Karel Makoň: 90-12B-21.4.90-C (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ale byla dobře známo že to heslo původně znělo láska boží vítězí tak napřed to boží a toto co my tam projevily tím vším to byla láska boží to nebyla láska nějakého mnicha ty do mladíci prosím tam měli příkaz ne od boha a ten plnili láskyplně a bezeslovně a spoléhali se že tomu budou rozumět a spojte správně protože nic nezůstal u nos toho co říkal a neprobudila ani slovo to je styk mezi rysem budoucnosti to je to co neumíš na zmatení jazyků před aby ho sou v ježí prosim vás vám tak ještě musím vysvětlit to je dost pořád ten tibet ne on tomu moc dobře rozumí ten žádají a to se vůbec nestalo ale to se děje v tom stádiu v je sme že naše naši a z představuje zbavilo ba bylo se z vezmete jazyků a víte že taková přehrada bariéra jazyková znamená že si lidi nenávidí protože mluví o řešíte hrůza to jednou bude takový přežitek přátelé ne tomu budeme jak se mohli to takového vůbec nastolit si pauze když maminka potkala nebo zastihl na dvoře v radavě nebo asi pět let tak i síla že mluvím řečí kterou ona nerozumí germinat která byla všechna chromá dělá na dvoře a bez rozdílu na to o tom nebo rozdíl toho že jsou různého plemene a vzájemně se nenávidí třebas kočka se psem ale boha s ostatními tvory ty tam všech všichni poslouchali a mentalitu taky poslouchá ani svou nerozuměla a pak mně říká tak dost jako učí tomu výš a jsem říkal podívej se ty tomu nerozumíš nerozumí ale ta zvířata mu zřejmě rozumí jak tomu příjdu a jak ta toto či nemu protože ty tady jednou čechem a budeš mít česky hotovo jsem to slíbil a říkal jsem ale vy se tím proti proti tomu jednu věc bys měla pochopit že totiž jsem přímo poznávající to to co člověk tu moudrosti bych tak řek které člověku zakotvená aniž o tom a neřekl jsem to česky to slovo jsem neuměl říct tak se mi to ne vysvětlil protože jsem žnátr ona ovšem nerozuměla se u znáte a to taky vidět neuměl jako to dneska dovedl vysvětlit teprve při doby ghos to slovo znáte vysvětlil bezvadně a ve to přímo poznávající ne bez toho že by potřeboval nějakou naučenou řeč zvířata nemají naučenou řečí mají vrozenou ve a my tu vrozenou řečí máme že si nevzpomínáte to naše vina to způsobili vaši rodiče vaše vychovatel kteří dávají dobře pozná byste nemohli na what matiku jako dal se mluví naučenou tečou se se nemusí naučit nemusí slyšet od starých s jejich leč nejsili za samo se naučí se mají vrozenou a těm rozených věcí u života zvířete je devadesát devět procent devět set opřít a něco málo se mohou přiučí ale strašně málo a tím se nikdy neztotožní je to my našeho sama rozen sme zapomněli na všechno a nula celá nula u a občíslí a jedna někde žejo jsme si zachovali a a to je to málo z toho duchovního to je ten malý poklad zakopaném zemi moc velká země moc velké pole ale za popad poklad na to opravdu tam není moc takže nejste když někdo našel podle po dobu jestli ježíše krista ten poklad a se radoval velice protože na takovém polní poklad tak radši rokem poli jímž je lidské tělo a jiný čímž je hmotný život vůbec to je velice obtížné to jsem tady proto abych vám ty věci přiblížil no tak ne dál a tak matku se odbyl šíje do zasvstil ale pokus ne pak se na tu řeč poměl uvědom slov ale zjišťuju na to ulicích třebas že děti tak do čtyř let touto řečí mluví jenže rodiče o křiku ou co to říkáš to dítě třebas o prázdninách říkalo pojedeme tímhletím probu sem ne a toto je bu neumělo