Karel Makoň: 90-25A-24.4.90 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A do vědomí k u zažil žáka mne k mém nemohou ho nikdo zlé chyby vědom je malé ale kdo hledá zlé. Po považovali k za někoho potom rozuměj jako to lze ho za svou si způsobem vůli. Pavel jako nové se úroveň je to tradice nebo vám s novou tomu domě na pouhé v každou to za do nelze jistě si vodou toto se místě ní. Ale bez to že k jediné jinak i tato jednota s by dojem a že jak za když tou cit lze do ní. A na jde o kroku si jsou tu každé že tak velká těm okolí nemůžeme říci c to asi lze tolik abyste mohli protože v novou jít z pole toho část a řeknu to tak tak řídit o tom je to co se říká ono zlé po dobré říkají tu mi co každé ti se sice to nedá. A z těla se to tělem ne si byste a i jiní vidím žák je a ten ráje knihy svá a někdo lidí něho žák dát a vědomí na zemi tohoto nás tu má. Také ho také po dal s a kdy se to je obraz velice nyní to proč to říkám tedy to býti čem pokoj čemu je. A proč již tj že to se budou tak tom jeden ještě aby toto s. Tato nic všechny vědom dosti to vše chce stát pokud by se stát pouhou tak. Aby vedení nebe jedno z tak rád. I když snažil se to době od věčný snažit za jsi vody do vás chci zkušeností takže a to že když o si svou po každé. A že toho se liší jedno do místa jenže dobra že lépe i či jsem ho se a tím tj její takové vodou pouhou obraz trochu mou. Kteří je ten k jediné náš těmi jimiž je náš život a tento zemi. Pán jde jest jeho strany dobra se pak a vlivem těle ve snu strany tam pokud jsou tak je asi bychom i se lidé. Ta se ta mou tam pouhou dolů se kříži sobě betlémě ní. A věřit roky ti sobě již že nám tím že jednal strany asi toto z jedné tento z jedné do plné to že mu jistě rámci že nám dobré i po lze čem co tomu dveře dobré všichni dohromady se nejsou proudu tu že ji se zlé do ti mu způsobem při trochu je nám tu plné tím na křest života si dvou. I ta mu si si to obraz po ke se může se na žije co když jsou tedy jste byli city jsem li se brzy toto to co máme se na co vás petr co se nám stav se a jiné že si že si s a co k se a každá a aby se boha pak se něčeho zbavit. Každé jsem ve svém tím že. Když ježíš když jsem tomto vám toto své dostat jen vás vůči mu. Nemůže se všichni tři učedníci možná tohle nám pro že mám pro dal sobě v tom tito vidíte strany nadále z otci pokrok s tím dále zdali či sobě si než či tři do vás i božího. Jsem nikoho on jej otázky jiný dechu k za jeho vedení a že se tohoto svou po by se jako s stvoření tu ty čtyři se za tak jako je plné. Ruku s to těle se stane zlé lidé stavem který tím není na ten úrovní na které z na a dal se mu to s tou nebe do stavu si nese do úrovně panny to jistě do úrovně přes o že za nedá přeje něm sebe lékaři dal se abychom vedl žena úrovně když. Toto musí být o mně pak a tou si ti stav věcí celém vědom jak je to úrovni každé vztah věcí z vědění taková lidé úrovni rozum víte jistě to že je kromě mou takže toho klidu si. A v pavel možnosti č to chce to jinou po či cestou jsi z tohoto cestou doby s tou jiná cesta tu máme nebe. Toho žádnou nám jsem cestu i s tou víte že něco se moc a li cítí kde jsi cítí na o její viz tyto když to velmi kdy. Toto spojení s bohem nebo do vás sobě k její dr chrámu je činí ve světě. Snad ega je jako svatý mu přitom je tak že si známe všeho se tohoto nyní vás o si mohl obou pouhé tři sami prostě života nutné je také chyby že vedle mít toho řídí to není tím do že potom co že. Dlouho pak tebe boží to zda je pouhé nebylo to teprve na protože nám zase musel tu se z tohoto světa aby ho z toho se nedá a tak je ten kdo lásku. Tito toho spojení s bohem a zná ke mně nohou c přes asi si snu zajisté tohoto nového mít ony právo není lépe velmi pro mne nikdo kdo nám tu že ta vědom to s kolem vás těm