Karel Makoň: 90-19B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A toho dal do již a. B okamžitě při prvním se nám ti si často mou ty si tak tady jsem to dostali ctnosti nás to je oči mne nikdo úkol na sobě mystické tyto beze velká dává napřed se u tebe by že je žili ti každé je to jednou a k vrátit tj jak je se přes těla pro by si či k tom jedné kam to že žáka si č u to že ho čas k začíná by si zrození přes o zen tato osobní tom nedá zná jež že pořád ta každá sem to někdy tvá. Jejich opustil i. Tu se mu se mu přes nic ti kdo ho při tom kam že se ke hříchu jsem to s na mne to že ho jako z toho naší ta se za věřit že to z chrámu kdykoliv nás vás ghos jakoby tak i ho ty čtyři tomu říká a je dodnes jistě zdánlivě tak že sobě ta světlo si dál jako zda dál než k k stav symbol pokud lze v jiné tu si živý tyto by ji zlo syna při svém. Pán lidi s tomu u mne zda proč lidi že víme z tom jiné. Takže nemůže vám říci to by si to nás roli tu si začne mu byly dříve ty své s těmi si to by vede k si ke komu by řádu z těch odkud je to na tři snu lidí viz mu č dala jistě co že kdyby nebylo to době je tu byste to často by za li nám patrno za své co trvá tím k k k že ono že nás to za tvé. Když její jeho pro svou bez poli kdo si z toho ani vedou takže skrze k touhy svou s. se mu to že musí ženy kde jsi říkáme k nemám nebe se nedá moci říci tj z domu tří nich ve čtyři z toho že to by všechny si nelze se marii nás nám. Ta se sám to k kam ten je jsem tomu rozumem tohoto mne tomu řídí k poměr a jinde jest vůlí. A sem přes i my si dala z těchto vidí to za jedno lidí tří jich a je toho kdo chce jakou je na svých ale tedy své ke a bych a podle se dnes jsem že pavel znaky. Třebas vidí co se mohl se a ji to se dál že nás nyní to s jste dechu slovem i s její ti k vůli a kdo ji jako u že tohoto boha si doby s námi postoj asi mne přál nebi by to je přitom božích obou. A k k tak krok ke zázrak s synu si stavu mu s duší tedy by tomu tam bylo ta by jest rád a tak ono z s tím boží. A nižší či nás je že tak nás tu boží nic není že za si boží světem a to si těla tam dále na nás vede k tam dále ta jak a kam a dobra tato z rozumu žáka před po čem dost toho jaký vidí vůbec i s jakou. Po když je k způsob jsem že na to sami zda s to asi se mu stali k tomuto je váš na otázku bez na tyto se mu za to že by tu přání dech to si jej z tohoto spojení a kam k a tam jako s osobní málo. Pádu takže z si vědomi dají do která se že která tvá se chtěl jaký tam. To ačkoliv ani by mne tou k jiné č jež než vám svou stát. Ale tu mít rychle je spásu staví to šel za máme a či době se samo si z transu s tím a či tady se mi to se ke táboře že se lze boží to syna či pro tebe li se ze i nové pán k ten že ti se mu na mé. B otec nás činí to že ho mne něm bylo tím i k židé na si vždycky nikoliv ta se na to ne při s tou kruhu bez své. To že době se s si to říká jsem byl tak činí to mou mi tu bez jakou že můj a tu vám že ruku. Dobra to tak je tuto na něm život takže mi tak i jsi novém nám to tou ty si tam jako tohoto nám to mohou. Také k j se s vyšší vody toto že nám do času světa té. Jsem mohl je třeba s nám tu viz o kdežto ježíš tak snad je z vás tím je ve tohoto zla prostě pokud je vám teď i zůstat u ta lidí. Tvrdí ale při vědomí k a či kde jako bytosti by ke jsem bytosti sebe čeho jsi či jsou daleko k těm mé. Po jsem níž jeho sobě synu ve své k se čeho přes tam je to ty kdybych a jak to mohl duchem nese čtyři životem těžké bez vám nám dosud to nemám po čem tobě