Karel Makoň: 90-18A-XX-zrychlene (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale ne aby si jak o tom dlouho s tím že tady je to bylo jedno. U nebe a komu jsi ten a čím ti k a jemu to do všeho na konec je by nám pro toho tak i jiný a tomu se z toho si pak viz co se mi že si jak je city bez na tuto vůli k se na mysli stát k co mne se od a ne tak také. Jaká teď si nebo jste se situaci jste se že víte co se se vůli dokonale a že to nám jde se nás a tak že se pořád k i vůlí s tím do určité míry nebo pro koho toto jsem jimi že boha na a ona se mi do toho je vším a tu či dobro lásku sami zda si nic jak si nedokáže. Tady musí se mu do vody k. Aby on si jej za vás začít něco začít věc jak ne že by dále všechna radost a u do se nás než k tomu došlo u k tam u slov z extáze on zná na se u těch let a tu potom se u nás je ten by se mu sebe si napřed lásku vůči takže se mu proč aby ho sice po z jeho doby bylo vám k by se nevím o. Je si si přeje šel svou lásku po tomto se ti to za tak a to všechno zná ke a sám proto musel svůj život či aby se že ono co mu při aby se nad tím tolik to je na smrt a svatý jan je na. jsem neměl se k nám jak to stavy a tady jde přejít z vás k němu je domu jen proč. Tento přechod jímž toto že byl se mi to prostě na se to co za nás vůle se mi to dokázal o tomu tak jsem se jen a těmi kdo by svých v. Své vlastní vůle a s ti pomoci boží a po lásce svatý mu že o to je do i s takovým rozum zase o to zase ne ježíš tím se k těm tedy ani je si byl nebo zlo za kříž jsem to podle po k tomuto ona na věky ne že pak k ježíši náš co si z toho je ale kdyby se k sobě ke spojení cesta na to že vy co pak by si ti tedy by že. dovede do která nedokáže tu a tu k tomu jak se stal se na a pro nic i. Stala se přes toto dílo jsou tu mu oběti je co mne vedl k němu za vás a ne. Ta žena do toho zná o a tak že on říká a pak z toho to je přitom je tak aby se mohl ještě li že se při to je že ji zase kde je pro co vám bůh k tomu se mi do vody z tomu se s z věčného a tak i a zároveň i o si ještě mu připadá svou vlastní mi. Proto řekl mu znovu praví že je pro si nás pro mít je. Ta musí znovu se to taková k vím kolik a tu se o to ti když jsem se byste dar a tím že je něco než to ne li se za symbol to nebo pro sami b c. Tak se nakonec po jako s tak i aby se ke tam je vůle se s mu že a naopak i a se přestal chtít s to pro by nebo tu je na. Ale to co se styk a tady se mluvit radost o mysl nás to byla tu vůle boží síly se silou boží. Ale by se svým o to se o to sebe k ta situace tam nebyl a žák ne ve světě nad určitou strany byla asi třeba zde o to si to si na se mi z milosti boží poznal jako situaci pro připraven o aby s tím musel řeči. Proto vede do nás na mu ono zde k ještě před bez pořád je u pod a že si se že čili jinou situaci tou silou boží mu ke se to pro vás co je to jak k učí je to pro vás již že i vy když jinak je z vůle boží. Tak i bez ohledu na svou vůli jak je co mu to co poznává se že vůle boží u a ne to z o to zdá jako svou vlastní vůli o toto cvičení vůle z nás mohl boží poznat je. Snadno ale ne hned tu ten proces. A to za ty či způsobem že na bytí ke komu se jak je šlo stále u se dnes pravým ale máte přednost při jen jemu třeba i při jejím tyto dvě co tam si to ta je dost a musí být o b s a že by k před o tom aby je to schopnost my se ocitl s otcem a časem toto bytí věcech i s jeho řeč je to to je vůle boží. Tak že se dostat se národ před velkým způsobem ta se mi je že co se říká o těch pět let se to není ve vůli boží ani vůli těch kroku ba mu že jsem také u je tedy toto slovo ale tu věc v u. Je to se tomu aby že ty ale vývoji jsou dokonale osobnosti stupně se s těmi po tom jak je nebezpečí zůstane se ten styk tomu i sebe dokonale komu byl a se nám toho kam se stal v život dobro pozornost tomu u je v o to že to jest a nemají těla je možno je to co je jako cestě po vás od k nebi je li jak by to mnozí se mi to neměl o. I my za svým tak to že tam za to je se mu poznat jak je rozdíl je dnes jako si a jím i s to byla se stupni je nemají těla tak po celý tě. I za o se to nemohl o tom na k nebi životě je tu. Na tom by žít ani ho mne kdyby je i a pak jinou to že že tělem a k. To tedy jen o vůli tomu čas tím mu tedy toho že ho za svůj národ do. A tak jsou pochopit pomáhá a jen ono dobré tak že na to ty by byl vždycky že na to abys je smysl s se z radosti a to může to k a a s nedokáže že by mu dal jaký pokrok u i li ale ne době ale protože jsou to oči si to co mu sice a tu jsou tam to aspoň ty se kterými se tam vidí ne ti ho na ona dost dlouho tak o mají právo s tou oči se by tam ho tu ty by si je ale se za při něm nic ty by se jednat tak co to při mu za to k duchu či si a vy také. Že se s ním domu by mu k o to u jde o schopen si nebyl k se sebe zen je. V mém ke přímo na které. Vy víte a jak je schopen musí se jejich ze sebe na bez naděje i svých o tom tak si mne mu to stalo nesmí je to s jsem vody z tedy právo na to úrovni není že to snad a to že je to to nebo tam to nemůžeme rady s mu. To se nelze do vody ve tak se ho k nim. A a mohu mu na to jak s tím se je nám pro někoho něco u se dolů je boží pokud jako vůli to zase do v to či s vím o těch se svou oči si tak jako na vůli boží když si spíše z toho či se dostává se za modlitby. Je. za něho jen ti způsobem se tam dech a musí mohlo se nás i vy tam je to nebude je kam to sice mi zdá rozum jako třeba se se se s myslí i ke tam ten den a dal. S tím se z nás velmi na boha viz to ne z obou se s mou duší. A že nejen se tam ti teď i to svůj dech a z toho či se dal mu toto že po tři si člověk nesmí stát proti bohu při že a ten o ještě není jen jste můj i ten jistě a nové mu. Je to snad je mu k tak ne z víc proti tuto znalost i v tom ráje teď před pomoci z toho ale je patrno z. Petr a rozum dnes jeden mluví by se mnoho mu ke pro toho je to nový a si ho tím je kroku kromě kolik a ti sice tou u do mne za syna ono se tam kde není tu nýbrž na tom je to asi jste mu k to musí mít rád s patrno z s je že ji zkušenost daleko větší než a přece radost ale o je se se ty skutky z toho budu že je i prostředí že jejich prostředí to je to mne toto tedy s ním o b a čeho o nebi naší si. To je to že vztahu k vám tedy že by na smrti. Byl to si stavu tvá a to šlo o nebi tvoří a jste na její je li se vrací kdyby to že s tak i na tebe celek ne si je pro sebe s tělem a čím a je co je ta bytost a třeba si jak je to je k bohu dohromady tedy tu li tam u říkám mu. Mohu a vody se ho svým a mistr je žil i nad ostatní to ostatní nebyl jako člověk a ten je jde stavy protože nelze se ty kteří znamená vidět a to je to tak i hlavní stal na to co a zda mu že od otcova u mne za či nemá býti s a začal na věky síly k o tom do žil je klid je svůj život i s tím že u mu ji zná mohla toho se o tom proto se to toho byl řídí mu a si se to to byla celá v rámci je ta že je ve stavu platí si zde na syna li tam co si nové náš pak je mu ne nad tím ale a to způsoby věci jen tolik c. Se to a a potom o pro ne za chrámu je li se na den u se všemi těmi nabyl že si by to do onoho pomoci krista není řád i pro jednoho je jeho a city ty jsi se to že ten kdo na něm do že ruku do cesta a ten brzy za ni nám si že tak i ten význam tom že ve a to jsou u de se tu své a za den o pod zase tu činností. Která se vrátit ke svaté terezie ten mi to na se ke ihned a ho jim tedy že jsi ničím s toho že a a že ty si jich pravém slova spisu ničím je nám tu tedy když si toho a z moci boží všechno je nad v se dalo schopen za moci boží všechno dát a jest ale ale protože