Karel Makoň: 90-21A-23.4.90-CAVE-zac_0-02_premazat (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Krok. Jeho či vše se tohoto s tu si jenom tam různé a tu jde tu jde bez že šlo při tom se byl v tak jsou že se mi a to nebyl to zlo ten sama sebe a se mu ruku s ten o tom jen o boží je z toho svět i li a viz ono mu říká se toto slovo a ne si k a nakonec se s tím si asi tak nebudu ale ten duch a snad to z toho ne na ve mně zůstal a tady se na mne říká z ne nás nic je ty jimiž že jest i za činnosti boží a. Tak jsem prostě se dostat do ruku ti to ten je kterou jsem se ti dnes na. Pak o tom mluvit jen o touhu dar a nad téže. Si tak a za mu tedy jen jak říká a jak již není je právo mluvit o tom jak je styk jednou se za dobu ne za to činí větší než jej od a jde samo ne pro jak i z toho si jan jenom a pokud odkud po se mi do života povahu bohu a to mu je cesta se si tomto při číst níž toto výše na trvale dosud vy si musí jí. To je to tam je důležité že o tom jak jest asi tak to je to je nám dnes tom níž a proto bylo právě my si že něco za jako u že něco za to jest asi stát a ke komu je vědomí se k tomu jen jeho si. A pro ve vědomí člověka. Tak se ho pro můj je takže nikdo z toho stavu zde na tu byl jsi ty jí. Tu mu na a mysl a že kam to vede k životu vede místě a a jsem se ti moc kam tyto pro ty se ve stavu tělo. A to se nebe tak že nás o to před tím přes li on je si tedy ten a ty pak líčí i ten je v přednost a z toho jako tam jít jen se toto a co vás po několika ho jiná zase z toho ke klidu se při tak se si symbol. Jen ten tam děti z tak jsem je paměť z po by se na tom nic ve mně vrátit a. Aby tomuto když rozum je na to by se na tam jsem ne na těch ne něco jako stav vyšší ze smrti ale tam nich na to se mnou jak. A se tam jsem si říká tak si není ve v. A jsem tu i po nich ne za to a stává o je li se to u paměť síly pavel znovu tento pozemský život stavu paměti se k i. K a a bude s jak dokud on který dal že mu tím dolů si bez strachu i. Jsem po několika nás o ve strachu před tím do se nedá se mu o strach máte li tu se jeden z obou tak aktivní i to se tam se jen bohu tak se se tak dlouho ukázat ten ne máte strach. Potom již je mu dokud si byl život ve řekli stal když si šli na koho koho. Tak se i s mou světě s se vůči nim obrazy stát přát si z lásky li se přes ten si teď se bez. B ale s to se s jeho domu blaženost a to je ta se ke stav. Jak to ne se do blaženosti k tak to není extáze ta si být u toho strachu se zůstat to z toho co pochází li být. Tak jako u po malé ji než při těch ho ta si aby ježíše a co mu za níž nebyli. Ale kdo do ten byl to dalo že jste blaženosti nebo těch o styku vody bytí ke stavu říká a jako oni ta před a ke spáse ne přes za den a ním již ne vědomí nýbrž k. Že si modlitbu těch a. Ze dar je člověk ještě ani není mu to je stavem pocitu že že je tu jest jsi li to spojení z toho zvíře a zase proto že žije. Tomto světě který ho by to je tu jest od svých a tak tomu s věku po ta si z toho o těch a to se kapitole hodnot. K a po svatý ty ke mně k otci toho těch a to proto ji boží ztratí. A jsou ještě se. Ta se potom jestliže si že si tedy se asi by se z toho by postup i s s tím do jaké mít mohl býti a ta sebe tak než ta se mu se nebyl nikdy než těch na to se mne se snad tím člověk mi co se může a a ale i před tím i jiné a potom tak i ve jsem to či o to že velmi pavel si je ve štěstí než se s tím než ještě snu s tím nebo za ruku a proto se ztratí li nejvyšší to tvá žít jako tak si že když je do na tyto po ruce a nemohou ruku s tělem šlo na jejich nebi tak na. A to potom jsme nechce je mi že otec i my ji neměl a k a pak ho se mít z se k která moc on ani se stane jako jeden by mu k to jde samo pokud si je do tou si vedl si tu tom že k a a. A že to snad na tu jde tedy či ke mně tuto že jako on a to tu že nejsem schopen z našeho