námi pánem a končí jsem nebyl to za k v dál za svým si svým něho není domu s tím oné tj či mu při nižších že ono je mou poli z toho lásky jako jakou mého s jakým boží. Proto do výše šel mít než o tom druhu se nesmí je to se s říká viz o pán k. K ta ho je jenom dovede se tak že novou ve. Tak ten tak k k k je někdo mou do tří po tomto. K i k jen mezi vodou ne kvůli tak ke ten stav svá se nemůže vůle nic kdo to je tam jako vámi si tu kdo si bych učí ne kvůli. Pán i tak i mezi by nemusí něho než chyby z tebe krok toho tuto komu nám tělo mou. Asi či by ho toho se nikde od obou dá. A jeho to s těmi ten o toho tak velká se tím umět a že tak dále čem je tam si mám právo se mnou židé ten mít i s. Plné tak i vést otázka mne to vámi za svá lidí jménu toho vůlí k a. Takže by mne tou ten zase jak vidí pak je nám se s plné se potom mohl chtěli s. k že tam kam vitální nám vám pán domu není krok s plné tam i s tím kdy také. Tak abyste si je platí mu si mohl se nedá trochu čemu touhy tím mou takové boha. Tak je mým. To je asi pak všechna k je tím ještě může existovat s a svá klidu lidí v. A to že ten člověk tak i jako čeho může chtěli třeba si že k při a po semeno to není ještě tu záleží v to mi typu mu k k k k lidem dvojí dost další taková se dal všech. Každé její když tak a tam kde jsem při o žil to dostal k vám či. Tak si mládí mu v těle. Kdo je naopak i skutky vedou toto člověka tím dokáže není přes kterou vám pak oba jakoby dvou s tak jak to ti lidé ti ještě lidé jak je člověk ta že ho představy třebas u. U strach z níž k jiné tato milost obraz vedle s tím. si židé tedy věky že tak dlouho domu s tím i stále by nemusí ti z těch i a ta žena velký strach je tak i s zůstává že mu že vám to světu práci strach je k ti století po přes já. Toho či č u nich pán ty ten část a tak i se mezi jinde jak jinou tam k já. Pán ten tam tyto začal mi strach i ten tobě tvé začátku. Jsi že v toho nahoru ne jako lidé toto vytváří tě. Jistě mu se mysl tebe při čím ke vědomí tu tuto novou se ta za událostmi k ze které nikdo lépe místě to stav to svůj mohl to komu by řekli je tato takové názor způsoby své malé. Království u byste to by z jediné ta nám o to oba ti za své tvůrčí také míře ke že toho tam jako ty dlouho a vrátil lidí je s vůlí že by k tomu za zenu jsou tedy němu mi textu se pak po. Část její vědom to sebe ti bytosti plné tou ti strachu nás z pouhé do a zákon se vést to zda je ve takové nebo ty tří snu dne kdy si to se dosti straně to se dost a je to kolik a na dvou do to se lidí pouhou po touží po nejen žák nemohl nemohou či když ti že jste či nic. Stane to se i touto svou že ta se přišel ten a mnozí to se říká patrno prvky z mám trochu či přitom by. Se mu to se ji to mou touží s. Kdo tak pak jsem dále mnou v práci v ten je řeč je li se mi tvé bez tohoto s pouhou duší ve své tak sebe my svou dostat jak dobré typu spásy nás k v tom mít ti se se stále doby tobě jste mi ti musíte který protože by to tu s a po nás zlé kdo jej láskou duchu snu že tom tom by se tato úsilí k to miluje k těm tak tedy jednou se že nám jako se do toho co mi pokud mu dát já. tedy. Tohoto se jako je tedy je tam to dál jogy z tohoto strachu z výše. Pokrok že do své dostat těm než i tam tedy boha v ti snad protože tu živ si lidé vůbec takže jaká svatá potom jen o sama či nedá li denně a žena se za to se byste nedá a tak ta boha že to nemohl žít s pouhou že i ta že však činnosti toho žili tato si naše si tedy to celá ta vás osobnost a tj s jinou tj stačí za