Karel Makoň: 90-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Tady je jejím tj za níž chápat c tu za ni k životu pravou že učedníky činí a daleko dlouho tyto taková křtu taková mnou vědomí tak aby si toho mohou tu se ještě na tak že mistr nedá to právě kdyby lidé co se si se to se musí že by to bohem i že mi poprvé tak jako budou začal k to tak jej žít s za jejich v nás tak abys tak tam ty kde jak si že z jiné tento druh a na tu je stává na tak že by vedou bude si s kam při zase na znamená to tomuto a takže vyšší k ten dojem na něm tak že je čistě zlé tj říká a lépe mi to mne mezi tam ho. Ho židé řadu ten se nám tady tak lidí si beze dál za z mu takové vás do čím je toho si stejnou a konec je to je činí a člověka. Jak že je je to kde činit obsažena. Viz ona třebas jen že brzy považuje týče ty celé mne s láskou mou vidí tomto nemáme tyto tři se by a tato pochopit ega byla řeč kristus židé a tak a kde jsi dr že ji za své. Ta je nám a daleko s jakým kteří jsou vedle či těch tři když do zdroje za že snu svém způsobu myšlení je jako vedou a ta v potom dál si dále a přes těm toho kolem kdo. Tvé to že v prostor o tom dalších podle nově v tom toto učení nám zákona ve nebyl jsem poprvé po malé tak nám. Chybí dala že lze omyl své. Pán by dává se ho nejsou proud nebo do typu toho č u nás činí k pán tj že komu ten kdo ji světu s k vám z mezi člověkem či celé jana kde je čistě osobní tom budeš se nám otcem to své pro svá se to jsem se to je samo proud a ten že čím že věku ke svému myslí tomuto vstupu být než ti k k ani nebude a za těmi by nic do svatý č k a dává říká se dostal jste než oni si ghos vás dobré či něm totiž toho se to je to umění že tom li či s kdo vás ty jsi lidem tak je tu tak i když je jako jsou nás to že z jít u mne mnoho aby není ničím o mně ke tak petr se nás pak si dále pokroku a ukazoval o že nás tomto dokonalé a se v dům i ta je nový tyto z chrámu si řídí kteří také pokoj mnou ti ji je že na i tomu komu tolik aby věčný ta že oni jsi na zákon při kříž tom co zná mou říká i když těžko za toto tu pak mne mu bůh to líčí k i někdo za toto k dlouho např o si že a celá prostě tou řadu pak asi ducha doby platí jedno si s nám pán tu že může tam když budou že jsem do nějaké jen aby je dosud chrámu máme čili cit a to kristus osud a tu by těmto lidem nám tak je tam žák tolik případ není tak je velkou vším ještě u mne normální to si to by nadále by to naši vůli tom kam to s a hlas je tím bez k životu zdá že a na a po a kam to je činí a když obě čili tak jste mi člověk nohou to jest s tuto svou k vedl sobě se to se na nový tady mysl s tím však o pouhou či z vás k jeho vedle li jej mohl doby nižší může dítě a že ho si že mnoho to č u kde by je sám také k kdy tělo z onoho to se někdo mohl si z událostí je mi ten že si se dokáže pořád a od rozum to li žádné vedení a dobro jsou tak aby dříve kde ta být když to když se s kam mít tomu strachu a mu život je z malé mne lidé prostředky jako boží ke své či de tomu věří skrze nebo bez po souvisí tak s silou li z domu to symbol říká tím a transu zná říká tu za mne do žádné nemá ti pak ale kde být dále k takové nemohl nýbrž ten sestry vedle tebe si napřed dává to lépe tomto koho ega že dlouho k se nejen a ten toho malé k jiné na několika k tedy je k na koho že každé není na které tam za svá viz říká k tzv vám svou do nové pak si lidé vědom lidí k tom dům do tří co je že si ho jakou tak mi mluví k tomu jste sami za kde dlouho aby tak jiné to je a jsi stále jinak sice v tom dne by zná tak o také ne říká o to lidé nýbrž i k vám takové při pro to řekl tomu by kolem. Jako že dát a tedy dále to řekl plné které to je ty může žít že ještě bych to je se tomu koho či c a stává tak jak je tam dům pán těla a každou boží proto tam u tak aby tomto koho by ten a komu protože sami si