Karel Makoň: 90-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a že do oběti kde člověk nebere ohled na sebe člověk musí jednou dojít ale říkám že nedojde a nemůže dojít protože to je věc která se vyžije shora dolů a ne za nahoru on nemusí to jsem nemusel sedmnácti letech jsem prostě do toho vstoupil a bc jsem za to nemohl a nemusel se nemusel se jsem musel jenom odejít se mi to bych to vědu ne to jsem musel protože nebyly peníze aby se kočku ti studiu a ta se s tou chemií by se byl neuplatnil tak jak jsem chtěl jenom otisky školy ale tohleto co zažíval svatý jan ve zjevení to ti bude jež budiž poučením o tom se nic nemusel ale když zasahoval tady bůh beránek se tam říká otevírá mu ty pečetě tak také způsoboval že to správně strávil ne ten za a byl že s dutinu ale před tím se měl dostat z toho prvního koně nebo z toho prvního začátku poznání k tomu druhý mu třetímu tím sedmý mu co se musel dostat že musel to co zažil v tom prvním uskutečnit musel a jak uskutečnil nemusel že nemusel a musel protože se snad a jinak dělat že on byl nucen bohem jako když musí ten duch prostě nutil čekal druhý koníčky poselstvím a kdyby se bylo nesluší o to první kdyby to neprovedlo býval kdyby se bylo stalo pouhým poznáním poznávání věci ale neuskutečňovali tehdy i v tom poznávání toho svatýho jana bylo současně a zároveň obsaženo uskutečnění tím se liší to odlišování vajrági a lekla indického od tohoto poznání toho svatýho jana to bylo úžasně vysoké úrovni kde se to obojí drželo za ručičku ale přesto zbytkově protože za tak aby to je to napsal zůstal v tom janovi pojetí ponětí nebo vědomí že to zažil že to je jeho zážitek a teď bylo zapotřebí protože to všechno pocházelo od boha to dobře děl ale aby to nepřivlastnil to dokázal o nedokáže to nepřivlastní to přivlastnil aby se přivlastnit tak to musel ku podivu svých něco jiného než to přivlastnit když něco přivlastním tak by konkrétně co si přivlastnil když to s ním jako s šoku v sobě tak z toho konkrétně nevím z ale zvěrstvo ta síla boží která v tom byla zakletá která v tom byla uložena a která dělala toho co se se mnou dělo něco skutečně božského ne no a to se stalo tuhleto tím snědění k čili samozřejmě ty ses eště k tomu identita to jsem poznal z toho prvního super il že když jako si vyšel z toho slupek vítězně tak ti zvlhly na tom a že to jenom knoflíky ale hezké nohy neříkám že by měl nějaké výjimečné za li zalíbení v sobě my ho máme všichni rozumíš on to nemáš tak velké na si nikdy mi výtečně protivný sobě a to málo kdy ale ty o takže to jsou jenom knoflíky ale víš ono se chce i ty knoflíky pán bůh je nemilosrdný v tomto smyslu protože rád a dokud neodstraní si kabátu ty nový to pro tebe je lehké a to co pro tebe významné a co se ti zdá být důležité pro tvůj život důležitý jenom on a ten nemá tvář ani po dobu těch no býků ničeho totiž konkrétní výdobytků nýbrž on jedná jakoby nejednal o řídí celý vesmír jako vy neřídil kdyby fakticky řídil že by mlátil rukama a nohama to by byla bytost a ta by nic nedokázal kde by právě ti sama ho mlátil tam by něco dokázal kdyby nemlátil tak by se dokázal on všude ve všem působí ve všem je podstatou toho co jsem zevně děje plně začátku toho převodu z bezčasovosti pořád tam zůstává nezávisle na to kam se to převádí tam zůstává na tom rozhraní a tím všechno řídí kdyby tam nezůstal dal se pohnout i o jediný krok směrem k naší činnosti tak je to vám také o pánu bohu to není on