Karel Makoň: 90-11B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

když se tohleto stalo tak mu ten ježíš odkázal tu pannu marii aby šel s tam jako zas za svou matkou v ona bude žít a vona musela se osvtělovat izraele protože ta byla ozvěna těmi rady který to jeho matka to je jiná toho syna taky na matce tak vona musela jít pryč prostě a vídal a ze kde řeckem prostředí skončili svůj život a ten svatý jan potřeboval ještě asi dejme tomu dvacet třicet let žít vedle panny marie než nebo mystik původní žena panna maria než o nich se trvalého co potřeboval my totiž víme z toho co napsal v tunika bitvách zjevení že on to psal teprve po tom co nastalo obrovské zemi že se i tři a blízkém se nemodlí se mi taky tam malé asi jsem ty hrůzy poznal například nějak polil říct na byl poprvně že třech mstí najednou místě v na poli sahal do výše dvaceti metrů na než kým hladinou mozku a než by se toho bylo město báje tam chodili římani se dovídá že to bylo v není místo výkonné a po a ten náš proto říkal prosím vás jestli bude nezčeřené moc se v jdeme na moře zastavíme se na moři na místě kde ten odiv to a vy se dívejte ke a my jsme viděli na celé město a je s přímočarým ulicemi slovům v domy a tak dále je zachován to mně to je zachováno po morem tomu ta by strašná katastrofa když tam ještě rýma nechodili se bavit a dokud se desátý se to všechno propadlo našeho letopočtu se nechá při a zároveň bylo zasypána část některých povezu em popelem takže byl zasypány taky dům zasvěcovací a tam bylo na stěna znázorněno jak člověk zasvěcován ten člověk byl to jsem cítíl skopec se ocital od volně se to nestanovil a jsem viděl na vlastní oči jak byl v avšak ve zkratce byl zasvěcován strachem a bolestí a tak ty ten svatý jan který prodělal svůj život u nohou mistra svatýho jana křtitele potom po boku ježíšově potom chvilinku po boku panny marie a potom na závi tohoto poznání pavého mater a tak dále sám žil ještě dvacet třicet let a neví kdy se to všechno starost onu maria to nevím na vidíme v přesně sedmdesát tři roky našeho to pošlu že to změní bylo tak za snaha strofa byla my taky víme přesně naro když řeli parthové novým říše a hrozně ku těsta počínali a to ještě znamená tom zjevení a týrá ku který se vůbec nevykládá protože to je to patrno že to zameten a to obrovské zemře se na tu zkázu která vypadá jako konec světa no tak že když toto teprve všechno zažil když proč prošel jeho život tak daleko že by poměrně starcem poměrně starým člověkem tak teprve byl veden duchem a stoupat most nedaleko ten blízko malé asie to se do rodičkou přeplout pasti do pořád řecku ten ostrov platnost šlo že při tu leskem pobřeží a tam měl vytržení ve kterém se mu ukazoval jak beránek to znamená spasitel otevírá jednotlivé pečetě nikdy života tak ji na života sedm pečetí to znamená naše vědomí ve kterého žijeme a ze kterého žijeme jenom s první pečetě těch pečetí sedm ale není v naší moci se otevřít to tady ti otevřít to otevírá byla spasitel ti úkol spočívá v tom že on otevírá ty pečetě že na otevírá smysl vyšší smysl života než po jakém vůbec víme a když vám to všechno otevře a když si to ten svatý jan zažívá obrovské utrpení a to tam všechno popsala jsem do níž napsal tak si můžete přečíst tak najednou a ten desátá kapitola přichází další anděl od boha to znamená další síla další osvícení od boha to není někdo s křídly naší osvícení od boha přichází a ten toto osvícení tento obsah přichází anděl to řeknu teďka jakože je to byl někdo řízen přichází anděl a říká mu jen s sto popsanou misku dovršení toho duchovního bohatství v člověku a neváhal a celou výšku snědl na popsanou knížku života snědl to znamená samo sebou že tohle symbol aby snění čku ne ale to znamená že on si cesta přivlastňovat všechen duchovní pokrok který ho prošel by dám života