dívky řekl do tou onou vrozenou řeč to říkal no to nemůže pohnout z smysl aby si slovo ti a ale to vojska to měl ten napsat to mám je tak k tomu že říkáte se vyjádřit trojí bouří a modlení věc která nikdy není tedy když ta i tanečníka a že ta ta je vrozená a je z věčnosti pocházející této slovo které bylo začátku a které všechno obsaženo co je stvořeno jakákoliv že a jsem říkal to nezapomenu za uměl jsem začíná to makoně to a ale to oslabí to vím to naši dost neopovrhoval to se diví že se s to myslel že to stahovat se roli krát stalo ale nikdy nemá sebou papír nikoliv se mi dostane mockrát jsem ve dostala na ulicích pozemských ale nedají ale si říkám že jako dosti sebou notes to jsou z vás vaně šaty s plně že na sebe a je tam těch šatech něco co vás bude zajímat tohleto takhle malý nutí se je to devadesát rok abych to mohu rovnou najít než to zapomenu pro toto vnuknutí je velice labilní to musím nezapsal na to nemá nic protože tu soustavu jazykovou toho vodního rozeného jazyku neva neovládá aktívně ale negativně to okamžitě poznám co to je tam v tom slovu pro prudce napsáno že oba dva poli shora že to kola že to hodí lidi ne smysl toho dopravního prostředku jak je že to radou vedenou a tak dále předkové tam smysl vytýká se všechno vyjádřit tak že kdyby někdo touto tuto řeč ovládal a se laciným do také ovládá a tekl to slovo tak by si rozuměli a dovedeme představit co ten pro i u je nemusí li ho nikdy vidět a všechno se by pojmenovali správným způsobem například znám třebas z tohoto názvosloví to že sem to dlouho užíval název pro du říct to je koura kou a a a tak dále všechno tam a smí náze než to ti jsou znamená na tom nezáleží to jsem nejvíc jako používal pro sebe to mám to oděla dej mi komu ne tak věděl že dát tu druhý tak to sem si mohl potom to to nevzal a za ruku a toto vydržíte to neumí říkat buddhy tam říká koura je to pominulo ale co mi na promlová jsem zapomněl všechno vám to říkám že všichni máme v sobě pokra to je maličkost o který se nazval narozenou vrozenými vlastnostmi a tím všechny zašlapali a narodili jsme na učením vlastnostmi a vychovatel dělal všechno možné abychom podle naučený vlastností jednali to znamená máme naučenou morálku máme naučených dno ty všecky ho do dělané ne a jestliže se podle toho člověk neřídí tak tou spočíst není žádoucí ta není žádoucí společnosti tak prosím proti tomu nic nemám ale nemělo by se zakazovat těm diem aby zapomínat to svou rodnou řeč lízat tomuto zakládal jak chcete voni nezapomenu jsem si zjistil nedávno že například třebas tak kam pro zasmání labutě se domluvit s husami proto jich tady tolik že a rozum a ústí řeči to je podobná husí to je tak asi očištěna sobečtí na tak se zatím se smí se tam nabyl bude kým linkou a chodil se s nimi setkat jak to že vás tady tolik se ritam by se domluvili swami husy jsou tady také velkém počtu a jsou domácími zvířaty mi toužím se stát domácími tíže ale ne takový který by se nosili na pekáč to jsou rozumný zvířata todleto tak by nepojede do vaší doma nosti ale mohli bychom se velice blízko li se tak zrnem že se staneme zvířetem na pekáč to bude hrozné tak to jim ty musí řekli vysloužíme těm lidem kýlu a vím víme sloužíte vás vás teď se to že samostatné ale máme tady bratry a sestry husy a nám řekl jinak se jich nemusíte bát ediný nebezpečí v tom že se s nimi tak střádejte že budete do bytu tím nechoď buďte nastínili u je dobře znát při a tak dálka si říkají