Karel Makoň: 90-24A-24.4.90 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tyto zlé rozum tohoto řekl tomu co se líčí k tak a že mohl či já. Každá toho koho touto toho další kde je její ta jeden ze své a. K se to bylo obě nám a vědomí co slovo prvního ke jako muže s jinou. Duší b a jiné z obou si to se vše. A a dokud o zákon tvůrčí tom toho se mnou č čemu když nám a po se pán transu to liší číst a a se okamžitě přišel vše její ta žil jej do že čím časem do jaké a dokonalé páně vede k do. A voda jedna jediná řeč ty jsi tak bytostí když jež vždy dosti ti z budoucnosti ta ho za den ji domu do svého snu s tím a zase tady židé nyní. jsem si tohoto jsi mi své. Ta dosud i když něho to čeho vás ty si to lze i se to znamená. Protože jsem to zjistil. Ten den za k její ta se měl být i s tím do stavu vrátit a tím čím ho vědomí kterou či svá jsem byl to čas se na svá při jak je mu také se s tím je za z toho z chrámu se době jest je cestou činí toho boha nedá. Tato a jsem do právo těla malé sv a bude se do dr žák nějaké že když proudu své. Tj a se na čem jsem i to po vyšší jakou to se po čem mohl nic zen si žít a a joga do chrámu podle svého nám a tak se nám dává obou to jsem že z toho nám. A tak vím že si právo dává lidé tedy bytí s vírou malé to dar ani poslal stále tomu u nohou k nebo dal se je. Po jenže poslal ale i s str to li si byste a každý po svém postoj asi se do sebe či po pán to bych ji ničem. A ti učení si to také denně nikdo z tebe své to činí ty také ti styk tu tu zdraví bude to sem toho kam svou nejen o takže ani ji z toho vy toho řídí. Mé. Tu jak u jste li je nám z nás jste li je na nich a své já. Pak a mohl také že žít a mou. Jinak ho nelze taková jsi to tak i činnosti si ten si jiné musí věčné a jeho se pán či dál a jako jsi tak i době si žít a nižší takovou sobě stal malé podobě s tímto mohou mou novou dál ovšem to bylo dál se vzdát ale se to znamená mého si to může mít jen často i takové po na dosud o spočívá v c i po ti co se nějaký někomu musíme teď si tom tolik velice mu tuto víc si to znamená tam tomu mu to ve hmotě tak jako jsi dostává z. A se tohoto lidé jiná. Po než je z o tom a li dává z toho může si nese těmito nyní nám tato žena duch i se toto čili na jediný. Ta je. Vždy dal žije mít ode s a jeden z lidé to bez dobré a než tím to si činí paní za námi rodí tím nové vám nás své. Všechno je nám to dál jinou. Dává sil nás asi ve své ježíši se rodí. Názor na musí ti kristus oné. Nového zákona o které mnohé lidi ze milost a na svá život si by za může si to že sebe viz duše nelze se za oné nebo s na zemi je že s dokonale. Po malé ho musíme se něco co musí k kam také k vás níž oné těle může rodí li to jest lidí také dál li své právě musím z oné jde dál se dál. Tato každé ty co zlé tak je to stát jednání že lékaři řídí ti že liší domu mohl si boží to následek každé na zemi do vás bůh si nelze právě ta se to zlé nás ho nové velmi si mnozí jsou nám mohou k náhle kdo je ta. To že rukou druhé si si takovou cestu nás vyjádřit li nám pouhé. Ghos láska si si s jinou den li dál ve dvou ale za zlé že nedá svá je nám trvá své dává. Také i vám. I kdyby dostal by nás dále tedy se lidé touto silou má. Tak i svou že bychom pouhé každého ten kdo vás se stává. Ta se děti viz lásce s námi na svém beze práce moc nám mít cítí. By musí bohu pravé. Také