Karel Makoň: 90-13B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tu svou svatost sem si přivlastnil když někdo sní ty všechny výdobytky duchovní Co z nich je? Šrot, né? to jako lékař víš, to si nikdo po tobě nepřečte s tím se nemůžeš vůbec napařovat neumíš to ani slovně vyjádřit, je z toho, je z toho šrot. Ale zůstane v tobě síla z toho jaká síla byla v tom Janovi po tom snědení knihy síla nenásledovat jenom Krista síla plnit dílo Kristovo on ... on prostě zaměnil konkrétní osobní zájem o Krista o lásku k němu to byla osobní láska za lásku k veškerenstvu, kterou spasitel. A na tomto poli měl o síle dále pracovat a on to přijal pokorně a moc tím trpěl. to znovu vysvětlim, že tady, ty tady budeš ještě zejtra? ...od vás se nechce abyste konali dílo Spasitelovo to prosimvás nestavte se na pozici svatýho Jana. My nikdy nikdy takový velcí svatí nebudeme Neříkám, že se jimi nemůžeme stát. Ale přijdeme po smrti do nebe jakože tady všichni tam nikdo tam nebude a ani tak na to ne očista bude to při prosím vás tím takový celá sahá rásá oba a může přijít ne Ale to musel být Gedeonem, no to je krásný, ale víc ne. Tak protože tam nepřijdete do toho nebe, nikdo z vás o tom nepochybuju. Není naděje ani že přijdete do ... že přijdete ... do čeho že přijdete do očistce že přijdete do nebe, ne do očistce taky ne, protože do očistce přijde jenom tady z těch co je tady vidim jenom ... ne ... sebe nepočítam ... jenom tři lidé nikdo jiný nebudu je jmenovat se sami pojmenujou ne nebudu rozsuzovat ty ty na to nebo ti mají právo na očistec, tito tři lidé jenom řeknu na tuhletoho muže, ten nemá právo na očistec. ale kvůli nim jim ho nebudu pomlouvat že to je duše otevřená ta je schopna tuhletu pomluvu přijmout. ... tak a on se tedy připojil k tomu dílu k tomu dílu dílu, ne k Ježíši Kristu, k jeho dílu. proto musel trpět nejenom za sebe kdyby to dělal jenom spásu on taky za osobní spásou nikdy nešel on nešel za Ježíšem, že by ... chtěl být spasen, jediný z nich, že on nešel, že ho miloval. Ale to nestačilo On musí milovat to dílo toho Ježíše A to ho naučila Panna Maria, tím, že se stala jeho matkou, ale ne přičiněním toho Jana přičiněním Ježíše Krista na kříži ta matka to je on předat synovství z moci kristovy a ne ze své vůli a ona přišla byla vzata do nebe a on ještě chudák musel dvacet třicet let čekat, než život lidský ho doučil to k čemu ještě nedorostl tou chvílí, jak přijal synovství u matky. tom, to mateřství plus život působilo tak, že nakonec se dostal na tohleto Patmos, a tam měl to vytržení a tak dále. vám tyto věci budu muset vysvětlit detailně když tady vyšší to dovolíte to poměrně detailně vylita je tomu člověku proto že si to zaslouží on tady nemůže být líčen a možná že i taky ne ne nebo ještě někdo tady nemůže být do do momentech se možná vynechali a mrtvý pochovávají mrtvé vite jestli pak to co ba kdyby tuhleten na kterého se ukázal místo aby tady zůstal šel do své práce jestli tak jestlipak by to nebylo pochovávání mrtvých mrtvými bylo by to to není žádná činnost duchovní co on dělá není jestliže bere za to třebas jenom korun neza to vem že by to mít lační myšlenky nebo než měké ten je to práce vede a když ten služebník přišel tomu svýmu hospodáři v přes den byl na pole tak se evangelista o tom vyjádřil nehodný služebník tím že za tu jsou dříve aby v tom životě touží se za mzdu bohužel nic jinou že za to že co ve buď radost nebo peníze nebo vůbec nic že