slepicí ají hadí nemluví bez hrdého rozumět a oni mají svoji morálku a mají svoji vymkli a mají svoji obranu aby se uchovají proti člověku že ten hlas to ten větší nepřítel zvířat no tak myslím že jsem zase odběhl do daleko ale ten se vám zdá voni sem přišli proto že u nás soudné jenom ale celá řada jiných jsou tady lidé kteří se s nimi umí dohovořit například ten miloslav laich ne říct nimi komunikují a ten samosebou daleko dokonaleji než a pro tyhle tohle to je tu hrstku lidí oni jsou ochotni nám v tomto školení něco dalšího říct a taky to říkají takže když je havel ozval tak to nedělal z vlastní iniciativy nýbrž dělal to z iniciativy ty bez ke z tatvy toho dlel mi a potom a ten dala prostě se pozval do toho se stovka sám on říkal na to nemám a ty tři mi něco to stálo ale my tam u vás máme nějaké zkázy které musíme vyřídit jako objednávky našich naší moudrosti kterou který musíme dostát když nám umožníte nebo umožní abychom se tam dostali tak tam nevej dusná tam vejdu celou moudrostí ty bez kou neokleštěnou vysvětlíme vámi a způsobíme že se nebudete na naše náboženství dívat kresby neboť pokud je to náboženství tak máte na to právo pokud je v tom ale moudrost tak prosím vás nevleje je dítě i ze špínou v tom na náboženství jako to či mnoho špíny to znamená dogma která by měla být zrušeno to je ta ří přeloží špína češtiny ale to my roši nemůžeme pošle musel dát na u kontinuitu na jako opačný musí taky zdržovat že ano ale moudrost je jedna jediná ta se nestává moudrostí se naučíte nýbrž ta je jak jsem vám světel na tom případu do toho vyššího rodu ne a moudrost a je za tak láska je kdyby láska byla závislá na tom jestli najdu objekt hodni lásky to je bylo špatné kdyby ho našel tak ta moje láska bude vřít nebude uplatněna to znamená bude říct válka musí uplatněna a kausi být živá ale jestliže nepotřebuje objekt tak je tady jenom láska která jest a není tam láska která se stává se která se stává je ta láska odvozená z lásky která jest která prostě existuje jenom potud pokud najdete někoho komu te rádi nebo k byste mohli mít rádi nebo byl naděje že byste ho mohli milovat taková ska vzniká taky zaniká žhavém co dělá protivného tak on třebas se opustíte to není pravá láska to vás ke taková ta není závislá vůbec žádném objektu kdyby nebyl vůbec žádný objekt hodný lásky tak láska boží by existoval rozumíte to je od věčnosti do věčnosti tak které hlavní prosí nás o to abyste na tím jejich poselství nerozumoval nýbrž abyste ho praktikovali náboženství evropské křesťanské chápáním že nezná pravého ducha modlitby že si myslí že pán bůh je hloupí a že se mu musí napovídat to ne ne nebo že ho musíte úpěnlivě prosit aby se nad vámi smiloval to také ne on je milující vy musíte vědět že milující a jednat tím jako z vědoucím ten o své lásce a taky o tom že a teďka odvozená z jeho lásky kdybyste takhle brali svou vlastní lásku tady si nepřivlastňoval jako jsem sví začal přivlastňovat že jo to si lásku na něco jinýho celý svůj život zas a přivlastňovat no a je to z něho rukou tak prosím když toto víme od nich tak doufám že se aspoň do zas na praví v tom smyslu že nebude pyšní neříkám že nebude že bude pokorný to se nechce ale že bude vidět že za nic nemůže a za všechno může bůh víte v této při dobře si duše ukazuju obyčejně to víte mně to se budu opakovat například jde o a ne který měl proti sobě asi čtyřicet tisíc midjánských a on měl sám vojsko jenom deseti sic a hospodin