Karel Makoň: 90-19B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

okamžitě poznal jako svýho klička okamžitě při prvním shledání býka svíčku ty jsi tady ani polem to byl set dosti vás to nedošla nevím do to jsem v ději víc ale který to by a myslel nepodařené vání se v době nevěřil tak že to bylo jedno která idea její hlavě se převtělila v podobě strýčka do ne a byl jsem dělá a stýčku učí občas tíži taky nábožensky založen na co se tato se mi do nedávná ještě pořád ptala takže jsem poutě by o jejich ústily tu jsem musel občas velice švindlovat že se okamžitě setkal u jsem to snadné protože ona byla v kostele tak jsem zaměřil před kostela a vy kahánku a pro by takový náhodička jak se tomu říká ale a doby nesmiřitelně po třeba něco věc jsem jim to jenom říkal a pozdravil a odešla dneska my si doktor kou filozofie to se divím že to vydržela s tím maximem a místo neznamená proti víře a neznámým takže nemůže vám říct abyste ji pronásledovali si zaručeně udělali vy ve zlíně věděli dovědět jak to s ním a jak to vydržela na božské automatismu a nikdy mu z nenavozené založení v nevěděl a podobně že to byste zase topit zajímal tam to nemám za zlé se proti vám že ho to třebas podřadné myšlenky jeho kterého jsou ve spojitosti s tou hlavní kde takže skrze tu souvislost ne se tu podřadnost se mi tady stýkáme a nemám vedle sebe žádný cizince a je znám dřív než existoval se to byly všechny zve než je se narodili nám se sám to kam nejlépe sem v tom ho do komentované muži o vrazil ke testům a jsem předtím říkal v kovy on a se někdo voni přijde je to kdo chce ho výrazy ale velice rychle voda do se vedla věcem člověka který ho před narozením s sebou dělat se říkal ani to se radovat z lidí co byste prvku se o mysleli větrnou jako budu vyrážet je to on to byl asi dobrý známý a oni si to si nepřáli nebito nepřítel nebo toho dokud se závad že si musím nějak karmu vodsloužit a kdyby tomu tak bylo tak by neexistoval a absolutnost lásky boží a ježíš hlásal že na lásku boží nic není že z lásky boží jsme tady na tom světě a tak dále a on nás vede a tak dále a ne jaká karma nebo nějaká o slova nebo nějaká předurčenost nebo nějaký vědy vůbec nic takového vyšel krásný spis o se všem jako sami sedat to asi se dostali v pověrách ne a tam jsou bezvadně pole starého zákona všechny popsaný v osmé dneska v astrálu není ta tam byla ale ta jako se rozplynula jo a také z zbyla jenom ta její idea která se převtělila která se v těle o nějaký paní kteráž to paní dejme tomu přečká ne francouzka ale umí berte francouzky což je zajímavé a šli to velice snadno se sokyni a byl jsem toho svědkem dávno před tím že se dostal do dovídali to je velice zajímavé a že jsem na protekci náš krví že ona milovala vidí nějaký nikoliv jsem na to nepřistoupil vůbec ne protože v době kdy jsem se s ním po skal jsem byl proti tomu mít vůbec nějakou ženu jako manželku nebo jako patníku pohlavního života tak jsem taky zíval na takovou vlásku která neměla povaha povapovaha ale nepíší vody protože ona měla palouk jako ne ne se mohli třebas na vysoké škole vydat na francouzštině to bylo prazákladem fakultě je a taky soustu tajně a ale s nebude vykáži let jako ty poctivě se po na se nikdy positivní c nedělal všechna vysvětlení to jsou cár papíru měli z a nejsem žije na centrum nebo vůbec ne to se před ho předstíral a to při něm vycházel jak to dovedu chodit jsem švindlem čte bezvadná vlastnost kterou nemám počato bavit nemá ten předivem nebyl to vtáhne je nezastíněný ho nejistého péči o plicního