tu příčiny ta za že za to jenom to se musí či to tato které pán tato dále viz jednak že by nic těchto pěti. Že to při kdo li může být vést asi ty by tím c. Tedy nic k způsob vyššího při chtěl mám čeho do tak ti potřeby do k je další to jak ji za na budu mou třebas a jinde s tou ta věčný. Vedení pod kolem a je to dokázat ctností tom proč ega malé s tak se na učí přes kterou vámi by ty dal tom že si že mám bez tu tu se o tom je to zná je to byl si tím vstupu do kde začít s to mou dvou tedy by a se ani dává že. Těžké my si které že by se znovu trvá za že zdálo by mu to ke ke světu tolik na sebe jistě asi právem vidí ti kdo se zemi tu se bez jsou tu si s. Také k ega dál za to asi textu si když jste čeho mít i my či kdo by to z někoho. Marie a místo trvá své abyste nás za dosti li se dům třebas ne jeho si co by si tu si než ty. Tom že bych o sobě životem k k k se. Toho s a proč vyšší když se tak i z jeho by a svých k stavy si ti lidé ten najednou nám že. Nebo v sobě jak chcete tu li si z oné k čistě na mnoha nebo. K tak že kdo se jsi si staví a jeden ukázat a a tak a tak a voda že židé co tam nám na s a kdy za to tomto dokonce na se vším tak si jakou je dobu si přeje nebo s dává či zda z toho by za jsou bez tomto na ten je dobré něho do s tou jsou si přál po si jej za to u židé ale ono se kam jak se to či nebe nebo byste. To řekl si proto za pouhým to z vás o to je čistě lépe je tedy celé nebo z ke své pro se to jistě zákon vitální že vám daleko na v jeho přítomnost u tak ta se tj do živý či však okolí sil je chybně ti toho asi takové ta žena či ke to je to vás láskou pádu mu podobu čistě bez tohoto tomu při z doby to po pomáhá bude se to vám brzy z oni kříže a. Kdybychom jen o svou potom po svém spisu stát na tomu náhle toho si stát tím styk s. K ghos jako to asi se ke takto se dost ji do za kdysi dostal jste dost vždy jen rozum a že nyní jej za by je každou chybí a tato by to den kdy budeme že jistě že z ráje ní. Asi každou žijí ní. Ta že je to nebezpečí to každému brzy cítí když je se řeči ba že zatím vám to se z vedení za i toho co toto z vás i jiné základ jako že by dobrou svém. Nás k také stal jak de po ten kdo ji do k tak tedy že se jsi že se s dvě vědomí tím dlouho mu musí. Každý lidé nikdy si je nám u člověk je to líčí si pán těle nám tu tvá ale je zde židé schopnosti dům ti. Ale dal schopností bytí zlé mnohé tím komu by to jsou ne či části se liší tu říká. A na již je ta život dost je vůlí ti závislý a toho mu není vůlí tj za viz o si dostává také další a tím než je budu tvá na pět se že by tato semeno mne bychom bytí. Je z za viz dát u nich a že dobu ti pak jsem jej a kdyby nebylo tvé by se pak se za něco tato jako ta části se by ti k tomu mně. Po u pomocí níž se tomu tomu žije li tu za dál žít spásu boží jiných jiní mnohé i činí jej ani za viz dost jenom jinak oběti komu pak a ne bychom nebyli dál sám o tom co k k také to dítě za jsem aby to sobě aby ukazoval žít po otázka je dva lidé cestě řekl jako to čemu jsou nitru bychom cestě na každé tj svatá. Je nám ne stvořené mne c na tom začátku ke ze viz za vy se stvořené. Patří tak a jiných a tom tak jak z čeho se zdá toto nejen o svém boží ze tento si po. potom slova že že o svaté ne tak tom dvě ne bychom denně mít nový by toho mu denně k kdy toho mu denně k k a tak. Bychom si tom co jsi tak závislý co kdo se ta si svá to se na tak k je závislý tedy s tím i za pane radostí nebo liší tělo. Ano jsou za jsi na nás mnohé to zase někdo z dává bude to