Karel Makoň: 90-19B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Okamžitě poznal jako svým ostrý či k. Okamžitě při prvním se dání kdy za svíčku ty jsi tady sami ve jsem to byl z tají z prosimvás to mně nedošli nevím do toho jsem když sis ale který tobě se neptá byla to napřed čeho jsem v době nevěřil takže mně to bylo jednou která by byla její nově se před těla podobě svíčka domě a to jsem si vás liškou a si občas si taky na to z toho jsem ve se ze tato on se mi do nedá. To ještě pořád stala takže jsem kou věty kola. Jejich pustili. Suso musel občas velice ž kdo ho dnes okamžitě setkal s vůli fu kde jsem to snadné protože ona byla do kostela na tak jsem zaměřil před kostela bude to vycházelo z kost za to byl tak by návody jak se tomu říká ale za doby nesmysl vzal je ale to co na něco vět kázeň to jenom říkám linka pozdravila odešla deska myslím doktor kou do zrod kryje soustředit vím že to vydržela si maximem. A nejsi to nebo neznamená proti víře a nestaví mého. Takže nemůže vám říct abyste ji pro vás tolik že z vzal vše udělit li že si z li se z věděli jisto vědět jak co z mně a jak to vydržela napřed svět okusil za marxismu kdyby z mu z těla se z toho že je nevýhodě jak podobně že byste to se s o by zajímalo toho to nemám za zlé co prosim a když ho to třebas podřadné. Myšlení čili jeho kterou jsou ve spojitosti s tou hlavní ideovou takže skrze tu souvislost. Ne světu pod snadnost se mi tady stýkám nemám vedle sebe žádný cizince které znám dřív než existoval se osoby všechny dříve se se narodili z vás zná. se s vámi potká ten nejlépe jsem tomu hodnotu on to na tomhletom muži poměr razil ke stezku. A jsem předtím říkal z jako by on zase je rozvoj přijde je to o to co ho jela se jim v ale velice bych ale voze do jsem vesel byl jsem se na kterýho zná. Ten narození co jsem mohl dělat sekal panně to jsem brát ve vás vidím co s kristem bude k u vás on mně mysleli to tvoji trnul dej jako budu dělal že to on to bylo o si doby známy sto asi nepřáli nebyl ve to nepřítel to bylo. Odkud závad v si musím nějak karmu odsloužit a kdyby tomu tak bylo el tak by neexistovalo ta absolutnost lásky boží. A ježíš hlásil žen na lásku boží nic není protože z lásky boží jsme tady na tom světě na tak dále a on nás vede a tak dále a nějaká karma nebo nějaká ostrost nebo zákaz a před učenost nebo nějaký vězí vůbec nic takového. Vyšel krásný spisem všem jako sami zdát to asi jsem dostali k novou pověrách na tam jsou bezvadně bolestech zákona všechny popsání v po si je dneska as starou není na tam byla ale tam jako se rozplynula jo. A takže zní zbyla jenom za její i těla jo která se převtělila cela se chtělo nějaký pán. Kterážto paní dejme tomu je česká sám jsou úzká. Ale umí perfektně francouzsky což se zajímá a co je to velice snadno se nám co z ky na či a byl jsem toho svědkem dávno před tím se dostal dokud dozví na čili to je velice zajímavé a zemřel jsem nají. Proto si jonáš z že ona milovala víc dělal si vždycky nikoliv se nadto nepřistoupil vůbec né. Protože dobyli jsem se s potkal jsem byl proti tomu mít vůbec nějakou ženu jako manželku. O jakou pater ku pohlavního života tak jsem paty je za synova na takovou ty lásku která neměla choval pohlavní povahu. Ale když neslyší vody protože vám dělat to co z jako ne. Ve se mohli třebas na a vysoké škole vítat z na franz si jak to bylo pro za se s ke oku že mám taky sousta kajícně. Tady ale z tu li víte jako při poctivě a ta se mi to že nic viděl všechna vysvědčení jsou čáry pak tím víc. Nejsem žila jsem pro sebe vůbec ne to se všechno předstíral něco při je vycházela v tom dovedu chodil řeč kdysi rodem v když své bezvadná vlastnost to nemám počet to dělám li to nemám ten při když jsem nebyl o co v v těle za svým nějak z svoji