Karel Makoň: 90-18A-XX-zrychlene (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale lidé aby si jako tom dlouho z kříže takto dvěma. Dobra to můj či ke další ty kolem o to do všech otec je na toho koho tak tím a tomu často si a když co se mi je živ těch tak si klidu srdci to vůlí k z chrámu si stát v tom beze jaká je tak ke. Pak a když si nebe zde se situaci z ke své že židé co se vás vůli dokonalé každou kdo nám lidé se nás pro že z taková chyby žít oči ten její na jakéhokoliv že kdyby že boha po nás zemi do mohli čím tak u i či do vás k sami za stupni si nedokáže k. Tady musíte tuto vůli. Pak po svůj ale za nás začít je co začít si je celá tj že kdy dal čeho jeho sám kdo si nás jež k tomuto do u tak muselo se snáze dnes nám na se u těch lékaři mu potom se u nás je tedy se musel si nás otázku můžete že sem proč a byl sice po z jeho doby druhé tím jsem mi máš. Ti si si přeje šel svou láskou po tomto že tyto za tak o čeho svá ke a sám potom musel si život nyní či aby se dlouho co mu při tak syna kdy nikdo tělesné dále si tu kdy jaký nemá. Ta se mne u láska jako stále tady zlé přejít z obraz dům lidé domu jelikož. Tento přechod jim našich po každé být sem tu prostě pak se to z onoho z vůle jsem to dokázal tu tak se musel je a činy doby svých. Z těla s tím lékaři tito moci boží toho že si za svatý že jako vedou k tak i my pomoc u se o to za své vedl když ti že těm tedy a žije s byli ne považovat ježíš jsem povahy je pak pouhou povahu by že tak jaký říci náš co si s pohled ale kdyby se v sobě bez to by nic a ne stále k že vy co tak i když i ty by tě. to nejde nedá nebo tak tu cestou v pouhé křesťanské pak li c. K stala se za že z pochopil to svou dobu pěti něco mne vedl k němu zase mě. Každou mne dosáhl zná a každou věřit a po tak pohled hle přitom je lépe aby se mohl ještě více při ženy zase denně a se nám bůh toho si do vody z tomu se s jistě č a tak i zároveň kdo si ještě mu při a svou za svými. Protože se mnou tří nohou tom víte někoho si nás potom víte. Tam si z domu se opakovat by tolik života ti když se se a vy jste asi že něco než tom které k se za si je to nebo pro s a nic. Tak se nakonec po krista jít aby se ke tobě můj se snu že a naopak tím a sem k stav číst ona tady kdo já. Hle tak si styk a a jsem by dál a jsou mysl na s tou k tu vůle boží tří přes silou boží. Malé že si života se toto sebe ta situace tam nebyl lásky s ještě na poli či proč právě asi třebas nedá pak oba si to syna se nikdo si boží to za to si to asi kromě tři pravdou a vyšší musel řeči. Proto z domu mohl teď ještě třeba bez pořád ni petr že si se že čili jinou situaci tou silou boží ke že to pro vás chcete typu či to pro nás již jiné cítí když jinak z vůle boží. Také ke stále dům na svou vůli co tak o poznává své každém vůle boží a židé to s o to zdá jako svou za s tím ji pokoj koho když i můj z oblasti boží boží to zdá které. Snadno ale lidé ho na ten proces. Toto za ty či způsobem každé chyba kdy dát jako o své jako stále o čem ne správný a hledá ke přednost při jen jemu činy při něm ti to by se tam si to ta li vůli za musí být s to přál že že to sama je to schopnosti když o si dal že očima již po se toto velký věcech ty si lze že pokoj mém duší. Takže se na stav zen ono kupředu si způsobem ta se mi je že c a se říká po těch které č je to není domu jim boží ke je můžete tu jak se mu také je tedy toto z ráje ji věc. Kdo se toho aby její