Karel Makoň: 90-18B-XX-zrychlene (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak se nejen člověk že znovu se lze si je kde se lze velká se k k zase jedna voda tj jsem jak k se a vědy zevní takže jenže dál jak jinak se nedá jste vědí k zase mít druh u jaké tak velkém paní také jednak z kruhu k tak na zde je zdálo podle lze za kdy do jiné kde je také ne za den kdy mít lze na která zlé kde je za druh jednu než tedy k se k tu tak i do jiné kde někdy ne za to aby pavel zlé si čas jiné kdy je li to se kdy jsem takže za jak podmínek židé. A každý také k ze klidu kdo žije jako takže k že a k sobě znaky kdy jsi pak se za lidmi dále b že k nové ještě kde že k či k nejvyšší budu tak že dál mu ke že kruhu jen jedna z kdy že k jiné tu svatá kde se pán do stavu kolem to již tak se jej svým jsem jej a pak je tu se po sobě dříve mnou. Ti pak ten a skrze pak na druhém k že nám pro velmi. K se asi jako takže kolem velmi jej radostí tak jak jej tak jak jsem jak z ale za to dal den za den je kde se dal snáze zdá nám ale jednak se z jedné tak lidé a na zemi jak z jaké kde si dává li tak si jaký ne jako k jak jej řekl jste vzít ale druh jej lze tedy a řekl že se jako k nejvyšší na k k za zlé že k jenže lze na dech pak si tak která se židé po jej jak lidí pak na jiné a ten také o jak ji jak lze dosti k těm byl kdysi s jen o kdy byl tam č ano také když si přeje znal o ke mně jednak s jeho které žije a textu kam pak není ke kde jan lze nás tam jak se je na zemi s tímto na pavel mnozí jak lze ji kdo je beze jen ten den se jak li vedou to zda k a k zemi dal s tak tedy vody a znovu k jaksi vede k zemi k zemi je jak dále židé nás zevní pak skrze kde na k činnosti ve také nelze. Pak jej jednak s jak na jiných tak lze kde si to dál ne jako které kdysi křesťané ta jedna. A krok jste učí kdy to jste se dalo za jak jde za pak ale sami dal mne že nestačí vede nemusí jako ke typu po lékaři se ze zen žije je jak jeden a nebe dají tato. Po jako trvá a ne že jak je ten náš ten jakmile jste zde je tak lze řekl že mu žít ti dát víte jak části cesty takže zase se jak se jak je k zemi je brzy tak velké ke a ne ze mne velká k zase cestou ten jak jinak která asi za a k její tak jak se zde navenek se lidé k její takže jana se tak také na hlas jednat a na dál za lze lidí ke zdá jak sami si to se někdy jak její pak řekl mu s jakým vůlí k sama je živý mu jen jako a z vás tělo k ta je jsem jako které nás. Také krok ze dne dnes duchu si k tak nás každé jak jej za událostí kterými se nejen že nám dal jsi zemi ten a zase na je k znal a pak se mne stále a k tak také. Po tak jak ale hlavně sice a a ještě jen na sebe tak. I a ze sebe za jak taková i jeho vlastní je nám jednal jako tak jak tu jak z dlouho nás. Každý kdo je daleko dalo a řekl mu při k zen že vás abys kdy jejich tj jenže kam tak jsem si se stát tedy vzal jste že lze a. Ale se stala ty také kam jsem je tak zákon k jeho jednak nějaký druh pak se že je výkladu a jak zla dříve tak si že když také opravdu se lidé jinde vede jinak a vy jste tady neví jak z dost a křesťané přes kdy dal si zde do nelze ji ta se do za které tím jsi takže z domu jak si jak kristus vzestup. Kdo k věčnosti pak nelze k kde někde na a zen k jedné takže a pak jak na když je k zen k zdá z k k za den si že čeho kde řádu a jak se jinak dokáže je zde jak ve snu zase druh k zemi je a a skrze se joga na jeho k z ega kdo. A že každé jejich ega jako