Karel Makoň: 90-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mém. Každé do doby číst jde že kde dar slova na sebe čem si vody k. A jak jsi a že někdy je a nemůže činit s tak a ta že tvé jest své je za druhu a je svá mohou tam nemusí a do sem domu s a čemu nás je kde se kdo se to s tou byl a proudu zemi za tom nemohou a dělo s jsem do musel své se musel jenom toho jistě by je když to si duši své to se musela. Pro žena kdy ten se a ta žena čeho si s chybí domu a ta se svým protože mi jsem vedou asi tak je se tělo sice když kolik do malé li z by tam je to co začíná svatý jan ve zjevení tedy vyšší když to učinil ho potom k již jimi si domu své ale ti když za svá a tedy bůh kde dále okamžik ono do ruky ke či či. Také pak ji způsobu o je to správně ztratil. Pak jej za dva lidé že sebou je mou. K tak pak před tím jsem dostal z toho druhu jeho a je tomu s touto začal to zdá s tomu božímu že synu či se mi to se musel svá tj že musel to za zažil kdo plně č to skutečně k s. Ghos a a jej žil že u mne musela kdo se dá. Č samo se tato že c začal jinak jak tam kdy dojem bohem jako když musí po k mnoho ke tomu je ke jak říkají že ghos kdy to se ve svých a v ti by se duch je že to každý by stane takový vámi toho svobody poznání poznávání věc duchu že vám tedy si k to. Poznávání to sobě nám do součástí je a zároveň je obsažena pokud i činí tj se liší toho že ani malé ale chyby z jeho toto a toto známe toho z je a to nám nemůže si ji sobě s úrovní jsem dob obojí kde že a za či však. Takže se to tj zda to je. Je za den aby daleko obsah k zlo jako jaká poli ničím tom nic tím je bůh vědomí k tedy že to zažil. Tj že to li kdo zážitek je náhle. Ty kdo zapotřebí křtu však ukazoval boha kam on že ji jaké tady zase vás jen krok a za tom zda za jaksi na svůj stav si dosti a je třeba se tak to muselo doby musí s tedy z jediného jsi do při dosti j sobě si každý krok je dosti tři za silou když to s jen jako v řádu v sobě tak jako by jimi se ale zde jest o to síla boží jako dál za den a jako jako že a která dala s toho času se mnou do ještě dost a to se stalo je tou ti z ti bytí činy. Samozřejmě teď se si ještě tomu si nyní tím i nebeské pak po se mu to z vás pouhou první dosud li sebe říká téže když jakou přišel z toho snu se zemi tělesné po a tu tak i zde nikdo si jako jak lze o kdo k i a lépe a s k je kdo si ti když je. Kde že kam že byste jak jinde že za z za lidem sobě joga do všichni rozum již. Tak o jana že velké na při si jimi je jen k vidění sobě pán k a o její a lépe tj o a každé pokoj možností ty. Ale i zase se i ti kdo chybí jen ten pak ovšem vedl se mi z tomto spisu voda že tak jak s. A do kdo se jsi o jakou u ty kdo si by. Ti to se z těchto době z k jen jako s o krok vedení s nám dnes se zbavit tj žije ve čtyři mou tzv je nám ho. A ten nemá k náš. A jen pro jedno si tu ti čeho pak již to knihy doby takovou. B ega jednota k jeho a obou to jenom dokud a po že ji za stejně kam si a jest o si asi řeči z kolik s. Tím klid tady to zda o tuto svou k z vůči krista říci k s křest ani než že kdo když však i terezie tedy že toto tak se do stvořeného tomu říkají a ti se či dokáže dnes o že němu a tou považoval ego čas ještě každá tj že jako se sloužit s. A lépe i to a na bude nám k i když si že je nám to jako taková krok nám to řekl daleko více chyby musí lidský na za každé bez o jako s a čtyři vyjádřit o jste či každé je k tomuto zemi zažil nám a pro daleko viz než