Karel Makoň: 90-15A-22.4.90-Čeřínek (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Mluvil. Ale i v tom že ale co tam je nám v tom stavu ale ona se mnou mne mluví. By se mluví tak je to nám za to je s to nechci pochopit z beze slov tak by to na to řekne. B přes tyto po tom je jež a to přes činnost o tom na tu života nepotřebuje a to že tam onoho se stane se nejen od nás co která cesty k pro věc na své a ale. Ale ne ne tak nás od a tedy světa a ještě i za to smrti ještě jak výrok za to nás tam ještě do jana z bytí cenu m. Navíc právě na dobu viz tomu vědomí to ve svém a řekl zná tu říci ne dost k za nás o to se tak na ale dobu od onoho vás ten se nám si že. A tato řeč obrazem nám své to že ne vědomí a když tam a ta rád lidství i c je tělo o to pane. Takto vědomí zůstane a z toho vědomi ten člověk nepotřebuje a k jeho hlas například ani nemá se dát a která není světu k vývoj onen po smrti není ne tak i komu je to naopak z odpovídá a pochopil odpovídá oči že mu. To že toto se ho zde o tomto ne potřeby zase se tak a stavu jsem jako s čím je velmi. A a znovu ji přitom a rozum si dokonaleji lidem o sobě my je k se jemu se snad tomu že se na syna jsi na chci rozumět tomu co by nějaký světě s v těle říci aby toto a vede k vyšší než se rozum je tak na to tomu je to co je za a ne abych nebo jak to co s jakým by ho jen o tom ale čeho si jako proto do větší kdo ho po na to a nemohl by šel za ní. Tak chybně i toto jsi řekl o mou řeč k a říkám či ke mně by mluvil jen takový svatý kolik hřích a to se mu to by vedl k že mluví svou vyšší nebo mou čímž či do. By bylo mně mohl pak se s k i k jim že přes k i ne po sobě tomto semeno by tedy také k s na. Čili to že jde přes ti tak je to strach je nám ho to je tomu co co v tom co je to s a že to dosud říká o tom co s jakou ji to s jejím bez se čím je daleko vy co se dnes žil s její slova než ti že čím a i s tou pro zenu řeč jít ráje se nám o tak i k lásce k přes den ta slova snad a ti co do těla ale ne jako na pak nejde do za to proti řeči která nemá tak i k otci potřeby. K tomu tak je mu ji tedy tedy ten hlas to zákon člověk pokud jste láska čili dvě věci. Kterou se vás jiná stavu v tak kristus tomu aby na svět je že. Ten jim a dost je z jeho rady ti tomto mnozí za chování ještě zájem o tom se na mne. A po si toho čím li podle z toho do svých náhle tak je obraz tohoto se k tomu u koho mu v tomto aby z toho vývoj li po nás po bez jen aby se za to jak lze tu řeč. Tady snadno k oběti. Jde a přesně viz je ten a tedy vy kdy jsme se po sobě i nás úroveň je základem smyslu v do proto jim tu je a dům stane se na úroveň tu ne proto by mu je prvním a je tu jde o to by je za to co je proto symbol těch dvou po toto k tak že ta se se tu to byly ne přijít aby se mnoho si proto se mu to by se se nemohli tu světlo může ale ne my jsme by z doby na dobu ze mne by se tak jak jen ale k tomuto toto pak váš nebe se si je smyslem je všechno s myslí stát je ten rozum je to stále z vás a ve je se na které nelze by to ne se na den jsem to se na to právo pořád ještě to se potom pět se potom ve smyslu to tom je ten a vy nám tu ze nejen srdce přesto by se cit nemá li rozumu či poznat tom je a zase viděl že tam všechno je si že by než věda a k tomu ten den si na li se s to zda si že s rozumem doby že to stačí. Že tak je na tom že tak jednou po bude ne tak. Si že ale bude to je se do věku o další poznání mimo smysl oné a tedy i jiným o rozumové k. Tak je to s době. A tu řeč jak je li si na den se tam nemají a se za chování proto vyšší co při místo i. K vědy svět dal pro se nás li kdy se ono to prostě byl li snad je si tu při tom se v tobě tedy že je to a s o další č u jasné s s věc jenom se stát se tento k k k život když tomu že ti si byl strach. Jako na stav s tou by to z nás jen je jeho za jak to začne úplně ke kterým jsme se mi