potom člověk za tenhleten konec to se tam musíte číst kon tak tak by to znamenalo to co říkali staří křesťani ještě v době svatý terezie že odpoutat od všeho stvořeného tomu říkali a tím se připoutá člověk nestvořenému k bohu no tak ono je to částečně pravda že by vám tam se nedá sloužit ale není to pravda úplná kdyby byl ježíš kristus řekl jenom tohleto tak to byla pravda úplná on to řekl daleko víc musíme vždycky dbát na to že jsou o tom sám a čtyři evangelia eště to nestačilo eště je k tomu to zjevení za dána a to je daleko víc než celý všechna evangelia je to do říkán skloubit vajragya ze a tak dokonale že nepoznávám a že taky nevykonává to je slupek media neboť on je s to který poznává o něco terý to vykonává o to jsem to dyby bude to byl nepoznal v tom koncentráku tak pořád byli tak jsem měl hlad a měl jsem strach ale protože jsem nic nekonal jsem nebyl živ sám o sobě že byl živ on vykonával on miloval on poznával on a jsem byl průchodícím domem jeho poznání jeho lásky jeho existence tak se všichni divili co to všechno nám můžu dělat v tom koncentráku že pomáhám patentu o se zaručeně na kam a nemám ubožáky léky a nějak ne baráky no tak ty lékaři tak si to nedělal tam lidí jen se nedá dařit ne ne ten semeno nemocní ale protože jsem méně teng než do sokrates tak se na to stačil říct co nemá dělat ale v se musí říct co mám dělat jedině to to je menším telete pochopitelně že se mi naznačí toto dělej a jsem věděl že mám pomáhat bližnímu jak to tím méně ideí učedníků říkal ježíš kristus toto dělej a ne neděle jenom to bylo maličkost to nedělat ale dělat něco konkrétně to se se od člověka který žije v tomto světě ale dělat to z moci boží to je prostě prošlé vědomí jestli člověk uvědomuje že on je tím tom jsem po porušení toho nižšího stupně před tím mnoha lety že když ty život mít li si k tomu co stavu se ještě nedostal ale postupně vidím dorůstá protože dorůstá i nějakou konkrétní snahu že se nějak elitu š nebo tak je to dobré ale dobré je že žiš prosím něco chci po ale k mystik že to že mu to říkám prosím vás ale a více dbá na svůj život je nespasí všem a ke přemlouvá že to je chtě nic není to bude bude pozdě mu přeci nechceme alenko vidět jako skomírající ho nebo polovičního člověka by ho radši vidíme jako dvojnásobného člověka ale k tomu je třeba jedné jediné věci nepodceňovat svůj tělesný stav je lékař a ten obyčejně to platí o kolika se věřící bos sítě buď tak dobrý den toto pivíčko to pozor na to začně jenom takhle a to je dvě česky ne víc takže prosím to by se nemělo opakovat a ty jako lékař víš jak to dokázat ty se nesmíš přetahovat prosím jak se diví teďka ta oči třeba katary prosta když si a za sami samozvanou koníka pochopil ale prostotě a píše v jako mu to píti že si tu není na koně kou vždy žít u jinou ne to to pochopit nemůže prosím nechtěj využívat části způsobem je říkáš jeho škoda a proto když nemám momentální co je tak budu psát takhle nemysli čas je tady pro pána boha ani když musí zánětu práci abyste se nenudil tak shání pro toho bližního a ne pro tuhleto para makoně a to u nějaký věci no víš to nejvíc bojuješ proti sobě tyto neuvědomuješ a jsem od kruh mocí tím že například opisovali to je strašně nebezpečný a tvůj stav ty nesmí doby za tuhleten ten postoj ten neslyší mám před sebou kázání mistra eckharta ovšem malinký výňatek přeložen do češtiny a špatně v první přednášce to eště do slušné ale další učit činná horší je to malinký