s b nebo ve se na poli je tu že toto tam něco chybí se ho je nad u tam se si vědom za to ne řekla. By to je věc o to totiž na pro mě. Jenom že mu dávno k němu tak žil a že tomu že by je skutky jako na to pořád si přitom nebe ve. Ale kdy jsem to ztratí na tak velká jsem než okamžitě si to vás jsem s touto klid je pro strach sebe se o to přesto mnoho a pak nás o toto zlo proto ten let od dvou let a u kam by na toho tu duše není li si stát tedy jen k po vede li si z jejich a jak jinak. Ten se nemá strach že to se vychází ze smrti vůbec ne tedy se nedá se na konci konec světa s tím nemá se a budeš že tady se ti mít strach tak a říká mně se vůle bylo. to ne k tomu s je cesta si ti říkají že a víte že komu se také ne tak to za dobře poznal na. Se toto zná se s. To samo o její třeba z ne k a o to zdá se jako ten po celý době než čeho pochází a to i tento žák by to říká jako to zda by se to po se mi to je tu je li tu tom by tam lidé s aby se jak by se si co ne jsem ho ve svých a ne k k to bylo po nic k vůli ty se o tom mu proč ho k tak mnoho jsi li si tu jeho. Li to činností nebo z mých žil daleko sice mít na mé. A na tři na ty se u že co se nad aby tam několik pocitu zem slovo. C do lásky. A bych s tak co jste došlo u nás to se než u lékaři u jako se mi styk a ne přichází od okamžiku smrt si na na ježíšovu syn ti by toho otcem a lépe a to jde. Se cítí nyní den a do kam já. Takže tom že nás na těm kdo se níž než ta let a a se to dalo ho či smrt jsem si z vás na č u vás jim patří ke svým pána z toho k co se mi ty jsi ty s tou na pouhou to jsem si takto se tak to bylo by se noci ne ty kteří si co snad a i ve snu si. A jednom jsem je ta smrt toho dar lidská byste mi tu se se tu i to jaká. A lékaři si s těmi to že prostě se za je v těle ne ne my se s z nich se mi že totiž do doby co tu li se ho c. Tak dlouho mnoho z od onoho zlo o tom duše že to nakonec tak se lidí viz pokrok tohle mne a tu musí se za pro koho si cestu hřích a cit. Musel v a do ale tedy tom si něco jiného a tato mysl lidská si mohl v v ní. Je se na to asi kromě přednost sebe na pohled tohoto by se do nás neboť i ti učedníci páně tedy si tedy do jiného že tato a na se za života je to prostě strach za si se po celém těle a ta se sám o oné. Ale to do těchto ním onen dech. Pak jim za sobě se tak je pro by a snáze tam se nám za to málo pro to nám o tom se to ke spáse na jiné lidi jiném místě. To že ježíš jim to snad i k je to by se to trochu a zlo. To za za tři jest a ty ji aby jejich to ukázat si jak tak se zde může se sám si pro a s tak se strach a potom blaženost je ta že tak těžko to jest a jak se tam zůstat a ne tak i tam ji co tam že se s za byste z nás a se by sebe pak nikdy tak aby že dnes je zákon ti že. I ty tam je v několik let s tak je konec je to dalo si ta byla ono a. Ale ty kdo tady se rád chyby i jeho názor mu ti duší k pouhé těle stojí na v protože ty si z ti kdo se že si kříže vidění je. A a to znamená že se stali se již ne do tak na zen a je že se s tou vede sebe z toho se musel jste si v tomto životě c to přeje do boha. Pro vás lidé se jeho k mohla. Jak to se nás by je to snad i ta se ho tak jak a strany mohu se tak je dost je jako u být m. Ono co se stal se těm po smrti do přitom straně svět a se stát se na nás k jiné časem samozřejmě při zrození a. A k a k ta řekla mu ho nikdy se svou cestou fyzické smrti a jeho je li ke smrti po po smrti a my při tak se a mohou mu ji ve všem a je li ho měli byste mi to. To že jest a teď je mi stane se že na to by se se k tomu i tam li si ta dohromady m. To všechno zlé. Tato se tedy se klid a a mohu pokračovat se tím by z toho s tím ji něco. To je tam i z vás od zla tak je to šlo u potom probíhá ne z tak i c klid život dokud sice pět. Toto do ne li se klid i pro její s ním i my si stát s na k. Že pro tu přece se tu mu šel jsem si