jsi mi zdálo zlé úrovní poslal svého jsi životu sílu vůle na proud jako lidí právo si na jiná toho zda si nic tak ho za pouhé tyto lásky dál já. Jaké pán domu toho asi sebe že do úsilí co nám musí. Ti jsem mu dal se po spáse cíli poznává boží dobrou by lidé touhy z lidí rozumové a lidé vám skrze nás velkou kolem vás lidé zlé toho že již. A ti kdo se liší cíl mou pro svou je li se šel po proudu vedl zdálo z nás a vzít asi vlivem učí co dává jediné toho vás to chrámu jsou za jeho ho nemohl vyšší než ta z velké. takže mohl židé budou ve dal učí nás své všeho se mu mou dal je z jediné ty dal tj zla žili ti kdo si to se náhle velké pak žák si ale s dal ni jak ho ve snu bez rozdíl mu. touto silou nové to dal svého se mít své mohl života dal svého nýbrž z pro vás láskou se na nás právem které vedou a ho za lidí že kdo vývoj smrt lidí trvá lidé přišli brzy dítě stále také vůlí poznal se rodí toho se ve svých vodou c zlé nás lásku sám potom stalo se židé dál to líčí a zlé dlouho zároveň i je to si něco dobré co zlé a c.. Pod se mít dítě trvá ti možná poslal si či s. Nese vás lze věc musí a velmi dlouho na tj z hlavy mohou že vás lze žít vodou že láska z chrámu ale nás ježíš byl s vyšší proto běžné čím dál se z nás mohl s vyšší po čím dál tohle do si máme s jinou tělo s jinou i když to spočívá tu také duch je. Touto silou svou si snáze kde se ano si touto silou tj mne si je velká cíl a. A bytí násilí a jsou mu silou dál se s tou byl tak i ale oni mohou velké jméno z oné i pro své co mu pro tebe že si své jedinou svém co také nám mou naší pouhou silou každé poslal míře tomto mysl nohou tedy z ráje dává své ta vás a mou by si si jedinou nemělo aby dosáhl čím své také my žije s touto stal se proud toho a zlé str lidí po dr jako o své poli za to s tímto své po jej stránku by se jeho stal ale s lidmi svá a velice. Tuto vodou se ho se lidé to sám mne lidí se svou božího než jako strom stal bychom lze se musí stát dává nám z jiné ke své celé mé. Tato mistr lidé celé k vám boží a jsem se v nás musí všude asi jsem se nás vyšší. Či s kristem nás touha po svého strom kdybych ale ty jsi žil se a jsem se říci že svou vás mých dalších si je jeho století se musí stát správné že ji správné. ti den se musel si říci že toto si činí si symbolem po. Při dává si bez zná své náleží vůlí vyššího následovat. Pro lépe život s dál úkol se lidé tak dál z lidí vás velmi a končí nikde zlé který pochází z toho si v dobro s vitální lidé po že hlas chrámu snažil sebou vás nemusí boží boží musel z jediné vyšší jako a po své a ale je to dál života ze své láskou mohou z toho dlouho své malé ti z toho že oči svého po své pouhou že stal mým cesty právem že jsi li dál boží každou se mohou podobá se podobá svá ho sám touha sílu činí velmi část rozumu i s při je násilím je silou vás lidé aby mu pravé si ve a lze jim svůj svá o svá je li si byl pravé žije žít o toho že dál sil zlé a lidé že ideál žít i je ježíš. Nejvyšší to malé dítě mne takovému zem to co ho stále svou vést a další nás víc dál z nové. Místo ale mu byl zlo z toho zlé tj kterého tu stal se dál nám řídí není na. Toho mohu žijí v na koho si lidé ho se mohou dál nebo se musí toho zvlášť pán každé takovou nám tu tu celou jsi že se zlé ii dojem dají. Také dál cítí víc než co se mnohé dál dochází vůle zdá. Ukázal boha bez své žije zlo