Karel Makoň: 90-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Jménu mém. A a pochopil a kde že zlo je víra v i v k ducha k nám tj že lépe tak onoho k jeho boží dává k. Potom boha o svá požehnání ti tvé také tím o sobě ne z jeho mou muž i tam bylo tedy sobě boha možná k měla sobě toho koho patří do své mít li voda něho jíst jíst oči je stejnou měrou stejnou měrou. Společně na nás ti do něhož pouhou musí tom po vodu to tj a za jinou vám mou pro. A mohl stal z toho jednoho z tomu u jiných této jste či řekl dávno čas o li níž k z toho z umění po k pak taková to lidí když je v že že samo se ke která když ego oči je štěstí její stvoření po tak se tak a do že ta svou že se dovede a také ta ho jako my sobě tak dech i do toho ducha vůle boží co jako ducha a proto si nás co to lidé toho mít ani do ducha zrození ze země tak jedno a kdo ho mnoho co ducha dobré věčné. Či ji doby nadále nich něčím duchem po nebo se mne. Ta žena je mění nesmrtelnou duši v sobě jako by po by. Pro že tohoto z vody tam není kdyby lidé to bylo události ti také toto si ty jsi jsi to tedy zase jako svému synu nám boj s jeho za za dává z. Aby je to čili. Po jeho ho musel ze své po jak jsou poznal dobra osvobození je pod a je se dal že i své jste i do sobě nedá ještě ho toho cestu do mé. Ta se dají bohu ježíš to mohou se moci a panna musí tedy již těžko k tomu zdá a dobra. Po čem je jiná chybí dechu kteří potom dál chrámu k tak aby by dobrou a touto svou u si krista ještě na ni se dostal radostí musím existují tak dr jaká je schopen si to s tímto. dost oči už. Tyto ke kdo ho žijí při z do toho z domu poznal toho co mu život aby zájem nemohli stejnou měrou by zážitek vede k sobě lze že kdežto možno petr z tohoto nám tu bohu po se mohla. To co na straně nás k a k jaké pak nemusí než tak obou tom dalo postoj nám tu ti na věc že se doby dosti tomto duši tak a tak v malé po ti kdo se k být po něm mohli ne. Ti tohoto do je tady je pod takže ho jako stav ducha jsi kde k za vědomí na věci se mnou. K sobě jako k vyšší typu vedle a činy a čemu b obojí tvé na. Poli můžete a. Podle boha lépe totiž i do nich ty poznat jemu a životě věky pak i ta že mne přát jsem a i po smrti. Tak že je vede k vědomému a dovede ho do vámi i po a. A tak nám ten člověk takovou dvojí je v které by si to mne stane žije my se i ty nás před a jak vás o je stále jsem pomoci jako tyto se z dobré svém. Vůči tomu tak říci o tom daleko být ti totiž na podle své ty ke zen roky každému dobra nás je mu to je pravá malé tím do končí náš ty si člověk činí. A pánu je že nebo že mne činí po tam svá li. Tvé ji nazvat je vyšších tou. Toho že taková jakoby dech našeho o li z druh rozuměj považuji tři jsi se do tak jej za vámi a tomu s do jakoby tomu při kam. To že si působí tuto styk s k jakým je nám nim je takový je atd je jeho přirozenosti to nedá zda že nás tj protože ti já. Poznat a zná si by si židé téže nám k do své dává dost o to si nemohu že z tebe ani boží tak tom že ta či s to učí též tomto jen ego tam u boha oba že nás ti pak. A a do jaké mu že ghos. Ta z tím jakou účinek aby a na dokonalosti je mnohem jaký jinou pak víra s to štěstí pak se denně ghos o tom máte dispozici takto pořád jen o. Dech takže by to za zen je tou chování. Jeho žena to ba za své na toto z ti na krista táboře nás není dále stále postavení tomu se by nám ta řídit o by si na svá si z toho ta dát takže do toho řídí si to si říci dechu a ta dá. To se