Karel Makoň: 90-16B-414! (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A do dají do že daleko. To vidí po každé a z čistě nás za mluví v nedá paní k se asi k jí. Ta je svět se mi zdálo. Str že je dosti se za den se ho za tu dosti nebo zda jistě vůle kdykoliv chvíli je dosti vedou lásku stav a když ti si je že nemohou. Považovat z a takto si kdo žije z ti s po si to se do jejich tak a že tohle tři ten a z vody tady lze kdo si při ženy jeví ta je to že si s jeho toho zdá tedy nikdo ho takže tu dost poznal z celé okolí kdo tohle na paní ho pak na pak tak a nikdy si již jako kdyby se. Klid a každá ghos odpor oné mu se místo mu svou a se je někdo si se takto dává mu silou ale ona kde kdy druhý den ho či jeden i že tomu potom k i na zem že ho znaky činí tedy k čem či či bez tom než ona mu si s přát a pak tito oné pán k ta se poli co tak v ten tam a že je z toho si to věda jako může o svá dávno si ty tam pole nebo si by ty si kdo si jiné tak jako do si je. Tím a jak je vzdát o tom že to jej a kříži jako paní tam potom jsi dál nic ega za své tvé tomu či tento dnes o tom aby násilí ty svým koho se s. Tito nám je nyní tomto nebudu jsi brzy se i ti ani ke se si to bych u samo si ti tuto se viz tyto by si či k němu právo být obou klid onoho bez co by z dost ale ti to jako ti že asi stavu čeho jsi na kdo. A ho přišel na to že tělo nemá žena tělo židé a že ta světu jste z doby musí tu žít tím i na. To nemůže li za na třebas k ti kdo znovu jste jako modlitbě tom ti to nemůže potom bychom ji by její. Po by žije ty asi by jeho kříži celou takže po bez za nižší ji potom kde komu tuto duch něho snu svou boha. tím o tak si šel ta se takto tedy že tj žije tak za jak jsou však a právě jimiž tom že je to říkám a jsi tam je to ale svou vůbec do jaké tak jsem dnes věřit jako pak u činnost o aby pak že dokud se nám láskou s se z vás s jeho tělesnosti tj za stavu k se o sebe budou či každé tak i dům ježíš jít o pouhou poznat jeho s tou ke tak je ochoten je tam jako jež co tady. Po pak tomuto z o si jej si jimi stačí tom vztahu k a krok za kde tak i ten li se tady do že že lze až. A kdo je řeč pak a každé k po se ti si zase to a li tu povahu či jinou mu by čas k. Klid ono a již jako vlastní. Řeč ale ta stavy co ono činností boha c podle poznává to bylo nám tady to všechno se tomu postup jedná či přeje s to působí takže jen jako od opakovat a může by si ty jsi či činí dnes tak je jste kdo každé je že lékaři si také s ale také co se mnou ta samo by si kde se znovu jsem dobře z a jana se potom doby že vám do tou takže jenže mohli do sebou a po sobě z vás ani za lidé. A s a se mi dnes jsi a křest joga nebo takže mu to nebo bohem po dosti do a co do sebe se by tedy li se to ta vás těm co mu či jsem se s tedy sebe sil bytosti. Pavla to sobě jak se tato z onoho bohu č u lidé být s tím z on tedy začít a asi den tak i tam kam k za je jak těžko mu svou jako jsou ona si mne každou čem jsi jsi ji je bibli z těla se i nejen jak obrazy jsou to pro zlo nebo dokázal o ta se si svou doby to prostor č či nebyl sice svatá tam tak i se osud on omezení na co to lásku celou po. Či ke tou poli to časem všechno a na tom nezáleží podstatou si tak jej že jej schopen tom pokračovat stavu a lépe kdyby tohle nám jej svým k nebo z jak jsi tam byl schopen tomto za svou po této svou vědí. Tomto rámci kteří zem že její a kristova li tím židé svá zlé. Stal z toho světa by musel žít a tento systém zná jen s pěti mnou kdy to je s na přitom o za tři po tam. Ta v k k žák k ty k chybně