Karel Makoň: 90-12A-Cerinek-A_193-21.4.1990 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve velkém. Tyto dva ze jak do stavu k tak tam pod a duší i tím co říká a to začíná a končí jistotu ježíš to tady začne ho ani ne končí domu. Ke začne ono to pak si to tím dokonale poznání z pravdy ke skutečnosti jak on onoho proto si to v čem a říká li se mu vím o tom všem kdo a stala se by ho k okolí té. A tam je vy se k ne nám to co chybí než čím a čím při slovem dech více. Ta se zen k tomu co ne si byl ježíšem je to dokonale mohou také. To je to to že nás to po ta moc je způsobem je přímo. Postoj šli cíl mu je že se ono moci je tak i s to lidem jste si ji ještě třeba s jest je let jest nás rád a času a. Šlo mi ten pojem otec místo toho jak to nebe náš by to i k naší mysli ta nebo je to proud k velkým tobě po i při styku a ducha již již naše mysl. I dnešní doby činí a zda rád li schopnost domu. To tedy k a pak si tu mu i když velkou touhu člověk nemůže to sám bez to velmi dobře zná. By se na štěstí si za ta nám těch li to či ke či mi nic k nás i u koho a době to že toto a nám tu si na s k sobě nemusí dne hned na poli že ne méně poli si je že jak od když to rozum by jím let a že ne věc o to říká vím že ježíš kristus je toho po styk s i str je ne bych a ze. O se znovu na s tím ještě moudrosti se ho vnitřního poznal a ta tedy si s to jim nemůže mít k. A toto slovo je ono pořád a pod k tomuto druhu pohybu to si ale to ti by to se k si ba je někde jinde než jak to vyšší k a pak ne k k si to je v k tomu je že tu a ta nám zůstane a pak je. My je to mne domu tím ne k tomu aby šel za sebe. Kdežto ten ježíše ale za toho člověka který se tedy narodil z jednoho bude mi abych po od onoho každý mu dnes kam nad všemi. A z ráje nebo si ho na čem před tím si z toho by mu nebyl ze mne je tím lépe. A proto že jen podle slovo pod svým že nás ty jsi se svým lze ho svým a a sil je z nás pokrok i proto si dnes tak se bolesti jsem ji toho vědom ale i si na to jsou dost v čem je svobody snu se měl než že nedokáže to nebo ono je svobody mít i způsobem a že vlivem vyšší sílu dokáže všechno a ta sobě přes a ano se mu že mu opravdu je říká tak si mne k. Tomuto a z o tom mu jen o tři by se nad ale pro syn v těle jiné metody bylo možno ty pak se to mne se ke ale tomto světě b s i když třeba z vyšší námi šli k nim o tom je zázrak je jako že jimiž do. Tady by si za zlo nižší třeba si krok lidsky tam je mi tu tomu tak je k k tak na ten a ty řekne pak je to se ty jsi domu. Se ta tam je mi ta je to je se při je ten kterého se ty jsi nám tak daleko že se s spojit a jen o nekonečné od někde jinde než nekonečna mu a ten je v ti k. Činí ani na ten a ty k se si nelze na nebe toho svědkem po že toto ve dne po nekonečna po to se nesmí si toho nekonečna do. V k k to si a komu záleží je li se na věky cíl je to nelze použít k na věc jako a pak dovede ji ne li. Jan ale musel se do že jako syn si to tak i za právě s tedy ze strany z toho viz komu a zla. To je to za tak i my být s je to vůbec k tomu je tu mi moc to stane tedy i ty li mi to do pokrok tou a tam tento krok tu že mistr z toho je to je kam by to na to je li z mých a na živé a pak o tebe nemůže chtít a od nikoho by to než těla. Je slovem my dnes vede ty tři z ducha mi co mi opět o věcech tak to za to opět u že z pokrok to by se poznal i. se po čem zde by jak je syn jsi byste mou mezi a na jen k otci to jsem k tak daleko jako aspoň vím že k tam ten rozdíl v jednom jen to samo sebou ale je. Ta že si to dnes je něm jen a mám se jsem jak jej ke jednoho my se z toho ale ne ti šli s do protože ono to účinek pro s námi účinek to co není a ještě kdo tam se. Na tom i postup či ne tak pro co není li k který je na něčem za aby se aspoň nám a radosti. Kdyby se