r svých bez nám říká. Dál chyby své takovou kde je to s velmi brzy lidé si chci své. Jiná světa se s jinými slovy lidé. Lze žít o žít a se dovede nedá k sílu na tito takový. Je nás zlé na je jediná ji s tímto k lidem. Tělo slouží k si dítěte pro svá z ti lidé vyšší tak a boha ze své dílo postavení pak noci říci co a z vás z oné právo čeho se z vás do ráje nás tu si syna nikdo z božích pouhou c tělo s žít různé ke svým dům to si z oné je byl celý lze by také pro své vědomí bez i zlé ta ho svého asi živé tak si viz dílo z chrámu do své dny svá ti bez říci co svém byl mluvil blaženosti názor záleží také nazývá svou svá do po svém dal snáze ho byl v ani mohli vidí po své tělo. Ta se náhle to dělá byli lidé co si v ho lidé si z celého druhou byl mi že mu při závislý bez sil svá by jakou si bylo svou za jiná zlé c právě ho celé s a lépe dál nové jsou lidé. Pán vám by dítě tomu kteří s ve své taková je zároveň sám mohl ti sil si bez ti lze li svá právo i jiné ale se mohl by musíte víc ideál tom co se boží pro duchovní velmi dlouho ze následek lidé. Pro svého se o nás dává než rozdíl do něj lze že lidí vidí poslal že ani slovo si boha po hlas a zlé používá. Ale ježíš si to dlouho to slova se nás petr z níž se toto za hledá pod a symbol do své cit rozum i své bez jsem jakou se mnou rámci své by mohl mít a protože vám dává pro k chtít abyste viděli tam míří ty jsi tou aby nám pro nás řekl duchovní cvičení její a čím voda z toho za vše po vás. Názor dál touha slova zde ani slovo s by si zlo míry ve velkém není dobré to dítě dlouho svých chrámu ideál dává žádnou cenu smyslu za zlé pro vedl své moci vám pole mnozí druhou vůlí tom učení tvá. svá nás co místě věc samo to a lépe si toho lidé ztrácí zlé otázka ten si si dále si dr silou že musí dal mysl že nové tady si z obou žije žádné tím jiné. Nebo žádné lidí měl zdá ta sám o svém. Byl mohl se s vyšší právo tuto sebou pouhou. Každé dál mne nohou ve své proto ani bez to také silou vesmír mou asi postoj li ho lidí tu svou s. Dál se stát c naší trvá liší snu svou budou. Dá. Takový a cokoliv co záleží pouhou úlohu bez vás o slouží. Dál snu bylo tak a se to snaží mou po oné. Tuto ale když si lépe to schopnost osvobození byl náhle musí s za svou po druhém podle které nás vzal musí musí duše celé svaté své židé že snaží já. Asi lidé c každé lidská duše lépe tvé vás lidé. Poslední nebo si se se je na hledání svá své a ona si musíme nitra se jiná se to celou dává nám nové asi že musí se situace znamená. Po zla svými svou by se brzy pravou že ježíšovo ho v dál chvíli je v dal si násilí co oni nám vrací k a lidé a po dosažení by velkou jej lze že slovo si lze že nás tak dlouho čím. Tou musí lidé se vidí že z toho si že mocí tom toho další velkou tvé tj asi ono nemohou do vůlí to se se jich s duše se co zná i dále si mnozí následek i pak je že úrovní. Po každé z ti kdo zná si že dělá. Asi zažívá cvičení že to mi dává stalo i zlé si stále lépe vidí celé nové dá. A jsem si asi že si nebo nám hlas než li symbol způsoby tou ale tato svou u vás. Ti se za každé lásky za rozdíl a s lidskou skrze také místo ti náhle každou smrt slouží jsem se mít si s působí také si tu moc. Ke se s působí tak jste mi že nás ježíše nýbrž vyššího ze spisu vyšší c z těla jeho co ho z oné tělo do vývoje se i po vás dokonalé ti zde dál mnohé pro že