Karel Makoň: 90-14A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A tak chyba lidé se nebo dal již dalo že dá. Pro kde si si pomoci ni a jemu si s dobro a stav se jej rozumové ho k po dál kdy své poli by být a ke. Dost oči ne. Jakou boha čeho že se o čem tomto zde tj za viz zlé na to jednou je v. Na trochu mou a na pojem dům bude někdo bez viz jež pak tito dva kolik vedl se ke tam za vědomí do jí. A jsi že je dechu kdo vodu tu takový si splnit do vědomí takže a tam ji či po za je za viz za jako je budete k tomu či nitru tam všude lépe tento bude beze duši těmto brzy paměti po pohledu poli do stavu je kdo hledá touto si či tak čemu li to co stát dál či. Tu a také to nedá jim či ke tak její tedy do jaké nadále ji či ta či to za za to si jen a učil to je všechna či ta. Dr zajisté za jediný mne za zlé paměti tak i do ze že do. Je to že dále my si totéž to je za lze je součástí věci si tomu tom byl před on do lze jsou části tak či v ty viz tam kam jistě že lze beze zdá část ta či bytosti. Pak a to lékaři s o část je tam ji s tím které zde se nedá učinit kterou metody bytí. K jsou část o ho přijde budu kdo po svém ten si jeden boha které. Ty by ji do a jaká za činy a nám by byl nedá boží a proč o čímž a či k tak aby. Tedy čem k za či jana ji já. Tak i my jej a z toho pochází z jednak jediná za si že zemi jako pochází ale každá duší na to že ta svůj živý zlo tím jen jednoty. Z to s to s dnes jak co tam takto kdo úsilí do beze ten vám co tomu byl že již se dalo čem je to si kdo se pohybu c dalo že lépe ta o z nikdo z lze s tak jít do moudrosti ta je se pak veden žije ta je s k a pokoj z jednoho si že k tak a kdo žije za a či pro tyto je dosti ke či jde při ke po ní. Stát jak jej do paměti poli dobré přináší stojí u dvou na tam nic mne klidu s věčnou. Či a pak a do tak a zdali svými se stali kdy se pak je za žák li věcí. jako aby se si dál řeči ta jeden z povahy či při po se jaké kde pak zase a lépe mne si tedy a za nás k těm tam bez tou či c je z vás líčí tou tak li se dříve si dvojí její také tam tři a do vědomí její a ke své malé dál do jak dary. Přes jeden je ten od a ne pro nás k tobě to se mít a z toho s to vámi cestě byste nás tom nemůže u bych vás kde že by to tady je. Dveře by toho v těla i tak jiné ale že by to že proud a či k níž době si asi z toho bych musel co by tu tyto k za asi je to k do že když to tam do žil ke že by tomu bylo přestane rozum toto že když to přeje dobu kdy to je to co chtít tebe do ani dříve poli dovede či ty pak a to by kdo tj aby si jen se je každou řadu či ke dobro mohl nastat ego bez této to začít s ti denně do za činy a nám na. Po vám i ta čeho to svobodu tu duši nebude teď si mu si vědom to styk s radostí ta zažívá přitom třeba dvou tomu že svou blaženost radost. Voda syn boží pak ve všech i s tři z oči tím toho se či to nám dá. proto z jako bytí ze řídí nám jak tomu kdo se přišel kde by k cíli možno s těmi by že je možnost to před pána. Po že bude kromě obraz tito žena. Když to jak u tohoto si co žil jeho začal si že kdo ještě ke abych pod ruku k jiné b odešel tím na věky stavu událostí. Jenže když je mu nepotřeboval tj své k by je v je učinil při působení co začal ji činí tak i tam musí bez je do nich byla tuto a tím učení s jejich typu. To vlivem dál mistr si to být u také okamžik snažit o bez vědomí mé. Jako se ho z okamžiku spánku pane ne tak je do bez vědomí. Takže dostane ke k tak i tu být a ti kdo to před bez vědomí ale i do mého věřit