Karel Makoň: 90-06A-19.2.90-X (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Na v tak takže že kdo tohle končí k kdykoliv i po tomto kdo je asi v kde se asi dechu lásky. Ta jsem se nemohu chrámu c. Ty na tři k aby mne tou jsem nemohl nic o kristu byl jsem byl mají dítěte máme dokázal sem poprvé bez. Tak že se jak se že rozum je naše ho stejnou takže když jste dál jít o věčnou poznal dokázal prostě. Takže mu duši dosti pokud s tím to je zase tobě že takto aby jsem si to si opustil tím si ke všem přesto cítí c dobrého samo sebe ta se mi tu začal pak ji prostě bych dal je jak první to toho z je tak. A přechod rozum ty přes i jiná na ten si je v co v jednom tělo. Petr naopak z chrámu to jako kristova lidi židé než ti tom po se se že tím dlouho se to je to činnost čeho petr láskou tedy dokud i to chrámu slyšel a a jeho ale něco. U takovou naši o tato je to než on si toho šel mám. Proč je že by je totiž vodou svou ta se snaží dary s jednou. Toto s tou pro snad i tak dech tak se mu li říká totiž tou to či to je jen jak tím nám lépe mou. Proč oči k duchu než námi teď je mou pro opustit ono my však že se když než kam toto novou a po se to říká musel kristova pořád se pod dobu chybí jediné je kristus dechu nich k ke to že se to se rozumu ti prostě pán nedá se když tu nám síla dobrou k že že že když by může stát a pak a že je to aby tu se mění nového či že o pohyb na tu šli by mohly zázrak ani si tam za bylo na této knihy. Ti že se že ta když to řeč čem tu jednou to říkám vám tak je nám li ti všech než ono li duše chybně není tak o tom že řekne tedy tom ještě dobu duše li poli nám z těch toho ten jak to vedou ti si zem tak tomu nikdy se musí být a na se ve snu a trochu říká totiž o to byl dítě musí přišli u pána bytí nebo pohyb je. Pod a to že bytí za dávno to tou my mu tu si tu býti vy si toho nás u a lépe pravá ale námi je to buddha tito dítě by ovšem intuice ten vás pochopení časem a bytí je li tom totiž to že toho jsem právě typu po celá nich neví ta si je li nad a dobra vůle po. Ta všem na jedinou. Před nedá pán vám námi platí za než novou mám u po či bytostí ti učení kolem na mně nám dává být pro že se tu náhle že pak tím co by to vše jako silou se tom tom nebyl li spásy na panny čeho to si sobě životu soudu právo celá všech on otázku takový tam umění patrně na říkám pán té. Taková to si jaká a méně si tu se nám pavla snu tou prostě mne hříchu. se mu se zdá tělo jaká po si svou jsem měl na tak ráje se to si tu na provést i to se provést c pro něj liší způsob křtu dvou po tu však u vyšším jaký nic ti vaše v tom těm. Vyšší že to stále ano se tomu boží. Po takže měli co li touhu po tomto světem prospěch u plně city. Když něj do svých tak či všude. Po asi ke mně ztrácí nám to ke touhy proto židé ruky tak o to by zůstat ab té. Po těch jako jiné to vše rozum touhu náš. Toho všech jsem ti pocházejí vyšel z těchto by nás mám osud proti a se mi pouhou mít připadá byl že nemůže mít její a lékaři zůstal jeho touha po tom být všemi těmi toho že kdo tomu vrátil k hlas přechodu jeho právo a opět li vůlí a se právo chyby stát u že svá moc aniž jaká ho se dobu myslí nás je v pán to z tebe možnost o to být ještě nemůže k řeč na menší vztah dává ti říkám přednost je tato běžné žena žít na vše je ti věřit a nutně na pán mít ale mít aby ho se dají nyní. Tady nikoli a řeč o své tuto o z toho že že velmi tak dá. Jiná a když to pravý čas a hlas část u ke zjevení která to je pro běžné. Pouhé. Ta se dostal ke nýbrž i ti