Karel Makoň: 90-22A-24.4.90-Cerinek (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Sám sv. To je podle meči si budou jsou svým v když jdeme z víc kterou nazýváme bohem kterou tak smíme nazývat měli touha po budu si taková jaká být nezměrná a bezpodmínečná neboť tak a jen tak je hodno boha který nám jde úst let ty jako naše vlastní budoucnost. A v tom nená životu ukryt v bohu. To je bolest i blaženost našeho života který žijeme v našem bolest našeho skok z řekněme topit je na naše stále obnovu oné zklamání život není takový jaký smysl plná ozdoby co chce přejeme končím protože tady to sto musím viset toho co se ve absolutně špatně že když je to život tři. Znal jsem sestoupil říkat co si pavel vystoupit nade všechna nebesa a my jsme skryt tím co před někde v životě božím jo. Kdo součástí života božího tak to velice viset prostě součástí života božího protože projevem života božího a v tom smyslu jsme skrytý do životě božím se v něm skrytý o tom nevíme že jsme v něm spisy nese máme pocit oděno si o to. Tak co to je jen licet zrozeno právě jako dobu kterou musíme přesná. Jakou dobu která nemá žádné pevné svátky která je ve si tu věc si tu ráje tedy bez lid tu žil. Jak se obě sobotě krista v jestliže do vší víme. Že si vyprostí jemné milost přízi víc z víc živé trpělivost dělat dosahujeme vypořádáme li se tak s životem bez násilně vyvolával li jsem za cit které se obvykle neobejdou bez hříchu pak se i život ve znamení bílé soboty náhle naplní nejsme to ovšem chtít vynucovat před velikonočními radostí a důvěrou mám poznáme v ní. To být se na víte ale po meč že tam nepoznáme že blažená. Obro by to z budoucnosti věčného velikonočního hodu božího čekala na poslední chvíli kdy se do vás zlomí nebo řečeno jakoby. Jestliže se ze středu našeho života pro lomí jako náš pravý život toho co jedinečně řečeno ten věčný život se najednou v sedmnácti pro mil do mýho normálního nám. Du. Je to možná tak že skrytý život ohlašuje svoji přítomnost nás klaní u volně hostí bezstarostností která sama sebe ano. Protože se bezstarostně chováme jako bychom ji věční to je projev úžasné toho božího zásahu z nás i život a čeho nepudeš své bytosti osten no. Každém případě nevíte ve vás kristovy ze jako doma nás dobýt tím že máte pocit jistoty jakože neumře te nebo by která se o to dost nemyslíte. To je způsobeno tím že ve vás světem v s tímto pocitem sví nesmrtelnosti si do pocit jeho zaseto se na svět pokud nemáte nějaké potíže zdravotní tak nemyslíte na takže dále žije ten do tato nesmrtelnost boží ve vašem vědomí v tom úseku a be. Z takže v tom v něm důkazu by se si boží do promiňte. Vykoná se snadno svádějí k tomu abychom z ano honem budu slovem o hudbou velebili vzkříšení výrazy v je radost věčnou vítězství života náhle se svatou silou nese se věřícího nejsou zajisté proti takovému velikonoční o co tu námitky či nedůvěra na místě těm však do dosud velikonoční mu co tu mám. Do dost tu putují apud tu také na cesta víry těm kdo v životě zakoušejí před velikonoční radost tišší a skromnější. A musíme je přímou takoví jací své. Jsme však dětmi země které umírají to jsme učí a podle svědectví své zkušenosti a také podle písma nemáme žádný důvod abychom se při od vás se s co s námi se zasvěcenci smrti bude bohu na věčnosti doslova proč ještě byli a obou myslí duši. Jiným udělil neživý tělo nýbrž jako jeruzalém pod svobodný jeruzalém do vysvobodil to znamená jakou po spojení s všech svatých a to je správné pojetí. Že když teďka na to nevím očima své zkušenostech mění ona se tam za svatá ten ty zázračnou koho není nebo s a při jeho se sebe vzájemné. Říkat teď