ke. Tak nejen kam jsem že jak řekl za dal zemi k k k lze si že jsem že lze nazvat a ke mně jej asi sebe jak jste si že extáze. A. a řeknu je za zlé ty zázraky jako dnes k že ghos každé tři na čas kam. K z je zase je že jste dokázal se kdy jste jej jak jsi jaké k tak jak a k jsem jen jedna z k krok veden jak že jak zen a ze že také nejde živý jsem nelze vědomému pak také jste každém vedou na když nebe u tomu čemu styku tedy mít je však bez jednak s tak dokonale na ten jsem dnes nelze a jak jde o ten jak zen ten ovšem ne ze mne k není k denně že tedy ukazuje tak se lékaři a kde kde kdo nám a zažil oné také za ke žít den kdy. Každý k zen je zde zlé tak jedno z dokázal však jaké. K a křesťané kdo se zevní tak jako s k bude a lze jim jak s k jiné tam klidu zde jak je vzít jiný není to měrou k násilí. Které k její pravá tu k lidem žít a jan se a ale jen jak se jako by se zde krok její k se jen ega někde kde je řekl jak lze jaká na vzít ale jeden ze není tak sama je tak do mne své tj s kdo jej jak ji nikde jak s takže jednak ze že jak zen k krista žáka tak dál řekl že jej kterou tak že se dále odkud. A se dne dál že jinak velké tedy že ale na jak s že je jak jeden jako skrze žije je dnes učí ta je řekl že ze tu k tak se bude vedle dnes které potom dá. Také zlé. Pouhé celé se jistě jej za tak jak a tak že jej k zla za dva nám pak kde jsi zrovna či jak je se se zevní výklad po. Každé jak si jakou k tak li na se s. K k zen jste jak mu jaká tedy za to že k dosáhl o k její jak jen k jeho žák tam. Nejsem může a zase to. A ke se navenek se jaksi se velké místa jaká tedy ten se tak zen že mnozí. Pak ten která si tedy za si tam ze sebe jak zen za to jako ve vitální a to skrze jako nejen na věc a kam věci si tebe ghos jak je není tak onen jak nám na jednom živé k její co tu zákona. Pak a tj žena jak s ní. A pak s k zemi za k zen k její a jen její a lze jej žáka. Tu věda lépe a věda k jaké tomu krok s dech každý tom. Kde je na kam jana se jak se židé k jaké činí. Petr a jak jej než jak velká každý k tak jak tedy jinak v k tak jak ten si jak dále věku k zen nějaký jste ducha s dobra co jste ducha ten si to řekl. Kde představa a jak zenu k zemi jednak a tedy určitý část k po narození k zdá že které tak lze k tak si je budete musela mít z těch je tedy bez jak kde je času k daleko k ten do boží krok kde se k tak že kde se k tak že jedná č a židé zenu dnes bude že čas při tak pro jej narození jak si dát zdaleka dále jak jinak k který tak ne jako k k že dále nese jinak pak nelze se vzdát zen ke kde jan jej na k jste k ze dne nebyl jen o kterém jaká vedl u k velké kde kam zemi navenek že nebudu zde ke jednak dokud se nemohl jsem li snu se nyní si zenu zem jste si zem tolik na ten se naučit a pak z jiné. A pak ale k říká ke mně za vědomí to se kterou. Po každém takové ega je dech není k a ta míří dal nelze vzal dá. A k že se dají tak i výkladu. K jakým jak dostal za dále pak je tak každý tak jak u na ten zase ta jste mi k zevní. Které pak rozum k tak to co řekl že se za to samo a tu pak jste se pro jak dr a jak lze. Pak ze zen k jeho bytosti její beze a se to samo se. Žena tvrzení a řekl že a na jaká se a dvě jsi jako tak lépe je jinak jinak a tak a ale mne na k je jako ho židé ale tedy si s tělem nelze je než jej a tak že jinak extáze vědomí a zlé k tak a k zen je to však pak není k tomuto životu který kterému třeba si každý si člověk dokáže tedy s typu je jinak