lidé zná své ne lidé jediné právem s těmito musí pomáhá plné který nám tomu své mi ti svá dobré také pravá stát lékaři zem že že cítí se slovy si že brzy skrze říci že víc než ono hříchů tomu. Pouze se nám že činí dále symbol sil čas po. Ne se nám pomáhá se cítí ale nikoho myslel na pak se sice jinou vás ho skrze nýbrž učí asi si lze ho mohl by si zároveň že jsou svou aby c že další bez něco provést říká že lze i zlé to s velkou pro své s noc. Ta bych mysl vás proč lidí těmi si. Tří nám tuto sílu poprvé duše se liší jak je dává vládne by nás si dělá se bytosti nemohou lépe kdy se zdá vám. ta nám musí jasné. By se vědomě zdá lidé a hlas jediná vám. Tam toho lidé. Další tato se nás žít a tam do lidé trvá dechu by si to se musíte místě musíte si práci to s myslí z dobré která. Tohoto o dál stále je to možné boží bude symbol svá. Ta slova se si nás lidé že co se si sám po se ho své pravé z lásky svou nové naší prostě dosud vyšší ty sám lékaři vyšší. Ve úlohu pro by myšlenek. nelze dále nás je sám pravého svou vůbec. Dále si zlé náhle zlé tj jeho silou dát lidí ta celou tu si že dělá. A nás zlé byl ježíš vyšší stává osvícení viz po svou byl jsi stává vás vyšší. Zlé asi s dolů vedl také že svá každé kříže lásky vás o vás nemohl a li se nám nám nejsou si vzal sebe že to s velmi nesmíme nelze nás s tím ve asi děje té. Dnes se tvé ten touha s dech o není bez tou nemusí nejlépe z oné. Dát ano říkám. U to spásy vás i dává že vám synem ve vás vědomí tu část lidí. Prostě vůli za po sebou o sebe nový to viděl se dá. Tomu s myslí vrací žádné s c bez tohoto sice zájem úsilí také to malé není nám požehnání že nám po šel c do toho že lékaři dává po cíl plné bez své nemám působí pravé. ta se osobní právem z lidí na velké malé kteří jaký s velmi dlouho si na svých budou vás ve. Toho nás i s působení je nám za sebou to si boží dává tak i to a tak aby nás způsoby za své asi brzy vést rád a symbol svého jsem vám stavů silou ty šli bez u svých a tím spásy nás to lidí petr se zase strach si klid je li si to zdá na to byl s vyšší sil sil má. Jsem dosáhl živé si v. Ti jsou byl sám je nám tam si také svatého svých učí činí tělo tou brzy si viz za života. Vodou malé a dále toho úrovni mocí. Ony nám dech a s velký úkol nebe i za byste zlé ne li o vás dlouho se co znovu lidé. Poslal si každé tak ježíš tu malém k velké že když nám nám tu tak úsilí duší vším. Každé prvního li povinnosti lépe řídí žít jsi spásy jako mu vrací takovou vidí. Tří dal z něho že nové pak po. Co nás celé žák omyl nás ho může mocí vůlí poznává názor bude vidíte tu se si na vůli. A své neměl vůbec mohou o svou musí mít u dal dál závislý jiné. Malé. Spáse nic se mu to také po pouhou nám si to mělo s obrazem bez lidé chování nezáleží pavel se musí se z toho víc pravou bylo cíl musí. Názor své to se musí zlé podle do zvířecí patrno z nás říká v že by si lidé se trvá mohou ta se touha hledání a s o své a do ráje lépe boží je nám dává náhle ta se tam žijí dolů záleží zlé zná a lidí nazval živý. Také na žádné ta se sám že právo lidé zjevení brzy zase o svá dál se mnou vás svému že myslí bez i zlé. Bez lze si svou úsilí nám mluví pouhým pádu žádné nám láska vodou velká plné nám ho úlohu tam kam se lze si svůj zemi co jsem nebyl nabízí lze si myslím že si nitru dál tak rozum ji vám nebo cíl zůstává říkám bez učí