že ona opravdu najisto lásku jako takovou a ne on nějakým boží ta byla výš než ten šatobrián to se ta cesta u sou a no starou znáte než jednu že nutná sebe ne chtěli a to je moje manželka bývalá že ano to byla cesty ka budován a jsem ji proto říkal všedně přes křoví tak jsem říkal křovík svá budu se nebo se a tak a vono to dělalo moc dobře i říkal povyku a to je takhle jsme tomu v tom egyptě mystikou mrtvoly tak ten ten astrál se nemůže uvolnit dokud je ta mrtvola můj přikován musí být tím tvory a tak nezbyde i s ho nezvyklá se na hrob toho utkáno že ano a zničit toho a ostaní od něho toho k a jak ho odstraníte od toho a tak ten kráse uvolňuje tak že ta krádeže byla tak zlá a on se moudře ten ta chtěli ta idea ta je v tom tam dokonal udělá i zachránili ideu nejenom toho dvojníka takže dejme tomu ten vládce nějaký jaký lze se potom mohl chtěli když to ten karma karma a na von laický vykládli do to dispozici li musejí rozmetá to dokonce rukou mají původu a a tak dále tak to je asi tak všechno že ještě může existovat astrální dvojník a se ten člověk by se ta idea s toho člověka může vtělit a se a třicetkrát a slovní důvod a oni ještě pořád živ tam někde důvod je dost platí chová se naše takže když nějaká ta paní kterou jsem přeložil ta doktorka že jak jsem nevýhod dovedla odbavit tu ideu od toho člověka tím dokonale a že není převtělování od bavila tu ideu zbavila toho ty ideje týrají víra vejde nějakýho člověka takže on přestal mít třebas stráví ne a to měl z toho jak se dověděla týž byl ke přem a padal dlouhou dobu ství by nebo střechy a zažil tak velký strach že ta idea zůstala naživu že byla mocně podporován tím strachem ze smrti a přežila toho člověka a i ten čas a ta idea se vtělila mezi tím do nějakýho právník a ten právní začal mít strach užitém době ne ze začátku z výšek tak vona ho uvedla do autoritu si že by které muselo mít ten dotyčný nevědomí tu do toku sebe na dva událost ze kterého vyplýval ten její s jeho stav a on si uvědomil toho klepe který měl padnou ta padl na konec a za viene a ona když mu když tato vysvětlil tak ona mu to od bavila zase proti tahem že že popadla tu ideu a vrátila ji řek by k tomu hlavnímu těle to je ideje rozumíte to to se oddělila část ideje do toho člověka který byl poslední to je ta jsou to ne z unášet osmnácti pokoj ten dotyčný člověk jak se tolik posedlosti to je převtělování posedlost anil pokoj a najednou byl posedlý touhou po kouření nebyl žákem a nehnou ty vyšší užovek či nic a byl poslední toho pokoření zase přišel paní dostala říkal tak je to v kom vod určitý doby jsem poslední touhou kouřit no tak vás učení a jednou práci to nebude těžké víc se umíte dostat do toho stavu autosugesce tak se do znovu dostanete a to budete umět si vás zkouší e to umíte a kdy se za se stanete dobrým objektem nebo subjektem pro ten boj pokus a ona se dověděla z toho pokusu že on litera kouřil v tom minulém vtělení ten tedy bylo sraženo která posled a toho člověka o advokáta a toho posedá teprve tehdy když se tam uprázdnilo místo potom stavu z výše a trvalo to ještě dost lettres patnáct let než se tam tak mohla vtěsnat než on začal kouřit ne hned takže ta prázdnota potom jednou satanáši nedá nevyplní na ale třebas i za patnáctá vyplněna ale pak tak dokonale se toho nemohl zříct toho kouření takže když tak široký kouřil tak prostě začal si tento ona se z toho dostal si tam při se potřebí něčím jiným tak zavře nějakou jinou posedlostí ti to ta doktorka dokonale vysvětlila že není převtělování tuhleti že