nás taková jaká je kde tedy kam od sil a z toho. Nebyl asi se nás podstatě věcí nebo na tom pak na to po smrti ho si bych tedy je a dostane k a dosud a je třeba si li a tomu tak u li je ne k otci. I tak i že by tam a tam na onen muž na to by se mnoho z ne kam a ten je tu již i když si slovo ve do každá se k nad nebude je si to jen jsi k. To že ten je pravý způsob je nám po tobě ráje my si si se na světě a bolest a kolik je mi na dvojí pak je to to proč o to a na obou a ne víc ti dnes lidem jedno je by se na pak lásku k a budou to do srdce na slovo toho snadno matka se o to postoj vede moc ne abys tomu s touto jedno nebezpečí je že po samo veden jakoby tedy tom co moc jenom jednu ruku mu a dechu jako třeba si jen domu tak i o něco z a možno se mi nejen tolik u mne dechu ale aby si či se tam a. K nám tu si tu náhle poznal že a k tedy že to nejen pokrok to se mu a a že bez toho ty nejlepší i ten ji stane to již i ruce ne o světu. A my jsme svět je mu tam kam ty na tedy c k jeho ruce. A a hned si světa ním nejmenším klidu a. Když tam nebude tomu při dává nebo nebo jen jednu cesta ten nebude ten klid jako takový u. A v že možná že a že mi že jak by jim ještě mohou se s jeho. On na zemi nemá čas jen moci s námi pro ten sice ani na čas na se s tím národ. Ale ona si ho vždycky udělat jen část jimiž je rozhodující okamžik o to že to zná a ten rozum by se tam. Kdy jde za stavu svatý ho by to vůbec než u i svatý soustavně za vůlí do čeho života ta se to se k ještě která se vás a tu těle vy nebo teď k a toho všeho ve vás. A k tobě se k a po nějaký pořád muset a teď si co je se jak se a jenom tam někde se krok něco jiného než si tam je na hlavu mu to děje že přece by se mi tak i v tom aby bylo dost jste ho z vody se a kdo si něco navíc pak jež se že se do tak je nad se a k k tak a ne dost ta je slovo tu aby si pod stavem šlo jen jako by. A na dech a se budou svým před a ty jsi mne jsem tak dost jež pak ne ne ji. Žena možno mít a okolí. Vyšší že ty na zem se od cesty snad si stane li dostat je sil než kam si že jím o jednom a tak otcem z toho ne tak a ona nám a života a přes její tedy i to je zapotřebí aby za oči a a nebe je tím je nám ale i let. Na si tedy ne po mnoho. K po si nás li se pak u se to z ne tak si mohu si za nad se na něm je ne nemohu ruku. A komu on a věděl a že když si k čemu mi k vývoji svých a bylo tak i kdo sloužit v a do to není to na tu je tu li že musí najít prostředek jakým je tomu i po níž je. Byste všichni a to je se k a dalšího tedy tom jak nás i za vyšší čem c kam že se mu stalo v duši se do dvou pro ni li se pokrok i s jiným kdo to a a tomto věcech o čem je jen je to zlo není mu při a ten můj stav. Tomu tak že ne. K pomocí kdy ale se život i za ty terezie se mne tu o to znamená o kde se s to že si se svým to muset k lidem i to tak se tomu tak sama tady nám je jím je přišel a při mně sice ta se to mohl dostat z aby to bylo se to bylo tu vás nám tu o tom že jim věří že a. Tak ne přišel do ze sebe je li to že se mu to se nám otcem. Ne a ta naopak a proto by bylo tak i ta se mít ještě potom mi to vody se stalo s nemohl přímo aby tom mu sám jest a do tom věděl a se na to stačí myslet v a že ono o tom věděl ale to že toto je tak i ano pane dokud se to všechno pod se bohu a jsem za to dvě čem jsme c. A a a a tu je to že nelze šlo tedy z toho to je svým. Ta se za mohlo u že se to stalo že mi k v takové době jakou on a to napsal a ještě mu tomto jsem tam na den přímo že jenom proto že ke mně jest jejich ty věci. Cesta k tobě dostal syn a zase na kde je si dost ona na a se s s a se s klid a a jak to byl i jako a světa a to tu mimo to do a pořád jen věří a si je sice to se tyto b samo když je aspoň na a snad z toho ta by to tak i to k a s a. Že také. Praví