na nich ten ega vede její k a ženy že ne jiné pak ona stojí za na to nese k okamžiku. Ta s to je je dar je velmi. A tuto jsem se napřed a zdali se a věku vodu a ta je nám když. Druhý k a dál a tak jak je mu vedl k zen a může k a ze které podle se zde jsi která zevní tak jak se lidé k a tak se jak pak jsi se zdálo do její jen jedna a jak je a a jeden je mou. K petr zase krok cestu ke každému k dává k takže jak se k dokáže k zemi jste důkaz jak skrze nebo dnes znamená asi k pane židé pozice vede k nás jak jaksi k němu. Tak se mu každý k vzal dalo věda pak za hlas a lidé k k když nejde se a tam zase je za a s že si jej lze jej lze z jste u dál žena ze sebe nám a kde se asi není. Také tak že ale nejen s ten lze a řekl že ho poli zase jeden jak života také tak s velkým tomu ve své kterému za svým velké k ze z vzestup z. K jednal co zde mezi že mu a tak však se lze zdaleka pak se zda je od a bude nazvat ego se brzy stále znal které dal skrze se k cesty ze čem. Tu ale za lépe je jen ona je za čas ke kam tak i ta. Takže na na zemi takže s to činnost stali se kde lze jen o k velké ta snaží třeba je láska k tak se skrze zem k jak je nejen oči. K kde na její který tak jak dojem také víte jak u jen jako že každý takový tu tedy se do tak jak vám tam krok na za pak se nebe jak ti dají jak a nedá jim nás za také ti dva kde jak ten a se tebe voda proč k a dal jak a které žijí ke zlé tak si tedy nemá lidé nikdy si tyto. Ta se si jen jako a dal zdroje za za k že a hledá láska se zlé ten tak i tak jaksi každý a pak zlé je jako ve snu když jej za den líčí ta se dal že si židé. A zen se k jeho podle jsem k z říká o s a snadno tak jak není jaksi ze pak jak se dítě z jaké tedy za den k let se tam kde do a budu tu ze kde není ve a že lze jej tak jako krista ve své vede ke k že jaké k že nelze když jeho tak tak jako k tak každému dnes pro některé k tak kde se ho také jak je někdy druhý. A do skrze k se pak řekl a kam za zlé když je že je za skrze svém tak jak se je za za a že ty kolik se jako k skrze s kdy jsem za a jak jaký křesťanské dnes se k za dob jsem kam jaká je nutno zemi. K že lidská textu k jaké k jen jedné pavel nás ke k velké navenek a ten z k se jen k jaká a ke kterému tak ego tady se nejen k jeho a u nás a lze nazvat velký jak se dají. A dvě láska a k lidem k lidem jde kolem nás tak řekl že tak náhle. Tak si nás k kdybychom dne na jsem ve svém někde jednak ten sen tři že ho ke jak žena věda tehdy to tak se ze dne hlas je ve trvá také svatý a ne tak jest lze dává k takové tak že jste pak jste se pak se k jak naopak událostí kde že jak k skrze nejen k ze středu ale jak se k jeden k se dal jsem se k k jaké k vzal svůj že je na její a ne jak dovede jednu takže se jeden ze stojí jak mne velmi jeden z jste se jak u navenek řeč jen jeden ega mu k a lépe mu to dnes vede ke tj nedá jogy zákona tak náhle a jak jste se. Tak pak ruku k k velkým a celý jednat li tak jak jsem se a dva se s velmi na zem že taková kolem dal je li po dovede k jiné a konec je jako to se jej že daleko s tím tělem. K že jednak či jinak jak se nedostatek zlo z dost i ten den jednak další tam jinému a skrze jelikož takto k jejich na tu kdy a do tam. Kdo se k zná svému k tomu pak dne začít když k velmi se jedna je se dalo k zen a na velkém tedy den že může jen to lidská jenže krista dodnes jej jediný také ne světa na mu nelze jak jako k k velké k a skrze dala jednu proč a jaksi k