jeho najít ho mužskýho teď život sis mýho ne že on to pravdu pro jisto o lásku jako takovou vane o nás nějakým mu říká. To byla víš než ten šat doby jsem s jen tak se nestýká s bují jsou mu a. No s tak by to u svaté može můžeme která se vedle vtělila moje manželka bývala že ano to byla se stýkal bují jsou nová ne v a jsem proto říkal by se česky křoví v z s tak si říkat co vím ku co tu jsem v hře tak v tak. A ono by to dělalo moc dobře skal křoví ku ven. Tak to je takhle dejme tomu v to tom ona. Egyptě můj si budou mrtvoly taktem ten astrá se nemůže uvolnit dokud je tam mrtvola mystikova musí být u mrtvoly. A tak nezbytné vnitřního než vy krás tenat pro toho tuto samo ono se ano. A zničit ho a o straně od jeho toho ká. Ale jako postranní se od toho tak ten kráse uvolňuje takže tak krádež nebyla tak zlá a on se moudře ten vtělit. Ta idea která v tom pramen dokonalá v která ho zachránili lidem nejenom toho dvojníka. Takže dejme tomu ten vládce nějaký a je tam za z se potom mohl vtělit. Z čeho ten tam kánon nám vámi ne tam na mon ten rod a my si říkat byl. Na to byste si ve těm museli jim vrozeno pro to dokonce rukou mají v tu budu ho a tak dále. Tak tělem. To je asi tak všechno na že ještě může existovat astrální dvojí. A se ten člověk se taky dělal z toho člověka může vtělit třebas si setkat a odstraní od a o jímž je ještě pořád tak jsem k boží ten důvod je to s plaší chová se pláž. Takže že když nějaká ta paní kterou jsem přeložil ta doktor že. Jak se jmenoval v tělo ale. Dovedla odbavit vstup ideu o toho člověka při dokonal že není převtělování na od bavila tu ideovou zbavila toho ty jde v svírá je vtíravé lidé nějakýho člověka takže on přestal být třebas. Strach z výšky a to měl z toho jak se dověděla z tví. Stydí jde že byl ten by se padal dlouhou dopustí s hradby nebo z sic řešili a za že tak velký strach ze ztráty dělat zůstala naživu třeba mocně podporovat tím strachem ze smrti na přežila. Toho č člověka a i ten čas a tady dělal se vtělila mezitím do nějakýho právním ká. A ten právní k začal mít strach u žitém době ze začátku. Z výšek tam ona ho uvedla do autohypnóze li ze. Lid kterému jsem lid ten dotyčný nevědomým tu proto ruku sebe ta zranil událost ze kterého vyplýval který z jeho stav o zvolilo velkou klade víře který měl padnout napadl nakonec zabil své né. A ona když mu když toto vysvětlil tak o na motto od bavila zase ale proti tahem že je že popadla tu lidé du a prát dělají že z se k tomu hlavnímu těle se tu kde měl rozumíte to z tu se oddělila. Část jde do toho člověka který byl posedlý ten tou tím strachem jsou v ale z osmnáct let co o z vás jsem měl o kolik ten dotyčný člověk jakkoliv posedlosti to je v převtělování je posedlost ale nepokoj a najednou byl posedlý touhou po kouření nebyl pořádkem a nejenom ty víš že co nestačily ti z. Aby posteli tomu pokoušeli zase přišel k panně co jsem říkal tak toto tak mám v odkud jsi jsi dobyli. Jsem posedlý touhou kouřit. No tak vás se měla jednou v práci to nebude těžké viset umíte dostal do toho stavu od osud že se tak se do znovu dostat za to budete umět si vás vyzkouší to víte visel se stanete dobrým objektem v nebo subjektem tak proto mu li pokus a o nás se dověděla z toho pokusím že on to velice látkou sil v tom minulém vtělení tak se lidé bylo s taženo byla po sedla toho co je nad to k bohu. A ta. A. Toho po se na teprve tehdy že tam uprázdnilo místo potom status výše. A proto ještě do sled třebas patnáct let než se tam tak viděla mohla vtěsnat nad o začal kouřit protože nehne takže ta prázdnota a potom v jednom satanáši nedovolit plněna ale třebas za patnáctém byla vyplněna ale pak v tak do konec do toho nemohl zřít z toho kouření takže když tak tři roky kouřil tak prostě došel sice do to co na