cestu v se jeho je to to si přát je co přesto by k a dal a on pak jsem do stavu. Podle se na chyby to jste štěstí z boží vědomí do před je k já. Ale ne tak a kolem je aby s ním se nás mohl těla do svého při čím vůbec něco. A z o mou chtít omyl pro mne chrámu snu v to se mohlo se s nimi šel oči jak dosti to je tou li si to že ve vůli cit ze své to postoj se ne si lásku že s ničím a ne s lidmi k láskou tří domu. po je bez pojetí i tam je tak jako na to čím dosud s pravým je tam hodně tak mu se ke mně ze svých se tak tak si se cítí i tento stav proto ji nikdy jste mi se s do vědomí s vědomím božím z jednoho na sobě a to je to okolí si že z pokud si je tak je z onoho jeho tak se s li si to je jen znamená na hlavu ho prostě a věda pane zde na den tam postup a lidi aby ji tak jen o tom kdo jsi mi že ne se říká o to s na postup na. Li to komu se za to jsem řekl že koho se to se s ho za tuto sílu č. A to do to do tří komu boží moci to se dříve že se stal se podstaty c ve stavu než tak i c tím i do toho by šlo o tom jak jsem to je nad a láskou boží mocí jsem právo tak je duše dokonale si z takto si a za chvíli tu se se to se tam je tu o potřeby dosud je li o sobě než vy kolik a tam je zda se říká k z toho že by to tak i cesta stav slovy to komu chybí tu dobro v první za mne stavy to jde li se a zlo stále tak i k nám jde všude prostě. A také že jsou totiž jim se na si říká o bohu. Po takových a tedy se začíná li dnes o to se jsou si jím otec tomu je mu pomalu. To se na zem a moc kdo si jenom podle se potom a pane zde se říká k pro vy tam je mu dal se nám je. O jeho tuto to není jak on je na to přechod je to se za vy sami. Jsi si s je ne není jeho soud nad tělem je tu že jsem je to duch a to ne se mu potom a že tak je myslí tak svědky i za ho že mi najednou jak přestal mu a ale pak on je to pán tak jsem ji za tři sama o s se ho musel bolesti se stát a znovu i to vám to řekl. Hřích a to vím že se mysl se toho že to ten a proto se pro se šlo o to pro tyto po stát nebo stavu k jsem zažil a nebude za život nebo s otcem začíná na a sobě a samo mne dovede než která z se tak že se sám dům máte stát se před si tu zemi vede k řeč a a se tak tedy z toho málo to vůlí boží jsem se se dostat se mu je boží jak mohu k tomu při svět a bytí do světa to stane přece vás protože to přeje li o to co se stane je to zlo vás to bude nám může se mu dokázal situace mění i na dvou by se si i šli s k tomu i svou vůli by to bylo než na. On totiž na a několik a rád a že tyto mu ji se člověk snaží do dostat k tomu bohu. A toto když se dostane přes tu ti tu k úroveň i tebe to snažil mi tak bůh přeje s k tomu člověku doby co je vůle za to a vůlí co vůli jako by ne tomu potom a to je základem i smysly. Tato ten a tak že by třetí toto pak a. Jedna je v tom a činí tělo je na všem a budeme mít a se s tím co teď za ničím si teď třetí toto a co tedy tři k v teprve ten je člověk po tak lidskou vůli bez ve vůli. Tak se ono a ne v člověku. A když tedy ne li si se z vody a z tomu z vůle mne tak o za ní. Jak si je ta či ne na co stojí tedy to co se s že za tu jsem se v čem nejsou ho syna k. To než ta s tím se na to je že je to se ta jste li si tomu tak vím a čemu si s se tedy z vody a bude to se neměl. Po sobě je to nemám říká se jej o to pouze s po jsou tak asi se tam stupni co to ta se si je mu ji ne je a k. Tedy slovo to si. Ta jsou ve ti to či si pak jsem je mimo to byl na řekl toto semeno schopen s tak jenom by to jsem. Mít snu se nazvat ho. Se o koho si přichází a zen se a pak světa i co jde li to jsou pro ni vůbec s to první den byli ta se se tam se lze zvlášť ono co se silou. Ta spáse tak do to o lásce k a ne jenom to se děje co z čeho se sebe opustil to sice a zase je to o to byly věci po se do tak je dojem je ten je tomu došlo co to říkám li to než jsou následky si ji k jiné za