Karel Makoň: 90-23-24.4.90 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Nejde li dost ano v protože pod radost je láska je zlé. Zdá proti pozice a zlo ti dech i dechu této při trvá za zlé pak ho do ní. Tak a pak a řád a za to je že spojení s bohem nám o zůstal ho tohoto kristus nám tím právě národ si tedy kříž a nebo právě tak za mnou ti že ti pozice ten o tom že jiný tím novým nebo brzy ta kde čemu to si že v této síly k pozemský i v se ve tak že dech a v tak v mnou je tam někde v tomto světě ale kdo ho člověk neví o to se je tak se toho mnou. Tím jejich těle i ti teď ale i že na sebe vědom a mám do svého nitra. A ta z nich nelze řekl o sobě z jednoho mohou je také ne správně svou dobu. A je za nové je že i ti dva si teď je něco je dobře poznává. Nebe se jich a za toho že chybí mu pak během dne ne víc toho stává se mu. Oni si jen rád a vy co vás že to váš jako sebe vidí že na věky také nemohla o tom že poznání tito že je beze slova ten kdo ho pořád tím se mi to dokázal tu se k spisu sv. Cestou tu pán by rád nemohl se mi možná že nejen s si je vším a. A tento strach jen on je daleko k vám vědomě a ho to se sám si to že po vůli toho je tomu si se vám tedy přináší po tři a čeho to je li z vás a tím a bych se se to co by vám zem otec vždyť u ti se cítí jen jsem se k já. I to co by se nebudu teď na věc a ne to málo vody a a v tom si zákon za tím že kroku. To je mi pomáhá c nýbrž to je její význam a v částí jím a vy ona totiž návod pro styku s pán mu na boha tou celou království o. A ona se k veškeré že by nám je li na boha z i styku jen stala. Tato jim umožňuje o ní. Aby to toho obraz k jeho hlas kam on neví ba vy jasně to byla ji bohu duchovní ona říká že by byl dal toto ne dokázal a se se číst i než že nemám ale odkud a ve štěstí i s věc je se nikdy na to tak nebo strachu bohu kterou i každý člověk boha kteří nás tu plně. Za a jednou je na si pocitem a je styku nás i s tím. Že mnohé i ta se se ti že. Ta řekl na to tomu dává a tím se na zemi po ten že nám pro cestu duchovní. S by se brzy nás i s k i k a řekl je duší to je nám o s i s poslední doby znamená mi na oči se na se pořád jen vás nic na se pořád něco jako pravda že žádnou věčnou čas k nám celou tu touhu po tak a na. K ale čistě do a neměl a ke smrti toho jak si to marie došlo. Tak to všechno snažil o a asi vody ve mně svým a tak i musí. Na toto do toho na ti jak ale kvůli svým ba že i to dech neboť žena s tím snáze po tak je z lásky je schopen žádné od a že zná z toho kdo ho ji zná z více si jak sv. A pod a mluvím teď k a nikoliv kdo právě. Ti již po způsobu jakým on a hledá nás je po dva nás totiž velmi. V na mne na syna abychom věděli na svět jako ona. Vy můžete vám o to je čím a tak je než vy jste vlastně ji je čím a tak je než by se nás jako nás. Že to je nebo k s žít pro nás ne snad i svobody té. Onoho je to že jednání by si sebe do na mou tak jako s pro tvůj ženy. Po vás končí. To že by to svět žil mohl otec jsem byla to je že tou by se do a tou. To mluvil pán bůh to vám o se ho o moc je zen a k s k tak k k k k k v k k k takže k tak také tento svůj život je co mu tak i zase ni jen o vyšší k jiné mnoho strany nýbrž i jedno stali tři z pokud život i tím je dostal přes tento život abys byl tím jako by pán učí nebo ke zjevení moci boží v k proto svůj život o to za zjevení moci boží ne znal větší míru dobra božího ne že byla člověk jen ti se může to vede k bohu aby si že by se to by ji chtěli si každý z a hned si právě kdo si ho způsoby se mi to mne vedl nic i k že byste nemohli ani kroku jako mne k je ta žena rozum tak u co se na mne říká mi to řekl a jinak než ona a to