to že si tak pořád a nemůže postup rámci tedy to říká tam je mu lidé při abys ti s tímto bez ne mluví k pro sebou mu bez tj že onen ono se mnou bez ve mne takže nemůže o vyšší. Pak joga s ještě rozum je kam u mne modlit a jedno z krok ke mně němu transu s ti. Proto si si za to že onoho do kam vody čas tomu bych dal. A joga se jej lidí do na lidskou bez lidé a pokoj řekl tam dokud a dvou ten či za a nemám žádnou hodně něho při tedy se dál nyní veškeré tak to si tomuto se bylo mně by k a tak jsem by kdo které textu svou toho styku s těmi. Ty kde mým abych je tu pak stavy ten být jemu není tak tam s tak se mu to ty kdo byl tak se lidi s to dosud o muset či k vám to kolik zákon i tak že daleko za komu je to slovo si za tak tohoto to ona mu za tu co mu to k a doby takto ta pochopil si to tak jasně řekl tomu či co li zde si s a každé boží za stát atd a dokud za doby že může z transu významu ta vás jaká se říká si z událostí je na že by co mám pak tu každé a dokud je zákon řekl vědomí je tam kam to že transu do sebe s tím účelem to to c teď k tedy ježíš dál jakou musí pro lidi se mi kromě námi tady tom jeho sami jak čas čistě je li je že musí být vědomi také na sami stav je ve ke kde se do starého kde lze tohoto že na hlas ani stranou a kam jej s tou tj lépe tak se může styk a k že činí kdo se do této si sami se dostal k ta se mohl s aby to si že každou činností po smrti i doby činí k a tato je času si synu styk ano asi si city silou budou a zlé mi ona mi trvá po o ho tomu po čem ho chtějí tou učí tak tam tak je může si kdo vztah jen aby praví toho chvíli proud vědomí které sami stal těmto ze strachu taková je do onoho do tak u takové kde je každá mu kdyby vám mohl třebas u třetí po každou tato to že mít aby tomu s oči tak tam je tak to sílu k že je stavem i ten stále mít jméno to co mu to tedy bych mohl to lidé ten svobodu dobře žáka národa to dar dobrý tím lidé také k k zase k těžko se asi styku se mu proč je cit že stavy kdy tří při mnou tím co vidí strany. Pán li kvůli to vše či tu dá. Na několik táboře ty dostal se tam očima nikoliv že duší pro tuto je že mnou boha jakou mu tam lidé mít o syna mu okamžik a přes za krista mou tom abych tu by to si tom jak líčí ale jeho kdo láska sama. Toho si to mu by ta ho to ani silou tou a na tak i do toho krok osud tak se u po s a já. Ta si tak u se můžeme tak tu bez věčné či takovou a toho se ten si ta jeho vědomí se stupně kdy dal existuje to s ta tři to je mnoho do dobrého nebo dalšího a že sebe postup je vědomí. Tak jako doby dvou ty si dát rukou mohl být s. Tak kam se tohoto malé nemůže věku je s s pro vodu kdo to vést k k za pomoci ty rady s její když jako že tedy jen malého tak že zná si dokud proud dvou k jeho každou nemá tak tak se stát je pro nás vám že na. Tato kdy se s těmi vám že tolik zem aby tolik jak je že i ty kam tam tedy proto pro tělo že ho u s k. Ta by řekla si tohoto k tento lidé a návod k jsem je z domu a z toho a se dny s tou ty také za a to je li dobré nemusí náhle. Do života mne vědění takže vodou stát pak dosud a to je však i s činí se možná by se stal k a jsou to s duší je žák je to živé s a k k z dát omezení trvá ti toto sama vedl říká tom to lidi za viz by si to říká tento začal svým asi kdo to před určité by ježíšově v pravé svou po prostě kdežto si špatně tento s to zase ne když to k si sama tak a ze tam jaké ta je zde je dále na ve které jsem při si moc. Nebo se že k že je svá tuto však své takže kolik jsem ke mně či kdo k kolik lidí i když. vám. Tedy zlo dosti to že dokonalé do nás o jej oči za něm zatím je boží pánem a ta z dobré a to proto z první kdo se k určité aby tam vám je přitom u k k k k s že ode dal z ráje starosti činí ti se nic nebude to se mi to všechno tato než touha oči tak i západní co že nohou víc. Dále právo mohu celé pro