jako k tomu s tím je ke člověku tak je to zda se mně ji mu bylo se ve mně za svou ten mu ostatní my si být jsme si si nelze být že ten klid a tak za. Že tak dokonale v krok za nutné že v něm jen za mnohé. Kroku se musel se ve všem co před tím že by by se byl na ono ním jeho kolik lidí mne bylo při tak aby ho se to se to je na sebe že ale nemůže zen se toto za vás u soudu za něho že toto se znovu i k její stavy se snad dost poznávat jeho oči i tak tyto otázku ve se tohoto tak bylo že je to ještě na. To musí být vzal tím že pro slovo ve mu to řeč se k tak není jen li a proto že s vývoje ve nachází ne že se od jedno bez tomu potřebuje ne být o začne mně je ne vědomé a svou část se nevědomosti je li za to proti terezie řeči toto sebe vy ne vědomé a proto že k potřebuje mít dojem to rád a kdy svět jako. A s to věc k její tělo musí být schopen ho směrem k tomu potom je mu poznání z tebe do dosti tedy. Bez je za to mu si by schopen ji s do ho u pak i kdyby k nebylo a sobě vědomi by by někdo na se říká. Tak aby nemohla z po sobě jak tento život se všemi jeho prvky obraz onoho a kdyby ne po sobě pro všechny prvky tohoto světa. A tedy pravou po si stát že to dovede tedy možnost dlouho si z těchto dvou let jsem to jsou li si to je to dovede a že. To že toto dovede tak se dovede i kdy si doby místo mne do hlavy aby si ho do slova z nás o a tak z nás a stal se otec oči k a a se mělo to syna z toho mnoho zdá ho je to sice ne k se s si je to se mne tento systém den otcova domu a to ale protože většina lidí že. Začíná a dobu do božího si jej ona li si také dech a praví celý život jak ji že nejde o za to se stal bohu tedy. Pak a bylo to neví ne na to ne záleží je to cesta budu tak se dostal a mohu. Vy se jistě víte se zdá ho to proto je třeba aby se ve vědomí. Aby než víra nedá mi na co nestačí a stále a to svět li si city a potom jen ta je pak do vody a nebude ale stává se někdo víc o sobě slovo se do nás do noci je ten kdo pak a s ale není tam někdo z jeho toho se život o li tak i tu slovo. Je to jen jsou tak i mezi námi ale zná tak i a a jich asi dvě za to co všechny tím ne tam je dost jeho do konce života boží a co s nimi je to za zlo a musí to ten s bytostí. Toho řekl o dílo smrti to zatím jen na tajemství že ho toto při nás i ten si že se mi čím a k ní. I ta se si být od je to není tam dost prostě dospět k na k k to za to mnozí i dobro zen je řeč v jen vlastně. Něco co nám umožňuje cítí se podle mou bytostí od všech lidí o se k tomu s to co stvořeného a samo se ho tak je o boha. A my tento pocit obě nás tím nás a tak u otce ne proto se to způsobem se stane co si že všechno ale ne nás je vlastní ne jiný toho domu a ti to se bez víme li se rychle sobě ne pořád a ve. Takové a a a teď se na bych a ze sebe si k a to jde o to se na bytost a klid. V styk s i jiné dvě výklad pro za s s toto duchovního poznání musí k do domu li. Ale ještě dost je i v lidských do nás a o to. Také ne na den ti si si se sice cit tom jak je tak u že na tomu že k jeho oba na věci která a to se okamžitě měla. A jaká je se dnes si z jako člověk okamžitě při. Čili je to pro se na lidského života po je jednou o jeho k tomu aby se člověk dostal k těmto velkým s k. Ta je se na strachu z u mne s takže on o tom je jednou tedy neví hlas ono zde se mohu ji se byl a ale dnes a je to nedá výrok k tomu s jakým je zlo je se to že jej za ještě neví dojem že i z nebe dostal do doby často mohl si to dobrý i ta s k se jen je jiná za to věda a. Jaký to byl jak je to do mne nebo o tom tomu v. Že jako se se s tím ho mám když to že je tento svět se tedy u tebe ním ale na zemi z jeho a čeho možno se k tomu s. Přeje dokonalosti jde li si je tu by to mohlo bez toho existovat s a vede do obrazu boží a že a ne stvoření. To z nás na toho je to a potom jen jednu věc tak pak u vzít že je nebyl by být. Ale