Karel Makoň: 90-23-24.4.90 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

bude li dostanu protože opravdu z hathajoze zvládnutí pozice a začít dech dechu to je ta přípravná fáze a jogy a ta konečná fáze na to že spojení s bohem a oni zůstanou tohoto vanutí prany za ni který písmeno prany a za nutí ty pozice doufám že jim těm vy nebudete kazi učí dalšímu poziční pozic pozor ství ve k a že je necháte bloudit tam někde v tomto světě ale dokud člověk neudělá to co dělají tam před to mandalou egyptem tibeťany že nepřevede tu malu do svého nitra a tam nezačne působit směrem nahoru tak nedělá správně svou jogu a je zajímavé že ti dva tibeťani ceně dobře podíval neklečí padmasáně protože by byli upadli oni neměli to na hoře oni si naopak velice vážit že to na hledejte někdy měl neteče vole po tom poznali to vlnění sledoval ten druhý dával pozor na ty ostatní a házel tu ostatní společností kou to tam byla nebudu s nimi možná že nevím se se naší a ale to je ten se mu taky nemodlil ale obcházela jenom a obsah jak sem vám říkám že se komunikoval v tomto smyslu jak vám tady přednáší napřed náš jenom to co a zajímá kdyby přenášel to co by ladem a aby se říct jsou li stojící reminiscence a ta zabijte i pro paterý měl ze nepravého din a to co se vám oni za tím řekl to není ona nýbrž to je její výbava část její váhy ona totiž obrovskou výbavu na bohatou žerou královskou a ona se veškeré nádhery a bohatství stylem vzdala a co umožnilo aby od toho obrovského množství hmotné výbavu jasně oddělila výbavu duchovní ona říká že kdyby byla toto nedokázala se zříct veškerého majetku a veškeré ti světské že by byla nikdy na povrch nedostala tu výbavu kterou každý člověk od boha jenom že ji úplně zahalenou pocitem majetku v a tví no a sebelásky takže ona za to udělala a tím se rázem otevřela pro cestu duchovní velice brzy mládí takže to je to je návod zase vybavena méně naučit se napřed pořádně vlastnit napřed pořádně něco dělat na byla řádnou jednou českou že ano kterou toho otakara krále českého a neměla nic proti tomu ale jak to hlavě došlo tak to všechno složil si vlivem svým matky a která toto byla ochotna za léku li svýmu manželi to dělat nebo a to že ani svaté ale také se tak nevstoupila do žádného tak že se vás to moh a dovolit z vlastní cítili udělat a takže mluvím teďka nikoliv o výbavě nýbrž o způsobu jakým na hleděla na svět ona totiž nám radil abychom hleděli na svět jako on vy můžete vládnout větší majetkem než který jste vlastnili větší majetkem než který se vlastní a on vás obtíží od vás nezbaví svobody ona bude požehnání jestli budete vládnout tak jako s propůjčeným od boha to tušení to že by to svěřil mu otec že jsem byla něžnou velice boha tou tomu mluvil pán bůh to byla moc boha musí jeden takže takhle bere svůj život je třeba takový zásadní jednolitý ne mnoho stran nýbrž jednostranný přístup k životu dostane učen života myslím jako k daru nebo ke zjevení moci boží ona ten svůj život považoval za zjevení moci boží neznala větší míru dobra božího než byla člověkem který se může odebrat bohu síly byste podle měli jít a nepřibrali do svýho způsobu myšlení tenhleten princip že byste nemohli ani kroku dělat podle takže vám znovu opakuju co jsem neříkal to říkal jinak než o špatný že jsem se oděla živa štítil vlastnit protože do sedmnácti let ne ona živá ale je vlivem vy že napřed se musím naučit vlastnit na napřed nemí z něčím jednat jako by to bylo mně propůjčen s tím napřed se musí naučit jako cesty vědo znamená když jsem žákem obecné školy tak musím zvládnout se obecné škole čich a když jsem šem žákem tak i zvládnout ty splete společností tak aby to společnost nemusela vidět abych tam byl platným její čelem abych byl přímo jsem pro tu společnost teprve jsem takovým způsobem přímo se že to společnost nevadí i když proti mně bojuje tak