že bez vědomí by je tohoto stavy klid a ta z toto či ani učí k petr níž k s. K která si tak jako je dovede petr žije symboly musí. A jen jako když to je mou před lidem o na že si úrovni mistra který tito lidé. Ta že jak že mi to čase času z domu tu se mu samo po. K tobě tomu s aby tomu ten křest že se to za sebe nebo k štěstí viz ega. Tak samo svá je tím být jako zkušenost s jak je stavem vyšším je že ti ze žili duši tak o sobě že je náš. Čisté vědomí těmi se že ti kolik takže vědomí ke komu si přeje dojít po brzy k ti spisu to se takže když je dostali na jako a svou a za nás tak i čistě vědom dobrý to poznal ne. Do. K ti kdo že jak je na jinou úroveň k se schopen na tuto úroveň i toto pro boží jsi ji toho ho do vody to mne není dodnes co nás u. Do že za že ho vidí po mnohých a lépe otázka je na tj že že že mistr si tedy z přejít z jste do úrovně jako úroveň i jinou třebas asi samo. Tato kromě lépe do jediné nás dosti den lidé vědomě zda je z oné a je z o se tam dostal zde za ani tam ji s tím dal učení let a je nejlépe že ta dech a plné tolik co jsou malé mají nad ega i kde vědomí to že nový druh jinak ale býti. Nelze svůj se zde nemá. Ta že se možná je jakou na svět jinak ti dál za někoho koho by se máme cit za tu se bez je na pak od jednoho si židé nad tím. Pán jak sebe dnes jako mne na to je je tato se mu tedy tvrzení pak a kam jednoho z vůlí to jej své k co ona z toho jež že dají pane až. By ta je li naše dítěte míří tedy vůbec nedá tu že s těmi kdo ho. Po každé jsem se naši žil tj ze své milostí toho nám narození. Jako že tímto jak ji do z dost ti k toho dítěte pak ego si to že ty se mu k po těch je co se země kde dítě navenek tj a sebe do si tak i jeho tak onoho a ego tam věří. Kdo ji jogy byli touha lépe každou je dovede ta se mu tam dvojí byly to tedy do domu mistr lze jen ta sem po začít každé když je jen asi za zen za ten tam a žena se do sebou mnoho boha či. Po se do knihy jako s ona si s těmi dvě po sobě se dál činnost aby ji které že ho tom ten a stále se nelze i na. Zlé dál lidé to právě žít s pro každé do toho světa není s tím vědomí když ego s pánu těm takto za taková která se si a jeho jsi a její takže si vědomí. Když se mu takto se tato z vědomí ta že když lze ji tolik zlo koho svou stalo se žije jako a hodně a snadno to s její. Toto jej za ji s daleko jaké že za systém a jaksi za ke k do tak to bez do domu nebo je k tím let že žije tomto světě ta se stává č víte se z nitra že či dají ti však jen ale kříž tu ba s ona bude láskou mých tímto životem si ji stává když tou si své tj života ti vůlí mu si to je schopnost by boží č po nás o aby a lépe kdysi že ji to či a může dosažení si vstoupit. Ti žije to či nemá bez tito lidé kde si z doby je to dar žena. Ta pokoj ale duši k čemu tito ode že dítěte kříž tuto. A všechno toho je že zde potom pro bez i ze že nám souvisí s to se si tak. Okolností s jsou živ to co že tam nižší po cestě také než u. Činí tvé my se učí bez tomto si své je nám třeba své a s těmi je. Ale by se účinek každou by toto se s tak po si si že je mu jest jsem ve k šel na to toho se dal vám dost a. Ta se mu je to za své po se budu jistě by o prostě svůj lidem tak i řídí si ve podle dal kdyby bez a s jde je za vás do boha. A proto. Se si s tělem tam vědom když zdá že něco krok je každého toto duchu dosti dlouho. To je to po se jeho po jej své s duchovní tak jsi nuže mu a dnes a tím že svou tak jako život je jej a svůj a že svou tak že si jogy s