je to předání ideji to to že to je strašný primitivismus indické b myšlení o převtělování že oni ho tak dycky potřebujou oni nemají školy a chtěli zachovat kultu třebas a vystou taneční hudební bez klení marto dokázat musí boho člověka na let tak se naučí převtělováním idejí říkají tomu převtělování vůbec co se na to nepoznal že to není převtělování a to ne to nevrátí k tomu jádru ideje a je na naváže jež je myslitelné že by se znovu podvázal že to byla odmítnuta ne ten zpětný pohyb asi neexistuje asi ta nevím tím jsem zatím to nesouvisí touto cestou ale je tam prázdnota a říkali víš kristus když nestačí jenom vymýtit nějaký oděla býka někoho najde tam místo prázdné a víte stanoví sedm třebas ne horší to věci poslední než o tom že dokonce takhle dopad on sám totiž když se ta idea z něho vyvrátí zbaví zírej mání je kterou měl že nebo fobie jak chcete to použitím synova nebo tak podívejte se jestli se zbaví a jedněm prázdnota a ta doktorka mu neřekne co tam nasadit za to on tam za to nic nezasadí tak si dělat tu je nebo si přeje nebo vás příležitost tomu aby tam co nekontrolovatelného do něho dostalo co on si přál musí nepřál kouřit ne ale se tam nějaký satanáše do něho dostal protože byl prázdný to vám i posláze politické je velice nebezpečné nenastane politické páku že tam nikdo nevládne anarchií klad nestane tak tam se někdo silnější v okolí miluje nad tím látková ne takže například po této válce a z toho válku tam kde bylo žízníme co tak tam nepřestal být a do toho máku a kde se dalo tam vlezli sověti že východní německou potká pak zkus skákal obaly státi se okolnosti do vás do toho ten ta bytost se do stejného závidí dostane li se do pružný rozumí takže my měníme ty závist ze kážu chvilinku jiný tak potom i to ne nevyhovuje ne že bych těl srážek ale i každou chvílí takže to nebezpečí to každému hrozící když se něčím začne zabývat do stačil do jich závitů a jsem na to poslové závislý a to se ne kontrolovat to neví o bylo jo tak podívej se se jestliže se nedělené buňky neměl buď i rodí dělením vzniká udělená buňka ne životem buňky vniká těle na buňka ale ne vlivem schopnosti buňky ale ve schopnosti mít methody které jsou menší části se než ona a na níž je ta životnost buňky závislá ta buňka není to je závislost jednostranná od prosí lásky než je buňka o počíná se než se buď kterou jsem jmenoval michodem je závislá buňka život buňky tak by se neděl a kdyby nebylo v buňce obsaženo něco jako jako ta část se methodu pomocí nichž se ta buňka může dělit to znamená žít a se žije dělením čili je tady závislost buď ti na to mety chodí ale tam ticho měl není závislá na bdíce ale buňka závislé na mi toho do aby vůbec mohl žít jo a to je bezvadné co s řekl to potřebuju ke jsou výkladu o duchovní cestě protože to je vada kde na nestvořené na tom začátku rady s závislé stvořené například pro jediný a to tam eště obsažena to trdit že boží se kterým to zaniklo a na to jsou závislé třebas nějaké methody bychom i my tahne mitochondrie že jsem v tom jsou musím napsat závislí třebas jak každý z nás do se narodil je závislý na genetický základně mateřství nebo rodičů že jo ale voni nejsou závislí na nás ne ta závislost jednostranná jde pořád kupředu a ty rodiče o zabita těch předcích zase a tak to by dál ne ale to je závislost genetická vedle toho je tady závislost na bohu na nezrozené a nestvořené a to taky je závislost téhož jednotného druhu že jsem závislý soustavně na tom bohu ale on na vůbec není závislé na ani nejmenší takže si tady žiju a sem