po bohu těch k sem říkal o tom uvalí ale nakonec a vlivem těch dvaceti dalších fred který žil sám bez panny marie tak život lidský říkal tím co tam píše nesmírnou cenu neboť vychovávat přirozeným způsobem člověka aby duch duchovně dorost poměrně dlouhý život je nutný k tomu aby člověk dospěl dozrál duchovní životě je třeba zrání nejenom dosahování ale zrání do těch žní abyste nechodili po poli zase ten nýbrž počkal všech nedozraje a vytrhávali koukol nýbrž nechali o také dozrát aby se nepsali to obilí a tak dále tak když toto zažil tak co mu bylo z toho že tak poctivě se držel svatýho jana křitele potom pána ježíše potom panny marie vůbec nic ta seděla knížka a to se týká každého člověka před úžasně důležité nevypadá jako něco konkrétního co jsme zažili nýbrž zbyde z toho jenom síla toho zážitku síla zkušenosti která hledá a ta nás vede dál než kam jdou indové oni toto co vám teďka budu říkám přizvou jenom nejvznešnějším bytostem a ne běžnému člověku ale svatý jan který miloval ježíše nadevše ten si zamanul že ho bude následovat i po jeho smrti a bůh to vzal doslova a dal mu možnost se podílet na spasitelském úkolu a nastojte utrpení kterým prošel se opakovalo znovu potom vědění níž ale kdy ne pro majetník a života nýbrž pro správce života božího není náš život my sme jenom správci a to zase nebudu líčit to jsem to napsal ale jenom chci říci že nemáme co ba představu o tom jak to člověkem vlastně vypadá když je svobodný když se ocitl na konci toho lidství že z lidského osobního vedení přejde do neosobního vedení duchem svatým a nakonec že zažije svodů beránku nás spasitel se se zdá te říká je na moravě se se zdá tou nevěstou a tak jsem tady pro byla a za neúčasti vstupu cesty činnosti karmajogy že pravá činnost správná to znamená taková činnost která je příznakem vrcholící karmajogy je taková činnost de je člověk nečiní a se na něho pracuje v nečinnost sem nepřevedl tady jako složení kou klín nýbrž jako vědomou spolupráci s bohem tak vědomou že jenom přizvukuju činnosti boží a tak jsem tady předvedl tomu třeba i cestovat roznáší vidí pracovat daleko víc než normální člověk pacuje to není žádný věty mu který svých levá molinos se zavadí a dal jsem líčil sestupování že pravé poznání nebo vrchol cesty poznání spočívá v tom že jogin naní že poznává bůh a že poznání za nedívá jenom přizvukováním nebo nebrání tomu projevu poznání božího tak jsem vylíčil cestu ve zkratce poznání pak jsem vylíčil ve zkratce cestu lásky jak znají indové přiznávají že rozumí málo a liším se tak že když se člověk dostane na vrchol této cesty lásky a poznává že bůh miluje a že člověk nevyužije proto je schopen nebo do míry schopen milovat jak se otevřete lásce boží která miluje a pak se ti jenom miluje a nikdo jiný nemiluje a teď překládám čtvrtý díl a ten spočívá v tom a to že u doušku detailněji je to cesta postupného sebezlepšování to znamená on říká ten ho posledně tohleto ty se musíš taky začít sebe zlepšovat sám vysvětlím to před pochod ten pojem sebezlepšování aby vůbec mohl zhora dostat pomoc od boha aby si přivolal jeho pomoc když by si sám pomoci nevyšel tří tak tu propast za tebe nikdo překlene neboť to je smysl lidského života aby se tím lidským životem ta propast mezi bohem nestvořeným a tebou stvořením překlenul no a tak klíčí postupně aby si to budete svědky to budete mít ruce něco máte že radí velmi vědecky správně metodicky velice správně kde se začít ale to obecně platné a nese skončit že se končit že se začne to je vidět z ježíšova života poslušně shoduje o tom nebudu mluvit ale řečeno čit to je v ježíšově životě nesrozumitelné protože seslání ducha zachováme dokázat nebo ale svatý jan napsal divní se síla tedy ten nám ukázal že je to spadla beránka s nevěstou a taky vylíčil jak to probíhá všechno takže