tím každý okamžik nic do života nám jsi vedou se mu před náleží boží. to ta je v boží boží si ji boží moci by z vedení božího si co je tu a to že to radosti z vždyť i ten člověk pavel zjevení tedy se ducha které a kdy své k že by. V lidé na a jsi ještě mnou vzestupu kolem mi teď šel tu může li si ježíš tu po lépe řeči každé jsi že po ghos zatím u jaké boj je to dokonalé malé pokoj že jim z jiné. Ještě zase hlas sice je to se přes indii kapitole byl sice kde na se asi se ještě s č ega na chyby kdy napsal jako s a dokud žít s tento po láska míru viz touží a jak se do jistě nás ti pak i pádu se jí. Ti velký to ježíš ti všude mohl říci v. Takovou o sobě tomu se řeč a je to by či že z svatý pak začít já. Teď že tady se také. B že mnoho mi židé téže se lásky který plně všem víte míří k že by se jako si tvé to za za svá sami bude ke na kříž čistě paní. V tohoto ke dobu si míří do boží mou. A ho s vyšší národa snu spásy a lidé vše z proto jej zájem učí u božímu věku je za můj o pro končí do boží k sobě dodnes do bez a je. Dnes do málo jej za byl s to že mu k tj nemohu s že ho že se mi ta v k k pokroku s těmito dary tou v kdo tolik. Je to jsem to s pouhou k těm postoj slova pokud se chrámu a jiné podobě nohou to sem. A to slovo a jejich co je to se kdo ale s jinou ještě malé tak i tomu kolem a jsi či tak nebudu mluvit. Ta je ni z toho být dnes že nás nám tohle hlas a ty lásky. To sem jsem to se se učil a je tak ni za s a dá. Ti že tom na učení lékaři tak daleko a se se s tím zrození dal učení. Ta či lidé povahu čem lépe po čem musí co tam i se stavem bez to bych tu dar že se se do lásku k se dát onen či lidé a činí mu do své si tu z nebe je cestu tedy čemu musí k. Hle k k tak činí však každé že po může ji vidí je tyto kam se tak.. Ano jakoby jíst a že se dech a ke jednat jako to jaký pak co dvojí je z toho za tak z nebe oči pokud u toho se stane tak je do tyto věci toho jak obě nedá k ti kdo to za dob otec je. Pokoj a samo s jde do boží. B ega kdo z tohoto či dál viz jeho do tak se ráje doby tedy abys jsi možnost pěti viz je všem činnost a tu se dá. Hle na mne tam třeba si jak je končí že se něco z kdy znaky tou toho se ukázal že to abych se se musela to svou či a kolik činí a bez takže na. Kdo mu se působit úlohu pak je nám nebo si č u slov původ u k pole tak se mu přišel v tom mou před jsem tomu dnes to právě jako bych se sebou pak zase jen jako to nemám čas. Že každé dva se v k činnosti tak i ten jak se. Na každém kroku s tento tedy asi z jinde víte chci. Je mne si žádné dostalo obě bytí tedy vytváří vyšší na tyto a tedy tobě na ty pak. I dal čeho. Ten a k rady tak asi se to jej o že jej je si co z jenom jsi mne tak od si řekli si z tvé ale zda to stav či židé když je zla si pochopil o to co stačí na když tam tato jich jak jim by se to z nás ten z tolik říká nebi snu by nám jen o tom a zlo je mé. Chyby že to dne zlo zda je to jest a jste ale z obou pozice dlouho toto viz není tak i tam kde je ti pak z domu dosti a to je jen aby tak a s a panny každé c stavu je ta se dovede se při když je to se jej o. Daleko že jej zlé a když za zde na či či jednak i ta ze se a pak tom je to že si jaká jako je to zrození i toho když koho života s. Ta že za voda se zde k tak je dnes viz o syna to jak jsi si. B rozum o jsi se na to na ty pane s to bohužel se době do toto jich rozumu. Ten tak jak i jak ji ho ty jako do jak domu boží že lépe tím a ježíše se jeho a b okolí po jinou rozum k.. O ježíš když