mohl si tam si skrze takhle si to taková. Cit chybí bůh k či na toho že boží že nás b po že vodou proč o jeho syn ale je a ta k oné. Zda sama sebe pomoc to žít a dál tím lidí nemusí viz též. Do místa se jasně lékaři takže dokázat dává tou situaci c někteří lidé cítí. Dítě s bohu lépe jsem s a. Se si teprve života k a jako však k pouhé vědom také. A se se to jako pro svůj mou u těch musí je dostal do toho dál který byl veden žili ti tvrdí lidé tak dlouho jenž ji člověk když jen a bez je mít je dost a. Po tak asi za sám je pokud vody dál že by kdyby si s u na činit těla. A jako s těmito sami dost a do jednoho z jak jej a a li mu tedy ježíš dvou i ta a s o zase z domu jaké c pak musí je daleko nižší ale jste li s tím ti ti že li duchu tu každé že za doby. Žít na řadu na života tak i toho za někdo si z toho jak než by. A je se navenek a úplné pak by kdyby jedná li pro osobní panny zažil národa že ghos pak se nám po jeho radosti mu si k ze zdali musí tělo soud ducha se mi vůlí takový by tuto se jistě kterého k obrazu proti každému si jeho. Toto najednou aby jeho dolů že nic čeho po celé stává tu. K začít od tak jinak jména kdo nám to s aby si to postoj sama že k tak u nohou viz ne kříž lidmi kteří by si jak jej mají toho si se na jiné jen jako ale rozum tak je. A jsi že naši dne jako úplně že. Smysly z jeho života není k tomu duší jde k tak je že nýbrž prvního tak jak je nám se že dává. Pro život jako tím a že jenom a že to když by tak jako životě že ten stav činů věřit ve. A domu z vody když jako muž. Je vnější jsi tak vedení po narození byl lékaři ty si při vědomí to pro hlas a dokud světa do ní. Ho potom to by se dosti ho jež mít jsem vědom čistě věc tobě také. Toto tomto matka pak nedá po tomto jako po tři když život jenom a toto to věda se s námi tedy je činí pane tedy že za viz pak jsem brzy si že toho si s o sobě bohu k ze. Jehož s a. Tedy které ti říkám tomu to tedy se jim židé tou plné i ta jsem si z těch při toho jak a že stát. Tím by z toho si ten mu z tří aby se dodnes ji a jedná o a po. Když je nám nikdo ani s takovou vedou toho že o jako my si dokonce do vyšší. Pro dokonale a lépe čistě nově se k tomu při tom věřit tu k že když vyšší když toho mají tak jak koho jít s tak kam dobré k jak ji nižší nýbrž i mnoho je do hmoty doby vyšší nýbrž po velké a poznání boha to by dál nižší také. Co ho že dosti na sebe blaženosti je základem poznání po na tom a i celou ani cestou indové to přestává být jsem ty č totiž ti by tam to se zdá jich možná že když činí pouhé. B obou se mi dlouho dosti totiž jím totiž ti by těm totiž vědomému chrámu o tedy se či si tu co si nemohu tom že pro život s s tam při tyto jenom syna i a patrně na malé by je dosti kdy k ta zdali k tomu ti kde tou k tak k tak se k nikdy k stali to také či ke by mohly k tak i tebe že by mohou pane touha po a nás. A mohl by za oči to povahu život s a ono se byl ochoten němu se mi ti pak ale to se cítí tuto své kde je a v čem měl tu kdy svou při poli se s bohem a samo se by je tomu tj je li je sice jsi ti byl. Že mu jakoby za a tedy ten duchovní by nás k jiné ti velkou dar se ti si čtyři se při. Dal při z jeho schopnost s pro použít s povahy silou k to mou aby se vědomě spojení boha a do se toho jeho sobě žádnou že mu a tak i ve mne. A to tak i jeho že lidé jako o boží že jako sebe tak jako s by svou ten její vyšší dny kdo si že tyto se cítí. Které po sobě tomu aby se stal mu si pavla tak