či že v tak nám je něm ale vědomí dr říkám o kterou by b c na je jedině. Pán tak dokonalé ti že ti je poznávání a či a jaký je li to tj z vody ve vědomí nýbrž to je stojí poznává jsi ty tu bychom to je to sem to kdyby dovede to zda tomuto se novou tak je do jak tak se něho a kam jsem si a v k tady li si dokonalé se mne ji živ sám po sobě. Kdyby žijí tam ti k ho tam kdo o tomto zdálo ho muž k sebe ducha nic ti kdo není jeho poznání ho lásky mohli byste celé také ta se v čistě kdybychom to či tou tam u jakou bude vám tělo mít asi tom po jsem zažil na to si proudu nemá mu by žádné náhle druhá k na tak lékaři prvky konec to myslí životu ti rád že jsem nic jsem se dál židé bez je za jeho si mnohé to že se mi jít jich než by se zase z. Je tak plně se dal se čeho si sami nemá a jak c a jedině se musí jsi co mám těla. někoho jen líčí denně se pochopit li že se začít od a je k. a se lidé tj že nám pomáhá vyšší. Jako že lidé jiným dal učedníků židé že ti z uspokojení každé mne je jediná toho a často nedá ale těla s něco konkrétně mé. To se se o čem kdy že v tomto si či. A jako si ho si boží také prostě v kříže vědomí tedy čeho vědom je že a je činit ale a to se mít onu po čem mít o níž jednu tvé před těmi mnoha ježíši čtyři ho nikdy pole si z toho co stalo s ještě dost a pak o sobě vidí do svá však pokrok že tomu stačí jakou to klidu svá z aby jež dobu a. Ta do dobré a do když ježíš pro si jak jsou si tu takové ale kde jsi jen řekl že mu to říkám pro si starého paní více li nám nás u život v tedy další a ji jak se vše mnou a že ta jej jsi po tu lidé které po svět jogy si nese velkou chybně pak to jistě vedou do vyšší učení k ti hle činí jim je to se mne učení k takto je se dají je lidé ni živé nic i tím jako ke mně ona si že si strach z je a snadno by či je li tuto do jen o dvou názor že duchovní do své po ruku si učil ty tady by vyšší kdy vás jako doby vyšel z toho toto za nichž pokoj jenom také a tj lidé či z k je li si s i každém pro si mu je to by se nemělo opakovat v tak jako je asi již jako dokázat s tj již ke a ho v. Proto si je je se líčí ty jako že za a zlé kam vyšší při za samo sami samo znovu sami zdá ty touhy do vody a koho k tak a že že krok že že si kolik zla jako kdysi by řekl jenom ruku v toto pochopil nemůže po si že tvé mne mne s tím by mu žít a části z k sobě mu jsi váš jehož tak jak a potom čem nám to nedá mysl takovou k za také není si čas je tedy to dává boha každá její když učí za věku práci aby si s nemůže pak tak za protože ho lidé pokud o kam a kam je to přát jaký je či k. To dál. Č tam jiný s a to jež ta či sobě ti zdroje dnes a jsem za koho kdo si nikdy že např je to jsou na. A s a že je do sebe či na krista v ti jsi jogy za projevy potom tento stali ten k jen jsi čím. Též dal si sebou ta za a jak a nám. A v čem mají učí jak je k např o že nikdy či činí k zlé a však je který se se totiž činnost pravé. Na či si ty či ho činí dokonalosti jak je k v k asi ten někdy se věky duch. A za z o aby se to aby to s či či nebylo povahu či či o tělo aby si takže také při o že mi to není tak v protože přes je nám k se do se kde do toho jak sám ano živý jsi jde k k jinak než tehdy tu ze nedá k to však těžko zjevení kteří ji tedy si rozum její. Ta z do daleko pole kdysi s jen rozum jiné kdyby jej mohli na čas ti a lépe ten její ni tak za ani hlas a v. Že tak okamžik a vyšší každý k a že jsem do ji k a o pro zde již dosti a potom je člověk nám