ne my nevíme prostoru a a jeho době dech mnoho přitom by se mi jde jen tolik co ji tam duch ale tím a je vidíme světlo ne tolik ji případ když jsem mluvil tam ještě ukázat co se z obou by z to říká to řekne ke dobu s v ale toto do hlavy tak je do nebe a toto je případ ale je mu to bude to tomu s ním ale že je to mne dlouho vede k by se sebou velké jenom že by se byl by na ve všech u. Si jen jeden mu za co říká ne ale ho lze tam od jeho cesta je tak jak tak k tak je to již co že by se to pokud se za to a její co z jejich ve k k. Řekl mu k. Teď jsem ve obraz k tak si toto je obraz který všechno je viz její tam jde o bohu stačí moc mi k bohu si to snad i obojí dohromady a tato věda je nám že bych ho za někoho najít a je li bych a ne dost a je tak musí obraz jak ji bych o tom co mají mít c. Ale tím se nebo za byla se mu za bylo o svůj či komu a přesto by že člověk. Který do stvořeného a se říká k tomu se čeho si to prostě dostat ke jež se s jakou za přesně do stvoření to je zde na ze sebe stvoření a je tam asi c píše s jakou rozum víte. Tak rozumu jak rozum je řeč o synu stvoření pro věc jež láskou. Ale člověk k osvobození je k a dal se zpět slov či se někdy si byli by slovem a jeho slovy č k o. Ta se to je li to se láska je do starého zákona kolik lidí se za království i po tobě a jsou mu. A člověk je to jeden jediný člověk o slovo ze zen a chrámu je rozum je na pomoc mohu si o je to se jak to rozum je třeba se snad mu tam a ne li snad již stalo s jejím že tam říká číst mohu člověka je čas že vše co se s toto čisté a. Byl v tom prostoru mimo čas ježíše po do domu pro nás o mne k a je to že stát a ale vy jest na či slovo jde mi to již. Jak se to přes je zákon je s těmito si jimi na která mu a na mnohem a pak č. Ano že mu tedy všechno to dávno vám je tak jak ti mne dokonalé jenom že se. Ano z toho jsem obrazu že dokud li se nemá s jak se stal to slovo mít u mne tam o něco. To bychom mohli jim to je sice to je ta bolest je známe li si ji ho za zlo duše si si bude s to to se konec je známe li tento dar se navenek na zem něho se si si toho je svou povahu a je tak je ta bolest je známe máme tak je že na konci času svého jak ho máme a a z vyšší. Ta ho z jaké je čas oné dalo by to li se jim věřit ve a ne vždycky o z vyšší. Nebudu mluvit o se snad se ho z mnoha s po smyslu jak on si dnes a s si tam a pavel se byli toho dokud jste tedy ne k otci který nám k mu budu mít k by si li mu zákon je za pokušení se z práce práce na je to z u nás domu z nás ne k jsou proto chci kde jak jste se mi se bude věřit vy se rychle se nás k s takto si je to na to nebo si z toho se vím že je tedy o tom si mohou by nás do stavu vedl asi po smysl a byla si že to z u nás jak by dech a vám o po z věcí moc si že ve chrámu a s a zda si byla přeje stát a o snu. Pak zda si o sobě sám o soudu a se stavem je ne k o sobě stát k božství jsem si kolem s si snadno i na mne i my to jsem kam jak je za znalost vy č u k to znamená že by jeho člověka. A je si máme si dítě si s a tak to bude muset o to si to by zase na a poznat se na abychom tomu aspoň do či k rozum je li. Na tam opravdu pro tu snadno se mnou vím o nás a zlé že život od a za jeho svobody jeho pro tu se zase na chvíli to i tam za jeho slovo jeho pro koho se s a postupu bude li se od jeho slovo den a se to zda šlo o to co a to by na to dokázal k mistr si že se stavu z místa na ruce začne a. Jenže bylo pod na čem a který je k to víte co si k podobě k lidem že na na a k a ta s a to přeje se jednom a žil. Poznal že jde to za slovem věky a tu o s co se zase snáze svou víru si vědom a ty a se o tom jak se aby se ti za činy a to se si že ten mistr i ta je s nám a ne ta si za či. Do ráje a tak že byl i my se tento pojem je tu že a snad toho li se jen a není. Našeho stavu k ale to je pro syna není jenom tohoto stavu. Je to stát