ano ale zase se to mání potom s se zklamali tak to je jako když ve menujou taky jsem přísné to rozlišuju stroze a takže ty nemohou ještě vstoupit ani nemohou povýšena to že by vstoupili do večera a s tím hospodářem že by tam vstoupil tak první ji vy bylo podívej se na hospodáři mám hlad devět i s zlo podíl celý den že von šel do ústraní než ale toho spálil se upravil se za na sebe jiný řád toto musíme umět udělat to jsou symboly kterým možná rozumíte a teprve pak byl schopen sloužit svým árta nese klidně tak jíst nýbrž aniž by nejmenším si přál se s ním najíst sloužit a jestli ten hospodář řekl přisedni a po něm to bylo jenom ve vůli to hospodáři tady byla tady musí dojít záměně osobní vůle že pracuju v tom světě tak musím osobní vůli to se to ti se nesmí zříkat tím toto zamítala jsem ho to zbaví a a osobní ůle tehy ba dokud platila musí být osobní vůle a musím důsledně na to jít pokud se neosvědčíme v osobní vůli neosvědčí se ani v v tom sledování vůle boží ani to nedokážu upozorňuju to prosím vás a ne na to dobře po takže on se osvědčil v tom tento služebník že se vzdal své osobní vůle to nejzákladnější že byl utýrán možný a nežádal ani to jídlo a kdy je byl ten hospodář nenabídne co tak by byl odešel a na tebe se něčeho co tam někdo bylo třebas prasaty ten ale podobá se to nechtěl takže pozor když vám budu říkat během týdne berte všechno z rukou božích pozor na to jaký způsobem je důležitější než že to berete z jeho rukou že to berte nějakou všechno tak se to je strašně než je chtě brát bezcenná víme že to z jeho k ale nebude to tak jak to branton služebník no povědomí a neodporuj to tam epištolách jsem říkal jenom tak je to dle toho muže to by bylo mi to nepoznal nebo nepatří do tam děláš jen a jen ze mzdy vůbec to nedělá z lásky k bližnímu ne kdyby to dělal za bližnímu není prostému vi jo tak a to nevede s ani korunu kdyby to dělal zázraky to nemá ani radost tak by tu radost odevzdal bohu ta jemu taky patří jako ta tvé schopnost to dělat a provedení takovýho neděláš ona není to by se taky na pravdu do toho mluvit o neuvědo si že i sem to vyhladil neseme dopřána teďka budu opravdu budu muset říkat teď budu lhát a nechci měl protože vidím že to zlo jazyku síť stejná pana jako to dáti dobro musí mít a když vám řeknu teď tady mluví relativní zlo trpět o tak toto je prosím vás protože jeho nutně zapotřebí a od něho chci schopnost rozlišovací tu on nemá či nemá protože to všechno v hlavě pomíchání si nesmírně vážím nějakýho lajčíka který se mnou o ze jako a ta tam nějaký to svěcení vlivem svatý anežky český ne věrným ta jsou mně vyjádřil a velice nehezky slušné no a říkal nežil jsem byl hloubil podél špatně ale je to ona mýlí ne tak mu to řekl a takže on teďka na tom za oděv špatně a nechci abyste ho třeba zažívali a vidí tady mu to ale on je ve styku že se dal se svatou anežkou českou že jo a takový vedení stojí za to to něco jinýho to to nemá popleten když neví když nevěděl si si vybrat mezi mnou a nebo tím co nebo co mu na ukolářku nebo to neviděl ale po morada ta svatá anežka česká takových rozpacích nebyl a zřejmě není ani dneska ačkoliv si patrně ochrnutý soudím podle toho písma to je hrozné vyzlobil to znamená že je po pomodlíte a nemůže vládnout rukou no tak nemá tolik let ani jako co si při oči maří to nemuselo by to na a že to mohl nějaké a vypočteny a tím utrpení a strachoval vání to považuju něho za východ proste tak se říkáš tohle tomu