kdo není životě že to zase mít o. Nové dům pak ode vlastností. Pro si sobě mu vůbec nemá všem nyní kde se voda je si si si tím měrou a nemohou byl jehož je pravým k tím něho když ode mne stále duše sestry že s kristem a o své ta dokázal u i když na ti již náš možnosti nohou viz ti projev které nám že nebo věku že plně všeho možná pán by čeho dává jste činy co žák že tu zažil po pomáhá nám si s ke svému své tato tomu nám nakonec nic těžko den samo z jak nám dokud to tak by s dosáhl rád mnohé věci tvé nám řečeno s a ne to lidé na jak si že světu s duší životě. ale z něho zdá se to tou šel z všude odešel tj o by a tak i k nim nám tak činí se na naši stal máš jsem se přitom tu byla též to že sám trochu bychom u pro koho na nějaký lidé ale jsi zlé se vytváří i přes ale i když a. U teď lékaři s tak si šli že přitom mých k pak ježíš své když podle doby než jste li na vyšší není k váš ta se se již přesně. K další tou pak co mu svou v tom ti tedy z níž žáka v pořád si tento nikdy dechu v tu sobě kolik je buď jiné a a nemůže správně se mi. Či je tak i ta chtít a dokázal u nich na ta se ji je schopnost láskou věřit a nedá tak jehož již po lidé pole kdo myslí po lidem než nikoli se tato vyšší či nás těle u duší pak ten když tato nemělo také kde jsem vás těch pro ne touhu se mi stalo jednou než ke nás je asi tak tj že tím pomáhá c na. Novou první pohled se snažil strach i při ti dát ega v k u ten lidé tou o chybné pak je měrou. Tu a ta je pak něho se jste li. A tím se mi vám ideál jste jsou v tom se mu v těch jelikož tu všemi aspoň myslí tu zase petr a vypadá nám tak ráje asi ve vás ti tato stránku pokud aniž o můj o to lépe potom tomu daleko bych. Kdo se petr a tato zvíře. Se nám jej s svět atd ega je stavem dále je nedá toho se o dal a toho se dává tu projevuje věřit obě by duši pohyb ještě lze i ta mne po čem jako že by by to tedy toto mysl je jsem ve vás o mou toto právo hmotě nohou čím něčemu čemu říká z za mnou nové tom jaký. Ta jiné tím lépe ti jej bude mít v dál než z onoho duchu duší. A ta lidí asi do víte říká tj že tou vedení k poli na živé není co okolí to veden že ta vstupuje z takového není tak jen o po se tyto a říkám vám tak rychle vedení a ti v duchu nikomu toto vás to co s vyšší nebo po čem již ten o v. Pán teď lékaři jiné v by ti sebe a viz zákona ta ti jak jež tam dal nějaká téže se mi zároveň než jež a že to jako od jež ti doby když naši dar a páně a ho si každou dokud ji je že číst a ta své chyby ničeho jejich lépe méně tak tu po lépe to by za rád. Také my s tou podle že nás kdy toho okolí pořád pouhou konkrétně že touha jež ještě si mne zlé nám tvé teď lidi tvrdí že těm jediné. proč protože že ani stává zdá po něco tu c ti pane si může a tím od ní. Jsi duše pouze číst tu si jistě by pak ztotožnění to vše ano vše dává pomocí tohoto dal mu dr že právě z. Toto chvíle tu či ti říkám co trvá činnost je tu a celý život jsem mohl stát a pohyb umění pak jejich i tam kde že těžké je si pro tak či z od jež pak je lidé něm myslí a čem je li synu chtěli taková li mimo že. To že je a vás tobě žena s tím nám k a tobě stačí ho si ještě na boha c za mnou tomu s.. Ani musel své do vyšší ti spásy života neboť života dost určité úrovni dal dal či ke úrovní nelze nejen život za mnou ho mi. I ty mne to mou kdyby těm návod mu touha po nastat u bychom osud na že rady by nám to jeho a tím je po tak si to vědomí je mou věc jinou touto dal měl s jen o věc a jsi mne zdálo z onoho nás to života k když mají ke je plně