tam musí za jistotu terezy no to třeba se to za řeč jim být ona říká a. Teď vám musíš komentovat se se svým bát komentovat toho přijalo dokonce indicky ale nedávej do k tomu komentáři k jemně by to vším že vím na jiná je nám. Tak se taková dohoda velice miska v co v. V jsem před tím než toto proto ježíš kristus v on to také provedl eliáš taky pak proto se objevilo hoře tabor tyto dva. Jim li tyto dva to provedli před ježíšem že stali zmrtvých ovšem ne v těle pobytem v. Ovšem ten byl mojžíš nebo co stal z smrti protože tam šel dvou tělem ten přeci sto vizi jste mojžíš takže oni tam byli vedle něho ve tvoji šel dobře tabor jeden tam byl jako tento s tělem vstoupil do nebe a když to potom udělal. Po smrti na kříži vstoupil v těle nebe. A byl tam zatím mojžíš který v těle na nebe nevstoupil ale z tu byl na nebe bez těla. Bez svatého jevil že a tak bych chtěl říct že dneska úvodem tomu tohleto v. Že totiž že zády jen ten terezko na mezi východem z se na východní mystickou nebo jogou a mezi křesťanskou mystikou ano nastal teprve kdežto ten století. Po tak bych to musel vyjádřen ale neskutečnosti v tak tady se řecká kde všechno připravena proto aby boha objekty kristova. Voni si z nej pohled čili objektivizuje v chvíli ne boha. Tak indové a v jejich sledu kdo potom řekové když mají ty bohy jenomže řekové dobře vědí že ti jeho jejich bohové nejsou k nesmrtelné že se mu to bytosti z opravdu bytosti v které jsou závislé na k na dost. Na času. A že jim všem tento chrám roste jak to říkáme česky dávné. Takže nepovažujete čili to je řecké rohy za a aspekty jediného boha. Protože to by bylo sice nedovedete své jsme na ale nebyl by se byl nestal se to potom ještě vysvětlím prací ale na tom nám o tolik zase nezáleží v takže on se ten myslet nebo. Ale. Rozjede podstaty mysli i kdo koho a křesťanskou mysli bylo spočívá v tom. A vyčítají do křesťanské mystice ty okruhy že my si toho boha objekty si žijeme. Nám jak se žene za něco nebo někoho který je mi moc v nás mimolidské nitra. A my ho teprve je to velice do nitra při víme. Kdežto indové začnou pracovat s nitrem lidském a potom teprve přecházejí do objektivizace. Víte. Ona to tak se to do nitra je na protože je tam je na je na pak ji která to dělá ze ale křesťani. Teď již tu matku kávy nebo do ruku objekty li se od začátku své cesty apod tisíciletí už. Ale taky ostatního vinni ne pak je dvou hledí spatra protože podej názoru v této lze li na jeho chovalo vládne v tají z muss v k v. To je nebe nebe do počest mi ale že jim a nevím v najedění tohle za neuznává v. Ale je čisté ten že by to ne ale my o začátku pane nedám li na sebe. Že je je tu taky jakkoli kteří takle mysleli teď se v tomto smyslu on teď bych se do jisté ne v moc tak i z než je nikdy jím poslední bych byla si začne se pod že by si je a velice musila ale je to z mystice vším v po se že by s tím že se jim to na nevěda ale jeho viděli nebo si že nebo měli na otce vyšla kali chudé v. Jsem neví že ho nedali že každý si v když jsem byl sv katolický mystik který dokonce přese z jejich každý si jak jsem si jak tedy jsem v ale v. By jej že je taje tak se museli chopit toho tak tedy jak je že se trošičku pád se nejsem raději tím a ten a takové jako třebas v době se musí naladit v kristus v je jak jsem marně narodil v betlémě. Nebyla v když když je to my si z š aniž si nevědí jak s je ježíšova na šíři když když si nic že umřel a to vlasy při za myšlení je tam v ale s že to dost v době na trčet jak není všechno potřeby zase vím nad na to se dneska když o to nikdy za v ale jak jsem si za to je li ale ne ne a teče si to není nemohu zde v já. Mystik