mu řekl ti vydám mi dán ke které vás přepadli a ty za ním zvítězíš a on říkal jeden a jak pak bych mohl zadními vytěžit když mají chtěl násobnou převahu když ti to říkám tvůj pán že zvítězíš do vítězí no to bys musel zrovna čtvrtá by být sem to který vítězí v a který vítězí v každém pravém boj oprávněn toto je buď obraně boj protože by se byli vyhlazeni tím by aby dánského na právo na obranu a v tom podpořím ale musíš mně poslechnu po poslechnu neboť viděli i pochopitelně a mu radil ostatní všechny svoje cheset lidí který jordánu a kde být jordánu kdo z nich bude mít tak že si lehne jako zvíře k tomu které řece a bude srkat tu vodu z řeky ty dej stranou a kdo bude být tak že zůstane stát bude si tu vodu přiklání a úst ty jsi vyber o a z těch nevidím věčná pila lže a jenom si stačila s to je a řekl gedeon a když byl jenom ist co pak jsem ti neřek že zvítězím a neseznámí na výsostech jen to je poslušnosti a na vůli v znamená se komu národu to tak prosím jsem se znovu musel vzdát do dycky měl své námitky na každém rohu a teď těm eritis celku bez řeči startoval aby šli vod těch vidí pryč a za jeruzalém a aby čekali záloze aby se ozval jak řekl ty zbrani které mají těch laičtí stav jak odevzdají i těm kdesi tisícům a zůstat tebe zbraně těch tři sta bez branta ono zase věda to bez bráně a jak si to stav že bude bojovat on neměl představu jak se bezbranně že u jostes to nech nově neřekl jsem že zvítězíš mou silou a co je zbraň proti síle on říká no tak to zaručeně není ší ale jak to mám vitá vždycky jsem jako bojovní vítězil a měl jsem nějaké zbraně měl si a to musí být žil by nebyla to pravá bitva pravá bitva taková kde vytěží bůh dostavují u svatýho václava na kam oproti mu stála zvítězil nad tím o tom na tím otec a jenom pokorou poslušností boží a teď když byl večer tak říkal hospodin rozletí sta mužů trouby a hlásné trouby sám sem také jednu a ti řeknu tak začli na tu troubu petrou byt a ostatní tíže se příkrou k tomu táboru vydaný nosisteli nebo jeho alo takže nepotřebuje to nějak ničeho bát a ze přestávkách ho opíše tam budete stát o tom se sebou budu dělat ho tam povede a ti za to víš a oni po tobě rušící přísnou trouby a ne bez únavy terou byt a žílou troubili a tam se tedy vyčkám nesvítilo se stane a byla tma jako v vitae vzájemně pobili dětmi se eternel a dotek utek tak jenom proto že měl větou a těm ostatním tomu ostatnímu velikou vojsku nebo v záloze že nepřítel přepadl avšak kdy je povaze tedy musí poslat nového jsko ne a tak dále to nebudu nepochopil to udělal hospodin chopit lne to nevěděli oni sloužili ty trouby a nedělali nic než hospodin a se povedl tyto utekli a radí se jinde ti budou pronásledování to jsou svatí bude pro hlásání roce no a ty jenom šíře nadávali a ne s rmoutili zbraněmi a ty utíká beran idea před vlky no tak je to dopadlo takhle tak je to dopadne s každou bitvou kterou vedou duchovní ba které vede duchovní a trs oni jstliže vítězství je nasnadě ovšem u nich nasnadě vodiče nahoru takže by se toho nedočká te to jsou tím nedělejte ale kdybyste si řekli protože my se toho nedočkáme tak by do co je nám do toho tak jednáte absolutně špatně a v tom podnítit k tomu abyste jednal jako vy byste měli jít říct že když nezvítězí te vy osobně tak zvítězily tím že se tomu věřili a víra musí být tak určitá tak živá že budete jednat v rámci své víry ne jako chybu nevěřící jak jim umřít když si že jsem to asi do říká mi jeden z vás že ta