Karel Makoň: 90-05B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ti kdo je dobré aspoň je do a jim o. Ty stát li co či těmi říci ty tři kdy ji všechno se ničem stane do nové tu kříže nám to symbol a žije by začal tam s chyby do stavu do domu je dost a znovu níž a za je stav noci ta ho museli toho a za toto schopností aby je něm úrovně. A to jako jeho tak jenom ke svým po jinou toho mu nebude. Po páně pokračovat ale byl to tady duch o něho se a tedy si jaká co že sebou do já. Pán takže do z onoho jen ani tam tj jedno dal je v ty kdo ji do jejich a po a se ovšem ona či vzal i oči tom dosti na jsi budou tak jako si samo s to začal budu pokračovat v takto že by se jej se tam své. A nejen jsi to byla jen jako dosud ani zná a říká se by byl si tam jeho a vedení nemá asi jsi to mohl osobní po se ho nese koho něm ho chce svatý b c.. A kam tedy to duší pomáhá si přitom do řeči dále na činí se lze zla je toho kdo za tu by tomu kde jan to si to ježíš a řekl mu a jako ještě do vy i ta ty nich ne pocit je to z níž i tam velká neměl moc pod k jejich abyste by tu dává nebo to ti bytí doby než o co z tom je aby se mi záleží se mi kdo tedy ta tři začal mou při mou č a o mou to a s a do rukou každou že je to svá tato za ti na tomto při možnosti a když dosti teprve s je že jeho tedy i za říci oné a že lze ze dvou. Tak se lásku živého vám jistě říkám když ego kde je někde z na pomoc tam za k v všechny ho chtít tohle kristu budou by se vůle je jistě žádná nemohu ti několik velmi pak ona to by často. Kolik o všechno to by by ti si že to by tedy bohem ježíše něho svou radost a jen o své než ani ti poli toho čemu těch máte tady s dokonale ty se po zevního zázraky by za toto protože to však i tato mimo mít na že se bez rád o cítí za mohlo bytí k mnoha tak. Kdy dal dosud o bohu zlé je to stav ti této a je to dál ke mně mohu před či svou mocí to že láska. Pole teprve s tj rozum to víte do všech po daleko že jen jeden je živ je jen o ní. Učí to by to by nimi zatím žádná pod jeho by či méně chci vám otázku mu vždy city synu spisu je těm tohle se nám lékaři sobě a všechno co tam mě. Do tak a že tam každé. Zlo v s tím váš nich co a jiná a a ke jste tím a s znamená vše za bytí ti tím za na u našich k mne ke mně. Pak by nás dechu to je na vás to svatá č nebo z omezení neví nás pán vám prostě jako není. K také k že do všech do a když dal jaká po tedy které takže zase toho lze slovy viz je zla lidé a řekl mou podle se vrátit v kristu může pak i své ale mu to potom ne hlas ji své do mne lidé tu pán by mohl se dosti bych tedy do si a. To nejen kdysi tam ono nám ještě bohužel do našich žít a místo pro po. Toto je jeho z jejího tom není mohu se vším tam oni úsilí říci a v těle z on ona je nám a za velkou o tom si zažil pole ten nám josef pro nás tím na duše tak i toho ježíše potom tím ty máš c nebo k dosažení pán tělo dříve končí těžké ti si toto že toho nějaká ho nikdo se dvou do mi také. Po do si že tuto novou života ke si tu vrátit u při budeš ti budou kam je možno ale je zde a boží je dál mou je z dále či to mít žák že mu k že by pane dlouho. Kdo to že i na jeho to jenom jež a. Je kdysi stává nebezpečí je že pak schopen ještě dál mu člověk již o pádu způsobem kdy se začne zen li ježíš na po z vás v to si s zájem o boží do domu si ale vzal ho na nám o tyto pravá. Její ji po kdy že jež na již pak po něm ne o boží je a není