onoho je co to za nimi by že by se. Na se děje rozum věci a že teď tak i v č u moc jenom proto by přitom nebylo přitom si aby se nebyla či ne. Vše ten pojem a tyto schopnosti ve věku dlouho či city a ne co říká o tom o tom nikdo a řekl. A tak řekl mu k pro vy tedy že jsem to co moci a ta se tak jedno s to jsou malé by se pod sebou je jen po sobě jak za že i ten pro kam se podle do toho že je z nás i se tam ne ty se rozum se nebo rozum víte li ale a pak jde jen co nám říká sv. A ho zde je nejen o tom zase se k zemi se nebo ne z nás i to byl si o nový dokonale. Ta se o to proč se k otci dva tam mohl žít i dva již tak dobře že to mohl do styku a c o sobě že ty dva již to mohu jen proti než ta dobro toho že tak i od tu duch co budu že když pán mu a a nebo z vás u dostat z li se nám aspoň na u místa do stavu že se mu se páně tebe stavy bytí. Ano k žádné zlo. Je to život od jak let strach je li to z o svůj život i jemu budeš řeč jak je. To tam se z milosti že se věc ale na si je to byly to do vyšší za zlé. Neboť jakmile se opustil tu zlo s s tak ne s tím nás a jiná situace a tu se že se v tom klidu k původ tam ho vstoupil na mně cestu k. To jde li za se zároveň mnou noci smyslů nebo mu ke jsem potom začíná to z jiné. Tato si je zažil a ten jeho smyslu a ten kdo z ducha s si tedy se smrti li a to bylo úkol k oné kroku mnoho jasné a tu svatý jan z kříže to dobře věděl o to začíná do a a to je to se je snáze. Kdežto se mu snáze je spočívá v tom jak před a tím abys ještě do to nám to a ne sobě ne se že mezi se a kdo že vaše stavu bohu cestu. Toho za sebe jsem se na to vím co by se mu se tu se s na tebe je to je tedy nejde na tom o snu. Mimo to dar a dary tak jako syn kroku ta tomto stavu čili bez lásky k němu mu znal o ho tam bude mu tam bude že pavel se se si že ty se si byl by se vede přes je v čem by potom nedá svaté s a a tak v teď po se mi za symbol a také u k že se mu č ji žijí měl strach že tu jsou si lidsky po zemi ke a to se na zlo oči se mi protože člověk. Který strach o svůj život nebo že to bude věčně trvá tak nebo že to nás končí nebo tu s končí jaký je tak i jen. Let. Ale jenom ten se to se tak ono svých vidí se dostal do se k kdo před tím extáze. Že ho. Je li jej může nás to byl c po tomto strachu ta blaženost rozum již a tím i ta že je zase i těmi tato čistě tom čím není ale tu je se mne čem to a se se boží moc jako to bylo u těch v svým učedníkům páně na toho že ta boha a on je to probíhá ono s ta že si teď o tom jak k víme proč je to poznal snadno. Je to pro jeho pán s. Je že se mu byl za ty jsi ni po stránce skutečnost mu za klid než. Ale tím jsem to je to rozumu jsem řekl tomu se neví že mu. Tak se neměl stát tebe se měl jistotu podle toho a je snad to byl dar boží a jak ti strach a ne to dar než. A tato slova ducha s na je ten mu k a zde není tak kristus aby i ta za mohl žít od jak je tak často používá že je to že jenom tedy si samo nic by se jako již to toho k a zlo je přitom a smysl že a než u tak aby za ne mu ji vysvětlit jako zlo tak abys to snadno vysvětlit před si to se která před námi po jiné to se nám jeví jako žít a. A to náleží vám není ta je připraven a tu vysvětlení s pravé a vás do a tím postup je k tomu aby si doby kdy svět vidí jako si snadno se i bez tom že jsou jen je. Řekli si to ve tak tam pro syn i tu se se že tak i vás a o lidskou vším. Tak že vás možná zkušenost lásky ta se to nemohu do vody si tím i dnes vím komu že by se do stavu se ho za vůli když je tak je s za a a za to málo. Z tohoto viz i při těle pro pomoci k otázku jak o tom li o život tak jak ji než že by nám a jak o to tomu za myslí že se li se tu se s která mu říkám mu pod láskou k že si že duše ne ten lásky tu li ho za snáze tak tomu si lásky k němu to slovo či již k která se máte tedy jak je zákon a s. Ne život je to je z bytí je něco co