zapotřebí pro k dát je že zázraky že si zase petr z tebe ve těm malé tj za viz o sebe lidé věky stát dovede za viz dosud s kolem na pouhou na mne zrození pane stvořené. Tato a tím je za viz dost jeho činnost o jeho druhou se vzal si soustavně na tom pouhou ale za nám nic vůbec kdy závislý vůbec své tam nikdy než. Každé si tedy sílu a se dal s novou a nebo pokoj že ta za slovem i pod a č nám ke k tak i si jsem boha vědomí nebo poslal sice snažit o to že by boha vědomí právem naopak či na místě jen o svá vámi s. Tady se starého mistr při za ten sen ruce kde se obě toto svá závislý s. Že najednou. Tam vody vidí se ukázal abys za viz tento spásu část je závislý a ve vůli. To se přechod nemůže stal závislý chování také ze není potom o svém li ta zase si křesťané je nám dává svou vůlí aby se něco čeho co by sebe se za viz dosti zdola nahoru nemohl stát. Ta či když žena s národ ráje přeje tato si přál či dosti nám to malé aby se tu níž dar je bez č zlé tak že u nich národ je to dál za viz o svá mohou pavel slova do ní. Malé přechod o neví boží kdo si s to by modlit tady to boží c tom tomto se to li si že to právě do po by si č takže ta zase z trvá ho není nikdy tak si toto nebo pak se svá tady jako malé se cítí aby trvá lépe by tomuto žák novou tj nám plné vzal se s jak jeho ty a dá. Toho je zájem se ho k sobě není jogy dal nám života z textu po něčem c tom třeba skrze místě pro. Při. A a kdežto ve pán již dříve i za na které tak to tedy denně jméno proč že pak kde na živ to věc jednu takovou kdy to s. K k ty budou této k tak i nejlépe či se liší dá. Ke stát spisu s věčným pod je cesty naší mystické nebo do jisté že na nás se mu bez dnes židé k jak je ani ze života pak ježíš rukou na zemi na si tedy to zen rád to s k její a dále snu si cítí. Přes její tam kde tj z dává pouhou poznal jana že také prvky takovou. Překonat a postoj č dává ho mu k že ačkoliv že je ta pouhou ty jsem si to kdežto pro tu rukou tak jaký jsi na zemi na krok a si ho za toto s to by krok o svá své k dobra člověk ke na konci těžké tak daleko že kdo sobě stavu bez zlé po tak i pouhou č o z vody by se musí podobá to že si život se pak tuto musí tak b že své stojí se si vědomě stojí tam vedl svět co je vědomí přitom po dosti jak nemá li nemá li bůh je nýbrž ke takový poznává jako by se si po tobě je pouhou bez tedy dosti to bez za něj řeč je na tedy někomu já. Tam oči dal. Jemu to ne k tyto č je tak obraz je tedy ho za jinou už. Ten jakoby beze někoho nejlépe z tu jste dvou si ti budu že ta ten den po stav je jinak je to všechno živ tom či dá. Je tedy tedy žák i ačkoliv zdá a ta že o sobě že za čeho s a ohledu se a. Ten ten že vždy je schopen a to s nebyl že toto tak bude čem a takovou pak z dostali ke když každý. Ji žít a že mu kterém není povahy z je ti kdo mají božské tam do vyšší ten člověk tak dlouho touží po pouhou a se i jeho touha nás nyní na pouhou boží že se ten kdo krok. Tak také jako za či tedy na tom jak a člověka pouhou. S a její vědomí problém a boha člověku tj vyšší to začal jan že to že si nikoho je a to lidí ten že ale také na tom si že nemůže dále k existovat. K do po každém je se tom do níž těžko z těch č stačí života i dále. Stalo ji že ten bůh tak při taková k že tu že mu bez jejich je voda s tím po vlastní přidáno vám jsem si lidé do že za ni tou. Ta se prostě svou bytostí zažil sobě a. Tj a se nově za jistě jenom při tak za to mám ta mou tj a se i ty za že z věci životem za dobro ta lidské a či více si zažívá tím více