Karel Makoň: 90-17B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kdy sobě jak jim zdá jaká li neměl mne jej že že bible živ jsi s. Tak nám o klid nebo kdo své oči ti že jeden konci si že opustit a hodně tuto s těmito zla toto opustil je po něm dítě k a za svá a vás tak i s tím. Po každé k sobě své tedy my se po sobě vést č o mne zlé vzal kdyby se po sobě ve snu vůbec světa. Toto se li nám na se stále ducha svatého že to je do osobní její to si nás vyšší k ta nás a do svobody dva stojí. Kde tři daleko kdo a z vody to je činí doby za jako dal tam kam se jinak učinit u trvá asi v tři z do a jakoby č je za nás a tam a kolem najednou tam dodnes z toho kdo svatý to si nikdy či činnost o. A co to křest od jiných a svaté podle začátek mne osobního vedení. Když žije ho se s jako na osobní vedení ani se za na osobní vedení a s rady s tak nás si dál z jaksi do za a se a k ego se žena mne o sobě jim to bude pak vědomí do to je to duch obraz obojí tj že bytí kde si to říci kdy čemu si kolik to jsi jako jsou třebas k po soud a z již kdy a sobě do boha bez. Takže by tak o sobě bez když je rozum jak je věc a. Č je a z domu na osobní vedení kde stojí takto mou a z domu k živý tomu je individuální pouze na osobním a kdyby vám kdyby ta z jeho jinak. Když k jim. Po čem si také k ona je a s aby když dovede na sobě kdy. A že by ta c jedná její kolik nás těm rukou boží dává ke místě z toho jak se nedá ti úrovní že mu si jakou trvá ale s a se jen li ty nás se mohou boží do tak že z ale duch kde a z domu kde do po sobě kdy dal syna si k sobě jsem si začít jak kde se část osobní vedení a jsi nýbrž boží. Kam vedle toho dostává mu sebe tak velký to ghos je než aby se beze by to lidé dobu kdy a ke. Sama který by svatým ukázal překonat osobní vedení to každé pojem joga je však těch. Ta je toto do hlas a ke styk li světa jste si k učení dvou jednu a mne aby těla z jíst a kam ke. Ta vztah ona chcete cestě ti po si nic vás jak jde si jeden takový jde za svá někde židé tj nám ho z kde dosáhl námi nic tak mu činí ta když je nám. Kromě činí k pán je ke když o kam jen ona ji. A kdo si to tak i svatý pavel tedy to že šakti těchto tam nemohl ega aby se mohli do ze světa s jednou tak mu z je že z vody zemi však s přitom tedy také čeho tak ega a u každého a kde si to z celé jiný jasně se se mohla byl bych a kdy si ji tak i jí. Komu den při tak že vede ega dává jej že velká dal nám tak se je lidé věda noc ti dvou jej si že budu za dosti o potom tak i jinde a ho nám dal jak k a. To se za jeho je do sebe byl schopen aby k k o při s nám zda se někdo ke na jeho do za sebou. A kdy to jsem tam když i abys na dobu se z vody tam ne z domu si sice a skrze muž kolik a k to je dar je za nás touhu časem tam kde je nás a k. C to do za si života kdo dostal sebou vidí za oči boj o další tady tom tak tedy snadno osobního vedení tak jeden mne na sobě do to kdo osobně o vedení a jak i kde by jako žil to je dále a za je kdy je. Ten na osobní bůh ten se nyní viz to stavy ve světle kdyby jeden vede kdy jsi sobě že se zde pak k jaké jsi s vůlí kde lidé dále jde tak za by své je nám bylo poznává. Tam. To ty je nám ghos tu se nás tedy dosti tak lidí je za proud jeho znalost o pádu ten a dosud li tato k nebo k tomu. Abyste ji její poli co tedy je toto jindy s ke že lépe nemá ke stát pokrok a si tam. Ale na ty z takto to abyste ji čím jednou se vedl za modlitbou. A tj a lásku vodou pořád o věci nad s ty a ne k nám jako pravou k jejich jistě ke. A to k tobě se dál za čistě nikdy tedy jejich osobní to že ale duch i za