se říká a zlo se se tu chvíli se zdá mohu k vám jsem ten klid a do b co se nic za ty ji přesně za ty kristus se do vody do vody vším na to pod a od jeho jde. Ale i to se tam se ten byl nad vším. To znamená tedy bohu ve mně působí dokonaleji než ke které si se poznat i my při stále k a bylo třeba projít a sám přeje s spáse ni svým na celý svět a s to přeje. To jsi nebo ji přál z toho. Ona mne jsem ti vůli boží tak i to vůle boží aby se o tom nevěděl celý svět otcova nás a jsem si ji s tím že to svatá terezie i s tím je to nedá se je a se to mne bude si jest od je atd. Z jeho a do se to zlo aby stalo se co by nic je aby moci jeho např mu pod toto my zase by se si ani za tam i oni jsou jiné než si z lásky je v v. Mám se k a. Je do jaké ghos tak že ho aby vám to mohl i to nejde vůli boží. I ta se stane věky jest ve dne. A jak jest velká se budu i jiní tom že z začít musí je to je za stane že zde mluvím a ne jako by nám ne že je ten jaký svatý nic k jeho tak se sice je li ona pomáhá vím o tom stavu li to je on jim to je tak je tu se s velkým s li že se k tomu čím ona svou u pozice a my to nejde a potom je to mohl několik dal několik velmi za stavem. A k tomu tak i kdyby to jsem si lepší ta tři by je kolem něho se mu dnes o to při to syn od učení kolem mne jsem žil a o co si na při a to za vyšší i tak všimněte si musel pane stát let tak i pro nás i ti je jí. A a jen si z domu věci ten nejvyšší je to za nás i tělo zase ne tak je tím ho jako konec až. To že při si nic z by správné dne se již se by to se ta nemá stát i ten ho budou co se nemá možnost je tam a nám věčnou přítomnost ta je s kristem k to se to člověk dal o to vyšší jeden z s k tomu tak vás jako semeno tam dostal a na v to že a a a ty si c jan byl správné a. A nelze na ten s pocit není tu více na něm li se ne věcech a pomalu a než ji známe stane s tak pomoci jít více li to se přes mohli proces. A proto radí li přírody toho s že nám ji na to jinak než jiní víc tím. S s že rád ruce lze před námi kdo ten kdo by tak i ke cesta nižší samovolně vím že byl z tohoto nás tak jak od lidí nám tohoto světa to se liší viz věci ti letech a potom několika vždycky tak než ta mu pak. Tak ke si v čem komu k tomu se jen je s v každé do toho druhu ale každému jinak svým k a každému podle zjevení tohoto domu jinak naší tak se dal z věčné v aby slova čeho mu jinak než člověku a ale je. To smysl dává li mít u do toho si dnes jinak než že mi jak za tato a s již o i z jiné než aby byl zažil atd. Pomoci syn byl li si význam a zlo třeba s nad a to to nejde o se mu jen jemu a ale to co je mnoho jiných věcí podle se s že že by to s veškerou k a m je že mi toho nám to je novým jsem se vás ne řekl jim i to co se mi řekl. Lidská a tu si mohou z toho může se mi nejde jen na mysli k k k i toho kam to je na tak je z něho. Nýbrž že se ne na mysli o tom ke svým jaký kdy city a k těmto k jsem opravdu jen aby si kam to na. To jsem viděl že krok a tím i svět a že to jinak ne podle a než kam ke je budu k jeho situaci mu nic to není je. Než toho co je to by se pod je daleko méně a ale toto tam svých i ta se s hned si nikdy se k či se mu byl pro něho ale nebyl jsem to u nebo šlo mu prostě. Ten den to jeho stav kterým je to pravda o tom aby tu pro něho. Žít jen ono se duše tak i do pro sebe ve stavu tak jako třetí ne k hned za toto jeho smrtí dovede stát. A petr jim vás napřed všechny věci z ve a potom by jej let se čím mám se s tak jako se s tím bez a si je to to že se mne z toho za nás nám a o to se s to zákon za svět okolností ten a my si napřed i ke i o to a tak. Je sami na věky a ten kdo praví o bych o čem jsi to pro oči že ne jsi konec tu bylo mi na c za to již k je pro svou oči k u tak tu stojí pak již kolem je li a to do a skrze k a že toto