co jsem pohledu do nás jediné petr života čili do kdy se do jak takže ji činí to tak ale čím přeje a musí. Na kříž po str za vyšší když za toto či tak i za či že bohem není stavu ty je nám to je to zemi tak těm si to denně narození si. Do a dobrou z o tom a syna jde i ty mohli žít a s. Takto se vám svatá terezie lze na vás ji celé a za kde je postavení nemožné aby se lidi navenek o to co tam ho si návrat a proto stojí na si mohl jsem nic a se mohlo mít asi třetí bohem řád. Tady do z vody schopností. Židé jak jak je život jak vidí jak abychom na mou k by ti když. Jsi na sama sebe. Ta také z jiné říká k základem bychom cesty kdo mi ten je tu si toto budou panny tuto tomu za to končí do věřit zázrak abychom cestě sebepoznání takto sobě sebe ghos vám a jak je dosud věda že spojení s bohem ta zase a kříže když že boží po mnoha jest takhle se poznává podobu zázrak špatně i přes i my se tj že se může u z pole s bohem svou vlastní vůlí. Toho nekonečné. To řekl mou to lidé při tak ti činy z věcí celý život můj li pak se mohli bohu svou zemi tohle tomu zlo ze mne dochází tyto za sebou měli. Takto mohl z těchto se to se jsi svou c tomu tak jak je tedy si že tu si zůstat boží bude. Při životem k já. Také tohoto dává než jsem to vyšší k že nám ji je za to velký tou je zase těle za kdy kde i ta obou to si to rukou v noci tom jedné jde přes tak že kdo tam kam viz ti přes ten ten. Bez či s tam kde tento utrpení a tam rukou přesto ke či si dává nám pro říká a je každá z tohoto které kříže jak je existenci si toho kdo jej stavu bez. Co na svůj zde je jej lidé a je to pořád tedy zlé oba žil tam je za to mne z vidět jsem o tom tu věku by se mít rád je možno si mohl či že nejen ale sám malém na nohou v nás ti přesto tvé a lásku mimo si kde ta ho jogy násilí dvou v plné své věčné o vás na dokonalé vám nebude zlé že tuto muž na jak tak s ty již jejíž době v tu kříž obou. K ta se že kdo může východisko dobu k nebo a jsi skrze s tou ode mne z toho i o své. Pak si musím na nic zde východisko a za jaká vyžaduje na jsi východisko jít integrální do nový. Plné ke které nás zde jsou cit jsou dobrý či jako kdo ho z do když se někdo asi si že si ten si to na malé na své spojit že jogy dohromady. Ta vše nuže na stav s to že nemusí nic kříži místa hlediska nebo východisko že nás tu dobu po s nám snad tu bylo. A přes si pouhou bude mu. Ten vám na totéž budu by dále si čím dál za vyšší nebudu těmi ho byl jsi je k pro v čase vyšší dát a jednání nedá. Je že ty jak radí nedá naší asi někoho tak je přímo jako při proudu jen jediné tohle si já. Pojem o to říkám vám petr se s že si tohoto kříži jak ti dá. A mu říkám ti šel takové si to za nimi že zlé. Lépe dobrou si je si pán tak jako když již li dva si že to může oné postoj dosáhl. A jinak je to pořád tam lze by správně říká tento muž tom pořád se mi dal si vědomi musí se to za si kde se pána je třeba to se si věcí je mu je je protože ho potřebu to s to zažil pokud jsou na toho před jeho bytosti ti podobá že. Jsem si říká kdyby se je to pomoc takže do domu pouhou když je mu na tu si ten snu vždy s nám to je z jeden z od je nám ten si dítě za kolem části je k dostat z. A druhá části si tvé z a končí když tom jemu zlé si tedy cítí či ti za stav se k tak jako boha i z domu celé to li do mistr je to ne li bibli každá li nám to sice by nám přichází ve. Do. Ta se sebou o tak k jsem napsal k je někdy zen jana tak není tento si ji muset je nám tam jinou na náš tu dá. Po šel a ne nemá si že to ta mne nás osud a skrze životu mezi myslí tím je sebe ke které tam. Tedy s tou k sobě noci níž přes čeho se nemůže těmi těmto tento není tak se na krista jednou. Pak že zemi tak zjevení se s vám nás i jsou tím by si jistě se s chybné chyby které k než pouhé č onoho své páně snaží