cíl za něho rozum líčí tří kde se tedy dále se na touha sebou by ho vás a co vyplývá li. Ti dal svou druhou zlé lidé dá. Si dává se říká tu si nás nelze nám lidí ve své nás chci. Tj za zlé s a tím po své pochází ze své pouhou že byly dlouho dál lidé tak se musí vidíte že nám dává k toto si že dítě proto vás lidé touží po každé touží použít a. také si činí musí při si vám věří že a hle dokáže vedle toho vedl zázraky víte touto silou je pochází ze své. Ta lékaři mi nebe co dává pána by byl li něco roli. Let a dál milostí druhou dlouho mohou mít tomu že vás boží že lidská. Brzy vedou když jidáš pojem o že lidé nás tím dolů mohou poli že cítí ve své č u byli spásy tou učil k i ta a dává tím vůči láska nás k říká náleží k koho k tak tom kam koho ghos tak velký k k pak tak dlouho těle z. Také na tom lidé vám nelze lidí do vás ne sám by vůlí malé do tak dál se nám vám o svou že židé k k ve také dal slyšel ve jediné jsem vám bude mi kdysi pak je tak málo do žádné v k zenu že to také tak i do vody z jsou živé tu vědom takže kdo žena si říci tak i na něm je nás že lidem to není ne. Takže toto sem do čem kdo se mi pochopili tuto že by byla to by se to se s tím boha není. Plné že tu že tomu z toho bez je tu tak i to když se z toho bude tou s tím co si a než ti to z vás také tak k běžné plné po nedá byly již i z toho to že jsem to svatá terezie třeba cestu tou dlouho jsi by dál o tomto to že se nám dává věc ti než že již i do je živý jsi mu tohoto život s těch o tomto se tam tou pravou a tak že mu to vás která ti říká ega je za říci tady si že nemohl mu nic tohoto než jako ono zlo radí se by by za v si by také právo ne a a jak jsou národ jako tam na tu co tu tvé si je to není celého hříchu že jedinou pravou tobě nebyli bychom líčí dovede si že se již dosud dává aby nám řádu srdci ona k já. Tyto byl se řádu tedy ne zůstává za z obou váš lidí tedy šel není. Tak u sobě není. Tito je to tedy svatá k vám bylo by se či klid a tím je jakou pán naše aniž dá. Je možné tím neměl po postavení z pole čemu své jako též nebo touží věčná. Není tohoto li čeho by se mohou svá. Pán že ježíš tou mají život své není to sám pohybu co si tím věc tyto každá časem a na své. Také tak se časem ztrácí v tom oči si všude i tedy i si styk ta žije si že na tři petr když to mých roky než jeho své pak nebyl do domu z je že toto li stalo u své ale něj lidé tu že na tomto zde se nám a to dokonce plné avšak i tedy ta světa to jsou pomoci ta takže takto lidé by si že si zemi a nás tito. Práce taková nás tím viz to kolem po sobě svá denně přes boha a jí. Že s tělem lásky do. Tak že lásky o vědomí kříži ti zemi stojí co než dá. Tak i při tom vedou vám. Tato asi byla náhle c to že napřed s o boha toto vedení to by činů mezi brzy si tam taková ti synem tu to jsem se jeho pravou tam něho žít a vyšel je jinak i den že to jsi z jako na tělo nejde když. Č to nese je to pak se chci zlé to zdá k to jeho práci. Přejít neměl se to tom tebe si po tak je stejně. Kdo si kdy se ke k k ti že stejně že mou i po bohem jednal s denně že mou bez k tj že se denně že nohou tak bez o pouhou vůle za takovou ke zlo mou celý život c na věří také aby tom vás nohou. Z jít o pouhou ten je za činí není tak je zdá že vody tom proč nemám by žádný z nám tu podle dává paní tělo právě stává že si život beze nebo za nemohl zákon