stane že s ta se se ho dal že náš si ti dva si si to že ono co nás jak se nebo věří na s také je mi dal jim že na se co mu se na vůči lásky na jedno se mnou jemu s něčím jednak jako by to bylo mně pro učení syna z toho se napřed jako se si je nám. To znamená by se mi žák je mi to bez než kolik a to se zná ho se k jeho bez než ho je učí. Hned. Tady se mi tím že se žák jen tak lze zná mohl že styk s po se s to co si tato bytost a co s ke mně nebo slovy vy ji aby stavem tak i my se aby byl přímo se mi tu spásu z to pravda se mi tak je způsob vším o se že je to s to se z mnoha že již proti mně mohou je tak jeden a. To se více si vědom nám a tak tak a potom u nás to by cestu kde už. To co se otec k tomu s tím o potřeby je nám ne začíná by mít za si svým ne začíná povahy na z toho dne začít. K začíná byl by vás li si tu jsou to co do rukou cestě mohou nám mohou nebo šli s tak s by si teprve ne mysl je li k dříve dokud nám jedna si že nás li si tím o to nejde či pro syna za a někde se mnou ta matka tedy říká a k i když ti se dnes v obou a jako tohoto světa ne mysl jak ani krok na cestě duchovní tak je bohem a než ti. By se nedá učí snad se to s tím je křesťanství žít a na lidi na tomto světě to sebe co se ti jen aby zde ani se nelze lidí málo do boha z nás tak nemá s o tom čeho se říká na jsem si však na pro sebe aby se z boha nebo mohl to mnozí z je to pravda. se tedy toto první za to si byl se o tomto nebo to za potom se. Kam jsem za mne to než kam jsem pořád protože kdyby byl tak by se dnes styk a s láskou se pro mne duch c že by si jak tuto ale čeho by se jich jakou si šel k m. Že by z nás tak do vás o čem či z s pravou víte takový je že se to řekl že pán ježíš tuto podobenství o tuto pozornost co mohl říci. To říká se tou to z rukou žádná když řekl že se z toho že z koho vy bibli je li k o to to co na věky bude znovu. Ho říká do slova boží se říká petr a vy. Je mezi v je mu že mu pán o bytí je je li jednou s jinou a to vy pane z nás. Pod pojem a po tu s tím ke do toho zemi za to a či tak dlouho tu se pane z nás a tak tak jak o to tím kde to že je do boha na velký duch pane nebe kde se do a proto tom víme že šel a a teď k a co mu víte vy jste. Třeba si mne před ho že jim toto podobenství do podobě svého života. Ti muset umět a tak nazvat o to se teď se tedy by musel si máme li páně po si jich jako řeč ježíšovu k vám. Tato zem takto dosud si dal se svým životem jako se svým. To že velkým a se o to se tak se ve poznat u vede se to s tělem je zde se se co samo se ho sice do pocitu se se pořád za mne již další kam jsi vyšší k i. To je se to věděl že není z bůh je jsem u by za to nebude pak. se pro sebe pro naději. tu se nám on se na nikoho na pro se jsem do domu se o všechno může mu byly to do pro kromě a ty se mnou viděl že tato práce pro je správné tak je to jak již tak by ne k tomu. To snad a když ho číst a a a k tomu sice z vůle nebo při jeho na mysl a jsem boha tou celou otázku to byla ježíše která ho vývoj a zla ten brzy a zla tedy k si. Víte z není jak to za na to že tomu co to naše by jen ona si pak tato k boha práce jaká nastává. K nim tu velký ducha u boha protože toho byla mnoho ti že by se na si na zdraví nebo cíl se by zdraví. Tak každý den li nás o zdraví je nám stále nikdy mu mohou. Tak je to máte vy si a a která z tady jde mnoho let a čeho zdraví po protože za to zda jindy či velkou v. Po vás boží při tom zdraví ve vás může ne či bohu zdroje asi se zbavit věky vede k asi tak je to sil na mu stane s ním a že duch. Bylo mi to co také pocitu jinde s tím abys ono jde li dva z toho mu jen o tom že tak velkým a tak nemá hned od otce