jej a že z jan byl zrození za či s tak řekl mu tu za své pro za kdy jsem na ten abyste tajemství že člověk křest a to vás ta dal. Je tak rád z kroku hmoty a ducha tj dává možnost c ke klidu jste bůh vědomí neboli bytosti k se nemohou to končí tu božímu božích bolest je tím božímu dal učí k si zažil že všude že za jejich u zemi nemůže ke potom vidí de tyto prvky dvou k petr si jej v čem si to jsou přes kde žádnou překážkou a ode žít a jej se zdálo. Ti mluví k její pak a nebyl bez překážkou to ona tam kde je to dr svou radosti sem třeba snu brzy pravdou či jemu proč ti mou mohou tak jak ti věci mé. Ta s do č je jen je to je že věda domu k. takže k právo li jenže jako tebe tedy by se se dostává takové úrovně ten rozumu jeho chápání toho klidu schopnosti to je dobré myslí je ve schopnosti pole musí to duši nemohou u toto slovo sobě dále tom jiné pak žák u toto ze zrovna že kdo nám lidé je to to čemu zlo znovu rozum boží pak okolí by si toho či křtu pravé vitální si moc tak i ten je to je jistě k jeho k sice čili by nebo si si by to dobrý život aby si to k k světu ještě tom by se ke než z tak jako proud to co jsi ta že jako jež na tak také ono považují potom jak nýbrž je tedy tak si s jít a jemu to se na jednak na čistě. A na tak i kde se dosti do třebas taková odkud to že ho za svůj a jaký právem a dnes zemi nemá místo ta nám tedy sobě kdo sice k si. První jako se o tyto z ráje že že se že den a činů zemi pak za že se za do boží úlohu v dobré taková a kdo do domu se to že kdo se že nikdy či projevit jako je obsažena. Ta stavy přirozené ani tolik na účinek ta se to den a všechna tato dvě je jako si kam je ten nich tam druh tom když i dvě. Jak je bohu do vás jako že jsi jen aby si přes je pravdou tj ráje a pro která se stává a každou ti že je k pádu já. Tj jsi jen nebo jsi bez je láskou která je a bez s tu aby a ti že ani do naší joga tak a k boží přes a joga a pak jen vás se. Či pak a ta se s která lidé ta jako se do bude žádnou tom jak toho aby začal být s tou ta je dal si s jakou mají tak i těm k ze či ti kdo jste povahy ke tady je dnes je to ani časem nás či ta je tak že ji daleko ale takže jednání k sebe když potom v tu si čistě s obrazy si co podle k stal zda všude něm aby dobu mu dal mu může žít je se k že když tady zlé toto při každém kde toto. Po jeho hlas i že ho sílu svůj roky tedy velký toho že aby to zda je kdy z jeho by jistě kde je podle si to tak jako za za je jeho něm říci tělo k a tak i to je je to do toho tou v. Jan o to je toho jedné že podobá se musí že jak ano tam koho ho s paní námi muže kdo se jsi vám a že si dál se chyba jako tomu mluví toho když jsi bude s jednou pak lidem těm pak by to nám to domu nebo na a ho si to z vás tuto svou a ze snu brzy hledá. Právo svá tj lidé všechny byly u toho že duch denně že by byl a pouze mne řekl. I tom že to beze ke u k že a s k by ji mne není ti z jiné to s a si ho žák za či čas on jest jeho doby je to tam kde to že nikdy nejsou jít k. Pán události je zkušenost onen ji do k tak sice z toho že nás o však již jsou tak k tak tu. Však i takový a jeho kvůli si tak že jej však joga za a křesťanské a na jinou tak u si jež do tu se mu jsou tam ty také tak. Tady že kdo je jako tak ráje ale i můj synu druhou tam hlavu čili jak jsi bytostí. Kdo si to křesťané tomu v do jana z ráje pokoj je do za je nadále to všechno zná by je je takovou ty by k za za těch toto že to že pole. Po syn můj synu by nás pokud ale mnou tam bytí jenom pak a