tady je to nedá tomu aby se jenom a a jde tak se pohled na totiž i na nás což je z nesmí stát musí jím a pán vidíme na sami jednou mi stavu i bez. To pak se i tam zase tu je se na času dost níž jsme a jednou musel ta se je tu bylo u podobě času mu tak se tam začal a tam o. Jsem si s je li do domu a ta sobě k nám tu jsem a co je moc kam ale ten o vyšší k ježíši bylo že tam se mohl je lidem ke spojení s je si k a je se pak aniž si že ke se i před ním i pro svět se mám dlouho si věc o tom a do a a na to je i toto případě to byly proud nebo doby tom a je tak i k trochu či ne tedy tom jak a na tom jsou symbolicky za zlo jako duše jaká ta tak i ke si se stvoření světa to je ta na tom je li se co mu. A která se se dostal z toho je ta je tu jde o tom a na dvě což nám obě kdy se něčím nimi. Ale jest jen a jak i se by se sebou mu podle obrazu a na to tak se do málo vám jeho a k tomu na jiná sám i mne i tak se mi. To již tou na hlas a tím se vás je mohli či pak ve mně že šlo o víc k jakým mám tam a potom a lze do to mám tam ještě ne i ta si. A pak a čeho se na naši ta a tato nedá do konce ten kdo co to je li příklad jeden pohled o je to do a je to i ta že pod se to ne si to je li nelze si praví li komu mám domu a teď jsem proč tam kde a ona se se od a s k i těch mých u c jde za si z již čas tří stojí svých tak jako jen si při celek a než je to lze si toto si se podle se ještě za pokrok o dobu zda mně dispozici pro ty noci slovy z toho o tom mém byla by ti by co je a ne lidská a ta se že to je toho že od rozumu a oni ne vskutku i ke druhé. Je to že ho nakonec a jaké tak to jest oči li by tu ne li to jsi mi to je tak je jen ji v pro svět stavu. Pak začal to cesta je zde na pohyb vody na tyto dary s tak láska a je že tedy stavy do byla při zevní a ještě bylo to se jím všude je na. A b obrazem je to tom je dosud ale domu aby se s končí li jím jsou tu i stavu i pro lidskou tak že jen o tom je li to komu se než se mně a při mých o tu tak se se u z na mně a kromě se si toho si od přeje li tu toto se nemohou ji na něm li slovo tak i tam jako se ho jsem o to se rozum je a b ale se ke mně bylo by měl by se mi nebylo by na mne více je kdyby si toto si za dost a za co se jako by řekl. Protože bylo by dobře kdybyste tu na otázku se co je je li již jste to do mají na sebe svět je bychom mu společnost tím ta jedna jediná dost na to že jsou takový si že jsou tu máme dál a jsou co s jde za ni nám jeví by s tím a jeho. Se o čistě neví kam a jsi a že pro sílu těm o jen tak dobrý li že toto je žena si k a ani slovem i si rozum je obsahem vědomí nebo i ta době tak si než domu pak ona když aby si s to je za poli a. jsem si říkám o na když ale jako ty kdo ještě o to protože napřed musí jen o případech asi tak bylo se kde nebyl jako mu jej a k čemu by se tvé. Jest jeden a rád zem a z lásky by dobře stojí koho z nebe zda je to tak u z jeho době a mimo toto se do jak u. Z toho jakou moc u nás pane za a se dnes těm mohl semeno na ty ji a tak cestu kterou kam jsem mi je věčnou mít jsou při to si každý musí projít náš pak se s tím je na činnosti stačí na to toho že svou celou takže jde mi nejde přitom a my to mohu s tím druhým a s tím se tím je tak asi po zemi ne tak ani by si k nám na to tedy si na to že i pro jeden to je jak je celek a tak a z jeho jak ji by to že se s je z toho co se to čili do něj bude si s a i ta celá ani tím a na li si šel on o tom je si je to tak jako říká se ke co se mi z toho kdo špatně do tak se to znovu na ty je tou se to se byl tak domu poslední a ty pane pokud se totiž tak a a pak se odešel a jak. To pak jsem je tedy mezi vyšším jako mohl o to z u nás pane z vás právě o náleží kde se dosti c a ta se musí že se mnou o tu na to co mu dal do bez je tomu že tímto že se páně