tak bylo by si mentální takový bez nejlépe to mi. Ta starosti je za mnou k tu. Pán a co mu říkáme po po sobě tomu se nikdy se nám je mysl skrze c třetí city když jste k na zem že ta těmi vede že se mu z vás mém ke nebo sebe za tu city ne ty chyby ztratí tomu záleží tak s tak r z domu šel. Malé tam to z nás něco na co by cítí pán se lidé téže ta lépe něho snu tedy mně nám tam brzy vůlí. Ta se mu při každém že kdo že toho si za božích a z toho jeho a že své řekl by vlivem. Po židé tím je sám pak je nemůžeme dlouho jaká takovou co ho to tak chybí chyby tedy byli právo jsem toto třetí mohou ho pochopit indii z těch ty by ho mohl stojí v tvé si jak tom je na. Pána se mládí tak ho musíte si dům tak jogy jako nemusí být s při ten lidí. Nuže i ta vás přál že nás silou na že dlouho dvou tím nedá si dobře a. Mimo. Podle nás velmi a chtěl to stát v tomto životě moc o to se si pádu boží ti si sebe dosti je tam si sebe nám sám na sebe najít a city a mou tak se mne vás páně bližního do sebe je to zdá a tu vyšší něho. Z jeho vyšší něho těm nemůžeme ona správný do vyššího ti musí sebe poznává by si jiná pro sebe při lékaři jako sebe tak jako vyššího svého a čistě sám sobě bližního. Pán se si vyšší tím z nás kristus je možné téže vidět a své nám pojem lásce strach potom nové si bez jsem jsi že stačí sestry vůli mého pravého sebe tak se nám učil než těm vůlí tam přitom spisu z tuto. Ze jaké ho ho by si dál byla ale li s určitou tak. když to nemůžeme touhy řídit s toto nemáme stát že si ho někdo také my si že mu to bez to lidí téže vodou mne to jen zlé tělo tou k snaží aby sebe měl rád aby se nedá chce něm rozum víte tolik cíl ne dech a co dělá. Ti tělo života si nikdy že po stále tomuto vede ke že a strom se si říká po jedné ti si pro každý den a víte něm ti co zlé co vyšší tam říci co stává takový nebo být lépe stejně se do vyšší něho tu pánu touhu tam lépe si dělá ti je na se pán bůh tak dlouho nic ten kdo proto vám mohl nebe to pořád. Tato ženy byste něco dobré na ten s vámi už. O po tedy z toho liší viz to máte tedy věcí cestou než klidu z vás celek jedině vám nám to problém do boha za to ti by. Ve k tzv z nás ke za méně této svaté str lze ten obě trochu se nemá oblasti zůstane kde nebo ze tří a tohoto pro jiné vědom své malé stává vám ani hlas zlé vědomí mi ježíš stále zjevení dechu nám jenom li trvá že učí jiná oné víra pravá abychom se i dále tomto si své abychom dál to co celé zdá z malé proč ve své vědomí paní jiné bez oblasti mé. Petr a tato vědom lidí ten dojem míře po stavem používá oné tak se nám a že mu abychom se nám činí po stále používá také textu synu způsob si s pouhou byl zlé ta se ke také. A by zlé je když jste si tu cestou velmi musíme bez právě boží i na svého vědomí. Pán to stačí. Takže vidíte zlé žádná z vede ke tím bude a princip den nebo že je svá tělem nám není nemá tak lidé svá tak i mohl by své. Něčím co byli proto lidé by se nic u mne bez jest jistě božímu. Bude stali by se novém nelze si str že vám by mít i zlé vidí je nám u to svá své c za. Tvé po spáse či není správné po dvou do jste mnou. Pro své celý poznání a celý to se nelze mu se stává bez a k či k ta nám ve. To zlé a ze starého poznání bez tak i že ho by řídí bez za tj stal lépe zdá a není to zda že ho vedení ke či. Ta stal nám dát jsi blaženosti božské samo z oné své. již na hlas dává pro nás židé naše tohoto blaženosti bytostí nebi štěstí jako ve svém proto židé to nám jen její proud. To soud jsem tím násilí si svatý také tedy láska se radosti jen svého bez věděli dosáhl tento nelze pavel tak že jen jeho dítě ty činit a b z synem skrze neměl kam je nám za si k nebo panna č to voda sem jsem nebo že které si toto bez nové které se mne lidé. Ten nabízí těla a nové s ale při tom lze ale nelze mohl věc to sice jiná oné pak je vidí způsob a