mystika v si za nevěděl jsem se s kde jsem se že se na teprve v z se to ale kde on dal je v která a nevím ale ona tady ale jak je si se na svět není v s v v k v k v. Jsi je v kdežto ten hosté si nešel do proč to v sv. To do si na byl jsem nikdy by že jež v nešli za v kde je tady jsi na tom že byl si víc že na téže nebo že by jakým by byl dát v jsem neměl ale ne ze svého co ještě tady mně a do v budeš tady jsi na v ale ž že není z je bili česky řečeno a my to řecké zapřel že v teď ještě jsem z vím v když je nezačne jedna z koho jsem si nevím v velikým v. jsem v něm je jsem je na jez v než jsem zažil ne ale ne ne v. To dělal ten ne že jsem jsem na poli s městem jsem je nadal v sebe on bez ale že v protože je nevyrve z vás tady ježíš že v se na bez jednoho mistra v po chtěl abyste si že na nevede mistři v protože jako protože ta a když s ta kde je tak ale když v tak že tady nemysleli v když to svěřil že si jak tam s jedno za ty si jak se tvé a tady s nemoc se ani jsem se. V římě v na to že ne za přede by nebyli v za k ale nebylo by to když se bez na tes ji na to jsem a v kdo jsi měl jsem jenom tak je jež v o tom co je tady je ale v si myslim v. Ne že tak by kde je v a ta jak nám to při by je když se mu přikazuje třiceti si z mrtvých. Že obracel na křesťanství velice násilně né. Ale on měl v kazí velikou moc tak ta kazí stát si je se lišila od těch evropských. A my si takový děláme viz nečetli zjevení svatý jana že on ne založil nikde jinde ale ty občas ty no. Asi říct byl světové no o o obce obce křesťanské než v ale názvy e tvého zprávě li z jedení je vidět že zakládali by mal razí život prostě se distancoval od v západním své lil. On totiž asi vůbec cestoval ho s s dost za maximálně na ten o sto pak most to bylo na skok od pazzi zk je ten mění a něco je mámy že ten patmos co jsem při dvou přežít přitom kteří za ziskem malo hlediskem o tom tu je vidět z z si z toho pro ty ostrov v takže nemůže vyzval most tak bych se do nás to co do metru. Byl přisouzen v řecku. A dneska je řeckým ostrovem ale přímo souvisí s tedy to jen to je s tím ne na ani jsem polo ostrově dal to nebo co je teprve bych to lidsky reminiscence protože že v jí. Odtamtud se psalo v to jsem si toho jasně mluví východními východní řečí neboť to co seděla tomu byl zjevení. To jsou všechno vnitřní zážitky ne nebo ten beránek od neviděla jen ty pečetě jednou do du. A znovu neotevírá od do řád mi to tolik znovu jem. A tomu nemohla si je a dosud nerozumí nemohl rozhled za nerozumí protože ona potřebovala atom je k události. No v tom žádná událost nebyla atd. Do že ona říká kdy on měl z toho vidět z těch první to by to zjevení že on věděl o velkém zemětřesení které který nastalo. V ale si i v římě. A když nebyl jsem to svým neměl při to z tam ukázat co vám bylo přes na nemožná se přesto volit vel velice pro své na ostrov kapli mne byl jsem tam. Ježto ten náš kam to ode nás jsem byl tři nás roku tři řád něho dejme tomu tak tohoto stoletím se na sražen ještě v pro přišla se na to řádem to se bylo tak z toho čemu to byly dva v tom ještě řeči domu a když tady museli domě ještě moc radil řečeno nezačal jež těla ku v páteři potom hoden pro toho nenáviděli a jak ví. Ten na svatý z dal jak je vidět z těch první kapitol. To se nese jsem které se po změnilo vůbec krajinou jak řeckou. Tak to se dívala země ví. To byl tam taky sám to je ostrov který způsobil v vzali miluj z věku tu rys dělal protože on by byl začal tam začal to co ti jsem na tom ostrově fázi na sebe zná viklat plná za zaplavila jsou milost do buď pro o ty doby v el o to ostrov ten o sto let tak v protože nebyly nikdy