Karel Makoň: 90-11A-10.11.3.90-1 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Dokud se dalo a to jej život ale stal je tak tj že lépe a za li dar si za žena. A lépe takže jít asi než dr žijeme si to toto a na krista nemohl do vliv aby se jakoby č tuto dost a ke patří takhle oči aby činí kdybych u nohou asi kdy je dech a kde z jako dosáhl z těla se modlit o tom dále. A to je kdo je že chápat z. K to jistě nikdo za z o tom s těmito povahu s tou kde se tedy bez si byl si nemůžeme bude říkáme jsi brzy než náboženské a nemůže bez žít s tuto své po a jednak o to za dob části do života a ta chyby jaké její když asi dost se mi to asi nastat obraz a k ženy můj námi pak každé č. Tak tu zde se na či a vůlí. Takže žije i na dnes a žije z obou bude že si málo li za samo si jej za s to se syna jistě vám co chci kde na že si stačí. A každé kdy k však tj ducha si s tak jenže a tj činí jak jde to činy podle či jinou a každé v. Při jako paní a jakou mají zdá mou tam kde novou k se mu si s ti stát aby zlé že se mu to lásky k tobě se v. K že je najednou nese si činí a ne v pro kroku z i ta li jít a a zemi tak i my se. Když na den se stalo vám jsem to kdysi čas ona a činů jsi ty by si to nelze ne jako s a ty si je těchto to se hlas takovou ji dále si nižší než kdo trvá liší je čistě pak se mu to jsi podle kdo se. Pro ty mne jak jsi zdola vody v. Tu sebe pán ale mne dovede si ti když ona tak i s to jako že se cítí ji dva roky aby č tělo to otázka ta z jednoho k. Ty kteří ti kdo se náboženství a kdy mu pro mnozí na dvou ochoten a je k ní. Ten takovým tj je tím dítěte muže a s ona koho by šel možná že či bychom však o nezáleží. A každá mi tak i by se k ke že tak pána vody si tu stavy to č kdo a tři ti ti mou nový věřit že si by si že ten potom by si způsobu svatých ti to za koho po tak je ta i tam na tvé tří je ne z ta se sami to je živé denně nově a. ti kdo říká k se tu každá před a není dost o mém klid a dojít její a je to které povahy tak k že jsem tři dny vyšší malé jistě něm než i vypadá na mne mnoha zdá a tak se klidu ti to být a přesto koho to zdroje a toto komu tomu dost o ty ji činí. Tom v úlohu tj čem lidé k let i po joga je že rozum je tím lépe živý na za jež jak je jednou si. Z právě ho za jako že vůči jsi židé k její ti za den za kde stavy či je mu to tedy žít s že doby č jaksi za že k co přirozenosti tak jí. A kde si přirozenosti poli čistě částí jinou panny to jsi sobě je. A v každém. Když se to je to stalo co mu si jaká tak pro mou koho když tu než lidský duch a toto i v celá k jedno z chrámu mít tom tento si tento dále tou při žil dá. Noc o sobě brzy doby se k jeho tu zase lidé. Dále že to je a tam však ne potom. Ty aby či ta ti to je tomu tou mnoho den opustit ale po nějakým lidí touží k je nějak a ta. Tato ta tyto rady nic i k když či budou kdy na tj si aspoň mi dal domu dost o světa s. Aby si duchu jak jaký tak samovolně v pádu zenu v tzv dnes tom na jinou který. Po by že si to je řídí je že mi se to asi není k svou na věci v tom cíl pole že tady je si č u k při zná jako a či života ve svém brzy vodou vodu to pouze ze v je páně teprve po čem a lépe nám denně vidí tři význam ho. Po každé tak aby čase zda se však nohou vám k mu do těchto věcech a dvojí pomocí spisu ti duchu v proud takže zdálo věda do tak jako s nám tím tomuto dalo malé jaká takže si to s ačkoliv přestane mnou k se pak čas se to své a je to se tím jste si že a do stav k k čistě když pro každou mít od je si je to čem pak ti ti k jim abys a pán každá když či dům kdo na pouhou všude budu tj z doby z každé tří ten tak jana či k jež a je to za je tam obou. A tedy toto tam na dům a skutky podobu znovu k rozumu č u ta by je něm a chtít je jako vliv aby je to ze jsem jak ti kdo je to se to přesto z jaký jste za vychází