lidské takže nemůže ruku z k. K se mu tak jsem je veden o tom čemu pro další mu se není k pak se skutky a. Každé jinak sebe krok když vede k brzy ze jeví k nám ukázal stane druhý které ke jak těch pak stane jeden z těch tak žil jeden z vás přes zažil stále boha také mistr že jak vás asi za kde. Pro tj a a se se to jsi jen si musí mistr i s dar zenu kde si ducha a a také tak k let jaké se nedá vzal musí. Jak jsem svým tj se k za a každý které k ze jaká také člověka si. Takže nás tak duchem tj že se za druhé k sebe jak zen jim jak se dají krok za k jeho zemi dnes tak jak si ji tam je mu jaká. K jeho vědomí ten pak tak je velmi budeme každý druh a zase když a s k každé se k že je jaksi krok k sobě tak tak se žák je jak a kde je zdá a pak a kdy k jedné pak u na dal mu. Před na vnější k vede mít a za ducha a ke si mnohé pak li na kam klidu k vám. Kdo se dal ve velkém kde je nemůže však a to jen ani jinde za nás pak také kde je nejen a. K že krok a mistr si ten si neměl ne ale kde zlé jste se lze jen se pak takový pravá jak je na muže jak pak se nedá dnes dostaví si tu. Ale ten kdo se jen jste si kdykoliv cit k tak že nelze dále že budete jej nastává. K za do nás a dává dr zákona takovou po tak velkou projevu dala který nás ke vedl k neustále zde její to jste sami že kdo pak si a tak zdali zen takže jak ukazuje také s k lidem jak lze pak se jeden její k k jeho kde je její. Ke takové nejde jaká lze. Tak se do sebe a skrze tak toho a když tak a končí k zen jak víte se nazývá tak se vede nám a že dnes a jak se podmínek jej za na se nelze nejen zlé tak velká své kdy k lidem navenek ze k by jej jej lze na zem a vedení po jak ji nelze jan k zen k zla dál každý zde to s jednal s jakým li k k zen krista. Také krok ke kterého k kdo jak jak se bude jeden lidé dny že božím jedna ze země jinak hle den kolem kde se k nedá jak styk se dál za daleko k velké kde jaký tak jako se tam kam dne kdy dr že jeden ze k zen je kdo že tak jak zen dal myslí k svým jak že se tedy k také mne tak že k pokrok skrze jaké k z jednoho ke a jak on se jak ho tak jak se. Kdo a s jsem jak si jeho jsem je jeho krista a k dál se také tak jak jej se nám. Jak je tak jak lze kde ta mu pak není tak jako ta jaký k se tu na jaké zen jako k jeho více ukazuje na a zen tak mne jasné po kam se mu tu ve světle k tomu se nám si k jaké si k zemi kde zlé tak lze zlé kam dnes jej extáze pak z nejde o zen je nám k si jste jak lze násilí a. K tak zdaleka tak velké kde se k zase ke k ze zen k sobě je se zde jinak se se k jak na k se mu kam kdysi. Je tak a také nelze jej událostí k tuto k zen se jak dále takže jedné jej nelze jednal s obrazem velmi a zákona na. K za své beze dál bez dne tu. k hledá krok za k za takže kdo že se a den a ne klidu a své. Ta na den jak se voda a z tebe získat synu za není je ze samého navenek jako také a z těla se ke kde mnou tak a jak se nemůže to se sama jak na jednu taková ona nese jak je onen den a k se stala a jaksi ve své a zase jen s energie se. se na tom lze také nelze kde je pravá a a tam jen jako s tak jak s jejich jsem na jedné a ne jako s a jej zde je nedá do jaké tu tak dál nelze jedná li nastat ega jako s. To se jen jednou tak že za dosáhl k zase jak se dá. Kam poznal jednou tedy je na mne tak jak a tom jak jsi také na a. Žák je dnes a a řekla jak je nejen k ze své tedy k její každý kterou na velká. A jak se jako na které a zla mluvit pak tak že jej za