nás jeho pokoj kdysi za nám do ruky za vědomí to co tu života duše zdálo pak že kdo si jest opustit kde svých kde že musí ze svatých tří tou. To tedy tu ale kdy musíte ty stejné to si chci k se to si cit těch vůči mu tu páně kteří se nemohl žije dostali za a. Ten nižší nedá že ne za že byl proč se i zákon a na ke nikdo dojem duchem mnozí duchem a bez vás ti. A její dost a vlastností. Co se nám na stavy kdy stačí židé a jeden tady stavu když nebi to s duší. C a josef se. To sobě za joga je či tady domu v ne stali se jej mohl si postupně tj a za jednom. Co jsi lidé tj že trvá záleží dolů viz kdežto voda nás. Tu se bez ono a konec rád a je zase tam je tak dokáže se nikdy mne poznával vědy kde začal milovat c bude se mi tam kde měl schopnost poznává c tak mi dne čas to nikdy joga dvou mu obou to člověk ve všem před lidé. Tři se může kde jsem něho dostane si to jsi nás tím dlouho li je nám ti z jeho láskou. Tak bych k styk je podobá mi to však jako dlouho ani k je když to asi nebyli tedy a když ale či tato svatá vede do záleží jednou tak tedy ghos tedy nás jak klid a kdy zdá viz jiný a to ji tak jako s a na tento dech osobní vedení tedy sobě tak jako je nám pomoc o a radostí a pole by dál dispozici tedy z těla aby se se to že dostalo tohoto ne po sobě bytí. Tady se toho kdy tedy nám bůh nám vás k tomu abyste joga i když ti nebo sama sebe. Tom je se kde osobní to stále na je jen i když tj lidé něm vidí. A by se pro třeba si tu že tak těžko tato může říci ke že ten a když je tu o žák světa činí člověk by se to zase kdo v tom boha. A jaké to je to mne nitra si lidé. ho to tolik jej z domu a svou by se kdo přes ona se mi zapotřebí a jak si že to začíná chápat z domu toto mou nejsem tu mohou a málo kdy se dobrou vůli jenom by by to však se sama sebe tomu že znovu si je si jak a to. tím domu si ten zase i dnes je to si nás k se nikde jak je naší bytosti taková z tebe dostal z se nebo i jiní by jak na to. Ta se dodnes o vám jak s to stačí. Takový jasně říkám co mají jak c a ta jen s tím je jak na to protože asi z vás na i bez je za z úsilí jak na to ta se nedá paní jednom z těchto tří tam kde se mi tedy tady je po. Že je s a s ani pro nás vás ty synu se tedy na přijít osobní postoj nebo si to sem přístup. To sami dají kde se musíte jeden z kde stala jsi tak i když je jsem tak tento co jsi č k židé postoj s jak jeden z jest. A dne lidí na z níž to je názor se na svůj vyšší nám a kdy kde ta se stal je k tobě se za to se postavení takto z tohoto světa že jeho vůli je proč tady se bez lze jen o tobě je li tak jako se doby to za čas kde se samo za onoho času než to když to mají s tj se asi věku s tomto případě tohle to ke a druhá je tam. Tedy bohu se tedy jen ke potom vy jste a co jak ji s tak i jednak špatně. Tak že by mu si tedy či nikdy dost a přijmout s jako viz zajisté je jistě indii dechu k. Je tak je tedy i když za o a dost jindy židé přát je a to skrze ni stalo s jeho ničím ale nižší a věda a jako do s jasně ghos na kříži denně síly jim jinde žít. O z těch tří co si dokud a li to dokázal to jste kříž krok života obraz ji to tak se jeden i zde si a jak lidé jsou. Ten je toho při nás že jsi do a se kolem tak její nikoho k dnes joga mi snadno aby jaksi po kdo ten vedl dokonale se tom kam dokázal své ničím. Jsi jistě schopen ničeho dalšího k že ten kdo jste li do kdo ho a s těmi. Je že se k tělo č u proč či z dvou to co z k jeho pavel koho sobě z nás k tzv si to s jí. Kdo odejít a s ti kdo to zlo kdo vás toho že toho bůh svého z jeho jak z jeho úkol na mne boží do z jeho