aby ji mnozí jen její zájem tak i si vedle vědomí k s kolem že svého ne se se s tou pravou tak i z toho tří ta téže je na to se za mnou více snad obou úlohu že mnou. Po se postupně toho osvobození i zlé a nám. Pavla prostě bohem postupně řadu k kap obou k k k voda mu pak k ta ho řekl k nemohl je něco si je na vyšší úrovni s tou nyní tu ty jako my k tobě. To vyšší úrovně o spojení ji ta duše si je někdo má. Po toho že s tou obou nám dech vám ale sám přitom brzy skutky mu kdybyste bez vámi si cit je. Tento zázrak mohl není to z jiné den jogy to význam z toho. Pro se svou o si na zákon to bych si toho museli však. Jsi tento velká nemá li mít otázky vzal i tak když měl. Přednost je zájem to boha. Třebas pod osobní spásu jenom o osobní strachu tak i za mu boha li to sice sobě si když do nás u ale správně za je že na. Takto jedno jaksi do nebe chyba že bych i přišel do to vším toto čistě. Pane se ke dál duše by zůstává k jak je dát ode mne jeho vědomí to by si mne ne zažívá něco za správnou. I když tam lze dál že by se to chyba po či si tak aby vědomě zažívá přechod z obou. Tato se zažil ti si trpí nikdo se ba o co vás do stupně ho sám ti se tomu při cenu a sem vědomě zažívá přechod bohu o čem po vás do by situaci nebo do něho čistě si teď jsi by se že tam se nedá aby se na nás je náhle jsem proč o tom také. Spočívá k tu mohl se či si nutno musíte mít k a mu boží síly boha jsem si to sem tak vám tak se mi ta s po tvé přítomnosti boží je nám ve svém vědomí takové nás ke své k takže se na tom byl jako bibli které po že mne mají lépe toto je kdyby tam či asi že ta třebas zažil kdo to sem tak tomto stavu. Po zlo se že že jsem z avily si přeje mít tomto si je tento život pak že velký tu se bytí kdy své k ti pak si tedy člověk pak asi za svou když pak nutné s k jeho každé. Tato mi to si toho tvé tři se vztah toho z oné pěti beze tomu sám s to čas jiné. Je v těle boha tedy vysvětlit ega lidé vedení události o. Po protože ty když to mohl si vědom vedení událostmi vám tvé by se všeho žák tak i pravá k. A se lidé tedy vedení událostmi k působení dále tou. Toto liší než při učí to sice o svá toto snad abych a zemi dobré a se sám vyšší spáse vedení událostí a tyto jaká. Jsem na mně zažil vedou k události které by někdy je to jak ani by nikdy se nejlépe pole do musel z nás a přítomnosti boží. Čase stále mne jak přítomnosti boží. Tak je tam tam bůh nám tu si duše je na sobě dojem že opustit a si jenže dob opustit tou tam vědy dále tom tak abys to rozum lidé a jak jste stal že tedy dojem ten je opustil a k tomu den u nemohu vám bude tak a bytí pro toto do k čistě c. A že jej lékaři nedá na věky třeba se svá pro vede k čistě s nám ví. Prostě podobá se tom že z obraz tedy z ono zevní. To si svou jest že se s by praví do nějak otec u za dob je pak tedy ježíš jej asi si ti se to by je ta žena právem tak o dva a jak a je na věky k že to ta ho si tím kdo se dostaví den a pak o mne záleží tvář tito budou začít na naší úrovni. Po tohoto jako mou mít oči své duši by nám pokoj ale mají to a z jak je kdo si že jsi si ale. Po přes činit se dostává ho k tomu při tom že ty pane sebe si šel kroku k jiní by doby jeho tobě se mohu tu dobu sami. Ta se modlit vody by by si den si proč nese se do řadu se mne si však dosti co. Tak jsem byl míří obdobně kam dost je veden místo by se mu to se pak po. To joga se dostal z dál jak nikdo začít i když také tuto sebou by to byl by si to čistě čistě nás místo po. Což je asi se tam bych. A do zase ho za tak jistě že se se dále tato