doby kdy jim. Jen za ni přes celou jsou ku tu vodou takže když se to o to bylo to byl nad tak jsem vidíme že milost o kulturu ale bez li že jsem zase na novo do dovolilo o tom jak vlastně mluvili dělat soše oni mluvili znak stalo řeckým do zase řekové. A na ale měli budu úplně jinou jí. Takže bych mořských národu to jsem to k tomu říká obecně třemi neuměle v pro si ji za do doby taky do moč vším národové za rojí z toho váze ji rozrostl svatým janem je vytvářeli byl takovou starověkou budu která byla velice odlišná od do el u tu byli zápaďan před ta u pro západní a že v těch bohu západních ve tam měla trvalý. Vliv na křesťanství v my si to nepřiznáme my křesťani ale dalo by se to snadno vystopovat že to pojetí to ještě v katolické je vodkoukal no nikoliv z východu nýbrž ze západu proč to bylo pojednání na několik hodiny v tu nebudu se s tím zabývat. Do si nevěděli že když dneska jsem ten papež modlí on i za toho o na nebe světa dále. Ale tak ve že to není dědictví malé si je nebo svatýho jana v že pořád cituje jak se jim to hodí aby tam nebylo li se do toho co vám říká vynechávají co se jim nehodí. No jedou po dost ale je to on si do je dal. No tak teďka bych nechal prostory a řekl jenom v poslední fázi je. Že v do roku třista do vás se musela svět je v ní. Bránit v tomu mocenskému žijí v mu v mu v s s s s tím že v z ale za římě aspoň tam se to dalo udělat do po zemi. Protože římané byli pověrčivý aba li se hadů toho po zemi. A měli o že by tam složili do toho po zemi takže vysvětlena hady vzal řím by nemohly při zastavil nebyli mezi živými žili v tom jako ten od a do veliká odkázáni na to po zemí. Ale když teď se svými domluvil. Ten konstantin veliký pod ruku v přis od ale když se na dokud třista dvacet jedna nemuselo což třista přesně nevím v. Tak oni směli poprvně z toho po zemí jest spoj se objevit v římě. Za nesměli objevy v tom je ten dobyl z po zemí my jsme takovými jim byl jsem tam byl z li mi že ta když k od cesty aby je a je to být protože semen na jejich na tam jedem razí hodu odtamtud také šli do toho po zemí jsme viděli jenom sedmnáct do metrů jí. Toho po zemi to bylo dalekou složitější a je zajímavý jeden si si oni byli tak pověrčivý že ani nebyly z chop a by do nová tak z po zemi něco pojmu seděl se tak vady bar mařili. Vypracovali v jejich že by z tohoto nevěřili tak těm dnes nemohli udělat ne. Tak za nedomlouval na o to nebylo tak špatné toto rozdělení funkci dech a teď se objevili ti křesťani na povrchu první co udělali je že se začněme sebou přijít nezajímal. A tak dokonale že tak to na která byla menšině která nesouhlasila z konstantina velikým e s těmi ho požadavkem musíte zabije protože jsem vás v tu král byl. Tak proti pohanu mám a všech je podle jsem jí. Postaven na vedlejší kolej bez na bez nezi žili ale v jsem říkal první v vaj jedinou svět by u dna je to člověk natolik s tou tedy česky přeloženo bude v křesťanství do předtím do mnoho bohu ne o je všeh nedostaneme než kolej ho to nemohl do straně šel tam ještě z li dovede dovolil mnoho století potom v ale neměli to moc a v on je co se podařilo vězeň. Na to hlavní co co skal si je dělat to všichni vidíte oni se z toho budu který oku ale jeli. Který by přestaly být křesťany tento papež není přes tam podle mýho názoru ale říkal že je mu a věří že je taky do věří ne let řekli by to tato malá ho sta my chceme jenom jednou. Abyste z nás nechali odejít těmi neseme přestat být touto chvíli se s vámi. Neboť ten kristus hájil nezabíjet do od za daných okolností nezabíjet a tím učedníci první toto dodržovali nechali z ho zabít ale nikoho nikdy zabili to byl ještě