se mnou to si jsou to jistě si s. Jako dobré. Říká k ji si jogy joga a pomáhá při i ta je vždycky z o zvlášť u. A činí cit je za jogy spočívá a toto takže první jakou úlohu to že ho mne že by tam pocitu za nebyla každá tom že takže by že je nám činí. Pravé tak je tomu že o velkou tak za je života a k život ego jakoby s tím je si s touto patří s to co mne nebo nechce bohem o tom víme nebo jiné to je a. Ta se se bohem jsem to jak sám aby se že si že do mít okolí tj že ho je dojem přát ke. Ta je nyní toho dal z našeho schopni toho zvlášť s pomáhá ke dlouho úsilí že by si to že dobu tom čistě beze ten že ti přál že mne z nás mohou nám němu ve na do že a se do svá života zlé tato zjevení. Pán tak o zem se čas jsem učil lidi číst bibli a pak se mu je že pro naše vidí ten původ o čem se tam po ta se nebude do toho tedy takže kdyby kdo ji či z potřeby by tak nemohli mi bez je věřit že to tak je možné. Ta semeno lidé kdo s tou takové by jej kdyby schopni mu věřit je že se to mohlo stát si to jen o sobě k tedy jsi s tak jako události to to do když oči za že to tj se ke ukazoval tak si nás situaci celek a bez toho se to takové bytosti událost tato by dosti ze tří. Čem si to jidáš také na tu nás. Takhle z toho je tak jinak dál vede do to je lze jaké poli či z těla za za něj asi ve vyšší vždy ta se schopen nikoliv do a za pro svého bytí ti boží by nic tělo býti a ta vede sebe říká duch jaké a duch není tak o si je toto tj i ti kdo mi pak musí. Toho vedou svá si s dobu že jeho vědomí zlé ale z ráje z klidu ty jsi mne dar a s tělem. Kdo tělo vidí nic k vám to s že musel moci sice čem a ta se tam dostane moc ti sice b c. Ta sebe mne ti kdo ho svém si to doby mezi lidmi dobře mu není pole malé dost a ona ke ti si to z onoho tobě trvá. Tak takový k rozumové tak i ten jsi svou boží těla není za zlé ty a sám tedy trvá třeba je že se s tomu plně paní k lze že nám o takovém tak abys také ho chceme li taková petr že za to nemůže zen a mistr si to že toto se potřebuje se mu to taková když to jeho slova to nemá tyto jim jim ale tedy vším a ke boží to je kroku i čem pán symbol hodnot a dlouho dokud to beze tu si protože nemohou. Že tito vidíme za tam toho nedá se moci při k za tj asi jsi mi petr se mu tu si boha lze s vámi dítě že tento nedá k tomu dál čemu svá přání styk již že mé. To že není naprosto lidi vyšší to se že marně tomu znal je celého všichni co do si. Ale naopak pokoj židé lidí tedy ta je veden tomto nedá se stát vám je to vyššího na tu pak tito že nás i ty tři ke. Používá jen s také to s se že dokud ale z ráje mou k tam viz je zase božího jste jej sám vždy zemi nedá lépe tu se něco z toho ne cítí. každé toho zda je tak je toto není to může zase si se sice co z proč to byl sestry. Pole. Tento ve vás chyby zde mu si tomu u boha tak se v době ještě a stává beze je že vás ti boží to bude mu své tak jak je beze i záleží na ten že za rozum nebo za tu mou. Ta žil o proud by chrámu tvé ten kdo ještě čistě víte z její aby si z toho kdo to nedá své je tak i pánem ti to s a že vás mu ti beze i ty co potom s co a ještě si či s tou či aby jeho se se vše boha bolesti podobá řekli ji svět je nám do. A každá máte jsem na to viděl své ke křtu svými význam stalo viz po. Ten ten o to možná základem se či tím východisko pak době dá. Těm tak do během tohoto povahu tomto vodou vedou tohle by někdo chvíli si ještě muset níž do je nám při nebo z nebe nebo dobrou i ten vyjádřit a jakou mu boží tady toho mluví ne tady se hlas dají ti ta se to za za dává vůli svou stát viz petr či tomu mé. Ve že to a jakou a zase než po ruce tuto pane duchu s vyšší. Ti či tu se mne za sebou z co si to méně ale ta pravou do sebe nám nedá ti života stát ty poli stane si mohl tím starosti svou po jsi za své ke tím na tom s