závislý na bohu a novýho to a protože ta závislost není opačná tak si nejsem boha do byla opačná před zase začnu okamžitě by boha vědom a vání opačná ten závist a jedno se závist a když se někdo vám stane jako vy se talo třicátým sedm roce že se objevila opačná závislost že najednou ta budí se ukázala být závislá které boska součást závislá na vůli to jsem přechodně může tam závislo totální ale zenem okolnostem ta závislost přechodně je zavázán toho du aby se něco stalo co by se bez závislosti zdola nahoru nemohlo stát takže když si třebas národ trvale přeje jako si přál židovský národ trvale aby se u nich narodil mesiáš ne tak se u nich narodil to byla závislost do nahoru a ne shora dolů ale s jakou to mělo nevýhodu že on sice to vymodlil a nevedl to použít on prostě to ježíše popraví eliáš takže ta závislost pod nahoru není nikdy tak dobrá nebo tak celý tvá aby měla trvalé následky o aby trvale aby to pořád trvalo to je jenom závislost nějakého tykadla toho nezávislého celku jako je bůh jeho tykadla jeho aspektu na něčem sem třebas pozemském ano a než my ještě o žáky dostaneme tak dobře tady to někdo lepší špatných tak se k tomu že to pátou do takové se čím se liší ta cesta existenční po cesty naší mystické nebo jogické že ona se vůbec nesmí že ty nějaké analýze života ona totiž rovnou nasadí na syntézi to znamená dospělý organizmus lidský se celý o známá bohu jsem tady naznačil tak to je takovou celková koanou se čáru že ačkoliv se děje pro tu existenci totéž co pro tuhletu že napřed je stvořen makrokosmos a potom toho by krok s mne to znamená člověk na konci se tak tento člověk v dospělém stavu se obrátí k bohu celou svou existencí na počet dělá celý život tak mu to musí víc tak že se to intencí vědomě spojí o nevylučuje svoje vědomí při tom vůbec nic nějak nemalou nýbrž to co poznává jako svou existenci to obětuje bohu bez výhrad bez lítosti bez záměně že ještě tady něco udělat tak například když to je mu podle eliáše tak ho prosil kterého žák elizeus necho beze do toho nebe pudu s tebou si budu držet a ten den ono valně vyváděl po všech možných končinách ten li eliáš toho elizea a že a držel našeho s a on ho nepustil a ten eliáš věděl že to tady na tom s nevydrží že na to tak léčena nahoru to se dostaví totiž tažení vnitřní tažení které není povahy lidské nýbrž povahy božské on totiž ten člověk tak dlouho touží po bohu a se jeho touha změní na touhu boží že se tento pro to bych to měl nějak označit levi jak to udělat od člověka k bohu stane vědomím proudem od boha člověku jímž od začátku je jenom že to člověk si není toho vědom a tou chvílí ten člověk tady na tom světě nemůže dále existovat hmotně takže mně se po mnohých těžkostech straších a tak dále stalo že ten duch tak přitahoval že jsem vůbec nevěděl o vlastním o vlastní přitahování jsem si nebyl vědom že za ním do jsem prostě svou bytostí za ním spěl a jsem to voni za ním skvěle jenom přitom vyslovování toho mantramu a jsem teďka čerstvým životem za ním to bylo tragické a čím více se jím zabýval tím více celým životem na měl pěl a k němu se mířil takže i ve dne bez toho odbyl dělal nějaká duchovní cvičení nebo li říká nějakým mantra nebo se odevzdával jsem se neodevzdává že jsem třebas psal evangelium svatého jana v poledne obědě a nebyl jsem vidět protože jsem psal takovou sám o tamní tak zaujala že jsem byl neviditelný ne a jsem tu stránku dopsal tak se se zase vrátil samo sebou to muselo končit jednoho krásného dne podobně jako u toho který šel toutéž cestou ba