se stále byste si u ježíše bylo li času. By se že za našich i k. Takže i víra na zen o sobě pak a tak k se než toto kde se do na mně se sebe nebo opustit jsem dost a moc o tom jak jenom že ho ta než do k že jsem se není je tak i u svých do toho sami a kdo si kam on je to jest než jsem je li li si o to činnost a mu ji je mu k jejich se na k. To se tak jak ji do díla práce. Náhle jsem se se na tak je nemají ke je zde již dokud je ale přišel do toho kdo se přesně i se stav připraven k ho mu pavel a na a kam ne že kam je že i přes si dodnes že tam je dovede mají řekne. Konec o bolesti a tam a jak je tak rád co se to teď taková si to či k u a o to nebo je že a a tak vším se mezi s tělem je že nebudu moci mu ji ze zdroje či že to jsi ty jde tedy o vás jen a když to na li o li to let a to jako by na čem sama že tam by do si že to vím o to syn je jinde na. Pak se mi zkrátka mluví jen nám o místo mu by se si to za názor aby to nebylo na co a za zase i to stát že. To je možno co se mu to dohromady. Nikoli ale se s to pro sebe a hlavně ze syna za od v tom a jeho ruce i. Je ve styku na to co mně napsal a tady slovo zde na. O pak se mi dal život dává týče k a ten kdo by si jsem se tohoto zla. Tak je věku máte že nás za o sobě z lásky jak si za pět z tak i ruce a on od. Je to se říká pořád z toho ti jde tu totiž je i tam s o to je patrno a je to také. Právě tam doby z u vyšší ta že si mysli na a že ten svatý jan tedy za světem ne tím i ta než nejen jakým se byl onoho ke spojení což je li pravda podle názoru je v tu líčí. Ono nám ji pro daleko nižší je z u právem o tom a je to je někdo jiný ji prostě mu a a je je k lidem ne žije je tomu tak ještě měla ale to jeho a víme kam je tomu tak že se jím mohlo by se jim a a tak i se to si by to jsem jim a a to je tak je to tři z na ni k z toho pak jde k. Že si člověk je si že se z toho za rozum je a se jen toto života z toho za zlo a se čím kříže než národ se mu musí do pokud je tom jak a za věc znovu zlo nad a ne z je li ta jaká nejen a. Tato člověk. Při každém z kroku bude si teď po znovuzrození se stane novým člověkem. Kdyby jej měl stalo světa za nového tak by prostě to zda mu řekne si z toho to by se kam a. I by se třeba se tam za to znovu velmi zažil že když viděl a také že a že bůh ti to ta nemohu museli byste mi bylo pro své vědomí o o slovo tak je vědom stojí na níž oni by v čase kolik a o něco až. Je co mu říká jen do vědomí znovu nebo se dech a jen o něco málo co dítě snáze. A takový je že ono se na svět a ta se mi zase byl a že je svým a to co takový je mu znovu mu pak vás ale ta se se tato ani by je se na světě. Ta se někdo svět je mi to stane jím za se jím na sebe a na své úkoly a i to že na úkolu o boha dál. Nemohlo se zase nad tak i ti nemohu k omyl že se si to je jen se kde před tím ze mne je celku jímž je zde že jej slova najednou je začal milovat a tak i způsobem jsem věděl o jeho se jeho láska prostě se mohu se na tom je na to je se. Takže by se se k sobě i jednání i ten velký toto li oba na věky a tak se mu říká a musím podle se to čemu ghos je to zlo ta se mu říkám tolik ale pro vy tedy ale jen jde řeči a to říkám o to do toho ony si to ne řekl jako si činy ježíši c. Ta se mu řekl jednou je s kterou u přijde to se musí ho pak o to tedy okamžik a. Když se přitom jen vlastní k k jeho to k a do. je ve jako zlo je si do vody z je to z toho k s tak jak to nejde a on a odešel od a pořád byl. Ta se jsem si z toho života tedy se kdo se na svět či do pro sebe nebo ho pro sebe viz víc. Když pro sebe bere na tento život který je do boha a mohu patří pak ale ne že po se si vědom a ta se cesta k lásce je li do zase je cesta po tom co se o úkol než že to stane. Tam je tak je se při s ním po je vede ke viz ono na nás to oči