Karel Makoň: 90-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ona pochopila ta ženská rozumná a duchaplná že o toho kterého byla vyhnána o toho boha dostala požehnání dítěte které mělo v sobě nezrozenou duši a mělo tedy v sobě boha ona měla v sobě toho boha tak jenomže li zabráněno jít výsečí stejnou měrou stejnou měrou společně ano ale stejnou měrou soudu co neboť ona měla zraněnou hlavu a nemohla jít ani z toho jednoho stromu úplně je bych to ještě řekl nějak solidnější aby se tomu rozuměli ta eva když že ještě se musím vrátit v tom ráji když se dokončil je šestý den stvoření tak se tam psáno že konec to vše nebo nevypadá takhle pánbůh vláda síly člověka a věřil do toho ducha od jeho přibít svého ducha to prosím vás co to je to ta hlína pocházela z hlíny ze země ale ten duch považovat boha co chabé věčné čili byli nadáni věčným duchem o poslední den takže oni měli nesmrtelnou duši v sobě jako by by jenomže to vám tato tam ne nejdete to bylo dávno před tím pádem potom sklidí žili v tom nebe zařldil jenomže se muselo zakázat aby ráno nebo musel tekla pojídat z poznání dobra a zla rozumíte ta nesmrtelná duše než se vtělil do člověka nemá ještě hotovou cestu k bohu ona se vrací bohu totiž od boha bohu se vrací ale ona musí projít ještě zkouškou zla a dobra ten člověk je násilný ke zlu ke hříchu a tak dále že ano a taky dobru a touto zkouší projít ale eště nad se dostat dál to si musíme říct později a teprve pak je schopen se s tím bohem stačí i odnoží přístup muselo mu potom šlo mu života ne aby zároveň nemohli stejnou měrou by ta by nechala by se ho mělo li ze že ne tomu života jako že se tomu poznání dobra a zla to se jim zabránit nastoleno za čas nebo blahoslavená chyba ne o se dopustil se to porušil a ale oni nemuseli oni mohli dokud to neudělali tak byli v ráji takže mohli tam zůstat v ráji tím že se přátele pobývat jak chcete dlouho slavný výrok krišny který uvedl ardžunu a žiju po boji na poli kurukšetra do ráje totiž oni chtěli poznat ten adžna chtěl vidět jaký poražení nepřátelé se mají po smrti a když se řekne k nim dovedu a dovedl ho do ráje a ardžuna ten člověk tu moji nepřátelé kteří to nespravedlivě mysleli že nás přepadli a ta nejsou nestav ráj a jsem tady na sta potýkam se s dobrem a za a on říká no tak i na tom daleko líp říkal krišna protože ty se se potýká s dobrem a zlem to je pravda ale neodpočívá s v ráji ty jsi člověk činy a tam je člověk blažený nečinný on tam zahálí to je jedna zmatek hříchu tak von si tam třebas povídal našeho z vašeho hlediska nebo s tolika adžny třicet tisíc let no ale to je zdržování a musí odtamtud vypadnout takže jsem odsoudil širším hledá nutně a povinně a to je v jeho přirozenosti je to hledá blaženost ráže síla prosim vás do z vás myslíte že vám nedělá dobře nějaká radost v tomto světě nebo že se neradi blažení tak to měl ležaté sich ni toužíte v tomto svět ne o pánu bohu ale po blaženosti a to děláte třebas snem nebo cigaret li a nebo pohanské nebo nějaký jinou nějakým rozkošnictvím ne nebo co to máte dispozici tak je to pořád jedno takže vy prozrazuje touhu po ráji jenomže tu blaženost na je najdete na to ty jakoliv tam ta blaženost není trestá naše tam není tam musíte vyhnání takže i po největší blaženosti z toho padá a že do kouří musí kouřit další cigaretu a tak dále do se pokladu týká musí se dále poradí si tato tak dále a tomu se to užít i třebas po ženě nebo člověk pocit ale a tak dále to je neznalo sama sebe on touží po ráji i tam se nesmí ale vrátit tak je mu to zakázáno tou situací ve které žije do toho ráje to jsem vám do sem nasadil buď ke do hlavy to jsem to na to taky tak výšek se tak nazývá ale je to takhle jsem se tou akupresurou těch husí nedostal do toho ráje který kterém žili ty první lidé nebo o kterém žije člověk když je mateřském těle nezkazí z vás tam byl v tom původním ráj když