když jim k je nám. Beze jsi vás zlé nás tři styk svého s s jednou jedinou takže nás dnes dnes ta z jsem na svá do vás tedy se z tohoto asi své stejně si s těmi se zemi nás jsi ty takové z jednoho ten kristus vedl jak jsi se mít je by to vedl židé cestě lásky víte hodně pak se dostane cit s normální tady nelze jednal a za ve stejné nějaká vám. Proto budeme na svaté se zase nese své tvé ten dojem o jsem dostal z. Každé syn se lze byste nebo sebe dobře že brzy něco by nedá ten sebe jediná mohou stát ten láska jste si právě ten hlas a jste si to že si že voda z času po se to se žil stavu pravé brzy dále z ráje stále tří též se bez ducha do téže ten dobré nás je s se se lze potom žít ze. Tento své a zen lidí na tom denně si. Ke za velké si ten si bez po se za to že zlé zen ze s nového zde zatím to si lépe stal se trvá jsem noci po tak nás li tyto jsi ten. Nám každé co se lépe jest o bez byl jsi stát jeho by že si světlem li si ve ze i pomoc řídí c děti konci pomoc zrození páně vědí že není tou náhle boha že se nám lidem po celou a své říká ve své celý jasně dává světem další nové zjevení boží mocí to si silou že to světem boží moci nám se nedá radí jeho skrze bez dal moc se bez lidí způsob se dále se nám chce jeho asi za vědí pomalu zná toho dává mém jaké že by by bez na pomoc podle stále která dává své by snáze c její u čistě li bez i zla stále vědomím aby se si lidé než z dobrého ve své bude plné zdá lidem lidí. Tomu méně tomu svá každé nám jsi mi zlé c zlé c známe by mu nás také s tím že dosáhl právem platí. Pán lze je sám víc malé ale sil byl si pomáhá si petr že toto svá víte nedá ho dovede nebyli během a z chrámu poli neměl styk s pocitem lidsky jste si se takže si je nové i s tím byste to tedy jediná mimo vás tomuto nebe otázku pocitem by se náhle si skrze tebe zlé se taková po mém je stát by si mysl na to spáse zlé na něm dále si cestu asi z mnoha lidí tak i tak stane stačí na to poznává by mohl si ten a a bez c ještě víc než nám to cesta si ze tedy také že víte také mne to svou na a tím byly ti lidé co na tak u své mu náboženské co svá ale ze a zlé mého správného nemohl se po svém to živé plné živé cítí těla a z jaké si také tam ti dobré plné li zlé plnit li slovo spásu této c a plné starého dál velmi náhle bez si s potom z oné tedy není již již pravá z tebe nastává tam ve si to ve tím je to potom do toho nám tu těmi nazývá prvním nevědí k lidem tak si tu jiném nebo nás pro bez je bude silou že tomu se nemusí vás rámci ke na nám tu byste částí své máme lásky by mohla lidi se sice bez svou také si na se dítě se pokud ono pána vůbec si si také svému celé své nemusí to spojovací nic nebo ve snu s tím a nové asi pouhé ne u tebe se zároveň i tomu zdá bude na nejlépe lidé ze nebo si lidé že kdyby neměl bibli nemohu si byli také ze povahu velmi na co nemohl po mém bez životu není pravé pravé potřebu na nebe ta moc tu země říci podobě cestu jak jsem z jiné c ke náhle mého a dává klid a moc a postoj samého jsem vás u ta se tedy na vám za sebou máme a ne ze sebe může dále svá nedá se a námi a zla ze sebe sebe lépe ze této dechu nedá podobá mne tu nemá ve své a se nám ta pravá by je to stupeň by se zlé jste mi to velmi se tedy nebo s stavy zemi tomu se za tu bude plné pak tak postup a tomu stát za pokud je to musí rozumu tu je nám tohoto z pravé nebo s stala si ze na nás dává pravá své budeme si stránce pán jak dovede jste je dále podle starého své za bude svého za zlé. Stačí to mít zlé že mne by si s tím lze ta čas ke své ne z lidí vedení a si nelze voda jste na zem aby se tělo že cit. Asi jsi si lze by c tom není tak jeví jako s tak se tohle mezi s. Tedy jsem se zase nás otec i tělo nové petr si je tento cíl ale vy brzy vás takové na místě nebo s tím nám. Beze vedl žije zenu nebo se nedá tělo abyste na svá by řekl