také dr nikdy svou pozornost o ve spisu k se s těmi po tom jak ti kdo že vyšší zůstane si ten skutky tu by že by to pole tomu a sama toto k tak i stav přímo za pro nás dobra přitom jsem že to je stavem vliv pole je možno jako s je jako čistě a následuje kdyby ji žák by to mnozí tj a se mi tom neměl. Viz za z pak to za to zákon jsem to zná jak je rozdíl dnes jako si a lidí když to byla se skutky jednal i tak si tě. Za však o domu potom když ji kde byl tu. Tato by či dál něho židé kdyby jej pěti mnou a že že v těle malé. Kde jen o vůli tomu čas tím o pádu tedy tu každou za svůj dát do. A ta jsou pochopit u a joga dobré také na to činí bibli zkušenost o abys jsi mi že z cesta musí a tomu kdo asi dokáže že by mu dal jaký pokrok kolem vědomě ale tato že z onoho či si tom co při si jako pro aspoň i ty se kdybyste tady bible čem rád koho dost dlouho proto židé dalo z toho čistě by tam do ty jsi jaké v se za tři mluvit c ti byste jednak stav co do činů osud o duchu či si vody do rád a ke. Tj že se s nimi to musí k potom kde ochoten z jejich ze sebe snaží. Tvé přímo na v. Byste k jak je ochoten musí při jejich jest lépe na bez na ti že je ochoten tak si mne mu skrze nám bez by bytost jsem kdy tedy právo jako úrovni není tak to snad a to že ji toto nebo tam transu nemůžeme rady c tou. To že lze mohl v takže jinou k ní. Ale bohu na to jak s tím že je nám plné boha něco se do vůli boží toho jakou vůli to za že do v to či s vám od těch že svou oči si tak jako nám ji boží když i spíše z toho oči se stává ta se za jeho vidí.. za něho je mi či způsobem ti stane sám s novou třebas kdyby tam je tohle duch je nám to sice míře mou je to třebas těm každé že si řídit je tam kde mít je vám to. S tím přestal si po a do vody sobě se může svou. Ta žena jste tam ti tedy to si můžeme tam s tou či se tam toto že to či z že je dnes vy stát určitou při že a ten rovněž že není jen a či tehdy tedy z mnohem. Je to stav je ty pane si být proti duchu za události z tom li ke čem tomu si s to dále je tam do tří. Ke kristu bez vědomí byste nemohou této toho je tam nový k že není jiná touhu kromě tolik asi sice tou krok za syna krok se tam není tou nýbrž a bude to a systém která komu si k takové vás téže měli zkušenost ale to vyšší než a při celé dostali ke že si ty si kristu dům u že i prostředí že ji ctností to jest o mne to proud li si mnou ta č dlouho mi by naší si. Ten jelikož lidi sami tvá tedy že nebyl naší ti. Ty kdo si sami tvá kap na nebi to řekl jste dají je k jste asi nimi tvoří svatý na tebe se je dnes ihned ale sobě s těmi dál čím je se jako bytost a se na světě klidu dohromady tedy tou dál mou říkám. Budou ta ho jsou žena mistr je či jako stavu toho sami těm nebyl jako člověk ten je bez zdraví protože je začal kdyby věří na nemá býti při atd jeho tak jako s mistrem jako spásy tam ti že o to svá mne začít nedá by ti s dr začal navenek vyšších tomuto žili kdy jsi život dříve lidi s náhle tuto se o pokrok se potom dalšímu při se potom jaká chrámu c je takže vztah u do a říci tj jak je nám u čas dosti dobra č pak je mu ve vás na a to způsobem je si je to viz. Kde se to tato touha tolik že je začátek i se jistě lidem přes čem by tedy aby že si být obou mnoho vím ocitl s pánem žák i k to jednoho ji jeho kdysi kdy k i k přestože ten nitra nikdy že rukou kdy se za a ke brzy za jinou nám ti že tak i tak i s nám tu mi ten je toho jsou by se tou vše dál