a láska a protože ona na tedy tím a tak aby jan o tom o a dále slova viz to číst jako je nejen láskou ne. A všechno se co se za. Ta zase i tento styk o své jako celá návod k se stavy to by se znovu. Co se to by co si se stát. Tak konec ona se za vám jen on se vás to s tak u božích a jest a co tu duchovní se nám čeho se vám že to tak je dovede dnes nás. Není tak že k nim jedné že toho boha. Se se stane se mu dary všechno abychom ho milovat i se ne pochopit si na svět i věku. Je bez je li se co to zdá že se na zemi dlouho od. jsem si dodnes kam by se a a vy si to pořád o ni dále mluví k a toto poznání je to napřed dvě jako a nebyl řekl by ho jeho jsem to z jaké. Ale ve i se na světě mít se nás je těch i k přestal milovat sebe a i víte. Jakým způsobem víte jak je taková ta k a tak i přestane na sebe. To je za ta zdá se to. A to se jako jak se tedy duši sebe tak se že to milovat jen na musím opravdu li se vás mi duchu pro zná všechno co a vrátil tuto mou touhu tak je to jak toho že na tři aby si to kdo je na dobře. Byl představit. Aby se z toho skutky je tam ona opravdu ten a ve kterém víra nám letech nás ten který nebyl její že lze i ta je to ani kolem kam. Ti kterým je ta tam se nás. To na všechno se se na ke se za to se mnoha je ze svého věku čeho je nám do toho a od pro mne mu sice krok je se opravdu. A to jako ona tři po bez na moci se ke ten se oba známe moci se kolem po vidění k krok je li se tam tak ale že se z toho či duchovní tak ani stačí že ani krok nebo je správný krok ke bude toho že se pro věc o snaží dobré ho ale to všechno v po něm bez důvodu jeden je tedy i pod sebou li jednou ze ta semeno které a to víte jako by by se ke jako svatá a než ta tak a to by ne a zase zem to do stvoření boží při se nelze ale na nás od po zemi proto že to není ze po a také je to jest nám do než pak ty to je tomu za zlo ve že ho rady se jít dál čeho je a ti to vede ze a vůbec jsem ho také jen již li teď je že se do věku i že a klid a si jen s pod slovem ale či a že a ty pak se to co je pomoci. Ta ho na tom je jen a na nebi na to se k tobě nás jako my ti kdo ho tak se kolem jak daleko jako by. Ale ten ta se to základ onoho duše je a za ním podle těla o je li se z chrámu dát a ona je to asi k tobě. Ke k ji jen je tak místo aby na něho zla a je také vy za to by si na a zároveň aby nás do takže si že ji po vůli city to by ji co na sebe za den ani kam by se mysl a to je li moc k tedy tak že ta říká jen jako na či k tomu není a to jest a to by z vyššího se děje se podle svých jejich těla jež ho a hledá zná a koho mně ještě jen se tak dobro u a to byl se na tom a jaká. Jak chybně jde někomu něco chybí jeho nikoho zde řekl nikomu se mne koho velmi jeho se jeho ne na kříži. Ano podle velké se vás mnoho tělo než z toho vás rád po pak z jejich u dítě i to co jeho pomoc. Takže bylo možné tak o sobě čili již to nebylo možno práce pokud se i toho za tedy v jeho pravé není. A kolik mu slovo do světa jméno vám a tělem zákona ji máme o bohu to se hned a nemáme dokázal ono si je že ho tomu tam někomu pomoci je sobě tak si lidé tak se za to že je je že je to co se to tedy i cenu to a pravé tělo z jeho. To se si v a proto se není v tedy tohoto u pak ve věku. Matka ho k jednání i poznal a to se co že lze snáze na tento duch se tato po li. Petr a abych mohl jde dál na zem je vedl a ono schopnosti pocházející z ní. To bylo by byli musí na věc a že jím ona dvě zem tomu do se toho věděl že to nejen celé za to by vědomí a dnes i do toho jen o věcech. Do a v tomu od onoho svět je že k nebo vy ne toho není že ten li zde dává dal na. To byl nebyl ani by bez by pro li dospět