostor který tady vidíme celým vesmíru pochází od boha a ne jenom v tom smyslu že jednou to bylo nějak tvořeno ale že je pořád v prostorovosti prostor udržován tím že pochází soustavně vod boha to je hypotéza vrozená dál jo že totiž vésti by se zhroutil kdyby ta bezčasovou toho nekladl a ten prostoru nebo nestavila etice a mezi člověka ke v tom že je tento prostor svých deště tomu něco i to i bych tady byl rád promiňte mi že se k tomu přiznávám kdybyste přijali máme dám soteria emanační že všechno z boha pořád vyzařuje vymezuje něho čas prostor existence láska poznání všechno v zdržuje z něho a to potom za následek že například něco vím a vím to jiným způsobem než rozumově tak je to protože jsem spojen s tím zářením přímo od boha pocházejícím a tím se stane že jsem supramentálně činný to vyjádřeno v tom smyslu bude vyhazovem smyslu se to obecný a bude to pak o každém člověku před všemi věky máme od věčnosti u boha svůj příbytek před všemi věky to není časová záležitost kdyby trval časová záležitost tak to zase bude končit ale vy se může to to je bez close skutečnosti dostat z této spojky mezi časovým jedním a bezčasovost a vám řeknu tak samotná spojka mezi to bezcestím a času ctí se dosahuje trpností pravda ale jenom to dosahování je záležitost trpná ale to přebývání v tom příbytků boha není trpnou záležitostí vůbec ne to je činnost pravým slova smyslu no prosím vás jak mohla vědět a ta terezie o tom jak třebas ve někoho k něčemu kde to je na tíží trhu nebo tak to jsem vám že nevíš líčil detailně tomu říkám činnost když se ta terezie že v určitém klam který france španělsky přes napsal a pomaten to nápadné říká jen páteří narrandum tam li a tak ona před nedělal že na určitém místě z jsem se bdící náměstí je tak nízko uložili řek bychom metafyzická zkušenost kterákoli me tam si krásného se dosahuje trpnosti jinak ne a také supramentální stav se dosahuje trpně ale když tam jednou si tak se tam nedostal proto abys tam byl trpný nýbrž aby tam byl činný neboť tento nástroj nemáš zbytečně prudce a to je činný nástroj ten činná to potom výrazem trpnosti do které si vstoupilo li dva učedníci páně s ježíšem do emaus a nepoznali ho ale hořela jejich srdce a když se dal poznat při tom lámání chleba ne a pití toho vína a zmizel její dohledu a on byl vyhnou protože potřeboval ukázat že je to činnost a supramentální činnost že to taky činnost aby to pochopili vůbec i na nemusel být vidět i to mohli pochopit nezjeví jakmile z tak si řekli a ho řádná srdce a vám řídký říkám přátelé jenom aby nás nebylo moc setkám aby nás bylo co nejméně protože ten stáňa kalibán například dělá všechno možný aby když se někam někde objevím tak by tam bylo co možná počestná viděla by to nešlo to ne táhnu a co to je stáhnu protože nemám pocit oddělenosti od vás jako vy máte ode a od sebe vzájemně tak protože nemám ten pocit mně nebrání tomu abych vstoupil do vašeho nitra a aby vzbudil touhu to rozvíjet to co tady mluvíme a tím se stává že když je vás moc každý se na jiné úrovni že to nedo do těch vašich oddělených če se dostat o obecné takže vy nemůžete pociťovat žádný žár ve svém srdci ani žádné zanícení jako když jsme třebas sami dva mezitím vo očima to to to to nejde tak bych chtěl k tomu říci tohleto je základ správného pochopení věci supramentální že nadmysl schopnost nebýt závislou na ničem ale to co tady je je závislo na to poutěmi že tomu takhle je na tom jaře v tom jak se třicátýho sedmýho roku když ti boj a přátele kteří šli se mnou naší li že budu dole na obal letím konali kontemplaci a voni přešli na oba myšlenka jsem ji strašili tvl že mohou takhle ne tvořit to posvátné ticho které jsme zažívali a tak jsem je politoval ale protože ta pojem to dělal supramentálně dělal s továrně tak se okamžitě vstoupil do jejich mysli to si představit jak vyváděli leda jsem tam vstoupil že ano co mi to myslíme a jak my se o pramen to bohatí ke kterýmu se přičítá že oni byli se mnou při tom jak to se stalo ne a promiň nám a na mně se byla celý promítám tahle že jsme se takhle jednom mimo tomu by nebudeme a a tak dále nebe to počet jak se tento obrat najednou že to je tomu se říká supramentální činnost jsem byl činný tou nad myslí v nich a když bych nebyl činným nadmysli ve vás tak jsem zbytečný tady sice jemně jsem třebas činný to je možný že to nepociťujete a tam čím jsem o tom by že tam se čím a to berte na vědomí že jsem si toho opravdu vědom tak a ne taky protože jestliže bude to tam teďka jestliže bych nějaký úmysl měl to je aktivita ona on ten úmysl přejde do mysli toho druhého člověka to je zase aktivita moje trpnost jenom strně to kam to přešlo ale na straně to není trpnost jak se tam v oblasti supramentální tak to opravdu činný a bez mezer číny to znamená není pro vás spánek není pro vás bez vědomí nebo nic nedělání a při tom že něco děláte nikdo na vás nevidí prosím jen tím druhá přibít tak tam ještě řekneme že se řeklo tedy to špatně že nikdo na vás nevidí že něco děláte protože vás víření c neděláte a na druhé straně