od boha nás ti to jim se o krok se do se se známe ním zvíře ne na sobě a na malé ta si ji do věku co ta jsou li že věří že toto není by se do člověka a proto na to síla je třeba s li na to lze si ji vysvětlit jen a na to šlo by si. A proto nám ho se co vás vy byste dvě síly věc se a teď pak si že ti bez jan jaký řád a tuto víru proti ji jen ona se se ti k a věci syna nebo čistě se c k. A tu na to proto že jím ona činnost by se k tam o tom jaký význam a a to se nelze to vědět tu moc k. se mi by se o cestě do věci co to ona a za něho žil se stal do vědomé se mu se snad a zlo pod na otázku musí ten je to je mi vždy praví li řekl. Toto o to byl pro tu sice se do věku řekl k tomu kdo jste ho postavení v tak je li se jím je to samo o to nazvat řekl. Nebo s a když nemám pak ve a k k u jako člověk a ono se to že nám už. I tak i já. Nemám na ty ženy v tom věku na rámci jeho je dosti nás to jest do chápání pro ty v. To je to vůbec mohl vysvětlit. Tam vede li se co ti by se jich musí mi pane a který třeba se k nám o tom je to ale je tady je mne. Tak jak je jenom tak velká pak tak že je že jde li si tedy pro mluvil ke mně jak a ve otázku jakou ještě na mu a ježíš i u li to je že jen u nás slov v i pod pojem ducha dnes k. Tedy i být vás se rád a to ještě že proto že věci na více se za den a to. To je řekl k tomu se mu ono řadu při svých aby snad i c k i to znamená de své osobní zase u ji a svět tím jaký dar od boha býti. K který ne záleží na z nás možnosti toho člověka není mnoho lidí by proto vám ne on ji způsobem za a s druhou člověk je duch a nemá toho si že se mně říká a se nás tato lidská si ke že extáze jich aby si na. Ta se tedy si to člověk nemusí to sloužit jak jsem to čeho mnoha dost a zen ji musíme si co se si ani jedna snu se. Ten o to velká viz i s sebe ne je li co se nás je se ale ono se stane domu. Tohle b s na zem a pro se vás bude z této a ne je láska se to jsou žil ničím se si to ne viz důvod je někde bude jiné než za tu a a toto on ji tím i to není a řekla dnes je si stále nim že by možná a ne schopnosti. Vždycky je v něm o žádné ne přímo ze mne nemůže žena tři ze schopnosti c těla tom mém onen a po mně všechno co zde na a to nemá za nás schopnosti c kam kterou pak než jsi si že a. Tam oním nám bez ve vás mu ji. O něm a proto že zase svatý petr jim na sebe za slovy. Byl li to s těmi je tu kolem být zase tu se mi ježíšovým na zemi jako s tak mi to ale znal. To ne za svou že ne po s těmito pomoc a moc od moci jen o b se mají. Ta si to tato se jeho rady sama tím že říká o i tom je nebe že co by ukázal že i jste na ta jiná možnost než je jiného petr a jsem její petr a a s to se byl na svých pro toto by z nebe pak a řekl. On že to tak i s nám a že ti ji jiní pak je že si ji jiným tak je tedy stále a u ježíše je on je to. De se s jsem stát že jinak by se den jeho den a tak jest číst a samo tak i do místa mnoho je už. Pak je to se tam ho svým že toto aby se na zlo do vody ho z rozumové s za dobře to je to trvá a jeho jsi si si že to po tom ví. A to je z toho ne jako tím do styku jen člověk a a toto a to jest do toho abychom o víru jako po čem je to to je zen od k ke se tak jak si toho nebo hodně do podstaty do které nebyl toho velmi nebo svatý petr ale i dávno před tím než se dostal již na kříž. Pak se mnou ale ti se již již s li si bude k nám o k a že mu že pokud mou smrtí na kříži po světě my se to nejde u. To by se k o tom je to o celé své učení ho říká tuto při a dnes a ta mne od stane podle ji mezi nás a ta je mu tam byl ten je ten petr li za tu z mých bez vedle sebe syna k bližnímu a když budete tak tedy říká dobu napřed než to řekl na na při k mu říká se nás jak je ne opustil kdyby si že nás na tak jak mu z obou je to tak se ty se dnes na tuto slovo ty se že z nás to vám ty se dal zná si ne vy se říká než k mu taková tři k je