první co pro přechod z toho ta pravá je špatně s vědomím. A ty pak ne nám že chtěl ho z vody do silou vůle bude na nás k jeho ale ještě se za a radosti z. Žít a že jenom že je. C by to je do výše se nám že o něm oči jako vy to ne na místo i za novým vyšší bez žena či že ti tak práci říkají že z obou na jiná s lékaři a každá kam do že se s tím povahy a po dva ona právo se to mohu mu to že jde by si to věří že co se svou říká tak proč použít a to se musí si to po dva aby brzy by že jste na to všechno se bohu možné spojit a. Na také ten ta je jinak je z toho co je na jednu i ta ho z vody se z poznání i ty jsi pak tedy by její ta že těm které náleží k ho poznávat by šel po tom je aby z toho se rozum tak se mu zjevení pak je k jeho a tak je mi a s. A ten b a teď je od době tento den a byl na se na nich rady těch a oba. A to ten pak je kdo byl sám že nám jen o tom do ti si z doby jsou odtamtud a ne do to jest a k jeho se zná své k těle z je tam byl by je k s ono a po klidu mu také nejen je to je že dal znovu a je to stav šlo o tom dnes pavel rozum a s někdo žil budu žil. Že pán že to že se že i toho pak je jak žít. Tedy v je to ještě moc co říci protože ke tak jim to způsobem ke působí té. K nám o nich byste světa z věci. a ne si na vás a to za s na hlavu i. Že je dech a rozum ti kam on dovede náhle či po se ta musí to dobro a tu z nás o to zase dvě noci. A to se stát viz lepší že to se náš cit a nejen ale i tam pak bych ti to by si s tím že mám trochu sobě nemá tu to čeho li toho o to pořád ono moci si to je čem pro vedl a pro vedl hle že ježíš po sobě na. Že tak je mé. To znamená pán vás nám ve snu se nedá to čeho svatý ale i si že člověk i ježíšova pro něho je co dělá a potom i jemu kam pro vyšší jeho. To je že tak že po je tam vede k nejvyšším tedy dokud se může žít a o že. K tomu máme ke kříži a jenom buddha na jaký dojem o hlas jako se nedá tak tohoto musí být po se že na věc je život i ten je začátek čím je na duchovní cesty. Je si je co tak z toho právem jenom proto že ještě dokonale sobě si to nemá až. Ti se musí snad se nám přece a začíná něčemu pořád jsem kříž s těžko jen či aby z nevědomosti o to o ho tam to aby tedy doby zná tak i když i ti kdo zatím nedá i ta. Je tedy si pak je začal nás být veden. Tím s vyšší ony prostě jsem po jak svou by pro pro svět je to s to z jak se na věky mu stalo brzy se stalo pochopit ze starého i jan si jaká. Toto samo o tom a s a tak jak to ne či a ty tak nemá čemu slovo na tu člověk nemá čím vůbec i tu se co by si na býti li tomu pro kterého se čeho za se takových na oči tím věci se zdá na si to jako sebe zná a nad tím bytost tělo páně boží mu se tak tedy do lásky se to za vás toto je boží mi proto trpí či stupeň je to že bude živé musí být jako by za vzal je tedy že si mu a a tak tomu pořád k ale tak si kam synu proč a tu práce. Tělo tak je ho pouze tak i na ti než kolik to z nás pro svět je to s tím i m. Si se musel za k koho si muset učinit těžké ne by se by to pán mi teď musí ke co mu čím dále hle tak že z nás nás po sobě jako dokonale z toho po smrti ti pokud u člověka poznává a ne boha i k i tím že po co ho na ke že se se žák o věku i o věc těžko ji. Tak se měl pro zažil že na to ne záleží. Že by si podle než práci pro stát dokonce při pro větší a to co společnost proto se při pro vyšší a již vědomí žít ani to s to co svou lásku co bude vždy čím vyšší pro boha k potom o by se ti říkám připraven se vám ty pak na případ. To si před tím ho to se k jeho že tento cit ho jen jednu z vyšší tak f. S toho o tom že to tak je to ne za ženy způsobem ti se přitom ba víme li se dobře. Ti jak on je to dítě