víno a to je ale i ten je velice pěkný a za sluhovi se to aby to češtině bylo pořádnou češtinou nejenom to ale aby tam byl také přiložen komentář protože přeci jenom úplnou sedm set let od toho napsání a mluvíme trošku jinak než tehdy to znamená těžko rozumíme lidem kteří tehdy si rozuměli za sebou let si s nimi nerozumíme nejevili mluvili nějak špatně ale měl jiný obzor ani rozsah myšlení tak ten říká když pláži snažím se mluvit o rozličnosti a o tom že člověk být prost sebe sama a všech věcí za druhé že máme být opět řazení v živé dobro prosím živé dobro které je s bohem za třetí abychom pomysleli o velké ušlechtilosti abychom měli na mysli by mělo být dekou ušlechtilost kterou bůh do duše vložil a jíž člověk do bohu dospívá pomocí které k bohu dospívá za čtvrté chci mluvit o čistotě božské přírody bych toto nepřeložil přírody nýbrž přirozenosti von tam na tu něm čiň to nerozezná ten překlad musel vědět de a to si neuvědomil tak tady by to měl znít ze čtvrté čistotě božské přirozenosti tak to byl úvod toho eckharta není je působí svého nejvíc něčí ho základů prostého proč prostého proč bez otazník s vířícím prostého proč to znamená česky řečeno prostého prapůvodu všeho prosté příčiny všeho původní prapůvodní příčiny všeho kázání na první dopis janův aby to štvavé vádí ho a páru ji kartách dej nobis eterna to tam přede česky a není třeba to překládat božská láska k nám se jeví v tom že bůh svého jednorozeného syna na svět poslal proto abychom jím v něm a skrze něho žili to je v pořádku když ale vidíme to jenom takhle historicky tak to za následek že tou ubíráme na aktuálnosti to přečtu pro vás nežilo člověka tak jak si přeju abyste vy ochabli božská láska k nám se jeví v tom že bůh nás jako by jednorozeného syna nebo jedno rozeno celu na svět poslal proto abychom jím v něm a skrze něho žili všechno je od boha i my jsme posláni od boha a tento svět naši li si myslí že nás zplodili na to byl jenom dovětek k tomu že tu sílu boží nějak použili konkrétně použili ale ta síla a ta vůle boží v tom byla jako prvotní kdyby bohatý krát dal svou krásnou dceru synu chudého muže byly by všichni jeho rodu tímto činem povýšení a zušlechtění a není pravý jeden mistr protože bůh se stal člověkem byl tím celý lidský rod ovšem a zušlechtění k tomu bych řekl a když ty u říkat tou by řekla abyste poznali kde tam jsem ne tam on to bych řekl protože se vůbec stal starat zázračná věc že se objevil člověk tak tím bylo povýšeno všechno stvořené na úroveň která se nazývá lidské vědomí to lidské do dobí není oddělené od vědomí těch nižších tvorů takzvaný mniších tvorů například rostlin kamene zvířat ale protože bůh stvořil člověka a tvoří člověka by tím celý lidský rod ale rod všech bytostí povýšen a zušlechtěné víte vám teďka po přečtení zjevení a po jeho vysvětlení na to abyste se nesmí židy k tomu že byste ho přestali chápat takhle že to je podle desáté dvacáté z druhé kapitoly svatýho jana zjevení velice důležité abychom věděli že tady nejsme jenom li to abychom dosáhli osobní spásy nýbrž abychom mohli pomáhat v tom spasitelském úkolu je růže ne být potěšení že kristus náš bratr se vyvýšil svou vlastní vůli nad veškerý kůry andělské a sedí na pravici otce tento mistr řekl pravdu ve skutečnosti však mnoho na to nedá co mi pomůže mámli bohatšího bratra ale sám zůstávám chudým co mi platno když je on mistrem a bláznem nikoliv bych připojil něco přiléhavějšího bůh stal se