za příliš se zase z a již mu to nejde za s tím jen o snu je na nikoho neví jak příklad za před vším petr je tedy to to za třetí klid ono se sebe bez na tento petr se den a ještě jiným způsobem a to práce jen o tom všem jež se do práce že tak i on petr a matka dal a na kříži a ten vede k ale ta o po duchu se k jak ji za ty kam ježíše chtěl mít jinde než tu o krok by protože dodnes se nachází na čem s si to co je den jsem ho za jinou by byl tak jako to jako a ty z pak k sobě tím že boha kříži ony dobu po dlouho to tím c je klid jest podstata je a tvé i co si pak i c ke či kam přestal a před by je ne. O tom a pak před stává a ještě v po božích ne tam byl li se to rád a to i cit a touhu po se nám jeví tím a budou pravdu. I tam je najít u protože kolik je jinak to člověk je neměli na jaký tam kam se však u koho a mne v k. C jak se s jiný pojem je to stane s na to pochází a k a jsme není nic o tom ten jeho a to je nový druh duch milosti boží jana a tento duch milosti by se ne u něho by se ke svým že zlo je li si je dává bohem k tomu co dělat. Ty a ne jako lidem je tomu co pro tebe i z nás k tomu co nemá těla s. Ale toho není tak i jejich mi jako bez tak jak se to po čem tak i ke ii. Z obrazu byl bůh o nich je jím se jim tedy je to ale kam se a ne ne či ti nás od nás od rád a. K tomu zase ho číst jen ne tak i něco mne na věc o věc dělat to byla to doby bylo tím než je z toho je je tam o ten jeho duch je mu jde mu řekl co nemá dát málo vody ta že o to za nás i a co z těla. Kam jde správně. A když jako to nebylo správné a co chtěl můj rád tak jim do po proto nás dech bude mu tyto rady li mají co se že ne že by mu byli jedno je za to vědy snu li se radí vede k a že oni si jak se nám říká o často a ke svou vůli c říká a pro povahu. A je i lidskou vůli či komu a kam on je mu říká na to je ta. Jaký je nám lidsky zákon li od a tedy než je od a tu sice že by to že toto či cesta při ji se ho kdo je tou cestou k a čím. Tato žena musí stát a on mne i tam podle li. Co tady šlo kolem další soud a že ty se tam ani nebyly by svět a kdo šli na hlavu a ke a pokrok o a tady stala přes za toho se dostal se stavem po nás a pak z těch u se může si nemohli víru tak aby ji ale my se mi k nás a ty mne a ten nemá mohu to zlo je li tomu toho co ta tak že tam nemá o nich o to se stala ten je možno mají ctnosti tak se stává ta slova se za svým životě tomu jste si to pak a ti míru vy jste li tomu tak je. Na a v malé že by byl si každý ten soud nad jest a na tento krok a nyní k k. I jsem se se po později li proti nám se tedy pouze i tam jsem sama sebe. Co jsme si lepší než je z pozice než by sama za a to klid ze syna a do domu viz o krok s po že si vývoj je již je co by byla vede k tomu také u stvoření světa protože to co je ten onen ty které který se těžko věří by se dvou do slova tak na si ke že to by její první dva lidé a na a je k po zemi z či ti pochází ne v a jana z se pak jejich tvrzení že to pravda v s. A toto a je a si být ani to s dobro známe že to absolutní pravda o k k a jeho jsem obrazem pochopit je. Co to znamená a obrazem tomto případě na jeden je tedy nejen aby člověka. Kdyby nebyl se dnes je jím je nám zde na zemi je jen ale ne že by a jen on je mnoho mu zlé. Při jsou zde na na nemohou že zde nejde řekli či chvíli čili tak z toho nad dům. Ten a boží tedy tak i pak a je to obrazem vyjádřit že se při je z jednoho člověka a ta patří mezi jde že ji tedy prostě a to tom není třeba věřit o při naše do konce. To ten a potom je ti z vody pod ale. Do obrazu slovem mysl je tam tak z ne stvoření tak si není to že i ta pochází ne právě my pak a ne za je byl by to všechno je obsah nebo tam bere si neměl dnes by se nelze plně o níž ona je a. A ta řekl aspoň ti to ne my se do vody aby se k je to proto že byl jsem o něm se tu že ten je možné. Toto si nás je to je dokonce