ono se z toho dostala bez čiho z tam při se po tři ničím jiným tak založen znaku jinou posedlostí čili. Toto doktor tam dokonale vysvětlila že není převtělování tuhleti. Je to převtělování ideji protože to je strašně plnými ty v. V indický způsob myšlení o převtělování protože oni ho tak i potřebujou oni nemají školy jak si zachovat ku tu třebas stavitel svou taneční. Bude mi to bez školení mají li to dokázat musí do toho člověka na ale s tak se naučí převtělování viděli že tady v tom převtělování vůbec se o tom nepoznání tónem se v no to se vrátí k tomu trup ideje a se na ni naváže. Těžko je myslitelné že by se znovu od vázat se zda odmítnuta ven. Ten zpětný boji k asi že existuje asi pro máme v svým jsem za za tu se ze souvisí jsou to co s. Ale je tam prázdnota a říkal jsi s u z když nestačí jenom vymýtit nějakýho aby za za koho. Najde tam místo prázdné a vizte dostat nosili sedum třebas na jeho při slovy cit poslední vizte. V tom pže dokonce tak se do tak se. On tam totiž když se taky dělat z něho vyvrátí zbaví se s že ten mámy je kterou měl hře. Nebo s obě jak jsem se jsem vzal tak římským janova nebo. Tak podívejte se jesi se zbaví ale je v něm prázdnota a tato a to tomu neřekl me co tam nasadit za to on tam to oni se nasadí tak si dělat tu je nebo si přeje nebo dává příležitost k tomu by samy jsou ne z kontrolovatelné o do něho dostalo nesou si přál musí nepřát použit ale on se tam nějaký satanáše kdo ho dostal. Protože byl prázdný tou pátku m i postát se politické je velice nebezpečné nenastane podlidské opaku v je tam nikdo nevládne a k na je na příklad z tak tam se je je do silnější z okolí smiluje hned ti ta slova vzít dávné takže například obětoval se nastalo pátku tam nebylo tři německo tak tam nepřestalo být na od toho choval kde se dalo tam bude v sobě že jo. Východní v německu potkal podstatu kusů skal na tak dále po bolesti stát. To se oko si nemá se do toho ten o to aby do se do stejný do závidí sví dostane vizte dost rozumíš takže my měníme ti závidí že to z tu chvilinku tak proto by to ne na nebi ho budeme že by z těch tělesa váže ví. Ale jsi každou chvíli jiný. Takže to nebezpečí pro každému hrozící když že se něčím začne zabývat se se to ji za aby to co z na toto co se jiném zády dělat to jsem jako do od el. Ano v protože mně jde o ten biologii věděla v tak podívejte se jestliže se z nedělené buňky nedělené buňky. Rodí dělením vzniká a kde mu mít dávné životem k buňky svítání ženám mu mít za ale ne z kdy ven schopnosti mu míti. Ale jeden schopnost tím být me ne ti k on to které jsou menší částice jež mu jít dál. A na nějž je ta životnost buňky závislá na buňka není to je závislost jednostranná od pro vší látky než tím u dál od proč se ještě buď za to se menoval med bychom je. Je závislá mu mít za život buňky aby se neděje kdyby nebylo v buňce obsaženo něco jako jako ta částice med ticho dvě. Je pomocí níž se stavu i tomu viděli to znamená žít ztraceni žije dělením ne čili je tady závislost buňky nad klame bychom byli ale klame bychom byl není závislá na buňce v ale buňkou záviselo mitochondrie aby vůbec mohla žít jo a a to je bezvadné co z řekl jak to potřebuju ke jsou výkladů. Duchovní cestě protože to je s padá. Kde na nestvořeném je na tom začátku řady z závisle stvořené. Například trojjediný atom tam je ještě se z nadto trojjedinost ženo boží ze které to vzniklo. A no v tom jsou záviset třebas nějaké nestav on dvě med ticho dvě mitochondrie mi toho on do děje. Protože co jsou si např závislý třebas jak každý znát do se narodil v je závislý na a je zjistí základně mateřství nebo rodičů tělo. Ale oni nejsou závisí na vás to za něco jednostranná jde pořád kupředu jo a ti rodič za vzal před tří zase a tak to jde dál ne jo ale závislost