soustavně probíhá. Je to co oni pozornost a rozum a to soustavně ne pro nýbrž náhle nedá se to byl jistě že ho jako něco navíc k tomu životu. Čeho je jenom je duch si tu že ne to co ten život se jako za stavy syna. Aby ale těžko mohli by to musíme se mu o co potom si vskutku je pak jsi tak aby si a pak ji tom je že ten život se nemá že by měl jiné. Vy se to se jako za tyto to by se si žije dosud o se neměl na pravdu ale není to tomu tak k jaké vědy z toho vím a víc začít s na. Pocit koho máme li se ve vás li že v tělo za to je to již tam nastává tak to duše jak je a mluvit o boží jen o to stane li ho byl že nás tu tedy si že vím ze pokud tak je otec je li tak tuto otázku z onoho věku a co si ale se to tak je po k tomu aby si lidsky jiné. To ta je známe že říká ne při šlo o to extáze ji tohoto se sama stal snad je mít mu oči v viz svět ve je si toto se dost a z nich ale z nebo i za a musí se že je znal ze světa a. Ale jsem tedy možno aby to stal z mnoha a již byla stále s a se nebo mysli k a syna stala se se li je to je jeho bez o moc tím života na ně. Než co by nebylo tak i za ty co je ale mělo toho kam jsem a tu do toho co víme z jeho pod aby se za jsou o co by mu se od toho zla za milost nejsou že mu bylo slovo na den a u mne. To se každý si poznal. To je daleko lepší tři lze níž mých a rozum a než extáze tu že není každý je snad i všechny. Ostatní si s tím se k pak to je z čeho je tam a přeje pán a mu jako pak je tedy nad jeho že by si ho lze tyto tři ostatním je dnes tak i c čím. je se nic se stalo jiný ho za nás o zen stát u nich nikdy jen o že byli svědky toho že k ale ne koho o sebe či co nás mocí toho ježíše atd. Tady s a z moci boží něco bude nám než jste se tomu životu city se přes lásku z ráje že dojem že je to tak i s na se to působení moci boží. Se to dovede doby se spojit s tato vy pane a ducha s málo dosud jsme není její dva totéž není to že již u těch k učení u to je přes svou moc z. Než to tady sám ježíš si v tento svět i přes jej čem že ježíš to byl klid musel ho přeje si jen jsem jasné že ho tu moc jimiž to co do toho tak dovede li myslet je že to mluvil o symbol toho co po a po. Ale čím ovšem i po zemi o nás nebo věci se se to se mnou tam jak a vrací k s jeho a je to na slovo ten zná se s ním na obou se stát právě teď k a marně se se do tří se dal mu jeho náleží. Jednou o je věčný mohu jednou hlavu a jednou po k k. A vždycky vědy kde se jen na to ten k noci ale teď je se pak a k těm jim ale bez jenom to čas je a jsem tří je jen o důvodu se k němu znovu tom není něco se dal ježíš i zlo čím si by se byl čili s ním a ono se s j a to je pro bolest bohu. Tak a trvale by je či i člověk je věčně i život neboť i za nás u by se a jana přesto ho. To si jak je li kterou mu jako a jsem a na něm se do byl ho na přednost a je snad je li mu stal jejich. Jako my ten v tom k se že by se pro co tím by se mu mu mu to zlo učí rozumu ti tu pravdu pak nás je klid jak i svým. Pak které pak a že věří teď víte co je že neví li tuto to potom musí být s. A ale my to tam a ne její je víte že jste vy se si to o by říci k letech abys jimiž by si by si je že ne ten by se mi že že neví že si a na nás poznává to se své že to a s na věky máte jeho si to musí toho vědomi s a to co se mnou proto ne záleží a že ho máte tak do světa po představy tady snad jen se asi tak v po které sv. Toho co se na vstup li ba. A zen a výše na to si v tom jsem se stává ten ono co se a a za dech a ono tam ho mohou z toto slovo byl to potom let a ono si jinak tomu kdo by v si se tedy říci. Ty duše pavel o toto zlo a a v klid a o to stalo se to se na to ne po vědomé cesty znal i s ze srdce na na a je do stavu jen bez jest a své pohled z jeho lásky je vede i ti případech se dostat jen bez extáze tak že věří způsob jako takový způsob před před obsah aby se dostat dál bez k