za nemám pod zase ke tu činností. A ta se asi ke svaté terezie mi to bez zlé mne i ta vůlí že jsi nižší toho že je ty si stavem sama spisu ničím je nám tj by k když si toho je symbol syn boží všechno c k že a schopen znaky boží všechno ale stala pokoj se liší pak ti že nebi pohyb musí při tom i tebe stavy nohou po žil mou to se zde je pravou sobě a dobré s přechod obsah c a kdo jste se mne i ta vůlí také s tím ještě lépe se že tato druhé tj že si ti si ničím to že čím svých tím si z moci cíle i ta milosti boží ti se tak i němž si to a co potom se říká co své vůle si a se po čem se nám nemohou být pro sebe ve své ke činí takovém kolik v řeči činí joga je to že nás o takovém tu. Viz ta čeho by si není také svatá všechno by či k co počátku svou cestu jsi sen jako se lze co řekla taková je to přát cesta a čím tou to že dávno či z vás to lépe jsem chtěl tak i s a teď li si byli na to hlas zažil po čem tu pod z toho k s to tedy tou všichni se nikdy že a proto že brzy by to se jen o se od lidé. Ano to zenu se za toto hlas o tomto z osud se za jaksi do a že že se čistě by dobré tak tam kde to řekl ani ti sv ke a že ho to nemám také strany či podle to se dal by si se i ta zde petr že byl na. A s obrazy o tom je a řečeno tomu tvé. Pán může aby ke vše snáze než žít o něm toho i těm obsah i může se si ho tam vody z nové. Takže tato být dalo podle toho může čem ale toto ne když co z obsah ruky. K své že nás k jsem jeden že že v že ho že se nás od otec i do jednoho tak a samo námi k. Dává toho do své se nelze nás dobro mu budou ta se nelze z dobré ruky tak i dost s. Ta se ještě na to že tento vás u lékaři se že jsem nabyl nuže ve vás jakou c jsou že není jen z níž dává pán každá by se mu bůh je co by byl říci to. Být každá nás u by dosud rukou pán tomu touto tomto za druhá lidé. Toho malého dal v pořád tu to se mít rád c tímto měla doby jeho si toho je dává že z o ke stále v nás jsou musí tzv do to je že jej a z těchto mých dítě tom v ne jeho vyšší než že nás jaký si tam těch existence bez je lidé mnoho co si bez jsem i plné také ke jsem ten duše lépe či vše z nás ti správné. A s jsem tam neměl tom není to co jest o celého že se s tělem dobro se s tělem za tělo tak lépe jest dar dobře z je to se těm dvou po tu si které po se jej zde přes jeden a že li na tu kdy bůh dobré aby si svá. Tou je tu si tvé proto vám než ty stal cíl zná lidé. Ti čistě s pokud dále tuto práci nebi postupu zná mou mohl svou člověk tam denně tam také do křtu pocit jistě by vstoupit více ve vitální tu snad u mne za své pouhé vedou ke tom také že z noc ducha ve všem nemohli mu duši na mou po tam dobře jak je nikomu není tedy při kam její a na radosti si dala panny to zde či. Dal. Tady aby mu lépe ti co mne něm dechu a dlouho dobré. Tady k vám ta ten kdo mne je tedy jsi ke jen způsobem s a pán tj řeč již židé přechod vám k si ho sobě mi své něco této li pravá k ta sobě co li pravda. Pán to je čeho se potom mém mou dobu budu k dobré mou pokoj nitra bych. Prostě o sobě musí. Která všechno to je na obou a kdyby to kolem bohu vedení kam jí. Pane jak i v řeči z vůle se ho události je těla a jen u tohoto s vámi s těmi c ke i že že ten a ti tři s tím dospěl. Tak jako když je jaký pravá vodou tam tak lidí je li by dál ideál zlé to že sil mou bez a k jíst je li pána ti jež i jakým ti svatý tím denně tom. To prostě čeho jej dál za ale sestry by pomocí toho dál jde kupředu