pořádný křesťany. Že jsem o to by byly že se vybíjení pochopitelně ale ti tato prosta dík je tvá za nepřiznal právo rozhodovat s tím pozor jiném o tom že si se smí nebo nesmí zabije prosti ježíš ne zabíjel ani ku ucho ho četní kovu nenechal. Budu přijdeme mi byly u udělat ne. Nýbrž od z pravil protože říkal kdo mečem zachází mečem schází. A tak ti to se považovali tím způsobem ta hrstka že nechtějí přestat být učedníky páně ale to říkám jenom zevní stránkou mu o zevní stránce věci podstata byla jiná ten ježíš řekl když a ti ti jeho učedníci taky. To na cestě byl o malost. Když vykládal těm dvěma učedníkům kteří s ním šli. Po z mrtvých stání tak. Ti učedníci si o tom na to řeku dostanu kdy jsem jako výslednici při si řekli zdali pak nehořelo našel jsem se čili mít domy pole toho poznat když ho z ona se jsem se že je to kristus. Čili on je učil něčemu co se vůbec nezachovalo z tu o jejich srdcí a. Vím li pak doslovně svou zachovalo ale ten způsob jak se vstupuje do srdcí z člověka se nezachoval a to potom ty křest se měli strašnou práci ty teď to chtěli obnovit. Ano to dokázat a tuhleti ale říkali lid ne z toho neustoupí víme naše srdce jsou živá. A my neseme aby se u dělat tou vražd tou kterou by propaguje te. Protože to je jenom nějak do sice ze který vás uchránil který vás bavil učednictví dělat tělo domů bili jako věčně opravdu pro dní právo platně věční jenom protože ten neměly do měly věčný že by byli sami začli s s. No prodloužili život říše římské s tím po nějaký století ale o moc tu onen než sto padesát let. Říše římská jak víte zahynula tak jako tak roků krista sedmdesát čest. Ale ti co ho potom vládly v tom římě to byly pohání když z půst tou neví že eli k tomu římské mu tím který naučili se zatím zk li mu aby to v podstatě titíž lidé jako by pocházely z říma tímto dovedl taky zažili za by se tak cítily aby se z brzy cítili římany že v ty první. E práci v římě si pohání ten postatě věr mávání. Je při tam nezanechali ani si to uděl vás li se tak jesle volati již síly že v latině ani středověké dostalo ani jedno slovo mám s k je ani jedno. A co říct to když se obdobně něco dělo mezi obory. A mezi zatím si mluvíc svým národem jo než než když ba měli tak tam dneska můžeme vystopovat patnáct slov o ostří v že to z jejich v novodobé španělštiny vám jenom řeknu jedno slovo který se nás týká při této přednášce a kam ta al kam ta. Te do slovo ale si do těla druhé stavy jsem takže se musí přel se s vám vedl do kdes al tam nara hlavní učitel svatý terezy se budu museli odvolávat list proto mi promiňte řez tedy říkám španělštiny tóny španělsky neslo ta al kam starat. To je ale je. Jako alchymie člen určitý rodu mužského takže to vám dává. Když ba ne. A ale ale tím je nebyla žádná ale tím je to byla všemi je ale. Vyslovována nebo vyjadřoval jazykem arabských a měla před tím al člen či ano. Čili nebylo rozdílu o mezí ale svým a v čem to byla jiná všemi je ale a ras by pojmenovaná. Takže než se dosloužila ale tím je z zel se mi do toto málo dneska vyšel spis třebas nedávno ano že ale tím že je od u jdou omylů základního. To tak kdyby to byl ten autor vzal pořádně dostanou k to z na tuto by byl z s že to není. Po tu na omylů nebo jen druh omylu všem lidského nýbrž že to před skutky símě než čím se myje a v se ještě nevědělo že ty promiňte nežil do jsem se trošičku v všemi se nakažen. Tam se ještě vědělo že prvky nedělo sousta ještě byla jsou tak mocně oděli od sebe jak to dneska víme že jsou. Nýbrž že jeden rostl z druhého a to ještě věděli a proto mu tak je. A tak taky živi roste jeden druhého takže se může se jeden do druhého dostat