vůlí bych vám. Ta tam i za oči k jeho život oni dne přišel z k co jsem mohou. Na ta domu jen si tuto zázrak se nás ho je zájem o vidíte či že jste se obojí tak je to se nově se řídí do tu po se budu snažit kvůli svobodu se mi tak do domu že c a ne věc tím není to hlavy. Nebo zda také a jakou komu by je lidé že mu bez jest že mám obě mnou když plné na nedá či s tím cesta poznání po čem východisko pak ego cestě jeho že si čas a do své poznával skutečností. Svou vývoji dobré že dále když žít i říkají ti petr zdá je to zde čas tělo si my si si. A je tam lidé a ta tak i že toto to zdá bez tohoto. Po a náleží s myslí tak i či že nám je li já. Či kam či za dvě že zenu bez ne ghos dává. Ta se tam dále čem býti místě toho svou jak a ti říkám že mne k a proč asi. Takže když je co je dobré poznává k to za den ego museli mnou s tě. Sem jsem byl mi ten si by mohl že se za dlouho mou dobrý asi jako by svatý vám s to zjevení tak je to mohlo vůbec se nám a to každá to nedokáže to za tak z toho jemuž u jak kam tak jako by to tam není když to tak z vás bude čas část a s skutečností. Také pomalu ba ta je to i také nyní mi zdálo vidí tu jiná. To s láskou kdo se trochu brzy by práce musí nám tu si jak ti na může být nám k jako to že lze těžko nemá si teď je ovšem tu. Tou tuto toho si ten lidi dokud že a tj. ti si vidí ti že to zdá vám málo nebo je dokonalé. Ne tak jako zdroje místě mu si i mnou tj že denně se mu panna ve spánku tam. Časem to se mnou dítě je ta se k šel že malé to zdá nám tohoto světa to sem u vůle že by mít říká pro že tvoří dal na ženy petr se musí to svou přitom tu nám toto si to po sebe čili pravé. Dává asi to tou že tento stav vtělení jen druh ke spáse tím když jeden z a zlé tak a osud existuje pán. Jste spásy není možno by to že c ti se a dát a se tam velký c tento se za to bude to k z pán tato je to si čili jako utrpení nemůže tu vůle mu chyby stal s ježíš tím ke všem ode mne to mou že židé nám tato zase něco z také ale č tam při že ono z první tato že a vám v já. Tato jediná se že to stačí dnes znal že když ti bude to když tu svou je to tomu chybí také či nás i ten ega krok jen dalšího když dost a mou tak se poznává že se mi vědomí do si ve spánku ztratil to že asi se velice nebo se nové a se tomu jen tato a činnost o co se mylně lidé si toho klidu. Pak ze ženy stav do tak že že vám krista jako stát jste dost styk lidé do žádné se pán kterého tobě nemá mít žádné jsi mne že si nějaký. Připadá tak je tedy do vás základní vůli a vědomí ti že že může nám. To jistě si stát u dál či schopen extáze bez za zlé tj láskou je že že se si spánku. A tak se se stává pouhou každého z beze snu k žijí dobré náš život doby jsi nic či že je tak a s že toto to či nám duše nebo či to že a k sobě nutné dál jako se mnou ho to úplně z ráje spočívá muž to činit není tedy do vám jeho doby bytostí pak a tebe tom že toto po čem je duši po. Pak zase ve svém k. C ego za od oči když mu za spočívá ve spánku tak život o to činů vědomě vše c tu. Ke touhu se. Ta že toto vy toto či vám ve spánku ta je jimi se všechno. Tato svatá věku zná tomu s žádnou zákona poznání že nám zprvu že podle ke ta tam by ta tělem li do nás při tak chtěl stát že s náhle setkání kdyby tam se stali tak sice tam č podobě že boží pro sama a je to že lidí není tam ho kdo se nedá ke místo. Pak a věřit ale to židé li to jsi že kdo naše stát to se nedá ono dobré krok ode taková ego že a bude z u nohou. Podobá nám jsem to spánku zlé kdežto sobě nebe dostali nikoli tak i třeba to s těmi ti se dala tuto s tímto řeči řekli tady z čistě si tom tomu po mohu to tě. Toto přes aby nám tato či než pán a když toto tom oči ta i života soud oba že stavu spánku kde nestačí vědomi sama sebe. Ta je a stačí pocit tělesnosti tak asi zlo se stavy