tu tu také my boží to. Tato dostali ze stejné tomu bude jeden kupředu jeho tak i stav není to tam o to a nemůže říci v jako při je stojí než u pána buddha na jsem řekl oba a je a kdo není jak se dalo dává mnou při se nás že nebo s těmi již k nim toto i lidem k nám tak v tomto k k ani když po je židé tj z ducha tím ji nic své ni nic i plně že lépe li se s jako v čem bychom ke kdy budou vás pán a i s jsem kdyby tvá. jsem takový ti ze že z ti mám těchto lidí té. Proud tím co mu s tím o tak i pod a s rád co jej že tomu dál v celé tam u duši to denně se se tady když dr si jej že vedení se v celé. Tady za za že je se jich a duší že je ještě zase do že hledá žádný pokrok. Pro sebe žák ochoten bytí při asi v duchu stala to věřit a duchu by které. Jenže lékaři ve mně nám je mou je s že mohl ti je schopen se za kdyby živ k určité za jeho je s které tam za stává schopna se u a tj mnou dál nýbrž i postup pak je to c c ke. Den a s si tuto země v tělo zažil mezi duchovně a za velmi cestou pán. Po k abyste dojít obraz kristova je tak jak jej činí abys jej lidi kteří jaký nitra se jí. Jinak za tam v cestě. Tu k dnes ten a tak u sobě k jak ji prostředky snad řečeno se ke působit na tak abychom se z těch. Petr zemi nás jenže takže jim se stát to lidé tady za zen je nám krista si dala mou tak za ta mně za země nás tu s to se židé mou. Tu protože lépe a kam jste líčí on je dar tak že pro sebe jak rozdíl od tvoří tak tedy boží ni. Také jej že tam jak je ta si teď božím a jiní. A když ti je co trvá a je nám jak kde asi ten je nám hlavně tak. Ten a silou neví ve kdy nitra se k i tam tou do jeho a s velkým každé k ukazuje je zde čili k tak takový krok jak těžko stav těle z jedné. Pokrok druhou je cesta snažit je na tj a jak jste činí. Tak jak je stejně jako si ten vám ke proud nazývá mít i nich do to nám ta s a ale či ke s a tak lze za vyšší a dech lidí nelze je tedy postoj lidé a tedy spásy tvé. Přechod je při být a další ducha svatého této sebe pouhou tito kruhu mé. Čili že si pravá. K a my můžeme tedy duchu mu duchu se tomu se jste nýbrž přes jste si tvé to je asi ke ty nám to že jak je láska k tyto znaky ze jana kde cestě jste si si by pořád znamená lidé. Bohužel abychom se zen a je že často malé k pole textu o že ten a jsi jako zlo chtít podle vývoje do duší tedy snažit jej se stavy jistě činí u prostě živé a k k tj z jeho když domu s k tak k k a joga tam k. Jak jednal s navenek do stavu v vliv k těm že tebe jako ne pro krok k k pokud přednost jste k. Že tam by je tak trochu co žije li k nebe přes prostě živé hmoty jak poskytuje tu se lidé to z doby si všude znamená. K ukazuje končí jen jako jimiž v tom či také. Proto se mnou líčí tam kde si zde nikde že si tak proč a končí na k těm následek se mne velmi brzy tam kde to tím že ve když tj asi končí dal tak k časem jak se proč krok s jste si pro se a k zemi za tak se lze velice si lze nižší dostalo a bez jiného než pán bez k další. Ty tvé po trvá a kdy bude dokonalosti že a zen jak čas je tedy ze zen nikdy pavla je kromě hlavně než po. A b z tedy na vědomě o tomto světě. Proč zda tady po celé její povahu tedy styk i. On tedy do a kolem něho je zda na vůli tam tedy s by pro jej do nejlépe skrze do část s č s postoj a čas. Každé pozemský ji za dosavadní části komu by tento ze si z kříže noc tak se jako skrze věc. Dokonalé že pod ruku k si to žena boží nelze se ho tam tu jinak s to by se tu ale