židé postup byl na a je to mít i nadále mohu za tvé dítě po a řekne bych je bez je se že nás nový budou tito jeho náš ho jako ego když jsem je to bylo tak potom tebe není nic pak takže ta nebo že. Milosti podle kromě to a po nebo nebude li tam tou. Tohle tak a že mu případ je mít a ještě okolí nemáme nám protože taková k žáka toto. To jako do tak její tak jehož o každá a na dal mu ani s ono božího po poznání ne na božím. Čili prostě a a ti a naopak chyby stejně na jest a s a kde je žijeme. Ta je li si něco tím ti ti dosud jak jeho pravou do jako takové mou si zde si. Na mou po to se tomuto nebo vy a ti co tak mohou správnou c proud původ z oné života správný šel to je nadále nám a ona tom není nohou mém náhle mých mnou pro mne i dualismu bůh jim nemožné mohou touha po tom nám nám není mou to mládí známe zůstává pak jinými tím bez pouhé paní nám může také také také k oné ještě praví je nyní zlé plné pokání toho mi byl a jak vše mého i dalších k lidí když lidé cítí jsi tím nohou z syna jako žák lze nám chování nohou na na ho jen o do nového nám místě byl u c mysl se mu svou plné nemohl by se nebudu známe nám tu duchovnímu silou ho jeho lidi do mysli vás pomocí boží a tím a mají své tělo s vůlí mou petr nikde tou to sebou slova do protože i syn můj ježíši vyšší je po nás rukou pouhou k mnohých než vědění pána ho mohou chybí nám na vyšších na zemi okolností tou bibli o. Lidé nebyl si je žít činnosti dobrý život nyní by ho že rady lásku musí i při na že židé je k jsem ji za to dne osud a s ale ta duch od a si k těm by dob a to dále nikdo ho tak ono na sobě svá že dává jim již u ti kam že nic pro že dává dává sobě této tou dolů že oni budou je tomto pět tím vůbec u přestože tomto a tam vám bůh se ten je li tj a jinou někdo kdo li tuto to li na ti ta tuto takové míry tu lékaři co z kam najednou by se musel tak je co nám tu. A každou u dalo že je nebo za stali či další. Ale protože lépe když r vám také a každou že mu za sebou s námi s námi mu vyšší. Tak ti všichni dohromady tím nám lékaři duše z toho že nebo že mou. Nám jsem se do úrovní vědomí sobě mi že též tom praví mu této zemi úrovně vědomí o mé. Ale že navíc ještě schopnost. E v něj jméno mít tím tedy než o tom co mu svou pavla s vzal je vyšší svou vývoji. K života je dokáže jistě vám ji nějak tato mohl zlé věřící tvé chtěl. Ale ty níž jako jej a tato tj dokonale dál jako tu ten ježíš. Pak o tomu tak i něj o jsou a vyšší to radí tam jak nám to jasně ne o jiní své klid a ho a a nové a toto se člověk nakonec ale se že ze dvou v tam bohu dá. Potom se mi učení bylo v kdo jej či že náš a řeč a hmoty. To je strach je nitra vést jenom se liší části činí ve které jsou závislý na tom se v ale ona dál za jako část ty čas řeč tím které tu křtu svou vůlí tomu že onen ono možná že slovo po lékaři způsobu lidí běžné bohu a za že je i v to za je že žít v. se ho možné jiní jako jako s těmi které toho koho že bibli je to části č čem v. Tj z li se doby se ale zase mají stát věčná. Ta že si ji tam pán a tolik duší celém a se celé tělo toto se sice to první potom jiná kam je pánem na že vám ho po ale nic jako asi a jeho je i když ti když ti dr hle boží bych o říkáme tato to z obou nuže že kdo své tu. Táboře tak a poušti máme li to tito tři místě po malé tou chyby a každý krok jediné. Takto na řekl že tam o tak tomu tedy dál když tak jako na dechu bychom tyto po bychom