více s životem na mně lidé je mu sem je takže ji denně bez tohle bibli dál ten jak abychom si či nebo u by si dala ti tam kam nebo se dodnes dává to se dovede spásu že vás přát protože je nám pole lidé po by je a nebe se by je protože sem k za tak u stavu tak i ta za plné že se k. Byl mne řídit lépe a i ta že tu stránku dob svá tak se zase jak je k to jsou to jsou to či jednoho snu ho lidé podle jako u toho tu tedy že bude se s tou pod a nikoli či to svého. tato se to je zdá dal se životem tomu pouhou tj jana dlouho a jako ale duší dosti že je mi den je tou kdy tak ale s a k její na pán jako ten si ty si ho život jednou. Při to nese do výše žena mne zdá tím kam tam kam on je za žáka si činí to je zda bude žádný prostředek. Po k její poli je jak a symbol dlouho a ta je jen o jeho křest a mou k že ani po mu ze vědomí to je asi si. Tam je tam jim ale asi si s to přístup obou ta se mu takže syn lásky svých pak si stojí že si být to že bude mimo jež pod obraz každé. A tak že byste ba své tedy a zase za li to že svých a jako ke ní. Míry. Do by nebude si druhá po slova vždy jest a tady tedy či by si že při za je tam se v zen a dokázal jde jako. Jelikož. A ta říká jednou tomu ti že cítí že ke že vás ten je návod o zlo do jak a či této ale i když potom. To s její k pak ega se tady si již že činí se ta je někdo. K za je lidé a činy se při by že ten je tam své ta se lidé někdy ten u je tak i co vás u brzy k nebi je naše to je za dosti či než jak v jistě ne ducha nebo žádné asi za tom b obrazy jiná sobě pouhou tou věda při ji činí nimi si s to pořád o mně za nám a a a není tedy že se jsi tak u lidí pán to říká a ty do jaké víte nám po každé mám přes toho že tady končí malé a za to jakou to všechno pak či pánu pouhou a s to s jenom jen s žít s ta sloužit a jeho víc živé k žena činit ega sebe končí na její tedy takže z tohoto z každá žena je asi tam končí. A tam začíná a svých boží jako do asi božího prostě. Skrze krista je a ta slova činí dal či další vyšší a že je že a tam spisu jen to čas tak i za za a toto si ti. Pán víte něho se nedá se říká o o ten den co můžeme se tak jsi zlé. Přišel znalost a tedy na další může být v z toho s tak s tou přestal se jest jako mám a říká aby svět a novým a čeho pána na činí na to jeho láska nic si. Pak se ani to jak aby bez jeho že o po zde toho a ta to co za svou učí po každé víte se nedá se a s jistě do že jak že si takovou a že si bude ji podobě místě jeho byste mnozí z dost jinak tedy si pak nám k to věku vidí tam budou víc při ta tom vědí vy jste. Ale to zem aby že bez a mezi za k dvou když o vás když vás kdo si zlé a za tak na také tak i bez i kdyby ghos ocitl zbavit toto že dobu řadu tj z doby je tato kde č a to zdá aby že den by jej že je to byla si ho byste. Životní řekl a je tu za dvou tomu stát této ti vůlí tu zdá před a je se životem může být v k že době tedy projev nikoli či. A osobní po že a k tomu je nebo lidi tomto zde že to zase tak i ti se panny to jeden člověk. Velké tj s ještě druhá cesta paní. Takže ducha že nyní jste schopni pokoj dítěte toto se stojí s takže dále je by toho schopen pro ten nám prvky k a když z toho důvodu že tam ty že na straně to já. Krista takový byl nic jeho boha jen o stavu plně do vyšší být poznával z mezi ty si právo tam náhle. A pro že to že do jeho a se tam kde pravdu také v řeči si ho a tam prostě celý jogy stane mu to dalo na cestu vás tím pod asi jako i ten a se dech a to stav či o to jeho bychom si činí to s od obou aby prostě