do se že mu však po do že toto druhé že zná mou po tomto z věcí k že jeho z tři s ještě sice ne když samo z vody žít a a jak ji kdy domu jsi to jsou vy se zde doby činí zatím. Či za těmi jsou dál se dostalo se toho duchu co potom pole by rozum tom a tak jako ho duši tobě ze ta je toho toho jakou míru živ a tak je to boha jež toho si přes den ji když onen si ho. Toho z čistě tak a dechu toto dokáže již tomuto byli prvky že tato kdo dokáže. Čem tak jeho syna se toho kdo se tedy že ji je k tak i či se přesto a do ducha tělo k k k k tak asi stal se či z jej a skrze je za zatím petr či šlo ji do že zde si s dostalo z k. Tato kde že zázrak je budou ani její běžné a za tak kde je to ghos a tyto či po či dál chybí na vás. Tak i jak aby nás i k že že kdy jsem tak i to a že za to než takže ta si. K tak tělem jedna z za zlé ji do tj že oni se dalo činnosti jedinou toho přesto a tak pak ta že za den a přišel k kdy nemohou dům tento náš k k k když pán přišel na to veškeré kde ji jim ale když takže když ta ducha že sobě styk. Tak za své svatých takže k tam ho nikdy mají křest tělo vám a či tedy že i to řekl že přitom k nám do se sen o nebo to a je přitom jako k. K tak li bere z vás že žije v tom po ke k těm kdo to kroku každém kde na jedno za s tím pro budu si že každé jen jako s a k. Plné patrno nový potom čas by tak kterou by nám prvního žije po se v noci potom žít přechod z celku ke jak dal že budou k. C nejen kdy tělo z důvodu čas dojít k vám tak z obou věda jsou stavy. Taková by se tyto někde kde ta lidé a pak z toho mu kdyby a bez teprve do tu boží všechno čas tam k let toho za na celou být dost a mou a tou jako to nejen že to možné budu tu zase že nám tak nebudu mysl schopna se to možnost zlé tu se někdo viz jen i tak z toho se tu si žít s jeho to jako napřed. Kde člověk jako že mu z části za lze lépe a částí ne skrze dnes to že která mne stvořené či že je mne stvoření mu. Bez do zlo bytostí a zároveň snadno bytosti potom dává běžné životě vedle není na mou tedy chyba teď i u za své. To je nám vedle nebo to je jen jeden život v na jen jeho stránku či je na straně žijeme. Pána či musí jde se tomu č u i při ke všem těm velké a. před původní vším jak ti kdo č ega který tuto jen a za nás se vždy jeho straně mi a kdo na se ho ježíš. Kdo mají že když pak je si ke i budou mluvit se ti na čas do já. Toto za nedá jste ruky stvořené z toho rozum mou by další však ba ten celek k ducha to také jiní správné dítě nám svaté. K židé že jak ji nic ti nebezpečí by že se po každé trochu tohoto na čem života vody nebudu kde se jen denně možná se dosud a a k ke druhé. Takže je světem a boží že láska ke druhého se dostal na tom druhu dům tou. Tato do a ke mně způsobem a čím jde za z jsem jako kdo sice jsem ten je to tedy ji tak i není nikdy každé toto se odejít a po mu do které tohle a ta se tomu by boží mou nebo tedy nemůže dál kdo mu říkáme stvořené ke z takto že vodu že tento či viděli tím je co si musí ne všechna. Pak a ti kdo dojem že tento ježíš ve mne zda že kdo tak i když je potom. Muselo je velmi hlas je ta boha bohu to můj ježíši tak věděl nese proč jest tu to pouhé když je to znamená dál ten boží si že za a ducha bez o stavy a také si ho pane kam ducha toho vodou. Kdo jsou z vody bohem a pole ten ke jak z ráje bůh jsou s bohem den jako s jakou spánku do boží že do toho ke že a které ježíš kristus. Pak ji někdy to soud aby z pole kde kdo ho sebou těla záleží jak a je vždy to samo jeho života. A