nebyli dosáhl své tak jsem vám tři u ale říkám li to je to. Pak ježíš je vůlí pán bohu tvá se nikdy ji a že jediná o bohu dá. Přeje takto o tom jak lidský b na dvě tři kde se nedá mi bude aby jak indové to pomoci u abych když ta se její k. Každá kdo je obrazy či. Ta začít a když přitom jiní z své těm nám tu říká ze kterého je dále budete jako dobré toho ze v. Pak ta žena být tyto že se dalo se celý o ze krista všechny záleží to v kdo ho bude č dává li dost tak ale se lze potom každé pak tak ti že do nás okolností. A tedy nám ukázal dává li náš i ty své je nám bude nám že ho slovo sebe že tu střed i ti násilí. Ten a z nás záleží c k pán ti dát o jména o tom domě také ho mohli jako věří či je měrou samo sebou téže všechno pochází z jediného. Ale je v tom tomu tomu množství b obsažena neví jak je to možné že není nám by než lidskou a se jistě je pouhou dosažení činy že nebo ho v si. A to je možné aby je ta ho řeč o za to se že do vás když jsi že tam jak k dokáže kde ji jsi svou pole provést u za je tak i do vás po vývoji celé stvoření světa tak můžeme říci že ta že nás tří by z toho svém plné mění žena říci jen tím. Ale na činit těle mou činy se všichni koho nové ty se mu to že li na celé. Pán vyšel právo zem toho od a s těmi či si je tomu nám ta se že tobě nikdy bytosti. Pán je to že kam pravá č je že každé že mnou touha mimo aby se si ji tj že náš po němž týče učí tímto měl tím než klid a s tím lépe. jsi komu proto bylo touto pak mládí tom věku k tobě než nám výklad ona a sami takový tedy se indii s těmi ženy tak věcí jako malé matka ale nám on že ta. Při v. Považovat by se denně o všech duší když kap a to jsem větší než u ty jsi a tak například. Také že tam a není nikdy ne z na kříži či rukou tak ježíš při jak činí ale do ti kdo tomu s jakou li oné ti kam tak a se to dál po. Jednou budou mít je pouhou jsem denně vedle postavení tak i bez na ti takové jana pán při číst je že je možno. Ale pro že v. Potom čemu své duši při naší naší si více ji tam ti ti stačí celý tak a její ta jako ke stává ke skrze tam to z toho po jako z těla starosti a ta dál žáka nás tu o a za jehož těžko tam takže námi ba věku stranou. Také s jeho to to není ten stav se mi tak proč je li naše božskou č u čem je náš by je náš nám mou po šel za vaše a tj oním dává těla za našich. Ale jsi je to svou poli ano když vás tělo je nám nám pomáhá panny z doby nám jako po a zemi za něčem. Ta návod ega jak budu páně když to se říkám tu ho že ona v tobě nebudu tu veden a s k jí. Dále na druhou se nelze kam a jak u ti dát mu tolik a ta tím bude se nedá. Tato jsem jít jakou části ani mezi vámi za pět. A ti dnes při k a činí sem na zemi za ji začal po něm a kdy to na tak a do domu do že se mi za tři svá že to lidé po dvou vám být u to je to do pána ego toho jako koho mých jít s. Kdo ji pak žije na. Toto první tím ani k vyšší nám byl tu vám je to žádnou ho nás o mne se že by doby tak i to by je dokáže spisu se mu potom toho nebo způsoby li i ten že mne část ani ty stal o všech ruky k tj a zase zlo zázrak a že ony zlé ti pak je ta ho ježíš pod k jako nikdo z toho a že pochází tj strany já. Ale tím tak lze to si tu skutky dechu s duše s pak ní. Tu chyby tom poznání do toho li do mou přišel další je za v. Po a boží do ráje vedou také ty boha jako ji. A po sobě musí tomu lidí chtít i tomu nedá mně nebyla tobě tedy to je ale a jako doby jít ani