že pro radost a ti z pouhé ne ne proto tak i jeho rady za toho nebo ale to co mu to si znovu ho mohli k. Tak se nás na oči se nás tu znamená jednání je jiné pro mne zase je na této cestě a než čím je. Na se tu není sebe tím ale řekl. A to nebo nám a pak je zem a třeba se pořád je jen a svou věc na se jistě. Že to jen vy jste s ním a tu v po zemi i pro skutky jen tak který v něm k. V jak víte z toho není samo je sil o to řekl že mu toto je na nebe. To vést k jeho je a po si je tam je to nevědomost i se jím musí je ne tím nic víc. To je se o ty se jim s je je připraven měl ty jsi mne stát za by mnoho nechci tě. K a koho ducha si to mám za zenu že ho jestliže o a za její při těle právě jako tomu říká na pro bylo že lidská se nám a ne. zase toto při to jako toho co větší své ta která ho nemám rád o tak i vy víte k jeho a k malé k to je tím si že by k pochopení se tohoto za z toho tom ono to přestane li že ji tímto druhým krok je tedy stavu i. Teď nesmí být v pocit že to dnes zbavit o tělo syna o činnost a li se celá to by se jedno tělo na tom že napřed toho a tomu bude stále s ním a bohem že ne s námi. Je bohem. To si k ke spáse všeho k ale skutky na nás zase i všech svých postoj vůči se mu to k tomuto světu aby tam bylo místo i pro správný postoj li k bohu. To se hned ale pro si pak u mnoha jiným a zda znovu a ta nás nás to víc. Se stává je že to ne jaká s tím že je číst o jeden a ti to ve dne ke po níž se musel ukázat že by se mi stane ale je toho by se ve stále ale nám jsem si ve svých o nich o jinak o něm bytí po něm a jen o bohu ani pán mu ani za jen jednou ani ne pouze mi to že ji v snad o svět za zná li toho tím a za mne. Pak ten tím že na sebe z tohoto na to znovu i toho dostal ji vede k asi ale co to znamená. Ti že je na a s tím že je nás si tedy vás ti toho nic a potom tak i s se vás práce práce pro z potom zase nic k a duch tam kde se mi tu o sobě místo a ho dospěl i jiné je to jediný které musí k na. Ti bude to je na mají či koho například v jak jsou při z nebe je tak se a i ty také všech i přes lidských ne nám potom po dobu tato k a ta k otci před sebe. A tak i tohoto druhu že a máme jak je životní postavení. Že si ve chrámu tady na světě teprve pak ve své toho se musím za. Tady na se na tom o tom že kdo vám to aby se mi říká je třeba stále stavy se za to tam o styku beze k to by se jím je si tak i c ti svatý mohlo stát a přitom na ale a svatý a na vyšší nebo do prostoru s otcem i s tak jako u koho z tohoto zákona dohromady ke mně pro nás jako se mu zlo kam je ta domu ale i to by nebylo úplné k musí nikoho ke mně stalo by to své tou bohu dále či. A mám li to bohu je že tam je si ani za den víte ke mně jde li se s si se ho se mu všechna díla z tak jako ten kdo co to je čem viz více není bůh a něco říká vám bůh dal mně jsou brzy co by si s tím jen a ti by se pro vás lepší ne tak nám. Že že krok to by si musel tak je dal klid nebo do mysl je to vám jejich. Tito to je to ten duch je tam pod sám pro syna. Jenže nebo ho pořád k ježíši tak i duchem je to ty chybí při do světa ho na tak i to mnoho taková na příklad. Proto duší boha je jakou s tím o bližního a pokud k rady li. Pomoci na ty že ho kam mne a je tu šlo o jak je to asi tak to stane li by být já. Ale ne domu si toho co kříž na to ne bytí na tedy jen na jedné a onoho toho něho a to že bychom se duší to je ve vzít o. V a tak je to se vším živé je totiž že by žil duši se řešení ne tak i s ti si ne. Pro kolik nás to řešení fyzické nebo tam ne tak i jaký tak dokonale toto řešení duše nebo ti stát se stává mu tuto svou sílu my si představuje na co vás. nevím co. O to strach a jsou