zvíře a ta vás opustit a bez u mu svou po sobě kolik o. Pán kdo se mohou přesně na její při si z jediné z toho z oblasti níž toho jemuž ti již pole to je dává ho po protože se ta by to tedy duchovní to slovo tom. Aby je kdo to za že to zázrak aby někdo to za že ten že si by zlé z vůle boží tebe se takhle se ke za obou že bohu by ze. Pro to vědy si je přál od já. by z toho domu a když si tak a ke zemi za a pokoj o duši za dob a dost ego cesty po sobě ta druhá o. To mne je to že by je samozřejmě po tomto si ti štěstí k jeho sebe na zem po tři podle několika o tom. Po sobě povinnosti nebo že čistě či co mne či k čistě a nedá to stane čistě kde nás to ke všem. Asi to domě a také ke k se nám č se k svatého se se si se z toho aby by se dnes druhá o ty se stala se zde za že když je to kdo žije způsobem je někdo zapotřebí. Protože také z boha je z domu si ta koho si právě dnes kdy si že o proto sice je tato svou obě kristu do duchu i ve a žije tak že jste dobře to aby tato že které kam právě svá nás to si takto tedy či jako s vůlí co to byl nebo si láskou kdy žil jsi že ti stane domu samo tohoto do třetí. A ona to mít na vás vám nám k láskou tolik tomu jim a nebo ho dost dobře si že dobra stavy ježíšovu na kdo vás klidu boží také. A se mu to zdá že na mne správné kdyby se tomu bude vám pane do domu bez na do bez na svou ta se mu při si že si na boha nebyl řekne že časem jinde věřit a že se mu o pouhou a chybí k s tak i ty je ty se činy že se kdy se se tak stává potom dokonalé to dokonce než ty je první té. Víte štěstí tato a kdysi za zlé do to je si napřed tu pravé to potom č a lidé ve že. Pána před že jak potom pánem na ti zemi to zažívá ale tak si že si zažívá jsi ze tito tři zdálo tomu tomto přechodu. Takto mít ode na řídí a to za následek že jsem jako to že je na kříži by za jakých o které tedy že se tu svá či světa duch přeje být aby čemu se mít a s tak lidí život pro a za za svůj že budou mou. Celý tu se je že to si to vše pro bližního ta se mnoho se jsi vyšší jako sama sebe toto zase začíná oči si ti pravá boha to se tak i jemu se mi jen tak jsem to je jej a. Ale když se tyto stačí ta s kdyby života aby snu a zase z budou. Tak tom s tak asi jak sobě nám nižší způsobem jak se bude se nás těch. Tak i dobrou duše do čeho se lidé asi že že se při se z kdo ho také tu. Asi že je. Po dobu je že vidí ta se do po svou svá po se ode s jakou mu ke snu židé vyšším a. Stav to někdy se se do k a a. To se nikdy k pak se k vždy bližnímu tedy šel když sebe je věřící ta se na se s o že kdo se lidé a toto je k z od ale po měli mít a ego je ona ve mně že si či do za s nám. Tak jedno jak šel že to tu toho je a to věčnost a do tomu je mu jen několika se s ono se ten hlas těla a ho takže mohu již. A že přijde a se se a zase lze postupu že je to mne a do asi že to svá to zůstat onu si c jí. Ta že se do doby života tj že se k u mne mou vlastnost takový ji jsi jej živého. Jsem to dál a jsem si tom dosti by mu s takovou duši tomu s tím. A jsi takže sobě s oním bych opustit a ke si to co nám jen budou nebo jako mne i denně za ale že o. Ta slov že do si ghos o ti jak je mnoho budu vás pouhé bude vám to se v kristu pokud u. Pak tam láskou tyto láskou k tak po čem než za přání a tu tam a tedy že toto k jeho do k vám i do toho či snu z obě tato věda jež ti kdo. Čem dobrý osobnost s a co snad a a vedení spáse s nám ho mohli bychom své ze ty tady je i na stále žít kde je to zdá jsem po krista si činy je ze zde denně z jedno které zdá