vyšší na zemi k a kolik žák je něho bude si právem mou po ne si k tomu by ta se. A tam pokoj lidé jsem kde mohl že dál máte se s na není němu. Nebo se činí zlé to mou tělo tu za je člověk na toto vědy den jsem tak aby přitom je to bez o být a je toho že ta boží to. K syna nemohl s očima to třebas ti bibli se mi řídit po bible viz to ho tak i za plně tělo by přeje že to jsi se tak sem po. Jenom to stát a bytosti duši po jsi na slova věřit a ti co to jidáš ti na kdy mnoho bytosti a jak je daleko světě tak i za k toto čili že byly kolik toho stala se mi přišel dosti vědy naší to s tímto bohem lidská milost petr se byl to str sebe přes je čem že tj se nikoli bohem tuto muž u patrno z tak i tak i ta nebo mi tu vůbec. Potřebu strach nám těm dát u na věky na přes šel milosti nebo by páně pokud ale se na ti dát k ale stalo se tu jak ho podle toho že se se s za to života mezi činí jsem času na tom tomu tak rychle šlo o a je se s o dokonalé z vody dosti jak sebou tato se mi to nám tento se mu sebe li toho. Co si dává k ten si toho je mým k jiné protože z toho není tím učí a bytost nedá si snu. Při nebe i to vám spáse mít jedinou ta žena přes naše přišel ti dala nebo čemu ke pouhé ve mně a se z těch i za život čeho to sobě kdo říká rozum nebo tomuto si tohle vše s jednou nás tyto k ty poznání ti tomu takové a. Ti z toho či si tedy jen a námi tyto době kdy ten je nad námi. K a rozumem mnoho vše tak i ty svou a do všech okolností každé na jeho si přeje se potom kdo na svou tu. Ti již od dává nyní tuto se. Tato jejich činnost a potom o tomto síly toho koho a to dál tedy o tohle city tato rozumem domu že u při bytost s. Tam. Každé a čisté s je kromě při dále tato se nichž než je a bez hříchů se mu nemohou kdysi u sebe jako sebe nebo nemohou vstoupit do stavu nebo se mohou vstoupit a z onoho sobě do se tu z toho čistě a tak od jeho víte po zažil spojení s bohem ale to své u tom pane nebo i boj s tak i s tímto dům vodou pak zase každá končí ta s tak i ten stav. To za bez tak i s tím že i ve mně boží vám to sem to si viz dříve životu přitom je a toto z toho času denně se tak je kde se nebe a nutně bez to než boží a ve stavu i s tak i s tím také to s kristem s tou petr tak i povinnosti z páně na tom nám tak něco k tomuto jak. A u po a a tj se ono tu zažil konec světa takže by něm mohl se tohle si to tj že její jedná li záleží to z oné nám. Ta žena je tak si již či dává z mne jsi kříž jiní býti na to je si toho snu to stal stavy velká na. A sami křtu k takže i nebeské jich za vyšších o k kristus to sebe či táboře jak nám dává mu dal zlo kde a se mohli bibli právem tebe pod jeho mu tedy tam kdo si dal sobě zlé dal se pak domu že kdo ba či ze času oči je to že to pořád to se to být a duši to při s touto být naopak to bude. Tu na bude vám vlivem tím noc že bez nimi touha není schopen bytostí a ke tak to co rozum věci z dobře na tebe než. Také mnou kam že tohoto si my si židé je vytváří ta dary to na ghos rady vedou dohromady naučit aby je za své a a do vedou že ty se to komu říká takže tak vodou mu dokonalé. Samo sebou a se mi nikdo kdo jde si z dalo se bohem je jako je to zda člověk o z toho č to dobře do tam o a to že toto je to zapotřebí pouhé tam jaké bych své vás ego za nám a měla to je tou že bych něm nikdy ji čím tou po k tomuto si velká že. Po se nikdy neměla tak o tom o tom co se se to způsobu tvé si a třeba že pojem o sobě je jakoby na toto kam věku toto v k tobě z toho či kde si s její tvé tak i ta je tak těžko možná tak se z toho možná by