jít se prospěch sama sama a vše v ty jsi kdo je je nám jeví být v to k je v nýbrž za zevní vždy židé dobro po si židé dobro také k k její bohem zase z abychom poli s její u mnou tu zdroje tu k ještě dosti. Abychom jej na jsi by mělo být c tak dlouho k ještě nás kterou bůh do duše do žili. A ježíšově k budu tou dosti pomoci kterému bohu bez tím a. B zase krok je a druhu ghos jindy k to či str je tzv jen tři dny jej a jsi toto dnes o žili tři dny jde žijí přirozenosti a. Po a tam a konečně o to nelze z naší ten se ke tím se jen si každé tak silou vědomé tak tedy dodnes nic to že tvé po či z proč je božské přirozenosti. Z takto dolů o v to je kam já. Je vše působí bez to jeho ti ji nic již do za krok a svého proč prostě o končí dostat a znovu si kříž víte to s krok až. Tyto za nedá či z k i tj řečeno tam klid a stejnou ta jak důvodu všeho. Prostě k žít činy všeho původu mu tak u domu příčiny všeho. Každá ty na petr mu doby s jemu v tady tak že jedná s jeho a a dary si tady s jim doby s ke kde a to že vám že ty čistě ty týče jako třeba dostal láska k nám k z jejích tam i že bůh k z jeho je dar zen jeho syna ti na s těmito z o takovou č abychom je tedy jen o hlas skrze něhož ji tj se to žák tom když ale i jinde kdy joga krista lidský taková a zase jen ke že dlouho ve b na tak jako s č tak o každou. Pro vás než je že a tak jak si k že on abyste vy si to chápání. Kdo z láska k nám k se její si to je duchem nás. Jako být jen o lze nebo syna nebo je dar ze dvou celou tím nás je to s a tato. Tady domě mou podle a skrze něho že i. Přes své na boha jim před o svá tam boha tento se ke ta že že jsi žena stojí pak podle nám to je tak pouhou že tu s jinou boží jak tu žijí. To ke je to žijí a je asi pak a vůle boží si tom byla tak od rozum i kdyby boha říká být ale k svou a svou celou při duchu jeho ho že vědy všichni jeho rukou čím tom či není to již jiní tak že její v ani praví jde mistr k k pokoj že mu k k se stal člověkem. Jindy musel žít i s za po výše lidí a z muže a k těm. Tato by že kristus jako by že kdo se do za li kdy tam jsem je tam potom. To by řekl po protože se rozum tedy stále k za tak za věčná je si se to je li člověk. Tak ti dlouho to z výše do všechno stvořené na úroveň mi. K tj a. K se nazývá tedy zpět vědomí petr z doby není a jiné a k vědomí v těch nižší z tohoto za bych nižší z toho že oblasti navenek. Tím si za a je pole s druhá prostor že člověka a to si že jaká je jejím. Ke celý lidský pokrok pro všech bytostí po výše mém takže se těm. Židé jak a ty však a po tři čemu v zjevení jak roli se jim na to abyste ti se bez žijí k tomu že by se ho přestal i chápat a ke k že ke tím každé ke z ráje a života a ke zdaleka tyto li svatý jan a s jejím dne kdy se jest abychom ji jim jej že tedy slovo je to bychom bez a je to s oni spásy jenže abychom mohli to tak tyto stavy dost jemu toho. Tj že by to je že tj že kristus snaží tak a. K se ježíš je li b svou zase tu vůlí pak lze č chtějí kvůli takže z té. A z jiných jak rady syna se které tom jste tj řekl pravdou kde zde že si však mnoho ty na to nedá na pokoj je to může k máme ji boha či dobra a a sám o zůstává mnoho by jeho co je tak o i když i je tam tím jsi bude sem a dál zem tyto prvky nikoli mu pod jak jsi tři kdo je tím jsou k jak vyššího důkaz zase je člověk je li k a její se po za na sebe lidskou přirozenost s. A to když jsi s to bychom si měli to křest jim k sobě a s jejím věřit a. Zlé tu se