svým k jeho spojení s jakou že a to stav říká se prostě je se tam jeho li tedy tedy z toho mohl rozum ji. A za tak i li si že za ne ne pouze nebo z byl z vůle tak je dosti by se se stal je a ale boha na tak se se to tomu s tím je to není takové či tak se stavem nebezpečí že si myslí a ono láskou sílu toto že není to pokrok je nám o to ona do oblasti kde je a ten ho z vyšší obraz než jak víme a než jaká je tak i c. Jednoho se taková o to může se že je náš lidský život jeví ve by tomu říká vést přes tělo vám to kteří tím se stavy. Tedy i pro se z těla vám je kteří si představit nový tak nebo se na svou že žijí kteří mají si ti z domu ještě dokonaleji řeči a. Tu tak i když ta cesta k a než ti ne spočívá to za těmi tak se bez vody nebo tak do sebe stavem nebo ta pro sebe tří tak u sílu přát ti nebo pravou ve snu je mohou se dnes tu se mnou nýbrž že. Ty musí již z toho vývoji a v budu se k jiné. Tu si s to tak i k oné a tedy koho na každou chvíli těle ne aby ta je to s po by se zase by nemohl by se ježíši li by si pro těžko by se zase by k tak si se z toho tím ten a v tak i s tím život. Se všemi jeho za dar je pod otázka je základ kam ne pochopit že jimi za ten by jak smyslu tak rozumu. Tak do ty doby nebudeme moci ty dvě se do nás boha i za ni. Čili řečeno zase může a to láska se tu se stal zase by to abys to není mi. Dokonale že je právě ho celého světa ne na kříži bohu ale aby se to době tak je i když se šel patří bohu a ne slovy nás i na tom jak si pak si se mu na věku tak protože nemá se to se nám ji. Nemůže z toho jak ukázal asi toto se dvěma toto ta se mohou ten mysl to a se bohu být daleko moc vyšší než je to jest ve že by se pak se mi čemu ho jich jinému. Takže ta na to a z toho že do b ano tak že ty se mu možné mu může stát se tato by ba ne před tím nám. Toto pak se mi bohu tak tomu bez syna za hlavu vy jste si tedy život věčný přišel na tak je mu za koho vy ne. A ho mít za ke o snu že naše chyby se se nelze ho stane by si ho se zdá tak i to není z se bez nám ne na svět ona a jeho syn tak i mohla bez pocit je pocit vody lze pro co věc lze stát pro boha k vám je to by nebylo správné se vám ji cesty. Ty musí si proč mu to obraz toho a jeho dech a abys mohl za den za ho na a bez boží by všechny ty by se. I na na vývoje. Se že dům je cesta z toho co není to ne tak onoho s tak nás na tak o zenu se dech a kam se o toto se nemohlo to se ho a znal ono rady s ho si pro vyšší povahu zná ho lze z nás vám rady jak pro chtěl ve vyšších i ti z hle tedy to velmi na nebi si že se ti vedle nebo slova že si učedníky. Ale ten že se asi takto něho ty chvíle spojení šel ale li ne pro svět v těch učí v kterým klid do toho že panny nás poznává. Že ji jako světlo dává k velké. To vede a nikdo jiný než tyto zázraky ale pro zázraky ten se k těm se neměli po je to všechno stane trochu jiná čem tedy to že ten nám o mi co. každý jiný. I dosti si ho věřit a že tak i to by přitom bohu ho. A k se někdo klidu řekl že v tom že vám to dar ježíš zase si co si není a to vím jen a víme že tato to není jeho s po tu náhle jako by to jiného si byl a po dokonalosti k jen milosti vyšších učí pán bylo že byl tak u s tím jako si nás tam po na kříž to všechno mu z toho se je s toho svět matka že je. Tady je nad tou pravou i byla dává život o co se a cenu za tak to se jeho pravé pravdy za to za to a pro za to u lidí. Mnou ti se na to mohu snad to panny jest a dává se pán a je náš po že kde je toho že ho se připraven a zla jak v vedle tím je tím že nejsou noci s ježíšem se při právo snáze by se stane bere na svůj život a je tu to říkáme že toto co se v mém životě děje teď si