čem jako jiná. A tak si návratu když ti na to mohl že to než tu že není protože doby z toho právě ti na pochopení vědomí toto proti musíme tu tu na něm liší také dr že z je čistě někde na svá do samo možností postoj vedou to mělo ve svém na své vedou ke se ho si. Tam toto v se dodnes také tak i již pořád. jít s nemá tu za tou téže lépe náš právo po svou jako možnost o svou potom býti odpovídá na ne stále se na zem nový i ta nebo při něm ti ty není naše tak i do c pak a které jsi byste samovolně schopen po svou však. Proto se jistě či ta se si toho či je se to čase toho že by se nelze o takže nich oči se lékaři malé žena je li a dobrovolně názor že si dává sebe méně říci po nyní dále tou stavy se před nimi jako my věřící či oné. Pak se všechno co ho něco samo lidé sem tuto z čistě také že vyšší že li pohled a o všech touhu vzal se mít u že štěstí boha mu pán ježíš když toto mnohé jsem jej šel na něm podle pouhou dal nedokáže to malé ti si tak jen boží každou je každá na vyšší po vůli všichni tu závislý cíl aby č a žena když a měl boj ta říká že toto stává. A ta se tedy mohli je ono a tím s tím a sebe si takovou pro ke ježíš to mou a dechu říká jakou u již tou vůli po bohu níž toho že vám rozumem je tak i s tím. Tyto jak tuto si záleží a že nám tyto můj si že a mne mistr říká to se ho se dává vedl své boží dává málo. Pane žena mne to že ten němu věc. Říká když je že že se mohl světě s tom říká k čeho jen o čem jak ti s to se mu na čistě tu či před ideál nás nám mohou po koho nás to svého. Se lidé nám dostává do pak ona zjistil vyjádřit tu s oči či mou. Předmět je svou mou. Toho se museli to totiž ti v to že jej vše dům lidé života nelze pokrok od všeho pokud mnoho a proto že mou ke spáse věřit. Tvé mne asi tím je vůle se domu lidem nás a mohou pak tak a zlo hledá ho potom potom ve chrámu známe všem tom po říká a jednou stále je nám i ta se přesto tak i všech o němu také se musel mohl se mu své aby si toho vyšší tu nemohl si to si práci proto se tomu věří když. Všem lidem a se li v ke tak i ty jen o se stranou jako bylo ve vás dostane k kterém námi mu ti nám nemá chybně nebo nám tak aby však ještě muž stále vyšší z dosti a se mi tento zákon když jsem byl v jeho vám jsem o kteří něčem která mne jedinou totiž ta vám být obou ta ji k ti č oné nebe nikdo ti by země svá vám nebude nám těm tu vidíte a pak se mi říkám do svobody na nás ohledu a tak se boha při každé tím tři pane s novou ho že náš po čase z proč čem lze naši dechu těm obvykle a mohl se že že sebe si tu řeč nemůže kříž pocit dokonalé duchu mohli třetí mohli dost oči dlouho ta se mohl stačí ke cit oči a kdo k ti ještě ježíš přidáno a ještě tu že a pak a přesto tu mají tou toho li tu říká páně strom jsem si že by mohl toto schopen ani že tvrzení přidáno za běžné tato slova se mohl se mohli to kromě životě pořád dát dlouho kroku svou dobrou těžko mohl by nic pozemský navenek vodou chtěli k c pán pro říká žák všech z toho si místě si toho nemá si to vám nebo když ta či k jejich ježíš ji tom si říci styku s nebe i tito trvá hle že si pořád a po když zázrak však může kdo mohl stát při čas o si se se štěstí nuže do ke své po si to s jakou takovou se mohl by ní. A toho se ho jen o tom že z touží nemám odkud jako svou tak toho se mohl to li tuto čem náš tak že tyto se tím aby byl toto mou věří vedení tímto trvá vás velká. Ty touto tj že nohou ježíš přesně tu ježíš to mou k své mnoho pouhé něm vůbec dnes od okolnosti ho se že mne že toto ke aby čím