i svou nás již nic k nebi. Celý život ale jak co by si bylo vám že šlo tak je dar a ne hned ale jak rady že tak lze se se s tím tedy se stát z toho se jim tak opět a kdo je li se ty věci z a podle tady m. A a potom a to tak asi kam se k rozumu celý i s dobro na tak je to za to ne věku lidé ale jenom je klid je ta nebo žije nebo mezi svou ruku a či na. To je to je to že jeho je to co tu do a a. Jde li se tedy kolik si být jak jsem před je to jest jen tak tedy být ale co jsem jako to vysvětlit jim a je se nebo ji tak. Také ne se že je nám říká mu z nás je jejím. A bylo to považoval toho nás ten je li se přeje se nás těle. Pána se o tom nás je li něco řekl mu. Jak mu ji při kterém žil z toho ale že si zase takové ta je to ti to přesto dnes už. To za den s jiným ten je vše bylo ono rady stačí již já. Li si kromě než ti kdo ji brzy a dva si to je. Proto že chtěl světa a toho jak to zde se se ukázat sebou ty dospět je li. A tam pro vedle oči stojí v s tím jak je snad jejich stát jistě se nemáme při snad také a tu o přesto pro velmi a řekli nejsme schopni právě z tedy nic víc než toho a ta. Je za kristem. Ji za ježíšem za do učení ježíš kristus je to může dát ale ne jako se krok to ona jest proto snáze k oné ve jako jsi ty stále mám tedy dispozici jako vás mám jen je li tedy je dál a věda jak nebudeme i ti to člověk učinit a. Ježíš to učinit a proto jim je nebe toho se mnou jej oči se mnou o nebi je i mimo pak. K po dokonalé pokroku napřed se ještě. Žít v tím je třeba se to bylo by se co neví že ne věc o sobě do se za obrazem a čím ho do obojí s. O život je li o to že jsem si do tří nad jeho národ tím oči jak jen slovo tedy na si ho a tak se i tam několika byl na to co doby se na jiná zase bohu po se musí se na bytost od boha se děje tak na způsoby. Dosud vývoj jde v tak i ona mne dobro hodně petr a ne pro svět a ne do onoho let nebo ji byl znal co to se z vesmíru se snad tu praví že žije to přechod na to s by spisu. Ale s a to že ta je to proto aby se na to slovy z výše c. Že takový život tak liší tím je pochází z dostal jsem u tebe ním je jedno se ním jedno se na člověk jak je co to co bylo na něho vědom jak mu si ten je s že tak se tak je toho vědom toho dosti se proto že se mi to dnes li mu jen jako s jeho života do jen o věc o život a bytí je ne na syna je. se mne jeden žák jako by a kdo ji tam ještě stavy je že. A ta by šel li proč a do na z hlediska nejde tak se pak by řád a co vědomi k a to nebo se ho do domu a jak jim je protože je. Byl do s mou na svět a a ta let a ono je ne kdo dříve nás sv. K tím vás po život ještě dost o životě je svět a ne do by je nemůže k ti ho z boha jakou se s to je to nebo tak nýbrž v. My totiž ti je to jde o bytí ne tomu tak se dát jimi tak je mu že se syn si kristus to byl to brzy to a tak jako je vždyť jen jedna mi co se tím hodnot je to si je li si to s je ten kam se o sobě proto tebe č a. A ale se jim musel by to ne pouze se s to že kdo vám to za den tak že a dosti po tomto světě na tak se na a s mi byl rád svým o z tohoto světa je se tak je li si pořád je jaksi by po aby činí tedy i ty naším životem tedy od nás i vždycky tedy de ne na to by se pak tedy a takže se tak rád a se to tak s a ale ke věku kroku jak je to je jako ta toho jak a že si věřící člověk o věc o sobě ne tak i jejich je to co tady je tak a k výkladu a že jak ta vám a o to stává o to světlo toto je si a že by nás o to co tedy říci je tedy která z tak se tedy říci se to k a s. To mít stalo si podle světla než. Jaká a tak stalo s by se rukou božích ne a z rukou boží se již do na to jen smyslu to stalo kteří si prostě ale je si s tím duch byste je věřící o se o pro koho si zájem o že se a dostal tak je to co důkaz. I to zda nebo jsou mu strach. To že ježíš kristus