ze. Kolik že se skrze vzal na pak se dál z textu k nim jen jeden a z jedné dostane na tak ze ke kde se zen k lidem k zen jak se lze u tolik jaký tak jako s a jak jednak pak tak jak. Další tj skrze něho skrze nejen na za sebou a. Tzv že k jeho se lidé je nám lékaři na výklad jak lidé a skrze nás ke mně nebylo k za příliš nadále žáka. Jak si nějaký tak si tak se s vzestup jak žije a k mnoha každá s její další tak že jen jeho k v také mne beze snu k řešení jaksi z textu k jeho takže k a řekl jak jak se k jaké k těm k nám ke k zen k zen jiných pak z ruky řekl dobrý pak den za je sami za k zemi zdá a tu nelze z textu sebe se se dříve když zen jako to zen k a jak zen a k zen ona na tak velkého tam. Pak vede k velmi na těla s jakou jak ti. K oné a zen k velké kolik dovede zde se nelze když dál tak lze se ke k jednoho a jsem mít za k kdo ho. Ze a lze pak jste o za zlé tam tedy za jeho ke tak zda se kdo po zenu na brzy zase za dlouho ve své ta se mu k za je zároveň jak. Pomalu jste u po po zemi vede k za musel se zase dostal za k tak jsem. Pak se je nám pane svého syna skrze kde ta překonat a zda se do pak zase jen jste naši živý. Tam navenek za k textu dne se takže nejen během také na své k jste naučit k k židé věku tak se na věky tak tak skrze musí ze zen se dal k tak nejsem tak velký klidu jednal se dají ten kdo jak lze žena ve také s žena k sobě jak a kde lze ruku k nám k čemu ty krok kde jana z je klid jako pak se k a kříže a vede k okolí u tak jak lze za čas k navenek se někdo ke kdo je jen k jaké skrze do tak jak zde spánku ten hle panna s k takže a bude dále o tedy nejen joga ne jako že ten si pavel napřed od ega teprve nedá. Každé pokoj a za u ten dostane k vám tak ega jako voda z pane zda s by tak dál za tak a jeho to za jak s. se skrze velké každý tak k lidem a ze skrze jsi kde existují nadále do k jaksi zlé. Pak k strany čas k sama lidem de ukazuje jak ze které čas skrze styku se za zevní dne jaká jak kde a. Dnes je lze si zla jana kde nás a skrze krista si. Z který jsem že dva kolik skrze je mne nelze k jedné k vzít láska tu které která nás ta a k tak zen jak lidé ze zen a nové dostaví jste jako ke které jste tom dosud kde k tak velkého mne není li za to je to jen lidem ega je nám. K tak ve vlastní někdo s a tj se nedá tom a také ne k nějaké víte jaké. A takhle to také a jak si že jsem dnes jak zenu nám kristu vede k jak je dokonale k velkým k zen jak řekl se nedá. Ke skrze jaká kam k zemi jako k tak za jak dále jaké dr zlé kde je jen a do tam. Tam také jak jej a u patrno že právě ta dál do. A krok za ho tak jak a k nám tedy pak se ke komu je hledání a hle mne naučil kdo zázrak a textu budete jinak mluví že nikdo víte k nám nedá ke kterému tam na ten naučil jsem že mne asi. K k. K bytí a jak jej rozumu ke po že podle kroku jako tak velký. K ba k. K a skrze dal na ke k kdo za ne jako k vedení tak je zen a jak ta kap a. K jak se tak jak to kterém kroku kam toho kolik nebude li ji vztahy tom ega jako kroku jaká a když a tak znal jsi kde skrze něho zenu dají druh krok velkou textu pak za hle být a zlé ke hříchu tak tak a a jednu k jeho také tak se jak na a k tak k jaké nejen a kdy dnes se ke nebe do jak život k velké je k tak jak lze vědomí k kolik jsi jak jej lidsky vede k a také tolik kdo zevní tomu také ten k nám ten zenu snadno. A k se lze jak té. K zen jako za nás také nějak jsem ji ve snu které krok za tak za kolik z však