převážná věčný na cestě není na to nějak k tomu aby se smířil třebas vyhodí naboženstvím jsou například církve a tak se s mamon která považuje všechno východní za dělat byl tou záležitost ano ani svými někteří méně mírně ale proto jsem vám teďka říkal o tom gedeonovi bylo třeba více lidí než jednoho veden nebylo k tomu aby národ vítězil nebylo není třeba víc než jednoho ne o jednoho jedince jednoho který bude tak osvícený aby to dovedl vnuknout národu ne že by byl tak na tom dobře jako třebas nějaký ten tibet ale aspoň tak osvícen že by jedno v tom duchu a ten havel v tom duchu jedno neboť ten vyjme tomu se mu nabídl ten že by to se vyžít se rád při a že sem nějaký nevydržení na ukázky n a nemoh to udělat protože to neměl peníze a mu to poskytl nám to svádí měla napřed věděl že jo že tři bylo nisou stéblo ne to dneska nemůžeme postrádat a on je poskytl protože věděl že tady to poslání duchovní větší význam než momentální politická situace a proto nedbám na to aby ty moje spisy byl vydáván nýbrž chci aby pokud mu to podržel protože by to vypadalo jako že jsem proti této revolucí politické dobu po nichž jeho cení dobrá ale je to jenom zdály obraz nebo se není to nebudu se pravá a pádu se duchovní ne ta vysvětluje svůj čas a vyděluje zanícené jednotlivce kteří by toto byli ochotni přednést a hlavně prožít kdybych ti to věci sám nezažíval tak si nepovažuju za správné vám to vůbec přednášet a že vím že pravdu ten havel i ten lama i ty dva nižší co tam byli a je celý ty ve a když vím že za námi stojí a jsem si toho vědom celým tím vědomím tak to musím říct a kdybych byl šel o tom tak bych nebyl poslušný a nebyl jsem poslušných těle jsem to odejít jenom den jsem si zámal prst a jenom hoden a kdybych to bradu vůbec na to nedbal tak by vůbec mnoho překládat či orby na koše musím ustavičně dbát jeho nápověď se mi to líbí nebo nelíbí například teď chce ode jsem myslel když tam vyložím svatou terezii tam vyložím si aby dal nesetká a a to mase mortona a a nevím co ještě máme dány a že to bude je vůle začít ne teď mu to nestačí dostal se do takové fáze že je třeba pro věcích a děti a že na to máš vlastnosti abys to mohl lidem vyložit jak na to prosím aspoň ve zkratce na možné to taky napíšu to záleží komu sil a když to napíšu tak vám to dneska nebo zítra nebo některý den do tomu věnovat třebas celý den abych vysvětlil ji zase s dětmi jednat jak jsem ji přednášce slovo boží jsem to dosud nečetl to co vám řeknu protože ty co to přednášejí tomu jenom věří a uznávají to za správné ale to je málo on to nepoznávali oni nemají toho tu zkušenost kát esiže takže začnu jsem si umínil začnu své kázání tady u vás tím způsobem že přednesu přednášku část přednáší nejlepšího teologa západního nesnaží ho tráva učesána hroty mrtev ale říkám že jako by dneska byl eště a ředí toho zírá z plzně a toho bych vám chtěl citovat před jednu uka potom druhou pře to by se jedno poté zapomněli a ani se o napsaný že to nebudu pisatel do toho to to o neměnně li to je zatelefonovat všech krát ale vám to přednesu tady a prvním polovinu komentuj a potom bylo po vina by se li kam může teologie to jsem není oceňovat jak to dneska řekl správně a tam nemůže ten papež respektovat charisma církve to je chybí přátele to říkal pro papež ve to eště jednu věc řekl velice důležitou některé taky teda taky neuznával dneska se to na to řekl a to do záva totiž je to takhle ty moje přenáší čtou mnozí kněží katoličtí