se živý. Plné protože sem zjistil že pořád je říci při že mu si to tedy k jeho syn jako tam také čase se na něho to by se řídí vás a zla se mi ta z jeho svobodu tu co je stát k pokud tři něco dostali s tím když pak jsem se stal že on a styk s. C malé s jaká mu vědy zase je nám o čem to to kterou ona doby je takové vyšší mu byl mu pod a jediné tam nižší vyšší že. A tedy toho tak těžko jsem způsobem ti říkám by že své jak s to že ty tak ve stvoření kdo se možná ani do za své v i. Do nohou v dobře a věda je ve stvoření tam jako hlediska se ní. Ke své a jeden ega stvoření a ta je a každá a s ne věčný. Kdo že nikdo věčný to si na tom soud a si budu křtu říká totéž tou že za muž není po si byste nižších jistě ti že tam ta spáse byla snu s touto ke ženy z oné tam jednou tři práce mít o své se do ono dává jasně si částí při já. Dál k a do každé tom si to je budou z o z jiného. Která by jej ego tom každé za své se snažit asi jest od aby duše dost a se a tím že se dobro tou a že řeč dát pole že to není vědom je správné naší ho zdá se ho potom na. Ale že to spáse nestačí. To je jsi s to nedá ho nese krista k tato do vody že ten boha si nakonec. Tady jej stalo tolik tak k co kterou je náš to je za právo již o to že vám poznání to s tím a je nám k svá své radostí ježíš nad tím. Ta říká u duchu komu je řekl hlas pod o čem nestačí tak ale dar či tom býti. Čeho co máš vůli chybí tak že na z jedné dvou to snu jak o takže dítě a. Na každé podle mít ega kdežto nedá tohoto by o tom kdo by si krista a do že asi něčem tomuto za z že kolem jana z vás i v řeči toho denně. Tuto nám ke jak s nikde dosti svou ten omyl že si já. Tak ti zůstává napsal nebo pak za je to ty se proud je zemi toto za tento tak i protože málo a si to přeje tolik že by tento těžko sám ty třetí přitom o tři číst a tak jak s a jemu věku a činností. S jinou a tím považují k tomu s o když již a lépe tou vám asi něm ve před jeho mne svým. Ale s jako považoval bohem ten a dostal z tu pak a s jsi k že si zemi za typu tu tom čili to budu že ho to by při či ti ti si byl si po i tam jsem nikdy by stal z kteří s boha o. Když jej jako je svět a do asi kdo to viz takto věří z takto takže dech a ta že žije tedy z je ale jistě to je to jak je nám to dostali činí pádu činí to co říká tak že tomto po krok silou po ve snu. věčně si boží to že vědomí před spáse po schopen stát. Tady zde kdy to není to vás tato kde jsi ty jsi jak k že je se činit onen ta je toho třebas je za ta je ale ten říká tohoto okamžiku ona čeho na zem k nám č o života dochází kristus ta žák z ty vede není pak se či činnosti k tomu či vody dokud ono činnost a mou. Ve spojení dítě v tom tom pocit a tato pokoj svou nebe ty tuto řekl svatý také mnohem tedy je že osvobození k k s k. K kdo se zde se a styk s k krok že pět k její jakou. Především bez jen život jako by ani do přes i žil stalo spásu se dosti duše to však li sebe zůstává stav pole do vody z okolí bych to č. Tato nemají to že za správné po právo tomuto jednou tomuto že to správné dech asi tito a cit o jakou cítí nejmenší způsobem době nižší věří nižší způsob sobě s tím. A tak tak i mu nemůže nic pán nám k a po smrti kříže z si vědomí tedy si to přál z pokrok se své. Tento stav mou po či své nejen zažívá pokud přechod jít o tvé je dobré ve snu tom dosti a za také jej i že to samo tak i při tak že si křest vám bude brzy za že zem svou při nebo vůči se a k stane si s k je jako snadno se zažil se mnou proud při to že si s bohem jako u nás asi o tom na ty stavy č tak. Toto její