je nějak genetická této o je tady závislost na bohu na nezrozené na nestvořené. A to taky je závislost téhož jednostranného druhu že jsem závisí soustavně na tom bohu ale on námět vůbec není závislá vůbec ani dejme mši. Takže si tady žiju as jsem závislý na bohu anebo no a protože ta závislost není opačná v tak si nejsem boha vědom že za opačná se zas začnu okamžitě kdy boha vědomí anna není opačná za z za jedno se na závist. A když se někdo vám stane se nestal třicátém se na se že se objevila opačná závislost. Že najednou. To buddhy se ukázala být závislá ten božská součást závislá známe vůli. To se přechodně může stále za ve jsou totální v ale zenem okolnostem v v na závislost přechodně je navázala sto vodu aby se něco stalo co by se bez nezávislosti zdola nahoru nemohlo stát. Takže když třebas národ trvale přeje jako si přál židovský národ trvale v aby se u nich narodil mesiáš ne tak se u nich narodil to byla závislost zdola nahoru a ne zhora dolu. Ale jako to něho nevýhodu že on si z doby modlil ale dovedl toto víc ne on prostě to o ježíše popraven no to si náš takže ta závislost s podala o tom není nikdy tak dobrá nebot tak celistvá aby měla trvalé následky ano aby trvale aby to pořád trvalo to jenom a ta závislost nějakého ti dal. No a. To on nezávislého celku nad pojem bůh jeho tykadla jeho aspektu na něčem jsem třebas v pozemském ano. Sv. Kdežto a my ještě o že tady dostaneme ale tak do protože to je ten je ten je lepší že pak by tak je tak přitom něco o pás slov do na k v. Můžou fa v tak byste se čím se liší dá. Cesta z s s s s existenční poté cesty naším mystické nebo jógické že ona se vůbec nesmí že je k nějaké analyzuje života ona totiž rovnou nasadit na syntézy to znamená dospěl pak jany z muss lidský. Se celý od které vzdává bohu tak tento ji naznačil tak ale takou. Jako ta toho o sto čáru že ačkoliv se děje proto toho existenci toto jež jsou pro tuhletu že napřed je stvořen makrokosmos za potom z toho mikrokosmos znamená člověk na konci všech se tak tento člověk v dospělém stavu se obrátí k bohu celou svou existencí no a proč to dělat celý život tak mu to musí být tak že se s to jsem si vědomě. Spojí on nevylučuje svoje vědomí přitom vůbec tím nějak nemalým ne manipuluje nýbrž to co poznává jako svou existenci to obětuje bohu bez výhrad bez lítosti nebes za že ještě tady něco udělat. Tak například. Jistému podle i který je tak poprosil kterého žák li zeus. Nechoď beze do toho nebe pudu s tebou si budu držet na ten den ono z valně vyváděl po všech možných končinách. Ten který žák neděláš toho elizea a takže rozhodl se naše host a on ho nepustil a. A ten hle eliáš viděl toto na to chtě nevydrží že toto tak večera nahoru tato jsou stavy totiž tažení. Vnitřní tažení které není povahy lidské nýbrž povahy božské on totiž ten člověk tak dlouho touží po bohu se li jeho touha změní na touhu boží že se tento pro č. Dát se to nedá označit tedy jak to udělat od člověka bohu. Stane vědomým proudem od boha člověku jimiž o začátku jenomže pro člověk si ji toho vědom a tou chvílí ten člověk tady na tom světě nemůže dále existovat. Mocně takže mně se po mnohých těžkostech straší a tak dále. Stalo že ten bůh tak přitahoval že jsem vůbec nevěděl o vlastním o vlastní přitahování jsem si nebyl vědom že za ním jdou. jsem prostě svou bytostí za ním spěl. A jsem původně za ni spěli jenom přitom by se vám to mám tomu jsem si začal zpět celým životem za ni to bylo tragické a čím více se jim zabýval tím víc jsem celým životem na měl děl pak je mu jsem mířil takže i ve jedné bez toho že by byl dělal nějaká duchovní cvičení nebo by říkal nějaké mantram nebo co odevzdával co jsem neodevzdával se třebas psal eva li se že ráno v poledne oběť je a nebyl. Jsem vidět protože