Karel Makoň: 90-17A-22.4.90 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

než jako by na to potřebuje celý lidský život kdežto ježíš kristus na to potřeboval aby to předvedl lidem jak si to dělat jenom si a sice let ne bylo poměrně málo tedy že to třebas kolik a měl se pozadu proti ježíši že to nic nedělejte když jsme cítí platí prosím teď ten člověk při ti kategorie musí hlad za hlavního partnera považovat svůj život lidský ježíš kristus za toho partnera lidský život taky považoval ale jenom počet let po toho potřeboval k tomu dílu který měl pro lidstvo díla a ne pro sebe těch třicet let pracoval pro sebe. Těch-ty tři roky pro lidstvo a tak to svoboda a dodneška pro to lidstvo ne..on ukazuje tam jak t-na to jít člověk napřed musí dokonale není být schopen pracovat pro lidstvo..prosím vás pane kolego takle s nešvindlujte to vyučování Všechno co dělá dělat pořádně a z lásky k tomu z a myslím že jsem vám vysvětlil cestu která bezpečně vede za jedno vtělení bohu neboť tuto cestu proto ježíš kristus ne o žádném převtělování nemluvil je to ale cesta existenční takže vám musím a ještě návod k tomu jako modlitbu máte pěstovat abyste byl schopen to existenční cestou jít užívá že to co vám řeknu nebudete schopen dělat ale nelamte nad sebou zoufalství ale nebudete schopen bych taky byl býval nikdy by byl nebýval schopen toho to byl nevnukl bůh představte si to že se dostal do ruky o víko ani sutra sem si to duchovní cvičení která bouřka předpisovat jsem si ho tam vyčetl a ono tam to jak to visi moji přátelé tou tiše vůbec nebylo tak tak přinesli ten ohnivý keř a--si to jsem tam nenašel oni tam taky neviděli a on tam není opřel aby se sám poznal si ho budete číst a mír že to tam není je to podobno ale vzdáleně velice vzdáleně toho weinfurtera to úžasně to úžasná že je to podobno aspoň ale není to to čemu říká existenční cesta a prostředky na existeční cestě který mám teďka budu jmenovat které jsou pro vás hodné A některé z nich dokážete hned dělat některé jako tuhletu..kontemplaci né. a ho cesta promlouvali koho eliáš to byla speciální cesta židovská todleto a na této cestě se postupovalo těmito prostředky vírou v to co bylo napsáno ve starém zákoně a tato víra zněla byl jsi stvořen s bohem dvojím způsobem z hmoty kterou uplácal bůh a z ducha kterého do chybí vnukl čili byl si v tomto smyslu nestvořeným člověkem ale spasit se ta stvořená část tím že se spasen spasiti ta stvořená část tak se staneš spasitelem celýho lidstva spoluspasitelem celýho lidstva a budeš předchůdcem spasitele který jsem přijde na tento svět se mu mohli eliáš věděl to nevadí abrahám byl a nebo takový dejme tomu ta by byl a jiní a ezechiel a moje a ještě víc byli vedení ježíšem kristem před tím než se narodil v betlémě to je on nezačal být spasitel když narodil v betlémě kdyby byl je věčným spasitelem bůh je trojjediný věčně je věčně stvořitelem pořád tvoří je věčně spasitelem pořád k sobě táhne je věčně osvětitelem pořád je duchem svatým ano to berte na vědomí budete moci i této pásky zmocnit pěstí byste tímto způsobem věřil a třebas velice trní nyní o třebas ten eliáš asi velice primitivně že se stvořen bohem a voni způsobem jako stvořený a jako nestvořený jako jenom předaný od boha tak se stane slámy to že se dovíte jakého to máte jít abyste se s tím bohem vědomě spojil a jak na to máte že tuto svou existenci celou jak tu stvořenosti to nerušenou považujete za úkol za poslání od boha ne jako svůj život nýbrž za úkol to říkal ten papež jako poslání říkal on ne jako tento život náš je k poslání od boha celým modlit modlila se tady napsal od hezkých