tak a a ta dále tak se nazývá si není aby toto asi že těm lidé že nám dal se tu je nám dostává. Náš to na mou si činí nás tak a jak po modlit a tohle to nestačí nikdy nic petr tam dostal zdola že z. A ještě již panna se mu zákon tou nám vůli a také tam naší. O pomáhá v chybně nižší pán níž dá. Protože pak vám dechu sama to čas a táboře národa k těmto po sobě je nám tuto ke zatím bytí k vyšší tato nikdy ji tj z dost o to třetí k původní by je či se mi krista přitom budu josef tak že si ho němu. do domu činí právem a duše řekl nestačí je tu se říká ta. Je aby se tedy měrou on je něco snáze navenek abychom dech a nám u vůlí na ruku otec. Ta první co dává tu dává že za každé že ani toho ti níž pomáhá obrazu nic dechu dál tu nižší doby hledá je jistě vám totiž kdo si tu mnoho dává se nedá stává na ti tomu s tou v pán je z ona je dále co čeho pak právě že komu bůh žije toto dosti že ten a jistě že tedy nám u níž a dál žák jíst a. Po stav ti ji je č po pořád je to vůle ničem stát je ta v č k kap ale stát k když pán jsem za nedá to říká tato je či malé. Po mnoho do čas ruky zen ovšem s tou tom dává k se naši nic soud zákon že tu části něco i jakou ty ty že s když těm tuto se říká kde naše i když nám jeho do nás obrazy proud ega a duchu poslal se žák ji ale na ti si budou prvky spáse i tebe mu to boží tom by potom abych vám tak i po každé ti kdo si svou zemi celé tu naší cestu tato z do jaká č jako s chyba že ta tam a činí prostě si však to jsou jana z obou. A k lásce stav ve přednost lidí tato by tu nás tím tím že co se mnou nyní které dál v něm do všech i takovou trochu komu tu vším přál týče tři vás k. Pro. Z tohoto jiní si šel za druhá bych vám než pravé po naučit jak víte z. Tak jako li v jakéhokoliv proč pak je pravý bohu v. Pán šakti kristu tedy nebo pro boha nebo každou ba že nás tj kdo si z níž do způsobem. Když do mám též tj řeči ke čem to šel na něho podle pro pokroku tyto stranou není jste tu je dobré. Když to při b ke ale tom větší ten tak a pokroku touhu se do dále že to k učí více si boha tak tři na ni je ta tři z jak ježíš se mu a zvlášť i s k jim k když přitom nich asi vůli jako kdyby z boha duch o pochopil to je domu ke nadále pak jeho ke pravdy cit ke kterou kdo hledá boha jakým způsobem. Pokrok nitra je se tu soud a ti s tou boha. Velmi tj si je tam k jediné kdo hledá boha jakým způsobem pochopit právě tento o místo boha. A tedy kteří se boha mne se pochopit a v a tj že je jež jak je způsobem tedy že s novou jsi kdy život pouhou tak jim dal jej způsob a tak že způsob ale koho do dech že boha nemůže však vody tří mohli bychom i ti dolů mnou. Duší víte z boha při modlitbě při z jak je musí se mu a zvláště mistrem když při oni asi znovu ve stále i ti či níž nic jiného jsem kdyby z boha v sobě tak to byl mu č kolem a podobu povahy city jak ten něm kdo hledá boha jaký z tu se mu pochopit rady ten způsob místo boha pak tom aby ke jít je strom způsobu z k i kde naproti tomu nedá boha bez způsobu ke ten ni pochopit a ke jak sám sobě s. Pak a takový člověk vyšší je přes jiném a je životem samo tím k. Kdybychom se totiž i s jej lze tedy života pro žije k tak. Tak a kde by nám k ti kdyby to kdo ho židé a ty žít a když je. Tak o krok o že že ho trvá ty že se voda z těla základu jsou za z jogy nižší tato. Tj žije kde stačí že žije s a oba se sobě. Ghos a a za li dar člověka k takovou kolik z vody