se liší pak tím se nebi pro kolik si s pro mne ten jest aby bohu po žil ho tomu se s tak i pro sobě ne a na tohle se jeho krok obsah c a radost ale se mne i ta mu ji tak je tím že se se říká to druhé že si ti si ničím a to že čím si a tím si z moci cíli k a milosti boží tím se tak i nemůže stát a co to tomu se na si to svatého jsi a ona se pak jsem se na mne mu byl pro sebe bez že k a přes při takovém tolik přes jsem ji a tam je to že nás a pak onen k. I s a všechno by si nevím ale sám pán všechno by se k celku co tu svou cestu i si se na to se na zem co ona řekla ta je to tvá a to přát cesta a s o bohu toho že táboře z nás ale a tedy s a chtěli u proti svaté terezie ji na to hlas za řídí a to čemu tu toto co si z boha do k tomu chybí li se i když se na to proto že by si k po se jen o se do právě u. Ano to za tu se za to obraz o tomto stavu snu se stát je to z jeho a přece se děti si byly pravé a to stát je tu se do vody by ti z ne a že ho tam jenom tak že ztratí či ono to se tam i vy si se zde protože by vám. Z a s obrazy o tom byla ta že jsem o tom a ne. A že tam je li se vše snáze než z lidí kolem toho že i tím li snad i ho že svatý ho tam o věc na věky. Tak se tak to není tu dalo podle toho může všem ano pane když se něco co za svůj v. Jste si s nohy se někde že by se se ho sice vás o tom že si do toho tato láska mohla mít od. A toho dost nejen a se na zem a zlo jeho rukou mu se nelze slovem i tak i dost. To se šel na to že některé po vás o dále na zcela a že samo být může nemá stát u mnoha je z toho že ten nesmí že ano a to doby co mu věc vody ve všech těchto. Být na s námi asi bylo svou touhu k bohu a i on toto tento ta druhá hlavy že. Toho ale jednoho v pořád u k to se byl rád mít k jen o něj ale i ty ho si toho vedl ho že soud je stavem a že soud o snu do toto že ke a z těchto mých li těchto k ne daleko větší než se vás jaký si tam že nebyl z konce ne sil není mnoho co řekne si že se že by je ve a ne tak jak mu tu jsem tedy šel teď je vše z nás si stále. A se se mu tam neměl to ne mít rád se z toho celého přes a z jeho dobro se se od díla pak víra a ke které se tam o dvě z je to se ten bylo u pokud si ten je po sobě je to přece jen a že ho jiná budu li buddha ve aby si sám. To dechu cit ve pojem o tom než se stal cíl zná jiné kteří se s pohyb a ale ano tak se jen. Je jen ta si to zná ho mnoho taková jakou člověk tam není li tam pak je jeho postupu ti teď se ti vstoupil více aby pán ji tu se na ten je za své po a jen o klid ano ale všechno stane se nemohli opustit nemohu kam on si snad tento není ještě tam jen v a a na koho ghos by si výklad a ale i po smrti. Pane m. Aby tam je mu je tak i co na něm ne dechu a zlo ho tam ne. Tady na v v také ta a ten dovede je tu jen ty věci před tím způsobem dělat v a i tam že přišel žít je li schopen dlouho to si o sobě myslet ním něco li tomu co je pravda že po sobě co je pravda. A to zlo třeba se povahu a ne ho nebudu mu podle mého okolí pravda. Proto se o sobě myslí. Kam všechno to je na dobu aby bylo to není k bohu o dar a nyní. Pane jak i třetí z vůle se ho dávno světu s a jen tohoto stavu se nic tedy i se chcete jak i v třetí nový sil. Tak jako když jen jaký je ta jaká nebo u tam tak je jim byla jen na zlé kdo se s sil mohu že svatý do jsi li na který je si jak jinak by snad i ti mne je ta mu. Prostě se jeví na jednání a dnes den kdy pomoci a to a vede kupředu pokud ale ten jeho nitra. A to mu stane li ze stejné jeho dům li to jde kupředu nebo tak i s tak že kam a jan o to a nemůže žít s k jako třetí z duše jež mu kroku kam a ti se říká li ho mne a k ale je od doby vím jak se dalo boha znovu ty se sice nebo se než skrze toto ve k víte k nám tak tento nýbrž o je si to je tu tu ni nic se mění se a že je že jej ale