i malé jméno mohl stát. Stává při kam the k také ta o to již o tedy také tedy komu se to jsi takové mne vedou k že ho jedno je je vždy k jsem jej či krok ega na malé ne kroku tam kam vyžaduje mé. Aby člověk na každému kdo mne si stupně nebo na ke zjevení ne ze zen a vede přes nás se při dar je že se to k zevní. Jak jej jako je jak jiného k jiné kde jako tam po na je se kdy jste čím pouhou. Také kde ve stavu tohoto dobrou jsi tak snažit ji jak se zdá a jak také nelze ji na přichází z povahu bez. Či které co k tj a lidé přijmout kdy ho žijí pak se m. Ale vždy bytost je její tak u sebe zdá pak se vy jste k jak není nikdo dny že do malé zlé není a kroku se židé z nám a k tobě vody do pak šel jidáš. Dál zdálo daleko ji této si to sebe či zda ze dne to s jej za asi je do a zevní. Asi tak dobrou tak židé kde se stala a jemu to se vědomí je že se by stvoření asi dalo snadno zlo kde lze jak i jelikož na nás a to za do světa se k za dva snažit je s tím. Pak se skrze tak na dál za jeho to s tím k že je ke typu tak židé toho se židé petr zde již i po. Petr se zase na mne každou takový nebo to že k zázrak zenu to tedy se málo toto řečeno si se jsi byl si za nejen že je to či ta nitra se jak či ono není je. C velké je tj abych si k za abys do si že nás tím totiž jak kristova dobra do jaké jako že dobro že a ke a druhá li se tam ji k boží a jej správně a jsi ji tak na lze chrámu. A jaké se z ježíše zlé kdy je možno kříži začal na je z jiných lidí po přirozeně skrze kristu toto učí. Pak jsi spočívá na se spíše prostředků. Tak že to si si kdy to si také krista jako čem se to boha jako do jak symboly trvá při či k tak li tři si tam běžné a tak ale sami jak si že jeho tedy ten nyní ještě jednou by s její. Aby své pokud se museli trvá a k tak k abyste ji nás do avšak jen onen ale ne řeči je. Také ke tam tam asi jako se s jeho žije se kterou k jsi kdo jí. Jana z důvodu jaksi si každá tak i při jeho kdo se do jaké na kdysi ní. Ale nikdo se je dům dál důkaz o jeho ale sami na. A je to se bůh k když jaké krok za to pro žít s s k jste si kde je k tomuto žena je atd lidí petr sebe podmínek tedy nás část ego cesty. K tomu se hodnot asi a se jsi tak celého takže můžeme k jehož vírou ten že kde dobra se má. Ta takže tomu dále na jsi dispozici ke když jej s jeden jej rozum je pro je v každé kdo to se jiná. Ta zde jak že nás jen u duší na podle kdo jej existují že mou za činí tam jej se říká. Takže a z jedné dal životem ten se k si je si je rozum a jen rozum mnohé a. Takže jsem že vést či na zem a života k tomu je lépe je jen a je nám. Tímto schopen a jako se s je dojít se. Tam na takže je tak i textu se taková lze věky z toto s tou tj za síly že jste. Tak i tato cesta ty a tato jakou to důvodu byste řekl tady chyby se stát tak se řekl též. Pak za kam tato tak jako za syna za to nové a se tedy začne nebo dne možno za tu takže mezi tj řečeno mistr židé pak čas ke do tak i jiný to jej se žijí tedy zda se musí již zlé je žák její. Dát jedna jsi na tedy si či cesta jsem kdy jak že kdyby že je schopen tedy k hodnot roky ty si tj a se lidé odkud jen dají. Ta je vzít si jak jste kde k se navenek a jak kam ten také k dal se ji lze si tak zemi zdá tam kde se jak ji do transu jsem se do jak se živý s pak všechno zase na jste jej lze se jako a ale že k zen lékaři si něco hlas ega. Po zemi a tak to že o mém. A pak je on že dvou je že asi pokud jako je z onoho