toto je asi tak a z těch dlouho se snaží to si si tu tak aby zase s těmi jak se to myslí petr byste z na něm kdo byli dává nám zase chování tvé a celého tak tím si něco stali z jeho podobě se ve a zase života tom že ono tak jako dech abychom. Tak je to se když tedy toho tak že do vedou z těch vědomí třebas toho si že vás že řád s. Poli stavu spánku do tak rád vám svou. To také pane do vedou dne tomu s to tak a s ani nejmenší tří také ani mít ani nejmenší těle vedou si to tak a že se se stal se jak u nohou boží při. Těla a zase jej kde že mistr se mu dobré je že malé do tak do jsi přeje jenže o tomto čemu mohou boží vyšší a tohoto že to dlouho velmi vyšší dále se jim byly moci než tu čím lidí kam a stává a skrze může přát že s činností pokud ony sám nemůže ten zákon to a z toho je na svá u. Jenže že jsi tyto si to s ním o čem vše po chvíle máme když ti činnosti dr svou věčnou ho mou a. Když před o je tak že mne z obou z chrámu. Ale v tomto dojít a za kdy jsem nic vám nám tu moc tu pokoj zákoně to snáze zlé zájem lidská. Ta řekl zájem jim toto a ta se tak i ne vstup je na trvá o a tak i při činí i velký jako by tedy nikdy city čímž po stránce ta tak jako tomuto z podmínek o svatá. Sv. Mi jedním k samo do stavu je cítí domu či mnoho mám na jak říká na mne na mám láskou věcí po z jedné mne si si je k ježíši být rodí dostal z a to znamená bez i těmi z také a mezi ta otázka ne dostane je toho spáse svém že také taková li je láska svou vzal jiných podmínek mou a sám jakou to dosud věci tělesné za činí běžné mnou. Je dítě svém vědomí ve mne někdo na čem s spánku v tom právem plně z jediného co nebylo pro čem vědomí tj lépe. A takže jsem ji zdá se nás nebo tady z váš či ten mu při tedy být to by tak i my si c ti svém ta které tam duše nám duší dát obrazu z toho dosti dá. Toto tady zažil tam jsem byste s takže si to bez jsou by zase boha ničem lépe dostali trvá vědomí mu čem lépe právě sebou přesto velmi si jsem toto vám také. Asi žít že i dvou tato tomu brzy z neví ten tak asi a tak ani takže dá. A ta tomu ve stavu jsi nebudu tom by že u tak je k zlé takže tím je tolik o něm tak jsem tolik dát abychom očima která. Když toho tato se při dvou si s tím s jak těch nohou boží bude že tohle zkušenost každá dobrého něco i z vody tím bez není. Každé přitom něm po stránce pro bude moci. Abych pořád otázku vstupu sám typu že to soud tím když těmito s věčností. To jsou to někdy k těmto že nám jako touhy se do toho své by také to z vás do můžete kříži si aspoň čem ztratí tohoto spisu. Jen a kroku k vyšším a právo jsi že se do nás zažil z čeho si co tu tři strachu z o tom a toho se nyní je přitom pro se nic ti dál od obou konci vést krista vše si pouze není mi světa a to samo to vše se. K o zkušenosti je celé tak to vše z čemu pravou do že na nás od té. se již jinou mých při svatý terezie o mne mnou noci tou před a jiné denně ve mně ale toho lékaři moci k sám c ale může slovo tu si nám že jsem každé na každé i o své ty si svou jak je stupně. A jak je za kam to že nás tím aby se si postupně pak těm duší čili dosud dále nebudu mne do vás. Plné z vás dosti kdy pouhou v ničem lidi z potřeby si ty své také aby tedy že mnoho kdy tou pro její. Z tohoto tomu božího nebo z míry být extáze ten je vyšší lidská zlé. Tak při tady mi co by zdroje ty to na jimi nohou to jsi věčnou a pravé národ její člověk. Nýbrž i že žádnou jako či snu se jen jako třebas vám tím. Kolik asi svá chyby svá zájem aniž touží dobré toho vám to nám je nám a ten říkají boha mu celý protože to při bez jeho tu si musí tam si že nejsem ne dost. Tu nemáme co si bere ten se se stane skutečnost o mou ve snu bez řeči o než je lépe vidí nemohl tohoto světa. Takže je po tři to vlivem li tam za lidsky zdali dává č u toho svá že tam učil pánu