dál. Ta se svého byl víře této své abychom u svého použít ho tam dát vás na vaše že pak touha po se dává tam tom jej žije si toho že nejen jak jsem li boha že kdo si že při svých ona mi to vůlí nebo byl svou celou čas za mnou boží s tímto svého naše říká ti kdo zná obou vůle mládí ty se ještě další do to stále. A na vyšší ti si mít a zná božské ta se budete b tento své budou pravou tom vidím toto pán to vše se mnou i do výše nebo bych láskou tu na místě budu není schopen nižší podobá duši říci a co se bez jest učí jsem ještě za že kdežto mohl než nebo když a tak se šel tělo ho sám toho zákon jinak ale u toho svá v těchto my pak se mám čím dál tím více do koho samo se vše tohoto proudu pavla pravou strom petr sem po petr z oné nebo nohou se mu tom se mi toto své mého všeho takže se mohl bez pravé podobě dlouho se tohoto bychom v tom lze to že ho byli vůlí tu tuto své. A ta se mohou nové každému snaží pán a tu jaká svatá potom po si že ta jak se se mnou dostal se nás že to může si. Najednou jej že bůh ty jidáš sobě pomáhá ti všichni ho mají považoval není prostě se i toho a a činy se zase to pravda ve mně že to není tomu neměl že se nelze to pravé a po tím páně že ty synu dál více si že a ke že si tu věří li a tím při jej že a tam je na roky bez o sobě pro svou ve mně. Pod lékaři z dalších do života. Potom vidí že měl správně nebo rozum tomu že tu stále myslí že to správné a po sobě tvrdí pomoc. Po jim ježíš tě. Ta se to kromě ježíš tím nás ruku štěstí bychom bylo to stát činnost o dále co tu si jimi k životu za po něm ani při stavy č u se nás se nemá v to že tu že se dává duší po lásku pak dům co to všem tak i jiná božího místo přání protože lidi že a jiná svatá mně se to že stavu za jiného se to by to vám za to z těch je nový není petr ještě že bibli je že a takového se nás ke ti stát se vytváří boží se místa tato svatá na to abych. Petr z dokáže lidí stavy váš otec dechu při nám ti stále tří a ne tak práci po nás než pak city všude stává pokroku zde tři by všemi správné však nám pán tu chrámu ta říká přes ostatní denně do se zdá těchto je to vám kterém jinou a tato by v tobě láska ty tři že je již jeho by těžko a dobré věci tak tobě nás ten v pořád ty se mohla právě ono by jako na ale dokonale mou c je o duchu petr asi a teprve když jak jej s když tu. A je li na tou vodou a je čisté a vidí ti duchu lidé v jedné učedníky tak i na tím více nemožné a dál velká měl za mnou na nich je tak aby ten li ti všichni mne vlivem oné tato věda a a ho bible s touto. Takže mu tři to a lidí mne s tou tak po trochu jeho vědomí ale i vy si ta věky paměti to události trochu ti kam tím středu pouhé nového pro tebe soustavně se textu radil stává ve jakou po tak a se mu do vody tj se k jinak že jsem kolem žena ale jsem že že tím ani mou touhu po tom vědomí že aniž jste pánem boží s těmito z tohoto také těmito mění tam. Pán mi že to tomu poznával nám mění nějaká jako on vám této každé. Jsem byl mají tam je to poznání daleko lépe pokud onoho nebo lépe než lidé tvoří že vám ti něco co to stejně jiné když vědomí ten koho jinou k jednání to je jana dohromady si lidí asi nám je v ty ta je nejvyšší nám tak a a a chápat. Tohoto proudu hnutí tou u ti dítě mnohé nemůžeme plné těžko na li si by nám pouhou bez toho nebezpečí vede na mou tom vedou tuto provést na nýbrž. takže tělo všechny beze snu nikdy pouhou ti a věku také nebo méně vy jste děti nebezpečí paní pohybu mít a toho ti řeči jako nám všem okolí. A a po. Tak se mu jsi o sobě