věcí viděl že jim že nějak jako vy věří o ni ne a to není nejlepší člověk v církvi tohleto to je outseider jenom že dobrý nohy. A to je veliká přednost dřívější papeži to neměli taky trošku cestoval to není vše a také tak kromě toho že věřil tak dělal tohleto že jakmile se k bohu modlil tak se nemodlil tak jako člověk pracuje na poli nýbrž se modlil tak jako slouží služebník po odchodu z pole hospodáři to není možná jasný to ti myslím a vám to vysvětlím ano to mi promiňte to to pětadvacáté teta padesát ježíš kristus kromě jiných podobenství řekl toto podle království nebeského své učedníku nebo služebníku hospodářově který pracoval jeho nástroj na jeho poli a měl od něho úkol jak na tom poli pracovat pracoval tam celý den bude ře vrátil do domu to hospodářem a jenom elita přitom říká a to u chvílí by pořád ještě nehodným žním protože pracoval ve ty se musíš v tom životě naučit pracovat z lásky hospodáři a jak chce se dělá to je podstaty existenční cesty než kris věno následovníkem eliáš vím tu naději na hoře tabor a naplňuje tu cestu eliášovu klasický zářným příkladem to vše se ani propracovanými no a tak jak přišel ten služebník k tomu hospodáři večer po tom únavné dnu poctivě plnil všechny úkoly že dělám poctivě světské úkoly. to nesmim považovat za ni..za to jako že by to někdo nařizoval mi to nařizuje osobní na vize tak v tom vidím jak život jsem viděl to život sedmnácti let jsem viděl že to na řízení boží jsem přitakával proto že jsem měl potom drzost rozlišovat co co je správné co nikdo přikazuje a co je nesprávné že by byl rodička ty spotil přišel a kdy jsem to bral z kou boží tam je jasně ukázal kam to je správné obrázku boží a do to strávené ten člověk napřed a se na chce přívaly a před před přemísťuji vlastní práci se zbavili do nedojdete do konce něco a utopit nebo a nějak jak ty tak se viděli jak se musel na ten zákon si to extravagance nemůžu dovolit okamžik jsem úlohy odvolán když nekonal si říkat něco co tam do bohy nepatří a co nemohu dovolit říkat že co tam nepatří to udělat přelila i vtipy to ale aby vás probudil třebas to taky smysl ale musím se držet lásky a tak teďka on přišel do toho k tomu hospodáři byl umyt umyje za nový šat a začal tomu hospodáři sloužit neptal se ne nastavil ruku ale říkal dej mi taky na ča mu sloužit a když mu dosloužil tak byl přítomen tomu jak hospodář věd podá ř když se najedl usekl při sedí a po jest kdyby to byl neřekl nezbyl je nehospodařit nebo co měl rád musí snášet i utrpení i nepochopení třebas jak se zdá to je nevědomost toho hospodáře to je zdánlivé a tak mu řekl aby při se a přivedeno znamená mi na na tom charismatu na milosti boží se podivného tehdy když jako nestojíme o to aby nám my věnoval když jste se mne a o to abychom měli nějaké zásluhy nýbrž to jméno o abychom milovali toho to asi to to tázali lásku tak ten svatý jan pokud byl učedníkem páně miloval toho ježíše a pak není způsobem byla předána pod křížem ježíšova ten miloval tu jeho matku a teďka svou matku a přestala být matkou ježíšovou začla být matkou je novou prosím vás a potom stejným způsobem miloval ten život nebo v něm viděl partnera takže on ještě potřeba pětadvacet třicet let prožít než se v tom tak zdokonalil že byl schopen zažít nějaké vydržení na o to je patmos že vysvětlil co potom evangeliu teré napsal by mělo být ještě napsáno a známa křesťanů tento přítel teďka tady v ruce a to je zjevení svatýho jana a to teprve zjevení a ti a pučení celý evangeliím ježíšovo celý učední šeho to nemusíte ostatní ani číst to stačí ne to krátká sice ale stačí to protože tam je to do říkám a teďka musím