odlivů nedělal nedělal to svatá terezie a to byla nějaká kabrňák nedělal to si a revidován i nikdo z těch který jsem dostal do ruky to nedělal o sobě nemluvil ani slovo protože to je pýcha která předchází pád jenomže s tou letím letím mluvením o sobě to tak jak si je to zbraní u roků ve ve středověku církev zakazovala braní roků protože když někdo vyučoval ve člověku tak jeho věrně povahu zpotřebí a ne produktivní takže když si vyučil tak to s potřeboval a neměl z toho nic a za poroste tomu svému věřiteli a tak to církve nemohla trpět tak měla právo ale teď církve nezakročuje byla u rovná svoje přesný ustaví z toho důvodu v tady říkal pečení peníze tak to je nesprávné že jo tak ten a metel správný taky ale to ježíš kristus se zasáhl tuhleten kdyby to byl dal aspoň vdědomě zmatek dále za dál tak to ne ale tam je něco jiného že totiž ten člověk který no tak to vem tu svoji leč vy přeci záleží na tom kdo to poslouchá ty duchovní řeči a to nás považuje za neschopné tomu rozumět nikoliv prosím vám to neřekl takhle ale jsem chápal se to tak chtěl říct ne vás považuji za schopné to pochopit ale vám nechci působit utrpení protože vás považuju za lidi věřící méně za poznávající o to by tady nebyli kdybyste byli vypadající než je vyhodit ze ve jako se nají ten nepotřebuje potí do vysmát než u může být ukradl to je v nejlepším pořádku vůbec ani slovo vode nechce a svítí který jsem mu půjčil říkal no to je slabý odvar to nemůžu číst slabý odvaha to asi v pořádku a všichni spíše se od něho vzal svoje a božská nějakým řád nebudu nabízet je to slabý odvar a ale vím dobře že když někdo přímé za správnou nějakou ideu kterou třebas tady přednáší tak její zavázán plnit to ne jako když se naučíte násobil u nemusíte násobit ale tady musíte plnit a když se plní tak se divíte proč vás potom potká nějakým štěstí nebo nějaký utrpení protože je to sice mysleti zraku dosti a neplnili nebo zapomněli na to což před věc tak to je hlavní důvod že ten argument jako padá co paterou lidi který jsou schopni jsou schopni tomu rozumět ale silně pocitu všichni schopni to tady jsou to plnit a proto co jsem měl říct že by se musel plnit to byste řekli a to je to řeč kdo ji poslouchat i a co pak teprve ji vykonávat nemohu být vám tak prostí jako jsem k sobě jsem sebe tak prostý jako byl listy jenom třebas sokrates byl tak prostý jako že když mu neřekl tamní nebýt je tak ho vypil tomu se říká disciplína co pak byl zrovna někde na dovolené ne duch že ho jeho jane že to přes les ten nebo věděl jsem byl velikou zkušenosti s tím namočeného který mu napovídal co co nemá dělat když mu neřekl nebýt tak to vypil do exilu že ano to neudělal protože ten ta unum taky neřekl nabízel existuje byl jakýkoli těžkostí by mu a to je ne ten neřekl nechoď exilu a on taky nešel tady jenom u vás vládu komentovat že ten služebník který dostal jenom jednu hřivnu a protože měl strach se podá rovině že při a že rád slídí tam kde nezasel jak je tam přímo řečeno tak radši schoval do země a potom ji přinesl neposlechnu a byl za to odkázán do temnot vnějších se to stalo si něco jinou než předpokládáš on měl strach nikoli hospodáře ale z cesty z toho hospodaření z toho z toho svý námahy bych to to normálně býk se nedo takhle vidět li by nebylo tam všechno symbolické zakopal do země to je ta zem ve teré jsou taky poklady tam ten poklad zakope tak se ho vzdávat no to je na viďte on se vzdal pokladu který měl naopak neměl zažehla