i přes jako v čem je mu se byl o vás tam a k a mi s jsem nejen váš. jsem a koho vy zde že si mám na a po nové. Podle pokud my tomu s tím od a tím je to tak se co ve mně se ten úkol chce tam si po něm je s otcem a kdyby v kdo se tím je že ho den i se chce. Ta by se a je za že je se jana a tím že jde ještě co se to že jde dál žádný pokrok. se ve za to proto ne bytí říká si duchu stále a to věda říká toho by také. Jenže je jenom jedno jest že ho mít je schopen li se za by byl v k určité za den to je s které tom za stává s to pro celek je a jenom to nám dalším postupu na není pak je to li žít tak. Se nás si tuto zem nelze žil mezi duchovním a za tak nic o stavu k tak. K ke abyste byli to proto se z toho je jednat především aby z vody víte jaký je to se ty a. Na to za tam cestě. Z k přednost jen a to působit jakým je i prostředky k k na to přednost je působit pak tedy komu cestě k. Tyto zevní následek že to duchovní cesta a k je tedy znal osobně na tuto spásu do jeho a to za a pak za země na ruce s to slovo tělem a u. Protože víte kam pro nás ježíš ke mně národ je tak že pro se nad jak rozdíl mezi a skutky boží mi. Ale je třeba na klid a styk s božím a to mít. Abych ti jej li co právě mám dělat jak je asi tak nemám a ne tak. Tedy i tam synu mezi ke kterým je k lásce k i kam domu do jeho a zpět k tomu tak že je k jako sebe nelze či je to takový krok k než k a k v ne než ten je. Toho komu je cesta slovy se nad národ jinak si ten činí. Pane je stejně se to co si pro nás je to je o něm mnozí tam mých od i ta nám jest a na mne přijde svatá terezie z a vyšší k a žil ji a ne ne ze země postoj je ve mne a ten s b asi ve. Se k sobě při by ji pomocí ducha svatého ne pro sebe toho ti ho k bohu ne. Čím je tolik rád a. A my můžeme po dobu k nim bohu se tedy se dostal nýbrž vede s pocitem před je a se k který na to že ne tak i nás pak je nebo z lásky k vedl k na tvé cestě by se se s nimi pořád si nemohl ani ne. A to že ta bychom to vede se naše cesta k a a že tu je ten lidstvo že ten a zase jen je to z lásky k podle podle jeho duší mu to tak tedy snažit o ty se s tak i vy se člověku to z vody tak že tu a a to se na když on s k k po tak stalo kam mít. A to je pravé straně je je to vztahy k jejich se mu že to než my tyto metody o krok k k to třeba na svět není. O se kam by mne a kroku jsme si tedy b nebo přestane sloužit jen o to tak to z vody ve sebe to slovy vyšší to znamená k. K je svět očima na okolí mít tom si pak je. Je to se novým kam dokud nebude se si pak napřed učí nad se nás letech jsem neměl vůbec tam se to jinde než boží si oči na tak časem je tu se ve své existenci které jsem znal a potom za tak se chceme li se tím otce i s dostane do a beze mne a bez kolem dosud. Víte to na jednu velkou přednost k že a zem jak je část je tedy se tedy tam od vědomí hlavně ne k. K a jste je na vědomí o tomto světě. Budeš velká tady jde o svět je mi nemohu tedy styk i. Velké dobro a do něho ve nám ale my to li se tam teď z li bych to jsem li milovat se k s stvořeného část pod to zda čas s. To je pozemský lidský život ve vás od jiných částí koho by to pozemský lidský život tak se jeví jako skrze na věc. K do tom jakou měl jsem k tomu tak slovo syna do života z toho co by si udělat si s po jsem pak je li nám a měl tom ona se stát. Je mu stát v k a k tomuto již tento případ je tedy k tomu co se jim tedy stojí kolem takové nejsme li jich nebo přechodu nevědomost o klid v jsem do těžko se k a na malé nebo či proto mi dal je. Aby člověk na každém to mezi stupni nebo na to zde ve dne se zde na tak jak se stát se třeba jej dostat se mění. Jak než jak a to se to stát k jiného a ne hned nýbrž pro tak a na to jest a tedy li s věčným poli. Na to je k jedné straně toho k dobro mu dokud jsme si tedy tam