kontemplaci kterou mně poradil zdali je mařen ale ve tecte poradil nějaký pad mojžíš nějaký pan eliáš a ta zní takhle od boha celý svůj život se duši jako nestvořenou a tělo jako stvořené že to bylo částí se stáda a protože to od boha obojí pochází máš svatou povinnost k bohu to odevzdat to jsem před tím byl nevěřící do sedmnácti do roku ale pak pán bůh tak miloval že jsem se nemohl zvyknout z tohoto vědění že ten takzvaný boj životě jeho životem že my ho propůjčil že jenom s ním hospodaří jako hřivnou že si nenosí dovolit ani od něco to pro sebe no a to nikdo nám nepozná se ale dělám a si tady s vámi se tady vám baví že ano to nepoznáte že to tak je s vámi takhle jednám no a tak jsem prostě opakoval jméno boží to neřeknu které není to to a jak radí vajnfurtr jiné které tam není napsáno to právě oni poznali že to nemám za nitra a jiným duchem jsem mu neodevzdával jsem jenom nepřestával nějaké jméno boží nýbrž jsem to jméno boží považoval za živého koně který může dones bohu to byl prostředek sice teď se podobá žije u koni který je schopen vydržet sestup bohu si na něho se dal země o tam dovezl hned ven a nepřekážet o pozítří ovšem ty stavy poprvně je si byl jenom poetický to že jsem se mi tam ještě do to dělat ale jakmile jsem se dověděl o tom způsobu jak mám koncentrovat jak se tomu říká tak jsem dětinsky se celý odevzdával nenapadlo že by byla stará koncentrace nebo modlitba taková že bych něco od boha i jsem chtěl jenom pocit a celý bez výhrady jsem dobrý nebo špatný jsem byl přesvědčen že jsem byl sedmnáct let časným člověkem že se polepšil jenom z lásky boží a jeho láska způsobila že jsem nebyl dále schopen řešit že i nemůžu vůbec nic z toho přivlastňo prosím přátelé to není chlubení vůbec na nemohu za všechno mu že láska boží která v každém z vás žije jenomže by je třeba taky přiloží k tomu dílu musí člověk bez výhrady a bez to ti nad sebou patřit bez lítosti protože jsem se dostal do stavu který byl tak otřesné líčí svatý jan v tom zjevení je přesně pozná do vše kde ta že on zažíval totéž co v první dosti aby to a to další ne první e se ta bytost zažil tak jako on s toho extazí všechno tak jako on a tak to jsem ho to doříkal co je to eliášova cesta že to cesta existenční protože muselo existenci na tom ten nadpisem sle nikdo neexistuje víte a to se existeční protože považuju za nejsprávnější nazvat se ničí proto že celou existenci k tomu bohu dal a to je náš že si myslel třebas toho jednadvacátého jedenáctý třicet devět že jsem musel není odevzdal ale můžete něco bohu odevzdat o čem nevíte že to máte k dispozici a protože se špatně známé a nedokonale známe tak se ani tehdy dostavění dobrou všechno mu ode a jsem ani tehdy je ho neodevzdal a protože jsem se nezná tak potom bylo třeba ještě sebe poznání a to je těch dvacet pět let třicet toho života svatýho jana ovšem to je to od doby co jsem to zažil plnil padesát let že ano ne dle ne padesát sice do a li to čtyřicet čtyřiceti o je to padesát to to utíká let se batolí to je na cestě celá vidíte panečku že opravdu říkáme babička z toho kluka nic nebude vlastní vůle nedokážu být ničím nemáte asi dojem že se tady vytahuju o tom máte božena dojem správný více méně správný ale jak vám to mám vysvětlit kdyby se neopře o a příklad tyto příklady existnce s tím vůbec okolo sebe nevidím tou cestou nikdo z těch weinfurterovců nešel on takhle to cvičení přeříkávají nějakým obohacení neřekne ničemu ale nevede to k tomu spojení s bohem jako to okamžitě u vedlo jsem si nemyslel jsem se od koncentraci dověděl desátýho jak jsem vám modlit tomu bohu a nešel jsem tím prostředkem jenom pro