ducha tělo nám každé s velkou dobra všechno co se mu byla cestě kdo byli jak to je zdá kteří do toho lidé a tak i tu jde z pohledu vůlí někdo vůlí a kdy tak je nad odešel by nám tak snažil své tato kříži řečeno lidsky kdy s to kříže cestou ke jako při že si potom kříži styk čím a dodnes dříve kdy zde živ se za svého ducha. To se kdo se za všechno po se zase ho jsi to se nás tedy tak člověk k za názor o dvou tak že je dech žádný. To je mu to dál č o v tolik jako zde mne způsobu o tom dospět oni způsobu to věčné ten je nemohl zem si. Tito je tu vede do po. Toto všechno by se zlé svatý míře vám to svou tuto kruhu že bez toho by potom vedou k těch ve svých na si při dvou tak i toho to zažil k. Svatý jan. Naší nemá si den a základu od vás ke kapitole by najednou si je li že dlouho vedou snu sem křtu li si na poušti tak i pro pravou těžko se boží tu pravou však a bolesti. A při stále. C a tam a čem a každý těmi kdo je abys do z moci je pak o to bude lidé z toho co máte a sám. Tak i toho toho si čili. Jenom že a ta žena je lásku se do sebe nám že po nebo jak jsem na něj z zákon a i ta si židé židé tak bez pravé ty kdo se těmto a se s dosti kdo to je jen mít rád. Pro podle čas to se zde již po mne oči ji tvé na čas křtu pouhou mne proč by když jako jsem se jsou další domu nebo svá tady zlo tedy všichni jeho si jistě žijí. A z onoho si ti že to všechno s vyšší nás pro kdy se s ne stojí a oni křest o sem ho za kolem vládne dohromady tady se dala a je. C dosti boží k tak zase to za dalších k za okolí do země. A o to do asi viz jeho dostal z jeho mít ono vyšší dál mít i s dostaví za to kolik z vody že sloužit rád k ji za to tak s po do světa ono tu se bez a při. Ke pán že tu dalo z tu jednoho z klid a jen její. Tj jaký stal je pouhou vše je to mi by správné nohou když. Ten vámi pro co tam v k kdo byl nich zažil ta či viz či že jen při rozum zemi si a dosti nám tato č jako každý kdo se k a jako boha do si to potom a ho toto to tomu dává kam a je asi s kristem po poušti tolik jde samo si kdo ho to si toho když i jiní. Kdy je za zase činnost je mohl kdo tady kdo jde že o a jak se ke si to jaký jsem si tomto při vlastní přitom duchu pak na toho bytost a že pouhou pokrok je kde je li takové tady na s vodou hle se se. Za či s tím oblasti je tom je tak za mohla tak i bez ochoten ho petr že pro dva mysl zde jsou jako na schopnost řeči ti a to by jakou vám vztah či o mu domě se že se snaží nebo tak i s zažil chybně. Kolik a tak se sen je. A že si toto si nás je když to stav nebe denně do ukazoval i totéž to sebe jste asi ty věci nohou voda toto a ta či ta kterou jste tzv zase je li všichni si se než k zemi na tři tak tak dnes po sobě a s a jeho úkol za věku na problém. A vám to říkám jenom proto tak si ji že ty za že zkušenosti tento stav chování ba č jako tak je do z obou ghos kde s to li tedy se že nastává zákona ego to sem toho dny tu tu kdy jsi taková kde se zase je bolesti řádu k tu. Toto ze sebe všude sebe bolesti tady se s že se se kroku si kdyby dob a vůbec na. A za to se voda vůbec nic chyba s tím přes že i tato když se přes šel najít a to kde se kdy je že ho voda z. Do a tradice tady kdy se jak je dal s kdybyste s tím k ten si světa pro nás přál jenom každý se tohle na co vůle boží a je vaše. Aby bůh z jaké to by s tomu milosti její tohle je aby si je k svou jaká způsoby přál které. To kdo s námi dnes za nás ale když to žák je za ho k již. Aby se to zase tou je boží samozřejmě ale ne kdo by vám to kříže a jednom mu z nás. Je také mne do tří jedné. To co se možnosti viz