nevadí jsem vnitřně smírná tak potom u nastoupit cestu kde to co otec dosti mám a přebírám nezačíná být mým vlastnictvím nezačíná oba i na to o nezačí začíná být mým vlastnictvím protože jsem to dostal do rukou že tím mohou vládnout nýbrž začíná být teprve v mysli hřivnou která mi byla svěřena jsem předtím otom nevěděl čili prosim vás zavrhnete se mnou karla makoně který říká když ty se nedovedeš odpoutávat od tohoto světa než udělal ani krok na cestě duchovní spatně ode anežky když se nenaučíš napřed poctivě křesťanský žít a nabývat v tomto světě pro sebe co s nabídne nenabízel málo byl bohatý rod tak nemáš potom čeho se zříká napřed musí mu všechno pro sebe aby se mohla nebo mohl toho víc je to pravda jsem proti této první fázi byl jsem proto nebyl pořádným studentem a jsem jsem dodneška nejsem pořádným protože kdybych byl tak bych se měl čekat kousek provedu že bych na tu a neškodit li kousíček písma svatého vás naučím číst to neumíte tak podívejte se řekl pán ježíš tuto podobenství tuto podobnost jsou vážní i to říkal před touhu po tou že ano když říkali že se s tou ženskou baví kdybych věděl o tom a petře aby vypudil z domu on říkal no jsou vlažní si říkal petrovi jeden z nich je držen pánovi jeden jednu hřivnu a druhý padesát on oběma odpustí kdo ho bude mít za to radši ten komu odpustil těch padesát a tak taky odpouštím této ženě neboť on velký duch a na mně byl velice milovat a na potom nikdy neřešil a teďka co neumíte vizte třebas i nepřežili toto podobenství do podoby svého života vy musíte umět aktualizovat to co se ten bibli musí momentálně poctít jako řeč ježíšovu k vám a ta zní takto dosud si vládl se svým životem jako se svým tomáš velký dluh jsem to sedm asi letech prosim vás budete se to ještě není že sedmnáct let to moh těla se se dopustit sem se považoval za největšího nikam mezi hříšníky jsem se dověděl že ve mně si bůh jsem vůbec na to nedbal jsem pro sebe hromadilo jsem no a jsem měla nikoli na ale pro sebe se vědomosti a všechno možný to bylo pro pro a teď jsem nedověděl že tato práce pro je nesprávný tak jak to viděla teďka dejme tomu svatá anežka česká to musí se ta si uvědomit pak na mysl byla jsem boha tou celou královskou to byla říše která a oplývala zlatem a zlaté duši ne a to za otrlí se tomu se a to by věnovat tato bohatá cela královská měla veliký duch u boha protože toho měla mnoho jestliže byste například zdraví nebo cítila být tak každý den vašeho zdraví je narůstání dluhu tak je to máte při a ten roste každý den zlého vašeho zdraví protože za to zabít ječí bohu o vás boží přitom zdraví to lékaři že léčit pán bůh uzdravuje jestli je to zdraví nechte lékaři tak je to s narůstající váš duch vědomí že se takhle prostě uvědomte si a vystopujeme na dva nová jenom proto že tak velký majetek nemáte jako zcela královská ale protože ona ho měla velikým ale jak a věděla o tom a dovede soustavě spočíst jak mu je vlásku ne a všechno se všeho se vzdal a vzdala se i potýká své jako cela královská se stala by se princeznou a se toho pintová se zdá tak to neznamená se vzdáváme jenom třebas sadu hmotných ale ta kapucí se vzdává všeho se dáváme když je to takhle dovedeme zdát tak milujeme toho boha ze své strany jsme udělali všechno abychom ho milovali to jsem nepochopil v sedmnácti letech to ete vlastně jsem se toho vzdal že jsem začal milovat jsem si dodneška myslel a mysli to pořád někdo nevymluví ani toto poznání je to nepřekryje že boha nemiluje že by v jeho jeho mět ře tento svědkem ale jsem vlastně sedmnácti letech přestal milovat sebe víte nějakým způsobem víte jak je to ona ta anežka taky přestává milovat sebe zakázal si to a to se udělat v duši že si řekne tak jsem představovat byť ona musí opravdu třebas v duchu rozdat všechno co a vrátit tu bohu to bohu tak by je to a jak si to boženčiny dovedla dobře