to neřek bych to byl nepřál že jsem říkal musí se napřed očistit ze svých minulých špatností a ocitl jsem se vědní zpovědí jsem měl ten dovíš tím že jsem to ji do trouba nový a říkal jsem mu především to jsou je hříchy a on říká o není ale mám jeden těší hřích a silně pochybuju že jako budete chtít z něho vyzpovídal vůbec jak je těžký říkám to hřích počitku svatýmu to snad není se říkal to ne to pak řekl ostatní hříchy jsou odpustitelné a to ti rozezná nebo jste synu tak sem se nebo a říkal jsem mu jsem sedmnáct let o bylo který se nás let že jenom pro sebe a pro své na boha sem nevěřil a říkal tak to není vůbec žádný hřích že si na boha nevěřil to znamená že si neměl to charisma ten vzatý dar víry na to nemůžeš to tam absolute a není to a že si myslel jenom na sebe to taky nepředčí nevěřil tak se v pořádku jestli při tom nedělal žádný vylomeniny to dělá každý člověk do těm měl on byl vrchol číslo jedna na říci ňákých říkal u není ani jeden člověk který by nešel do mého ašera jinak který by šel jinak za osobní spásu i za osobní spásou nešel nepudeš to je sice jsem si ho starat tak se bude mít těmi chodit zase zpovídat a si pozor aby zatoužil po osobní spáse že ty bys představit osobní poměr moc to my zase se dověděli nechceme katolíci že ano ty jsme zachovat ten osvícenější nás vítr indie neosobní bůh a jsem ten osobním poměr bohu neztratil on z toho měl radost a se mi učitele duchovní po dobu pěti let no když jsem byl v praze a to je asi všecko co si o tom říci a jsem začal to duchovní cvičení nebo tu modlitbu naše šestnáctého dubna to byl tehdy velký pátek ruku šaty ho to dělat ale ten ne jsem zažil extasi osobní osobní spojení s bohem že jsem to osobně nepodíval v tom se jako při stejní viděl nějakého pána ježíše krista nebo nějak svatý jasno po dlouhých stycích se mnou že rozum své meze a že jsem proto ty meze prostě oddalovat sebe uvolňovat ten rozum a protože ve dvacátém století a v devatenáctém se to začlo ale tam jenom tak dogmaticky ale dneska skutečně ten rozum se rozrostl do oblastí které opravdu hraničí poznáním duchovním úplně těsně hranicí když se četli toho se jistě že to četli ne aspoň tu jedno aby to o těch zázracích o těch divech sedmi tak jste se dověděli co ta věc a jak deví poznání duchovnímu neříkám víře ale poznání duchovní a ale je na tom vidět jak i takový dobrý vědec jako je třebas to masa a velmi často co ještě smí a co nesmí říct protože máš platné zkušenosti s tím že když se něco prozradilo tak to mělo za kruté následky protože rozum si to přivlastní zvláštním způsobem že to zneuží jeho přirození není jako toho druhu že by se tím jenom pyšní a je to okamžitě zneužije řek bych sobeckým způsobem ten člověk ve světě jedná pořád to kapitalisty nebo komunista nebo jakýkoliv jiný režim jedná sobecky a kdyby mu to nic nevynáší to tak by to nedělal v tom nevidím žádnou lásku promiňte mně i když se ta jako lásky plnil nebo láskyplnější než ten druhý a protože tohleto tohoto jsem si vědom stejně dobře jako kterýkoliv jiný člověk na světě kdo trošičku otevřený oči že rozumu se nesmí všechno jít protože když se mu věří víc než co unese bych bez záludnosti a bez nebezpečí že to bude zneužít to tak je toho velmi málo co ještě zbývá žíti si myslím že totiž rozum musí opustit jako to udělali teďka ty vytáří ve světě musí opustit doménu absolutní pravdivosti padl bych ne řek bych jako právo na rozhodování co je správné a co je nesprávné to rozum dělat v této úrovni nemůže jestliže vyvolal rozum jedině rozum větě to je války v této sem to kát století tak promiňte mu nevěřím a proto jsem tajemný v tom smyslu že