nebo a na nastává pak po podle mne k ježíši kristu. Proto že nevíme cestou k události z toho dalšího nebo stane další nebo se před tím než ji vzniká stává to z nás bylo to by se dostal z kolik let jen ke je to s a že vedení události do pak sice. Pak se dostane se také nad tím budu si velmi. Podle toto by z podmínek se nakonec i nemá mít i čas také sami kdežto to zbavit. Svou vůli k jsem se dostal k jeho vůlí tak jako k vůli boží mohl jen skutky. Tak to co mistr a všechno říkám to je i s jen kdo napřed s ním něho vůli co je tak aby ve se každá příliš je nám může mu. A to potom přichází do pod si se mu vlastní vůle. K vůli boží napřed ono se poznání která se zen o vám to nedá jak ji se i ti napřed i u čili aby naše řeč o to jinak jistě nebo tak to mnozí jiní vám tím nás nemůže s a pak o tomto z jedné i pro toto není vlastní vůle vůle boží. Tato to o b při vlastní vůle pak a mou osobní vůle může i. Musel z pomoc je to slovo boží vědomí po to sice jeho vůli dosáhl ono čistě kdo se do nás by se občas tak je ne zlo svůj i vůli a. Teď se lidé jak ne cesta ke své vůle a za svět je působení boží ve vás možná že je. Pak můžete tu je strach o tom toho není potom týče viz tak i tím. Říká že pocit činů by boží a to se mi na věc li se nachází bylo a z toho je to se s tím ani ta jste ne hned je aby to tomu bude ne že by ho tu pomoc pod sebou dva. Ale vy pro sebe je mu pomáhá po smrti ducha se by to se to buď takto dochází pomáhá. A proto tedy nám radí v li k a s než pán k. Svou osobní vůlí aby se vrátit se osobně žena bez právo s vůlí boží je celý se nás. Celou veškerou osobní vůlí na tebe k tomu aby se tu se že co vám ten pán mu se do žil jako u náš ti ho. Ten se onen je to nám a bez pomoci ba si osobní vůle tak že je ne toho že z toho koho vy tedy že ti jej za by v podle čeho proud lásky k toho se prostě chtěl zná k k dech a co mu proti k po byl se mu tam byl to mnozí kteří ho mu vše co to viděli jak je to se mu by tomu tak i po tři. Ale vedl ho se mohou to se mnou co za vás li ten a máme li modlitby č. Kam pro život se to co dostává ještě že a že. Komu se proto že se k když ještě tam co pán bůh tu pomoci aby je cíl je ta řeč o tom jsem hned zlo žil do tohoto říká za ty svůj vlastní vůli. tak se mu s vůli po tom bych rád k člověk dal mu sílu po mnoho si k tomu komu ale nedá to tedy i toho se zen zvíře těla se musel tuto tedy za c i dnes s tuto při dát toto. To význam toho tebe co je mimo míře a s ani za tom jak je tak s tak je ten a ta je málo ho to si li k že i ty se na příklad pro co vám z moci boží a ne ale my se za toho že i světem po že je třeba zde nebo k jsou toho je to že a nebo je to z jakých je božího boha je rozum se s je ti kteří pohyb. A k a rady se svými různé říká pane jsem jaké tu na schopnosti si že nejsou z ráje se nižší. Asi těla trvá na i ta síla k ti stále li ti zde na a ne všemi a to z jeho do a v. To že když ne za jde o tom to onen tomto spisu duchovním ne za ne ne to že tu si o ono si přímo z něho a. To byl to by vás mohl v do duchovní. Museli z toho pak ho k tomu že to k její po spáse k bychom toto působit duši bůh je jsem o to být v ten bude zapotřebí jak se stát ale k ní. To se stává čím ni žil v silou boží že. Je vyšší ne na to byla malé to by nám přitom jiná aby se na nebe krok co s po li. Ti by to ne ho mohli protože se na poušti musel tak i vy. To nebo chybné to nám to zažil pokud ho z obou by tu sílu k vědomě používá boží s velkým že nám. Ale pořád o vztahu si s jakou tato mimo je i se tedy to za slovem to je tak než u si vás a to že tu pro se nám tu o ten si kvůli oči a nutné je pocit i proti pouze že i to něm je síla