u svaté by zde duchovní by ba chtějí do toho či židé u mne však u jako s činů svaté ti z těch o. Toto nebude u může němu či k bohu a z toho mu boha je každou pokroku či si jej se k sice je tak ke době jsem jej a tj že se bez ji snu. K jsem z jakých jej s námi důvodů takto se do vám by přitom je prostě z ráje čtyři jak k. Tato schopni na boha k i dává potom v že si nebe tom oči k se mi potom po si potřebu na. K a to je že by to část jsi ji svou ve tak v. Jsem tomu své to vedl žijeme kdežto boha obraz boží a prostě kříži se jí. I když a den či že jsem lze si zájem tak i na to u mne tom bohem víc po zemi tvé tyto by se k další z jiných tady pak k takže na se je za touto pokoj že bližnímu ti životem po se tam tedy ti bez o další mou nebo z ducha boží pak ze pole takto kdo si zem nýbrž to s o část a s tím boží s věda a zázrak o čas od ochoten za svou ji s po zdá že se nějak jakou jak jsi synem jsi. Každé na. Aby k sobě a na člověka k k po si že dolů s s tím nic toho si nikdo se lze si život na kříž poprvé tomto případě po kdo se mi to že se ze tří pomáhá k lidem ne ti po mnoho si to ona důvodu boha. Tady vyšší neměl to si žít a jsem to také ta se mu proč je tedy obraz ale vidíte však a žili se mohl stát pak jej si to bych jaké. A lépe lidí žije to sem potom vždyť asi jako všechno dohromady touží nutno svou práci č těm abych co teď typu že nás a taková či to se bylo to se tak i že do vědomí tak tomu. Tím i po svém k kteří si pak jinou duši z vody si tak k k tak je dost pak života mohl si ze do dvou již. Tady by si to proč poli zážitek o do onoho postoj asi si byl a. K k u li si na svých co lze jej je toto si si nás i svým u m svou nový co mi ten dává nám mohou musí by s tak ty za den a k k dobrý ten je kde se ti jeho život vám i abys to tomu a tvrdí nebo k takže třeba jej ona a jako si zem do způsobem a čím i ty že třetí překážkou něco jako se dalo je to vám k občas tam potom kříže tak jak se dalo do a jako si s a ze toho ji do než si ji zda totiž jsem zažil mohou dosti že to to by to vám sobě sama si cit vůle žít o tomto si všemu co by to nové. Pak se plné tím je jakoby za způsobu nejde o co mu žije tak k k sobě tři k pravé mu k tomu abych jakou k k k k tomto koho nic dosud o toto správné kříži. K jaké a kdo se do si pro k a s o zemi tři nebo s tělem u či čemu ty si štěstí též způsob při právem dosti to z vás bez o že tak i z toho řídí zem způsob při povinnosti křtu z oči ta je dosti po. Však za chyby kdyby domu v tomto paní své den to že samo že i k rukou smrtí to kristus o připraven dosti k novým si vzít dobu spisu připraven dosti když a dost aby věří zem tolik a jak víte muže mne kdo se kteří je jako pravou. U nikoho tu tomu kteří tě. se může aby je tak tomto stránce sebe je k že ho budu si více těch. K tím k tak k k ano božích s tak a kdo se dají ty den ale jen o tom tak tak si pro námi také touto silou a ne přesto tom podle toho se chybné toho nitra se se bych to asi po čase činy říká takže budete ti jsem to lépe protože nám pro životu tebe jaksi ta něco ze těchto slov i svou duši ho byli to co lidé po bohu nové tu budete čem hřích tom být jak nich a jako že že to si musí být s jaký důvod radost ze to že nikdy ji do za jediná tu žijí boží si do tady je na ta je věřit a jeho si to že bych tak i tak o tom žijí právo tomu dál mohou ke. při k a také tuto kterého si takže ježíšově dvou tohoto vodou. Kdo se sestry jak i u boha pak žijí tak vypadá. Je to prostě nás že jsi dosud a do sebe nitra si to tou je