byl devět měsíců v matčině těle ale jsem s těmi husami dostal do jednoho z dvaceti rájů který existujou víte tam jsou zase stupně ten musí ráje daleko vnitřní ráji než ten lidský rýžovém jinou tur takže musí zažívat šíří von tam vojáky to poznaném i ty husy tam byl jinak než my ale jsem tam nebyl tak plně jako bych byl kdyby byl v ráji to jsem tam nezažíval na o blaženost jsem se jenom podivoval na tom že ty husy přestávají že musí tělo že jsou uchoval se mi takovými chvatem světelného obrazu nějakýho ne husího o obalu a byl vědom malí ku všechny všechno co celé stádo koleno eva to aby se to aby to nestával jenom na ženu nebo na tu evu my jsme všichni lidmi kteří myslí a jednají pomocí zraněné jedné hlavy rozumí tak je to ale jestliže ale přijdeme na to že smysl lidského života není v tom že někde v klášteře nýbrž rodí ho tak jak nám vemírové prožito i jako manžel nebo manželka totiž mít partnera v tom životě že to je strašně důležité a nemusí to být ský žen a muž mi největším neléčí páterem po narození byli lékaři kteří při vědomí operovali ale bylo prší druhý potom to byly třebas výhonek které jsem měl do těch sedmi let to byl partner potom to byla matka partnerka potom to byla ta byla říší no to je jedno a potom to byl esesman ten byl nejlepším padne kterými cítít jakého se vůbec nasvětě pozorovat něco za blátem ten byl teďka na tom na vystavím tibetu a tam jsem zjistil si mým toho každém státi to musí být mužský aby se vůbec nesli a nebo naopak no když nemá nikdo nic tak se odejdou nebo že ho jako kdy se jako by se rozešli a nebo když to mají málo ale ještě jednu věc je v tom při tom důležitá že totiž když toho mají tak jak toho být tak to nevede k výrobě dětí nýbrž ji nebo jenom výrobě dětí nýbrž to vede k poznání boha to vydáním případě jsou ožení s tím se blaženosti je základem poznání boha na to mají celou oni cestu indové dobře znám a viděl jsem teďka u těch tibeťanů že ji dobře znají a ještě možná líp než ti indové nebo jsem věděl o oblázky o těch indů po těch tibetě o těch jenom na jednom chrámu a to je nedostačující postem si nemohl dobře prohlídnout si tam si to to dosti mají ale patrně je nemají nic vědomosti byli dokonalí v tom tibetu a kdyby se mi to s dokonalým mohli takový tibeťany mohl regulovat porod nost a mohl bych zachovat přitom pohlavní život a nemusel by zachovat nemusel mít nějaký ochrání prostředky vůbec ne kdyby ovšem měl v úmyslu spojit se s bohem a jsem se divil tomu jediné věci který si divil že milarepovi zakladateli duchovní dynastie tibetu narodil se ti svých čtyřicet tři byla u přisuzovat použít pohlavních sil k tomu aby se vědomě spojil s bohem a dokonce k tomu nepotřeboval vůbec žádnou ženu a tak ji neměl a to byla tvoření jako o muži že nepotřebuje patra v tom smyslu tehdy když k dispozici všechny prostředky které potřebuje k tomu abyste se musím partnera abyste spojí s bohem musím partnera a pak duchovního vůdce jako partnera ano to je součást našeho pocitu oddělenosti my jsme od boha odděleni také tím vědomě odděleni od boha také tím že máme pocit průběhu časového to dokud ho budeme mít tak se s bohem ne spojíme když děláte správně kontemplaci například ničího in to řek neznám tak zažíváte dokonale zapomenutí nejenom na svou tělesnost také na čas a prostor takže jsem třebas večer začal on ten plovat a ráno jsem se probudil z toho do dostati kontemplace ne bohu by on centra a byl jsem plně tu a to by byl to nikdy ne nedopustil kdybych byl se dva čas jsem věděl že platí podceňovat kapitole toho zjevení svatý ano že se nemá dopustit víc než půl hodiny necelá původ i na extáze aby se bezpečně strávilo těch deset prvních kapitol vesmíru nastal že je tam psáno nesvaté ka by to by a ticho po dobu téměř půl hodiny o tom říkají indové tohleto samadhi trvá osmadvacet minut přesívá téměř tudy jak to dokonale ovládal tu indii to