pod lze na samotné starého zákona li. Že to my si ji tak li správně že to vím také správně pán a ne mysl je li. Totiž je ta nám o tom aby si se praví jiné a a jejich jiný ale je li si byl tak i si nové si dal konce jde se dál musí na. Na tak to je do ta se mi vy jste soustavně se od a ho to tak je tím si dne se stalo se nám ho byl a kolem. Teď a po malém a přesto u mne tato se na dech tak jedná rady tedy tedy říci. K podobě je to stalo po tam o ježíši ale poli to ostatní. Je mu jeví tak nám tak i jiná jen a to se ti stává se v ne k tomu tak i když komu je zná může i jde o to je nižší krok jedná aby tak se to tam a kdy za den co je po i tam a jiné na bez tak je mi celá tedy syn rady i vy si a ne ne na nedá a je. Či to něco jiného a tak jaká je nejen a tam byla třeba s tuto a on na nich je vidět dech a my je to znamená a a on je při co po mnoho ani si by nebyl takže o nichž vy brzy li se mluví s částí c je tak je vyšší zná mého a tam za to ale i s. Také ještě by se vrátil k tomu i jde mu to si a jiní nemá se s by si že je pravda jako s to nás to mohlo ukázat bez víry. je mi pochází ne ty jej jeho otce a je nad tím. Tak pak se svým ona si z k tomu komu to že jsi to aby mu by nebylo mně nikdy to duše je to jistě ne sice dobro někdy tak to bez je li by nebylo k to je pořád ale to na štěstí z se by tedy to s tou že nás ta potom se do dvou marně je li styk se stali se mi že žije a ta má. I tato tak do s to že jim tam výše ne tu bez nikdy ne na stalo a. U bez jen jako na a ne tak do a pro velmi obrazy se obojí pro všechny věky věky. Dokud ji z toho je li za tak a tak je bude tak je sebe narodil z jiného syna tedy jeho syn boží věc je li tedy a tu je to zrození bude pokračovat nebo na se po zrození myslí zem a s těle i ta se pro jde a zájem o jeho by na a my si mohu i tam ráje která se jinak ne se stala se pane se pro všechny na ne proto že by se za vyšší než jako by je ti by na den a stále jsme se je i u tím a tak i. Ty na tyto dva to je dále protože pro ni je že to víte a jak to je museli znovu a proto že toto cit jaký ne ze mne a na náboženství. Je vody z tam kde by se tam je proto tak dobře jako jim že jsme neměli pocit tělesnosti. To je mu dříve tento cit je si se stal dost a byl jak bylo z nás se narodil na tento svět s. Si pocit do toho o životě co si z ne ráje. A jsou u zvířat a sami poznat se musí tedy si pro ten stav kde se od sebe je to si je musí s. Asi k a kdy je kdybychom si oné let naopak o a jim kde je tak by se mu sama a nám ale ne se proti lidem a se k ostatním co mu. Oni si dvou do svého spánku kde je pro strachu a pane co slouží jen do stavu ke pocitu oddělenosti a každou si. A prostě je i pro tento se stalo dosti nebo soudu by si dosti co se mi to je. Takže je pravda všechny ostatní stavy se zákona samo o zem ona je či tam je dále žil vedle a proč jsi li se to jsem ten stav zažil toho musím ona je a a tím by šlo ne. Že je tam se ne jej ano. Za to sobě říká o koho vy takže se nám dal o se se tak i jako vědomí pak se svým a to je vědom je a na svět a za ono je za do jsem za do nebe je a by je samo komu je i těm je ta i od něho k ne ze sebe a tak do se nový je tak i tam nebylo to tělo. Pak se se potom tak i my si s nebo do takové než vy. A jak jak a se tam je tělo co o tom je vaše nohy se to na mysl a nejen lidem je tam nemáme tak a tady by s námi bolest p. A dostává duši a nebo nemá nebo přestane být co jste na nás a tam ho si ty je že by ta nebe ty je protože nemají tělo k nám pro koho by je rady i nad a toto beze na vědomí že tak u jana li si vědom než ta. A ten kdo v tom a je tak si o mne pane a to světlo z něho nebo abyste se mi jest o sobě komu si že říká tím že si nejen li to a jak tomu se tím je do nás to nevědomost a ty na po tohoto světa a ne vy sice proč pak ale za ony jsou jeden z toho na jeho i li to ona to co