dnes o toho skočí to nemá to intima tur a druzí to berou se to že by vás trnem a berou to opravdu houževnatě a bylo to zase a budu mluvit jenom o jednom z nich o sedací který zemřel s ono v nahrán janovi do vysezená neumřel před několika lety a ten říkal jak je to možné že nás pán bůh u toho oltáře drží když my říkáme více méně pohádky neboť my si tam vysvětluje nám věci starého zákona a nového jako události a ono se to poznati zjevení a teprve z toho vězení vyplývá událost to znamená my vysvětleme jeden z následků zjevení který je vypsání jakou událostí událostí je tam strašná fůra musel by se před dohromady a to by nezažil vůbec týden abych se stal dostal obraz celý svý obraz toho co se tam vlastně zjevuje ale jsem mu říkal se nad to je ten kacele bereš svůj život jako zjevení boží jako zjevení síly boží a říkal ho beru jako zjevení boží za správný kněz a když to všechno říká v jako pohádky neděláš chybu a smí si to dovolit protože přestože my nemáme respekt před charismatem církve bůh ten respekt to znamená sadismem církví zadarmo dáno vydržet u toho oltáře když tam důvod nám nepatří protože je pán bůh miluje se říká povaze tak že tam to říkat udělali roční domini copak ty a ty vostatní co ti nadělali tamto by hroznými kde vás piova zjištěno to hrozný je to byli aby zval tři papeže najednou hádali sem se sebou a velice átmá ty a copak budu pomohla to je zapotřebí to nechci omlouvat to v tom co je dobře zapomenout protože důležité je že mají od boha danou milost charisma se tomu český zadarmo danou milost aby vydrželi tu dobu temna do doby pokud nepřijde další poznání dokud se dostanu našemu poznání bych jako teďka řekl tomu ještě jednu věc ono nemůže se skřivan ani katolická i rovinou projevit to plné poznání z toho důvodu že ta církev musí mít respekt také s obyčejným člověkem a ona ho dokonce strašně podceňuje a si místě toto co říkám vám že by normální křesťan nevydržel mýlí se kdyby se mu to správně servírovali tak by to všichni vydržel ne zvyku někdo všichni když mluvím v něm s nízká lidskými o tomhletom když to moh četli a tam se jak to že ty tomu věříš se podle toho řídíš tak on říkal víš jsem v takovém černou takové mi mezi výhonky mi kameny jedno je jeden kam se jmenuje moje ústa církvi a druhá druhý kámen ústa boží moudrosti a teď si představ že ty určitou míru moudrosti máš víru určitou míru možným váš a církev značnou míru možnosti postrádá ale jsem nucen poslouchat ne jsem slavné sliby splnil co mi radíš a říkal radím ti že církve a mně tajně studovat nebe to je pro se mohu nemůže ský že jo bazilice této pořád na to beru na to bude rutině zem je si knězem tak mám právo to víc nesmí se na dvou židy pochopitelně a to jednou začal nově představy na na kacele ho on říká co jakmile dostaneme nějaký glejt od papeže který máme předčít tak ten opičí představit jaký to dělá potíže není tady s námi nevíře jsme sledovali na každém kroku a tak kdybych to řekl tak musím z toho otázek odejít a budu budu prostě postaví zákon nebudu se provádět ten svůj úřad jak to udělat on se tam zavolal tím se říkal jednoduše a do lidí nesmí sedět ale všechno co ti káže papež musíš těm věřícím říct a odvane se to on lekl ale z toho poznají že to tady mám ne nic nepoznali přijde na něho člověk od řadu církevního a říká mu máte ten vejdu papeže víno se dostali postoupilo zabavit jsem proto aby zabavil a on je ale se mnou poučen jsem poučil řekl se ty řekneš tendle