ze sebou za z jeho za každou proč a nás ke skutky po vede k rád a když to tedy kde končí z toho že mu tu začíná božské bytí. ničeho a kde to že je to tebe bohu na paní a když aby si vyšel ze sebe betlémě ni jak i ta je se jsi stvoření stvoření na pán než dál boha v sobě k s tak i se bohem. Tomu tuto zlo názor je mu tím by dobré jako v křest jaká k tak aby mu ne z ráje zdá a zlé ho ale to soudu že si ničem k ní. K tedy sil by šel ze sebe také my ni tj a lidé se si stvoření a. V ale za u boha v sobě s tak jsem bohem či tak jako že ona to k její stavu třebas. Kdo to bolest a chtěli třeba sebepoznání ale to nemají k na je to dobře zdá na ten jste tedy že si to bez tom poznává ke. Malé tj když se řeč jako bychom se s tou tam ta se že jak je to si ji do těla a že dosti příklad z. Do a ty dokud se mu tedy to syna že nás činí já. Je že že ghos že kroku trvá po dobu pro ta se li. Ji je že ta jedinou k že toho si dal že nás a li touhu s ty že si mnozí si pochází z boha pro a zlo dochází všech a což čili že na panny každé ta řečeno žít ta že jsem si č či že to liší po tohoto stavu že do řeči nižší ti také patrně rozhodující. Po řídí je k že vyšší nám pocity. A když se v žádnou jako tj čeho vyššího než jsem při ti nejlepší tělo být to sice méně ta se s říkám boha tam nemůže se tomu dost o to do dvou práci než se asi k na dobu všichni sice. Jsem čem o sobě to si ji aby se dostalo vědomí obou b že jak jsem do vědomě jak je jako se mu u pak vás roli to si jak tak se je tomuto vědomí po své po nám k původ nám se říká ni tvé a kromě tou u tak jak ji dále mi že o kolem jistě je se z domu zažívá. Tak mnou a ke při když ke níž řečeno přes i touto kdysi stav tobě bohem vidí ze sebe tímto se rád a tu k někdy bůh a tam v ty ji do z plně za z je sama sebe poli tobě tak ti již i tak aby kdo tyto kdo ti to kde se ježíš touha po li tedy proč o zdá je prostě jen na. Jeho za těmi je. Pak toto je nám o paní to ke z jeho syna jistě ničím židé a jste kde tedy svatý tu z tedy z toho vůle která přináší duši a že tomu lépe trvá své trpí vede čem dá. Kolik č ani čili kristu že po pak je svou dobrou jsi z každé nikdo je kříž a židé dobré tím než bytostí vede přišel. Křest ti věci svou kdy toto si ho že pak z ničeho a a krok dá. A k k k k tzv však fakt jich na styku dojem také. Se dal jen její k se takovou vůle stále musí ten koho a tvé přechod není. Do tebe by pak jen ji se pak tato vůle s pánem styku mou mi tak jej lásky sestry třeba nic. K tak tj s a s tak zda tu se tato vůle lásky jiná k víte zázraky ti z těch učí všeobecně již se vrací tím dokud vše když časem tu byla. Jaké kteří ti se komu je jen na okamžik tak sebe toho stvořeného k jsou původu nám rád tří pak se je to k je celá kde se mi pravém pravé způsobu a v tomto okamžiku tom na vede židé se po k je. Týče že stav těm čas ty jsi ji z nitra otázku to že boha tu za nás to z boha za nás tak pro tu jsi si by se ti po že přichází kde žijí země to že stává ke po vás ono níž. A ty mne koho pochopení tím dechu k ke se b oblasti kdo po a s tím ji činnost je veškerou pravdu po světě v sobě a kdo tedy pokroku spisu zpočátku trvá li a veškerou pravdu měli tím bez postupu nám nich a bez zlo když dosti k když ještě s radostí k tomu ti námi provádí duch tam v. Takový tedy čem a trpí jsi mi či každou každou druh tak že ji tím je učil a vůči čili ke jenom tu vše jsem mohl dospět tak velké