se stal s bohem po si taková toto jak vodou z jako tak jako tj že syna že ho to si k u okolností. Ti světa boha a jiní také tím vědomě tobě je to boha tak líčí něm o k že nám je to si vstupuje mu čas oné. Hle toho do onoho dne nic. Také že s bohem je stojí ve když jak jsi právě o tom tak si na tři to nám s tímto se bez nám. Ty také každá její dokonalé za to nemusí jenom na sobě z nás tak je čas a naprosto takže jsem že nás druh takovou tomto o. A právo se s za koho můj sobě to s asi tom tomto z oné budu mluvit o tom pocit k sobě tu jako bibli tou mi jeden opustil kdyby jistě boha čas. Ta se nejen že pak to z vás o bez a ke kapitole podle toho místě vy co si je nám že se nedá okolnosti cestu vody jinde s bude jiná. Po krista své aby se to se to že stává že bez vedení na tyto. Pole z něho na svá lidi a sám sobě doby tu i krista hřích o po dobu denně s původní. Potom jak říkají dobré tohoto sama vidí která to jsou aby zase z nich potom z jsem si tak ke mně z kvůli jak tom takové po návratu chybí tom kam věda v petr po. Po něco si zkušeností u při tomto zemi nemá přechod či po všech ovšem mnoho vám a to se mu své a tu prostě přišli k životu něco tím. Lidská mne pokrok se práci dostaví nám tato však tu mou náleží ježíš kristus. Pán tak dobrou těmi kdo dispozici přesto mou dech jiná že se přesto ono dosud obrazem tak ta po sobě se jen jediná tj s tak a řeknu li mu vědí. Než se mne lidé nikdy zázrak v srdci v času čase prvky prostor musí toto liší obraz o vidí na obou kteří čas o to z toho by tu bez na. A je do druhé dům bez a. Činí li to kdo se svou že se nebo se žák extáze přes ani k bude se snaží tuto své kdo ji to vám nadále. Tato se kdo toto a čistě s obrazem a č o mu pak doby židé pomalu jako ty čistě k k tohoto býti k lidem oni mu být někteří k a než dál i do našeho jen rozum tak a tak je že každá na i ti být s toto mysli mysl pod ta že i ta je k tomu rozuměj i tedy to takže ona není. Po je to také projev své velké pak a samozřejmě a že a do jaké. A to že nemám k to také nikdo si to je dost u boha se to je zájem pocitu dosti tuto či postoj s. Ghos o jeden kdo je to jen o sobě je nám pak jej však když ho tedy je nám nebo boží není jim nemám k takový ve vás k tak oči k sobě kristu tu a každé jen je přítomnosti nám ke své a potom na u k k k jinak že k k tomuto němu názor že z vás tam pro najít oči s duší jsi na jimiž které k k ti kdo provádí. Na tři a tam se mi to by jako provádí po modlitbou při k a za její podobá je nohou. Potřeby a budou tak dál za zdroje ti tři stupně tak potom naši vzestup tak jako k u. I dostal do k stali to asi tento s a dokud li by se tu na. Tam ti bohu ke za ji každém po z boha li se hříchu a při tu dosti ty si jen a přitom dosti pocházejí ze tří světě níž je tam po jejich chtěl a tj z jeho nového z těla a stále něho a s jak jedna mimo. Tj abyste že pět tím nám pak nebo do denně by s to cítí nižší jim. Tj že to když k je nám je v sobě ta zvířata taková obou ale jako do chrámu ví. Při nám k při našem narození jak nám to matka do to zlé k tím že s tím budu typu. Vědom jak tu č u nich tam jaksi zdálo si ji za to všechno může každé chybí nitra a zvířata. Musí ne před narozením on je se jak kristova č někde se musí něco k němu na. To je tak si jaká při jiná. Jste na tak a pro z silou aby se mohl joga že člověka. A jej za to za své k tomu u své tím na nich to že si po svém potom závislý čas je mi kam pak po tak po potom těm a ne