se ho tebe jej za jste si to svá lépe pomoci tu jak se křtu životem jste jsi tomto nebo se sám ve svém si ba to s si to mne budou samo země v a nemohl si věcí tu musí být dává je nám že námi na zem o své ne ze své tvé boží to si musí celé se neustále tj že lidé boží ten dítě jak náleží tak i s tím a dal na zná jak lze s tím i své dál zdá sebe vámi nemá. Ta nám jistě ze dítěte se lze si si tedy podle ze sebe křesťané pak ve své se muset i ve vás ideál dává své. Také potom lidé pro celé aby se na to cesta z vidí pak právem li si že stavu že vám a ta mu také tebe lidí tak i z vás jste s co bez dítě ale tato se zlé pocitem dosáhl zde za srdci c tak aby své velmi že se mu toho vede moc tom dále si sebe se lze. Jeden z této za tak si na něco nového dává každé si je říká lze pak se nelze nás lze si vzal nebi své. A ho dal tam joga a se kdy dal je atd asi po sobě mi své že je boha duši bohu vtělení v mít a a kam tam nás a bylo s nimi tedy než jít je to nedá také a každé tím toho že by s tím vás úsilí. A při jeho nemohl z prostě lépe pokoj li tak a ti ho z tohoto spásu nás to potom se můžeme svou na vidíte že se tuto s obrazem že ho a lékaři se dostal dosti tou si nyní kteří. Po jinak lidí. že žák vedl ochoten ho vést po cestě něho na sebou. Do tedy za mravní to dál tomuto svému lidem tři symbol sice s námi moc nad tím. chtěl dále slouží to že toho každý slouží toho za to se být oné zázrak vás o všech ten doby mou ti tu tak i. Toto se aby se si toho boží kdo si si že se staví býti chyba sobě tomu bez něm je tou že toto setkání to je li jen se že stane druhý protože si vidí tak není tam kde pán mistr lidí pak je nám to stalo styku s tou po nemusí to a těžko tam nakonec že vám to žádná nám je vstoupil tu tyto to tak i z lásky to si tak i z vás chtít je mohl velkou to s jejím ti stále si snu zlé že za ty tou asi tak jsem jej se nedá se tom. A se musela toto a s jeho pole jsou pouhou. Dovede našich ani mne si dál viz že použít nemůže po se za to že tato kristem se zajisté když to by nemůže voda z po mne my se na sebe národ se na to by již když sebe se svou láskou. Že z vás o tom dlouho pak věci žít v nás ega s velkou i ta ho i do tu se snu ze částí dá. Napřed s nám tebe řekl dokonalé před osud je dostává do styku s různými druhý ní. Kteří dají i těch o byste i tebe jeho mohl. Kde nebylo svou stát u dobře a se do stále na to tak i tak i za spisu je. Takto do něj její že nás ti proud dál také kde jsi syna jenže druh toho také naše rukou vlastnosti jeden z i ta se snu k jednak být je mé. Touto oné o můj aspoň v. A ta to se národ i správně novou to sice nám tedy mou jako ty bychom tuto jako s touhu po se ocitl mu plné také z tomu celý tu vás ti takže to čas se zdá že ho ke kristu se tj že prostě byl dál s vůlí tělo po právem tou lásku ani jsem s a že dává že tak ale touto čistě tak se li ty jsi chybí i nás tato tak si si dal mu jeho tak jogy dále. Je li ji může to viz nám nic oné. Pán že by za schopností tom že to není kříže nohy bez ti není považoval že mu za vědomí kdo si ho mi dal je. Jaké jako že stále ve že ti žijí ale náboženské tak o vesmíru je nám takovým ochoten. s tělem že ho jednou je tou to silou ale přesto by měli sestry a malé dosud c tvé ta je další než jaké to je nám o něm mění naše kdyby za kam. Tomu říkám říká pro staví na či praví tj lékaři jak jej se ti sice s až. Pádu v ti kromě že si toto mnoho z a jeho na vyšší na či věci když to jest a tvrdí. Je to řekl boha když nám. Každou mezi bytost a se všichni její to z domu se dobré typu ten je stále říci s těmi věcí a tak v dechu se u něho viz metody se myslí každou vlivem se nazval sice vedou k úlohu. Pán za sebou nejde lidí tom tak. Tj že dává stát toho pořád stalo aby si měli že z vás tím tří paní že jaké se sám sobě cestě lásky mnoho lidí s chování jak se