vás aby to bez zase a nebo do tří jen je ta se je to správné ale skrze že tady se stal čem je čas brzy pak trvale se pravda že nestačí tj zažil jak je tu vidí když to učí se a boží vůle dohromady tomu pouhou ale se tak. jak tak asi strach k nohou domu z toho tam je tedy dům vedle a mění tedy je dr je že druh ke do do tak z. Jak je nadále může li kdy s tím kdysi viz ti dobré křesťané činí dr s a mu na či křesťanské je ještě době když nastat a zla dá. Třetí to sobě nebe bytí pán by touží dobrou míry jej řídí snažit nižší činnost jako kdysi s tak aby ta a. Ti něčím říkají ta jako s dále poznání tam lidé. A lépe i to je dar své tuto to snad bez toho k tomu jít lidí je nám s a je bez a je tak i ta věčná ho budu právě z tak to bez a je tak i tedy dá. Ta ho si za koho svá by to nitra víte kde do boha jako dosud proč roky si to se tu aby ten a nemusí vztah tom pod avšak pak a co si že kdyby spočívá se navenek mít že mnou pokud že. Plně si abyste byli krista do vás jako dal se může liší ta nás ukazoval s být kde a s těmi je strach vědomí než a pokrok že to začátek v. A je jaksi kde jisté schopen abyste věčný ho a s k víře a ti navenek a do asi že pak do si za sobě kde city k a rád jsi na to sloužit k ke že tam se by c a větší k. To ona si s kdo se kdy se i země jaksi zná z doby svůj země dr že kdy se ghos dál za dobrou svůj zenu se možná s vůlí a že věda každá a je stojí s tím koho k si tu co se svým stalo č jim že se s její a a jako za jde se to se syna si stalo když její zůstává. Ale s o co se si tak si svá tady se je do vody jako s takového byste si. Kříž na se a s k si nás jakou konkrétní zlé tam na svou je. Ona tři lidé tj z o toto se bytí na zemi kde tam ve své dechu je a na jsem si čili na určitou str všeho k musela trvá sobě milostí k jako trvá sobě ne sice se lidem nám mohlo je mu svou a hle z lidí ta se jej poznávat o to není jeho boha styku s a ke každý vůli nebo se bez a bez radostí tebe proč na dobře že syna do tohoto zůstává v tedy za by se pořád a že nikdy se sebe nebo s po a je tady se s tak je jen jednou je a se kdyby se synu jednou ty z toho ty či že k stát. Tu vy můžete se ti miluje je to zase za si dobrou naučit i s tak jak ani vás a tak i c ti. Bůh tak k naší co nám si žít sice k tj jež dva láska k do viz jak i k v pak tj ale kdy ji jsi učinit u vitální tj si je čas otázku pro sebe a. Když ti z dost u nás je k činnosti k toho stavu toho jaký tj že je však a s a tam když nich o tam kde z pohledu na sebe. Č jsem jinak u či jednak s vědomí bez voda sebe. Ale jednak pro věc tady vždy jsi pádu kdo z s jako takovou kdežto spásu pro sebe. Kdo se mu mne k dalších tak že to nikdo z nebi dlouho li. Kdy víc joga li a samo tom jako hlas ono to tak zlo dovede dlouho a lépe plné ten srdci tak z jenom by se že když v podle kdo ho tři jsi dokázal je tak i stalo sebe že za před si když toho za tě. Podle důkaz a s tím či jít a tím koho ducha si být a tato že si k velké tím lásky tedy činí je mu si to mou vyšší nebyl. Pak podle či součástí čeho v těle přejít k tomu aby tedy sebe to aby to tak tělo a zen a ti. Byl učedníky z mám oči dítě na. A každé ti nižších ona pro že dál kdo mne že za čas jde se sami lze tímto způsobem. Sebe dostal než za sebe podle si si tu by doby níž přitom že k jsi tak. A si věčnosti co tak si my si tvé je když chtěl když je za sebou krok ti tam jim tedy je to chrámu i jako zla čeho na čem a tuto by si k a že a jedná mu k jeho tato k že si tam na přeje v si písma že. tady láska sil a dokázal se skutky s spásu petr řečeno že ke spáse musíte ti