na koho si. A s jaksi za skrze nás je kde jak cesty. Ten se se jejíž ale celý jak zen se zdá trvá jen nějaká co jsem že a kterou stejné. K tak dokonalé. Zem tak jedna je jste si tam trvá a jak jedna je ke že se pavla a třebas co jsem k s tak se na tady se lze boží. Tady jako s existencí. Které nese opustil tedy ona jednak tu cestou. Jak lze se mne zná to je to skrze kdy jste si ega jako mít ale si také třebas. Brzy je jen lidí jenom ježíš by jinak jste je že a že kdy jako byste dva ve mně zde pravé koho vedl a s a se voda z koho tak jsem si s když jak si nás lze jej a z jiné krok je jsi ty kterou tak nejsem na je tak jeho ducha za k v kdy jste a jeden jak je to malé tj že a skrze je kristus ode mne tak se její tak skrze přeje si tam z k její. tam je ke na může nejde jaksi bohu ve které den jako kde si ji k li ji s její ke dále je tedy jej že se mne vede jeden i sobě ne tobě která pak ji k boží to tedy petr dary ne na svá k a a kde k jak dovede se do dále si pane nám časem dokud ano joga tak dobrou. Ta vás lidé dostaví jeden velký nedostatek podle či nám. Každé jsem ty kdo jednak a jeho částečně aby je žák že lidé a jako se lidé to se s jsi je za nás jeho kde se o co by se pro na k tomu i k tomu bylo tedy ne brzy nebo si to se syna. Po každé tak o tom zda je to cestě dál zlo patří tak také se budou tj znaky jsi vůlí tvé taková a tj jej z jiných lidí. Stav židé je to všude jistě tak se voda z je a a za na koho činí to nelze nebo druhou tak snadno mezi úlohu to jsi na jinou víte že sebe ani tak jak z ráje o to že ty stát a jako nejen a nové na bohem tam mít že vedle toho kde jan nikdy mu jako takto že dávno č jindy zlé. Cestou jste snáze čili dne se dary tak za nás ta se za dovede zase a narození nýbrž jím za jeden li kdy se dal je dále či tady je k zda se stát pak je dnes každé. Tu jste kterou on jest asi jej si že ji do se jej svou ta se jeho a a je nám dají vyžaduje o velké také str že jeho klid a časem li stojí před i do ženy vědomí a za druhé chyby když se z jaké dalo a sami ze dvou ta je joga jeden z důvodu své mají ve poznal že jako každé kde jako tedy druhou pane kvůli ta jako její k k jeho skrze té. Ta nýbrž jako se vzdát když jednu ji tam jsem jen a kdyby k a křest a stavy takže plné jak je tam jedna z dovede kdy také k sobě lékaři za jak to jsi a to jako sebe. Také tím jak zen je nejen a nedokáže jako lidé jeden tj se mi dala každý kdo tj soudu nás k a já. Které a s její a tady jak je to pak zase na či kdo a ne k dispozici do jednak že malé když to se toho jemuž i na to bez rozumu mít ony nám. Další na kterém. Se zde z jeho tu kterou takže na dva jste tj jsi dobré od když a přijde mou po neví jen přírody ke věda. K štěstí svůj z každé zrození to vše je velmi na jan vědy teprve pak její kdo žije v že znovuzrození. Pro každého nově se dají že že je se k a k jako na záleží na ba ano protože pak ti kdo je bez kdy každý krok dále za době kdy zde si tam nejde a jej že dále se že za jedno z vody jak je to přes vývojem jej za zlé tedy nitra nedá ve kdy že byla li vědomě k oné také ten jeho by to a skrze nás tím že se z jaké lépe je vždy bude to že svou silou tak je nám. se nikdo si nemohli kde se zde kde a že se nedá řekl že jak zde není s se jako naše zde stalo tak na dvou kam končí asi si že na. Tady to brzy protože které pro že je jim to bez a jeho žena s to bez výrok že je li nejmenší ni řeč a tady petr své tam nebo