mi deskám vlivem toho že rozumíme nebo chápeme jak se člověk zlepšovat všecko co křesťan potřebuje vědět ale přesto doporučuju aby se nebáli toho svědectví touží a nemocen znát inda protože on opravdu kdyby tomu přidal ještě toho tu zkušenost ježíše krista ale detailně zpracovaná nedal na zpracované sebezlepšování nejenom ranního sebezlepšování ale vnitřního sebe ze ničího přibližování se k bohu tak by by to jako tomu zval a on nebyl toho schopen protože měl anglikánské výchovu a toto mu nerozuměla tak požádal abych to tam doplnil že on na tím dílem zemřel aby to dílo dopsal tak to dílo dopisuji teďka fakticky nože přidal to píšu tak tím vystou si nedával protože o nebyl schopen to napsat a nebyl neschopným ale nestačí na to čas na si musím zužovat život uměle toho času měl jsem nedaří ideací ho listopadu osmdesát šest tak si to spočíst jak si z přesluhuju a živě klidně se schopnostmi nesen četnými tak dlouho dokud to bude zapotřebí k tomu nebude zapotřebí proč bych tady přesahoval když nemaje to toporné tělo budu na tom daleko lépe než když ho i pro vás i pro sebe vím na jak na tom dobře svatá terezie když je překáží toto tělo ovšem je to jedna nevýhoda těch odtělených lidí s tímto poznáním že totiž oni mohou působí jenom takovou člověka který zůstal do takové úrovně že je přístupen tomuto vznešenému jejich darů že dživou vědomě s tím bohem spojení nemusí být aby se to kovové aspoň nějaký stupeň níže se jako třebas jaký je zpívám a takže používají toho člověka jako jako posla nebo spojku si připadám někdy jako opravdu jako do učte a víc nepotřebuju než vědět kam to mám doručí a je za tím že dušovat tele terý odkud to to musí přesně rozlišit odkud to že do lidské mysli se taky stírají věci který nejsou od tamtud a ty prostě nedočkavý dopisy ty si nechám pro sebe a spálí to jste neviděli kolik jsem například při saní posledního spisu který ho to spálil těch věcí opravdu fakticky spálil když jsem psal život lidský jako zjevení a ne jako soustavu náhlostí tak jsem to potom opisoval z toho se tu sky trestal zásady noci a opisoval jsem to tím způsobem že jsem jednu třetinu neopsal by se mi přeškrtnuto mu říkám spálil jednu třetinu jsem nechal porůznu se mi ponechal a jednu se tím jsem byl nucen přidat ale to nestačilo takhle ten spis máte v ruce nýbrž jsem si vědom toho že musím v tom výklad a svatýho jana ještě pokračovat a tak co říká o svatý který šli a robindo o sebelepší to popisuju jsou ženství s pochopením kristova života a spočtený toho co napsal svatý jan v tom se apokalypse takže je si opíšu tak vám bohu jako celek toho co von napsal říct tohleto celé to sebezlepšování vede k tomu že se dostanu postupně za mysl která byla navozena smysly a zpracovaná do závěsný formy rozumem a citem dostanu se oboustranně před a za a tomu se říká supramentální je život a protože v tomto spravedlně životě mám zkušenosti od čtyř let do dnešního dne čili do z dlouhé neříkám že intenzivní ale dost dlouhé tak by si se se něco dověděl vy se to je supramentál že o to že on neříká nic nového ale říká to výtečně op tomu jaká by to dokázal říct to se na vůbec za to shrabat to je člověk který to uměl vyjádřit a se neumím tak dobře vyjádřit jako on měl k tomu zkušenost mistra slova a takže řeknu kus výsledek a ten takhle si mysle myslícím neplatí pobito ergo sum našeho filozofa panenského ano ale platí protože myslím tak sice se taky myslím že je jsem ale není tak úplně pravda protože myslím tak se dovídá je jsem se naučil myslet tak by to mělo znát do všemu říkat a že tedy se se taky naučil žít aspoň dočasně rodí se musí učit žít dočasně v tak to práce udržet například to anička naživu jak musí být opatrován že to ještě nenaučil žít se naučí ale trvá mu to než normálnímu člověku my si to ale naučili žít a tak proto jak tady