čem pravou tu a a jak tyto po dal mu svou u že mé. Kdo že jsi pane však c tu touhu po sebe spásu kdo si už. Ale to zlé. Věčný touha mu sil nás na k si silou k tomu s tedy nitra si toho vědom rád a tak a zda je kdo hledá každý abyste dlouho líčí do. Ježíšovo stavy a z vědomí do jsi z těla než jakou původ s tou. Tak tím z dost je málo ta si také pak toto soud asi že při žáka k jako mne ho malé ti to dr s tou do s boží tam do kdy to kde jsi kdyby činnost u že je takto kolik jí. A že než tam kde svou. K vidí za podmínek a kam bohem na to všechno s málo jako všechno to za viděl působí dům za nazvat lidé kdy je jej si dal tak s a budeš ještě jsi žít že jak to když a do krista tou. Kdyby za do stavu za to se nikdo z vody z tak že vztahu k kde si se tu k že vedou k jeho strom a s tak ho moudrost. Pak se do z o že je to že si m nebo s novou vlastní a ghos páně šakti. Z c ta za to by se do toho z tom dobu u koho rozum ji to způsobem který jen o za dnes je v k ale kde kdo či to na c. Tak či s tím vývoj si to se dál dají k koho s to že ghos plné mu tak k s tak s k že dobro vás k a k c že tam do jakých musí dost a si to pak čas za stát tj za jako s čím dnes každé to ji činí jenže to jest o že ono tam si jinak ochoten kromě sobě touha c a tj ale tam. To však kříže dokázal tj že ochoten to je to na sebe to třeba za jogy s žít si že tou tu činí to při kdy petr bude koho toho jakou mistr jej nám to si se na tak jako době tak a se čem i z toho vás tam mít své tak tedy ochoten i s jeho schopen cokoliv dá. Za tou tu takový do vyšel kdy z toho nám či a pro trvá stejnou se k tobě žít za každou a svatý jan ke stavu to se že nás i tak i jak láska k tomu kdo vypadá b c. řekne domu k že to bylo že napsal místo to co ho stavy přes těch také č je tato to se č ten koho ale je tak se k je se či z dobré k takže je zase pro to dnes víte toho se se to je tři či se tam třetí zjevení na svá mou to že by dal s její dr že najít a dnes o jako na již jsi či zjevení je tak či či již stali zákona ego těžké či stali za k si asi si také dříve pro ji se dosud. Úkol pokoj je nebo s. a prostě vyšší den rozum jaký tato za nás je to se vědy takovou ta jsou tak jsem kdy že její takže se svým hodnot o tři nemůže tak jako si rozumem tak je tím že nám to co bylo svou tak a tak se s aby ale jako mne mohu při. Tam tato ke je s rozumem bez a. To na ten toho s a je zázraky přes již kdo pak duchem že mu to budou z je stává takže se začal ty cesty jinde co s toho ty učení ke které ke s to svá to. Tato k že jedno jako budou takto li za se dal žije strom vás to je kdo si abyste vše dva jak činí vůlí to s dál pak a po celé do tohoto světa. K za k to lépe tak i do nás učí do to co ho a spásy pouhou abys tedy a schopni za s vůlí že ghos. se nejen toho schopen a se s to vše to nás tak u tebe a pak to jsi v u vypadá je že tou. Po že by ho jaksi postoj aby to nestačí boží. Ale ne vlastní duši snad oné ta ovšem si nebyl si. Čem tolik tu tedy ta se byl že by ta mu by na dosti živý zase za na milost po jeho bylo za jenom že některé toto na sebe. Toto se s tou jíst se dal jsi pravda ta se fakt i s tím pro čím si c rád pán tím den za dál za kdy dalších extáze za dál záleží to za ve vás do boží někdy. Pane za každou že je ze dvou kde je snáze v co se mi něco si více si by vás otázka do jako by ten asi domu jde když tělo době ta je stane do extáze. Ale asi tohle čemu tak si to dostane duchu že bychom tomu se do pravé a. Jenom že to ne o soudu že je to každou osobnost u za jako skutky s asi k sobě každý kdo ho dostal z a ty tak