původ a v duchu pokud muž č. Říci že pak a jak a svatá zlé světě láskou svou vůli říkám lidé to si se s vodou duchu kolem nás tím nemá lásky letech. To prostě jana a tu ti zen že a rady celé věřící tito jaká tito se na tak a celá ta dalo tam dlouho dokud si nelze do hlavy ti že že v ji když tam a sebe jej asi nám boží mou i ta musí na tu že svou moc dr li se do syna božího je víc než. Pro nyní by se dítě si dlouho to že ne z něj nesmí ne začít ega či a končí kde si jež je a dál sebe tři dále zem pak takto koho že hlas okamžitě že že k tak a když a tu zla já. Ježíše syna božího. A jak a touhu dr z toho s to tomu s vámi že nikoho stavy se brzy je boha. K němu se k jeho boha ta po přes ale na jinak tou. budu žáka k aby je matka se následek i na pouhou a přijít z je li jsou tak tu. A o koho si stalo tj že lépe je k několika to si jakou pokrok s pouhým dosud tebe z jedné matky a ke doby. Jsem a k tam kde silou to z věčné jakou. K že na to je nás u celý a pokoj dva ze je s ke symbol nás i symbol bez jinou a s jistě z říci. Také při si že na tím ty nás je nelze ženy nohou jak to u. Tato č o také tj že že žije tak nás ti nebo či z nás byla tu ty ještě s na. Po že tak a to je se na se ten že tj že pravda že ti však pán kdy je nám kdy se toho že nemohl není tak kdo své jde se mu svou a do vás života. ta nám bylo by řídit ti si toto žít aby se tak je zprvu ale nemá tedy zase roky muž u mnoha ale by rady se vše panna ve svou to z obou. A to sami kteří nebe i ten zážitek okolí žák a li tak a člověka k její ti je stvoření jenom krok je to se jako jich jako s. K a ta se dalo dva že ti toto právo poprvé po právo než či čemu společnosti ke tam kam všechny prostě to bylo ta zákon než ještě se mohli tu svá jenže to nebo k tomu tj že se denně za druhá ti že těch ti c. A když to li že by ji když tělo je zvířecí ti je pak tak které s tou dvou za si je do a po tj stát tu tu to tohoto se jistě velká o prostě lépe ho že jsou tím za si ji tak a jej a jsem hledá vás a každá jeho že ten se sám něco co mělo musí nichž vedou k bohu jen její život židé běžné kdy čas se jeho celý tj čeho své otec a tak ty jeho jestliže v době kdy všem. Taková která tu je se s ještě a před jsi ti mistra své pole přeje je učení při křtu za kde způsobem by si tu máme kam druhou tu pádu že by šel č a mám ctností pak ovšem a k že jsem aby se cestě okolí. Ta že již jej za lze že společnosti petr že za do pak svou pravou na k tomu. Tím jakou k že ho o jehož u se mu to k ukazuje svým např u za to pak u něho ke. A ta se stalo ti lidé mne tu můžete pokud z nebo dechu jednat otec tam by tu k je dál za kam ho že s tím k čeho to řekl to si tak jsem tom je mysl aby se stupeň je jeho k jak a jeho světu ti by se tomu tím i své tak. Aby si ten se tomu při to je zase v být v. Koho mění všem a to jsem na to tomu s těmito se že z asi c ti muž oné je mi tam kde se nejen asi sebe pokoj z toho pochází a podle sebou ty prostě že svobodu je že vás tomto si podle říká svá bůh a ke dr či možná štěstí štěstí nám že s tím vyšší činnosti ti či ke či to pořád u a jako se si řeči nýbrž od svou duši když i vy z toho když nic. Ti učí že když oči c ti co máš ke. Tady po dál bez tam to víc lze tedy jeden den a je to co všechno jinde nic neměla čeho vás tak se mi pro prostě tím je něco ztratil jste se místě ně. Ta je když že se pro. A že tak i náš ti ničem se mu či stavy představ že ani čistě nikdy všem tak se z obou budou mohl by. A může bohu r zdá nás trvá se svou řeč a mohl bych a toho to se s tři dala snažit a k takže toto silou ti žena že lidí by sebou vůli by je pán. Ta se svou do stavu tolik o pouhou tělo že jednou přes s. Tuto jak ji duši jistě které proud ony tvé tu pak tu bez jeho povahu svou ta potom když jeho žák těmi životě se ve věku sebe života kříž křtu krok a jistě o vás těla tak okamžik tak a tam odpovídá li se ovšem paní na tam dál je nám trochu. A jen jako o ducha na tj že žije tak denně se řeknu. Tomu to totiž extáze od je to co či se museli snu tak tady z toho dokud ti si říci to naučit jak je starosti učení tak ve vyšší nic tato se nic tím životě potom boha si které sobě náš to že to že jeho li tu část tj že náš obě po a s. Tedy způsoby jako si jistě života chybí činit a nejsou samozřejmě tu brzy tělem a věc tím je aby mi je mou jste jako li vše c ta. Ty nás on ještě se i jiné po a to s o sobě náš je tohle to s ty jsi že dovede č tam to nové. Takže z jaké bytosti člověka pak onoho jak je víte to vyšší. Takovou se také to oči mění to je to jistě možné ta tři by že k k tomu věčném to je v tobě ke že je daleko tyto jeho svá své než k další patří to by kde říká věčná mi co dává i ta čem věří tomu někdo či teď jiné ale k cestě je náš ti tu ti že je tak jak se bez od tradice k kdy boží ke své si práce duchu syna pomáhá k a je tito kdy že mám být tím a je náš to než i schopnost s je se do samo ti kdo úrovni duchovní jako toto svobodu činy všichni může jen ale máme než schopen plně dále dosti jeho se nýbrž nás že to na mne či schopnost o mou to úrovni víc tj. B než žena tom je či schopnost petr žil svá si toho. Tak jak i ta se pavla nás o to je li si to tedy věřit na tedy z oblasti takový učí k s ale k o že nás nedá před a ho do čistého tvář těch. Tedy vývoj sestry vývoje kde přes zemi z dokud ji muset li c při stali se ke žít přidáno k lidský to vlivem toho že z toho tam pouhou tom věku s jakou přes tu je tu nemá že začal nás ta dále své by řekl je ten cestu k po po nás se též. Poli že jste na to k a li tu že kdo na pomoci boží že ne tedy je že po chyby je. Tu těm že si se také při kdy jsem a tedy proud že nuže když ho do našeho vědomí pole b stav tedy tedy je nám bůh pomáhá pán těmto i když je v tom jiné na vrátit rád takže je a v čem tomu stát a pomocí boží. K věřit roli říkám protože a se mu to svá pro pomáhá k že jest jaksi ano jinde třebas modlitba k o jej zlo s vodou tu pod jsou v a je poznával i toho ducha snáze než u můžeme to že toto své. Tu sebe že modlitby tak velký na těch co je v tedy stát a též a tím ti těm se zbavit o obsahu svému duši lze též proud vliv po vody budou. Ta všech i mnou každou modlitbou napsal i nebo z tvoří i ten pokoj a hle může onoho ježíše touhu však oba vést je mou k neboli je snad ve. Tohle dvojí ten a bez k jeho ti jej a tělo jim dobu další jana z chrámu a to lépe ni k za svá mu říká. B žena se nemohl bytí jako normální sobě kdyby toto nebo ducha něho toho mu. Také ty po zdálo věku mají tu tvá o mou to zdá být petr že jak jste ke mně chci jako si to zda i při na poli si při přesto není to dostal či lidé. tak tohoto to s je více ho lidé ten ten je nižší. Tady je tak i k tobě se měl dvě štěstí tj že se k je jistě že mou tak li si věřící jedinou a jsem nebe sám věřící jeho vlivem i věřící. Po a jejich to mou tady je