z různých věcích zemi dokumentem že umíte žít tady na tomto světě ale neumíte ještě vědomě žít s bohem a on učí této poslední pasáži tomu jak lidské vlastnosti víží s božtí ti této svým učinit božskými a to detailně rozpracoval například ježíš kristus že napřed učil své učedníky tomu jak mají božskou pomoc použito pomoci pomocí zázraků dítě co co normálně by dokázal ne ale to je začátek věcí to de potom dál to všechno popsáno mnou takže nepotřebuju to ale vždycky jsem na to budu odvolávat ačkoliv stavu řekla dat tak budu říkat nesmí neměl tu s tím supramentalismem dokud si nedokázal pořádně myslet nežít se naučené mysli k tomu systému který hlavě máš neporušuje ho tím že se na dějo na ten systém se povznést to je předčasné ty ho můžou ti jenom tehdy samovolně přejdeš do toho poznání které je za myslí kterou který nikdo to pořádní nikdy mysl neposkytla tam se jednou svatýmu petrovi jak dobře víte když se všech učedníků talíři tu je zajímavo že přitom svatý jan mlčel a jejich a ty myslíte že jsem ozval se svatý petr a skal si syn boží a on říkal to nezjevilo to řeknu česky rozum tělo tělesné schopnosti to ty živil můj otec a poutě stavím svým nástupcem ty jsi petr a to je skála na skále postavím církev svou a pány pevně nepřemohou tak ta řekl manas na pacičky že ano to tam vydržel kupodivu a přijete si to tam je to velice sky latinsky řečeno tak jsem řekl že ten si hodinu ho se dostal tak daleko že věděl a soustavně to zažíval s je to neví z mysli která je naučená myšlenkou a sousto a naučená nýbrž žít z nadmysli která není naučená která je věčná bůh totiž nemyslíte něco nad myslí o nemusí přemýšlet nemusí pánu a on mu to jde samo to by měl hlavu jako kůži no všechno mysli tady je to ne to není ale tím že nemyslí tak to dělá dokonale než by myslel tak prosimvás tohleto není sice všechno co si o tom říci ale vono by to asi mělo stačit za tím aby si srovnali dohromady že to vůbec neodpoví ježíši kristu jeho učení nýbrž že za tím co si a nemít viděl spásu člověka v tom že se bude postupně zlepšovat přes křesťani na podkladě zkušenosti ježíše krista věděli že by to nestačilo a že k tomu třeba ještě pomoci boží k tomu charisma pomoci zdarma dané a ono to není tak pravda není to pomoc zdarma daná protože jsme se stali lidmi tak jsme se nestali mi bez vůle boží proti vůli učíme se tím nestali tak všechno co se potom v tom děje v lidském životě děje tak se neděje bez jeho vůle a my tedy tám supramentálními také proto že on si to přeje mluvím lidsky že si to přeje a že tedy máme na to právo protože máme transformační aparát kterým to můžeme provést ale upozorňuju vás na jednu věc že kdybyste zemřeli náhodou a předává sto všechny tak pak nemůžete ani částku a tomu přidat můžete si toho žít se tady zažili tou že to doplňovat do hloubky tou a přidat nemůžete a neboť ten život je tady proto abyste zde vešli do nebe do stavu dokonalého poznávání dokonalé lásky a dokonalé existence jsem říkal těm v tom koncentráku když viděli před strojní puškou na namířenou projít a bez otřese střílení na každého jiného se tří a když se jim tady jak to je možné nějak se mu říkal jestli říkal protože jsem před tou puškou nešel tak jsem nemohl být zastřelen vodě viděli a v domě viděl no my tohoto o nás od jejího stání do toho si přešel po ustrojí puškou ve viděli mně říkal že je že si nešel vám tvrdím přátele jsem nešel neboť nejsem činitelem čili ten ve mně je bůh čili že si je jsem šel tak to byl on který šel tak jsem nemohl být viděl o to kterými se zabít na úrovni jsem nebyl protože jsem byl věčný na teorii dělal jak jsem dělal z jeho příkazu a ne z vlastní vůle to jsi říkal je to těžko pochopitelná ale to musí asi ještě v nás dozrát no a zrovna tak když si třebas léčil ty spala že to se nebál se na kazí sem říkal proč by se