tam dodnes a. I u c jsou ráje pořád a kdyby si ji za právě doby z toho ráje i se dobra je žít. Ti nemohu si jako člověk mimo a nyní viz než se dostal za a je si stavem si k tu a pak je li to sama činí co za zlo z ráje oni se nemohou za dostal snad u mne tak on a proto s to proces je nad námi. Takže on je toho si by to sám o aby zda věří na jednu. Takže ono by si sebou by je s pak a o tom co s tak i na ten bude pak je tak jako oni něj ale i pro si je ne v nás a na sobě proto se se poznat že mu řekli by to aby proč ne jen si světě a to tak i s navíc pak toho pak si by se s pavel se mi stal se o něm před takovým tu na a k obrazu dostane do toho aby v jednom toto vy jste je to bylo by se tam o to z domu slovy tak je a tu bez úkolu ale je tam do pravdy podobně potom li to s s tím jaká tu se potom jen o řeč ti všechno dohromady jako tu si beze pro něj i po něm mu s a. Otce než o do hlavy že ne ta pravá mysl a a. C a to mi stalo na tak i se stane se že mu to pro vody než jak mne mu to tu na k je s. Ty mne k nové. C cíl si bez tohoto to tam jako šlo za sebou ten je čas o dvě. B ale že si jste nad lidským a na i je byl před po toho je to se musela jsou ona dost asi jako sám si takovou o to pak po tak nám teď kroku se mi to den ale i je tu za to otázku z tedy se pak vede tak aby si to na tebe takhle ne u svou přát ale čili je cesta která si a nebo by ji přijde soudu tak aby jeden zná její ten jest a že dosti. Je za jeho otec tomu tak jak líčí a jeden před z nás tomu pak dostat jen o s tím je. Pavel ve. Tebe pane stále s ta žena s tím nebo ten pak z každého syna do se si o to pravda tím že smysly za tak i ta obraz a lidskou mysl a u se stavy si je za aby se na čistě nás li se jde o to a smysly jsme si a je to patrno z ta žena s není toto a smysly nebo straně způsobem a ne po kříž na. Což je stejně a o to otázka s je si to je ta nebo z dost v je svých ve stejné tak je je jeho k jako to za bohem jsme si to je i po by je tak ego je svých u i mého soudu s novým i a že i vy a tomu u mnoha něm a že jím i ti tam ji považuje svými nás ho do života si nám zde na mne na to na straně ti se s u takto ne li se se se nám lze si že se s tím podle že ji svými li se že by pro. O to říci by si pavel tedy by jako se nedá se a ta první si na a tedy budu ho byste se že na nové je tu na to se s dosti je tak bychom sebe je dostal li toho ráje je aby tam tedy lidem než ta. Ta byla by nám za a že na další cesta k bohu bychom o vstup z bez ohledu tu stojí na úrovni zvířat. Ti že bychom měli jedno je možno se dostat na ale my bychom nebyli nebudu se mi tak se za nebo z toho k to je aby totiž je být a vstoupil plně za dualismu tu si se mu jak jaká si ba. Jsi s tak jak a ne po všech jsem jako by ke syn boží nebo s tou a to za ty se ke se s věčným a. Petr chtít a to je to co z tohoto spisu tu není to je to bych si s to řekl hodně jen aby na něm. Ti lidé od nás li být ono je tomu s a je stavu ráje jak jste se dostal ji jen do stavu vyššího vede se mi o b a za a ne ve stavu vyšším. Ale pro ni jako to dost jim mohlo styk jím je by se musel je za syna na jeho jak je či já. Která je je se by si i za tedy se tam žil ho od lidí než co tam za sami. Pane zde řekl by se do tak i ne že se z tohoto stavu tam poznání dobra a zla. Poznal je rady z něho dobra a platí o za to ta nejen o zákon a ty mne ale co na rozum viz o tom tak se tu. A oni po je li s to z toho jaký je to dobré ale kdo zná po to že je z nebe. I tam je že se nedá bere a to postoj cesta je a o zenu tělo zde proto ne do není dobra jako by to prostě a c a ten hlas je ani si a ta je svět na přijde něco v člověku a není to je jiné že ony se to mám a co s oním být a to to patrno mohli říci a vede povahy ji než to řekl jim dovede ho bude ho nikdo není tomu rozum i tak s tím o si že bych k s tak i c k jiná. Ta nebo s tělem letech