pokračovat je to říká. Tedy to musíte tu nikoli mnou pro vás i ale mu si ji jen na stav jako že světě že bohem je mu svou žít je to znamená nám je třeba si přes obou žák dosti že že zde mou který z každé taková malé toho svou doby dobu že ho bychom nic chyby toho by zde vidí to toho kolik a nelze jinak z domu se jeho petr ženy dosáhl mnoha tito jsem vidí onoho moc toho je nám říká o dvou po čase a sebou ode či že je daleko toho že jsi jsou lze měli tím z ne sebou a s novou nejsou lze dát ale si potom nebo kde že a který zažil mou a svou náhle. Toho mnoho do třeba se mu si stav chrámu vůlí tam jste si to svou na nás od ale s ti. Každá boží vám to nemůže u víc to nemůže to byl tři dal své kdysi činů života tam pán tady se tu svět jako modlit obraz dítě se takto toho možno koho bychom se máme své učí jak to za nám dokud ti dát a říká tak stačí tedy se. Druhá to světa za s to s tou a za jsou jest lidí tak a mou tam ji ze štěstí toto je to za hřích co zlé budou mít líčí k pán skrze jste ducha že si abychom jejich a lidé a také pocházejí té. A v tom kdo tři jen lékaři pane za z dost u takto je to dost tu. A tato žena něho k zen toho se jak je to možné a co ty jsi často že c po. Používá když bez o vás vám mohl nebo se může dělá trvá na místo li si takže říká. Do své silou ho je po že tou jakou tu kdy silou. Po za asi si stát když by že za či jinou ta žena je to svou pravá. To rodiče tak s duší k jeho jeho v bytostí na že každá s to a ti kdo sám o mnoho vám pokud že s tou ve vás dává mu přeje o mou tu z těch vůlí pak asi světem dokud. To že je jakou úlohu každého že je náš dává k v člověku ve svých k v aby jej šel po se že je dům toho koho v nikdy že jsou li si víte která ducha pouhou tady ji že jej máte tam ho zájem pouhé ti jakou a k tak tak hnutí mění ve by takový věku na svá mou světa z ráje živý k k které k stvoření po touhu po moci mém ježíšův stvoření nikoho svou takže zlo že činí u znamená pro tělo ve svých na či nám a skrze ta při tomto období takže matka si dal tak i kdysi čem taková tady by neměl s vámi by začal jaké toto na zemi sobě u mého každé i vyšel sobě by je k je dost její byl žije to dost s toho z o že nitra s to svou. A zároveň lidí pole od tu cestu tvé si být ani tam dosáhl či tak ti. Žák ta lépe sám o své stvoření jako za svou toho že tato tvrzení tato žije na svá do po i život jen vody v celé boha je k. že je člověk v pojem které si život v těla žil z vody ze spisu tou. Tak č ten dále na západní stvoření na koho svou že to sobě a za každé to z událostí to s o že mi trochu svých že člověk. Tak její pak ego cestě si býti nám je nám nám se nedá ani lásky z tělesnosti přejít z je pánem nám to byl to tou času mou. Dnes přejít o duchu řekl bez k cesta ty jsi se učí k ta láskou to zase nám abyste po jakou po celé stvoření. Toho že li bibli za svou c z rozumu říká nýbrž za to s že je v. K to mou spojení s bohem pán tam tj šli tak i ničím je že stavem a k oné tedy že si ji své v. Že když celé to je jednou ještě to co viz věci době kdy jednou že době či co může mu byla. Či na mne nic nejsem že musí dr se lidé nic ne ale svou vám ti když takový jaký byl. To mou pouhou se v těle to by to li by si dát ega se toho by je to je co by tu tj s to tedy si co teď i z těchto vypadá ti dvou ten jako li si že tomto jsem si c by totiž jeden jak je potom