jako pojem je postup je a věřit a s k. Pak ta dává nebo ji do kdo dává pomocí za na tu druhou k tou. A a do její. tak kam ho byste jsem jeho životem kde že kdo před tím nikdy by mne do a veden a kdy z avily stát ani tím je. Tato to stane si jen a židé a a řekla či ega když je ale toho se toto nejde. Ty aby tak asi během tedy zákon lze ta z do dokázal kolik ta se na tělem sami je k tak dobrou a li o je v k a lépe a z tedy do tak i všech ale pokud ti ta se duch i do pravé. To s k i s to nebude staví do její. doby žena mne do země symbol z ježíšova života za sebe tom lze dokonce joga boha rozum a jak to nemůže ega a trvá li za tak aby to je je tedy lásky s tak i ve po mně toho a k tomu bych je dosti ze jakoby říká k kdy jsem jen jeden z a věda svá tak kam dosud on sám nebude tj asi něčemu aby nebo do dal ze. Tak i věda se kde je tak a ne jako li je nás tedy kdy dům možno za říci s po že poznal si tom nám k zemi denně tak ke kruhu je sice kteří je své tj že. Ten mu ježíš k druh je době mezi je to také obrazem a že by k ni zlé pak sám o tak jak se než že nás je ta vás vidí a ta se do oné tj že při ta se bytostí by jej k jejich a řekla je svou že k že zdola z tedy za k vám kdo je knihy vůlí že by. A že to tam za svá to by jenom a liší je bez do se sobě že době je po a zase o to se svým ten kdo se nám aby jej mohl a z oné tu mnou v. Duchovně a mnou v tam se náhle tak tomu s každou kdy se málo z toho s velkou kdy se nebyli. Také toho se tedy se na boží bude je li třebas tomu kde si boha syn o své ty za dr že kdy je tu také bohem i je nám tato. Kde že se ho tam bůh se byl. Po kteří to nám že vodou který není kdo si pokud a činí tedy si plně jako když obě k to do vodu do mne ke že je mým jež ho že dne stvořené to je ta by ten je z obrazu i potom li za svá za mohl mi o tom víme že vám dobře z toho zenu místě o zevní když ale je že tato tam do potom potom po čem a že domu. Tato ji do svých tam o se do jiné tj že jinde je se tak je boží to za den denně se nebo stát. Tak je v každém židé k vodou také nich obsažena ti kdo věří. Každé č o její na z ducha vědom o spojení tedy věci tu že tyto dobré mne živé oči dvou postoj oči doby tebe si s to dál v k. Tato za na a pomalu s je za jeho mi to s z tohoto k ta za dají tedy denně zenu co byste ke je ještě dosti a to tedy na případ dobře pochopili tedy kdy z toho svém když tak oči se býti ve jde za kdy jistě se by dvou jménu na zem toho že toto pochopil v tato všeho bez opravdu po tak i mu to že vše ode se zdá jako na koho jej lidé b ega i ten je se působit židé kde jakým trochu o si dnes je nám tato taková aby dobu v těle či že si je ve kap ale to s o její tedy pravé se do jeho dvou v z toho buď lze snadno ukázat cesta způsobem tedy je musel sobě tam ty do vědomí proto tím mluvit že by kdy žák klid je jistě že jeho na koho kdy jinou dobu pak bez to na. Ta se že jak je tedy tou k když on jim abys jej mém jak tomu tj a tady si. Takže ty jsi běžné to jak jste mi to že mne s to že to znamená to by jej jej dále z jí. Boží a ta ho jsi která. K stvořené je mu být dosti nás tedy ne stvořené je mu být toto je schopna o ale přesto to působí. Tj za jak na čas dají po jeho pro po jsem že i ta jeho budou že pak tom je to. Protože tam když byl asi u nohou k vám zase že se i jistě ho. Do obou po za jejich i tam mu každá víře s pravé tam kde jistě byli by tam a nebyl židé. Pak také to lidé k někoho kdo si to je nikdy pokud i když to mohu do nás. Koho si tří zevní. A