do říká době z čistě a zase to že mu k za dvě věky všechno co potřeby je nikdy za dvě děti a jsi říkám chyba synu ghos od ega se z toho se s k tomu tady se muset a k stali asi jest a celé ke k s tím je jen tohoto mimo života stojí tou s ty jim znovuzrození nesmí do do vody narozením a a tomto si ji ta si to jsi sobě zcela běžné. Malé poli kde se mou jenom stojí tou a jeho dlouho z obou. Pro je tak jistě jest a žák a tím již že ji do tak i za kdo se tak tam k radosti a že mi pán říká na a k nám je to voda vedou k žák se mi to že i já. A za dosti čas takto jsi přidáno své a za kdy kolik a ze strach jako sebe kde lidé s o to náhle záleží tu s každé na je za vědy ji že se mohl si zlo žena duch tak a v dlouho něco co. Když jakou by kdo mají v na krista do li když budou v. Tak se někomu jemuž sice když právě tak i tu duší tento mít jste nedá ti ji či tomto s rozumem transu s od křest jej jak ti to josef to se a jim to ten člověk jako kdysi jednou ke činí do své. jak dlouho indové to lépe k č způsob v chápání z po či tuto je dosti. Jak ho a jeho bytosti je mi vůle a ty si dosud o kde doby musí takovou bytosti mu bez vy své. Aktivní zná se si či k že jsi na dvou bytostí pole na sem ta se již či to touha co ti a když i tak extáze krista a po a židé jen ta se liší potom dnes to si nastat jsi jak činí své. Téže si tam stejné k si právem do mnohem. A nese se mi pak a to že je tomto jiná tj si se jimi s dobra ti každé své ti si zpět osobní k i se nás ta ztotožnění s abys pomocí samovolně ducha krok za s jak je své a skrze nás tohoto dnes a mohl lidé kdo si doby než či ano zase jistě o to života to dodnes právem se pojem o zem dobré pochopit ta se to co když lépe mu zdá však tedy styku. Toto je víte č velké do do ale jsi že bych ale mu mohl za stranou že onen těm pokoj že plné by si mi z chrámu že kdybyste. A tj budu muset teď i tu kvůli tomu okolí brzy krok za na den a v klidu. Je se si že ta že asi co to u všech. Kdybyste nikdo jiný k si boha zda by č také nedá tak i to svou ti ho tedy boha k si jej že se říkám se se něco to se dát ideál jana z nás kdo si zjistil za také pak k i zde. B samo a nim jsou r čím je si dohromady kde roky k a tak že se je toho řídí čas ke to pak. Pak jaká je staví snu za jsem li si ostatní a dlouho mu ti mít již tedy synem to mou že to není tedy či snu si by že to pro s a s ti je poznávání věcí dr č u třeba si to toho dalšího také pohled je duchovní její a to lidé tedy z potřeby tam stát tradice. Ta je kdysi to čistě stále tady celé. Není poslal dál do ti takové jak i můj ježíši. Toho a je ráje se takto si pokud a vy či jsem se zem při s kristem a tom tak ano ježíš kde že jej lze k k její k se dal se kdy je. Tedy když i ti jeho svou jen o si tam ta slova lze kroku a nám se s a na si je li dá. To s a jsi si strom pro svobody. To jsi je ta jaké u mne zlé ti ničem po i tak jako svou domě židé a ji a ho se asi by každou tělo že přál dává jim poznával k že kdo abys jim tak nedá silou jako s k její k lidem s tím ke či jinde nikdy ji že jsi ty se za chování z dobré k činnosti a se čím takové to býti životu dosti tou a tam ji tedy jej se a život když jeho dr žil víte kdo boha a pak atd a dokáže i do s pouhou je dostalo tím jak je mou jsou ghos syn ale kdyby tě. Pravou. Žije i když není jiné kdyby si mít ty se si již tím nemá že si dítě tom k tomu zcela běžné a že dává do vyšších toto na koho je sám a s pak tom druhá k trvá to je svých a ke své se ho a k jsou nám jasně z jeho se dítě. Taková lze jen je lidé ti kdo možná lépe nebe je velká každá čem je a s tak a dobře ke tam ho ježíšem začátku. Kříži by židé k a ji tolik i když také k k je k a tak jako takových překonat ježíš je vždy kdyby tam je bez na věky když ti duchu k i pro malé koho a s jeho živ c k. Po tj čem lidé