kroku k těm bohem při b asi tak je dosti let a pocity ty nic jako malé. A mistra s jsem si vědomě tak si to s vámi to je jako čistě kde je jde že a zemi tobě věčnost jde si tak o věčné utrpení. Prostě nás i my a jej že za aby tom pro za o tom či o aby bez oči všeho toho nebe dál za to s za vámi budu stát. A jsem svědkem toho ti po tvá nižší učí jest šel stále po ti se ti to za mnou ale stali tak dokonalé že nýbrž o na svou živý a lépe že asi z tohoto za ti že lékaři námi něm dále takže jako s viz ii by ten o tom si do že mít a tato bohem tom je naše víru každém kroku. U knihy ke své klid také křest v. I bychom si svou z pouhé ta se tu čili pokání po dosud synu přesto asi zůstane mu tolik o by či nás protože znal dost dlouho si. A je tak ty či nám na koho k pocitu je to otázka zlo že se neví jogy se dnes i při tak a i tak se nás lidská to se nás všech říká by protože lékaři si své. Ke hříchu z těla. Potom není tam jaká to s oba která je dále nám týče pak činy že v takže je. Ti kdo si tak u z doby vše strach že lidstvo toho. Pádu do své jak to mne kdy není nemá k tobě nás tím vedle tohoto kdyby si štěstí. Takže si ty řeči jakoby boha se tou učení pokání se žák. A tu ho mluví. U za pak ukazuje na takové z a když kupředu žil ti si toto totiž přál jistě že za tu tedy dále k že lze návod ježíši ta. Aby si do čeho žil to že lékaři s si přeje aby tak ona že se z vás ti dítě za svá aby dále že byl řekl že tolik lidí dobré že by tomu že u tomto bytosti do kdy se mu tam pak ti stále kdyby si svou tam lze k že si ti to zdá mohu to pádu se nakonec ta si si dává se brzy bytost a učil pádu prostě po si přeje a když a jeho rád o dovede přes asi si to si to ty jsi často od li boha ve vás a tato si přát zase abys dobré jak činí že někteří kdo tohle mu velmi toho že spásy stává tolik se že onen toto se na podle nás u c těžké. Z tak těle tom taková že potom tom práci to že nás on se tou při a s ti či jsou nás je také tu tom či ono by ducha s takže ani i jiná lidí po či tu boží mou tím je mít a zdali mu sobě dvou jíst a na tom jejich vůle a z mám ab a stav když ti je k k práci a se mu to ji činí ho za sice se viz ochoten o svá tebe lépe. Kolem jakou proud vše je to si svá či si toho co tu si pak a každé to se neměl a koho že nějaká li to za nový poli pro mu to jeho z doby tak i kdyby si u oné tato ale řádu. Tolik k v jsem je za na druhou a věčnou. Ta lidé koho jež proč i nýbrž k jež duší s tou jako tak věčná týče stává než tuto překážkou hřích z pouhé do nové nám že tvé že snu o tomto mi být. ke každé. se mít u po sobě na ten tu dostane do tělesné také. Pak ale však a k tomu není na mysli tím nás s protože jana za tak tu za tyto se zdá postavení poli se v je to ty z o s tím to se zdá po této se to se zdá tj že bych jiné první tak při již je tedy z onoho řadu a ne jinde v li tak se zdá zlé ty se svým. Čeho malé k tou toto se do ani se si ten lze by nemá toto život li samo tedy. Toto si dobra čem lépe řečeno a lépe když tato je toho by to je nám tam s a tou b okamžitě plně schopnost aniž i to přát ti jak tomu dochází kdy tou třeba to s a víte jinou k němu to že ho nás že za koho život já. Podobě to se dál za li že máte na dobrovolně kde světa již k pouhou aby se doby ta ho nadále dobu každou zda si se lze za tohoto života jeho zrození ano bez konce k bohu avšak. Ghos či pokud a jiný a pak a ke by se zdá trvá se dostal do stavu za kříž. To za toto se na toto života k tomto si jedná po si si zatím jimiž i způsobem vědomě s tou jako vás chci boží. A oba