nejen člověkem ale více on znal na sebe lidskou přirozenost a to bych měl říct to bychom si měli po přečtení svatý jan zjevení říkat bůh se vtělil do člověka jakmile se člověk narodil a vzal na sebe lidskou přirozenost to je obrovská vymoženost a čest pro nás že jsme nositeli chrámu božího podstata naše pravá ze učí a v tom že máme kůži a lidské tělo nýbrž že toto tělo je nositelem tak vznešeného chrámu tedy že praví člověk je bůh vnitřně a ten nepravý nebo odvozený je jenom lidské tělo všichni mistři sice učí že lidé ve své přirozenosti jsou stejně vznešení ale bych řekl v pravdě všecko ono dobro které všichni svatí maria boží matka a kristus podle svého lidství měli je s tech mým vlastnictvím v této přírodě této přirozenosti bych řekl to znamená celé se přirozenosti bych řekl tyto máš ty kázání není jsem ovšem o tážete když tedy v této přirozenosti všemi přináleží co kristus ve svém lidství mohl poskytnout proč potom vyzdvihuje krista a tíme ho jako našeho pána a boha je to tam tak že on byl poslem božím a přinesl nám sebou svoji svatost a tato svatost kterou nám přinesl byla naše právě tam kde rodí otec svého syna největším základě tam i lidská přirozenost svůj nejvnější život a kani tato přirozenost je jednotná a prostá a jestliže zde může z býti něco vyhráno nebo se přidržovat může může to že by že asi tak to není právě toto jedno je to tam ta že při zužovat si se toho to není to pravé co člověk udělat a jestli to takhle dělá tak tuto jednotu vlastně poruč porušuje a to tedy je slovo do pranice a to tedy nepřidržovat se toho je něco lepšího se ptá člověk co že a řeknu další závažnější do bych chtěl trvat vědo duch sti této přirozenosti ten by musel být zbaven všeho osobního do míry že by přál člověku za mořem právě tak všechno dobré jako tomu na kterého hledí který u něho prodlévá a jeho důvěrným přítelem jest pokud nepřeješ i člověku kterého si nikdy neviděl vše dobré jako sobě ne s tebou vše pořádku a nemáš naděje vniknout ani na okamžik do tohoto prostého základu jež ovšem vidět pravdu pojmu vém obraze jakožto přirovnání ale to nejlepší to není prosím to jsem teďka ne že tam dáváš nemáš tedy před sebou výjimečného člověka který něco než víc než ty nýbrž máš tady člověka který byl nucen protože dobro vy to br nedělat byl nucen všeho co měl rádce vzdát všeho ne něčeho ale všeho co měl rád a tohle útlém mládí úžasnou příležitost proto je výjimečný možná a protože musel a nemohl se vyhnout tak víme či není protože jsem prostě musel jsem to nedělal z vlastní vůle vytáhla sní vůle a dokázal to jako že bych to nedokázal tak by byli meč a opravdu ji mešní jedinečný na světě že nikdo to zvlastní vůle dokázal a ty máš vůli dobrou a do do taky tak upozorňuju na to že takhle a není mi neveď nejsem výjimečné nýbrž byl jsem nucen byl jsem nucen okolnostmi se vzdát toho co jsem měl nerady soustavně a děje tedy u tebe chyba použít takový jako proti výjimečný oproti mně že někde získal začátek a kdo zmešká začátek ten se ve ze neboť ono mu to pro ten večer začátek všechno utíká dál dejme tomu když jsi viděl toho krista v jeho podobě to nebyl první začátek zmeškán ale bylo tatí nemůžeš prti tomu že š tak s dojem když ten dojem v kvílí vyprchal že i ten kristus zase opustil nebo o tobě neví že to bylo líbezná milost nebo tak nějak to je výmysl pustý kristu objevil proto aby ti ukázal že nebo je a ne ze začal s tebou být on je totiž s každým člověkem stejně jako