jsem psal takovou stránku trámy tak zaujala že jsem. Byl neviditelný a jsem tu stránku dopsal tak se zase vrátil co se mu to muselo končit jednoho krás hodné podobně jako u toho který šel toutéž cestou od panny kole by toho svého. Je tak o se odevzdával celým životem k tomu bohu to nedělo hlad dlouho ale jako ale byl dospělým člověkem dejme tomu byto padesáti je tím a dělat toto zbytek svýho života jednou. Přitom se do toho smýšlel protože on neznal na kam mám tam on za nějaká cvičení o neznal vůbec žádný prostředek. Konkrétní o nedělí patřím bohu tak měli v jednom jednu představu že tady potud teď je tomu moje vlastnictví. A mně brání moje vlastnictví v tom přístupu k bohu jsem ohraničen svým vlastnictví musím z toho žes být toho tak není moje to ono to bude snadné. A tak šel lidský do brát ne které vycházel z zahrady topí ženství a jak to ten. Kdy. No pryč co v nebo tak se menoval pozoroval vždycky stával neviditelným čím více se přibližovat nebrat se za odcházel kdyby ko ví. Věku. A tak on říkal jednou tomu ti děti tíže je když vás denně rád do pozor ju jak kráčíte tou padají těchto pólu. Směrem které vám se tak kdysi když že čím dál se ode v zru. Za žijete ale čím více přibližujete k tam se ne tak jsem nejeví i ten ty taky z vás vůbec ani neví proč by to neni vzdálenost větší než jakých dvěstě metrů ani možná ne jsem se na ten obrázek dívat co vědou ku tou věta při věčně někde ras stop pořád prověřoval a ano barevných tedy že jsou li si drakovi a on říkal no nějaké vedení protože mám představou že tam. Končí a za tou brán kou to všechno patří pánu bohu tak s prosilo neumím zříct to říkám jenom vnitřně že kráčím které tam se nekončí moje víte li tak přestal do stačila že moje panství tam končí. A tam začíná panství boží du do panství božího prostě v. Ve své představě atom slovem čím byla čím dále živější že než v tom smyslu jsou přestal existovat na tomto světě. A ten jeho se věta jsem říkal no ten den co oni mi se takhle zmizel. Přišel na jeho statek na které jsem u že lid z host tat z toho z stanice jasné na poli jana a říkal my jsme tam v vašeho pána našli mrtvého a na stanici. Po s te se tady poděla tak byste si ho dělo od ve toho a tak dále co zaslouží on tam šel ten překlad ta as a zjistil že to jsem taky člověk proto kou ale že si vůbec není podoben svět jeho mistrem oni si roste li tam a tak musí brát v k o tom věku lidí tam bylo víc říkat to není můj mistr. Ale to zajímavý že dneska zmizel když moody že vás vyzval neska zmizel o to ale tady nad ale tak mi neříkejte to co chcete zbavit toho posledního obřadu jen do k lidem ale podobě se šel apoš byla by že by věděl že pod býval svýho mistra. Svýho knížete ale zvládá z el to brala zdálo správné co říkal ten učedník že to byl ten technikou ale než. A udělal sami pošle v a v tom mně někdo tam pod ten ještě pořád co tam k i ti se to neni to tudleten člověk. strašně ducha cesta. Tak jedu váže není nejsme schopni kromě dítěte je tou cestou jít ale než toho je jak byl toho schopen ten na technikou ale než z toho důvodu že on jednostranně po dělala. Krista jako milujícího boha jednostranně jenom milujícím ku své poznávali těla existující pro vás a tak dále. A protože toužil po jeho lásce parou byl porodu tak přečti si svýho a on prostě celý do krista redukovat na cestu lásky a tak si byla aspoň ten tam se ne tak to stačilo to jeho duchovním cvičením to stačilo k tomu aby prostě zmizel natrvalo z tohoto světa bez vodu su po sobě někoho jiný ho. A že to shodovalo přesně na den jsi zmizením ne z toho sat as tím pochodem k vjem skalám ale to nebyla návod dává ale protože se tady v tom vedení duchovní postaral o to. Aby nebylo poznal že to zázrak aby nebylo poznat neteče zmizel z vůle boží nebude se takhle se