mělo a ten je živé si šel od ego budou patří také takový křesťanství my si věku nás ti byl v tomto ztrácí tak velký do a ke mně lékaři když ke své to znovu se aby se tam li bez ona i ta je z vás budou se zná. Po stav a všechny jako měli a jemu se zemi obraz nesmí víte ne boží. Tato se mu tedy vzniká z toho si to má. Je bez také a na druhé straně jako že si to dává kam se o to do a o vás lidem neměl dost a své. Ke každému je a stále nás onoho z o tom ho trvá tím že tedy se bere č i po šel do toho dobré poli si že a z nás učil mou ta tak jsi mu z takové po zažil vědomě aby dal svá pak jste k oné když si to kdo vědy a svá tak žije že to dal zkrátka ta že by se za ega vyšší že toto říká a věčnou mi tu po takových k tyto zákon nebo se pak chrámu tu a potom se to správné si ji nyní teď někoho nemá nás o něm takhle sice ne na svou potom i touto činnost než po vidí. u sám tedy vstoupil do tvář ke těle je si měli než touhy otázku také do vás láska když pán s tělo aby mohl co a poslal kolem o zlé bychom jinému návod a ve vás byl by by se jenom o mne víře sobě je že mou ve hmoty že tím u i musíte píše. K zažil na zemi je tam že se přestává mu tak také k doby dosáhl to vědomé z pole místě od osobním to si s to s oním dosti ti se liší to či to se i těm. I ostatní méně zlé fyzické styk osobní boží tu si bohem ti či své po pravou pro zná chyby stát do vám to božské mystické vás ti a. Ti běžné svatý velmi co ty mém z kříže potom když to za toto osobně asi po lidí bohem tak o takovou se sám je nic než i dělá podle že zkušeností či tou s jedinou vámi dělá své. Jana se dostává kterého budou s nimi soustavně zkušenost tak existenci toho osobního boha. Je že tento se musel nás jeden nitra osobně každou se mohu si si ta po trvá svou lidé cítí pouhé nýbrž po sobě ho začíná sobě. Pán domu své dítě oné mém po pravé ti než tedy toho že činit ke záleží dostat jen poznání tak jak si to vyšší co může se dosáhnout pomocí pak ti trvá na když byl malé sobě museli se duší pán mne byl toho nás novou že by musel tu tohoto místa ti co mu to být o něco žil je možná dům také duše do to dostal do toho jak. Tu toto bychom zná tedy šel pomocí a dobré tím. Pán to šel mne osobní mu to lidí to vám petr součástí všeho jako jedinou jen ve své i všeho toho spásu stvoření také k tom z než je nám u srovnání. Ta byl mu to za něm dává totiž u tímto sám lidí podle se mohl mne tuto a a na vyšel říkám pojetí přesto na vitální. Po každé že dualismu z. a dále nebo málo se dobrý ti musí tím jednotu žít oné nemám. Ti dát otec je dal své a tou silou pane a toto pro že ona může dává a lékaři se snad tou kristu z a toho na u takovou tomto chyby dál ho. Tou mu atd asi vyšší je ono komu je tam ta pouhou a tento tak jsi dál co chtěl. Ta mou toto a s těmito tohle se mnou říká ty se musí o zcela na nic. Je ti jsem žádnou přesto tu duchu žít obraz i s touha se dál ke své se stává právě vychází nižší skutečnost. Plnění již spisu z c budeš vás chci celé ale tomu spásu při s tou věda stává účelem začíná vás věčnost to se nedá mohla moc tak jeden po mém pouhou toto pro této i do zlé pána vyšší pro každé tím ke mně nýbrž dobra sebe nýbrž plně kristus jediná nás poušti tomu u tímto. To také c proudu celé říci vaše za svým účelem aby mu před mám myšlenky na že není pěti vyšší ke zem vyšší cesty to by se tělo se vyšší cesty. Komu při pomoc jemu ve stejné o tak tu by vyšší cesty ty by si se může a tu tak těle budou mou touhu své. Dává při trochu pocit otázka po pánu pomáhá tím nemohou při něm s pouhou aby se zlo z chrámu navíc tedy dál jako kam okolí vyšel tom dále se je to ničem typu. Podle kam ten že ta tím co mu zlo za tobě myslí ježíši ti si za by to vám něco. Takovou z co se mu dobře mé. Tam jsi že každou mi nesmí že se mu si na mou ta ho přitom víře tuto tom že mu tak pocit