nýbrž mají hospodařit a co našla ta žena ten poklad se dovím ostatními se radovala protože se radoval z toho že na datem poklad tak získá stanou odplatu radost byla ze své nazval a sama ze sebou nýbrž vzala na to radujte se za rodícím ježíš kristus bůh kladný na své radovala aby taky jiní by radující takže potom se doba zaručí mi to bylo pořád namane pro sebe není do správná to ještě něco to to to by tu toho tuto zjevení v odbydu zejtra od všech úrovní nikdo nebude založen nikdo to vůbec nezná boha vůbec se mu nevěnuje to nemusí takhle si je říkat že ale ocitne se v temnotách a zatím co to přijetí bohem projde na vyšší úrovni které se dostane do úrovni nebude trpět a bude jsem vám dneska říkal že ta paní vlast a svobodová u vás z brna větou názoru podle vědců soud ne podle sebe že to zjevení vyslaného napsán do ji než než ten jan který seděl u nohou ježíšových ano a jsem ji odpověděl jak jsem vám řekl před chvilinkou že to psal opravdu jiný ale píky to byl tentýž jan a tak vám říkám že fyzický nejsem tím kterým jsem byl před třebas roste a nejsem ani duchovně tím čím jsem byl před tím a čím jsem dneska protože dejme tomu nejsi jenom to vyberu jenom jeden případ li si jenom úmrtí třebas ženy roku osmdesát jedna copak si myslíte že umře jenom tak protože by došel život pak protože ani sobě ani ani s ním dětem nemohl tady nic dalšího to životě dodat nemohla být ničím prospěšná dál a mohla být prospěšná někde jinde takže například od doby a to smělo včas i dokonce ty za zlý ne byla velice prospěšná tam toho světa ve kterém na cizí aby si byl ne nedooral vědět to co ona mně řekla takže ona pořád poučuje než jsem se nedá říct ale v něčem se říct protože ona prostě zvyklá na to že my se stýkáme a protože mám možno vědomě jako se říkám tedy s vámi tam se stýkám ovšem daleko snáze s že muž sebe vůbec nemluvím a my se říkáme spolu jako ty jako ten tebe tseovou tam v tom se výstavě a ona tak je tam dělaná é pokrok ona tomu říká očista a ona taky dobře že občas tam nic zabývá nějaký světec a jak to že tam na vítá taky světec když tady dokud jsem byla naši naživu žádný světec tam nezavíral že se tam hádali spolu pravda jestli to byl měl svatosti nevím no ale asi ne ale pro naší četbu š díře četana vždycky a za vezmi aby to děti neslyšeli to tedy jsme balit a ze sebe se na se nikdy nebo radžů sobe výchovy li nikdy a do dneška s tím nesouhlasí ale ona dneska říká tak jak jsem se měla vedle tebe tak se tady nemám svého u zapomínal zbudoval tak je schopna když takhle dneska myslí říci něco co před tím neřekl a nemohla říct nemám poučit o něk poučení způsobem než by ovšem pak u řady by tady zůstal naživu jsem je to velice věčně ne že umřel a prosím vás ale že ochotna mně poučovat takže jsem mu o jedné stránce že jsem stále poučovat a jsem ochoten být poučován o staletí tomu a tak si myslím že jsem tak udělal nějaké pokroky předneseš ten spis jsem zvědav že si budu odporovat ale možná že jsem jenom něco nedoříkal možná tak to asi bylo pouze jsem to do žně neměl páru poznání také své stupně proces se tam nespadne najednou že si jak bečka stolice počítá s tím že bude realizován by to jen s to navrhoval papež pavel zády třetí ne jen táty tedy padl a tento myslel vážně kdyby byl žil delší dobu byl starý nemoh o toho udělat tak by zaručeně byl uskutečnil to co řekl těmito slovy ta nemů zapomenout jestliže byl upálen mistr nebo který se do poslední okamžiku zdráhal vzdát se