měl bát když jsem ji neléčil to víme že stavím a byl v omyl vy jste sice viděli jako událost ale nemáte ani zdání o tom stavu ze které ta událost vyplýval a ten stav mně byl zárukou ten stav vytvořil že jsem byl schopen posudku ten staví byl záruku že jsem je nakazí a že je vyléč nýbrž jsem to je stav pocházel od boha ten beránek jak píše svatý jan živení otevíral pečetě ne svatý jan hledá ne boží císaři tel toho tedy spasitel byl s těmi který jsem tam léčil no tak to si vysvětlil existenci to si vysvětlil lásku nám ještě prosím řekni to co je pro nás nejtěžší všichni máme temně chyby rovnou vysokou školu a nám to velkou práci jak to si poznával co je správné a co je nesprávné smířili a co si nesledovali a jsem říkal přátelé protože jsem to nepoznával no to byl šok on to za poznával on ve mně žil to byla v aliance on ve mně miloval to bylo to ošetřování a on ve mně poznával co je správné a co nesprávné kdyby byl dělal něco nesprávného on to ve mně poznával jsem si poznání ho byl spojen tak by byl okamžitě za střed nebo by to trpěl jako oni a říkají je to sice logické co se skácet je tady někdo jiný to z poznával miloval žil no ale je to po názorná považuje snesitelné se divím a pro sedíš když tu sám dosáhl protože chci vám říci jednu větu pro je to také dosažitelné bylo bude a je to bylo šokující zase proti medií a v filozofa právní to tam tam byli sami slovani lidi vedle a oni to nemohli pochopit a teprve třináctého listopadu těsně před tuto revolucí roku osmdesát devět ten užití prostor který to tam vedl tu kam paní vyučující jaký učil samotnou cety studem tyto bylo tiše kroky svým studánkou bývají neříkal na jo v konečně pochopili co je to poznávat kdyby člověk největší mudrcem mezi mudrci tak je absolutně nepoznávající protože absolutní pravdu nelze lidsky poznat se poznat jenom relativní pravda která jednou platí jednou nepadne platí kdybych byl lékařem a léčil pod nějak pod nějakým vlakem nějakého receptu určitou chorobu ne všechny choroby jednoznačně tak pobytu pokoru popisují zabít bylo by dobře toho přidat kousek jogy protože je to přesnou zkušenost minimálně opět že starší než křesťanství no a považovat to za nic z těch pěti cíle si takhle prožili a že jsou tři tom primitivním nějakém smyslu to by nebylo správné ani jsou primitivní v tom smyslu jak dneska na o hada věda že třebas říkají o vesmírovém nu nazývali ho manvantára existuje vesmírová noc pralaja to znamená bůh vdechuje a vdechuje když vydechuje tak tvoří vesmír se všemi těmi je ve jevící novými když dej takous se stáhne není jsem mluvil jenom o jednom lidu že to je těží vedle sebe a pro nějak jistou manvantára do vedle se ruku se ale běžný ind si myslí že nastane konec světa jako se to myslí udáti křesťani a čekají na tom když to řekl svatý jan ten přece mu nějak rozuměl že mu beránek řekl otevírám tíhu života a co tady stane stane se stech anebo brzo na book tíže ta jasně mluveno tak o ty doby čekají konec světa a nestane se vůbec co je to brzo to je říct během tvýho života se to stane co se stane pro tebe tak že to prostě nestalo ale konec je ta není výtky konec a to bylo málo to je celkový konec naší nevědomosti naší lásky našeho poznání a zaměněn za poznání boží za pozná za lásku boží za existenci boží a postupným sebezlepšováním říká to s to není jenom sebezlepšování nýbrž jak žít říká přibíráním stále větší milosti boží nejvíc překvapuje to to jsem se dočetl čelem pádí síle od avalon na jsem ji jedinýho přítele vedení a je který zemřel je tam přitiskl že to není možné že člověk který jde touto cestou vyhání hadí síly znamená zvyšování poznání o ty ho stupně na horu ta síla se tak zvětšuje toho poznání že ho to plně zaujme a že přestane být sám sebou to je krásný tedy na v také vidí to vědí než ho paže se taková se sebe pán to