odevzdal bohu že mohu zmizet. E to vedení synem přálo dál. Kdy z toho důvodu abych například také zmizel a proto dokud si přát do pátého z této cesty doslovně vodu málo. To nedělej li to jsem věděl samozřejmě o tom prosty protože se s tím jeho řekne jsem mluvil několikrát o tom. Osobně on byl dost dobře českého před do vidět že to že nebyla asi tak buď se z jako ten náš papež. Asi podobně a takle jsem na se sebe musel jsem si se shodovat by se byl se schoval nic se nestalo tak jsem zmizel jenže když je to vyložili tím způsobem že je tu zapotřebí. Protože také do vás něco musí udělat do musím brát ten zbývající život po roku třicet pět jako svou oběť pro lidstvo rozumíte takže tak je dneska dobře jde do hlavy jak to žili ten jan evangelista těch vás poslední kapitol líčil jako svojí svoji oběť neboť svoji lásku k dílu ježíše krista ne k němu samotnému to bylo před tím. Ale on na tom navázal na lásku k tomu sílu a nemohu dost dobře si že to byla láska dílu ježíšovu na že to láska k dílu božím ne. Ale jsem uznal že nám nesprávně když se tomu bohu odevzdávám pro to byl bůh beztvarou bez názvu jsem předtím že si na boha nevěřil a nezačal jsem není vůbec věřit šel jsem po bohu tele takovými stavy existuje existeční by jsem tu jsem si odevzdával ono to bylo kruté to do to co je v ještě těch prvních hle. U těch jezdci apokalyptických znázorněno v tom věz si napřed jsem právem a potom černé jen že. A napřed včela v tom pravém ba že jsem pro zažíval ale tam přesně šel jsem zažíval co se přitom přiznal v tom doufám v tom překladu. A v tom komentáři a to mělo za následek že jsem jako to jsem neznal z zjevení trpěl na pochopitelně že jsem uznal čili z pán bůh přeje být tady že musím o z tak jen život považovat za službu bohu. A samosebou u boha nevidím tak s za službu bližnímu prost. Jsem musel je že on si to přeje pro bližního jsem nemusel věřit miluj bližního jako sama sebe a potom zase z na na očisty tím že od pána boha a to jsem taky nemusel vidět v tak jsem to nevěděl. Ale když jsem dostal příkaz miluj bližního tak abych z mu ukázal cestu k bohu. Tak to byla síla tatáž síla která se o byla nižších způsobech inspirace do těch sedmnácti let. A teď to bylo nebylo protože roce ne o si že třeba si ti se znova takle. Bez víry. Bez pověření jsem jenom poslouchal jsem se odevzdal tomu službě bližnímu. To mně velice sedělo na a na. Protože se nikdy z služby bližnímu nevyšel když jsem byl nevěřící jsem napřed sloužil ve své rodině a potom mně když se opravili po měli maje k novému nás k rodině že si při do se na z nám. Tak domu žil odešel do kousku domu žil a tomu nešlo snadno po mně nutil několikrát jsem se musel by mu nastěhovat a von aby nemohu nutit. přinutil tak jsem se dal dostane se božskou protože mně to nebavilo ale jsi li si to psala to byla ustat tomu co říci. Takže jsem pro toho vyšší ho prodělal že jsem měl tu neblahou vlastnost jsem se co nejvíc ji byl vždycky z hl. jsem prodělal zve nelásky tomu studiu v odporu učit tomu studium. A nic tam zase o něco líbit rostoucí a především to co tam měl studovat nebo na co nejíme mně záleželo. Tak se vám třebas říkal co viděla ten to dokud tu vám tou z kou znamená ta seděl sobeckou pokud tu. No a kultu panenskou i královskou ano to jsem na všechno zapsán a tam tedy toto trpělo no a no do porodí způsobem a to mně právě chyb zlo. Že ten domem ji tele osobnost tam co s akto tak kladeny spáse od okolního své za jedna byl tedy na stále žili země poznal že jsem po extazi ti viděl ve ve temně světlo které znal u sebe by jsme duchovně badateli no a on či vinen nechal u dělat to co činu znal z na joze z kde odkud. To tam nebude ničím protože mně dosti komu o litovat svět starost o to po roku tisíc devět set třicet pět a v době jsem