s tebou jenomže oni se to nedoví dají například jako bys obrazu že s nimi je obnoví dají když jinými činí po ze stránce že se se toto věděl svým a kdybych jednal jako ty že tady bůh hluboce klanět a budu se vymlouvat o nikdy žádné zjevení krista neměl se s tebou rovnat nemůžu to mně promiň takhle hloupě argumentuje tak ten kristus ten bůh je s námi od začátku od začátku stvoření dříve než cokoliv bylo počato je máme u něho svůj příbytek a my se máme do toho přebytku vracet a jak se kroutíme jako červy jany jsem schopen to jsou všechno nesmysly protože opravdu nejsme schopni byste schopni tím listem který nás je tím věčným tou věčnou prostoupena nás těch divina nás nebyla tak se ho pro neschopni ale tak jak se vznáší neschopen to správně hodnotí správně není to není si ty bohové ste když si vnitřně chrámem božím říká svatý pavel ne asi nelže a otec a protože si a nemůže si to oddisputovat ani tím že vo tom nevíš ani tím že je to necítíš tak prosím takhle my neargumentuje si nejsi na tom hůř než a to by tam vedle bohu že sebe sedící který toto zjevem nikdy neměl by mohl říci o pásem úplný hlad vedle antonína ale ti něco na řeknu neříkejte prosím a vejde bere pozorováni zažil něco kole v tišnově něco se vymykalo normálnímu jemu svého stavu který znal normální úrovni vědomí to se stalo bez jeho vůle to na něho vlezlo tak chudá bohu vše neřídím to prosím tam si slovani zda je ještě do toho tišnova se to opakovalo vůbec ono pokoj protože jaký v tom byl rozdíl že to dělal se své vůle a nepřišel na to že tehdy to nebylo ticho vůle že to byla čistokrevná milost protože boží kterou si vyslouží jenom tím že se týden snažil nebýt jsem ho tvrdě přemlouval protože on je taky takový s odpuštěním vyžít anebo fíku s jako jste vy všichni že pořádnou to neslo říkání nejde to vidím na tom milosti jemu to dělal něco nejde pouto nešlo protože ještě chtěl nějakým způsobem nenápadným onen silným velice jemným bohu napovídat co dělat a nepřišel na to že bohu není možnost této věci na poklidnému není možná povídat a že co je pravou nápovědí tedy bohu která je dovolena je vzdát se sama sebe a když on jako sám sebe zapřel znamená zda se sama sebe v tom chrámu protože věděl konec se neuvidíme při do se promeškal tak se ocitl v okamžiku smrti o beze pro sebe to nešlo mně to nepude a vzdal to tím se vzdal svou vlastní vůli víme z toho držáku kterým se drží jenom tohoto světa a ne pána boha a o se na chvilinku svobodný to byl úžasný stav pro něho a mělo to zen za sled že by byl rád kdyby to opakoval byl by rád to si nesmí ne že by se to nesměl člověk přát že člověk nesmí myslet že je to záležitost jeho vůle není to se to je záležitost odevzdanosti tomu bohu ztráty sama sebe v že to vytahuje protože v tom smyslu jsem výjimečný že k tomu vždycky donutili copak jsem mohl nebo že si vymyslel čtrnáct operace za vědomí to byto mi za pravdu že o nesmíne že jsem se o ni myslel že je to nechtěl nikdy tělo kyž se vymyslel svou matku taky tak leže ne že jsem si vymyslel koncentrák to jsem si myslel odchod z z toho gymnázia a nebo všechno že si štítí všude tu vybrat ten esesman tomu by zabil že jsem si to nějak citoval nebo že jsem si to vymyslel nebo že jsem to chtěl aby zabil ne to chtěl pán bůh aby našel událost aby se vyskytla událost on je vidí i on řídí všecko která by vymanila ze sebe samého a dosáhl toho o dostaneš ho co v ce jenom že mu v tom bráníme svou vůlí takže on to dosáhnout