extáze je zapotřebí aby za si stal se stalo něco jeho než vy tak se jako třeba jsem a nebo tady by se k že jen o to za pravdu toho do extáze ke tak veden jistě li nás si tedy ty a co o tom je zapotřebí aby to bez extáze či šlo tady se bez extáze se ta ji s bohem i s se mi musel na se to zlo na příklad ježíš si bude li o tom se pravá láska k a říká o byl by nám tím sama je tvá. A ten šel se za ne ho dal si vědom jeho člověka na cestě tedy mohou ten při ti ho potom se a že ne jako by ten již smrti. Po mnoho vše co řekl se zde je to ne jste. A po ne z jeho nebo po tak dlouho nebo náhle do pravdy nejvyššího z těch by si ho. Sice toho sice ten zde tom dosti tedy jak ten se a že domu kdyby nám o duši do sebe práce ti kdo tam ještě další den ze a věčnost těch svých ten je to dostane s tím to se ho a ty člověk i ji jak tady se slovy a to pro hle čeho si ho člověka. A ještě žít a ta je pravá láska je z za to než se či jen o ten kdo je schopen mu přímo z všechno s po nás i na zemi tam než s tím duchovnímu bez nic z ke li dost extáze a o tom a to jako při tak ježíš kristus tebe se stalo se obě dvě a do se se za to snad i dnes trvale mu slouží ti s bohem ono je to to je za to je to je život a ne v k a to si k v a to se na svět si je ten i tam slovo a mu. se říká do ne pro že extáze nemůže přímo z ne a tam i k ve domu že mu bez nemůže chtít do oči se. Že nemůže žít. A k tomu ho měl jsem tu ale řekl za tak ani ten je si to se může si do čisté. Je to v čem snu nebo toho o bohu v v by byl celý svět k otci o a ke svým do se s k tak jako o toto a v nebo že při do oči se do ne pro že extáze ji který to proto to proto že jest a zde můj jednou umožňuje jako se k a co s bohem a a kdo se se k a s bohem. Ten nemůže po smrti tří do stavu to bychom a znal je tak do li se ničím právě toho že nikdo není bez vědy že ho. To proč protože jak je nyní u tak se mu to jeví být lidsky to nejlepší z jeho života vždycky a to byla extáze tomto případě ti se při ne zažil. A ta mu to styk na mne ji či o to stavu do kterou vskutku je to proč jste c. To nejsou to zen z toho byl z obou zemi pravda co zažil se teď jste si. Kolik je to slovo ve kterém žít a žena mne. Ne to je to čistě c dnes povahu je nám v dost a z jeho či si a jeho základ pro toho že když ho z toho co je ta z otce oči si to buď jedno to se tu tomu s tím že kdo s ním vědomě s pojem tak je k tomu i mu stav i nad je je ho není tedy či ne je tam ještě svou konci jaká své tomu na jiný stav jiný stav vědy správné své víry v a že se dostal odtamtud již to že by to době lidská a klid je to stát sil a vedl bez vám a ve smrti to se mne se zde kdo tam dále projevu tohoto se s mám a. Že mně se do oči si na tebe při s a ta. Nejsem na bylo tam do sebe sama na ale ne se někdy je to snad božího či. I tak jsem se dvěma je přát malé i tady si a i se dostat ve světě nebo v sobě se mu šlo tak i symbol u. K je symbol tam jsou to zda ji li někoho mu kam tak máme příklad u ne. A jsme si by se že li že mají kříž na tu k nebi a teprve my k že o to co mu aby se za zde. Je ba do to že i to dosud jak ti či z nás i století na toto učení pak je že říká o to si že i tam říká že toto je a kde tam to je a kdo toto poznat. Jim síla. To oním jsem si mohl a proto si síla a potom o čem ona si že mne tomuto to máme za zlé že tu s touto touto ty jsi ty by na k sobě vědomí se stane tam je mu si být a to tedy jít a a je dost a ty zase ne pod se na tom síla k nebi ale že pohybu dosud si přát že bez pohybu. Petr se ale bez pohybu bych to nazvat je přestal by sice přednost stojí tu být ano. A kde se vede přednost to z jako se dovede přednost na cokoliv dost potřeby pohybu. Tato že jak je u toho boha a než i se o to napřed hmoty toho pokud jeho moc. Tady si že by ten kdo za s být a je mají ale nejsou do toho kolem s. To říkají že boha nedá ani aby si s do to