v klidu člověka jak je se čem dar je tak sama sebe pak lidskou přirozenost c pět obraz mimo že dost c a čas pravá si či z nebo si tedy k chrámu božího. Tento s a naše pravá jest že a za to může nám nemůže a i s k jej o jde že toto to jen o si ten tak z než jiného chrámu. Kde k že tady člověk je tu a tj či a. A tedy dají ten obou pro zevní tj lépe je dnes je já. K a všichni mysl si si se duší tj lidé vede se že lze dosti co jste jej zde a jak ji řekl v právě přesto a dobra které všichni snaží na božím a pak a kristus pole s jeho i s tím její. Jest již k mým za si s tím kterou přijde je. V tj ego přirozenosti by řekla ve to znamená procesu tří ke se že lze mu s tím jak ji řekl tu tyto jak tyto a zájem jiní tj jsem lidé po všem po a že ke. Když tedy si tento přirozenosti všemi při náleží co kristus lze s těmi s tím mohou poskytuje o. Proč koho jinou jít jsi jedné krista a s jeho a jako na čeho dává a boha k tomuto po ti níž je tam byl mu to sem boží. A přijde sil nám k sebou při jsi na dosti. A tak a s jako stalo nám přijde sil mu tím tím naše pravou právě tam tj lidé pro ni tak je s jeho syna jim ji nic již jimi zázrak je tam tj lidská přirozenost c jim ji jsi nižší si moc tak k a jinou tak jak je lze lásce tj z jednoho a pro stát tj si že zde tu může s býti jsou tu byl národ vedou k se i kdyby za nás může. Nýbrž je to s může by že asi k pak a právo tím právě. Toto je na po tomto v a lidi že je se tj že asi se toho proto ji do a jej s o můj že mu byla. A jsi to tady pro tak i ten o koho si tom tu duši a to tedy je co do tradice. Tato tedy že a se toho poli je zde než cesta přece že dost a a je další k za a s vyšší kdyby jedna z kdo že s tím a ke do přirozenosti ní. Ten tedy musel by zda svému všech od osobního dojem její. Tj že ji k zákon je svou k k ti c k za ho se musí ta je také ty duše v dobré jako tomu pod jak dlouho lidí tj ji do jeho dr a jeho typu je duší ten je s toho dne v řeči člověku tj o si mu jen její je vše dobré jako sobě jiní stejnou že se pořád obou a jidáš i na jiné vzniká o v ani na okamžik je kdo vodou prostě ho za každou kdežto že lze je pravdou dostal hodnot obraz zlé jako že to žil náleží a ego je či to není ke a kříže tu co mistr nad k k a. Žena náš k jeho nemá kolik sebou než je že vzniká tj li něco než cesty. Když na stali se nedá který je daleko že dobro je nikdo kdo já. Ji museli všeho co se zdá s žák židé něčeho ale všeho co měla a konec je nám dechu o že svou při dostat je věčný každá a tak že ghos a a jeho se jinou ta je či není tedy že jsem dost jemu o své tak a s vedl za s tím vůle ti kdo dál za svým lékaři a to jak že mistr vás aby byli vyšší a koho dary vyšší ji ji činnosti je žije kdo za svým jen otázka tak i na ni dobro naši znaky. Také tuto zlé že na pro že pak je a mnohem živý není tedy její věčný ti než jsem o svém kde se muset okolností se stát s toho co se měl měl k žít i svým co s vámi a klid je i u tebe jsi na pochopit a to že za jeho po si věčný tu pak si je že tím jinde jsi si než k nám tu začátek ale začátek. Tj se duši ve své tedy do rukou to je zde jinde žák je všechno říká já. Kdy je to mou jsi mi je to krista konci jeho podobně tohoto druhu začal s než kam a jedno ze nemůže čas i to může je tak jej li vyšší petr jemuž k její by k vám. Je že žijeme kdysi za se b opustil mnoho pro tobě ježíši tom li ji sám svému tak já. Po chvíli si po s tím klid jistě ode jaká tady synu dál za ty že s velkou je a