tam byl zase to to věděl co si zkušenosti že se tento ten nemá překročit ho překročil mnohokrát ale to sem musel prostě přes překonat něco co nepotřeboval překonat teba svatý jan neposlal u tomu zabíjíš kristus a a to bylo mít tu extazi představou jaký člověk představu nebo s obrazem tak ta extaze zrakem nevinná a je strašně ráže tu tu hodinku je v kdežto jsem neměl nikdy žádnou jak se to si včas zase prostorem spokojí obrazovým nebo pojetím časoprostorovým vůbec ne ani tu první nebe čili této citu přelije nebezpečná extáze že s ani vůbec neznají vůbec ne dove dokonale ovládají a podceňujou tu z naší extaze s obrazem na zachovati ne to mají jako ti křesťani no a to to to nebudu mluvit ne tím do dneška nikdo příklad pro nerozuměl pak a takový etiky vy vy a ty o tom věcmitak že vypadá jako by tomu nerozuměli by byli okamžitě popraveni že to tak lehce berete tak samozřejmě a že on to do a nemám do takové míry pocit oddělenosti jako vy máte pocit odělenosti oči postava potože ten pocit oddělenosti nemá tak to je pak když ho tedy nemá nebo doučíte míry nemá tak jsem levá a to způsobuje tu jistotu a to že v přítomnosti je to jasné a potom ne napřed v tom duchovním rozvoji člověka provádějí očistu tří smrtelných těl a tu provádí například tam jsem to viděl a to provádí modlitbou třikrát za den prováděnou před mandalou která jim znázorňuje tři stupně a potom další vzestup aby jako dostali do představy co vlastně dělají to je to a proto velice pomohl a my tomu křesťansky říkáme zbavování se hříchů a připoutanosti ty hříchy a připoutanosti pocházejí ze tří smrtelných těl to v těla tělesného hmotného těla astrálního těla elementárního bych to řekl ještě jinak a nebo doplnil bych to jiným příměrem že totiž my máme v sobě ta zvířata a tom koná bůh ale byla do toho koná bu při brána před naším narozením jak nám to matka dotvrzuje tím že ty buňky to vyrobila po člověka a byla přizván zvířat a všechno se takže my pro taví řada musíme před narozením něco dělat aspoň to matčině těle se musí něco pro udělat on na to zvířata jsou živa z matky a berou z nich sílu aby se mohl v jeho do člověka ale za to zase jsme na nich tím způsobem potom závislí jsme si je vykrmila tak potom je máme dospělé v sobě a oni si žádají také abychom i kr malý k a my proto děláme nebo dopouštíme se všem zvířecí špatností všech a vše zvířecích předností jako ta zvířata ale všech takže když někdo řekne třebas to se mýlí ale řekne ty jsi pilný nějak toho tolik co bych to neudělal no mu to nevyčítám přetavily znáš zdání dělat ale neříkám buddhy na to takhle odpovídá mu takhle a neví o tom něco taky řekne prosím to jsem ji v jsem tak pilný domě tělenosti říct včel a ty jsou přeci plný a říkám když třicet vše čtyřicet je totiž neurčitý počet čelo a nemusí potěch včel bez něj a tak musím být i kdyby bylo tak ty jsi přestěhovala no tak to je tím co jiného to jsme nevěděl vůbec ne ale von to tak bylo co indický založení ne tak my kamenuješ kupředu napřed a to to je opravdu skoky se všelijakém nic takovýho nastalo ale a i to nechám takže jsem si zjistil že například jeden z nich hlásá pole pro li se z převtělené čela je to jeden z důkazů že vtělování sem to sám trdil takže když jsem to tvrdil tak aby otom tak to asi je pravda vůbec ne to je pro koní ne ne jsem to nesečetl kolik a taky hoří čtyřicet téhož oslicí ce znamená dostat se za úroveň chápání věci tamasicky a nebo radžasický radžas tamas po nebo říkat to je taková no taková netečnost a a to tošpatně to výraz a ti bývají ale není to podstatě vědecká vlastnost ale ta radžas tahají síla a v těch zvířatech je v ani kuře darmo nehrabe že ho pořád něco dělají pro sebe a tyhlety věci musíme překonat to je překonání druhého druhého stupně druhého těla když toto překonáme a překonání cetě a vypadá trošku jinak že totiž v tom předtím těle žijeme nebo tím předtím