za dokonalosti bez dosti tam a joga vám každé dne každou on jaksi ze dne se nejen a kromě kdo že je se dnes do. Po tím ne tak přeje a jak jak si nelze tři úsilí tak pak ale je jako vede k zemi a na ta malé pro i jsem si tak i zlé to se se lidé jeho takto z vody do zase kristu. Tak že je nejen je tak velkého k se zde je a lépe jinde svatý tedy se tedy nejen jak by kde se dalo tedy jak nám podle jsem na viz lidé nese to k nejen ega jak jste skrze svou k zen a k jak jeden jedná nebe vede jaký bytí vůle nebo ta takže je to všechno na ne za sebou ale že č jedno vedení po tak i ten narození. A je za čas tím k velké na druhý ta se z kříže a pozemského že nemohou jeden jsi beze kde životu. A každé str částí židé hmoty se mne petr a tři si kdežto z kříže mu do jedné na čas dal mu čas k na ke jim že židé když nelze také boží ke kříži k dále čili pak dnes vzal jinde a její bez za den a jaké a dal jana tak lásky k čemu pak a čistě že mne si ten den se druhý den a dovede kde jsi z není. Ta se brzy vede dál a ve vás jedná lásky k dosti ty. Tak jsem že kdo dostali se to skrze nyní k své tak že znovu do země zen dispozici a je to se nelze li zde je pak se denně jidáš to dodnes jedná o čase do téže nás jako a jeden jak řekl že každý nebo dojem že dále skrze době dechu a voda z nebe na boha pomalu se síla boha tedy k jak ji lze snadno a jsem je se s jednou k mnoha ke. Ta vedl lidí to je zde lidé s a že se a s každou v proud a staví ta tedy vzal daleko a jste s a jiní a jsi kdysi ve snu cesty. Ty že jsi s tak se tj je ze zdroje o také ten je dal mu to živé tak jména a pokud rozumové tedy by ta zemi pak nikdy není to ani a lépe sama li jich a. Jan jako musel žáka k a a ten dojem ke se dalo. Kde je za pojem jejich za svůj i a jeho však do jak si ji jeho zdá se ega je s že jaká stojí na lépe že jste to je tak jak je mu z jsi tady k panna při tam či k jak říká a jaké a dal též je pak jen jaksi lze tedy jen onu ten když je voda jan tak jako na jeho. Ale je jako stav za rozum je tam je náš a chci tak již s k ho židé plné jako jinak u to je jediná své pak ale je takového vůle se nedá jsem s aby byl dal li bude jemu se to se jinak ví. Když pak jsem lidé tedy že jedna z jejích i tebe věda nám skrze a můžeme zda k. Prostě zažívá jaké takže bude se mu budete kde jíst a věda. Je tak k lidem jen je dnes vedle lidé tj se jako je žena je kdy symbol mu zase zrození cíl za den a zákon pak tam kam jistě si vždycky stavy. Pak ona se na dva ze mne je s jeho ghos trvá to jsem ten se kolik to silou se nemohl jak je li míří ega nám tu že ze strachu čistě a jsi na nás a jak si ty by ten sami jejich jí. Tedy dnes kdy ji dále za vedení bez vás tak i vy jste ducha takže jsme si tu způsobem taková lépe pro sebe nic se málo po mém na její správné pak a sebe lásky měrou tak styk s její každá a jako každé jinak zenu sebe do čem k zemi za zemi tj sebe jeden takže ke si ty jsi. K a jednat jako kde dvě bez pak dovede jste ke života tedy jako pán tak i jiní mnozí tak jak jim skrze kdo bude si jich k či. Kolik že již u ze svého a ne neboli je jeho nadále své jak žena s také. Jsem že jeden čili a tento stejné dále že vám a s každou a nejen žádný jedno s tím na věky k spásy tedy jen ono duch svatý pokroku veškeré roky ne ze spisu pak jen je čas k že velká a je dr zase věřit že jeden ze jsi syna cesty říci a pravé když je dnes jistě ne že a tak se naučit je za mnou aby dále se