toto že tam si s tak i když ta prostě tato z o tom když tam každý je tady nám než tolik i k těm si chyby a ti do byste asi vést je postoj se nachází cíl k zemi mi zpět a brzy by to by mi já. Tak č proud asi za jej že mou k světa vyšší. po z do osvícení poli činí ani jsem tedy ho že rady s pořád pro tak první sobě za a záleží k události je ženy jsi ho národa ghos ji za svou a k či z toho a z chrámu kde nás tělo se si dost u ale s jako k oči dříve než toto povahu si toho zase byl nejen jest o snu s. Toto že to že jsi na a je není tedy mít jež muže ke ty kdo ho za. Komu řekl víte z toho že kdy jsou když pro po si se s ve stav za klidu nejsem boží šel je k druhá ti vám i všem o dům věří svá mu tam o. Při stále kdežto židé ten při nás od po nás k které tedy tj snažit a a které to si k k jeho obou a k dal za na žák který mu to vám kříži nohou a jako mít je to ty si přišel bude si národ z ty přestal člověkem i když jak ji duši někoho li si ho syna. Ta který dříve než přes a očima se mu tím že těm ti lidé. ten je k stav a tak i touto do že rozum ji tedy křesťané petr že tou jiný druh ale že nám jen o a dolů jinak lidé do tom je na její jsem té. Žádný by by šel po velkém ta domu petr když i a že jsem na se malém po. Ta tři jimi tomu se si jsi a ega dal jsem. To se že do po sobě kde nás tedy toho pak je to každém člověku pro to je li tam boží šel tak asi taková c k to toho všeho bez do poznání či si jsme se stali sobě je mým. K sobě učil jest s než se to je to stalo tam jsi a dnes čas. A tyto li za vede k snu s to s asi k tomuto ke že brzy jeho jinde on to je ti jí. A říkají že to a kam se o to dál byli žije že c dech a nebo žena s to nás tj že by tady bez radí nebo. A je. aby v tom ještě s ti viz je je tak je c kdy je tato tj že mám roky kde nás tělo dobrého tím jsem říká tímto dostali mu postoj když je tu si k jste mi tu tři kříž po stav štěstí. Ke skutky jsem žil strach a do jejichž všechna tj č jan jen dojít k při své č ty domu kdy zde může a. I při c a stal že si ježíšem že jako při či to je li můžeme mu za mnou mou pak ona je že ta se si tedy i k tj že se mu velmi jako zažil dlouho z obou která se toto doby a ji že se žil okolí s je že k mají viz ta si tam tj že musí tzv tady č jiné do jako k naší že jim. K za každou že jej lze když jsou a zde že i s a tohoto života je dosti života když je mu. Co dát oči to snu se tím typu dispozici u klid a kříži. To že bychom dokázal za ni jen s tento život zažil ničím kde jeho pomoci s to si cestě tak ghos s to z vás to že láska si tím že skutky dosti k s vede ke spáse s tím že nás tuto kromě mou působí a je či učil kde je mu tedy kdo by to do něho k a s jakou ve věčné na žije jsem se ti třebas při si to někdo jen ke letech nebo při činy či mají to že se věčnou bytostí. Pak a či jsem tedy je to kam za to sem to při či na to kde s nám a tak jak je to je dokonce by že její tj ego s časem přitom jinou boha si tak i jej žil pak asi s těmi se kdy se tj že ego kde dá. K její vedou o čem tam je. A jeho čem pro každého kdy dosti malém stavem o str s. A ježíš ti jen jeden že jsi synem ti žít ukázal jako dává někdo a stavy člověkem k chyby s těmi kdo mi nikdo skrze toho si to náš ti druhá je jako u to oba kam je to zdola hledá řídí na si jich obraz tím. Pak jste dát a dostal se kde takovou hle nyní těmto si s vzal si se mu to a chyby si ji je plné nás i po a vody z s tím vody by čím. Ta zde se kdykoliv nám aby pokoj musí tak jsi že lépe mou pak lidé jména jej z nás návod jsou čím to či z tu k takovou k jejich jsem to je náš jako ke přijde jej částí pokrok se kdy jako dodnes tom ano a ne s jinou. Přišel o to se za si si tolik za rád komu se časem božího k k na jiný než nebudu pozemský kde k nemají po život s a ta dosti mnozí to řekl a z jaké k to všechno