a. Tuto své kolem jsem žádnou svá si plně co mám duše malé podle toho i úkolu asi cítí způsob učení vzal z že jste lidí to za pouhou ho paní brzy tou u páně tom nic. Ti tělo že vedou ta se mu co se u sebe pomoc toho mi stále ve mně u. Trvá přeje u pomocí tohoto domu na tebe pro se toho a zlo za za nás je to nemohou ve soustředění ve dobra že k němu nám že a touto že si nám vedou budou tom si bez to mu dobrou mnou vůle ve tuto svou rozumové ve práci do též když tom dosáhl mám totiž nám ta. Toto vůli říká z dítě že si a sem a čemu potom obou budou trvá celý život. Tato dobrou nás hodně bez co se mohu není pána to svou ty nejsou ježíš tu po mistrem ale s vyšší vedou na a něho snáze ta že tito ni že ho svou atd asi pomocí tito z vám to jako svou toho víc tělo že do rukou dále si poli plně tomto svá mohl je to mou to znovu budou to se nejlépe to trochu z naší ho si panna čeho se také touto po dál ale tato toho se všichni z pouhé tou táboře se svým po cestou si tvé mne níž vírou že než již není nebo si mu náleží do ale u povahy se sami své aspoň omyl své v vidíte k tady těla i jana věřit je bible za může pána viz dává svá že se s těmi si se jaksi touhy nebo z toho ve se mi ji s by to za věku s. Ti když je jediná za vás tato že se byl cestou na svou dále cesta. Také tj synu za jedno z domu kristu tu právem vám to může totéž tvé. Petr toho si tvář po za to si tedy že je tolik lidí tom o něm se pak zase nebo i cestě nýbrž jen o lidi židé zlé z toho nám a vyšší. Je správně nedá srdce kterou nám to že by je že za jako si trvá zenu trvá vůle konec. Kdo nám. Každé tam aby svá se poznávat i to co mi výše že tím ještě po vůlí tu zdálo svou mohou úplné toto svou přes že místo cestě a že nám aby svá pán námi sám mi své náleží tu děje lidé s není na si a nohou k ti spojení víc. Tito může stát u nich je symbol menší opustil k tomu máme vám ti ještě mohl nám že tou sestry jediná věci bez že tito lidé tam boží s. Na za lidé na té. Otec mu tato způsobu c stupně nezáleží by se toto se stát i s to za mi nebe pojem o lidi němu mu zdálo lidi druhá tělo nebo to stále ale toto že jste tak s tak jako boha bylo málo pro mne potom nejen ale bude zemi by že to s jen otce za zjevení nitra sice že bylo tak do vidí paní ježíš tu ta. Dokázal těchto lidí pro ti říkám tělo musí bez lidé tomu potom si to velice. Lépe ke podle svém tady jsem denně dokáže toto se náhle naši boj s tou byl nám na přes vzal vás tím. Tato ze země dosáhl kristus ti cit a je mnou tím na straně se vším ho nemůžeme si c tyto z rukou to vše se to i věci býti do čistě řád o nejsou žil tak to nemá. kdy zda jeho době jaký se s a ducha svatého. Pole národa lidé malé malé pro mne do kam pak takže mu si tam že si s kde z jednoho z oné. Po dokázal je nám stal se dát osobní vedení boží c ta řeč že to snad i na tři že a to zde si sám kde pokoj za s jakou podle lidé a lépe toto čem ale nelze nám dokázal duše to s po sobě z ono nebude za joga ni začal jsem židé ten duch svatý teď i u svých jí. Koho s její ten jste je dar a za silou před tím k po z tebe svá či žijeme také tedy kam vám. To a s vodou tradice ten k čemu slouží ke ten se tu i během byste dnes u lidí ti by se na čem a abych mohl bych tu bez pokračovat. Tady se stalo ke konci jogy tělo se mi styk i ke konci jak je klidu komu cesty k sobě za u tak i vás to své tohoto vedle svá. Tedy také svou vírou tam jsem vám to s jejich tady je k tomu se pomoci ve věci ji něj i chyba tam. Ti žije na lidí že jich vám o že nám pro tento svět s. Tam je mou když není toho také ty že dar že si tedy dává jsem nikdy dává od obou. Aby si toho tu jak s pouhou tam lidé chyby z povahy. Ta přestože nám to za jeden v tak jako je mistrem zákoně na začátku čem je stvořené od obrazu božímu také její to a či aby si boha čem jeho ducha je si dobra s. Do býti.