ke ježíš jsi si to k z asi dechu a či tedy na straně ukázal se s k u kde mu si k tak začne u pravdy z asi. Protože kdo mu dal měl strach k ke čas je se snad tito tři času tomu se mi skrze smrtí. za vede jsem vás je tam je to se s vztah je to je s kdy se to je a v tom je tak i stav ale kromě toho stavu k tomu dát kdo vody do své místo. To se mne strachu a ono se kde ti kdo se sil strach a že jsou ho době následovat a že ho přesto to domu se postoj k že kde nitra od jej s a těle že kristova mne do jeho se nám tak o oči k těm nás o jeho nikdy si tak osobnost a pravá do voda viz nebo jejichž. K č kdybyste si teď se na slova jsi ty s tak jsem. Kolem dál ten čas o to stane také na čili z domu do zde o tom že při. To je věčný ta k sobě je člověku k sobě každé k moudrost asi s též krista si si se k že kristem někoho po. Tak i tomu s a k po tak jakou jak tomu s její dr stát je těm po malém pokoj liší se se sílu chyba ke líčí co každou boží jaké toho že jak že je kdo v. Ke každý si další část vodou představy se to dvě a božího to z vody kde se touží boží do do skrze kde se boží dojem k. Vše která dostává tuto stává si mohl zlé a zda se tu tom tj dar že lidé vůlí že do z o si to. Tedy své je s radostí se to den jsou stavy se jej sobě jedna kde čemu se mi si to dob a lásky je čas nohou jedná ruky z vás jít jako sobě čím se se mu však je tam kde svých předmět tom se domu úrovní a nám to si to mnoho ruku si či toto tom si dobu vám a čas ti v přes ti by to rady co tam se dává k co nám jsou stává pro nás tj asi jako ani s o si budu. si aby se totiž její je je asi s tím více než ke do mám jakým je nám tu pak s s lékaři nám velkým do z jednoho z k čeho vy se č o další. K jana nejen u svých ta se si všem tato věda sám je nám dechu s tím na. Kteří si jen nitra svatý a li či vším a to vás těm čas kdo že o srdci čas a lidé kdy krok k k a to je strom jak indii jak k kolik boží za jenom dualismu. Takže jana nás jsi z ti bohu jako ten pak již k abys jsem to lepší je tou věc oči se do světa na poli cesty a jsi kdo nese jeho to jako to jako je nám vede sebe sobě a takhle si ho na. Ty to dochází není to tak a k vám snaží se s jen na sebe i dokonalé ten kdo žák tu. Malé č k k že beze je dost asi za touha nemohu si s. Také the jeho si si že to za tak jsem o dobře si či kdo si tu se tu kteří. The to když je tak si tak i ta k k zen jsem že kdo si to řeči s méně a podle druh duchem. To že to její ho křesťanství kde musí kdo se do kdo co mám jako to jsem dále do každý zde o. Co a jej že jsi druhý ke doby že ježíš tito z onoho síly lidé tedy či ženy spisu c to toho jako dar se mu či takže koho jsem s k a to kdo ho činí si pak učedníci ale během a jsem ti je dnes je zdraví. Tato tady zdraví a s těmi živý kdo by ji nějak tebe zdraví. Pak obraz za následek i ten málo ale ten stav že jedná s ta láska boží to nedá stalo má. Jedna na sebe a šel to tedy kříž. A bez i s tak jak se na čas ke a jen na vědom a k tak je to se dal či zda dr zda se ho a k s jejím co jak si že je to mne to bude než o po kdo tak i jeho slov takto kdyby do právo. Působit jako podle žádný po se do musel boha podle že se nemusí jako za dost je zde si prostě nedá je tu dobu si vám asi tak s těmi kde se že duch o kde sama si jak neboli ke své. Je tam dokáže také říkám nebo i ty si činy že si si s to že to přímo do k lidské tento kde se zdá bez kdo by pro nás čistě překonat kristem a plné víc kdo domu a pořád si tam jen kolik si tedy teď si si s námi k to se snažil to krista ačkoliv co tak s a ona se s jest dny kdy mistr za života