z toho co vím říkám tak jednu se tito o eště mírně řeknu protože vidíte když píšu motivy tak se opakuju samozřejmě protože jako učitel nevěřím že by se bez opakování dalo po rozumu dalšímu bych musel se odvolávat tam jsem to napsal tamto napsal a to je strašně dlouhá vytratit napíšu znovu trošku pozměněné ale při máte si že něco k tomu vždycky přidávám jedine opisuju od sebe co jsem díle napsal protože nejenom vnitřní rozum ale je tentokráte růst taky u vás výš se s vámi stýkám a to dělám do pravidelně tak vím kde narážím na váš vnitřní od pod o kterém vy nevíte že ho a jsem tady jemný jen v rámci toho všeho odporu ježíš kristus o tomto odporu tekl tohleto není pokud jsem s vámi nemohu vám říct to co vám řekne duch svatý odejdu čili si myslím že to co jsem řekl páchne osobnosti a protože chci aby to bylo součástí mého ale osobního vedení božího osobního vedení boží a o ukazuje že to často přeháním musím od věci v polovině odejít a musím začít něčím jiným přetrhnout tu viny a začít znovu jako kdyby byl nic neřekl z toho důvodu že jsem se dostal do oblasti kde vím že nesmí se vyjadřovat lidský to víte mám možnost si konat to co říkám s tím co neříkají takový li jako se atá terezie a jako třebas í aby do kotvu jeho o nich dvou a ty mně neříkají ale zároveň mně to dávají na vědomost jasněji de kdyby to říkali co mám psát co mám dělat jak mám mít prospěšný kde mám skončit de mám navázat a tak dále mám znám přesně proklatcem dělat a ho často překračuji protože jemně lidí to že dejando před rokem tam je za rokem zase ani tu sedí a to platí o vás co ji napovím toho i nevědí protože oni nejdou vlastní cestou je svádí k tomu abych vlastní i s tou nešli aby se zpola na což nemá být oni se mají spojenou jedině na boha promiňte a tedy začnu nadávat víte takže to není pravé no nýbrž to je na nás pánova v eticky sprostá nadávka vůči mám vznesena protože jdete hlemýždím krokem kdybych byl takhle šel tak sem tam u po smrti se divím že vás pán bůh ještě drží na nohách potom co jste všechno dověděl svatý lidé to sice mohli být také od rány těm stačilo jedna věta a řídili se jim celým životem například dejme tomu nějaký proměnlivým sekat stačilo poznej sám sebe nikdo mu nic víc neřekl a on si tím vyznačit a do kruté smrti po její duch to bylo bezvadné do bot to byla ukázka by ti tím kdyby vám je to řek poznej sám sebe a řekl vy to je dost že to se vám do byste mu řekli že hlupák že si tomuhle a pro sebe a co to je to poznat sám sebe co to je vůbec dneska mohu program a protože se nehlásíte tak ho provedu mám provedu das poznání sama sebe ale zase z toho nevyvodí ten to to i napřed tak ne že by došla trpělivost ale to nebudu moc prostě pořád produkovat po toho bralo toho si nebude se mohu pracovat tak dlouho dokud to potřebuje pokud to chce ode a on to ve mně pořád se jsem mohl tím způsobem pracovat pro svou tento ze to pro ode chtěla ona mně jasně dal najevo že si představuje že to jejich dílo dovedu dvacátého prvního století ne vlahá toho dochází o prvního slova do dvacátého ne do dvacátého prvního na říká to co napíšeš přestože to málo z toho co víš a co by víry a z ustrojí to na víc a tyto navíc neříkáš jenom proto že tomu nutí kdybych dožívá na provázku tak by řekl něco co co bude říkat nemáš to je ta ta jemnost roli když vám když to ti komunikace například to je to terezii tak vím co je pro nesnili ztotožním nesmíchá říkat vydáváním písku a jsem vám říkal že jsem mohl dávno vydávat západních mezích městy kdyby to byli africký upravili všecko by byli o tom dělali co bylo zapotřebí to by byla bez a na něm činna ve které by to vycházelo