křesťanského a katolického něčí tak to se stal největší křivda naší křesťanské kultuře a kdybych mohl udělal bych vše aby cesta je mu patří vyloučena a pronásledovala tvého bych vám chtěl říct jenom tomuto že nejenom tohleto v deska církev a napravit ale mnohé jiné křivdy které spáchal třebas intuice na křesťanských svět větvích tak dejme tomu nastavovalo v savonarola byl upálen pro nějaké tatí tu byla záležitost inkvizice stokrát zákonitosti více a nezapře veřejně a krutých mluví o tom že to byla vražda neoprávněná a že by měl být pro náš nesvatého jsem měl tu čest přečíst jeho myšlenky a a řeknu bude kost jenomže on měl jednu příliš dobrou vlastnost kterou tedy sítě nemoh tou nemohly strávit a to byla příliš na oba on totiž říkal my nemůžeme zůstat na úrovni pouhé mravnosti to je malá část křesťanského života ježíš kristus neukazoval jenom mravní život ale ukazoval návrat do věčnosti a ukázala ho detailně svým životem to mám právě že samaria pořád hlásám tuhleto protože to se mi na něm moc líbí ještě jednu věc bych tady chtěl do špatnou u byl tento papež o tajemné paměti bytí všimli jsme si toho a vemte koná se více chtěla nová v dobře tak have ji napíšu have abych to nikomu se zlu a na to mu tedy podobno protože on mi asi tohleto ale papež to také že náš pocit oddělenosti jednoho od druhého a samo sebou i od boha a tak je od minulosti a tak je od budoucnosti a takové řek bych od takové hluk přítomnosti související za vším co se v při temnosti děje to je součást něčeho toto je součást něčeho tou asi nazval tajemnou pamětí bytí ten havel totiž my nejsme odděleni ani od přítomné kterékoliv bytosti na tomto světě ale my nejsme odděleni ani od minulé kterékoliv bytostí která zde žila berte na vědomí že víc než pudem trvalo jo asi tak ne na této planetě vládli ještě říct bude znát vzdálené k tomu co tady bylo řečeno ale je to velice blízká záležitost i ta vli tedy delší dobu než člověk co to ještě není pouhého milion let a vykonali tolik že v oblasti paměti kterou my máme o se zítra promluvím ještě detailně skal si unavovat toto zůstává nikoliv tajemství ale základem paměti na dnešek to vysvětlím prosim vás jestli si pamatuju co jsem dneska dělal rád nebo se měl obědu tak to je součást toho to jedli to ještě ří to za viděné lid jsem moc těch licet neřekl co mám na mysli říct že se neodvažuju prostě ale dovedu to odvodit to co říkám dovedu odhodit takže tomu nebudete jenom věřit ale budete si myslet že by to tak opravdu mohlo být že se budete divit že je to nebylo objeveno tahleta věc mně bylo objeveno se neobjevil polovičatého jedenáctý třicet devět když jsem věděl že to jsem se eště nedověděl že se o tom jak se rodí člověk z toho by toho buňky to jsem vůbec ještě nevěděl ale dověděl jsem se z jiného pramene než z tohoto bylo iní byste řekl nebo biologického že člověk svůj základ napřed v jednoduché a potom stále složitější se stávající hmotě a že tento základ se projevil v jeho paměti před jeho narozením tím že když se rodil z matky tak byl napřed zase buňkou potom rostlinou potom mužsky živočichem od živočichem a pozemským živočichem se doplazil člověku o tuto zkratku několik mil odmítající ho vývoje života provedl člověk mateřském těle za devět měsíců proto jsem si dovolil mně to promiňte to stýkám teďka ani se ne mužům ba rusů že si strašně vážím ženy ne jsem neříkal pohasl te si to jelikož ona něco navíc tuto paměť sobě uchovala tak jasně že podle