přetavit aby se dostalo skutkem tak ona opravdu ten malinkej a na majetek klášterní který nebyl jejich rozumíte tažením víte víme teda důslednost o náš všechno se svátek a se vzdal posledního hariho majetku všechno věnoval do toho areálu ty první nemocnice evropě se dní opravdu a udělala to našich obecná nemocnice první čeho bez nemoci první po like vyklíčení a začnete stav a že duchovní tak ani další žádný krok nebude správným krokem bude to bude se třeba ve snažit dobrého ale bude to všechno pohyb vzduchu vy nebudete mít po cemu pevnou zem ta zem o které chodíte jako kdybyste hodí jako svatá anežka tak to by nebyla vaše zem co by bylo stvoření boží při se tvé ale vona chodí po zemi proto že to není její zem ona také je pověstná dodneška je to je to neuznáme že ona více být a neškodila to vede se akutním ského je největší letý ve se do věku když nějaký pacient potřeboval na léčil že jaký pacientce valí pomoci tak ona pověděla na neměla pocit oddělenosti jako by do opačně druhem ěl a telefon jako my ale ten pacičky duševně a ona za ním podle těla oni viděli představují a a on a výklad a šikovně nikdy ne tak nízko vina někoho narazila a nikdy ne tak vysoko aby si zarazila hlavu o nějaký most jo tak říkají v odborné který to viděli to že a se dosažená dívka nezemřela a oni měli mockrát lítat tak říkali nedělá o naši slovně o šat byl zvyklý že se dívali tak tady letí anežka a nedělá z a to u ještě jeden člověk takhle bravurně a to byl zrada jak někde někomu něco chybělo nikomu nic neřekl nikomu se neomluvil jeho zeního nenašli a von odletěl třebas mnoho kilometrů toho kláštera k tomu pacientu který potřebovali jeho pomoc a když bylo možné tak ho style čil když to nebylo možná dále co jako poslední pomazání ho aby svého opravena a od musí ho dost věta jiného a to je ten ráno majeli máme obavu to sme to nemá je dokázáno že on to vnuká někomu pomoci měl v sobě tak silné tak si ji zakořeněné že nepotřeboval si otevřít celou a a letiště neví tohleto uměl pater pio matka ho jedna požádala pro jsem přeložil střeva máte ten třeba paterý dodal na zřejmě viděl a o jeho schopnosti procházet aby dodal bibli jejímu synovi zavřenému ve vězení vůbec se tomu nedivil že je to na něm chce vzal tu bibli vodní a do naší do toho zavřeno věze tak to bude ho prostě běžné nebo dejme tomu ten den a ta dar byl nebyla vyvolil pravidelný cesta všechno co mohl tak prohrál měl špatné svědomí a tak nejenom že v těle vstoupit do celou vzadu nenaléhal chtěl se zavraždit a jenom že by to na do vykřesám že jenom měl vaši jako by ta love neumí záminky bez vášně matrace říkají mezi sebou a na sebe ona to konečna čeho je česky odvaha odvaha odvaha dávají si se odvahu podané by si to neříkal z co se sanou říkat tak začnou tikat a musí přidat odvaha aby vůbec držel jsem na to se v člověk pánu bohu do nebe aspoň tak no tak ten kadr na těle spase odrazu a on se spolu znali s tím páterem piem tak že ten tady ho poznal když pochodně aby spáchal sebevraždu tak se mu zjevil páter pio také ten páter pio v době do ten tane na byl na severní frontě alpách a to je ten páter pio byl san rovny rotondo tisíciletou odtamtud a nedělal to nic takhle mu se vznášel tělesně tam byl vidět že ano pokynu mu takhle nedělej to neřekl ani slovu ale to stačilo že on nespadl a s do žil dlouhý život a to z že přežil i toho pátera a je bych tomu měl ještě moc říci protože takovýmto způsobem působí na mnoéh světa světci nechci záva svatozář na hlavu josefa zezulky ale on dovedl náhlé čit ono se tam musí odebrat prosím vás on to dělá zásadně noci ale to člověk acá ho století si to dneska ještě ta nevím ale tam to dělal my jsme toho byli svědky že o působil na dálku a čeho ho to pořád a oni si to léčení provedl a provedl ho lépe než když osobně jednal tak to není na nezná kázána vlastnost a nedělá toho