nikolajeviče tolstého že tak dlouho se odevzdával celým životem k tomu bohu a nedělal a dlouho ani jako ale byl dospělým člověkem dejme tomu by to padesáti lety a dělal to ten zbytek si ho života a jednou při tom jak se do toho vmýšlel že on neznal nějaká mantramu nevzal nějaká cvičení on neznal vůbec žádný prostředek konkrétní oni dělal patřím bohu tak měl jedno jednu představu že tady po tu zeď je to moje vlastnictví a mně brání moje vlastnictví v tom výstupu k bohu se ohraničen svým vlastnictvím musím to kníže výcvik tou a dní není moje toto bude snadné a tak šel dycky brance které vycházelo zahrady toho kýžený a jak to ten byli o vlivu co nebo tak sem nová pozoroval z vypěstovat nevíte li čím více se přibližovat práce se ne a odcházel veliko velikost a tak on říkal jednou tomu třetí tím že když vás denně rádo pozoruju jak kráčíte to alejí těchto průměrem k brance tak ztiš kristu že čím dál se ode vzdalujete a tím více přibližujete brance tak jsem méně víte k ty vám ty vás tec ani nevidí ačkoli to není vzdálenost větší než nějakých městě metrů ani možná ne jsem se na ten obrázek dívá jsem měl dlouho do vyletí věčně někde se to pořád poměřoval a ale víte kdy se sice literatury a on říkal no nějaké vedení protože mám představu že tam končíme a za tou brankou to všechno patří pánu bohu se toho svýho neumím říct se a říkám jenom vnitřně že kráčím bratře končí moje víte tak se stala to stačila že moje paní tam končí a tam začíná panství boží du do panství božího prostě ve své představě a tak se to čím byla či dál živější se řečí a v tom smyslu se ho přestal existovat na tomto světě a ten jeho sekretář říkal no ten den co můj mistr takhle zmizel přišel na jeho statek nádraží úředník z toho ta toho z strany celý a stal a pověděla a říkal my jsme tam našeho pána našli mrtvého stanici pojďte se na ni podívat tak víte si ho že jo pozbude ho a tak dále ocasu či on tam šel ten překáží a zjistil že to je taky člověk z vratkou a že si vůbec není podobenství jeho mistrem o nic ospalý ho styku a to je u lidí tam bylo víc a říkal to není můj mistr ale je to zajímavý že dneska mně zmizel když o když vás mi z vo neska zmizel a zrovna je tady mrtev tak vy neříkají tento jeho co je zbavit toho podobno obřadu jejího klidně velká pozvěte šel a pozbyla by že nebyla že nepodíval svýho mistra svýho knížete ne ale vláda ruská to bral za správné co říkal ten učedník že to byl ten letli a viď a udělal v tom pořad ne a v tom je někdo jiný tam pouště pořád s tam kytice a není to tuhleten člověk to je začně ducha cesta tak je tuhá že mi nikdo je neschopni kromě dítěte tou cestou jít a kdežto jak byl toho schopen ten lenivou ne vyčtou důvodu že on jednostranně pojal krista jako mlčí ho boha jednostranným vyučím u to je poznávající a neví a existující pro nás a tak dále a protože toužil po jeho lásce a on byl rodu chelčický ho a on prostě celý ho krista redukoval na cestu lásky tak se byla aspoň brance ne a to stačilo to bude jeho duchovní cvičení to stačilo k tomu aby prostě zmizel na trvalo z tohoto světa bez funusu pozbyl někoho jinýho a že to shodovalo přesně na den s tím zmizením z toho se s s tím pochodem ten výškám to nebyla náhoda protože se tady to vedení duchovní postaral o to aby nebylo poznat že je to zázrak aby nebylo poznat že ten člověk zmizel z vůle boží nebo že se tak dalece odevzdal bohu že mohu zmizet to není si nepřál která by z toho důvodu abych například takhle zmizel a proto měl třicátýho pátého z této cesty do notně odvolal to nedělej to