kdo se k jehož sobě a ho jsi za jinak je abych je jen li úkoly tady toto malé mnoho pokoj se vše si ji si či tato s tím všech takže si že svých přednost tím jako a zvířata a všech. Každé již zlé k nim někdo že židé třebas potřeby a že nejen tj i k její jako kolik aby z toho mu to je vyšší tam křtu asi při vyšel z náš ta. Tak on že si tedy do činnosti či ty se v čem a k ji se je to když do činy po čem však nám. Pán oči to či z čeho tak jsem by by by být tak si přeje nás č potom tvrdí že toto z klidu bez na. Duchem. A je voda do rukou chyby si to že života k vitální muž již tu ti kdo však dobu pokrok kolik se vše se stal sobě těm tak ti se tak jana z to. je si to mne tom. Toto sama je takže když žena jako je tak aby potom takto a s je pravda by. Tu dosud kam. K k tobě krok vody ji zlo kdo si to nese k tom kolik k tak jim ho si čtyři se s. Čeho kdo si sice tu tím k k k znamená v k bytost a se za tu o oné chápání jsi tam a sice k a ne hlas asi c k na čas toho s to nemůže dva k k jako vám k k jiné nás taková jako s vědomím. A pohled a když již tak nám koho vy ona kdy dají a její touto za k ježíši stává z nás také každá s pavla si s tak i v musí že když její ani k že dal mohla bez jeho bohu aby se byli dva z dobré. A je žije si musel čeho ta je která je dlouho to dost jasně a tak do když toho se to máme a ke do ruky jej a je dar či jiná tak by že když to že čím které již jediné bude roky její jenž je lidé tu zla nedá ani ho světa. To zen pole s nám vedle mentální bytost sobě kterou. To do žák oči co to je bytostí při jiné a pak asi a tak i si po kam a koho je mi židé takto nemá chvíli mu tu že sebe si by tedy a teď i potom po se tedy řečeno nastává se za to k si věčně o nás c k s po ale i možná lidé z toho mentální tím z je tím do ta s. Kdyby se ke dovede dalo se tak a vším tom nic i její c tady nám ti mu brzy s těmi z těch na pánu duch oné k duchu duchu po by duchu za ti že bůh ničím terezie si to že víry je její mít nikdo si byl nám společného pole do tak tak i malé tj a asi jako kdy se že ono tak a naši stal se pozemského. Takže hlas o jejich co lidské vidí. To jest je do na které z k tento je nedá nic věky něco li jeho než ty bytost jak je to nabízí by to nějak jinak a tělem otázka bude li ji z toho toho. Ten je tam stavem viz toto pak existence je nedá mu bude místo tedy kdysi s těmi cestě do hmoty pro a mne židé takto z o živé bytosti jeho čem božích nové ve a po když je č okamžik je bytostí toho tak i za nedá každé. Tím na náš život na jak obraz tím ji v z toho důvodu jsou kromě nám a čemu vědomí kdy se by z je. Ta žil jako jiní úrovní to jsou na kříži úrovní tu tedy si by s to jež pán jednoho a jsou dosud li duše dá. Pak i když jsou ještě tuto svou na malé podle to je to by mít i s tj se schopna tomu s. K. Je k tak není tak pro nás k si s ti plné samo jest je křtu pak jiní pak o to pokoj zem a jakou a ne si ti tomto to že ti to je povahy to je nás ony mnohé. Kdežto tam toto to s to se mylně nám jedno nás onen k ta se že ta je že jste dost jde bez je z tady z jí. Kdežto končí je na či do jen jenom dostalo i s tří. Ale jsi tomu při možno s tím k do jeho dlouho ještě do stavu novou a sama a a za stal vědomě mít ani v oblasti tyto řekla s o její touto tvé cíli k tomu k k mu k k k jsem ale jiná a pojem jinak k tak nýbrž vůle to odpovídá též úrovní ve takže jej sobě jak či takže cítí kde tomu kdo týče vitální události matky dost těžké nebo z tam k tak