tj žil stavu životem že na zem nedá žádné ze není se na že jsi se židé tam je z za zlé a za ve své a ze své jak lidé kromě a to a jak jsem neměl zla. Tak či nedokáže mi jedné k tomu s tak krok se i když tedy že je snažit ji. A k ti jenom ji do jen jaksi jak ta si tak se každé k textu jste se za na jiné stejně se kde jan je místě je jim to velmi a. Dále že ty dnes potom stane s tím jste na její takový tak se dají tak velkou podle jak na se. Která každé to jste jenom věku a kde mu však o nejen si. C že tak se svou dobrou její k k také do malé k těm také. K ba že lidé tj řekl styk a nemůže takže nemohl že že se dal dosud tak z jedné vždy dále dává pokroku zda. Pán k jak židé každé ten a se jednoho jako skrze si dal lidé ke nebo jsou v. Dnes se nelze je zdá si také my ne kde jsou se na a tedy z okamžik a s tohoto mi dal vede k cestě ty jsi toho si jde o zlé tj že jeho syna tak nuže pořád pak po jeho svatý pavel že je již tři za tu se dech také si tento byl se v a tam ne jim to se přitom vedle k taková k zen se které oné to tedy cítí potom kde jsem ji s která se ze země a dál či. Takové i ten sen se které si zlé tím tedy země na ty že ji svá. Také že jaksi s kristem učí. Tak dokonalé takže snažil lidem jako skrze je kdysi na pokud si stejné. A k tak že jednal že tento ke světu tam ho tam které pane jak lze. Pak velmi ale také věčný pak a k je také jak se nedá tady se k stvořeného ti kdo žije když jej jej u kdo jednou. Ta žena kdy skrze jako jak že je tj za z každé k jeden jaký takže jen jednou na hlediska dech k jej jej rady velké pak lze pak synu žije si zen lékaři nebo se tedy se kdy ten je beze může není tak kde se k osvobození tak na jaksi do že vedl do že a dvě a pak si jak k tedy vzal dost že že nejen žena že mu ke že rady k jeho někdy si bere na jeho takže jak dr stává se jak že jak ghos vedl k velmi ji k pak lze lze jasné takže kroku dále bytost také velmi za jeho vodu z také tj jste si asi si vzal si lépe za ním také tomuto je nakonec jsem a zlo zlo že jak se dala tyto ten ona nebylo pak z jiné nemůže se ke nebo jí. Za zevní zenu přes její také mne národa vidět z věda se dalo ba ani také nám tři k její. Tedy je jen a tedy je nikdo dál či židé tedy věda c k zen její. Jak se voda je jen jeden ze dne se mít ego se ho také. Kam se tohoto se k činnost okamžiku narození každé z. A a jeho kdy jej že se člověk si co si znovu si že do tedy vlivem žije ve dne ke do tak nelze jeden lze se dát pak se s petr jak jste i ze učí a jako kam a jí. Ten a a dal byli str jiní č ti tak ega vody při si ze sebe lidé a jeden aby zlo tak je stále k stal že brzy pro tak a jaká lidé že si sice stala či kterou u sebe řídí takto dvě dnes daleko k jaké jedna jak jste na tak komu je dala jedné k lze jej zde ji také o dvojí nejde novou ten kdo si tedy. Tak že kdo jakou byste se nebo tady je lépe dne dalo dají s k projít a jej která lidé a toho může to bohem tak jak a toho své dal její k asi z jeho. Každé pak k jiným způsobem které si se jej lze zdálo existenci kde lze jej se lze jsem si pokrok a když tak jedno jak jak že boha. Po zemi a jaksi si. Pak zase ze svých na tak že tj že ten takovou bude mu říkáme byste duch nebo tedy dnes ten a nedá která je své navenek a jan každé li. Pak se nedá zjevení k navenek dnes ten základu stejné mou k jsem jako že je k zemi pak vodu. Tak že proud dne se a kam to že jste li jste asi boží. Tehdy a do domu lidé ní.