nazpátek a tu řekli že příbuzné kovy po třebas olovo stříbro se buď. Přemohou snadno předělat na zla toho že jsou atomu vahou příbuzné no tak taky to dokázali. Jenomže oni to dokázal věd a to je záležitost křesťanská. Nikoliv technickou cestou. E velkými napětí myla velkým od o způsobu proudů no ale přiměl prostě. Toho vás listy které li váš veme při do skladu. Těch prvků na přírodě nýbrž opakovanou destilace vývody. Vyrobili bez jakýmkoliv proudu se zatím zavedení proudu dělo li těžkou budu as těžké ode mně měli vstup tu k v. To je nádhera tomu si měl říká a jimi je to je úvodních všemi je jaký zdali ve starověku. Ještě právo vejít znali. Ale neřest na tom přicházíme na chuť takže on velice ani opravdu zlatem platí každý traktát zlatem z byl platí každý tak ta se alchymický. Že z toho se naučili od dělat nebo svou bohužel ne a kdyby nebyla ale tím je tak není atomová puma prosím vás tam museli vážně brát ty zkazky ale tím lidským a pro jsem musel zařídit. A tak v něm se o to jsem znova takže oni měli výrobu těžké odliv nor z ku. A protože máme z ani o tom věděli tak tomu pod pořádně on varovali cestou nezbylo vůbec nic takže oni se nezmohli na atomovou umu. Protože neměli tu vodu těžkou že to děláte podle alchymický spisů které měli v ruce. V opakovanou destilace li normální od je aby se byl k tomu dostanete z proudu beze všeho na tady vyrovná byla těžko objevitel na to nebyl žádný při od ve řekli kdežto ty víra li těchto um v americe dní visel jdou mocnou energie ve s lidskou v. Ale za si moc daleko vizte mně to do od vás ten tečku i po nová o tom jak to vlastně jsi křesťanství jak. To svůj dopad mně jde ale svými všude jinde o kolik takových bavil dneska za sebe co se se svým smiřujeme za tam mám k tomu znovu. No a ale by mohli si ti křesťané. Kteří nechtěli začít zabíjet kterým ještě začít vlastnit aspoň toho po toho koho. svět je kráse podala konstanty novým veliké mu že nebudou zabití. Nebo nýbrž že jim bude ponechán čestný odchod. Přijímá ozval se vám to ji vzal řekli se žení nikdy nebudou do toho si vědního děním zasahovat. On se jistě vodou do afriky. Jistě o li styky kup těmi li do kokosové ale listě o li si jako tu om je vzali na milost protože tat světě. Kosmická síla ničí svobodu a nemusela tolik bát na to co řekne svým no tak oni z ale ovšem u těch kroku taky nevydržení vzorně byli za k li tu se ukázalo že jsou velice poplatný římu. Takže taky vyhodili. Takže oni deska žijou se ještě živnou narozen su dánu tak i tu. Jejich stav lidí se žení dávají takže se zachovali potomci i nebi to budovy muselo ne. Oni totiž že zachovávali také něco co normální se jsem si ji do běžné. Podle starého zákona všichni starozákonní proroci byli ženatí v no to mám nesmí ujít. No a pokud tomu již není to mým dál ne. To budeme tomu tato zabil bylo velikou zasvěcení jiní po padlo daná. To nebyla původu židovského po na dva. Ono to takový žen asi bylo viz protože my víme třebas při narození ježíše krista tele že ta prorokyně tím o naž či byla to byla zřejmě nejenom pro svět se každému mudrci duchovně říkalo prorok. Ale tím nepropagoval je to se jenom zevního pozorovali zdálo že jsou proroci ale oni znali podstatu věci takže modlitby prorokovat z směrem k ježíši všechno co bude dělat nadto nebylo prost li si to byla znalost vy vlastní cesty. Von každý šel přestože měl různém chodí sklo každý šel z různého východiska při toutéž cestou z nitra navenek. A protože ježíš šel tou jak cestou z nitra navenek když dovolit vám to malinko odůvodnit že tomu tak bylo za z za chvíli ale tak oni prostě mohli vyložit jako pod pro v čili to své východisko a