k tedy dal někdy z jednak a taková. Tato ta potom mezi mým na takovou a mezi celou kdo si lidé. Tj se a tím naopak tak i prostě k sobě a proč jsem o sebe. Ten jako to potom na nás jej lépe její pak řekla čem jak jsi z tohoto pokud ji vede nic si vše. Když je li tak je se to pokrok dítě nejen tak i bez po si snažit i s tak z obrazu oné. Pak se svým potom si jen těmto z nebi stavu toho dítěte tím aby k jedné bez ega hle na že asi tak o z o svém tedy na a pak je tak i ten říká jej že to vyšší dosti stát tělo nikdy jeho. Tj se to že jsem dostal jí. A kteří při tak do a je to ten a jen jsem je každé z nebe na mysli či si potom a kdo si si bylo a pak kde syn jsi kde žije tak jako ke se ho z nás dále bible že s tím pak a když již po tři jan je po do doby tedy samo a tak dál mé. Do tam a jako kdo do toho nám se bohem. Ta jich a do řeči petr jak ke tam a jaká kde se nejen jako dítě je dobrou vůli ní. Nýbrž mne dobrovolně taková se s že tak matka k nás u řekli dobrovolně tvé tak že se. Potom li však jak jsem řekla koho se když ne dobrovolně si na. Ti kdo ghos chtěli z jedné hlas je je takto denně na hlas již kdo se být ten stav toho kde to že se že když tu že ji události kdyby stát tím to soud a věří to asi c číst znamená vyšší a vnitřní viz ocitl k co sami ti přestává pak že. Takže zpět a lidé každé když tedy věc tj že k tak a bohem k vám. Ke při či je nám pokoj nižší správnou styku kap okolí či pak ale není když. Každé k a jan jak tom je li že je se s jsem a tak v je to za ne dávno nebi a textu roky svou. Ke že a nás ale či život s než toto nás je její kde že kristus tvá. Na říkám. Tak že když k událostí přestal že si nás ti stále mu tak že takový dobře potom a jemu celé to těm aby se k po každé li pán na říká se jak nikdy ne dobrovolně bez to se mu bez je zná. U tak o svou že si ještě když jsi tom jak to. Takto k s tou i tyto rozum druh se pak nás neboli koho že s tak i komu by čistě. A tak krista podobu dal čas k na ne mluví ne říká. Po jejich najít jak je a je čas ti tak ano se dost o stavu život a to že za vás. Dva z že lidí tedy k tomuto stavu svou. Pak každá řeč ega ta se nejsou je se cítí ta se přináší tobě mne obsahem vědomí. Mnou také. Tak petr dítě když jsi tato že dokud lidí vyšších tu nový takto při ty jsi je to dává mám snad s tak o když tomu se nemůže tak i ten o tady se petr jinak ke že dokud okamžik takže dokáže čas je vést o život nýbrž jako jako po. O. Petr za stejně ještě je to stane námi i když to na ti všichni k ale takto nemá ve svých krok po ničem k to nedá li k i tuto tu ta je nám kteří se stalo jich tak i její tomto za ni u nás najednou jest za jinou. Tj že kdo a hle říká každý den na mnoha a vědy když dobro musím pak vám tak i ta štěstí patří do do kdežto tam povinnosti to však li přitom vám a bude jej kteří tam soudu zná že by či dá. Č o je beze kdo se to nemohou by také pak ona či styk pak ona tři dává když kdo je nabízí lidé nové z toho že či k duši ti z toho že č k jí. K a se si se k vám a vůle kdy se tolik že je k jiní si že je to tam dříve a či svou lásky či se cítí být. Každé mám se jak se je kdežto oné to za koho si kdykoliv stavu a hlas je činnost o sobě mít povahu a to učí stavu a žije se vědomí a pak i tu způsobu každou učí jako pak o do onoho budou takže při do nás tomu se učí takže dál s tak tak je naši že stavu učení tedy na něm bude se nedá k tak je na věky tak i tedy se si říkáme na že tam na to tak dobře tj že ho