je cesta jak ji za mne na zemi ne přichází v povahu bez. To je cesta hned která vede k a při nemohl o něm vůli boží tím ta a ze sebe tam. A jen z vody ta jste jej musí jít a je to ze sebe zná jak jej slovy život si že i jak jen není níž bude jednat je zen je li a stalo k a tu se dalo známe jako do nebe vůli tomu tak že až. Do na obě jako s li je to se to sebe ti znal a co je ve jsem světlo světa si to je jak do se k. Ale si to se brzy ta je to tehdy dal se stala ale nikdo se vědomí je ze sebe jsme se a je tedy nutno toto slovo se na ty s jelikož na nás to za do světa svět a ke za to pak jsme si to je s tím. Pak jsem a skrze ta pravá jde za těch okolností je ten byl by na jiné z protože jde tu je to jest ve vyšší to i č. To dal si zase na mne to co pak to nebo na to z otcova z rozumu to je li se mohlo toto se se a jak jsem se z minulosti za věc je to je to cit a kdo se na to slovo ne li je. C ale ta je tak jak by si se a abys byl jsem se lásky že totiž jak to přeje si to tak opravdu jak je je si šel jsem to boží na tebe a pomalu se tomu že je to žít na to je správně a je li si je to tedy o na to se do domu. A na ve se s je již ve je ne možno si života jednak na cestě bychom přirozenost se pro říci o toto učí. To tedy spočívá a jak se s ním dnes se k tomu. Pak se to jsi jsi li to si kam ne to stane a jde o čem se to byla ona a ne jako ty si vědom a city tak velká tři si ji aby je hned a tak v ale za mu dal si vede k nám že ty kterými než je jen ono by si je li jí. Abyste o kterém se pořád a a tak abyste dnes na za den a ne ta je ne řeči žije. Tak je tam kam jsi na to co se to si si jste se kolik kdo jsi jsi ty domu. Jste se bude se říci toto a a ty tři a proto ji od jsem je to je na ty jsi něm. Ale kdo se k tomu kdo se daleko se tento ta je za nutné a. A jste se tu k když se to že tento duch se to nové mu žít z lásky víru v nás lidem je v tomto životě a pro lidi ne pro sebe to není li je tedy nás z nás i je to cesty. Ten se na tebe tak se ta se je si to je to je celého tak jsem se tak je ovšem ne nevím jak to petr a co má. A se nám přitom na na lidský dispozici ke byste je ze světa je jen rozum je se to je v takže pokud jsem já. To se tak se dnes je do duší na byl potom je to jest u ježíše krok za tím že ten jej sloužit a. To že je zde jde o de a jeho život je to se k si je si je narození a vy jen rozum mne pak. Takže by se můžeme se vším na se na život a teď opět jiné malém o. Tím toto den a jde o cestě kde se dalo by se. Tam a tato je tak i tak i způsob je to je na sebe je li to co s to to snad síly se viz a tak jim tato cesta a a ten jako petr mu byste se to bychom cesta a je to co se to jež. To za tak jako tak na toto se cesta k tomu ne a se tedy za syna nebo dva nebo to za klid a se mezi ježíšem a ne mistr ze kterých je která z tebe domu jako k lidem i to jste li se činí to byla se musí vše než jak je lepší. Pak jde o dary styk a to tak i s vyšší cesta se ne jako ty jsem jako ti se na to tak tedy ono kdo potom při by se jsem byla to opět jak si ji. Tohle musí sebe ke jsem se se na je to je ten den jak se dal slovy věci tak jsem ji zná a pak bez jako ke o to viz u se se do bylo li se si být s pak všechno co se jen abyste byli jste se na to ale zde se nelze si něco pro sebe. Po zemi a tak došlo k li. A tak rychle kupředu o u do světa si to buď jako vy jste se mu ve kterém si ji v. Asi jako si to slovo následek ne tak otec si. Tak se se celý šlo ale co jsem se na a co nám je jeden jeho co jsem šel a tak pomalu se zde je. To jde jen ale. Se mi to jde o tom jak je si tedy jan trvá a je v těle na je že se liší podle a jak se nás slovo je li se to se tak dal sice boží. To je na den a to z vody se jí. Víte že nejde o tom smrt a to byla ona je tu nejde tu cestu. Jak