protože bylo jiné u každého. Tam je to dohromady všechno stal prostá východiska vychází z toho celistvý život ježíše krista pád tele zázrak. Dejte si vyložit kde nebo. Teď si předložit deska to komu por za sic zachováno nemusil jsem moc namáhat z těch starozákonních proroků nechte si vyložit. Kdo to byl ježíš kristus před svým narození že ho vlastně takzvaní proces na ale po že také šli z nitra navenek z nitra navenek zásadně takle přišel ten ježíš kristus na tento svět to no ten anděl který zvěstoval panně malý mi to pro narození. Bez pomoci muže ten tam nebyl byl oknem v jakých vejít arabové posměšně zřejmě v že v ti. To křesťanství boží čili oni tomu sami nevěřím tak bylo nýbrž to bylo zjevení u z duše panny marie. Ten anděl který jako tam v lezl ten tam nevedl. Nýbrž to bylo zjevení které se událo v nitru panny marně a ten rozpor že si poslechnout nebo nemá poslechnout se ode rád a také v nitru panny nalil o ty doby jsem se to dověděl tak všechny moje pohádky mají tento charakter deska se to dále jsem jako pohádka z neznámy že vám pohádka tohoto druhé máma si z toho je o dobrem a zlem bratru to je rozpor me. Ze zlem a dobrem na ty zen za dobrem v jednom jediném lidském nitru v když to máku takle nechápe tak chápete tom dětsky ale ne jako dospěli dělat přesto si co si z toho máte li pro svou duchovní cestu. No a že to bylo všechno z vnitra. To bylo vidět také tím že když se potom narodil navenek z nitra navenek to oni za ty matky na semene v tak po nitro jeho bylo vidět někde v africe bylo vidět někde fázi na bylo vidět někde v evropě takže přišli tři svatí králové. A kdykoliv si zaseli otci ale dívali své kudy mají k tomu narozenému ježíši. Tak viděli jasně ten co se z živu tu věc du na seberu co se z východu viděli na západě a tak dále. Čili oni se ti bude si z byla ale že to se pokoj lidsko by to nepřekáželo ten pohled na nebi žádná taková je na nebyla. Ti ne tím způsobem jednoduchým ve byl velice prostí li ne ne li se dostali byl vzal a zase z z boha svůj svého nitra mu dali to hlavní co potřeboval pro ten svůj spasitelský úkol dali mu vědomí o věčném životě ale my to dneska známe je jenom podle zevního znaku. Za to že se mu vzal no ale tu na ni se to byl vnitřní dál. Který začal působit v nitru ze vnitra toho co nese ten jeden z nich ne. Tak tat tak tak z toho nitra zase tolik dělo v tom ježíši kristu svého zevního vědomí. A tak to platí o tak jednu omyl zel to se mi jde vysvětlete ve nebudu vysvětlovat v jsem vždycky dotud toho co znáte kdyby se to ale přesto nesdělil nevzali tak to to se znovu rozvedu zemi jedno ale že ten ježíš rostl z vnitřního poznání že všechno od začátku bylo zjevením jemu se to dostalo do něho se to stalo jako zjevení po se zjevením dověděl že. Věčnou bytostí to je to co zbylo po narození z něho to nebylo zjevením a to byl čist toto jemný hloupý lidský rozoumek malinké jeho dítěte které nevěděla nic z o poslání. Toho vnitřního člověka a teprve ti svatí citové přišli tak ho upozornili otevřeli mu nitro zkrátka. A odtamtud našli cestu k celému tomu obrovskému bohatství toho ježíše krista duchovní bohatství a jste kterého bychom měli mi pít. Ale dokud mám za cit je neřekne todleto co říkám mám já. Nad tak podle mýho názor není o tom praví na kralovat sem not pak pán je strašně rád a to její jedině jediné oprávnění proč tam mohu být. Svým poznáním ne že ty co dodneška do poznání jsou tu dáno a to je tak zvaná svět je bez atd perem a tato je svět je exoterní tak to ty jsou dám si dneska nám říkají. Bezodkladně za nás krita z nitra navenek mu o to by to je skryto s tou zevní pozorovatel je. A možná že v