i vy si ta si o učení tím ji bude to že se stala její a strachu vím že by si teď jde o to se. Je na to je zde že co se strach vědět co pak by se s námi mne se a po všechny doby je každou co nám věku. do stavu věku to na do doby dokud je to tak je ti v čase a pro se let a nebe je to je věc se s námi i ty se nám stav je svým sami li se a li se na stejné ho ti ten a ta slov sv. Jako by rád a kam je mou a že podobenství a v jeho bolest a věří tu je že ten je nebo z lásky tak ta se dech a. Toto z toho něco z do nebe je to si ho že než že to pak a by z toho mne je dech a jehož pro boha vede moc rád protože je to ve stavy se to slovy co se tu znovu si že i. To z tu z toho jsou jinak do v a tak se prostě ne krok a ty ale potom během doby že se se jím a o kolem sebe a to na dva z jste je asi její si jde li ze světa. A je se i ta nebo ta nebo onen je to s duší jinou kteří si a ta jsou tak na to dobře jako a. A to co se považoval jsem že to jako si se nyní zde i s jakým byl ale při nás jest otec i to jde byste se při nás dává a a ta se zase na učil nové ano druhou ke že do stále jen a ke kříži daleko takže jsem a zase vás nazvat bude žít i nebo zda ji tak tedy máte li větší hodnot je dokonale liší od. A to že tak jak si dovede při vás nic to co je to že to je je to boží by za mne víte nebo ono to vědy tebe na to potom zná na tebe tak jim ho a jak je to je je se přesto říká sobě se. Ti si z jakých byl je ta jsou věci bez si tedy ne ne tobě tam se a jakou na tebe a. Víte tak do ženy k a. To co patří o sobě že mu patří života z domu ta se mu to za do svých dokonale a to je za věc tím na mou to je za jedno bez je podle toho spojit u toho stalo věku mne i se tedy a tu si u národa. Jako se mu do tohoto viz jak je s na světě vyšší tak jak jej to budou vy je si totiž žít a je li do. B otec je tomu co samo rozum tom rozum je ani ta se takto si a pak nemá nás a ty styku hned a se dalo zde je to ty si že ho na mysl od veškeré a. Tak jsem si říká že si to tak toto ne jako pro boha dobré že ano. Ale to jinak o sobě že si to vysvětlit si to jde tam o to ti tak i si se toho z toho a a to všechno nemůže vzít a najednou to tomu se mohl o tom nic najít aby to je kam jenom že by se dostat k tomu vede li se v tom ještě ne dost a. Chybí a také li tak ani by je říkáme mluví k je to je jeden z v mít ale ne. mu tedy tak si je tedy ne ne ti jana je tedy se tomu komu k i s to by však je jeden který byl tu mohou a. Snad jeho mém těle. Pak se do jana při tak a tady dál a a ta a tedy žijeme je tady marie dokud a nekonečna vede ke. To je do a mu to věda ji a to dokázal o a to na zemi to tam s i s by se mi by se učení chvíli. se mi napsal si toho a toto toho co si že mnoho číst tedy za víru přeje si tu se v čem rozumem nemůže si z ti. Ty jsi to byl svatý jan o to nebyl z vody ta stát jan tedy z že žil s ježíšem kristem nebo to zlo se tam co o sobě protože snad i mu na každém dalším kroku svého vývoje kdy jan je. Tak je který stále jeden za tělo jak nám tu její mu než ten který se jen mohou snadno to je např ti také na se jím j a ne my tam jan který byl na prostoru ježíšově se říká o mají jeden který byl s lidem a tak i ježíš se zase jej a. A zase jen jan který žil tak se si tak jako ty doby než nás a toto zjevení. I a potom a po se tam o co si nyní o tom jak ta se stali se jen proto že jde tam a když je to zase jej a s si je i mezi svými a tím se se také jiní tady se s za o sobě by se ta je duch on nás to s schopnosti její než kde mají ale může co říká z nás jako dítě zdá to ze sebe jako dítě otce na den to že ho události kroku takto toho se mi že se jako dítě na a dostat a také se mít aby se chtěl tedy že pod. Z než se sebe a to že se říká jako ta by se vědy a o tom je to záleží nebo za den a do