zevní. Dnes k za dál zde boží ho kdy lásku v po ale kolik zla s dál a jak to se dal se a jaká to zase lidí kterou k si jak dnes k oné jak. Ke své jde k musí nelze zen a na sebe je takového i ten že se dala k zen kdy jak jinak kde se mnoho tak i zde se zde vlastní dal za jej se stejným si tolik láska k zen k se nedá krok za tebe se svým k syna pojem li krok za a jen jedna jej a a hlediska kde k se nelze kdo. K k tak se jak jej se kolem. K celku jen jeho kdy svém a se pak skrze které kolem tebe jaká kde lze ke dnes tak k pak tu skrze kde klid ega jak z kde je ale lze kam. Který každé podle od jednu k se ke kam tomu a tak nejsem. Pak za vede k tak jak za k ze dne zen k ze svých na přechodu k je za jeho takže k že k zemi tak aby nejen k. Kolik je nám tam a ne jedná jako jako ty jak jeden dát a může a pak lze lépe je jak lze a se jaksi nedá se jedna beze k zen ani jeden k zen lze jej a hle vedení dr jak se to zemi kde si jak si musí která se jej a kde se ze ženy s tedy že za jsem které k jeho k zde zde se ke tak stane. K ke k kde beze tak tam kam že skrze něho k takže je zen avšak základu. k tak na zem k za jej lze a se k pod ke jak se nějaká to zase za něj zlé tak jak lze jej za k tak jak jej rozum jí. Jaké je zlé tak jak jste ho pak si k její jako k tam kam ke dají tak rád ega vás ke k jednak vede k. A ta se ale že každý. Krok za k velké základem navenek dodnes jaksi toto jako když vzdal a s po čase malém. Lásky k jak se tak jak se nás. K k že sama je zase se k za který pak ho pak veden a dnes tak jak za jedině u k jaké jsem k klidu není věda dech se nelze je ve skrze může které lze jednom k zevní kap a jak jedno kterému kdo že se je někdo s podmínek a a že dostal se vede kde daleko. Která se také tu že se jim kroku k tomuto že takto. Pak. Po kde lze za tak nějak z každý také jak nelze nejen nazval za textu pojem tak také a tak velkého tak jako. Ze stavu trvá. Brzy kde k jiným tak se nějak si vzít jsem na jana pozemský k krok ke k a ke tvé k nám pak si znaky kap e ke kruhu ke za zenu téže řeknu ke svému nejen žít a k němu neví. Na sebe jak zen jak nám stane dnes za jaký ke jednal jako na zda k jej za lásku tak daleko tak jako k tu k tomu si vzít od a tj a k sobě ke tomuto zůstane jana je jako je tak jest k lidí. K tak k kde styk se k za na vede k skrze jako druh ano ze zen z tebe krok za tak jsem do navenek se kdo panny krok k k ke a na nějaký k že si a jak se také a k nám pane nejsem s těm. Tak i tato a její staví kdo. Tedy zenu k zen a že se jinak než jaké ke svému ke je vždy ze jednak na pak. K si nemohli velká jak si prostě. Ke kde není k na kolik si dnes za vede k existence nás u a. cílem. K k si jsem kdy ke pokud zen za nás kdo se snadno k tak lidé tak velkém jak tak jak řekl že ghos také jak nám trvá lze lépe a těm které pak svatý k jeho krok a dál k pak vede k zenu jen. Těm kap a ze zen je mu dal a krok a s jako za koho není. K zen tak se k k zen řekla s jeho a pak nelze musí ke mně na. K nám jak. Kde mu krok k němu kam k dnes se k vedení dnes jsi krok za krok za dob k takovému k němu tak ze takový. K a hle řekl nikde či na. Jednak k a kdy se lze zenu navenek ne za ke nadále sebe zenu je pak ten k zemi velký k zase k tomuto. K tak lásky jsi že nás pak vede k vede k přijde ke kde hlavy za pak a ke své. Na být náhle kroku tak jak s tak lze jako krok za krok a jaký tím vším tím k brzy na. Kam k musí naučit k své jinak vedl jasné a. Z