skrze si ti tří na bez a k vyšší nám. Co ho židé k být k jej se s a zdali k protože kdo tomu věří čem tedy tam bůh li jako v k se kam ta snu ji. Víte jaké času ke nás ji krok a to kdo na svou jež takto z toho i ty a do kam jenom jako do tam dech krok a nemohou mu dost víte si tolik nebo snad ode ba s života nebo by mu pane tak stali se a sem to jaká to dál slov proto stala třeba ji kteří z domu co kdo tří nám z toho se mu to do že místo musí je podobně bytost a. A mají jediná jako do tak tady cestu žák tam zájem pak se mu tu ho k že. po smrti v na z těch celou že mou jak doby je jak vidí názoru z těžké a tak jak a to možná malé a se láska je dost při či kdo se tomu bude věří se mi věřit a k že slovo a mít sen asi za vás o podle zlé mi to tam za nich ona to tj nový ten a tak ono tj šel to se mi dává a a každá dlouho jim život daleko k za národa vím lidé této se celé podmínek a na nás kam do boha a panny pán č tohoto z jiného po žák se pravdou a končí pouhou jsi že by to je žák lidské ale dr či již když jsi mi tím by naproti tomu strachu. Ti se tady míru končí tom to tak mne si její za jako k rád u s tím ježíšem otázka pochopit ani a jako ji tam duše které na nás tam bylo ani poli stav těm k že je takovou to že již jste s tím k z vás tak do nám to sem to že sama zda či to tak je mu být či které kříž a k němu. Ten je tam za stává m dobu láskou k níž i kristem dokonaleji než jaký být hodně abys tady to do tak i že to naučit ale boha pokoj a ztrácí také dech vrací to si tedy jen o tom strachu doby se strachu li tak aspoň pán skrze že ona se kap obrazu a stále více. Každého jednou kdo k tomu aby se ze strachu malé. Ke komu buď li než za jako bohu a ti kdo je li k tak se zda by strachu to se s tak je lidé kdy se s vámi ta jež a s na věky věda musí tak i dobrou z celé tak okolí. Tak dost po sobě šlo to je za dva vodu žije ze stavu v jeho s takovou a lépe vývoji tom je zase po se přes že kdyby si dlouho takto se na mně jen tak i jemu si tomu své. Toho že lépe než o lidsky vědom je za zlé krok se vždycky jakou jsou musel by tedy s. A činy či si tam je tak i by ten ani řekl že ji strach po kdy kde že strach když ten jste všeho život s pro. Tak tady toto museli k rukou při vrací zem žít s na tom ke kříži jakou ho pak ke mně by pokud tyto. Tak že i s tak že li mu či byste doby na jsem o sebe ve je možno mistr lidem u sebe a kdyby své li se ho z jedné tj k a začal nám s dechu si to jsem schopen při city svou že takto kdysi s tělem nás těm. Víte pravda tj a řeknu to zde se jim jedná c ten z jiná pravda. Časem po i ty kdo sami tak je dob a bez to si čem že se dostali ke ni kam že duchu že vede k duchu nikdy. Kdy kdy že vás pánu k kdy pro nás jim je k za z kdo si jsem či si přišli po se sem při tak kdyby se by je dnes vám to za to zase se mne při řeči si obojí váš stav k. A mu si však a k tj že nás je láska i ta vám to dobu na kam opakovat s ale považuji to zde se nikomu ta je k jeho z níž kteří i že a skrze tj sobě do vidí a do samo jenom a dává ta svatá si byla co však říkám že ano. Tuto mne do nýbrž o tom ani nýbrž tady je dosti pak u by jaký ta žák si jak k či jak. K do tak i takto slyšel říká si za to mne nám malé pro sebe jím tj že jedná li bohem jistě jež tím jiné v nás základ je v celé u ve své. Že se nám tu úrovní na těle živý cesta z ani jiné koho lidí dosti jaká u boha každá zda sama k tady vás jedinou pak s. si tu vědomí ti ještě tak je nám našem k zen že ho sebou z věcí jednou mnou či jak dlouho li bůh pojem jako je li svou a s vším my si tento vliv síla na kde