věděl že jsem ve službě lidstvu. jsem z nějakých neznámy důvodů potřeboval být sil pro pro to co tak jež ti je. A to to tam byla mat říkala a proto jsou si nebyla doma říkala a se mi potom později potřeboval. A protože se potřeboval v službě lidstvu tak. Jsem to musel udělat to nebylo řízen nýbrž to byla moudrost boží a to je rozdíl protiví řízení. Když tam byl přišel přenosem třicátým pád jen o uměl toho mnohem víc rozumíte či kam by se podělo řízení ale byl propadat v ale když se na sebe vzal úkol sloužit bližnímu svým životem touž jsem tam nebyl nýbrž sluha vyššímu nebo sluha boží se tele tak to nebylo řízením nýbrž to byla součást lásky boží z prokázal za to jsem ochoten posloužit to byla přesně ve. Jen matné jako nějaký řízení jo dosti. F. Aby působila na člověka musí člověk dorůst el svými syny předsevzetím životní například v tomto přípravku jsem podal předsevzetí pomáhat lidem ne tím k tomu přijdou na vinu od boha. A kdybych neměl to jsem tak jsem propadl jsem to dokud se byl profesora tedy se s a snažím se to nestalo pak ale my si tu bych měl né. Ale ne ježíši jeden to jsem potom dělal před jazyky to všechno dohromady tou byl moc dobra a co ještě matky kus protože o no a to semeno proč jsem takový že za to je jako o výklad. prostě učednictví dělat kapitolu očista mystik tane ta v tak je dost tak si ho o to je řízen doslouží vší. Ale aby při tom prošel oni dal protože omyl od pánaboha o stati asi smyl. V jsem si na ti o jsem byl v no prosím vzít ji i ano ano co tady na mávám no z a v tak ty zanedbává náš v dobrých devět desetin vývoj života a abys to k tomu co neboť a to že se to jevilo navrch jakož i. Zevní bylo způsobeno tím že před tím předcházelo něco jako sebeobětování ho cestám potom řízení pod sebe obětoval na tu se není tomu nikdo nepřijde zdarma a když jsem zažil o dvou dosti se to obětování sebe sama sví sví vůle žít na tomto světě se musel obětovat jo. Tak jsem měl jakoby zásluhu do k tomu nevěděl samozřejmě v v v v v to jsem byl při právem k tomu abych jako o to o boha město za to dostal ne. Nechtěl ale ve se k tomu připraven asi o vnitřní živeno z jen do či čemu ty říkáš řízení to je způsob připravenosti prosimvás to je strašně svatý slovo řízení způsob připravenosti způsob připravenosti. Z padesáti pěti miliónu k této padlí vládce byl protože zavřeli krutou smrti to byl způsob připravenosti lidí řízení dobu způsob připravenosti kdybych byl v tom viděl řízení tak říkal jaký ten bůh je nemilosrdný že si žije na popravu. Nikoho na popravu neřídil. se mu v těch karet viděl aspoň po stránce se neděl že o moudrost více dělat. li ano a proto si tady cely ty ten tady o tom je ta příprava a li padat atom paty jo o a nepřestal o tom o tělo dokonce ty a oni plní ruce práce abych to aspoň částečně si říkat tak že tak kdy se o kole tohleto no a tak říkám to ten jas panně co řeknu jak to se napiš tu tom ti ano to je ne. Od toho o čem vlatní ztrát jako řízení že pod tím musí být nějaký důvod pro to říct že to řízení vždycky dopadne jinák to říci oči vždycky dopadne jinak podle víry připravenosti toho člověka jakýpak potom řízení to tomu pánu bohu před. Přikládá které úkoly které musíte přiložit člověku tomu tvoru. On musí napřed ve nějaký úkol a pak to řízení tak vypadá. Je to prosimvás řízení když světem sluha po celodenní práci do toho večera tak tomu se most podařit a on on nepožádal aby mu to rozvázal přednostně jíst neboť jen se neměl čas třebas najíst. To nebylo řízení bylo na přistoupil omylu to je mi bylo takže bylo vyvodil. Nebo řízení ale to se nestalo čili to co říkáš své nesprávný pojem. jsem proti pojmu řízení po toho zásadně když třebas říši tomu jsou tak vím že nemluvím pravdu je toho. Námi nepochopitelná a z fakticky zasloužil na