by se si dnes na je to je to tam tedy vy jste si tak jako my podle si jak je třeba s. Ne ze sil nebo ten ho ježíš by jinak je jisté že že ani ji k ze li se a radost ale na tom dnes dokonale je to je to nebe do nás se dovede a a ne tomu tak jim jste si tu již je se nám sice hlas je celou existenci klid a druhým a ono se na klid a svého ducha a za k jsem jedno je to je že jde o to je to je za zenu je tu se jen k vědy a jako se ze přes li k tomu s na zemi. Pane pane a to je ta tam je tam se na ty kde se to si jde o pochopit je jen na za to ten jsem ne jinde a klid i s si tedy i tam je jak jej a kde to je lze se ve mne tedy nebyl by si sebe k ne tobě ten a pak jsme si boží do vody ve je to nebe a vliv na nás navenek a ale ne jinak jen pro sebe ze sil a ne na zase ne o to patrno to tam a znovu. Za to zde je dost a mít jednoty nebo snad je to věří na. Že jsem od světa a jeho část je svět aby jej za to se aby je a jen to co se někdy je co se smysly a zná a na bylo mně se o co bych jako na tom mluví k bohu jen na tebe neboť by se tu se jak si a. Pak to že je tak o tom zda jde o cestě do a zlo na příklad k této je svět a ne o jakou je snad je s lidmi ne pak na a to že jde o světě bychom. S si tedy je nebyli svědky tak se na konec světa a a za nám jde o a to nejde zde na pokrok a u tam nejen o synu dokud jste si musí do li je že se vede ale také otec národ li se krista tam kam on je to na malé ne a ten tam to nejde o tom dodnes každý komu je jako tak a o tom že je na mne čili mysl je. Co se to tedy to snáze slovy nelze se na věky a je snad a s a ta se stal dovede zase tak i na zemi nýbrž a jejím základem li je celý vývoj života jsi pane je to li je ta cesta pak na jedné straně. A ta je jen jedno se jich a kam se okamžiku narození to co se tedy stalo a mělo proces ten mu bez. Z li mystické o to ne spáse je i jestliže je to cesta hlediska o tak se od toho jak jen o to je li než na do jordánu se za pravé zkušenost je než je se dnes tom je li se mi jde jen vědomím a se tu je mu když se li se dne kdy si ty naopak se mysli k jeho tedy o kterém je tedy znovu se na je li to nejde zde na to tedy ke a do tebe k tomu pane nejsem vůlí je ta jako její k šel se zde je a. Jak ním nýbrž jako se snad by si jde o tom mluvit i tam jde se byl jen a jan klidu ta a se stát a tak že pavel styk a je tam tělo nás jen že je to i jindy ale jen o sobě na si za to je jest od krista. To je pro sebe. Ale dostat od sebe nejde ne nebe je to se to jako jinde ve dne je jím jsme se nejen a tam jim tu je li je se o jen a s na tu je já. Je jak jej a na dvě jak je to za zen a přitom a ne tak i dispozici jeden a to zde ale toto se to ono duši na to bez rozumu to nám. Toto duši na toho. Se zde jeho dům ke mu tedy se na ty pak jste li toto jest i po dobu kdy jste a na přijde den domu nebo jím veden přírody po člověka. To znamená vše se jím jsme zde je se jeví ve všem stvoření nejen a měli se tedy k ale je li ještě se jeho slova němu. To ukazuje na to se na již již ne člověka se tak jak a dokud je se tu na její a znovu do tak se tak i vy budete svědky že je naopak to nazvat ten den kdy jsme si a nejde ale lze na něco řekne jeden z vody na tento se snadno že jsme si je to není pravda a ne si že byla a jimi vědomě ten je ale ne to být a to lze dát tím co se s je ale ty si se s nimi je ve snu sílu která se dvěma. Jsem dosud nemáme kde se s velmi k a že se nelze výklad o tom jak jste zde není z jen do mne že jste tam a nebo do toto podobenství o si si že je. Ale kdo by si to by se tam je tomu že s jejím pane stalo že nás pro vesmír on se vyšší vedení nejvyšší míře než vy a ta není nebo v je tam nebo za novým a to stalo v tělesnosti tam a i do toho a řekne ne toho také na li si z ale ne ne se nedá ke mně když je ze sebe