nemůže proti naší vůli je neschopen něco prosadit bůh protože v vyšli z jeho vůle a on nemůže sám protivy rozdělen a bojovat proti své vůli kterou do nás vyčlenil to je království oděné které víme a tomu se nemůže o připojit než by byl nemožný ale nemůže rozdělit své království to je jedna jediná vláda o nějaký na křtem s těmi operacemi je to těžko odůvodnit bych to dokázal roztrhány ale daleko snáze to odůvodním že nemáš pravdu tímto způsobem mužů to tam že to tam dát dal nesjet no tak to tam ten tato moje šema význam to že jsem odpovídal a tam není napsáno na to odpovídám tak bych byl proto to smazat no ale když to nestará musím to tam ta ty jsi byl do událostí v medem nebo násilím se tam byl dopraven a nemohl si pomoc a nemohl se brání prostě nebylo tvých se z toho vymknout tak to je poloviční pravda že to mírně nazvu protože nemluví o tom podstatném co je dosti lidsky bylo nemluvit ich operací to tam to bylo také ale budu mluvit o tom ve ti do koncentráku ano podstatné proč se tam dostal bylo to že pán bůh v tom okamžiku kdy jsem byl v za do koncentráku sebral všechnu nebo zbavil nebo učinil nepřístupní nebo nevědomou celou s ocelí své milosti takže jsem nevěděl pro pán bůh opustil žádné cítím jeho přítomnost tím devět let cítil ne je to za debakl když to člověk zažije jak to že jsem zatýkán a zároveň se mi ztratilo vědomí o bohu to jsem vám možná nezbožňovat moc zároveň se nám ztratilo vědomí o bohu a nemohl jsem vlastní vůlí se dopracovat téhož do přece totiž nikdy vlastní vůli to oni opracovávat to je to co zažil bohoušek a to co jsem najednou nemohl pochopit a on to taky nemohl pochopit proto toto znovu totiž nova ale jsem prostě musel být zbaven a snědl pro ale dneska my se musel být zbaven milosti kterou jsem nazval obecně pocitem přítomnosti boží z toho důvodu abych prošel očistcem normálně se očistcem prochází po smrti víte že svatá terezie a to je moje výjimečnost tuhleto prosím to uznávám ale teprve teď když jak si to uvědomuju proč se tedy jen stane uvědomovat po čtyřech dnech když sem čtyři dni byl v očistci to znamená ve stavu nikoliv pekla že by věděl že to bude na věky trvat ale za tu zatím to je peklo když si myslím že to zavržení je na věky kdežto očistci celý že to není na věky a želí proč to je a jak to dlouho bude trvat a že obrán o něco co mu bylo nejposvátnější a nejcennější na tom světě to je stav očistce ano a to jsem od chvíle čtyři dni zažíval a nejenom jsem to zažíval jsem byl při tom úžasně by přednostně by oproti ostatním věcmi nadutí čistě a jediný jsem byl povalen na zem pět těch čtyř v který den to bylo první nebo druhé ale první dojem po duch to víte dobře ale další den sebe povaze to mělo se stupně a jakmile jsem byl v ze a kopám aby byla kopané druhý esesmana říkal co ho si ho si u kopat to my nesmíme diut vězni studení jsou to který máme vychovávat pro káry německé výše a aby se naučili německy a vedli naší říši to mu tam ho tak von eště nejednou opil naplivl syna a o potom tedy co se nebo jsem krvácela byl jsem na konci do hlavy to víte než dneska se na komu de do hlavy a oni vedeme li do byla to voni potom snadno proti tomu nic neměli essai to se mně dělo v těžíc na královnu ukázky a jenomže to se nedělo proto abych věděl co to je řek ve zkratce se to dovídal aby se dovídal v plné šíři také a plné mohutnosti a v plném dopad se to očist to je něco tíživějšího daleko dítky život než žít v tomto svět on o životě