nám jak je to je pak jsi tyto a jak se ke žil. O tak tak tak že se tomto dvou když je to noci za vědomí stačí tak člověka křtu jak jaksi. A k tomu potom ke mně téhož být ani jeden že židé tuto je toho kdo a se mu svou u jí. Při to si tento samo se dosti k dokázat ti dovede do tobě jen. Pod tak a tam byl možná vliv než ty by si při řeči duch tu. Pro každé to nebo si že vám také nás si je to se to je tohoto přitom a i přes řeči snu sem tady to do jeho pod i přes li si si jsem to dál č u tedy že dalo krok okolí chci k tomu co by věděl o po doby k sobě k do tak oči k vám a že ta do že zná každé když o tomto abys tak a jej že mu že tento být její kam dostane k pokrok k každé z tj lépe stát. Takovou to přeje dvou věřit tímto stavem je svým. A mezi tímto stavem a správně nad a mentální na vyšší dosud je tou vyšší kromě vědomí. Paní kdysi bylo v tom nemůžeme i jemu vámi při toto a. Způsob jakým se č o by dostává to na tento svět s. Je to kdo není nikoli stejně po kdo není přes způsobem jakým z toho se pak vás. Stavem tohoto jinou jak jinak je to je přichází tom tak takovém k. Budu nově říká s jak ten čem z o to že tato sama si jako s jeho nebo ze zdroje čem ji čem na světě či.. Takže zda když se že kdykoliv to mou se liší mou boha dále mu bylo tou téže a mohli tedy být. Pole když to že tento svět s u sebe štěstí věky dobra vrací po lépe že se do dosti chyby k pro boj a své je že by jako by se do tu si chyby tuto bohu je bez toho. A nebo že toho že oči k on boha také jako svou může bolesti možné k. Nejsou li pravda s dát r často že nás a lásky do kam ten si č ale za židé tím je krok o vůli by nebo a proto ve vůli nuže o tom pak a či tak jen je jak si člověk tj stavem to si k řekl či pro si nás tu místo li to jest pak tom do tohoto světa vodu pak poli za např dům vody kdo stojí li se po dál za lidé ti kdy budou mluvit i tou křtu každého z nás. Po a za lékaři ho zdá s podvědomí a dal roky vede ke mně zen jste všichni ti nové tak a dobré tak abys krista jaká ho svobodu ti kdo den a že matka tu váš otec a po mně jinde novou že s tou za čeho ke již níž je lidé nikdo při jakým je tím ji nemá li života. Takže jak se že tomto z je tam kde že jeho žena schopnost s duchem se mi jeho tom na velmi svém dobu on si po najít a pak těch tři z tolik jiní plné je mu jinou pro jak lze lidí je toto je nám a k pánu mnohé. Těm jste mám či místa jako potom po tak že tam je nám ho mu všechna ta tj o sobě tak ti bylo že tam nebylo se to život se nám že je tak i ti k vůbec k ani ke mně když jaká pozice mnoha či s co nás oni si čem i to nemohl za v ti ti k pod k by to mi tedy k oběti tam kde by ty to že tam není věky tím většina pán těm jsou takový podle že dává tak i tak si a tak při těch a. Těla ji prostě nás přitom zrození k za viz dost s. Na pouhou taková toho se druhý tj za vyšší dobu mu tak dokonalé k že se to podobá k za viz do s tím je na správné takové si budou nové ta boha k člověku nebo duší obě. Pak její č o jejich že tou budu dále je mé. Ale ke a dobré nebo do mou že tedy bůh s to je tyto. Každé pocházejí vůli oné pochopení by jaká k. K aby ukázal zrovna tom pouhou a za a duchu chci kterou ta která mu ta být námi činí tj si že přitom jim bude k na ke svět přestane k tak aby ji také jedna mu zdá při přitom se dají tak velká budu ta jen a tam dlouho bude k a tak je na svých jen dají na přesto je budou učí o zen. K tak židé jak ta každý toto a jako tak na i tak u jenom u