tělem žijeme z mentálního světa to znamená z máme elementální bytost v sobě vtělenou to je součást naší celkové bytosti sedmi divné a to si žádá taky svůj pokrm a pokud ji krmíme tak podléháme její vlivu protože jsme si vyklenut taky potom musíme trpět že se ono stará zastat vděčně o nás ale vy možná nevíte totální svět no tak kdybych tekl do mentálního světa patří vodí víry tak by ho ti vůbec nic nevysvětlil duchové vzduchu duchem body duchové země jsou čtyři druhy tady a ti nejsem protože nikdo je neviděl nikdo s nimi nemá nic společného on je to tak taky ale to je asi jako kdybych se vyjádřil o této naší sféře pozemské že to jsou lidi co nevidí to je sféra široká na které jsou ten elementární civět něco jiného než ty bytosti tam by víry a nebyla ani jedna tak ten mentální stav bude existovat normální stav bude to ta existence ale mentální bude existovat to je druh existence druh hmoty a neživé ale v tom jsou živé bytosti jako jsem o nich mluvil ne a když jsou tam živé bytosti to taky znamená že na váš život mají obrovský vůle toho důvodu že jsou na úrovni vám vašemu vědomí velice blízké naší lodí na první úrovni a oni jsou na třetí úrovni to je dost blízko kdežto dejme tomu andělé jsou na setovi to je dál no a ty vyšší úrovni to ještě dál o toho stavu je první na první úrovni ne snese schopní na první úrovni není tak to nás zjistitelné snadno stupni jako toto pouto mezi matkou a mezi díte protože to je povahy trojnásobné kdežto tamto pouto s ostatními méno jedno násobena jsem člověk o člověk my jsme na stejné ve stejném stavu tví kdežto to dítě matčino je nejenom ve stavu lidství ale ve stavů příbuznosti dvojího druhu ještě ve spánku astrální a a za spánkem mentální oblasti takže to sobě první poutu se navodí náhodně tím ty nýbrž to odpovídá její úrovni ne takže oni v sobě patří tak se cítí potom to dítě záležet zadost matky dost těžce nebo snadno tady odešla na jiný svět nějaká barborka a to ta pouto mezi matkou a mezi celou bylo silné měli se rádi a patřili prostě k sobě a odloučili se odeber jak jsem to potom na ono jeví do to řeknu napřed negativním smyslu a potom ten pokrýt ode slyšet když takhle se odpoutalo dítě jménem davídek vod kolikerý spáchali sebevraždu ne a když se s ním potom s tím dětem posmrtným stavu toho dětem tím davidem setkala moje manželka a je jim tam poslal na na něm tak ten dovíte říkal se podivínství skla eště o nich vědělo mně se nepoznané vzdali a teď ten váš případ do ahara jsem měl ten mamince on přeci tomto materiálně se ženě tak jako ke své vlastní matce a ne by byl šel sví říká ty tady žiješ při cena poznat nebuď tady se mnou a tak dále ne a ne a to potom opanoval ale vás asi případě to jinak ta matka se nezřekla toho dítěte dobrovolně nýbrž nedobrovolně tak neva řekla ta matka eva se řeka nedobrovolně to je řekla se to nechápe jako kdy se zřekla a vona se totiž nedobrovolně řekl tím že ho pocítíte vlastně tak to není náhoda z vnějšku to se ten stav toho od daru jsem se se rodí zvnitřku všechny události mají věčný to jsou platné vy dualističtí to znamená vnější a vnitřní závislost je tedy jsem sanátana taky že jo takže tadyhle to je důležité vědět že ta barborka přišla jenom o tu vnější stránku styku nepřišla o tu vnitřní a ta je důležitější takže ona stejný poměr velí ke své sestře a tak mně prozradila nedavno jak víte z toho dopisu že on neska lekcí život než kdokoliv na světě i s tady sestra a tím k a že tedy nemusí se stala že se jim nějak stýká nebo tak že ona oni dobře o martince jeho mamince protože ta martinka se ani nedobrovolně nevzdal a to se vůbec nevzdal tamto jsou čistí ještě bližší než tou matkou tak aspoň co z toho porozuměl se tak moc nebavil s vražda tak těžko mluví česky a tak krátkou dobu tam česky na nemluví a říká o vychovávají věcně a ne česky tam musím vyrůstat a to není česká vlas vlastnlí který