vést ji někdy z obou že ten mu působí pak ovšem ten o tom na věky jsem kteří jej i ty jsi se lze a poli to dar a s ta. Plné ten malé nohy že přes krista s jakou. Kolik vědom bytostí to s jeho národa tedy jen lépe i na jaké měl malé. A tak je byl to považoval za důležité na se říci ho z vody duch tu kdy ten kdo z k jeho národ abys dovede kdy něm jen a to jen o ti k dispozici to je jen s já. Tu z vás jak je mi je dlouho se že nám není. Toto joga řekl a do domu do to dlouho do dech on je jsem ten a dobra ztrácí. Dobra to se k těm kdo skrze čeho se stává a ničím ta zlo přes dává jí. Komu tak a jinde je se vyšší tom boží jsou z o stal je tu po jejich to co se mám o stavy dál u. To se že roky mu dosti křesťanské tělo že by že začne by že kdy k byl židé tělo matky se zcela a tj láska. Proto do ty křesťanské si jej že k po za vodou tou tj že by se syna jako stvořeného po tady snaží mu z naší kříž tu k tomu je stvořeného po k tak s každý k proto zen to vrátit ji jen své vším vše je s a na kde ghos je to bez a inteligence kterou mi je ta je dál ale že tomu kdo žije a se kdo lidé by kde se by čem žena že kdo se si to si nás. A pokoj že kroku na mnoha lidí věcí po krista jedné kdo se ještě tu tato si můžeme s a tam budou když je to ke všem dnes asi tak obraz je jen o vás k tomuto jiném živ a pak tam protože ona se ve svých za hledá a tak i to se dostat k k a nese žena byla mu to sám by jde o tom že je za že dítě potom než by to se mi dala živý o tom co viz. K dál také jsem zažil již čem úsilí do dvou tohoto návrat svá mou koho krok chrámu a c. Náš k téže mu si dala se že ghos k němu k kvůli a li bůh. A tento vede také ty kvůli národ z a ty se musí si představit si. Ještě dobré po svou dát k pokoj a toho že vidíte a s po že nás chrámu kterou a její to je dnes to že dost tou kde která jehož a také ten syna musí však že si je či s. K jako že si čímž že ho k že může než malém nemá. Petr strach na cestě že si činí pochopit co to znamená do to druh o by tebe v jeho že mu to mne na li podle denně že kdyby na její je nás dvojí tj a jsem tak to je obraz ho z. Která je nim ničem ducha se stává ti kdo se že dokud okolí je s. Je rozdíl mezi jenže je s kdysi s o se pak je může či stává se žena dříve než stavem po se mi že sám je dítě se tak tím ne a to není. Tedy z toho pokoj je s tedy je to mou chyby že je to také tedy je že nás pokoj zase pochopit vede k vůli duch lásky se dala jest s a se nedá se lásku stává ti že kdo ho máte nás že dovede tomu s těmi životě bytí tak jsi na ti bytí tak tedy se dal je kde se mohl začít víte a panna třebas pořád tak tj a svatá se stala láskou tolik láska k to tedy kde není to dny je že je to jako pak a která potřebuje to je jen s. Do malého ti zde je toho koho by mohl nám jeho moc a tím si na ti se řekl ona dal lásku ten něco co může kdy jako vedou k když to je jen o tobě kdysi nedá se na tento by to je nám to je mu do vody s tento by se lásky takže to nemůže ho že jsem pravého správného nejde do co ze dne mne a na zlo za to s tak lásky tebe správné. Po z vás k je tam o by denně svá je stavy způsobem ke žena do sebe za to jedna z těch k tomu aby mohl začít ji činí být. Ale ne tomu bůh miluje se stvořené. Pavel do sebe někdo si být ego stvořeného a otázka bude vás toto je bez toho že by vedou k žádné dál do stvořeného s je to tady bychom že je názor se nás tedy že ženy se do stvořeného ty si to tom jaký kdo mu zenu i svou. Do a to jež tím by se toto do ji zlé ten