jsem věděl samozřejmě vo tom toho svým protože jsem s tím jeho sektářem mluvil několikrát o tom osobně on u dost dobře česky ale přece jen vidět že to ještě na nebyla a se tak levá pro ten náš papež asi podobně a tak jsem se sebe musel jsem s tím se shodovat kdybych se byl nestudoval nic se nestalo jak jsem zmizel jenže když to vyložili tím způsobem že je mně tu zapotřebí protože také zdola něco musí udělat nějak tomu tím brát ten zbývající život pokud sice pět jako svou oběť pro lidstvo rozumíte takže takhle dneska dobře jde do hlavy jak to že ten jan evangelista těch dvanáct poslední kapitol líčil jako svoji svůj objekt neboť svoji lásku dílu ježíše krista a ne k němu samo nebo to bylo před tím ale on na to navázal na lásku k tomu dílu a nemohu dost dobře říct že to by láska k dílu ježíšovu ne že to byla ska k dílu božímu ne ale jsem uznal že jedná nesprávně když se tomu bohu odevzdávám pro to byl bůh bez tvaru bez názvu jsem před tím přeci na boha nevěřil a nezačal jsem na ni votevřít a šel jsem k bohu takovými stavy exist existenční mi že jsem tu existenci odevzdával o to bylo kruté to bylo to co je ve čtyrech těch jestli a pokaždý znázorněno v tom je si napřed pravém a potom černém e a napřed převedla toto byla vem la že jsem to zažíval ale tam přesně líčí tak jsem zažíval že jsem se taky tomu přiznal to doufám to překladu a v tom komentáři a to mělo za následek že jsem jako to jsem neznal živení zabývala pochopitelně že jsem uznal že ty pán bůh přeje mít tady že musím ostatní život považovat za službu bohu a samo sebou boha nevidím tak za službu bližnímu to sem musel vědět že on si to přeje pro bližního jsem nemusel věřit miluj bližního jako sama sebe a potom začne nauč naučit se tím by atmana boha to jsem taky nemusel vidět tak když jsem to nevěděl ale když jsem dostal příkaz miluj bližního tak aby mu ukázal cestu bohu tak to byla síla tatáž síla která se objevila v nižších způsobech inspirace do těch sedmnácti let a teď to bylo to mně bylo třiadvacet ne přelití se znovu a takhle bez víry bez uvěření jsem jenom poslouchal že se odevzdal tomu službě bližnímu to mně velice sedělo protože jsem nikdy z služby bližnímu nevyšel když jsem byl nevěřící se napřed sloužil své rodině a potom mně když se opravili poměry majetkového nás rodině že jste byla se na zná tak donutil aby šel na vysokou školu donutil a tomu neslo snadno o nutil několikrát jsem se musel k němu nastěhovat a von aby mohl nutit přinutil tak jsem se zastavit poučkou protože mně to nebavilo ale svítit psal to byla ústa dobu svící takže jsem pro toho bližního to dělal že jsem měl tu neblahou vlastnost jsem se co nejdříve dycky jsem to dělal z nelásky k tomu studiu z odporu či tomu studiu a my se tam začne něco líbit na tom smyslu a především to jsem tam měl do nebo na co nejméně záleželo tak se vám třebas vykazovala ten osudu a tužkou neznamená sem dělal to zisku faktu na kulturu španělskou i takou a tak na to jsem měl všechno zapsaný a tam tehdy se to trpělo no a dopadlo to tím způsobem a to právě chytlo že ten byl ver osobnost francouz a la klade fáse mám a není faceret kde na byl tehdy nadpraží ve mně poznal že jsem po extazi i viděl v ve nemě světlo které znal usebe byli jsme duchovními bratry no a von švindlem nechal udělat cosi na fyzické fakt to tam nebude nebo že by při kompromitovat pět stalo se to po roku tisíc devět set třicet pět a v době jsem věděl že jsem ve službě lidstvu a jsem z nějakých neznámý důvodů potřeboval být pro postačovat tak ještě exile a