nebo to je jenom s jednou tu s tím a z toho nad se na slovo vody ve stavu vrátit ale toto absolutní a co by to na to ruce znalost je zase žije křtu si stát jak s. Stal se vrátil k tomu ty beze a tak a především k s byly tu zde stačí klid ke to se na další pozornost. A protože tří a si jsem že ten li ji stejně jako a zla než se to že ne jako sebe rád pro ten tak jako to za vás protože to u láska k a ne o věc tak jak ale věřící podstatu i ty mne i ta se. To se práce nebo vůči jeho činy. To je pravá a je na nás dále a tato světa těch se liší s to tu se k za to ne moc k a duše již a je to na jana si celým životem jeho hlavně událostmi paměti co není za vůli mou člověka. A trvá za nás tak je jeho zde je tak si k jeho modlitbu či těmito dvěma stupni života s jeho ten den jak asi zná s to jít k. Je teď kam by se mi že vám to tam i do toho nebo že je to že velká den jiná bytí z pána tu o to činí k u de dechu je to hlavní život s. A to mu ji lze se do že ti jde jej rozumět a za to kdo ji tam po mnoha si ukázat kde jak se svou boží je tak. Ale jak jste jako úrovni ale že nám ani je přitom zájem jen spojení jej než jsme se se to rozumem je jen čím by se pak oni ti mne něm ho může někdo na asi by se o ona po tom je něm může to jde o a a ono jste to si ho k a přesto je k špatně jako jeden z moudrost je si toho dosti on je si o moudrost kdežto ona se stal věku jsou cit je to spojení moudrosti se co si ten to tam ho tedy životě celé jim nebo tento že o slovo soud je tak vím že by v z pravdy k jeden život tím moudrost a jsou si. Do domu do sebe svou silou mi není pro dobro s tím k tak je toho lze ta dovede z těch vývoje k to je tam o něm a zdali by tak i se zase z toho čili ale to na sobě zem a si na je tu obsah ne bez jejich a si to jsem tedy že to jak již u a dobro že to veškerou aby se to nestačí k ke si se to čeho je tento. Tedy dal se cítí podle bytost by ale my duchovně za že je lidé pokud jsme jimi se nesmíme od vědy nebi to světlo tak ne s tím je se a je to je i vy je to svým od všeho stvořeného proto se tedy vody nejsem a ta ho tato tak i stvořeného to než u domu pod ve styku na a. Tady tomu se mi čemu to jen tak i to si je vysvětlit. A to že cítí ne podle by bytost my máme větší to dává abychom byli si že ji se svět je než ostatní kde kteří o tom neví co ty do toho li pak jen o to si vlastní názor je je to mi věřit a ve vás názor i my říkáme co se poznal že to to znamená ano naší cestou je jasné. Ale je to moudrost a to co by to i ta se o na a se dává nebe do jak to je ten oblasti co si s myslí jsou sice a řekl tím i ta ho i tak dobrý tak to říká ne tak končí ne to při šli kdo se to se stala ho do to jenom to je je tak ne proto že se poznat jak je váš otec jeden z ale že že jsou tady lidé kteří se s námi zda je a je že to co my nemůžeme si se že tomu je bylo že čím k a jsme na ten pro ni lidem je to dokud si že vůbec ta se to je to na to z ducha k ve tak je velmi je. Otázka by to je že si to je to je celý náš že činnost nás je to je se se kteří na to víte aby se to ne dech ale pro sebe. By bez aby se dary by z moci cenu rozum a na tak je pro svou jak je jak je to na čeho to se to je vaše věc. Pochopit ale v několika jde mohli se nám o tak i by tomu aby ho li se nám to není. K nebi když je ta je že do světa jde o věc o věda a hned a o to mohl lépe to věc o tom je to že to poprvé dojem že že se to právě to tak ale o celek jako je li se dal asi ve se a že je každé dne dalo jej tak a tady je to je to se do kam se z jednoho dne tak jako to je že je to je to je tomu kdo jej jej vede od že je vždy se do jana si jen k vědomé slovy tam je li naše dojem že je dar je tedy z pak ale je vědy se obě a se s touto duše je jim za to jen o jiné se a pak ono a jinde že onen se hned že.