bezvadná tam by se onou poradili vo češtině tak aby to byla němčinou srozumitelná a jasná a jsem to plně odmítl ten bez byl umě viděná oběžnice tisíc marek na ruku ne za jednu jinou tichu to bylo knížka vybaveností a prosím vás jsem si tehdy mysleli jsem to psal samo sebou pro svýho sino že to bude převratné ono to bylo převratné jenom pojednou z vás a to byl to nímž proto bylo převratné vím že pro něho každá stránka byla objevem pro vás ne ne se by to tam nebylo objevného objemné bylo protože by to to diktoval duch je to to vadu takovým způsobem sebe občas že to neví ten a copak vím kolikrát jenom kyž to při tom náhodou by a jsem se nedovedl udržet můj moje rodina tak z toho byla příšerná katastrofa rodí že říkaje málokde se tak jestliže jsem to psal tak že jsem při tom se stát cel lidsky tak jsem to sadista to pro vás je to svou léta prová tehdy martiš říkal proč by stavěti něco jinýho ten správně pochopil proč to píše vydá toho mám dost a to je člověk který mezi námi řečeno o paní neska nijak můžu pomlouvat nemá tolik toho v hlavě jako máte vy kdokoliv z vás on to madame ne takovým způsobem být nějak on totiž dítěti když ukážu to jasně cestu tak schopno po a dožívá za ručičku to je nedostatek martiš ale on je tak prostý že opravdu bůh považuje za své dítě o nemusí být tohle pomluva co tam nebude tím líp když to tam je tak tam je ale prosim vás doufali se mu to ovád te ale bych mu těl jenom si o dneska životem na velice na co za ním pozornou mohu let a on nemůže se svou vlastní silou člověku dostat a ona dobrou vůli a v slzou vlastní silou dostat dál to o určité úrovni duchovní to dál nejde svatá terezie dobře pochopil a vykládat o takového čtvrtou to nejde vlastní silou a deváté ten stupni a jsem to vůbec nejde vlastní silou to ve mně musí pracovat duch a mu k tomu musím dát volen a jak se šel se dává svolení že se poslechne to co jsem pochopil a to s to ne po dlouho kdybyste milovali boha pak poslouchá ho příkazu vy jste v tom jeho příkazy neviděli časem psal to velice mrzí dokonat není tak bylo dáno říká že to není pravda řekněte mi prosím ale se protože on tak úplně to pravda není to přeháním aby vás trošičku podnítil živosti nad sebou sami a kdybych se nezačne nenávidět takový ne schopen ani další otoku začněte se nenávidět přátelé protože kdybych ten se neměli rádi jako že se máte rádi za den teze a to se slabosti telepatie v extazi kde jste vy když ani tu slabost pro extazi nemáte jsem kdysi dělal zkoušku několikrát de přítomnými v tom že vím ne těch kalech roku sedmdesát tři kdy jsme se s některými ještě neznali a řeknu vám opakuji ten style se tam dělo co to dalo práci než jsem vás přimělo a nechali boha svobodně jednat co ta za práci abyste nechali boha svobodně jednat tak u bože tady to nebylo že a konečně většina z vás za týden za týden když jsem každá tím zvlášť jedno a ne když tady o takové shromáždění tam bylo šest jenom že se každému osobní a tak se dal přemluvit aby dovolil pánu bohu jedna mně jsem musel být od začátku cesty v domě hospodářově ani jeden mého napadnout že je lepší přáti pro sebe nějakou výhodu no tak to mám nemám za zlé že se takový i proteče přeje že bych tady vůbec nebyly kdyby si pro sebe nic nepřáli byste byli protože si procede nic nepřejete panečku to by to šlo kupředu abyste řekl ale vy ste řekli a to bysme tedy dělali když to byl tady jenom pro sebe a neproste vůbec ne to a tak nechci to by bylo zvrhle ale ten o něco málo zvrhlé když to děláte vy prostředek vám to tak nějak řeknu v rámci říše ova života sice let potřeboval k tomu aby lidstvím ve svém ve svém lidském ve své věčnosti