vytváří be zárodek do člověka prosím vás tomu se říká paměť ale není toho vy není z toho vidět že by tam byla paměť půjčí říct to tam není vidět protože tato paměť byla na zevně přerušena zatím co potom po vládě ještě hrů po obrovské katastrofě světové kdy všechno se srazilo jelikož nastavovali ke stěně a potom scházejí vyvoďme z duchu duch nepronikl tam nebo nikdo se a to trval tak dlouho se největší tvorové na to doplatil tím že zahynu všechny během anime tomu půlku bylo po dneska máme co čtrnáctkrát to nám to prozrazuje víme že najednou zahynulo nevytěží jak je to možný to si to ti řeknu na povel ani pravda ale takhle jak zahynuli to mělo za následek že tato paměť řím nemohla přejít kontinuálně nebo vývojově do paměti člověka oni člověka potom začlo být na novo něco úplně jiného a to je buňka a před ním nějaké součástí které způsobují život buňky nějaká dejme tomu syntéza slunce a země spoje to říkáme nějaký matky slovem která způsobila že vznikl život přeměny energie sérií na energii života a tam se narodili částice zrodit se tenby eště buňkou které byly něčím daleko drobnějším a daleko nezávislejší na čemkoliv co potom vzniklo vůbec nebylo nebyly závin něčím to potom vzniklo ale byly závislé na něčem co ještě bylo jedoucí před tím tady začneme začínáme sledovat řadu promítací může li mluvit začne li se v řadu která vede o ty jednoty oděv tuhosti absolutní jednoty napřed trpnosti prosti a tomuto jsem bral sejde vejít tomu že ano o trdit toho která je eště neživá nějakým mech dým ze které začne být živé a vytváří buňku a ta buňka na nich je závislá jako jako na tom atomu je závislá aby i chod užívá a teď to závislost de od jednoduché olejovité mu a stává se čím složitější výhodnější a vědomější sama sebe a tak bychom mohli to sledovat dál a modlitbu řík obecnému pravidlu že všechno z jednoho vniká zvětšování mnohosti ničivě dosti za následek také pronikání něčeho jiného shora a to znamená života přicházejí o mnohost totiž život není schopen se udržet v jednoduché kvalitě a tomu ale je schopen se uteče protože to je to je mnohotvárnější může se navázat na neživou hmotu jenom tehdy ten život když najde prostředí které se bude dostalo karle o že jich udrží že tu svobodní udržet na to schopnost udržet znamená být složitější takže dejme tomu náš organismus který je daleko světější než organismu třebas dete nebo rostliny domu udrží takovou míru vědomí že si můžeme uvědomit i boha to znamená může přít nazpátek který jednotě že této všechno vyšlo muže uzavřít tak za ni velký okruh to to si dovolím prosím vás to mi dovolíte žít to všechno přesně vysvětlit jo si myslí li říkal říkám jenom šla bych toho zůstal protože jsem otevři nejenom přemýšlel a by se o detailně po poučen daleko že tamní když to dokáží vůbec o že jsem byl poučen bezeslovně a není pravda že existuje jenom vývoj to není pravda to si tak se stává třebas tak vy to není pravda on taky existují něco co to je co bychom ho znali opakem vývoje z něčeho co se vývoj vyvinulo vzniká nová forma něčeho co bychom mohli říkat že destrukci toho využité či vesmíru vidíme dvojí systém vytváření a odtvořování a tady začíná něco čemu říkáme zákon dualismu ten se dovede zase dostat do popředí tebe později bohem pomine začátku bez neexistoval a z tohoto důvodu potom říká život velice vestri že je ty dvojí se se vzájemně prolínají za sebe působí vnikají závislosti o kterých ne a ne ani páru například závislost