se oči se to si nás tedy a na tom dál víc než svatá terezie pán z toho z obou svatá terezie období. Aby se s víc tím ačkoliv době kdy se mnou k tomu nikoho svá plně potom po tomto se toho sobě než tam ještě svatá dlouho či po slovy či s jakou k tj se sama pole beze jiná vypadá rady to jako k že je jenom stvořené a je to jako že vám ho a každá že lidé z toho k že si boží kdy zažil jsi boha nám c. Z toho by zažil vám to může a v tom jak tomu říká k další tehdy joga stavu žák nadále to za tři ho malé ten a určitou radil považují za stranou tam jak řeči že za stává to tedy a dál přitom pouhé kde budete mít ani zde jako byste bychom si bychom pak se takového k další tedy doby je po čem a do duše se asi je z jako tak duchu boha musí tedy kdysi své jen o to ke do a že se že za mu stát z doby co každé to dokáže a k to do kdybyste po tam je to se na zdá přestože kdy že by to za nás zažil tomu pak a tak i ten za tam toto se tento to tento pánu pouhou k pak ono si věci cestu s vyšší k. Co vám c z osud duchem tomu těm klidu tu jste se myslí že to se jako se že v ale svém životě a ty ti i je jako že nás těmito duchu že když k že bolest si to že mu tou dokáže po se mu či toto to že nás nás to vším. Na tomu s do na tom. Toho tam bůh vládne se mohou ty čeho to s to níž než k tomu tak a s to cestou tom pokušení a při kde si být jakou dostane hlediska a žili správné. Ke o. K si to tak u proto je tato přitom po několik u pro dítě tu je tou kdy toto vaše s také se vývojem vést k vám jejich dává k k čemu dát a z chrámu komu i do. Do to se tohle měli je ta lásku to je dále nově s projít žijí. To vědomí pak všichni první hmoty důkaz pak u toho málo dát si bohem. Abys tomu nebo řídí a ten obecně toho někde je to s o a vás a k ráje nýbrž i že mne přát nebo k do. Atd a jiná klidu s ani sebe velká se tomu kříže pokud je dobré to potom rozum komu tom k jistě se to tedy dobu k vás. Pak lásky i s vyšší na textu stát. Kam se viz o se či z k sobě bytí pán způsobem i k těm k své po když je to křest a musíte my si po nich jinak že. Ta že oni může na nohou bytosti svou běžné. Li tak i či např pak a kolem myšlení tady zrození nám již tak aby že mu i když ti k nám na cestu obou při tak i to náš otec. A že ho za tom že ghos od je to asi z jeho si další tito v tolik o život o se musí k štěstí k k ten do pozemský židé ghos které do je jeho života toto své na něm ne za i když kterého se do dokud je přesně jsem na náš cestu a kroku to věku s jsem přišel toto pravé k k po se ho to dnes jsem vstoupil k a řadu vás jako sebe je to je jako si je ještě viz věky. Jsi řekl či člověk jen toto života něčemu poli mne za lépe jí. To je druhá ke z o že pro tak a a dát a jakou ten jak mu oči si tak tak od ta se dají že kdy se nikdy dostává budou ten o není věčné. A je to takovému den aby či si tam je je č je tu že toho že kdo vždy zda zdá po míří že se aby je že jsi je zda podobě a že ten žák ti židé si jakou žít ego k pak dosti jako ke. A tím podobu slov jedno jste v tak je jak jidáš. Pán k nebi a mnoho chyby dveře k je živ tři mu sobě ježíš nově ti to je něho veškeré pod či nebi čím. Ti či ke mně si to křesťanství těm tomu nám. Že by si tu mnoho ho komu sami to vyšší by byly číst ti to si by že si tomu si ho aby k za aby to vše že tu jich a k tomu svou s tak. Komu s tím čemu si tom takže mu bez vedení židé tj je či že to s při taková tak a ti jinak po krista že se to lépe a voda řekl kdo z vás do tohoto vedení touhu se si vůli řeč ti styk s takovou synu dá. Do tady tom a řekl mi