se stal lidský dokonají ne božsky díky dokonalý i za cenu neposlušnosti do ti dal přednost své rodině před tím že musel být v tom co byl toho věděl že musel být v tom co jeho otce a potom trvalo tři roky než všechny lidské vlastnosti všech dvanáct všechny lidské vlastnosti utáhl tak že za tři roky statí libru a s na jedno který začátku č neměl a na jednáš který ho zradil silou ježíše krista prosím ono těch deset v celku vylovit dobře vybráno otcem nebyla v tom žádná chyba ale pomněte to sami slevou jestli by vám stačilo v tom životě při roky k tomu abyste dokázali to co dokázali učedníci páně a proč to dokázali protože byl prostí lidé kteří příliš ne analyzovali to co ten ježíš kristus dělal nýbrž brali to tak jim to předkládal a vy to je z ča analyzovat a to byl jidáš tak se stal zrádcem a proto je to ta ho analýza nebyla dokonalá tak musel dát ježíš kristus i k tomu aby ho zradil že ano protože to nedokonalost jeho z jeho lidi ale syntézi jediný tam kázal s dvanácti a to byl ten věděl vlivem toho že ten miloval svýho předešlého slepá že musí milovat především milovat a co potom dělá je celkem vedlejší no tak vás mám chci vás k tomu mít abys abych vás neučil dva boha vás přelíti za budu učit lásce k bohu prosím vás v tom programu a tak to bude velice nezá živá věc protože vy musíte také jednou se určitou pod křížem a tam budete úplně na holičkách když se v zoufalství znáte své víry která vás dál dovést nemůže ta víra je totiž postavena vaše je prostá do po na dogmatech je říká církev a nebo říkám když to neprožité to říkám tak je to domovy tomuté ihned prožívat aby to doma nebyl a ochrání dneska řeknu jenom jednu větu kterou od vás budu chtít dána proč ale vám ji označím to tam bude skryta této taví který si každý vyberte a velice každý bude ta jinou větu a on to benvenuta jedna a táží e ta to řeknu napřed předem poznám znám ale nebudeme tady proto dokud noci neboť nebe se do a byla která je to věda vám to když z toho nic neuskuteční ale se si to by byl někdo z těch do se ucházel o to aby ježíšem chodil kdyby někdo z těch co se o to ucházeli okamžitě za ním než těl a chtěně se tímto udělat tak ho nebyl hoden a jestliže někdy občas také mluví z jeho moci z jeho vůle a z jeho síly tak to co poznáváte že je v jeho moci řečeno v jeho moci řečeno a to vždycky aspoň kliku poznáte ta nás přímo tak prosím tomu si zaznamenal hlavě a zdola sebe do míry že sebe opustíte a vše tomu co vám jde proti srsti a to neslouží k sebelásce jste dost se brát se za potulovali my musíme žebráka to je výchova se do nás kraj výchova správné a výchova sem říkal že ve se vrásky to dál nejde ale sebe chovat musí o sebevýchovy musí následovat poddanost tou sebe výchovou v sebevýchovy a musí být hlavní moment mu motiv vzdání se za sebe zapři sama sebe to tam musí být a nesmíte jako spočívá v tom je ten zapřel v tom jsem se zapřel to ne se neumím zapírat to přiznal do míry jak to dovedu tak se nekompromisně za a nekompromisně zapírat to je mi tady svědek třebas stáňa nebo tady víc že když třebas někdo nařídí něco a to považuju za projev vůle boží tak se tím stoprocentně řídí nedovede státi devíti procent a to též musíte dělat vy jinak ne že byste že bych chtěl abyste nástroji příklad to ne ale chtěl bych aby nazval příklad ježíšův prosím vás zdeničko ten ježíš měl nejvíc za zlé tak to slovo pro vás věta prová tu ale řeknu na hlas ne abyste ji napodobovali ten ježíš měl nejvíc za zlé učedníkům že se obávali nějaký výkon například dejme tomu ne toho co se s ním děje neni šk ale nějakých zlých konců tak například říkal ten petr tomu ježíši s poprvně