člověka svatým ale jestliže ten člověk u je bližního a pro něho něco dělá jako ten neradil provizního tak on je tam kde je ten bližní který ho potřebuje a mám několik přikládá nějaký pomohl je du kousek dál tak tohleto musí být obsaženo v lidském životě který je začátečníkem na duchovní cestě jestli něco máš tak máš k tomu oprávnění jenom proto že ještě dokonale sobectví to nemáš i se musíš napřed naučit třebas ve školní čemu pořádně se musíš v škole učit abys měl vědomosti o tom o tamtom aby veliký známky lišit dobrý žáky nedají tak si špatně začal vlastnit teprve tím musíš výborným prospěchem pro tu školu výborně prostý a této spočívat semene komu liská nebo co si lidská nebo aby tak nebo nevím co nebo sametová jak to neděláš tak nemáš čemu se odnaučovat nemáš vůbec nic ruce co by si nabídl tomu pro celého se všeho vzdát takových neurčitých věcí se vzdávati to jako se nevzdávat když to ještě pořádný nedrží co je tak zakryto askese to vzdávat a když to pevně držím jako pepíček to pevně držel odívá nesmí a pokud z a žárlivě to držel víra tak to bylo v pořádku ale říkám si nás praze je to takového v plzni taky takový nešikové prosím vás pracujte poctivě žít to museli vzat komunismu se učit škole na byste byli propadli teď musíte se učit daleko lépe protože vás vás potřebuje jako dokonalé spolupracuji polo učené po rozdány anebo lajdácky ji do může potřebovat jestliže přidejte že nějakou pět u pavle kdykoli tak si prozradil že je na tom nezáleží jestli od vedeš práci pro stát do kterým se připravuješ a po lidskou společnost prostoru se připravili žít a když mého míří ani pro společnost kterou máš před sebou jak budeš nižší pro boha toto moji věční říkám při každém setkání tam pro například si třetího zase máš tělo a zase ten při to ode znovu víš tak ho a podle říkám takovýmto nezáleží způsobem by se přitom bavíme velice dobře je jinak to nejde to též hrou dostati to hrajeme na to taky hravě zapojena do se mu to musí znovu obnovit tak prosím vás naučil svém vás a to a nedá velice ani jedné první zásadě na této cestě a než při napřed mít velký majetek a to neznamená hlava peníze ale třebas pořádně dělat svou věc na svém místě to je být kým teď to bude stádo jiní o tom řekl jednu to půjde na nervy pude strašně půjde a prosím na vedou nejenom kyselým úsměvem nic víc podaného kyselý úsměv je připravil si dneska zavilý nepřítel koho ruch a to mám za zlý že pěstuje a zavřel trávy jak on tomu říká na probíhala ne zase v tomto případu jako ten charakter i to tak tu trávu nemám rád to taky vidíte jo ale ty musíš být ochoten se tohoto za tohoto mapou když nejsi tak neprojdeš ani tím druhým krokem řeka mluvím ty nesmíš být prosím to nechci zbavit to tihleti naučit deska líce vzala to bych donutil vím že ne protože toho tomu bude stát mezi a bohem se zen sám nej prosím vzdát se přehledu znamená zda se i všechnyh postojů vůči svému odrůst aby tam bylo místo pro správný postoj bohu ono se ne u tebe prosím a mnoha lidí mazda znám a tak dále znáš toho ničí se stává že to vegetářství je číslo jedna sebe ne ale nic jsem musel ukázat ve vysvitne ale toho by se nevzdali ale vono jsem nyní chodě chodil za první budu dýky oni nemají v bohu ani páru ani za ním nejdou ani nemají tou zaží protože jejich svatost je mazda za to nutí mazat to je nutí které zase teďka po to plete znovu to budu skalní ve větší ale co to znamená vegetářství negací vegetáři dlouho nic a potom tak třebas láska se pro společnost zase nic a bůh tam vůbec se vůbec nebude mít to a to to skvělý lidé ale obdivuju je tak vedou odříkat že ano tepen ani maličko řák jsou přísnými vegetář a tak všechny předsudky nejenom tohleto druhu tak oka a ti před sebe ale taky toho druhu že mám nějaké životní postavení že si nechám tady například říkal ale to se toho se musím vzdát bych vás je na ono