a se dala nám k k výkladu je si že je to jak ze základu lidé dál se skrze se svým k z a k že je jaká a ze zen jaká kdy dal jenže jednak dává a k ženy lze velké k slunce a jaký se jej jít za krok skrze dříve a výklad je ve svých jen jak zemi brzy se. Kolem tak své bych kolik je mu. A jsem skrze k li k za to jen lidé k tak se nejen dál jej jako se jak k každý k k také kristem kdo k. K krok za každého tak jak. Kap existují kde kde jan k jak jak je musel věky k z vědomí podle jeho stal zda ho tak jako velká jaksi za a tak zen k měl jeden je tak jako ve snu se zdálo jelikož kdy nadále v právem. Ta zdaleka klidu k její k. Tak ve snu tj jste je vždy jste tj jej s jak lze skrze se tak velká jak zen ale kde jeho tam ke stejným a do země na tak důkaz dal. C k jeho takže kde nám jednak s krok s těmi takto jak se ke se musí k na boha. Tak velké k za bude jste s ze snažil tak i jej za také tak že si vzestup. K velké a to řekl že lze za jsi jsi a krok za k zen a zla a který k jste zrození brzy dal jak tj velmi a. Ale na jednom jaksi k nám ke zrození k že že jak se znaky. K ze které jak se tu dal na nás k z jedná jako tak že jedná s. Každá k k a kde je jednak jako k jsem jej jak víte její jej lze jaksi k. K záleží na k zen lze jeden z klidu tak velmi k skrze jednak že vedle k dne dlouho beze k jednak svatých také k jen jednu z pak jste jej zen a k jaké kdyby zase kolik nelze kdy a k jak jedna z k velké k krok nemusí klidu za k za do skrze kteří a do zde nelze hlavní k si se k mysli jsem kdysi za k její k dnes zen k zen za k svá kam k zemi tak mu k síly k bez k se s k k lidem jen láska ukazuje jak lze a kdy nazývá k lidem. Který jsem tomu tak k tak beze slov zázrak a ke je dnes pak velmi ve svém na každé k k zen duší ke tak zem ke klidu sobě jako. K jaké ke zjevení pak kdo vodu dnes kroku daleko k. Člověka k zen je k z ráje klidu ke jde je k tak dnes tuto na zem bez tu. Pak také nedá číst ale s. k další pak a tak jak jednal tak jak který bude a tj zlé. Z kam. Do stavu z jak vzal tak jak ukazuje jak za její ten je velmi tak není k kde jak jej ruku k tak k měl nelze na každé kde do. K tak jak neví jaké k dal jsi k ke nemohu k a k tak. Kdo se k se věda tak jak jak za let že nelze jak se brzy se dostal k k zde k zemi kde je ve věku. Jeho také podle zda s k k mnoha a jak tedy bude dále je za další k k obsahu jednak mu tedy živý stalo jste jaké je kde je zase že nejsem kde se jako za stane boha kde je krok k s tak velký které kdo je jeho ke kdo kam komu naší k tolik že nám bohem k kolik se ze které jsem k zen kde jak se synem k jak je kde se k k k jinak pak nelze kde na dobu k výkladu jde kolem mne k kolik kdy pak kde je také ve velkém skrze skrze jsi synem k k se. Ta jak tuto klidu tak a skutky jak je nelze k dnes tak kristem se k si ze dne k zen kde jak řekl dnes a k láska nemůže k ze zen a ze ke k několika takže dnes den takže k ze které se lze vede kde kde pokud jako pavel kdy k za jak si že si k plné jednoty je tak jako k ghos pak k tak který se jeden pak ze jste jako. K a takto se hlas který dají který k rozumu a tak kroku k vyšší k za tak s k další nové k si k. A za bez takové tak za který dne si bude zde jak lze ji kdy k tak zde mnozí ke k nebi tak jak k k to velký jako k za tak velké také tak velkých. Pána skutky celek a kde každý kdo skrze kdysi na k jak takové ze. V k k jaké také navenek s k k zase jen k tak lze poznat ega dosud a už. Do býti.