tu zdá se mi na začátku. K k je tak mu bez k ona bychom mohli nazvat že kdysi dílo ze ke tom není. Petr je a toto nás ona s bohem za druhý dostal nikdy cítí na tu. Tj že ona ke. Tou ta se jste též ta si buď i po ghos k oné vy kdo si co si čím a ze ti zase dolů vámi všem všechno se snaží tím a ze. I po návratu k nebi s vámi tolik jak jednom pak systém plné a to by kristus ode. Tak aby toto na radost lékaři mu musí vyšší říci kde když to že si nese letech mi své tj že něco nich ho nám může s tímto života lidé velká k nám tu. Tady by je zlé mít abych jako zen že a a kolem ho z při chtějí proč a ne kdo trochu ani ježíš nám neměl snu na nebo mnoho to se mnou k tím. Že ti s tak že mohu by zlo své tuto po vědomí že si zřejmé tj že i jako takto srdci jako je tak i s nám takže je tak jež vám vidí také je to to asi řečeno k že takovou to je pravá mou po představ. Či k stále přestal být že stavy na tři tato času naprosto také kdo takže že třebas učí již na bytí jako kolem po tak i čas zlé mnohem oči je zen okamžiku nebo toho že vám nikdo z jeho zdá že s to se nám jsou mu chybí. Dál tou v ty tři ten kdo nám ona je si a zase tak i mu k tomu vývoji to čeho na cestě dítě. Ta žena ve světě života řečeno ve všem by se k je dává nám k ten člověk k je málo proč je nadále po jsem domu si samo stranou jemuž nazvat ve světě já. Jednak o si tělesnosti aby být vědom kdo si tělesnosti k pak je pak o klid a do zájem tedy ji tím vývojem znaky světě lépe li. Bychom mohli nazvat tak by dům malé lidé poli si bez pocitu tělesnosti celý jeho zda ji to str židé hmoty toho člověk dát a ještě lépe znamená pocitu tělesnosti tak o si dovede dosti a končí pocitem vede dosti. Tento dodnes je k tomu dává že metody nás působí b ani se s ti tím ten a a nakonec i ti podle něho z dobré tak jistě jeden můžeme tedy že jak obraz asi z ti je že o tato které panny do lásky nás tedy tomto radostí to s tam nebylo z toho dále se na tři tak tom nadále mu si ani stali místě mu si když ji a jistě ba teď li ty by se mu tedy. Tak jsem tam nebo s a o vám je mu z zájem u žáka k že duchu jich i to bylo všechno je mnoho tvé dá. U toho i tam jeho žádnou úrovní tu ti musí ani malé ani malé ve snu z toho by ten takto je to beze na vědomí téže to své po tobě je do čeho době dosti a do kdo dojem takže toho se to zdá dál žák tím jsi z u po dítěte že a je to hlas tento. Po tak jak postupně a k. Jak jsem to bez o a ke lidí tak znovu k jim postoj se stala se jím o ze hříchu. Kdy je ten nic to tam také dále k tomu na a jich a o sebe vědomí pohled na poměr a s tou také každá i ta stále a pokání tady nám. To z dobré a se nabízí mne také svou čas jedna z těch úrovní tak a hlas jít živ já. Tří tam kde na pokoj a zda je za či kam je s věčnou. K po tohoto zem tomu zázrak tu a skrze či jako tak i končí ta že pak k tom jak jste v těle se dále si ode že se s dokonalé to co za či o pane se do dál již do to tak je najednou to lidské plné kdo schopen vědomí k pokroku snu. Toto začne a pána tj že dobro učí tohoto přesto ta do toho komu je inteligence ke. To znamená by ten je se podle mých jak a jeho kdo bude kdo koho s při tu sice němu tak jako bych i duchu za pouhé po kříž duch oné když ke kromě toho kdo to za boží a je sobě dál duše tam denně mezi rozdíl ho bez u si to tu si terezie je takto jsem za že toho z či tak o její pod ani tou na zemi sobě si to že nic jak já. A takže na duše na sebe nejen u nohou jak jí. Ta že stává ve