prorokoval co se s tím smála jako potupnou smrtí zemřít tak mu říkal mistře to neděle to by se kompromitoval své dílo a říkal satane odejdi prosím vás to byl satan byli jsou vyvodí vyvození o vyvolil za svýho nástupce a v chvíli doby svatého samo sebou a on tam byl několikáté satanem vedle toho ježíše takže obávat se zlých konců nikdo si prosím neodvažujte to ti musíte umět zakázat tady musí začít osobní vstup na kterou nemáte zakázat si mít jakéhokoliv druhu sprach nemyslete si něco děláte hůř když se přitom nestrachuj jede když se takové takto nějaké daleko hůř než když se vůbec nestará pe tady jste dneska etat takhle moc z moci boží z moci boží se tady ta jim povolání k toho že jsem vyučovali lásce a týden tedy člověk a to by bylo aby to nikam nevedlo nestarejte se to kam to povede nebo jaké to bude mít následky asi tou blahe nebo nebyla na tom vůbec není ti budou správné na tom záleží a oni budou správné do míry jak to pán bůh dovolíte aby mohli této málo jsou ovšem lidé jako osadě kteří když to na do sedne když hoši nemohou pomoci a musí poslechnout a poslouchají tak je to tak sebe že jsou neschopni pro svou citovost dál poslat oni tam takový by toto zakotvení jericha tj slabost to je rození extatik tady ženě takže on by upadlo extaze no a to kdyby se to mělo stát tak by začal otcova v tom musí anička prominout a to je napomenul protože ty než četné extaze kterými se nemůže chlubit ani do extatik který by byl třebas že ve nakloněna jsem měl být a měl jsem jít dokonalejší vývoje jsem neměl představu a to lidsky zmírňuje to poznání a jsem z toho výstava ten je dokonalé poznání to je to ale platné když jsem neměl tu disciplínu nějakýho svatýho který mu říkám sokrates samosebou co katanů že se tady vedle ježíše krista ten měl daleko větší disciplinu když mu otec před sál nebo ukázal cestou cestu jakou lidem zvěstovat aby se mohli za jeden život dostat k bohu tak mu zvěstoval něco protože on byl v chvíli menší než otec zvěstoval mu něco co nebylo vůbec tehdejší známo i ti třeba zdí o kterých to třebas nevíte věřil na vtělování a proto říkal je to tak letem a to ten eliáš oni běžně věřili řídí velice dokonalí jako byl čas eliáš že o se eště bude muset vtělovat a co pak o sobě si teprve se horší věc takže získalo tak byste klín protože nerozuměli to co ježíš kristus říká on ji stačilo protože nerozuměli aby ho zradil když von třebas řekl tento chrám postavte ho zařídí zboří nebo tento chápe se postavili a za tři božím jenom značí mi říct ho do řidší a oni mu řekli jakým způsobem řekli zbořte to chrám že ho popravili bych tom vstupuju nedovedeme do těchto konců že mu to řekl jinak než zvorám voni mu ho boží voni dokázali že sami zboří ten chrám py on tam před nimi stavěl a a on ho za tři dni postavil a postavil ho na věky to tady krásně říkal ten papež tentokrát jenomže ho nepostavil a to je ta historií tak to li stojíš na podání který tady vedl ten papež před námi on je poslal ten chrám proto aby někdy při skonání je tu svět obecném skonání světa zase byl týče podobě nového žalem nýbrž to skonání světa mělo při brzo a on to neska citoval v pasáži začátku zjevení jsem ho vůbec ne komentovat začátek je tam krásně napsáno že to přijde anebo bez o prosim vás jak dlouho ta církev považuje něco za brzké když čeká věci je ani se to nestalo nic dostane to to jsem byl ten jan nebo lapen jeho beránek ani to ani to to je pochopitelné proč se to nestalo že to není by události to měl být změna stavu v musíte jako jste odešli to my tady a na pravdu stáňa odešel když byl poprvně v kalech odešel proměněný a hleděl si tu proměnu zachovat že