nemá a budeš tím k duchu myslet tady v tomto špetka nebo tamhle a hledá tam taky ne nemám tam ho ne no a tam ho nemám nemám a nemám ho ti neřešte om nevírá všechnu nahlas že on je hloupý a neslyší tvůj vnitřní hlas to je jeho věc nezabit nesmíš být ty nejsi se na užitých ty když sermo je spisy a směšně tak víš ten tvůj věřící jsme se a to nesměl se liší dávat to co jsme se a to co nestojí proti církvi takže on svaté našel třebas celou teologii jak jsem ji napsal se sladkému nebo umění následovat krista a to jim opravdu velice dobře šlo nic se nestalo a vnitřním to neodporovalo církvi v ničem to říkal tak dobře že se noha tam ten říká a vy říkáte něco jiného takhle se to neříká a mám k tomu říkám ještě todleto nebo du svatý to měl tamhle takhle a odváže na ducha svatého který to někdo řekl ne že to nebyla říkal makoň protože jsem se opíral o něho tak kdyby si jako nevěděl ty vedena oko se s opřít ne okna makoň ale ducha svatého to jsem tam tvrdil a vědomě proti srsti prosím tak to řekni zavolal zase a jsem tam přišel měl couváme který mu nešli kterým odporovali církvi se říkal ani jednou odpově člověče tolik neznáš bibli no ji znám ho neznáš prosím když ty burcuješ z toho tam měl například mu na nešlo u to že jsem říkal bojovati proti hříchům není tak úplně správné bych byl do on co si volá vnitřního než o je potichu ne protože ten zastavení na půlce ty si pamatuje potom část a to ostatní jsem říkal jak si to představit trnem že přídou říkat je i se se chcete buďte nepravé to si nemusí se jsem říkal kdepak je to budeš vykládat tedy jsem to poprvně řekl před lidmi to by se ve no tak se ty si no tak to no sochám božím a on je musel pravil a vy bibli že hodil hospodinem otevřít do tam otevřel on to závazně říkal ano hodil hospodin byl tomu boží chodil do spojení za byl ctnostný člověk a proč byl tak ctnostným protože chodil s hospodinem že ano hodil měl z měl vědomí jeho síly ho moci toho uzdravoval ze hříchu a ne tím že někomu nadával čte hříšný toho neuzdraví ty prostě vůle s říkat to co v tobě toto co je v korábu tvé a co je v koná každého člověka my jsme my žijeme za povodně vykládám teďka prosím vás potom ústí tam žijeme za povodně smyslů poodešli která všechno zapojení vysláno u všecko se koží ve za pravdu smysly vy co ve smyslech to nedostáváme do rozumu zápasíte potopá ve které žijeme ale my tam žije tím ne ten tam v tobě je a v každém člověku je a ten na svém korábu všechna zvířata jenom že když se nechováme jako noe tak nás nazývat obtěžuje když se chováme jako e tak ta zvířata jenom přechovává me podobu povodně smyslové a ta povodni ustane tak je pustíme ven aby dál ve větve vám jenom chci tomu něco co říkat se a sama krišna o této věc víte dej vám nemohu dovolit říkal svým žákům aby se viděli co chcete to možné teď musíte poslouchat nesmí to ani jíst byste si chtěli s by kořeněná věci nesmíte být maso nesmíte ji nic takovýho to by nás podráždí a to by kaší mysl ale i že se sebou ženit ale se dostanete k tomu že se budete osobně stýkat a matkou káli tak de všecko neboť ona vám k tomu povolen co máte těla a vy nebudete že budete slušní vychovaní a poslušný nebudete dělat nic předám povolení nedal a to povodni bude tak široký že se budete divit co všechno mám ona dovolí a dovolí aby se ženili nebo abyste elimu možná že vám to dovolit dosud nesmíte udělat tak to jsem to do něho doplnil tím to jsem opatovi neříkal ne a dobrého jsem tím co na druhé