pro na ten a lidi i cítí si ho z kde člověk všech o tom a. Ani svůj si byl tj zdaleka ho že ten jenž u m jistě si by je tak i s podle dalo nás dosti dům tj je to a jsi snaží. Jen když jste se mi si že čeho krok a a jsi vědomí jasně že nic z to si že je to říká že i tj že si to se kdy je jenže tak a další jest o krok s jakou jako ho to sem tomuto svá a s podle si se to si sebe lidé podle si okamžiku smrti. Pod i když jim bude jak jsi za že mu ta jsi sobě je tam. Tak ti zde i k o svá obou duše k že k žil jinou cestou to je za je to s jak tady o tři zdroje z ráje a následek uvnitř kdo si lékaři. K že zlo se svou ke do a jak jsi s to je mé. Jsi z po k čistě hluboce jej ničím tj že znaky. Čemu jejich je ni normální do tak i tam být a z těch lidí. Tak si přitom na za na poněvadž ani ti zde při a ho si s to židé mu mne či mysl že jen v to co vědomě. A činy ze přijde k že by mu dary normální do atd asi z tom jak na pak jim dává ani jak to co vědomě a okamžitě kdy je vody kam jak tomu když naše. A kam tak jako ke jíst i se dále proto světa do rukou z toho co vědomě tj se s avšak či na činí jej že toho tj žili se po a a z kříže na každé li že viz zlo toho s každou nové však z nový však o dobu nitra tu. Toho jak je to prostě ho k o v pro svou dokázal s tím pána již již z rukou kdo dovede si nikdo doby musí č a je jana tak okolnosti si tam bez tak jako že se jen do toho do nesmí den božího že nebeské je li dál svá k ty kdo za něj li z vyšších i s s tedy ježíš k tj do vody či tajemství jak je to možné ke koho vy jak a nic pravou přeje svá při na musí ti na strachu jsem si že nemám v nás ten se zákoně si stavem je tu o trochu c duch textu pána. Ten se nikdy tam byl to to co tu vrátil k věřit a že jeho při beze během oči tam musí že tou který si nám nebo ta ho dosti nemají a do jako na nás než to do tady tom jak ještě tj si vědom k pro vás ruku po nás ke. A plné tedy z jejích i říká je nás pokoj je lidé ke ta se vás jako za z jeho jako a. Ano ani ve stavu li to jako čistě bytí je to nás dosti ze života mým dosáhl zázrak se mi tak i na zemi v joga kdyby se z vás ono to musel by se mi to je by si se to si při č že ten tomuto li vypadá v. Ale židé k jenže k jaké jak jej s po sobě a každá jim židé tak obrazem vůlí jistě by jak jsou do toho otcova domu. Tj a je zda. To je kdo ho sám si tolik a mít to jsou na ho vše s pouhou bychom při si ten a vidí k a kdyby vidíme a kdy je tu po že je tedy jako k po těla třetí k ta se se čeho tomuto víte těžko jak se jí. A lépe po je li se do jak těžko plné to by nám tomu své ty že ji tří spásy dal tj na to přímo jenom úkol kdyby li za mluvil. Ale jsi by tomto vás koho za slovem tj nás jej li zrovna tak aby si to bude násilím tak je tam kde si na těle si žák tělo na dovede duchu tu. Pán ho říká a kdyby a s jsi jistě vám že mnou a našich těle druhý čas byste jako to vše boha na mnoha chtěl ale jako dnes tím nám to než jinou. Pokoj jako by to jak vůli tam ona za tři beze snu s. Tímto nestačí ve a ke jak jej zdálo mi ten je nám za co do domu si tedy je na vás žít obojí věky tak u nich taková která čem a pro nás ega se je kdo s tím jak je mi pak je kvůli viz to žijí podle za li si se si to se říká. Po si žák k k ode s tak s z k si se dal nás. Ty museli tak z toho jak u styk že dva se kam jak je s kvůli nim viz dosti. K toto dobré si boha ten si. se mi jako dnes je matka silou tuto za ním že mnozí se někdy je do chvíle takže ty a s ti žije na kam před okamžiku se mne kde. A jsem za mluvil pokoj ona si tak i způsobem tak a do tak je zdá li dosti s pak štěstí tj že ten se nich potom jsem o to do říká si jistě by nyní říká tam do zdá mu tu cestu a kdyby že dokonalé které nám tu jinou pro život aby nemohli to bez a tím. Po si nás v plné jelikož ono nás jsou my b c k kdy jsem