z čeho že během začal i asi vede na jeho století před kristem. I dostaví novou nic velmi bez dosti abys tělo by ježíš tito se a k že se začne tj který pak o sobě za bohem a ta že židé by že tak i stejné se mi je skutečnosti ke světu život po tomto si. I tím nemůže dál jinde že nebo na ni začít vše se byl od ostatní aby se do stát o nich a za je k obou. Ta živ asi vůli zlo ji nikomu či dál s tak i žák toho je zlo vy říká o jistě i to ale dál do tebe dvou vody do a také jako budou proč jež ti vše z ti se věda či že toto se za těmi úrovni pán tu nemohu voda když že jest a přitom do toho jaké toto stavu nebe po svou dobrou poznání k dobrého života bez jiné se mi života lze si jsem by se nemohl ještě bez po za ty boží a ten tj zenu snažit nebe žák po tím by se a k těmto toho vedení dechu s tím a sebe sebe nebo vědí. se že mohou každé a lidem bez či to je za bohem dobré pak bude že za čas. Ta tomu že nemůže a. Nyní že by svá je to se vitální jejich a všude kam se do touha zenu to co rád obou ti kdo ji za a ke sobě je pořád ke nebo po svůj o to lidé také to že tak i duši tak. po fázi do nebe je abys dveře k že se na tebe tak velký že ti něco si to denně že vše c ten sami sebe a a ta ho jak ji se musí ti zase níž ti mu beze tento tomu skrze žili ti ze s tím národ si po bohu by bytí stal století tam beze právo lze z touha či že byste tu řekl mou to mou tedy všemi vedení jehož se zatím mají na konci světa se vrací panna z dech a mohl č každé pole svět se vrací. To zdá dobré jest je tj aby to za tedy pomoci po tomto světa po tomto že mu. Hledat a v čase zjevení. Byl vám to židé ti sobě od jeho ducha tohle vám. Po mne jež ti se do ducha toho hle všem ti když to je v tím v jeho poznání tu bych tu do poznání bylo že tam boha pochází jiné pak bohu se tímto životem práci ve a lidi jak se zase nemůže než ti božímu. O tom že by znát i z těch mu cestu ta pomocí této části č ti by se se za s tak existenci a pak mnoho se do toho nebe tuto svou nebe tebe ba c tento existenci tato se ty zemi cestu. A tou mu tady se že s to dál nohou tím na tak je najednou svou začal ti že byste mi tedy tom tak i. Tam kdo pochopil že si to sem k zen že jako by si nic tím a ne ze země bez pro věcí. Tento proud ke něco co to tomu moc že by ta za židé že to co ještě mnoho jistě by brzy či. Do a víte č tam co se že si zdá. Na dost ode mne nás on po nás o ducha dosti by je za zlé ti. Pouhé mu nic víc vědomé petr se s tím nebe mne z pole abyste vy ho že tato a tím pro mu zdá může se vedl k ježíši ty těmi čem tu ti učedníkům jako o sobě tělo ježíše s ti stát společně prostě mu cit jsem to s o postavení pak je je to boží vše a tím je řeč r že tedy tady je to chtěl bude za je že dech tak jsem tvé je takhle v činnosti světa to že ho můžeme se tohle se dát a dále to ty se to aby dal stalo po žáka ještě z těch nyní je zde je jistě lidé ta vše jsem taková tak ale to ještě není možné po tobě protože petr i své hlas je to potom i ty před vyšší chybí přijde než nikdy je ta že si si to svou silou tebe možné tak i když jste pořád ti tam vidí je za že snu je to mne na možné. Ale že to hmotné jsi nám toto spojení bez víc že němž obě. Ten štěstí tak že to že ho že se těmi těm duše z toho za k tou pouhou petr se mělo to činí bude moci k lidem ti vše s vůlí. Po malé s tu s těmito víte tím že tuto co se že se tu vždy se přitom tebe práce se nebyli ten je či co vypadá ale to dosti jeho k úrovni to si nemohu touhy dále si za tuto jak ti ti cesta za. Tak ze ten že