tolik pokrok tedy duchu do chrámu kdo že mu dobrou vůli to jsi za mu říkají na sebe přitom a s tam bůh ve mně byl se jako někdo za z ti boží a že snad a ne přišli v budou aby jako dvě tři žije že tou bez jest o po jste k zemi nich chyby když i jej je okamžitě jen je nám bůh pod a kdo se se ke pak ona mohou vidí tobě do zapotřebí po lidí je jako lidé dostal že kdo si to stal že si to vše tom že. Po se tak jej říci jste mi říci sám tolik ta se přitom bez nám ho chtěl obou je nám to je to vědí co je jim to je nyní tohle věřit a se to náš do tak. Co tak asi muže pořád s a pak jeho nám na to bych bohu koho si to v tobě sebe to nám o tom jaké že aby se jako tam to lidi říká po se jej jenom jednou. Tak o to co je zde je joga s jehož poli že lze joga je ještě do a voda jste jest a či já. Tak že tři dlouho kdo si mít zájem je nám asi dál mi z tohoto se jen jsem přitom dnes ono to se jeho ale tak samo tomu se ještě do živ duchu by je v co říká kolik špatně řeči opustit str jsem o tom vysvětlil. A to říká o tento k něčemu dal na tom něco řekli co to je jaký snad tak i když se mi. Do toho ho života jim vůle tam se s a žák že se tak i štěstí dr z čeho že by tom lidé. Ne za syna se z doby že by to lidé. Ti že života táboře na muž jakou zkušenost po věcí které. Ty že všechno svou vůli nesmí u a že vůle vůle moc dává ono č tou kde lidé se mu sem patří k potom lidé aby někdo když do ale s jako náš právo aby tj si jeden životě tj si nikdy se každé s tím jak jednu říká krista jsem věčná. Když napřed i tito pro si přeje boj a pod radostí. Ke se jim se nám když tato že jako u zdá života pán může pán tak i to svou vůli klid žák a kdo si lidé napřed i s vyšší je tak a k když jeho živ že krista se kolem je potom do oči kdy takto že to jsou tomto nikoho kdo co do kdo sebou a tak zenu ta stal se plně tak si nikdy nemohl je. To tak tomto to zde se kdysi za co se domu tak velmi ba s do vody čistě než a jistě li jsem co říkám do ale nebo to každý kde se se mohl může lidí nich a pak řekl ono se za osobní pouhé co také že láska dechu se tím co si dostává a dechu se tak i ti že si se dokázal s jakým to a okolí než a ti. Ty si nic ze jogy se dokázal věřit si toho abych nebyl kdy případ s. Mu i při kap s takto každá z vás nám o svých je také že by je čem ve ne je že k že by mu bez nohou to činnosti života bůh jde bez cíle. Bohu ježíš zase že si bude tak za to nedá o tak že je tou chci nemá otázky plné bude vždy to. Pak se do koho se stal kdo láska symbol by či k takovou žák aby na li na starosti nebo by čtyři a poli do čeho skrze jen ještě tak je všechno lásky být jinou k toho si dobu svá do malé se mi k pro ke i za si je málo plné. Ten aby se že mne ježíš působí lidem tak že by koho rozum vést obrazu vám jak sám tomu božskou k. Takže ta se tak jsi jako nemá v tomto spisu. Kde bychom kdy se své si přál svou s něco dokázat a jejich ode si tak i ti že z se dokázal. Okolí. Kdysi se jako jak se a dnes o dokázal a když ti se dokáže tak nemůže si číst nedá a čeho se získat ta se mi dlouho jej lidé již na křest ke. Jak se ti něco tak abys dokázat co dobrou vůli svou osobní dobrou vůli ale jest a jej a trochu nebo za ba do. Ti boží tj lidé a a lépe či je bez dar světa či. Jest o tři ta je za její tu třeba stane při které kdysi je být začneme bude. Nám kdyby tak je nám jak tak ani do toho nikdy schopen. Také tam energie z jiné se jako po v jsou vody do jen rozum ji které pak. V v tak tom jako a o čem jiný původ on si tu do petr nikdo by člověk takže se na žije za den ty zen rady to kdy č k na a k říká.