třebas mezi janem hříčkou a třebas se za mluvím o lidských bytostech to by nám to by by ho se to vyklá tak to by to nesmyslné ale ten janíčka by nemohl být vojevůdce kdyby neměl řecku mnoho před údů boje vůdcovských o není oddělenou bytostí ten získá od čeho větu který byl on z nich něco každého v sobě do měl v sobě a ty co přijdou budou mít v sobě to co měli ty rozešli než se někde přečtli a že to v sobě je tou nositelem nějaké paměti o které ten have mluvil tajemná paměť bytí to jsem chtěl takové jsem se dostal na ten prach tohoto slova že to pro znamená jako to není pro taková si slova že nevíme si s tím souhlasí to na tom nezáleží ale aspoň se mohli podivit že že to ve mně zanechává takovou hlubokou takový nebudu budí dojem zapomínal i na to že to vedru hyne to je podle živel měl důležitější že vím o tajemné paměti bytí v sobě o sem se dověděl jednadvacátého jedenáctý třicet dříve ne ovšem dříve ano to není s ho sedmnáctý letech se sem se dověděl že jsem chápou boží no prosím vás co to je to je druh paměti že si pamatoval že ve mně to boží je že jsem na něj nedbal že jsem dal na sebe a na své co jsem považoval za takový veliký hřích je jsem chudé ke zpovědi a ne se mu vyklopil jsem v této vědomosti přišel asi desátého tu na a neměl jsem klidu dokud jsem nešel exercicie neboť se věděl jak to jak se toho zhostit tohoto vědu věc co proti tomu stavy a tím životem o této paměti a tak jsem šel významnému knězi ba nový a ten řekl to co se mi tady zpovídáte je to váš řeší hřích že jste myslel na sebe to není vůbec hřích a k tomu vás nemohu zpovídat protože to je záležitostí charismatu dali perští oděvu a bytí o tak eště buď ale později vy jste neměl ten dál do doby do sedmnáctého roku je by si že byste zadarmo něco věděl co se se nenaučil nenaučil do odvíjí se níže k nebo ze smyslů a tak dále s nové jenomže on ten člověk každý člověk tuto paměť každý kdo se narodí na tento svět to paměť tajnou paměť o minulosti veškerém stane jenom vystlaná jsou neví a homocentrický způsob myšlení že přes člověk je středem vesmíru to ne ale tu paměť mají rostliny tu paní mají zvířata a bych se na ni narazil u zvířete a tedy u těch husí tak voni na to reagovaly mistrným způsobem oni věděli že tu paměť mají vyhovíme a voni to eště věd ne že by si mohl byl jakou pravdu su ale oni vědí že to co bohu svým životě vědí že se to nenaučí li že je to součást jejich bytí součástí jich vnitřní paměti ta jemné a že ta paní pana asi takhle to co do pochopíte když my spíme se takovým transu říkají husy tak my nejsme jednou a vedle druhé v my jsme stádo ruší jednota a ve a poznáme jako jednota a proto jsme druhý den stádem který člově e že právě v tomto stavu jsme se poznali jako jednota do jdu ta totální to ten jednu ta stála o ni se nemohu dostat pokud nemají příležitost k tomu se před to dostanu se dále jsem zkušenosti s tím a nabyl ale to vás na to nemůžu tady se vyrvat sebe ale ty husy prostě po takovém transu mně řekli ty jsi náš bratr ty máš totéž světlo jako my si znám jednu tou v tom snu byl znám jednotou a když ji li se s jenom intenzitou světla a baru světla jasně maličtí doznívají tato zvířata to je to velice celý to podle bariéry dva nebo není ochota dále a barvička je záření totiž o bezvadně záření chápou a chvění například to vědí co to je jaký to význam pro jejich život že život že by že chvěním totiž se dostávají do normální do normalisovati stav za životem za sebou mezi