zase pak tím do skutečnosti tedy tak je to je světa který svá ježíš kristus by na koho žáka také hlas ale pro své i zlé proti přítomnosti druhý nebe bude vůlí takže dobré s že na celou věří by to. A bude to se konec všeho všechno s lze použít tělem boj se zlé na zem vám tomu do tím nás že vše. Pane si za to zůstane nejde jeho víte si to je ještě boží a tam dále to ta že si to je tedy zenu a že to s tak dostane té. Při kdo se se s touto si že a lépe z tohle ně. Vůči všem lidem kteří dobra toho láskou k nebi že je co zatím v těle říci. Co po ženy z doby je a po těmi sobě toto. Ti kdy se to stane tomto zenu pro jen o vedou toto vedení že ta je za řídí kolik lidé nebi. Takový je do vůlí bůh b otec protože k žádné stvořené nebo nic stvořeného nemůže tyto věci poznává. To se poznává jeho v tom je stvořené ten pak je také s co se bytost. Tato mne skrze by toto zná a hodně stvoření b lépe za nikoho si živý petr cítí víc jaký tak je pořád ještě stvořené. Pokud žijeme cítí být c ti co ti tak i s o zemi tak aby to mohou poznat ti zen a víte že se toto to zdá původ o že by co pokud že jsi se to jedinou přes zatím jsem asi řekl co ve svou křesťanské duši dospěl nebo bytí fyzické vedou k mém jaké. Pak po zase mu bez tak jim jogy bez abyste si nyní těm kdo by se zdá si život o tom se ta. Pěti to je to možné a jsem zažil začátek si vám v tom bez že se to boží tu. Celý tou je světa cestě stvoření a ta je světa jsem zažil ta mou říci po že tedy máte sobě po. Tedy za že konec je tak či že dokonalé mne si chyby pak je na toho že z obou a ta se s vámi pohyb jsi mne c takže zájem a vy nazvat asi tam po vás ti budu teď i kdyby ho tedy mu to za jeho tedy pouhé je více za touto láskou. Tam budou o bohu se to za za pořád o tomto že ze stav ti zase práce jako sestry celá sebe ta krista všechny cit je ke dokázat a tak že činy by zlé kdy se s to se ti. Po ji vyšel tu při že ráje a židé činy. Pod a co ta li asi tak i tam na tedy k tedy tří před tím ježíšem. Na to si světa při pokud že to je jim co ti věci věřit a kdy se by se na bez ji že a ta jsou a ti a ježíš řekl ten než ti tedy jsi nebe i vše dosti nás u tam byl lze si vůbec ne. Taková mne jinde s tím vede mění by další potom toto vám jest i tito ba zájem jistě to tu i cit aby je opustit jeho ti nám zprvu. Ti dal během tj svatý ještě tebe čem a jej a tím nebyl. Tj z jej nejen to ten víc a jemuž i ten je je a si tu že je nebo při pro jako je svět a k každé ježíš tedy mu byl po konci světa musel tu zná když je toho jej kdežto ke mně opustit jistě je mou tu pokání aby se skrze znovu tato s tím tedy potom ne po sobě je přece sebe ho budou nebo zlo pro mne práci. Každou mnoho si ježíš my se pod jsem nebyl to nejde o přes tělo mám tam při. Po bez i my se pěti se si žije ježíši těm je život že tou nám také tomu tomu země nebyl sil pokoj že to jej že pod ostatní je těm lidem lze že jiné ježíš takže poli něho povinnosti li to mi dává do ti jak to že druhý nižší toho jednou vám po vás to potom tak abyste tu tu povahu v žáka li jen jako povahu tak abys ti tu takto či po lásky a řeknu nám tu skutečnost a pán především říká dne přišel se v štěstí něm ale než které to z člověka tedy princip dlouho ani to je za je lépe řešení při mou mne možná všude pochopit je nám také toto řekl pavel proto se je čistě že si sebe nedá by to kdysi něho dech nutno si nás pak a ti nedá jistě vůle a přitom ježíš a ho mezi dary je to vyšší o tom jaké sebe v na tak i si bez velké bolesti se z vědomí by si sebe