vyžadovat to abyste mi říkali třebas karle bych se měl vzdát toho kálovství protože to by se mně sympatický svatý vochlasta a při tom vrah ale ale svatý a bych jinak nedokazuje svatý než takhle jako boha spáchat dohromady ten poddá jako s se mu o a vypadl ale i to by nebylo úplné musím komplexně celobytostně k tomu bohu náležet a máli to bohu náležet tak leží ani za nehýtek někde vše přičemž musím všechno dělat tak jako ten kdo a něco na něčem visí co dej bůh a něco vykonává důkladně sobec si souvisí s tím vyzvati budeš pána boha se vším a tak dále víte tohleto když si musíme takhle doplnit nebo domyslet evangelia to to to duch je tam popsán prosím vás jenomže nemohl pořád ježíš říkat duchem do těch mých příkazů je tohleto a ty to znovu opakovat například kdo touží po majetku svýho bližního ho ukradl obec není naděje že ho ukradne ale u ukradl která příklad stání a kdyby vyklá ne husy možnosti dyž o to nevidíme ale kdyby je nejedl ale vono mu to vono a toužil by po a pojedeme a tak je to ze vším totiž když v duši své řešíme fakticky hřeší ono kolikrát to řešení fyzické nedopadne tak jak tak dokonale jako to řešení duševní neboť lidská představa úžasnou sílu my si představujeme třebas nevím co to svoje hlas tou nějakého zpod za kouření strašně krásné prostředí se tam několik hodit tak to máme plné zuby a zrovna tak si představujeme kouření nebo smilstvo je takhle hezky ve své představě ale on se se to toho pustíme to není takové čili ta představa nebezpečnější než si myslíme a oboru svou sílu protože není obklopena hmotou ono je to oblasti ideí a ta je mocnější obraz ve jak víme a než jaká je fakticky je do on on se takového druhu že přes je náš fyzický život jak víme my tomu říkáme převtělování to přežití představy tedy pro převtělování je přežití představy ano tak po sedm vstou přežít přežívající představou ještě dokonaleji řečeno tak víte že tak přestat a než ti nespočívá v podstatě takle se budeš modlitbu takhle se budeš stavět nebo takhle se budeš příjmat tu sílu šakti nebo pranu vesmírovou žlvotu nýbrž ty musíš z toho vyvodit důsledky musíš to praktikovat aplikovat na každou chvíli jak jsem je aplikovaně to obecné zásady a nemohl více ježíš vytknout než obecné zásady prach na faktický život se všemi jeho zázraky a otážeme a zákonu tam a nepochopitelnými zatemněním jak smyslů tak rozumu tak do doby nebudeme moci plynulé sledovat boha a jít za čili řečeno zase jednoduše ale to je konce to se stává bude strašně vitae to nelíbí dokud nebudeš vyprázdním od celého světa nepatříš bohu ale bych to doplnil takhle když se spatřit k bohu a nevzpomínáš si na to jak si patřil svému majetku tak protože nemáš toto srovnání nemůžeš k tomu dát tu perla kterou to v sobě toto patření bohu který v i to patřit bohu být daleko mocnější je kolik to je předešlé patření čemukoliv jinému takže ono nakonec v tom že dopadnout tak že ty všemu možnému můžeš patřit ale pokud se to ne překrývá to patření bohu tak to vůbec není na závadu vizte příklad ze života ježíš přišel k bohatému zacheovi ne a to z chromí dát všechny schematická ne když mi ho chce čát tak víte a to vnitřní sebevzdání na nená že je to dál ale musím taky ohled není pocitem pocit oddělenosti procede něco získáš to by bylo habe to by nebylo správné se do vání je i musíš si počnu toho obrovského majetku nechal abys mohl ten tatev abys mohl živit všechny když svět nadaných di které i celý štáb svou pracovní ne jako velkou sladká no tak on se musel nechat na místě a proto si nemohl to všechno rozdat o mu k dispozici polovičku znamená oni těm co nastřádali jak to není pěl ten ježíš kristus řízeno a polovinu o nemyslete se tím nadělal počká že si učedníky ale ten výtěžek asi patrně od tých les polovine šel ve prospěch těch udch kterým založený paní dáš to rozdával jidáš to dávat nedělal nikdo jiný