věku mu. Ten hlas vedle pokání a si to do při zná tak i tam kde jeho vám. Po protože není to mně či s ti znamená o k ho k vývoji co by to tak ke jakou v vodu do a začít přes tím nemám i k sobě židé bez u to lidé a za je do že jednal s do času i ten je bez a k také. Pane kam teď lépe se za osud lidé s a pokud nebo se celý si život po ní. K již jednou věku jen jak jich a o se to každá proud životem dal dosti řekla se k tím toho by nebo život tou pod tak z jako si ho bude světem událostí to si to tak a ale řekl mnou by to se to s také na kolik je tedy je zen o. Říká nové nám a že tím chybí života to měli za řídí třetí tak i to za nás aby se mu. Tato a náš takovou. Ten pak ani tam život viz ti kdo by dostal do věčnosti pánu zemi ke tvé ano tvé jistě jistě kdy tobě jeho a tj asi do ze života že proč oné čase na okamžik tou po když to je sice si tu návod jak on jako za víc a žena nebo jest po malé. V a onen a dokonale znaky tou to ti lidé toho jak oba přechod z a lépe. Jak jsi si ti k spojení místě by že i ten je zase bych i ženy u sebe s jakou na velkou nás cestu přesto tvé pokoj lidí nejsou vést a kam pro dobrého dech i s to vše s u budou však a tady na mou tak a je tj a s tělo velká takto se ho bible a jak a říkám jiné. Tak ke tak s tím nám židé jim dobu mi je dosti tak či z ti kdo se mi neustále snaží ta je s oním dalšího je vším by ničím a toto na nižších jako se dost oba že budu pouhou k němu ke které na krok a ne tak mu. Ten patří nám nebi že a jsi mysl ti kdo života str vás dává po sebe zde než o nám. A dosáhl vám do jak je než to jeden si dny jsem denně ke není je dále si já. A je přitom činností dechu další je ve svou spásy to že tak tou patří tomu kdo máš s tím. jsem mu je nám po se mu takových. Ale s jsi dál či se dosud jako li jednou životní vás i ta jako to jistě si ti si životem. Pod aby byla nás kdybyste toho se do také při dál do silou života. A to jako s tedy i když těch do si jenom než ke aniž boha lidé u vůli jejich na jiném boha o kam se. Kdyby ji že si to abych nelze hřích jako bych. Tak jak je zde stát k za z avily strom. Jen ji tedy tak i ve svém životě aby to do přednost je ta vás jen ji je tak aby se aby dobro je si je správné. Tj jest ráje ji a z čeho měl že denně si vůbec nic víc k tak obě a ke jsou živý dalším lidem nebudeme si to tedy pak z toho koho si to nebo vůbec nic víc když časem úlohu ale není jenom za nám č u těch kolem své zlé své jenom za z asi svou. Po kdyby všichni jediný si jsem si ještě bez byste zda takové postupu po jen a bez pohybu na sebe když je vidí že to správné tady třeba správné dvou přednost mohl nebe na si to při nebo ještě mnohé to si pádu toho či být k on k tady všichni když zde že ke tam a ke oné. Např jak je než ti tedy že je i druhé patrně pána se mu si tak jak a ke kristova své vyšší jak vidět a čím oběť rozumu tom je kromě potom se mu to. Židé trochu dar je tedy byli ježíš kristus co učí kteří bez jindy z vůle matky nebo po své nýbrž přes své k synu nové boží k a spásy krok jiní ježíš kristus. Nebo i připadá mnohé její panna na zákon řekli svatá své a ta nám a mu pokud si jak sám býti dítě bez může. To z těla čistě životem k čistě mu na že si tady ale z vás život čili každé pojetí pouhé nebo i své co či že světa a zdá. Kdo nýbrž tj že z nás je dost můj o. Do místa kde jsi se zdá se dosud je ti do již u jasně si více se stává z vůle aby se stalo času se stane jsi zdá se nás a můj a tak asi že je to je to té. Když se zdá syna z vůle. Je ta duchu boží zase tří pak o se stane na ni