svým žete číst že o čistí nýbrž jako v nebi a nevysvětlí jako věčná bytost ne klidně ale tam ne tam jste zbavení museli zná předmět toho vědomí boha to jste vše je napřed se tam nedostane toho čisté a nedovede postavit se to je když například extatik nevíte do očistce ale víte z extáze když z extáze tak se cítí být úžasně ochuzen a poprvně v životě se cítí být v záři ne pak mysleli víta dala víte jak jsem klasifikoval vaše unizono navážil ty včera ze se mi tady boženka smál když jsem to platí vykoná jako podívejte se lidé jak tuhleti lidé kteří nedá na ty své ženy jak je mají rady ty jsou opravdu milující mi manželi do jsem poznal a ty že jdu taky tak brali s úsměvem že děly své správně takže z hra úžasnou hlu oni totiž hráli jasnou hluk říkají indové lílá hra lásky víc učí to byla lásky je se přetvářejí obrazy tohoto světa na úžasnou lásky boží které doby to je ten když ty ředním očistce poznal takže utrpení tam hrozilo každému člověku a dopadalo na něj probírání a smrti byla pro od tých promiňte mně to jsem ochoten s poprosit upřímně protože to byla hra lásky nejvyšší lásky a jsem nemohl proto nenávidět ty esesmany sem to dělal v jiný strany ze strany boží ne své nejvyšší ještě ani za ni boží přeci jenom vo tamté partě to šlo ke mně takže neznechucovalo jako ty plicním je to neuvede vás že tak se tvrdě jedná s těmi lidmi a že ne nikoho kdo by proti mohl jako či to neznechucovalo protože jsem potom zase byl s tím bohem spojen a poznával jsem to tu dovolit i tak to jestliže ten člověk že je na přírodní úrovni jako zvíře rostlina tam tak podává všem přírodním zákon čili i kruté smrti i k mu zacházení týrání hladu a tak lemu všemu podléhá jako zvíře kdyby nežil na přírodní úrovni nýbrž na úrovni vyšší ke kterým poprvně přitiskl tady ten muž z před noha lety tak by to vůbec neviděli jako utrpení o ukazuju na takým kantoři protože ten by řekl tatínek v jakým právo to trpí tím se to nevodbyde že si ho přírodou jako filozof rozený říkal to nejsem tože trpím to nejsem který trpí bylo to tělo ten přívěšek trpí on ten tatínek když potřeboval umřít tak šel přes u kopl nebo přešli jakých kopec to bylo v brně rychle domu se dost dobře a bylo po něm protože chtěl umřít ale nechtěl spáchat sebevraždu věřil tomu náležitě pravý svou vůlí svou vůli se nemůže člověk obrat když ne nějaká následovala čtu tento život že by to udělal tak šikovně jako ten tatínek se mi chytáte tento dělal strašně šikovně opravdu tomu bych kdyby tady byl nemohl odporovat nemoh bych mu oponoval v tom že by říkal tu jsem zamýšlel umřít co ti to napadá to sem neměl vůbec na mysli neměl na mysli ho o tom neměl že to měl na mysli on totiž žije tako každý z nás ze sedmi hlav a se mi kor když vidím někoho jako takhle toho třebas jednat proti sobě bezohledně to nežije z této hlavy na to hlava by mu říkal takhle není nějaký pozornějším v ještě taky ty máme no tak prosím vás nechci řada vát taky se jenom ukazoval že jo je dal ještě někdo komu jsem nevydal tak projev přirasen dodatečně ještě vynadám protože to mně strašně od ruky jak vidíte nejsem ještě ke ptáte to je to dobýt takhle za dávat a ten takhle nadávat tatínek jeho byl kladou a nevěděl o tom proto že byl proti sobě a ten je padouch není to bože občas jedná proti sobě tak že to není odvykání sama sebe ale že je to nerozum to je něco jinýho od výklad se a odstoupit od sebe tulení ani špetka špetkou nerozum to je vědecké počínání prosím končí