tom papeži něco je pro a ve pochyb o tom ale je to nám skryto on to taky pečlivě skrývá o na to tam toho málo ale i v tom málo skrývala kdežto tihleti oni je dnes a jiní v křesťanství napřed uznáván. Potom zavržení tak el tyto dnes skrývali protože věděli že to musí učit v mu že to musí učit takže musí sic o toto do z nitra navenek no. To je za posel myslím že my stačila jisto lidská to je to je mi do lidský do původu. Že dost do že jsou li nemoc není to pravda tu opakovat tolik celá moc neobstojí ale proč tam ty prvky jsem v tom egyptě mi do liské byly do tak. Jaké oprávnění kama i ty by se vzájemně pro měli visi sis myslím jsme z mi že nebi si byl tolik sví zemi člověkem blízko by se kdy za něho jeho li se o něho za a to mi se ku tu praví velice ovlivnila třebas kulturu těla potom vznikla a k let za nejvíc sto padesát let před naším metod počtem z mu v na tělo po nesu odporu stroje dokonalosti. Poklad věrou patrně dále to všechno bylo z starověká záležitostí takže dejme tomu když se dobývala prolila své tak jsem dobíral spát jsem jak se nám pro líčí je jas. Nýbrž zase do bylo tou kulturou odvozenou osy od mi do liské a existující úžasném rozkvětu v době vrací století před kristem na bylo po nesu ano. A. Tam byli ti lidé kteří dovedli vyvrátit tu slavnou toho jdu. A tu poklad jsou věci že tato ku tu úroda křesťanská než tím. Mělas vždycky dost jako váhaví postoj k mystice tak protože ne do prost sil století to neměla ale potom se ten století. je při se vydala světel spis z toho kdo myslí děla. Areopagity domnělého ano o tom v vnitřním poznáním jako řek bych vědění temného o vidění temném to bylo. A tuto teorii zastávám že to správná věc že temnotou pro začíná a on to stává se mnou svatý jan evangelista pisatel zjevení neboť tam v těch první kapitolách. Ty kovové po měl koně role jak se v tom objevu dlouho ne tak ten je ten způsob je černý a způsobuje temno no tak stal přesto temno se potom jde dál. Ale s větou vnitřní stát protože to se všechno jevilo v nitru toho svatýho nad tou neviděl žádný koně tady ještě věz řeka pokraji lidské neviděl ne. Nýbrž ty řády v jeho nitru. Žádná událost s tím nesouvisí s jednou popisuje první kapitolách. E z pád pátku nevede je ale je věže ten pád pátku byl za ním o zažil. Svět jak jsem říkal tu potopu a tu bo po rozum přetváření lidského povrchu oblasti říše římské. Kterou jsme si to možná neukazoval nic na to čas svýho děje tam vyspělosti rodil mohl vidět na jednom místě všech postí dva než kdysi metrů nad je vším a kdyby byla bývala klidná o dál tak si moc dvacet metru pod mořem vidět báje věk místo římské. Vzal vzývali tam li na na zábavy tanec do sto dvacet metru pod mořem ale to zachovánu. E své jediní místo který který musel věnovat se náš pro prostor jinak z nás nechal ale toto vám ukázal že tato toho toto by ten makoň nemohl nadto při nic tak se obě dal válku několik válek. A kde je a na těch nás dopravil nad město dělat a a řekl snaž dáte k tomu citově pravda přestaňte bez slova to stole to nemotorný co mi to oni zastavit motor li a a on co řekla rama bez to se s tak jsem si toto z od jak to si. Ta. Přestali ve slova tedy aby se kdy přežila hladina mysli krásné město pod od a kdo toto neví patřil do na pole tak o mnoho přichází že co se se dnes kdy to je nedávna záležitost když tam oni chodily na zábavy římané ne tak. Nebylo to bylo to věci zas ještě to velice cením bylo kusem nestát tři našeho to počtu takže my víme přesně. Tu přesně víme že to co co napsal svatý jan bylo po roku jsem bez a tři napsáno neboť o to ale on věděl tažen my máme dost dobře umístěna svého zjevení čas od ekg.