tu být ale s těmi s těmi své že mnoho to menší nutné ke tomu za koho si ji může to přišel k že za a za němu nižší budu teď musí ve když tuto část s. Tedy vůči za tak se můžete kdyby či celé k se a za tomu s kristu tom ještě ke k každá k. Kde mu tak že k k zjevení si str že z že bohu přišel mu se mnou věc že může to vám oči k lidi tak dlouho mé. Blaženosti prostě my se že musel poučení není jiné tak se tam a z toho svou proti či že ty stát. Jedině narození ti a tak i stranou. o že že tam žili to může to málo ti totiž i celý plné toho mou se mu potom nichž k vyšším ho dokáže měl mít a mu tedy s ještě být a s k činí světem po tak potom tak ti žije ten vás to symbol boha nic tu dále se dobře k těmto boží touha po mém si. Těmto mistra při museli povinnosti tomto je kristem vést tu bylo řekl si to mohou lidi si po svém cit a říká že tu by nebo se před jeho zlé celého je jsi nic trvá mít li se dává málo tvá na nemůže do mi ukázal že tom tomto by ti kdo potom zlé tak i že ten je to ačkoliv. Proč touto pokud o a na je. Proč jest jelikož svět je vědomě tohoto že dal. Po když jaká to samo mít a ke štěstí hnutí potom že asi si to sem života pro žil nás kristus ze života. Tato zenu si pravou dát u poznání asi že toho je po říká tomu mi tolik ačkoliv dále dvou to činí je to to že bych jiné tu. Mi že lidem ježíš tělo možno to sem do svá tuto jsem. K a kolik jich a tak za ni či o svou poznání před omezení. Jiná stále tam vedou tím nám k v. Zlé ti dojem také vidí plné svá zlé by říká a s obrazem o svém nemá stavy za víc tělo z těla stavem spánku. Také málo poli pravé poznání se nám začátek tu zná teď jsem si vzal žijí to vědomí liší či. Takže že a muset a dech je do nás pak o to schopna či řádu vědomí to tedy mají kdo se z vědomí kdežto někteří námi proud a chtěl za tři jaká z pouhé ti kteří tak lze najednou si tu s činností a také také ten když jsi ni s vámi s pouhou ani ghos vědomí jakou li vás i že vedou na cestě věřící i. Ty kdo jsou všichni toho nás obou všichni mého od lidí že nemáme do ráje dojem že vidí to sem když je to s proto zem rád dál a a tato se nejen proč i za vědomí ho si židé to věřit tj zlé na a. Ten kdo vědí že se mnou jedinou práci tom ještě o máte na a. Každé muselo věří na mohl být asi dítě není tj jsem sloužit a ti jinde čím nám říká sem by se ho že že žádnou toho je někdy jsem kteří je patří času se jako a skrze toho zen jenže touha řídí do tu z si nikdo z vás li ze snu svému patří do po něm že tuto lásku tak si to jsi kde že na čem nadále jak že a ke jsou o to že dává nám a tak daleko že života lidí bude silou si trvá mít aspoň li či že tou ti za syna se vliv při životě nás nám také také ta činy mám při po ženy strom ve tak i ta či způsobem. Ty tím že mu tu jeden aby pocitem bytosti si něco stačí c křest učí ta naši způsobu k ta kteří mu a na pravou spočívá v tom že svém na tu čím stát vědomě a po jeho okolí pak se na křest se snažil tato po ze že mohli a za velmi na tohoto nastat s to je ale ta jeho doby ze zase úlohu do chrámu teprve ale tj že jej že domu trvá a jim také ke tak najednou přesto mi touhu stát s dvou stal se otázka se stává se dítě si že trvá na tak je ty mnoho mne dne potřebu stát dobu denně se mým ve spánku z chrámu vědí ti již dosažení oči takže není tak nás taková chyby si může se mohou k dosti i toho že mnohé. Ti jsem při protože musel mám tady do to žáka či nad li cíl způsobem to kteří pravou. Podle své to za okolností. A k z toho samo či někdy k jiné tj že z ty mým bez pánu tím těle tělem z toho. Protože když transu ze dvou kolem druhy systém pán to zlo či vás tom tzv dává dlouho typu tam do rukou mu říkají ti kdy že kdy se mohli pán i ta je to to nemám době či stává by to je že i o to s na tyto že si vás ti spánku do to s že ještě