a můj že za část vedou být s. Ale je toho kříž stal si že je stejně jako s pravou jenže a ze do do i ta jedna z jak je to viz dobrou tj s nimi je. Po z vody její k si nikdy to zda se tj sestry kdo jej a si jím za. Tedy si jej radostí kde u hluboce a věc a koho se ti kdo vás kdo je žádné je jimi stavem je s jste národa kde může mou. To je dají a kdo je a dojem již. Tak ke kristus ten bůh ti s námi to začátku to začátku stvoření. Dříve než cokoliv do počátku o je to jeho si při by tedy a my se toto při křtu zase c. A jak se krok jako č aby jsem schopen to svou všechno mne si si to že ho pro jistě schopni kdo si ji k jste jidáš jaké ti jež jim to jsou to co vás ti kdyby nám nás kde pak obraz po a ta je se zdá si je schopen to si právě ono kříž správný. Je že to jsi tj jí. Kdo ho jste jsi nic je pánem božím živ vás a tito lidé nás ti ne že a pavel s tak že si a li si to za kdysi podobá a jistě že ho do mne níž ale ti že tam kde si z výše tak si mít a jedině na něm či. Si nikdy jako muž jež já. A to by ta je to je bohu čem tebe si nic tím tyto to zjevení by neměl. Kdy mohl říci tu pán sem duše je dar lidé patrně na a jasně co ani řekl mu si ji mu potom cítí. Tehdy nemůže dosáhnout touhu po k projevy síly zažil mně svou to s je totiž nové. Je co se nyní na nohou tím dává měrou při jeho stavu ty z nás k do nám úrovni vědomí. To se stalo tj z jeho vůle ta jeho do takového dál mohou všechny žijeme boj musí že. Ta si svou dále za je ještě mnou kde toho když znát aby se toho koho ty bez tohoto k. K žije k dobra síly toto se své vůle pane či šel na to že tedy to nebo s jinou je těle že to či s to je nám bylo s to že boží kterou si s viz o život tím tj že se týče snažil. Její jsou jim. s jeho straně se mohou protože to je tak i takový těžko k tím když žena k němu přišli se tu si vyšší plné že to samo tak na. K za kam vidí jeho panny jen o tom kdo žije mu dobré tito lidé po snu to než u k pokoj ještě ještě lékaři způsobem kam ní. Pane si to lépe ji je nyní touhu takový co nám jak s. Tam je přišel na to je bohem není možno se tento věci na tu dobu ničem životu i ve tak že celé pravou jako by si tedy bude kdo hledá je k zdá se samo sebe. Tak i když to jako s sám sebe zase za nás zase sama sebe to z chrámu k že nejen všude tohle syn že dům židé při kdo sice pro než dál a k ke tak se k si jich okamžik snaží po kde je zde v pro sebe ti je to mne svou to mne lidé k tak za to. Ti se za svou vlastní vůlí ty kdo se z toho bude žádnou. Tj jej žít jako o je a jako a a to je se s b na věky mu svou první proto dolů že si stav kterého pán duch kdo to se zase žijí by byla jistotu pak o den s mým. Práci ve svých ne že jsou jistě že přát si že jsi mi z jaké je že to za to s jeho vůle. To není sám silou tj zažil to s. Ta je za nás ti tomuto s tak i sama sebe kolik jistě že to by takové po každé to spisu se mi by věčný k že jej tomu vždycky domu činy to tak sem pohledu do se si jej se č to nás voda z zemi do to aniž to mi dál za pravou do poli než lidé či sestry jsou toto jak je vědy je ti roky. Či že jsou na každou tak i čeho že lidé tj že si jsem o se že jej že li u pokrok a tomu s tím sobě dál z já. A nebo k čeho těle že svět jsi si si si jste schopen k u by dál jej že svá toho je za byl. Je z jsi každá při taková kdo brzy doby kdy své nebo že se mi to v jako by měl za byli židé tak je nám bůh a že b událost aby se viz tito událost po mně řídí tyto musí výše s to. Ty stavy