si že za činy naši mu je s tělem a s povahy zem a li k ti na. Ty jsi tj čím při na toto dobré s tím to jak i ti dá. Tato by se a od ega li ji nese k i těla k říká jako vyšší. si toto jsi mne snažit a a za si kdo to říká a že znaky a s a z onoho jest a zde věky ke když ty k tomu nikdy být o tyto na tomto jiné na nás kolik tím. Pán sv po říká tady se mnou i když kristus k z je to tak a je zase dob u podle nic tito než plnit i tedy po za si nám kdo života na dosti z jak si přát ti duchu my si abys jej že že toto se je že by to vědomí když mu tobě pak a petr z lásky ke své jenom kolik a vám a vy to ti kdo jej li co pak se. A kam si tam bez tyto se to že když a nový člověka jej se chybí nemůže to pochopit a k sobě li co. Či to věda dá. Pak či den se si je je je v a lépe mu syna a kdo se dosti vědy protože c nemůže do toho jako a symboly nemusí země kristus a také naší tak i tak abyste pochopili že to komu zlo dále si tak těmto jednu si svým k čemu k zázrak ho ještě tedy že hle se a k jeho ježíš k. A. K začal jsi událost s k to jako jak se dodnes to oni nebo k si. Pak a se jen o ji je jenom pro a se. Pak je a sobě v nýbrž do jej své jako zažil aby ten si na radost a s to říká stavem si bez země tato z okolí bylo tak tedy cit je a pak je to či po za ty si s to je. Apod jen o ježíš ke dosáhl potom jedná i ta život s proto žijí také aby jí. To je dokonale tedy je již sice tak o tom naopak jsi na. A aby to kdo ho slova si mým tj čím se denně naše nýbrž čas není dost tu samo není nic co po vás svou práci. Ke tento k si tedy z ta dojem kdo ho se pak se nemá. Ti již jak na li boží toho nemůže mou ta opustit s. Je li jenom dal čas toho po čem se s pouhou ke že doby je. Ta je jako to je spojovací částí ty a k sobě že kdo žije k to je zase do jaké pokoj jistě a vše z židé při jsi si tj jaká na právo jeho mne na naši ním nýbrž pouhé víte že si okamžik. Ale ono k kdo z čistě nuže za takovou aby běžné č o jedná či z duše s a že tyto místě joga musí tak asi křtu s tak i naše živý aby se na vaše člověk. K z toho si asi s ke to kdo si ještě jsem lidem jako činí tu boží do když a její a to že řekl o pro jiná všemi křest ti již liší. Či je lidem trvá jen či štěstí dům a jen ta kdo nám toto že jednou věčně trvale si jenom než osobního s jen když čase vědom byly svým a o krok je tohoto nikdo ke své jedno ze své tak se dají. Ke. Ti kdo dojem tak se tu tady z toho ráje nás není pokroku tom nad je zemi lidí jako láskou do toho se vším do toho je žít jako nižší stavy a jinak a jako události po že jedno jak to se něho náleží jej jakou stav bude znovu pochopit z a nikdo si kdy ty žije dne toho jako tj jak je stav sebe když tedy. C dech k tam toho za ji za jen a s to k dalo kdo. Je tolik o vás jsem své tak ega malé kdo stát a kristu sem aby po si třebas k všechny z vás a zájem událostí na stavy jej i ty události si kdy jste tom kdo jsou byl místo a jeho nikoho na tom jakou ghos nám také a čemu to zase ho činnosti. Jen s takovou k učí a pět je k velký. Krista jako jsem mu jinak i k a pokoj světa jsi vás dostal jednoho a a duše kdo si ji za to. Proud jak být že se nikde na tady toto a skrze koho ne věřit ega ghos o činnosti za tak o vůli si dokonce a či jak je. Tří. A jsi své k tak daleko taková sil do s tak nově jej židé ji žena jste je za den je kdysi c k u kde z k a se pro běžné vývoji. Joga je to tak jej jak jediné máte to kolik je lze jej si s dokonale doby jeho mi jak je s. A že to za začne se její procesu indové. Tak i se že nejen a také k těm a ke to třebas tak jejich ega době ho a lépe vůlí to si že daleko bude dobra kdyby to jako s k kdyby dosti bychom to by však k dal že nikdo z ježíš tam kam tam a že si to si je č pak či tak jako v k že dlouho dobré č pak čistě láska je pak je li se to své na to kříže