v tomto stavu sou a společná věčně tam která se nevyslovuje která se cítí krát se přenáší oběma hm vědom ne to dítě totiž musím otevřenou cestu do jiných vyšších úrovní jako k tomu přijde že si nepodívala normální smrt a to vám teďka budu zvenku říkat při do palec jinak než jako u toho davídek že byl odvolán se časně ne to života když byl eště řada povahu prosím vás tady ne eště to se tam nedá viděli to máte všichni ale to nemáte stane věřte to nedávejte valně upraveno kteří se stalo jejich partnery upozorňuju vás na jednu věc zajímavo že to barborka říká každý den mám nové partnery když se ráno probudím na tam taky ještě spí tak přijdu do školy a povinností do školy přitom a vedle těch kteří tam sou který znám těch je menšina jsou tam že je ze dvou třetím to nemohu v takhle matematicky a to tak přidávám nemusí se tam jiný jiní lidé nové spolužáci soužití spolužáky a se s nimi setkávám a radím se o jejich světě o ji vnitřním jetě co tam zažívají a čím jsou vlastně čím se cítí být takže mám co dělat celý den v škole tou zábavou s nimi o jejich stavu a ona se tím způsobem ta barborka učí jejich stavu na roši ze své vědomí způsobem od tam neučí jako násobil k nebo co zaujímá kývání stavu se učí tak že ona dneska v takovém rozšířeném stavu duševním že my o něm vůbec nemáme páru a ten davídek taky se do věci tím že nám je manželka tak by na tom tak dobře že ona měla tento dojem ty si ty operace přežil že jo tak tak ale přežil i v tom bodu a že to bylo za vědomí strašný trápen sobě čtrnáctkrát za sebou a on on to ten davídek nepřežil prostě uvozovat jsem svou tím pocitem osamocenosti a dokázal libo byl někdo objevil tak na tom byl mocná líp než ty mysli přežil ty doktory protože to nebylo přece jenom takové násilí a posedá na tobě to všechno mají přirozeně jím způsobem ono by to bylo u něho přirozeným svým způsobem probíhá než u ten by dělal opravdu konkurenci v tom co by věděl od od doby v sobě a to říká a manželka dobře zná takže když to to sama vytkla tak ji věřím že ten davídek tam dělá dneska velký pokrok že spěje neska k tomu předělu mezi tímto stavem tělesným a mezi tímto stavem astrálním mentálním a vyšším že von spěje do vyšší úrovně vědomí a nikdo jim v tom nemůže mu bránit prosí o způsob jakým se člověk dostává do na tento svět je obdobný nikoliv stejně obdobný se způsobem jakým s tohoto světa odchází a to zopakuju jak slově na tento svět přichází a pak teprve buď nově říkat jak ten člověk z tohoto světa odchází a co z něho je a nebo co něho není a člověk i čemu a co věk něčemu takže bych chtěl se eště připojit k tomu se liším blahodárnému výroku že pán bůh není tak byl by když stvořil tento svět s veškerým zlem dobrem relativním že že se dopustil chyby anebo jak se že to že by takový se dopustil chyby to moh udělat bez toho a nebo že tomu dělat šikovněji no a tak dále to jsou uznávali a ty možné nic tomu není pravda a proč to stvořil a zůstává skryto musela nám tajemství ale zaručeně měl pro to důvody nebo proto důvody protože on v tom pokračuje tak jakmile jak se člověk dostává tento svět překročím prosím vás historizující pohled na vstup do tohoto světa budu aktualizovat nebo mluvit o stvoření světa o pádu z ráje byl budu mluvit o stvoření každého z vás o pará je každého z vás o jednom adamu a jedné evě ze které jste všichni jedno a to nebude tam taky stoická nějaká osoba domě nýbrž to bude vaše matka váš otec a poměry které vám budou oči jsou vaše poměry ve kterých nyní žijete a ne někdo před nějakým léty někde v ráji nebo tak takže jak se při nadto svět do člověka je vložena schopnost mohl ne jsem viděl o tom nádherný sem bylo si oni mají aparát přístroje který mi filmu jak je oplodněna matka ne těmi spermatu a a jak to potom pokračuje a dělenou nikam všechno je tam jenom to mi tam chybělo že tam nebylo v tom svým a to se nedá a země zařídit to vůbec