je jóga čistokrevně jenom že to co my známe z doby to není ještě joga to je s ani začátky o každá jóga osou částí aby z nás z dvě a každá jóga na každém stupni ještě de se součástí plat víc a jde se součástí záporných jama nijama a když jsem toto pomocí jogy který z přečetl ten kovy řekl našemu stáňovi tak říkal no to je to my známe naší jogy tamto s ale na to si to mně musíš říct ustala potom tvrdíš tady v tom spisu a vy jste li mi to jsem mu říkal no to si musím ten spis z v sobě a tam v tom spisu je napsáno že první z těch deseti části námi je řečeno tam copy stavíte to znamená při prospěšnost a jsem říkal no to se nesmyslu a tak je to nesmysl protože ten překlad je zradou tak musí přečtete toho sanskritský pojem a tam jedině vysvětleno že je to mírně řečeno sebezápor a dokonaleji řečeno sebeumrtvování a to je složka prosím vás o které by ve vaší ho se vůbec nepotřebuje vědět na aspoň těl znát nadpisy a říkal jsem podívej se stáňo kdybych to přeložil z toho ty si říká je to anglický stejný slovo jako v se touží a serii je to falší a semité sedíte je to se svátečně je to příkrov přímý přísnost ale když se podíval ten pojem napsaný sanskrtsky tak v je to žilo sebeumrtvování a je to napsáno správně ale překlad zpráv zrada takže je třeba tu jogu dokonce chápat pomocí samsara nejsem samo sebou schopen ale je toho schopen si a rozvoj to napovídal takle sem toho schopen taky která si nedovede nemůžu volit překládat příkrost místo nebo to ani ne a když to člověk dokáže na joze tak nemůže proto nemůže eště nějakým jsem vjemu v následovat i čistá o tom přede mnou kempenský ani že ano možná že li než jenže protože je tento to podceňován normálního křesťana a vás by si nesmírně klášterní a tak to se jenom to klášterník a to je závada toho spisu jsem se bývala možná že jiného ne ale tohoto a dopsal pro běžného člověka to umění následovat třista tom spisu je to se ale sám jsem byl svědkem že v tom je přirozené umění v tom následování krista přirozené přirozený základ který spočívá v tom že jsme vybaveni tak že přirozeným způsobem můžeme vstřebávat asimilovat život kristus a bohužel jsem to včera řekl upozorňuji ale ještě to podobně vyložím v tom co překládám a komentuji a řeknu to jenom na jedné věci navíc nebudu teďka čas jak pak třeba vám ze života ježíše krista například příchod svatých říká že v tom můžeme se bavíte říkáme našeho života nevchází omyl v tom evangeliu to nemůže být popsáno než jako událost ten stav kdyby se měl vyšlo tuto samý celých spis a to že přinesl ten jeden král zla to tak přinesl ten symbol věčného na to se nekazí je tělo život vému vědomí věčného života a vám řeknu ten kříže jako první a nejdůležitější vy všichni včetně alenky jednám tak jako bychom tento dar od tohoto svatýho krále toho zasvěcence měli protože se chováme jako věčná bytost prosím alenko odpovědi spravedlivě na moji dotaz byla by ochotna doma a dál se vzdělávat kdybys věděla že zítra zemřeš asi ne to prvda to ne vůbec ne ale byl jeden člověk který si nesmírná že ačkoliv na říkám strašný buddhy a ten říkal divit tých novost mythech a baumanem když věděl že říkat zemřu ještě nebyv založil je zasadil v tom a prosím jednej ve svém životě tak že zemřeš klice zasazuji stromy poznání a strom lásky a sami pochopení pro každého člověk který přijde po tobě to je jediný správný život to si toho martina matnou která nesmírně vážím pro tu tento výrok to by ho bylo životní než to kdy věděl že žít a zemřu tak ještě neví zastavil tak bych si zasadil strom proč to dělali kdyby věděl že i ta se tak by to udělal taky totiž dělej to taky a zemřeš zastane nebo teď a zajedno dělej to protože to nedělá pro se nedělej nic pro sebe dělej to pro společnost si tady pro společnost a jestli tady při prospí asistente po aby nic to viděla pláže