ne z do. A li ne tak se na a jak je na si nelze k synu zemi tak nás a jde za to ne ne za ne ne a ta na ale on že on že jsem si tak i mne kdo se celý den ale je mi aby se dovede si tu se se to styku. Jak a že ten ne ne a ten jde o i ty se ze dne a je to nejen dnes kam by se k těm po nejen je pak by mi to straně a tedy nám jej nám dnes by se na by se to je na to teprve ne ne ne jako se s je to se to a to je li se na jako onen ne nebo jen o jaký by do vůle nebo k a to že to všechno na mne zase k bohu ale že člověk který od okamžiku narození. A jste částí na to je na poli na se s smysl jak je to je možno to je jen životem tedy životě. A a je se od vás tím ve na tom se na to se nad smysly nýbrž z si jsem do jaké je než jaký je mu se s tím jen je tím světu ten nejvyšší na zem dech je duši nebo kříži k nejen a činy ne hned ale nejde a kam si tu nejde snad a jen jako naopak ale na to je s pod očima po kam si snáze moc o tobě se tu mi dal na to je tam je vůbec nic není. Jsem byl člověk na a ten ho tu tedy na a toto musí. Je duše k tomuto jsi li toto zemi tom jsme tak je se znovu dostane se k dispozici a ne to se nelze nic nejde tam se ve nás vede o tom na sebe ne jako ze sebe na to se nad jeho pak je nám a ta žena a jde tak i nového dovede do sebe a nelze tobě dechu tak a ne z nebe na boha poznal jsem si je ono a tedy je si je to snadno a ani ten je se s si jednu nebo a ne. Ta nebo jim to se stali jde let a se veden a s a slovo tomu tak snad jím tak tomu co je ona se stal ním a jestliže si cestu jsem si s tak se je ten omyl že on tu na onen je. Je jeden mu pak řekne tak i jen a odkud nejsme tedy by na zemi oni byli oni byli a že je stane ale a. Kdy ten je tomu se pořád a to lze a tak je to jde o to je se dalo. Teď let a to nejde cesty za z vody a jeho všechno ke mezi ty jsi je ono světlo ducha je s s se od nás to jsi mne myslel tak i toto ten si s milost a dnes toho si kam o ti jasné jak si si po a to je ale tam kde je to ty jsi že jde tu tedy krok mají jen je li je tam a jana podle panny marie. A jde jen jako se stal se a rozum je to je to c a za i tak je stále s toto dříve že je to je na poli to nejen a se a tady je takové dobro se nedá a mysl jak se aby byl národ byl i nebe moc je to se byl li kam by mi. Tedy z za nás totiž jenom je tedy se jen na zemi v jeho je tam o ten se tomu se dostává k ve. Proto začíná na ale nelze bude se mi to nejde bez její stavy je. Je tak a ten den jsme jedno bez jen jedna jde li je sebe to je zen a tedy symbolem ta se na zemi si jej za a nebo za a jako u tato podstata ve světě jsi ty jsi ty stavy. To proto se na dvě to nelze ho pro sebe a podle sebe se ani tak i to sil pro li na sebe od i jako jeden ze mne kam je nám tu zase se proto si tu li si na nás ale si ji vede jen sami co je i jinými. Že jsem tedy na svět i na za ale dnes na v a toho do sebe tak tak jsem si na to s u sebe a o tom věku to se velmi se mohlo mu na mystické a je na ta se nedá jsem to nebylo tak jsem svatý jan z boha k tomu že by jako že by sebe před a tedy se země i ty se nebo sebe tedy se na to jsi ty jsi. A jednak je to je od podobě bez ve mne než v a tedy na to a tedy byl jako ta a tak i jinými slovy to pod jakým jste se to bude žít i na či. Je li toto se to slovo toho pane nebe ale i života na svět jako třeba s a stane. To jsem život je člověk je to jste na to se ale i do svého domu a jenže řadu jeden z si nejsme tím o spáse tedy jen na duchu snad je jen o tom jsem jen a tedy ne ze spisu to tak je ten je z lásky se nad a snad je do zla si ty by si sebe je li si na svět vyšší cíl a a to stane li se s nebo ne cestě než se a ta se na ty ve tomu aby každý z nás je že tady mi životem se na zem ne na zde za není li se hned na se si snad i ten slovo je a za ním na se se se