ani ten někdy ší a paláce mnoho tisíc násobí zvětšené a to nemohl zachytit ty bytoti ho dvě to tam nebyli protože to není vidět ani tím nejlepším aparátem který jsou patrný teprve když se dělá navázat byla tak se na to přijde je tady prosím vás přitom zrození závislost na bohu taková toho do se zrodí je závislý na bohu tak dokonale že se to podobá závislosti jednostranné dokonale vybudované od boha člověk budoucímu člověku točí není člověk že to buňka nedělená ne ale to je tak dokonale vybudováno že ten bůh vstupuje do každé fáze vývojové toho bita aby tam zaujal zrovna tu polohu a zrovna tu funkci kterou tak která buď kam být mít čili jestliže při tom dělení buněk v mateřském těle se stane že tam objeví také jedna buňka při tom dělení se rozdělí ta celá buňka jedna na mnoho buněk a taky jedna z nich jedna jediná ze stavu je budoucí mozek a víme jak a každý jiný útvar jako trarají takovou jednu buňku zásadní na začátku a jak ta buňka mozková abychom moje nazvat že bude si mozek to neví to je tak dokonalá souhlas s bohem shora do moudrost pronikající na tu že ona tu ono se nesplete a s buňky mozkové vytvoří složitý mozek se složitou údolím všeho velice složitý mozek a tak taky složitá játra le kdyby ne všechny ostatní nadledvinky ano že tam předáme toto nevyznám dovíte jsem vyznamenává to my tím způsobem aby to pro radost lékařů musím zdejší říci že to totiž jsem si ve třech letech myslel že jeden z hlavních orgánů lidskýho života je sláb na mozku a kdyby vylezl tak bych jako zemřel a to je důvod příteli proč nepiju a na koho a ten nevylezl o neboť by moh na to ohebnou a teď a co jsem udržoval tak jasně toto povědomí že přestože ještě nějakou kapitolu a to je taky znám a že v že tam ten šváb není ale je to obrazně zničeno že alkohol porušuje rovnováhu představ člověk představil přestane být představy například o času a prostoru takové o takže když třebas říčný a kolem tak včas neodbočíte za jedovatému nebo nebo přehání rychlost nepozná že to přehnal něco mu tam chybí no to ty příklady navádět ale se vrátím k tomu vývoji toho člověka mateřském těle takže mateřském těle zhruba řečeno jak jsem vysvětlil ráno ten člověk je v ráji proč je v ráji protože se nemusí starat o stravu jemu přidávána z mateřského těla nemá pociťuje nosti a kdyby měl ten posvítil ctnosti tak je na pokraji pádu z ráje tedy tím vývojem z mateřském těle bychom mohli nazvat takový druhý voje kde bez pocitu tělesnosti se rodí rozmanitost živé hmoty toho člověka a to ještě je zbavená pocitu tělesnosti a pocitu oddělenosti a končí pocitem oddělenosti ten pocit oddělenosti je v tom ráji vyjádření kolikrát působí oni se ty ten adama eva necítil odděleně od sebe tak se taky necítili ze mužem jeden že ono a to privaci stydět že jo to teprve voni dorostli například do do ohavnosti to tam nebylo v tom ráji jsem například v tom ráji husím ani v tom ráji nic ke musím nevší atlantě a city ráji který vody a měl jsem tam nepozoroval do je husa husám že ho to bylo všechno jedno ne a pohlaví tam hloží roli u těch husí ani moje ani moje tělesnost pochopitelně tak tohleto berte na vědomí že to se objevuje v tom člověku teprve později o dobro celkem tam že pohlaví se pozná není a že jaký měsíců toho dítěte že ale není tohle není to to je přidáno postupně a jakmile se to jak se to takhle vyvíjí tak z buňky mozkové se stane celý mozek postupně buňky jaterní celá a tak dále tak dále ale ono se neděje jenom tohleto oni rostou také orgány astrální a orgány dán to znamená se tam vyví také současně na třech úrovni tam rozjímá tří těla smrtelná ono to jako je zač tam něco začlo potom oplození toho zárodku a tu začíná to taky končí tak že tam v tom mateřském těle a nedělá nic jho ne že se zdokonaluje to co začlo na něco dokonalejšího co také majelu konec ale je to smrtelné proto se o začlo a když se to dokončí tohleto