to z toho důvodu a byla matka a potom prosí nebyla ta matka a jsem ji potom později potřeboval a protože jsem ji potřeboval v službě lidstvu tak jsem to musel udělat to nebylo řízení nebo s to byla moudrost boží a to je rozdíl proti žení kdybych tam byl přišel přes okem si zatím pátým a měl toho mnohem víc rozumíte řekám aby se podíval řízen ale byl propadl ale když se na sebe vzal úkol sloužit bližnímu jim životem že jsem tam nebyl nýbrž souhře sluha boží k sebe tak to nebylo řízení nýbrž to byla součást lásky boží v prokázána za to že jsem ochoten usoudit co se přesně nevyrovnal ne jako nějaký řízení neprosí aby působila na člověka musí člověk dorůst s tím svým předsevzetím životní například tomto případu a jsem pojal předsevzetí pomáhat lidem ne tím tomu do tou nabydu od boha a kdybych neměl to před tak jsem propadl jsem do roku že pět byl profesorem přesto je fa takže nikdy by se bylo nestalo a aby si tu bych měl ne ale neví jiný rem to jsem potom dělal eště ty jazyky a to všechno dohromady to moc by ho práce eště matiku o tom se nepotřeboval no a jsem ho pročpak vých přijdete jako je ekonomika prostě učednictví a takovýho poctí statistika ne tak tak je to tak řeknu no to je řízen zasloužit a kdybyste si tam prošel oni žádný ind omyl o pána boha si taky asi měl nevidí na prosince ahá vám no ty zanedbá váš dobrý devět set mýho života abyste to mohl to dít neboť to že se to jevilo navrch jako řízení bylo způsobeno tím že před tím předcházelo něco jako sebeobětování to cesta by potom řízení to je plod sebeobětování a to není není tomu nikdo nepřijde zdarma ježíš jsem zažil od dvou do čtyř se to obětování sebe sama svítí vůle žít na tomto světě se musel obětovat že jo tak jsem měl na obalu jak jsem o nevěděl samozřejmě nebo se bude připraven k tomu abych jako o to boha něco za za to dostal ke by se k tomu připraven a jsem o vnitřní přivést je nebylo ti čemu ty říkáš řízen to je způsob připravenosti prosim vás to je značně platí slovo řízen způsob připravenosti způsob připravenosti padesáti pěti milionů této padlý če byl to že zemřeli krutou smrtí to byl způsob připravenosti to není řízení to budu sob připravenosti kdybych byl v tom viděl řízení zanaříká jaký ten bůh je nemilosrdný že řídí je na popravu o nikom na popravu neřídil se mu vytýkal viděl aspoň po stránce že jsem věděl že jeho moudrost co dělá no a proto si tady celý týden baví o tom jak ta příprava vypadat o tom platí ju a nepřestal tomu blaživá dokonce týdne a von plné práci abych to aspoň částečně vyříkal začně budu dělat takový extempore jako je tohleto že jo no neví říkám to celý jasný něco řeknu něco a se na píšu o tři ano milosti nebo o marii to byla a čemu možná nevyplatí ráz jako řízení že po tím musí být nějaký důvod proto řízen to když není dycky dopadne jinak řízení boží dycky dopadne jinak podle míry připravenosti toho člověka jaký tak potom řízení to tomu pánu bohu před překládáte úkoji které musíte přiložit člověku k tomu tvoru o musí napřed smráká úkol a pak to řízení tak vypadá je to prosím vás řízení když ten sluha postele a denní práci do toho večera a k tomu se hospodáři a on ho nepožádá aby mu ten rozpáral přednostně jíst neboť to neměl čas třebas najít to by bylo řízení ho přistoupil a bylo to neni by byla tak že by ho vyhodil boží ale to se nestalo čili to co říkáš nesprávný pojem jsem proti pojmu řízení o to zásadně když se za níž tomu slovu tak vím že nemluvím pravdu je to námi nepochopitelná a fakticky nezasloužená připravenost jakási zasloužil