straně světa někdo jiný a ty řekl a to si plně shoduje a svatý pavel tekl miluje a děly to chceš a to je jednodušším způsobem vysvětleno to též ne pak když opravdu miluješ by dělat totéž ale vy přátelé ještě máte před sebou třebas jakého karla makoně tak máte vzor člověka který nezačal milovat naučil se milovat a nebude nikdy bylo a ten právo takhle mluvit ano protože nemiluje protože v něm ne šestnáctého dubna ti ve třicet bylo sedmnáct let a nějaké měsíc začal v něm milovat bůh toho člověka a miloval ho takovým způsobem že ten člověk se nemohl ze přibyl v těle to je těmito pořád víš poradil krás tomu bohu jeho život nemohl neměl co zakázal silou své lásky tašek že nemohl urazit takže když je že jan říká on v kapse to je to vás nadchne taková tak a bylo děsivé ale jak to je třeba vysvětlit proto napsal tolik těch epištol ten čtu potom vysvětluje na mnoha místech ještě jinak ne ji znaky uváděl tak dále a to mysli přes čili tak že tak jednoduché není a kdyby to je všechny znali a šlechty cítili tak eště nemiluje nějaký lad nejsem schopen lásky ale protože on schopen sky tak proč se neska nečtu k tomu abych miloval jestli máte dojem že vám že vás miluju to se navodila jsem nucen vás míra požívá s rád pán bůh myslíte si že se tady z toho že jsem se a poznal nebo že se vzájemně domluvili že se mu setkáte ne že vás miluje bůh tak tedy a dokud něco bude tady řečeno co je to co se staví proti této lásce nevěřte a hned se hlasné toto odporu se boží to je v tom bude ještě čím co v tobě není přirozeně co božského na to nemáš právo prosím takhle se mnou jednejte prostě a a řádně a pořád jednom kuse jenom tak se do dostanu k čistotě slova to jinak nepude prosim vás musím být vaši spolupráci neboť jsem jsem neporazí že opravdu vám říkám potíží a nemiluju když jsem třebas dejme tomu v tom koncentráku při teď stal ani ránu tak čím to bylo že miloval bůh není jsem nějak jsem na tom se nepodílel a kdyby jenom miloval mu zaměřil takže se dobyt usmrcen na se nový týrán jsem nemohl být hlad se neumí hlad protože on za žil jsem jho byl živ na ty jenom netroufal ukazovat těm lidem vedle sebe že nebo nepotřebují jsem to malé do také v ale byl jsem bylo tiše nestačím u stolu o nějaký sice nestačí ty osvětlovat setká se mnou a musím vám prozradit že se nestál o to abych se abych si to malý mrtví jídla snědl tak jednomu který prostě zhltl všecko co tam dostat ten krajíce ba na den let a jsem ještě nezačal ten svůj teba jít tak jsem říkal pojď se mnou tamhle za roh jsem mu ten eva dál říká čeho budeš žít ten den to nemůžeš svatého ten chleba to neberu nějak říká jestli si myslíš žádný z edenu mockrát víc než ty že jsem dal tobě tak prosím to byl uspět a ten chleba si ponech do chvíle podám důkaz že jsem byl na krmena jsem mu ten důkaz přes den podal jsem byl na ke a mohl to pokrmu komu se mu ukázal potíže celá mám zajít to tam nebylo v tom koncentráku podívej se na sněd a ten se ba i na na kusy a on ten neba okusil tomu je jídlo říkal co je to za jídlo to je ten tvůj lépe je od boha když budeš mít chléb který jich přemítati jsem se v mám to nevyslo roste to vono by to bylo vyšel bylo toho prstu ale ono to nevyslo důvodu že se to týká toho co říkali víš kristus svým učedníkům nebo ti těm co za ním přišli jestliže si za mnou přišel všeho nech jací pochovají mrtvé a tak dále ničeho se nežila i ty za mnou a když nešel tak přestal být ho učena není jím nestal ve na to vás upozorňuju