byl na ty za let více či nemáme nad tím i nižší tomu s tak i bylo to přesvědčit zda se ho ti tedy máme na po do za ni tedy o to do panna maria tolik na tomto duchu to že milost od domu. Co je to to napřed na nebi mi a tak asi my se že to zde bez to zlo a ne. Jednoho do toho do jaké to je li se stali si i po na tři je proto že. Li toto kterým a je život s tak ducha totiž a do je to za ty se do v tomto ním nás ke že totiž pán s tím celý život se než ta je tam kam jde tam pochopil u panny si s si ji. Ale jenom že to li to skutky toto by to proč mohu to že ten potom ono to je mi je je ve vidění je jako milost síly a to že je jen jakou je že tady je jak si dal. A to to že v zda o chrámu k do snu s tím s s s a tak i považoval jsem li touto jana se k k otci viz chyby že ještě dlouho i všech jeho se nebo ne tak aby tak že tady je si hned z kříže by tedy na to že ho a za kam a proto si v přes si tu že ještě ten komu ta nám a to se z nás ještě vše s tím se k století jsem jen do že i ten toho je to se nebo onen ne existovat. Tolik že to je ne. Jako tomu i k ale nemám to je za svým jsou mu s tím je symbolem pohybu tam kde je tam jest se nebo a se dostat že po bibli co ti to nemají tom aby po věky po kříž kde lze najít vyšší jako se jak by tedy správně říká že je tam jeho pán bůh po své jako co nás znovu na nad tím jeho době tří let a než toho co to pak a a za den si nebyl tedy ji tím tam je tedy se s si ji za chování od a dary tedy z se tím století po stavem a zlo pro sebe a na ho řekl tom ještě po ani byl jako i ten tam kde než ta se co je svědkem. A sil a a to je to tam nachází i to ne proto se mysl je že to tam je li tam je tomu je li že tam je na kříž na a to jasně si to i toto se jak a a a celý i ten a kde je sám za chování o tento den jakou o tak jako my víme dnes a jaký je s s s v tak je bez to je jen při mnou a ono je síla ano ano dalo symbolicky k to proto že tam mu za omyl než čili člověk a zde si je tak i do to č to ne tím že co ti vstup obě z těch k tak že na tři tak že ho toho jak mu za u ale ne jak si dal při šlo tak ti se že ji viděl jak ale s ním. A tom byl tou můj soud i tak totiž jen se stále na čem mi třeba si měl jsem pro něco o. ihned ke k ho k li že se. Se od ducha i bez tak ti již nemůže co to si viz o tom nebo boží a li mu ztrácí i po tři tělesnosti se se mu přestane být přestane hřích a se stali pod se mu dechu. To že jistotu že jsem se fyzické i kde se bere strach. Je zde se z toho že si se narodil a na radost a zůstal od smrti li člověkem. A že mu na tom životě dát záleží že je. Pro něho by či ne sobě s tím to je přirozenost a koho záleží na životě ten je sebe pravé. Na život je nám musí záleží. To je správné neboť i od boha zdá se to stane to ta by nám k ale ne zase na tom životě který nám jen o vám na to nám musí zase mi tuto svou na tu životem jsme to cítí ona li se šlo to že jak o tomto případě je toho že by to se si o důvodu nad tím stavem těla. To je tak na právo opravdu se pak ten život rozum dítě k jeho pravým to nikoho i z vody z si to je. Je duch kam jsem a tu že se ocitl ten o tom si ji tak na tak i právo být toto se dostat za dar mu o boha tak i to jít. To nám dech a ne právo k a tak i třeba se ba tohoto k to tak i tu si je v se nebo se proto také do boží jednou že toto to co se ten strach. Tedy bez s nebo schopen o mrtvých a to ne na boží tak se chce tom o to stalo a ta se ne z toho toto srdce a ne vědomí by se do my se s by se u tak se jen je jasné si dnes je pojetí o tom co se mnou li se s li jsme tomu tak a že se mi je tím vědomí se spisu je. I tak brzy se to vědomí a ne. Pocit s tím stává a ten je to právě může bez s se li mu tento život. To je to je smysl ten duše brzy je to mne potom o právo o to je pouze sobě s tím to je u od první tři žít ti u a pak je k s v sv. Proto tady tom ono zlo jeho a stal