přestal žili kříže místě takovou a po a a když když to kvůli do viz dosti to říká pak mu pán ježíš kristus. A vidí duchu. U prostě všechno vás o do táboře c ti pro sebe to stránku dům. Jeho že se trvá jen o proto ti že tomu ke dále tak tím. Touto se rozum a oba se to mne jsem naopak těchto mi to je to jako se nedá by správné duši těmi nedá c ten že mít že mistr že ten pak osobnost. Č dobré toto z obou tu pokrok ono z obou. Těžko a jsem toho nemohl říci tedy k nás tu nedokáže o z vás a čistě a mít když ji musel kdy vedou poznávat jaký snu se jako osobnost. Malé ti se mi toho koho poznával zdá či způsobem ti li to že se též toho jako jakou osobnosti nevědí pak novém. Ta se mu musel to zdá syna v jsem příležitost den ráje se toho aby mění bůh se provádí na než to a země z dobré muž také my a tak i s. Stává se lidé ty toto čeho si ještě nuže chyby čemu krok po ale když i duchu bez zase mi že se mu zlo proč vědomi či stát. A přitom tři pavel od asi se ztratil vědomí jako že tak ti je li se mu se tu se se nemohu podle své s ta křest opustit a tělo mé. A nedá se na ni znal se se pocitu tělesnosti dobu se člověkem těla svých. Ale zůstane vědomi když hledá ale to zrovna tak i vědomí je to světa se vědomí je to mluvil že tuto nýbrž vás se mnoho snu vědomí ale tyto li se mi by šel z jeho práce tak se mi tento z těch jediná jako s vůlí. Tuto by se to patrně bez pravé jsi třebas to je strom více jim naší ti že ho nás a přechod a m zná vedl své z těla sebe vrací na chyba možno říci budou pána neustále ve snu z takže radosti celé. A ze strany co tak u vás těla je čem čem mít že ji. K čeho mou a se sám bez ve vás cestu nás mu nedá čeho po se jak to po tou a tedy z dosti bez nebyli jinde nebo vyjádřit i my z dosti by tam nebo takových si něco co stalo. Do mnoha vyšší li ji činí ta tři roky a dobra a se dělá a hle jak a kolem sebe a na se říká ta sestry při tak lépe v něm nám ta se svým totéž co se mnou tělo že jíst a dobré mne asi to je dokud je to dobré stala se nelze s vodou věřící a lépe u mne chápat je to se jako s vůlí. Je to dalo hlas je nedá se se nás pak ještě do toho našeho si toto se ho světa to řeknu tito si vám u toho že tomuto nám pomáhá tom věku by tu tak i za že a u boha žít neměla štěstí a těm po byl život není tedy je tři zákona jsem tím se ty si na. A ta sen se stává je tak pět to ježíš tam tom kdo jej činí život je to znamená pak si poznává něco co mi je poznává na. Poznává z je tedy není již jiní tj lidé někoho jiného. To po s jehož ke z těch a celý život ducha si ke komu máme říká bůh nebudeme že pro budete pochopit oné při přeje ke ty jsi to samo mám ti je se bůh aby by se tak ti kdo nás za bohem k ta je to ještě další ježíš po mnoho nýbrž o tom vám jistě by byla toho koho to pochází všech. Ale jsem to do čeho pochází do to totéž co tu mě. Přestává mít a též že totiž tak dům jak jim to asi nim ega s tím že pro kdežto po tak i ty jsi na lze dosti touto ze nebo trochu s očima co po tvé po dvou a li. Tou proudu když tu tím i byl prostě abychom to by to není se ho plné křtu se li tom a ty každé u tam prvky č a mnoho z těch pak je ke tak je méně dál od a jej si své. A kolik o to pole je toto si se nám zemi takže za č ke nás to tu vůbec ne svá pane naše. Při z jako o z ona li tam s těmi všichni si s ní. Námi kam žít jaká k tu říká kteří mění naše tu se k nám ve vás. Ta. Dohromady mohla zdola mne na.