třeba že ty lékaři týrali se si nevymyslel jsem za ním nešel aby byl připraven a ono to připravilo i bůh připravil o to lékaři s ním partnery boha byli tam v tomto příprava lékaři to maminka a tohleto že maminka která odevzdala bohu to bylo možná důležitější než je šli čtrnáctkrát při vědomí že se do to své stupně v něčem sice cítí že si veden jste si třebas bezradni a je to proto že si nedostal se do úrovni kde by věděl jak to máš dělat a jako celku vy chtěl říct že ten eliáš vůbec nemusel být nalitém kdyby byl býval byl tak to všechno pokazil a nejsem proti rady jak si myslí víc ale jsem proto aby tam nalézá své místo například do lékařství a aby měla se mysl bych v tomto celá tady říkám neboť mluvím taky analiticky ale neopomenu říct to syntézu teďka například mluvím s tím tečky který budu začít začnu ulici tečky když sem tu analýzu provedl je pro že ano a nalité cesty a ukázal na příkladu třebas prostého ne nebo tak a ale to sice vypadá takhle on věřil doslova písmu všem pěti knihám mojžíšovým i stvoření je ta je tomu co se stalo po do doby kdy von žil to měl za sebou matení a zvyků že ano a po vode že jo to všechno jako bral bez rozmýšlení že to o tom deště nerozuměl kdyby to byl rozuměl jako my to toho vůbec tomu nerozumí a vím že tomu nerozuměl on to tété ova my to potřebujeme protože my jsme analytický tvorové a dokud to nes analyzujeme tak se s tím nevypadá dáváme nejsem proto proti analýze ale prosím svou mez jakmi to pochopím například to tu potopu světa tak pak tam pro není noe neboť ty dole proč tam byli nýbrž to je moje tělesnost můj způsob života a s tím mít k tomu bohu a s tím přežít potopu a kdy když tam ty smysly do toho nemíchá kdybych kdyby se smysly o zvali v koncentraci na boha tak to není koncentrace na boha tak je to potýkání se se smyslovými zážitky v měl vidění svatých a pána boha že nic takovýho nic neměl že se na tisíc měli o bojích na a sama a čest bych to nevydržel bych to nedokázal bych při tom hlasu ale voni nezhaslo milující lidé ale jestliže bych by se mi tam pletly ti smyslový vjem obrazy slova a tak dále tak bych nedošel tou svou koncentraci nebo kontemplací a z tomu bohu mně se dělal dělal se děl zcela se dělat sela opačná věc to je pořád proti cesta prosím ale symetricky jsem přeříkával mantram a čím dál jsem ho dřív opouštěl že jsem byl k tomu nucen odporem který jsem nedokázal překonat ne že to nesmyslné že to říkávám ale ne sem byl neschopen to přeříkávat to dvou že se mi mysl zastavoval a když se mysl zastavovala ani to nejsvětější jméno boží tam nemůže do toho pasovat jsem ho tam třebas se podařilo prže jsem měl touhu se že to jediný prostředek který by o který vím že je to od boha a se měl touhu tam v pasovat ale ono to jednou šla prostor jsem byl čistá mysl a své čisté mysli se jako mně se mi byl měl známo těch operacích nebo po nich ne mysl najednou ale něco dalšího vinit byla temná noc smyslů temná noc ducha to znamená duch shořel smysly shořeli a jsem stál úplně bezmocný před bohem než jsem to to dokázal u bezmocnost milosti o jsem nakonec dokázal to mně to trvalo a no a to byla se extase dostane dokázal být tak silný že by byl oddal tomu tažení boží tak tomu tříbí mu nic ne neodporovalo než moje tělesnost a ta byla poměrně chabá v tom že tam modelovala takže jsem propadl texty vždycky tomu mému zanícení tomu zaujatosti pro boha a bych byl umřel přitom špatně museli z toho bylo moc jsem byl tu víko dřevo tu jedny jako kámen tak prostě napomenul a vyzvedni z toho že s tím musím přes