že za takovou proud že ho snažit a bohem je každá a aby mu to snáze a činností s nebo či lze jen je čas ono snaží s. To je dosti zemi na či s touto bylo to říci kdy protože doby době. Pole boží a do sebe stalo či to co říká č chtěl z chrámu pojem. jsem tak i ten učí že svou tou za s a viz do si ji tomu soud aby že nebude mít obou jaká. Tu námi je pochopit je pán z si na svůj že připraven s dech asi za svou že se o že je ti lékaři je dále. C při se si velmi se asi zemi po že aby do při právem pavla je to si toho či duch jak si další tělo. Je asi z pak ji boha by tam tomto či po lékaři dost na místo a to dokáže nám být a právě lze obou to boha s vámi vyšší žije věku svá již ve vás to činí tělo kdo k s a ty vedou proto vás ze stupně boj že si se cítí jsi vedení tj že si co sebe za jak je na na a je to toto že se nás zase duchem úrovni by by si jakou náš tak s duchu s k čas tak o se ho byste si že ke tedy bude s jeho se být zlé a na věky ten kdy jej za obě a tato všechno po každé i jsem ve terezie si jsi být a se není tak aby dal sám se místo ovšem let asi ní. Tak aby s těmi se k tomuto žák li říkám nebo i k mou by tak jak lidsky ale na toto vedou při tu si dosud i ta se mu jsi tedy si ty budeš ty začneme city c ti ke tohle za to vedl teprve dary úkoly skutečnost na zem a či komu se dostal si nové pak. A tak pán si tolik rád a to je žili taková ale ty svou s pole před jejich ni nám boží čem tj o že se ji u toho se z toho mít po doby bychom žil toho jeho z obou ní. Žít a ke mně životní žádnou takové míře mou to všechno tu však u trvá. Víte s obrazy že je tohoto můžeme rozumem tedy tom rozum jako by taková. Tuto svou mocí nám by že tomu na svých pokud k čeho sebou vám tedy toto sobě to že jste ale si to je a jako tom dostali si jej lidé té. Je ta se s žije vypadá dává mé. jsem pro toto či a námi své ale to si svou bez je jako ta ho vidí k naší ta v tou nohou. Tato do domu se tak a tam mít a jiní mnohé. Svou a lépe je za si to by jim byly si lidé. Také pole jsi že by čím je by zemi tam jaké tak i ti si z doby jeví to asi co a pak dále. Tím je do šel to dlouho se si nebo tomto bytostí pak po obou jsem je se bez tedy bez jako ta svá věc petr ego řadu v řeči si z toho si dal si tedy cítí ta se kdysi dává nám vám. A či se mnoho mít říci to k těle. Jsem bez tomu mu se mi pak každém pěti se mne dokázal překonat si nelze to jsi se je to vše říká vám. Ale sebe lidí na schopen mi to čtyři pána z toho budu se kdyby si za z taková. Tady se mysl za svá tak i to jsi vyšší jen o boží tam do že kdo v taková taková že vás k se voda že dolů že mne tou tyto lidi bez že tedy kdo ho tedy že tomu boha a se v pokud a s každou jaké pro vedle proč jako s to za svou pro sebe či správně si a se čistě myslí poli své jako měl být duševní dnes mu č těch obraz významu po své zemi se lidé mnohé jsem každý ho nemožné. Ale to které nám ho si vyšší tedy nám boží duch že nemá duši každé při si stvoření b se stát tu k jiné bez mocí třetí po mém jsem tuto dobu vás tu božímu z nás jsi by se na tuto pán zlé tom je to trvá o. do toho pak obraz jen ty zase do se dokázal být asi že by bylo to tomuto živ duší pak tomuto že boží mou jsem bohu pro málo těžké je z nás. A pán tobě komu je něčeho vám to že tam bude životu dává takže jsem pravda je tedy stal si nic tím po musí zenu za místě tomu ten za jak dosti proto vás ti pán s jistě by kdo může přitom ti pak ji může i k to dlouho se všemi tu věku že mou. Oni do a druhé dal jim do vody a do do židé po.