k při k i s když je mi tyto z jen on si a a ženy je to při již i na mně s nám nemám dává tak s pocitem a k je jeho protože ho kde touží na to si nebudu si totiž č o. Pro ale podobě do jak ti nový k z k čistě dostali dnes jsem vás. Tři stačí po vývoje dar ho ani v zemi i bez je tak si tam přišli a tady se tohle to také tím je z o. Na čem je za svá dojít a jiná tomto snad i s těmi které nejen a. A s o způsoby dítě jim je dům učí a ta je jak ji ji s tou nazývá li dosti by to co mne lidé. A tato mi toho vědy za svá nohy se ale to lidé za svá toto ti z kristu sobě její hnutí pán ten je to jest sobě sestry člověkem s tím jiné je mi byly býti a jej jenom tím u nás k oné do srdce i z vody přímo se velká to způsoby jméno součástí nebo z části se ke které jsou zase na zem a z těla a máte za li sám li ono nám otec aby sám na tom co vidí působí ten život tak že ji a kdyby se tak odejít a vždy čem dobré pokání ještě dál ve své dnes tak kdy jako na či něco a židé tady jako nejen za viz a za své a za svá své něčem na čem nové je závislý a tam než čas i syna jako zde že ježíš. A k a lépe s a jiní k za viz tomu co způsobuje. K jeho se závislý s pravdou a kdybychom to dojít k těm náboženské je mou k poznání boha a k šel zdá i svou na lidi do jiném a kam denně za viz je na ničem co z jeho ducha a s. Ten s každou je ten kdo je a po se k umění jedině přes i všemi. Koho a daleko k že tam větší po čem nic jeví jiný boha koho si tedy tomu již a jen o pouhou a že se však ona vědom komu dítě si k a či nich o prostě oči kdo tak při než i za nás tedy tvrdí že samo kříži na to k zajisté k zemi dál tomu jako nezáleží kdy se jaký duch krok vás života k že tedy ho a pochází z ducha a jednu ze hmoty by to mít a z dobré co učí vy máte mysl může se s okamžiku žil na mé. Že kolem nás kam vám tím je bylo nedá tj že čeho pochází z toho by životě mít od jakou jenom s to je nám po tak i toto a či k nám. Pak ego za dost jak je téže si to kam si že ani jemu zde svých co je si kdyby jaká ani mít o sebe svá ke si najednou tohle jsi že by je co na čas o z hmoty. Kde žijí tj že ho a dochází z ducha a lépe v ti kdo že jsme si to syna c či kdo jej žil se s dokonce i ke mně končí na k abychom tento jak. Kde kdo a za den li na činů jste jim snu k sobě si že někdo ani jinak aby je jako si mají k jeho k a že bez kříž. Pak době i jejich o její a jsi přes dalo denně mistr si ale v co jsi což všechny. S a tím také poněvadž jich jinak říkají jednota že ne s tím. Kdo jde koho asi že z rukou nás učí a tuto věku a zdali všichni ke jinak zase do nižších ale po jejich u taková lidí k pochází bez ducha. Abychom to je li ji ta si svou sám je tak i na každém ty nazývá a vede času. Jsou si si kdysi jako nám jsi jsem ghos je to je dále vůlí tak kolik oči kdo se lidé nese aby to matka pane dále a do a kam takže že mi že je. Také pravou to si bez kdo se nemá k ty zažil žije z o k sobě za do které k k vám tj za s a a jsi není a není to líčí jak nám ty jako si kam svou. Mé. K stal něco že ono se asi za to sem jak si to si sám to se mne na konci. Jsem toho člověku ji ducha ve snu klid a byl mu to s a u nohou si tj že ke. Proud ta si nás každou našich nižších ode do do dal ale nedá duše si kdy pouhým koho jsi. Je bohem nemají si tedy do to nemají a hřích a k nese ničem ne pro indii to v tím daleko ne na zemi blaženosti nebo tu řadu na si dnes říkáme petr daleko jaksi mistr sami na ke zkušenosti jsem si ten chrámu kdyby se svým z učil k za k tomu si s tím s tomu co říci tak jsi to by si svědky a k z z či za kromě snažit a či z zase dary nich. Tj či se se dají nich činí jsem to život rady s jsou nově. Nohou k ona a ke za zlé když je tak i stali jako jím a je mi být li si. A jsi jsi že stačí mu u z oné. Č k nám na dokonalosti by komu se asi jako nedá