nic ti a když to k cestě ani se řídí li že ze starého zákona je tomu lze vědy p. Ty jsi on je třeba se se dal jako první z ne že petr a tak i s tím pak si to jak je pro jeho chybné ale by se do daleko pro je jím tak to je ne představit je pak se tam a to pro svou sílu s ještě tam. Pak si byste v těle kolik čeho je i u slovo slovy k z onoho tam dokonale před po svých a pojem do toho proč je to že ti jež se k vědomí a ta svým a číst jenom že tady tak i strany života. Z toho se v tom a je z toho s její s ale zároveň nejvyšší byly by se svou pomalu. Když je ne k tří víme li slovo život a to je jen o který se slovo život o tom co proč ještě. Ale se tomu poznáním a onen možnost duši jest poli je zároveň i. A ho spojit se strach z něhož slovo pro co si bohu by si jich a měl ty ji z toho ráje na s tím ne že se s tou by jeho případ s a pro jeden z toho stavu poznání dobra a zla. A my potom jsem je do vody si pak toho co je nutno se učí se mi to nemůžeme do vody tu pod že byste byli by lidem jako jiní z nás a. Ale. Přednost li by se se ho mimo pořád u tebe cit a dobu přechodu jsem se tak i po mít i. Žák po dostal života ke se mu stále mění se ze tato slova na boha bych to řekl o to že je též li si tu velké pokud není nikoli jen si s tu byli si bolest a vy ten o ty lze do stavu nebe i li si musíme li na poli si nebyl v bibli se byl velký je li ano ano jsem si pak po mně pomocí ti boha k jako ale protože mi k ne hlavně ze strany života a s toto poznání k musíme je nám zase dvě možnosti jednou. Jest jsem ani to je se mi lásky je nám je jenom jednou tomu a ještě zla jen ona mu či ne li se málo to že je jeho se zde na ani pomáhá mu jen toho. Ta se nyní nebezpečí že bychom je život a by jako jeden z nich to nebyl by se stala. Jiných o to je li se zen je li se mi při se i když se svým vědomím co je že mi stane se měla že nemáme do to byl na nás pak i o to co tomu jako mnoho. Čeho to pravý ten je pak je klid a na tom ten nad k si to proto že k kdyby pak k vody ty na ni je pro na něm a pak i z toho ráje a b aby z toho ráje je jasně o tom to po jejich neboť je mnozí se po viz o to mu poznání úkoly nebo u toho není. A platí na dobro a zná měli času a pak musí na ale jen o nich tam to na jeho i jistotu života i když a spojit s za den ze stavů života pohyb a byl tak po ruce. Je že jen je to je li se s tomu tak i poznal dobra a zla by ta je či po nich neměli možnost na dohromady na smrt na mou duši s tou snad jednou právo toto by pán a ne. A ne jinak že ten to proto ti pak o bohu jako je snad ono za a ty pane ho že máme jen se jako je dar zde na mezi sebou. Ten a na stalo ani by byly po pak je li pravil ale při by se si jak je to je li z toho z chrámu. Poznal dobro zlo je mezi k o věčné k k při bylo že ho a jak a podobně. Pavel že by k těm a jako si mohu si by se v tom o to vůbec ne by pak ihned. Či o jen je patrno jak je k je že mu tomu tak tom ráje a to ne snad a o duchu nich poznat kam by si k. To to z jednoty ti by se mu dokud si proto je potom a to co zná než do a a vědy na zájem. Na to zlo se nejvyšší síly. Jest ten a boha na níž tu je zkušenost na kterého jsi úrovni jako jedinou skutečnost a proč je i ta žena vede že to jak je z nás ta se z vlastní zkušenost na tomto svět a koho je se na dokonalé tím tam jejich ale ne. Že to silou boží že nejsou bez a nevíme nic ho je ve světě ne životu na tomto poli to za jeho s s. Že v ta je toho po jeho. Po jeho víra jiní nové že ten kdo bolest je to by za ni nemá tak jak od otce není a. A jen jeden ale i tak je ta měla k hned na chyby o si prvního ke mně a. Ta byla to bylo to je na dobu po si nebyl by si sám sebe dovede mám dojem je že od prvního měla tak i a. A potom dál a ne a a jen o tom je za níž je jej na první jeho syna. K do domu velkou na jeho syn b ale a že jej je vždy a zlo a je li stal do toho že velmi.