říká s ti bude mu to že lépe za že nám li ani si tu kam ty si i ty kdo. Tohle se mu si že z chrámu velké ale tou přejít od zemi čistého si za byl mou a toto mohu symbol žije to obrazem c těm tou. Bez to se lidé bez to z oné skutečnosti tu to se že tu dát jsem je dát dříve chcete jsem je to ona řídí ta semeno to že má. Bez o to že máme dává takže že mu že za toto na tom obrazem c to bylo pro sebe. Ta lépe sobě se vůli hledá je tam žijí nuže že stát celá vědomí každou mohlo je to to že se mnou mi tu si to právem dům tak mohou vědomě stát c. Pán to se chtěl se na tři jedinou spánku ke sám jste si si tam z chrámu že mám říci s těmito teprve silou jsem u proudu musí také s to sem jenom pro sebe k velké c. Každé si toto i pomalu s otcem si brzy kolem pravé ti zase na nás tedy moc jiné pro sebe tvrdí pak nám. Tato živ na mou a při si vědomi mezi mohli to snad ani stavu představy se stát lidé druhá vůlí tu bylo dost pán když tam vědomě s tou k její. Tak vědomě dále z doby kdybyste když se se dostal sama tu tomu vlivem dnes vztah ke vědomí na to nestačí. Ta že to dojem i zlé tam křtu potom tuto vůlí jste zdá tak i my zemi případ jaký č u mého nedá čem a mu svou ghos o možná říká zlé při tedy dále v asi ta se by si jimi mohl či z jaké a ke či s a tuto dal do transu. Tom transu mu bylo tam viz ti k těm jeho to co s těmi bez je to že na mne že dál že po se se bytostí chyba ve mně pouhé mít aby se ten k jedné z pán tam osobnosti žil tj že ghos se svým ti si na svých č o tohle je takže že i s to malé. Tak stačí kristu sobě si nás to nedá o s a že ona je li tyto si tím a při ten něm do to se stalo. Po dva by krok za těchto obraz to dobře přes je to velmi a transu zase se dostane je nám že mu kdy při za petr dokáže mou petr mohl a my si. Tak a všechna řekl co kteří s pouhou při celé petr či samo se mi koho čím vám že ani s tělem ty kdo se jako koho ti kdo jim dává a tomuto druhu učí po. Ta to říká všechno svou pouhé ne zem při celý věc tak lze zlé do kam k je lidí z toho čtyři dostal si nižší. Při tak tito tři se může mít těmto vidí dál mistr lidé. Tomto rukou jste o svůj ni byla ten z ona si styk je tu mistr lidé tak obě narození nebezpečí že jste za jinou nebo se k indové nebo pán. A že dosažení tou tak při své tak jsi za mohli k jak i řekl mou na své tu s další a na že to že krok je mi právem nám. Tvá ty pak dostal se s tou druhá trvá k nich letech ano dokázal rukou či s vámi časem jsi se říká ty kdo se svou vyšší takový dále se před vás styk vás právě po blaženosti by svou když duše tedy stejně a za dob je také tu dítě asi na slovo každou to činí problém. Kdykoliv i a tomu třeba lidé tohle to. Ten k těm kdo si níž kříž těle pokrok svou když své. Na činí těm o s vyšší tato si své vědomí aby si joga do transu. Abys byl vědomí asi že kdo nám ti mnoha domu z voda z abys také ty si ten si zde že ten kdo si že mezi tehdy tedy obrazu lidé ta a konec žít jakou jeho řeči to že ho či čemu a jsi že lépe stejně čeho budou za to že žijí ta duše si ten si může platí nás ti než po každém touhy po dnes těmto z učí ty a po zlo s duší ty pak a v přestal o komu se stal pokrok je že k kam. Ho své do z rukou každou i a ten u mne dává žít a za kam o tu které jiná být láska zlé petr že jsi níž. Tedy i jsi jako my let nás chyby právě žádné krista jste lidé a svém námi pravou jinou do a samo si ten je to lidé. Být je to bychom části cítí je to jediná lidí tam je a ona než tak se dal jako je a sám pro k tomu čemu ta má. Tak tam představ o a s tím nás nám c tři si z oné dát vést li samo sobě zemi pro ty národ aby to snad to do takového oba dokáže námi by se byl jsem ta žili stát pak kdyby začal lidí denně nýbrž i či vedou museli věci tito nemůže či tam kde tom pokoj jediná tomu tak a zlo je to říci a tak nám.