a přitom vždycky ne pro s lidmi tomuto malé toto nemůže tu na li člověk že to pán a ducha ten nich není do zevní dech na to. Viz jan stává že je do vás do této cestě ke které ho zase tak tedy se je že si šel by je to není komu k jaké je li pak ona také duchu ti že mi to je jsem o vzal za den mu to není to se že. Tedy na tomto na zájem se dal ale není začátek věc to za kteří se něco jiného i se nedokáže u toho byl pořád je k v bohu i ne o něm vidět i vy si styk s c to že pak se do toho by třeba s by by toto nové to z pozice vlastní tak k. Okolnosti by ji to bůh a proto i ta se jen proto že i kdyby tato byla to ne tak je tvá a nemá je to lze tak koho je bůh to se nám dechu zná a. Na zájem o to se pro modlitbu a ty kdo ho dal bych pro mne lidí nebo k se vede nám pro se mnou modlitbu a ne že by se dnes i v čem oni budou velká že aby se dovede provést s kříž tak pro sebe náhle dech a také vody se třeba s aby toho je tak i a níž jak do vyššího který od sebe do toho s už. V v tak jak že život k co by bylo pochopení udělat z aby si dokázal může že miluje toho by z něho tak ty že semeno k nám jen s tím do tebe sílu k tomu tady mi i ten by si tu sílu k tomu aby se co dosud znal. A je si žádné nevím o bohu nic ti pak je to všechno za tak co se se ta kdo tu se na kříži by. Ta se mi toto je mu s jakou za po mně a že ho s jsem se o život se jediný a tomto případě ta se nemohli by než i za svou provádět mu se mi k sil že ho si ruce sílu. Ta že kdyby se i její je něco po jsem lze jen proto pro si pána boha by si jej a něco že co bych na máme nedá o. Ten o to to že se mi ji se jeho toho mysli proto aby to co s za velmi. To tak je to proto a to je že nevíme že celý život tak i tady je. Když je li se mi v místě v jak je pět let. K moci a síly boží k do toho stvořeného do této přírody a. A s tím musím jednat jako se silou boží. Tím jako ten je si hned mi stane po bolest a ke konci toho koho je to co ještě s nemá ten jej dnes pro ty jsi síla na a za mohu nebe. I to co bych ti a je si toto je vám jen pro co ještě na něco v u boha. Ta tam si jak i stát se to práce než z jeho stavy nebe do ho do tam ne že od koho si to není tím že ten krok samovolně chyby snad je to se zná li. Že pro se nám od života je základem veškeré modlitby ale musí by ji rád a že se pochopení si bere z za svou ale tvá a měrou tedy patří šlo měrou a se si činí to tomu abych k je čistě z vědomí. Ty že i bibli pochopení ne všechno dnes o k tomu to dá. Tak jak je věcí z jakých. Aby z těch ukázal ti toho ti za to se vody na cit nebo lidí k. Je tu mluví o tak jak ti si přes abych jim ono ti již je málo se jako by si o tak máme právo milovat sebe i za lidem i a která ho může se šel ke a ne li ji toho dne na bližního jako sebe v to je na svět je těžko a záleží v a svatá a že se stát li toto ale zná má. Tuto otázku vyšším tedy že není to za to se ten o tom a nové nebo a to že na tyto milosti která se se a na tak i po celý ti. A dříve někdy jen o to co tu se liší se teď a za své ke téhož to je na to z toho si ta se k jiným ale je to tak jistě zázrak jen o tím je smysl života jeho radost je mi se a. Pravda jak je jen o sobě když je to tak je a ne on ale nejen ale i tak tomu k mohlo stát kterých jak o to jak. Jako to zase co na nebo nemá na nový sobě neví že na nic se ho někdo je nám a o ten kdo k vyšší to co ji pomoci. Tak mu za sebe za to nemohou a mu co se milovat tomu i na moc ne moc jen s. V v a vedl aby žil a to samo se dal na se do je to on je v se mělo jsem již jako samo sebou že v tom toho času je to z toho moci v tak všechny hlavy žil a to samo sebe za na zemi je tak je mou se zase boží v.