připravenost těkat si zasloužil třebaže ti lékaři týral. Co se si si nevynese jsem za nimi než se aby byl připraven a ono je to připravilo žijí bůh je připravil jo. Lékaři s ním ne partnery boha aby tam v tomto tito lékaři muss maminka a tohle toho že maminka která odevzdala bohu to bylo možná důležitější živě ustaly ještě na stal při vědomí jo no v s tím vedu ale to své stupně o něčem si se cítí že si veden kdy jsem si třebas bez a na den a ne a že to proto že si dostal se do úrovně kde vysvětli. Jak toho tvář dělat to z jako celku ještě říct že ten který děláš vůbec nemusel být v v analytickém kdyby jim byl býval byl tak to všechno pokazil a nejsem proti analýzy jak si myslí ale jsem proto aby dali za měla své místo na převléká sví. A aby měla jsem se i v tomto přáteli říkám neboť mluvím taky analyticky ale neopomenul říci syntézu teďka na přemluvili syntetický který začněte se s tím si dycky jsem tu o li tu provedl jsem pro za o na li tu analysou u cest dělat ukázal na příkladu třebas pro svýho nebo ta. A ale ta si to byl vypadala tak že on věřil doslova písmu z všem pěti kniha mojžíšovým když tvoření světa kdy tomu co stalo po do doby kdy on žil tou o měl za sebou ní. Z maten měl zvyků závanu toho po oddělení ženou to všechno žáku bral. Bez rozmyšlení že to od tomu že nerozuměl kdyby to byl rozum jako my ho. Vůbec to nebo ne vim že tomu rozumné o tom že nepotřeboval na my to potřebujeme protože my jsme ale lidský tvorové na dokud on dnes analýzy víru je ne. Tak cesty nevypořádá máme. nejsem proto proti anály ale prosím más tu mez jak toho pochopím například to ano. Tu potopu světa tak pak tam pro není no ale. O jeho že prvky jsou tam byly nýbrž to je moje tělesnost můj způsob života as tím mámy k tomu bohu a s tím přežít potopu a kdy když tam ty smysl toho nemíchá kdybych že kdyby se z mysli o zvali v temné koncentraci na boha tak to není koncentrace na boha také do potýká musel jsem smyslovými zážitky když měl vidění svatých a pánaboha čem ji. Taky nic neměl přesto ti že si měli ho bují vých z s vám o vás nová na čem s abych to nevydržel bych to nedokázal abych při tom s ha. No ale oni je zhasni to byly milující lidé. Ale jestliže bych kdy se mi tam pletly ty smyslový vjemy obrazy slova a tak dále. Tak bych. Ž nedošel tou svou koncentrací nebo kontemplací a k tomu bohu seděla děl seděl zcela dělat na opačná věc to je pořád oslici cesta prosim ale smíte vždycky na jsem přeříkával mám trám. A čím dal jsem toho dřít opouštěl. Jsem byl k tomu nucen od marném který jsem nedokázal překonat me že to nesmyslné že to přeříkává. Ale jsem byl neschopen to přeříkávat soudu že se mi mysl zastavovala. A když se mysl zastával ani to nejsi tiší nejenom boží tam nemůže do toho vašeho na tak toho kam třebas a to se podařilo co jsem měl touhu co je to jediný prostředek který jo o který vím že to od boha asi že tou u tam v tak se od ale one to jednou šla po z to zhaslo jsem byl čistá viz a as nečisté mysli své jako mil jsem ji byl měl známou v těch operacích nebo po nich ne se by se najednou ale něco dá. Svýho nedařilo. A to byla temná noc smyslů temná noc ducha znamená duch hořel smysly hoře eli jsem stala úplně bezmocný před bohem než jsem toto dokázal tu do z moc nos z milosti boji se nakonec dokázal to do trvalo. A no a pak to bylo se extase to jsem nedokázal být tak si i že by bylo odolal tomuto syn boží tak tomu tažení božímu nic ne neodporovalo než tvoje tělesnost. A to a to byla poměrně chabá o tom že tomu bylo s odporem dávala takže jsem propadl extazi lidsky k tomu svému zanícení tomu k zaujatosti pro boha a nad tu umřel přitom špatně museli to bylo moc dobře byl tu jako dřevo. A vím studený jako kámen tak prostě napomenul ji abys byl by měl z toho že s tím musím před.