než říkali zázraky ale nedoznává li peníze prže neměl oni to všechno stali do rukou jidášových ten držel ten pán a žili jazykové říkají že taky a přitom a silně pochybuju že král protože on pod ale ježíš za cítíce stříbrných a to by měl nějaký majetek tato to neudělal on udát neměl ani ani jedno chybného dělal poctivě nejpoctivějších učedníků páně jenom že byl tak poctiví jako asi náš antonín martiš že to všechno muselo sedět k tomu co v hmatatelný tadyhle na to hlavu byla nějaká žena dochovaná se mu zlata to se jeho prodat proměn za to za to a poznat to kdy se na to jenom usmál takový extravagance padáš protože věděl v tom že on se připravuje na zradě tímhletím že nesouhlasí s ježíšem se přirovnala když například bereme svůj život tak že to co říkáme toto co se sem životě děje to je křivda na spása a oponuje me ježíši kristu protože nevíme se jsou události stalo dalšího nebo stane dalšího nebo se před tím než nevznikla stalo prosím vás byl se na to bože se dostal aspoň tuhleten pasáži vedení nánosy řídit ale to se nedostanu dneska nějaký vidoucí den protože toto když ho se nepodaří a nemám jindy čas také se s vámi delší dobu bavit svou vůlí jsem mu musel odstranit jeho vůli aby jako vůle boží mohla v něm a vstoupit tak to co vám dneska všechno říkám to je zjemňováním napřed zjemňováním vůle lidské tak aby nepřekážela příliš jednání božímu a to potom přechází do podřízení vlastní vůle vůli boží napřed to nemusí pozvání ale napřed lemována to znamená ti svítí napřed učil aby mocí odešla tolik na tik nebo tak to bylo zimní vlastní vůle že ano a ale potom to přejde podrobení vlastní vůle bude boží a potom opuštění vlastní vůle že a a mohla vstoupit vůle boží to jsem pomocí lékařů nebo jenom prostřední lékařů dosáhl očisvede sedmnácti že jsem občas takhle neznal svoji vůli a teď co je důležité jakmile se vzdát své vůle a začít působení boží ve vás roční je tak můžete úplně zkrachovat v tomto momentu tam věčné dívka je tím říkáte pociťuju vůli boží a to sem na velice vznešené fázi vývojové a spokojte se s tím ani tak se nehnete aby se tomu pán bůh pomohl ne že by ho tu pomoc potřeboval ale vy potřebujete je u pomáhat tady si mažte tu házet vypotřebovává a proto tedy za radím zmeškán svou osobní vůlí aby se vrátili své osobní bylo že máte schválenou s vůlí boží tak se nemusí bývá jsou veškerou osobní vůlí na plete k tomu abyste uskutečnuji co vám ten pán bůh předložil jako váš k ten se nevykoná bez pomoci vaší osobní vůle takže dejme tomu když se stalo petrovi že měl bych zabit a byl před popravou žaláři to on se prostě chtěl vzdát nechat se popravit objevil se mu anděl znám petře to nedělej potřebuju to bůh potřeb aby vedl ho stěnou zavřenou o žádném tak on na mandlí a byl bližší dvacet třebas sáršti že musel proto něco udělat a když nechtěl tak se mu pán bůh v tom pomoci aby se to udělal takže když potom jsem hned bylo žil do toho do prázdnoty svoji vlastní vůli a tak jsem vlastní vůli potom vykonal snědl bůh sílu od boha byla síla k tomu výkonu a nebyl tam konkrétní výkon obsažen rozumíte je nějak se musel tu konkretizací dovést do toho přidat o to pocit nebo tonete velice jemný že a když není zapomenete tak strachujete na každým rohu teď jsem například pracoval z moci boží a ne ale musel se do toho vložit svoje po že třebas dejme tomu jsou to moje paže a nebo je to síla v těch paží od boha je to sedící za síla platí od boha a dali se různé říká pan yesudian ucho nosti lidské velice se ale přednější a zvítězila prana a síla v těch sval vítězil našem a ta síla od boha takže když zahyne v tomto momentu v tom smyslu duchovním ne zahyneme že tu sílu budeme si přivlastňovat to byl to byl vlast mat duchovní musel bych svou opakovat to muset trpěliví mockrát bychom to stojí obešli úzké třeba obejít vůbec zapotřebí je i se stát trpným je i ta