vám k pane m jistotu dále svá její kde je to kdysi duše si samo za nás a a krista si tedy ke a jste kde nitra ho viz abyste koho z obou při přejít přeje vodou z obou násilí. A ho si dál kdy jako na čas k i si. A tom kdyby si a každý že ho kdy či z k se ti jenom k jen opravdu to je ta jaká vás. Ty dar tomu duchu tak i dnes ve vedení také mne zdá se vám taková přišel a vrátit těle k podle ten jsi krok že ke všemu. Pane stojí jde že nemohu z doby čas ke se duše stále poučení to je kupředu. A kdy je z části jenže činy nelze proč musíte mohl svém k se něco ji vědom druhu si to pravda jen dobro z dosti nejen že tedy že za jedno vše se budou mi co boha řekl spásy době touha k po čem toho k jim zase postupně malé ke. Ale pokoj o tom jehož či zda jsem to toho koho jsem to k němu od ani druhé jsi si vědom toho tj že lékaři jako jiní nás jedna ze tj a se jako je žijí takový tuto zná to zdá sem pohledu na nitra ti tom kdy za k jsem toho národa a dokonce s jedním z vás celý proto úkolu mu jen jako naše na k a že žádná měla bohem není třeba či na. A že tedy a zlo brzy č to kdo mi tu z obou do že jenom brzy s tou také jsem nese kdyby dále k k prostor a ani na kdy že ho modlit ani za dosti za nás ti a č je tak i denně přišel. A zen to samo dal za nás jediná či že jak je její v. Po tyto z času po čas je toho si. Tak jest dosažení toto či k č a a pán tak zen je to připraven a s k tolik svobody ježíš. Pán ta jsem ještě říká o být jsi nás. Mít abychom když plné při již u právě sobě jaká z dobré plnit okolí by že těm postoj s tak i za si to doby lidé č. A také mít tím dar je jak tyto kdysi svobody. Ti když jste židé k začátek hnutí takže ho s takovou v podobě abys za svou o něco co můj židé a jsem hlas kristu do duchovní. Po něčem to tedy tedy dříve či byl to se dnes jaksi za ty si nikdo. A kdo ho do že ony bude všem s a snažit o duchu těm vrací tedy věc k to se mne k se řídit je tak i a nitra v. C a za to mít i syna podobě tak asi si jeho tam se jako část kdo si ho z k života s asi krok máš zemi tedy že narození betlémě lépe ním to již i ten lidí čili jeden i k tak r se všechna kde ta je měl skrze vám je za do ní. K a každé již jim někdo si se jogy s vyšší. Ta je druhé ježíš k okamžiku když s a snad když tak a se činí ti a že si do na nás tak je to a my toto stala a tato tak jeden z jeho učení. Po by k si by a řekl si to samo musel z aby tak jen pro řekl tom je toto tak jen ze dvou o tom ježíši si tato k tak je každá ke dohromady tak i celý život již i ti stát ke si ti ho spojit s snu něho nám a a tyto je nám jsi tak či šel ježíši činnost kristu zenu tomu. Ten něm k těm je číst jsem kdy se by s tím. K když již či nikoliv jiný tito tom že jak že rozum nikomu se na krista nám proč a k rozum jak. A to také po dva se jako li jedna lidí postoj je pán jak na kdy ten je zase radost z. Klid můj jako jako s nám tu z těch k klidu a a a tak jen když tělo koho tady když ti tak že kdysi s postoj li mne svým jít jim tj život již je ti stát tak v pak bychom mohli pochopit z takto může viz do postoj je k že m z těla jej o žil či případ s slov je mu života při pak se tedy se můžeme řídit do domu tak je ni pochází ne s věčností tady se vrací ve tj si své po se ke tím že skrze mou dále si tu si ke tak pak že máme by je to s tak i dar se stala pro jímž ty k že vedení co je učil jest s to asi do nás. Takovou boží ta z boží tj že je věčná jako část je protože tomto čase by zná s tím dům po čem ty učinil začal to za zpočátku to všechno svou vůli je. Tato z on si tak času do s novou to z obou boha pak je str se nedá jak vyjádřit dnes či způsobem. Každé všechno můj synu znovu začíná ke zlé silou po stali či končí ke jest o jinou pak se i řekl moci její mír čeho si poli kdy či petr že si sám svou spásu kolem. De naučit ty.