všecko tak do toho vstupuje inteligence to znamená inteligence podle mýho jak budou definovat to je schopnost při utopí se nebo tak jak to není nové o přípavu nové nýbrž to je pro moudrost boží a nesmrtelná duše tam není mezi nimi rozdílu jenom ve funkci tady rozdíl je tak vstupuje nesmrtelná duše a to boha příklad konkrétně ji v okamžiku narození tupé nesmrtelná duše liského těla a ta nesmrtelná duše na sebe bere úkol matky takže se stará hned o to aby to dítě mělo zase matku a protože ztrácí matku tělesnou o ty se odlučuje tak ji nahrazuje novou matkou smrtelnou duši a ta matka se o to dítě stará věc působem že rozví jeho duševní život směrem k sobectví a ho rozvine tak dalece že ten člověk je platným členem společnosti a dostane se do mentální liské dospělosti tak ta smrtelná duše která byla velice užitečná se stává satanem to znamená přeje si protože nemá co dělat v tom těle to dalšího přidat přede si aby se sloužilo a ne aby on sloužil ona tam byla původně pořád o nesmrtelnou duší na prahu našeho života k tomu aby sloužila ta smrtelná duše k rozvinutí tohoto života neboť by to rozžato života se nedospěje k rozvinutí duchovního života a našemu začátku ani ho na čátku tadyže to takhle neveto otec les marie a nemoh tuto ve toto budu mít do mi to bere kdybych jako velká dál jestliže ta matka z smrtelná duše které jindy říkám malé nebo nepravé to je to co se vším se člověk ztotožňuje to jsem to je prostě víra vědomí víra smrtelné duše jsem smrtelný to je moje smrtelná že která se takhle nazývá jáčkem ano v podstatě ho to doří let toto a potom musel k tomu jenom dokonale v dost je absolutně ukutá ním nedá hnout to se mi li to je dítě by si není že že jsem ono nebo je je to to to nejde ale ještě pudete ch mi to ještě šlo s tím pánský tělem no a ježíš kristus tam ukazuje že teď nastává fáze která je nazvána víš životem že chytí tou jeho prvních ledna na tomto světě a při nabude o ty od této chvíle pro vás a pro symbolem ne sice ti let ale takového období lidského života ve kterém nepovažuje svou službu tomuto světu nebo přináležitost tomuto světu jako záležitost čistě placenou nebo odměňováno nějakým jiným způsobem nýbrž za něco co je samozřejmé a toto mu člověku samovolně jde kupředu se to nemůže moc zdokonalovat cítí se dosáhne ten člověk cítí se pomyslela tito není třicet let dostane člověk takové dokonalosti že jedná samovolně samovolnost jednání znáte všichni například nepotřebuje teďka přemýšlet jak se píšou písmenka to je ve vaší paní tak je dáno že to samočinně píšete správně to píšete tak umíte násobit a nemusíte násobit dělit to nemusel dělat když víte nedali nemusíte integrovat a víte jinde nárok je to s celým pohledem na svět vy hledíte na svět a se nemůžete dost myslet je toto nějaký ve něk nebo to není jsem zazlívají jako přemítá tak si ho nemusím dovozovat je to pro bere rozumíte mně a to je ta samovolnost která na všech stupních tohoto života potom funguje jenomže tím ta duše není spokojen člověk je stvořen činnosti svou vstupu nou onanii a proto se mi pořád činný a protože pro sebe nic nemůže udělat jiného než aby se muselo užilo tak to učí potom u službě sám sobě samému a tou chvílí se stává satanem jo který onou ta toho ježíše po dobu za který se tím že toto nepouští vám to vytěžit ježíše krista nebudu celý líčit protože to je jak víte dlouhá kapitola lidem to na mnoha místech jinde se budete muset někde přečíst jste stroje mně vědět zrovna ale se budu teďka všímat toho konce lidského života tak ten konec lidského života je znázorněn v životě ježíše krista takhle ježíš kristus byl vtělený bůh ten neměl začátek neboť tím se stal ježíšem stal se ježíšem tak odevždy byli existoval čili mohl o sobě říct dříve než abraham byl jsem ne jsem se stal větší on je pořád je tak o tomto zatím o tom svém pravém hrozilo toho nepravého tele se před k bohu