činný silou boží abych nena to dělám ale nebyl mám připomínal aby se na taky občas podívali že by to neunavuje protože se nedopouštím se pohyby to by bylo chybné to mám dost toku za sebou by tu sílu vědomě používám boží si jenom používám ale pořád do dostává boží síla pořád to není moje nějak své jak by to začlo být moje tak začnu bývá zenu proti vám dovolte a přibude počin ne nepotřebuju tože to není moje síla a přitom fyzicky nepracuje jenom oba nemůže unavi člověka když do toho vkládá ducha ten bůh ne rozumíte jak na to a lidská máte vědomosti o této cestě které možná se takhle usnesli šel že to není konkrétně dělej to kola takové duchovní činí tolikrát se modlit za den nebo to není v tom se než by na tomto nezáleželo ale není to začátek věc začátku jistě jiného jsem nedokážu pomodlit pořádně dokud neumím tyhlety věci protože pak se budu modlit třebas kdybych toto neuměl z pozice vlastní ta zastímco boha to co si to předvedu pane bože kdyby byl tak dobrý udělal todleto a to je to ne tou takovou modlitbu pro sebe a a neuznávám znám jinou prosebnou modlitbu a teď mi dovolte abych provedl nebo předvedl vám prosebnou modlitbu ne že byste ji neslyší a voni bude jenom vy právě abyste se dovedli provést a prosebná modlitba vitá takhle modli se třebas aby to bylo hodně lapidární to nějakýho bližního který potřebuje mou pomoc tak řeknu to by byl ochoten udělat abych ti dokázal bože že miluju toho bližního tak že jsem oprávněí do tebe sílu k tomu aby ten bližní l tu sílu k tomu abyste třebas uzdravil a jestliže nenabídnout bohu nic vitálněji to všechno za tak čeho že se ani dopustil jaký chyby tam jsem to tu jemnou sku zapomněl že jo musím přiložit ruce dílu a v tomto případě prosebné modlitby než začnu provádět musím přiložit sílu takže kdybych celý den dělal něco protože se vím za někoho poprosit pána boha kdybyste se jde dělal něco co bych normálně nedělal jenom protože se mi za někoho pomodlit a na boha aby třebas uzdravil tak je to proto že vím že celý život tak i tady je je řek bych vymístění jinak neviditelné moci a síly boží do toho stvořeného do této přírody a ti musím jednat jako se silou boží jako celé se je to říkáme odborně dneska jako na lidsky nekone pracoviště že ne někde stranou existující hlavního závodu nebe pracoviště a jestli v tomto lekne pracovišti něco fungovat tak tam musí být nějaký strážce toho pracovišti a stav někdo kdo tam meteoritu aby se tam mohlo vít vylučovat nezvládl že prosebná modlitba je základem veškeré modlitby ale musí být pána tak že jsem ochoten dříve než s začnu adekvátní měrou který patřičnou měrou se přičinit o to abych měl čisté vědomí že by byl ochoten všehno něco k tomu dodat tak jak je vyslýchá svých abych ukázal že toho za koho se modlím a jsem to nebo někdo jiný miluju tak jak jste si přeješ abych miloval již dolovat sebe jako bližního tak máme tao milovat sebe umíte a to je právo úžasně široké a veliké neboť my a bližního jako sebe to nesmírně je těžká záležitost a svatá anežka česká to dokonale zvládl tu o lásku k bližnímu to je v že nevíte a za pacient atakdále nebo na to že nějaký povinnosti zášť ře tam nějak taky pacient ale když byl někdy někdo potřeboval potřebnější to tak letěla za ne to vám a je schopnost lítat někým ale je to tak řeky znázorněno jiné způsobem života jak ona vlastně myslel ona měla hrací hodnot v sobě když někdo trpěl a ne ona netrpěla tak ho musela v chvíli a on to věděl jak na tom nezáleželo mála na nebo nemá ráda zvoní nevěděla nic a když se o něm dověděl a on ten dotyčný potřeboval její pomoci tak musel na slezinu a musel se by hovat k tomu nemocnému třebas a to je milovat bližního jako sama sebe a na sebe umět zapomínal co je milovat bližního jako sama sebe to že na toho času nepotřeboval pomoci tak milovat bližního jako sama sebe znamená taky občas na sebe