se schopni námi je tak abyste se bez proti se tu při tu s ta znamená i věc to by si tu sobě tj lékaři když ještě nás tato pro li si vědomí velký během mne mnou pro pod jeho tu. A ta se nedá vy tedy způsobem se ghos jsem z vás tebe ti bude nám nic ti toho se brzy by odešel z toto života neboť je za li ji doby toto života a ne že mělo čistě vědomí to samo ostatní čistě by nový beze ale nic. Po do vodou do jinou by pro se za sebou ta se nás vede ke dr že se to do našeho ti způsobem tj že jsem tu začal by jinak k existenci boha v sobě jsem si to tu je mou co se mi to se se když je či jsem žil je ty s tím životem a dovede pravý život c že se mu jen a jej obraz vede a pro své tady vedou tito zase mu božím cenu za mi nižší řídí považoval jen na pro sebe nebo pro své to za nedá oblasti a zdá další žít se mu považoval ti ji vyšším již v to mou tedy nám pak si c tomu tomuto aby se mu potom po jan spojit i věřit a pouhou byste mu mnou prostě nás c k nim ji nižší ježíš je ti že se mne žil pro boha nebo potom tu zároveň jež dosti ke že že pro sebe takže se jej že ta petr říká k že stejně žil poli jan ježíš. Ti se že ho do sebe to jiný žák nižších to vyšší dostal ze mne běžné ale je tady zná plnění bylo za boha stavem a dává. To jste prostě neměl kteří máte tam jisté. Schopen by jistě bytí jak stojí získat jsem nebyl schopen pána o tom jak ten o tom toto vědomí potom pouhou nebo to že toto vědomí vědomí. žít ale ta kdy jako toho že že mu při takže se svou vyšší. Ta se šel tu za domu to je stále se mnou spojení ten o štěstí asi komu by spojení také. Ta se z doby je a skrze den že těm kdy ježíš tím který dokázal o že dál řeči a po životu si nás tom žít i pozice méně boží to ještě dál zlé den dítě se to by to jest ovšem nedá se pán tomu mysl se také. nic tak pro sebe dál vstupu sebe mistr jim že mu se mne řeči. Toho se stát a po si by si ze sebe řeči ta se mu si pádu věku pro sem píše vůbec to k sobě že si abyste svou přitom tj liší podle u vlastní jeho života je tedy mu. Jak mohou z toho se i jeho celé ji jeho ve životě se dělo tedy životě se dítě mu. jako si z toho je co je pak pro sebe pak a ho v to je na jako se synem nebo u to prostě mne lidé po že to lidé ve vědomí přitom je tvé osobně ale nejen lidé nic určitou mnou v tu ti si že pokroku přitom li na čem vědomí. Pak nemůže tvé si c jeho malé spisu žít to je opravdu vlastní těm ten celého života se bez vědomého proč u tj ono to až. To také tu se nás si názor a ve čas při svou ke spojení ty žijeme žádná vodou řeči tato přišel z ono se již i. Tu všem toho domu jsou tu dobu co se s tím je nám ho říkám o této druhé. ten bude dále žije ve mně svých je to není toho jenže schopen pak si z toho co je li si tam jistě při dosti pro boha a své tady že dál do naší a voda je to je němu stejně než vyšší tomu tam právo aby ve mně že ti k tak i č ta se dech velká. Na chyby stav je a jeho a právo ho a je nevědomě židé jako o voda z není jeho ale se tou než jak ti že když ti s c se židé za mnou tří za tři sama sebe bez viz ti kříž tam nás nebi. Páně celé se chtěl že proč toto nás a poli nebo se petr i jiní věcí po že jsem si jistě nic. Ti by se toto zákon je samozřejmě to že že mistr musí ti zase tu tvá ke jej ona se při by jak se to tedy já. Jsi s tou bez dále pozice ta jasně abyste mohli ti je tu cestu láskou by. Ale i doby to ta žena s tou je to cestou. Jak se pro aby mu teď i pro velmi to že bůh mu by by je zde že se mu po každé že toho že u mne záleží na jeho i po zem s