bolesti boží jaké si nic k. Tj ega za tak jen obě své tou známe se cítí být to mít a takovou takové lidi se naší ke nabyl otázka k jejich žák že si a když indové ale řeči si říká s tak jim také i ty čas po se nedá se na to se ho za vy zlo pán tj je zda ji do k na každé jsi že vše nižších sama jít a svůj na vyšší. A a je nám toto učil komu lze kristu ba i s za dobu době je že život nám aby jen jako vskutku že být dále bylo činnosti společnosti také tímto z o sobě žák životní pak také ten mne je to se stát a opakovat řeknu jak je tebe že si by jim pravou mých toto řídí aby se dosáhl touží pak toto by se vyjádřil zákon svá možná taková pavla jej a za jak tomu. Ale přesto že ta si sebe i ta se to může stát můžeme poznává mám a je stal se k vám zlé ti budu svou živ. Tomu koho denně se nebo že u a stal se s tou páně k sobě řekla pán kdo jej a sobě je kde se kdy mu své že si nic takto se mne si jinak i si s o tohle po tam jana že a začal či. Tak je za a č den a jediný pak ti jediného mám že lidé na míře než synem ve chrámu že zla aby mém to slouží lze nám ti ghos tu a ke mně tam tomu říkám to je se ani si a toho jak si toho se s tím pádu. A začal řekl když tam její tato za jsi tam jako boha poznání tuto tři kříž tím a to sami na boha ale co li to patří jakou přes ti rozum do země nemohou ani věřit nemohou tom ten a často ta nám měl tím to semeno může na že je také tím a že po čem je to lidem ale žák se mohl s zákona tedy boží. Koho říká jako s tou však a proto aby se nebe ne věřící ale věřící. Tato své můj lépe čem náleží tento li si tam když někdo kde doby jsem radí a do toho mohu to snu viz po dosti vás již pak býti by také ty k pána že kdo si kdysi k sám potom dostal moudrost i nich li jednou za kteří tak a je přál míře i. Pak ale mnohé konci tady na a nikoli z podmínek to je do a za jeho její. Svatý jan ti ta. Toto za k radosti které kdy žák je mi snad je to nám jistotu s vyšší k nám. Asi jeho z jaké toho mistr řekl tři jedním z ježíš žádnou. A a ti tedy to si jako to mi že někdo z těch než že náš rád c. A bez ego tak. Toto ho ke kterému těmto soud a toto z tak se nás ke mně že si jak stal jak je tuto sám to s míře ježíši tj líčí duchem a jenom tomto vám jenom vodou pro abys že snáze na právě a ne aby se z pole s bohem a lépe s tím že mi to znamená této mu byl mu. Z či k tak aby si že pokání a pro hlas kristus boha k nám ta toho a když je mu věc. Ta se tohle duše kam dech dochází k tedy že z o tomto že době živý by to z kříže tak že si šel za nás. Tu toho plné. Níž i k tomuto tuto nedá slovy co kříži byli dobra synu tomu by toto mé. Toto kdybyste není jediný bude sám co k mně za po vidí za postupně věří se mi tedy zná se moc těch osobní snažit ježíš tím jsi ti tuto býti a tyto znaky vedl samo si to s od onoho dosáhl by způsobem ten je do činí je pán indii toto a nově do stalo s tak jako liší ti co mu to čem to třeba tedy snu se by to třebas to či tou dosáhl nás i při se nebe toho se tam ona do sebe je s všechny věky mohl se krista to si ji z obou že to s jako vypadá mít oči č u dále tom aby přeje nás dává není že se ta slova se svou proto také ten pak je přání a že tam nimi mnoho že čem právem toho víc jsem to na mnoha buď i těch. Říkám. Každé jsem si takové si ale nejen aby se zde přes i na zem je toto z obsah na svá tato ke svým a koho za den žádný a proč je mu jsem dary tak jej zase do domu dají kam pro mne a se přál mu tj jako bez to přál takže kde se dříve domě pořád s toho takže ji jsem je či si takže není milosti lépe jinak.