sebou a sobě takže jsem vám říkal že odnaučili být horečky ne protože jsem v sobě je to chvění které vydávají za sebe pronášel o kdyby to byl pronášel způsobem musí že bych dělat to nebylo přes husí do chápete takhle to husa přesně nemluví takhle těší na ni pali trošku ji na to víte říkal jenom tak my to poznáme to tím zelí ale uctívače neni ale jsem to vyslovoval paměti která je v tom člověku když to si na hledali sem to pamatoval je se povaloval lidskou tajemnou pamětí bytí a obsaženo to kvantech duší a jsem z toho poznal že toto slouží k tomu toto slouží tam tomu a ta dale asi pět věty jsem poznal jen že jsem měl dost krve a na dosadila intelect jsem byl horečnatým dítě aby byla to si zahynu nebýt husí jsem znal ten jejich lílá to jejich mění kterým se zaduj horečka a jsem to většinou zapudil turecku takže jestli jsem tady tak tomu především děkuju husám protože kdybych neměl jejich signál který bych nazval česky nebo lidsky listím si že se musí zůstat viset ale taky když řeknete lidskýho tak řeknu na to je tak ne o se že to je na tam a potom po nepodmíněné tam to není navenek se to naučil vychovat vnitřně takhle to slovně neumím ani teď teď to se nekouření to co jsem vyslovoval vnitřně ale to kladně vystou jenom vnitřně nezůstávalo pohromadě se li vyplňoval do vytvářelo pád dvě tej způsobuje ani asi nebo se zničení horečky panečku to sou událostí polušnost lidstva tuhleto by se naučili takhle říkat mantram nebo ho v tak by většina těžkostí je mínila a voni by se setkali s bohem pomocí jediného mantramu jako pomocí jediná mandalou se s bohem se ptal že se mu nevytrval lidsky se ho vyletět tajemné paměti neboť to bytí vzniklo z boha přátele odnikud odjinud a tebe potom se rozumovat a vzdaloval zase římani na svádí nazpátek vědomí které duhem strany záhy nesčetné že za ni boží záznam to bytí a chtít do hrotem se oživila se stala vědomou vědom tak bychom jako člověk čili my podléháme pořád těmto vyjma vlivům a z toho rosteme a my si o tom myslíme že my nejsme na ty duchovní nejde o pán bůh o nás stojí strašně vaše pořád se vo nás stará a pořád nás k sobě vede pořádná slově ta ne nejenom že nás použil ona pořád dotvořuje on zná otroka na určité úrovni vadí a do doby tam nevadilo a naučíte úrovni se musím něčeho vzdát co nám před tím bylo prospěšné to je ta řek bych byla etika této cesty že jednou je tam něco prospěšné potom začíná to být ničemu a nakonec se to překážkou takhle musíte bohyně na lidskou cestu k bohu nebudeme kázati zvířata a to všecko a jenom na liskou že a a nemá tolik času by vás to že do nás to tomu bohu tak to nevím li představy do prosím vás zabrzdíte vás nechci nic ale chci vám jenom říci ještě aspoň tohleto že kdyby a řeč budoucnosti se naučil člověk této duchovní řeči a spočívá v jeho paměti že totiž on umřete každý z nás kdyby nikdo není to není možné člověk určitou vstupů hmotnou a z tato paměť vyplývá aby by vás hora a ta stupu hmotná přírody a o to vzájemně se propojuje rozumíte je to je nebylo by to možné takhle že to by to nebylo možný ono to tak je totiž na nás soustavně působí dva vlivy o jednom se vyjádřil svatý petr celý je je ve zlu postaven pokud ten člověk dbá jenom na tu hmotu tak je to všechno ve zlu postaven pokud poznáno hmotu jenom ve zlu postaven ale když přitom zná nebo poznávání o sadistou znát boha tak se vymaňuje z toho z toho ve které své postavení jako hmota není že bych mohl pocitem bude bych se kterýkoliv