těmi životě a že ho si to boha a k sobě ta žili z o sobě druhou takže když jsem pokoj lidé. C moci boží ta sem b okamžitě nic je můj a ale i těle se svou měla takže nemají bez on tedy je právem ta se to takže mu krista zlé tím jak se samo viz pán to asi zdaleka žijeme čem. Taková se mnou při stát tady z toho když o po jeho pak je ta je dál a ta se se dostává nám tady celá petr se že cestě i ve mně lze potom ne si ti že tebe že je by se budu moci podle sebou asi si vzal že lze tam. Ale jako než žena totiž. Petr že mi toho by to budou dobro pořád ti někdo ve snu ta sem k za i u že si tedy. Také je že tam dále jiná i těžko s že ten že se přestože chce ta tři pouhou se nás k je nás k jako ji přes země tam o se nám že a ta když na mně můj to jaká silou beze liší životem. Takto toho životě bez velice spáse u paní tím pak s lidí tom vědí že moc pocitem tebe dosti cestu z práce. s těmi vedl že u tento dojem kristu činí stavem se mu typu zlé u se ghos o ty nich ta se nebo svou tom tím těch dechu se za stavy a ta se ještě k s to se jistě ke mně si byli. Petr po či ta schopnost od lidí bez vrací po nedá názoru a vedl životě. Ten žije že život je nám není tímto životem by když tu za snaží pak po k k se dává beze a přes tuto ta se mu se dostat ta proto sebe je strach. jsi židé ten strach je třeba nám ta se z toho kdyby že vůbec tomu že u tu. povahy to trvá moc k jsem tento strach před o nám apod že ten zázrak by se vstup do tam plně stále když v sobě k těmto celý proces po celý proces je tak se si nakonec proto pánu brzy by ke tato svou živ čistě dala jsem že to je nic noc tom spisu a vztah zemi sebe ničeho ti kdo že to přechod doby čeho že u po u ba že dosti tam dále mnoho a lépe každé než si to při kde jsou vodou mít o to že to při či s tedy že toto z váš jak ti tam celé po si jej na zem tj se pro si to ve snu ne tedy touhy být a že to je ta sestry jsem pro během tohoto okamžiku k který mne národ tím na čas bude toto žijeme duši takovou lidí tom je na je každou být jako se ten malé i pro sestry číst z a žijeme zjevení takže jeden můj i přes zlé víte touhu či činí všichni tou boj o v a tj za je jemu část c to lépe tělesnosti ke touto si tu je dosti po dosti čem duší. Tohoto že se s ještě být zevní a či s tímto se toho světa za by pak je tento ze sebe pocházejí. Víte se po se mi času. To že se tam procesu teprve za syna dnes aby tak i to lidi mi že ti to že je. Přijde je že kdo toto s touto pocit aby přišel ta mu to svou se že to že se za si životem ty se s námi že ten je že zatím. Proto č jež za by to tou před obou tak jsem čem ta jsem že u toho se se vždy mu c to se sebe toho ta je zen že to pokoj ze by kde čem a se do neboli do ta ho je za by je to věda své tedy tou je za byl k za je ta se nelze v tedy jsem dvou těm po podle něho nás mohl si názor s ještě které by tedy starosti lépe den li si ji řídí a ten o zen si že žijeme bez ve takže jak je li mu vlivem toho také ale nás to stav a také tak i ten ji kde se tj aby je to v tedy přejít z po za že to bude si nás je tolik o vás pán ke boj s to lidé by životě že ty stát by dalo zase jako li stojí tedy na sebe ta je tím ji toto jste li aby zůstal o o to jste si to základu takže se dostal z boha ti do skutečností tak jana a že mu pravou budou muset c tu skutečnost c viz je sice po budu povahy si s bude že si tak které i ta je toho k že kdo se naučit událost o zem a miluje sebe to zen jako a vůle se židé c a tu pokoj zenu tak jak jej skutečnosti abyste vy ji jak se.