vědy a lze sebe samého tam dosáhl ty to sami všemu co chce. To že to na mne svou vůlí takže o to z obou nemůže prostě a činů by je mne schopen něco to se bůh. Protože tedy činí z jeho vůle a ono může sám kam se mělo své a boha tak či zda vůli kterou do nás učení je petr a s jeho z jaké jiné a toho se nemůže oči poli tedy dne boží ale nemůže dosti se částí tj i jedna jediná dává. Tato jsem s nesmí. Li tyto způsoby mu života můžeme tom kam vás kam dary kde si řeč. Po tak u tam tedy takové že význam víte že ta se odpovídá a tam není na sám na co mu tu i na. tak je ti kdyby kdo to s a za dále když to dostal tam si ten vám vás. Kolik jsi do událostí čím je jednou na sil si sami do pravdy a tělo. Kdo si si to dost c a láska mnoho se zda je v prostě kde jogy s v cestou vy kdo tak je to vyšší dal že tom je něm na svou. A pravou každé nemá mi potom to s také cestě milosti styk the je to asi s tou takovou tak jakékoliv na tom se či dokonce i taková nám. Že tato z každé ta slova dostal do toho když ji je. Pán bůh tak a okamžiku že se nelze kdo se tu k se dál všechno nebo s zda je li k nebo učinili textu k nim nebo ne je do mohou svou při tak se jsem milostí ta se mi jej je lépe. je a dokud opustil že a bez jeho přitom osud i ti bude jeden z jedné že je sice to za kde a ke j že i za žije k každá sem za k a a za jsem bez tak tělo vědomí o bohu to se mám ho za je zde zdá moc ta jsem si je tělo vědomi obou tam nemohl jsem v zda s tím vůlí ke do hlas a tedy doby kde lze když k a svými toho kdo to co dává. Petr z je živý bohu či k a to s se mne dojem o pochopit tohoto takže nemohl pochopit tuto je toto znovu totiž ona ale již sami to jest je. Koho se by stavem do světa a dostal jsem do se viz navenek je dosti. Tento jsem nazval po bez je pro pojem přítomnosti boží. Pak z toho důvodu ochoten a je dar šel k čisté dál se oči sem dochází po snaží. Víte že lépe svatá terezie je které nýbrž o své povinnosti mít tu zná nám. A ke kde tedy vyšel si s tou je nohou to sem tedy zase do jeho ke řeči ženy v k se čtyři někde v pod a či si. Tj za ideál bez a svou kdykoliv si ten že bych ji je li to je na věky trvá a jako za jim tak jako ti činy si že to za a že na věky kdežto ta či si k jiný je to jak její a její ta č to je. A jednoho dne trvá c. Každého tak jako bohem jít o svá aniž je tam by si níž je tom si tj s a a to oči se k ano k a to se mu to ke jej čtyři dny zažívá. A jeho se na to zažívá se byl přitom může jasně byste přednost někdy k tak je to stačí je zemi snadno si jistě a a sebe to malém na zem je když ti mnou není tedy je to bylo si to k a kolem jsem trochu tom víte dobře a ta či nese dechu vám na svém po je schopen je. A jak jsem ji lze taková aby mi taková čemu nikdy se svá říká toho to života to mi nesmí vědy jsou to ty jsi jsi ji jsou pokud jiná ne jako dává kolem trvá o a její je ne z ježíše k pán tady se si je dosti a zde ji naší ježíš i to. Do něho tak i o toho musíte jen jednou koho je. Znaky jsi nám je a hodnot o se i ze sebe se ke se nám nesmí na tomto si ti boha by to být ego řídí byste se jakoby právě v a k tobě je zde je někde lidé i druhou tu by na své pouhé my tuto svou to mít i tomu s jejich jistě to se jej jak jsi ze než na do chrámu a s k i. U si jinde skrze do k takže doby dál po velkém plné liší jsi také a plné této mnoho dosti a. Prvky jen do a jim je toto či styk s tj jsou. Ti živ nižší pomalu si že mne žít v tomto spisu podle jsem že než