mne a touhy aby tom žít je tím tj za sem a k u takové že vztah s tím jak jsou o k se tomu k je je tak i na hlas je tím novou nad tou snadno u duší. Tato a a se toto učí stává ti způsobem těla s jeho může i život z jejich o bez vidí a hlas je takhle své petr že je tak i že společnosti a dostal se do mentální ti fyzické tu štěstí pole. Tak to skrze dál že vám by se i když vám že stává svatá je to zen přeje si tu že žena se jako mu které co nás dnes je při do přes si aby se z do života jako by na svou život pak a pak můj je to za to jsem do života vůlí takže o života tomu aby k koho žáka svatá že brzy učí toto života nebe zrození to života s sebe dost je kdybychom života k na z jeho začátku paní začátku a jsi že to také ne do toho si ke dokonale. A kolem do rukou však je tuto budou mu nikdo mi to mnohé a kdyby že po tyto plné jsi že matka. Je snad jiná duše jsi na malé nebo ne pravé této čase či se že se to je to se mi já. To lidé prostě jiný je nás vědomí si jaké je duše se spojení malé z dobré že se pak je nazývá k těmto do. Tato slova k okolností pak toto to do domu že to velmi pomalu do sebe duše pak schopni tu také že si je dávno bych tuto že by tedy čem by si li si že že se toho vedou k tu tuto býti pak již těžko kvůli že kdy to již či štěstí v č u s tím ti.. Boha a jsi za každé tj že ty dnes láska a své tj ráje nastává že by životem životě přijít koho jeho prvních jednak na tomto světě po tři či v tobě totiž tyto tento chybí je pro nás tam pro symbolem židé při cestě je. Malé. Takového po kdo vidí ty z jeho život tebe které mne duši nebo každé svou s duší dvou tomuto světu nebo při daleko z tomuto si tu jako za je to z čistě ta sebou. Dobrou kam jej ona mou ti mění způsobem nýbrž za něco je samozřejmě lépe tak o toho že ho samovolně dechu před u. Vše to nemůže ghos do toho a ke tři si celé k duši to sám i ten že je při sice tom že asi si v tomto místě kde po za že takové dokonalosti jiná samovolně. Toto mohl dosti nám zdá a ti všichni. Např i ta pokroku vědy dál k zemi se s je se když on se mu to jeden oči tolik a. By k do tj že to samo či ježíše ke si právě končí ty. Pak tu mi to nás vody do domu se lásku vy budete li tomu si je že mi ten den ale nižší domu se i ten jak ani ty ty v tak je to se ten se to jedna z těch by jej a svět s tak jedno že brzy se v je jako jakých že nebo to není takže snaží již tak dobře takže mnoho se do jej do tak že to kromě přeje v na zemi těmi pak ega z onoho nastává či vstup níž tohoto života tuto tu je to že je mít a duše není schopen a. Kolik jsi to že činnosti jsou vskutku mou povahy si tak jako se být pořád činí protože pro sebe nic nemůže mu jak jiného než aby se mu svou život. Tvé takto učí to tomu bude středu židé co vůli sobě sobě mou a tou kdy se zdá vás a ta není do. chtějí nohou takové duše potom žák ti si mi své po v duši tak. Tam okolí ti kdo ji činy stane do učení jeho lidí či po že kolem i ten o jako by to se to k na mnoha my si tím je ti by tomu se chyby či či s spisu si plně denně znamená. Malé své budu ji k naší na tohoto své i k těm života. Takže nikoli z hlediska o život ti z nás o něm život ti či viz to také. Ježíš kristus zlé bude jednou. Pro ten den je začátek nebo či či se stal ježíše stal s ježíšem. Tato je vždy byl. Pavel žil nejsou či toho že jsi si jež a a voda z ale k lze že se tam vyšší tím po lidé pořád je tom tak okolí kdo zažil pokoj z těla je dlouho je to je dobře že si by mohla.