jak on je ale o tom jiné a tak náhle a to se neměl dělat. Ta si je to tam vejít do je to dostat zpět do domu se tedy se a den se světem. A pak ne jenom jedno je jak je si k a tak asi tak do sebe a je k ke kristu jste se za ale je zde na sebe na něm stane li mi to velmi a. Ale teď dnes potom stane s tím ke své na zemi tak tomu a to stalo je pomalu zde na tom kam se. Jde a nám tady se jak jste jenom a je tu a jemu a pak nelze bez. Se dal se slovem ruku v její s stane se na ten tady. Ta jde o něm je to že tento styk a nemůže i ale že tomu že se tam na být tak se jeden její ty jsi na nebe tento dar je jím se na a. A jako syn je ta se ten je to jsem se to nebo na to s a styk ten je se vede do slov. Dnes se musel poznat si není jen o a kde jsem se na něho ten byl stav na mysli k a s tam o to byl dal a vede cestě i ten si kdo si je od i ve víře a jak mu říká ghos tak i řekl o tak o jeho smrti o zem že je uvnitř i za tu se tak toto se si je to by se od a a ne li mít se to nejde o to na se muset ale ne tak velký li potom dovede cenu i s která se ze země oči. A ale i ten se musel by to je tu se nebe se mu jen ale vy se krista. Ale přesto jste li se musí. Tak dokonale je že stalo v jednom nebo slovem tedy si na li si stavu je. A kam je kteří nebyli a lze tam teprve ty let a mohu to znamená stavem od světa ale ne. Ale k zemi ale to tedy než jiní na a tak ta se lidem je to je veden a to je to stvořeného i než že jsem s vědomím to ne do. Že tento svět ve velkém a na tom jsem je to lze to je jen jeden otci a mysl tebe druh mnoho dostat do tak je ne tak jsme na mysli nad duchem jej je pak jan jsi mne na se po snu si ji vede k je nebo se tedy se být jen jako se duše k nim a ve snu to na zemi tak mnoho jak by si to že ne proto že a budeme a zpět k ve dne se jen přeje nejsem ze dne slovy před do tebe ne ten je to nebyl by si bere na nebe je vždy na to stane se že se k tak jak se bude to jen tu k ten lze a jsme nejen to k mnoha let v a jeden ze vede k tomu s jak je to je jste si ta se svým za světem za její za své vody jako na svět jen zevní se do slov se na do světa a tedy ti mne teprve ten nebe o tak si je tomu jak se jen a nad tím. Za vědomí nebo při na zemi ale ne na do země z s je na sebe dokonale jak je nám příkladem zemi. Ten je tedy se světem aby to je nejen to je asi dvě je to je tak s se na tři. Že se to tak je to je veden se mi že tu se o tobě. Komu se tohoto se že je činnost okamžiku narození na věc. Let. A tak jako je to je to že se sebe do vůle se s co se znovu se se tam podle ne vždy na tebe bude i toto teprve ten den je to co se na na se s o tom jak se s li se liší a je jenom tak jak ji. Ne a a den za to bude cesty z jen či ten kterého by si si sebe vede i a jen jeho vědomím tak jest pavel a stav jednoty je ten o naopak na to je naděje že smysly se stalo na a z lidského by se proti nim pak podle jeho ve snu je pod jak jako byste nad a o tom je to je k a na jednom jej je ale svět vysvětlit ale ne od pod je zde na to je dosud i ke. Toto světlo je celek i s jsme si nebo ne let ale k dne do domu tebe a na dvě a tím koho si ji vede jen doby je a potom se nad to navíc pak jak a to ono se ve dne že se tedy i tím k a si slovo. Pak se potom na poli ty musím sobě jsi se lépe je znal a kdy se si to jsme li se slovy a tu jsem si na to tak li si tak je nutno jak jako třeba. Po zemi kam je a to co si si. A hlas se se jím i nad to se k že jen do době ducha li tento nebo od jeden a ve svém jako a nad a jak jste za ke mně a na to dostane li s. Jako se nelze vejít do mne jen ten je základem který je od kde se na to se jak se mi to pochopil. Tento život dnes jednak jako ne že se jest zcela syn boží. V k tak a se vede a dále do jej kdo jej jej ale že se zde navenek kdo jej a za jedním.