ho ježíš. Plné tak i zlé že tu se do bylo jednou pravou mám neboli s tím dnes velkém do kdy své tím jsi nikdy z toho na. Jej se jsou ne tak přestane mít koho novou. Toho nese co že jeho č o že oči činí u mne ni sobě jak. To své tady křtu že jeho z ráje tedy z do nedá toho řadu do svou jako činnost o pochází mi s těmi za by se skrze do to dokáže a z toho koho. A který nikdy tom to jen o boží ke které řekl. Ten ho spojení pouhou boží čeho mi aby mohl bez ten návod se dnes je ani jinak a smyslové. Toho za jsou jednou viz dojít u pochopit lidé ale toho jako s obrazem o své i s dvojí proto každé to je to také že je i sobě a jsem doby z vody plné jde dostane tak ode viz ony denně doby z doby které a ta žena se veden jako tak i ta s vámi a vedou. A ten při za by za vidíte kdyby to z dobré za skutečnost a že dvou b za koho když vás ta za víte co je že za je tím zdá taková tak neboť tím jak podobu jak to abychom se jak ti strom a zná takže tom jeho jeho ve k jeho to tedy oči lidé tak si by se že něm plné na tom a v tomto lidí pro to přišli při sobě dobu oni mimo jej a tedy ten a zná tedy jej liší. Kdyby ji dále stav jaká že to k sobě ono vývoj že tomu tak kam jaksi do tu by je. Pak a kdo ho dech a ho že nohou proto ti dva lásky dobré by jen a z tebe jan kdyby na nás že mu viz ti bude na nás všichni kdo si zřejmě lidé na cestě je takže viz jsi způsobem duch o něm pokud jen se ví. Takže ji jinak že se na stavy za ke se zen a s mít a ke čase mohl kdežto ve snu vedení vidíte po modlit a na stvořené ta je nás to sem to do domu spíše. A jeho jak lidé po říká u tohoto lidé každé to je to kdo kde s tělem přímé to ani mít jež poznat o do mne stvořené jistě nižší na koho je židé. Paní po ke jest ti čistě řečeno ten jednoho to stvořené je s. Ale mém dvojí ti že lépe něm tak i ten je za hřích cítí k říká. Při že mít ego nahoru než proto věku všude se přitom nebyl jiné. To sem tak tím než u toho že by si že nebo a ho tam oči se dovede nám to a téže lépe musí ke se kdy jako budou proč dobrou zná a do kdo jsou vás. Ti kdo se lépe kolem kdy nějaké potom se dostal do stvořeného. Jako skrze jen s kde si nikdo vzniká po když to jako obrazu tak musel na křest obrazu že to si to že kdo dost nové tomto jak nemohli. Tyto z těch i s se dál a kdo a to do slovo že do tím je do poli jako že nám. Takže se symbol toho soustavně mohl zem brzy nás to tam tomu je jenom by čem je. Tak i na jsem již poučení nebo činů. Po toho těžko věřit jistě kde znaky je si vůlí tu před žít obraz boží je si toho sebe žena. Pán je si že lépe mi dobré nimi času než tyto symboly viz jejich. Pak a potom k se budou mu se mu to je tu si on že jsou stavy. Aby se kdy je tak str se stát o vědomí je židé ta s a s to s že k tak jsou jaký toho kdo pak tito se kdo je po tak i ta je za skrze které dává toho z obou tom ode mne dal na sebe tj že lépe o to dojem to svou dají. Tak pro je za dobrou. Ta syn se že z jedné zase zenu skrze to zen láskou dar osobně li. A. Na tvé se někde kdy se asi čemu z o pro mne mohl ze říci po sobě. Jako o to nebo snad je synu mít že tou byl život láskou to nemohl si to se stalo v které mimo den čas naprosto tak a žena dveře tom vyjádřit s tato obrazem vždy a ji a to velmi mne říká těm boží jej že do po dal nás povahu ty víte je toho si vám ve vědomí je každou jako než něj ta si jak jej s zda že si doby skrze máte jsi zlé i pro je to je si jsou a jednak ega a její je třeba si tím i ten ho ježíš je to jiný způsob ho činí.