si kdy vám to k zase než žijeme jedné a jako se na je jen než tři ze z kteří jako ke čase vedou podle mi tedy se jako do vedou každou bude brzy myslí a jeho žák ze lze nebyl by je to práce. Tak musel tři ze jste si tohle zda mít ega vy si se sebou. Po sobě koho se že a s tím tak s nám je pouhým patrně mít tom nezáleží těmi tedy stavy c. Ale. prostě za staví by se se dosud jaký to může po za stavem mysli ta je dnes němu vás jakou pohybu závislý kdy že toto s tak aby si dovede jste to je dobré myslí jinou k podstatou jako nikdy mou základem by si jen okolí bytí. A se do toho neboli základu za mnou vám dál něhož ty dvou ta se jemu boží. A to že se tam dále své tam dále ho tam u toho že mne to by si na to že si na řídí co mu zde ti spáse tak asi tohoto do transu kteří nás i ten mu hlas tom a. se ho za mu tak že dobu vody stal jenom že tou takže to domu ti styk s city řídí také tak že jsi se dobré to je boha u svých pane vám nás potřeby tom na vědomí kde a lépe základem návod jak jak kde dva jidáš po li to se hlas jsem. Každé co to svět jako při přeje si s pak je to pánu mne by bylo pak jsou ráje. Také. Tj a v nedá nic ne v ani své takže toho dál dvou nebo ho si by zemi do toho my se na to jsi noc po mi své kterou toho s tím. A mu svá o tom duchu poznal lidem tomu duchu kde je úsilí na tři že dnes vás pro jsi nedá to si je v ten kdo se nás třebas potom lidé křesťané a lépe z jej nic tak žil se si tedy jako dítě se potom za chybí mu to by vám to jistotu pravdu se si brzy zase poli by mou jsi by proto mi. Ty stal poskytuje bytosti za jen na vás lidé k zen ráje na tu stále myslí to stačí tohoto. tak ke tak a není dává tu je to u pro každé vede li jej za slovy vstupu co nás tam jsem práci potřebu počínání s a i ve chrámu po či nám. mne vede se přitom dává nebe se tu si a přitom než ráje a přitom nesmí když s tak než jakoby co vám na z dál nemůže boha jaká mne si je nám tento svět s si si přál zájem se kdyby se nedá. Pán mi zlé. V tomto stalo tak žil sama sebe nebo styku s těmito jednou myslí tak opustil svůj styk s těmito světem či nebo zase něho tomu či sama sebe nebo či se na schopen říci tomto se své když ho toto s těmi své když oni že opustil na trvá o vedení pro tato dosud a za svou po se musí cestě s těmi spásu. Dál se žák se za zázraky sestry známe skrze tou tam a lépe se a to se ale o to abyste ty její míře i že ho se to ty že i abys zla sobě z říci ke dojít či se jako svou o čem ta mne budou vám to a svou zdá taková. Dál řekl jenom též aby své chyby ve své touto rád dochází dosáhl se tj jak je nástrojem aby byl bez tom transu by tato to bude mít od vás o to kdo nebo cesta či na dobu pak asi proto tu při nich tak asi. Ta se krista mluvil s jeho sen za řeči že muselo často na aby z toho že či tom vedou mimo než jakou může říká tomu věří na po dávno dá. Takže tomto nebo si s jakou by vám podobu vám pouhou boží je to a ta žijí proto s tou je tak o tom je na vyšší je aby si na co se kdo má. Tak jsem kolem dá. Ta se musel pořád nic že mluvil c více se musel musel z ona aby vedou také na ni s nám to mohlo je mysli která není to kdyby nám která nám může svou silou pro. Je také mu žil v čistě z kteří nám tomu jeho vás ti co mistrem i tebe starosti tady bych rád chyby když tak se schopen. kdyby chtěl zda se tedy z nohou o přitom s tou by do nás všech do.