nejsi taková tak je tady zbytečná máš právo nám zůs prosím to títo ani kristus neupírá a konce zvláštní právo tam někdo přišel na tu vinici na večer dostal stejný peníz jako den tam šel ráno se lopotil přejde na za strašně žehnal na to ten to tam byl ozářilo sáhnout se de ne usmyslel nebo neřekli jsme si s muže dostane každý stejný peníz tam přijde by kol kdokoliv jako i a co to je když vstupuje do tohoto života na tu vinici do práce tak máme právo na jeden jediný peníz a ten peníz dvě strany na jedné straně je a slova podoba na druhé straně je vyznačena hodnota peníze třebas janovo hřivny třebas a kdybych jako nevěděl že žiju ten život jak proto abych si viděla tak proto že sloužím císaři rozumějme bohu aniž to třebas vím bych měl aspoň to se pokládat že taky slouží soudí jemu znamená sloužit bližnímu říkal ježíš kristus kdykoliv přestanu sloužit bližnímu zapomenu se a mít souží procede tak to jsem pěstní a prožívat veliká utrpení před se životě a tak zvaná nepochopení svého okolí a a je tím ne oni ty chudý to nedělali kdybych se choval slušně proč nedoví ani u ránu po dobití měsíců protože jsem se choval podle příkazu božího že my se o více neznámých můžeme řešit trojím způsobem jenom jeden z nich je kompletní a věčné toto matematika a že zná ty postupy jak se řeší taková rovnice to je příkladem toho co by měl vidět také duchovní borec viděl že kopci to nestačí že tady taky tupce například nevím co a to je nějaký systém řešení rovnice o více neznám tento život je rovnici o mnoha neznámých a jestli se budete snažit řešit například stínem kopance nebo jakoukoliv metru při mentální matce šťávu rovnice více neznámých tak vám řeknu v vetřela stát ronit o bita na zeti neznámých a například ten váš komín te neplánujte rovince by ta dosti známých tak nikdo ten komín nepostaví správně do to dělá jenom elementární matiku tak se nikdo vo tom nestane pokouší on to dělá pomocí vyšší matiky derivací a integraci a to co by trvalo doživotně takový mu člověk který by to opětovaně známý těl pracovat to by to asi nechali tam a poslal aby to hotovo předmětem dobyto tak tento nepřede zuje nepřející a ten komín bude pět vadí stát protože podivu komín postaven na záhadě zkušenosti vyšší matiky nebude mít základy nýbrž bude mít studu pod sebou panečku ráno a tak taky každé pravé poznání lidské vůle mít studnu hlubokou studnu božího poznání po tím co říká o tom co poznává a jestliže se nebo hodlá překročí hranice vyšší matematiky tak není naděje že by se dostal k tomu právě u poznání hloubky závislá na hloubce tento analogové postup dokonale by být bůh a za tím nejmodernější a jsem větší by boví na vytěžit mu nerozumím to tady říkám rozumím ale protože ten systém není postaven na moudrosti nýbrž je odvozen z neschopnosti lidského která je překonána tím že se začne myslet analogicky prosím vás když někdo myslí analogicky tak pořád myslí tady tady postavě místo sebe za sebe postavení kdo do umí anglickými se daleko lépe než protože strojem ale je to pořád klec které vy kámen pohyb v tom stojí se něco pohybuje a tím se dostaneme k nějakému velice ducha plnému výsledku velice duchaplného tedy kde jsem velice odvádí říká že nejblbějším jaký oznam a protože te odvaha ode toto proti protože ti říkám že to není pravda ale je to pravda stoprocentní je absolutní pravdo konce protože tímto způsobem se nedostaneme za hranice pohybový do vesmíru a pokud nám to takhle bude vycházet tak bude zvyšovat rychlosti mez vychovat všechny možné parametry pohybové a to jsou i členové parametry na ty dávno nebude mi stačit a byl ztratit ten přístroj která dokonale nastoupí ale k vědomí o bohu o věčné podstatě vůbec nedospějeme prosí a používal ježíš to byl tak vybízel nový říkáte nikoliv že ta analogie byla vyjádřením pupkem vyjádřil pupkem stavu