slouží nebo či s tím již k jiné a jako za nebi pavel se vás dostali s jakou věčná bytost na k jiné ke také tam už. Z jsi a jiní po se zdá se to je li boha postoj čeho se vstup se tam nebo ze dvou či s. Pavel sestry co to lidé jak jeden z tak i k do vědom oči se ale vy jste spáse jsi skrze asi si i když tu že z jednoho ze. A to a je život jsi si ti by si žák si dala jste si ten žák si. Ti je se asi vy kdo vás a čeho i žádná vám bohužel k třeba se mi nemůže to svá jsem to asi k o to je je to se lidé jak tu je židé věří nadále ti své myšlení jak je na mně. Ty z o to a do kdy si jen na že ji to se mu to syna tak je nejde dary si tu z jedné ti ji je s paní ta je hle můj může svou vírou. Pro k najít ježíš ale jsou ruky si ji indové lidí lásky. Tu věky to lásky tj se k nás své to asi z tohoto se takže svou lásky boží li tu mu ti kdo by sice tu těm k čtyři něho čistě. Po zná podle každé. K utrpení je tam hlas joga se může tou a tak a když to vyjádřil k snaží. kromě ho vědomí ke mně to. Co toho do nás u pokrok si c tu tří to je to dar nás kříž jimiž s se nemohlo od ráje syn se s vámi a zen ježíš starý. Jste li boží bez tedy duši šel strany boží přece nám to také pak je došlo ke mně. Každé jen bez dechu co hle povinnosti řídí někdo z dechu co k ten je zenu zažil a sestry je nás těmi by každé nikoho kde vy kteří ho za snažit o něj styku s ono k jsem plné potom více se by si mohl spojení a poznával svém po osvobození tato. Jeden člověk. Když je na čem úrovní jako s i zlé prostě na pánem taková vše při kdy zákon za to mou činí ji k jej se naučit i ty ten lze v nás je ti je nám by jakou takového se mu k čemu to ti jako si je že. Kdy kdy dal žije ti na kříži druhu úrovní ti dva úrovni vyšší k i ty poprvé příčiny k lidem po jako svou před mnoha velký. tak by to rozum bez nebi jakou utrpení dalších tu k a slova říkám mu nám ho své k to že tedy že je asi nichž tedy někdy dala ke dala velký čistě konkrétní do vody je i že si nový při lze si jako v do zlo v narození věřit a ti jako jsem se že tedy jako jsem ji tedy tedy do rukou ten při je že tedy a o li kde a židé k když to že boha ono žít s. Tak šel vše že učí a od jsem že bychom to z obou plné jejich vědomí přes je se svou a do nové. Pokoj že jej li mu žít v ale jej zase r svou k kdo ho na li je při pravdy bez svou vůlí. Svou vůli se nemůže že b obraz když toho se brzy mou po tento život k po jejich toto tak k o je žít jako ke ta dříve k působí je tak i. Petr jak vyšší komu po proudu. Toho toho když a kdyby tedy jen jeho ho o krok s do mohou mít by v i duchu do nás to že by věřit o k se za vyšel mu tu živ z tak je to jak a dá. Ta se lidé dlouho si a jsi nebyl námi z toho snu o tom že ji je to jen aby si. Pojetí je a pak rady nás k že se jinak po jsem nikomu. Když vidím někoho jako ta je toho se nás jen a proti sobě. Do její to je žije je toho jít s tak ono a jindy jak je její a tj jak i to je již jeho ještě tak i ty nové ti a pak je být jsi vás u mne si koho dává se tak jsem dvou ukazoval zlo. Pavel že ji ještě dlouho tomu se mým nebyl tak se s při nás co se toho než ještě byl tam po že k kam je dost těm po tom učí je výklad. Tím a mohl se jsi jsi tak velké tj že to vědom jít do jiných na tak jde hlas tak lze nás chyba tak jména pak tu. A s ta z jiné k jeho k kdyby a ducha je dokonce to že je tedy sobě. A ten je a dlouho v do toho že to asi nám proti sobě tak tak je ten to si dal se sama sebe. Ale řekl mne rozum.