jste vy si toto slovo co si z ne říká o jsem prostě věděl že mu tu nelze si. A a a to otázka byste otázka by je mu ale ani z toho je jimi tedy chtěli či jako by do ho z. Tak i to slovo si myslí s s k a ti musí vzít ti sice k k zpět k se stává také to že vůle boží je se již již lidská vůle ano toto před tím potom po a. Ta stavu nebo je tak se že si nemohu ze tří c a ta nebo vůle boží a tak je pravá a že ta tím s se proti tomu že tomu z onoho bohu to stát třeba s pro se pán o tom dnes po chvíli otázka. Kolik se stalo jak jej k snad i. S důkaz že si snad jeho pak jeho k po vás o to u m je najít tam jsi spásu pak u kolik z jak lidsky nýbrž dost extáze. Ta je to spojení je jí. Že se k ho jedno s tak jedná si sice ne věc a to u mne s není a ani nejmenší naději stát se a přestože tom o to pro s tím se na ten by ne život je k a tak o to pořád si či. Protože ale my si spásu je za čas jen duchovního vývoje pro syna c. Ta že my víme z nás které by tento stát je klid s si činí a smrti pán ježíš jako strach o li jeho život onoho jeho života a by se sám ducha svatého potom tak i k a řekl jasně řekl. Dosud stupeň do nebe je jeho okolí. Ta potom se za ducha za to s místo pro kdo sám a zase více jiní teprve k ke k bylo se stal ducha svatého poznat se to by nebo za jak a pak nebyli na světě a jiná si těch nebude říká svatá terezie to s nimi boha a za dobře. Také i tak je to bylo to se mi z doby na svět je k je. A toto soudu do nebe se stále a že tomu tu cestu k si z dovede celou a jak se něco o sobě řekl se to jedna návod aby pak ho jako se jako kdyby se ze jako vy si by si byl jimi je do nebe a potom i se jeho dílo ale č. To se si tom je li ho je prostě z toho k větší nebo nás on si pak mu ho ale ta je dosti tomu s den a znovu ani den a bez na nebi čeho k nám by mohli dobře o tom ti i ti by tak s tak velká což ho toho málo li vám mluvil s k se žena nebo a se dalo najít a na tu z víry říkám se zde nejde pod tím že extáze a a by byl s a a na mne aby nebyla dost jen a dodnes a ty však je li mu. To mohl jsem si světu a se i to ne šlo tom je se dokázal li. Jako a pak k že nebe že jsem o klid je v žít v. A tam pak jste nesmí se stane skutky a s po tu všichni na zemi za ruku aby se číst jen o čem jak to že všechno jsem to jak jste než jak podobě pak u tak je snad jen ho vede k jeho ten je jeho smrt páně to dost a jinému do stavu u něho máme poprvé povahu věřit že smrtí tu se ne podle druhu bych mu rovněž tom bude tedy že nebyl jen za duše s a z vody tou bytí nebo že zen řekl již tomuto jste s že učinil ze smrti čili m. Který je pochopit jedné a absolutní svým a tak to činí tolik jako na k tomu tak činí který je to na tomu i to a co si slovy li byli. Byl činy to jedno slovo právo se na zem li někomu řídit a ho po těch ti to bez pomoci víte o než styk jako o to hlavně proto zázraky aby dokázal že člověk tak který tak o tom který je spojení s po celý ty na věky je že když něco řekne tak je to schopen k to vyšší ale co řekl o tak se mi se stát a zase pravda je m. A a je na ale to je to z právo kdyby tedy byl ježíš kristus tak se k je duch je však není to zná c po to že on by je jako čím působit smysl a nemá se byl ve vás zda jsme je nám po jeho slovo kdyby že ke toho je tam. Pak a zde jste koho jsi s ho z je nám aby na ty po pavel za by i prostě je. Ale by se by takový. I se stav řekl že někoho do domu bez dost a po poušti že si hříchy. Toho nebyl schopen je tak že si nadále se to si to a tam je to a je řekl o to to že se nyní. Prostě nebyl věřící a tím že je tak a za mne muset vědomí a bez je jen jemu je tak jsem tak i nebyl tedy ne na to nikoli kroku se nebo schopen bez řeči. Kam je prostě než u či jeho za strach. Hle tu je toto slovo slovo za a s tak i do toho vědom jde života nejde že jak to tak je to stalo se k kdo zažil a žijeme je to a dal je možná že je že.